Društvo| Gost autor| Politika| Zdravlje

Slavica Egalite, ministarka

freehand RSS / 15.08.2013. u 20:46

Gost autor: Gedža.73

 

Imali smo ministara, nije da nismo.
Ne znaš koji je od koga lepši, pametniji, stručniji, štedljiviji

 

students.jpg

Sećam se jednog koji nas je ubeđivao da ćemo svi da poumiremo u najstrašnijim mukama ako ne probamo neke vakcine protiv gripa.
Posebno je apelovao na trudnice i gojazne osobe da ne rizikuju i ne dovode u pitanje svoje zdravlje već da se odmah vakcinišu.

Drugi je gospodin zapretio vaskolikom srpskom narodu da će izgubiti pravo na zdravstvenu zaštitu ukoliko pod hitno ne odabere ličnog i personalnog doktora.

Ljubazno nam je skrenuta pažnja da je naša obaveza i prema uslovima EU i prema zakonima republike Srbije da moramo u što kraćem roku imati ultramoderne zdravstvene knjižice.
Cijena? Prava sitnica.

I, kao šlag na tortu, gospođa Ministarka ne želi da diskriminiše građane po starosnoj dobi pa deca neće moći da se leče u inostranstvu o trošku države.
Pa, gospodo, alal vam vera.

 



Komentari (187)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 20:48 15.08.2013

Sjajna je Slavka!

zilikaka zilikaka 20:58 15.08.2013

2

danas sam slučajno naletela na OVO.

Moram da priznam da sam dovoljno neobaveštena da ne znam ko je gospođa, niti kakav uticaj ima, no to što priča mi deluje vrlo logično.

...o likovima iz naslova i teksta ne bih.
Naročito ne posle večere.
gedza.73 gedza.73 21:10 15.08.2013

Re: 2


Za laku noć.



dali76 dali76 21:15 15.08.2013

Re: 2

Odstampati kartice,a ne imati pripremljen system za iste jeste idiotizam.
Pitanje :ko su “idijoti “?
Posto je project zapocet, koliko znam pre dve godine, vlast se menja, a princip ostaje.
gedza.73 gedza.73 21:20 15.08.2013

Re: 2

dali76
Odstampati kartice,a ne imati pripremljen system za iste jeste idiotizam.

Aaa, ne, Dali, upravo je obrnuto.
Oni su pripremili 'sistem' pa su odštampali kartice.

Jedino nisu pripremili sistem očitavanja, jer pod

a) nije im isplativ (mizerna provizija)
b) koji će nam đavo.
zilikaka zilikaka 21:40 15.08.2013

Re: 2

gedza.73
Za laku noć.


slušaj, ja mogu da izvadim muvu iz tanjira i ladno nastavim da jedem, il da oduvam prašinu sa padnutog komada leba i ko da ništa nije bilo, al ovo je stvarno previše.
8c_competizione 8c_competizione 21:49 15.08.2013

Re: 2

koji će nam đavo


kao prvo, licno mislim da kartice nisu lose, ukoliko bi na sebi sadrzale recimo vas kompletan zdravstveni karton, tako da je prelazak kod drugog doktora jednostavan ili da npr u slucaju nesrece urgentna ekipa ne mora da gleda u kristalnu kuglu i radi nepotrebne testove da sazna na sta treba da obrati paznju pri vasem lecenju.

o tome da se recepti popunjavaju i stampaju na stampacu, kako bi neko i uspeo da procita svrakopis kojim doktori popunjavaju obrazce

da se prenos podataka pri popunjavanju obrazaca i zapisa o zdravstvenom stanju obavljaju automatizovano, brzo i bez (rukopisne) greske

da poveca diskreciju

da vam zdravstvena knjizica stane lepo i bez problema u novcanik, umesto sto je skoro velicine Sarajevskog Oslobodjenja

da nema mahinacija sa zdravstvenim kartonima u narucivanju lekova (bem li ga, kako ce sada da ide muvanje, ne?)

ali, naravno da se slazem da sve to ipak treba i da funkcionise! ne da se izdaje kartica koja na kraju ne sluzi nizasta!
gedza.73 gedza.73 22:15 15.08.2013

Re: 2

ali, naravno da se slazem da sve to ipak treba i da funkcionise! ne da se izdaje kartica koja na kraju ne sluzi nizasta!

Prvo da ustroje sistem i obrazac ponašanja.
Da pacijent ne zavisi od odbre volje i humanosti pojedinca.
stasava stasava 22:17 15.08.2013

Re: 2

gedza.73

Za laku noć.

E, pa tek sada ne mogu da spavam zbog ove crne trojke.....dok Mrka proverava da li je krzno Aninog kaputa prirodno, Slavica se blaženo osmehuje......a deca moraju da čekaju promenu Ustava!Pa neka ga promene, po hitnom postupku!Ipak, možemo da odahnemo, jer Slavica kaže da ćemo 2015, 2016. bolje da živimo i imaćemo para za zamenu zdravstvenih knjižica, koje, po rečima Ombudsmana, nista više ne omogućavaju od postojećih.Kada je bivši ministar, posle silnih smrtnih slučajeva pacijenata, posle muljavine sa vakcinama, nadobudno tvrdio da smo "šampioni" u regionu, mislila sam da gore ne može biti!
gedza.73 gedza.73 22:31 15.08.2013

Re: 2

Kada je bivši ministar, posle silnih smrtnih slučajeva pacijenata, posle muljavine sa vakcinama, nadobudno tvrdio da smo "šampioni" u regionu, mislila sam da gore ne može biti!

I otišao u Nemačku na lečenje.

Tomica Milosavljević
Moje lečenje ne košta građane Srbije ni jedan jedini dinar. Ja sam uradio ono što je važno za mene i moju porodicu


Šta ti je poverenje i odgovornost jednog ministra.
razmisljam razmisljam 22:34 15.08.2013

Re: 2

zilikaka


slušaj, ja mogu da izvadim muvu iz tanjira i ladno nastavim da jedem, il da oduvam prašinu sa padnutog komada leba i ko da ništa nije bilo, al ovo je stvarno previše.


Није ваљда да си меркала како да поједеш фотку?
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:57 16.08.2013

Re: 2

8c
kao prvo, licno mislim da kartice nisu lose, ukoliko bi na sebi sadrzale recimo vas kompletan zdravstveni karton, tako da je prelazak kod drugog doktora jednostavan ili da npr u slucaju nesrece urgentna ekipa ne mora da gleda u kristalnu kuglu i radi nepotrebne testove da sazna na sta treba da obrati paznju pri vasem lecenju.


A što ne bi prosto postojala nekakava online baza podataka, za zdravstvenim podacima, kojoj može da pristupi bilo koji lekar kojem se obratiš? Umesto da se izdaju i vuku kartice sa svim tim podacima. U toj bazi bi moglo da piše i da li si osiguran i koju vrstu osiguranja imaš. Tako da ti kartica ne treba, samo ime i prezime, eventualno neki ID broj ili nešto takvo, dakle već postojeća lična karta.

Mislim, pitam onako, bezveze, jer ne razumem koncept i svrhu zdravstvenih kartica, i nije mi jasno kako ja to živim već 15 godina i lečim se bez takvog jednog genijalnog tehnološkog unapredjenja. Imam samo kartončić na kome piše osiguravajuća kompanija i broj polise.
kukusigameni kukusigameni 09:28 16.08.2013

Re: 2

srdjan.pajic
A što ne bi prosto postojala nekakava online baza podataka, za zdravstvenim podacima, kojoj može da pristupi bilo koji lekar kojem se obratiš?

Zato što je u ovim krajevima bolest i dalje sramota.
iqiqiq iqiqiq 10:26 16.08.2013

Re: 2

kukusigameni
srdjan.pajic
A što ne bi prosto postojala nekakava online baza podataka, za zdravstvenim podacima, kojoj može da pristupi bilo koji lekar kojem se obratiš?

Zato što je u ovim krajevima bolest i dalje sramota.

I zato što postoji Zakon o zaštiti podataka, a 4 godine se čeka na Uredbu o načinu vođenja registra podataka, gdin Šabić je to izložio na Jelicinom blogu.

U našim krajevima bolest se smatra sramotom, kako ti se zahvaljujem što si to pomenuo. Pre desetinak godina bila sam u bolnici sa novorođenčetom, u bolnici za prevremeno rođenu decu. Tek tada sam shvatila šta je Srbija. BIlo je majki koje nisu dolazile po decu jer se nedonošće smatra sramotom po majku!!! To su mi doktorke i sestre tamo objašnjavale

Ovih dana kada gledam apele roditelja da se pomogne njihovoj teško bolesnoj deci, samo o tome i mislim: koliko je teško u malim sredinama izaći u javnost i reći da je dete teško bolesno i da vam treba novac i stručna lekarska podrška. Čak i da krene akcija registrovanja ove dece, biće i problem mentaliteta naći ih sve i pomoći im. ALO!!! Ima li živih da čuju o čemu pričam!
mariopan mariopan 11:28 16.08.2013

Re: 2

8c_competizione


kao prvo, licno mislim da kartice nisu lose, ukoliko bi na sebi sadrzale recimo vas kompletan zdravstveni karton, tako da je prelazak kod drugog doktora jednostavan ili da npr u slucaju nesrece urgentna ekipa ne mora da gleda u kristalnu kuglu i radi nepotrebne testove da sazna na sta treba da obrati paznju pri vasem lecenju.

Polako, otrčao si jedan vek ispred nas.
Mi ćemo sada dobiti te kartice i pljunuti 20 miliona evra, a tek u sledećem veku ćemo moći da ih koristimo na taj način, kako ti kažeš.

U međuvremenu, nemamo lekova za decu, nemamo materijala za bolnice, nemamo čime da nahranimo ležeće bolesnike po bolnicama, nemamo posteljine, jastuke, dušeke...itd.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:03 16.08.2013

Re: 2

pljunuti 20 miliona evra

Kolko?!!
mariopan mariopan 12:24 16.08.2013

Re: 2

Jelica Greganović
pljunuti 20 miliona evra

Kolko?!!


Evo, našla sam gde sam to pročitala

BLIC

Greška u prevodu će nas koštati 20 miliona evra Sonja Todorović, Tanjug | 03. 08. 2013. - 19:48h izmena vesti 08:28h | Foto: R. Ristić | Komentara: 316

Pogrešan prevod i neznanje zaposlenih u Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje, koje Srbiju može da košta više od 20 miliona evra, dovelo je čitavu javnost u zabludu da papirne zdravstvene knjižice moraju da se zamene elektronskima.

Ima ceo tekst ali ja citirala samo ovaj deo, da se ubiješ ne možeš im ništa.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:08 16.08.2013

Re: 2

Pa to bre skoro 3 miliona evra po glavi stanovnika...da su ih kod Tifanija naručili, manje bi koštalo.
mariopan mariopan 13:18 16.08.2013

Re: 2

Jelica Greganović
Pa to bre skoro 3 miliona evra po glavi stanovnika...da su ih kod Tifanija naručili, manje bi koštalo.

A tek kada sam pročitala da je sve to zbog greške u prevodu?

OPET neko nije znao da protumači ono što piše !
iqiqiq iqiqiq 13:25 16.08.2013

Re: 2

Jelica Greganović
Pa to bre skoro 3 miliona evra po glavi stanovnika...da su ih kod Tifanija naručili, manje bi koštalo.

čekaj malo, pa nema nas samo 7 ovde u Srbiji

imate celu priču kod Freedom of Information http://blog.b92.net/text/22775/STA-TO-BESE-SVRHA/
mariopan mariopan 14:48 16.08.2013

Re: 2

iqiqiq
Jelica Greganović
Pa to bre skoro 3 miliona evra po glavi stanovnika...da su ih kod Tifanija naručili, manje bi koštalo.

čekaj malo, pa nema nas samo 7 ovde u Srbiji

imate celu priču kod Freedom of Information http://blog.b92.net/text/22775/STA-TO-BESE-SVRHA/

Da, Jelici se potkrala mala greška u računu, toliko dođe na milion stanovnika, dobro to je u brzini pisala.
Ako svrati opet videće i sama.
iqiqiq iqiqiq 14:56 16.08.2013

Re: 2

Ako svrati opet videće i sama

nije ni bitno, verovatno joj se zavrtelo u glavi od cifre
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:57 16.08.2013

Re: 2

kukusigameni
srdjan.pajic
A što ne bi prosto postojala nekakava online baza podataka, za zdravstvenim podacima, kojoj može da pristupi bilo koji lekar kojem se obratiš?

Zato što je u ovim krajevima bolest i dalje sramota.


Ok, nije mi jasno kako elektronska zdravstvena legitimacija pomaže da se ne sramotimo zbog svoje bolesti. Nisam predložio da lični zdravstveni podaci budu na izvol'te svakom, nego eto, recimo, lekaru koga smo sami odabrali, i nikom više, što je isto sa ili bez zdravstvene kartice. Ne verujem da je ograničeni pristup podacima u bazi mnogo komplikovan da se izvede.




mariopan mariopan 15:03 16.08.2013

Re: 2

iqiqiq
Ako svrati opet videće i sama

nije ni bitno, verovatno joj se zavrtelo u glavi od cifre

Mora da joj se smrklo pred očima?
iqiqiq iqiqiq 15:14 16.08.2013

Re: 2

Ne verujem da je ograničeni pristup podacima u bazi mnogo komplikovan da se izvede.

Eh, pa naravno da nije, kao ni mnogo drugih stvari. Koči ga najpre legislativa, pošto Vlada nije 4 godine donela Uredbu o načinu arhiviranja i mere zaštite podataka, a ovde se govori o posebno osetljivim podacima.
Da nekim čudom prođemo taj korak, ostaje interes da se digitalizuje baza podataka i olakša administracija u zdravstvu

Tu već hodaš po jajima druže, jer treba otpustiti one administrativce a oni su najčešće rodbina i politički "kusur" , sitne uslugice, i ko će sada da zakorači u to nebrano grožđe.
zilikaka zilikaka 15:27 16.08.2013

Re: 2

Није ваљда да си меркала како да поједеш фотку?


Sestro slatka, to bi i svarila, al zamisli da treba da dodirnem kolena nekom od aktera na fotki.
mariopan mariopan 16:15 16.08.2013

Re: 2

zilikaka
Није ваљда да си меркала како да поједеш фотку?


Sestro slatka, to bi i svarila, al zamisli da treba da dodirnem kolena nekom od aktera na fotki.

mrku?
iqiqiq iqiqiq 16:16 16.08.2013

Re: 2

zilikaka
Није ваљда да си меркала како да поједеш фотку?


Sestro slatka, to bi i svarila, al zamisli da treba da dodirnem kolena nekom od aktera na fotki.

pa se ti posle bavi politikom, vidiš ti koje sve tu žrtve mora čovek da podnese
blogovatelj blogovatelj 16:44 16.08.2013

Re: 2

A što ne bi prosto postojala nekakava online baza podataka, za zdravstvenim podacima, kojoj može da pristupi bilo koji lekar kojem se obratiš?


Mislim, pitam onako, bezveze, jer ne razumem koncept i svrhu zdravstvenih kartica, i nije mi jasno kako ja to živim već 15 godina i lečim se bez takvog jednog genijalnog tehnološkog unapredjenja. Imam samo kartončić na kome piše osiguravajuća kompanija i broj polise.


Pa vi još niste došli u taj stadijum da imate besplatno zdravstveno
Normalna država sa normalnim besplatnim zdravstvenim osiguranjem ima i jedno i drugo ;-)


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:20 16.08.2013

Re: 2

blogovatelj

Pa vi još niste došli u taj stadijum da imate besplatno zdravstveno
Normalna država sa normalnim besplatnim zdravstvenim osiguranjem ima i jedno i drugo ;-)


E, sledeći put kad propadne USA, selim familiju u Kanadu. Jeste ladno, ali standard...
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:56 16.08.2013

Re: 2

Ako svrati opet videće i sama.

Jeste sam se zeznula...to je od meleona, kad ih vidim, ja pobrljavim matematički, priznajem...
gedza.73 gedza.73 20:41 16.08.2013

Re: 2

blogovatelj
Pa vi još niste došli u taj stadijum da imate besplatno zdravstveno

Meni se sve čini da mi i ne znamo u kom smo stadijumu.
Jeste besplatno, al' se i plaća.

srdjan.pajic
E, sledeći put kad propadne USA, selim familiju u Kanadu. Jeste ladno, ali standard...

A i nema puma.
razmisljam razmisljam 22:57 16.08.2013

Re: 2

srdjan.pajic


E, sledeći put kad propadne USA, selim familiju u Kanadu. Jeste ladno, ali standard...


Играј се ти, играј...
Не бих ја чекала да пропадне. Треба се паковати за вакта. Размисли о томе.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:55 16.08.2013

Re: 2

razmisljam
srdjan.pajic


E, sledeći put kad propadne USA, selim familiju u Kanadu. Jeste ladno, ali standard...


Играј се ти, играј...
Не бих ја чекала да пропадне. Треба се паковати за вакта. Размисли о томе.


Eh, pa ja sam, kao i svaki survivalist, uvek spakovan, i spreman za povlačenje na rezervni položaj. A kao i svaki čestiti Srbin, na popodnevnu dremku idem uvek obučen (minus cipele, one su pod krevetom, ili pored soške sa ličnom i kolektivnom opremom i naoružanjem).
hajkula1 hajkula1 01:24 17.08.2013

Re: 2

mariopan
Jelica Greganović
Pa to bre skoro 3 miliona evra po glavi stanovnika...da su ih kod Tifanija naručili, manje bi koštalo.

A tek kada sam pročitala da je sve to zbog greške u prevodu?

OPET neko nije znao da protumači ono što piše !



Pa šta više da se čudimo kada njihva Glava (gospođa Ministarka) ovako tumači Ustav, a nije da nema savetnika i saradnika u Pravosuđu... Mis,im greška u prevodu. E, e, e... koliko beše onaj plakat? Sve bi ja to... makar sada neko došao da me apsi.
hajkula1 hajkula1 01:27 17.08.2013

Re: 2

iqiqiq
Jelica Greganović
Pa to bre skoro 3 miliona evra po glavi stanovnika...da su ih kod Tifanija naručili, manje bi koštalo.

čekaj malo, pa nema nas samo 7 ovde u Srbiji

imate celu priču kod Freedom of Information http://blog.b92.net/text/22775/STA-TO-BESE-SVRHA/



Spameru

Koliko nas je zaposleno a koliko od nas prima plate koliko-toliko redovno. Odoh da kukam.
kukusigameni kukusigameni 08:19 17.08.2013

Re: 2

srdjan.pajic


Za početak, u tvom pitanju je i odgovor.

srdjan.pajic srdjan.pajic
A što ne bi prosto postojala nekakava online baza podataka, za zdravstvenim podacima, kojoj može da pristupi bilo koji lekar kojem se obratiš?


Pacijenti lekarima prećutkuju veoma ozbiljne bolesti (uključujući u to i zarazne bolesti, što je kažnjivo zakonom).
Tako da, u pravu si. Ali otpor javnosti postoji i nije mali.
iqiqiq iqiqiq 09:05 17.08.2013

Re: 2

Pacijenti lekarima prećutkuju veoma ozbiljne bolesti (uključujući u to i zarazne bolesti, što je kažnjivo zakonom).
Tako da, u pravu si. Ali otpor javnosti postoji i nije mali.

...tako da imamo ozbiljnih problema sa kojima lekari treba da se pozabave, a ne da se zahebavaju sa novinarima svaki dan sa izjavama biće elektronskih kartica, ustav ovo i da ne nabrajam

dosta nam je cirkusa i zabave, hoćemo ljude koji se ozbiljno bave problemima zdravstva
nikvet pn nikvet pn 10:59 17.08.2013

Re: 2

srdjan.pajic
A što ne bi prosto postojala nekakava online baza podataka, za zdravstvenim podacima, kojoj može da pristupi bilo koji lekar


Пре десетак година Словенија добије такав пилот пројекат ЕУ и мој другар лекар крене у кућну визиту код бакуте на неку Вршку-Чуку-при-Корошкем. Њену картицу стави у лаптоп и очита а/ здравствену историју, и б/ конто осигурања. Свој посао уради, укуца га онлајн под а, и аутоматски генерише фактуру на б.

После доста година била вест како је белгијског туристу на летовању у Португалији опекла медуза те је извукао живу главу управо због те датабазе.

Докле је то стигло, како сад функционише; Јелице ?


Узгред, сви пси у земљи Србији који имају пасош и чип, заведени су у Централну базу ( Vet-Up ) којом руководи Управа за ветерину. Сваки регистровани ветеринар са лиценцом има приступ у тај интранет и после интервенције унесе релевантне промене. Што практично значи да ако пас из Лесковца нпр. на летовању на Палићу има проблем, власник га одведе код најближег вета. Он очита микрочип, уђе у базу и отвори његов ел.картон. И види све шта је са псом рађено, ко је радио и када; одради шта треба и унесе. Подаци су заштићени. Осим власника и доктора податке може користити државни орган ( суд, инспекција ... ) на захтев. Тако једноставан систем са микрочипом уместо картице функционише од 2007. без грешке. Није коштао 20 милиона него десетоструко мање. Невероватно је колико је то унело реда у целу област. Највише засметао немарним власницима, као и највећим одгајивачима, не могу више да муљају.
nikvet pn nikvet pn 11:06 17.08.2013

Re: 2

Пардон, дуплирано.
mariopan mariopan 21:18 15.08.2013

...

Mislim da se oni međusobno igraju gluvih telefona?
Tumače li tumače, pogrešno ili pravilno....dok se oni ne dogovore ko je u pravu - ko će lečiti decu?
gedza.73 gedza.73 21:43 15.08.2013

Re: ...

Tumače li tumače, pogrešno ili pravilno


"Skupština može da promeni zakon nakon čega mi možemo da menjamo pravilnik. Zakon o diskriminaciji brani grupisanje po medicinskim dijagnozama", rekla je Đukić Dejanović na skupu u RFZO-u.



Probaj ti da u istu sliku staviš jednog autentičnog srpskog ministra i zakon.
Jedno će uvek da štrči.

Sa druge strane ja sam presrećan što nam se draga Ministarka toliko džapa oko poštovanja zakona i ustava.

Jureći zeca možda istera mečku.



Zanimljivo je da je nakon sklapanja ugovora sa „Delfijem“ „Zastava elektro“ dobila finansijsku podršku državne Agencije za strana ulaganja i promociju izvoza. Novi vlasnici su svoje radnike slali i na rad u partnerskim kompanijama u Slovačkoj i Rumuniji. Međutim, kako su radnici naveli, retki su za taj rad dobili zarade i dnevnice. Krajem prošle godine „Zastavi elektro“ je blokiran račun, „Delfi“ je raskinuo ugovor, razmontirao mašine i vratio ih u Poljsku. Kako su tada naveli, saradnja je raskinuta zbog lošeg rada menadžmenta i vlasnika

Ranka Dejanovića

Међу папирима које су им доставили био је и извештај ревизорске куће коју су запослени ангажовали, а у којем се, како су тврдили, „јасно види да је у фирми било прања новца и фалсификовања документације“. Штрајкачки одбор фабрике такође је тврдио да су власници фирме Агенцији доставили лажни ревизорски извештај као доказ да су испунили уговорену обавезу инвестирања у износу од 26 милиона динара.

Jelica Greganović Jelica Greganović 11:14 16.08.2013

Re: ...

dok se oni ne dogovore ko je u pravu - ko će lečiti decu?

Oni nikako da shvate da ta deca još manje od novca imaju vremena. Njihovi životi se mere danima.
mariopan mariopan 11:34 16.08.2013

Re: ...

Jelica Greganović
dok se oni ne dogovore ko je u pravu - ko će lečiti decu?

Oni nikako da shvate da ta deca još manje od novca imaju vremena. Njihovi životi se mere danima.

Upravo zato pitam, jer neke dece neće biti dok se oni dogovore, što je najstrašnije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:09 16.08.2013

Re: ...

Mislim da se oni međusobno igraju gluvih telefona?

Jok, draga...igraju se gluPih telefona.
hajkula1 hajkula1 01:33 17.08.2013

Re: ...

mariopan
Mislim da se oni međusobno igraju gluvih telefona?
Tumače li tumače, pogrešno ili pravilno....dok se oni ne dogovore ko je u pravu - ko će lečiti decu?



Nije to njihova međusobna igra. To oni nas izigravaju.
disident79 disident79 21:36 15.08.2013

Ministarka..

Slavica je dobra sa Ivicom, dakle ima imunitet. Svaki drugi kriterijum je nebitan.
Nadajmo se samo da u ovom mandatu neće ispuniti svoju težnju za zatvaranjem psihijatrijskih bolnica i "kućnom" lečenju pacijenata istih.
laziiprevare laziiprevare 23:47 15.08.2013

Re: Ministarka..

Slavica je dobra sa Ivicom




i predsednikom svih građana.
hajkula1 hajkula1 01:37 17.08.2013

Re: Ministarka..

disident79
Slavica je dobra sa Ivicom, dakle ima imunitet. Svaki drugi kriterijum je nebitan.
Nadajmo se samo da u ovom mandatu neće ispuniti svoju težnju za zatvaranjem psihijatrijskih bolnica i "kućnom" lečenju pacijenata istih.



Pamtićemo ih u priči, Bili jednom Ivica i Slavica i ostali razbojnici... Saterali narod u Pećinu.

Jelica Greganović Jelica Greganović 21:41 15.08.2013

Čak i da je

to tačno, kao što nije, lakše je Ustav promeniti nego decu sahranjivati.
Nije je sramota da tako nešto zine, pitala bih je da je njeno dete bolesno, bi li tada izgovore u Ustavu tražila.

Edit: 28. februara je obećala da će deca sa Batenovom bolešću hranu besplatno dobijati, u roku od 20 dana...i? Kamo je besplatna hrana? Šta o tome Ustav kaže? Valjalo bi njih zatvoriti u neko sopče bez vode i hrane dok ne potpišu to par papira.
gedza.73 gedza.73 21:52 15.08.2013

Re: Čak i da je

Čak i da je
to tačno, kao što nije, lakše je Ustav promeniti nego decu sahranjivati.

Imaju imunitet.
Što kaže Disident.

Nije je sramota da tako nešto zine

Bezobrazno i licemerno.
Pokradoše sve što je moglo, popraviše dvorce, pokupovaše 'bmw-eove crvene', i onda kod bolesne dece traže način da uštede.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:55 15.08.2013

Re: Čak i da je

Jesu li Ustav iščitavali i kad su milion dolara, evra, čega god...dali za onog Miladina Kovačevića? Što se tad Ustava ne setiše!?
angie01 angie01 22:15 15.08.2013

Re: Čak i da je

sto se mene tice, ona je davno ispunila kvotu za odlazak.

i jos nesto- je l ima neka odgovornost za to sto nisi radio dobro na tako vaznom mestu, a bio si placen od onih koji su imali stetu od tvog delanja?

sta znaci to samo otisao- na more, u vikendicu, na neko drugo radno mesto, u diplomatiju, bolju buducnost...?

pa hebote, na divljem zapadu se i za manje iznosilo iz grada u aranzmanu katran s perjem, da budes osramucen zauvek.

..ovde bre umre dete zbog javasluka, ona samo izadje, nesto politicki izdeklamuje, ni ne trepne i nikom nista- i svi oni i bez srama sede u tim stolicama.
gedza.73 gedza.73 22:26 15.08.2013

Re: Čak i da je

angie01
i jos nesto- je l ima neka odgovornost za to sto nisi radio dobro na tako vaznom mestu, a bio si placen od onih koji su imali stetu od tvog delanja?

Zakačim se sa jednim momkom koji je četiri godine 'bio nešto'.
-Aj', kaži pošteno, jesi li zabrljao nešto za te četiri godine dok si radio?
-Paaa, jesam.
-I koliko te to koštalo?
-Paaa, mene ništa.
-O tome ti sve vreme i pričam.

pa hebote, na divljem zapadu se i za manje iznosilo iz grada u aranzmanu katran s perjem, da budes osramucen zauvek.


Špric napuniš uljem za kočnice. Zagledaš onog koji te najviše iznervira.
Jedan dan ga ispratiš i vidiš gde parkira kola.
Dva mlaza iz šprica po haubi i krovu biće dovoljna.
Boja posle sat, dva podlupi.

Pustiš ga da ofarba.

Posle mesec dana ponoviš postupak.
Dr M Dr M 22:29 15.08.2013

Re: Čak i da je

Dva mlaza iz šprica po haubi i krovu biće dovoljna.
Boja posle sat, dva podlupi.

Pustiš ga da ofarba.

Posle mesec dana ponoviš postupak.


...i uzmeš proviziju od lakirera.

Tako se radi u zdravstvu, pričali mi neki..
freehand freehand 22:32 15.08.2013

Re: Čak i da je

Dr M
Dva mlaza iz šprica po haubi i krovu biće dovoljna.
Boja posle sat, dva podlupi.

Pustiš ga da ofarba.

Posle mesec dana ponoviš postupak.


...i uzmeš proviziju od lakirera.

Tako se radi u zdravstvu, pričali mi neki..

Ne želim da znam šta se sa špricevima radi u zdravstvu sa onim koji te najviše iznervira.
razmisljam razmisljam 22:38 15.08.2013

Re: Čak i da je

Jelica Greganović


Edit: 28. februara je obećala da će deca sa Batenovom bolešću hranu besplatno dobijati, u roku od 20 dana...i? Kamo je besplatna hrana? Šta o tome Ustav kaže? Valjalo bi njih zatvoriti u neko sopče bez vode i hrane dok ne potpišu to par papira.


Да баш не грешимо душу: деца са Батеновом болешћу јесу добила ентералну храну на рецепт/плаћену/преко РФЗО-а, али не и она без дијагнозе ( Оно дете од 13 година и 13 килограма, на пример. ) или са неким другим дијагнозама и са истим проблемом немогућности гутања.
Ту није било дискриминације према дијагнози?
gedza.73 gedza.73 22:40 15.08.2013

Re: Čak i da je

Ne želim da znam šta se sa špricevima radi u zdravstvu sa onim koji te najviše iznervira.


Devedesetih je bila čuvena priča o 'cariniku i prstenu'.

Carinik pregleda prtljag i ako 'namiriše' da može da se ugradi 'zamoli' 'pacijenta' da ode i plati prsten na frišopu koji će da pokloni svojoj verenici.
Prodavačica unapred zna o kom je prstenu reč (obično najskuplji), uzme novac i podeli sa carinikom.

A danas je druga priča. Ima neki lekići koji se dodaju u infuziju.
I kojih obično nema u bolnici ali ima preko puta u privatnoj apoteci.
Odeš, doneseš, ali nisi baš siguran da li je lek pronašao put nazad do apoteke ili si imao sreće da je dat pacijentu kome je i namenjen.

Kad bi većina doktora bila kao Dr M, mislim da nikada ne bi imali ministre poput pobrojanih.

Dr M Dr M 22:58 15.08.2013

Re: Čak i da je

Kad bi većina doktora bila kao Dr M, mislim da nikada ne bi imali ministre poput pobrojanih


Gedžo, hvala Ti na lepom mišljenju ali mislim da je malo preterano.

Ima ovde mnogo mnogo boljih od mene ali, da bi iole uspali da napreduju u politici, morali bi da prave kompromise sa svojom savešću.

Tako, samo rezignirano ćute.

Za to vreme, oni koji nemaju sa čime da prave komromis, vladaju.

Kvaka 22
Hansel Hansel 09:36 16.08.2013

Re: Čak i da je

gedza.73
Imaju imunitet.
Što kaže Disident.

Па, јес', вакцинисали се на време.
angie01
sto se mene tice, ona je davno ispunila kvotu za odlazak.

Ма, одавно је испунила квоту за неповратак, и она и још многи, али, ето, грешни смо и кажњени смо.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:17 16.08.2013

Re: Čak i da je

Ту није било дискриминације према дијагнози?

Misliš prema Ustavu...
hajkula1 hajkula1 01:43 17.08.2013

Re: Čak i da je

Jelica Greganović
to tačno, kao što nije, lakše je Ustav promeniti nego decu sahranjivati.
Nije je sramota da tako nešto zine, pitala bih je da je njeno dete bolesno, bi li tada izgovore u Ustavu tražila.

Edit: 28. februara je obećala da će deca sa Batenovom bolešću hranu besplatno dobijati, u roku od 20 dana...i? Kamo je besplatna hrana? Šta o tome Ustav kaže? Valjalo bi njih zatvoriti u neko sopče bez vode i hrane dok ne potpišu to par papira.



Nema potrebe da se Ustav menja. To ona tumači Ustav slobodoručno da upotrebim taj izraz, napamet što bi rekla moja baba; ona to tako tumači i pored savetnika i silih pravnika u Ministarsvu pravosuđa i po raznim institucijama. Kako prevode, tako i tumače.

Ustav kaže u smislu, da ne mogu starije da liše lekova, znači ne može ta diskriminacija. Nema nigde da brane da se deci da prednost u lečenju, nego samo stariji ne smeju da se liše lekova, ne može obrazloženje da je neko star da bude razlog da mu se ne da lek. Sankcioniše lapot, ako me razumeš, ništa drugo.
iqiqiq iqiqiq 09:10 17.08.2013

Re: Čak i da je

Nema potrebe da se Ustav menja. To ona tumači Ustav slobodoručno da upotrebim taj izraz, napamet što bi rekla moja baba; ona to tako tumači i pored savetnika i silih pravnika u Ministarsvu pravosuđa i po raznim institucijama. Kako prevode, tako i tumače.

Ma strašno je što se dohvatiše pravnog sistema u zlo doba, da se odbrane što neće da leče decu! Kao inače zakone poštujemo svaki dan u svakom pogledu

Svojim primerom otvara najšire sledeću situaciju: odem ja kod doktora jer se ne osećam dobro, a doktor izvadi papire pa krene da mi čita zakone i pravilnike. Da mi to treba, ja bih kod advokata.

Ali neka ih, kada zapošljavaju partijske poslušnike i one sa kurs diplomama, eto im sada savetnika, sve su ih lepo pripremili za izjave za medije
Kraja Kraja 22:30 15.08.2013

...text je...

..."tanak" i vapije za teskim recima, kvalifikacijama, hiljadama godina robije, oduzimanjem licenci, kletvama, konfiskacijama etc...
...medjutim...
...davnih hiperinflacijskih godina, neki "strucnjak" u kcs-u otkrije kevi miteser koji je kvalifikovao kao pocetni rak koze...
...rece nesretnoj majci da donese 100 dm i on ce joj, bogom dan, spasti zivot...
...kaze majka, nema se, kakvih sto dm, on nevoljko pristane na bocu viskija...
...elem, majka potegne familiju za tu bocu, ne sme da kaze sinu...
...cujem ja to od ujaka, upakujem flasu i pitam kevu da mi kaze ime "specijaliste" da mu odnesemo flajku...uz flajku pridodam i mog drugara, ornog za komunikaciju sa stokom...
...nikada nismo saznali ime, ordinaciju...kaze keva, znam sta bi ste vi radili, a on moze mene mozda da izleci...
...ovo secanje sam dodao zato sto si me podsetio na kevin strah...jesu govna, ali mozda ipak treba upotrebiti nezne reci...mogu zatrebati...
...za kevina zivota, vise puta su me prijatelji uklanjali iz tih lekarskih brloga...

preporuka za nameru
gedza.73 gedza.73 22:58 15.08.2013

Re: ...text je...

..."tanak" i vapije za teskim recima, kvalifikacijama, hiljadama godina robije, oduzimanjem licenci, kletvama, konfiskacijama etc...



Po meni je posao ministra da uredi upravo ovo o čemu si ti pisao.

..ovo secanje sam dodao zato sto si me podsetio na kevin strah...

Nije strah. Imam par ličnih priča. Samo što sam ja pronašao ordinacije.
stasava stasava 23:22 15.08.2013

Re: ...text je...

Nije strah. Imam par ličnih priča. Samo što sam ja pronašao ordinacije.

Znači,ni strah ni zaborav? Svaka čast! A jel bilo straha kod njih?
gedza.73 gedza.73 23:28 15.08.2013

Re: ...text je...

Znači,ni strah ni zaborav? Svaka čast! A jel bilo straha kod njih?

Ne.

Izgleda da su oguglali.
iqiqiq iqiqiq 09:32 16.08.2013

Re: ...text je...

.nikada nismo saznali ime, ordinaciju...kaze keva, znam sta bi ste vi radili, a on moze mene mozda da izleci...

jbg ovo je najbitniji deo, da ne bi i mi završili kod istog hohštaplera
Kraja Kraja 17:22 16.08.2013

...za iqiqiq-a...

...bagra je kasnije dopala novina (al' je muskog roda) jer se zamerio pogresnom coveku...
...tiho i brzo je premesten u neki dz, banovo brdo ili slicno...
...ubrzo je i odatle "napredovao" u neki jos lokalniji zdravstveni objekat...
...pricala mi kasnije prijateljica iz kcs-a....
...dovoljno kasnije...
hajkula1 hajkula1 01:47 17.08.2013

Re: ...text je...

Kraja
..."tanak" i vapije za teskim recima, kvalifikacijama, hiljadama godina robije, oduzimanjem licenci, kletvama, konfiskacijama etc...



Nekad nema dovoljno pravih-teških reči da se osećanja iskažu.
iqiqiq iqiqiq 16:06 18.08.2013

Re: ...za iqiqiq-a...

Kraja
...bagra je kasnije dopala novina (al' je muskog roda) jer se zamerio pogresnom coveku...
...tiho i brzo je premesten u neki dz, banovo brdo ili slicno...
...ubrzo je i odatle "napredovao" u neki jos lokalniji zdravstveni objekat...
...pricala mi kasnije prijateljica iz kcs-a....
...dovoljno kasnije...

Ok, ali to nije srećan kraj, sada je pobio negde stanovništvo u nekom malom mestu odakle ionako beže ljudi glavom bez obzira. Da je pravde da leči samo najpoznatije političare he he he

Ja sam ipak zagovornik institucionalne borbe, ali razumem tvoju želju da ga malo izbubecaš, te srećom da je tvoja majka bila razumna žena i mislila u tvom interesu. Ne vredi da trošiš pesnice na tim gmazovima, već lepo zdravstvena inspekcija, zaštitnik pacijenata, saviješ tabak i registruje se tužba. I ako svako tako uradi, taj lik bi imao 1000 tužbi što bi valjda bilo dovoljno da mu doživotno zabrane rad i da ga sudski gone itd
escherichije_colic escherichije_colic 23:57 15.08.2013

dežavi

I, kao šlag na tortu, gospođa Ministarka ne želi da diskriminiše građane po starosnoj dobi pa deca neće moći da se leče u inostranstvu o trošku države.


Cinizam iz udžbenika.

Ovo je isto kao kad su zavrnuli Teodora Fon Burga za stipendiju zato što je mlađi nego što uslovi konkurisanja propisuju.

Naravno, svako od tih debelih gmazova, da se sutra razboli, išao bi da se leči u inostranstvo. Naravno, o trošku države. Jer ipak su oni naše zlato, zvezda vodilja, najbolje što ova zemlja ima. Što se bolesne dece tiče, ni ona nisu ostala potpuno kratkih rukava, dobila su važnu životnu lekciju o surovosti prirodne selekcije. Zakon prirodne selekcije kaže da se uvek mogu izmisliti pare za džip nekog besnog političarskog deteta, dok roditelji bolesne dece moraju da mole po fejsbuku.

Treba jedan dan demonstrativno svi građani da krenu peške na najbliže granične prelaze i simbolično napuste zemlju.
iqiqiq iqiqiq 09:30 16.08.2013

Re: dežavi

Ovo je isto kao kad su zavrnuli Teodora Fon Burga za stipendiju zato što je mlađi nego što uslovi konkurisanja propisuju.

Bilo i to, ali je direktor pokazao da se ne boji vlasti http://www.pressonline.rs/info/beograd/141616/najbolji-a-ne-sme-na-olimpijadu.html

Treba jedan dan demonstrativno svi građani da krenu peške na najbliže granične prelaze i simbolično napuste zemlju.


uh, ovo ti je jako dobra ideja! Bravo!
Hansel Hansel 09:50 16.08.2013

Re: dežavi

I, kao šlag na tortu, gospođa Ministarka ne želi da diskriminiše građane po starosnoj dobi pa deca neće moći da se leče u inostranstvu o trošku države.

Иначе, дискриминација по старосној доби је одавно дубоко интегрисана у здравствени систем: на пример, после 55. године не може се рачунати на транплантацију костне сржи у случају озбиљне болести, а од година, на пример, зависи и какав вештачки кук ће се пацијенту уградити. (У другом случају, колико знам, једини разлог је очекивани животни век, у комбинацији с роком трајања -- и, дакако, ценом -- протезе.)
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:39 16.08.2013

Re: dežavi

Иначе, дискриминација по старосној доби


A vantelesnu možeš o trošku RFZO samo do te i te godine, i posle ne možeš.

Ma, ko ih ne zna, skupo bi ih platio! Podsetilo me sve ovo na situaciju u kojoj je rodbina prerano preminulih pokušavala da u saradnji s Ministarstvom zdravlja promeni Pravilnik o vanrednom stručnom nadzoru. Još je Tomica bio ministar. I on se složi sa svim predlozima koji su dolazili od strane rodbine, parafira da mogu te i te izmene... i onda se svega dočepa PRAVNA SLUŽBA Ministrstva zdravlja, i kaže: ne može. Suprotno zakonu. A nije, laik bre čita zakon i vidi da nije suprotno. Glavna koplja su se lomila oko toga može li rodbina da se žali na rešenje komisije o stručnom nadzoru? Lekari mogu, rodbina ne može. Budibogsnama.

Gde Apach da ovo malko bolje ispriča kako je bilo?
Hansel Hansel 13:39 16.08.2013

Re: dežavi

Не, не, овај државни апарат, комплетно, требало би распустити и направити нов (под условом да то не раде они попут оних који су радили "реформу судства" ). Прогласити лепо "стечај" државе (ионако смо близу банкрота, а где банкрот, ту и стечај... и(ли) ликвидација ), променити и име ако треба, и лепо да почнемо од нулу!
stasava stasava 17:13 16.08.2013

Re: dežavi

Krugolina Borup
Lekari mogu, rodbina ne može. Budibogsnama.


Da, toliko, tooooooooooooooooliko su ljudi uložili energije, entuzijazma, snage,volje za menjanjem nebuloznih stvari, sa puno strpljenja kada im nije bilo do strpljenja, da bi jednu malu stvarčicu u sistemu pokrenuli nabolje-i ne da BAGRA, neće, hoće da ostane naopako, da ima pravo da se žali onaj kojeg štite kolege a nema prava onaj koji izgubi nekoga zbog lekarske grešeke(pričam samo o greškama, dokazivim).I tako, oni koji ne zaborave svoje najmilije, iz poštovanja prema njima godinama vode tešku i nepravednu bitku-zbog BAGRE!
gedza.73 gedza.73 18:35 16.08.2013

Re: dežavi

Hansel
Не, не, овај државни апарат, комплетно, требало би распустити и направити нов (под условом да то не раде они попут оних који су радили "реформу судства" ). Прогласити лепо "стечај" државе (ионако смо близу банкрота, а где банкрот, ту и стечај... и(ли) ликвидација ), променити и име ако треба, и лепо да почнемо од нулу!


To i ja kažem. Nas samo bankrot može da spasi.

escherichije_colic
Cinizam iz udžbenika.

Sa sve pozivanjem na zakon i ustav.
hajkula1 hajkula1 04:27 17.08.2013

Re: dežavi

escherichije_colic
I, kao šlag na tortu, gospođa Ministarka ne želi da diskriminiše građane po starosnoj dobi pa deca neće moći da se leče u inostranstvu o trošku države.


Naravno, svako od tih debelih gmazova, da se sutra razboli, išao bi da se leči u inostranstvo. Naravno, o trošku države.

Treba jedan dan demonstrativno svi građani da krenu peške na najbliže granične prelaze i simbolično napuste zemlju.


Ideja! Bravo!

Međutim, meni se nadovezuju neke asocijacije... Hrvati imaju fobije od nas. Da li i prema Kosovu? Zato obavezno sa belim zastavama i s transparentima na kojima bi pisalo IZBEGLICE ili APARTIDI na nekoliko jezika, da ne plašimo komšiluk. Koji nam je prvi državni praznik, da iskoristimo neradni dan. Ne smem da izostajem s posla, (privatna firma) kao i mnogi.

-svako ka najbližem prelazu, vozom, busom, peške, biciklom, trotinetom...
skyspoter skyspoter 00:34 16.08.2013

реконстукција владе

Браћо и другови, саслушао сам све говоре па вас молим да и ви мене чујете. Сви нам договори и разговори не вреде докле год смо ми у овом неплодном крају. На овој прљуши и камену није могло рађати ни кад су биле кишне године, а камоли на овакву сушу какву ваљда нико никад није запамтио. Докле ћемо се овако састајати и напразно разговарати? Стока нам полипса без хране, а још мало па ће нам и деца скапавати од глади заједно с нама. Ми морамо изабрати други начин, бољи и паметнији.
Ја мислим да је најбоље да ми оставимо овај неродни крај па да се кренемо у бели свет, да тражимо бољу и плоднију земљу јер се овако не може живети.
iqiqiq iqiqiq 08:53 16.08.2013

Pismo

Vrti mi se po glavi ovih dana crv ludila, spremam se da napišem jedno ozbiljno pismo nadležnima. Ali ne znam da li će me razumeti.
Veliki broj teško obolele dece je školskog uzrasta, oni čitaju i novine i koriste internet. Šta ta deca misle dok čitaju ove dnevne gluposti gde se neke dve gospođe izjašnjavaju kako one tumače zakon, da li im mi odrasli delujemo normalno. Kako se oseća ovo dete koje pročita da za njega moraju da skupljaju pare, pa se slika tog deteta povlači po novinama, novinari pišu i ovako i onako, pa onda još svakom puste na internetu da ispiše komentare za i protiv.

Da li mi njima delujemo kao odrasli ili više podsećamo na onu decu u pesku koja se svađaju čija je lopatica? Lopatica je ovde odgovornost, oko nje se niko ne grabi, samo se razvodnjava priča, a nema potrebe.

Odgovornost je svih nadležnih institucija
- Ministarstva zdravlja
- Ministarstva rada i socijalnih pitanja
- Ministarstva finansija
- Ministarstva prosvete (jer teško bolesna deca moraju i da se školuju)

i kada pročitate ovaj preliminaran spisak institucija, jasno vam je da su to bar tri različite političke stranke i da im je politika ispila mozgove i da su zaboravili da nije partija iznad dečijih života. Jednostavno nije! Aman zaman, da li je to jasno!

Neka svaka institucija odredi nivo pomoćnika ministra ili niži nivo funkcije, da ne bi politika bila umešana i neka se problemi rešavaju. I neka postoje stalne funkcije koje će biti nadležne da zauvek brinu o teško bolesnoj deci

I neka se niko od njih ne PROSERAVA sa Ustavom i sličnim pravnim aspektima zašto deci NE može da se pomogne. Neka Ustav uzmu kao sredstvo zašto deci MORA da se pomogne.
stasava stasava 16:58 16.08.2013

Re: Pismo

iqiqiq

I neka se niko od njih ne PROSERAVA sa Ustavom i sličnim pravnim aspektima zašto deci NE može da se pomogne. Neka Ustav uzmu kao sredstvo zašto deci MORA da se pomogne.







Ombudsman ističe da "ustavne i zakonske odredbe ne predstavljaju prepreku da se deca, o trošku države, šalju na lečenje u inostranstvo, jer se odluka o lečenju ne donosi na osnovu starosti, odnosno starosne dobi, nego na osnovu mogućnosti (iz)lečenja".
Izvor-Tanjug
iqiqiq iqiqiq 17:05 16.08.2013

Re: Pismo

stasava


"Naposletku, Ustav propisuje i da porodica, majka, samohrani roditelj i dete u Republici Srbiji uživaju posebnu zaštitu, u skladu sa zakonom. "S druge strane, pravilnik o lečenju u inostranstvu već ima odredbu kojom se lečenje uslovljava godinama starosti moguća je u inostranstvu transplantacija pluća kod pacijenata obolelih od cistične fibroze i starijih od 18 godina," navedeno je u saopštenju."
iqiqiq iqiqiq 17:07 16.08.2013

Re: Pismo

vidi ako je ministarka izašla sa pogrešnim tumačenjem Ustava pred medije, meni je to za disciplinski postupak. A ona neka kaže ko joj je od njenih stručnjaka dao ovakav savet
stasava stasava 17:16 16.08.2013

Re: Pismo

iqiqiq
vidi ako je ministarka izašla sa pogrešnim tumačenjem Ustava pred medije, meni je to za disciplinski postupak. A ona neka kaže ko joj je od njenih stručnjaka dao ovakav savet

Mogu da budem član Komisije za disciplinski postupak?
gedza.73 gedza.73 21:03 16.08.2013

Re: Pismo

iqiqiq
Kako se oseća ovo dete koje pročita da za njega moraju da skupljaju pare, pa se slika tog deteta povlači po novinama, novinari pišu i ovako i onako, pa onda još svakom puste na internetu da ispiše komentare za i protiv.

Otac jedne slatke devojčice hteo da uzme invalidsku nalepnicu jer česti idu kod doktora, pa da bar sa te jedne strane budu mirniji.

-A što sam ja tata invalid?

Jer ta deca su već dovoljno ranjiva i krhka da bi im trebalo maltretiranje i od države.


iqiqiq iqiqiq 21:15 16.08.2013

Re: Pismo

Jer ta deca su već dovoljno ranjiva i krhka da bi im trebalo maltretiranje i od države.

pa o tome i pričam!!! Kao sad su im učinili što ih šalju u inostranstvo, to je kao podvig. Jooj! A gde su inače pokazali brigu o deci, zadržimo se samo na zdravstvu, nećemo dalje. I zadržimo se na toj teško bolesnoj deci. Gde su saradnje lekara na unapređivanju struke u vezi teških bolesti, gde su komorske službe da pružaju informacije roditeljima i članovima, i tako da ne nabrajam...

A obrazovanje medija, kako oni prenose vesti, kakvo nestručno pisanje, pa to čitaju ta deca, pa njihovi drugari, pa rodbina, pa komšiluk, ej pa nije to Farma! Ne znam, da li ja preterujem ili smo totalno odlepili, izgubili razum i svest, kao da ta deca ne vide i ne čuju.
hajkula1 hajkula1 01:52 17.08.2013

Re: Pismo

iqiqiq
vidi ako je ministarka izašla sa pogrešnim tumačenjem Ustava pred medije, meni je to za disciplinski postupak. A ona neka kaže ko joj je od njenih stručnjaka dao ovakav savet



Može joj se. I oni što su prevodili pa se štampale pogrešne kartice koje ni za đubre nisu, napravili štetu 20 miliona evra, moglo im se.


A mi? Šta se nama može a šta nam se mora? Sem da seruckamo po avliji?
iqiqiq iqiqiq 09:18 17.08.2013

Re: Pismo

A mi? Šta se nama može a šta nam se mora? Sem da seruckamo po avliji?

Pa proučavala sam Zakon o državnim službenicima, za propuste u radu mi kao građani ne možemo da ih tužimo. U krajnjem slučaju postoji Visoki službenički savet koji treba da izvede na disciplinsku (po nalogu Vlade) visokog državnog službenika ako je napravio ozbiljne propuste u radu. Po onome što sam pročitala, taj Visoki službenički savet se nikada nije sastao u tom smislu.

Tako da nažalost ja kao običan građanin mogu samo da seruckam, što me uopšte ne čini radosnom, ali Šef njima nisam. A da krenem recimo sudski da tužim ministarku završila bih kao "Jazavac pred sudom". A onda jedina moj građanska sloboda je na izborima, gde ne znam koga da izaberem, jer su svi onoliko prekršili zakone, pa to znači da glasam za prestupnike i kriminalce.

Ali zato ja kao kasirka u prodavnici (ne kažem da jesam) ako mi nedostaje kojih stotinak dinara ili se kao Jelica zabrojim sa meleonima, šut karta i robija verovatno
vladaxy vladaxy 10:31 16.08.2013

Nije mi jasno

Naš zdravstveni sistem je dobar i pravedan. Omogućava kvalitetno lečenje i onima koji imaju i koji nemaju. Naši doktori su vrhunski a stanje u bonicama je pristojno. Zdravstveni sistem finansira koliko ko može a koristi koliko kome treba (komunizam). Građanima Srbije odgovara sistem državne brige o zdravlju i ne žele da ga menjaju.

Nije mi jasno, zašto se bunite? Zbog čekanja u redovima, nestašice lekova, zakazivanja pregleda mesecima unapred a operacija i godinama? Nehigijene i zaraze u bolnicama, plaćanja svega i svačega? To su sitnice koje se rešavaju u hodu. Sistem će biti savršen kad ga budu vodili časni i pošteni ljudi i kojima će dobrobit drugih biti iznad lične koristi.

Mi smo trenutno u procesu potrage za tim časnim, poštenim i humanim ljudima. Strpite se.
iqiqiq iqiqiq 10:39 16.08.2013

Re: Nije mi jasno

Pa ima časnih ljudi, evo vojni lekari su imali akciju, a poznato je da jedino još VMA ima nenarušen ugled i najbolje lekare i lekarsko osoblje. Možda je tajna tog modela u zdravstvu potrebna
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/drustvo/aktuelno.290.html:449268-Sela-ostaju-i-bez-ljudi-i-bez-lekara
angie01 angie01 11:03 16.08.2013

drugarice, gospoDZo,







iqiqiq iqiqiq 16:11 16.08.2013

Re: drugarice, gospoDZo,

možda razdrmamo raspravu sa predlozima za novu ministarku zdravlja/ministra, znate li nekoga ko bi umeo da se nosi sa problemima u zdravstvu i da dovede u red razrušen sistem
gedza.73 gedza.73 21:13 16.08.2013

Re: Nije mi jasno

vladaxy
Građanima Srbije odgovara sistem državne brige o zdravlju i ne žele da ga menjaju.

Nije mi jasno, zašto se bunite?

Mi smo trenutno u procesu potrage za tim časnim, poštenim i humanim ljudima. Strpite se.


Zezuckaš, Vladaxy, zezuckaš?
Često budeš u pravu.
Za ovo ipak mislim da treba da bude iznad surove ekonomije.
Ja ne znam kako to treba i ko treba da reši, ali ne možeš nekoga ostaviti da umre ako nema novca.

Gospođa Ministarka neka pretrijeri bolnice, ambulante pa neka vidi ko i šta naplaćuje, ko se sa kojim privatnicima tali, ko radi a ko ladi, ko prima mito i na tim uštredama neka poboljša zdravstvenu negu.

iqiqiq iqiqiq 21:18 16.08.2013

Re: Nije mi jasno

Zezuckaš, Vladaxy, zezuckaš?

Uvek zezucka ,ali poentira na taj način. Mada mislim da mu nismo mi baš ta publika, jer da nas ne žuljaju iste stvari ne bismo se dopisivali ovde.

Ono šta vladaxy potencira je dugoročno sistemsko rešavanje našeg zdravstvenog sistema, ajaooj, prosveta i sudstvo, vladaxy samo kopi pejst može svoj komentar. A ja ću da mu odgovorim beeeeee, šišajte nas.
freehand freehand 23:00 16.08.2013

Re: Nije mi jasno

Ono šta vladaxy potencira je dugoročno sistemsko rešavanje našeg zdravstvenog sistema, ajaooj, prosveta i sudstvo, vladaxy samo kopi pejst može svoj komentar. A ja ću da mu odgovorim beeeeee, šišajte nas.

Vlada poentira da svi treba da imamo kolt i vinčesterku i pucamo na sve što pokuša da nam pređe ogradu (svko svoju brani). I da treba da budeš zdrav kolko možeš da platiš a on ti svojim krvavo zarađenim dolaronm od dranja indijanaca i bizona - plaćati neće. Kome slova trebaju - nek plati sebi učitelja. Kome treba Bog - nek si plati popa. I tako redom.
To je onaj divlji liberalizam koji je, kao, digao Zapad. Uglavnom dok je bilo roblja i kolonija i dok se nije mnogo pitalo za kosture u ormaru.
I dok se ne uđe u pedesete i krene kostobolja. U tom sistemu, za razliku od stare centralne Evrope, socijalno svesni postaju u srednjem dobu.
blogovatelj blogovatelj 23:52 16.08.2013

Re: Nije mi jasno

Uglavnom dok je bilo roblja i kolonija i dok se nije mnogo pitalo za kosture u ormaru.



I dok Kinezi nisu štancali sve ono što štancaju danas, pa je moglo i po Americi da se proizvede štogod. Evo već i Pajić planira da se seli na sever. Ne znam gde ćemo više od ovih južnjaka, preplaviše nas.
Čudi me da Vlada iks ipsilon ne predlaže i privatnu policiju i vatrogasce. Tu bi se takođe mogao značajno rasteretiti budžet.
hajkula1 hajkula1 01:54 17.08.2013

Re: Nije mi jasno

iqiqiq
Pa ima časnih ljudi, evo vojni lekari su imali akciju, a poznato je da jedino još VMA ima nenarušen ugled i najbolje lekare i lekarsko osoblje. Možda je tajna tog modela u zdravstvu potrebna
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/drustvo/aktuelno.290.html:449268-Sela-ostaju-i-bez-ljudi-i-bez-lekara



Nije baš sve tako. A za akciju hvala i da to služi za ugled svima, naravno.
vladaxy vladaxy 06:40 17.08.2013

Re: Nije mi jasno

I da treba da budeš zdrav kolko možeš da platiš

A šta misliš o ideji da se radnicima isplaćuju bruto plate, i da mogu da biraju između državnog i privatnih zdravstvenih fondova?

Ili je možda bolje ovako: svi plaćamo ali ćemo te ipak staviti na listu čekanja pa ako poživiš, zaslužio si opravku. I u ovom sistemu ljudi plaćaju da bi došli na vreme na red i da bi imali korektan odnos lekara i medicinskog osoblja, ali vi to zovete korupcija. A to je samo normalan odgovor na kretenske uslove u zdravstvu. Inače, pregled kod privatnog doktora, kakvi su najčešći po domovima zdravlja košta od 800-1500 dinara. Kad bi svi doktori bili na tržištu cena bi bila i manja zbog veće konkurencije. Ovaj "humani" sistem leči najteže obolele preko SMS humanitarnih akcija i koncerata i to kad se oglasiš u Kuriru ili Blicu da ti je potrebno.

A zdravstvo i lekovi su skupi upravo zbog gomile regulacija i mešanja držav u sve i svašta.



To je onaj divlji liberalizam koji je, kao, digao Zapad.

A gomila idiota je emigrirala na taj divlji zapad u potrazi za boljim životom. Trebali su da idu na pitomi istok. Ili da dođu u bogougodnu Srbiju.

U tom sistemu, za razliku od stare centralne Evrope, socijalno svesni postaju u srednjem dobu.

Kažem da su nenormalni na divljem zapadu. Rade ceo život i posle umesto da brinu o zdravlju, oni se švrćkaju po kruzerima :))


blogovatelj blogovatelj 08:20 17.08.2013

Re: Nije mi jasno

Rade ceo život i posle umesto da brinu o zdravlju, oni se švrćkaju po kruzerima :))


Ko se švrćka? Da li uopšte imaš predstavu koliki je to procenat američkog stanovništva?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana