Odluka o potvrđivanju odluke o poništavanju odluke

Nebojša Spaić RSS / 18.02.2008. u 22:14

"Odluka o potvrđivanju odluke o poništavanju odluke". Majke mi, tako je Nada Kolundžija, precizno i tačno, pojednostavila formulaciju teme koja je na dnevnom redu tekuće sednice skupštine. Aman, nije otišla sledeći korak i shvatila da ta formulacija govori više o odnosu političke elite, a posebno vlade, prema realnosti, životu, istorijskom preokretu i nacionalnoj tragediji nego bilo šta što su rekli i uradili  svi oni zajedno povodom Kosova. Birokratija i isprazni formalizam, eto time se bavi politička elita Srbije.

Probije, koliko pratim, nešto što nije tako birokratizovano. Onda bude još gore - do degutantnosti politikantsko.

Ivica Dačić, tako, usuđuje se da podlački ne samo krivotvori događaje, njihove uzroke i posledice, zamenjuje teze i spira sa sebe i sopstvene politike odgovornost, da nalazi razumevanja za huligane i osudu za medije koji su pokušavali da sve relevantne informacije daju, nego i da traži da se zabrane stranke i nevladine organizacije koje ne misle kao on. Sramota, dripaštvo, osiona primitivna glupost? Ili nešto što se dalo očekivati, kada je preskočen 6. oktobar, a sa njima su sarađivali i sarađuju i Đinđić, i Koštunica, i sadašnji DS?

Odslušao sam i deo Čede. Bio je dobar, osim što je i on navatavao sitne političke poene, nesvestan da i sam govori kao političarčić, a ne državnik, što je sam o sebi hteo da sugeriše. Uostalom, kao da su Milošević i Koštunica krivi za odlazak Kosova (uzgred, jako me nervira ta priča sa time da je Kosovo oteto, kao da smo ga mi pa držali) i kao da nije pokušan svaki način rešavanja tog pitanja, od ravnopravnosti i integracije, da Albanci imaju svu onu autonomiju do kraja osamdesetih, preko Miloševićeve prvo arogantne ignorancije, a onda zločinstva, do različitih pokušaja postpetooktobarskih vlasti, diplomatskih i pravnih. Ma, jednostavno, oni ljude neće da žive i Srbiji i tačka.

Čanka sam malo slušao, i da se uzdržao od lovljenja poenčića kod svojih birača, nategnuto pominjući Vojvodinu, ne bih imao šta da zamerim. Štaviše, veoma je snažan bio deo kad je prozvao "Koštunicu dr Vojislava, predsednika vlade" za poziv na nasilje, sa, delovalo je, iskrenim ličnim ubeđenjem. Utoliko pre što je kamera pokazala nagoveštaj smeška na kamenom licu premijera i ciničnu grimasu osmeha ministra Samardžića.

I bi mi ih dosta. Ali, evo, osećam i sam neku potrebu da izrazim šta osećam. Razumem što neko to pokaže negde gde je njemu primereno - na molebanu, štagod to bilo, u skupštini, neko na mirnom protestu, gdegod. Razumem i te besvesne huligane utoliko što su iskoristili priliku da učine ono što žele, da lupaju i razbijaju šta bilo, kako do'vate, pa i da sami sebi naude, i fizički, batinama i pritvorom koji dobiju, i psoledicama njihovog  ponašanja, suprotnim proklamovanom cilju, sve to razumem. Štaviše, mislim da su te reakcije daleko slabije nego što bi se po dubini i snazi zahvata, loma u nacionalnom osećanju, biću, čemugod, moglo očekivati.

I, uveren sam da će se dnevnopolitički sve ovo smiriti, kao što smo i očekivali, za još koji dan, možda nedelju. Da će na dnevni red uskoro potom, sredinom marta najkasnije, doći evropske integracije i opstanak vlade. I to je sve super.

Brinem se, jedino, što će taj nacionalni lom, na koji se reagovalo činovničkom odlukom o potvđivanju odluke o poništavanju odluke, ostati nekonzumiran, bez katarze, pravog suočavanja i spoznaje njegovog značaja. I da će to u tom nekom opšteprisutno kolektivnom, nacionalnom, uticati na ozbiljne promene, odnosno da će se Srbi kao nacija jednostavno promeniti. A, nekako, ne vidim da ćemo se promeniti na bolje.



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie angie 22:20 18.02.2008

izvinjavam se,

i kao da nije pokušan svaki način rešavanja tog pitanja, od ravnopravnosti i integracije, da Albanci imaju svu onu autonomiju do kraja osamdesetih, preko Miloševićeve prvo arogantne ignorancije, a onda zločinstva, do različitih pokušaja postpetooktobarskih vlasti, diplomatskih i pravnih. Ma, jednostavno, oni ljude neće da žive i Srbiji i tačka.


je l sam ja dobro razumela, da ste rekli da je sve pokushano, al da oni samo nece u Srbiji da zive?
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 22:21 18.02.2008

Re: izvinjavam se,

Da. Nece ljudi, ni milom, ni silom, i to ti je.
angie angie 22:23 18.02.2008

Re: izvinjavam se,

Nebojša Spaić
Da. Nece ljudi, ni milom, ni silom, i to ti je.


neobichna opservacija.
Jaril Jaril 22:28 18.02.2008

Re: izvinjavam se,

Da. Nece ljudi, ni milom, ni silom, i to ti je.
Мислим да је право питање: Зашто?
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 22:41 18.02.2008

Re: izvinjavam se,

Зашто?

Licno, mislim da je i to njihova stvar.
manitu manitu 23:47 18.02.2008

Re: izvinjavam se,

i ja nesto vidim tako , i sve vishe tako .

samo , malo su bitniji bili ti zlocini . pa kradje , pljacke od okt.'98 do bombardovanja 1999.
bio je totalni haos , a dominacija policijskog mentaliteta je kulminirala .

pre toga su bili gradjani 2. reda .
srpki crnogorci , zvani 'kosovari' su drzali sudove, sup, mup, i sve sto se zvalo vlas'

to su oni kosovari sto kazu " nisam ja kosovar , ja sam crnogorac iz peci " , al' sa naglaseno crnogorkim akcentom .

nego
Da će na dnevni red uskoro potom, sredinom marta najkasnije, doći evropske integracije i opstanak vlade. I to je sve super.

nadajmo se
Bane Grbić Bane Grbić 23:52 18.02.2008

Re: izvinjavam se,

Zasto ??????

Pa moze im se !!!
sentinel26 sentinel26 00:29 19.02.2008

Re: izvinjavam se, (..?!)

Slučajno sam promijenio kanal i na RTS1 čuo ovu slavnu rečenicu:
"Odluka o potvrđivanju odluke o poništavanju odluke".
i odustao momentalo i nastavio da pratim sjednicu SB UN-a. Tamo skoro nije imalo šta da se čuje.
Mnogo uobičajenih fraza i diplomatske kurtoazije. Učinilo mi se da predstavnik VB nije pozdravio Tadića (možda griješim). Zanimljivo kako ljudi danas tumače "rastegljive norme" medjunarodnog prava.

Ima jedna interesantna stvar:
- Vrhovni sud Srbije je saopštio stav da Odluka Skupštine Kosova ne proizvodi pravno dejstvo, tj. da je "ništavna".
Medjutim, nijesmo čuli obrazloženje za taj stav. Ako je neki akt "ništav" kako se postupa sa njim?

- Ako je to tačno, zašto onda Skupština Srbije donosi Odluku o poništavanju "ništavne" Odluke?
Koje su nadležnosti Skupštine Kosova po Ustavu Srbije ?
Da li je ona nenadležna da donosi takve odluke ili nije poštovala proceduru?

Večeras je B.Tadić zatražio od SB i od Generalnog sekretara UN da nalože J.Rikeru da iskoristi svoje ovlašćenje iz Ustavnog okvira za Kosovo i:
1) poništi odluku Skupštine Kosova, i
2) raspusti tu istu skupštinu.

Zaključak (i pitanje) koji se nameće:
- Da (li) je možda samo on ovlašćen da poništava i mijenja njihove odluke?
- A ako pak postoje dva organa koji su "ovlaćeni" da poništavaju njihove odluke, mora se znati koji je stariji?

Po (famoznoj) Rezoluciji UN ( 1244) sa kojom se i djeca poštapaju, odgovor nije zadovoljavajući.

P.S. Ova Odluka Skupštine je politički akt i prema tome nije nikako moguće izbeći te "poene" (pozitivne ili negativne) koje pominjete.
Poz

Nebojša Spaić Nebojša Spaić 00:34 19.02.2008

Re: izvinjavam se, (..?!)

Skupština Srbije donosi Odluku o poništavanju "ništavne" Odluke?

I, uopste, to bajanje. Potpuno odlepljeni od realnosti.
pufna pufna 12:44 19.02.2008

Re: izvinjavam se, (..?!)

nadovezujem se na santinelov post i svima toplo preporucujem da poslusaju Ivu Viskovica u poligrafu .
sentinel26 sentinel26 15:55 19.02.2008

Re: izvinjavam se, (..?!)

pufna
nadovezujem se na santinelov post i svima toplo preporucujem da poslusaju Ivu Viskovica u poligrafu .

Pa da je bilo sreće ka što nije, prof. Ivo Visković bi bio šef diplomatije.

Ovako, iz pristojnosti, ne mogu više da govorim šta imamo na sceni.

Od ovijeh što se "zvanično" bave inozemnim poslovima, jedan nosi titulu ministra IP a drugi ministra K, pa kad to sastavite dobijete = KIP.
Poz
angie angie 20:24 19.02.2008

Re: izvinjavam se, (..?!)

krajnje sam iznenadjena da je ministar popovic izjavio da ce obezbediti energiju za lojalne gradjane srbije, mislim kako on to meri i kojim pravom za te ljude koji tamo zive u uslovima gde srbija nishta dobro za njih uchinila nije, takodje kojim pravom ih nagovara da ostanu- pa shto se on ne praseli tamo i tako pokaze svoju lojalnost, neko ko je sve vreme zivio taj zivot, ima valjda prava da sam o tome odluchi, a on nek malo proba kako to izgleda.
man ray loves me man ray loves me 22:26 18.02.2008

tutamuta toma

Propustio si Tomu - Toma je rekao da ce sve da ZAPANJI demonstracijama. Fala, ne treba, mislim se, vec ste nas dosta zapanjili...
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 22:39 18.02.2008

Re: tutamuta toma

Propustio si Tomu

Ma nisam gledao. Mogu misliti.
Taska Dana Taska Dana 22:45 18.02.2008

Re: tutamuta toma

Fala, ne treba, mislim se, vec ste nas dosta zapanjili...


Epa dakle.....covek je totalno zapanjen!
:))))

Slatko se ismejah!
silver bullet silver bullet 22:47 18.02.2008

Re: tutamuta toma

Ma nisam gledao. Mogu misliti.


Plus je porucio nama Beogradjanima da se ne plasimo da izadjemo na ulicu i da nam ne bude zao ako nam neko razlupa automobil, jer, zaboga, tada samo treba da se setimo da su srpske KUCE gorele na Kosovu.
"I ne dirajte mi tu decu na ulici", rece Toma.
M a R k O M a R k O 22:59 18.02.2008

zasto,zbog cega,zbog koga?!

Trenutno me ne interesuju ti navijaci koji su na ulicama. Mene interesuje nesto drugo. Interesuje me "nasa" policija koja stoji i gleda a mogla bi i da sedne i gleda. Zasto, zbog cega, zbog koga?! A verujte mi prisustvovao sam dosta puta kada su "junacki" udarali po svemu ispred njih: klincima, devojkama, starijim ljudima... Naravno i navijacima ali i ostalima svakako. A znam i to da kada neko udari na zandarmeriju ona reaguje na to na nacin koji najbolje poznaje. Golom silom, brutalnom silom, masuci onim pendrecima i obarajuci sve ispred sebe, ne gledajuci ni ko je ko ni ko je kriv. A sada stoji i gleda a ponavljam moze i da sedne i da gleda. hey pa gde to ima da 500 klinaca ide gradom i radi sta hoce?! Pa da je tako onda bi se oni posle svakog fudbalskog derbija sakrivali u misije rupe jer je tada taj broj 500x30!!! Kome ide u prilog da se ovakve stvari desavaju? Kome ide u prilog da prva slika reakcije sa nase strane na stranim medijima bude vandalizam na ulicama Beograda? Zasto, zbog cega, zbog koga?!

Ivan i Bojan
Mitar, Sasa, Orhan
Nenad i Zoran
Dusan, Vojkan, Ljuba

u proslim danima
osvojili smo ponos
u proslim danima
izgubili smo sve

ostajem sam
ostajem sam
u ovom gradu strahom zatrpan
ovaj grad je nekad
bacao svetlo daleko
ovaj grad bi mogao bolje

mi smo dozvolili
da stvari odu predaleko
ova je borba bila ispod casti
protiv razuma

u proslim danima
osvojili smo ponos
u proslim danima
izgubili smo
sve sve sve

dolazi dan
dolazi dan
dan koji cekam ovde zakopan
ovi ljudi su valjda zasluzili bolje
mi to mozemo zajedno
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 23:14 18.02.2008

Re: zasto,zbog cega,zbog koga?!

Vauuu, kakva je to svar! Na prva dva imena pocelo da svira u glavi.
A bas mi se ogadiolo, na Trgu dok su se okupljali demonstranti, svira Zajedno pa razbija. Nekako mi je to ostala himna neke druge price.
manitu manitu 23:50 18.02.2008

Re: tutamuta toma

nije valjda ...

nekrofilni lik .
pa to ti je .

njegovo novo koketiranje sa "zenama, koje su iznele najveci teret" ,
a sada " deca" je najsmesnije od svih tominih tragikomicnih gafova
Lale Gator Lale Gator 16:54 19.02.2008

Re: zasto,zbog cega,zbog koga?!

M a R k O
A znam i to da kada neko udari na zandarmeriju ona reaguje na to na nacin koji najbolje poznaje. Golom silom, brutalnom silom, masuci onim pendrecima i obarajuci sve ispred sebe, ne gledajuci ni ko je ko ni ko je kriv. A sada stoji i gleda a ponavljam moze i da sedne i da gleda. hey pa gde to ima da 500 klinaca ide gradom i radi sta hoce?!


Ja savetujem onima koji se zalažu za legalizaciju marihuane da iskoriste vanredno nastalu situaciju i da mirnim performansom ispred američke ambasade ispuše džoint pred pripadnicima žandarmerije.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 22:09 19.02.2008

Re: zasto,zbog cega,zbog koga?!

Stara, dobra fora iz vremena zimskih protesta
stefan.vizantin stefan.vizantin 22:42 18.02.2008

bravo

svaka ti je zlatna. mnogo se zajebavaju nasi drugovi politicari.
Jaril Jaril 22:44 18.02.2008

Да ли је БАШ СВЕ покушано?

Паде ми на памет један сценарио који није покушан, мада можда није ни могао бити, а можда и јесте. Ко ће га знати. Сценарио у коме прво инсистирамо на Европској Унији (од 2000.) па чак и као послушни кунићи испуњавамо све (или скоро све) што они траже, само да нас приме. Онда са том причом да смо ми у предворју ЕУ седнемо за преговарачки сто. Приближавање ЕУ би значило да и ми поштујемо неке стандарде мањина и целог тога пакета, што би онда и подигло наш рејтинг код великих сила (и ЕУ, па и САД, а уз рејтинг код Русије, Кине и Индије) чиме бисмо у ствари у преговарачком процесу били непобедиви. Шта више, и сами Албанци са Косова би можда кренули за причом "будућност пред носом". Мрзели нас, али остали са нама. Из чисте своје користи.

Ово је наравно доста поједностављено виђење, али су кораци ту. ОВО није било покушано, чини ми се. А тако бисмо имали и јаре и паре (и чак зналачки паре добили преко јарета, или обратно): и Косово и Европу. Овако, немамо ни једно ни друго.
man ray loves me man ray loves me 22:44 18.02.2008

hit parada

Povukli su ambasadora iz US.
Lepljiva Lepljiva 22:48 18.02.2008

Re: hit parada

i iz Turske i Francuske!
Spiridon Spiridon 22:48 18.02.2008

Re: hit parada

man ray loves me

Povukli su ambasadora iz US.



kako mislis "povukli"
man ray loves me man ray loves me 22:52 18.02.2008

Re: hit parada

NenoX NenoX 22:57 18.02.2008

Re: hit parada

jedino, što će taj nacionalni lom, na koji se re

Pa kao sto su se glasaci Borisa Tadica (Da Osvojimo Evropu Zajedno!) malo "povukli" tako su valjda i ove ambasadore verovatno malo "povukli" ... u principu cela Srbija bi mogla malo da "povuce" jer kad god smo pomislili da jedino oni nama mogu malo da "povuku" "povukli" smo jos gore!
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 23:11 18.02.2008

Re: hit parada

Ma vrlo vazno. To je demosntracija za unutrasnje potrebe. Dokle god ne proteramo njihove, to nema velikog znacaja.
blackbox blackbox 10:42 19.02.2008

Re: hit parada

Lepljiva
i iz Turske i Francuske!

Ozbiljno je pitanje da li je ambasadorima teže palo što smo izgubili 15% teritorije ili to što moraju da se vrate.
Mislim da se Italija najviše ogrešila prema gospođi Sandi Rašković koja je svu svoju ljubav prema Kosovu upravo htela da prenese na Italiju.

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 22:44 18.02.2008

insallah

I, uveren sam da će se dnevnopolitički sve ovo smiriti, kao što smo i očekivali, za još koji dan, možda nedelju. Da će na dnevni red uskoro potom, sredinom marta najkasnije, doći evropske integracije i opstanak vlade. I to je sve super.


Nadajmo se... U Srbiji je sve moguce.
Taska Dana Taska Dana 22:51 18.02.2008

Ma nisu pokusali nista kako treba!!!


Abanci s imali jednaka prava kao i mi...cak i malo vise....s tim je Milosevic mogao da mase i da tvrdi, jer je to pre njega bilo tacno i formalno i fakticki. Da nije bio idiot kakav je bio...i da nam se nije zapatilo onoliko zlikovaca oko njega, lako bi mi zadrzali Kosovo, lako bi smo s njihovim ekstremistima takodje...i bili bi u Evropi do sada.
Albanci su isti kao i mi...oce ljudi da rade i da zive posteno. Ziveli smo zajedno toliko dugo...nikad nije bilo nekih strasnih problema.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 23:02 18.02.2008

Re: Ma nisu pokusali nista kako treba!!!

Problem je u tome sto je Milosevic hteo Srbiju sa Ksovom ali bez Albanaca a Tudjman Hrvatsku sa Krajinom ali bez Srba. Tudjmanu je to uspelo zahvaljujuci Milosevicu i njegovim poslusnicima iz Knina, dok je Milsoevic bio srprecen u proterivanju Albanaca sa Kosova. Tako je Milosevic hteo da sredi Albansko pitanje na Kosovu.
Taska Dana Taska Dana 23:09 18.02.2008

Re: Ma nisu pokusali nista kako treba!!!

Milosevic je bio tezak nacionlista samo to nije javno nikad izricao...on je slao kerove da kidaju sve sto je moglo da se pokida.....i na kraju nam otkinuo i Kosovo...uz zdusnu pomoc politicke nam elite.

Grozan nacin...ne mogu da prezalim sto niko nije mogao da odvajanje obavi civilizovano i dostojno.
WX WX 03:35 19.02.2008

Re: Ma nisu pokusali nista kako treba!!!

Taska Dana
Milosevic je bio tezak nacionlista samo to nije javno nikad izricao...


Milosevic nacionalista:) Milosevic komunista:) Milosevic ovo, Milosevic ono... Aha. Pa zar zaista verujete u to ili se salite?! Nacionalista koji je ubijao svoje sunarodnike, komunista koji je zaveo ``divlji`` kapitalizam. Prosto, covek koji je koristio sve sto mu je bilo na raspolaganju da ostvari svoje umobolne sebicne ciljeve (svoje i svoje porodice). Naravno, da ne ispadne da je on jedini, sa par stotina, mozda i hiljada, istih takvih, mozda i gorih, koji su ga pustili niz vodu kad im vise nije trebao, pa nasli nove velike vodje. Svesti to na nekakvu ideologiju je krajnje pogresno, kao i u slucaju ostalih koji se na istu ili neku drugu pozivaju.
nikson nikson 03:48 19.02.2008

Re: Ma nisu pokusali nista kako treba!!!

Prosto, covek koji je koristio sve sto mu je bilo na raspolaganju da ostvari svoje umobolne sebicne ciljeve (svoje i svoje porodice).


tacno tako
Slavko oci moje Slavko oci moje 05:09 19.02.2008

Re: Ma nisu pokusali nista kako treba!!!

Taska Dana
Abanci s imali jednaka prava kao i mi...cak i malo vise....s tim je Milosevic mogao da mase i da tvrdi, jer je to pre njega bilo tacno i formalno i fakticki. Da nije bio idiot kakav je bio...i da nam se nije zapatilo onoliko zlikovaca oko njega, lako bi mi zadrzali Kosovo, .

Velis lako bi zadrzali Kosovo....znaci i ti si jedna od onih sto misle da kosovski nacionalizam pocinje sa Milosevicem...
Taska Dana Taska Dana 08:20 19.02.2008

Re: Ma nisu pokusali nista kako treba!!!

Velis lako bi zadrzali Kosovo....znaci i ti si jedna od onih sto misle da kosovski nacionalizam pocinje sa Milosevicem...
   

Kosovski nacionalizam , dobro si rekao....i albanski i srpski, postojao je i pre Milosevica, naravno, ali je s njim dostigao vrhunac brutalnosti. Slazes se?

Nacionallizam i sovinizam su boljke, nije zdravo ni u kom slucaju i to treba leciti. Na zalost, Milosevic i ekipe su tu bolestinu podgrevale do krvi.
Slavko oci moje Slavko oci moje 16:08 19.02.2008

Re: Ma nisu pokusali nista kako treba!!!

Taska Dana
Velis lako bi zadrzali Kosovo....znaci i ti si jedna od onih sto misle da kosovski nacionalizam pocinje sa Milosevicem...   Kosovski nacionalizam , dobro si rekao....i albanski i srpski, postojao je i pre Milosevica, naravno, ali je s njim dostigao vrhunac brutalnosti. Slazes se?Nacionallizam i sovinizam su boljke, nije zdravo ni u kom slucaju i to treba leciti. Na zalost, Milosevic i ekipe su tu bolestinu podgrevale do krvi.

Pa zasto onda Dano mislis da bi lako zadrzali Kosovo da nije bilo Milosevica. Jesu li to kosovski Albanci postal separatisti s njegovim dolaskom na vlast ili...? Mislis da bi oni bili zadovoljni da je na celo Srbije tada stao Stambolic ili neki Tito poslije Tita?
Milosevic je i te kako ubrzao proces ali nikako ne mozemo reci da bi mi lako zadrzali Kosovo da nije bilo Milosevica. Kosovo bi bilo nezavisno ovako ili onako, s njim ili bez njega.
regedit regedit 22:59 18.02.2008

nezavisnost?

Tresla se gora,rodio se mis.

Nezavisnost ogranicena zavisnoscu.



Proglasili su nesto sto su imali i pre.Ujedinjenje sa Albanijom nije moguce,nemaju pravu nezavisnost,nemaju pravo cak ni na svoju zastavu.A ko poznaje kosovske Albance,zna da to pece.Nema stolice u UN,sportske organizacije,FIFA,UEFA,itd..

A besni komsija je uvek tu,da se jednog dana vrati.

Izem ti takvu nezavisnost..
mayo1 mayo1 10:50 19.02.2008

Re: nezavisnost?

regedit :
Nema stolice u UN,sportske organizacije,FIFA,UEFA,itd..


stolice u UN vjerojatno (u bližoj budućnosti) neće biti, ali sportske organizacije...

Vijest iz "Politike" 15.02.2008.:

Stonoteniski rat zbog Kosova

"ITTF odbio kandidaturu Beograda za organizaciju Svetskog prvenstva 2011. godine i zapretio Moskvi da će joj oduzeti šampionat sveta 2010. ako ruske vlasti ne izdaju vize stonoteniserima sa Kosova za ovogodišnje Evropsko prvenstvo
Prijem Stonoteniskog saveza Kosova u Svetsku stonotenisku federaciju (ITTF) godine zakomplikovao je stonoteniski život ne samo srpskom stonom tenisu, već i evropskom i svetskom, a sada posledice ove političke odluke Kongresa ITTF dobijaju dodatno ubrzanje.

Stonoteniskom savezu Srbije uskraćena je mogućnost kandidovanja za organizaciju Svetskog prvenstva 2011. godine, Rusija neće izdati vize stonoteniserima sa Kosova za Evropski šampionat u Sankt Peterburgu u oktobru ove godine, a predsednik ITTF Adam Šarara zapretio je da će zbog toga oduzeti Moskvi organizaciju Svetskog prvenstva 2010. godine. Ali, pođimo redom.

Na Kongresu ITTF u Parizu 2003. uprkos oštrom protivljenju predstavnika Stonoteniskih saveza Srbije i Grčke, velikom većinom glasova Stonoteniski savez Kosova primljen je u punopravno članstvo u svetsku stonotenisku porodicu, iako nije ispunilo jedan od osnovnih statutarnih uslova, a to je potpuna kontrola stonoteniskog života na svojoj teritoriji.
"

Pitanje vremena je kada će Kosovo biti primljeno i u druge, popularnije sportske organizacije.
Što kada se Srbija bude našla u situaciji da bude ,recimo, u istoj kvalifikacionoj grupi sa Kosovom za nogometno prvenstvo svijeta ili Europe?

Da li će navijači koji protestiraju po ulicama biti spremni i na posljedice?
Lale Gator Lale Gator 17:03 19.02.2008

Jedan od uspeha vlade Vojislava Koštunice

mayo1

regedit :
Pitanje vremena je kada će Kosovo biti primljeno i u druge, popularnije sportske organizacije.


ponedeljak, 20. decembar 2004.

Rukometni savez Kosova dobio je status pridruženog člana Evropske rukometne federacije (EHF), na Kongresu koji je održan u Budimpešti. Kao predstavnica pridruženog saveza, reprezentacija Kosova neće imati pravo da učestvuje na međunarodnim takmičenjima, Rukometni savez Kosova neće imati pravo glasa u EHF, ali će klubovi moći da se takmiče u evropskim kupovima. Pored toga, na utakmicama neće smeti da se koriste himna, grb i zastava Kosova.


Sreda, Januar 24, 2007

Evropska rukometna federacija [EHF] poslala je dopis Rukometnom savezu Srbije [RS-S] u vezi odigravanja utakmica osmine finala Čelendž kupa između ženskih ekipa Naise iz Niša i Vlaznimija iz Đakovice bez preciziranja pod kojim uslovima bi ti mečevi mogli da budu održani. U dopisu EHF se ni jednom rečju ne pominje stav RS-S, Uprave za sport i republičkog Ministarstva prosvete i sporta da utakmice između Naise i Vlaznimija mogu biti odigrane samo pod uslovom ako se naznači da se sastaju dva kluba unutar istog saveza, da igraju na neutralnom terenu, da uz ime Kosovo stoji SRB i da Nišlijke igraju pod srpskom zastavom, a Vlaznimi pod zastavom EHF.

EHF je, inače, zapretio da će Naisa biti drastično kažnjena ukoliko odbije da se sastane sa timom Vlaznimija. Prethodno je evropska 'kuća rukometa' kaznila ŽRK Kikinda dvogodišnjom zabranom učešća u evropskim kupovima i novčano sa 7.500 evra zato što je na predlog srpske Vlade odbio da se sastane sa Vlaznimijem u trećem kolu Čelendž kupa.

'EHF veoma ceni vaš pristup i vaš doprinos smatra pozitivnim za uspešnu organizaciju ovih utakmica uprkos delikatnoj situaciji koja ih okružuje. U potpunosti priznajemo takav doprinos i u vezi sa situacijom koja se tiče zastava, a koja će odgovoriti na instrukcije koje će EHF dati vezane za ove utakmice', kaže se, između ostalog, u dopisu iz Beča.

EHF zaključuje da postoji zajedničko razumevanje između svih strana da utakmice Naise i Vlaznimija budu odigrane, a da će svi detalji u vezi njihovih održavanja biti 'odmah rešeni'. 'Kao što je bio slučaj i za prethodne slične situacije, EHF će preduzeti sve što je u njegovoj nadležnosti da utakmice budu odigrane tako da igrači budu ti koji će odlučivati o daljem toku takmičenja na sportskom terenu. Stoga ćemo preuzeti inicijativu i odmah stupiti u kontakt sa oba kluba u toku narednih nekoliko dana kako bismo ustanovili osnovne detalje vezane za ove utakmice', stoji u dopisu EHF našoj rukometnog organizaciji.

Utakmice između Naise i Vlaznimija predviđene su za 17. ili 18. februar, odnosno 24. ili 25. februar.
man ray loves me man ray loves me 23:03 18.02.2008

iza svih tih prica stoje pravi ljudi



Nasla sam ovu sliku na nytimes, sa protesta u K.Mitrovici. Ne stavljam je zato sto je zena Srpkinja, vec zato sto se jasno vidi kolika je njena muka. Svi vi koji ste izneverili ovu zenu svojim politikanstvom, koji nista niste uradili za te ljude, od Kostunice preko Tadica, Jeremica i ostalih, stetocine, sram vas bilo.
Taska Dana Taska Dana 23:13 18.02.2008

Re: iza svih tih prica stoje pravi ljudi

Nije njima lako, ali nije im ni tako strasno....ne treba patetisati. Svi oni zive neki prilicno slican zivot nasem a sad ce moci i slobodnije da se krecu.
Imam rodjake dole...nije njima tako strasno.
Priznajem i meni su suze krenule....ipak sam se tamo rodila....ali sam se brzo pribrala....promrnila se samo vlast...sve na Kosovu je ostalo isto....ono sto se voli....:))
man ray loves me man ray loves me 23:16 18.02.2008

Re: iza svih tih prica stoje pravi ljudi

to je utesno :)
Taska Dana Taska Dana 23:27 18.02.2008

Re: iza svih tih prica stoje pravi ljudi

Nego, izneverili su ovi politicari sve nas a ne samo ljude sa Kosova. Kosovci su bili njihovi zamorcici, to je jasno kao dan. Svi smo znali da ce se ova prica ovako zavrsiti, bilo je neminovno posle svega....
Meni je muka sto nista normalno nisu uradili za te ljude dole, samo su im zamazali oci sa par skola, bolnica i nesto malo kinte.....valjda nisu hteli da se trose kad su znali da ce se odcepiti.
regedit regedit 00:42 19.02.2008

Re: iza svih tih prica stoje pravi ljudi

Nije njima lako, ali nije im ni tako strasno....ne treba patetisati. Svi oni zive neki prilicno slican zivot nasem a sad ce moci i slobodnije da se krecu.
Imam rodjake dole...nije njima tako strasno.
Priznajem i meni su suze krenule....ipak sam se tamo rodila....ali sam se brzo pribrala....promrnila se samo vlast...sve na Kosovu je ostalo isto....ono sto se voli....:))


verovatno mislis na svoje rodjake koji nisu Srbi.Za ove potonje ja imam suprotne informacije..tesko da ne moze teze biti.
Taska Dana Taska Dana 01:02 19.02.2008

Re: iza svih tih prica stoje pravi ljudi

Moji su rodjaci Srbi. I ne zive losije nego mi ovde. Ne znam koji su to tvoji potonji. Budi realan.....ne preteruj!
Taska Dana Taska Dana 01:07 19.02.2008

Re: iza svih tih prica stoje pravi ljudi

Za ove potonje ja imam suprotne informacije..tesko da ne moze teze biti.


Trebalo bi svi da se uzmu u pamet....zivot nikom nije mnogo dobar, ni nama ovde ni njima dole na Kosovu.
Prestanimo da mastamo...eto ako bas hoces....nek mi mislimo da je Kosovo nase...nek Albanci misle da imaju drzavu....jer ni jedno ni drugo nije bas reseno kako valja....ALI ZIVOT IDE...treba nesto da se radi da se taj zivot poboljsa, ulepsa, sredi.

Spadalo Spadalo 04:41 19.02.2008

Re: iza svih tih prica stoje pravi ljudi

Taska Dana

Nije njima lako, ali nije im ni tako strasno....ne treba patetisati. Svi oni zive neki prilicno slican zivot nasem a sad ce moci i slobodnije da se krecu.
Imam rodjake dole...nije njima tako strasno.
Priznajem i meni su suze krenule....ipak sam se tamo rodila....ali sam se brzo pribrala....promrnila se samo vlast...sve na Kosovu je ostalo isto....ono sto se voli....:))


Ma ja predlazem da im podelimo ovakve potvrde i da ljudi nastave da zive kao da nista nije bilo:
Slavko oci moje Slavko oci moje 05:13 19.02.2008

Re: iza svih tih prica stoje pravi ljudi

Taska Dana
Nije njima lako, ali nije im ni tako strasno....ne treba patetisati. Svi oni zive neki prilicno slican zivot nasem a sad ce moci i slobodnije da se krecu.....promrnila se samo vlast...sve na Kosovu je ostalo isto....ono sto se voli....:))

Pa onda ona baka place od srece ili joj niko jos nije objasnio da joj je sad pravo dobro : (
O cemu ti to Taska Dano?
Taska Dana Taska Dana 08:31 19.02.2008

Re: iza svih tih prica stoje pravi ljudi

Pa onda ona baka place od srece ili joj niko jos nije objasnio da joj je sad pravo dobro : (


Tuzno je kad vidis da starica place a place zato sto misli da joj je neko nesto oduzeo, mozda place jer joj poginuo neko najdrazi, mozda je sama, mozda nema dovoljno para za zivot.....mozda zato sto ne moze da sedi ispred svoje kuce i uziva u svojoj starosti......mozda zato sto su njeni najblizi jako daleko....Verujem da ima mnogo razloga za plac.....
Da je bilo pameti....ne bi bilo svih ovih razloga za plac.
Slavko oci moje Slavko oci moje 16:12 19.02.2008

Re: iza svih tih prica stoje pravi ljudi

Taska Dana
Pa onda ona baka place od srece ili joj niko jos nije objasnio da joj je sad pravo dobro : (Tuzno je kad vidis da starica place a place zato sto misli da joj je neko nesto oduzeo, mozda place jer joj poginuo neko najdrazi, mozda je sama, mozda nema dovoljno para za zivot.....mozda zato sto ne moze da sedi ispred svoje kuce i uziva u svojoj starosti......mozda zato sto su njeni najblizi jako daleko....Verujem da ima mnogo razloga za plac.....Da je bilo pameti....ne bi bilo svih ovih razloga za plac.

Moj komentar je vezan za dio tvog komentara u kome kazes " nije njima lako ali nije im ni tako strasno...ne treba patetisati.....sad ce moci slobodnije da se krecu...". Med i mlijeko.
A zasto baka sa slike place? Pa slika je sa protesta u K. Mitrovici pa ti sad vidi..
Lale Gator Lale Gator 17:09 19.02.2008

Re: iza svih tih prica stoje pravi ljudi

regedit


verovatno mislis na svoje rodjake koji nisu Srbi.Za ove potonje ja imam suprotne informacije..tesko da ne moze teze biti.


Dobro, varira to od enklave do enklave... Po mojim saznanjima (iz prve i druge ruke) najležernije je Srbima u Prilužju (zlobnici će reći da su to potomci Vuka Brankovića, u blizini je njegova kula), tu i tamo onima iz okoline Prištine i Lipljana, pa onima u Gnjilanu, Šrtpcu, a sudeći po prilozima sa televizije najgore je Srbima u Orahovcu...

Moja slobodna procena, dozvoljavam mogućnost da grešim, imam nešto rodbine, prijatelja i poznanika po tim mestima (sem Orahovca)...
Boris Drenca Boris Drenca 23:04 18.02.2008

Nema

... mnogo toga pametnog reći o sednici skupštine (Čanak veoma dobar) osim terminologije u zvezde bivših i sadašnjih vremena Ivice D. Čovek koji je svojevremeno (1999) na divno pitanje "kako se stanje u Srbiji popravlja kada čak i režimskim medijima piše da nema mleka, hleba ulja, šećera" odgovorio "to je dobro pitanje ali pravo pitanje je ko nas je bombardovao". Elem taj Dačić je u govoru pred skupštinom ponovo kao svaku drugu reč upotrebljavao "takozvano". I tako dva puta (brojao nije me mrzelo) ID reče "takozvano Kosovo".

Zaneo se
SaleKostolac SaleKostolac 23:42 18.02.2008

Re: Nema

Izgubi Samardza svoje Ministarstvo....
Peconi Peconi 23:45 18.02.2008

Re: Nema

Čanak bio dobar...Dačić malo pretio nevladinom sektoru...sutrašnje Novosti pišu o Nataši Kandić u Prištini...naslov je "Nataša, žena koje nema"...
Taska Dana Taska Dana 23:51 18.02.2008

Re: Nema

A Politika huligane razbijace naziva iskljucio nevladinim organizacijama...:))))))
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 00:25 19.02.2008

Re: Nema

A RTS one koje smo videli jos u subotu kako masovno otpozdravljaju fasisticki - patriotama!
Ostajem zastupnik prava da oni tako pozdravljaju, ali i obaveze Javnog servisa da to nazove pravim imenom.
eh TanjaTanja eh TanjaTanja 00:27 19.02.2008

:)

Neka nek je Ceda prikupljao poene, ipak ima neko da nas predstavi a i Canku svaka cast! Iako bi trebalo da je ovo demokratska zemlja, dajem sebi za pravo da kazem da Nikolicu i Dacicu treba zabraniti da govore. Na zalost pokazalo se da ih pola Srbije odlicno shvata, razume i podrzava, ali isto tako dalo bi se narodu na tenane i lagano objasniti zbog cega nam se desava i da nismo MI TI KOJI SMO JADNE ZRTVE. NArod u unutrasnjosti Srbije je 80/90-tih mogao da gleda samo 1. i 2. program RTS-a i nije ni cudo sto ne znaju pravu sliku Srbije iz tog perioda, ali kada bi se barem zapitao - pa cek, zasto nam se desava sve ovo - i srecna sam sto je skupstinu gledala cela Srbija i nadam se da su DOBRO culi i Cedu i Canka.

p.s. Marko super si pesmu izabrao :)
zoricag zoricag 00:28 19.02.2008

Re: Nema

A Politika huligane razbijace naziva iskljucio nevladinim organizacijama...:))))))


Odradili su oni dobar posao za nezavisno kosovo u ova dva dana.

Ko je pratio prenos sednice saveta bezbednosti mogao je lepo da vidi ucinak njihovog divljanja
Ne znam samo da li je obuka isla preko onoga "ne dirajte mi decu na ulici" ili preko onog drugog sto se pita da li treba da mazimo ambasade ili preko ministra prosvete, ali nije ni bitno. sve je to isto.

Uglavnom, vecina je bila obucena u americke jakne i ne videh da su ih cepali iz patriotizma.

Uzgred, u uvodu za rat u Hrvatskoj, nasi navijaci su na maksimiru uzvikivali: Mi imamo Mac Donalds!

dragan7557 dragan7557 15:49 19.02.2008

Re: Nema

Izgubi Samardza svoje Ministarstvo...


Ako mislite na "Ministarstvo za Kosovo" ono je u stvari nelegalna politkonstrukcija čije se postojanje ničim ne može opravdati. Upravljanje pokrajinama ili Provincijama Ministrastvima odnosno na ministarskom nivou nije uobičajeno ni u jednom normalnom poretku vlasti pa je zbog toga ovo ministarstvo i sve njegove ingerencije vrlo problematično pitanje na koje se poslanstvo naroda ne osvrće u svom neznanju i nesposobnosti pronalaženja
operativnog administriranja državom.

Uobičajeno je da se pokrajine administriraju Komesarijatima a ne ministarstvima.
Ako postoji autonomija provincije nju administriraju u slučaju Kosova Skupština (elektirana) i ostali organi koje ova imenuje. Dalje se zakonima određuju akteri vlasti.

Paralelno ako postoji ministarstvo za autonomiju postavlja se mnogo pitanja oko autonomije itd.
U svakom slučaju ako je ovo ministarstvo potrebno (i legalno) onda isto takvo ministarstvo mora da postoji i za Vojvodinu. ili se vararm?
dragan 7557
19 februar 2008
LjokaKraka LjokaKraka 00:01 19.02.2008

Pitanje

Zbog vremenske razlike , ja se ukljucim na Blogove tek kasno po srpskom vremenu. I kad vidim sve ove komentare cveta srpske inteligencije pitam se da li na ovom blogu vecina korisnika u stvari ne zivi u Srbiji ili tamo niko nista ne radi i koristi firmine Internet veze za dzabe...
Jeremija Jeremija 00:12 19.02.2008

Hajde da ih bojkotujemo

Hajde da bojkotujemo našu vlast, našu političku elitu. Na koji način?

1.Ne gledamo ih na tv (sa gađenjem promenimo kanal).
2. Ne čitamo stranice u novinama na kojima piše njihovo ime.
3. Okrenemo glavu kad prolazimo pored institucija u kojima su oni.
4. Okrenemo dupe prema stranačkim im objektima i prostorijama.
5. Ne pišemo postove o njima (ovo važi za autore na ovom blogu).
6.Ne komentarišemo postove, ukoliko neki od autora prekrši bojkot (važi i za komentatore i za autore).
7. Ukoliko prođu svojim crnim audijima i sa svojom prartnjom pored nas, uhvatimo se bestidno za onu stvar.
8. Ne idemo na miting koji su zakazali.
9.Na svim narednim izborima, glasamo za njihove protivkandidate, pa kogod oni bili.
10. Proglasimo otcepljenje od svoje vlasti.

Ko izda, pizda!
Palilula Palilula 00:38 19.02.2008

Re: Hajde da ih bojkotujemo

Jeremija
7. Ukoliko prođu svojim crnim audijima i sa svojom prartnjom pored nas, uhvatimo se bestidno za onu stvar.

Kako molim Audi, ta kola se proizvode u EU, ziveo JUGO-novo prevozno stedstvo nasih funkcionera!
Lale Gator Lale Gator 17:14 19.02.2008

Re: Hajde da ih bojkotujemo

Palilula

Kako molim Audi, ta kola se proizvode u EU, ziveo JUGO-novo prevozno sredstvo nasih funkcionera!


Dobro, nećemo da budemo baš toliko surovi. Neka pređu na Seat. Ili Moskvič...
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:14 19.02.2008

Kako biste vi to rekli?

Nebojša Spaić:
"Odluka o potvrđivanju odluke o poništavanju odluke". Majke mi, tako je Nada Kolundžija, precizno i tačno, pojednostavila formulaciju teme koja je na dnevnom redu tekuće sednice skupštine.
Kako biste vi to rekli da ste na njenom mestu?
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 00:19 19.02.2008

Re: Kako biste vi to rekli?

Kako biste vi to rekli da ste na njenom mestu?


Moze na 100 manje nezgrapnih nacina, ali sustina je sto ne bih nikada bio na njenom mestu.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:31 19.02.2008

Re: Kako biste vi to rekli?

Nemate dakle odgovor. A to, da li biste bili na njenom mestu nema puno veze sa samim pitanjem. No, ako vi smatrate da odgovor ne treba da date, ja to poštujem. Pozdrav
Raajan Raajan 02:02 19.02.2008

Re: Kako biste vi to rekli?

Ja bih to rek`o: RimTuTiTuki!
blackbox blackbox 10:47 19.02.2008

Re: Kako biste vi to rekli?

Nebojša Spaić
Kako biste vi to rekli da ste na njenom mestu?Moze na 100 manje nezgrapnih nacina, ali sustina je sto ne bih nikada bio na njenom mestu.

negacija negacije negacije
dijalektika cistog uma od uma.
Atomski mrav Atomski mrav 12:58 19.02.2008

Re: Kako biste vi to rekli?

Šta je negacija negacije? Gacija. :)
blackbox blackbox 15:53 19.02.2008

Re: Kako biste vi to rekli?

Atomski mrav
Šta je negacija negacije? Gacija. :)

ništa
pufna pufna 12:38 19.02.2008

ko je ovde lud

Krivična prijava protiv Tačija, Sejdiu i Krasnićija ?!?!

jel ovo 1999. ili 2008. ?
umesto sto copy-pastuje zatucane, populisticke metode iz Slobinog vremena, bolje da je stavio kordone policije i pricuvao Ambasade. Ova rulja sto je sebi dala oduska me ne zanima toliko, ali gde je Drzava koja mora biti odgovorna za onaj 'argentinski scenario'' sto smo ova dva dana gledali?!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana