Eksperimenti u blogovanju

Naručen tekst

antioksidant RSS / 25.09.2013. u 08:59

смењен је драган ђилас. не са места председника демократске странке, што ме не би интересовало ни за хонорар јер странка је ван моје сфере интересовања, већ са места градоначелника београда. све је легално. одборници бирају, одборници смењују и све је то последица неких већих политичких договора. све то знам, али постоји нешто што се зове "надлежност". а то у овом случају смењивања је мало опревише слободно тумачено. мислим на страначке структуре. јер одлуку за смену нису донели страначки војници на градском нивоу. они су одлуку само спровели и то је проблем. јер је смена драгана ђиласа са места градоначелника београда још један корак у удаљавању власти и грађана. виша политика вучића, дачића, кркобабића и ђиласа (као председника демократске странке) доводи до смене на нивоу града.

немам ја проблем са тим да ситни пијуни снс-а и спс-а скачу по ђиласу јер он је политичар и сам је изашао да буде мета. проблем ми је што и на нивоу месне заједнице и на нивоу министарстава имамо људе без става, без мозга, без кичме. људе који ће спровести све што им се нареди. а једини критеријум који им је био потребан да дођу дотле је да буду без става, без мозга, без кичме. и да се разумемо, није ово одбрана драгана ђиласа јер он одбрану по овој основи не заслужује. исти је и он а није на другом крају батине само зато што није у таквој могућности. и ово јуче није била смена градоначелника београда. то је била само још једна показна вежба страначке моћи над инфраструктуром грађанских сервиса. ђиласа треба сменити јер је бахати партиократа али ово није смена већ замена једног бахатог другим. мост, вртићи, градски превоз, булевар... то нису биле теме већ изговори.

за крај само још једна примедба: немам могућности да мерим "способности", остаје ми само да из парцијалних информација које су ми презентоване извлачим неке закључке, обојене сопственим предсрасудама, не знам ко је крао а пуштен је а ко је поштен и чист као снег тамо горе, али једну ствар могу да пробам да проценим - како ко реагује кад чује нешто што му се не свиђа, са чим се не слаже, неког ко му опонира... и на том тесту сви су пали. својим падом су и наручили овај текст.

 

 



Komentari (225)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 09:00 25.09.2013

негативни тастер

predatortz predatortz 09:08 25.09.2013

Pravo veliš

Nije ovde bitan Đilas. Nije ni pozicija koju je obavljao. Bitno je ono što nam, izgleda, promiče:

Ponovo sve zavisi od jednog čoveka.

A taj čovek je doživeo takvu naglu transformaciju da mu, ako ni zbog čeg drugog, zbog te brzine u menjanju stavova ne treba verovati.
rade.radumilo rade.radumilo 13:00 25.09.2013

Re: Pravo veliš

Ponovo sve zavisi od jednog čoveka.


A ubiše se svi dokazujući kako je sada različito (a bogami i bolje) nego u vreme kada je sve zavisilo od pokojnog bravara.



Jedino što u tome istom/različitom/boljem/gorem itd. narod sve bednije živi...
predatortz predatortz 13:07 25.09.2013

Re: Pravo veliš



A ubiše se svi dokazujući kako je sada različito (a bogami i bolje) nego u vreme kada je sve zavisilo od pokojnog bravara.


Slažem se i sa ovakvim stavom. Pogotovo što za diktature pokojnog bravara apsolutizam nije bio tako strana i retka pojava.

Čak, idem korak dalje. Ja tvrdim da ovde bravarov režim nikad nije demontiran. Vodile su se borbe između bravarovih frakcija. Da l 'vladaju Slobini ili Stambolićevi sledbenici, meni je svejedno. Sve je to ispod bravarovog šinjela izmililo.

rade.radumilo rade.radumilo 13:18 25.09.2013

Re: Pravo veliš

Čak, idem korak dalje. Ja tvrdim da ovde bravarov režim nikad nije demontiran.


Nije, džaba ti mogućnost da zaokružiš tamo nekog kandidata na listi, kada imaš i dalje diktaturu birokratije.

Sve je to ispod bravarovog šinjela izmililo.


Ali je sve škart izmileo, pa sa jedne strane imaš diktaturu, a sa druge nemaš čak ni diktaturu koja pokušava da funkcioniše na neki svoj način i sve se raspada.

Dve ograde terase teške tonu pale u Novom Beogradu!

Šta će biti kada se i ovo malo što je ostalo pokrade, izarči i upropasti?
dr.wagner dr.wagner 19:45 25.09.2013

Re: Pravo veliš

... večer

predatortz
Čak, idem korak dalje. Ja tvrdim da ovde bravarov režim nikad nije demontiran....... Sve je to ispod bravarovog šinjela izmililo.


-Demontiran je bravarov sistem ... itekako je demontiran ...

-Pa vidite da nemate kanalizacije ... ako je bravar nije stigao napraviti , ...
... NEMA JE !!!

-Pa ljudi iseljavaju u Ameriku jer nemaju kanalizaciju ...


Wagner
maksa83 maksa83 19:48 25.09.2013

Re: Pravo veliš

-Demontiran je bravarov sistem ... itekako je demontiran ...

Strikane!
Da javim da je ravnoteža tu kod vas uspostavljena, Ovaj se Izgleda Vraća Da Popravi.
Revolucija je tu iza ćoška (hr.: kuta).

Gospa iz Međugorja je dobila pandan - Gospodina iz Međunožja:


ecce-florian ecce-florian 19:55 25.09.2013

Re: Pravo veliš

@drw
-Pa vidite da nemate kanalizacije ... ako je bravar nije stigao napraviti , ...
... NEMA JE !!!

-Pa ljudi iseljavaju u Ameriku jer nemaju kanalizaciju ...


dotore

Nije lepo ići srati u komšiluku koji nema kanalizaciju


dr.wagner dr.wagner 20:06 25.09.2013

Re: Pravo veliš

Pozdrav Max i E-F

maksa83
Ovaj se Izgleda Vraća Da Popravi.


-Odlična vijest Max !!!
... eto , sad će valjda i cijevi , ako nikako drukčije ...SAMODOPRINOS

-Gospodine E-F nema ljutnje , iako priznati ćete , ima tu i malo ironije jer
su pomislili da će ih netko drugi izvući iz G....

... a potonuli su još dublje


W
hajkula1 hajkula1 20:21 25.09.2013

Re: Pravo veliš

ecce-florian
@drw
-Pa vidite da nemate kanalizacije ... ako je bravar nije stigao napraviti , ...
... NEMA JE !!!

-Pa ljudi iseljavaju u Ameriku jer nemaju kanalizaciju ...


dotore

Nije lepo ići srati u komšiluku koji nema kanalizaciju





Možda proterani odluče da se vrate kućama, pa se onda umnogome smanje komunalne potrebe i razlozi komšija da se sprdaju na naš račun.




dr.wagner dr.wagner 20:34 25.09.2013

Re: Pravo veliš

Pozdrav H-1

hajkula1

Možda proterani odluče da se vrate kućama, pa se onda umnogome smanje komunalne potrebe ...


-Da znate kako sam i ja pomislio da je to razlog ...


W
iqiqiq iqiqiq 20:51 25.09.2013

Re: Pravo veliš

Dve ograde terase teške tonu pale u Novom Beogradu!

nemoj da bacaš betonske table sa vrha moje zgrade
rade.radumilo rade.radumilo 08:18 26.09.2013

Re: Pravo veliš

nemoj da bacaš betonske table sa vrha moje zgrade


iqiqiq iqiqiq 08:25 26.09.2013

Re: Pravo veliš

rade.radumilo
nemoj da bacaš betonske table sa vrha moje zgrade



još uvek aktuelna Disciplina Kičme i disciplina kičme
antioksidant antioksidant 08:47 26.09.2013

Re: Pravo veliš

iqiqiq
rade.radumilo
nemoj da bacaš betonske table sa vrha moje zgrade



još uvek aktuelna Disciplina Kičme i disciplina kičme

disciplina kičme je za devojčice
iqiqiq iqiqiq 08:50 26.09.2013

Re: Pravo veliš

disciplina kičme je za devojčice

mislila sam bukvalno na našu disciplinu da savijamo kičmu, a to nije samo namenjeno devojčicama
ecce-florian ecce-florian 09:09 25.09.2013

komenta 1.

obrazloženje naknadno

edit
qurac prvi

dok kažeš keks pandur se več ubaci međ blogere

No nema veze, nisam prvi, al sam samo teo da kažem da podržavam ideju da bloger bude kandidat za novog gradonačelnika Beograda. Jedino proširujem utoliko da to bude bloger iz dijaspore i da bude više kandidata da ne bi bilo kao noviji izbori u DS.
U tom pravcu predlažem:

iz EU, kandidat br.1
Kazezozea
(uz uslov da prestane da citira tvitove Maljevičke )


van EU, kandidat br.2
Spiru

i preko bare, lovca na Pume i ostale karakondžule, kandidat br.3
Pajić the great

ps
a što se zabrinutosti blogera iz komentara iznad tiče
cit:
Stani jbt čoveče, imao si 1990. izbore.Prvi puta slobodne da kažeš da si za Bratstvo-Jedinstvo. Jesu rekli da su za Bratsvo - Jedinstvo? Jesu qurac



angie01 angie01 10:05 25.09.2013

Re: komenta 1.

(uz uslov da prestane da citira tvitove Maljevičke )



:))))


проблем ми је што и на нивоу месне заједнице и на нивоу министарстава имамо људе без става, без мозга, без кичме. људе који ће спровести све што им се нареди. а једини критеријум који им је био потребан да дођу дотле је да буду без става, без мозга, без кичме.

od kada je to problem- to je jedini uslov da ucestvuju!
predatortz predatortz 10:12 25.09.2013

Re: komenta 1.

Stani jbt čoveče, imao si 1990. izbore.Prvi puta slobodne da kažeš da si za Bratstvo-Jedinstvo. Jesu rekli da su za Bratsvo - Jedinstvo? Jesu qurac


Šta je to bratstvo-jedinstvo? Neka zemljoradnička zadruga?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:37 25.09.2013

Re: komenta 1.

podržavam ideju da bloger bude kandidat za novog gradonačelnika Beograda

A ja podržavam ideju da bivši gradonačelnik Beograda postane bloger.
hajkula1 hajkula1 15:29 25.09.2013

Re: komenta 1.

ecce-florian

edit

qurac prvi

dok kažeš keks pandur se več ubaci međ blogere

No nema veze, nisam prvi, al sam samo teo da kažem da podržavam ideju da bloger bude kandidat za novog gradonačelnika Beograda. Jedino proširujem utoliko da to bude bloger iz dijaspore i da bude više kandidata da ne bi bilo kao noviji izbori u DS.



qrac dijaspora

Oni mnogo znaju koje probleme mi imamo u Beogradu.
(Branko Pešić ima unučiće. On je bi najbolji gradonačelnik Beograda.)
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:15 25.09.2013

Re: komenta 1.

hajkula1
ecce-florian

edit

qurac prvi

dok kažeš keks pandur se več ubaci međ blogere

No nema veze, nisam prvi, al sam samo teo da kažem da podržavam ideju da bloger bude kandidat za novog gradonačelnika Beograda. Jedino proširujem utoliko da to bude bloger iz dijaspore i da bude više kandidata da ne bi bilo kao noviji izbori u DS.



qrac dijaspora

Oni mnogo znaju koje probleme mi imamo u Beogradu.
(Branko Pešić ima unučiće. On je bi najbolji gradonačelnik Beograda.)


Ne verujem da bi se bilo ko iz dijaspore pri čistoj svesti trtio da rešava probleme Beogradjana (evo, ja probao na mikroskali, letos, dok smo sedeli u smradu punih senkrupa jer naselje nema kanalizaciju, 5 km od tzv. centra tzv. grada, kao što je nije imalo ni pre 40 godina. Pitao rodjake, je li, rodjaci, ajde što vam govna teku pored kapije, nemaju gde kad su puni senkrupi, ali čemu ovih pola metra debelog sloja djubreta i plastičnih kesa i flaša koje očigledno utiču na slobodan protok istih, čak i kad bi imala gde da odu? Priznajem da uverljivije sleganje ramenima nikad nisam video, plus sasvim razumna kontrapitanja - a što vi bombardujete Irak?).

Problemi su manjeviše isti kao i u vreme kad mi nismo bili dijaspora, a verovatno i pre toga. Što je tragično, i za žaljenje.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 18:20 25.09.2013

Re: komenta 1.

qrac dijaspora


Koleginice Hajkula, nemojmo tako. :)

Jeste da su gastosi stoka jedna grdna i da nishta ne znaju, ali (ako nishta) nashi su... A i toliko su se trtili za te 'nashe funkcije' da su chak u inostranstvu zavrshili. To im je dovoljna kazna.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:34 25.09.2013

Re: komenta 1.

cane.srbljanovic
qrac dijaspora


Koleginice Hajkula, nemojmo tako. :)

Jeste da su gastosi stoka jedna grdna i da nishta ne znaju, ali (ako nishta) nashi su... A i toliko su se trtili za te 'nashe funkcije' da su chak u inostranstvu zavrshili. To im je dovoljna kazna.



Tako je, odoh da nastavim sa samobičevanjem.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 18:39 25.09.2013

Re: komenta 1.

Tako je, odoh da nastavim sa samobičevanjem.


Ma ne umete vi gastosi ni to. Vi cete da mi se tu samobichujete!?
ecce-florian ecce-florian 18:46 25.09.2013

Re: komenta 1.

Ne verujem da bi se bilo ko iz dijaspore pri čistoj svesti trtio da rešava probleme Beogradjana (evo, ja probao na mikroskali, letos, dok smo sedeli u smradu punih senkrupa jer naselje nema kanalizaciju,


I bre Pajiću sad da nas ostaviš na cedilu, stvarno nije red. Razočarao si me i kao bloger i kao speleolog.A mnogo smo nade polagali. I nije to ništa strašno, pročitaš i naučiš sve zakone i to je to.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 18:53 25.09.2013

Re: komenta 1.

pročitaš i naučiš sve zakone i to je to.


"Uzmesh govna u ruke, i sredish tu stvar"?

Nema od Pajica nishta, samo pametuje (onako izdaleka i en passant)- ostaje samo da se zasuku rukavi i...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:58 25.09.2013

Re: komenta 1.

ecce-florian
Ne verujem da bi se bilo ko iz dijaspore pri čistoj svesti trtio da rešava probleme Beogradjana (evo, ja probao na mikroskali, letos, dok smo sedeli u smradu punih senkrupa jer naselje nema kanalizaciju,


I bre Pajiću sad da nas ostaviš na cedilu, stvarno nije red. Razočarao si me i kao bloger i kao speleolog.A mnogo smo nade polagali. I nije to ništa strašno, pročitaš i naučiš sve zakone i to je to.


Žao mi je, ali treba biti realan i poznavati granice sopstvenih mogućnosti (zato, na primer, još nisam poginuo rovareći pod zemljom, ili pentrajući se po kamenju, a imam nameru da takav, nepoginut i ostanem ).

kukusigameni kukusigameni 19:00 25.09.2013

Re: komenta 1.

srdjan.pajic
ecce-florian
Ne verujem da bi se bilo ko iz dijaspore pri čistoj svesti trtio da rešava probleme Beogradjana (evo, ja probao na mikroskali, letos, dok smo sedeli u smradu punih senkrupa jer naselje nema kanalizaciju,


I bre Pajiću sad da nas ostaviš na cedilu, stvarno nije red. Razočarao si me i kao bloger i kao speleolog.A mnogo smo nade polagali. I nije to ništa strašno, pročitaš i naučiš sve zakone i to je to.


Žao mi je, ali treba biti realan i poznavati granice sopstvenih mogućnosti (zato, na primer, još nisam poginuo rovareći pod zemljom, ili pentrajući se po kamenju, a imam nameru da takav, nepoginut i ostanem ).


A ono: Nebo je granica ili još bolje: Srce na teren i te munje?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:29 25.09.2013

Re: komenta 1.

cane.srbljanovic
pročitaš i naučiš sve zakone i to je to.


"Uzmesh govna u ruke, i sredish tu stvar"?

Nema od Pajica nishta, samo pametuje (onako izdaleka i en passant)- ostaje samo da se zasuku rukavi i...


Tačno, ponovo da podvučem, Cane, svaka ti je na mestu!

Zato, ajmo da vidmo te rukave, da sevnu mišice, ledja se saviju u pravcu djubreta, a guzica uspravi ponosno ka Kosmosu, ne sumnjam da ste sposobni da, ako ništa drugo, udesite da ne živite bukvalno u sopstvenim govnima (ne "vi", Cane, i ostali, nego ovo sam mislio da kažem mojim rodjacima, ali me poklopiše sleganjem ramenima, i drugim pomenutim ozbiljnim razlozima, i oštro iskritikovaše što uopšte pominjem te stvari, mislim, govna, djubre, i tako dalje, dok se u svetu dešava važno ovo ili ono).

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:33 25.09.2013

Re: komenta 1.

kukusigameni



A ono: Nebo je granica ili još bolje: Srce na teren i te munje?


Ponekad je, čini mi se, dovoljno delati i samo u granicama svojih mogućnosti.
ecce-florian ecce-florian 19:37 25.09.2013

Re: komenta 1.

Žao mi je, ali treba biti realan i poznavati granice sopstvenih mogućnosti (zato, na primer, još nisam poginuo rovareći pod zemljom, ili pentrajući se po kamenju, a imam nameru da takav, nepoginut i ostanem


Pajiću, a temptptation, ? Ja računo da ko što kod ovih planinara i snowboardera visine vuku da se popneš pa da siđeš, tako i kod vas speleologa jamčuge vuku da uđeš u nju i izađeš.Zato sem tebe i predložio jer ovakva jedna rupa mora da bude velki izazov.




dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:40 25.09.2013

Re: komenta 1.

Zato, ajmo da vidmo te rukave, da sevnu mišice, ledja se saviju u pravcu djubreta, a guzica uspravi ponosno ka Kosmosu

Srbija se saginjati neće!!!
hajkula1 hajkula1 19:53 25.09.2013

Re: komenta 1.

srdjan.pajic
hajkula1
ecce-florian

edit

qurac prvi

dok kažeš keks pandur se več ubaci međ blogere

No nema veze, nisam prvi, al sam samo teo da kažem da podržavam ideju da bloger bude kandidat za novog gradonačelnika Beograda. Jedino proširujem utoliko da to bude bloger iz dijaspore i da bude više kandidata da ne bi bilo kao noviji izbori u DS.



qrac dijaspora

Oni mnogo znaju koje probleme mi imamo u Beogradu.
(Branko Pešić ima unučiće. On je bio najbolji gradonačelnik Beograda.)


Ne verujem da bi se bilo ko iz dijaspore pri čistoj svesti trtio da rešava probleme Beogradjana ...

Problemi su manjeviše isti kao i u vreme kad mi nismo bili dijaspora, a verovatno i pre toga. Što je tragično, i za žaljenje.



Kad su postavljali prave ljude na pravo mesto . Da je u uvodu pomenuti bio zbog Beograđana, most na adi ne bi bio po TOJ ceni, niti bi se ulice fol-asvaltirale pa onda stoput raskopavale pa krpile... Od pravilno usmerenog novca, uradio bi recimo kanalizaciju tamo gde je nema.
Ne bi oteo naplatu iz GSP-a i tako dalje.

Što mi bre soliš rane

javascript:;


I ja ne verujem da bi se bilo ko iz dijaspore trtio da rešava probleme Beograđana.

Kadrovici u gradskoj upravi uz priliv stanovništva kakav smo imali, rezultat je vidljiv.


libkonz libkonz 19:55 25.09.2013

Re: komenta 1.

Srbija se saginjati neće!!!

Tako jeee! On tu našao nama da soli pamet. Nama, koji smo poslednji bastion slobode (ili se kaže lampion?)! Je li Pajiću, što ste istrebili Indijance?
maksa83 maksa83 20:03 25.09.2013

Re: komenta 1.

Nama, koji smo poslednji bastion slobode (ili se kaže lampion?)

Nek' ču-je Nju-jork
ne-ka Boulder zvo-ni,
je-di-te sen-krup
mi smo lam-pi-oni!
hajkula1 hajkula1 20:07 25.09.2013

Re: komenta 1.

cane.srbljanovic
qrac dijaspora


Koleginice Hajkula, nemojmo tako. :)

Jeste da su gastosi stoka jedna grdna i da nishta ne znaju, ali (ako nishta) nashi su... A i toliko su se trtili za te 'nashe funkcije' da su chak u inostranstvu zavrshili. To im je dovoljna kazna.




Da su im ponudili funkcije, prihvatili bi ih zbog Beograđana? Kad pogledam prethodne funkcionere, Đelić mukica se žrtvovao zbog nas, spavao na tetkinom kauču... i druge iz dijaposre što se žrtvovaše, mogu da im poručim, hvala nije trebalo.








cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:15 25.09.2013

Re: komenta 1.

ne "vi", Cane, i ostali, nego ovo sam


Nije nego. Nemoj da nas zamajavash, nego adresiraj taj senkrup problem, u chijem si stvaranju i sam uchestvovao.
You're not gonna tell me that some of your contribution (before you ran away) is not at the very bottom of that hole/senkrup? At least a layer or two.

Talk is cheap... dela! A ne da se pravish Englez, kao "vidi kako vam je ovo bezveeeze, a kod nas u ameriki..."

Sredi to, pa da prichamo o indijancima.

libkonz libkonz 20:15 25.09.2013

Re: komenta 1.

i druge iz dijaposre što se žrtvovaše, mogu da im poručim, hvala nije trebalo.

Postojao je dvehiljadite snažan patriotski osećaj i želja mnogih iz dijaspore da pomognu. Ne verujem da se Đelić vratio u Srbiju da bi krao, bilo je tu mnogo pozitivne energije.
Druga je priča u šta se DS pretvorio nakon Đinđića. Đelić se samo uklopio u društvo.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:23 25.09.2013

Re: komenta 1.

i druge iz dijaposre


"Dijaposre"!?

Really!?

OK, sad stvarno... Shto je mnogo, mnogo je. A i nije lepo.
iqiqiq iqiqiq 20:24 25.09.2013

Re: komenta 1.


Postojao je dvehiljadite snažan patriotski osećaj i želja mnogih iz dijaspore da pomognu.

postoji i sada samo su se ljudi razočarali, pa jedna blogerka je htela da pošalje neke medicinske aparate pa su je naši nešto zezali sa carinom

šta god da podrže i pomognu, onda pročitaju da je neko to ovde pokrao, neće ljudi da to dozvole, znaš kako to izgleda kada izađeš i progledaš, vidiš može i bolje, ne mora samo ovako kako ovde bude po pravilu

Dijaspora je velika šansa, videh u Irskoj kako su pametno iskoristili svoju dijasporu, a to je već fenomen, oko 60miliona Iraca je u dijaspori a samo 5 miliona je u Irskoj, veruj mi da su itekako pomogli ekonomski bum
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:39 25.09.2013

Re: komenta 1.

Je li Pajiću, što ste istrebili Indijance?

Skoro da mogu da garantujem da se to odigralo ovako: "Je li, a zašto vam je ovakav nepotšišani haos oko vigvama? Ajde malo leđa prema korovu, guza prema Kosmosu, tako, tako...TRAS!!!"
libkonz libkonz 20:39 25.09.2013

Re: komenta 1.

šta god da podrže i pomognu, onda pročitaju da je neko to ovde pokrao, neće ljudi da to dozvole

da, zato su i digli ruke od Srbije.
oko 60miliona Iraca je u dijaspori a samo 5 miliona je u Irskoj

kod nas će za par godina odnos biti pola - pola
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:41 25.09.2013

Re: komenta 1.

Ja računo da ko što kod ovih planinara i snowboardera visine vuku da se popneš pa da siđeš, tako i kod vas speleologa jamčuge vuku da uđeš u nju i izađeš.


Pazi, kako ko. Možda imam drugačije prioritete od nekih drugih avanturista: život i zdravlje su najdragoceniji, a oba se gube gotovo sigurno ako se preceniš. Eto, nisam čak ni moje najbliže uspeo da nagovorim ni na takav sitan task, da očiste djubre & govna oko kuće da im ne smrdi, kad leti obeduju i posle se odaju druženju u dvorištu. Znači, nisam za taj posao.

E, a probao sam i drugu metodu, ovo što uvaženi Cane nabacuje, da, kao, dam primer. Pa sam, kad dodjem na ferije leti, ispred moje zgrade čistio djubre, kese, flaše, pikavce i potrošene kurtone, one koji su sleteli na zemlju kroz krošnju stabla koje je čak do sedmog sprata ove godine doseglo! Znaš koliko je komšije dupe zabolelo za moj društveno korisni rad? Verovatno su mislili: "E, majke ti, vidi ovog kretena iz dijaspore, kako se folira!"


iqiqiq iqiqiq 20:44 25.09.2013

Re: komenta 1.

Verovatno su mislili: "E, majke ti, vidi ovog kretena iz dijaspore, kako se folira!"

"ko ne proba kajaće se, ko proba kajaće se"
foliraj se ti svaki put po malo, neko će da "ukači", treba vremena
mariopan mariopan 20:44 25.09.2013

Re: komenta 1.

iqiqiq

Postojao je dvehiljadite snažan patriotski osećaj i želja mnogih iz dijaspore da pomognu.

postoji i sada samo su se ljudi razočarali, pa jedna blogerka je htela da pošalje neke medicinske aparate pa su je naši nešto zezali sa carinom

šta god da podrže i pomognu, onda pročitaju da je neko to ovde pokrao, neće ljudi da to dozvole, znaš kako to izgleda kada izađeš i progledaš, vidiš može i bolje, ne mora samo ovako kako ovde bude po pravilu

Dijaspora je velika šansa, videh u Irskoj kako su pametno iskoristili svoju dijasporu, a to je već fenomen, oko 60miliona Iraca je u dijaspori a samo 5 miliona je u Irskoj, veruj mi da su itekako pomogli ekonomski bum

Naša dijaspora šalje svojima kod kuće, kada se sve sabere, impozantne sume.

Da nije toga ovde bi se daleko gore živelo i verujem da bi metla odavno proradila, samo narod još nije dovoljno gladan. Tim doznakama se kupuje sve što nama treba pa se tako pomaže privreda Srbije, (indirektno), i taj novac ipak ulazi u sistem zemlje.

Tako da, indirektno, tim doznakama dijaspora produžava trajanje svake nesposobne vlasti do sada. Iako mi, koji živimo od tih doznaka, živimo daleko bolje od naših prijatelja i poznanika koji nikoga nemaju van zemlje, taj novac omogućava svakoj nesposobnoj vlasti da dogura do kraja mandata bez da se trudi da svim građanima olakša uslove za život, rad...

Neko ulaganje ne dolazi u obzir dok se alava birokratija ne skine sa grbače svakog zarađenog dinara, evra, dolara, funte...i dok država ne omogući normalan rad bez dranja kože sa leđa svakoga ko pokuša nešto da počne u ovoj zemlji.


dijaspora
BEOGRAD, Direktorka Kancelarije za dijasporu i Srbe u regionu Slavka Drašković kaže da je srpska dijaspora sa 2,7 milijardi evra jedna od nadarežljivijih kada je u pitanju slanje novca.

Ali, to nije slučaj sa investiranjem, tako da će Kancelarija raditi na poboljšanju ekonomske saradnje kroz projekat zavičajnih udruženja.

“Srpska dijaspora spada u jednu od najdarežljivijih na svijetu. Među prvih pet smo po broju doznaka, odnosno po tome koliko dijaspore šalje rođacima u matici“, rekla je Tanjugu Drašković i dodala da dijaspora šalje u Srbiju 2,7 milijardi evra kroz doznake. Tanjug

hajkula1 hajkula1 20:48 25.09.2013

Re: komenta 1.

ecce-florian
Ne verujem da bi se bilo ko iz dijaspore pri čistoj svesti trtio da rešava probleme Beogradjana (evo, ja probao na mikroskali, letos, dok smo sedeli u smradu punih senkrupa jer naselje nema kanalizaciju,


I bre Pajiću sad da nas ostaviš na cedilu, stvarno nije red. Razočarao si me i kao bloger i kao speleolog.A mnogo smo nade polagali. I nije to ništa strašno, pročitaš i naučiš sve zakone i to je to.





Pa kad mu se završi mandat, pa umesto septičkih jama, kolektivno











iqiqiq iqiqiq 20:49 25.09.2013

Re: komenta 1.

mariopan

ma nisam ja ni sumnjala, tj znam za to, ali prava ulaganja dijaspore su dugotrajnije rešenje, npr omogućiti im lakše dobijanje papira i dozvola itd pa bolje da naši ulažu, oni će dugotrajnije gledati da ostanu

ne mogu da zaboravim onu igranku oko Divca, čovek zaradio novac kao sportista i hteo da kupi Knjaz i na kraju ga izradili, ko je kupio taj Knjaz

Koliko je bilo tih entuzijasta koji su hteli da vrate svoj pošteno zarađen novac u zemlju a ne da ga šalju na Kajmanska ostrva
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:07 25.09.2013

Re: komenta 1.

iqiqiq
Verovatno su mislili: "E, majke ti, vidi ovog kretena iz dijaspore, kako se folira!"

"ko ne proba kajaće se, ko proba kajaće se"
foliraj se ti svaki put po malo, neko će da "ukači", treba vremena



"...onolike indijance su pobili, a ovde bi kao djubre da nam čiste!"
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:13 25.09.2013

Re: komenta 1.

"...onolike indijance su pobili, a ovde bi kao djubre da nam čiste!"

In short...
They would do just about anything, just to stay away from the senkrup problem. Bastards!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:41 25.09.2013

Re: komenta 1.

They would do just about anything, just to stay away from the senkrup problem. Bastards!

Pa moramo biti složni i nesaginljivi oko ovog senkrup pitanja, znaš kakvi su Ameri kad namirišu hemijsko oružje.
maksa83 maksa83 21:42 25.09.2013

Re: komenta 1.

Pa moramo biti složni i nesaginljivi oko ovog senkrup pitanja, znaš kakvi su Ameri kad namirišu hemijsko oružje.

Tzv. Weapons of Ass Destruction.
iqiqiq iqiqiq 21:44 25.09.2013

Re: komenta 1.

maksa83
Pa moramo biti složni i nesaginljivi oko ovog senkrup pitanja, znaš kakvi su Ameri kad namirišu hemijsko oružje.

Tzv. Weapons of Ass Destruction.


stop it please
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 21:47 25.09.2013

Re: komenta 1.

iqiqiq
maksa83
Pa moramo biti složni i nesaginljivi oko ovog senkrup pitanja, znaš kakvi su Ameri kad namirišu hemijsko oružje.

Tzv. Weapons of Ass Destruction.


stop it please


Pa nije bash toliko smeshno.
ecce-florian ecce-florian 22:26 25.09.2013

Re: komenta 1.

srdjan.pajic
20:41 25.09.2013
Re: komenta 1.
Ja računo da ko što kod ovih planinara i snowboardera visine vuku da se popneš pa da siđeš, tako i kod vas speleologa jamčuge vuku da uđeš u nju i izađeš.


Pazi, kako ko. Možda imam drugačije prioritete od nekih drugih avanturista: život i zdravlje su najdragoceniji, a oba se gube gotovo sigurno ako se preceniš. ..... Znači, nisam za taj posao.

Šteta

Mislio sam ti jedini na blogu imaš kvalifikacije za metro, viziju za svetlo na kraju tunela, pa reko ajd da te predložim. Ako mož stečajni bloger da vodi privredu što ne bi bloger speleolog mogao grad. Bolje speleolog nego alpinista koji traži Šangri La( glupo je da se ovi što ih penju na Himalaje zovu alpinisti. Prirodno je da se zovu Himalajisti, zar ne?)
iqiqiq iqiqiq 22:34 25.09.2013

Re: komenta 1.

što ne bi bloger speleolog

bar da reši problem sa onim pećinama ispod Taša, čujem da je neka frka, nikako da to reše, a jeste vrednost
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:55 25.09.2013

Re: komenta 1.

dobrosavljevic_m
They would do just about anything, just to stay away from the senkrup problem. Bastards!

Pa moramo biti složni i nesaginljivi oko ovog senkrup pitanja, znaš kakvi su Ameri kad namirišu hemijsko oružje.


Zajebavaj ti, samo, Dbrsvljvćka, a ko će pod frakere i horizontalne bušilice da ti zaleže, kad tu kod tebe krenu da riju naftne škriljce i zemni gas?!

Nego, jel gledao, bre, neko Insajder (il' samo mi, dokoni dijasporaši, nemamo druga posla u životu, pa gledamo?) Stiče se utisak, na osnovu prvih 15 minuta, jer dalje nisam mogao, pozlilo mi, da je "Tužni tok", zapravo takva jedna nezapamćena pljačka vas, poreskih obveznika, u kojoj su ogrezle sve vlade, od Djindjićeve, pa na ovamo, da nemam reči. A tek o neverovatnom entuzijazmu u saginjanju sa spuštenim pantalonama pred isukanim palamarima onog gangstera Putina i njegovih lutkica, ne vredi ni govoriti. Ajmo, braćo, znači, oćemo da se saginjemo pod ruskom kitom, a nećemo kad treba djubre i senkrupi u kojima živimo (živite) da se čiste. Malo mi je to, kako da kažem, neorganizovano.

EDIT: Izvinjavam se na prostakluku, malo sam se iznervirao

mirelarado mirelarado 22:57 25.09.2013

Re: komenta 1.

Pa moramo biti složni i nesaginljivi oko ovog senkrup pitanja, znaš kakvi su Ameri kad namirišu hemijsko oružje.


А биохемијско најлакше се намирише!
blogovatelj blogovatelj 23:42 25.09.2013

Re: komenta 1.

cit:
Stani jbt čoveče, imao si 1990. izbore.Prvi puta slobodne da kažeš da si za Bratstvo-Jedinstvo. Jesu rekli da su za Bratsvo - Jedinstvo? Jesu qurac


Jel on ovo u pesmi psuje Karagaću i Anđu, ili sam ja loše razumeo?
alselone alselone 06:54 26.09.2013

Re: komenta 1.

onog gangstera Putina


Amerikanci (kako domaci tako i iz podruznice Centralne otadzbinske uprave useljenika) su prosto opcinjeni Putinom.

Velika vecina ljudi sa kojima sam pricao navede pricu do Putina u jednom momentu. Po pravilu mnogo bolje znaju kako Rusija treba da se vodi i kako treba da ulaze u inftrastrukturu i po pravilu se plase Putinovog "zveckanja orujem". Po pravilu im ostane vilica u "ali" obliku posto im kazem da je Putin na vlasti 13 godina i da ni jedan rat nije poveo docim su oni za to vreme poveli najmanje 4 i da se za to vreme njima od ulaganja u inftrastrukturu srusio most.


maksa83 maksa83 07:13 26.09.2013

Re: komenta 1.

Amerikanci (kako domaci tako i iz podruznice Centralne otadzbinske uprave useljenika) su prosto opcinjeni Putinom.

Potpisujem. Što su više hard kor (čitaj: "užasnuti nemuževnim populistički nastrojenim crncem" ) to im više imponuje. Da citiram mog omiljenog Teksašanina:
"Putin would make a fine president here, or even a good Vice Pres with GW Bush (my boy!!!). Imagine how much butt those two would kick together."

Macho Putin vs Girly Boy Obama
alselone alselone 07:16 26.09.2013

Re: komenta 1.

maksa83
Potpisujem. Što su više hard kor to im više imponuje. Da citiram mog omiljenog Teksašanina:
"Putin would make a fine president here, or even a good Vice Pres with GW Bush (my boy!!!). Imagine how much butt those two would kick together."


Na kraju se uvek dotaknu i sledeceg:
- A pogledaj ovog naseg, te se slika na rolerima, te na biciklu, te kako jede sladoled. Putin se bar slika kao muskarac.
maksa83 maksa83 07:20 26.09.2013

Re: komenta 1.

- A pogledaj ovog naseg, te se slika na rolerima, te na biciklu, te kako jede sladoled. Putin se bar slika kao muskarac.

Baci pogled na onaj link, ima još...
alselone alselone 07:32 26.09.2013

Re: komenta 1.

Baci pogled na onaj link, ima još...


Vid'o posto sam objavio.

Jednom tako stojim sa tipom koji je klasican pripadnik te podvrste. Ima jedno 130 kila, 5 automobila, 4 puske, jede krofne za dorucak, pije Jameson... al' dobar co'ek, bar koliko sam ga upoznao. Onaj tip debelih pozitivaca, koji su uvek lepo raspolozeni.

Zajebavao me je da mu donesem kalasnjikov kad budem dolazio sledeci put, kako to verovatno kod nas ima u samoposluzi (kako se ono u BG kaze samoposluga?). Ja mu poslao ovo:
maksa83 maksa83 07:39 26.09.2013

Re: komenta 1.

Zajebavao me je da mu donesem kalasnjikov kad budem dolazio sledeci put, kako to verovatno kod nas ima u samoposluzi (kako se ono u BG kaze samoposluga?)

Ja sedeo prekoputa narečenog Teksašanina sa jednim kolegom (pola Rus, pola Bačvanin) koji je sa Amazona naručio neki fensi nož na otvaranje, i stoji taj nož pored njegovog noutbuka, ja ga dohvatim, otvorim onako <klak> i pitam Teksašanina: "who do you want wacked? 50 bucks. Discount price for friends." On iz topa: "Obama!" Posle se usrao od straha da neko nije to snimao. :)))))))
kukusigameni kukusigameni 07:50 26.09.2013

Re: komenta 1.

alselone
kako se ono u BG kaze samoposluga?

Samiška.


Kiev Man Finds Dog That 'Looks Like Putin---LINK

alselone alselone 08:08 26.09.2013

Re: komenta 1.

pola Rus, pola Bačvanin


Au, šta To mož' pojest' i popit'?

U Kaliforniji sve go republikanac, bar od srednje klase koju sam upoznao.

Idemo mi na rucak jedan dan, u kolima nas petoro. Povede se priča o kontroli oružja. I koji me vrag terao da ja prvi kažem mišljenje. Ja osuo protiv dozvola za posedovanje, zeneo se ko na blogu. Završio i svi ćute. Onda sam shvatio.

Uglavnom, Kalifornija zna biti prilično nesigurna, Meksiko je blizu, LA area je ogromna jer je trusna i nema visokih zgrada, dok murija stigne do tebe ti izgibe.

alselone alselone 08:08 26.09.2013

Re: komenta 1.

Samiška.

To je ta rec!

Samiska!
kukusigameni kukusigameni 08:25 26.09.2013

Re: komenta 1.

alselone
Uglavnom, Kalifornija zna biti prilično nesigurna, Meksiko je blizu, LA area je ogromna jer je trusna i nema visokih zgrada, dok murija stigne do tebe ti izgibe.

Ume. Mada sam na Beverly Hills-u doživeo da neki afroamerikanac (to su oni što ih mi zovemo crnci ) ide i razvaljuje kontejnere. Nije prošlo dve minute, izletela su dva automobila sa rotacijom i sklepetali ga dok si rekao keks.
Zavisi i u kom kraju stanuješ i u kom se krećeš. Jbg, kapitalizam.
mariopan mariopan 14:40 26.09.2013

Re: komenta 1.

kukusigameni
alselone
kako se ono u BG kaze samoposluga?

Samiška.


Kiev Man Finds Dog That 'Looks Like Putin---LINK


Kako liče !
princi princi 14:44 26.09.2013

Re: komenta 1.

Stiče se utisak, na osnovu prvih 15 minuta, jer dalje nisam mogao, pozlilo mi, da je "Tužni tok", zapravo takva jedna nezapamćena pljačka vas, poreskih obveznika, u kojoj su ogrezle sve vlade, od Djindjićeve, pa na ovamo, da nemam reči.

Nemoj samo na Zorana!
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:05 26.09.2013

Re: komenta 1.

princi
Stiče se utisak, na osnovu prvih 15 minuta, jer dalje nisam mogao, pozlilo mi, da je "Tužni tok", zapravo takva jedna nezapamćena pljačka vas, poreskih obveznika, u kojoj su ogrezle sve vlade, od Djindjićeve, pa na ovamo, da nemam reči.

Nemoj samo na Zorana!


Ne "[", nego "(".

Mada, moguće je i da sam propustio nešto u ostatku emisije.



iqiqiq iqiqiq 09:20 25.09.2013

Pročitala u jednom dahu

али једну ствар могу да пробам да проценим - како ко реагује кад чује нешто што му се не свиђа, са чим се не слаже, неког ко му опонира... и на том тесту сви су пали. својим падом су и наручили овај текст.

svaka ti je suvo zlato ali ovo izdvajam

ovo moramo da vežbamo redom svi, te da imamo neke dobre uzore, za početak
laziiprevare laziiprevare 18:16 25.09.2013

Re: Pročitala u jednom dahu

али једну ствар могу да пробам да проценим - како ко реагује кад чује нешто што му се не свиђа, са чим се не слаже, неког ко му опонира
iqiqiq


Njihovih 5 minuta sjaja: osmeh sa leva na desno

"Zini da ti kažem. Napiši još koji komentar..."

"Žao mi je što se plaše građani"


Trebaš da se skloniš ,žao mi je ...


"Koji imaju mač, da ga ne vade iz korica, već da se vrate demokratiji."
iqiqiq iqiqiq 18:34 25.09.2013

Re: Pročitala u jednom dahu

laziiprevare

jel su to uzori
laziiprevare laziiprevare 23:23 25.09.2013

Re: Pročitala u jednom dahu

jel su to uzori


amateri


Tata, dobili smo čvrste garancije za praunuka ...
libkonz libkonz 09:23 25.09.2013

Tako Srbija funkcioniše

Dele se gradovi, ministarstva, javna preduzeća i, na žalost, retki su ljudi koji razmišljaju svojom glavom. Ovo je jedan od retkih svetlih primera.
Biljana 77 Biljana 77 13:01 25.09.2013

Re: Tako Srbija funkcioniše

Ovo je jedan od retkih svetlih primera.

Meni je mnogo više za poštovanje ovaj čovek iz Trstenika što je javno oduvao Mrkutu.
zack2jack zack2jack 09:39 25.09.2013

...

ђиласа треба сменити јер је бахати партиократа али ово није смена већ замена једног бахатог другим. мост, вртићи, градски превоз, булевар... то нису биле теме већ изговори.



..drugi jos nije izabran? Idu izbori kada ce biti izabran novi gradonacelnik. Djilas je jednostavno smenjen zato sto je izgubio podrsku svojih koalicionih partnera. Nema tu neke drame. Lista problema u prestonici je predugacka da bi ronili suze za njim. I njegovim timom. Sposobnih i strucnih ljudi.

Sa druge strane D. Djilasu je verovatno tesko. 5 godina sedi u toj fotelji. Medjutim u domacoj politici trendovi se jako brzo smenjuju. Tako da ne bi trebao mnogo da zali. Pitanje je da li je ovo kraj njegovih muka?

Ali to je fakat problem Djilasa. Nacin na koji se ophodi prema DSu, ironicno se odrazio kroz njegovu smenu na mestu gradonacelnika. Jer je na celo DSa izabran samovoljom, ucenama stranackih kolega I potkupljivanjem. Nikako demokratskim putem. I u duhu stranke kao sto je DS. Dakle on je postao predsednik prostom matematikom, tj muljanjem. Na isti nacin je izgubio i mesto graonacelnika.

Pred Djilasom je dug razvojni put, ako zeli da bude autentican i ozbiljan politicar. A ne da koristi politiku, kako bi ostvario neki drugi cilj? Pitanje je samo, sta Djilas zeli? I koliko ce to u medjuvremenu da kosta DS..
zack2jack zack2jack 08:39 26.09.2013

Re: ...

mariopan mariopan 09:44 25.09.2013

....

немам ја проблем са тим да ситни пијуни снс-а и спс-а скачу по ђиласу јер он је политичар и сам је изашао да буде мета. проблем ми је што и на нивоу месне заједнице и на нивоу министарстава имамо људе без става, без мозга, без кичме. људе који ће спровести све што им се нареди. а једини критеријум који им је био потребан да дођу дотле је да буду без става, без мозга, без кичме. и да се разумемо, није ово одбрана драгана ђиласа јер он одбрану по овој основи не заслужује. исти је и он а није на другом крају батине само зато што није у таквој могућности. и ово јуче није била смена градоначелника београда. то је била само још једна показна вежба страначке моћи над инфраструктуром грађанских сервиса. ђиласа треба сменити јер је бахати партиократа али ово није смена већ замена једног бахатог другим. мост, вртићи, градски превоз, булевар... то нису биле теме већ изговори.




.. A šta kažeš za "tajno glasanje" koje su obavili pod kontrolom i pred očima (na stolu) Šefa....da se Šef lično uveri kako oni ispravno glasaju, da ne promakne neki neposlušan i glavommisleći......... i ništa ih u tome nije ponižavalo i vređalo, kao ljude?

Pa to bez stava, bez kičme, zaokružuje "da" i "ne" samo da bi zaradilo mesto u Skupštini i poslaničku platu? Gore u vrhu stranke je gužva, treba se kotirati visoko jer očas posla ispadaš iz igre, ispadaš iz kombinacija za privilegije i pare?

U pravu si, jesu naručili ovaj tekst, ali budući da su bez mozga i bez kičme ne kapiraju da je ovo samo brži put do propasti, njihove ali i naše.

Ne znaju šta rade, i ne znaju ni šta će raditi sutra sa ovim što su "osvojili" ali su alavi na moć i na pare, i zato ćemo propasti brže, biće bolno ali brzo?
Odozdo se može samo naviše?
Nadam se.
predatortz predatortz 09:49 25.09.2013

Re: ....

Ne znaju šta rade, i ne znaju ni šta će raditi sutra sa ovim što su "osvojili" ali su alavi na moć i na pare, i zato ćemo propasti brže, biće bolno ali brzo?


Muvam se po firmama, takav mi posao. Na rukovodeće pozicije postavljaju ljude iz treće lige. Što očima vide, rukama razjebu! Nije da neće da rade, bi oni mučeni, ali ne znaju. Oni koji znaju, povlače se i otaljavaju posao. Neće ljudi da se podleđe za nekog bizgova. Ja ih razumem.
ecce-florian ecce-florian 09:56 25.09.2013

Re: ....

A šta kažeš za "tajno glasanje" koje su obavili pod kontrolom i pred očima (na stolu) Šefa....da se Šef lično uveri kako oni ispravno glasaju, da ne promakne neki neposlušan i glavommisleći......... i ništa ih u tome nije ponižavalo i vređalo, kao ljude?


o kom Šefu govoriš?

O ovom


U pismu članovima Glavnog odbora DS, u koje je Tanjug imao uvid, Tripićeva je kao razlog za ostavku navela poslednja dešavanja u stranci, kao i kršenje procedure i zloupotrebu stranke u procesu izbora novog predsednika beogradskog odbora.

"Kada je na sednici Izvršnog odbora protivpravno i bez ikakve sprovedene procedure izbačeno 1.400 članova stranke iz članstva, da bi se tako uticalo na ishod izbora u Beogradu, shvatila sam da više ne mogu svojim ostajanjem na mestu sekretara i člana Predsedništva da dajem legitimitet nečemu što nema nikakve veze sa DS kakvu svi znamo", navela je Tripićeva.

I Tamara Tripić kao i članovi izborne komisije tvrde da je 1.400 članova isključeno iz DS-a nekoliko dana pred izbore za šefa beogradskih demokrata. Ti izbori su zakazani za subotu 8. jun i biće održani samo toga dana.

Tripićeva dodaje da je DS i ona sa njom prošla kroz razne faze i probleme, ali da ne pamti "da su se ikada tako otvoreno kršile sve procedure i zloupotrebljavala stranka".


mariopan mariopan 10:10 25.09.2013

Re: ....

ecce-florian

Konkretno, mislila sam na ovu sliku

hajkula1 hajkula1 15:33 25.09.2013

Re: ....

mariopan


проблем ми је што и на нивоу месне заједнице и на нивоу министарстава имамо људе без става, без мозга, без кичме.

показна вежба страначке моћи над инфраструктуром грађанских сервиса.

ђиласа треба сменити јер је бахати партиократа
- мост, вртићи, градски превоз, булевар... .



.. A šta kažeš za "tajno glasanje" koje su obavili pod kontrolom i pred očima (na stolu) Šefa....da se Šef lično uveri kako oni ispravno glasaju, da ne promakne neki neposlušan i glavommisleći......... i ništa ih u tome nije ponižavalo i vređalo, kao ljude?

Pa to bez stava, bez kičme, zaokružuje "da" i "ne" samo da bi zaradilo mesto u Skupštini i poslaničku platu? Gore u vrhu stranke je gužva, treba se kotirati visoko jer očas posla ispadaš iz igre, ispadaš iz kombinacija za privilegije i pare?

U pravu si, jesu naručili ovaj tekst, ali budući da su bez mozga i bez kičme ne kapiraju da je ovo samo brži put do propasti, njihove ali i naše.

Ne znaju šta rade, i ne znaju ni šta će raditi sutra sa ovim što su "osvojili" ali su alavi na moć i na pare, i zato ćemo propasti brže, biće bolno ali brzo?
Odozdo se može samo naviše?
Nadam se.

iqiqiq iqiqiq 18:35 25.09.2013

Re: ....

mariopan
ecce-florian

Konkretno, mislila sam na ovu sliku

ne vredi, ne mogu da pogodim, ko je u pitanju
mariopan mariopan 19:05 25.09.2013

Re: ....

iqiqiq
mariopan
ecce-florian

Konkretno, mislila sam na ovu sliku

ne vredi, ne mogu da pogodim, ko je u pitanju

Nije ko nego svi, osim dvoje, Krkobabića i Markovićeve, obavili su "tajno glasanje" na stolu ispred Aleksandra Jovičića, šefa poslaničke grupe SNSa.

tajno glasanje

16:13 - Iza paravana glasali samo Krkobabić i Markovićeva
Kako javljaju reporteri "Blica" jedini koji su glasali iza paravana, koji je za to predviđen, bili su Milan Krkobabić i Marija Marković iz PUPS-a. Njima su odbornici zbog toga uputili aplauz. Svi ostali koji su glasali, to su uradili javno, na stolu ispred Aleksandra Jovičića.

.....

Ni toliko poverenja u svoje nemaju, da dopuste da glasanje bude zaista tajno kako je pravilnikom predviđeno, nego kontrolišu kako će ko da glasa, a ovi kao ovce poslušno glasaju da vidi Gazda kako su dobri i poslušni....težak je taj poslanički lebac, nije da nije.
iqiqiq iqiqiq 19:12 25.09.2013

Re: ....

Ni toliko poverenja u svoje nemaju, da dopuste da glasanje bude zaista tajno

to je dobro, znači da ima još neposlušnih, ima nade...
mariopan mariopan 19:27 25.09.2013

Re: ....

iqiqiq
Ni toliko poverenja u svoje nemaju, da dopuste da glasanje bude zaista tajno

to je dobro, znači da ima još neposlušnih, ima nade...

Ja verujem da ima neposlušnih, ali čim su dogurali do Skupštine morali su biti poslušni ( i jesu), itekako, inače tu ne bi bili?
A broje se samo njihovi glasovi.
I to me deprimira.
kukusigameni kukusigameni 09:48 25.09.2013

kafilerija

Treba uhlebiti sve one govnare koji čekaju na uhlebljenje.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:54 25.09.2013

Mog'o bi da ilustruješ blog

slikom Vuka Jeremića kako likuje.
ecce-florian ecce-florian 10:02 25.09.2013

Re: Mog'o bi da liustruješ blog

Mog'o bi da liustruješ blog
slikom Vuka Jeremića kako likuje.



vrućo vrućo



jinks jinks 10:02 25.09.2013

...

Kad već pišete o uplivu visoke politike u gradska, opštinska i mesnozajednička pitanja (tipa kakve veze ima predstavnik najviše vlasti sa problemima ozelenjavanja parkova i popravke fasada na školama), jednako, a nekima možda i više, bi bio interesantan naručeni tekst na temu upliva multimilijardera u političke vode ... zauzimanjem najviših stranačkih funkcija, a u nekim slučajevima i upravljačkih funkcija između ostalog i u organima lokalne uprave o kojima govorite u blogu.

Kakve veze može da ima medijski multimilioner sa popravkom trolejbusa i podešavanjem klima u graskom prevozu. Takođe, kakve veze može da ima multimilioner iz prehrambenog sektora (Fidelinka i sve tome slično) sa interesom običnog sveta, ili i sa napretkom srednjeg i nižeg sloja. Što je najgore, primera ima na pretek.
antioksidant antioksidant 10:06 25.09.2013

Re: ...

Kad već pišete o uplivu visoke politike u gradska, opštinska i mesnozajednička pitanja

текст је више о недостатку уплива савести и интегритета у доношење одлука страначке војске. мада, то доношење одлука за њих је слепо слушање. а вашу тезу не разумем у потпуности. мислите да би било корисније по друштво да се политиком баве само они просечног материјалног стања? колико се сећам, покушало се једном са таквим у чије ципеле нико не би хтео па нам се није посрећило (ово "нам" схватите условно ако нисте мишковић жељан да купи ц маркет на пример)
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:22 25.09.2013

Re: ...

Teško je bilo za očekivati da dežurna vlast neće startovati na, realno gledano, treću najjaču poziciju u vlasti zemlje - mesto gradonačelnika Beograda.
Još teže za očekivati je neposlušnost koju bi, izazvanu ličnim stavom, demonstrirale "stranačke vojske".
Politika je najstariji zanat na svetu, i treba je doživljavati kao crne gaće, menjati ih redovno iako izgledaju kao da se manje prljaju od belih.
jinks jinks 10:27 25.09.2013

Re: ...

мислите да би било корисније по друштво да се политиком баве само они просечног материјалног стања


Što bi rekao jedan VIP autor - klasična zamena teza.

Ne mislim ... ali bi mi ipak bilo interesantno da čujem odgovor na pitanje postavljeno u prethodnom komentaru o tome kakve veze može da ima jedan medijski multimilijarder sa asfaltiranjem ulica, uređivanjem zelenila, i brojem i visinom pilona.

Takođe, intersuje me kakve veze neko ko se na neobjašnjiv način obogatio u roku od 10 godina po svoj prilici baveći se politikom, i trenutno je vlasnik dobrog dela firmi iz prehrambenog sektora, može da ima sa bilo čijim interesima i pravima sem samo svojima.
mariopan mariopan 10:30 25.09.2013

Re: ...

jinks
Takođe, intersuje me kakve veze neko ko se na neobjašnjiv način obogatio u roku od 10 godina po svoj prilici baveći se politikom, i trenutno je vlasnik dobrog dela firmi iz prehrambenog sektora, može da ima sa bilo čijim interesima i pravima sem samo svojima.

antioksidant antioksidant 10:32 25.09.2013

Re: ...

Što bi rekao jedan VIP autor - klasična zamena teza.

ма наравно :) само сам искористио прилику да подсетим да је "богатство" ирелевантан критеријум а и на лоше последице слепе вере у "човека са лошим ципелама који "сме" да вас гледа у очи"
ali bi mi ipak bilo interesantno da čujem kakve veze ima medijski multimilijarder sa asfaltiranjem ulica, uređivanjem zelenila, i brojem i visinom pilona.
Takođe, intersuje me kakve veze neko ko se na neobjašnjiv način obogatio u roku od 10 godina po svoj prilici baveći se politikom, i trenutno je vlasnik dobrog dela firmi iz prehrambenog sektora, može da ima sa bilo čijim interesima i pravima sem samo svojima.

свако има своје приоритете наравно. ја сам рекао да је мој "способност слушања другачијег". ви (ако грешим исправите) више инсистирате на легалности стицања новца (то је овај други пример). први ми и даље остаје у сенци. мислите да би добар градоначелник био неко ко је новац зарадио у фабрици канализационих цеви?
jinks jinks 10:37 25.09.2013

Re: ...

мислите да би добар градоначелник био неко ко је новац зарадио у фабрици канализационих цеви?

Ne mislim ... jedino da opet ponovim pitanje iz prvog komentara o tome da mi nije jasno otkud jednom medijskom magnatu interes za red vožnje autobusa i trolejbusa, na primer.

више инсистирате на легалности стицања новца (то је овај други пример)

Možete vi politiku iskoristiti da se dobro obogatite, a da ne morate obavezno da se bavite nelegalnim stvarima (što ne mora obavezno da znači i da niste i to radili). Pogotovo ako u vreme bogaćenja delom i sami ne utičete na to šta jeste a šta nije legalno.
antioksidant antioksidant 10:54 25.09.2013

Re: ...

otkud jednom medijskom magnatu interes za red vožnje autobusa i trolejbusa, na primer.

или финансијском магнату на пример?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana