Moj grad

Ima li još uvek boema u Skadarliji?

Vojislav Stojković RSS / 13.07.2013. u 16:06

 

Često šetam Skadarlijom a boeme  više  ne srećem, srećem samo turiste.  Zato se pitam  ima li  još uvek boema u boemskoj četvrti? 


  "На месту где данас стоји скадарлијски грб - ознака са жирадо шеширом, црним штапом и црвеним каранфилом - некада се завршавао град прелазећи у неразвијено и мрачно предграђе. Скадарска улица и њена околина нису одувек биле место којим се разлеже музика тамбураша, звук виолина на чије је кобилице стављан чешаљ не би ли звучале умилније. Све до прве половине 19. века ова стрма београдска улица с околином налазила се мимо градских бедема. Данас готово невидљива, граница која је одвајала варош од приградских насеља полазила је од Саве, преко Косанчићевог венца, Обилићевог венца, па испод споменика кнезу Михаилу, поред Народног позоришта, одакле је скретала ка Дунаву. Дуж ове линије протезали су се дубоки ровови пуни воде преко којих су водиле дрвене ћуприје. За разлику од данашњих посетилаца Скадарлије који чекају ноћ да се спусте низ њену калдрму и изгубе у бајковитом свету, ондашње варошане, ако би их мрак затекао мимо бедема, није очекивао завидан ноћни провод. Изузев смрада из баруштина у рововима над којим су запушавали нос многи путописци оставивши описе жабокречине и смећа испод Стамбол-капије, необазриви путник могао је да налети на палисаде (зашиљене коце) украшене главама српских побуњеника које су Турци остављали у знак упозорења, као што је могао да постане случајна жртва размирица и разбојништава у злогласним хановима у којима су се напијали и обрачунавали Срби и Турци. Зими, чак и на вукове."  i dalje

Tagovi



Komentari (55)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 16:18 13.07.2013

Možda

... zato što više ne izlaziš u ranu roru, zoru, zoru, nego si golubove navikao da te oko deset čekaju na Kališu?
A stvarno ne veruem da ćeš boeme sresti u to doba.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:46 13.07.2013

Re: Kraljica Skadarlije



Čini mi se da je ovo snimljeno u "Dva jelena", i to u ranu zoru. Ako je tako, onda obrati pažnju na treći stol, desno od vrata.

freehand freehand 19:21 13.07.2013

Re: Kraljica Skadarlije

Čini mi se da je ovo snimljeno u "Dva jelena", i to u ranu zoru. Ako je tako, onda obrati pažnju na treći stol, desno od vrata.

E zato si sretao boeme.

Sine, Sofka ko ko Big Mama Tornton!




A i ovde su boemi, samo malo drugačiji.
Da se zna šta znači ono "Crni sine, zar sad iz kafane!"
jesen92 jesen92 00:45 14.07.2013

Re: Kraljica Skadarlije

..verovatno je pola pubike u ovoj kafani na onom svetu..
mariopan mariopan 07:05 14.07.2013

Re: Možda

freehand
... zato što više ne izlaziš u ranu roru, zoru, zoru, nego si golubove navikao da te oko deset čekaju na Kališu?
A stvarno ne veruem da ćeš boeme sresti u to doba.

Ко каже, па и боеми су на Калишу, ране голубове.
Kraja Kraja 10:13 14.07.2013

...ne snalazim se,,,

...bas oko brojanja stolova, no prepoznajem moje davne komsije radojku i tin(et)a zivkovica...ulica dusana bogdanovica, recimo 16...
...zgrada srusena odavno...
...da, za mladje, cuveni harmonikaski bracni par...

dopuna

...na wikiju se kao adresa vodi lamartinova 20. i to me zbunjuje, posto smo ih veoma cesto sretali u dusana bogdanovica, pa je moguce da su odselili u lamartinovu po rusenju zgrade u db 16...
freehand freehand 11:04 14.07.2013

Re: ...ne snalazim se,,,

...da, za mladje, cuveni harmonikaski bracni par...






Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:07 14.07.2013

Re: ...ne snalazim se,,,

milisav68 milisav68 11:31 14.07.2013

Re: ...ne snalazim se,,,

Vojislav Stojković

Zar oni nisu blogeri?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:00 14.07.2013

Re: Kraljica Skadarlije

jesen92
..verovatno je pola pubike u ovoj kafani na onom svetu..


Nadajmo se da i na tom "onom" svetu ima kafana.

Edit: Sa ovog snimka ima još živih.




Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:06 14.07.2013

Re: Možda

mariopan

Ко каже, па и боеми су на Калишу, ране голубове.

Nisu svi u penziji:


nsarski nsarski 21:30 15.07.2013

Re: ...ne snalazim se,,,

na wikiju se kao adresa vodi lamartinova 20. i to me zbunjuje, posto smo ih veoma cesto sretali u dusana bogdanovica


Ja celog zivota zivim u Lamartinovoj i secam ih se od malena - 5 kuca od moje su ziveli. Uvek su pozdravljali nas klince na ulici. Njihova dva sina su bila nesto starija, pa se nismo mnogo zajedno igrali, ali se secam da sam godinama slusao vezbe klavira i harmonike iz njihove kuce.
mlekac mlekac 19:19 13.07.2013

Kriza,,,,

Boemi se preselili na jeftinije lokacije - pred samoposluge i na klupe u parku.
buba_truba buba_truba 21:40 13.07.2013

Re: Kriza,,,,

mlekac
Boemi se preselili na jeftinije lokacije - pred samoposluge i na klupe u parku.

Tačno, kriza - duhovna - boemija nije vezana za dubok džep, već za dušu.
Šta to ima pred samoposlugom i na klupi u parku, a nema na zidiću u Skadarskoj?
Kriza je, slažem se.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:51 13.07.2013

Re: Kriza,,,,

mlekac
Boemi se preselili na jeftinije lokacije - pred samoposluge i na klupe u parku.


Pojedini su zalutali u operu.
buba_truba buba_truba 21:53 13.07.2013

Re: Kriza,,,,

Vojislav Stojković
mlekac
Boemi se preselili na jeftinije lokacije - pred samoposluge i na klupe u parku.


Pojedini su zalutali u operu.


mlekac mlekac 17:07 14.07.2013

Re: Kriza,,,,

buba_truba
mlekac
Boemi se preselili na jeftinije lokacije - pred samoposluge i na klupe u parku.

Tačno, kriza - duhovna - boemija nije vezana za dubok džep, već za dušu.
Šta to ima pred samoposlugom i na klupi u parku, a nema na zidiću u Skadarskoj?
Kriza je, slažem se.

A i za odlazak u lokalni park ili pred najblizu prodavnicu ne treba ti bus-plus ni rasprava sa kontrolorima

Evo, kod mene u bloku, ima jedna ekipa koja vecito cuci na cosku pred jednom radnjicom. I toliko vole to svoje cose da preko praznika, kad doticna radnjica ne radi, oni nabave cirku iz druge, komsijske, ali je i dalje konzumiraju na "svom" cosetu.

Par puta sam osluskivala njihove price i mogu ti reci - pravi boemi!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:29 14.07.2013

Re: Kriza,,,,

Važno je da se boemski duh održao.
Znači možemo zakllučiti da boeme u Beogradu ima, ali ne više u Skadarliji.
buba_truba buba_truba 22:33 14.07.2013

Re: Kriza,,,,

mlekac
buba_truba
mlekac
Boemi se preselili na jeftinije lokacije - pred samoposluge i na klupe u parku.

Tačno, kriza - duhovna - boemija nije vezana za dubok džep, već za dušu.
Šta to ima pred samoposlugom i na klupi u parku, a nema na zidiću u Skadarskoj?

A i za odlazak u lokalni park ili pred najblizu prodavnicu ne treba ti bus-plus ni rasprava sa kontrolorima

Tačno. Znači još jedan + za boemiju.
Evo, kod mene u bloku, ima jedna ekipa koja vecito cuci na cosku pred jednom radnjicom. I toliko vole to svoje cose da preko praznika, kad doticna radnjica ne radi, oni nabave cirku iz druge, komsijske, ali je i dalje konzumiraju na "svom" cosetu.

Par puta sam osluskivala njihove price i mogu ti reci - pravi boemi!

Na to sam upravo i mislila - pobunilo me ono tvoje "jeftinije lokacije - pred samoposluge i na klupe u parku".
Ako je do boemije onda nisu jeftinije. Vrede više od izanđale i izvikane Skadarlije.
buba_truba buba_truba 22:34 14.07.2013

Re: Kriza,,,,

Vojislav Stojković
Važno je da se boemski duh održao.
Znači možemo zakllučiti da boeme u Beogradu ima, ali ne više u Skadarliji.

Point.
freehand freehand 22:51 14.07.2013

Re: Kriza,,,,

buba_truba
Vojislav Stojković
Važno je da se boemski duh održao.
Znači možemo zakllučiti da boeme u Beogradu ima, ali ne više u Skadarliji.

Point.

Nema boemije na gajbama pred zadrugom.
Boemija je kafana. I kafanski duh.
alselone alselone 23:12 14.07.2013

Re: Kriza,,,,

Nema boemije na gajbama pred zadrugom.
Bopemija je kafana. I kafanski duh.


Ovde bih se i ja saglasio. Nije poenta cugati, nego (izmedju ostalog) provoditi vreme u kafani.
buba_truba buba_truba 23:34 14.07.2013

Re: Kriza,,,,

alselone
Nema boemije na gajbama pred zadrugom.
Bopemija je kafana. I kafanski duh.


Ovde bih se i ja saglasio. Nije poenta cugati, nego (izmedju ostalog) provoditi vreme u kafani.

Pa dobro, razni smo.
Eto, ja se ne slažem. Možda je to nekad tako važilo... i bilo.
Ako se kafana danas svodi na silikonske lepotice u pratnji zlatnim kajlama okovanih mužjaka (tako bar liče, ili veruju da liče), onda dobro.
Ali fala im lepo. Sumnjam da se takvi kad se otkače, sete Jesenjina, Lorke, Đure...
freehand freehand 23:50 14.07.2013

Re: Kriza,,,,

Ako se kafana danas svodi na silikonske lepotice u pratnji zlatnim kajlama okovanih mužjaka (tako bar liče, ili veruju da liče), onda dobro.

Nisu. Kafana je institucija, a boemija je stil. Obe su pojave retke i sve ređe, na žalost, al ima ih.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:53 15.07.2013

Re: Kriza,,,,

Šta to ima pred samoposlugom i na klupi u parku, a nema na zidiću u Skadarskoj?

Nema boemije na gajbama pred zadrugom.
Boemija je kafana. I kafanski duh.

U Skadarliju je moje društvo druge polovine sedamdesetih odlazilo svako veče. Nalazili smo se oko 8 na onim malim stepenicama koje vode u prvi ulaz u ulici Gospodar Jevremovoj (broj 56, sad vidim na Netu), odmah iza semenkara kod koga bi uzeli par kesica kikirikija. Imali bi za jedno vino koje bi polako ispijali. Sedeli bi sat-dva, pa onda obično išli negde dalje. Prošetali bi par puta gore-dole, da vidimo šta se dešava, odslušali Raleta ili Vicu Dardića i možda neki koncert ispred Đurine kuće, obavezno odgledali par crtaća ispred škole. Divno vreme. I dosta smo naučili, koliko god nismo imali za kafanu (a i pitanje je ko bi nas tada primio u kafanu, onako golobrade).

Skadarliju su, između ostalog, upropastili kretenoidni novokomponovani bizmismeni koji su tu otvorili kafiće, pohlepni činovnici iz organa vlasti koji su im davali dozvole ne mareći za održanje autentične kulturne sredine, nemaštoviti tur operatori i nemaština koja je boeme zaista oterala ispred prodavnica.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:17 15.07.2013

Re: Kriza,,,,

Milutin Milošević
(a i pitanje je ko bi nas tada primio u kafanu, onako golobrade).

Kad sam sa nepunih dvadeset godina, jednog nedeljnog prepodneva, skupio hrabrost i prvi put seo u baštu hotela Moskva, oko mene su sedela sve starija gospoda, u ono vreme drugovi. Sede, a pred njima kafe i vinjaci. Svi čitaju Politiku. Sednem i ja, čekam, ali kelner nikako da me primeti. Mislim, to je zato što ne čitam Politiku. Skoknem preko do kiska, a na stolu sam ostavio cigarete F57 i šibicu, kupim Politiku, raširim i tobože čitam, a sve gledam kad će kelner. Međutim, kelner me uporno ne primećuje. Džaba mi cigarete, džaba mi i Politika. Shvatim da mladićima mojih godina nije mesto u kafani i pokunjeno, ko popišan, napustim baštu.

Prolazile su godine, nisam baš imao vremena za kafane. Sada imam.

Jedno veče, a i nije bilo mnogo kasno, svratim posle šetnje Knezom u jedan kafić. Jedva nekako nađem slobodno mesto i u opštoj graji uz, preko svake mere, preglasnu muziku, uspem da naručim kriglu piva.. Okrenem se okolo i vidim da je kafana prepuna isključivo mladog sveta. Malo mi neprijatno, ali šta je tu je, naručio sam piće, ne mogu da odem. Taman kad sam ispio prvi gutljaj, okreću se trojica mladića iza susednog stola, gledaju me i smeju mi se u lice. Jedan od njih me pita: "Matori, koja je tebe muka u klafanu naterala ovako kasno?"
Ne odgovaram, ispijem gutljaj piva i brže bolje, pokunjeno, ko popišan, izlazim. Shvatim da danas nije vreme da ljudi mojih godina sede u kafani. Putem do kuće pitam samog sebe: Pa, kada je to, zaboga, trebalo da bude moje vreme da sedim u kafani?
alselone alselone 07:02 16.07.2013

Re: Kriza,,,,

Vojislav Stojković
Milutin Milošević
(a i pitanje je ko bi nas tada primio u kafanu, onako golobrade).

Kad sam sa nepunih dvadeset godina, jednog nedeljnog prepodneva, skupio hrabrost i prvi put seo u baštu hotela Moskva, oko mene su sedela sve starija gospoda, u ono vreme drugovi. Sede, a pred njima kafe i vinjaci. Svi čitaju Politiku. Sednem i ja, čekam, ali kelner nikako da me primeti. Mislim, to je zato što ne čitam Politiku. Skoknem preko do kiska, a na stolu sam ostavio cigarete F57 i šibicu, kupim Politiku, raširim i tobože čitam, a sve gledam kad će kelner. Međutim, kelner me uporno ne primećuje. Džaba mi cigarete, džaba mi i Politika. Shvatim da mladićima mojih godina nije mesto u kafani i pokunjeno, ko popišan, napustim baštu.

Prolazile su godine, nisam baš imao vremena za kafane. Sada imam.

Jedno veče, a i nije bilo mnogo kasno, svratim posle šetnje Knezom u jedan kafić. Jedva nekako nađem slobodno mesto i u opštoj graji uz, preko svake mere, preglasnu muziku, uspem da naručim kriglu piva.. Okrenem se okolo i vidim da je kafana prepuna isključivo mladog sveta. Malo mi neprijatno, ali šta je tu je, naručio sam piće, ne mogu da odem. Taman kad sam ispio prvi gutljaj, okreću se trojica mladića iza susednog stola, gledaju me i smeju mi se u lice. Jedan od njih me pita: "Matori, koja je tebe muka u klafanu naterala ovako kasno?"
Ne odgovaram, ispijem gutljaj piva i brže bolje, pokunjeno, ko popišan, izlazim. Shvatim da danas nije vreme da ljudi mojih godina sede u kafani. Putem do kuće pitam samog sebe: Pa, kada je to, zaboga, trebalo da bude moje vreme da sedim u kafani?



bolid1 bolid1 09:08 16.07.2013

Re: Kriza,,,,


"Matori, koja je tebe muka u klafanu naterala ovako kasno?"


Kako dusu dalo za vaspitusu...

Ej, stvarno, klinci bre razuzdani, ja jos malo pa 3 banke, u kafane dodju deca 18-19 i sve znaju i sve su pametni...

Mi smo bre sa 18-19 sedeli po parkovima i haustorima, bili alternativni i kafane nam nisu padale na pamet, a i para se nije bilo...
blogovatelj blogovatelj 00:06 17.07.2013

Re: Kriza,,,,

Ej, stvarno, klinci bre razuzdani, ja jos malo pa 3 banke, u kafane dodju deca 18-19 i sve znaju i sve su pametni..


A sad zamisli kako je nama od četiri i po banke kad vi od tri počnete da nam pametujete
mirelarado mirelarado 22:01 13.07.2013

Није време за боеме

Ово су сурова времена, не чуди ме што боема више нема.
Међутим, још увек има оних лепиња код "Спасе".

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:29 14.07.2013

Re: Није време за боеме

mirela, kad sm prvi put jeo paprikaš u lepinji kod "Spase" mnogo mi je nedostajala kašika. Kasnije sam se navikao.
jesen92 jesen92 00:47 14.07.2013

Re: Није време за боеме

koliko se secam to je bio gulas:)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:01 14.07.2013

Re: Није време за боеме

Da, u pravu si, reč je o gulašu od iznutrica.
mirelarado mirelarado 12:48 14.07.2013

Re: Није време за боеме

Vojislav Stojković
mirela, kad sm prvi put jeo paprikaš u lepinji kod "Spase" mnogo mi je nedostajala kašika. Kasnije sam se navikao.


Многа се летња мајица/хаљиница орден-флеком од тог гулаша окитила...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:55 14.07.2013

Re: Није време за боеме



... sa flekicama i bez njih, naravno.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:55 15.07.2013

Re: Није време за боеме

Neverovatna kombinacija: gulaš od iznutrica i ljuti sir. I danas ga maznem kad eventualno prođem (jednom u godinu dana, od prilika).
nsarski nsarski 21:34 15.07.2013

Re: Није време за боеме

Da, u pravu si, reč je o gulašu od iznutrica.

Od svinjskih bubrega (i po koje srce), konkretno...:) Ako se secas, oni su u radnji, kao svaka "pekara", drzali portret Tite, ali pored nje i jos mnogo vecu sliku osnivaca pekare.
Ah, koliko sam puta u tudjini pokusao da reprodukujem tu umetnost, ali u kucnoj radinosti!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:29 15.07.2013

Re: Није време за боеме

U principu rad na gulašu od svinjskih iznutrica ne bi trebao biti komplikovan ni u kućnoj radinosti, sem ako nije u pitanju količina, kao kod pasulja, jer koliko sam primetio onaj lonac kod "Spase" je prilično velik....mada možda je i do svinja, a i do kuvara.:)

zilikaka zilikaka 18:12 16.07.2013

Re: Није време за боеме

U principu rad na gulašu od svinjskih iznutrica ne bi trebao biti komplikovan ni u kućnoj radinosti, sem ako nije u pitanju količina, kao kod pasulja, jer koliko sam primetio onaj lonac kod "Spase" je prilično velik....mada možda je i do svinja, a i do kuvara.:)


Kod nas se za svinjokolj obavezno pravi i taj gulaš, al ga mi zovemo paprikaš.

Da bi uspeo, iznutrice i meso moraju da budu sveži, mora puuuno luka, i da se dinsta vrrrlo polako, uz minimalno dolivanje vode.

Sad, još nisam videla da se pravi u maloj šerpi, jer tog dana imaš onoliko materijala, ali možda je i u tome tajna.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:56 17.07.2013

Re: Није време за боеме

zilikaka
Kod nas se za svinjokolj obavezno pravi i taj gulaš, al ga mi zovemo paprikaš.
Da bi uspeo, iznutrice i meso moraju da budu sveži, mora puuuno luka, i da se dinsta vrrrlo polako, uz minimalno dolivanje vode.

A jel dodajete na kriške krupno rezarni krompir? Pretpostavljam da je salata kiseli kupus. I, naravno, za piće špricer ili gemišt. Mislim, mora se znati red.
zilikaka zilikaka 19:57 18.07.2013

Re: Није време за боеме

A jel dodajete na kriške krupno rezarni krompir?


Sačuvajbožeisakloni Ni slučajno!

U taj paprikaš ne ide ništa! NI-ŠTA! Jede klot, sa 'lebom i salatom.

Doduše, Bačvani, umeju da uprskaju, pa stave krompir, al to nemoj da te čudi. Dešava im se inače.

A salata jeste kiseli kupus, naravno.
Ribanac. I to naravno.

I špricer, opet naravno.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:37 14.07.2013

Re: ...

Mogu da ti odmah kažem, a u vezi tvog linka, da mi ono "AMBIJENTALNA" umesto "BOEMSKA" četvrt, nekako ne leži, pa makar boema i nebilo u narečenom kraju.
mladen.mladen mladen.mladen 09:24 14.07.2013

Re: ...

suština je zapravo tamo u svemu ostalom..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:48 14.07.2013

Ne bi mu zubi, ne bi mu zubi...

Kada sam prvi put poseto Skadarliju sa mojom devojkom, onaj ludo zaneseni recitator, Rale Damjanović, samo je u nju gledao. I dok je govorio o očima, zagledan u njene, to sam nekako i mogao podneti. Međutim, kada je počeo o sapima, mrak mi je pao na oči.. i malo je falilo da mu, onako jak, lud i mlad, razbijem zube.

Ni danas ne zna Rale kako je tada dobro prošao.
anfieldroad anfieldroad 05:54 14.07.2013

boem sa mobilnim? hmmmm

Po mom misljenju,ne samo da boema vise nema u Skadarliji,nego boema kao takvih vise nema uopste. Nije boem onaj koji sedi u kafani i loce. Trebalo bi da ima i neke dodatne specijalnosti. Boem mora da se bavi poslom u kome je natprosecno uspesan. Najcesce je to neka vrsta umetnosti,ali nije obavezno. Dalje, boem mora da ima duha, ogromno obrazovanje i erudiciju. Boem mora da ume da zabavlja citav sto,ponekad i celu kafanu i cesto upravo tako dolazi do love koje inace,opet po nepisanom pravilu nema. I tako dalje. Naravno, boeme je ubila konkurencija mobilnih telefona,a i cinjenica da u svakoj od malobrojnih kafana u Begeu na zidu,u visini plafona tresti TV cime sve price padaju u vodu.
kukusigameni kukusigameni 08:36 14.07.2013

Re: boem sa mobilnim? hmmmm

anfieldroad
Po mom misljenju,ne samo da boema vise nema u Skadarliji,nego boema kao takvih vise nema uopste.

To što neko ne vidi boeme u svojoj blizini, ne znači da boema nema.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:06 14.07.2013

Re: boem sa mobilnim? hmmmm

Da, da.. trebalo bi pokošati s fenjerom, kao što je to svojevremeno radio Diogen.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:47 14.07.2013

Re: boem sa mobilnim? hmmmm

anfieldroad
a i cinjenica da u svakoj od malobrojnih kafana u Begeu na zidu,u visini plafona tresti TV cime sve price padaju u vodu.

Saglasan, preglasna muzika ubija svaki pokušaj razgovora.
bolid1 bolid1 13:13 14.07.2013

Re: boem sa mobilnim? hmmmm


Saglasan, preglasna muzika ubija svaki pokušaj razgovora.


U Lovcu sam se slogirao kad sam video tamburase uredno prikacene na pojacala...aman, kreteni jedni, pa nije poenta da tresti kafana nego da dodju za astal i sviraju za dusu...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:23 14.07.2013

Re: boem sa mobilnim? hmmmm

U Lovcu na uglu Njegoševe i A. Nenadovića?
Nisam znao da oni imaju muziku i još sa pojačalima.
bolid1 bolid1 14:09 14.07.2013

Re: boem sa mobilnim? hmmmm

Bas tom Lovcu, otisao sam sa drugarima na veceru, seli u bastu, klopa pristojna, kelneri priuceni, krenem do prostorije i imam sta da vidim. Tamburaski orkestar, svaki oko glave mikrofon k'o sekretarica i instrumenti bezicno na zvucnike, sve zajedno, high tech na potpuno pogresnom mestu...
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:57 15.07.2013

Re: boem sa mobilnim? hmmmm

To što neko ne vidi boeme u svojoj blizini, ne znači da boema nema.

Saglasan, kolega blogoboem
razmisljam razmisljam 20:14 16.07.2013

Сад,

на питање из наслова немам одговор, признајем поштено.
Но, то ме неће спречити да понудим један музички прилог кога сам се сетила чим сам почела да читам твој текст, Војиславе:



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:32 17.07.2013

Re: Сад,

I meni se taj prilog vrteo po glavi dok sam pisao tekst, ali nisam pronašao njegovu fotografiju sa Skadarlije . Inače, Šarl je bio tri puta u Beogradu, održao koncert u Domu Sindikata, bio počasni predsednik Festa, večerao i slušao cigansku muziku u "Tri šešira"...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana