Društvo| Politika| Sport

Otvoreno pismo Aleksandru Vučiću

freehand RSS / 12.08.2013. u 16:12

Poštovani gospodine Vučiću,
Mi ovde potpisani* građani, bez obzira na razlike koje medju nama postoje, jednoglasni smo u osudi ne toliko onoga što se desilo na stadionu Partizana koliko onoga sto je izostalo posle ovog incidenta, a to je nedvosmislena i jasna reakcija vlasti i njenih institucija.

Verujemo da ste imali prilike da se iz medija informišete da je nakon završetka utakmice kvalifikacija za Ligu Šampiona između Partizana i Ludogoreca jedno lice prisutno na tribinama tokom meča ušlo na teren i zahtevalo od kapitena Partizana da mu preda kapitensku traku.
Takođe verujemo da su Vam poznate i odredbe Zakona o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama koji takvo ponašanje karakteriše kao "nasilje i nedolično ponašanje na sportskim priredbama".

Ovo nije prvi incident koji su priredili pripadnici raznih tzv. "navijačkih grupa". Među najpoznatije incidente svakako spadaju divljanje "navijača" na utakmici između Italije i Srbije u Đenovi koja nije ni odigrana do kraja zbog tog divljanja, i divljanje "navijača" Partizana i pretnji upućenih novinarki Brankici Stanković zbog serijala emisije Insajder koji se bavio "navijačkim grupama".

Zanimljivo je primetiti da je gospodin Radisavljević, koji je dobio kaznu zatvora zbog pretnji Brankici, vinovnik i ovog incidenta na meču Partizan-Ludogorec.

Osim ovih slučajeva vezanih za same sportske objekte sigurno znate i da je nedavno obezbeđenje jednog beogradskog splava, koje takođe čine pripadnici "navijačkih grupa", na smrt pretuklo Fedora Frimermana.

Znajući da ste nedavno kao peti cilj svoje stranke i Vlade čiji ste prvi potpredsednik zadužen za bezbednost pod čime se, verujemo, podrazumeva ne samo bezbednost Srbije kao države, već i bezbednost svakog građanina te iste države, naveli pristojnu Srbiju, želimo da Vam skrenemo pažnju na to da na ulazak gospodina Radisavljevića niko nije reagovao. Nisu to učinili ni redari ni pripadnici Žandarmerije na samom terenu, a nisu to učinili ni policija ni nadležni tužilac nakon što se snimak tog incidenta pojavio na internetu. Nije to učinio ni sam klub, već je naprotiv praktično podržao gospodina Radisavljevića u kršenju zakona. I to isti onaj klub čija Vas je košarkaška sekcija pre neki dan prozivala tražeći da im država pomogne.

Želimo da Vam ukažemo da smatramo da se nereagovanjem na ovakve slučajeve ne doprinosi stvaranju pristojne Srbije kojoj kažete da težite. Najbolji pokazatelj predstavlja postupak golmana Crvene Zvezde Bajkovića koji je napao pripadnike Žandarmerije koji su za vreme utakmice između Javora i Crvene Zvezde reagovali na ulazak navijača na teren. Stoga od Vas očekujemo da makar Vi reagujete prvo barem saopštenjem u kome ćete jasno osuditi ponašanje i gospodina Radisavljevića i svih ostalih aktera incidenta, uključujući tu i policiju, tužilaštvo i FK Partizan, zatim da u skladu sa Vašim zakonskim nadležnostima proverite kod nadležnih organa šta su preuzeli ovim povodom. Isto važi i za ponašenje gospodina Bajkovića. Jedino se pravilnim i pravovremenim reagovanjem na ovaj i ovakve slučajeve može jednog dana Srbija učiniti pristojnom

Ukoliko odista smatrate da niko od države ne moze biti jači ni da niko niti može niti sme biti izvan ili iznad zakona, bilo da se radi o političarima, tajkunima ili tzv navijačima, onda od vas očekujemo da se u skladu sa ovakvim stavom i ponašate kako na rečima tako i na delima koje takve reči u stopu prate.

*Potpisom će se smatrati svaki komentar podrške na blogu, svaka podela ovog teksta na FB, twitteru i ostalim drustvenim mrežama.

 

Edit:

http://www.peticije24.com/otvoreno_pismo_aleksandru_vucicu 

(kopi/pejst u brauzer)

Tagovi



Komentari (267)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 16:15 12.08.2013

...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:45 12.08.2013

Re: ...

-1

Iz razloga što me zabole ko je kapiten u Partizanu i ko mu namešta ili skida traku.

Pridružio bih se peticiji u kojoj bi se zahtevalo da se profesionalni fudbal u Srbiji zabrani na deset godina, odnosno sve dotle dok se lopovska bagra po klubovima i fudbalskom savezu ne pohapsi i rastera, a oni koje danas nazivamo "navijačima" ne privedu redu.
vishnja92 vishnja92 18:50 12.08.2013

Re: ...

losa vest: nema minus, nemos da oduzmes tudji glas :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:52 12.08.2013

Re: ...

Ako je tako, onda računajte da sam na peticiji umesto potpisa nacrtao onu stvar.
na_vetar na_vetar 18:54 12.08.2013

Re: ...

I ja se zalažem za isto, ali od malih stvari treba početi. Ovo je rešivo za 1 (jedan) dan. Što se mene tiče, i privatizacija/zatvaranje tzv. profesionalnih klubova je rešivo za 1 dan, ali budimo realni...

+1
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:10 12.08.2013

Re: ...

Iz razloga što me zabole ko je kapiten u Partizanu i ko mu namešta ili skida traku.


Ovde se uopšte ne radi ni o traci, ni kapitenu, ni o Partizanu, što se mene tiče, nego i pre svega - o poštovanju zakona.
Ovaj put policija nije mrdnula kada je gledalac ušao na teren, idući put će možda, isto tako mirno gledati kad neko nasrne na tebe. Ili mene.
Ovde se radi o jednakosti pred zakonom.

Edit:
Potpisujem.
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:11 12.08.2013

Re: ...

Ja sam za radikalnije zahvate: ukinuti profesionalni fudbal na tri godine + zatvoriti splavove posle ponoći.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:14 12.08.2013

Re: ...

Jelica Greganović
Ovde se uopšte ne radi ni o traci, ni kapitenu, ni o Partizanu, što se mene tiče, nego i pre svega - o poštovanju zakona.


Sve je to jasno, ali da li da se baš zbog ovog primera nepoštovanja zakona toliko uzbuđujemo i pišemo peticije?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:18 12.08.2013

Re: ...

Milutin Milošević
+ zatvoriti splavove posle ponoći.

Ja ih ne bih zatvarao, već ih odvezao i pustio niz vodu (posle ponoći, oko tri ujutro).


Jelica Greganović Jelica Greganović 19:28 12.08.2013

Re: ...


Sve je to jasno, ali da li da se baš zbog ovog primera nepoštovanja zakona toliko uzbuđujemo i pišemo peticije?

Ja se ne uzbuđujem, ne mislim ni da se Free preterano uzbudio, ali potpuno podržavam pisanje o tome i peticiju.
Od malog se gomila. A ovo baš i nije tako malo.
Ajde ovako...lik je utrčao na teren, skinuo traku. Policija nije mrdnula. A da ga je udario? Nezgodno...doživotno povredio? Ubio?
Ovde je priča o tome da policija nije radila svoj posao. Stajala je i gledala.
ivana23 ivana23 19:29 12.08.2013

Re: ...

Vojislav Stojković
Milutin Milošević
+ zatvoriti splavove posle ponoći.

Ja ih ne bih zatvarao, već ih odvezao i pustio niz vodu (posle ponoći, oko tri ujutro).


Jeste, a iza coska pancevacki most, pa da ga makar jedan splav zakaci srusio bi ga k'o kulu od karata.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:32 12.08.2013

Re: ...

Jeste, a iza coska pancevacki most, pa da ga makar jedan splav zakaci srusio bi ga k'o kulu od karata.



i23,faco
nobody is perfect nobody is perfect 19:33 12.08.2013

Posto ste Vi VIP bloger,

em potpisani imenom i prezimenom (Vojislav Stojkovic), nemam pravo da budem bezobrazan prema Vama(a nesto me tera). Zato Vam poklanjam ovu vest iz "Blica":

"U jednom trenutku (subota veče) stgila mi je SMS poruka sledećeg sadržaja: 'Tole, sram te bilo za današnju krađu na utakmici Partizan - Novi Pazar. Ti si definitivno organizator nameštanja u našem fudbalu. Slaviša Kokeza'. Bio sam, naravno, iznenađen, nisam mogao da verujem.... Mislio sam da nije neka prevara ili zla namera prema potpredsedniku Crvene zvezde. Pozvao sam broj sa kog mi je stigla poruka i javio mi se Kokeza. Rekao mi je da je to njegova poruka, usput me pitao da li sam gledao utakmicu. Odgovorio sam mu da nisam u zemlji i kakve veze to ima sa mnom, odnosno kakve su to poruke. Ostao je pri svojim tvrdnjama a ja nisam želeo da ulazim u raspravu i ubeđujem visokog funkcionera Crvene zvezde u to koliko je njegov nastup nekulturan i problematičan. Takav da zahteva procesuiranje i udaljavanje iz fudbala. Rekao sam da će se ove optužbe i napadi naći pred organima FSS, na šta mi je odgovorio 'Radiće i drugi organi oko tebe i Saveza'. Pitao sam ga 'Da li vi to meni pretite? Ako pretite, onda me nista uplašili, svoj posao radim najbolje što umem'. I tu je razgovoru bio kraj. Za sada", rekao je Karadžić za "Sport".
mariopan mariopan 19:35 12.08.2013

Re: ...

ivana23
Vojislav Stojković
Milutin Milošević
+ zatvoriti splavove posle ponoći.

Ja ih ne bih zatvarao, već ih odvezao i pustio niz vodu (posle ponoći, oko tri ujutro).


Jeste, a iza coska pancevacki most, pa da ga makar jedan splav zakaci srusio bi ga k'o kulu od karata.

Pa ništa, onda bi se mi s ove strane ocepili čerez više sile ?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:35 12.08.2013

Re: ...

Jelica Greganović
Policija nije mrdnula.


Nisam siguran da je policija uopšte i trebala da mrdne, za to su zaduženi redari, a njih određuje klub. Prema tome, sve se dešava u krugu klubske porodice, a kakva porodica takvo i ponašanje.

PS: Za tebe ne tvrdim, ali Free se jeste uzbudio i nikako da ga popusti.
freehand freehand 19:41 12.08.2013

Re: ...

Pridružio bih se peticiji u kojoj bi se zahtevalo da se profesionalni fudbal u Srbiji zabrani na deset godina, odnosno sve dotle dok se lopovska bagra po klubovima i fudbalskom savezu ne pohapsi i rastera, a oni koje danas nazivamo "navijačima" ne privedu redu.

Napiši, objavi, traži podršku.

Vojislav Stojković
Ako je tako, onda računajte da sam na peticiji umesto potpisa nacrtao onu stvar.

Ma opušteno samo slobodno se ti i umetnički izrazi. Kome god da si crtao i kakvo god tvoja umetnost značenje imala..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:43 12.08.2013

Re: Posto ste Vi VIP bloger,

nobody is perfect
em potpisani imenom i prezimenom (Vojislav Stojkovic), nemam pravo da budem bezobrazan prema Vama(a nesto me tera). Zato Vam poklanjam ovu vest iz "Blica":

Uz veliku zahvalnost na poklonu, moram da Vam kažem da Vas nisam razumeo, a pogotovo šta Vas to tera da budete bezobrazni prema meni.
freehand freehand 19:52 12.08.2013

Re: ...

PS: Za tebe ne tvrdim, ali Free se jeste uzbudio i nikako da ga popusti.

I to baš-baš tvrdiš?
Ne znam, ja bih rekao da si se ti uzbudio. To bi bilo objašnjenje za blentavljenje sa minusima i crtanjem svojih opsesija.
Jer da nisi uzbuđen možda bi primetio da je ovo Dalijeva inicijativa, koju je Nikolo uobličio a Maksa udario lektorski glanc.
No rtekoh - opušteno samo, Džeremaja. Crtaj slobodno, komentariši, budi kozer. Smešno a ništa ne košta.

A možda bi malkice sa razumevanjem pročitao bar neku rečenicu sa mog prethodnog bloga, na kome sam, čini mi se - mada sad već počinjem ozbiljno da sumnjam u svoju sposobnost da jasnu izrazim ideju - napisao da je ovo ona kap koja preliva čašu.
No da ne trolujem. Za funkcionalno pismene sve je, mislim ipak, jasno napisano.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:57 12.08.2013

Re: ...

ivana23
Jeste, a iza coska pancevacki most, pa da ga makar jedan splav zakaci srusio bi ga k'o kulu od karata.

Napraviće Đilas novi, sa pilonom.
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:58 12.08.2013

Re: ...

Vojislav Stojković

Milutin Milošević
+ zatvoriti splavove posle ponoći.


Ja ih ne bih zatvarao, već ih odvezao i pustio niz vodu (posle ponoći, oko tri ujutro).



Jeste, a iza coska pancevacki most, pa da ga makar jedan splav zakaci srusio bi ga k'o kulu od karata.


Ne odvezivati dok se ne napravi Zemun - Borča!
ivana23 ivana23 20:02 12.08.2013

Re: ...

Vojislav Stojković
ivana23
Jeste, a iza coska pancevacki most, pa da ga makar jedan splav zakaci srusio bi ga k'o kulu od karata.

Napraviće Đilas novi, sa pilonom.


U koji ce odmah ugraditi HAARP antenu...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:11 12.08.2013

Re: ...

freehand
To bi bilo objašnjenje za blentavljenje sa minusima i crtanjem svojih opsesija....
Za funkcionalno pismene sve je, mislim ipak, jasno već napisano.

Šta da kažem, freehand, ovakav način komunikacije sam po sebi dosta govori.
Čemu tolika nervoza?
freehand freehand 20:17 12.08.2013

Re: ...

Vojislav Stojković
freehand
To bi bilo objašnjenje za blentavljenje sa minusima i crtanjem svojih opsesija....
Za funkcionalno pismene sve je, mislim ipak, jasno već napisano.

Šta da kažem, freehand, ovakav način komunikacije sam po sebi dosta govori.
Čemu tolika nervoza?

Ne znam šta da kažeš.
Recimo... Da si shvatio da ni incijativa ni tekst nisu moji, pa da je tvoj nastup potpuno promašio čitav blog, i da ti je neprijatno?
8c_competizione 8c_competizione 20:33 12.08.2013

Re: ...

Pridružio bih se peticiji u kojoj bi se zahtevalo da se profesionalni fudbal u Srbiji zabrani na deset godina, odnosno sve dotle dok se lopovska bagra po klubovima i fudbalskom savezu ne pohapsi i rastera, a oni koje danas nazivamo "navijačima" ne privedu redu.


tu peticiju bih i ja rado potpisao!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:41 12.08.2013

Re: ...

freehand

Ne znam šta da kažeš.
Recimo... Da si shvatio da ni incijativa ni tekst nisu moji, pa da je tvoj nastup potpuno promašio čitav blog, i da ti je neprijatno?

Znam i čija je incijativa i ko je pisao peticiju, ali to ništa ne menja u mom stavu, a on je, najkraće rečeno, sledeći: Događaj sa kapitenskom trakom, je u odnosu na mnoge u našem društvu, pa čak i na one u i oko fudbala, prilično benigan.

U takvom stavu, naravno, nema ničega lično usmerenog ni protiv Dalibora, ni protiv niccola, a ni protiv tebe.

Ne vidim zašto je drugačije mišljenje problem, bilo o čemu da se radi, pa i o ovoj peticiji zbog kapitenske trake, a ne vidim ni zašto bi zbog drugačijeg mišljenja trebalo da mi bude neprijatno.

Ukoliko smatraš da neki moji komentari ometaju uspeh peticije, slobodno ih obriši.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:45 12.08.2013

Re: ...

8c_competizione

tu peticiju bih i ja rado potpisao!

Znači: +1.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:49 12.08.2013

Re: ...

Nisam siguran da je policija uopšte i trebala da mrdne, za to su zaduženi redari, a njih određuje klub. Prema tome, sve se dešava u krugu klubske porodice, a kakva porodica takvo i ponašanje.

Stadion je javno mesto, na njemu neko mora da garantuje bezbednost prisutnih.
Da l su to šumari ili panduri, tek neko nije ozbiljno radio svoj posao.
niccolo niccolo 20:51 12.08.2013

Re: ...

Možda to i jeste prilično benigno u odnosu na mnoge druge, ali oko ovoga smo se okupili, Dalija nije mrzelo da predloži, mene da formulišem, razne druge blogere da daju primedbe i finalizuju tekst, Freea da objavi...zašto baš oko ovog...teško je reći, čudni su putevi blogerski...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:57 12.08.2013

Re: ...

Jelica Greganović
Nisam siguran da je policija uopšte i trebala da mrdne, za to su zaduženi redari, a njih određuje klub. Prema tome, sve se dešava u krugu klubske porodice, a kakva porodica takvo i ponašanje.

Stadion je javno mesto, na njemu neko mora da garantuje bezbednost prisutnih.
Da l su to šumari ili panduri, tek neko nije ozbiljno radio svoj posao.


Slažem se, ali u ovom slučaju, (ulazak u teren, skidanje trake), trebali su da reaguju redari. Otud je, smatram, i peticiju trebalo uputiti upravi kluba.

Vučić je pogrešna adresa, jer nije predsednik kluba, a ni ministar sporta. Naravno, sem ako od Vučića ne želimo da pravimo novi kult ličnosti.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:58 12.08.2013

Re: ...

niccolo
čudni su putevi blogerski...

Sa ovim sam saglasan.... i potpisujem.
freehand freehand 21:00 12.08.2013

Re: ...

Vojislav Stojković
freehand

Ne znam šta da kažeš.
Recimo... Da si shvatio da ni incijativa ni tekst nisu moji, pa da je tvoj nastup potpuno promašio čitav blog, i da ti je neprijatno?

Znam i čija je incijativa i ko je pisao peticiju, ali to ništa ne menja u mom stavu, a on je, najkraće rečeno, sledeći: Događaj sa kapitenskom trakom, je u odnosu na mnoge u našem društvu, pa čak i na one u i oko fudbala, prilično benigan.

U takvom stavu, naravno, nema ničega lično usmerenog ni protiv Dalibora, ni protiv niccola, a ni protiv tebe.

Ne vidim zašto je drugačije mišljenje problem, bilo o čemu da se radi, pa i o ovoj peticiji zbog kapitenske trake, a ne vidim ni zašto bi zbog drugačijeg mišljenja trebalo da mi bude neprijatno.

Ukoliko smatraš da moji komentari ometaju uspeh peticije, slobodno ih obriši.

Prvo, ne brišem.
Drugo, sve ovo što si sad napisao je sasvim ok.
Ali si zaboravio ovo

Iz razloga što me zabole ko je kapiten u Partizanu i ko mu namešta ili skida traku.

PS: Za tebe ne tvrdim, ali Free se jeste uzbudio i nikako da ga popusti.

Da zanemarimo minuse i crtanje, iako je stil - čovek.
Tako da meni izgleda da nisam ja taj koji je uzbuđen a bez popuštaja.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:05 12.08.2013

Re: ...

OK, free, ti nisi uzbuđen.
bladerunner92 bladerunner92 22:36 12.08.2013

Re: ...

Vojislav Stojković
Događaj sa kapitenskom trakom, je u odnosu na mnoge u našem društvu, pa čak i na one u i oko fudbala, prilično benigan.


ovaj dogadjaj je rukavica bacena u lice drzavi
sam cin vrlo verovatno nije bio isplaniran ni s namerom da podigne ovoliku prasinu, vise mi se cini da ga ponela atmosfera i "funkcija" uz koju ide ovakvo ponasanje ali ono sto je posle usledilo tacnije nije usledilo od strane drzave pokazuje sta i kako drzava misli o tome.To su isti oni zbog kojih drzava mora da otkaze neki dogadjaj jer ih se ocigledno plasi ili su u sprezi pa oprasta takvo ponasanje.Sta god da je od ova dva nije dobro.I zato ovaj dogadjaj nije benigniji u odnosu na druge u nasem drustvu, naprotiv, ja ne znam za druge koji su tako jasno pokazali nemoc ili strah drzave...
angie01 angie01 22:39 12.08.2013

Re: ...

Milutin Milošević
Ja sam za radikalnije zahvate: ukinuti profesionalni fudbal na tri godine + zatvoriti splavove posle ponoći.


+
laziiprevare laziiprevare 23:40 12.08.2013

Re: ...

A da ga je udario? Nezgodno...doživotno povredio? Ubio?



"Mafijaški rečeno, bilo je to jedno 'haustorsko ubistvo' pomalo nalik na likvidaciju Slavka Ćuruvije."



- Pasaž ... haustor ...(Zašto mrtve ne ostave na miru ?)

"Rezultati rada Ivice Dačića u Ministarstvu unutrašnjih poslova ne daju za pravo prvom čoveku socijalista da napusti tu poziciju."

Na proslavi dana helikopterske jedinice MUP-a*...

* svaka sličnost sa stvarnim dogadjajima ili ličnostima, živim ili mrtvim, sasvim je slučajna

-Verujemo da ste imali prilike da se iz medija informišete da je ... a nije ...



-Danas, 9 godina posle nesumnjivog zločina, da se hitno rasvetli. Ovakvi zločini se ne praštaju.



-U istrazi je zaključeno da najverovatnije nije izvršio samoubistvo.



"Deco, rat ne dolazi u čizmama, rat dolazi u patikama, vi ga ne čujete. Tap, tap, tap i on je tu."(B.B.)
rade.radumilo rade.radumilo 09:33 13.08.2013

Re: ...

Događaj sa kapitenskom trakom, je u odnosu na mnoge u našem društvu, pa čak i na one u i oko fudbala, prilično benigan


Samo mi objasni šta je benigno u javnom saginjanju glave države pred grupama huligana? Pogotovu je cela rabota prilično akutna, kada se zna da ova država ima zakonski monopol na silu, odnosno da građanin ove države nema pravo čak ni na samoodbranu.
Nešto je prilično ozbiljno, kada je država rešila da podeli svoj monopol na silu sa nekim i dozvoli mu da "deli pravdu".

Inače, ne samo da potpisujem otvoreno pismo, već se pitam da li su i ove naše nesretne NVO toliko uplašene od "navijača"? Zar su oni strašniji od Miloševića i njegovog aparata, protiv koga su se otvoreno borili, da neće da čak ni pokušaju da propagandnim ili sudskim delovanjem primoraju državu da deluje?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:12 13.08.2013

Re: ...

Benigno je u odnosu na mnoge druge slučajeve kod nas, kako stoji u mom komentaru. Recimo u odnosu na ovaj:

Majka blizanaca na porođaju u Ginekološko-akušerskoj klinici "Narodni front" ostala je nedavno bez jedne bebe, dok su se lekari jedva izborili za život drugog novorođenčeta, jer je dežurna lekarka odbila da izvrši porođaj za vikend uz obrazloženje da trudnica ima zakazano u ponedeljak.

Inače, trudnice u Srbiji odavno imaju noćne more od eventualnog porođaja vikendeom, zbog nedovoljnog broja dežurnih lekara i drugog osoblja.
bladerunner92 bladerunner92 12:47 13.08.2013

Re: ...

ma jeste samo sumnjam da ce majka blizanaca za advokata da uzme Borivoja Borovica...
rade.radumilo rade.radumilo 12:56 13.08.2013

Re: ...

Majka blizanaca na porođaju u Ginekološko-akušerskoj klinici "Narodni front" ostala je nedavno bez jedne bebe, dok su se lekari jedva izborili za život drugog novorođenčeta, jer je dežurna lekarka odbila da izvrši porođaj za vikend uz obrazloženje da trudnica ima zakazano u ponedeljak.

Inače, trudnice u Srbiji odavno imaju noćne more od eventualnog porođaja vikendeom, zbog nedovoljnog broja dežurnih lekara i drugog osoblja


Promašio si temu. Tema ovog bloga nije opšti javašluk u svim ustanovama države, što je akutna tema sama za sebe. U ovom konkretnom slučaju, država barem pokušava da glumi kako "vodi računa" o svojim građanima:

Tužilaštvo traži od policije podatke o smrti bebe u GAK "Narodni front"

Međutim, u slučajevima koji jesu tema ovog bloga, država javno priznaje kapitulaciju pred onima koji su se našli pozvani da "dele pravdu" po Srbiji:

Zašto su nasilnici jači od države

Pobednici sramne bitke
blogovatelj blogovatelj 15:53 13.08.2013

Re: ...

Benigno je u odnosu na mnoge druge slučajeve kod nas, kako stoji u mom komentaru. Recimo u odnosu na ovaj:

Majka blizanaca na porođaju u Ginekološko-akušerskoj klinici "Narodni front" ostala je nedavno bez jedne bebe, dok su se lekari jedva izborili za život drugog novorođenčeta, jer je dežurna lekarka odbila da izvrši porođaj za vikend uz obrazloženje da trudnica ima zakazano u ponedeljak.


Nije Vojislave ništa benigno. Ni u jednom od ova dva slučaja.
U primeru koji si naveo zakon treba da radi baš kao u slučaju skidanja kapitenske trake.
Razlika je u tome da slučaju odbijanja pomoći pri porođaju postoji novinski izveštaj, koji nije i dokaz. Tj pretpostavljam da postoji novinski članak, iako ga nisi linkovao. Moguće je da je ovo istina i u tom slučaju bi neko morao da zaglavi robiju. Ali možda i nije istina. Ja prosto ne mogu da verujem da se tako nešto desilo.
U slučaju skidanja trake se vidi sasvim jasno da bilmez ulazi u teren lagano, bez žurbe. Protiv zakona. On je svestan činjenice da je najjači u tom momentu i da mu niko ništa ne može.
I nikome kome je posao da spreči njegov ulazak ne pada na pamet da to i uradi.
thebee269 thebee269 16:28 13.08.2013

Re: ...

Re: ...

Jelica Greganović
Ovde se uopšte ne radi ni o traci, ni kapitenu, ni o Partizanu, što se mene tiče, nego i pre svega - o poštovanju zakona.



Sve je to jasno, ali da li da se baš zbog ovog primera nepoštovanja zakona toliko uzbuđujemo i pišemo peticije?

Stojkovicu, jel se ti zajebavas ili stvarno ne razumes koliko je ovaj incident paradigma stanja u drustvu ove drzave i koliko odslikava nemoc drzave da izadje na kraj sa ovakvim olosem.
Da li je resenje da promenimo drzavu ili da promenimo stanje u njoj. Ja sam za ovo drugo. Ovo je mali korak, a sve pocinje nekim prvim korakom, zar ne?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:34 13.08.2013

Re: ...

Možda mi nećeš verovati, thebee269, ali stvarno ne razumem. I evo, pokušaću krajnje jednostavno da se izrazim:
Mene što se tiče sve te navijače na našim stadionima, fudbalske menadžere, trenere i igrače pustio bih da skidaju jedni drugima i trake i gaće, da jedni druge biju i šta god im još padne na pamet, a oko stadiona podigao bih bodljikavu žicu i ne bih ih pustio van dok se ne opamete i upristoje.

A za to vreme, dok se oni gložu kao pacovi u limenom buretu, rešavo bih daleko značajnije probleme u našem društvu.
freehand freehand 20:36 13.08.2013

Re: ...

A za to vreme, dok se oni gložu kao pacovi u limenom buretu, rešavo bih daleko značajnije probleme u našem društvu.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:40 13.08.2013

Re: ...

rade.radumilo

Promašio si temu.


Možda ja i jesam promašio temu, ali još više su promašili artiljerci koji muve gađaju haubicama.


freehand freehand 20:51 13.08.2013

Re: ...

Vojislav Stojković
rade.radumilo

Promašio si temu.


Možda ja i jesam promašio temu, ali još više su promašili artiljerci koji muve gađaju haubicama.



Eto: mnogo ste puta gledali kako se od muve pravi slon. Evo prilike da se vidi kako se od slona pravi muva.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:59 13.08.2013

Re: ...

te navijače na našim stadionima, fudbalske menadžere, trenere i igrače pustio bih da skidaju jedni drugima i trake i gaće, da jedni druge biju i šta god im još padne na pamet, a oko stadiona podigao bih bodljikavu žicu i ne bih ih pustio van dok se ne opamete i upristoje.

A za to vreme, dok se oni gložu kao pacovi u limenom buretu, rešavo bih daleko značajnije probleme u našem društvu.




pa ovaj film je već snimljen,sa Kurt Raselom u ulozi Snejka Pliskina:
libkonz libkonz 21:59 13.08.2013

Re: ...

+1
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 13.08.2013

Re: ...

Možda ja i jesam promašio temu, ali još više su promašili artiljerci koji muve gađaju haubicama.


I meni se tako nekako čini, mada vidim da se ipak provlači teza da su fudbal, fudbaleri, navijači, trake, skidanje, namicanje, i ostale trice i kučine nevažne stvari. Što i jesu.
Ova peticija kao treba da bude protiv ponašanja vlasti a ne protiv ponašanja tog tamo Kimija.
I to do nekle ima smisla.

Ako bi se, recimo, iz ovoga izrodio neki značajan pokret, ili ako bi ovo imalo neku značajnu a pozitivnu posledicu (hapšenje ili robija za tog Kimija nije to, on je nebitan lik) onda bi možda sve imalo gorak ukus zato što je počelo od nekog mamlaza Kimija, ali bi ipak peticija imala smisla.
Da li će se išta iz ovoga izroditi?
Ne znam, više verujem da neće nego da hoće, ali sve dok postoji kakva takva šansa da nešto uspe, da se pomeri bilo šta za bilo koliko u pozitivnom smeru, treba podržati.
Jer šta drugo možemo da uradimo?
Zato ja ovo podržavam i potpisujem kao što procedura nalaže sa +1 :)



bladerunner92 bladerunner92 23:03 13.08.2013

Re: ...

hoochie coochie man
Ako bi se, recimo, iz ovoga izrodio neki značajan pokret, ili ako bi ovo imalo neku značajnu a pozitivnu posledicu


ma ja ne trazim nista tako spektakularno samo da drzava ispostuje svoj zakon
ima lepo clan 15 i 17 i 23...
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:55 14.08.2013

Re: ...

Sve je to jasno, ali da li da se baš zbog ovog primera nepoštovanja zakona toliko uzbuđujemo i pišemo peticije?


Pa drastičan je indikativan. Daj ti primere, potpisaću i to ako je zglavno.
dali76 dali76 01:26 14.08.2013

Re: ...

Prva recenica pisma izrazava sustinu problema,a sustina nije sport nije partisan ,a jos manje Kima ili kiza ,vec reakcija, odnosno nereakcija vlasti.
Ako to nije jasno iz to prvog pasusa, ,ja stvarno ne znam kako plasticnije objasniti sustinu pisma..
Sustina samog problema se jos jednom potvrdjuje ,podvlaci zakljuckom samog pisma,a sve izmedju su nista nego primeri koji su jednostavno to sto jesu indikatori samog problema.
Ja uopste ne razumem logiku koja u prvi plan stavlja ,bilo Partizan, bilo sport pa iz takve, po meni nakaradned premise, izvlaci identicno nakaradne zakljucke.


nikvet pn nikvet pn 08:08 14.08.2013

Re: ...

protiv ponašanja vlasti a ne protiv ponašanja tog tamo

+1
Bili Piton Bili Piton 08:25 14.08.2013

Re: ...

ivana23
Vojislav Stojković
ivana23
Jeste, a iza coska pancevacki most, pa da ga makar jedan splav zakaci srusio bi ga k'o kulu od karata.

Napraviće Đilas novi, sa pilonom.


U koji ce odmah ugraditi HAARP antenu...


Nene, našli su bolju lokaciju. Spomenik "Večna vatra" na Ušću. Piše "Pravda"

rade.radumilo rade.radumilo 08:47 14.08.2013

Re: ...

a prosto ne mogu da verujem da se tako nešto desilo.


De svrati malo u otadžbinu pa se razboli. Ako izvučeš živu glavu, svaka čast. Moj prijatelj koji živi u Pragu, došao u Srbiju i tu sad neka rođaka bila trudna. Njegov komentar:
- Ja ne mogu da verujem, oni su paranoični idu po privatnim lekarima i plaćaju ogromne iznose, itd. itbl.
Kada smo mu objasnili kako stoje stvari ovde, samo se ućutao.

Evo ti jedan primer:

Rođaka moje supruge je imala kritičnu trudnoću, nosila je blizance da bi se u petom mesecu ispostavilo da je jedno mrtvo. Doktori iz "Fronta" su je pratili sve vreme, bukvalno su na dnevnoj osnovi rađene analize krvi tid. Svi lekari u frontu su pratili slučaj, mantrali šta i kako da rade.
E sad, dodatna zvrčka je bila što je ona iz Kragujevca. U osmom mesecu njoj pukne vodenjak i ona pozove doktore koji su joj vodili trudnoću i oni joj kažu da ode do Kragujevačke bolnice i da ponese sve papire sa istorijom i da je porode carskim rezom. To je bila subota, ona ode u bolnicu kad tamo ni da čuju, ne interesuje njih ništa i nikakav carski rez ne dolazi u obzir porađaće je prirodnim putem i to kada dođe lekar u ponedeljak !?!
Na kraju su ona i suprug svojim kolima, bez medicinske pratnje došli do Beograda i "Fronta" gde je nju sačekala već okupljena ekipa, a druga je bila u pripravnosti da transportuje dete (ukoliko bude potrebno) na Institut Majka i Dete, gde je treća ekipa čekala u pripravnosti. Srećom, rođena je zdrava i prava devojčica koja evo sa 6 godina ima žuti pojas u karateu.

Doktorka pomenuta u ovoj priči se inače potpisala na porođaj moje supruge, a da istu ni supruga ni ja nismo videli za sve vreme njenog boravka u "Frontu". Porodili su je babica i stažista.
Na žalost, ta ista doktorka je odlično pokrivena papirima i medicinskim protokolima (od kojih je većina iz perioda kada se veći broj žena porađao u senu nego u bolnici) za ono što se desilo i osim "informativnog razgovora" neće imati drugih neprijatnosti.
freehand freehand 08:56 14.08.2013

Re: ...

Kada smo mu objasnili kako stoje stvari ovde, samo se ućutao.

Dobro je da ima stručnjaka koji znaju kako stvari stoje.
Valjalo bi pogledati statističku sliku da bi se znalo kako stvari stoje.
jer ako ti ja sad kažem da znam sto primera (moja deca, deca mojih prijatelja, kumova, familije) u kojima je sve proteklo uredu uz opasku da postoje nedostaci koji su posledica siromaštva - šta onda?
mariopan mariopan 08:58 14.08.2013

Re: ...

hoochie coochie man
I meni se tako nekako čini, mada vidim da se ipak provlači teza da su fudbal, fudbaleri, navijači, trake, skidanje, namicanje, i ostale trice i kučine nevažne stvari. Što i jesu.
Ova peticija kao treba da bude protiv ponašanja vlasti a ne protiv ponašanja tog tamo Kimija.
I to do nekle ima smisla.


Ja se ne doznajem u sport a tek fudbal što me ne zanima ....ali mi jako smeta da se vlast povlači pred kriminalcima i huliganima, umesto da štiti zakon i red, i da prisili na poštovanje zakona sve redom, ona te zakone baca u blato zarad kriminalaca i huligana?

Gledanje tog snimka je bilo noćna mora, pa čovek je silan u svojoj bahatosti a izjave nadležnih su sramota za ljudski rod.

Da li je to njihov posao ili nešto drugo?

Ako samo za mrvicu pomerimo sa mesta neke stvari vredelo je i ovo?
rade.radumilo rade.radumilo 09:59 14.08.2013

Re: ...

er ako ti ja sad kažem da znam sto primera (moja deca, deca mojih prijatelja, kumova, familije) u kojima je sve proteklo uredu uz opasku da postoje nedostaci koji su posledica siromaštva - šta onda?


Vidi, problem u Srbiji je samo u tome da ako naletiš na bolimekurcistu ili nekog ko je rešio da te jebe, nemaš mehanizama da tu nešto izmeniš. Većina doktora rade svoj posao profesionalno, ali kao i u svakom poslu imaš diletanata i mufljuza, samo što u normalnim sistemima ukoliko ti ne odgovara doktor s kojim imaš posla, ti možeš da tražiš drugog doktora i bolnicu. Ukoliko se čak neko i uskopisti, zapretiš pravnom akcijom.
Ta ista rođaka moje supruge, je sve probleme sa trudnoćom prvo ustanovila u Kragujevcu odakle je. Konstataija načelnika (to je onaj što se provlačio po novinama zbog smrti nekoliko porodilja u poslednjih par godina) je bila:
- Nemoj ti ništa da brineš, ja sam takvih 50 porodio.
U "Frontu" su joj rekli da su za poslednjih dvadesetak godina imali samo jedan takav slučaj i da je to bio jedini u Srbiji. Potom su napisali detaljan zahtev da joj se u Kragujevcu izda uput za "Front" prvenstveno zbog opreme koju oni jedini u Srbiji imaju, kako bi pratili takvu trudnoću.
Dotični načelnik:
- Ne može uput, sve mi to imamo ovde.
Jedna osoba koja tu radi:
- Nemamo mi pola od toga, ali nemojte da se kačite s njim!
rade.radumilo rade.radumilo 10:18 14.08.2013

Re: ...

Dobro je da ima stručnjaka koji znaju kako stvari stoje.


Evo ti kako stavri stoje u Srbiji:
Dovedemo dete od dva meseca u "Tiršovu", na snimanje kukova. Tamo naletimo na kretena, koji je besan što mora da radi. Umesto da snimi kukove počne da se dernja:
- Šta je ovo, ovo dete ima deformitet stopala, kako vam to niko nije rekao... mora da nosi gips... dolazićete na 30 dana na kontrolu...
Ja sam tada bio na poslu, supruga me zove i ispriča mi da su detetu stavili gips na oba stopala. Tu su neke stvari bile vrlo čudne:
- Niko ništa nije primetio u "Frontu".
- Tetka moje supruge je patronažna sestra za novorođenčad u penziji, sa sertifikatom UN za novorođenčad sa ortopedskim problemima (brinula i o jednom detetu žene, Srpkinje, zaposlene u haškom tribunalu, o trošku tribunala). Vratila se iz Holandije pred porođaj i prvih mesec dana bila kod nas.
- Niko ništa nije primetio na redovnim kontrolama u Domu Zdravlja.
Ja dotrčim s posla, u kući haos, svi potpuno izbezumljeni. Zovemo tetku moje supruge i ona nam kaže:
- Svaki deformitet je vidljiv golim okom, ali da budete 100% sigurni idite kod profesora Brdara da je pregleda. Inače moja ćerka se u parku igra sa malim koji je rođen sa stopalima naopako i kome je taj isti Brdar stopala vratio u normalan položaj, eno ga klinac zdrav i prav.
Zakažemo kod profesora Brdara, dođemo, damo mu nalaz, on pogleda, na nalazu njegov kolega (kome je Brdar načelnik), sad mu već neprijatno:
- Pa kako ja sad da skinem taj gips?
- Gospodine profesore, skidajte, insistiramo.
Skine on gips, uzme da meri, premerava... jendo stopalo idealno a drugo gotovo idealno.
- Da li je on ovako merio?
- Nije
- Pa za šta ste vi došli kod njega?
- Da snimimo kukove
- Pa jel snimio kukove?
- Nije
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:51 14.08.2013

Re: ...

dali76
Prva recenica pisma izrazava sustinu problema,a sustina nije sport nije partisan ,a jos manje Kima ili kiza ,vec reakcija, odnosno nereakcija vlasti.
Ako to nije jasno iz to prvog pasusa, ,ja stvarno ne znam kako plasticnije objasniti sustinu pisma..
Sustina samog problema se jos jednom potvrdjuje ,podvlaci zakljuckom samog pisma,a sve izmedju su nista nego primeri koji su jednostavno to sto jesu indikatori samog problema.
Ja uopste ne razumem logiku koja u prvi plan stavlja ,bilo Partizan, bilo sport pa iz takve, po meni nakaradned premise, izvlaci identicno nakaradne zakljucke.

Incijator i autor teksta peticije pošli su od jedng slučaja kao povoda da ukažu na širi problem nepoštovanja Zakona o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama. Evo šta kaže taj Zakon:

"Član 8
Organizator sportske priredbe dužan je da obrazuje odgovarajuću redarsku službu ili da angažuje pravno lice ili preduzetnika radi obavljanja poslova fizičkog obezbeđenja i održavanja reda na sportskoj priredbi.
Član 8a
Prilikom obavljanja poslova fizičkog obezbeđenja i održavanja reda na sportskoj priredbi, redarska služba je dužna da:
3) obezbedi da gledalac sedi na tačno određenom mestu;
4) onemogući ulazak gledalaca na sportski teren i spreči njihov prelazak iz jednog dela gledališta namenjen navijačima jednog kluba u drugi;
Član 8b
Redar je ovlašćen da upotrebi fizičku snagu ako na drugi način ne može da odbije istovremeni protivpravni napad od sebe ili od drugog lica ili napad usmeren na oštećenje ili uništenje imovine, sredstava ili opreme.

Mere koje preduzimaju nadležni državni organi:
Član 17
Ministarstvo prilikom održavanja sportskih priredaba povećanog rizika može da naloži preduzimanje svih potrebnih mera za sprečavanje nasilja i nedoličnog ponašanja gledalaca, a naročito da:

1) naloži grupama navijača kretanje određenim pravcem prilikom dolaska, odnosno odlaska iz sportskog objekta;

2) naloži organizatoru sportske priredbe otklanjanje uočenih nedostataka sportskog objekta ili propusta u organizaciji posebno ako se radi o uočenim nedostacima u toku sportske priredbe, a koji u značajnoj meri mogu ugroziti bezbednost učesnika sportske priredbe;

3) spreči dolazak u mesto odigravanja sportske priredbe ili zabrani ulazak na sportsku priredbu, odnosno udalji sa sportskog objekta lice iz čijeg se ponašanja može zaključiti da je sklono nasilničkom i nedoličnom ponašanju.

Ministarstvo pred sportsku priredbu povećanog rizika najmanje 24 časa pre njenog početka vrši pregled sportskog objekta na kome će se sportska priredba održati i ostvaruje uvid u organizacione pripreme.

Ako organizator sportske priredbe ne postupi po nalozima Ministarstva, a zbog uočenih nedostataka u značajnoj meri može biti ugrožena bezbednost učesnika sportske priredbe, Ministarstvo može zabraniti održavanje sportske priredbe."

U duhu ovog Zakona redari kluba, a ne policija ili žandarmerija, su trebali da reaguju i spreče ulazak neovlašćenog lica na teren. Nisu reagovali i o tome su slušbena lica, delegati UEFA i FSS, verovatno sastavili izveštaj i obavestili nadležne komisije, a ove treba da razmotre slučaj i izreknu meru FK Partizan predviđenu Pravilnikom. I to je sve.

U svojim komentarima sam zastupao stav da je ovaj slučaj benigan u odnosu na mnoge druge i da nije najbolji povod za peticiju potpredsedniku vlade, koji nije nadležan za red na sportskim takmičenjima. Obraćanje Vučiću samo je dokaz da se od njega gradi kult svemoćne i sveodogovorne ličnosti, što je smatram pogrešno.

Ne vidim šta je u mom gledanju na odnosni slučaj nakaradno, ukoliko se mislilo na moju logiku i premise u mojim komentarima.


freehand

Eto: mnogo ste puta gledali kako se od muve pravi slon. Evo prilike da se vidi kako se od slona pravi muva.


Sudeći prema aktuelnim i ovde citiranim odrebama Zakona, ipak je u u pitanju ono prvo, da se peticijom od muve pokušao napraviti slon.
iqiqiq iqiqiq 11:02 14.08.2013

Re: ...

Vojislav Stojković


da ne navodim sve linkove gde se obezbeđenje, redari itd otrgnu kontroli (ima i najnoviji slučaj onog obezbeđenja na splavovima) evo jednog svežeg

http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/398900/Obezbedjenje-Palate-pravde-nasrtalo-na-gradjane-a-onda-uhapsilo-one-koji-su-to-snimali

mislim da je pismo najodgovornijim u državi za bezbednost građana prava adresa!
Ja ću u sebi da ponavljam mantru "neće valjda meni" ali lakše mi je da znam da je neko skrenuo pažnju vrhu države na situaciju na stadionima, splavovima, pa evo i u zvaničnim institucijama
niccolo niccolo 11:05 14.08.2013

Re: ...

Obraćanje Vučiću samo je dokaz da se od njega gradi kult svemoćne i sveodogovorne ličnosti, što je smatram pogrešno.

Pa ne baš. Obraćanje Vućiću se bazira na tome što je on
први потпредседник Владе задужен за одбрану, безбедност и борбу против корупције и криминала и министар одбране

pa smo u pismu istakli da se nadamo da se pod bezbednošću podrazumeva bezbednost svakog građanina ove zemlje, kao što smo istakli i veze "navijača" s kriminalom.
rade.radumilo rade.radumilo 11:07 14.08.2013

Re: ...

Sudeći prema aktuelnim i ovde citiranim odrebama Zakona, ipak je u u pitanju ono prvo, da se peticijom od muve pokušao napraviti slon.


Muva: incident koji se dogodio.
Slon:
1. izostanak bilo kakve reakcije čelnika države na:
- očigledno kršenje zakona
- očigledno guranje slučaja pod tepih.
2. saginjanje glave države pred "Navijačima".

Koncentrisanjem na sam incident, kao takav, se pokušava pažnja sa slona usmeriti na muvu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:09 14.08.2013

Re: ...

niccolo
Obraćanje Vučiću samo je dokaz da se od njega gradi kult svemoćne i sveodogovorne ličnosti, što je smatram pogrešno.

Pa ne baš. Obraćanje Vućiću se bazira na tome što je on
први потпредседник Владе задужен за одбрану, безбедност и борбу против корупције и криминала и министар одбране

pa smo u pismu istakli da se nadamo da se pod bezbednošću podrazumeva bezbednost svakog građanina ove zemlje, kao što smo istakli i veze "navijača" s kriminalom.



Kada ste već tako visoko "pucali" prava adresa je bio ministar policije, a on je (još uvek) i predsednik vlade.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:11 14.08.2013

Re: ...

rade.radumilo
Sudeći prema aktuelnim i ovde citiranim odrebama Zakona, ipak je u u pitanju ono prvo, da se peticijom od muve pokušao napraviti slon.


Muva: incident koji se dogodio.
Slon:
1. izostanak bilo kakve reakcije čelnika države na:
- očigledno kršenje zakona
- očigledno guranje slučaja pod tepih.
2. saginjanje glave države pred "Navijačima".

Koncentrisanjem na sam incident, kao takav, se pokušava pažnja sa slona usmeriti na muvu.


Zar zaista treba da na svaki ulazak neovlašćenog lica u fudbalski teren, umesto nadležnih redara, reaguju čelnici države?
niccolo niccolo 11:14 14.08.2013

Re: ...

Dobro Vojo, shvatili smo da smatraš da je ovo glupost, čini mi se da nema potrebe za nastavkom diskusije u tom smislu. Hvala ti što si svoje mišljenje podelio sa nama. Imaćemo u vidu prilikom sledećih akcija, ako ih bude...
mariopan mariopan 11:14 14.08.2013

Re: ...

rade.radumilo
Koncentrisanjem na sam incident, kao takav, se pokušava pažnja sa slona usmeriti na muvu.


Ako se dovoljno koncentrišemo, možda će taj slon nestati?
I onaj slon gde u državnoj ustanovi (link dala iqiqiq) redari treniraju siledžijske zahvate na građanima a policija im pomaže, zataškava incident?
I kada da reagujemo, kada počnu i nas da mlate?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:16 14.08.2013

Re: ...

niccolo
čini mi se da nema potrebe za nastavkom diskusije

Ja bih odavno prekinio diskusiju, ali nisu mi dozvolili.
Dr M Dr M 11:16 14.08.2013

Re: ...

Zar zaista treba da na svaki ulazak neovlašćenog lica u fudbalski teren, umesto nadležnih redara, reaguju čelnici države?


Treba, ja mislim, ako podredjeni u masi predhodnih slučajeva nisu uradi što je moralo da se uradi.

A oko muva i slonova, mislim da je ovaj slučaj bio ona slamka koja je slomila ledja kamili.
maksa83 maksa83 11:22 14.08.2013

Re: ...

Dobro Vojo, shvatili smo da smatraš da je ovo glupost, čini mi se da nema potrebe za nastavkom diskusije u tom smislu. Hvala ti što si svoje mišljenje podelio sa nama. Imaćemo u vidu prilikom sledećih akcija, ako ih bude...

Meni još uvek nije jasno šta je frihendu trebalo da piše ovu peticiju, itakoto...
iqiqiq iqiqiq 11:25 14.08.2013

Re: ...

A oko muva i slonova, mislim da je ovaj slučaj bio ona slamka koja je slomila ledja kamili.

Kap više, priča se po blogovima o nasilju u školama, klincima su najveći uzori fudbaleri, a po stadionima nasilja kakvog hoćeš, svih tipova. Ovo jeste kap više i razlog za peticiju

Koji normalan roditelj sme svoju porodicu i sitnu dečicu da odvede na bilo koju fudbalsku utakmicu, sve su skoro "visokorizične", pa onda već i u košarci slično i da ne nabrajam
iqiqiq iqiqiq 11:27 14.08.2013

Re: ...

maksa83
Dobro Vojo, shvatili smo da smatraš da je ovo glupost, čini mi se da nema potrebe za nastavkom diskusije u tom smislu. Hvala ti što si svoje mišljenje podelio sa nama. Imaćemo u vidu prilikom sledećih akcija, ako ih bude...

Meni još uvek nije jasno šta je frihendu trebalo da piše ovu peticiju, itakoto...

mislim da su ga blogeri "naterali" a bilo je više njih inicijatora
niccolo niccolo 11:29 14.08.2013

Re: ...

Vojislav Stojković
niccolo
čini mi se da nema potrebe za nastavkom diskusije

Ja bih odavno prekinio diskusiju, ali nisu mi dozvolili.


Teško žabu u vodu naterati.

Ne mogu drugi učesnici u diskusiji da te nateraju da ostaneš u istoj, to samo od tebe zavisi. Samo je dovoljno odustati od potrebe da sve ubediš u ispravnost svog stava i pogrešnost njihovog i prihvatiti da neki misle suprotno od tebe. Kao što sam ja malopre verbalizovao prihvatanje tvog stava koji je suprotan od mog i zahvalio ti se na tome što si mišljenje podelio sa nama...
bladerunner92 bladerunner92 11:30 14.08.2013

Re: ...

Zar zaista treba da na svaki ulazak neovlašćenog lica u fudbalski teren, umesto nadležnih redara, reaguju čelnici države?


treba ukoliko u zakonu stoji ovako nesto

Član 23
Kaznom zatvora od trideset do šezdeset dana i novčanom kaznom od 50.000 do 150.000 dinara kazniće se za prekršaj fizičko lice ako:
3) neovlašćeno uđe na sportski teren, odnosno u službene prostorije i službene prolaze sportskog objekta ili u deo gledališta sportskog objekta koji je namenjen protivničkim navijačima (član 4. tačka 6);

a onda se posle ovakvog incidenta zakon ne primeni a ti isti celnici su se neposredno pre toga sastajali sa mozda bas tim istim Kimijem.

E ukoliko je fizicko lice imalo ovlascenje od nekog da udje onda nista samo bih volela da znam od koga je imalo to ovlascenje, na osnovu cega i da li bi se isto tretiralo da si npr ti utrcao na sportski teren ili bi zakon bio sproveden na tebi...
mada razumem i tebe...

Oni koji donose zakone ne treba da se slikaju s navijačima

nikvet pn nikvet pn 11:35 14.08.2013

Re: ...

Vojislav Stojković
Zar zaista treba da na svaki ulazak neovlašćenog lica u fudbalski teren, umesto nadležnih redara, reaguju čelnici države?


Тачерка једном приликом реаговала. После више није било потребе.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:41 14.08.2013

Re: ...

Kao što sam ja malopre verbalizovao prihvatanje tvog stava koji je suprotan od mog i zahvalio ti se na tome što si mišljenje podelio sa nama...


iqiqiq iqiqiq 11:42 14.08.2013

Re: ...

nikvet pn
Vojislav Stojković
Zar zaista treba da na svaki ulazak neovlašćenog lica u fudbalski teren, umesto nadležnih redara, reaguju čelnici države?


Тачерка једном приликом реаговала. После више није било потребе.

http://en.wikipedia.org/wiki/Taylor_Report

a citiram "The Taylor Report found that the main reason for the disaster was the failure of police control" jbg za ovo ti treba jaka politička podrška, a oni se nisu pravili Englezi nego bobu rekli bob
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:03 14.08.2013

Re: ...

nikvet pn


Тачерка једном приликом реаговала. После више није било потребе.


Kakvi smo mi Englezi, takav je i Dačić Tačerka.

(Pašić: "Kakvi ste vi Englezi, takav sam Gledson!" )
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:09 14.08.2013

Re: ...

Kakvi smo mi Englezi

tako je!



oni ne skidaju kapitenu traku,već gaće


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:12 14.08.2013

Re: ...

niccolo

Samo je dovoljno odustati od potrebe da sve ubediš u ispravnost svog stava i pogrešnost njihovog i prihvatiti da neki misle suprotno od tebe.

Znam, ali onda bi blogovi bili dosadni kao partijske konvencije ili liturgije u crkvama (jedan govori svi se slažu i aplaudiraju ili se krste).



niccolo niccolo 12:17 14.08.2013

Re: ...

Vojislav Stojković
niccolo

Samo je dovoljno odustati od potrebe da sve ubediš u ispravnost svog stava i pogrešnost njihovog i prihvatiti da neki misle suprotno od tebe.

Znam, ali onda bi blogovi bili dosadni kao partijske konvencije ili liturgije u crkvama (jedan govori svi se slažu i aplaudiraju ili se krste).

Aha, znači tebi je bitno da dokažeš svima da si ti u pravu ne zbog sebe nego zato da nama ostalima ne bude dosadan blog?
iqiqiq iqiqiq 12:37 14.08.2013

Re: ...

oni ne skidaju kapitenu traku,već gaće

ja mislim da to nije protivzakonito, jedan drugom da skidaju gaće, a može i da poveća gledanost od strane ženske publike, mislim da ovo nije "nasilje" ni u jednom obliku...šteta što nisu italijanski fudbaleri, tamo baš ima slatkiša...
rade.radumilo rade.radumilo 13:08 14.08.2013

Re: ...

Zar zaista treba da na svaki ulazak neovlašćenog lica u fudbalski teren, umesto nadležnih redara, reaguju čelnici države?


Jok, ali treba da reaguju na izostanak bilo kakve akcije nadležnih institucija javne bezbednosti Republike Srbije, koje ni do dan danas nisu postupile u skladu sa zakonom iako se povreda zakona dogodila "pred očima" svih (dobro, velikog dela) građana Srbije.
mariopan mariopan 13:21 14.08.2013

Re: ...

maksa83
Dobro Vojo, shvatili smo da smatraš da je ovo glupost, čini mi se da nema potrebe za nastavkom diskusije u tom smislu. Hvala ti što si svoje mišljenje podelio sa nama. Imaćemo u vidu prilikom sledećih akcija, ako ih bude...

Meni još uvek nije jasno šta je frihendu trebalo da piše ovu peticiju, itakoto...

Nagovorili ga mangupi.
freehand freehand 13:42 14.08.2013

Re: ...

Sudeći prema aktuelnim i ovde citiranim odrebama Zakona, ipak je u u pitanju ono prvo, da se peticijom od muve pokušao napraviti slon.

Ne znam da li je baš slon ili hipopotamus, ali gospodin Radisavljević sigurno nije muva.
A ni njegova šetnja po terenu zajedno sa rekonstrukcijom "Partizanovog" tima ne bi bila povod za ovavku reakciju, da on nije to što jeste, sa koloritnom biografijom kakvu ima i sa bekgraundom koji stoji iza njega, i da nije na čelu omladine koja iza sebe ima tako dug i živopisan spisak podviga na planu društveno korisnih delatnosti, u smislu uršenja gradova, mlaćenja, ubijanja i ataka na pravni i ustavni poredak države.
Pa onda da se država pred tom bagrom ne povlači u kontinuitetu i redovno.
Pazi, ova je peticija jedna setna elegija u odnosu na ono kako bih je ja napisao.
No nek si ti meni rekao sve o mom uzbuđenju, ostalo je samo kolateralna korist i angažman na tonusu dikusije.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:04 14.08.2013

Re: ...

niccolo

Aha, znači tebi je bitno da dokažeš svima da si ti u pravu ne zbog sebe nego zato da nama ostalima ne bude dosadan blog?

pazi, niccolo, u jednom vrlo kratkom komentaru izneo sam mišljenje koje je bilo različito od većinskog na ovom blogu, a zatim je krenula lavina komentara u kojima je, pre svih od strane domaćina bloga, bilo i onih argumentum ad hominem. I šta mi je drugo preostalo, nego da se branim, i svoj stav i sebe.

A sada vas sve lepo pozdravljam, vašoj peticiji želim uspeh... i da ste mi živi i zdravi.
niccolo niccolo 15:58 14.08.2013

Re: ...

zatim je krenula lavina komentara u kojima je, pre svih od strane domaćina bloga, bilo i onih argumentum ad hominem

Pa dobro, nije baš da ni ti nisi u trećem komentaru rekao kako se domaćin naročito uzbudio oko gluposti...

Drugo, nije baš krenula lavina komentara, već su i drugi ljudi iskoristili svoje pravo, koje si i ti iskoristio, da kažu svoje viđenje. E sad, što je njihovo viđenje suprotno tvom, Bože moj...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:11 14.08.2013

Re: ...

niccolo

Pa dobro, nije baš da ni ti nisi u trećem komentaru rekao kako se domaćin naročito uzbudio oko gluposti...


Jeste, rekao sam da je domaćin uzbuđen i da ga to nikako ne popušta, za razliku od Jelice G, koja je tvrdila da nije uzbuđena. Međutim, reč "glupost", čini mi se da nisam upotrebio.
Doduše, posle sam decidno izjavio : "OK, free, ti nisi uzbuđen"

Moram da pitam: Od kada se, ovde na blogu, a i inače, uzbuđenje, ta prilično stara i plemenita emocija, smatra psovkom ili uvredom? I šta tu ima loše ako je neko uzbuđen, pogotovo ako se to emotivno stanje kod muškarca manifestuje kroz uobičajene erektivne manifestacije? Koliko znam mnogi zbog nedostatka istog kukaju.


niccolo niccolo 16:39 14.08.2013

Re: ...

I šta tu ima loše ako je neko uzbuđen

To pitam i ja tebe:

Sve je to jasno, ali da li da se baš zbog ovog primera nepoštovanja zakona toliko uzbuđujemo i pišemo peticije?

Šta tu ima loše u tolikom uzbuđivanju i pisanju peticija?


I zašto da ga popusti

i nikako da ga popusti


ako već

I šta tu ima loše ako je neko uzbuđen, pogotovo ako se to emotivno stanje kod muškarca manifestuje kroz uobičajene erektivne manifestacije? Koliko znam mnogi zbog nedostatka istog kukaju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:57 14.08.2013

Re: ...

Kad već moram da ti crtam, evo:
1. U kontekstu mojih komentara upotrebom reči "uzbuđenje" hteo sam da naglasim da povod (ulazak u teren, skidanje trake) nije proporcialan posledici (pisanje peticije Vučiću).
2. Ono "nikako da ga popusti" oodnosilo se na drugi blog u kratkom vremenu o istom događaju.

Zatim je domaćin jasno stavio do znanja da izraz "uzbuđen" doživljava kao neprimeren.
freehand
PS: Za tebe ne tvrdim, ali Free se jeste uzbudio i nikako da ga popusti.

I to baš-baš tvrdiš?
Ne znam, ja bih rekao da si se ti uzbudio. To bi bilo objašnjenje za blentavljenje sa minusima i crtanjem svojih opsesija.
Jer da nisi uzbuđen možda bi primetio da je ovo Dalijeva inicijativa, koju je Nikolo uobličio a Maksa udario lektorski glanc.
No rtekoh - opušteno samo, Džeremaja. Crtaj slobodno, komentariši, budi kozer. Smešno a ništa ne košta.

A možda bi malkice sa razumevanjem pročitao bar neku rečenicu sa mog prethodnog bloga, na kome sam, čini mi se - mada sad već počinjem ozbiljno da sumnjam u svoju sposobnost da jasnu izrazim ideju - napisao da je ovo ona kap koja preliva čašu.
No da ne trolujem. Za funkcionalno pismene sve je, mislim ipak, jasno napisano.

I da dodam:
1. Ono -1 bio je kontrapunkt komentatorima koji su komentarisali samo sa +1.
2. Pominjanje crteža "one stvari" na peticiji bila je asocijacija na crtanje "iste stvari" na glasačkim listićima pri poslednjim izborima za predsednika, protiv kojeg smo bili i domaćin bloga i ja.

Armand Jean du Plessis de Richelie je, tvrdi se, rekao: "Dajte mi dve rečenice iz bilo koje knjige, a ja ću već naći razloge da obesim pisca", a evo na ovom blogu smo stigli dotle da su dovoljne i dve reči.

niccolo niccolo 20:07 14.08.2013

Re: ...

Kad već moram da ti crtam

Ne vidim crtež?

Armand Jean du Plessis de Richelie

Amater.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:13 14.08.2013

Re: ...

Crtež je dat opisno da ne bih sablažnjavao domaćina, od nedavno velikog puritanca.
niccolo niccolo 20:21 14.08.2013

Re: ...

Nije to to, kažu da slika vredi 2 Blogova Kolca, a ti napisao jedva 0,3 BK
dali76 dali76 21:35 14.08.2013

Re: ...

Potrosio si dosta truda, energije I vremena Vojislave.
Ti si , sigurno ne slucajno, izabrao da se prikacis na komentar reanimatora. Zasto bas reanimatora? Zato sto si samo nastavio,nadovezao se na identican stav koji je iznio ,vecito prvi”? Ili mozda kako bi tu, odma sa pocetka krenuo u svoj mali licni rat sa ovim blogom.
Nisu ti dozvolili kazes,da jesu ti bi odustao, odnosno zavrsio na tom jednom komentaru?
Da bi neko u ovo poverovao morao bi biti prilicno naivan, barem onoliko koliko je potrebno da se sasvim odlicno predvidi reakcija na tvoj komentar.
I posle stotinjak komentara, naravno prvih, ti pozeleo iskren uspeh peticiji?
Kao sto rekoh, potrosio si dosta truda, vremena I energije. Cestitam na istrajnosti. Motive znas ti,a oni su ovde toliko bitni koliko je bitan Partizan, ili Kimi.


freehand freehand 23:28 14.08.2013

Re: ...

pre svih od strane domaćina bloga

Jeste, rekao sam da je domaćin uzbuđen

Zatim je domaćin jasno stavio do znanja da izraz "uzbuđen" doživljava kao neprimeren.

Crtež je dat opisno da ne bih sablažnjavao domaćina,

Dabre, ti si samo ovo i samo ono. Ne znam čime sam zaslužio ovoliku pažnju i naklonost. Biće da je negde u nekom momentu sujeta opasno povređena i sad ne da mira, nego tera na ovoliku skribo-onaniju - a eto - i bez erekcije a kamoli zadovoljenja. Pretpostavljam da je muka golema kad toliko drži. A još je strašnije kad tera na javno koprcanje.
Nuz što se u tvojim godinama tolika količina izmišljotina i kreativnog prikazivanja realnosti više ne zove maštovitošću.
blogovatelj blogovatelj 05:17 15.08.2013

Re: ...

Ne znam čime sam zaslužio ovoliku pažnju i naklonost


Mislim da Vojislavu najviše smeta što si u blogu postavio i pitanje hoće li isti akteri (navijači i vlas') na isti način reagovati i kad bude LGBT defile po Beogradu
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:42 15.08.2013

Re: ...

freehand

Dabre, ti si samo ovo i samo ono. Ne znam čime sam zaslužio ovoliku pažnju i naklonost. Biće da je negde u nekom momentu sujeta opasno povređena i sad ne da mira, nego tera na ovoliku skribo-onaniju - a eto - i bez erekcije a kamoli zadovoljenja. Pretpostavljam da je muka golema kad toliko drži. A još je strašnije kad tera na javno koprcanje.
Nuz što se u tvojim godinama tolika količina izmišljotina i kreativnog prikazivanja realnosti više ne zove maštovitošću.


Odavno nisam iznenađen kada, ovde na blogu, a i inače, najveći zagovornici demokratije i tolerancije u nedostatku valjanih argumenata prelaze na argumentum ad hominem i vređanje, ne shvatajući da tako više govore o sebi nego o sagovorniku.
freehand freehand 09:16 15.08.2013

Re: ...

Vojislav Stojković
freehand

Dabre, ti si samo ovo i samo ono. Ne znam čime sam zaslužio ovoliku pažnju i naklonost. Biće da je negde u nekom momentu sujeta opasno povređena i sad ne da mira, nego tera na ovoliku skribo-onaniju - a eto - i bez erekcije a kamoli zadovoljenja. Pretpostavljam da je muka golema kad toliko drži. A još je strašnije kad tera na javno koprcanje.
Nuz što se u tvojim godinama tolika količina izmišljotina i kreativnog prikazivanja realnosti više ne zove maštovitošću.


Odavno nisam iznenađen kada, ovde na blogu, a i inače, najveći zagovornici demokratije i tolerancije u nedostatku valjanih argumenata prelaze na argumentum ad hominem i vređanje, ne shvatajući da tako više govore o sebi nego o sagovorniku.



Uzbuđenje, Vojislave, biće da je to.
A ovo batrganje je sad već postalo žalosno, pa ne bih dalje da u tome učestvujem.
bladerunner92 bladerunner92 10:38 15.08.2013

Re: ...


Vojislav Stojković
Pridružio bih se peticiji u kojoj bi se zahtevalo da se profesionalni fudbal u Srbiji zabrani na deset godina, odnosno sve dotle dok se lopovska bagra po klubovima i fudbalskom savezu ne pohapsi i rastera, a oni koje danas nazivamo "navijačima" ne privedu redu.


potpuno mi je bezveze ovo obesmisljavanje akcije ili aktivizma kakvog takvog
ne razumem sto jednostavno nisi mogao da budes konstruktivan i predlozis da se ubaci u text ovo sto si gore napisao
kad je Dali napisao njegov blog jedino sto je mene sprecilo da budem nepristojna (a da bilo bi nepristojno da bilo sta cinicno komentarisem) je sto je ideju predstavio kao bosu, golu i goluzdravu (a osetljiva sam trenutno na tek rodjene,bose,gole i goluzdrave) a onda sam shvatila kako je zapravo lepo sto jos uvek postoje ljudi kao sto je on i maxa i nicolo (a i iz nekog iskustva znam da bolje situaciju ovde sagledavaju ljudi koji ne zive ovde pa sam dopustila da on mozda ima bolji uvid sta bi nama ovde moglo da pomogne jer smo mi previse opeterceni svakakvim sranjima)...
(pade mi na pamet da bi mozda u tom smislu trebalo da se izvinim Krsticu ako sam obesmislila neku njegovu ideju prejakom kritikom? )

nebitno
eto samo sam to htela da kazem
chole10 chole10 19:27 15.08.2013

Re: ...

U Kanadi je zbog ucene igraca hokeja I klubova prema ministarstvu za sport sezona profesionalnog hokeja obustavljena na godinu dana. Bilo je pitanje da li ce se obustava nastaviti, jer su u medjuvremenu na povrsinu izbili "neki novi klinci", a matori odustali I povukli se. Kanada je na sledecim zimskim Olimpijskim igrama bila prva (nisam bas siguran jer me hokej toliko ne interesuje).
Ne znam da li mozete da pretpostavite sta za njih - kanadjane znaci jedna godina bez hokeja. SMRT! Oni samo hokej od sportova imaju. Pa opet su se opredelili za taj korak.
Ali . . . to je uradio neko ko ima "M-da".

potpisujem peticiju jer to sto je uradjeno je jad I chemer. MENTALNA BEDA LJUDI SA DNA.
rade.radumilo rade.radumilo 13:21 16.08.2013

Re: ...

Ali . . . to je uradio neko ko ima "M-da".


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana