Dr. John

Spiridon RSS / 19.02.2008. u 10:28

Drteeth2.jpg

Dakle o cemu je ovde rec? Evo, neka Dr. kaze:


"Blues, Jazz, Country, sve je to isto samo drugacije upakovano."


Svi koji volite Muppet Show se sigurno secate lutke Dr. Teeth. Kreator Mappeta, Jim Henson je bio veliki fan Dr. Johna i njegove muzike. Bas u njemu je nasao inspiraciju za kreaciju ovog simpaticnog lika.

Da skratim pricu. Ono sto Dr. John radi je kompilacija svega onoga sto se ikada svirano u gradu po imenu New Orleans, State of Louisiana. A sviralo se dosta.

Pokusacu delimicno da prikazem muzicke pravce koji su uticali na ono sto svi bolje znaju kao Jazz and Blues. Na kraju slusamo Dr. Johna i njegovu interpretaciju svega ovoga =]

Zelim da zajedno proputujemo kroz veoma kratke ali neverovatne audio-vizualne segmente ove price.

source: Youtube (http://www.youtube.com/), Wikipedia (http://www.wikipedia.org/)

 

The roots: Ragtime, Zydeco, Cajun, Delta Blues made in New Orleans

(Ragtime)


Ragtime (alternately spelled Rag-time) is an American musical genre which enjoyed its peak popularity between 1899 and 1918. It has had several periods of revival since then and is still being composed today. Ragtime was the first truly American musical genre, predating jazz. It began as dance music in popular music settings years before being published as popular sheet music for piano.

 

(Zydeco)

American roots or folk music, that evolved from the jure during the late 1800s call and response vocal music of the black and multiracial French speaking Creoles of south and southwest Louisiana.

(Cajun)

 

Cajun music, an emblematic music of Louisiana, is rooted in the ballads of the French-speaking Acadians of Canada. Cajun music is often mentioned in tandem with the Creole-based, Cajun-influenced zydeco form, both of Acadiana origin.

(Delta blues)

The Delta blues is one of the earliest styles of blues music. It originated in the Mississippi Delta, a region of the United States.The Mississippi Delta area is famous both for its fertile soil and its extreme poverty. Guitar and harmonica are the dominant instruments used. The vocal styles range from introspective and soulful to passionate and fiery.Delta blues music was first recorded in the late 1920s.


Pogledajte insert iz filma "Legend of 1900" I koliko u muzici koju svira "suparnik Tim Totha" ljuti americki dzezer, ustvari odzvanja argentinski tango. Kada se jos doda koliko procenata populacije je govorilo I jos govori mesavinu francuskog, engleskog i jos nekih jezika (Creole) salata postaje potpuna. "Mislim da sedis na mojoj stolici, excuse moi, s'il te plait" =]

I na kraju Spiridonov izbor

Dr John - Right place wrong time

kako se uz ovo lome noge =].

Thank you Dr.



Komentari (65)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Doctor Wu Doctor Wu 11:05 19.02.2008

...

Thank you Dr.

Nema na cemu.
Mada sam posle Zappe pre ocekivao Captain Beefhearta nego JJ Calea.
Spiridon Spiridon 11:21 19.02.2008

Re: ...

Doctor Wu
Thank you Dr. Nema na cemu.Mada sam posle Zappe pre ocekivao Captain Beefhearta nego JJ Calea.


pokusavam maksimalno da izbegavam konzistentnost. U svemu.

Za tvoju informaciju upravo ovih dana varim Captain Beefheart and His Magic Band 1967 Safe As Milk

aaaaa sto se ostalih stvari tice, ti izvoli pa pitaj =]
Doctor Wu Doctor Wu 11:27 19.02.2008

Dr ne pita, on samo odgovara


Pred sudom svoje partije, naravno.
Spiridon Spiridon 11:35 19.02.2008

Re: Dr ne pita, on samo odgovara

Doctor Wu


Pred sudom svoje partije, naravno.


a sta kazes na ovo?


Buzzgrowl Buzzgrowl 11:32 20.02.2008

ko je bubnjar Animal u stvarnom zivotu?

Spiridone, blogovi su ti extra a o komentarima da ne govorim... sve srodne duse!

Znas, mogao bi ti ceo taj Muppet Show bend da odradis. Gitarista Janice je u stvari Joni Mitchel? Basista Sgt. Floyd Pepper je definitino Jeff "Skunk" Baxter, saksofonista je Gato Barbieri...

Jedino pitanje je ko je bubnjar Animal u stvarnom zivotu?

Buzzgrowl
Doctor Wu Doctor Wu 12:58 20.02.2008

Re: ko je bubnjar Animal u stvarnom zivotu?

Jedino pitanje je ko je bubnjar Animal u stvarnom zivotu?

John Bonham?

Steve Gadd sigurno nije, :). Nikako mi nije jasno kako je moguce da su na Classic Albumu mogli da zaobidju njegovu cuvenu kodu.
Spiridon Spiridon 14:12 20.02.2008

Re: ko je bubnjar Animal u stvarnom zivotu

ajde, ajde stara gardo. Vi kao ne znate ko je bubnjar Animal u stvarnom zivotu..


svi putevi vode ka jednom coveku

Keith Moon

Spiridon Spiridon 14:28 20.02.2008

Re: ko je bubnjar Animal u stvarnom zivotu

jos jedna pikanterija u vezi sa drugim clanom benda The Who.

John Entwistle pronadjen mrtav u Hard Rock Hotelu i Kasinu u Las Vegasu Juna 27, 2002.
U trenutku kada su ga nasli bio je u sobi sa dve stasne ribe, odvaljen od kokaina.

kakav strasan kraj. Sto bi nas narod reko "bar se nije mucio"


To mi rece jedan drugar pre par meseci =]
Doctor Wu Doctor Wu 14:38 20.02.2008

Re: ko je bubnjar Animal u stvarnom zivotu

kakav strasan kraj. Sto bi nas narod reko "bar se nije mucio"

Prica ima i post festum, sex & drugs & rock and roll twist. Entwistleova zena je odmah posle sahrane, koja je brze, bolje zgotovljena, zbrisala sa svestenikom koji je citao opelo.

Entwistle je, inace, vazio za "mirnog" clana The Who (nesto a la Bill Wyman, gde paralele prestaju. Jer K Moon defintivno nije bio Watts).
Spiridon Spiridon 14:50 20.02.2008

Re: ko je bubnjar Animal u stvarnom zivotu

nesto a la Bill Wyman,



gde nadje bas njega da povezujes sa pojmom "miran". Taj je navuko na sebe vise riba nego Blog B92 jedinstvenih posetilaca 18. februara 2008.

kada su ga pitali koliko je riba kresnuo, da bi ispao skroman i da ih ipak malo ispostuje reko je "da ne bi bas o tome da prica, ali recimo da je broj cetvorocifren".
Doctor Wu Doctor Wu 15:01 20.02.2008

Wyman se zenio

maloletnicama kad je imao 52 godine. Pre neku nedelju je bio u nekom Timesovom dodatku i on je cudo- pravi spomenik engleske dugovecnosti uprkos svemu. 72 godine, cigaru ne vadi iz usta, davi se junk foodom (ima valjda 2 ili 3 restorana) a, znajuci Engleze, siguran sam da ne zivi na kiseloj vodi. Trenutno je na turneji.
nikola svilar nikola svilar 12:41 19.02.2008

Spiri

POsle ZAPPE, Dr. John.
Ti covece postajes moj prijatelj.
Evo ruka, care.
Volim rad tog coveka.
Spiridon Spiridon 13:12 19.02.2008

Re: Spiri

nikola svilar
POsle ZAPPE, Dr. John.Ti covece postajes moj prijatelj. Evo ruka, care. Volim rad tog coveka.


Nidzo, samo me muzika vadi ovih dana. Tema totalno odudara od aktuelnih zbivanja ali mene vise zeludac boli od politike.

Bob Dylan - Political World

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:22 19.02.2008

Super blog!

Preporuka ko vrata!
Ma muzika je jedini spas za sve!
Spiridon Spiridon 15:37 19.02.2008

Re: Super blog!

Jelena Pavlović

Preporuka ko vrata!
Ma muzika je jedini spas za sve!


ja se iskreno nadam da ce to neko da prepozna. Ovaj blog danas je postavljen i mogu slobodno da kazem zrtvovan da bi se nekome skrenula paznja na neke lepse stvari.

Jeco, evo jednog poklona za tebe.

Steely Dan - Daddy Don't Live in That NYC No More



Da vidim mudonju koji ce danas da smisli ovakav uvod na gitari =]
Kazezoze Kazezoze 16:44 19.02.2008

Preporuka za dr. Johna!

kad smo vec kod dobre gitare evo malo i jonny wintera sa dr. johnom
Spiridon Spiridon 16:52 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

Kazezoze

kad smo vec kod dobre gitare evo malo i jonny wintera sa dr. johnom


kaze, ovaj klip sa jonny winterom sam pripremio ali mi se nije uklopilo na kraju kada sam montirao blog =]

ali hajde vec kada cackas mecku u vezi sa dobrom gitarom evo mog odgovora =]

Living Colour-Cult Of Personality


Doctor Wu Doctor Wu 16:55 19.02.2008

Re: Super blog!

Da vidim mudonju koji ce danas da smisli ovakav uvod na gitari =]

Kad smo kod mudonja, nadji onoga sa Don't take me alive i Show biz kids. Ime, Rick Derringer. A kazu da je Ricky don't lose that number njemu posvecena.
JJ Beba JJ Beba 17:08 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

JJ Beba JJ Beba 17:10 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

bravo što si se setio zydeco :))
Spiridon Spiridon 17:11 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

JJ Beba

kad smo već kod gitare
perfect day


bebe za tebe nesto zaista posebno

a day in the life by jeff beck


JJ Beba JJ Beba 17:17 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

JJ Beba JJ Beba 17:18 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

a day in the life by jeff beck

ne prođe nijedan dan bez njega. skoro
:))
Spiridon Spiridon 17:18 19.02.2008

Re: Super blog!

Doctor Wu

Da vidim mudonju koji ce danas da smisli ovakav uvod na gitari =]

Kad smo kod mudonja, nadji onoga sa Don't take me alive i Show biz kids. Ime, Rick Derringer. A kazu da je Ricky don't lose that number njemu posvecena.


Doktore ima od tebe dosta da se nauci =] Sto bi prost narod reko "sto djavola znas"


JJ Beba JJ Beba 17:23 19.02.2008

Re: Super blog!

Rick Derringer.

sa batom Winterom
Kazezoze Kazezoze 17:29 19.02.2008

Re: Super blog!

a kako stojimo sa basistima... evo super trojke ;-)
Doctor Wu Doctor Wu 17:36 19.02.2008

Re: Super blog!

a kamo ga Bernard Purdie? Ima ga na youtube-u kako objasnjava da je morao da krije picking dok je svirao Peg.

Inace, za solo u Ricky-ju je Jimmy Page rekao da je najbolji solo ikad odsviran u rocku (Jeff "Skunk" Baxter- neslavno zavrsio u Doobie Bros).
JJ Beba JJ Beba 17:45 19.02.2008

Re: Super blog! Troll

izvinjavam se na trolu, ali apropo super trojke
:)))pazi vrat
8 zica
JJ Beba JJ Beba 17:52 19.02.2008

Re: Super blog!

Inace, za solo u Ricky-ju je Jimmy Page rekao da je najbolji solo ikad odsviran u rocku (Jeff "Skunk" Baxter- neslavno zavrsio u Doobie Bros).

dottore, jel znaš za priču da je cepelinski štim ustvari izum Jeff Becka-a .
Bili su drugari . Jimy čuo, mazno, uleteo u pre Jeffa u studio i snimio album sa štimom koji do tada nije postojao.
ganjali su se sudski kasnije
Jeff je najveći inovator na džitri
ne računam Hendrixa, ofkors
Spiridon Spiridon 19:25 19.02.2008

Re: Super blog!

JJ Beba
Inace, za solo u Ricky-ju je Jimmy Page rekao da je najbolji solo ikad odsviran u rocku (Jeff "Skunk" Baxter- neslavno zavrsio u Doobie Bros).

dottore, jel znaš za priču da je cepelinski štim ustvari izum Jeff Becka-a .
Bili su drugari . Jimy čuo, mazno, uleteo u pre Jeffa u studio i snimio album sa štimom koji do tada nije postojao.
ganjali su se sudski kasnije
Jeff je najveći inovator na džitri
ne računam Hendrixa, ofkors

maznjavanja je uvek bilo i bice. "Moras da budes kopile u ovom biznisu" rece Bowie maznuvsi Jaggeru ideju za omot albuma Diamond Dogs. Mik je sada naucio lekciju =] i vise mi nece pricati o svojim planovima unapred.
JJ Beba JJ Beba 19:53 19.02.2008

Re: Super blog!

maznjavanja je uvek bilo i bice.

oh pa znam, al o tome se malo zna. ljudi veličaju Pejdža a on je samo tada bio na pravom mestu u pravom trenutku sa jednim ludim gitaristom :) koji mu je izmislio štim
i btw Pejdž nikada nije bio dobar live
mada Cepeline volim samo tako , da se zna :))

doduše i Wonder je u početku Jeffu maznuo Superstition, al posle ga potpisao.
sada se priča, kada se sve zaboravilo, da je u stavri Wonder tu stvar komponovao za Jefa .))))

Superstition je jedna od najboljih pesama ever
Spiridon Spiridon 19:59 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

Zydeco


bebe vidi ovog Kemisa sa Misisipija =]

http://www.youtube.com/watch?v=gJcxtOLoXrM
JJ Beba JJ Beba 20:09 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

JJ Beba JJ Beba 20:18 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

bilo jedno super veče pre godinu dve u SKCu na bluz festivalu.
doveli par zydeco bendova.
bilo kul, mada ne ko na izvoru.
mislim, naš svet satajo miran i pio pivo :(
nisu igrali samo pili vopi :))
Spiridon Spiridon 20:26 19.02.2008

Re: Super blog!

i btw Pejdž nikada nije bio dobar live
mada Cepeline volim samo tako , da se zna :))


vrlo oprezno sa ovakvim izjavama. To su vrlo opasne stvari =]

u tadasnjih top 10 UK, Pejdz je svirao gitaru na 6 pesama (studijski)
Spiridon Spiridon 20:44 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

JJ Beba
bilo jedno super veče pre godinu dve u SKCu na bluz festivalu.
doveli par zydeco bendova.
bilo kul, mada ne ko na izvoru.
mislim, naš svet satajo miran i pio pivo :(
nisu igrali samo pili vopi :))


hebi ga, jeste malo specificno, a oni beogradski frajeri. Da su bili zemunci vec bi se stvari promenile.

kad spomenu SKC, svoje srednjoskolske dane sam cesto provodio na koncertima Sirove Koze, Blues Tria (macana i pere dzoa - kasnije blues-explosion) i jos nekih bendova cije sam ime zaboravio. Moram ti priznati da se dobar blues svirao onih dana.
JJ Beba JJ Beba 20:46 19.02.2008

Re: Super blog!

vrlo oprezno sa ovakvim izjavama. To su vrlo opasne stvari =]

ma govorim o live napstupu
studio je druga priča
JJ Beba JJ Beba 20:50 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

Sirove Koze,

jel to beše Dragoljub Crnke?
kasnije Point blank?
Spiridon Spiridon 20:53 19.02.2008

Re: Super blog!

JJ Beba
vrlo oprezno sa ovakvim izjavama. To su vrlo opasne stvari =]

ma govorim o live napstupu
studio je druga priča


Led Zeppelin Since I've Been Loving You 1973



ala ga je neko posle obradio, nikad se necu vratit =]

JJ Beba JJ Beba 20:59 19.02.2008

Re: Super blog!

obrati pažnju na solo
saplitanje
:))
Spiridon Spiridon 21:03 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

Dragoljub Crnke


Jovan Ilic je pevao i svirao usnu harmoniku. Ovaj tip desno je mnogo lepo svirao gitaru.
govorim o maloj sali SKC, a povremeno i dom omladine


JJ Beba JJ Beba 21:07 19.02.2008

Re: Super blog!

Led Zeppelin Since I've Been Loving You 1973

pa, gibon je dobar- les paul
:)
Spiridon Spiridon 21:12 19.02.2008

Re: Super blog!

JJ Beba
Led Zeppelin Since I've Been Loving You 1973

pa, gibon je dobar- les paul
:)

ja ga pre dve godine dobio za rodjendan. gibson les paul - eye bird. Slabo ga sviram, vise mu se divim, nazalost

JJ Beba JJ Beba 21:23 19.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

ček, ček.. jel basista darko?svira kontrabas inače?liči. ako jeste super je tip. išli smo zajedno na tai- chi
mada sirovu kožu slabo znam, samo iz viđenja. čini mi se da su svirali sa Maretom Di luna, kao predgupa ili tako nešto
JJ Beba JJ Beba 21:26 19.02.2008

Re: Super blog!

ja ga pre dve godine dobio za rodjendan. gibson les paul - eye bird. Slabo ga sviram, vise mu se divim, nazalost

les paul zlatni. my favorite
:))
dragoljub dragoljub 00:04 20.02.2008

Re: Super blog!

ma govorim o live napstupu
studio je druga priča

slažem se stobom da oni na koncertu nikad nisu uspevali da postignu zvuk koji su imali na ploči,a meni su grupa broj 1 tog žanra, i nisam uzimao njihove live albume :))
Spiridon Spiridon 07:59 20.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

JJ Beba
ček, ček.. jel basista darko?svira kontrabas inače?liči. ako jeste super je tip. išli smo zajedno na tai- chi
mada sirovu kožu slabo znam, samo iz viđenja. čini mi se da su svirali sa Maretom Di luna, kao predgupa ili tako nešto


bebe, nisam siguran. Te momke znam po svirci i facama ali zato sam upoznao Peru-Dzoa na jednom koncertu.
Boze to je bilo pre skoro dvadestet godina.
Spiridon Spiridon 11:08 20.02.2008

Re: Super blog!

JJ Beba
ja ga pre dve godine dobio za rodjendan. gibson les paul - eye bird. Slabo ga sviram, vise mu se divim, nazalost

les paul zlatni. my favorite
:))


jeste, zaista je prelep. Ima jos jedan model koji obozavam

les paul custom


Buzzgrowl Buzzgrowl 12:13 20.02.2008

Re: Super blog!

JJ Beba
obrati pažnju na solo
saplitanje
:))


Pa jasno je da su traljavi sviraci bolji! Muzika je avantura a ponor improvizovane solo deonice je cist adrenalin. Dobri su i oni koji mnogo vezbaju i sve unapred pripreme, ali ovi traljavi me nekako vise diraju u srce.

Vise puta je spominjan Steely Dan, solo na pesmi (a i sam pesma) Peg je izvanredan:

[url=http://www.youtube.com/watch?v=GEhRnBSGPjA][/url]

Jos interesantnije, ima i isecak intervjua sa muzicarima koji su je svirali, ukljucujuci i diskusiju o gitarskoj solo deonici:



Buzzgrowl


Doctor Wu Doctor Wu 13:00 20.02.2008

Re: Super blog!

Vise puta je spominjan Steely Dan, solo na pesmi (a i sam pesma) Peg je izvanredan:

Jos interesantnije, ima i isecak intervjua sa muzicarima koji su je svirali, ukljucujuci i diskusiju o gitarskoj solo deonici:

Jos interesantniji je detalj sa Michael MacDonaldovim falsetom, :).
Stvarno embarrassing!
Spiridon Spiridon 13:58 20.02.2008

Re: Super blog!

Doctor Wu
Vise puta je spominjan Steely Dan, solo na pesmi (a i sam pesma) Peg je izvanredan:

Jos interesantnije, ima i isecak intervjua sa muzicarima koji su je svirali, ukljucujuci i diskusiju o gitarskoj solo deonici:

Jos interesantniji je detalj sa Michael MacDonaldovim falsetom, :).
Stvarno embarrassing!


Michael MacDonald na pegu ne peva, on poje
Spiridon Spiridon 15:58 20.02.2008

Re: Super blog!

Pa jasno je da su traljavi sviraci bolji! Muzika je avantura a ponor improvizovane solo deonice je cist adrenalin. Dobri su i oni koji mnogo vezbaju i sve unapred pripreme, ali ovi traljavi me nekako vise diraju u srce.


Buzzgrowl, ti kao da si se celoga zivota cekao da nesto ovako kazes, Jel se ova logika odnosi i na ribe =]

slazem se 100 %

dobro dosao

Spiridon Spiridon 16:02 20.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

JJ Beba
a evo i Zorice, al malo dunkl


samo ovo "rende" sto nose na grudima i grebu po njemu je najaca fora. Nemam pojma kako se zove taj instrument ?'??
JJ Beba JJ Beba 18:45 20.02.2008

Re: Super blog!

Pa jasno je da su traljavi sviraci bolji! Muzika je avantura a ponor improvizovane solo deonice je cist adrenalin. Dobri su i oni koji mnogo vezbaju i sve unapred pripreme, ali ovi traljavi me nekako vise diraju u srce.

improvizacija nema veze sa tim da li je nešto dobro odsvirano- traljavo je traljavo, spoplitanje je spoplitanje, a po spoplitanju na živim svirkama Prjdž je poznat.
hendrix je na živim svirkama u svojim genijalnim improvizacijama imao neviđene uzlete, ali i katastrofalne padove - krene negde i ne zna šta će da se desi, ne može da se isčupa. ima kada je bio indisponiran pa su uzleti bili mlitavi, nekada egzaltiran pa takav uzlet ostane nedosegnut do dana današnjeg. svirka nije rešo pa u struju .)) Ali Hendža je jedan zato što su ti njegovi uzleti tako genijalni da je zadao zadatak svima koji se džitrom bave for living. instrument je tako savladao da je sa njim mogao da uradi šta hoće.
kažu da bez gitare nije išao ni u klonju
na njegovom tragu SRV
svirati improvizaciju ne znači svirati prljavo.
svirati improvizaciju znaći da akord mora da bude odsviran precizno, jasno, čisto.
svi gitaristi imaju kostur svojih sola, neki imaju sola tako dobro spremljena i uvežbana da deluju spontana....
ali za to treba poseban post
JJ Beba JJ Beba 18:51 20.02.2008

Re: Preporuka za dr. Johna!

samo ovo "rende" sto nose na grudima i grebu po njemu je najaca fora. Nemam pojma kako se zove taj instrument ?'??

pa ja mislim da kad se kaže zydeco instruments da se pre svega milsi na harmoniku i metalno rende, koju sam ja uvek objašnjavala kao zydeco rubboard
:))
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:01 19.02.2008

Preporuka Spiridone


odlican post, nadam se da ces se zadrzati na muzickoj tematici, posto vidim da ti mnogo vise lezi od politike:))) M's'm samo nastavi ovako, bas si osvezenje za blog:)))
Pozdrav
Spiridon Spiridon 07:35 20.02.2008

Re: Preporuka Spiridone

Bojan Zdravic

odlican post, nadam se da ces se zadrzati na muzickoj tematici, posto vidim da ti mnogo vise lezi od politike:))) M's'm samo nastavi ovako, bas si osvezenje za blog:)))
Pozdrav


da se manem politike pa da dopustim tebi da dovedes Marijana na vlast. Nema sanse, boricu se dok imam snage =]



hvala za preporuku
Spiridon Spiridon 19:36 19.02.2008

jazz funk

tata Herbie Hancock je uvek voleo da eksperimentise

Chameleon

vidomir pavlovic vidomir pavlovic 22:20 19.02.2008

Re: jazz funk

odlican post, nadam se da ces se zadrzati na muzickoj tematici, posto vidim da ti mnogo vise lezi od politike:))) M's'm samo nastavi ovako, bas si osvezenje za blog:)))
Pozdrav
*novo

Takođe isto mislim
SAmo napred !
Doctor Wu Doctor Wu 22:37 19.02.2008

E a da ne bi sve bilo potpuno eskapisticki

jedno malo podsecanje da nismo mi Srbi jedini koji imamo probleme sa bloody yankees.
Spiridon Spiridon 07:30 20.02.2008

Re: E a da ne bi sve bilo potpuno eskapist

Doctor Wu
jedno malo podsecanje da nismo mi Srbi jedini koji imamo probleme sa bloody yankees.


nikada do sada nisam video bubnjara koji bolje peva od Levon Helma (ustvari mnogi pevaci bi mogli da mu zavide). Znam samo da je posle svega kupio neki hangar i preuredio ga u studio. Evo i sliku sam iskopao



Doktore, pa zar to nije predivno =]
Doctor Wu Doctor Wu 10:04 20.02.2008

Re: E a da ne bi sve bilo potpuno eskapist

nikada do sada nisam video bubnjara koji bolje peva od Levon Helma

a phil collins? :)))))))))))))))))))))
Inace, Helm nema samo dobar ukus za muziku i barn conversions po Woodstocku, nego i za zene. Helmova ex, Libby Titus (koja je inace pevala backing vocals na prvim albumima the Band) je Fagenova sadasnja. Medju dvojicom, reklo bi se, nema zle krvi, jer je Fagen ucestvovao na Midnight Ramble Sessions.
Spiridon Spiridon 10:31 20.02.2008

Re: E a da ne bi sve bilo potpuno eskapist

Libby Titus


zamisli kakva je ona riba bila kada se prosetala izmedju njih dvojice =]. A to sto izmedju njih nema zle krvi govori samo koliko je muzika ispred svega. Profesionalci bato.

a phil collins? :)))))))))))))))))))))


joj, njega ne volim nikako,

kada se moja zena poradjala, sretnem ga ispred bolnice. bonsoir - velim ja, bonsoir - odgovori Phil =]

skoro se razveo, mala carsija pa se sve zna =]
Doctor Wu Doctor Wu 10:44 20.02.2008

Re: E a da ne bi sve bilo potpuno eskapist

A to sto izmedju njih nema zle krvi govori samo koliko je muzika ispred svega. Profesionalci bato

Ili da je Helms nasao neko bolje pile, :).
Collins je zjbncja (otud smehotres).
Mora se radi, pozz
Spiridon Spiridon 08:18 22.05.2008

asd

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana