Društvo| Mediji| Politika

Normalna i pristojna Srbija

Nebojsa Krstic RSS / 14.10.2013. u 16:06

Želim da verujem da Aleksandar Vučić, trenutno najpopularniji domaći političar i šef najjače stranke vlasti, nije naredio svom partijskom kolegi da dan pred lokalne izbore u Vrbasu privodi u prostorije stranke opozicione aktiviste i tamo ih šamara.

Takođe, želim da verujem da najmoćnija politička figura nije tražila od Vulina da ide na Kosovo i tamo vrši segregaciju Srba na dobre i loše, podobne i nepodobne, patriote i izdajnike Srbije.

Voleo bih da verujem da Vučić ne stoji iza svakodnevne, višemesečne kampanje taboidnog blaćenja njegovih političkih protivnika.

Voleo bih da verujem da je Vučićeva borba protiv kriminala i korupcije neselektivna i da u njoj nisu i neće biti pošteđeni ni sadašnji vlastodršci, te da se ona ne zloupotrebljava za obračun sa opozicijom, kao što to tvrdi jedan od rukovodilaca SNS-a Cvijan.

Zato očekujem da Vučić kazni stranačke siledžije iz Vrbasa i da ih izbaci iz stranke. Očekujem da kazni Vulina izbacivanjem iz vlade. Što se tabloida tiče, očekujem da osudi hajku na svoje političke protivnike na isti način na koji je, pre nekoliko dana, osudio i napade na porodice opozicionih političara.

Ovo bi bili mali koraci za Vučića, a veliki za Srbiju na putu ka mogučnosti da jednoga dana bude normalna i pristojna zemlja. 

PS. "Normalna i pristojna Srbija" iz naslova teksta je, inače, cilj za koji se Vučić, po svojoj tvrdnji, zalaže. 

 

 



Komentari (633)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cult cult 16:22 14.10.2013

Hm, da

u pristojnu i normalnu Srbiju se veruje tek kad se s vlasti ode.

Dok si u mogućnosti da pristojnu i normalnu zemlju praviš, onda privedeš novcu vesele drugare i omogućiš im masovnu pljačku raznih agrobanaka, državnog budžeta, opštinskih budžeta, razvojnih banaka, fondova, tendere nameštaš, iz budžeta plaćaš fantomske konsultante i projekte, od institucija napraviš smehotres, dovedeš stručnjake za usavršavanje otimanja, ovi izmisle ofpse, sokoje, takse na takse, oglodješ sve do poslednje pare, celu stranku i vesele koalicione partnere zaposliš po agencijama za pomorske nesreće i još stotinjak takvih, armiju lopina koja krene u pljačku preko tendera, upravnih odbora, pokupuje desetine hiljada automobila od naših para, natakari im rotacije, a kad para nestane, onda zadužiš zemlju za deset narednih generacija, samo da se dolče vita veselih drugara nastavi, sa sve onim košarkaškim, šmekerskim gimme five.

E, kad sve to prodje, onda se traži pristojna Srbija.
A gde su naših deset godina, to ko jebe.
predatortz predatortz 16:27 14.10.2013

Re: Hm, da

E, kad sve to prodje, onda se traži pristojna Srbija.
A gde su naših deset godina, to ko jebe.




Jebeš deset godina! Gde je naša vera u to da ćemo nešto zajedno uraditi? Kad veru izgubiš, onda je zajebano...
mariopan mariopan 16:58 14.10.2013

Re: Hm, da

cult
u pristojnu i normalnu Srbiju se veruje tek kad se s vlasti ode.

Dok si u mogućnosti da pristojnu i normalnu zemlju praviš, onda privedeš novcu vesele drugare i omogućiš im masovnu pljačku raznih agrobanaka, državnog budžeta, opštinskih budžeta, razvojnih banaka, fondova, tendere nameštaš, iz budžeta plaćaš fantomske konsultante i projekte, od institucija napraviš smehotres, dovedeš stručnjake za usavršavanje otimanja, ovi izmisle ofpse, sokoje, takse na takse, oglodješ sve do poslednje pare, celu stranku i vesele koalicione partnere zaposliš po agencijama za pomorske nesreće i još stotinjak takvih, armiju lopina koja krene u pljačku preko tendera, upravnih odbora, pokupuje desetine hiljada automobila od naših para, natakari im rotacije, a kad para nestane, onda zadužiš zemlju za deset narednih generacija, samo da se dolče vita veselih drugara nastavi, sa sve onim košarkaškim, šmekerskim gimme five.

E, kad sve to prodje, onda se traži pristojna Srbija.
A gde su naših deset godina, to ko jebe.




docsumann docsumann 17:10 14.10.2013

Re: Hm, da

cult


eksplejndovano
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:10 14.10.2013

Re: Hm, da

da, da. Video sam svojim očima jedan server u jednoj od agencija. Žali bože resursa, majkemi.
docsumann docsumann 17:17 14.10.2013

Re: Hm, da

uros_vozdovac
da, da. Video sam svojim očima jedan server u jednoj od agencija. Žali bože resursa, majkemi.


i meni se to isto pojavljuje na ekranu, šta činiti?
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:23 14.10.2013

Re: Hm, da

Sa`ćemo hakujemo malo, stay tuned

Hehe...
angie01 angie01 17:48 14.10.2013

Re: Hm, da

cult
u pristojnu i normalnu Srbiju se veruje tek kad se s vlasti ode.

Dok si u mogućnosti da pristojnu i normalnu zemlju praviš, ...


...i jos napravis tog "novog" vucica & prigrlis dlacica- a bez pitanja onih koji su ti dali pozisn i jos te platili za to.
gedza.73 gedza.73 18:23 14.10.2013

Re: Hm, da

Cult
Dok si u mogućnosti da pristojnu i normalnu zemlju praviš, onda privedeš novcu vesele drugare


'el platio čovek kaznu za šampanjac?
Šta još 'oćete?
Dušu da mu uzmete?

Predsednik Boris Tadić kaže da je spreman da plati novčanu kaznu ukoliko nadležne institucije procene da je prekršio zakon kada je u loži „Marakane" šampanjcem nazdravio za pobedu reprezentacije Srbije

Tadić naglašava da zakon mora da važi za sve, pa i na njega.


Predsednik Srbije Boris Tadić i dvoje državnih funkcionera kažnjeni su sa po 40.000 dinara zbog ispijanja šampanjca posle utakmice Srbija-Rumunija.





g.radicevic g.radicevic 18:34 14.10.2013

Re: Hm, da

A gde su naših deset godina, to ko jebe.


i naša 51 milijarda, (ako je verovati tabloidima)
koja je izneta iz zemlje
u vreme ''normalne i pristojne Srbije' ???



G r o f G r o f 18:57 14.10.2013

Re: Hm, da

cult
u pristojnu i normalnu Srbiju se veruje tek kad se s vlasti ode.

Dok si u mogućnosti da pristojnu i normalnu zemlju praviš, onda privedeš novcu vesele drugare i omogućiš im masovnu pljačku raznih agrobanaka, državnog budžeta, opštinskih budžeta, razvojnih banaka, fondova, tendere nameštaš, iz budžeta plaćaš fantomske konsultante i projekte, od institucija napraviš smehotres, dovedeš stručnjake za usavršavanje otimanja, ovi izmisle ofpse, sokoje, takse na takse, oglodješ sve do poslednje pare, celu stranku i vesele koalicione partnere zaposliš po agencijama za pomorske nesreće i još stotinjak takvih, armiju lopina koja krene u pljačku preko tendera, upravnih odbora, pokupuje desetine hiljada automobila od naših para, natakari im rotacije, a kad para nestane, onda zadužiš zemlju za deset narednih generacija, samo da se dolče vita veselih drugara nastavi, sa sve onim košarkaškim, šmekerskim gimme five.

E, kad sve to prodje, onda se traži pristojna Srbija.
A gde su naših deset godina, to ko jebe.



auuuu, kad ti sad dodje Freehand.
godec godec 19:03 14.10.2013

Re: Hm, da

A gde su naših deset godina


Deset godina ... and counting....
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:03 14.10.2013

Re: Hm, da

G r o f
armiju lopina koja krene u pljačku preko tendera,

auuuu, kad ti sad dodje Freehand.


I priupita:
A kog tačno tendera?
g.radicevic g.radicevic 19:06 14.10.2013

Re: Hm, da

auuuu, kad ti sad dodje Freehand.

doći će frike srtnli
samo da odluči kome lupa kontru
tsunade tsunade 19:24 14.10.2013

Re: Hm, da

ćuti kad im ledja videsmo. dlaka je falila da nastave sa veseljem a to ne znam ko bi ovde i kako preživeo.

kontaminacija koju je sprovela DS je toliko strašna i duboka da me ovi izbori u vrbasu donekle i čude. hoću reći čudi me kad vidim da su prešli cenzus, al to dobroj infrastrukturi treba da zahvale čije je temelje djindjić postavio. kad smo kod čudjenja što su u vrbasu dobacili do 17 odsto, verujem da je zatečeno i članstvo DS, jer oni najbolje znaju šta su i kako radili.

inače ti je culte komentar onako, ko da si ga pisao iz moje a ne svoje duše
alselone alselone 19:52 14.10.2013

Re: Hm, da

cult


Ja nabod on čorba.
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:15 14.10.2013

Re: Hm, da


Cult
... u pristojnu i normalnu Srbiju se veruje tek kad se s vlasti ode.

Dok si u mogućnosti da pristojnu i normalnu zemlju praviš, onda privedeš novcu vesele drugare i omogućiš im masovnu pljačku raznih agrobanaka, državnog budžeta, opštinskih budžeta, razvojnih banaka, fondova, tendere nameštaš, iz budžeta plaćaš fantomske konsultante i projekte, od institucija napraviš smehotres, dovedeš stručnjake za usavršavanje otimanja, ovi izmisle ofpse, sokoje, takse na takse, oglodješ sve do poslednje pare, celu stranku i vesele koalicione partnere zaposliš po agencijama za pomorske nesreće i još stotinjak takvih, armiju lopina koja krene u pljačku preko tendera, upravnih odbora, pokupuje desetine hiljada automobila od naših para, natakari im rotacije, a kad para nestane, onda zadužiš zemlju za deset narednih generacija, samo da se dolče vita veselih drugara nastavi, sa sve onim košarkaškim, šmekerskim gimme five.

E, kad sve to prodje, onda se traži pristojna Srbija.
A gde su naših deset godina, to ko jebe.


Bravo, Cult!
Ovo je ono što se zove: Reći popu pop, a bobu bob.

Ko ne shvati, i ne mora.

-------------
Edit:

Boško Jakšić u današnjoj Politici ovako počinje svoj članak "Oporezujte dugovne vođe":

Претходници ове владе довукли су Србију на ивицу банкрота. Потрошено је време манекенских осмеха и свеколике бахатости, учмалог избегавања сусрета с реалношћу, квазисалонске необавештености, непотковане амбициозности и рано прекинутог визионарства.

Пошто је истекла прескупа деценија, овој администрацији допао је тежак задатак да се суочи са земљом огољеном, рашчерупаном, унезвереном, очајном, убогом, без перспективе и посла, оболелом у срцу и души, без неге...

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:42 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Ovo je ono što se zove: Reći popu pop, a bobu bob.


Ajd da rizikujem :)


A da li je baš Krstić taj pop kome treba reći da je pop?

Cultov komentar je sjajan, ni dodati ni oduzeti, samo je adresa na koju je upućen možda sporna.

U redu, može se reći, on, Krstić, nam je tu na dohvat ruke, pa pošto drugog zgodnijeg nemamo, ko mu je kriv.
Ali imamo, nisam video ovakve komentare upućene Goci Čomić recimo, a nije da je ona bez uticaja u DSu.

Da naglasim i to, ja sam na nekom Krstićevom blogu pre izbora njemu rekao da mi na pamet ne pada da glasam za DS, upravo iz ovih razloga o kojima Cult priča, tako da ovo niukom slučaju nije odbrana te politike niti Krstića, već pre razmišljanje da li je ok nekome osporavati pravo da govori o sadašnjoj vlasti, jer je ona u kojoj je na neki način učestvovao bila loša.
Posebno što se to ne radi principijelno.

Lako smo, čini mi se, Vučiću oprostili sve ono što je bio, i sva naša kritika se svodi na "ma ko je šta od Vučića i očekivao".
Malo je to.
A i kad se pojavi kritika onda se opelete po DSu.

Jasno je da najteže pada kad te svoje kuče ujede ali eno ga Vučić vlada, šta ćemo sa tom činjenicom?
maksa83 maksa83 20:43 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Jasno je da najteže pada kad te svoje kuče ujede ali eno ga Vučić vlada, šta ćemo sa tom činjenicom?

Možda nije loše da se povremeno osvrnemo na to kako je dotle došlo. Mislim, čisto da nam se ne desi opet...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:47 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Možda nije loše da se povremeno osvrnemo na to kako je dotle došlo

Povremeno je sigurno potrebno, ali mi se čini da je to potsećanje češće od povremeno.
Bonner Bonner 20:47 14.10.2013

Re: Hm, da

cult


... šmekerskim gimme five.

E, kad sve to prodje, onda se traži pristojna Srbija.
A gde su naših deset godina, to ko jebe.



Gimme five nije smekerski, to je cisto mangupski, nista tu nije smekerski. Niti je bilo.

Hvala cult na tekstu.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:08 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Možda nije loše da se povremeno osvrnemo na to kako je dotle došlo. Mislim, čisto da nam se ne desi opet...


A jes, pa neće.

Prvo će se narednih desetak godina zapomagati "A di su mojih prethodnih 10 godina?!", pa će onda da se - kada umesto Vučića, posle 10 godina zasedne Ko Već, da se zapomaže - a da nije bilo Tadića pre 20, ne bi bilo Vučića pre 10, a post hoc ergo propter hoc, ne bi bilo ni Koga Već.

                   

PS - kao i uvek - CC ☻
8c_competizione 8c_competizione 21:24 14.10.2013

Re: Hm, da

Hm, da u pristojnu i normalnu Srbiju se veruje tek kad se s vlasti ode.


Milan Karagaća Milan Karagaća 21:30 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

A i kad se pojavi kritika onda se opelete po DSu.

Eto, potpuno se slažem sa tobom.
Nadam se da je DS već izvukla pouke a ako nije onda i ne mora jer je već kasno.
Sada i Boris Tadić kaže da DS mora da pročisti redove
"Počasni predsednik DS Boris Tadić izjavio da nije zadovoljan stanjem u stranci. Potrebno da dođe do promena u DS, ne samo zbog nje same, već i radi političkog balansa između vlasti i opozicije
Počasni predsednik DS Boris Tadić izjavio je da nije zadovoljan stanjem u stranci i da je potrebno da dođe do promena u DS, ne samo zbog nje same, već i radi političkog balansa između vlasti i opozicije.
- Zato DS mora da prione na stvarne, a ne verbalne reforme. DS mora da pronađe i nove kadrove, da radi mnogo više na edukaciji svojih članova, a i istovremeno i pročisti svoje redove - rekao je Tadić za Glas Amerike."
E da je tako razmišljao i radio od 2004 .godine stranka bi sada bila ne pred raspadom već pred ponovnim dolaskom na vlast.
No, nikada nije kasno.
maksa83 maksa83 21:32 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

hoochie coochie man
Možda nije loše da se povremeno osvrnemo na to kako je dotle došlo

Povremeno je sigurno potrebno, ali mi se čini da je to potsećanje češće od povremeno.

šesettri (trenutno) preporuke na cultov komentar se ne slaže sa tobom.
blogovatelj blogovatelj 21:33 14.10.2013

Re: Hm, da

E, kad sve to prodje, onda se traži pristojna Srbija.
A gde su naših deset godina, to ko jebe.

Preporuka: 63


Ja samo da izbrojim preporuke.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

šesettri (trenutno) preporuke na cultov komentar se ne slaže sa tobom.


Pa dobro :)
expolicajac expolicajac 21:39 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

E da je tako razmišljao i radio od 2004 .godine stranka bi sada bila ne pred raspadom već pred ponovnim dolaskom na vlast.
No, nikada nije kasno.

Ostalo je samo ovo da radimo
maksa83 maksa83 21:40 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

kada umesto Vučića

Kako to misliš "umesto Vučića?"
angie01 angie01 21:41 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

No, nikada nije kasno.


jeste, kasno!
JJ Beba JJ Beba 21:51 14.10.2013

Re: Hm, da

dakle kalte, 'ebo si mu kevu
:))))
63 preporuka
libkonz libkonz 22:02 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nadam se da je DS već izvukla pouke

A ja mislio da si ti ozbiljan čovek. Kakve pouke? Kako uspešnije krasti i razoriti sopstvenu zemlju, a ostati na vlasti?
ecce-florian ecce-florian 22:15 14.10.2013

Re: Hm, da

JJ Beba
dakle kalte, 'ebo si mu kevu
:))))
63 preporuka


Uz sve dužno poštovanje autoru prvog komentara, mišljenja sam da on to ne bi uspeo da domaćin nije rešio da javno, na blogu, izvrši samoubistvo kao savetnik i stručnjak za politički marketing.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:17 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

U redu, može se reći, on, Krstić, nam je tu na dohvat ruke, pa pošto drugog zgodnijeg nemamo, ko mu je kriv.

A pošto sam već tu i pošto sam ja "kriv" za nečijih 10 izgubljenih godina (što je legitimna, iako poprilično bludalasta teza), imam ja pitanje za onog, dakle, kome sam uništio te godine:

A gde si ti bio za to vreme?

Što si mene pustio da ti uništavam godine?

Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje, umesto da palamudiš na blogu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:29 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nebojsa Krstic
U redu, može se reći, on, Krstić, nam je tu na dohvat ruke, pa pošto drugog zgodnijeg nemamo, ko mu je kriv.

A pošto sam već ti i pošto sam ja "kriv" za nečijih 10 izgubljenih godina (što je legitimna, iako poprilično bludalasta teza), imam ja pitanje za onog, dakle, kome sam uništio te godine:

A gde si ti bio za to vreme?

Što si mene pustio da ti uništavam godine?

Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje, umesto da palamudiš na blogu?

Небојша неспретно испаде топовско месо.
Тек помало крив и тек помало дужан.
Вероватно ипак мало више него ми који смо допустили да нам пропадне десет година.
(Узгред буди речено, не десет: ми смо се задужили и за следећих десет. А реалне показатеље општег бољитка треба, ако икад, очекивати тек за три-четири године.)

Стварно, где смо ми то били све ове године?
Ми нормални. Ми часни и поштени, каквим себе свако овде сматра.
Што смо их пустили, да нам узимају године?

Па... они су као ми.
Зато.

Јебига.
libkonz libkonz 22:39 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

A gde si ti bio za to vreme?

Dok se onaj kome je upućeno ovo pitanje ne javi, odgovoriću u svoje ime: ja sam se bavio svojim poslom, a vama sam verovao. Kada je nastao LDP, gledao sam koga će podržati Ružica Đinđić i njena jasna podrška je cementirala moju podršku vama. Za sve svinjarije koje ste pravili pre 2008. krivio sam Koštunicu i verovao da će svima biti bolje kada se njega rešimo. I onda su tvoji drugari, Krle, krenuli da otimaju kako bi stekli jahte, rolekse, audije, nekretnine, moć i najbolje ribe. I onda sam uradio ono što je jedino bilo u mojoj moći: stisnuo zube i glasao za Tomu.
I da, ne mislim da su tvoje "zasluge" za pljačku velike, čak i za tvog druga Borisa ne mislim da je učestvovao u toj pljački, ali mislim da ste bili svesni onoga što se dešava i ćutali.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:40 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

A ja mislio da si ti ozbiljan čovek

ja mislim da sam ozbiljan čovek.
Kakve pouke?

Pa upravo pouke da iz svojih redova očisti sve one koji su u stranci bili i samo razmišljali
Kako uspešnije krasti i razoriti sopstvenu zemlju, a ostati na vlasti?

e kada se takvih otarase i onih koji su primani direktno u GO i na mesto potpredsednika stranke, pa kad prekinu sa praksom da joj se potpredsednici nalaze u raznim aferama i kriminalnim spregama, valjda će stranka početi da fumkcioniše.
Posebno, kada kao demokratska stranka usvoji i u praksi poštuje načelo kritike i samokritike i moralne podobnosti a ne samo stranačke neiskrene lojalnosti, pa kad bude bila spremna i da sluša kritike i drugačija mišljenja , valjda će biti nešto od nje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Стварно, где смо ми то били све ове године?


I gde smo sad?
Čekamo li da opet budemo naknadno pametni kao sad što smo u slučaju DS.

Odavno se ovde priča o tome kako je promena izbornog sistema jedan od osnovnih uslova da se stanje partijske države promeni, i pitamo se ko to da pokrene.
Pa evo pokreće ga DS, takva kakva je, osramoćena i kompromitovana, ali ga pokreće.

A Vučić to izričito ne da.
ne da jer nema koga da kandiduje jer je ta partija on, a ako se ovako nastavi on će postati i država.

I to nam je manje važno od paljbe po DSu.
Nije ta paljba ni netaslužena ni neargumentovana, ali da li je korisna sad kad je sve gotovo?
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:42 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nebojsa Krstic
U redu, može se reći, on, Krstić, nam je tu na dohvat ruke, pa pošto drugog zgodnijeg nemamo, ko mu je kriv.

A pošto sam već ti i pošto sam ja "kriv" za nečijih 10 izgubljenih godina (što je legitimna, iako poprilično bludalasta teza), imam ja pitanje za onog, dakle, kome sam uništio te godine:

A gde si ti bio za to vreme?

Što si mene pustio da ti uništavam godine?

Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje, umesto da palamudiš na blogu?


Bolje brate i palamuduti po blogovima nego trpeti Duliće u ekipi.
libkonz libkonz 22:43 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

valjda će biti nešto od nje.

mislim da je za to suviše kasno i da DS čeka sudbina SPO-a, suviše je sve trulo u DS-u, smrdi od glave do repa.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:43 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

I da, ne mislim da su tvoje "zasluge" za pljačku velike, čak i za tvog druga Borisa ne mislim da je učestvovao u toj pljački, ali mislim da ste bili svesni onoga što se dešava i ćutali.

Tako i ja mislim.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:44 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

hoochie coochie man
Стварно, где смо ми то били све ове године?


I gde smo sad?
Čekamo li da opet budemo naknadno pametni kao sad što smo u slučaju DS.

Odavno se ovde priča o tome kako je promena izbornog sistema jedan od osnovnih uslova da se stanje partijske države promeni, i pitamo se ko to da pokrene.
Pa evo pokreće ga DS, takva kakva je, osramoćena i kompromitovana, ali ga pokreće.

A Vučić to izričito ne da.
ne da jer nema koga da kandiduje jer je ta partija on, a ako se ovako nastavi on će postati i država.

I to nam je manje važno od paljbe po DSu.
Nije ta paljba ni netaslužena ni neargumentovana, ali da li je korisna sad kad je sve gotovo?


Ama jbt koja je budalasta većina izglasala taj zakon?
angie01 angie01 22:47 14.10.2013

ako mogu i ja da odgovorim?

nije da cult ne zna i sigurno ce vec u svoje ime da se oglasi, nego mrzim cinizam u ovakvim relacijama narocito.

gde je bio/bili, sto te pustio/pustili, sto nije uzeo/uzeli stvar u svoje ruke, pitas?

pa prvo na ulici, gurali se sa policijom i gutali suzavce, bili sikanirani od zlobinih poslodavaca, jer nije bilo dozvoljeno pokazivati otpor prema njihovim odlukama i radu, na razne nacine pretrpeli te godine, drzani nadom, da ce ovi nasi promeniti stvari na bolje, na pristojno i normalno, tako su bar obecavali, a mi podrzali, verujuci, jer kako bi i bilo moguce da drugacije rade, kada su sa iste strane kao mi i dele ista ubedjenja i vrednosti, koje oni zagovaraju, a mi verujemo i tako smo ih pustili, boreci se za njih, kako bi oni mogli za opste dobro, kako su obecali i onda su nas, paf, izdali i kompradorski razbucali sopstvenu zemlju, a u svoju korist, ne trepnuvsi ni jednom, odigrali uigrano ceo skec, kao da su oduvek vezbali samo to, ostavivsi za sobom oslabljen, osiromasen i izbezumljen narod da se koprca, opkoljen zabetoniranom firmom, koja stalno radi, povremeno menjajuci boje na ulazu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:48 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Вероватно ипак мало више него ми који смо допустили да нам пропадне десет година.
(Узгред буди речено, не десет: ми смо се задужили и за следећих десет.

A šta bi s prethodnih deset?
maksa83 maksa83 22:48 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Стварно, где смо ми то били све ове године?

Ma dobro Brajoviću štajebilobiloje, nego da vidimo šta ćemo sledećih 10, mislim, ako nedajbož' neko ukine tu Agenciju Za Zaštitu od Jonizujućeg Zračenja - kud' ćemo onda, kućo?

Ti joni su golemo zlo, z-l-o, to kad napa'ne ne odbrani te niko. Osim Agencije.

Valjda neće da je diraju...

<strepnja smajli, stavlja olovni šešir>

Onda je sve na pojedincu.

Milan Karagaća Milan Karagaća 22:50 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

libkonz
valjda će biti nešto od nje.

mislim da je za to suviše kasno i da DS čeka sudbina SPO-a, suviše je sve trulo u DS-u, smrdi od glave do repa.

Ako je svesna gde se nalazi i zašto se tu našla, ako pošteno analizira sve slabosti i ukloni trulež i ne mora biti kasno, ipak je to stranka koja je nekada imala i preko 35%, ne mislim da je čeka sudbina SPO mada mislim da DS treba da napravi ozbiljan otklon i jasno definiše svoju poziciju u odnosu na NOB,rehabilitacije i monarhiju, pa i da se kao istinska demokratska stranka malo odmakne i od SPC jer tu je DSS neprikosnovena, kao što su SPO na četništvo i SRS, DSS,Dveri, deo SPS i SNS neprikosnoveni na rabljenje nacionalizma.
Da, i da dodam, nekada je DS imao rejting kao što SNS ima sada, Tadić bio popularan kao Vučić sada i onda se u slavi zaboravili, zapustili, ispustili i došli gde su došli.
Pa eto Vučiću dobrog primera da povede računa da li će na vreme očistiti stranku od onih koji nisu trebalo u nju ni ući ili će dopustiti da stranka doživi sudbinu DS a on Tadićevu.
Ma nije ni to problem već ako se zbog uživanja blagodeti vlasti zapostavi država pa potonemo još dublje.
maksa83 maksa83 22:52 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

jasno definiše svoju poziciju u odnosu na NOB,rehabilitacije i monarhiju

I tako je počela 27. runda tradicionalne blogoigre na sreću Tito vs Draža.
libkonz libkonz 22:54 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Ako je svesna gde se nalazi i zašto se tu našla, ako pošteno analizira sve slabosti i ukloni trulež i ne mora biti kasno, ipak je to stranka koja je nekada imala i preko 35%, ne mislim da je čeka sudbina SPO mada mislim da DS treba da napravi ozbiljan otklon i jasno definiše svoju poziciju u odnosu na NOB,rehabilitacije i monarhiju, pa i da se kao istinska demokratska stranka malo odmakne i od SPC jer tu je DSS neprikosnovena, kao što su SPO na četništvo i SRS, DSS,Dveri, deo SPS i SNS neprikosnoveni na rabljenje nacionalizma.

Lako ćemo sa četnicima, šta ćemo sa Razvojnom bankom Vojvodine?
DS je truo, od lokala do vrha, najgori šljam je isplivao. Nema tu nade da će to da se pročisti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:56 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nebojsa Krstic
Вероватно ипак мало више него ми који смо допустили да нам пропадне десет година.
(Узгред буди речено, не десет: ми смо се задужили и за следећих десет.

A šta bi s prethodnih deset?

Куцаш на Отворена врата :)
(То је једна лепа серија, и то серија упркос свему.)
Наравно: Србија која је уживала у Милошевићу, сладострастила се својом патничком историјом, бусала се у своје праведничке груди, крадуцкала од својих унука и будућности, историјски бауљала са буздованом и балваном у руци када су други користили томахавке и компјутере, Србија која није хтела да се погледа у огледало које је казивало да је дроњава, запуштена и лења... ех... та Србија, више неспретна, тупава и лења него зломислена, доживела је своју запуштену судбину.

А она је донекле страшна: да јој је једина нада, како и ти на неки начин кажеш, један Александар Вучић.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:57 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

libkonz
Ako je svesna gde se nalazi i zašto se tu našla, ako pošteno analizira sve slabosti i ukloni trulež i ne mora biti kasno, ipak je to stranka koja je nekada imala i preko 35%, ne mislim da je čeka sudbina SPO mada mislim da DS treba da napravi ozbiljan otklon i jasno definiše svoju poziciju u odnosu na NOB,rehabilitacije i monarhiju, pa i da se kao istinska demokratska stranka malo odmakne i od SPC jer tu je DSS neprikosnovena, kao što su SPO na četništvo i SRS, DSS,Dveri, deo SPS i SNS neprikosnoveni na rabljenje nacionalizma.

Lako ćemo sa četnicima, šta ćemo sa Razvojnom bankom Vojvodine?
DS je truo, od lokala do vrha, najgori šljam je isplivao. Nema tu nade da će to da se pročisti.


Slađe su budućnost DeeS-a
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:00 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Мислим, да будемо јасни -- Калтов коментар помало нас све амнестира од личне одговорности. И ту је Небојша у праву. Ту, напросто, није исправно.
libkonz libkonz 23:01 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Slađe su budućnost DeeS-a

nemoj Balšu i Gangulu da zaboraviš.
mesan mesan 23:02 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

hoochie coochie man

Odavno se ovde priča o tome kako je promena izbornog sistema jedan od osnovnih uslova da se stanje partijske države promeni, i pitamo se ko to da pokrene.
Pa evo pokreće ga DS, takva kakva je, osramoćena i kompromitovana, ali ga pokreće.


Iako sam zdušno "preporučio" cult-ov komentar, cenim i vaš pokušaj davanja alternativnog pogleda i naglaska na "pripazimo na sledeći korak".

Sistematsko uvođenje lične odgovornosti je apsolutno ključno. Kad ministri ne bi lupetali o problemima koji ih se ne tiču, kad ne bi prikupljali političke poene, kad ne bi slegali ramenima i optuživali druge u temama unutar svoje nadležnosti, bili bismo država. Pogledajte izvesnu ministarku Zoranu koja maše papirima o finansijama Beograda. Jel to njen posao? Gde je spisak njenih konkretnih rezultata u njenom resoru? Itd.

Pitanje, malo mučno: Pretpostavimo da će Radulović i Krstić uspeti da proguraju (izglasavanjem i implementacijom) neki širi paket smislenih mera za uvođenje reda i odgovornosti nalik viziji koju su zajedno opisivali, iako ne baš spektakularno i u potpunosti, ali ipak da bude pomak od decenijske žabokrečine. A sa druge strane, DS vam obećava departizaciju na svim nivoima, dok se SNS pravi gluv. Na osnovu ovih vizija/rezultata što se tiče ključnih sistemskih problema, za koga biste glasali a da ne povraćate na glasačkom mestu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:02 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

А она је донекле страшна: да јој је једина нада, како и ти на неки начин кажеш, један Александар Вучић.

Nemam odnos omalovažavanja. Ako su građani odlučili da to bude on, onda njemu treba uručiti svu hvalu kad je zasluži...kao i eventualnu primedbicu, ako za nju ima uopšte prostora.

Evo, ja sam se usudio na par primedbi.

Ne razumem čemu konsternacija cenjenih blogera.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:04 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

I tako je počela 27. runda igre na sreću Tito vs Draža.


E nisi ukapirao :)

I ja sam u prvi mah pomislio to, ( i krenuo branim Dražu, normalno :)) a onda vidim da se Karagaća samo loše izrazio.
Mislio je, ako sam izdrugog puta dobro protumačio, da je taj deo biračkog tela (četnici, kralj..) već zauzet pa da DSu ostaje neki drugi...

Ali to je priča o DSu i kako da se ona vadi. To neka ona sama razmišlja, što mene da boli glava oko toga.

Mene više interesuje šta će biti sa državom u kojoj Vučić postaje Tito, a ne ukida ni agenciju ..onu, jonizujuće zračenje, kako beše.
Hansel Hansel 23:05 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

hoochie coochie man
nisam video ovakve komentare upućene Goci Čomić recimo, a nije da je ona bez uticaja u DSu.

Pa, bilo je nekih pokušaja... uglavnom pre izbora (mislim na "Timeline Srbije koja se menja", ako se ne varam), posle izbora nije bilo njenih političkih tekstova, ili nisam primetio.
expolicajac expolicajac 23:06 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Ne razumem čemu konsternacija cenjenih blogera.

Sipaš nam so na sveže rane.
libkonz libkonz 23:07 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Ne razumem čemu konsternacija cenjenih blogera.

gledali malopre Insajder, pa nam se sve nekako skupilo.
godec godec 23:08 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nebojsa Krstic
Вероватно ипак мало више него ми који смо допустили да нам пропадне десет година.
(Узгред буди речено, не десет: ми смо се задужили и за следећих десет.

A šta bi s prethodnih deset?


Prethodnih deset je bilo pa prošlo i brojač je kada su one istekle postavljen na nulu. Mislim da je neumesno pominjati ih.
anfieldroad anfieldroad 23:09 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Стварно, где смо ми то били све ове године?
Ми нормални. Ми часни и поштени, каквим себе свако овде сматра.
Што смо их пустили, да нам узимају године?

Па... они су као ми.
Зато.

Јебига.



Nisu svi ljudi spremni da ulaze u politicku pricu. neki rade svoje poslove,nemaju vremena, ne vole javnost i sl. Opet, neki se odluce na to pa zavisno od umesanosti snose i odgovornost. Medjutim,ovde se vise radi o prvom komentaru. Stvarno nije vazno ko je pisao text bloga, cini mi se. Zato on ne treba da bude neka meta ovde.
Meta smo svi mi. Kako je moguce da sebi to dozvoljavamo vec decenijama?
Da li elita ovog naroda nije uspela da shvati stvarne i kljucne vrednosti demokratskog drustva,a onda je elita, posto je elita, taj svoj pogresan stav o drzavi,novcu,vlasti i sl.nametnula narodu,misleci da je sve oslobodjeno politike, morala,ideologija? Mislim da ce bas taj nedostatak politicke ideje kostati vlasti sada vodece ljude u zemlji. Politika ipak postoji. Ne moze da se bude politicar,a bez ideje koju predstavljas. Rezervu doduse ne vidim jos.

angie01 angie01 23:09 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Калтов коментар помало нас све амнестира од личне одговорности. И ту је Небојша у праву. Ту, напросто, није исправно


kao pojedinac, nisi mogao nista, a nije se pojavio neko novi da povede i sakupi energiu, sa druge strane, ljudi bili istroseni, vec su se iscedili u onih prvih 10 godina, smanjili, vecina mladih otislo, dosli neki novi, koji su se snalazili za opstanak, ali sasvim drugih ubedjenja, uglavnom, bliski nekom radikalskom razmisljanju. Pri tome, brzo su se desavali veliki tektonski pokreti, masovna otustanja, unistavanje firmi, privatizacije, ubistvo premijera, trebalo se snaci u svom zivotu i opstanku, ne mozes sa istim zarom i energijom, a vec iznuren da izlasis na ulicu novih deset godina.
maksa83 maksa83 23:16 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Мислим, да будемо јасни -- Калтов коментар помало нас све амнестира од личне одговорности.

Zamisli da imaš ugostiteljski objekat. I zamisli da ti treba uajerles mreža. I dođe dečko, iskrimpuje, razvuče, isklikće šta ima, kaže "radi" i ode. Ti mu platio. I sutradan ta mreža štuca i zabada se i ne radi satima dok neko ne resetuje drastic plastic Belkin rutere koje ti je uvalio a naplatio ih k'o prave, a nije ih baš nešto ni ispodešavao da rade u paru, žurio je.

I ti ga zoveš i kažeš mu da mreža ne radi, a on ti kaže "a gde si ti bio juče ceo dan dok sam ja sve to podešavao?". Ti kažeš nešto tipa "ali, ali to nije moj pos'o... ja tebi platio", a on kaže "i to te kao amnestira od lične odgovornosti?". Mislim, da li bi ga ikad posle zvao?
JJ Beba JJ Beba 23:16 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje, umesto da palamudiš na blogu?

izvini, kako to misliš da uzme stavri u svoje ruke? kao, ajd sad ja malo da budem savetnik predsednika?

Krle, mi smo vas birali, vi ste to trebali da uradite za nas.
(doduše ja do kohabitacije i mirenja sa spsom)
bozanabg bozanabg 23:16 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

A gde si ti bio za to vreme?

Ovaj argument je sve, samo nije argument... Znaš, jednom sam ušla u uži krug za jedan ozbiljan posao u državnoj upravi i bilo mi drago što me nisu zaposlili. A znaš zašto? Zato što sam videla da ja taj posao ne bih obavljala dovoljno kvalitetno i da neko drugi treba da ga radi, neko ko bi bio bolji od mene... Nadam se da je cica koju su zaposlili na kraju bolja...
Znam, reći ćeš kako nisam imala hrabrosti, kako bežim od posla ili kako, ne daj Bože, danas neko i može da pomisli da odbije državnu službu, a da mu uopšte na pamet padaju takve nebuloze ?!
Neposredno nakon toga sam se zaposlila u svojoj struci, sa dobro dužim radnim vremenom i manjom platom, ali da me pitaš sad, isto bih opet uradila...
Ono što ovoj našoj mučenoj i predivnoj državi fali, jeste ODGOVORNOST, ništa drugo... Da ste uspostavili sistem, posle svega što nas je snašlo, u kojem će svako da odgovara za učinjene greške, ne bi se danas pitao ništa od svega ovoga...
Ne znam da li me shvataš i da li ćeš sad da izvedeš neku od svojih verbalnih akrobacija, ali ako je vaš pokojni šef išta dobro rekao, to je ona, da svako radi svoj posao, gde bi nam kraj bio... Vidiš, u tom sistemu, ti bi bio doktor, verovatno simpatični, kojem bi se u ordinaciji slušala dobra muzika i prepričavale anegdote iz vojske...

A, da... ja sam bila tamo gde sam trebala da budem. Nisam lepila plakate i molila se svevišnjem gazdi da onaj moj pobedi na izborima, ne bi li me uhlebio, mene mučenu, mršavu, a neradnicu...
Hansel Hansel 23:22 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Predrag Brajovic
Мислим, да будемо јасни -- Калтов коментар помало нас све амнестира од личне одговорности. И ту је Небојша у праву. Ту, напросто, није исправно.

Ма, не амнестира нас, свако има свој домен одговорности. Али, да смо ми и најгори људи на свету, ни то не би могло да амнестира оне који су били на власти за ово што су урадили (и шта нису). Ето, ми смо били неспособни да оснујемо наше партије, али ни то их не амнестира.

Чак не знам јесмо ли криви и што смо их у неком тренутку бирали, јер смо бирали у складу с некаквим обећањима и програмом, бирали од понуђеног. Криви смо што нисмо на време досегли тај висок степен препознавања мањих и великих лажи. И, криви смо што смо се бојали радикала, па гласали за демократе.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:24 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Ne znam da li me shvataš i da li ćeš sad da izvedeš neku od svojih verbalnih akrobacija, ali ako je vaš pokojni šef išta dobro rekao, to je ona, da svako radi svoj posao, gde bi nam kraj bio... Vidiš, u tom sistemu, ti bi bio doktor, verovatno simpatični, kojem bi se u ordinaciji slušala dobra muzika i prepričavale anegdote iz vojske...

U tom je stavu problem...ako svako bude radio samo svoj posao, onda će o njegovoj sudbini da odlučuje Velimir Ilić...ili još gore - ja!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:25 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Valjda neće da je diraju...

<strepnja smajli, stavlja olovni šešir>



Texas atheist wears pasta strainer in driver’s license photo to worship ‘Flying Spaghetti Monster’
cult cult 23:26 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Стварно, где смо ми то били све ове године?


tonuli u dugove dok su se oni poigravali kursom da bi par stranačkih drugara zaradilo koji milion bez motike,

pa uzimali kredite od njihovih nacionalnih i inih štedionica da odrzimo glavu iznad vode.

stotine hiljada nas "istih kao oni" je od 2008. do danas podobijalo otkaze

50% nas "istih kao oni", samo mladjih od 30 godina, nije uspelo da nadje posao niti će uspeti u skorije vreme

pola nas "istih kao oni", koji imaju tu sreću da rade, primaju plate manje od 30 000, a dve trećine njih ni tu mizernu platu ne uspeva da primi na vreme.

Borba za život, prijatelju, tu smo bili, mi "isti".

Jbg. Malo je "istih kao oni" koji su od 2005. kad su došli na vlast, pa do danas uspeli da povećaju prihode svojih kompanija za 39 500% (trideset devet hiljada petsto posto) sa skromnih 53 000 dolara 2005. na 23 000 000 dolara u 2011. Nismo imali ni ta znanja, ni veštine, iako smo "isti". Ili, ajd, bar da nas sreća poslužila za 600%. Malo je takvih. Možda samo jedan ili dva.

Zato je ovo

A gde si ti bio za to vreme?

Što si mene pustio da ti uništavam godine?

užasno, užasno cinično





Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:29 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

JJ Beba
izvini, kako to misliš da uzme stavri u svoje ruke? kao, ajd sad ja malo da budem savetnik predsednika?

Pa angažuješ se politički. Uđeš u neku stranku. Osnuješ svoju...osvojiš vlast, u tom smislu.
Krle, mi smo vas birali, vi ste to trebali da uradite za nas.

Ja bih u slučaju tvog angažmana tebe birao i očekivao da ti uradiš sve što treba za mene.
bozanabg bozanabg 23:30 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Ne Krle, već ja onda treba da radim tvoj posao, a ti za isti platu da primaš. Svoj da ne radim, može Zrinka iz pekare da obavlja moj, a Mića mehaničar će njen...Misliiiim, jel se sprdaš ti malo, ono, baš malo?
laziiprevare laziiprevare 23:30 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Što ti nisi uzeo stvari u svoje ruke i uradio bolje ?



Za meni si za sada najbolji savetnik za medije predsednika u Srbiji u poslednjoj deceniji iako je konačan rezult svih vas mnogo lošiji nego sam očekivao.

Posle kratkog razgovora sa tobom, moje mišljenje da si mogao možda i bolje, ali nemam takve dokaze da je to presudno uticalo na odluke predsednika.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:31 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Krle, mi smo vas birali, vi ste to trebali da uradite za nas


Pa to i pita - a koji vrag ste nas birali (da vam čistimo lustere) ;>

                    
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:31 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Jbg. Malo je "istih kao oni" koji su od 2005. kad su došli na vlast, pa do danas uspeli da povećaju prihode svojih kompanija za 39 500% (trideset devet hiljada petsto posto) sa skromnih 53 000 dolara 2005. na 23 000 000 dolara u 2011.

ko je to povećao?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:35 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nebojsa Krstic
А она је донекле страшна: да јој је једина нада, како и ти на неки начин кажеш, један Александар Вучић.

Nemam odnos omalovažavanja. Ako su građani odlučili da to bude on, onda njemu treba uručiti svu hvalu kad je zasluži... kao i eventualnu primedbicu, ako za nju ima uopšte prostora.

Па... веровао или не, ни ја немам превелик проблем са овим. И кажем себи: нема везе што је он био министар за информисање у доба прогона Ћурувије (исправите ме, можда грешим); нема везе што је шешељевски историјски бауљао и гусларски сеирио; нема везе што је учио српски народ о векни од једног динара и 100 (сто) милијарди рускo-кинеских инвестиција... (Тако некако је било, не држите ме за коју милијарду горе доле.) То је сада неки други Вучић. Тај данашњи Вучић не воли оног некадашњег. Овај данашњи боље разуме свет. И себе.

Јебига.

Најважније: нас прати заслужена судбина.
Оно што нам се догађало није ништа попут статистичке грешке или случајног удара грома, пада авиона, генетске деформације, несреће због дремежа неопрезног возача, није ништа попут Булгаковљевог просутог уља, јововског страдања, косовског и Принциповог завета. Не.

Ово што живимо је наша заслужена судбина.
Нико нас није преварио.
Просто -- нисмо били ништа од овог бољи.
И на нашој страни није било ниједног благонаклоног професора да нас добром оценом помогне. Али... и за то смо сами били криви.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:36 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Ne Krle, već ja onda treba da radim tvoj posao, a ti za isti platu da primaš. Svoj da ne radim, može Zrinka iz pekare da obavlja moj, a Mića mehaničar će njen...Misliiiim, jel se sprdaš ti malo, ono, baš malo?

Ne bre moj...nego Nikolićev, Dačićev, Vučićev, Tasovčev...Pa nisu se oni rodili kao predsednici i premijeri...i oni su nekakvi pekari i mehaničari.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:37 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Kako to misliš "umesto Vučića?"


Pa ono jes, u pravu si - čak i engleski rečnik objašnjava da je sinonim za "umesto" - "or else" ;>
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:40 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Па... веровао или не, ни ја немам превелик проблем са овим. И кажем себи: нема везе што је он био министар за информисање у доба прогона Ћурувије (исправите ме, можда грешим)

U vreme Ćuruvijinog ubistva, da.
Најважнија: нас прати заслужена судбина.

Pa to ti kažem. Građani izabrali.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:40 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

I tako je počela 27. runda tradicionalne blogoigre na sreću Tito vs Draža.

Makso pogrešno si shvatio, ja samo hoću da kažem da stranka mora imati jasne pozicije po nekim pitannjima oko kojih se grupišu birači ili na koja se privlače, ili na kojima se lažu birači.
angie01 angie01 23:41 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Овај данашњи боље разуме свет. И себе.


sta, to moze bez inkarnacije, samo promeni kostim i uzme lajf couca- a bez da je prosao kaznu, vec, dapace, dobivsi nagradu.



Нико нас није преварио.



jedan si od retkih, koji tako osecaju.

ne znam, i za neke mnogo manje vazne stvari i sa jos manjim posledicama po opste stanje i zivote ljudi, kada neko ne uradi ono sto je obecao, vec sasvim drugacije, u svoju korist, na tvoju stetu, a za tvoje pare- meni je to prevara.
maksa83 maksa83 23:43 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Dont Fear The Reaper
Kako to misliš "umesto Vučića?"


Pa ono jes, u pravu si - čak i engleski rečnik objašnjava da je sinonim za "umesto" - "or else" ;>

Ma kao onaj proverbijalni Titin testament koji je počinjao sa: "Ako ikada umrem...".

Ali stvarno, usred ovog a-moglo-je-bolje-e-nije-ma-nemoj-čija-keva-klempava leleka i fecesa koji leti na sve strane u savršenim parabolama - jedino pravo ontološko pitanje je - ima li života posle Vučića?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:43 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

maksa83
Mislim, da li bi ga ikad posle zvao?

Максо, о томе се ради: ја сам морао да знам ко је тај којег зовем. Да ли он уме или не уме да одради посао. Не уме? Дај онда другог... нема другог? Јебига, мораћу... мораћу... мораћу... шта? бре... па, мораћу сам да, као Паук, развучем ваљано мрежу.

Хеј, десет година -- шта десет година? две деценије ми зовемо истог мајстора!
Стварно смо магарци и будале.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:44 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Za meni si za sada najbolji savetnik za medije predsednika u Srbiji u poslednjoj deceniji iako je konačan rezult svih vas mnogo lošiji nego sam očekivao.

Ima u medicini ta izreka: operacija uspela, pacijent umro.

Što je najgore, to apsolutno može da bude slučaj. Jer pacijent može da umre pored uspešne operacije zbog desetina razloga koji sa operacijom mogu, a ne moraju da imaju veze, od anestezije pa redom...
bozanabg bozanabg 23:45 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć


Nebojsa Krstic
Ne Krle, već ja onda treba da radim tvoj posao, a ti za isti platu da primaš. Svoj da ne radim, može Zrinka iz pekare da obavlja moj, a Mića mehaničar će njen...Misliiiim, jel se sprdaš ti malo, ono, baš malo?

Ne bre moj...nego Nikolićev, Dačićev, Vučićev, Tasovčev...Pa nisu se oni rodili kao predsednici i premijeri...i oni su nekakvi pekari i mehaničari.


Dobio si i preporuku, al samo za upornost.
Izvini na neposrednosti, al kad već radimo vaše poslove, možemo, je li, u pauzama i da se našalimo, ionako imamo vremena na pretek
Elem, proći će ovi, kao i ti tvoji, al koliko vidim, ne fali ni vama ni njima ama baš ništa u životu... Naprotiv. Samo, šta znam, čini mi se da bi mene bio malo blam.
JJ Beba JJ Beba 23:46 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Pa angažuješ se politički. Uđeš u neku stranku. Osnuješ svoju...osvojiš vlast, u tom smislu.

to je šuplja krle, ja neću da budem član partije, ali sam glasala za one koji su obećali da će da "rade posao za vas" (citat Tadića na završnoj konvenciji u Beogradu na Trgu)
To što mi govoriš liči mi na vreme kada su me terali da se učlanim u KPJ a ja odbijala a oni mi govorili ako ti smeta nešto uđi u partiju pa iznutra menjaj stavri. ti mi kažeš isto samo da osnujem svoju partiju,
šuplja
bozanabg bozanabg 23:48 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć


Ma kao onaj proverbijalni Titin testament koji je počinjao sa: "Ako ikada umrem...".

Ali stvarno, usred ovog a-moglo-je-bolje-e-nije-ma-nemoj-čija-keva-klempava leleka i fecesa koji leti na sve strane u savršenim parabolama - jedino pravo ontološko pitanje je - ima li života posle Vučića?

Ti si, Makso, nekrunisani kralj... Ako se ikad vrati monarhija, tebe ćemo da postavimo. A i pričaš srpski
maksa83 maksa83 23:50 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Makso pogrešno si shvatio, ja samo hoću da kažem da stranka mora imati jasne pozicije po nekim pitannjima oko kojih se grupišu birači ili na koja se privlače, ili na kojima se lažu birači.

Ma jasno, ali ne mogu da preskočim da zavijam na klicu naznake još jedne Č vs P rasprave. Inače to o čemu pričaš je tzv. cognitive bias - nešto što je važno tebi - NOB, četnici, Monarhija ... partijsko određivanje prema istoriji je efemerna stvar za većinu sveta, a i dodatno je devalvirano time ko se sve time bavio - Dražu i Monarhiju svojatao Vuk i SPO, NOB svojatao JUL i sl. lumeni i zvezde sjajne.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:52 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

To što mi govoriš liči mi na vreme kada su me terali da se učlanim u KPJ a ja odbijala a oni mi govorili ako ti smeta nešto uđi u partiju pa iznutra menjaj stavri. ti mi kažeš isto samo da osnujem svoju partiju,

"menjalo se iznutra" u vreme kad je bia samo jedna partija...sad ih ima koliko hoćeš.

Pritom, uopšta te ja ne teram, nego kažem - u slučaju da ti nećeš, oće oni koji su gori od tebe...a posle se meni žališ zbog toga...

Uviđaš problem?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:54 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

naglaska na "pripazimo na sledeći korak".


To nam fali, analiza sadašnjosti.

Pitanje, malo mučno: Pretpostavimo da će Radulović i Krstić uspeti da proguraju (izglasavanjem i implementacijom) neki širi paket smislenih mera za uvođenje reda i odgovornosti nalik viziji koju su zajedno opisivali, iako ne baš spektakularno i u potpunosti, ali ipak da bude pomak od decenijske žabokrečine. A sa druge strane, DS vam obećava departizaciju na svim nivoima, dok se SNS pravi gluv. Na osnovu ovih vizija/rezultata što se tiče ključnih sistemskih problema, za koga biste glasali a da ne povraćate na glasačkom mestu?


Nisam preveliki optimista što se Radulovića o Krstića tiče (naročito Krstića) ali se nadam da hoće nešto pomeriti.
Ali ne zato što su baš oni tu gde jesu, ili zato što je Vučić tako odlučio, već zato što su te ili neke slične mere neminovne. Dogorelo do nokata pa i nema nekog izbora.
Verujem da bi se slično dešavalo i da je DS dobila izbore.

U tom svetlu posmatrano, na tim eventualnim izborima bih glasao za onoga ko bi obezbedio depatrizaciju promenivši izborni sistem (u ovoj hipotetičkoj postavci DS) jer je to fumdamentalniji problem koji SNS otvoreno ignoriše.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:54 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

cult
Стварно, где смо ми то били све ове године?


tonuli u dugove dok su se oni poigravali kursom da bi par stranačkih drugara zaradilo koji milion bez motike,

pa uzimali kredite od njihovih nacionalnih i inih štedionica da odrzimo glavu iznad vode.

stotine hiljada nas "istih kao oni" je od 2008. do danas podobijalo otkaze

50% nas "istih kao oni", samo mladjih od 30 godina, nije uspelo da nadje posao niti će uspeti u skorije vreme

pola nas "istih kao oni", koji imaju tu sreću da rade, primaju plate manje od 30 000, a dve trećine njih ni tu mizernu platu ne uspeva da primi na vreme.

Borba za život, prijatelju, tu smo bili, mi "isti".

Jbg. Malo je "istih kao oni" koji su od 2005. kad su došli na vlast, pa do danas uspeli da povećaju prihode svojih kompanija za 39 500% (trideset devet hiljada petsto posto) sa skromnih 53 000 dolara 2005. na 23 000 000 dolara u 2011. Nismo imali ni ta znanja, ni veštine, iako smo "isti". Ili, ajd, bar da nas sreća poslužila za 600%. Malo je takvih. Možda samo jedan ili dva.

Zato je ovo

A gde si ti bio za to vreme?

Što si mene pustio da ti uništavam godine?

užasno, užasno cinično

Није довољно добро.
Као одговор.
Само си поновио оно што си тачно и језгровито већ рекао у првом коментару.

Не могу они за све бити криви.
Ти и ја смо им својим нечињењем давали лоповску снагу и полет.
hajkula1 hajkula1 23:56 14.10.2013

Re: Hm, da

cult
u pristojnu i normalnu Srbiju se veruje tek kad se s vlasti ode.

Dok si u mogućnosti da pristojnu i normalnu zemlju praviš, onda privedeš novcu vesele drugare i omogućiš im masovnu pljačku raznih agrobanaka, državnog budžeta, opštinskih budžeta, razvojnih banaka, fondova, tendere nameštaš, iz budžeta plaćaš fantomske konsultante i projekte, od institucija napraviš smehotres, dovedeš stručnjake za usavršavanje otimanja, ovi izmisle ofpse, sokoje, takse na takse, oglodješ sve do poslednje pare, celu stranku i vesele koalicione partnere zaposliš po agencijama za pomorske nesreće i još stotinjak takvih, armiju lopina koja krene u pljačku preko tendera, upravnih odbora, pokupuje desetine hiljada automobila od naših para, natakari im rotacije, a kad para nestane, onda zadužiš zemlju za deset narednih generacija, samo da se dolče vita veselih drugara nastavi, sa sve onim košarkaškim, šmekerskim gimme five.

E, kad sve to prodje, onda se traži pristojna Srbija.
A gde su naših deset godina, to ko jebe.



Više godina. Duplo više godina su nam uništili, svi zajedno. Godine koje su trebale da budu najproduktivnije. Uništili su nam i buduće godine i godine naše dece. Svi zajedno su nam uništili veru i nadu da će biti bolje. Koliko su se uživeli da čak prethodni ministar poručuje mladima, diplomiraj pa pali.


Poverovaću samo kada lopovi vrate opljačkano.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:58 14.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

E nisi ukapirao :)

Dobro si mu rekao.
Nije u pitanju nikakva runda niti trolovanje već ozbiljno pitanje strategije stranke koja ima pretenzije da bude prva ili druga i da ne može imati stavove u rasponu od dcesnice do levice.Dakle ili si za liberalni kapitalizam pa se onda tako zovi ili si kao članica Socijalističke internacionale moderna demokratska stranka levog centra sa jakim akcentom na socijalnom, solidarnom i modernom evropskom društvu.
Inače, lično sam nekim visokim funkcionerima pre 7/8 godina rekao da se ne razbacuju sa nacionalizmom, pravoslavljem, revizijom istorije i rehabilitacijama, lamentiranju nad ugroženim srpstvom, podilaženju crkvi, socijalnom demagogijom jer su ljudi takvih shvatanjaveć odavno čvrsti birači i privrženi SRS, DSS, SPO, SPS. Znači, imati sopstveni programi i biti mu dosledan.
Mene više interesuje šta će biti sa državom u kojoj Vučić postaje Tito, a ne ukida ni agenciju ..onu, jonizujuće zračenje, kako beše.

A po tom pitanju pre svega treba da se pobrine sam Vučić, pa što pre ispunjava obećanja imaće manje potrebe da izigrava Sulejmana Veličanstvenog dok mu paše rade po svome.
Za sada imam više razloga da verujem da će Vučić zbog sebe i stranke raditi šta je obećao, inače već je vidljivo da i oko njega , kao i nekada oko Tita , ima mnogo onih koji mu podilaze a jedva čekaju da sednu na njegovo mesto.
Valjda je to konstanta naše političke istorije.
P.S.
Inače Ako je ovo tačno onda Vučić već radi protiv sebe,
“Lokalne izbore u Vrbasu obeležili su neredi i tuče, a reagovala je i policija. Sukobe su uglavnom izazivali ljudi koji su došli iz drugih krajeva, a prema informacijama koje je „Alo!“ dobio sa lica mesta, u toj grupi viđen je i Zvonko Veselinović iz Zvečana, koga je Kfor označio kao jednog od organizatora nereda na Kosovu pre tri godine.
Kako prenosi sagovornik „Alo!“ iz Vrbasa „veća grupa ćelavaca, njih oko 150, uglavnom sa beogradskim registarskim tablicama“ juče je zavodila teror po Vrbasu i okolnim selima. Presretali su ljude na ulici, govorili im za koga da glasaju, pretili, a bilo je i tuče.“
JJ Beba JJ Beba 00:02 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Pritom, uopšta te ja ne teram, nego kažem - u slučaju da ti nećeš, oće oni koji su gori od tebe...a posle se meni žališ zbog toga...


ja nisam glasala za gore od sebe, glasala sam za DS. dok sam glasala
e sad, to što je za DS na poslednjim izborima glasalo malo ljudi pa pobedili kako kažeš gori od mene nije moja krivica, krivaca je DSa. platili su cenu lošeg vladanja
Hansel Hansel 00:04 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nebojsa Krstic
Најважнија: нас прати заслужена судбина.

Pa to ti kažem. Građani izabrali.

Редак тренутак када сам осетио импулс да кажем неке ружне речи.
Ima u medicini ta izreka: operacija uspela, pacijent umro.
Što je najgore, to apsolutno može da bude slučaj. Jer pacijent može da umre pored uspešne operacije zbog desetina razloga koji sa operacijom mogu, a ne moraju da imaju veze, od anestezije pa redom...

Аха, ја ево баш вечерас чуо да када се нешто (у медицини) добро уради, може да буде лоше, а када се уради лоше, не може да буде добро.

Ви, Крстићу, тврдите да нисте урадили (сви ви) ништа лоше? Па, онда значи да ни ми нисмо ништа погрешили, јел' да?

Predrag Brajovic
две деценије ми зовемо истог мајстора!
Стварно смо магарци и будале.

Добро, јесмо, али они су нас опљачкали. Или се ипак стављате на страну школе да су криви "кратка сукња", "назашивен џеп" итд.?
angie01 angie01 00:05 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

u slučaju da ti nećeš, oće oni koji su gori od tebe.


pa to ti sve vreme i pricamo, a ti kazes da nije tako.
mesan mesan 00:20 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

hoochie coochie man

Ali ne zato što su baš oni tu gde jesu, ili zato što je Vučić tako odlučio, već zato što su te ili neke slične mere neminovne. Dogorelo do nokata pa i nema nekog izbora.


Tu se ne slažem u potpunosti. Nije dogorelo do nokata dok god političari umesto da se klate na vešalima na trgu, mogu jednostavno da "srede" preletanje u drugu stranku. Ne kažem da je "klaćenje" dobro rešenje, samo kažem da je moglo još par godina jahanja pa da dođe do kuke i motike, recimo nešto nalik paljenja po Grčkoj ili gore...


Verujem da bi se slično dešavalo i da je DS dobila izbore.


Tu se još manje slažem, jer jahač jaše dok može. Za SNS je bio apsolutni šok da se nađe na vlasti, usledilo je bauljanje, lični preporodi (promena ponašanja nakon packi u inostranstvu, itd.) ispipavanje populističkih metoda i sve tako do tačke gde zapošljavaju ljude na štetu sopstvenih kadrova. (Ne verujem da su dovoljno politički pronicljivi da je sve to samo manipulacija. Mada, Dačić jeste među retkim dovoljno bistrim političarima da izgura tako masivnu prevaru --- pogledajte ga kako grabi bez posustajanja godinama, ode Dinkić, itd.)


U tom svetlu posmatrano, na tim eventualnim izborima bih glasao za onoga ko bi obezbedio depatrizaciju promenivši izborni sistem (u ovoj hipotetičkoj postavci DS) jer je to fumdamentalniji problem koji SNS otvoreno ignoriše.


Znači, uzeli biste obećanje naspram konkretnih rezultata? Može, ali da je uslovno, ako ne proguraju te zakone kroz 60 dana, slede vanredni izbori a oni pod cenzus doveka.

Radi kompletnosti, i Živković obećava reforme izbornog sistema. Taman mu vreme da se povampiri jer mu Radulović neće dati još koje milionče za vinograde. Čeda je uvek za temeljne reforme, ali džabe trubi o tome kad ga narod ne vole.
inco inco 00:21 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

libkonz
Kada je nastao LDP, gledao sam koga će podržati Ružica Đinđić i njena jasna podrška je cementirala moju podršku vama...

I onda sam uradio ono što je jedino bilo u mojoj moći: stisnuo zube i glasao za Tomu.


E 'alal ti ćufte na političkom rezonu. Mislim, nemo' me pogrešno razumeš, al' u ove dve rečenice si sumirao sve što ne valja u političkoj misli ovdašnjeg puka. Koji je to faktor Ružica Đinđić da se na osnovu nje opredeljuješ koga ćeš podržati? Valjda imaš glavu da sam doneseš sud koja to grupacija (ako bilo koja) može da zastupa tvoje interese i interese društva u globalu po tvojim kriterijumima. Ili uvek mora da neki authority da ti kaže gde da gledaš? I to pod smešnom pretpostavkom da je Ružica ikakav autoritet - a ne znam šta je ta u životu postigla sem što se udala za Zorana pa da njeno političko mišljenje bude relevantno.

Isto i sa Master Tomom - glasanje za TO je po tebi bio jedini izlaz i spas od ovih koje cult lepo opisa? Baš nije bilo drugog načina nego da podržiš nerealizovanog Vojvodu od Antina?

Pa jebeš ga, ako na politički sistem tako gledaju razumni ljudi ne smem ni da zamislim kako na to gleda prosečni uživaoc Farme i Žikine Šarenice. Još ću da dođem do zaključka da su naši političari zapravo mnogo bolji od naroda i da smo srećni što nas još više ne karaju iz dobrote srca svoga.


angie01
Pri tome, brzo su se desavali veliki tektonski pokreti, masovna otustanja, unistavanje firmi, privatizacije, ubistvo premijera, trebalo se snaci u svom zivotu i opstanku, ne mozes sa istim zarom i energijom, a vec iznuren da izlasis na ulicu novih deset godina.


Pa ništa onda - ćuti i trpi. I ne kukaj! Stvarno, ovi komentari objašnjavaju svu tragediju shvatanja i politike, i političkog sistema i demokratije uopšte - šta, malo smo se tukli s pandurima da izvojujemo civilizacijsko dostignuće da se na izborima ne krade i sad nas to apsolvuje od svega što usledi nakon toga? Pa da, obično je dovoljno da uradiš jednu dobru stvar u životu i posle toga sve će samo od sebe da bude divno.

Mi očito ne shvatamo šta je demokratija, samim tim je povika na taj sistem deplasirana. Nema ništa besplatno, sem možda sira u mišolovci - ako se ti sama ne potrudiš da ti bude bolje, i ako se svi ne potrude, kako to zamišljaš da će ti biti bolje? Dovedeš nekog političara jedared na vlast i onda njemu - nadčoveku bez ikakvih mana i ljudskih poriva - prepustiš da radi sve šta mu padne na pamet i nadaš se da će taj raditi u tvoju umesto prvenstveno svoju korist? I onda čekaš... i čekaš... i čekaš. I onda posle pričaš kako te zajeb'o, a ti ni luk jela, ni luk mirisala. I još se uvrediš kad neko pita - a čekaj, šta si ti radila dok je on uživao u svojim privilegijama a tebi nerođene unuke gurao u dužničko ropstvo?

Ko hoće da reši problem, radi na istom; ko neće nađe opravdanje.


maksa83
I ti ga zoveš i kažeš mu da mreža ne radi, a on ti kaže "a gde si ti bio juče ceo dan dok sam ja sve to podešavao?". Ti kažeš nešto tipa "ali, ali to nije moj pos'o... ja tebi platio", a on kaže "i to te kao amnestira od lične odgovornosti?". Mislim, da li bi ga ikad posle zvao?


Sve i da prihvatimo ovu paralelu - 'ajd zajebo si se jednom i pozvao dunstera da ti namešta mrežu, al' što ga majku mu pozva još n puta da ti namešta mrežu? Šta, fool me once - shame on you, fool me six or seven times - shame on me?

Ništa, ako većina tako gleda na život onda stvarno Krle ima pravo da pita - a gde ste vi bili dok su oni pljačkali i rasturali? Još treba da se zahvalimo što su ipak imali neku meru ma koliko ta 'mera' bila visoka.

P.S. Skroz se slažem sa cult-om, da ne bude zabune, nego mi ovakvi komentari paraju uši - ništa gore od prebacivanja svake krivice na druge, tako tipične za Balkan. Sposobnost introspekcije - nula.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:23 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

ja nisam glasala za gore od sebe, glasala sam za DS. dok sam glasala

Mislio sam na pojedince koji čine stranke, a među tim pojedincima nešto nisam uočio bolje od tebe, a jesam primetio gore...pa zato pitam...ne tebe, nego sve koji ovde ispisuju svoje nezadovoljstvo prethodnom vladom...što nisu oni bili ministri, predsednici, premijeri...pa čak i savetnici?

Odgovor koji dobijam je: "Mi smo radili svoj posao.

Na to bih mogao da odgovorim: "Pa i ja sam radio svoj posao. I bio prilično uspešan u njemu. Onda sam se prihvatio nečeg što mi lično uopšte nije trebalo...to čega sam se prihvatio radio sam najbolje što sam znao i umeo. Od tog posla nikakve lične koristi nisam imao, a štete jesam. I ništa se ne žalim. Pokušao sam, imao sam dobru nameru."

I sad, vas koji se ljutite na mene, pitam: što vi, ako mislite da biste bili bolji od mene, niste to radili umesto mene? Ili umesto bilo kog drugog? Što se niste izborili da vi budete oni koji odlučuju o stvarima? Što ste pustili da to rade Koštunica, Tadić, Dinkić, Jovanović, Živković, Janjušević, Kolesar, Bubalo...a sada ovo veselo društvance?

A vi se i na to ljutite.

Hansel Hansel 00:32 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Sve i da prihvatimo ovu paralelu - 'ajd zajebo si se jednom i pozvao dunstera da ti namešta mrežu, al' što ga majku mu pozva još n puta da ti namešta mrežu?

Preporučio sam komentar, ali ovo mi nije jasno - kojih n puta? DS je na vlasti bila u periodima 2000. (2001) -- 2003. i 2008--2012. Ono, jes', bilo je sasvim dovoljno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:34 15.10.2013

Re: neka mi je bog u pomoć

Nije dogorelo do nokata dok god političari umesto da se klate na vešalima na trgu,


Dogorelo u onoj meri da se neki potezi moraju povlačiti.
Da li će dogoreti do klaćenja videćemo. Nadam se da neće ali nije isključeno.


ispipavanje populističkih metoda i sve tako do tačke gde zapošljavaju ljude na štetu sopstvenih kadrova.


Možda je problem u tome što nemaju kadrova.
Da ne tražim, ima negde po netu kada je Vučić an nekom njihovom partijskom sastanku, videvši predloge ljudi ze neke funkcije viknuo "pa koga mi ovo šaljete".
Znači, uzeli biste obećanje naspram konkretnih rezultata?


E ovde je nesporazum.
Ja sam shvatio da treba da biram između "mera vlade u šest tačaka" i večinskog izbornog sistema, ali ne samo obećanja.
A ako se samo o obećanju radi onda isto kao i prošli put, beli listić.
hajkula1 hajkula1 00:42 15.10.2013

Re: Hm, da

uros_vozdovac
da, da. Video sam svojim očima jedan server u jednoj od agencija. Žali bože resursa, majkemi.



Ne uspevam da okačim na fejsbuk, zašto?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana