Astrologija| Politika| Tehnologija

Za kim zvona zvone?

freehand RSS / 21.07.2013. u 13:22

Mesecima u medijima traje igrokaz zvani "Rekonstrukcija". No je muka velika - kako zameniti so stručnih a neporočnih?

vlada-srbije-skupstina_520x320.jpg

 

Kombinacije, permutacije ili - rotacije?

Dakle, treba dovesti novije od novih i bolje od najboljih.

Pitanje je, međutim, koga zameniti ako su svi dobro radili? Drugo je pitanje . sa kakvim obrazloženjem, ako su svi dobro radili? 

Aleksandar Vučić je to u svojoj stranci oposlio ne prvi put viđenim rešenjem: ostavke aklamacijom, pa Šefu na odlučivanje. Nešto kao blanko ministarske ostavke dobrih vojnika Partije.  

A koalicioni partneri se krčkaju na vatri koju prvi potpredsednik Vlade pojača s vremena na vreme. 

Tako je iz URS-a poručeno da su i oni svi na raspolaganju da budu rekonstruisani. A i ne bi im bilo prvi put. Čak i ako rad svojih ministara i drugih Vladinih funkcionera ocenjuju visokim ocenama. 

Interesantno je takođe da PUPS i Palmu niko i ne pominje u ovom kontekstu, sem kao davaoce podrške. Ali sa  SPS-om će, izgleda, već malo teže ići; uprkos javno deklarisanoj spremnosti na sve žrtve, političke i kadrovske a za dobro Srbije i njenih građana - kao da se kockice ne slažu baš idealno. 

No ono što je posebno a u stvari najinteresantnije pitanje jeste - kime? Koga to vladajuće stranke imaju kao bolja kadrovska rešenja za mesta onih koje će ovaj ritualni čin u najavi odneti? 

Odgovor na to pitanje biće ujedno i odgovor na dilemu da li je reč samo o PR seči ili pravom peglanju rupa u radu Izvršne vlasti. 

Ili načinu da se mehkanim a neodbranjivim populističkim krošeom dosadašnji koalicioni partner dovede u situaciju da sam zatraži nove izbore? 



Komentari (347)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 13:32 21.07.2013

1.



Kombinacije, permutacije ili - rotacije?


Varijacije?

escherichije_colic escherichije_colic 13:44 21.07.2013

Re: 1.

blogovatelj


Kombinacije, permutacije ili - rotacije?


Varijacije?



Konačno rešenje- napredni genetski inžinjering?
freehand freehand 16:23 21.07.2013

Re: 1.

escherichije_colic
blogovatelj


Kombinacije, permutacije ili - rotacije?


Varijacije?



Konačno rešenje- napredni genetski inžinjering?

Da bi se od čega napravilo - šta?
zilikaka zilikaka 16:59 21.07.2013

Re: 1.

Nikako da skapiram da l je on ili nije on, a sve mi se čini da se sprema za zuce...

Doobro, povuklo ga malo, al se zato ubibio na muziki, i pevo sve držeči gospoju za ruku.

I to svoju gospoju, pred celim svetom!
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:05 22.07.2013

Re: 1.

Da bi se od čega napravilo - šta?


Da se napravi pita po receptu Gladiševa, na kilo govana uzmeš kilo šećera...
mariopan mariopan 13:35 21.07.2013

kime?

Evo mogu i ja.
Potrudiću se, nije valjda tako teško ništa ne raditi?
freehand freehand 13:50 21.07.2013

Re: kime?

mariopan
Evo mogu i ja.
Potrudiću se, nije valjda tako teško ništa ne raditi?

Pa čitava ujdurma donekle liči na ono kad je posle samo godinu dana Vlada Vojislava Koštiunice morala sa mesta direktora JAT Ervejza da šupira Aleksandra Milutinovića, visokog funkcionera SPO, kad je njegova majčica stranka (na pomen da bi neka druga stranka mogla dobiti to mesto) skočila sa usklikom - imamo mi još boljeg i stručnijeg!
A evo šta je rekao sam Milutinović (vredi pročitati nekoliko puta, poučno je za kapiranje te psihologije:

Aleksandar Milutinović, visoki funkcioner SPO-a, nedavno smenjeni direktor JAT-a

"Imam veliko životno i političko iskustvo, govorim dva svetska jezika, znam probleme naše države iznutra i u okruženju i mislim da bih mogao da doprinesem nekoj od diplomatskih misija. Zainteresovan sam za mesto ambasadora u nekoj od evropskih zemalja." ("Ilustrovana politika"


P.S. kopajući u potrazi za ovom izjavom koje sam se samo maglovito sećao, naleteh na još jednu interesanstnu:

Tomislav Nikolić,

zamenik predsednika Srpske radikalne stranke, o Mlađanu Dinkiću, ministru finansija: "G...o jedno! Sa 19 godina sam otišao na prugu Beograd–Bar, a nisam sedeo kao on na fakultetu, gde nije mogao ni da doktorira. Da sam bio u blizini NBJ 5. oktobra, tvrdim da bih sigurno učinio korisnu stvar. Smakao bih ga kao zeca – kad bih video lopova kako ulazi!"

("Kurir"


mariopan mariopan 13:58 21.07.2013

Re: kime?

Tomislav Nikolić,

zamenik predsednika Srpske radikalne stranke, o Mlađanu Dinkiću, ministru finansija: "G...o jedno! Sa 19 godina sam otišao na prugu Beograd–Bar, a nisam sedeo kao on na fakultetu, gde nije mogao ni da doktorira. Da sam bio u blizini NBJ 5. oktobra, tvrdim da bih sigurno učinio korisnu stvar. Smakao bih ga kao zeca – kad bih video lopova kako ulazi!"

Joj.
laziiprevare laziiprevare 21:42 21.07.2013

Re: kime?

Smakao bih ga kao zeca – kad bih video lopova kako ulazi!




Nije njemu naš Mlađo prvi.
iqiqiq iqiqiq 21:51 21.07.2013

Re: kime?

mariopan
kime?
Evo mogu i ja.

Onda glasam za tebe ali nemoj da srasteš sa foteljom
mariopan mariopan 12:25 22.07.2013

Re: kime?

iqiqiq
Onda glasam za tebe ali nemoj da srasteš sa foteljom

Hvala draga, jedan glas pišem (dva pamtim)
iqiqiq iqiqiq 20:10 22.07.2013

Re: kime?

Hvala draga, jedan glas pišem (dva pamtim)

eto vidiš i mi smo krenule tim principom "I scratch your back, you scratch my back". Namerno ostavljam u originalu da dokažem dokazivo: niti smo mi izmislili korupciju, niti smo mi izmislili te plemenske načine povezivanja.
escherichije_colic escherichije_colic 13:36 21.07.2013

kime?

No ono što je posebno a u stvari najinteresantnije pitanje jeste - kime? Koga to vladajuće stranke imaju kao bolja kadrovska rešenja za mesta onih koje će ovaj ritualni čin u najavi odneti?


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:58 21.07.2013

Kako to misliš: Kime?

Umesto Mrkonjića, Čerevićan, mlađi je i da završi konačno taj koridor 10,
Umesto Krkobabića, KRALJMAJMUNA, stariji je, a daleko vitalniji,
Umesto Obradovića, nsarski, tu i nije potrebno obrazloženje.
Umesto ministra policije Dačića, expolicajac,
Umesto Selakovića, niccolo,
Umesto Gorana Kneževića, hoochie coochie man....

... i, naravno, umesto Tijanića, Filip.
blogovatelj blogovatelj 14:09 21.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

Umesto ministra policije Dačića, expolicajac,



Umesto premijera Dačića - a ko drugi nego cerski.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:11 21.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

U ovoj vladi nije toliko bitan premijer, koliko prvi potpredsednik. Dakle, pravo je pitanje koga za prvog potpredsednika?

nurudin nurudin 15:53 21.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

Vojislav Stojković
Umesto Mrkonjića, Čerevićan, mlađi je i da završi konačno taj koridor 10,
Umesto Krkobabića, KRALJMAJMUNA, stariji je, a daleko vitalniji,
Umesto Obradovića, nsarski, tu i nije potrebno obrazloženje.
Umesto ministra policije Dačića, expolicajac,
Umesto Selakovića, niccolo,
Umesto Gorana Kneževića, hoochie coochie man....

... i, naravno, umesto Tijanića, Filip.



Обезбедили сте, Војиславе, у новој влади, ако ништа друго, место потпарола...:)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:58 21.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

Vojislav Stojković
Umesto Mrkonjića, Čerevićan, mlađi je i da završi konačno taj koridor 10,
Umesto Krkobabića, KRALJMAJMUNA, stariji je, a daleko vitalniji,
Umesto Obradovića, nsarski, tu i nije potrebno obrazloženje.
Umesto ministra policije Dačića, expolicajac,
Umesto Selakovića, niccolo,
Umesto Gorana Kneževića, hoochie coochie man....

... i, naravno, umesto Tijanića, Filip.


Ja svoj mandat stavljam na raspolaganje blogerima. Iako mislim da sam odlično radio. Npr. upravo sam uspešno obavio jedan posao koji svakoga dana obavljam. Osećam se nekako olakšano.
freehand freehand 16:22 21.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

Vojislav Stojković
U ovoj vladi nije toliko bitan premijer, koliko prvi potpredsednik. Dakle, pravo je pitanje koga za prvog potpredsednika?


Super.
A u koju bi stranku ovi blogeri trebalo da se prijave i okite se članskim knjižicama glede rabote koju si im namenio?
I hoće li oni to?
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:45 21.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

Kako to misliš: Kime?

A gde je freehand u toj resoraciji.
ivana23 ivana23 18:58 21.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

Milan Karagaća
Kako to misliš: Kime?

A gde je freehand u toj resoraciji.


A, neko zensko celjade...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:12 21.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

freehand

A u koju bi stranku ovi blogeri trebalo da se prijave


Obzirom kakvi su, najbolje u stranku jogi letača.
maksa83 maksa83 21:17 21.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

Obzirom kakvi su, najbolje u stranku jogi letača.

Sve to kad tad postane stranka jogi dušeka.
freehand freehand 21:39 21.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

Vojislav Stojković
freehand

A u koju bi stranku ovi blogeri trebalo da se prijave


Obzirom kakvi su, najbolje u stranku jogi letača.

Svi kod Filipa?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:47 21.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

Ja svoj mandat stavljam na raspolaganje blogerima


Ti kako hoćeš...
Ni meni nije baš do ministrovanja, a što se tiče mandata, a to vas najviše zanima, njega ostavljam samom sebi. Jer u vas deco, sve zajedno, nemam ni malo poverenja.
Milan Novković Milan Novković 22:29 21.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

Sve to kad tad postane stranka jogi dušeka.

Jel se sećate dva kuma? Ne sećate, evo pričice onda:

DIES ATER.
CRNI DAN.

"Beogradski klub transcendentalne meditacije

Danas je u ranim jutarnjim časovima na Malom kalemegdanu održana demonstracija pitomaca Beogradskog kluba transcendentalne meditacije. Ovoj zanimljivoj manifestaciji prisustvovali su članovi udruženja nutricionista iz Aleksinca, brojna vegeterijanska društva, predstavnici ambasada Nepala i Bangladeša, kao i veliki broj slučajnih prolaznika koji su se pridružili skupu. Najzanimljiviji deo ove demostracije umeća i mogućnosti koje pruža transcendentalna meditacija bilo je svakako lebdenje.

Prvi se u vazduh vinuo sam veliki učitelj, indijac Hrumovima Marakrišna, da bi, trenutak kasnije, na veliku radost najmlađih, njega počeli da prate i njegovi učenici.

Sticajem okolnosti, orkanski vetar koji je tada počeo da duva nad Beogradom poremetio je planove učesnika ovog sleta. Većina je ipak uspela bezbedno da sleti na oranice beogradskog atara ili na Veliko ratno ostrvo i da prođe sa minimalnim povredama. To, na nesreću, nije uspelo samom učitelju, koji je sve vreme nesebično pomagao svojim učenicima da se sigurno prizemlje. Zahvaćen snažnom vazdušnom strujom, Marakrišna je izgubio kontrolu i odleteo u pravcu zapada.

Na žalost, portparol vojske Republike Srpske je potvrdio vest da je gospodin H. Marakrišna oboren od snaga protivvazdušne odbrane RS iznad Zvornika.

Upis u knjigu žalosti biće čitave sledeće nedelje od 8-12 časova u zgradi Indijske ambasade.
"

Pažnja, pažnja, ovo je humor, i ja sam za beogradskih dana išao na kurs transcedentalne meditacije
Черевићан Черевићан 22:42 21.07.2013

мркосмена

Umesto Mrkonjića, Čerevićan, mlađi je i da završi konačno taj koridor 10,


у друмове, да, ја се разумем
па бих можда био употребљив
ал' никако на уместо Мрке
утом послу он је ненадјебив


г Стојковићу ,преценистеме . . .
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:53 22.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

ivana23
A, neko zensko celjade...
Ne mogu sve sam.
Predlog je otvoren, a rekonstrukcija mora biti završena do kraja jula, pa onda na odmor.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:44 22.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

A, neko zensko celjade...

Npr.Maja Gojković,
Gorica Gajević,
Buba Morina
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:29 22.07.2013

Re: Kako to misliš: Kime?

Milan Karagaća
A, neko zensko celjade...

Npr.Maja Gojković,
Gorica Gajević,
Buba Morina

...
Stanija,
Šukrija,
Soraja,
...
iqiqiq iqiqiq 14:55 21.07.2013

Ako nije za slikanje

No ono što je posebno a u stvari najinteresantnije pitanje jeste - kime? Koga to vladajuće stranke imaju kao bolja kadrovska rešenja za mesta onih koje će ovaj ritualni čin u najavi odneti?

Mislim da nije više ni zabavno šaliti se sa našim političkim sistemom, sistemom biranja poslanika, ministara, nedostatak saradnje sa građanima, nedostatak poznavanja državne uprave od strane izabranih ministra, nedostatak ikakve povratne sprege građana prema ministrima (niti ih biramo niti možemo da tražimo njihovu smenu ako ne rade posao prema zakonu i obavezama) itd itd.

Dakle ako baš moraju da ostanu, onda neka partije izaberu ljude iz struke koji se razumeju u državnu upravu, a koji će najpre raditi svoj posao prema zakonima ove države. Dosta za početak. I ne moraju da se slikaju i da daju izjave, mi ćemo rezultate osetiti već ako se budu ponašali po navedenim, a u principu jednostavnim osnovnim pravilima : u skladu sa zakonom i puna saradnja sa najširim građanstvom. To bi već bila vrtoglava promena.
ivana23 ivana23 15:01 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Dakle ako baš moraju da ostanu, onda neka partije izaberu ljude iz struke koji se razumeju u državnu upravu, a koji će najpre raditi svoj posao prema zakonima ove države.


Mislis da takvih ima u partijama?!
maksa83 maksa83 15:06 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Mislim da nije više ni zabavno šaliti se sa našim političkim sistemom, sistemom biranja poslanika, ministara

Kako bre nije zabavno?

Trougo četvorougo tupougo...
iqiqiq iqiqiq 15:09 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Mislis da takvih ima u partijama?!

Pa sigurno ima, možda su trenutno na nivou lepljenja plakata pred izbore, a imaju i stručnost i znanje...mada ja još verujem u deda Mraza a blizu sam pedesetih
iqiqiq iqiqiq 15:09 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Kako bre nije zabavno?

Pa zabavno je da nije po našim leđima, da je u Bangladešu ja bih se smejala
mariopan mariopan 15:10 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

ivana23
Dakle ako baš moraju da ostanu, onda neka partije izaberu ljude iz struke koji se razumeju u državnu upravu, a koji će najpre raditi svoj posao prema zakonima ove države.


Mislis da takvih ima u partijama?!

Ja mislim da nema.
Oni koji jesu tako savesni i moralni, ali i kvalifikovani za svoj posao - nisu u strankama, jer nema stranke u Srbiji koja nije ne samo kumovala, nego bila i zamajac katastrofe u kojoj živimo.
Moralan čovek, a to je prvi uslov za savesno obavljanje takvog posla, ne bi bio ni u jednoj stranci koja u današnjoj Srbiji postoji.
Ako nije "drug član" onda nema nikakvu šansu, i tu se krug zatvara.
iqiqiq iqiqiq 15:34 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Ako nije "drug član" onda nema nikakvu šansu, i tu se krug zatvara

Ok, ali tu ne treba da bude kraj. Ako tu nema rešenja, onda smo gotovi.

Hajde da svakom ministarstvu postavimo bar tri prioriteta, pa da vidimo da li će za godinu dana to rešiti. Po mom mišljenju, oni ne moraju imati ništa više od sposobnosti da se potpišu, ako budu slušali narod, tj ono što mi kao narod tražimo da se reši. Lepo im napišemo šta treba da urade, oni to urade i to je to. A oni neka sede tamo i smeše se i mašu pred kamerama.
maksa83 maksa83 15:43 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Hajde da svakom ministarstvu postavimo bar tri prioriteta

Hajde!

... kako tačno?
freehand freehand 16:20 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

maksa83
Mislim da nije više ni zabavno šaliti se sa našim političkim sistemom, sistemom biranja poslanika, ministara

Kako bre nije zabavno?

Trougo četvorougo tupougo...

Ama jel mu ono Toma pravi face iza leđa?!
Nikako da skapiram da l je on ili nije on, a sve mi se čini da se sprema za zuce...
mariopan mariopan 16:23 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

freehand
maksa83
Mislim da nije više ni zabavno šaliti se sa našim političkim sistemom, sistemom biranja poslanika, ministara

Kako bre nije zabavno?

Trougo četvorougo tupougo...

Ame jel mu ono toma pravi face iza leđa?!
Nikako da skapiram da l je on ili nije.

Jeste Toma koji nije mogao ta dva minuta da podnese da sluša našeg i svog ministra pa gleda u plafon, broji muve i zeva
iqiqiq iqiqiq 16:58 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Hajde!

... kako tačno?

Pa evo recimo
1. Da se promeni izborni zakon tako da predstavnik izborne volje građana dobije svoje mesto u Parlamentu i da građani mogu direktno da se obrate svom predstavniku u Parlamentu po određenim pitanjima, te da dobiju odgovor
2. Da se promeni Zakon o državnim službenicima, tako da nepoverenje ministru i/ili postupak pred Visokim službeničkim savetom ne bude samo na inicijativu Vlade, nego i Ombudsmana, Agencije za borbu protiv korupcije i/ili inicijative građana (potpis peticije od 10.000 je dovoljan broj)
3. Da svako ministarstvo ima poseban deo na sajtu gde će se registrovati svaka predstavka građana i da se vodi evidencija o načinu rešavanja predstavke uključujući i vremenski rok

Dosta od mene, hvataj loptu
iqiqiq iqiqiq 17:00 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

a sve mi se čini da se sprema za zuce.

živa istina
freehand freehand 17:13 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Dosta od mene, hvataj loptu

A Šalter za ekspresne odgovore - ništa?

maksa83 maksa83 17:27 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

iqiqiq
Hajde!

... kako tačno?

Pa evo recimo
1. Da se promeni izborni zakon tako da predstavnik izborne volje građana dobije svoje mesto u Parlamentu i da građani mogu direktno da se obrate svom predstavniku u Parlamentu po određenim pitanjima, te da dobiju odgovor
2. Da se promeni Zakon o državnim službenicima, tako da nepoverenje ministru i/ili postupak pred Visokim službeničkim savetom ne bude samo na inicijativu Vlade, nego i Ombudsmana, Agencije za borbu protiv korupcije i/ili inicijative građana (potpis peticije od 10.000 je dovoljan broj)
3. Da svako ministarstvo ima poseban deo na sajtu gde će se registrovati svaka predstavka građana i da se vodi evidencija o načinu rešavanja predstavke uključujući i vremenski rok

Dosta od mene, hvataj loptu

Mislim da vrlo precenjuješ motive i domete političke kaste ovde. Ne samo ove sada (kad kažem "ove sada" mislim na sve od drugog srpskog višestranačkog pokušaja i popušaja od 1990. na ovamo) nego oduvek. Ta ekipa je prirodan produžetak predratne (opet bih uputio na onaj blog o Stojadinoviću i komentare, to je fenomenalno, konzistentno na vrh isplivaju mufljuzi), i kao što si prethodno imao debelguze KPJ partijske funkcionere i vegetaciju beskorisnih sekretara, aparatčika i sl. referenata, ovde i sada imaš isti soj. Da bude grđe, i EU parlament i EU kao formalna organizacija se pretvorio u ogromnu birokratsku mašineriju za trošenje para. Isto važi i za UN koji je takođe sastavljen od gomile bezbrižnih i beskorisnih uzaludnika - u tu sektu kad uvališ dupe završio si pos'o.

Na planeti postoji određen broj ljudi koji nije spreman ili sposoban da radi nešto korisno već bira da svoj život slupa u nečasnoj uzaludnosti palamudeći na tuđoj grbači. Ne možeš da im promeniš prirodu, ne možeš tamo da staviš nekog boljeg. Od njih možeš samo da se čuvaš. To je prosto tako.
iqiqiq iqiqiq 17:40 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Jel to zastupaš ovaj pristup http://www.b92.net/info/misljenja/index.php?nav_id=724379

Ali šta je onda rešenje, jel ovako, kako je sad, mi smo samo statisti, tj gledamo loš pozorišni komad u krug i jedino nas uključe kad su izbori da kao zombiji zaokružujemo neke likove, da ne znamo ni sami zašto to radimo

Ne možeš da im promeniš prirodu, ne možeš tamo da staviš nekog boljeg. Od njih možeš samo da se čuvaš. To je prosto tako.

Ne mogu to da prihvatim, ako ih mi biramo i mi plaćamo, onda valjda imamo i neko pravo da nešto promenimo
zilikaka zilikaka 18:21 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Na planeti postoji određen broj ljudi koji nije spreman ili sposoban da radi nešto korisno već bira da svoj život slupa u nečasnoj uzaludnosti palamudeći na tuđoj grbači. Ne možeš da im promeniš prirodu, ne možeš tamo da staviš nekog boljeg. Od njih možeš samo da se čuvaš. To je prosto tako.

E, jedino bih dodala da stepen njihove moći zavisi od faze (a ide ciklično) u kojoj je društvo.
Najmanje se čuju posle ratova, jer tada treba povući i ne prolazi magla, al kako se stanje poboljšava, izniču i rastu, samo zvoni.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:31 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Ako nije "drug član" onda nema nikakvu šansu, i tu se krug zatvara.

ovo me malo podseća na već viđeno ali je sada mnogo ružnije i karikaturnije
Moralan čovek, a to je prvi uslov za savesno obavljanje takvog posla,

valjda smo konačno rasčistili sa tom komunjarskom moralnompodobnošću i , kao što vidimo imamo samo stranačku.
mariopan mariopan 18:59 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Milan Karagaća
Ako nije "drug član" onda nema nikakvu šansu, i tu se krug zatvara.

ovo me malo podseća na već viđeno ali je sada mnogo ružnije i karikaturnije
Moralan čovek, a to je prvi uslov za savesno obavljanje takvog posla,

valjda smo konačno rasčistili sa tom komunjarskom moralnompodobnošću i , kao što vidimo imamo samo stranačku.

Jeste ružnije, zato što nismo ni korak napredovali od drugova do članova, oni su se za to pobrinuli, i jedni i drugi.
Nismo raskrstili jer nam drugovi i članovi upravo sada sede u Vladi i Skupštini, pa sam obe reči stavila da se neko ne oseti zapostavljen.
Moralnopodoban?
Očekujem da je moralan onaj za koga bih glasala. Ta reč nikada nije kompromitovana ma ko da se kleo u nju.
Sama reč ne treba da trpi što su je u raznim vremenima zloupotrebljavali. Ne bih menjala reči u našem jeziku samo zato što ih je svako uzimao u usta?
pozdrav i tebi
JJ Beba JJ Beba 19:30 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

iqiqiq iqiqiq 19:45 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

JJ Beba

E o tome upravo pričam, bilo bi mi i smešno i zabavno da se ta "mala matura" nije zalomila mom detetu i meni.

Osećaj nemoći je bio najgori deo cele priče, a ako pitaš koje nemoći, onda baš te sa you tube snimka, šta sve mora da se uradi u ovoj zemlji da bi smenili nekog ministra koji krši zakone!!! Pa ajde da ja prekršim zakon, ne bi morali ni miting ni "kontramiting", za čas bi platila kaznu koja mi sledi. I još nešto, molim aktiviste da dopune listu, nije samo ministar za "kontramiting" nego svi pomoćnici koji nisu ništa uradili i ničemu ne služe, jer nam je obrazovanje i prosveta u očajnom stanju.
mariopan mariopan 19:53 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

JJ Beba
Trougo četvorougo tupougo...

Miting podrške ministru Obradoviću: "NEDAĆEMO ŽARKA"!



hahahahah

Transparenti NEDAMO, PETNCNJA....... i muzika je vr
Pazi kad se i policija smeje
JJ Beba JJ Beba 20:39 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

mariopan
JJ Beba
Trougo četvorougo tupougo...

Miting podrške ministru Obradoviću: "NEDAĆEMO ŽARKA"!



hahahahah

Transparenti NEDAMO, PETNCNJA....... i muzika je vr
Pazi kad se i policija smeje


NEDAĆEMO ŽARKA!
freehand freehand 20:41 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Na planeti postoji određen broj ljudi koji nije spreman ili sposoban da radi nešto korisno već bira da svoj život slupa u nečasnoj uzaludnosti palamudeći na tuđoj grbači. Ne možeš da im promeniš prirodu, ne možeš tamo da staviš nekog boljeg. Od njih možeš samo da se čuvaš. To je prosto tako.

Pa da, ali razvoj civilizacije počiva na organizovanju ljudskog društva, a onda i na ograničavanju samovolje vladaoca/vladalaca, i kontroli izabrane vlasti u poslenjih par vekova. Te je dizanje ruke od te rabote ono što bi kasta najviše volela: da bude prepuštena sebi, zajedno sa svim resursima kojima se izborila da raspolaže.
iqiqiq iqiqiq 20:47 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Pa da, ali razvoj civilizacije počiva na organizovanju ljudskog društva, a onda i na ograničavanju samovolje vladaoca/vladalaca, i kontorli izabrane vlasti u poslednjih par vekova. Te je dizanje ruke od te rabote ono što bi kasta najviše volela: da bude prepuštena sebi, zajedno sa svim resursima kojima se izborila da raspolaže.


baš tako, uvek mora da postoji kontrola vlasti i nema mesta za apatiju
maksa83 maksa83 20:54 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

baš tako, uvek mora da postoji kontrola vlasti i nema mesta za apatiju

I šta će vlas' kad ih uhvati ta kontrola?
zilikaka zilikaka 21:03 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

I šta će vlas' kad ih uhvati ta kontrola?


Pa zna se. Ako ne mogu da ih otrebe, onda s njima naprave dil.
iqiqiq iqiqiq 21:06 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

I šta će vlas' kad ih uhvati ta kontrola?

Pa evo kako ja maštam da to izgleda:

recimo uhvati ih kontrola da kraduckaju, kradu ili drpaju državne pare, to je po krivičnom zakonu teže krivično delo, pa im se sudi i osude ih.

Uhvate ih da krše neki drugi zakon, gube naravno svoje radno mesto i pokrene se prekršajni postupak

Proveri se da li su od stupanja na dužnost uradili očekivano (kao što im je zadato od strane naroda), nisu uradili, gube posao, kao što bi i ti i ja izgubili posao da ne radimo ono što nam je rečeno i za šta su nas zaposlili

Deluje baš jednostavno i lako
freehand freehand 21:07 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

maksa83
baš tako, uvek mora da postoji kontrola vlasti i nema mesta za apatiju

I šta će vlas' kad ih uhvati ta kontrola?

Hebiga, pitaj Tadića. U opoziciju ili u istoriju. Neki u zatvor. Neki na popravni. Nije neka mudrost, ali je najbolji postojeći model.
Kazezoze Kazezoze 21:31 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

JJ Beba
mariopan
JJ Beba
Trougo četvorougo tupougo...

Miting podrške ministru Obradoviću: "NEDAĆEMO ŽARKA"!



hahahahah

Transparenti NEDAMO, PETNCNJA....... i muzika je vr
Pazi kad se i policija smeje


NEDAĆEMO ŽARKA!

...i da se "ne znam" opet piše spojeno!
iqiqiq iqiqiq 22:30 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje


A Šalter za ekspresne odgovore - ništa?

pa ti si nabrojao i mnogo više [/url][url=http://blog.b92.net/text/22531/Ma-dje-je-zapelo/]

freehand freehand 22:36 21.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

...i da se "ne znam" opet piše spojeno!

Neznam kako misliš to opet?


iqiqiq

A Šalter za ekspresne odgovore - ništa?

pa ti si nabrojao i mnogo više [/url][url=http://blog.b92.net/text/22531/Ma-dje-je-zapelo/]


Pusti ti mene, ja sam loše društvo koje kvari omladinu.
Slušaj Filipa i mućni glavom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 03:14 22.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

Miting podrške ministru Obradoviću: "NEDAĆEMO ŽARKA"!

od svih onih protesta za ko zna šta u poslednje vreme,koja su bila mlaka i bez poente,
ovo je nešto najoriginalnije što se dogodilo ovde.


vi ste face!


(ima nade)
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:08 22.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

bladerunner92 bladerunner92 13:14 22.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

maksa83
I šta će vlas' kad ih uhvati ta kontrola?


eevo sta ce:

Link 1

Link 2

ovaj mi je hit!!

ali znas sta -- jos cu da citiram neshvacenog marketing strucnjaka Krleta --dok vi (mi) momci sedite i dobacujete s balkona i ne ukljucujete se bice ovako.
Mi necemo da se valjamo u blatu a oni koji hoce i vole to isplivavaju i vode drzavu...

edit: ja najveci problem vidim u tome sto ne postoji jaka opozicija , radili ovi dobro ne radili...
mariopan mariopan 13:24 22.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

zilikaka
I šta će vlas' kad ih uhvati ta kontrola?


Pa zna se. Ako ne mogu da ih otrebe, onda s njima naprave dil.

Otrebe, kad to kažeš oma zamislim vaške.
iqiqiq iqiqiq 18:34 22.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

dok vi (mi) momci sedite i dobacujete s balkona i ne ukljucujete se bice ovako.

evo ti
Pretekla si me u komentaru, možemo mi da se smejemo, verovatno nam je još dobro, naša deca nisu umrla jer se lekari nisu mogli skupiti da naprave listu hitnih pacijenata, a ministarka ih nije poterala da to urade.
Možemo se mi smejati, jer naša deca još imaju da jedu, i imaju sapun da operu ruke. Neki od nas se ne smeju na temu Obradović jer ih je pogodila "mala matura" a ko ima decu na školovanju od osnovne do fakulteta isto nadam se, ne može da se smeje. Ne možemo da se smejemo ni mi koji smo uzeli kredite kod banaka da konačno kupimo stan pod stare dane, pa nam država nije nikakav garant, itd itd

Kad pomislim ko treba da se smeje i zabavlja, pa to su upravo ti, za koje mi nikada ne glasamo, ali politički i izborni sistem ih vine u nebesa, a onda se oni vešto dočekaju na noge pa se onda finansijski obezbede i za sebe i za svoje najbliže, tako da ih nije ni briga za penzioni sistem. E oni se slatko smeju i treba da se smeju i hvataju za trbuh

A za ove koje si nabrojala na linkovima treba da "poguramo" da se opet ispita kod nekog novog ministra pravde, da se vidi zašto naši sudovi ne rade svoj posao i kada će se to konačno promeniti.

Da se ne bi oni nama smejali. Ako to ne uradimo, onda su oni pametniji, ma kako mi bili zaljubljeni u svoju pamet, svoje obrazovanje i potajno se nadali da smo mi ta čuvena "intelektualna elita" Srbije.
bladerunner92 bladerunner92 23:17 22.07.2013

Re: Ako nije za slikanje

iqiqiq


mili92 mili92 15:57 21.07.2013

Звоне звона



Када нема фарме и великог брата ту је строги тата.
kukusigameni kukusigameni 15:59 21.07.2013

Za kim zvona zvone?

Da ne zvone za izbore?

EDIT. Sad videh vest: *Đilas: Izbori na jesen ili proleće------LINK
freehand freehand 21:38 21.07.2013

Re: Za kim zvona zvone?

kukusigameni
Da ne zvone za izbore?

EDIT. Sad videh vest: *Đilas: Izbori na jesen ili proleće------LINK

Eto, tu se slažem sa Đilasom.
Ali, realno postoji nekoliko problema:
opozicija skoro da ne postoji, kritička javnost deluje drogirano.
Sem besa na nekolicinu ministara, i to pre svega na Obradovića - nema kritičke ocene rada Vlade.
A šta imamo?
Imamo nešto hapšenja, imamo Datum (koji niko ne zna da definiše), imamo jedva izbegnut bankrot - a i to je pitanje na koliki period. I imamo Briselski sporazum sa kojim bi teško student FPN (pa i Dačić Ivica) prošao na isptiu ako bi pitanje bilo da ga tačno definiše.
Šta još imamo?
Imamo novi Soc savez kao najširi front radnog naroda, u obliku prepumpanog partijskog mehura SNS-a.
I imamo nekonsolidovane ostatke DS za koje se još uvek ne zna ni šta su ni kuda će.
I imamo paradigmu: Vučić bi sa deklarisanim ciljevima i principima, a ponekad se stiče utisak i sa praktičnim delovanjem, morao biti na liniji - DS.
Pa ili da proguta on njih - što je nemoguće najmanje sa simboličkog nivoa, ili da DS "proguta" njega, što je nemoguće najmanje sa fizičkog stanovišta. Ne biva, naime, da girica guta ajkulu.
Te je onda pitanje: čemu izbori? Paradoks je da će se prvi potpredsednik i njegov sad već Vavilon od stranke više ugruvati pri neminovnom padu što više budu hipertrofirali.
To bi Koštunica mogao lepo i živopisno da im opriča.
A opet - izgleda da je sve to neminovno.

I da: iako smo i do sada imali situacije da smo manje ili više videli strane uticaje na formiranje vlasti u Srbiji - čini mi se da nikad političar ranga predsednika Vlade nije otvoreno rekao da su ga strane diplomate poslale u naručje budućem koalicionom partneru. Kako to Dačić eksplicitno opisa prošle sedmice u "Utisku nedelje".
maksa83 maksa83 21:44 21.07.2013

Re: Za kim zvona zvone?

Eto, tu se slažem sa Đilasom.

Meni je super kad Đilas kaže:

"Ne treba da izađemo na izbore samo da bi žuti zamenili crvene ili plave. Treba da se promeni koncept kako se vodi Vlada i u nju moraju da uđu stručnjaci."


... dok mu je gradski menadžer Aleksandar Bijelić, za kog je Gangula - Imanuel Kant.
freehand freehand 21:52 21.07.2013

Re: Za kim zvona zvone?

maksa83
Eto, tu se slažem sa Đilasom.

Meni je super kad Đilas kaže:

"Ne treba da izađemo na izbore samo da bi žuti zamenili crvene ili plave. Treba da se promeni koncept kako se vodi Vlada i u nju moraju da uđu stručnjaci."


... dok mu je gradski menadžer Aleksandar Bijelić, za kog Gangula - Imanuel Kant.

Ja rekoh da se slažem sa njim u tome kako je to definisao.
Po pitanju onoga šta i kako radi se već mnogo ređe slažemo. A o vođenju Vlade je imao prilike da progovori koju kad mu je onomad nuđeno da bude kandidat za premijera. Pa je nekako zaobišao i jedno i drugo.
maksa83 maksa83 22:05 21.07.2013

Re: Za kim zvona zvone?

Ja rekoh da se slažem sa njim u tome kako je to definisao.

Ma dobro ja dobacujem njemu, ne tebi...

To što on tu ispoljava zovem "sindrom beogradskog taksiste". To je ono kad beogradskog taksistu neko iseče pa se on proturi do pola kroz prozor, maše pesnicom i natačinje na onu stvar sve živo i neživo uz adekvatne dodatne želje i pozdrave. Onda posle 10 sekundi on isto tako iseče nekog drugog.
EL EN EL EN 22:47 21.07.2013

Re: Za kim zvona zvone?

kukusigameni
Da ne zvone za izbore?

EDIT. Sad videh vest: *Đilas: Izbori na jesen ili proleće------LINK


Mislim da zapad nece to hteti iz dva razloga
Da SNS ne pobedi ubedljivo
Da se resi sve zapoceto oko Kosova

EL EN
kukusigameni kukusigameni 08:43 22.07.2013

Re: Za kim zvona zvone?

EL EN
Mislim da zapad nece to hteti iz dva razloga
Da SNS ne pobedi ubedljivo
Da se resi sve zapoceto oko Kosova

EL EN

Ne bih ja baš tako olako tumačio ko je pulen zapada i po koju cenu.
Kao ni njihove želje i namere.
freehand freehand 08:48 22.07.2013

Re: Za kim zvona zvone?

kukusigameni
EL EN
Mislim da zapad nece to hteti iz dva razloga
Da SNS ne pobedi ubedljivo
Da se resi sve zapoceto oko Kosova

EL EN

Ne bih ja baš tako olako tumačio ko je pulen zapada i po koju cenu.
Kao ni njihove želje i namere.

Miljenici Zapada su svi koji čine što Zapad kaže. Nema tu ni stalnih miljenika ni večnih siročića.
Poslušati, rekoh, Dačića u "Utisku": (parafraziram, neimenovani zapadni diplomata) "Šta čekaš? Idi kod Vučića i Nikolića!"
kukusigameni kukusigameni 08:55 22.07.2013

Re: Za kim zvona zvone?

freehand
Miljenici Zapada su svi koji čine što Zapad kaže. Nema tu ni stalnih miljenika ni večnih siročića.

Upravo sam to i mislio.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:43 21.07.2013

Rekonstrukcija, a ne friziranje

Suštinska rekonstrukcija bi bila i preispitivanje resora i broja ministarstava, profesionalizacija državne uprave pa neka menjaju ministre ali da ostaje profesionalna administracija koja zna posao.Nemam ništa protiv da stranke svoje kadrove zapošljavaju u ministarstva ali neka to bude po konkursu a ne po principu ekspres postavljenja na najviša činovnička mesta bez dana radnog staža i ikakvog poznavanja posla kojim se bave.Zato i imamo situaciju da se neki ljudi stalno muvaju po visokim državnim funkcijama od članova UO, direktora JP, ambasadora, pomoćnika ministara, a zapravo samo menjaju članske karte ili ih imaju više pa koja zatreba. Ima nekoliko baš karakterističnih slučajeva visokih funkcionera i ambasadora koji su bili prvo bliski saradnici šefa SPO, zatim DSS, pa DS, pa sada SNS i SPS.Čudno kako šefovi stranaka ne kapiraju da takve ne interesuju stranke već lična korist.
Dakle, niti nam treba toliko ministarstava niti toliko UO, agencija, ni toliki broj državnih sekretara, pomoćnika, direktora vladinih agencija, kancelarija , direktorata i čega sve ne.
Ako rekonstrukcija ne bude konstruktivna onda je samo zamazivanje očiju javnosti.
iqiqiq iqiqiq 18:49 21.07.2013

Re: Rekonstrukcija, a ne friziranje

prvo bliski saradnici šefa SPO, zatim DSS, pa DS, pa sada SNS i SPS

poplaran naziv političar opšte prakse

Potrebna je racionalizacija i profesionalizacija državne uprave i izbor po konkursu pomoćnika ministara, onda stvarno nije mnogo bitno ko je ministar
EL EN EL EN 22:53 21.07.2013

Re: Rekonstrukcija, a ne friziranje


Da je u Srbiji kako gospodin Milan kaze
ne bi bili tu gde smo.
Bojim se da ce ovo da potraje. Pre 10 tak godina
mislio sam da ce proces pozitivne selekcije i profesionalizacije
da zapocne i da ce brzo teci. Sta reci sada, da li je
ovo jedam od pocetaka .....

EL EN
freehand freehand 23:00 21.07.2013

Re: Rekonstrukcija, a ne friziranje

EL EN

Da je u Srbiji kako gospodin Milan kaze
ne bi bili tu gde smo.
Bojim se da ce ovo da potraje. Pre 10 tak godina
mislio sam da ce proces pozitivne selekcije i profesionalizacije
da zapocne i da ce brzo teci. Sta reci sada, da li je
ovo jedam od pocetaka .....

EL EN

Da, treba imati u vidu i tajmlajn naše vlasti čiju okosnicu čine oni koji su zemlju deset godina zdušno i udarnički guraliu u ambis; a onda se još toliko kešali i bremzali da je oni koji su to pokušavali iz tog ambisa ne bi slučajno pomerili.
I evo ih sad sa Srećna nova '89!
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:57 22.07.2013

Re: Rekonstrukcija, a ne friziranje

Da, treba imati u vidu i tajmlajn naše vlasti čiju okosnicu čine oni koji su zemlju deset godina zdušno i udarnički guraliu u ambis; a onda se još toliko kešali i bremzali da je oni koji su to pokušavali iz tog ambisa ne bi slučajno pomerili.
I evo ih sad sa Srećna nova '89!

Srbija ima 26.000 državnih činovnika pa još 8.ooo kao političara, ma šta im to značilo, što znači ukupno 35.000 državnih funkcionera i politićara koji brinu o sreći i blagostanju naroda koji im je dao priliku da "preuzmu odgovornost" kako oni kažu a zapravo misle da budu u poziciji da vladaju za svoj džep.
No, daklem, nešto računjam pa ispadne ako podelimo 7,5 miliona građana Srbije sa ovih 35.000 ispadne da svaki taj koji je zadužen da nas vodi ima po 214 građana.Ako verujemo strankama da su na funkcije i u državni aparat stavili najsposobnije i najpoštenije svoje kadrove, pa kako to da onda ne može da se svako pobrine za tih svojih 214 građana. Možda bi bilo dobro da im se tačno odrede tih 214 građana pa da i on zna njih i oni njega.
Jeste da je ovo uprošćavanje stvari ali je mnogo bolje nego upropašćavanje i države i građana.
mariopan mariopan 17:30 22.07.2013

Re: Rekonstrukcija, a ne friziranje

Milan Karagaća
Da, treba imati u vidu i tajmlajn naše vlasti čiju okosnicu čine oni koji su zemlju deset godina zdušno i udarnički guraliu u ambis; a onda se još toliko kešali i bremzali da je oni koji su to pokušavali iz tog ambisa ne bi slučajno pomerili.
I evo ih sad sa Srećna nova '89!

Srbija ima 26.000 državnih činovnika pa još 8.ooo kao političara, ma šta im to značilo, što znači ukupno 35.000 državnih funkcionera i politićara koji brinu o sreći i blagostanju naroda koji im je dao priliku da "preuzmu odgovornost" kako oni kažu a zapravo misle da budu u poziciji da vladaju za svoj džep.
No, daklem, nešto računjam pa ispadne ako podelimo 7,5 miliona građana Srbije sa ovih 35.000 ispadne da svaki taj koji je zadužen da nas vodi ima po 214 građana.Ako verujemo strankama da su na funkcije i u državni aparat stavili najsposobnije i najpoštenije svoje kadrove, pa kako to da onda ne može da se svako pobrine za tih svojih 214 građana. Možda bi bilo dobro da im se tačno odrede tih 214 građana pa da i on zna njih i oni njega.
Jeste da je ovo uprošćavanje stvari ali je mnogo bolje nego upropašćavanje i države i građana.


Ovo ti je odlična ideja za sistem glasanja. Neka nas podele tim (ne)odgovornima za naše (ne)blagostanje, da znamo ko o nama (ne)brine, i ako mu mi ne izglasamo poverenje neka padne?
EUREKA !
horheakimov horheakimov 19:41 21.07.2013

jea

za kim besindžer zvona zvone


freehand freehand 22:32 21.07.2013

Rekonstruišite Vladu!

Влада Републике Србије формирана је 27. јула 2012. године, именовањем Ивице Дачића за председника.


Председник Владе Републике Србије и министар унутрашњих послова
Ивица Дачић



Генерални секретар Владе
Вељко Одаловић



Потпредседници и министри
Александар Вучић први потпредседник Владе задужен за одбрану, безбедност и борбу против корупције и криминала и министар одбране

Расим Љајић потпредседник Владе и министар спољне и унутрашње трговине и телекомуникација

Јован Кркобабић потпредседник Владе и министар рада, запошљавања и социјалне политике

Сузана Грубјешић потпредседник Владе за европске интеграције

Млађан Динкић министар финансија и привреде

Иван Мркић министар спољних послова

Верица Калановић министар регионалног развоја и локалне самоуправе

Милутин Мркоњић министар саобраћаја

Велимир Илић министар грађевинарства и урбанизма

Никола Селаковић министар правде и државне управе

Горан Кнежевић министар пољопривреде, шумарства и водопривреде

Жарко Обрадовић министар просвете, науке и технолошког развоја

Славица Ђукић-Дејановић министар здравља

Зорана Михајловић министар енергетике, развоја и заштите животне средине

Братислав Петковић министар културе и информисања

Милан Бачевић министар природних ресурса, рударства и просторног планирања

Алиса Марић министар омладине и спорта

Сулејман Угљанин министар без портфеља


Ajd sad, budi pametan...
maksa83 maksa83 22:58 21.07.2013

Re: Rekonstruišite Vladu!

Сулејман Угљанин министар без портфеља

Милан Бачевић министар природних ресурса, рударства и просторног планирања

Ja bih ovu dvojicu rokirao, po zvučnosti (pošto su svi drugi kriterijumi apsurdni):

Ugljanin - rudarstvo.
Bačević - bačeno ministarsko mesto (to je valjda ono "bez portfelja" )

Tu mi mašta staje.

Eventualno Kulturni Bratislav i Alisa Marić da se zamene.

Ivica da ostane Premijer, i Vučić takođe da ostane Premijer.
freehand freehand 23:04 21.07.2013

Re: Rekonstruišite Vladu!

Ja bih ovu dvojicu rokirao, po zvučnosti (pošto su svi drugi kriterijumi apsurdni):

Krkobabić za sport, tazonodu i omladinke?

P.S. - sad videh pa da i tebi skrenem šažnju na činjenicu da je doktor Obradović ministar i tehnološkog razvoja.
Možda to baci dodatno svetlo na trougo i četvorougo.
Dr M Dr M 23:19 21.07.2013

Re: Rekonstruišite Vladu!

Tu mi mašta staje.

Da poguramo, onda..


Magistarkonjić je čudo od energije, njemu energetika.

I da se ukine naziv ministar i da se uvede maksistar. Ne vole oni da budu mini.

I vučić sit, i sve ovce na broju.
petar_p petar_p 23:15 21.07.2013

rekonstrukcija konstrukcije

Nesto se mislim, jel zna neko neki primer, bilo koji, da je neko iz vlasti uradio nesto za opste dobro gradjana ove zemlje, a da razlog za (ne)cinjenje nije bio licni ili partijski interes? Da li ima neki konkretni primer? Ako nema, onda ne razumem o cemu pricamo, nazalost.

A moze i blaza varijanta: Da li ima neki primer, da neko nije pristao da napravi opstu stetu po gradjane ove zemlje samo da bi usicario neki partikularni i trenutni partijski ili licni interes?

U tom kontekstu, mi zivimo u jednoj uzurpiranoj drzavi, gde zaposleni u dzavnim strukturama (od vrha do dna) ne rade svoj posao na korist gradjana, vec samo u korist partije ili samopromocije. I sta, jedni uzurpatori ce biti zamenjeni drugim?
freehand freehand 23:55 21.07.2013

Služimo narodu

Politika | ponedeljak 22.07.2013 | 00:16
Ključna nedelja za rekonstrukciju
Izvor: Tanjug

Beograd -- Ministri iz URS-a stavili mandate na raspolaganje stranci. Svi ministri iz SNS kovertirali ostavke. Ministri SPS prihvatiće svaku odluku premijera Ivice Dačića.
Lider SNS, prvi potpredsednik vlade Aleksandar Vučić poručio je u petak da je dosta bilo odugovlačenja, da će rekonstrukcija vlade biti završena do kraja jula, a da on neće biti premijer bez izbora.

"Samo je jedno sigurno - nikada neću biti premijer političkim i kalkulantskim igrama, već samo ukoliko bi to neki izbori na takav način odredili, a u ovom trenutku ne mislim da su izbori prioritet Srbije", rekao je Vučić u izjavi Tanjugu.

On je ponovio da će rekonstrukcija biti završena do kraja meseca, da će sve odluke biti donete do kraja sledeće nedelje, a da bi najkasnije do kraja jula taj posao trebalo da bude završen i u Skupštini Srbije.

"Dosta je bilo odugovlačenja, to mora da bude urađeno sada - brzo i efikasno", naglasio je Vučić i dodao da će se SNS i sve političke stranke izjasniti o konceptu, ciljevima i o personalnim rešenjima pre 27. jula

LINK

Ostatak su slaganja, zaklinjanja u narod i gađenje na ministarske funkcije.
I svi sa Baster Kiton facama.
dali76 dali76 01:36 22.07.2013

Re: Služimo narodu

A PUPS? Oni valjda ne moraju nikog svog da salju u penziju?
maksa83 maksa83 05:08 22.07.2013

Re: Služimo narodu

I svi sa Baster Kiton facama.

E, taj da bude ministar ... zna se čega.
ivana23 ivana23 00:24 22.07.2013

***

Kasnim... naslovio si blog - Za kim zvone zvona, a bas juce je bilo 124 godine od rodjenja Hemingveja

Izvinjavam se zbog ovog malog trola.
freehand freehand 08:10 22.07.2013

Re: ***

ivana23
Kasnim... naslovio si blog - Za kim zvone zvona, a bas juce je bilo 124 godine od rodjenja Hemingveja

Izvinjavam se zbog ovog malog trola.

Ju!

a ovo je mesto gde su Hemingvej i Frihend pili najbolje pivo u životu.




P.S. ne šalim se. Ovo je bašta hotela "Taube" u Šrunsku; "Forenburger" drže u svom podrumu a uslovi su takvi da ista marka piva u restoranu preko puta nije ni prineti ovoj u hladu kestenova.
A "Taube" je hotel u kome je Hemingvej godinama i godinama provodio dane i nedelje.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:01 22.07.2013

Re: ***

ivana23
Kasnim... naslovio si blog - Za kim zvone zvona, a bas juce je bilo 124 godine od rodjenja Hemingveja

Izvinjavam se zbog ovog malog trola.


A kada već trolujemo moramo pomenuti i pesnika Dzon Dona:

"Ni jedan covek nije Ostvo, sam po sebi celina;
svaki je covek deo Kontinenta, deo Zemlje;
ako Grudvu zemlje odnese More, Evrope je manje,
kao da je odnelo neki Rt, kao da je odnelo Posed tvojih prijatelja ili tvoj;
smrt ma kog coveka smanjuje mene, jer ja sam obuhvacen covecanstvom.
I STOGA NIKAD NE PITAJ ZA KIM ZNONO ZVONI; ONO ZA TOBOM ZVONI".
stasava stasava 00:53 22.07.2013

isto

Ovde baš ima surovih, koji zbog ličnih frustracija prenebregavaju opštu dobit . Treba ostaviti ministra Bačevića, jer šta će nam život bez kanala Dunav-Morava-Vardar.Neka ostane i ministar Obradović, jer bez njega četvorougao može da nazaduje u trougao....pa ministar Mrkonjić, bez njega u Gornjem Milanovcu ljubitelji umetnosti neće moći da uživaju u pevanju Ane Bekute.I ministra Kneževića, ko će biti tako sposoban da u toku noći promeni pravilnik a i tako lepo pije mleko, onako, sa merakom.Ma svi su cakani, svašta su poradii za godinu dana .
vladaxy vladaxy 08:59 22.07.2013

Rekonstrukcija u Srbiji

Došao Ciga kući i kaže deci:
• Deco, recite dragička!
• Dragička, ćale!
• Danas menjate gaće!
• Uraaaaaaaaaaa!!! - razdragano će deca.
A Ciga:
• Ti sa njim, ti sa njim, ti sa njim!!!
niccolo niccolo 09:34 22.07.2013

Meni bi,

da imam vremena, bilo zanivljivo analizirati šta je od onog koalicionog sporazuma sprovedeno do sada a šta nije, i ko bi od ministara bio za smenu s obzirom na to da nije ispunio sporazum (inače, komentari uopšte nisu bili loši, ima dobrih recepata, a pred kraj je i jedan komentar Blogovog Kolca od samo tri reči, pa vi vidite...).
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:56 22.07.2013

Re: Meni bi,

A gde je hvala što sam te predložio za ministra.
OK, o tome možemo kad preuzmeš resor.
niccolo niccolo 10:03 22.07.2013

Re: Meni bi,

Ne znam šta da ti kažem, znaš da sam se samoproglasio za kandidata za glavnog pregovarača na tvom blogu. E sad, ono jeste da mogu ja i više od jednog posla da obavljam u isto vreme (iako žene često znaju da tvrde kako su muškarci nesposobni za tako nešto - al' ima i izuzetaka), ali mi nekako ne ide da se kandidujem i za jedno i za drugo...ali svakako hvala.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana