Ekonomija| Politika

CV Lazara Krstića: ministar finansija (2013-?)

Nune Popović RSS / 10.10.2013. u 10:12

12183040225210dbeec18fa298303696_640x516.JPG 

I videh i čuh gluposti svakojake, ali da "štediš" tako što će 700 hiljada zaposlenih u javnom sektoru biti efektivno uskraćeno za par stotina dinara od svoje plate koja je u proseku 30% veća nego što za te izdatke ima sredstava u državnom budžetu, a da istovremeno podigneš porez na osnovne životne namirnice i da za IT proizvode povećaš porez sa 8 na 20% - to može samo kamikaza. Laza.

Taj dečko, sa unjkavim glasićem i držanjem u javnim nastupima kao da mu šef (čika Vučić) neprestano lupa čvrge, izgleda ima samo jednu računicu u svojoj glavi: upisati u svoj CV ministarsku funkciju, pa makar ona trajala kratko kao leptirov životni ciklus, kako bi posle radio u nekoj multinacionalki za astronomsku platu.

Živi bili pa videli. I daj bože da grešim.

Napomene:

- kad ocenjujem verovatnost ostvarivanja željenih promena, onda gledam ko iza tih najavljenih i neophodnih promena stoji: u ovom slučaju Srbiju od bankrota spasavaju isti ljudi koji su je spasavali i u Sloveniji, i u Hrvatskoj, i u Bosni, i na Kosovu, i od sankcija i od NATO... Rezultat svih njihovih spasavanja je dobro poznat. Šta god su oni spasavali - to je izgubljeno i upropašćeno, sa tragičnim bilansima koji se mere ljudskim životima.

Spasioci.jpg 

Ti ljudi su sada doveli nekog Lazu sa Jejla, koji je po svemu sudeći samo poluga za projektovanje lažne nade u javnosti, a na šta je on očigledno pristao iz sebi znanih razloga. Pretpostavljam, opet na osnovu iskustva koje smo imali u nedavnoj prošlosti (Đelić), da to radi kako bi sebi upisao vrhunsku referencu u CV (ministar finansija), jer će mu omugućiti da ubuduće mlati ogromnu lovu. (Voleo bih da grešim u vezi Lazinih motiva.)

- kad ocenjujem same mere, u ovom slučaju štednje zbog očiglednog bankrota, najpre gledam ko ih sprovodi (odgovor već dat), pa samim tim i mere imaju malu šansu da budu smislene. A čak i da su smislene, imaju malu verovatnoću da budu realizovane. Zato nema mesta optimizmu, već samo dubokoj i osnovanoj sumnji zasnovanoj na iskustvu.

- meni je suviše naivno i nerealno da se projektuje verovanje i nada (koja umire poslednja) kako ćemo imati neki smislen rezultat od najavljenih mera štednje u bankrotiranoj državi sa 700 hiljada zaposlenih u javnom sektoru, kojima će efektivno biti uskraćeno nekoliko stotina dinara mesečno od plate koja je, gle logike, u proseku 30% veća nego što za te izdatke ima sredstava u državnom budžetu.

- kada se takvom sagledavanju doda podatak da će se istovremeno podignuti porez na osnovne životne namirnice sa 8 na 10% i za IT proizvode sa 8 na 20% - to je, u najkraćem, bullshit od mera štednje i vređanje elementarne logike.

---

Za IT opremu i hotele sa 8 na 20%

Prema njegovim rečima još uvek nema konačne liste koje će namirnice biti prebačene u višu kategoriju ali zasada je siguran da se to odnosi na sve luksuzne proizvode, kao što je IT oprema i hotelske usluge. 

Ostatak vesti je na linku: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=10&dd=10&nav_id=763603 



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cult cult 10:23 10.10.2013

Pa, sad

tako što će 700 hiljada zaposlenih u javnom sektoru biti efektivno uskraćeno za par stotina dinara


Ako kažu da će tim smanjenjem mase plata da uštede 150mil eur, a da ova mera (porezi na plate 60k+ i 100k+) dotiče oko 200 000 zaposlenih, onda ispada da je to 750 eur po zaposlenom budžetliji godišnje.

Te me zanima koja vrsta raspodele se javlja medj tih 200 k veselih budžetlija.
Izgleda da je mnogo više onih sa platom od 100k+, nego sa 60k+.

edit: po današnjem kursu evra, to je 7100 dinara mesečno manje prihoda po budžetliji.

Dalje, takodje me zanima kako će se dodatno oporezovati one stranačke budžetlije koje imaju nekoliko plata mesečno po 50k., a dobijaju ih sa različitih mesta (opština, upravni odbor, agencija...i sl). Pa kako se poreski tretiraju tzv "ostali prihodi zaposlenih" kao što su napr dnevnice koje su svoj toj bulumentni jako bitna stavka u mesečnim primanjima. Dosetiće se već oni kako sve ovo zaista svesti na par stotina dinara. Deset godina opasno dobrog iskustva u lopovluku i otimanju imaju.
bolid1 bolid1 10:34 10.10.2013

IT luksuz...

sve luksuzne proizvode, kao što je IT oprema


IT oprema luksuz, pa 'bem ti mentola, kakav bre luksuz, sunce ti jebem, sta je bre luksuz, jel' modem luksuz, jel' komp luksuz...more, m'rs!!

Od genija sledece sto ocekujem je ukljucivanje kompova po par-nepar sistemu zbog stednje struje...
maksa83 maksa83 10:39 10.10.2013

Re: IT luksuz...

IT oprema luksuz, pa 'bem ti menotla, kakav bre luksuz, sunce ti jebem, sta je bre luksuz, jel' modem luksuz, jel' komp luksuz...more, m'rs!!

IT oprema je luksuz, ali je duvan osnovna ljudska potreba, pa ga nećemo rebnuti sa dodatnih 40% (k'o što je red), pošto bi onda neko iz Phillip Morisa zvao nekog iz McKinseya i rekao "šta se bre loži ona tvoja mala budala, nemo' sad da padnu dandare".
grmfrm grmfrm 10:41 10.10.2013

Re: I hoteli

Svi su se uhvatili za IT i svakako za to stoji ti blesane luksuz

Ali povecanje cena nocenja za 20 procenata ce sigurno dovesti do povecanja cena u sektoru turizma a smanjice se obim nocenja.
Inace iako tako ne izgleda ali hotelski biznis spada u oblik izvoza.
Ubice i to malo turizma sto ga ima idioti .

A ovaj sa jajela nek se samo slika i dalje.
predatortz predatortz 10:43 10.10.2013

Re: IT luksuz...

bolid1

maksa83


Alo, vas dvojivca!
Ne kurčite se, uvešće nam porez na blogovanje!
bolid1 bolid1 10:43 10.10.2013

Re: IT luksuz...


IT oprema je luksuz, ali je duvan osnovna ljudska potreba, pa ga nećemo rebnuti sa dodatnih 40% (k'o što je red)


To je to, na zalos' i toliko je providno da nemam reci...
bolid1 bolid1 10:47 10.10.2013

Re: IT luksuz...


uvešće nam porez na blogovanje!


Moz' da sanja, ja sam poreski rezident u SLO, sve prihode imam ovde, tako da, moz' samo da me uvati

hotelski biznis


O istom toliko nemam pojma osim: dobar dan, ja rezervisao kod vas, da zato nisam hteo da pisem, al' ima logike, nije da nema.

Sve vise mi lici, ajde da ujebemo i one koji imaju nesto da potrose, pa da onda nema niko...nit' branim lezilebovice budzetkse, nit im tapsem...ali, brate, oni ce najmanje najebati, najebace svi ostali okolo.
grmfrm grmfrm 10:50 10.10.2013

Re: IT luksuz...

Alo, vas dvojivca!
Ne kurčite se, uvešće nam porez na blogovanje!


Pa jesu evo sa 8 na 20 posto. Zar ne osecas kako ti je svako otkucano slovo ko zlato

Evo nisam ni znao da mi je kanta upravo poskupela. E jes dobra odjednom.
predatortz predatortz 10:51 10.10.2013

Re: IT luksuz...

grmfrm
Alo, vas dvojivca!
Ne kurčite se, uvešće nam porez na blogovanje!


Pa jesu evo sa 8 na 20 posto. Zar ne osecas kako ti je svako otkucano slovo ko zlato

Evo nisam ni znao da mi je kanta upravo poskupela. E jes dobra odjednom.



Sad sve radi,a? Ne treba novi?
Nune Popović Nune Popović 10:57 10.10.2013

Re: Pa, sad

edit: po današnjem kursu evra, to je 7100 dinara mesečno manje prihoda po budžetliji.


Računanje proseka je jedna od većih demagoških prevara, koja se često koristi, jer je najpovoljnija za manipulaciju javnim mnjenjem i predstavljenje boljih rezultata nego što oni zapravo jesu. Evo jednog primera, koji je apsolutno primenjiv i na "učinke" mera štednje u Srbiji:

U SLO je prosečna plata 1000 eur, ali niko i nigde neće navesti u tom proseku više od 65% ljudi prima platu manju od 450 eur, što praktično znači da su oni socijalni slučajevi, s obzirom na iznose mesečnih dažbina: struja, komunalije...

Tako je i sa "merama štednje" u Srbiji: reći će da će npr. prosečno uštedeti 7 hiljada dinara po budžetliji (što je opet beznačajno), ali neće reći da to zapravo znači da će u onoj ogromnoj većini, koja nam pojede budžet na pravdi stranačkih zapošljavanja i izmišljanja radnih mesta, efikasno osetiti štednju za par stotina dinara mesečno. Zato su ove Lazine mere štednje sa efektom - budžetlije ujela buva.
maksa83 maksa83 10:59 10.10.2013

Re: IT luksuz...

predatorz
Alo, vas dvojivca!

Aha, dva v umesto jednog, ima se, može se, dećko dođ' 'vamo, da vidimo šta smo imali ovde <pljuc u mastiljavu olovku>.
kukusigameni kukusigameni 11:00 10.10.2013

Re: Pa, sad

Nune Popović
U SLO je prosečna plata 1000 eur, ali niko i nigde neće navesti u tom proseku više od 65% ljudi prima platu manju od 450 eur

Čekaj, koliki je minimalac u SLO?
maksa83 maksa83 11:01 10.10.2013

Re: Pa, sad

Računanje proseka je jedna od većih demagoških prevara, koja se često koristi, jer je najpovoljnija za manipulaciju javnim mnjenjem i predstavljenje boljih rezultata nego što oni zapravo jesu.

Da, prosek bez navedene standardne devijacije je često bezvredna informacija.
predatortz predatortz 11:01 10.10.2013

Re: IT luksuz...

maksa83
Alo, vas dvojivca!

Aha, dva v umesto jednog, ima se, može se, dećko dođ' 'vamo, da vidimo šta smo imali ovde .


Au,jbte! Ovo rasipanje karaktera treba da bude oporezovano sa bar 40%! Naravno, samo na one karaktere koji su višak.
Nune Popović Nune Popović 11:03 10.10.2013

Re: Pa, sad

kukusigameni
Nune Popović
U SLO je prosečna plata 1000 eur, ali niko i nigde neće navesti u tom proseku više od 65% ljudi prima platu manju od 450 eur

Čekaj, koliki je minimalac u SLO?


Tu negde, koliko je i stvarni prosek primanja većine ljudi, ne računajući plate funkcionera, menadžera i slično...
grmfrm grmfrm 11:08 10.10.2013

Re: IT luksuz...

O istom toliko nemam pojma osim: dobar dan, ja rezervisao kod vas, da zato nisam hteo da pisem, al' ima logike, nije da nema.

Sve vise mi lici, ajde da ujebemo i one koji imaju nesto da potrose, pa da onda nema niko...nit' branim lezilebovice budzetkse, nit im tapsem...ali, brate, oni ce najmanje najebati, najebace svi ostali okolo.



Srbija u domenu turizma ima tretman kao dzibuti.

Ovde dolaze samo radi egzotike. Naravno u tom slucaju se gleda cena i te kako.
Ta nije ovo Dubai gde je cena nocenja u proseku 500 eura - tako se razmislja o nama.

Za ovo je inace krivo apsolutno nepostojanje bilo koje strategije drzave kada je u pitanju turizam.
Srbija ima sjajne potencijale za turizam ali zbog nedostatka infrastrukture on je na nivou srednje razvijene Africke drzave.


Prosecna cena nocenja u Srbiji je oko 50 evra. Na nivou Beograda 80~120 evra. Ne racunamo presidental apartmane od 1000 i vise evra jer ti klijenti ne doprinose znacajnije statistici.

Dalje se uzma u ozbir cena obroka i prevoza. Sto se hrane i prevoza tice BG je jos uvek dzab dzaba. Taxi je (ne mislim na one derikoze sa aerodroma) u odnosu na Evropski prosek vrlo povoljan. GSP isto tako (1 evro je nista za srednji sloj iz zapadne evrope)

Hrana je, za sada, za njih ovde dzaba a kvalitet sjajan. Sto ovde pojede za 50 evra bi ga kod njegovih kostalo 150 i vise.

E sad come back na hotele (mislim na sve vrste smetaja)

Problem je sto za hotel troskovi poslovanja variraju dosta.
Hotel sluzi hranu. Hotel drzi cenu sobe na nekom nivou iako mu je u medjuvremenu hrana koja uzima poskupela 300% (u periodu od zadnje 3 godine toliko otpilike). Dalje poskupeo je namestaj, poskupelo je grejanje, voda, struja itd. Hotel sve to koristi a gost ocekuje isti nivo za cenu koju hoteli vec godinama nisu menjali. A ne moze tako doveka.
Ovo povecanje PDV-a (verujte da 99 posto prometa u hotelima ide preko kartica) je samo dodatni ekser.
To znaci manje profita, manje zaposljavanja, manje ulaganja u dalje kapacitete sve ce to povuci mnogo vise posledice nego sto ovaj sa Jajela vidi. Ili vidi ali se pravi blesav.
bolid1 bolid1 11:09 10.10.2013

Re: Pa, sad


Da, prosek bez navedene standardne devijacije je često bezvredna informacija.


Ne samo to, nego zna i zestoko da prevari, ponekad je bolje koristiti median i median absolute deviation around the median, dobije se realnija slika.


Čekaj, koliki je minimalac u SLO?


Po mesecima, tekuce godine, nisam siguran, ali lici mi na bruto.
grmfrm grmfrm 11:11 10.10.2013

Re: IT luksuz...


Sad sve radi,a? Ne treba novi?


A jok sada evo odjednom je nesto ubrzo
Nune Popović Nune Popović 11:12 10.10.2013

Re: Pa, sad

Po mesecima, tekuce godine, nisam siguran, ali lici mi na bruto.


Dao sam ti provereno tačan podatak u praksi, moguće je da ima još nekog plusa iznad neto 450 eur, ali to ne menja na tvrdnji da su ti ljudi u SLO praktično socijalni slučajevi s obzirom na cenu života i dažbina. Naravno o tome niko neće da govori.
freehand freehand 11:13 10.10.2013

Re: IT luksuz...

grmfrm

Sad sve radi,a? Ne treba novi?


A jok sada evo odjednom je nesto ubrzo

Ko što šporet bolje radi na skupoj struji.
loader loader 11:14 10.10.2013

Re: IT luksuz...

Za IT opremu i hotele sa 8 na 20%



Pa, da... zapazili su da se ovde puno bloguje, i onda oni vele:
Vidi, vidi... tu je zlatna koka - ovi što bloguju, a često bloguju i protiv nas koji se ovoliko dajemo u borbi protiv korupcije i nas-leđa prošlosti, sigurno moraju s vremena na vreme da obnavljaju svoje kompove i druge mašinice na kojima kuckaju te komentare, tako da će ovih xxx % povećanja poreza da doprinese, BrE




grmfrm grmfrm 11:22 10.10.2013

Re: IT luksuz...

Vidi, vidi... tu je zlatna koka - ovi što bloguju, a često bloguju i protiv nas koji se ovoliko dajemo u borbi protiv korupcije i nas-leđa prošlosti, sigurno moraju s vremena na vreme da obnavljaju svoje kompove i druge mašinice na kojima kuckaju te komentare, tako da će ovih xxx % povećanja poreza da doprinese, BrE


E nikada mi je nije palo na pamet de ce blogovanje ovde da spasi nam drzavu od bankrot
predatortz predatortz 11:29 10.10.2013

Re: IT luksuz...

grmfrm
Vidi, vidi... tu je zlatna koka - ovi što bloguju, a često bloguju i protiv nas koji se ovoliko dajemo u borbi protiv korupcije i nas-leđa prošlosti, sigurno moraju s vremena na vreme da obnavljaju svoje kompove i druge mašinice na kojima kuckaju te komentare, tako da će ovih xxx % povećanja poreza da doprinese, BrE


E nikada mi je nije palo na pamet de ce blogovanje ovde da spasi nam drzavu od bankrot


Na intervenciju ministra privrede oni koji su banovani kod njega plaćaće dupli porez. Ko se nije slagao sa merama koje je ministar predložio, a ima privatni biznis, odmah da mu se uputi poreska kontrola i obavezno pronađe neka nepravilnost.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:31 10.10.2013

Re: IT luksuz...

Od genija sledece sto ocekujem je ukljucivanje kompova po par-nepar sistemu zbog stednje struje...

Kad je bio mali, zvali su ga Milka.
bolid1 bolid1 11:36 10.10.2013

Re: IT luksuz...


Kad je bio mali, zvali su ga Milka.


loader loader 12:03 10.10.2013

Re: IT luksuz...

predatortz
grmfrm
lolader:
Vidi, vidi... tu je zlatna koka - ovi što bloguju, a često bloguju i protiv nas koji se ovoliko dajemo u borbi protiv korupcije i nas-leđa prošlosti, sigurno moraju s vremena na vreme da obnavljaju svoje kompove i druge mašinice na kojima kuckaju te komentare, tako da će ovih xxx % povećanja poreza da doprinese, BrE


E nikada mi je nije palo na pamet de ce blogovanje ovde da spasi nam drzavu od bankrot


Na intervenciju ministra privrede oni koji su banovani kod njega plaćaće dupli porez. Ko se nije slagao sa merama koje je ministar predložio, a ima privatni biznis, odmah da mu se uputi poreska kontrola i obavezno pronađe neka nepravilnost.

Blogovanje, banovanje...
kako god da se okrene, bloger je ....ao !
Mic, po mic
stiže se pred vrata naših poštenih sudnica



A u tabloidima BESPLATNA REKLAMA

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:29 10.10.2013

Re: IT luksuz...

jel' modem luksuz, jel' komp luksuz.


ispada da jeste. i 'lebac je luksuz. i mleko.
Nune Popović Nune Popović 15:32 10.10.2013

Re: IT luksuz...

Aleksandar Vasović
jel' modem luksuz, jel' komp luksuz.ispada da jeste. i 'lebac je luksuz. i mleko.


Vaske, za ovu ekipu na vlasti, lebac i mleko su oduvek bili privilegija pojedinih i zaslužnih građana, sećaš se?

A kad se još setim kampanje HLEB ZA JEDAN DINAR koju su furali Šešelj, Toma i Aca, sa sve kokardama i vojvodskim titulama, sve mi nekako dođe logično.

Priča i rukopis su stari, nov je samo Laza kamikaza.
8c_competizione 8c_competizione 20:27 10.10.2013

Re: IT luksuz...

ima da padnu dandare
8c_competizione 8c_competizione 07:01 11.10.2013

Re: IT luksuz...

IT oprema je luksuz, ali je duvan osnovna ljudska potreba, pa ga nećemo rebnuti sa dodatnih 40% (k'o što je red), pošto bi onda neko iz Phillip Morisa zvao nekog iz McKinseya i rekao "šta se bre loži ona tvoja mala budala, nemo' sad da padnu dandare".


mislim da bi preko Bloga ili direktnim pritiskom na politicare trebalo insistirati na ovome

iz par razloga: prvo direktno uticaj na porez, drugo dugorocni uticaj na poboljsanje zdravlja nacije i smanjenja troskova zdravstvenog osiguranja (ko sto se to radi u svim normalnim zemljama)
Nune Popović Nune Popović 11:24 11.10.2013

Na putu za nigde

Sjajan tekst na koji je ukazala Ivana23, preporučujem za čitanje u celosti!

U velikoj žurbi na putu za nigde

10/10/2013 od Nebojša Katić

U velikoj žurbi, vlada Srbije je donela dve konkretne mere, i njih proglasila paketom ekonomskih mera. Kako se dve mere ne mogu nazvati paketom, dodate su i deklaracije o namerama – o tome kako će se rekonstruisati javna preduzeća i smanjiti subvencije, kako će se štedeti u domenu trošenja roba i usluga, kako će se uzimati jeftini krediti i kako će se unaprediti poslovni ambijent. Naivniji deo javnog mnjenja je ovaj paket nazvao tektonskim promenama.

Da li će se mere doneti koji mesec ranije ili kasnije, neće bitno promeniti očajno stanje srpske ekonomije za čije su lečenje potrebne godine. Nije međutim svejedno, da li se mere donose promišljeno i sveobuhvatno, ili se donose u panici i „na parče“, kako bi se stvorio utisak da vlada ipak nešto preduzima. Upravo takvo tumaranje bez strateške vizije i ideja, tumaranje od jedne do druge ishitrene mere je i dovelo do situacije u kojoj se Srbija danas nalazi.

Ako se odluka o povećanju niže stope PDV-a i može doneti brzo, obzirom da to nije deo sistemske reforme, smanjivanje plata u javnom sektoru je ozbiljna sistemska mera i morala bi se sprovoditi kao deo reforme javnog sektora.

Ministar Krstić je najavio uvođenje platnih razreda, i to treba bezrezervno pozdraviti i podržati (1). Taj proces je morao prethoditi upravo predloženim merama, čime bi se poslala jasna poruka da vlada zna šta radi. Tako je u jednom koraku, kroz uvođenje platnih razreda trebalo regulisati plate u javnom sektoru. Na taj način bi i zaposleni u javnom sektoru samo jedanput prošli kroz traumu i neizvesnost.

Vlada je nepotrebno požurila i ishitreno donela meru kojom se uvodi neka vrsta dodatnog, progresivnog oporezivanja za zaposlene u javnom sektoru čije su plate veće od 60.000 dinara. To je loša, diskriminatorska i populistička upotreba poreskog mehanizma kako bi se smanjile neto plate.

Država je mogla direktno i selektivno smanjiti plate zaposlenima u javnom sektoru i takvoj meri se, makar konceptualno, ne bi imalo šta zameriti. Smanjivanje plata kroz besmislenu poresku gimnastiku je zloupotreba poreskog sistema. Racionalan poreski sistem podrazumeva da su pred njim svi građani jednaki, da visina poreskog opterećenja zavisi od visine prihoda građana, a ne od mesta ili grane u kojoj je neko zaposlen. Ovo je abeceda poreskog sistema kada je reč o porezima građana.
Više od loših mera i sve neukusnijeg demagoškog spinovanja, zabrinjava smer ekonomske politike kojim Srbija ide. Svi signali koje vlada danas šalje imaju jasno prepoznatljiv rukopis MMF-ove škole. Retorika, kao i sve mere koje se najavljuju, deo su standardnog instrumentarija MMF-a koji je do sada naneo ogromne štete velikom broju država, uključujući i Srbiju.

Nije slučajno što vlada neprestano glorifikuje privatni sektor i strane investicije a da pri tome ne sme ni reč da prozbori o državnom investiranju. Nije slučajno što se već odavno ne govori o reformi poreskog sistema koja bi išla u pravcu uvođenja progresivnog oporezivanja. Nije slučajno što vlada ne sme da dovede u pitanje katastrofalnu monetarnu politiku i politiku kursa dinara koju NBS vodi, niti sme da pomene ubitačne zelenaške kamate, ili da predloži bilo kakvu meru koja bi mogla ugroziti interese i profite bankarskog sektora.

Ništa od predloženih ili nagoveštenih mera neće dovesti do rasta zaposlenosti, tog osnovnog i najvažnijeg domaćeg problema. Bez rasta zaposlenosti deficit budžeta se ne može smanjiti. Ako se kojim čudom deficit i bude smanjio, druga strana tog „uspeha“ će biti samo novi porast ukupne društvene bede.

Čini se nažalost, da ni ova, rekonstruisana vlada ne razume prave uzroke domaće katastrofe, niti značajnu ulogu koju finansijski sistem ima u uništavanju ekonomije. Vlada kao da nema nikakvu sopstvenu viziju izlaska iz krize osim one koju sufliraju uvek isti ljudi i iste institucije. Valja uvek iznova ponavljati – iz recesije se ne može izaći rezanjem javne potrošnje, pogotovo ne u ambijentu ogromnih realnih kamatnih stopa. To nikome i nigde do sada nije uspelo. Ono što Srbija danas tako odlučno nastavlja da radi, najkraći je put za nigde.

Link: http://nkatic.wordpress.com/2013/10/10/u-velikoj-zurbi-na-putu-za-nigde/
tyson tyson 11:47 11.10.2013

Re: IT luksuz...

8c_competizione
IT oprema je luksuz, ali je duvan osnovna ljudska potreba, pa ga nećemo rebnuti sa dodatnih 40% (k'o što je red), pošto bi onda neko iz Phillip Morisa zvao nekog iz McKinseya i rekao "šta se bre loži ona tvoja mala budala, nemo' sad da padnu dandare".

mislim da bi preko Bloga ili direktnim pritiskom na politicare trebalo insistirati na ovome

PREKO BLOGA DEFINITIVNO...



tyson tyson 11:47 11.10.2013

Re: IT luksuz...

8c_competizione
IT oprema je luksuz, ali je duvan osnovna ljudska potreba, pa ga nećemo rebnuti sa dodatnih 40% (k'o što je red), pošto bi onda neko iz Phillip Morisa zvao nekog iz McKinseya i rekao "šta se bre loži ona tvoja mala budala, nemo' sad da padnu dandare".

mislim da bi preko Bloga ili direktnim pritiskom na politicare trebalo insistirati na ovome

PREKO BLOGA DEFINITIVNO...



tyson tyson 11:47 11.10.2013

Re: IT luksuz...

8c_competizione
IT oprema je luksuz, ali je duvan osnovna ljudska potreba, pa ga nećemo rebnuti sa dodatnih 40% (k'o što je red), pošto bi onda neko iz Phillip Morisa zvao nekog iz McKinseya i rekao "šta se bre loži ona tvoja mala budala, nemo' sad da padnu dandare".

mislim da bi preko Bloga ili direktnim pritiskom na politicare trebalo insistirati na ovome

PREKO BLOGA DEFINITIVNO...



tyson tyson 11:47 11.10.2013

Re: IT luksuz...

8c_competizione
IT oprema je luksuz, ali je duvan osnovna ljudska potreba, pa ga nećemo rebnuti sa dodatnih 40% (k'o što je red), pošto bi onda neko iz Phillip Morisa zvao nekog iz McKinseya i rekao "šta se bre loži ona tvoja mala budala, nemo' sad da padnu dandare".

mislim da bi preko Bloga ili direktnim pritiskom na politicare trebalo insistirati na ovome

PREKO BLOGA DEFINITIVNO...



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:39 10.10.2013

...

Ima jos nade - pod uslovom da u CV mora da upise detalje o postignutim rezultatima Mada, kad covek ima malo kreativnosti ni to nije veci problem.

Jedna zanimljivost koju sam malopre procitao (ne znam da li je tacna):

"U današnjoj Srbiji u javnom sektoru zaposleno 660.000 ljudi, dok je u celoj bivšoj Jugoslaviji ta cifra iznosila svega 450.000." www.021.rs/Info/Srbija/Danas-vise-boskica-nego-za-vreme-Tita.html
ivana23 ivana23 10:54 10.10.2013

Re: ...

Srbija je (vidi link) na pretposlednjem mestu između 32 zemlje po udelu zaposlenih lica u državnoj upravi i sektoru odbrane u aktivnom stanovništvu – svega 4,1% u 2011. godini. Ne znam koliko se broj (eventualno) uvecao do 2013.


LINK

Podatak: MAT, od strane 10.
westvleteren westvleteren 11:09 10.10.2013

Re: ...

Srbija je (vidi link) na pretposlednjem mestu između 32 zemlje po udelu zaposlenih lica u državnoj upravi i sektoru odbrane u aktivnom stanovništvu – svega 4,1% u 2011. godini. Ne znam koliko se broj (eventualno) uvecao do 2013.


Nije mi jasno kako su ovo izracunali jos 2011. kada se juce nije znalo koliko je ljudi uopste zaposleno u javnom sektoru.
alselone alselone 10:41 10.10.2013

Podrzavam

Malo je, al' je makar konkretno.
Ovi ranije su samo pricali i rukovali smekerski kao na basketu al' nista preduzimali nisu.
cult cult 10:48 10.10.2013

Re: Podrzavam

Malo je, al' je makar konkretno.
Ovi ranije su samo pricali i rukovali smekerski kao na basketu al' nista preduzimali nisu.


ako to kažeš na tviteru, krle će da te otprati.
Osetljiv je na opozicionu kritiku bliske prošlosti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:57 10.10.2013

Re: Podrzavam

Nune Popović Nune Popović 10:58 10.10.2013

Re: Podrzavam

Da, da...
libkonz libkonz 11:01 10.10.2013

Re: Podrzavam

ako to kažeš na tviteru, krle će da te otprati.
Osetljiv je na opozicionu kritiku bliske prošlosti.

Ma Krle je kul. Mene prati na tviteru, a baš ih nisam štedeo. Za razliku od blogo-ministra čija je prva aktivnost na društvenim mrežama od kako je postao ministar bila da mene otprati na tviteru jer sam na blogu napisao da ne verujem da je njegov motiv da postane ministar želja za ličnim žrtvovanjem za dobrobit nacije. Dobro, bar znamo da ministar čita blog, kad se već ne oglašava.
alselone alselone 11:21 10.10.2013

Re: Podrzavam

Ma ok je to sve, kul je on, ali meni je vaznije da smo mi njih otpratili.
Reci zbogom ujka Luju.

LINK
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:36 10.10.2013

Re: Podrzavam

ako to kažeš na tviteru, krle će da te otprati.

pre će Krlo da retvituje!

voli on to,da izbaci protivnike na vetrometinu ...ali i dalje,izbor zike mu je prvoklasan:)

grmfrm grmfrm 11:44 10.10.2013

Re: Podrzavam


voli on to,da izbaci protivnike na vetrometinu ...ali i dalje,izbor zike mu je prvoklasan:)


E nije lose jel ima negde neki histori njegov da ne kopam komentare na blogu?
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:53 10.10.2013

Re: Podrzavam

:))

nađi ga pod šifrom; krle22
niccolo niccolo 11:55 10.10.2013

Re: Podrzavam

krle22

A šta predstavlja ovo 22?
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:00 10.10.2013

Re: Podrzavam

A šta predstavlja ovo 22?

misterija.

jednom sam ga pitao,šta im je(idolima) trebala čokolada,posle odbrane i poslednjih dana
i odgovor je završio na open minded,kao pajtoni

sad se već bojim odgovora.
alselone alselone 12:19 10.10.2013

Re: Podrzavam

A šta predstavlja ovo 22?

Daj da pitamo macu22...
blogovatelj blogovatelj 13:00 10.10.2013

Re: Podrzavam

A šta predstavlja ovo 22


Kvaku.
8c_competizione 8c_competizione 07:09 11.10.2013

Re: Podrzavam

Radulovic bi trebao, ali ozbiljno, da totalno ogranici broj sluzbenih vozila

treba imati nekoliko luksuznih (blindiranih) vozila direktno za Predsednika, Premijera i eventualno jos par ministara koji zbog posla kojim se bave mogu biti ugrozeni sigurnosno

a onda treba imati jos jednu manju grupu auta po istom principu koji koriste velike kompanije: pool car! jednostavno, firma (u ovom slucaju druzava!) mora imati svoj car sharing program, jer je iluzorno da svaki dupeglavac ima svoj sluzbeni auto. kada im zatreba, lepo se obrate odgovornoj sluzbi i isplaniraju upotrebu istog. ukoliko ih nekoliko putuje u istom pravcu, molim lepo, zajedno se voze (npr na sednicu Skupstine u Bgd)

sva ostala vozila treba da budu mali gradski auti, isto po pool car principu! retko kad se u tim autima vozi vise od jedne osobe (iskljucujem odavde vozace)

vozace treba da imaju jedino pojedini ministri, predsednik i premijer
tyson tyson 11:48 11.10.2013

Re: Podrzavam

Radulovic bi trebao, ali ozbiljno, da totalno ogranici broj sluzbenih vozila

Jeli majketi, znaš li ti uopšte na kojoj je Radulović funkciji u Vladi?


freehand freehand 11:56 11.10.2013

Re: Podrzavam

tyson
Radulovic bi trebao, ali ozbiljno, da totalno ogranici broj sluzbenih vozila

Jeli majketi, znaš li ti uopšte na kojoj je Radulović funkciji u Vladi?



Is, pitaš Babića za Radulovića.
To bi trebao da pitaš nekog pismenog.
Atomski mrav Atomski mrav 11:00 10.10.2013

CV

Sem ministarske funkcije, u CV će moći da upiše još tri:
- Predsednik upravnog odbora Agencija za osiguranje depozita (plata: 49.000)
- Član Upravnog odbora Fonda za razvoj Republike Srbije (plata: 43.000)
- Član Upravnog odbora Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije (plata: 43.000)

Za te tri dodatne funkcije će zarađivati 135.000 dinara mesečno, ali na tu sumu neće morati da plati taj famozni dodatni porez koji je uveo jer su te pojedinačne plate manje od 60.000 dinara...
Nune Popović Nune Popović 11:04 10.10.2013

Re: CV

Atomski mrav
Sem ministarske funkcije, u CV će moći da upiše još tri:
- Predsednik upravnog odbora Agencija za osiguranje depozita (plata: 49.000)
- Član Upravnog odbora Fonda za razvoj Republike Srbije (plata: 43.000)
- Član Upravnog odbora Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije (plata: 43.000)

Za te tri dodatne funkcije će zarađivati 135.000 dinara mesečno, ali na tu sumu neće morati da plati taj famozni dodatni porez koji je uveo jer su te pojedinačne plate manje od 60.000 dinara...


Seronja!
highshalfbooze highshalfbooze 17:44 10.10.2013

Re: CV

Nune Popović


Seronja!


Eh da je jedini...
Nune Popović Nune Popović 17:46 10.10.2013

Re: CV

highshalfbooze
Nune Popović


Seronja!


Eh da je jedini...


Nije jedini, ali je novi.
8c_competizione 8c_competizione 07:12 11.10.2013

Re: CV

Seronja!


mislim da bi umesto ovakvih reakcija mnogo bolje bilo da se gdinu Radulovicu ukaze na konkretno ovaj problem, pa da se INSISTIRA da se doticni mladjani ministar i ostali koji koriste iste/slicne privilegije odmah "oslobode" istih!

na silu ako treba!
Nune Popović Nune Popović 08:51 11.10.2013

Re: CV

8c_competizione
Seronja!


mislim da bi umesto ovakvih reakcija mnogo bolje bilo da se gdinu Radulovicu ukaze na konkretno ovaj problem, pa da se INSISTIRA da se doticni mladjani ministar i ostali koji koriste iste/slicne privilegije odmah "oslobode" istih!

na silu ako treba!


Obrati pažnju na centralnu sliku današnje naslovne strane Blica. Nije rekao hoće li i sebi da ukine dodatna primanja.


Milan Novković Milan Novković 09:48 11.10.2013

Re: CV

Obrati pažnju na centralnu sliku današnje naslovne strane Blica. Nije rekao hoće li i sebi da ukine dodatna primanja.

Dobro, možda sam ja stvarno smešan optimista, i ništa o ovoj garnituri ne znam mimo onoga što pročitam na blogu i ponekom linku što polazi od bloga, ali ne vidim šta je loše u ovim izjavama kao sledećemo koraku:

- Definiše se i izoluje višak ljudi sa idejom da se skine sa državne kase. I to je proces. I to je najvažniji deo cele priče.

- Pokušava da se stane na put višestrukim članstvima na upravnim odborima ili u konsultantskim timovima a koje sve plaća država (tu uključuje i sebe, ako to radi, ne vidim zašto bi to trebao eksplicitno da naglasi).

- Deklariše penzionere kao penzionere i skida ih sa budžeta u svemu osim penzijama.

Razmišljaju o čak antikompetitivnim merama da bi zaštitili domaće tržiste i iznošenje novca u inostranstvo.

Ovo je sve pozitivno. Sad, sumnja i neverica, pa kritika su ok, ali ja mislim da postoje granice posle kojih pored istorijskih paralela treba imati i neku drugu osnovu za sumnje i kritike pa hladnokrvnije analizirati njihove izjave, postupke i planove.

Ako stvarno pokušavaju da urade ovo što pričaju kakav je smisao podrivati im akciju, šta je alternativa?
kukusigameni kukusigameni 09:54 11.10.2013

Re: CV

Milan Novković
- Definiše se i izoluje višak ljudi sa idejom da se skine sa državne kase. I to je proces. I to je najvažniji deo cele priče.

Za početak, ne zaposliš u prvih godinu dana svoje kompanjone. Pa još shvatiš da ti je malo (čekaju za sisu mnogi neraspoređeni) i udariš na Beograd i Vojvodinu.
Obećana departizacija - 0.

Mogu dalje ako treba. Mada mislim da je izlišno.
Nune Popović Nune Popović 10:34 11.10.2013

Re: CV

Milan Novković
Obrati pažnju na centralnu sliku današnje naslovne strane Blica. Nije rekao hoće li i sebi da ukine dodatna primanja.

Dobro, možda sam ja stvarno smešan optimista, i ništa o ovoj garnituri ne znam mimo onoga što pročitam na blogu i ponekom linku što polazi od bloga, ali ne vidim šta je loše u ovim izjavama kao sledećemo koraku:

- Definiše se i izoluje višak ljudi sa idejom da se skine sa državne kase. I to je proces. I to je najvažniji deo cele priče.
...


Moj komentar se odnosio na ovaj podatak koji je izneo Atomski mrav u jednom od prethodnih komentara:

Atomski mrav
Sem ministarske funkcije (Lazar Krstić - prim N.P.), u CV će moći da upiše još tri:
- Predsednik upravnog odbora Agencija za osiguranje depozita (plata: 49.000)
- Član Upravnog odbora Fonda za razvoj Republike Srbije (plata: 43.000)
- Član Upravnog odbora Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije (plata: 43.000)

Za te tri dodatne funkcije će zarađivati 135.000 dinara mesečno, ali na tu sumu neće morati da plati taj famozni dodatni porez koji je uveo jer su te pojedinačne plate manje od 60.000 dinara...


Ministar Krstić, nije naveo da li će i sebi da uskrati primanja koja je naveo Atomski...
inco inco 14:25 11.10.2013

Re: CV

Milan Novković
- Pokušava da se stane na put višestrukim članstvima na upravnim odborima ili u konsultantskim timovima a koje sve plaća država (tu uključuje i sebe, ako to radi, ne vidim zašto bi to trebao eksplicitno da naglasi).


Reče Krstić koji čim je došao zasede na četiri takva mesta.
Milan Novković Milan Novković 15:00 11.10.2013

Re: CV

inco
Milan Novković
- Pokušava da se stane na put višestrukim članstvima na upravnim odborima ili u konsultantskim timovima a koje sve plaća država (tu uključuje i sebe, ako to radi, ne vidim zašto bi to trebao eksplicitno da naglasi).


Reče Krstić koji čim je došao zasede na četiri takva mesta.

Ja na svom upravnom odboru imam dva takva čoveka.

Oni su pažljivo izabrani i od neprocenljivog su značaja.
Za svaku priliku ovde u UK koju ja izboksujem bez njihove pomoći da pokažem šta naša firma ima i šta može da uradi oni mi ne samo donesu deset takvih prilika nego su prilike bolje pozicionirane i probrane.

Sama "teorija" iza ovoga je sasvim na mestu i meni nije ove ljude nametnula nikakva partija niti su u pitanju drugarske, rodbinske i slične veze. I ovi ljudi rade posao pošteno za vrlo skroman novac. Oni očekuju da mnogo više zarade ako naša firma uspe u rastu i prodaji.

U Srbiji je, ako dobro razumem, raširena druga praksa, koje ima i ovde ali je mnogo manje prisutna, neizvršna mesta na upravnim odborima se dobijaju po raznim vezama i pripadnosti i ljudi najčešće nisu kvalifikovani da za upravni odbor rade posao koji se od njih očekuje - oni samo uzimaju novac pa prave štetu, učestvuju u odlukama za koje nisu obrazovani pa su veliki rizik.

Tako, opet, ne radi se o crno-beloj slici, iako tamo liči da je dosta crna, i ne treba slepo slediti potrebu za kritizerstvom ako se nemaju dobre osnove za to.

Sumnja je na mestu, naravno, ali i ona treba da bude dobrim delom i odraz raspoloživih činjenica ili informacija koje imaju veliku verovatnoću da su tačne.
freehand freehand 11:06 10.10.2013

Bokte

... pa ovo ispade Krstić najgori?!



Edit:

Mister X: "Sine, mojne se štrecaš, saće blogeri malo da te razvlače, oni što su ti sinoć davali šansu, al ti budi kul. Jbg, tebra, to ti je politika, nemo da bude posle da ti nisam reko.."
maksa83 maksa83 11:14 10.10.2013

Re: Bokte

Mister X: "Sine, mojne se štrecaš, saće blogeri malo da te razvlače, oni što su ti sinoć davali šansu, al ti budi kul. Jbg, tebra, to ti je politika, nemo da bude posle da ti nisam reko.."


"Ma znam brate, da sam Mirko Cvetković mogao bih da stavim i gaće na glavu i da se nedolično ukazujem staricama na Trgu, fanovi bi mi sve oprostili..."

freehand freehand 11:17 10.10.2013

Re: Bokte

maksa83
Mister X: "Sine, mojne se štrecaš, saće blogeri malo da te razvlače, oni što su ti sinoć davali šansu, al ti budi kul. Jbg, tebra, to ti je politika, nemo da bude posle da ti nisam reko.."


"Ma znam brate, da sam Mirko Cvetković mogao bih da stavim i gaće na glavu i da se nedolično ukazujem staricama na Trgu, sve bi mi oprostili..."



Misliš da bi baš tako nešto Krstić rekao?
maksa83 maksa83 11:21 10.10.2013

Re: Bokte

Misliš da bi baš tako nešto Krstić rekao?

+/- neka Excel formula.
alselone alselone 11:24 10.10.2013

Re: Bokte

Ma znam brate, da sam Mirko Cvetković mogao bih da stavim i gaće na glavu i da se nedolično ukazujem staricama na Trgu, fanovi bi mi sve oprostili..."


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:46 10.10.2013

Re: Bokte

alselone
Ma znam brate, da sam Mirko Cvetković mogao bih da stavim i gaće na glavu i da se nedolično ukazujem staricama na Trgu, fanovi bi mi sve oprostili..."




...
Nema veze, proradio link na fotku.

(al kad bi se zezali. Mada, možda i Chrome drka nešto)
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:18 10.10.2013

Re: Bokte

maksa83
Misliš da bi baš tako nešto Krstić rekao?

+/- neka Excel formula.


ako je u makrou, da ne otvaram, j... ih makroi
tyson tyson 11:32 10.10.2013

Znanje-imanje


Ko sa decom u krevet leže upišan se budi

Šta si pa očekivao od ministra Krstića...?



maksa83 maksa83 11:35 10.10.2013

Re: Znanje-imanje

Šta si pa očekivao od ministra Krstića...?

Ja nešto sa Excelom, pošto je vrlo moćan alat, a rekli su da se mali razume...
Atomski mrav Atomski mrav 12:02 10.10.2013

Re: Znanje-imanje

Ja nešto sa Excelom, pošto je vrlo moćan alat, a rekli su da se mali razume...

Ma to mu garant riba sređuje pivot tabele...
tadejus tadejus 11:35 10.10.2013

kuka, motika, jejl i ostale trice

da me ubijes ako ja razumijem na sta se ti konkretno zalis
nekako mi se cini da tebe zulja sto su smanjili samo 150 milionceka evra, ti bi da to bude vise
ajde ok
dakle ako je neko toliko drzak da se recimo prije nekih pola godine prijavio u NIS kao programmer I drznik dobio platu 3 soma evra... I sad mu uzelo nekih 750 evrica od te platice... dakle ti mislis trebalo mu je uzeti 1500 bar?
ili mu je trebalo uzeti sve?
nek narod programira?
da, shvatam, nije tako davno bilo kad se ta demagogija propagirala
e dalje ti isto izgleda mislis da nije ni to ok da se uzme samo tom budzovanu programeru NIS-a valja da se zahvati I kod sirotinje raje budzetlija sto strpkaju tek nekih 60ak hiljadica po raznim ministarstvima, agencijama I inim
ok
uzmimo I njima
al sta se brate onda zalis za socijalne slucajeve po sloveniji to ne kapiram
cas bi da tjeras surnjaju na ulicu cas ti je zao surnjaje
ne znam tacno sta bi ti
al znam sta bi ja
lazu na banderu a narod da vlada
jasta
kakav jejl, kakve trice
narooooooooood sine narooooooooooooooood, kuka I motika za ministra pa da vidis kad nas krene karta
maksa83 maksa83 11:37 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Tadejus, jeb'o Matlab, kakva si sa Excelom?
freehand freehand 11:38 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

jasta
kakav jejl, kakve trice
narooooooooood sine narooooooooooooooood, kuka I motika za ministra pa da vidis kad nas krene karta

A najbolje je što je ministar u celoj priči samo Pedro.
tadejus tadejus 11:43 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

maksa83
Tadejus, jeb'o Matlab, kakva si sa Excelom?


cekaj sad, jel b prico il ne b prico?

excel... ma veze neam, al me svaka rana moga roda boli.. te sam dakle kvalifikovana za ministra bar? ne?
kukusigameni kukusigameni 11:45 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

tadejus
cekaj sad, jel b prico il ne b prico?

Jbt, ja pročtiao: Jel bi prco il ne bi prco?!
alselone alselone 11:46 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Tadejus, jeb'o Matlab, kakva si sa Excelom?


Sto kaze jedan crnogorski direktor na pitanje da li je nekad radio u Matlabu.
- Ne, od kako sam diplomirao radim u ovoj firmi.

alselone alselone 11:48 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Jbt, ja pročtiao: Jel bi prco il ne bi prco?!


I ja.

Da li smo normalni?
maksa83 maksa83 11:48 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

cekaj sad, jel b prico il ne b prico?

Bi', predomislio sam se, o softveru - bilo kad, sa bilo kim. A i bilo je nedolično i nepristojno, izvinjavam se.
kukusigameni kukusigameni 11:48 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

alselone
Jbt, ja pročtiao: Jel bi prco il ne bi prco?!


I ja.

Da li smo normalni?

U proseku ili realno?
tadejus tadejus 11:48 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

kukusigameni
tadejuscekaj sad, jel b prico il ne b prico?Jbt, ja pročtiao: Jel bi prco il ne bi prco?!


sto je babi milo...
alselone alselone 11:49 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

U proseku ili realno?


U proseku sa standardnom devijacijom.
predatortz predatortz 11:49 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

alselone
Jbt, ja pročtiao: Jel bi prco il ne bi prco?!


I ja.

Da li smo normalni?


Jesmo, Bogu hvala
alselone alselone 11:49 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

sto je babi milo...

kuku je deda, da ne gresis dusu
kukusigameni kukusigameni 11:51 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

alselone
sto je babi milo...

kuku je deda, da ne gresis dusu

Deda sa standardnom devijacijom - devijantni deda.
maksa83 maksa83 11:52 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Deda sa standardnom devijacijom - devijantni deda.

Parada deda u najavi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:56 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

predatortz


Jesmo, Bogu hvala

đavola,normalni

ček kad se reaktivira trio cerski - dragec - karagaća
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:57 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

predatortz predatortz 11:58 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

stefan.hauzer
predatortz


Jesmo, Bogu hvala

đavola,normalni

ček kad se reaktivira trio cerski - dragec - karagaća


Nemoj tako, a Šjenti?
Atomski mrav Atomski mrav 12:00 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Sto kaze jedan crnogorski direktor na pitanje da li je nekad radio u Matlabu.
- Ne, od kako sam diplomirao radim u ovoj firmi.


- Direktore, stigao vam je mail!
- Pa neka uđe...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:01 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

a Šjenti?

on im je polutka,ovo je navala:)
maksa83 maksa83 12:04 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

ček kad se reaktivira trio cerski - dragec - karagaća

Pa krene rokenrol hip hop mashup kao onomad Aerosmith + Run DMC:

Kud na-rod-na voj-ska prooođe,
sve su straže sve su straže...
kvit bre
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:13 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

tadejus
cekaj sad, jel b prico il ne b prico?

Jbt, ja pročtiao: Jel bi prco il ne bi prco?!

Lako je meni za tebe, nego meni je za mene...i ja sam to pročitala
maksa83 maksa83 12:16 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Jelica Greganović
tadejus
cekaj sad, jel b prico il ne b prico?

Jbt, ja pročtiao: Jel bi prco il ne bi prco?!

Lako je meni za tebe, nego meni je za mene...i ja sam to pročitala

Ljudi, ja bih onako - bez Excela i Gugla - rekao da vama tako dislesksičnim nešto fali...

Kažem to onako laički, ali sa punim ubeđenjem.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:26 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Nemoj tako, a Šjenti?


Zauzet: eno ga drzi lekcije Biljani Srbljanovic na francuskom o DrVoMravcu.



Leya Keller @leyakeller
„infostan moje majke je 100 evra. penzija joj je 250. aporija sa jejla.“

Mme Srbljanovic (Keller),
Je suis désolé, je n'ai pas eu à Zeno rien trouvé sur cette "aporie de Yale".
J'ai demandé à ce qu'il écrivait à propos de la "jaune aporie", peut-être vous en savez plus.
Je ne savais pas et Zeno ictère.
* * * *
Uz pošljednje račune Infostana (pod komandom dahije Dr Agana Đilasa DrVoMravca) građanima su stigle uplatnice za crkvu sv.Trojice u ulici Gospodara Vučića 89 u Beogradu, štampane na skupocjenom papiru, kombinovano – malo latinica malo ćerilica, pa još amblem - cerkve.

A na uplatnici osim broja računa i poziv na broj! Pitajte nekoga ko se razumije u platni promet šta znači poziv na broj.

To sve o trošku Infostana, a ako ih je štampala neka firma dahije Dr Agana Đilasa DrVoMravca onda su sigurno bile bez aporije.
Povećanje cijena bilo 30% (možda sa "žutom aporijom" a penzije ostale iste i bez aporije.
Sentinel26
kukusigameni kukusigameni 12:32 10.10.2013

Re: kuka, motika, jejl i ostale trice

Uz pošljednje račune Infostana (pod komandom dahije Dr Agana Đilasa DrVoMravca) građanima su stigle uplatnice za crkvu sv.Trojice u ulici Gospodara Vučića 89 u Beogradu, štampane na skupocjenom papiru, kombinovano – malo latinica malo ćerilica, pa još amblem - cerkve.

A na uplatnici osim broja računa i poziv na broj! Pitajte nekoga ko se razumije u platni promet šta znači poziv na broj.

To sve o trošku Infostana, a ako ih je štampala neka firma dahije Dr Agana Đilasa DrVoMravca onda su sigurno bile bez aporije.
Povećanje cijena bilo 30% (možda sa "žutom aporijom" a penzije ostale iste i bez aporije.
Sentinel26

Šjenti u ratu protiv uplatnica!



EDIT. Jede žutu aporiju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana