Društvo| Politika| Sport

Otvoreno pismo Aleksandru Vučiću

freehand RSS / 12.08.2013. u 16:12

Poštovani gospodine Vučiću,
Mi ovde potpisani* građani, bez obzira na razlike koje medju nama postoje, jednoglasni smo u osudi ne toliko onoga što se desilo na stadionu Partizana koliko onoga sto je izostalo posle ovog incidenta, a to je nedvosmislena i jasna reakcija vlasti i njenih institucija.

Verujemo da ste imali prilike da se iz medija informišete da je nakon završetka utakmice kvalifikacija za Ligu Šampiona između Partizana i Ludogoreca jedno lice prisutno na tribinama tokom meča ušlo na teren i zahtevalo od kapitena Partizana da mu preda kapitensku traku.
Takođe verujemo da su Vam poznate i odredbe Zakona o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama koji takvo ponašanje karakteriše kao "nasilje i nedolično ponašanje na sportskim priredbama".

Ovo nije prvi incident koji su priredili pripadnici raznih tzv. "navijačkih grupa". Među najpoznatije incidente svakako spadaju divljanje "navijača" na utakmici između Italije i Srbije u Đenovi koja nije ni odigrana do kraja zbog tog divljanja, i divljanje "navijača" Partizana i pretnji upućenih novinarki Brankici Stanković zbog serijala emisije Insajder koji se bavio "navijačkim grupama".

Zanimljivo je primetiti da je gospodin Radisavljević, koji je dobio kaznu zatvora zbog pretnji Brankici, vinovnik i ovog incidenta na meču Partizan-Ludogorec.

Osim ovih slučajeva vezanih za same sportske objekte sigurno znate i da je nedavno obezbeđenje jednog beogradskog splava, koje takođe čine pripadnici "navijačkih grupa", na smrt pretuklo Fedora Frimermana.

Znajući da ste nedavno kao peti cilj svoje stranke i Vlade čiji ste prvi potpredsednik zadužen za bezbednost pod čime se, verujemo, podrazumeva ne samo bezbednost Srbije kao države, već i bezbednost svakog građanina te iste države, naveli pristojnu Srbiju, želimo da Vam skrenemo pažnju na to da na ulazak gospodina Radisavljevića niko nije reagovao. Nisu to učinili ni redari ni pripadnici Žandarmerije na samom terenu, a nisu to učinili ni policija ni nadležni tužilac nakon što se snimak tog incidenta pojavio na internetu. Nije to učinio ni sam klub, već je naprotiv praktično podržao gospodina Radisavljevića u kršenju zakona. I to isti onaj klub čija Vas je košarkaška sekcija pre neki dan prozivala tražeći da im država pomogne.

Želimo da Vam ukažemo da smatramo da se nereagovanjem na ovakve slučajeve ne doprinosi stvaranju pristojne Srbije kojoj kažete da težite. Najbolji pokazatelj predstavlja postupak golmana Crvene Zvezde Bajkovića koji je napao pripadnike Žandarmerije koji su za vreme utakmice između Javora i Crvene Zvezde reagovali na ulazak navijača na teren. Stoga od Vas očekujemo da makar Vi reagujete prvo barem saopštenjem u kome ćete jasno osuditi ponašanje i gospodina Radisavljevića i svih ostalih aktera incidenta, uključujući tu i policiju, tužilaštvo i FK Partizan, zatim da u skladu sa Vašim zakonskim nadležnostima proverite kod nadležnih organa šta su preuzeli ovim povodom. Isto važi i za ponašenje gospodina Bajkovića. Jedino se pravilnim i pravovremenim reagovanjem na ovaj i ovakve slučajeve može jednog dana Srbija učiniti pristojnom

Ukoliko odista smatrate da niko od države ne moze biti jači ni da niko niti može niti sme biti izvan ili iznad zakona, bilo da se radi o političarima, tajkunima ili tzv navijačima, onda od vas očekujemo da se u skladu sa ovakvim stavom i ponašate kako na rečima tako i na delima koje takve reči u stopu prate.

*Potpisom će se smatrati svaki komentar podrške na blogu, svaka podela ovog teksta na FB, twitteru i ostalim drustvenim mrežama.

 

Edit:

http://www.peticije24.com/otvoreno_pismo_aleksandru_vucicu 

(kopi/pejst u brauzer)

Tagovi



Komentari (267)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 16:26 12.08.2013

.

nurudin nurudin 16:29 12.08.2013

Re: ...

mirelarado mirelarado 16:31 12.08.2013

Re: ...

+1
blogovatelj blogovatelj 16:42 12.08.2013

Re: ...

+1


+ja.
maksa83 maksa83 16:46 12.08.2013

Re: ...

+1
dali76 dali76 16:49 12.08.2013

Re: ...

+ 1
vishnja92 vishnja92 16:49 12.08.2013

Re: ...

+1
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:58 12.08.2013

Re: ...




+ ako nekad neko poželi da kaže,kako je Dejvid Bekam "samo maneken":
mija12 mija12 17:11 12.08.2013

Re: ...

+1
Biljana 77 Biljana 77 17:26 12.08.2013

Re: ...

+1
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:34 12.08.2013

Re: ...

maksa83
+1

Ја не могу да се сложим с Фрихендом, он мени традиционалнмо опонира и увек сам му на мети, али могу са Максом... С Максом сам близак, готово интиман.

Узгред, ако Алек и Тома буду предводили геј параду, а и у'апсе овог Климија -- он припада једном слоју смећа који није затучен на време, а како се то ради, и да може, видели смо током Сабље и деШарићизације Србије (Тадићев херојски поступак) -- јер држава може и мора увек да буде најјача -- обећавам да ћу гласати како треба :)
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:41 12.08.2013

Re: ...

mariopan mariopan 18:53 12.08.2013

Re: ...

Predrag Brajovic
Узгред, ако Алек и Тома буду предводили геј параду,

I mene zanima.

Ne znam da li je trač, ali priča se da su obojica skinuli kapitenske trake i čekaju Kimija da mu ih dobrovoljno predaju?
Ke vidime?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:34 12.08.2013

Re: ...

mariopan

Морам да ти откријем једну тајну: они се њих заиста боје.
AlexDunja AlexDunja 19:43 12.08.2013

Re: ...

Морам да ти откријем једну тајну: они се њих заиста боје.

to nije tajna. ali i to je rezultat poravnavanja
mariopan mariopan 19:44 12.08.2013

Re: ...

Predrag Brajovic
mariopan

Морам да ти откријем једну тајну: они се њих заиста боје.

Psssst znam

Zato se i vicevi pričaju o tome, samo oni kojih se to tiče nisu još čuli?
Bili Piton Bili Piton 20:17 12.08.2013

Re: ...

+1
gedza.73 gedza.73 20:21 12.08.2013

Re: ...

Iako smatram da nas ne zarezuju za suvu šljivu stavljam i moj skromni potpis.

Danas se pečem na onom suncu, garav, mokar, besan i crn.
Čujem u pozadini motor, sirenu i vidim majku kako se začuđeno krsti.
-Šta ti je sad?
-Ovaj svet se skroz izokrenuo.
-Što?
-Pa jesi li video ko je na motoru?
-Jok.
-D.V.

Pojašnjenje.
Celo selo je ovih dana u šljivama.
D.V. je lokalni neradnik, sitan lopov i baraba. Krade rođacima, komšijama sve što može da unese u kola.
Krivičnih prijava malo milionče.

A dečko na motoru uživa u prelepom danu.

Da li je ovo model ponašanja kojim država želi da vaspitava naredne generacije?



Mada me iskreno zabole i za ove smuljave fudbalere i za ovakve navijače i ovakav fudbal.
Nek' se biju, šamaraju, pljuju, ljube ič me ne interesuju.

Mene užasava činjenica da zakon, država, sudije, policija da svi oni stoje i brane kriminalce.

Da u ovoj zemlji nabildovana bezmozgaška stoka ima moć i silu da ubije jednog momka koji je pokušavao da spreči tuču.

Da se tu našlo još 30 kretena iz čopora koji su ga šutirali do smrti.

Klinac prebio momka bejzbol palicom jer mu je 'razgovarao sa devojkom'.
Navijač gurao baklju policajcu u usta jer je mislio da se bori sa navijačem suparničkog tima.
Stranca prebili i bacili sa stepeništa.
Druga izbo nožem.

I onda?
Nesrećno detinjstvo, kriza, olakšavajuće okolnosti.
Eto stoke na ulici posle godinu, dve.

Jel' te neke kazne imaju od-do?
Imaju.
Pa koji mu moj krasni ne date do?
Rebni ga u zatvor na maksimalnu kaznu, turi mu sliku u tv-dnevnik sa učinjenim delom, dosuđenim zatvorom i kratkom reportažom kako se ostali zatvorenici divno provode u kavezu.

Ovako ministar ukrade za jahtu, D.V. iz priče bakarni kazan, Kimi zvivzne šamarčinu onoj smoti, izbacivač ubije Fedora i svi na slobodi.


Vučiću, znam da te zabole šta običan puk misli ali, brale, sve mi deluje da nam je država k'o francuski plemić.
Sjeb'o imanja i zamak, turio vašljivu periku na glavu, vodu nije video godinu dana, ali se zato napuderisao, nacrtao mladež i na onaj smrad prosuo čokanjče parfema.

Tako ne biva.



8c_competizione 8c_competizione 20:34 12.08.2013

Re: ...

готово интиман


jel pao laki petting ili je sve to onako samo platonski
zilikaka zilikaka 20:35 12.08.2013

Re: ...

i od mene +1
8c_competizione 8c_competizione 20:38 12.08.2013

Re: ...

Vučiću, znam da te zabole šta običan puk misli ali, brale, sve mi deluje da nam je država k'o francuski plemić.
Sjeb'o imanja i zamak, turio vašljivu periku na glavu, vodu nije video godinu dana, ali se zato napuderisao, nacrtao mladež i na onaj smrad prosuo čokanjče parfema.


genijalno!

max.cohen92 max.cohen92 23:44 12.08.2013

Re: ...

blogovatelj
+1


+ja.


...and me!
freehand freehand 16:34 12.08.2013

A u svoje ime

... da dodam pitanje, na koje bi i odgovor premijera i ministra unutrašnjih poslova Ivice Dačića bio izuzetno dobrodošao:
hoće li biti parade ponosa ove godine, i ako neće - zašto neće?
Odnosno - imaju li razlozi za to veze sa ovim događajima i restrikcijama u poštovanju i primeni Ustava i građanskih sloboda i prava u Republici Srbiji?
maksa83 maksa83 16:46 12.08.2013

Re: A u svoje ime

... da dodam pitanje, na koje bi i odgovor premijera i ministra unutrašnjih poslova Ivice Dačića bio izuzetno dobrodošao:

I ja da pitam šta je sa onih 12 jaja ... baba će da me ubije.
satinelle satinelle 19:17 12.08.2013

Re: A u svoje ime

Partizan nam je glavni problem društva! Kao i DS! E moj ti, nisi svestan u kavom smo shitu! Kakav Dačić Ivica? Taj prevazišao i babe i kofere, sad mu još i gayevi trebaju? Stop nasilju, svake vrste!
buba_truba buba_truba 21:29 12.08.2013

Re: A u svoje ime

satinelle
Partizan nam je glavni problem društva! Kao i DS! E moj ti, nisi svestan u kavom smo shitu! Kakav Dačić Ivica? Taj prevazišao i babe i kofere, sad mu još i gayevi trebaju? Stop nasilju, svake vrste!

E moja ti, ka' smo već tako neposredni, nisi ni svesna kako si se samo prosrala da bi na kraju ipak poentirala sa "Stop nasilju, svake vrste!"...

To i jeste poenta, a Dačić, Vučić, Kimi... su samo trenutni akteri na sceni.
Institucije bre. Zato njima. A kome bi ti? Savaotu?!

Edit: + ja.
freehand freehand 21:39 12.08.2013

Re: A u svoje ime

buba_truba
satinelle
Partizan nam je glavni problem društva! Kao i DS! E moj ti, nisi svestan u kavom smo shitu! Kakav Dačić Ivica? Taj prevazišao i babe i kofere, sad mu još i gayevi trebaju? Stop nasilju, svake vrste!

E moja ti, ka' smo već tako neposredni, nisi ni svesna kako si se samo prosrala da bi na kraju ipak poentirala sa "Stop nasilju, svake vrste!"...

To i jeste poenta, a Dačić, Vučić, Kimi... su samo trenutni akteri na sceni.
Institucije bre. Zato njima. A kome bi ti? Savaotu?!

Edit: + ja.

Tako je Bubo.
Svaka ti je aforizam!
satinelle satinelle 22:05 12.08.2013

Re: A u svoje ime

buba_truba

satinellePartizan nam je glavni problem društva! Kao i DS! E moj ti, nisi svestan u kavom smo shitu! Kakav Dačić Ivica? Taj prevazišao i babe i kofere, sad mu još i gayevi trebaju? Stop nasilju, svake vrste! E moja ti, ka' smo već tako neposredni, nisi ni svesna kako si se samo prosrala da bi na kraju ipak poentirala sa "Stop nasilju, svake vrste!"...To i jeste poenta, a Dačić, Vučić, Kimi... su samo trenutni akteri na sceni. Institucije bre. Zato njima. A kome bi ti? Savaotu?! Edit: + ja.


Klanjam se inteligenciji i načinu komunikacije. Ne dodajem se na VIP liste da bih zadivila domaćina. Ako nisi razumela u pozitivnom smislu poentu moje rečenice poštovana Buba Trubo, ne mogu ti pomoći. Kad kreneš da čitaš, ne gledaj sa minusom, već pokušaj da razmišljaš malo šire od onog skučenog prostora koji ti se prirodno nameće. Dođete ovde nadr+ani da vređate, valjda vam se život toliko smučio da na nekom morate da se istresete!
satinelle satinelle 22:08 12.08.2013

Re: A u svoje ime

nad nekim, ili nad nekom...svejedno, stop nasilju!
buba_truba buba_truba 21:47 13.08.2013

Re: A u svoje ime

satinelle
Klanjam se inteligenciji i načinu komunikacije.

Klanjam se i ja tvome... čemu god, na volju ti.
Ne dodajem se na VIP liste da bih zadivila domaćina.

A ja isključivo to radim, samo zato i svratim na blog.
Ako nisi razumela u pozitivnom smislu poentu moje rečenice poštovana Buba Trubo, ne mogu ti pomoći.

Pozitivna, u osnovi (to sam na kraju i rekla), ali relativizovana do obesmišljavanja cele priče.
Kad kreneš da čitaš, ne gledaj sa minusom, već pokušaj da razmišljaš malo šire od onog skučenog prostora koji ti se prirodno nameće.

Ne vredi, priroda je to, sama si definisala.
Dođete ovde nadr+ani da vređate, valjda vam se život toliko smučio da na nekom morate da se istresete!

Valjda je to. Ako te uvredilo ono "prosrala" si se, eto izvinjavam se... može biti da je prejako, uvredljivo, mogla sam lepše - slažem se.

Ostajem pri tome da si sve rekla onako u stilu "i da stisneš i da pr'neš", a toga imamo onoliko... pa nam zato i jeste ovako "dobro". Nije mi se dopalo, zato sam bila "nadr+ana" ali nisam htela da te uvredim, ako jesam - izvini.
iqiqiq iqiqiq 11:33 14.08.2013

Re: A u svoje ime

Institucije bre. Zato njima.

Ovo pismo može uz male prepravke i da se pošalje institucijama, svaki građanin ima pravo da se obrati institucijama, kao jedan glas ili peticijama. Peticije se obično ozbiljnije shvataju jer ukazuju na to da je grupa ljudi posvećena rešavanju nekog problema.

I pojedinac može da pošalje pismo, bolje to nego da otkopa rupu i viče " u cara Trajana kozje uši", legenda kaže da je posle izrasla frulica koja je svirala ono što su građani vikali u rupu i zakopavali.

Mada je i to bolje za građane nego konstantna frustracija koju najčešće istresaju jedni na druge (autobusi u gradu su prava riznica događaja za nove serije nekog virtualnog "realitija", samo čekam da se neko doseti i stavi kameru)
dali76 dali76 17:13 12.08.2013

OdGov®

OdGov®(odgovorni gradjani odgovorna vlast ®


mariopan mariopan 17:14 12.08.2013

...

+1

PS
Da dodam, očekujem dela a ne reči i izjave.
Svaka izjava predstavnika vlasti koju ne prate dela, odgovarajuće reakcije organa ove države, samo potvrđuju nemoć Vlade, i doprinose nepoverenju građana u organe vlasti, u sposobnost naših političara da rade ono što govore.
Dakle, ne trošite grlo za izjave , RADITE, a mi ćemo to prepoznati i ceniti.
freehand freehand 17:19 12.08.2013

Peticija online

Biljana 77 Biljana 77 17:38 12.08.2013

Može biti da nije mesto,

i dvoumila sam se od kad sam videla naslov bloga, ali računam da će ovaj blog biti dostan čitan i mislim da je važno da se vidi još jedan veliki problem ovog društva. Nadam se da niko neće shvatiti pogrešno da marginalizujem ovako tešku temu, provlačeći je usput, ali nemam više snage za nekrologe.

Zojin zakon. Toliko smo ovde halabukali, a nismo mnogo postigli.

Ako misliš da je neprilično, briši.
blogovatelj blogovatelj 18:03 12.08.2013

Re: Može biti da nije mesto,

Toliko smo ovde halabukali, a nismo mnogo postigli.


Meni te dve stvari nisu iste, nemojte me samo pogrešno shvatiti. Kad se priča o bolu, o smrti, dijagnozi i leku, tu mnogo toga zavisi i od krajnjih dometa nauke i medicine.
U ovom slučaju radi se o nečemu što je dokumentovano video snimkom i iz aviona se vidi da je samo potrebna dobra volja vlasti da stvar koja je očigledno protivzakonita bude odrađena od strane prvo policije, zatim i suda.
Biljana 77 Biljana 77 18:10 12.08.2013

Re: Može biti da nije mesto,

Meni te dve stvari nisu iste

Ne izjednačavam. Zato sam se i ogradila. Samo sam htela da se vidi.

Kad se priča o bolu, o smrti, dijagnozi i leku, tu mnogo toga zavisi i od krajnjih dometa nauke i medicine.

Ali ovde se radi o drugoj stvari - nepostavljanju dijagnoze: lekari će morati da u roku od šest meseci ustanove dijagnozu deteta. Ako to nije moguće uraditi u Srbiji, zakon bi obavezao zdravstvene institucije da se za pomoć obrate u bar tri centra u svetu, za koje misle da mogu utvrditi dijagnozu, dok će svi koji ovo ne ispoštuju biti kažnjeni.

A halabukanje se odnosilo na činjenicu da se omogući da ta deca dobiji enteralnu hranu od RZFO.

Da ne trolujemo.
freehand freehand 18:11 12.08.2013

Re: Može biti da nije mesto,

i iz aviona se vidi da je samo potrebna dobra volja vlasti da stvar koja je očigledno protivzakonita bude odrađena od strane prvo policije, zatim i suda.

Taman si mi dao dobar šlagvort: suština je da poštovanje i sprovođenje zakona i protiv nasilnika koji terorišu društvo ne smeju da zavise ni od čije dobre volje.

I u stilu Velikog Filipa:
Stop Kiminalu!
Živela Dekimizacija!
blogovatelj blogovatelj 18:20 12.08.2013

Re: Može biti da nije mesto,

Ali ovde se radi o drugoj stvari - nepostavljanju dijagnoze: lekari će morati da u roku od šest meseci ustanove dijagnozu deteta.


Misliš da je ovo lako?
U medicini ne postoji mora. Još uvek ljudski um nije na tom stadijumu.
Verujem da postoje slučajevi kada nema dijagnoze zbog javašluka lekara i/ili zato što sistem funkcioniše loše, ali bi takav zakon sankcionisao i lekare koji su ljudski odradili posao a nisu uspeli da postave dijagnozu. A to je suprotno pravdi, jer bi u tom slučaju moglo da se desi da nevinog čoveka goni sud.
blogovatelj blogovatelj 18:25 12.08.2013

Re: Može biti da nije mesto,

Taman si mi dao dobar šlagvort: suština je da poštovanje i sprovođenje zakona i protiv nasilnika koji terorišu društvo ne smeju da zavise ni od čije dobre volje.


To! To je prvo i osnovno. I da vidiš kako posle toga sve počinje da ide kako i treba da ide.
dali76 dali76 18:32 12.08.2013

Re: Može biti da nije mesto,

Slazem se da ova dva problema u mnogo cemu nisu identicna,ali u jednom jesu;
Mnogi ljudi, koji nisu direktno, il bar vidljivo direktno, dirnuti ovakvim problima rec ice ;sta ja imam sa tim,a jos u gorem slucaju, pupu daleko bilo.(ovoga sam svedok kad prosetam stap ulicom).
Da, sta ja imam sa tim, nemam ja bolest, nisam ja navijac, ne idem ja na utakmice, ne paradiram po gradu.
Kadd ljudi shvate da se ovakve stvari ticu svakog u drustvu, bice bolje , mnogo bolje.
IQ nekog drustva, koji usput nigde nije na zavidnom nivou, ne ovisi od toga koliko ima budala (svud ih ima),vec koliko pametni popustaju.
A u Srba se izreka “pametniji popustaju”, digla na nivo narodne mudrosti I ukoliko se to ne promeni, ostace tako kako jeste.
Biljana 77 Biljana 77 18:43 12.08.2013

Re: Može biti da nije mesto,

Misliš da je ovo lako?

Ja znam da si ti u stanju da se preganjaš do kraja sveta i zato veoma retko ulazim u polemiku sa tobom, ali piše lepo da je: "normalno i nužno obavezati zdravstvo da u primerenom roku dijagnosticira bolest ili ako to nije u stanju za to obezbedi odgovarajuću stručnu pomoć u inostranstvu". Ne mislim da u inostranstvu žive magovi medicine koji će rešiti sve probleme, ali mnoga deca o kojoj ovde pričamo (baš kad se radi o Batenovoj bolesti) dijagnozu su dobila u inostranstvu, o trošku roditelja i/ili dobrih ljudi.

A zatim postoji i niz birokratskih problema koji roditelji čija deca nemaju dijagnozu moraju da rešavaju svaki dan, a koji su za njih od žitvotne važnosti, npr. da dobiju besplatna potrošna sredstva, odgovarajuću hranu, pelene, tretmane kod logpeda, fizijatra, suplemente, banjska lečenja, asistente na koje nemaju prava bez famoznog F XX. Ukoliko nisi pratio pročtaj postove kod blogerke razmisljam, možeš da se informišeš kako izgleda biti roditelj deteta sa retkom bolešću ili teško bolesnog deteta bez dijagnoze.

off
mariopan mariopan 19:01 12.08.2013

Re: Može biti da nije mesto,

Biljana 77
Ne izjednačavam. Zato sam se i ogradila. Samo sam htela da se vidi.
Da ne trolujemo.

Podrška.
Ne troluješ, treba da se vidi, ako ovo neko od političara čita, neka bude vidljivo.
blogovatelj blogovatelj 19:13 12.08.2013

Re: Može biti da nije mesto,

Ja znam da si ti u stanju da se preganjaš do kraja sveta i zato veoma retko ulazim u polemiku sa tobom,


Bilo bi mi drago da polemišeš sa mnom, pošto volim da polemišem sa pametnim osobama.

ako to nije u stanju za to obezbedi odgovarajuću stručnu pomoć u inostranstvu"


Imam jednu privatnu priču iz svog najbližeg okruženja vezanu za teško dijagnosticiranje bolesti. I nije vezana baš nikako za srpski zdravstveni sistem.
Nego kanadski.
I taj kanadski sistem, koji je u svakom, ali svakom pogledu neuporedivo bolji od srpskog zdravstvenog sistema, je jedva odradio posao u roku koji ti pominješ. A mogao je i da ga ne odradi, veruj mi na reč.
Ako te zanimaju detalji možemo preko privatnih poruka da nastavimo, pošto imam nameru da se ovde zaustavim. Spreman sam da ti do detalja opišem sve što te bude zanimalo u vezi slučaja u koji ne da sam dobro upućen, nego svaki detalj znam.
satinelle satinelle 22:59 12.08.2013

Re: Može biti da nije mesto,

IQ nekog drustva, koji usput nigde nije na zavidnom nivou, ne ovisi od toga koliko ima budala (svud ih ima),vec koliko pametni popustaju


Podrška ovoj rečenici. Pametni više ne smeju da daju prostora kojekakvim likovima, da prave famu od sportsko-političkih zbivanja, dok nam se život događa...Samo nas zavlače glupostima. Život pre svega! I ovim ljudima kojima deca umiru na rukama, bez podrške države, treba objasniti o čemu jeb+eno pričamo...
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:50 12.08.2013

Jel` može

+2 žena mog života i ja.
alselone alselone 18:23 12.08.2013

Re: Jel` može

+2 žena


Care!
Uvek sam znao da ima neka harizma oko vas linuksovaca sto zene voledu.
Ono, Dik trejsi sesir, cigara, sam u svetku ulicne svetiljke sedi i kuca kobasice od naredbi...
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:30 12.08.2013

Re: Jel` može

alselone
kuca kobasice od naredbi...



mmmmm, sexy...
godec godec 17:53 12.08.2013

Podrška

Podrška.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:16 12.08.2013

Potpis.

.
alselone alselone 18:22 12.08.2013

Re: Potpis.

srdjan.pajic
.

Di si ti, ja mislio pume te izjele...?
blogovatelj blogovatelj 18:24 12.08.2013

Re: Potpis.

Potpis.


Amerikanci moraju da dostave na uvid overenu fotokopiju državljanstva Srbije da bi mogli da učestvuju u potpisivanju peticije, da poseduju važeću ličnu kartu i da uplate iznos od $30.00 u najbližoj filijali SDK po žiralnom kursu na dan uplate.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:24 12.08.2013

Re: Potpis.

alselone
srdjan.pajic
.

Di si ti, ja mislio pume te izjele...?


Tu sam, nego nemam šta da dodam. Oko ovog sranja smo svi na istoj strani .
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:25 12.08.2013

Re: Potpis.

blogovatelj
Potpis.


Amerikanci moraju da dostave na uvid overenu fotokopiju državljanstva Srbije da bi mogli da učestvuju u potpisivanju peticije, da poseduju važeću ličnu kartu i da uplate iznos od $30.00 u najbližoj filijali SDK po žiralnom kursu na dan uplate.


Poslao sam ti gladnu pumu, Fedexom.
freehand freehand 18:25 12.08.2013

Re: Potpis.

alselone
srdjan.pajic
.

Di si ti, ja mislio pume te izjele...?

Dejvi fakin Pajič Kroket je uvek tu za pravu stvar!

Na "Vučić" staje mirno i u dalekom Darkvudu!
blogovatelj blogovatelj 18:35 12.08.2013

Re: Potpis.

Dejvi fakin Pajič Kroket je uvek tu za pravu stvar!


Nikada nije posustao kada treba Srbiju napraviti lepšom i kada treba poslati doznake onima kojima je neophodno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:37 12.08.2013

Re: Potpis.

freehand
alselone
srdjan.pajic
.

Di si ti, ja mislio pume te izjele...?

Dejvi fakin Pajič Kroket je uvek tu za pravu stvar!

Na "Vučić" staje mirno i u dalekom Darkvudu!



Samo da prodje ovaj zahtev (sumnjam da je multitasking moguć sa raspoloživim kapacitetom vladajuće koalicije), pa da iznesem i ja jedan, u vezi sa higijenom, to jest odsustvom iste u rodnom mi predgradju, par km od tzv. "strogog centra" prestonice. Tamo ljudi, ali bukvalno, žive u sopstvenim fekalijama.

freehand freehand 20:53 12.08.2013

Re: Potpis.

srdjan.pajic
freehand
alselone
srdjan.pajic
.

Di si ti, ja mislio pume te izjele...?

Dejvi fakin Pajič Kroket je uvek tu za pravu stvar!

Na "Vučić" staje mirno i u dalekom Darkvudu!



Samo da prodje ovaj zahtev (sumnjam da je multitasking moguć sa raspoloživim kapacitetom vladajuće koalicije), pa da iznesem i ja jedan, u vezi sa higijenom, to jest odsustvom iste u rodnom mi predgradju, par km od tzv. "strogog centra" prestonice. Tamo ljudi, ali bukvalno, žive u sopstvenim fekalijama.


Bemti Boulder, a ovde svi misle tamo med-i-mleko...
Sve su ti to boulderski licimuri i ja duboko saučestvujem sa tobom!

blogovatelj blogovatelj 18:37 12.08.2013

Je li neko

poslao ovo pismo i prvom dopredsedniku vlade?
I zašto samo njemu? Zar ne bi trebalo poslati i prajm ministru?

PS.

Mislim, ne samo da bude otvoreno pismo, nego i zatvoreno. Kad im se pošalje elektronskom poštom sa crvenim uzvičnikom onda je mnogo efektnije. Onda se zna da je primljeno.
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:46 12.08.2013

Re: Je li neko

A može se poslati pismo i šefu poslaničke grupe SPS-a u Skupštini Srbije. Em bi to gospodin Ružić mogao da iskoristi u Skupštini, em bi mogao da preduzme konkretne korake kao potpredsednik Upravnog odbora Fudbalskog kluba "Partizan".
nobody is perfect nobody is perfect 18:42 12.08.2013

+1,

mada sam skeptik - pa, samo koji dan ranije, nareceni gospodin Kimi je bio "face to face" sa Vucicem...
mariopan mariopan 18:56 12.08.2013

Re: +1,

nobody is perfect
mada sam skeptik - pa, samo koji dan ranije, nareceni gospodin Kimi je bio "face to face" sa Vucicem...

Snagom glasačkog tela neke face mogu da budu obrisane iz političkog života, već jesu, pa svako neka razmisli i izabere šta mu je preče?
vladaxy vladaxy 19:01 12.08.2013

Još da imamo Tačerku umesto Vučića...

mlatisa mlatisa 19:14 12.08.2013

I od mene

+1
G.Cross G.Cross 19:24 12.08.2013

A jel moze jos jedan PREDLOG

Da trazimo na FB , Twiteru i ostalim da nasi prijatelji bojkotuju firme:

Jelen Pivo
Lav Pivo
Adidas
Renault
NS Plakat (ko god da je to)
Soccer (ko god da je to)
Arena Sport

koje se na fotki nalaze iza onih faca.

Njihovi brandovi iza onih tipova znace da oni podrzavaju nasilje.

Treba udariti gde najvise boli. U LOVU...(novce)

EDIT: Znam da je bojkot piva u leto, donkihotovski poduhvat
niccolo niccolo 19:43 12.08.2013

Re: A jel moze jos jedan PREDLOG

Znam da je bojkot piva u leto, donkihotovski poduhvat

Pa dobro, nije da si pozvao na bojkot nekog dobro piva, nego Jelena i Lava...

p.s. Naravno, +1 i ja*

* hteo sam da stavim +2 u fazonu ja vredim za dvoje, ali je Uroš već iskoristio foru...tako da ništa u ovom izvlačenju.
freehand freehand 19:55 12.08.2013

Re: A jel moze jos jedan PREDLOG

niccolo
Znam da je bojkot piva u leto, donkihotovski poduhvat

Pa dobro, nije da si pozvao na bojkot nekog dobro piva, nego Jelena i Lava...

p.s. Naravno, +1 i ja*

* hteo sam da stavim +2 u fazonu ja vredim za dvoje, ali je Uroš već iskoristio foru...tako da ništa u ovom izvlačenju.

Mani se piva, nego bi ti mogao mail sa linkom na .gov gde god misliš da treba, a ne bi loše bilo ni Jelica da skrene pažnju informativnoj. Kad smo već krečili.
niccolo niccolo 20:10 12.08.2013

Re: A jel moze jos jedan PREDLOG

Hm, prc, na sajtu Vlade ima mail kabineta premijera, ali ne i prvog potpredsednika...

Edit: evo te stranice: http://www.srbija.gov.rs/pages/article.php?id=67236
dali76 dali76 20:12 12.08.2013

Re: A jel moze jos jedan PREDLOG

A blogokoleginica Gordanac, bilo bi fino,da se priruzi I da pomogne da gospoda poslanici nesto procitaju.
zilikaka zilikaka 20:39 12.08.2013

Re: A jel moze jos jedan PREDLOG

Treba udariti gde najvise boli. U LOVU...(novce)


Nije da se ne slažem.
ecce-florian ecce-florian 09:57 13.08.2013

Re: A jel moze jos jedan PREDLOG

Mani se piva,

Kako bre mani se piva. Partizani prolaze pivo ostaje.

U tom kontekstu predlažem da niccolo proširi peticiju i zakonodavnom telu radi usvajanja i inkorporisanja u pravni sistem Reinheitsgebot-a i to bez novela iz 1993 ( barem do ulaska Srbije u EU 2025. godine)

ps

i + za peticiju za primenu već postojećih propisa
kukusigameni kukusigameni 19:51 12.08.2013

jašta

+1



dirtyharry dirtyharry 19:56 12.08.2013

+1

+1
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:04 12.08.2013

-4

ne mogu da potpišem bilo što afirmativno za Grobare, što bi im još pomoglo da postanu pristojan klub.

jebi ga, sorry KP,
јеер крв тече моојаа црвенобелих боја


ПС. буди Србин, навијај за Војводину!


nobody is perfect nobody is perfect 20:40 12.08.2013

Re: -4




ne mogu da potpišem bilo što afirmativno za Grobare, što bi im još pomoglo da postanu pristojan klub.

jebi ga, sorry KP,


Sto bi rek'o Kokeza, sram te bilo...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:45 12.08.2013

Re: -4

koeto momčeto, Kokeza
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:46 12.08.2013

Re: -4

Sto bi rek'o Kokeza, sram te bilo...

jok

Kokeza bi mu poslao SMS,s potpisom
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:48 12.08.2013

Re: -4

Slaviša Kokeza ti je jedan,pravdoljubivi i visokomoralni tip


...takvi po običaju sede u zvezdinoj upravi
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:52 12.08.2013

Re: -4

аа, то неке београџанске муке, не дружим се са шабанима који играју антиевропски фудбал

сви на шерифа, ја водим свог клинца на прву текму, вамос Вошо!
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:56 12.08.2013

Re: -4

сви на шерифа

vreme je da se i u Novom Sadu igra neka Evropa,zaslužio sam

...jednom sam otišao da gledam Partizan vs Inter
(toliko sam bio zagoreo)
niccolo niccolo 20:58 12.08.2013

Re: -4

Pa dobro, vi tu negde svakih 30 godina postojanja odigrate po 1 evropsku utakmicu...
maksa83 maksa83 21:05 12.08.2013

Re: -4

Pa dobro, vi tu negde svakih 30 godina postojanja odigrate po 1 evropsku utakmicu...

Sledeću evropsku utakmicu će isto da odigraju za 30 godina, ali ne zato što će da se kvalifikuju, nego zato što ćemo mi tad da uđemo u EU.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:05 12.08.2013

Re: -4

мени је хит како се Абу изнервирао преподне и отишао у неке бураније, а поподне га Генк тражио за милионче, гарант је мислио да га управа јопет ложи нешто... клуб који има 22.3 године просечне старости не може добити друго него пуну пажњу. али, саосећам с Београдистима и Панчевцима, није лако подносити сав тај лузерај. чекамо Гробље и Циге мало да их преслишамо на Маракани и ЈНА, оно, чисто спорта ради, like Europe does it, smooth just like that...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:06 12.08.2013

Re: -4

niccolo
Pa dobro, vi tu negde svakih 30 godina postojanja odigrate po 1 evropsku utakmicu...


ајде, ајде, биће боље, треба неки центарфор из петлића?
alselone alselone 21:06 12.08.2013

Re: -4

vreme je da se i u Novom Sadu igra neka Evropa,zaslužio sam


Sitno naseckam slanine, u fisek metim i ko covek na stadion. Bog da me vidi.
niccolo niccolo 21:08 12.08.2013

Re: -4

Srđan Fuchs
niccolo
Pa dobro, vi tu negde svakih 30 godina postojanja odigrate po 1 evropsku utakmicu...


ајде, ајде, биће боље, треба неки центарфор из петлића?

Što mene pitaš, moj tim i ove godine igra LŠ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:10 12.08.2013

Re: -4

шта, Пургер?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:11 12.08.2013

Re: -4

добро, и Бојсеки су неки навијачи, треба им дати кредит.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:13 12.08.2013

Re: -4

poslednji put je Voša igrala u prvom kolu kupa Uefa,2000.
i to u Skoplju

ali kako je krenulo igraće redovnije od Zvezde.
niccolo niccolo 21:15 12.08.2013

Re: -4

Srđan Fuchs
шта, Пургер?

Jok, pa obrati pažnju na nik.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:16 12.08.2013

Re: -4

imala je neispravan pristup, naime, trudila se da igra kao CZV i PFC.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:16 12.08.2013

Re: -4

moj tim i ove godine igra LŠ...

vidi ovoga,forza Juve stajl

Antonio Konte i ostale džidža-midže
alselone alselone 21:25 12.08.2013

Re: -4

шта, Пургер?


de su purgeri da im pustimo deju savicevica?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:36 12.08.2013

Re: -4



pluskvamveomadavno kada je Czv bila sportski brend Srbije... ali lepo je setiti se, tj. lepo je setiti se Purgera ako nisi Ivica Kralj Petarder, sećam se Dejovog gola u magli Milanu.

dream on, B-grade
Dr M Dr M 20:23 12.08.2013

+1


+1
razmisljam razmisljam 18:28 14.08.2013

Re: +1

Dr M

+1


+1
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:54 12.08.2013

100

iqiqiq iqiqiq 21:01 12.08.2013

Podrška

građanskoj inicijativi za poboljšanje stanja u zemlji, za vraćanje sportskog duha na terene, a najviše zbog toga što naši mališani gledaju utakmice i hoćemo da imaju neku drugu sliku na sportskim terenima, da rastu uz fer plej i pravi sport, onakav kakav smo uvek imali, da ne podsećam na sportske šampione kao što su bili Dule Savić...uzor i primer klincima i klincezama.
danas u fudbalu skoro da ih nema, a kvare se i košarka i drugi sportovi, vreme je da se to zaustavi!
cgubg cgubg 21:08 12.08.2013

I ja

+1
disident79 disident79 21:09 12.08.2013

Podrska

i++

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana