Društvo| Kultura| Moj grad| Umetnost| Život

Culture Exchange, My Ass

Vlasta92 RSS / 02.10.2013. u 09:09

 kafic-kafe-kulturna-razmena-culture-exchange-jpg_660x330.jpg

Aktivisti "Cultural Exchange", koji stoje iza projekta "Bike Kitchen" u NS bili su prvo predmet napada pojedinih "novinara" koji su ih opljuvali i lažno optuživali, potom vandala koji su im razbili izlog, a na kraju i naše policije. Novosadski Radio 021 preneo je saopštenje „Cultural Exchange" u celosti:  

Oni su najveća pretnja u Novom Sadu?

"Mi smo svi mladi ljudi koji su odrasli putujući u različite zemlje i volontirajući. Godine 2010. odlučili smo da se preselimo u Srbiju, i započnemo nešto ovde. Napravili smo malo igralište gde deca mogu da dođu i nauče engleski kroz besplatne kurseve, čistili smo danima, organizovali performanse za Centre za osobe sa invaliditetom i škole za Rome. Volimo Srbiju, narod, kulturu, zovemo ovu zemlju domom. Godine 2012. započeli smo projekat "Cultural Exchange" koji kombinuje kafe/biciklističku kuhinju, kao jedan socijalni i biznis projekat, kako bismo mogli da se izdržavamo u ovoj zemlji, a u isto vreme da radimo ono što volimo. Hteli smo da napravimo javni prostor gde bi mladi ljudi mogli da dele ideje, ciljeve, snove, uče jezike, predstave svoju umetnost, nastupe...

Nikada nismo imali problema sa dokumentima ili vizama sve dok neko nije odlučio da napiše članak o nama u junu 2013. U tom članku, taj neko je tvrdio da smo mi sekta, seks-kult, da se bavimo ritualima i pedofilijom, povezavši nas sa pokretom koji je pokrenut 60-tih godina u SAD. Zahvaljujući ovom članku, počeli smo da dobijamo pretnje, izlog našeg kafea je razbijen, i policija nam je bila nad glavom. Dobili smo mnogo podrške od medija i ljudi, i za to smo veoma zahvalni. Cela priča iz tog članka je, naravno, oborena, jer su optužbe bile lažne.

Policija je započela istragu o nama, što smo smatrali da je normalno nakon takvog jednog članka. Ali i nakon višesatnog razgovora sa policijom, u kojem smo objasnili svaki detalj naših života, i dalje nam nisu verovali.

Počeli su da pronalaze razloge da nam naplaćuju kazne, rekli su nam da moramo da napustimo zemlju, i da se ne možemo vratiti. Ali objašnjenje koje su nam pružali se menjalo svakog dana. Nisu nam dozvolili da nam neko prevodi šta govore, i zato što nismo mogli da ih razumemo najbolje, nismo razumeli brojne stvari u vezi sa zakonom.
Sledeće što su nam rekli je da možemo da napustimo zemlju, i da se možemo vratiti, i da će nam dati vize bez problema.

Nakon što smo uradili kako su rekli, činilo se da je sve u redu, ali nisu hteli da daju vize za dva člana "Cultural Exchange", govoreći nam da su pronašli neke male propuste i da im ne mogu biti odobrene vize.

Cultural_Exchange.jpg

Zbog toga su ta dva člana morala da odu. Druga dva člana koja su aplicirala za vize su takođe odbijena. Iako jedan od ta dva člana ovde ima posao i veoma validan razlog da ostane u zemlji, policija im je savetovala da ponovo traže vize i ponovo plate 700 evra.

Prisilili su nas da promenimo adresu i nađemo nov prostor za manje od nedelju dana.

Naravno, opet su došli kod nas i opet nas kaznili za to što se nismo odselili na vreme, i za to što je navodno jedan naš član radio u kafeu, iako je zapravo ta osoba bila kod svoje kuće u momentu kad je policija došla.

Nakon što su nam napisali sve kazne, Sajmonu Vilsonu i njegovoj ženi (organizatorima) su zabranili da budu u Srbiji. Naredili su im da moraju da odu iz zemlje u roku od 30 dana i da ne mogu da se vrate u Srbiju sledećih godinu dana.

Verujemo da iza cele priče postoji nešto više od policije koja brine o redu i zakonu, i štiti građane."
Danas u 15h u "Bike Kitchen" održaće se konferencija za štampu povodom deportacije članova "Cultural Exchange".

 

Samo jednu rečenicu da napišem...


E, pa ne možete u Srbiji culture exchange jer ovo nije zemlja bezbrojnih mogućnosti, ovo nije zemlja koja obećava, zemlja koja se otvara prema strancima, osim kada dođu na dva dana na neki muzički festival, pa onda mediji požure da ih pitaju „How do you like our city/Serbia?", a njima se, jelte - u izjavama za medije i na dva dana - to sve jako sviđa, pa to onda ide u sve termine i online i offline izdanja, kao i kad se neki novinar u bilo kojim stranim novinama zajebe da kaže da mu je neka lokacija u Srbiji, recimo, među top 10 za skijanje, to isto postaje udarna vest, odmah posle crne hronike i onih seljačina na Farmi, koji su pokazatelj kakav je culture exchange za nas, a kojeg se ja gadim duboko i svakim atomom svog bića, jer znam


da bi ovde gomila ljudi, posle niza godina, konačno doživela orgazam kada bi te strašne, sektaške, kriminogene, srpskeistorijeipatnjenapoznavajuće strance zatvorili na Farmu, pa da vidimo čija majka crnu vunu prede kada bude trebalo da se kupa u ladnom i čisti govna iz štale, a ne bicikli po zidovima, neka razmena kulture, oni kao hoće da žive ovde, neće to da može, mora tu biti neke skrivene namere, eheeej, pa nismo mi ludi i naivni,
mi smo od Čelika Baš da znate, mi volimo da se po svetu priča o toploj duši naroda na Guči, ali ne bismo voleli da neki od njih zalivaju muškatle svaki dan na dvaes' metara od nas, jer to su već špijunaža, mutljavina i pitaj boga kakva neopisiva strahova koju mi, u ovoj zemlji, ni ne možemo razumeti, toliko smo čisti da smo još za ovozemaljska života u nebo vazneti,


i volimo da bežimo od ove zemlje, da nam je kuća od nemačke kinte najviša u selu ili da nam rođak iz Nemačke pošalje dobrog polovnjaka, nešto za dečicu i čokolade, ali nikako nam ne bi odgovaralo da se sad Nemci vrate da žive ovde, kad su već proterani još onomad i ne tek tako, Nemci su to, baš kao što volimo i da odemo do Segedina i hiper marketa, ali su nam Madžari, inače, malko dosadili, pa teška srca odavde bezmalo 80.000 ljudi uzima njihovo državljanstvo, ako nam, ne daj bože, uvedu vize, da možemo da putujemo u sve te zemlje i možda i u njima radimo, bolje mi tamo da odemo, nego da oni dođu da nas kvare,


jer nema ti nigde ovakve topline, ovakvih drugarstava, potrebe da se pomogne bližnjem svom, da se bude podrška, da se raduje tuđem uspehu, da se ugoste stranci i ostanu zblanuti nad lepotama naših devojaka, prirode, pljeskavice, domaće šljivovice, koju, avaj, zaštitiše Česi i ajvara, koji zaštitiše Slovenci, kako ih samo nije sramota, kada SVI znaju da je to naše i podrazumeva se i ne moramo da igramo po svetskim pravilima i može nam se da pišemo preteća pisma i da ih klevetamo i saginjati se nećemo,


osim možda od sramote,


nekoliko nas,


nekoliko vas koji ćete razumeti zašto u ovom trenutku možemo međusobno samo „shame exchange",
ako i za to imate snage.


http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Oni-su-najveca-pretnja-u-Novom-Sadu.html

http://cultureexchangeblog.wordpress.com/2013/10/01/here-goes-our-story/



Komentari (276)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 09:28 02.10.2013

Da ti ne bude....

blog bez komentara, a bice ih, verujem, cim prodje popodnevna konferencija za stamupu.
jedan.kub jedan.kub 20:16 02.10.2013

Re: Da ti ne bude....

mlekac
blog bez komentara, a bice ih, verujem, cim prodje popodnevna konferencija za stamupu.


Evo još jednog:KOMENTARA
mada je možda neko već postavio ovaj link.
Država ne može da garantuje bezbednost svim građanima pa je rešila da neke protera a za ostale će se, domaće, pobrinut neke druge službe.

Preporuka!


PS Videla sam da sam zakasnila sa linkom.

Snezana Radojicic Snezana Radojicic 09:34 02.10.2013

Znam

ove ljude, doduše samo onlajn, kad su pokrenuli taj bici-kafe. Malo smo se dopisivali, ja im poželela srećan rad, oni meni sreću na putovanju... Ne mogu da verujem šta im se sve izdešavalo!

P.s. Možda sam i ja sumnjiva, zapravo, sigurno jesam, jer šta se kog đavola skitam po svetu i pišem o tome kako van naše zemlje ne žive divljaci ili zaverenici protiv Srbije, već ljudi potpuno nalik nama, dobri, pitomi i topli ljudi koji hoće da pomognu i ugoste stranca, čak i kad nemaju pojma gde mu dođe ta Srbija protiv koje su se, je l', urotili sa svojim vladama.
vishnja92 vishnja92 09:36 02.10.2013

Re: Znam

tebe su vec provalili na Jelicinom blogu
vishnja92 vishnja92 09:39 02.10.2013

Re: Znam

ne tebe, ovu Snezanu sto satro skita svetom pa jos na biciklu... raskrinkali je dibidus.

a ti si Vlasto provaljena jos davno po svim osnovama
Vlasta92 Vlasta92 09:40 02.10.2013

Re: Znam

Ti Snežana, šta radiš, mogu samo da zamislim, kada te budu indoktrinirali, ne vraćaj se nama ovde
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 09:42 02.10.2013

Re: Znam

vishnja92
ne tebe, ovu Snezanu sto satro skita svetom pa jos na biciklu... raskrinkali je dibidus.

a ti si Vlasto provaljena jos davno po svim osnovama


A ja ne znam ništa o tome! gde, daj mi instrukcije, sad ću da im uputim javni demnati
Vlasta92 Vlasta92 09:43 02.10.2013

Re: Znam

Ne možeš, jer nisi normalna. Voziš se, žena, sama po svetu, to su nečista posla.
vishnja92 vishnja92 09:44 02.10.2013

Re: Znam

od ovog Maksinog pa nizbrdo
maksa83 maksa83 09:46 02.10.2013

Re: Znam

Možda sam i ja sumnjiva, zapravo, sigurno jesam, jer šta se kog đavola skitam po svetu

Vaš slučaj smo gospođo obradili.



mlekac mlekac 09:47 02.10.2013

Re: Znam

Snezana Radojicic
vishnja92
ne tebe, ovu Snezanu sto satro skita svetom pa jos na biciklu... raskrinkali je dibidus.

a ti si Vlasto provaljena jos davno po svim osnovama


A ja ne znam ništa o tome! gde, daj mi instrukcije, sad ću da im uputim javni demnati


Ma kakav demanti, nazvali su te Matom Hari - to mu više dođe kompliment.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 10:00 02.10.2013

Re: Znam

vishnja92
od ovog Maksinog pa nizbrdo


Stvarno. Kako samo zna Maksa da su me u guimnaziji zaista zvali Mata Hari? Sumnjiv je on meni (bar da mi je školski drug koji se seća, nego onako kao bubnuo i pogodio).
freehand freehand 10:01 02.10.2013

Re: Znam

Vlasta92
Ti Snežana, šta radiš, mogu samo da zamislim, kada te budu indoktrinirali, ne vraćaj se nama ovde

Sa njom je problem što više ne zna za koga (sve) radi! Mis'im, ako je vrbovana samo u svakoj drugoj zemlji krozn koju je prošla... Kuku!
(ne ti, klempavi, sedi dole! To je uzrečica!)
maksa83 maksa83 10:02 02.10.2013

Re: Znam

Stvarno. Kako samo zna Maksa da su me u guimnaziji zaista zvali Mata Hari? Sumnjiv je on meni (bar da mi je školski drug koji se seća, nego onako kao bubnuo i pogodio).

Veliki je Internet, skenirali ljudi slike, širile se priče, i što kažu akoliti Stallmanove sekte - Information Wants To Be Free.
maksa83 maksa83 10:03 02.10.2013

Re: Znam

Mis'im, ako je vrbovana samo u svakoj drugoj zemlji krozn koju je prošla...

Pa vrbovao je onaj brbljivi (šatro recepcioner) u hotelu u (beše?) Vijetnamu, ali kaže da je nije zavrbovao.
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 10:04 02.10.2013

Re: Znam

maksa83
Možda sam i ja sumnjiva, zapravo, sigurno jesam, jer šta se kog đavola skitam po svetu

Vaš slučaj smo gospođo obradili.





Hvala, druže biciklisto, na unošenju u lik i delo :p
Ja to, ko što Mlekac reče, doživeh više kao kompliment (osim što si mi zbilja pogodio nadimak iz školskih dana.)


Prespor mi ovde net pa ne mogu da se ravnopravno uključim u diskusiju. Ali pratiću vas...
maksa83 maksa83 10:06 02.10.2013

Re: Znam

Ali pratiću vas...

Naravno, pos'o je pos'o, nema tu zezanja...
freehand freehand 10:10 02.10.2013

Re: Znam

maksa83
Mis'im, ako je vrbovana samo u svakoj drugoj zemlji krozn koju je prošla...

Pa vrbovao je onaj brbljivi tip u hotelu u (beše?) Vijetnamu, ali kaže da je nije zavrbovao.

I kako sad objasniti da vrbovanje ne dolazi od vrbopuc?

Ali biće to ok. Kad se vrati preći će ona da radi za naše, a ostaće da radi i za njihove i biće... Stostruki agent?

Snezana Radojicic Snezana Radojicic 10:17 02.10.2013

Re: Znam

maksa83
Ali pratiću vas...

Naravno, pos'o je pos'o, nema tu zezanja...



Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:34 02.10.2013

Sad je sve jasno

Ako smo dosad i imali izvesnih dilema glede toga kako izgledaju tradicionalni neprijatelji vaskolikog srpstva - sada tačno znamo + a ima i slika
kukusigameni kukusigameni 10:39 02.10.2013

Re: Znam

... Kuku!
(ne ti, klempavi, sedi dole! To je uzrečica!)

Nije klempavi, nego nosati.
ecce-florian ecce-florian 10:39 02.10.2013

Re: Znam

Ali pratiću vas..


lepo sam ti reko
freehand freehand 10:42 02.10.2013

Re: Znam

kukusigameni
... Kuku!
(ne ti, klempavi, sedi dole! To je uzrečica!)

Nije klempavi, nego nosati.

...
Sad si se autovao načisto.


noboole noboole 11:02 02.10.2013

Re: Znam

maksa83
Stvarno. Kako samo zna Maksa da su me u guimnaziji zaista zvali Mata Hari? Sumnjiv je on meni (bar da mi je školski drug koji se seća, nego onako kao bubnuo i pogodio).

Veliki je Internet, skenirali ljudi slike, širile se priče, i što kažu akoliti Stallmanove sekte - Information Wants To Be Free.


Amin


(Akolit Stallmanove sekte)
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 14:02 02.10.2013

Re: Znam

Sigurno se kupaju goli u kadi, mamicu im!
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:20 02.10.2013

Re: Znam

Sigurno se kupaju goli u kadi, mamicu im!

I decu kupaju golu u kadi...i onda ih slikaju.
bolid1 bolid1 14:22 02.10.2013

Re: Znam

...evo resenja...

G.Cross G.Cross 14:25 02.10.2013

Re: Znam

Snezana


Pa jesi li pila kafu onomade sa Slovencima koji hoce da se penju na planinu.

Kud ces veci dokaz !!!

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:29 02.10.2013

Re: Znam

maksa83
Mis'im, ako je vrbovana samo u svakoj drugoj zemlji krozn koju je prošla...

Pa vrbovao je onaj brbljivi (šatro recepcioner) u hotelu u (beše?) Vijetnamu, ali kaže da je nije zavrbovao.


I onaj ruski ulični kvas-magnat, zamalo da je uzme za roba.
inco inco 08:29 03.10.2013

Re: Znam

maksa83
Veliki je Internet, skenirali ljudi slike, širile se priče, i što kažu akoliti Stallmanove sekte - Information Wants To Be Free.


Šta 'fali Stalmanovoj sekti:



uros_vozdovac uros_vozdovac 08:44 03.10.2013

Re: Znam

inco
maksa83
Veliki je Internet, skenirali ljudi slike, širile se priče, i što kažu akoliti Stallmanove sekte - Information Wants To Be Free.


Šta 'fali Stalmanovoj sekti:



Ajoj, briši videće mi žena
maksa83 maksa83 08:49 03.10.2013

Re: Znam

Šta 'fali Stalmanovoj sekti:

Heh... ti misliš da to dođe tek tako.

Pre toga mora da se obavi Mistični Obred.

Vlasta92 Vlasta92 09:02 03.10.2013

Re: Znam

Vas dvojica, trojica, sve ću vas ženama prijaviti, amonimno!

..Pa, u kakvim ste godinama, verovatno vam je i ovaj debeli Lenon riba i po...
inco inco 09:03 03.10.2013

Re: Znam

uros_vozdovac
Ajoj, briši videće mi žena


I moja, svesno nas izlažem riziku

maksa83
Pre toga mora da se obavi Mistični Obred.


Jebi ga, free software comes at a price. A i sloboda nikad nije dolazila besplatno
inco inco 09:09 03.10.2013

Re: Znam

Vlasta92
Vas dvojica, trojica, sve ću vas ženama prijaviti, amonimno!


Anonimno? Preko Interneta? Awwww, cute

Praštaj na trolu, ja sam' htedoh da prikažem i lepše strane GNU sekte. Mislim u odnosu na ostale, ovo zaista jeste lepša strana
maksa83 maksa83 10:34 03.10.2013

Re: Znam

..Pa, u kakvim ste godinama, verovatno vam je i ovaj debeli Lenon riba i po...

Ričard Stallman? Mrak sise. M-r-a-k.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:15 03.10.2013

Re: Znam

inco
Vlasta92
Vas dvojica, trojica, sve ću vas ženama prijaviti, amonimno!


Anonimno? Preko Interneta? Awwww, cute


nešto se mislim, dobre ove majice, baš
mlekac mlekac 12:37 03.10.2013

Re: Znam

uros_vozdovac
inco
Vlasta92
Vas dvojica, trojica, sve ću vas ženama prijaviti, amonimno!


Anonimno? Preko Interneta? Awwww, cute


nešto se mislim, dobre ove majice, baš


Slabo se provide!
Vlasta92 Vlasta92 14:49 03.10.2013

Makso, dušo

Ričard Stallman? Mrak sise. M-r-a-k.


You are on fire

princi princi 09:37 02.10.2013

A paradajz?

jer nema ti nigde ovakve topline, ovakvih drugarstava, potrebe da se pomogne bližnjem svom, da se bude podrška, da se raduje tuđem uspehu, da se ugoste stranci i ostanu zblanuti nad lepotama naših devojaka, prirode, pljeskavice, domaće šljivovice, koju, avaj, zaštitiše Česi i ajvara, koji zaštitiše Slovenci, kako ih samo nije sramota, kada SVI znaju da je to naše i podrazumeva se i ne moramo da igramo po svetskim pravilima i može nam se da pišemo preteća pisma i da ih klevetamo i saginjati se nećemo,

Vlasta92 Vlasta92 09:38 02.10.2013

Re: A paradajz?

Joj, jeste, izvinjavam se
princi princi 16:07 02.10.2013

Re: A paradajz?

Eh, zaboravih 'leb "savu" i mlad sir.
Tako je kad se na brzinu piše.
predatortz predatortz 09:47 02.10.2013

Pitanja

"Mi smo svi mladi ljudi koji su odrasli putujući u različite zemlje i volontirajući. Godine 2010. odlučili smo da se preselimo u Srbiju, i započnemo nešto ovde. Napravili smo malo igralište gde deca mogu da dođu i nauče engleski kroz besplatne kurseve, čistili smo danima, organizovali performanse za Centre za osobe sa invaliditetom i škole za Rome.


Zvuči jako lepo. Međutim, rad sa decom bi trebalo da bude jako uređena stvar. Da li je ta delatnost negde prijavljena, da li su predočili potrebne kvalifikacije, da li su obznanili program i metodologiju tog rada?

Mislim, nekad nije dovoljna samo dobra volja.

Ne pitam ovo da bih terao mak na konac, da bih branio ili optuživao bilo koju stranu.
Pitam zbog jako šturih informacija oko cele ove priče.
alselone alselone 09:49 02.10.2013

Re: Pitanja

Zvuči jako lepo. Međutim, rad sa decom bi trebalo da bude jako uređena stvar. Da li je ta delatnost negde prijavljena, da li su predočili potrebne kvalifikacije, da li su obznanili program i metodologiju tog rada?


I ja ovako mislim. Sve ostalo - svaka cast. Kafic, rad sa manjinama, osobama sa invaliditetom, performansi, bla, bla.
Ali, petljanje sa igralistima i decom...
Vlasta92 Vlasta92 09:51 02.10.2013

Re: Pitanja

A što petljanje? Imaš neke informacije koje mi nemamo? Ako staviš fotku ovog kombija onda ti insinuiraš da oni to rade.
alselone alselone 09:53 02.10.2013

Re: Pitanja

A što petljanje? Imaš neke informacije koje mi nemamo?

Ne, citam samo sta pise. Napravili su igraliste i radionice za decu.



Ako staviš fotku ovog kombija onda ti insinuiraš da oni to rade.

U redu je.
mlekac mlekac 09:57 02.10.2013

Re: Pitanja

predatortz


Zvuči jako lepo. Međutim, rad sa decom bi trebalo da bude jako uređena stvar. Da li je ta delatnost negde prijavljena, da li su predočili potrebne kvalifikacije, da li su obznanili program i metodologiju tog rada?

Mislim, nekad nije dovoljna samo dobra volja.

Ne pitam ovo da bih terao mak na konac, da bih branio ili optuživao bilo koju stranu.
Pitam zbog jako šturih informacija oko cele ove priče.


Negde u onoj poplavi linkova stajalo je da je ova zena sertifikovani Montesori vaspitać.

A Montesori smernice su, valjda, opšte poznate?

Montessori education is an educational approach developed by Italian physician and educator Maria Montessori and characterized by an emphasis on independence, freedom within limits, and respect for a child’s natural psychological, physical, and social development. Although a range of practices exists under the name "Montessori", the Association Montessori Internationale (AMI) and the American Montessori Society (AMS) cite these elements as essential:[1][2]

Mixed age classrooms, with classrooms for children aged 2½ or 3 to 6 years old by far the most common
Student choice of activity from within a prescribed range of options
Uninterrupted blocks of work time, ideally three hours
A Constructivist or "discovery" model, where students learn concepts from working with materials, rather than by direct instruction
Specialized educational materials developed by Montessori and her collaborators
Freedom of movement within the classroom
A trained Montessori teacher
predatortz predatortz 10:01 02.10.2013

Re: Pitanja


Negde u onoj poplavi linkova stajalo je da je ova zena sertifikovani Montesori vaspitać.

A Montesori smernice su, valjda, opšte poznate?


Ok, recimo da je to rešilo pitanje kvalifikacija. Ostaju druga pitanja:

Da li je škola jezika prijavljena, jer su takve delatnosti podložne registrovanju. Zatim, moraju se predočiti planovi, metodologija i slične sitnice koje uređene zemlje čine uređenim. Potom, neko se mora uveriti da takva ustanova ispunjava minimalne uslove za rad, što parkić sigurno nije...

A svi mi, nadam se, težimo da budemo uređeno društvo.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:33 02.10.2013

Re: Pitanja

Da li je škola jezika prijavljena


A za to se proteruje?
predatortz predatortz 10:36 02.10.2013

Re: Pitanja

Vesna Knežević Ćosić
Da li je škola jezika prijavljena


A za to se proteruje?


Za rad na crno? Idi probaj malo da šljakaš na crno u bilo kojoj uređenoj državi.

No, nisam razumeo da je to razlog za deportaciju.
Deportuje se, obično, zbog nesređenih radnih ili boravišnih viza.
Jbga, to su stvari koje svugde moraš da poštuješ ili sledi pedala.
Vlasta92 Vlasta92 10:38 02.10.2013

Re: Pitanja

I ako ih ne poštuješ, građani ti pomoći razbijanjem izloga i pretećim pismima. Sve za poštovanje zakona i prava, bre!
predatortz predatortz 10:42 02.10.2013

Re: Pitanja

Vlasta92
I ako ih ne poštuješ, građani ti pomoći razbijanjem izloga i pretećim pismima. Sve za poštovanje zakona i prava, bre!


A gde sam napisao da se slažem sa razbijačima izloga?
gedza.73 gedza.73 11:04 02.10.2013

Re: Pitanja

predatortz
Pitam zbog jako šturih informacija oko cele ove priče


Biće vrlo zanimljivo saznati istinu.
Meni će biti najironičnije ako se ispostavi da su stvarno podgrupa Healing Hearts Balkans a ovi (k'o babuške) Family Care Fondationa čiji su osnivači Children of God.

Koji, između, ostalog propovedaju
They believe that this tenet supersedes all other Biblical laws, except those forbidding male homosexuality, which they believe is a sin. Female bisexuality is sanctioned, though female homosexuality at the complete exclusion of men is not permitted.


Ali, da vidimo.
tyson tyson 11:07 02.10.2013

Re: Pitanja

They believe that this tenet supersedes all other Biblical laws, except those forbidding male homosexuality, which they believe is a sin. Female bisexuality is sanctioned, though female homosexuality at the complete exclusion of men is not permitted.

Dobro, bogati, zašto će ovo biti bitno za ceo ovaj slučaj?

Neka cveta hiljadu cvetova.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:10 02.10.2013

Re: Pitanja

Dobro, bogati, zašto će ovo biti bitno za ceo ovaj slučaj?

Neka cveta hiljadu cvetova.


e, ne moze to.
Kazezoze Kazezoze 11:23 02.10.2013

Re: Pitanja

Negde u onoj poplavi linkova stajalo je da je ova zena sertifikovani Montesori vaspitać.

A Montesori smernice su, valjda, opšte poznate?

uh, ako su ti vaspitači izašli iz montesorijeve radionice ja bih svim roditeljima savetovao da svoju decu upišu u to obdanište - mnogo je kvalitetniji rad nego u standardnim obdaništima, ali MNOGO kvalitetniji.
gedza.73 gedza.73 11:24 02.10.2013

Re: Pitanja

Dobro, bogati, zašto će ovo biti bitno za ceo ovaj slučaj?

Nije bitno, ali mi se uklapa sa ultradesničarima.
Isto propovedaju.

Ne znaš više ko koga brani a ko koga napada.

Neka cveta hiljadu cvetova.

Ja nemam problema sa tim.
Samo mi je jako zanimljivo da su svi cvetovi dozvoljeni do jednog.
Il' je cveće il' je korov.
Malo mi bode oči licemerje. Ništa drugo.




Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:40 02.10.2013

Re: Pitanja

Il' je cveće il' je korov.


pa da, sve sto je drugačije treba da se etiketira, a korov počupa.
kick68 kick68 13:54 02.10.2013

Re: Pitanja

Neka cveta hiljadu cvetova.

Da, ali ne u nasoj zemlji.
Mislim, ako su sekta, zasto im je odobren ulazak u zemlju i da se nastane i zive tu? Nego posle tri godine neko napise clanak i Vlas(t)i se dosete?! Ta nemojte kasti...
8c_competizione 8c_competizione 18:50 02.10.2013

Re: Pitanja

rad sa decom bi trebalo da bude jako uređena stvar.


jel ovo vazi i za casove veronauke gde se najvise i siri ksenofobija i klerofasizam medju mladima?

ili im je oprosteno?
tyson tyson 19:26 02.10.2013

Re: Pitanja

jel ovo vazi i za casove veronauke gde se najvise i siri ksenofobija i klerofasizam medju mladima?

U nekim medicinskim krugovima to se zove opsesivno-kompulzivna ličnost.


jedan.kub jedan.kub 20:24 02.10.2013

Re: Pitanja

Vesna Knežević Ćosić
Da li je škola jezika prijavljena


A za to se proteruje?

A rad je volonterski.
Na AUTONOMIJI je tekst u kome se tvrdi da su bili prijavljeni na VETERNIKU
a radili su u NOVOM SADU.
princi princi 09:53 02.10.2013

Kome odmah nije jasno o čemu je ovde reč,

taj, bre, nije Srbin.
alselone alselone 09:55 02.10.2013

Re: Kome odmah nije jasno o čemu je ovde reč,

Kome odmah nije jasno o cemu je rec taj nije open minded.
antioksidant antioksidant 11:43 02.10.2013

Re: Kome odmah nije jasno o čemu je ovde reč,

а сад да бројимо препоруке

a sad da brojimo preporuke


mikele9 mikele9 09:55 02.10.2013

Tačno!

jer nema ti nigde ovakve topline, ovakvih drugarstava, potrebe da se pomogne bližnjem svom, da se bude podrška, da se raduje tuđem uspehu...

Posebnu vrstu topline, radosti i bliskosti osećamo (ne ti, ja...) kad komšiji crkne krava! To neobuzdano veselje, slast i uživanje je nemoguće rečima opisati! Stranci to nikad neće moći da razumeju i shvate, nebeski je ovo narod
predatortz predatortz 09:58 02.10.2013

Re: Tačno!

mikele9
jer nema ti nigde ovakve topline, ovakvih drugarstava, potrebe da se pomogne bližnjem svom, da se bude podrška, da se raduje tuđem uspehu...

Posebnu vrstu topline, radosti i bliskosti osećamo (ne ti, ja...) kad komšiji crkne krava! To neobuzdano veselje, slast i uživanje je nemoguće rečima opisati! Stranci to nikad neće moći da razumeju i shvate, nebeski je ovo narod


Izvini Mikele, ali i ovde se oseća posebna vrsta topline kad pljucneš po svom...
Prava mera je, kao i uvek, negde između.
gedza.73 gedza.73 10:00 02.10.2013

Re: Tačno!

Stranci to nikad neće moći da razumeju i shvate, nebeski je ovo narod

Nisi u pravu, Mikele.
Da vidiš kad stranac opapri po komšiji (ušle mu kokoške u imanje, dimnjak od roštilja ide na veš), poslovnom partneru, rođaku, bivšoj ženi, snaji, zetu...


alselone alselone 10:31 02.10.2013

Re: Tačno!

Da vidiš kad stranac opapri po komšiji (ušle mu kokoške u imanje, dimnjak od roštilja ide na veš), poslovnom partneru, rođaku, bivšoj ženi, snaji, zetu...


Nemoguce. Ja sam stekao utisak da to ima samo kod nas.
maksa83 maksa83 10:47 02.10.2013

Re: Tačno!

Nemoguce. Ja sam stekao utisak da to ima samo kod nas.

Samo kod nas. Svuda sam bio, i ovde je stoka najgora. Što nas ne potamaniše onda, jeb'o i' vrljave.. jedan muški temeljit carpet bombing, (pa opet za svaki slučaj, tzv. double tap odn. "overa" ) a ne onaj uranijum za pussies, mogli su tako i majčinu dušicu da sipaju o'zgo.
alselone alselone 10:48 02.10.2013

Re: Tačno!

a ne onaj uranijum za pussies, mogli su tako i majčinu dušicu da sipaju o'zgo.




maksa83 maksa83 10:52 02.10.2013

Re: Tačno!

kad komšiji crkne krava!

Da, stara srpska reč - schadenfreude - (sr.: "da komšiji krava bude k'o čivava" ) koju dobri Anglosaksonci nemaju pa morali da uvezu od Nemaca.
kukusigameni kukusigameni 11:05 02.10.2013

Re: Tačno!

maksa83
Svuda sam bio

Ono, vrtići, stripovi, gole cice i te munje?
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:38 02.10.2013

Re: Tačno!

Nemoguce. Ja sam stekao utisak da to ima samo kod nas.

Očito nisi bio u Sloveniji...
gedza.73 gedza.73 11:40 02.10.2013

Re: Tačno!

Očito nisi bio u Sloveniji...

Gde god da ode je isto. Samo se jezici menjaju.
wilma68 wilma68 12:40 02.10.2013

Re: Tačno!

"Našem komšiji NIJE crkla krava.
Mi smo je-ubili."
(aforizam, ne zapamtih čiji, od nedavno).
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:58 02.10.2013

Re: Tačno!

zovitemegrunf zovitemegrunf 13:41 02.10.2013

Re: Tačno!

Jelica Greganović
Nemoguce. Ja sam stekao utisak da to ima samo kod nas.Očito nisi bio u Sloveniji...


Pricao jedan prijatelj, da je folsija bila jedna od prvih reci koje je naucio...i osetio se kao kod kuce
ecce-florian ecce-florian 10:43 02.10.2013

neverovatno

teo da pristupim sinkretički i ukucam pop na biciklu ništa, sveštenik na biciklu ništa.Mislim nije ništa izlaze u Audiju, pored Audija il već nekog đipa isto crnog , jel' u skladu

Nemoš na maternjem jeziku da nađeš sliku pa to ti je

Nego da ne dužim , evo predloga


ps
inače za zapisnik, sve je počela Sneža sa onim Hinduizam vs Budizam

tyson tyson 11:04 02.10.2013

Udri bandu!

Novosadski Radio 021 preneo je saopštenje „Cultural Exchange" u celosti

I opet ne rekoše da li su zatražili Pomoć Ambasade; nisu tu čista posla, nikako...



Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:14 02.10.2013

Re: Udri bandu!

tyson
Novosadski Radio 021 preneo je saopštenje „Cultural Exchange" u celosti

I opet ne rekoše da li su zatražili Pomoć Ambasade; nisu tu čista posla, nikako...




Negooooo...jesi li ti ikada bio u situaciji da tražiš pomoć ambasade u inostranstvu? Ako nisi - evo ti redovnog odgaovora: mi nismo nadležni da arbitriramo u slučajevima kojima se bavi ministarstvo unutrašnjih poslova (dotične države). Tačka. Napomena: ako vam treba bilo kakva vrsta pravne pomoći - to će vas koštati toliko-i-toliko, ako vam treba bilo kakva vrsta finansijske pomoći - to vam ne možemo obezbediti jer nemamo budžet predviđen za to...etc, etc....za ostale informacije pritisnite "2".
Ne samo ambasada Srbije - svaka ambasada
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:42 02.10.2013

Re: Udri bandu!

Ne samo ambasada Srbije - svaka ambasada


To nije tačno. U vreme dok su državljanima Srbije bile potrebne vize za EU, pozvali su me iz Srbije, da budem precizna - iz Novog Sada, i pitali kako da pomognu prijateljici koja je u Sloveniji, na veštačkom oplođavanju u mariborskoj bolnici, i kojoj ističe viza, a trebalo bi da joj se produži terapija...ako je prekine, manje su šanse da uspe...pozvala sam konzula u našoj ambasadi u Ljubljani. U roku od jednog dana su uspeli da se dogovore sa nadležnim slovenačkim organima (koji su inače teški kao crna zemlja kad se radi o vizama) i ženi je produžena viza, uprkos tome da po regulama ne bi mogla da bude. I niko joj to naplatio nije.
predatortz predatortz 11:45 02.10.2013

Re: Udri bandu!

Jelica Greganović
Ne samo ambasada Srbije - svaka ambasada


To nije tačno. U vreme dok su državljanima Srbije bile potrebne vize za EU, pozvali su me iz Srbije, da budem precizna - iz Novog Sada, i pitali kako da pomognu prijateljici koja je u Sloveniji, na veštačkom oplođavanju u mariborskoj bolnici, i kojoj ističe viza, a trebalo bi da joj se produži terapija...ako je prekine, manje su šanse da uspe...pozvala sam konzula u našoj ambasadi u Ljubljani. U roku od jednog dana su uspeli da se dogovore sa nadležnim slovenačkim organima (koji su inače teški kao crna zemlja kad se radi o vizama) i ženi je produžena viza, uprkos tome da po regulama ne bi mogla da bude. I niko joj to naplatio nije.



Ko si bre ti, pa da širiš pozitivnu sliku o Srbiji?! Ljudima se dešava Srbija, a ti tu spinuješ nekakvim bezveznim primerima!
tyson tyson 11:46 02.10.2013

Re: Udri bandu!

Negooooo...jesi li ti ikada bio u situaciji da tražiš pomoć ambasade u inostranstvu?

Ni ti nisi baš najčistija ovde, drugarice: otkud ti znaš sve to? A kao vodiš neke turiste na ronjanje, strankinja... Ne uče se te stvari u školi za ronjanje; nego deder sad ti nama lepo sve reci - gde si bila na obuci, za koga radiš i od kada, ko ti je veza, koliko vas ima u ćeliji.

Da bude svima jasno - odmah si mi bila sumnjiva. Operišeš na Sinaju, a onaj Mubarak je tu kod tebe bio zatočen, i onda odjednom - cap, oslobođen! Znao sam odmah da tu nisu čista posla.


Vlasta92 Vlasta92 11:57 02.10.2013

Pa, vidi, predatortz

kad ima lepo, širimo lepo, kad je ružno, podvlačimo i u tome nema ništa loše. Meni to kao kada ti dete popusti u školi, a ti nećeš da ga opominješ zato što je inače ok dete i nekad je bilo dobar đak.

Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 11:58 02.10.2013

Re: Udri bandu!

pa vidi ovako. Tu ženu nije jurila Slovenačka policija....a mogla je da joj je istekla viza. Na svu sreću reagovalo se pre nego što se to dogodilo. Druga stvar. Privatna je stvar svakog pojedinačnog konzula da li će HTETI da se zauzme za neki pojedinačni slučaj.
Meni je lično jedna konzulka u jednom od naših predstavišta (ne želim da navodim imena)lepo objasnila."Nama su ruke vezane kada se radi o slučajevima gde se naši građani krivično ili prekršajno gone i to prvo pravilo diplomatije i diplomatskih predstavnivšava - NIKADA se ne petljaj u unutrašnje poslove strane države jer zbog toga i samo diplomatsko predstavnivštvo može sebe da dovede u problem".
i ženi je produžena viza, uprkos tome da po regulama ne bi mogla da bude. I niko joj to naplatio nije.

Inače generalno je veoma lako produžiti vizu nekome ko je na bolničkom ili medicinskom tretmanu bilo gde u svetu. To ovi ljudi očigledno nisu znali Potrebno je samo da se dokaže da će se zdravstveno stanje ili život dotične osobe dovesti u pitanje ako se dotično lečenje prekine. NIje to nikakva filosofija. Niko joj ništa nije naplatio jer nisu ni imali osnovu da joj naplate. Bilo je potrebno obaviti nekoliko telefonskih razgovora i to je to. Sve ovo znam jer sam kao dugogodišnji expatrit i stranim državama MORALA sama sve ovo da savladam. By the way.....u većini slučajeva mnogi od naših diplomatskih predstavnika u inostranstvu ne poznaje imigracione zakone država u kojima su jer to na kraju krajeva i nije njihov posao. Često ne poznaju ni naše zakone BDW. Aj' pokušaj da pitaš našeg konzula u UK kakav je imigracioni zakon UK-a i kako se to primenjuje na naše građane??
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 12:05 02.10.2013

Re: Udri bandu!

tyson
Negooooo...jesi li ti ikada bio u situaciji da tražiš pomoć ambasade u inostranstvu?

Ni ti nisi baš najčistija ovde, drugarice: otkud ti znaš sve to? A kao vodiš neke turiste na ronjanje, strankinja... Ne uče se te stvari u školi za ronjanje; nego deder sad ti nama lepo sve reci - gde si bila na obuci, za koga radiš i od kada, ko ti je veza, koliko vas ima u ćeliji.

Da bude svima jasno - odmah si mi bila sumnjiva. Operišeš na Sinaju, a onaj Mubarak je tu kod tebe bio zatočen, i onda odjednom - cap, oslobođen! Znao sam odmah da tu nisu čista posla.



hahahahaha...pa ako hoćeš već da znaš - u ovdašnjim pritvorima nije dozvoljeno posedovanje ni telefona ni cigareta ni apsolutno bilo čeka osim onoga što imaš na sebi. Tako daaaaaa...ne javljam se iz ćelije. A ovo sve znam jer je SVAKI stranac koji je proveo više od 15 dana ovde imao neke veze sa policijom po raznim osnovama. Redovna procedura je da svako ko je iz istočno blokovskih država MORA da ide na interviju u nacionalnu bezbednost gde te oni izvrću na postavu i pitaju šta si imao za doručak pre 3 meseca. I tako do bezkraja. Ovde BRE Egipćani kidnapuju decu svojih evropskih supruga i njivove ambasade na mogu AMA BAŠ ništa da urade u tom smislu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:14 02.10.2013

Re: Udri bandu!


Inače generalno je veoma lako produžiti vizu nekome ko je na bolničkom ili medicinskom tretmanu bilo gde u svetu.

Bilo gde u svetu možda, ali u Sloveniji - ne.

pa vidi ovako. Tu ženu nije jurila Slovenačka policija....a mogla je da joj je istekla viza. Na svu sreću reagovalo se pre nego što se to dogodilo.

Čekaj malo, u onome što si gore napisala, nisi rekla da ambasade ne reaguju na slučajeve kada se radi o licima koja se krivično gone (što je sasvim poseban padež), nego uopšte.
audrey92 audrey92 12:18 02.10.2013

Re: Udri bandu!



hahahahaha...pa ako hoćeš već da znaš - u ovdašnjim pritvorima nije dozvoljeno posedovanje ni telefona ni cigareta ni apsolutno bilo čeka osim onoga što imaš na sebi. Tako daaaaaa...ne javljam se iz ćelije. A ovo sve znam jer je SVAKI stranac koji je proveo više od 15 dana ovde imao neke veze sa policijom po raznim osnovama. Redovna procedura je da svako ko je iz istočno blokovskih država MORA da ide na interviju u nacionalnu bezbednost gde te oni izvrću na postavu i pitaju šta si imao za doručak pre 3 meseca. I tako do bezkraja. Ovde BRE Egipćani kidnapuju decu svojih evropskih supruga i njivove ambasade na mogu AMA BAŠ ništa da urade u tom smislu.


Nije Tyson mislio na tu celiju...
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 12:26 02.10.2013

Re: Udri bandu!

Jelica Greganović

Inače generalno je veoma lako produžiti vizu nekome ko je na bolničkom ili medicinskom tretmanu bilo gde u svetu.

Bilo gde u svetu možda, ali u Sloveniji - ne.

pa vidi ovako. Tu ženu nije jurila Slovenačka policija....a mogla je da joj je istekla viza. Na svu sreću reagovalo se pre nego što se to dogodilo.

Čekaj malo, u onome što si gore napisala, nisi rekla da ambasade ne reaguju na slučajeve kada se radi o licima koja se krivično gone (što je sasvim poseban padež), nego uopšte.

Slovenija mora da radi po zakonima evropske unije kao i svaka njena članica. Tako da, ako je to normalno u francuskoj onda je normano i u sloveniji.

Kada nekoga policija krivično ili prekršajno goni (sa osnovom ili bez osnova) onda ambasada tu zaista nema nikakve ingerencije. Ovde aludiram na slučaj ovih građana Novoga Sada koje proteruju na osnovi kriviče ili prekršajne prijave...ni to još uvek nije jasno. Jedino što ambasada može da uradi je da preporuči lokalnog advokata koji će im pomoći a to će ih koštati toliko-i-toliko.
A ja jesam rekla sledeće (citiram sebe)" mi nismo nadležni da arbitriramo u slučajevima kojima se bavi ministarstvo unutrašnjih poslova (dotične države)" Dakle key word "ministarstvo unutrašnjih poslova" a to ministarsvo se sigurno ne bavi zdravstvenim statusom određene individue već krivičnim ili prekršajnim gonjenjem.
U prevodu: da je ta žena ostala preko vizom dozvoljenog vremena onda bi bila slučaj za ministarsvo unutrašnjih poslova i oni bi je prekršajno gonili u tom slučaju. U dotičnom slučaju sve je bilo do ministarsva zdravlja koje je dostavilo potrebne dokumente kao dokaz da je njen ostanak neophodan a u vezi sa time i produženje vize.
looping looping 12:34 02.10.2013

Re: Udri bandu!

Ovde BRE Egipćani kidnapuju decu svojih evropskih supruga

Pastore/Pastorke?
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 12:40 02.10.2013

Re: Udri bandu!

looping
Ovde BRE Egipćani kidnapuju decu svojih evropskih supruga

Pastore/Pastorke?

????? Ne razumem.....
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 12:45 02.10.2013

Re: Udri bandu!

audrey92

Nije Tyson mislio na tu celiju...

aaaaaa....A on mislio na onu ćeliju...
To me podsetilo na nešto drugo. Pitanje u prijavi za US vizu:
1. Are you a member of a terrorist organisation?
2. If YES, which organization?



looping looping 12:51 02.10.2013

Re: Udri bandu!

Aleksandra Mitrovic
looping
Ovde BRE Egipćani kidnapuju decu svojih evropskih supruga

Pastore/Pastorke?

????? Ne razumem.....

Mislim koga kidnapuju, decu evropskih supruga iz njihovog prethodnog braka(svoje pastorke)?
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:00 02.10.2013

Re: Udri bandu!

U dotičnom slučaju sve je bilo do ministarsva zdravlja koje je dostavilo potrebne dokumente kao dokaz da je njen ostanak neophodan a u vezi sa time i produženje vize.

U dotičnom slučaju to nije bio slučaj, jer je žena to samofinansirala, zato što sumnjam da zdravstveni sistem Srbije plaća pokušaje veštačke oplodnje u inostranstvu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:03 02.10.2013

Re: Udri bandu!

Ovde aludiram na slučaj ovih građana Novoga Sada koje proteruju na osnovi kriviče ili prekršajne prijave...ni to još uvek nije jasno.

Upravo o tome je reč. Pri čemu su ovi ljudi doživeli razvlačenje po medijima sumnjivog porekla, obaška im razbili izlog...a i do toga da su u prekršaju, formalno, su morali da stignu...dakle, bilo je vremena da se obrate ambasadama.
NNN NNN 13:05 02.10.2013

Re: Udri bandu!

pozvali su me iz Srbije, da budem precizna - iz Novog Sada
Opa!
baš iz Novog Sada
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:26 02.10.2013

Re: Udri bandu!

Opa!
baš iz Novog Sada

Još sumnjivije je zato što je i ambasador tadašnji bio iz - Novog Sada
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 13:28 02.10.2013

Re: Udri bandu!

looping
....
Mislim koga kidnapuju, decu evropskih supruga iz njihovog prethodnog braka(svoje pastorke)?

Ma jok bre. Svoju rođenu decu. Posvađaju se sa ženom, pokupe dete i nestanu. Ili, žive sa svojom ženom u inostranstvu (domovini svoje supruge) dođu u Egipat na odmor, zavade se, otu svoju decu i nestanu....svakakvih scenarija ima
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:29 02.10.2013

Re: Udri bandu!

Ma jok bre. Svoju rođenu decu. Posvađaju se sa ženom, pokupe dete i nestanu. Ili, žive sa svojom ženom u inostranstvu (domovini svoje supruge) dođu u Egipat na odmor, zavade se, otu svoju decu i nestanu....svakakvih scenarija ima

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana