Društvo| Politika

Kadrovi rešavaju sve, domaći ili strani

Vojislav Stojković RSS / 05.08.2013. u 12:49

Kada je, onomad, u Srbiju došla demokratija često sam se pitao  zašto .profesori univerziteta, naučnici, lekari, inženjeri, advokati, pa čak i bogati biznismeni, napuštaju svoje pozicije na lestvici uglednih i dobro plaćenih profesija i hrle u politiku da bi postali političari? Da li su pogrešili u izboru svog životnog poziva, pa su u svojoj profesiji bili neuspešni - studenti ih nisu slušali, pacijenti im umirali, klijenti zaglavili doživotne, firme im otišle pod stečaj, a mostovi i zgrade koje su projektovali i gradili rušile se kao kule od karata?

Ako je odgovor potvrdan, dobronameran čovek se morao zapitati, kako li će neuspešni profesori, inženjeri, lekari i biznismeni uspešno voditi Srbiju? Neće li i Srbija pasti na ispitu, umreti tokom operacije ili otići pod stečaj? A ako je odgovor negativan i svi pobrojani jesu bili uspešni u svojim profesijama, sledilo je novo pitanje: Šta li je to tako lepo i slatko u  politici i koja je to magična sila koja ih privlači?

Godine su prolazile i dok je demokratija u Srbiji napredovala, a Srbija nazadovala, u redove srpske političke elite pristigle su nove snage. Oni su mladi, lepi i elegantni, puni su energije, zrače optimizmom, a čim progovore jasno se vidi da sve znaju, da za svaki problem imaju već gotovo rešenje. Odlučni su da sve menjaju i svoje  veliko znanje primene odmah i sad, a sve to, naravno, u interesu i za dobrobit Srbije i njenih građana.

Za razliku od prve generacije srpskih demokratskih političara, onih profesionalno dezorjentisanih profesora, advokata, naučnika i lekara, novi politički ešelon profesionalno nije nimalo lutao.Tačno su znali šta žele i pravo iz školskih klupa, sa diplomom ili bez nje, najčešće bez ijednog dana radnog staža, stupili su na odgovorne političke funkcije. Nekima od njih u radnim knjižicama lepo piše da im je prvo radno mesto ministar, državni sekretar ili poslanik.

Skeptik u meni nikad ne spava i opet se pitam: Mogu li ti novi političari, bez ikakvog ili uz neveliko radno i životno iskustvo rukovoditi složenim sistemima, iznalaziti najbolja rešenja i donositi optimalne odluke?  I kakav  to sklop crta ličnosti u karakteru  imaju ti mladi ljudi, koji bez imalo sumnje u sebe i bez ikakve dileme, lako prihvataju ministarsku ili kakvu drugu odgovornu funkciju?

Ne možemo, a da u metodologiji izbora kadrova na značajne političke i druge funkcije, ne pomenemo lične afinitete i lični pečat naših predsednika, premjera, prvih i drugih potpretsednika.

Tadić je imao poverenja u svoje najbolje učenike kojima je bio razredni starešina u Prvoj beogradskoj gimnaziji, zatim u ljude sa kojima je odrastao i u mladosti jurio sojke, pa onda one sa kojima je igrao košarku, a na mesto načelnika generalštaba postavio je mladog oficira s kojim je, onomad, u skupštinskom bifeu popio piće i koji ga je, onako s nogu i iz prve, uverio u svoje vanserijske vojnostrategijske sposbnosti. Nikolić je po difoltu srpski domaćin i tradicionalista, pa se na Andrićevom vencu okružio rođacima i ljudima s kojima je u Bajčetini proveo dane i noći razgovarajući uz kazan dok su pekli šljivovicu. Dačićev pristup u izboru kadrova je, da tako kažem, obavijen maglom i nije najjasnije kako je birao neke svoje najbliže saradnike. ... i tako dolazimo do prvog potpredsednika.

Prvi potpredsednik je, u središnjoj fazi rekonstrukcije vlade, skrenuo pažnju na značaj kadrova i time pokazao da pored Veberovog teorijskog, dobro poznaje i Staljinov praktičnii opus. Jer, ono da kadrovi rešavaju sve, pripisiju se upravo Josifu Visarjonoviču. Nažalost, požalio se novinarima prvi potpredsednik, Srbija kuburi sa stručnim kadrovima i zato će on, najavio je, na značajna mesta dovesti proverene strane kadrove, iako će mu mnogi iz njegove stranke, dodao je, to zameriti. U svakom slučaju bolje strani ekspert, nego priučeni stranački kadar, zaključio je.

Nekako istovremeno u dobro obaveštenim srpskim medijima pojavila su se i prva imena svetski poznatih eksperata koja bi mogli biti pozvani da zauzmu značajna mesta u srpskoj vladi.  Prvi od njih je bio nadaleko čuveni Dominik Stros-Kan. Moram da priznam da ni uz najveći stepen imaginacije, ne mogu da zamislim g. Stros-Kana, bivšeg direktora MMF, kako sedi na Dinkićevom mestu, dok Ivica Dačić predsedava sednicama vlade, ali siguran sam da bi se mnoga nevina  sobarica iz beogradskog “Hajata” tom rešenju obradovala. Naravno, pored Stros-Kana, razgovara se i sa drugim poznatim ekspertima.

Sa svoje strane, srpski eksperti  i analitičari su sa velikom rezervom dočekali Vučićevu incijativu da se umesto domaćih stručnih kadrova angažuju strani.

Kako bilo da bilo, ne može se osporiti da je Vučić javno priznao da priučeni stranački kadrovi nisu u stanju da vode složene resore i time otvorio još jedno od gorućih problema u Srbiji: problem negativne selekcije i nedovoljne stručnosti stranačkih i srpskih političkih kadrova uopšte.

 

 



Komentari (229)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 13:15 05.08.2013

.

siguran sam da bi se mnoga nevina sobarica iz beogradskog “Hajata” tom rešenju obradovala


dok ti imas sve kvalifikacije za ministra ljudskih i manjinskih prava. i dobrog ukusa, naravno.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:17 05.08.2013

Re: .

Vidim da si odmah sve shvatio.
antioksidant antioksidant 13:17 05.08.2013

Re: .

miki, tnx
freehand freehand 13:30 05.08.2013

Da proverim samo

... da li sam razumeo:
dakle - stručnjaci koji se prihvate funkcija ili su nikakavi stručnjaci i šarlatani, ili korumpirane barabe.
Oni koji su se školovali za političare nemaju pojma ni o čemu.
A stranci su obavezno kurvari i lovci u mutnom.
Te nam Vlada i ne treba.


Ili ipak nisam dobro shvatio?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:33 05.08.2013

Re: Da rpoverim samo

Biću kratak: nisi.
freehand freehand 13:36 05.08.2013

Re: Da proverim samo

Vojislav Stojković
Biću kratak: nisi.

Znači kljukana dinastija.
Dobro onda.
Učinilo mi se da tamo gde si bio dugačak upravo to piše.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:38 05.08.2013

Re: Da rpoverim samo

Da, učinilo ti se, a nije ni čudo, žega je.
rade.radumilo rade.radumilo 14:38 05.08.2013

Re: Da rpoverim samo

Te nam Vlada i ne treba


Mislim da je poenta da nam ne trebaju Kadrovi. Potreban nam je sistem u kome ljudi prosečne i ponekad natprosečne inteligencije i prosečne sposobnosti mogu da održavaju sistem, upravljaju njim u pravmo smeru i u kom iako pogreše, ne mogu sve da povuku nizbrdo, a ako pokažu dalju tendenciju greške da mogu lako da budu izbačeni sa radnog mesta za koje nisu dorasli.
Fudbalska reprezentacija je najbolji prikaz stanja u našem društvu i državi. Sastavljena od odličnih kadrova (igrača) nikada ništa, vredno pomena, nije ostvarila iz jednostavnog razloga zato što nije nikada bila fudbalski tim. Uvek je bila imitacija fudbalskog tima, koja se svime drugim bavila osim onime čime je trebalo.
Srbija je trenutno imitacija države, sistem je samo kulisa poput one replike terazija pored "Buvljaka", ali ne funkciniše iz prostog razloga zato što nije ono što imitira. U takvom aparatu, nikakvi kadrovi ni domaći ni strani ne mogu napraviti ništa značajno na ukupnom planu, ma kakve golove pojedinačno postizali.
freehand freehand 16:21 05.08.2013

Re: Da rpoverim samo

Vojislav Stojković
Da, učinilo ti se, a nije ni čudo, žega je.

Da, verovatno je žega u pitanju.
Erkondišn je odlična stvar, mada - kad si se skromno ponudio umesto bilo kojeg od tih stranih eksperata - pomislih da ni to nije idealno rešenje i da može biti takođe krajnje štetno.
Čak štetnije od žege.

No to je manje bitno, kao i ton kojim odgovaraš.
Recimo, ja verujem da postoje ljudi, i da čak nisu ni retki, koji opšti interes stavljaju iznad ličnog, da postoje ljudi koji hoće da se stave u službu svoje zemlje, da rade na dobrobit društva, koji nisu gramzivi, koji su časni i imaju ideale.
A krajnje mi je odvratno proglašavanje lopovima ljudi na osnovu glasina, abrova, poluinformacija i nedokazanih sumnji. Ili samo zavisti i zlobe.
Očekivanje da će se iko normalan prihvatiti ikakvog javnog posla u takvoj atmosferi pljuvačine i linča a istovremeno insistriranje na svom pravu na bolji život smatram - bez daljnjeg i blago rečeno - tupavim.
I da - situaciju u kojoj su šampioni u svim tim kategorijama a naročćito otkrivanju i proglašavanju stranih plaćenika u prilici da moraju da angažuju strane plaćenike - čini da mi srce zaigra.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:09 05.08.2013

Re: Da rpoverim samo

freehand

Erkondišn je odlična stvar, mada - kad si se skromno ponudio umesto bilo kojeg od tih stranih eksperata - pomislih da ni to nije idealno rešenje i da može biti takođe krajnje štetno.
Čak štetnije od žege.


Ne mogu da prihvatim da čovek koji toliko insistira na duhovitosti i ironiji u svojim komentarima, ne razume pokušaje drugih da budu duhoviti i ironični. Toliko o onoj razmeni kod kolege Krstića na blogu, mada moram da priznam da sam u toj razmeni našao inspiraciju, da i pored tolike žege, napišem ovaj tekst.
freehand

A krajnje mi je odvratno proglašavanje lopovima ljudi na osnovu glasina, abrova, poluinformacija i nedokazanih sumnji. Ili samo zavisti i zlobe.
Očekivanje da će se iko normalan prihvatiti ikakvog javnog posla u takvoj atmosferi pljuvačine i linča a istovremeno insistriranje na svom pravu na bolji život smatram - bez daljnjeg i blago rečeno - tupavim.


Ne pljuju i ne linčuju priznate i dokazane stručnjake građani, željni boljeg života, već kavzistručni stranački kadrovi koji se plaše za svoje fotelje.
freehand
kao i ton kojim odgovaraš.

Trudim se da mi odgovori na komentare, baš zbog više puta pomenute žege, budu kratki i lapidarni, a ton odgovora prilagođavam tonu komentara.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:14 05.08.2013

Re: Da rpoverim samo

rade.radumilo
U takvom aparatu, nikakvi kadrovi ni domaći ni strani ne mogu napraviti ništa značajno na ukupnom planu, ma kakve golove pojedinačno postizali.

Biće onda da su nam potrebni daobri majstori, dakle opet kadrovi, da poprave pokvareni aparat.
freehand freehand 20:13 05.08.2013

Re: Da rpoverim samo

Ne mogu da prihvatim da čovek koji toliko insistira na duhovitosti i ironiji u svojim komentarima, ne razume pokušaje drugih da budu duhoviti i ironični. Toliko o onoj razmeni kod kolege Krstića na blogu, mada moram da priznam da sam u toj razmeni našao inspiraciju, da i pored tolike žege, napišem ovaj tekst.

Možda zato što insistiranje podrazumeva upravo nedostatak duha, što opet podrazumeva i plitkoću percepcije.
Štagod - ja sam zaista tekst pročitao tri puta tražeći ironiju, i naročito u tih prvih nekoliko pasusa. Da li žega ili obično nedobacivanje - tek ne nađoh je. Uz uverenje da je u pitanju moje čitanje a ne tvoje pisanje, ostavih komentar sa svojim razmišljanjem na tu temu.
Ne pljuju i ne linčuju priznate i dokazane stručnjake građani, željni boljeg života, već kavzistručni stranački kadrovi koji se plaše za svoje fotelje.

Uuu - na žalost ovo nije istina. Drž'te lopova je omiljena pučka zabava za lečenje komleksa u zemlji Srbiji, u kojoj se svakako uspeh ne prašta. Čak ni pokušaj.
A priznati i dokazani stručnjaci postoje samo dok su van fokusa.
Ili ne dok, ne daj Bože, uđu u politiku. Tog im se momenta diplome i minuli rad tope, krune, nestaju.

Trudim se da mi odgovori na komentare, baš zbog više puta pomenute žege, budu kratki i lapidarni, a ton odgovora prilagođavam tonu komentara.

Ok, zaključili smo da je do mene. I to što su odgovori prelapidarni i to što je moj prvi komentar prouzrokovao ton za koji mislim da nije umesan.
I toliko o tome, a radujem se iskreno da se neko ironično osvrnuo na kadrove, makar i zaboravio na ljudske resurse.

P.S. da ipak ovom svom komentaru dam malo na smislu, evo mišljenja koje sam danas čuo a učinilo mi se utemeljenim i ozbiljno obrazloženim:
Ideja da stranci imaju učešće u srpskom privrednom životu nije loša kao takva, ocenjuje za Radio Slobodna Evropa konsultant za investicije Mahmut Bušatlija, ali i podseća:

Dominik Štros Kan“Dosadašnje iskustvo u poslednjih trinaest godina ne
pokazuje baš da smo nešto bolje prošli zato što smo imali savetnike iz inostranstva. Od 2001. godine gotovo svako ministarstvo je imalo nekog savetnika iz inostranstva, a u ekonomskim i finansijskim resorima ste imali gomilu stranaca, ali osim nekih malih pomaka, niste imali bogznakakve ekonomske efekte, sistem se nije popravio”.

Bušatlija ne podržava ni eventualni angažman bivšeg čelnika Međunarodnog monetarnog fonda Domininika Štrosa Kana i objašnjava zašto.

“Prvo, dok je bio francuski ministar finansija, njegov rad ni po čemu nije ocenjen pozitivno, taj posao je radio ne zalažući se previše. A što se tiče MMF-a, mora se znati da MMF ne bira direktora nego ga dobija od Francuza jer kad je ustoličen, Francuska je, kao jedna od sila antifašističke koalicije, dobila mesto direktora MMF-a. Drugo, imao sam priliku da slušam njegove ekspozee na nekoliko godišnjih konferencija MMF-a i nisam video da je on toliki stručnjak da bi mogao jednoj zemlji u razvoju da pomogne. Prosto, on je jedan birokrata. Lično sam protiv toga, pogotovo što nas čekaju vrlo ozbiljni pregovori sa MMF-om, a on ne može u tome učestvovati jer je nečasno otišao iz MMF-a. Dakle, u tom poslu ne možete ga koristiti, možete da ga koristite samo iz off-a, dakle, tako da se on nigde ne pojavljuje, da ne lobira za vas i sve ostalo, ali – čemu onda plaćati takvoga čoveka?”, pita se Bušatlija.


LINK
niccolo niccolo 21:01 05.08.2013

Re: Da rpoverim samo

konsultant za investicije Mahmut Bušatlija

Nevezano za njegovo mišljenje o SKu, ja i dalje postavljam pitanje da li je ikada iko čuo da je Mahmut Bušatlija ikoga savetovao prilikom investiranja?
AlexDunja AlexDunja 21:07 05.08.2013

Re: Da rpoverim samo

Ne pljuju i ne linčuju priznate i dokazane stručnjake građani, željni boljeg života, već kavzistručni stranački kadrovi koji se plaše za svoje fotelje.


Uuu - na žalost ovo nije istina. Drž'te lopova je omiljena pučka zabava za lečenje komleksa u zemlji Srbiji, u kojoj se svakako uspeh ne prašta. Čak ni pokušaj.
A priznati i dokazani stručnjaci postoje samo dok su van fokusa.
Ili ne dok, ne daj Bože, uđu u politiku. Tog im se momenta diplome i minuli rad tope, krune, nestaju.


a el ima neki link, inače tvoj najčešće najozbiljniji argument?
freehand freehand 21:11 05.08.2013

Re: Da rpoverim samo

AlexDunja
Ne pljuju i ne linčuju priznate i dokazane stručnjake građani, željni boljeg života, već kavzistručni stranački kadrovi koji se plaše za svoje fotelje.


Uuu - na žalost ovo nije istina. Drž'te lopova je omiljena pučka zabava za lečenje komleksa u zemlji Srbiji, u kojoj se svakako uspeh ne prašta. Čak ni pokušaj.
A priznati i dokazani stručnjaci postoje samo dok su van fokusa.
Ili ne dok, ne daj Bože, uđu u politiku. Tog im se momenta diplome i minuli rad tope, krune, nestaju.


a el ima neki link, inače tvoj najčešće najozbiljniji argument?

Link na šta, draga?
cult cult 22:44 05.08.2013

Re: Da rpoverim samo

niccolo
konsultant za investicije Mahmut Bušatlija

Nevezano za njegovo mišljenje o SKu, ja i dalje postavljam pitanje da li je ikada iko čuo da je Mahmut Bušatlija ikoga savetovao prilikom investiranja?

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:13 06.08.2013

Re: Da rpoverim samo

freehand
radujem se iskreno da se neko ironično osvrnuo na kadrove, makar i zaboravio na ljudske resurse.

Ajd, ne zajebavaj. Pa, kakv bi to naslov bio: "Ljudski resursi rešavaju sve", a i ko sam ja da ispravljam druga Kobu i g-dina prvog potpredsednika.
freehand freehand 01:19 06.08.2013

Re: Da rpoverim samo

Vojislav Stojković
freehand
radujem se iskreno da se neko ironično osvrnuo na kadrove, makar i zaboravio na ljudske resurse.

Ajd, ne zajebavaj. Pa, kakv bi to naslov bio: "Ljudski resursi rešavaju sve", a i ko sam ja da ispravljam druga Kobu i g-dina prvog potpredsednika.

Sve zavisi da li hoćeš da budeš hipster ili kolhoznik.
Izbor je tvoj.
Hint: pogle Radoša, on je hipster! Eurolčetnik 5.
rade.radumilo rade.radumilo 08:35 06.08.2013

Re: Da rpoverim samo

Biće onda da su nam potrebni daobri majstori, dakle opet kadrovi, da poprave pokvareni aparat.


Jok, treba nam novi aparat, popravka ovog je kao popravka automobila starog preko dvadesetak godina (koji ni tada nije bio baš neki).
kukusigameni kukusigameni 08:38 06.08.2013

Re: Da rpoverim samo

rade.radumilo
Jok, treba nam novi aparat, popravka ovog je kao popravka automobila starog preko dvadesetak godina (koji ni tada nije bio baš neki).


tyson tyson 10:10 06.08.2013

Re: Da rpoverim samo

Francuska je, kao jedna od sila antifašističke koalicije

Ne postoji i nikada nije postojalo ništa što se zvalo "antifašistička koalicija".


alselone alselone 12:02 06.08.2013

Re: Da rpoverim samo

Francuska je, kao jedna od sila antifašističke koalicije


Francuska je bas bila sila.
Pogotovo na pocetku rata. Ok, jesu se malo probudili kad su im Ameri stigli. Sto kaze
- Prekidaj vatromet, eno francuzi krenuli da se predaju.

rade.radumilo rade.radumilo 12:26 06.08.2013

Re: Da rpoverim samo

kukusigameni


Za pare za koje su Rik Dejl i Grof restaurirali Riku Harisnou kola za 70 rođendan matorog, mogli su da kupe čudo od novog automobila...
angie01 angie01 12:45 06.08.2013

Re: Da rpoverim samo

Za pare za koje su Rik Dejl i Grof restaurirali Riku Harisnou kola za 70 rođendan matorog, mogli su da kupe čudo od novog automobila..


al to ne bi bile iste emocije!
kukusigameni kukusigameni 12:57 06.08.2013

Re: Da rpoverim samo

angie01
rade.radumilo
Za pare za koje su Rik Dejl i Grof restaurirali Riku Harisnou kola za 70 rođendan matorog, mogli su da kupe čudo od novog automobila..


al to ne bi bile iste emocije!

I plus koliko su zaradili od TV prava, plus dvd, plus taj auto samo zbog pojavljivanja na TV-u vredi X$.
rade.radumilo rade.radumilo 13:32 06.08.2013

Re: Da rpoverim samo

al to ne bi bile iste emocije!


Da, al "matori" Harison ima pozamašnu kolekciju automobila, tako da može sebi da dozvoli da uživa u emocijama kada sedne u restaurirani '57 Chevy.

I plus koliko su zaradili od TV prava, plus dvd, plus taj auto samo zbog pojavljivanja na TV-u vredi X$.


Da mi je da vidim Grofovu facu ako bi mu neko doveo 25 godina starog Juga na restauraciju...
arianna arianna 13:55 05.08.2013

ili si kadar ili si budala

Jedan, sada već bivši, gradonačelnik ovdašnji,pre izvesnog vremena, kada mu se sa molbom za pomoć u vezi posla obratila jedna osoba, izjavio je - parafraziram monolog:

Svi vi nazovi obrazovani ste budale nevidjene. Silno ste vreme izgubili u školovanju i ništa niste naučili. Evo, ja sam za preteklu deceniju vodio grad, bio republički poslanik, živeo život,završio fakultet i master studije. Šta to govori? To govori, da si ti druže gubio vreme i da nisi ni za šta.

pa gospodo učite, ko vam brani?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:14 05.08.2013

Re: ili si kadar ili si budala

Učite, ali za stranačke kadrove.
arianna arianna 22:40 05.08.2013

Re: ili si kadar ili si budala

Vojislav Stojković
Učite, ali za stranačke kadrove.


gledam i ne verujem... čoveku je ovo četvrti mandat <<<
loader loader 02:00 06.08.2013

Re: ili si kadar ili si budala

arianna
Jedan, sada već bivši, gradonačelnik ovdašnji,pre izvesnog vremena, kada mu se sa molbom za pomoć u vezi posla obratila jedna osoba, izjavio je - parafraziram monolog:

Svi vi nazovi obrazovani ste budale nevidjene. Silno ste vreme izgubili u školovanju i ništa niste naučili. Evo, ja sam za preteklu deceniju vodio grad, bio republički poslanik, živeo život,završio fakultet i master studije. Šta to govori? To govori, da si ti druže gubio vreme i da nisi ni za šta.

pa gospodo učite, ko vam brani?


Biračko telo glasa za takve "naučenjake".
Uostalom, kome je zasmetala diploma precednika? Ili makar sumnja oko nje. Sada ga cene još više. Garant.
Das ist Serbia.
To konačno skapirali ovi sa zapada, pa instalirali poverljivu ekipu koja treba da obavi ono oko kosova... Ostalo su sitnice.

blogovatelj blogovatelj 04:20 06.08.2013

Re: ili si kadar ili si budala

gledam i ne verujem... čoveku je ovo četvrti mandat


Što ne veruješ?
Ljudi, vi stvarno imate prevelika očekivanja od mogućnosti slobodnog izbora vlasti.
Oni što su ga birali, sebi su ga birali. Ko smo mi da tu nešto verujemo ili ne?

A pop u kolu... Pa i to je već viđeno.

arianna arianna 06:20 06.08.2013

Re: ili si kadar ili si budala

Što ne veruješ?


Ne verujem da u celoj opštini nema nijedan kvalitetniji protivkandidat, manje neformalnog i neupadljivog ponašanja.

edit

Obzirom da imam neposrednog rukovodioca (u pitanju je direktorka), kojoj je sada treći mandat, sa tendencijom da bude u fotelji do penzije, sa odličnim samomarketingom i bez ijednog protivkanidata, vrlo dobro znam pozadinu ovakvih "nesmenjivih" i "narodnih" predstavnika.

niccolo niccolo 07:54 06.08.2013

Re: ili si kadar ili si budala

Ne verujem da u celoj optinštini nema nijedan kvalitetniji protivkandidat, manje neformalnog i neupadljivog ponašanja.

Pa to Blogi i kaže

Oni što su ga birali, sebi su ga birali.

Ta momčad koja bira ne želi nekog formalnog i neupadljivog ponašanja. Njima baš paše neki ovakav...
zilikaka zilikaka 17:32 07.08.2013

Re: ili si kadar ili si budala

Ljudi, vi stvarno imate prevelika očekivanja od mogućnosti slobodnog izbora vlasti.
Oni što su ga birali, sebi su ga birali. Ko smo mi da tu nešto verujemo ili ne?


Upravo!
G.Cross G.Cross 14:00 05.08.2013

Kukurikanje

Verujem da dovodjenje stranaca nije Vuciceva licna odluka nego mu je zatrazeno da to uradi.

Ono sto je jasno je da u Srbiji ne postoje ljudi koji imaju dovoljno profesionalnog i licnog iskustva da razumeju kako pravo trziste radi.
Ovde narocito mislim na ljude koji su radili za konsultantske kuce tipa EY, PWC, Deloitte etc, koji znaju da kukuricu ali nikada nisu sneli jaje.

Tako da kakav god da je razlog to je dobra odluka.

Pokusah da u proflu gazde (Vojislav Stojkovic) pronadjem sta to njega kvalifikuje da ocenjuje Stros-Kana ali ne nadjoh nista.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:06 05.08.2013

Re: Kukurikanje

G.Cross

Pokusah da u proflu gazde (Vojislav Stojkovi) pronajem sta to njega kvalifikuje da ocenjuje Stros-Kana ali ne nadjoh nista.

Pa, štovani G.Cross, nisam ga ni ocenjivao. A, onomad, kada se na blogovima b92 vodila hajka protiv Stros-Kana zbog hapšenja i navodnog silovanja sobarice, bio sam među prvima (i retkima) koji je sumnjao u zvaničnu verziju i izjave ucveljene nevine sobarice.
G.Cross G.Cross 14:54 05.08.2013

Re: Kukurikanje

Pa, štovani G.Cross, nisam ga ni ocenjivao. A, onomad, kada se na blogovima b92 vodila hajka protiv Stros-Kana zbog hapšenja i navodnog silovanja sobarice, bio sam među prvima (i retkima) koji je sumnjao u zvaničnu verziju i izjave ucveljene nevine sobarice.



OK, ali zasto onda nisi mogao da odolis?


Moram da priznam da ni uz najveći stepen imaginacije, ne mogu da zamislim g. Stros-Kana, bivšeg direktora MMF, kako sedi na Dinkićevom mestu, dok Ivica Dačić predsedava sednicama vlade, ali siguran sam da bi se mnoga nevina sobarica iz beogradskog “Hajata” tom rešenju obradovala.
mariopan mariopan 15:24 05.08.2013

Re: Kukurikanje

G.Cross
koji znaju da kukuricu ali nikada nisu sneli jaje.

Koliko se ja razumem u te stvari, onaj koji kukuriče ionako ne nosi jaja, tj nosi ih ali ne ostavlja.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:16 05.08.2013

Re: Kukurikanje

G.Cross
OK, ali zasto onda nisi mogao da odolis?
Moram da priznam da ni uz najveći stepen imaginacije, ne mogu da zamislim g. Stros-Kana, bivšeg direktora MMF, kako sedi na Dinkićevom mestu, dok Ivica Dačić predsedava sednicama vlade, ali siguran sam da bi se mnoga nevina sobarica iz beogradskog “Hajata” tom rešenju obradovala.


G.Cross, ovo ću reči još samo jednom, i to zato što cenim tvoje komentare.

Dakle, ja se trudim da ne pišem jednoznačno i pravolinijski, ne volim političke pamflete bilo u obliku komentatorskih ili kolumnističkih tekstova, a pogotovo ne podnosim takve blogove.

Istovremeno, nastojim da svaki moj izneseni stav ne bude konvergentno, već divergentno sročen, te da potencijalnim čitaocima ostavim prostora za tumačenje i komentarisanje vlastitom optikom.

Ako tome dodam da ironiju smatram vrhunskim majstorstvom pisane reči i da u tom pravcu, shodno mojim skromnim mogućnostima, težim, onda će ti možda biti jasno zašto nisam mogao da ne spomenem sobarice kada je o Stros-Kanu reč.

Uzgred, u tom pasusu, namera mi je bila da ironični akcenat bude na domaćem ekspertu Dačiću, a ne na stranom ekspertu Stros-Kanu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:16 05.08.2013

Re: Kukurikanje

mariopan
G.Cross
koji znaju da kukuricu ali nikada nisu sneli jaje.

Koliko se ja razumem u te stvari, onaj koji kukuriče ionako ne nosi jaja, tj nosi ih ali ne ostavlja.


Mislim da je reč o lapsusu, trebalo je komentar nasloviti sa "Kokodakanje" umesto "Kukurikanje".
G.Cross G.Cross 08:10 06.08.2013

Re: Kukurikanje

Koliko se ja razumem u te stvari, onaj koji kukuriče ionako ne nosi jaja, tj nosi ih ali ne ostavlja.



Ja sigurno ne treba da budem Konsultant o Kokoskama i Pevcima.

Moj srpski posle 25 godina u inostranstvi je malo zahrdjao.
maksa83 maksa83 08:52 06.08.2013

Re: Kukurikanje


Ja sigurno ne treba da budem Konsultant o Kokoskama i Pevcima.

Moj srpski posle 25 godina u inostranstvi je malo zahrdjao.

To je dobro, sad možeš da budeš Kralj.
mariopan mariopan 09:46 06.08.2013

Re: Kukurikanje

G.Cross
Koliko se ja razumem u te stvari, onaj koji kukuriče ionako ne nosi jaja, tj nosi ih ali ne ostavlja.



Ja sigurno ne treba da budem Konsultant o Kokoskama i Pevcima.

Moj srpski posle 25 godina u inostranstvi je malo zahrdjao.


Ma super ti je srpski, što reče Maksa, sad možeš da budeš kralj.
tyson tyson 10:20 06.08.2013

Re: Kukurikanje

Ono sto je jasno je da u Srbiji ne postoje ljudi koji imaju dovoljno profesionalnog i licnog iskustva da razumeju kako pravo trziste radi.

To "kako pravo tržište radi" u poslednjih 5 godina nije baš najjasnije ni mnogo većim stručnjacima od ovih naših...

Zapravo, ni šta je to pravo tržište u poslednjih 5 godina i u kom smeru se kreću tendencije distorzije dosadašnje ideje pravog tržišta.


jinks jinks 15:05 05.08.2013

...

Samo da se neko ponovo ne seti "svetski uglednih stručnjaka iz dijaspore" tipa Gorana Novakovića i sličnih.

Takvi su na kraju ispali (ustvari, izgleda da jos uvek ispadaju) na desetine puta skuplji od Stiglica i Fridmena zajedno.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:32 05.08.2013

Re: ...

Naravno, sve je u izboru, mada nešto ima i u ceni.
niccolo niccolo 15:05 05.08.2013

Ja tvrdim

da se ne radi o problemu negativne selekcije. Nego o problemu nepostojanja selekcije. Da bi moglo da se govori o nekakvoj selekciji, moraju da postoje kriterijumi za ocenjivanje nečijeg znanja odnosno učinka. Čak i ako bi mogli da govorimo o kriterijumu članstva u stranci, to nam ne daje odgovor na pitanje zašto baš taj konkretan član, a ne neki drugi. Najčešće se radi o usudu, da se neko nađe u pravom trenutku na pogrešnom mestu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:22 05.08.2013

Re: Ja tvrdim


Selekcija itekako postoji, a i jasni kriterijumi za tu selekciju. Poslušnost je osnovni kriterium za stranačko i kadrovsko napredovanje u Srbiji.

niccolo niccolo 18:41 05.08.2013

Re: Ja tvrdim

Ali kako znamo, među dvojicom poslušnih, koga staviti na ovo, a koga na ono mesto?
angie01 angie01 18:47 05.08.2013

Re: Ja tvrdim

Ali kako znamo, među dvojicom poslušnih, koga staviti na ovo, a koga na ono mesto?


to se oni porodicno dogovore- zavisi ko je sa kim blizak, onaj koji se dodvorio vecem glavonji, dobije bolju fotelju-cist racun, duga ljubav:)...vise ulozeno, dobija vecu kamatu.
maksa83 maksa83 19:30 05.08.2013

Re: Ja tvrdim

Ali kako znamo, među dvojicom poslušnih, koga staviti na ovo, a koga na ono mesto?

U velika mudros'...
Prethodna vlast je to rešavala jako prosto. Napraviš negde još jedno mesto, i tako koliko treba puta. Čisto ako se neko pitao kako smo dobili toliko savetnika ministara i sto-i-koliko-već fantomskih agencija za ovo-i-ono koje sad niko ne sme da razmontira.
niccolo niccolo 20:32 05.08.2013

Re: Ja tvrdim

Drago mi je da se slažemo da selekcija ne postoji.
mariopan mariopan 15:18 05.08.2013

..

Kad je, onomad, u Srbiju došla demokratija....

Nije čudo da, ako kreneš od pogrešnih pretpostavki, nećeš dobiti tačne odgovore na svoja pitanja.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:35 05.08.2013

Re: ..

U pravu si, bolje bi bilo da sam napisao:
"Kad su, onomad, u Srbiji demokratija i višestranački sitem zakucali na vrata, niko nije hteo da otvori".
mariopan mariopan 18:23 05.08.2013

Re: ..

Vojislav Stojković
U pravu si, bolje bi bilo da sam napisao:
"Kad su, onomad, u Srbiji demokratija i višestranački sitem zakucali na vrata, niko nije hteo da otvori".

Kako nije, pa mi smo im otvorili, i ja zajedno sa ostalima.

Sve verujući u tu bajku, a oni su šacovali sve što je nečemu vredelo a nije zavareno za beton.
mariopan mariopan 15:35 05.08.2013

..

A povodom teme..

Nama trebaju ZATVORI i ZAKONI, i SUDOVI koje će na to mesto da trajno smeste sve ove koji "nisu znali šta rade" (ali su se lepo obogatili od toga)....i one koji su tvrdili da znaju šta rade pa su im to omogućili, na naš račun.

Pa ko se tada bude otimao za taj posao srećno mu bilo.

Da vidiš kako će sledeća tura da se lepo razume u svoj posao pa i lepo da ga radi.
Batina je iz raja izašla, ipak jeste, bar dok ne počistimo ovaj bašibozluk, ništa nam drugo neće pomoći..ni strano ni domaće.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:42 05.08.2013

Re: ..

mariopan
Nama trebaju ZATVORI i ZAKONI, i SUDOVI

.. a i knjige, sestro, knjige, a ne zvona i praporci.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:45 05.08.2013

Re: ..

mariopan
A povodom teme..

Nama trebaju ZATVORI i ZAKONI, i SUDOVI koje će na to mesto da trajno smeste sve ove koji "nisu znali šta rade" (ali su se lepo obogatili od toga)....i one koji su tvrdili da znaju šta rade pa su im to omogućili, na naš račun.

Pa ko se tada bude otimao za taj posao srećno mu bilo.

Da vidiš kako će sledeća tura da se lepo razume u svoj posao pa i lepo da ga radi.
Batina je iz raja izašla, ipak jeste, bar dok ne počistimo ovaj bašibozluk, ništa nam drugo neće pomoći..ni strano ni domaće.


Tako je

PS. Ne znam sto li je mnogima na srce legao Stros-Kan pa ne sme covek ni skeptican da bude tim povodom; ajde neka ga angazuju (na praznu kasu) da vidimo i to cudo koje ce da napravi samo on i niko vise.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:37 05.08.2013

Re: ..

Ne znam sto li je mnogima na srce legao Stros-Kan pa ne sme covek ni skeptican da bude tim povodom; ajde neka ga angazuju (na praznu kasu) da vidimo i to cudo koje ce da napravi samo on i niko vis

Mislim da se tu ne radi toliko o tome ŠTA on zna, nego KOGA zna. Zato mu je cena tako visoka.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:56 05.08.2013

Re: ..

Jelica Greganović
Ne znam sto li je mnogima na srce legao Stros-Kan pa ne sme covek ni skeptican da bude tim povodom; ajde neka ga angazuju (na praznu kasu) da vidimo i to cudo koje ce da napravi samo on i niko vis

Mislim da se tu ne radi toliko o tome ŠTA on zna, nego KOGA zna. Zato mu je cena tako visoka.


Pa jeste.. nego, jesu li pominjali cenu? (i koliko takvih, znamenitih, misle da angazuju?)
mariopan mariopan 18:21 05.08.2013

Re: ..

Vojislav Stojković
mariopan
Nama trebaju ZATVORI i ZAKONI, i SUDOVI

.. a i knjige, sestro, knjige, a ne zvona i praporci.

Pa kad si navalio i knjige možeš da im odneseš tamo da čitaju, nisam ja nehumana, samo ključeve čuvaj, lopovi su to neopevani.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:25 05.08.2013

Re: ..

Pa jeste.. nego, jesu li pominjali cenu? (i koliko takvih, znamenitih, misle da angazuju?)

Iz onoga što sam do sada pročitala - ne, jer on kaže da nije ni dobio ponudu, samo se razgovaralo...
Edit: Naravno da se naokolo piše o visokoj ceni, uostalom neko ko iza sebe ima položaj koji je on zauzimao, nisku cenu sigurno neće dati.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:51 05.08.2013

Re: ..

Trebalo bi pokušati sa klauzulom tipa: Koliko para, toliko saveta.

.
maksa83 maksa83 20:56 05.08.2013

Re: ..

Trebalo bi pokušati sa klauzulom tipa: Koliko para, toliko saveta.

Moj omiljeni Dilbert:

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:45 06.08.2013

Re: ..

mariopan

Pa kad si navalio i knjige možeš da im odneseš tamo da čitaju, nisam ja nehumana, samo ključeve čuvaj, lopovi su to neopevani.

mr.fogg mr.fogg 15:48 05.08.2013

Kadrovi rešavaju sve, domaći ili strani

Sve pohvale autoru za ovako dobar tekst.

problem negativne selekcije i nedovoljne stručnosti stranačkih i političkih kadrova uopšte


Ovaj citat je suština problema.

Evo i izjave našeg prvog potpredsednika, koja to dokazuje:

"Razmišljam i o drugim strancima, razmišljam i razgovaram, ali imena neću reći, jer će jedan biti 'mali, sed i debeo', drugi 'visok, štrkljav i bez zuba'... Ali mi takvih kadrova nemamo, sve naše stranke zajedno ih nemaju. Takva situacija nije od danas, već odavno, ovde se diplome uzimaju da bi se neko zaposlio u državnoj službi".

Dakle, kadrovi u našoj Zemlji postoje samo u strankama.
Ne bih se složio sa tim. Ogromna većina našeg stanovništva je van stranaka.
Možda i među njima ima neko ko je dovoljno stručan, ali i moralan čovek koji bi mogao da pomogne.

Na žalost, mislim da su naše stranke uspostavile izvrnuti sistem vrednosti u kojem se favorizuju nestručnost i amoralnost
(stručnost smeta jer može da ugrozi vođu, pa se zato biraju oni koji su manje stručni, a moralnost samo može da smeta u društvu u kome je korupcija postala normalna stvar).
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:53 05.08.2013

Re: Kadrovi rešavaju sve, domaći ili strani

mr.fogg
Ogromna većina našeg stanovništva je van stranaka.
Možda i među njima ima neko ko je dovoljno stručan, ali i moralan čovek koji bi mogao da pomogne.

Naravno da ima, ali nakaradna stranačka selekcija, sve njih isključuje.
angie01 angie01 17:13 05.08.2013

Re: Kadrovi rešavaju sve, domaći ili strani

Možda i među njima ima neko ko je dovoljno stručan, ali i moralan čovek koji bi mogao da pomogne.


samim tim sto nisu stranacki poslusnici, nemaju osnovni, presudni uslov.


je l ste videli konkursne uslove za direktore javnih preduzeca- one fotelje sto su obacena da ce biti fer podeljene ne stranackim strucnjacima u predizbornoj kampanji- nesto smesnije, neprofesionalnije nisam skoro procitala, ne postoji ni potreba za strukovnom diplomom, nego samo stepen strucnosti-tako da i dalje moze bez prepreka da se postavlaju ljudi po poslusnickoj zasluzi- odgovarajuce iskustvo ne treba ni da pominjem, ono dodje kao negativno brojanje.
blogovatelj blogovatelj 16:01 05.08.2013

Slovenia, Slovakia...

okružio rođacima i ljudima s kojima je u Batočini proveo dane i noći razgovarajući uz kazan


Batočina je varošica pored Kragujevca.
Bajčetina je selo pored Kragujevca.
Predsednik je poreklom iz Bajčetine.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:14 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

blogovatelj
okružio rođacima i ljudima s kojima je u Batočini proveo dane i noći razgovarajući uz kazan


Batočina je varošica pored Kragujevca.
Bajčetina je selo pored Kragujevca.
Predsednik je poreklom iz Bajčetine.


Ne mogu da odolim:

Studirao i diplomirao u Novom Sadu

Dr M Dr M 16:23 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

Ne mogu da odolim:


Ni ja ne mogu da odolim


Studirao i diplomirao u Novom Sadu


Za jedan dan...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:24 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

blogovatelj
okružio rođacima i ljudima s kojima je u Batočini proveo dane i noći razgovarajući uz kazan


Batočina je varošica pored Kragujevca.
Bajčetina je selo pored Kragujevca.
Predsednik je poreklom iz Bajčetine.

Hebiga, to onda bitno menja stvar.
Eno, ispravio sam.
freehand freehand 16:24 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

Dr M
Ne mogu da odolim:


Ni ja ne mogu da odolim


Studirao i diplomirao u Novom Sadu


Za jedan dan...

... diplomirala je četa đaka
u jednom danu.
Dr M Dr M 16:29 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

diplomirala je četa đaka
u jednom danu.


...dok profa perom ma`nu...
mirelarado mirelarado 16:43 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

Dr M
diplomirala je četa đaka
u jednom danu.


...dok profa perom ma`nu...


...инстант НС диплома на длану.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:46 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

Zli jezici tvrde da je Tomo lično išao po diplomu, i da je prisustvovao potpisivanju uz rakijicu i prigodan prijateljski razgovor sa dekanom (koji je istovremeno i vlasnik i menadžer ove prestižne akademske institucije iz srpske Atine) ali iz dobro obaveštenih krugova doznao sam da je tom činu prisustvovao kurir iz Srpske radikalne stranke.
Pa da ovo


Studirao i diplomirao u Novom Sadu


izmenim u:
diplomirao u Novom Sadu

blogovatelj blogovatelj 16:47 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

Studirao i diplomirao u Novom Sadu


blogovatelj blogovatelj 16:48 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

diplomirala je četa đaka
u jednom danu.


...dok profa perom ma`nu...


...инстант НС диплома на длану.


Još par godina, pa u SANU!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:51 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

Ovi mlađi stranački kadrovi su već i doktorirali:

uros_vozdovac uros_vozdovac 17:00 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

Vojislav Stojković
Ovi mlađi stranački kadrovi su već i doktorirali:



Ma ovog mogu da zamislim da je jednom svratio na fakultet, pa eto na staž, a za Tomu, ubih se gledajući sliku sa dodele diploma i ne vidim ga


Ali bi mu mortarboard stajao kao saliven do peva Gaudeamus igitur
angie01 angie01 17:07 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

a za Tomu, ubih se gledajući sliku sa dodele diploma i ne vidim ga


pa nece on valjda sa svima,...nije on sa svima ni ispite polagao, za njega je sve bilo spacijalno organizovano, kako i dolikuje coveku njegovog formata.
angie01 angie01 17:17 05.08.2013

Re: Slovenia, Slovakia...

Dr M
diplomirala je četa đaka
u jednom danu.


...dok profa perom ma`nu...


a, sta biste vi 'teli, ovo su nova vremena, nije ko nekad, moras po ceo dan da si na faxu, seminarski,kolokvijumi, pa ucenje, gulis one knjizurdace, nema ti druge,...sad imamo nove mogucnosti, jednostavnija resenja,...pa ni ves niko vise ne pere na ruke:)
stasava stasava 18:18 05.08.2013

online


Uz kazan, pošten domaćin koristio savremene metode sticanja znanja!

Студије на даљину


МЕГАТРЕНД ВИРТУЕЛНИ УНИВЕРЗИТЕТ – МТВУ

www.megatrend-online.com

МЕГАТРЕНД ВИРТУЕЛНИ УНИВЕРЗИТЕТ – МТВУ представља савремени вид стицања знања, који је први у нашој земљи понудио целовито студирање путем Интернета. МТВУ је интегрални део Мегатренд универзитета. У свету се овај вид студирања динамично развија под називима "Virtual University", "e-Learning", "Internet Based Learning", "Distance Learning",...
bolid1 bolid1 17:44 05.08.2013

Mladi lavovi,

znam ih dvojicu-trojicu, sa jednim isao u odeljenje. NIje los covek i na tome se zavrsava, jes da nije znao da slozi par recenica, al' nije los, jes' da je na fizicko iso sa sve Mladicem na grudima, al' nije los, shvatio zabludu, postao demokrata, faks nije uspeo da zavrsi, onda je skarabufzio neki privatni, na majke mi. Videh ga posle izbora, postao poslanik, mudro sedeo u kaficu i pricao na mobilni dok je nas 10 pokusavalo da ga nadjaca, onda je imao neodlozne obaveze i otisao (gde ces, fala Bogu?!).

Elem, poznajem svu trojicu, znam da nisu sposobni za nesto vise od proste reprodukcije naucenog, a dogurace visoko i mi sa jos 253 takvih lavova i lavica odosmo u materinu...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:20 06.08.2013

Re: Mladi lavovi,

bolid1
mi sa jos 253 takvih lavova i lavica odosmo u materinu...

Eh, da ih je samo 255-256, lako bi ih nosili na grbači, ali ima ih mnogo više.
bolid1 bolid1 07:19 06.08.2013

Re: Mladi lavovi,

Vojislav Stojković
bolid1
mi sa jos 253 takvih lavova i lavica odosmo u materinu...

Eh, da ih je samo 255-256, lako bi ih nosili na grbači, ali ima ih mnogo više.


Inace, trebalo je da pise 247, al' samo je trebalo.

Vidi, napreduju oni posle, onda dodju novi, jos gori od prethodnih. Vecina onih koji se uguraju tamo znaju da nemaju pojma, samim tim, kad jednom dodju u poziciju da odlucju biraju gore od sebe i tako svaki put. Jos koliko krugova nam je ostalo, nemam pojma, taman kad mislim da je gotovo iznenade me sve vecim i vecim budalama...
tyson tyson 10:44 06.08.2013

Re: Mladi lavovi,

Elem, poznajem svu trojicu, znam da nisu sposobni za nesto vise od proste reprodukcije naucenog, a dogurace visoko i mi sa jos 253 takvih lavova i lavica odosmo u materinu...

A vidim, i tebi matematika ide dobro


bolid1 bolid1 12:55 06.08.2013

Re: Mladi lavovi,

tyson

A vidim, i tebi matematika ide dobro


Fala na pitanju, odlicno.

Fora je sto sam, ne znam zasto, bio u trenutnku ubedjen da ih je u skupstini 256...znas kako na onih 250 i tih 6 da uvedemo, na klupu za rezerve, al' da budu univerzalci, za svaku ekipu.
maksa83 maksa83 13:24 06.08.2013

Re: Mladi lavovi,

Fora je sto sam, ne znam zasto, bio u trenutnku ubedjen da ih je u skupstini 256...

Zato što je 256 lep okrugao broj.
tyson tyson 16:23 06.08.2013

Re: Mladi lavovi,

Fora je sto sam, ne znam zasto, bio u trenutnku ubedjen da ih je u skupstini 256

Ih, pa nije ovo 2002, kad je pokojni Đinđić namerio da zameni poslanike DSS svojim, pa smo u jednom trenutku imali prekobrojne narodne predstavnike dok na kraju neki već sud nije prelomio...


mdjordjevic82 mdjordjevic82 15:13 10.08.2013

Re: Mladi lavovi,

maksa83
Fora je sto sam, ne znam zasto, bio u trenutnku ubedjen da ih je u skupstini 256...

Zato što je 256 lep okrugao broj.

Zapravo, jeste. Moze da se napise i kao 100000000. :)




stasava stasava 18:44 05.08.2013

online

Dok je štrajkovao, iskoristio je vreme za online studiranje.
dali76 dali76 21:13 05.08.2013

vrapci

Najbolji kandidat za politicara je onaj koji je sposoban realno sagledati svoju sposobnost. Sto bi Plaato reko, onaj koji zna i pozna samoga sebe. Sa druge strane, clanstvo u politickoj eliti postaje privlacno upravo onima koji bi kroz politiku pokusali postati oxno sto nisu.
A opet, ljudi koji jesu dobri u poslu kojim se bave vecinom ne zele u politiku.
Tako da ispada da su najbolji kandidati oni koje ustvari politika ne zanima ,a najgori oni koji istoj streme.
Naravno posto je ovo generalno,a slabo sta je apsolutno, pa bi samim tim bilo pogresno izvlaciti zakljucke da su svi oni koje politika privlaci ustvari losi,dok oni koje politika ne zanima, jesu dobri.
Medjutim, mozdda sve ovo dobro objasnjava process ,ne negativne, vec ocigledno prirodne selekcije,iz kojeg se izrodi da je politicka elita ustvari mnogo gora po mnogo cemu od drustva kojeg (bi trebalo da) predstavlja.


expolicajac expolicajac 22:59 05.08.2013

Re: vrapci

Sto bi Plaato reko, onaj koji zna i pozna samoga sebe.

Sad si u velikom problemu. Dolazi sveznajući google freehand i traži u kojoj si to knjizi pročitao.
cult cult 23:03 05.08.2013

Re: vrapci

Dolazi sveznajući google freehand i traži u kojoj si to knjizi pročitao.


Misliš? Čini mi se da se on aktivira samo ako se pokušava umanjiti Tadićeva svetost i svetlost. Ili Dulićeva. Ili Cvetkovićeva.
freehand freehand 23:05 05.08.2013

Re: vrapci

expolicajac
Sto bi Plaato reko, onaj koji zna i pozna samoga sebe.

Sad si u velikom problemu. Dolazi sveznajući google freehand i traži u kojoj si to knjizi pročitao.


Šta ima tu da se traži?!


expolicajac expolicajac 23:07 05.08.2013

Re: vrapci

freehand
expolicajac
Sto bi Plaato reko, onaj koji zna i pozna samoga sebe.

Sad si u velikom problemu. Dolazi sveznajući google freehand i traži u kojoj si to knjizi pročitao.


Šta ima tu da se traži?!



Čitaj pa onda komentariši. Treba objektivno mesec dana samo odvojenih za te namene.
freehand freehand 23:09 05.08.2013

Re: vrapci

cult
Dolazi sveznajući google freehand i traži u kojoj si to knjizi pročitao.


Misliš? Čini mi se da se on aktivira samo ako se pokušava umanjiti Tadićeva svetost i svetlost. Ili Dulićeva. Ili Cvetkovićeva.

Sjajan tandem! Konačno.
Erudicija, elokvencija, poezija... I mnogo mašte!
expolicajac expolicajac 23:10 05.08.2013

Re: vrapci

freehand
cult
Dolazi sveznajući google freehand i traži u kojoj si to knjizi pročitao.


Misliš? Čini mi se da se on aktivira samo ako se pokušava umanjiti Tadićeva svetost i svetlost. Ili Dulićeva. Ili Cvetkovićeva.

Sjajan tandem! Konačno.
Erudicija, elokvencija, poezija... I mnogo mašte!

Može samo da nas mrze takvi ljudi zli.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:02 06.08.2013

Re: vrapci

Može samo da nas mrze takvi ljudi zli.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana