Politika

Predsedniče, dosta skrivanja!

Biljana Srbljanović RSS / 21.02.2008. u 19:34

Ima li ova zemlja predsednika?

Ima li on nameru da preuzme svoju funkciju?

Ima li odgovornost prema svojim gradjanima, koji nisu u mogućnosti da državnim avionima beže po susednim zemljama?

Da li je gotov izlet u Rumuniju?

Zemlja klizi u vanredno stanje, a predsednik se krije. Izadjite iz skrovišta, predsedniče!

 

 



Komentari (450)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Ljupka Ljupka 19:38 21.02.2008

pa tek je počeo da se krije

Ako ne preduzme nešto odmah, moraće, bojim se, malo duže da se krije od 2.300.000 glasača. Mada mislim da je ovo i smišljeno da bi V.K.mogao da oformi koncentracionu vladu, a onda Toma konačno da uvede vanredno stanje...Kako smo samo lako uspeli da ponovo dodjemo do ove tačke??!!
jadac jadac 20:16 21.02.2008

Re: pa tek je počeo da se krije

konsultuje se o slucaju causesku
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:34 21.02.2008

no comment!

STRAŠNO!
TUŽNO!
SRAMNO!

Doctor Wu Doctor Wu 20:51 21.02.2008

Mis'im stvarno...

Pa sta treba da radi Tadic u ovom trenutku? Otisao je u Rumuniju, pokusava da odrzi kakve takve odnose sa EU (makar preko onih zemalja koje su rekle da nikada nece priznati nezavisno Kosovo), izjavio je, prilicno hrabro u ovom trenutku, da Srbija mora da ostane na putu pridruzivanja EU a gospodja spisateljica rantuje li rantuje, kune li kune.

A sta bi ti uradila u ovoj situaciji? Stala na barikade, napalila narod i otisla prvim avionom za Pariz? Pa da nam onda malo pises o svom bolu.

Ili bi mozda isla da se izljubis sa Tacijem?
Nenad M. Nenad M. 20:53 21.02.2008

Re: Mis'im stvarno...

Ili bi mozda isla da se izljubis sa Tacijem?


kakav si ti jadnik.
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:55 21.02.2008

Re: Mis'im stvarno...

Wu, ako ti nemaš nikakvu ideju o vođenju države i reakcijama na haos u Beogradu u odnosu na ideje Borisa Tadića i njegove postupke - ućuti i ne napadaj one koji takve ideje imaju.
Queeria Queeria 21:00 21.02.2008

Re: Mis'im stvarno...

Doctor Wu
Pa sta treba da radi Tadic u ovom trenutku?


Da bude sa sebi sličnima. Sa Koštunicom i Nikolićem.
umberto umberto 21:00 21.02.2008

Re: Mis'im stvarno...

tadic je, nazalost, smoklja.
ne znam da li ga DB ucenjuje necim iz proslosti ili se plasi za zivot , no niti zivi u vermenu niti ima zaposlenje koje je za tetke. nek nabavi malo muda dzaba mu manekenisanje.
Doctor Wu Doctor Wu 21:09 21.02.2008

Odgovori

Nenadu Maticu:
Tata ti jadnik.

Cedi U.
Pa ja ni ne kazem da imam ideje kako se vodi drzava, ali vidim da nema ni BS. Osim ako ovo besmisleno rantovanje ne racunas u famozne "ideje".
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 21:10 21.02.2008

Re: Mis'im stvarno...

nervoza doktore, dosta govori o tome da si pogubio konce.
ljubljenje sa tacijem prepustam amfilohiju. ko se bije, taj se voli.

bezanje avionom u pariz, hm. bice da ne znas sta drugo da kazes i ja te razumem.
ako imas obraza, crven ti je od sramote, doktore.
Nenad M. Nenad M. 21:28 21.02.2008

Re: Odgovori

Nenadu Maticu:
Tata ti jadnik.


ok, moj tata ali i ti dr wu - jadan si zbog onoga sto si napisao. stani i razmisli !
Dr M Dr M 22:26 21.02.2008

Re: Mis'im stvarno...

Pa sta treba da radi Tadic u ovom trenutku? Otisao je u Rumuniju, pokusava da odrzi kakve takve


Ne, pobegao je u Transilvaniju a nas ostavio sa Drakulama.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:25 21.02.2008

Re: Mis'im stvarno...

Doctore Wu,

kad već imate hrabrosti da prozivate
ljude - da li bi, možda, bili ljubazni
da nam se lepo predstavite
punim imenom i prezimenom, naravno!
u suprotnom, mislim da bi ovog coveka
jednostavno trebalo ignorisati...
Bili Piton Bili Piton 00:32 22.02.2008

Re: Mis'im stvarno...

umberto
ne znam da li ga DB ucenjuje necim iz proslosti ili se plasi za zivot


Mozda je i to, ali je sigurno da ga otac svaki dan zove na mobilni i kuka "joooj nemoj siiiiine ako boga znas....."
rade.mil rade.mil 08:08 22.02.2008

Re: Mis'im stvarno...

O'ladi malo doktore, pa država ne funkcioniše dok se on igra predsednika. Vratismo se u srednji vek a on u "službenu posetu" Pravi državnici prekidaju posete kada je situacija u zamlji loša. Ali ko ne shvata teško mu je objasniti.
adam weisphaut adam weisphaut 19:39 21.02.2008

Lepo je nama Beba govorio!

Predsednik je sve ovo zakuvavao sa njima i ladno klisnuo!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 19:44 21.02.2008

Re: Lepo je nama Beba govorio!

Predsednik je sve ovo zakuvavao sa njima i ladno klisnuo!


A lepo sam ja govorio da će on tražiti politički azil u Rumuniji i videćete...
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:39 21.02.2008

Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

ako to nekome od danas nije jasno, ja ne znam kad će mu biti.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 19:42 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

moze li neko da stavi link za ovaj novi post, kao poslednji komentar na onom proslom,
moj mekintos strajkuje.

usput, ko je izvesna teresa gould, takozvana novinarka rts-a koja nas je sada tako obrukala na cnn?
Matija Novakovic Matija Novakovic 19:45 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

ceda_urosevic
ako to nekome od danas nije jasno, ja ne znam kad će mu biti.


Bravo. Preporuka.
Taska Dana Taska Dana 19:45 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunic

Postoje dve mogucnosti...il nece da se vrati il se vec vratio pa ce sutra, na tenane, da da izjavu kako ovo sve nije trebalo da se desi na ovakv nacin....itd....a njegovi drugari ce mu prepricavati kako im se opet lepo desio narod a deca bila pomalo nestana.....
JJ Beba JJ Beba 19:45 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

ko je izvesna teresa gould,

a da nije tereza đelimiš, prevodilac na RTSu?

EDIT
potvrđeno - Tereza Đelmiš, udato gould
poznata kao veliki nacionalasta
Matija Novakovic Matija Novakovic 19:47 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunic

Taska Dana
Postoje dve mogucnosti...il nece da se vrati il se vec vratio pa ce sutra, na tenane, da da izjavu kako ovo sve nije trebalo da se desi na ovakv nacin....itd....


Mislis dok mu neko ne napise govor?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 19:55 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunic

Mislis dok mu neko ne napise govor?


Mladi Spiridon Kopicl?
Dolybell Dolybell 20:12 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunic

usput, ko je izvesna teresa gould, takozvana novinarka rts-a koja nas je sada tako obrukala na cnn?
*novo


Ako ne grešim, to je Tereza Đelmaš, mislim da je nekad bila miss, radila je u RTS- kao novinar.
Matija Novakovic Matija Novakovic 20:16 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunic

Trinidad Tobagović
Mladi Spiridon Kopicl?


Imao on ceo tim koji mu pise, ne brini se, to je jako zahtevan posao i svi u stranci su posveceni tom poslu. A posto malo njih u stvari zna sta misli, treba im makar 1 dan sve to da sastave...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:18 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

potvrđeno - Tereza Đelmiš, udato gould
poznata kao veliki nacionalasta
*novo

na losem engleskom, bez imalo srama, laze zena na televiziji koju gleda ceo svet.
kaze, nema nasilja, dva miliona ljudi stoji u mirnom protestu i mi smo najstariji evropljani. sta god da to znaci.
kakva bruka ova zemlja.
i taj rts, da li je moguce da to jos postoji.
Lord Greystock Lord Greystock 20:35 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunic

Dolybell
Ako ne grešim, to je Tereza Đelmaš, mislim da je nekad bila miss.


A sad, jel čemu? Il' se ofucala?
sylvana sylvana 20:36 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

Pa covece slusam je na CNN i ne mogu da verujem sta prica, na kraju mi je bilo jasno kada su rekli da je sa RTS-a.
JJ Beba JJ Beba 20:47 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

Pa covece slusam je na CNN i ne mogu da verujem sta prica, na kraju mi je bilo jasno kada su rekli da je sa RTS-a.

izrasla je u neviđenog nacoša
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 22:26 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

Tereza Guld je članica Srpske radikalne stranke.
sentinel26 sentinel26 22:43 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunic

ceda_urosevic
ako to nekome od danas nije jasno, ja ne znam kad će mu biti.

Taj je samo portparol "Vlade" a pravi predsjednik i gospodar Srbije je kako čujem govorio poslednji i to u hramu, a na onom "istom" mjestu, samo nije bilo kovčega.

Predsjednik, kao najviši, kao najvažniji, koga narod neposredno (ne)"bira", uvijek govori poslednji.

Probudite se ljudi,
nešto ružno se dešava,
i vaša se sudbina rešava.

P.S.1.- Sve ovo je isplanirano u cilju uvodjenja vanrednog stanja a onaj turista je saučesnik.

P.S.2.- Na jednom snimku se vidjelo da policajac iz oklopnog vozila pokazuje tri prsta demonstrantima.
Spiridon Spiridon 23:00 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunic

Trinidad Tobagović
Mislis dok mu neko ne napise govor?


Mladi Spiridon Kopicl?



nemoj da mi kompromitujes nick
shure shure 23:30 21.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

ako to nekome od danas nije jasno, ja ne znam kad će mu biti.

U pravu si Cedo.Cak je i meni,apoliticnom,to bilo jasno pre izbora,kad sam komentarisao da kako god mi glasali(ili ne glasali)pobedjuje Kostunica!
zoran pavlovic zoran pavlovic 00:13 22.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

Ajde ako nista drugo bar citirajte tu bivsu miss:
"Velika većina Srba demonstrira večeras mirno i prisustvuje verskom obredu posvećenom Kosovu, ali se jedan mali deo demonstranata odlučio na nasilje", ocenio je izveštač CNN, dodajući da je to "isti onaj tip ljudi koji je i prethodnih dana koristio nasilje".

Sta ovde nije tacno? Opleviste zenu - dobro ako je engleski los ali nista netacno nije rekla.


jesen jesen 00:52 22.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunic

....jeste, to je ona, bivsa mis i bivsa zena Dragana Babica......
Spira87 Spira87 01:10 22.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunic

Spiridon
Trinidad Tobagović
Mislis dok mu neko ne napise govor?

Mladi Spiridon Kopicl?


nemoj da mi kompromitujes nick



Ni meni prezime.... :)
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 08:44 22.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

Sta ovde nije tacno? Opleviste zenu - dobro ako je engleski los ali nista netacno nije rekla.




zna je rekla da ispred hrama svetog stave mirno moli dva miliona ljudi, dok joj je novinar odgovorio da se ocigledno cifre ozbiljno razlikuju. zena je takodje rekla da smo mi najstariji evropljani, sto je posebno jadno.

znas, kad tako citav svet gleda snimke i slusa neku samoproklamovanu predstavnicu srba, koja laze tako glupo i ocigledno, osecas se kao prilicna budala.
banefly banefly 09:12 22.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

A sta ti bre ocekujes od RTS-a kad mi je na celu ovaj glavati manijak? Pogledaj im jutrosnje vesti. Ni jednom recju se ne pominju pljacke u centru Beograda. Pojela maca.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 09:19 22.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

ne ocekujem ja nista, samo odgovaram zasto zena s rts-a lazima bruka srbiju
G r o f i c a G r o f i c a 09:21 22.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

banefly
A sta ti bre ocekujes od RTS-a kad mi je na celu ovaj glavati manijak? Pogledaj im jutrosnje vesti. Ni jednom recju se ne pominju pljacke u centru Beograda. Pojela maca.

A neke nase akademske slikarke poklanjaju svoje slike za izgradnju avalskog tornja kao simbola Beograda, simbola ratnohuskaskog zla.
G r o f i c a G r o f i c a 09:23 22.02.2008

Re: Predsednik Srbije je Vojislav Koštunica

A neke nase akademske slikarke poklanjaju svoje slike za izgradnju avalskog tornja kao simbola Beograda, simbola ratnohuskaskog zla.

I sta reci kad su se okupili glumci, filmski reziseri, sve sami ''umetnici'' da odrze nevidjenu prestavu pred narodom a na kojoj prestavi oni sami sebi aplaudiraju.
Ljupka Ljupka 19:42 21.02.2008

da zovemo policiju??

Pre 20 minuta nekoliko klinaca (sa kapuljačama naravno) je uletelo u moju zgradu. Prvo su uredno razvalili interfon, a onda bacili neku coca-cola bombu u hodnik. Ništa strašno, fleka na zidu, al pobogu, mi smo na periferiji, ovde nema mitinga. Da pozovem policiju??? I gde su im mame i tate?? Na mitingu?
Queeria Queeria 19:45 21.02.2008

Re: da zovemo policiju??

Ma pustite mlade. To su samo deca. Sve je to demokratija.
bosiljkap bosiljkap 19:46 21.02.2008

Natrag u 18 vek!

Boris Tadić se popišao na pola Srbije i klisnuo u Rumuniju.
Možda će Amfilohije da objasni građanima šta im je činiti. Ivana Žigon i Nemanja Kusturica su se već ispljuvali!
Strašno!
Matija Novakovic Matija Novakovic 20:40 21.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

Taj divan ivanin glasic. Bozanski. Nebeski narod, sta ces...
G r o f i c a G r o f i c a 21:13 21.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

Boris Tadić se popišao na pola Srbije i klisnuo u Rumuniju.

Terminologija Vam ne svedoci o pristojnosti a Predsednik nije ''klisnuo'' vec je u drzavnoj poseti u susednoj zemlji. Da li bi bilo bolje da je i on bio u drustvu ''Velikih Srba'' i da se drao dok mu publika zvizdi i vice buuuu...!? Ovako je izabrao bolji put da ostane sa evropskim zemljama u komunikaciji. Ako vec nije moguce komunicirati unutra sa svojima onda je bolje izaci vani i komunicirati sa svetom. Nije li bas ta komunikacija sa svetom to sto nama najvise nedostaje?
Matija Novakovic Matija Novakovic 21:59 21.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

G r o f i c a
Terminologija Vam ne svedoci o pristojnosti a Predsednik nije ''klisnuo'' vec je u drzavnoj poseti u susednoj zemlji. Da li bi bilo bolje da je i on bio u drustvu ''Velikih Srba'' i da se drao dok mu publika zvizdi i vice buuuu...!? Ovako je izabrao bolji put da ostane sa evropskim zemljama u komunikaciji. Ako vec nije moguce komunicirati unutra sa svojima onda je bolje izaci vani i komunicirati sa svetom. Nije li bas ta komunikacija sa svetom to sto nama najvise nedostaje?


Jeste, bas nam je ta komunikacija potrebna, ali onda se ne prekidaju diplomatski odnosi sa zemljama, neka izadje iz vlade koja bi to da radi.

Nije trebalo da stoji sa nikolicem i kostunicom, ali onda neka ne poziva ljude da dodju, a posle da se krije, neka izadje iz vlade koja bi to da radi.

Neka izadje iz vlade, idiot!
G r o f i c a G r o f i c a 22:12 21.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

Jeste, bas nam je ta komunikacija potrebna, ali onda se ne prekidaju diplomatski odnosi sa zemljama, neka izadje iz vlade koja bi to da radi.

Nije trebalo da stoji sa nikolicem i kostunicom, ali onda neka ne poziva ljude da dodju, a posle da se krije, neka izadje iz vlade koja bi to da radi.

Neka izadje iz vlade, idiot!

Prekidanje diplomatskih odnosa naredjuje premijer vlade zemlje koja prekida odnose a ne njen Predsednik.
Ipak je svojim odsustvom Tadic veceras bio jedini koji je koliko toliko i kako tako spasavajuci svoje lice spasavao i lice Srbije. Jedino o njemu su se posredstvom svetskih medija sirile pozitivne reci ('' Pro-evropski i demokratski Predsednik Srbije Tadic apelovao je iz Rumunije...a gde se nalazi u drzavnoj poseti...'').

Nije mi poznato da je on licno ''poivao ljude da dodju'' i da je se ''posle krio''. U drzavnoj je poseti.

A da treba da izadje iz vlade tu se slazem ali ni to ne ide tek tako. Vrlo brzo ce doci do izbora i ubedjena sam da i on na to ceka ali da ovo nije bas povoljan trenutak jer bi tek tada nastao haos a vec je pocelo.

Matija Novakovic Matija Novakovic 22:34 21.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

G r o f i c a
Prekidanje diplomatskih odnosa naredjuje premijer vlade zemlje koja prekida odnose a ne njen Predsednik.
Ipak je svojim odsustvom Tadic veceras bio jedini koji je koliko toliko i kako tako spasavajuci svoje lice spasavao i lice Srbije. Jedino o njemu su se posredstvom svetskih medija sirile pozitivne reci ('' Pro-evropski i demokratski Predsednik Srbije Tadic apelovao je iz Rumunije...a gde se nalazi u drzavnoj poseti...'').

Nije mi poznato da je on licno ''poivao ljude da dodju'' i da je se ''posle krio''. U drzavnoj je poseti.

A da treba da izadje iz vlade tu se slazem ali ni to ne ide tek tako. Vrlo brzo ce doci do izbora i ubedjena sam da i on na to ceka ali da ovo nije bas povoljan trenutak jer bi tek tada nastao haos a vec je pocelo.



Ajde lepo da se ne lazemo. Tadic je prvo predsednik svoje stranke, koja sedi sa kostunicom u vladi, pa onda predsednik drzave i to je vrlo ocigledno.
Ma da, drzavna poseta rumuniji bas na dan velikog mitinga, oko koga su se dogovorili i najavljivali celnici tri stranke (+ velja).
Ako vec nije pozivao ljude da dodju, a najava da ce on prisustvovati je dovoljan poziv, trebalo je lepo da se izuzme. Bilo je najavljeno da ce doci, nego mu, znate, iskrsla ta poseta. Pa nisam ja magarac...

A o izborima i izlasku iz vlade je trebalo da razmislja ranije. Zapravo, bilo bi lepo kada bi uopste poceo o necemu da razmilja, a ne samo da se ceslja i ide u rumuniju ni iz kakvog posebnog razloga, jer je jedina vest sa tog sastanka bila da je tadic rekao da se srbija nece samoizolovati i da su "razgovarali".
VRLO BITNO U OVOM TRENUTKU, OVOG 21.02
zorica shumaher zorica shumaher 23:32 21.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

e bre grofice, pa da l je moguce da nije mogao bar da se ogradi od ovog okupljanja danas. najavljivali su tu i ds a ja ne chu da se predsednik ogradio, vec samo da je KLISNUO u Rumuniju. i kakva zvanicna poseta kad se znalo za ovo. pa svi poluinteligentni su to ocekivali
G r o f i c a G r o f i c a 23:34 21.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

A o izborima i izlasku iz vlade je trebalo da razmislja ranije. Zapravo, bilo bi lepo kada bi uopste poceo o necemu da razmilja, a ne samo da se ceslja i ide u rumuniju ni iz kakvog posebnog razloga, jer je jedina vest sa tog sastanka bila da je tadic rekao da se srbija nece samoizolovati i da su "razgovarali".
VRLO BITNO U OVOM TRENUTKU, OVOG 21.02

To je Vase misljenje na koje Vi imate pravo. Mnogo je vise drugih koji se cesljaju i prikupljaju politicke poene preko ovog mitinga a to su prevashodno radikali. Vucic je to rekao za Tadica u izjavi za B92 obrtajuci teze po starim navikama. To sto Vucic ide svake nedelje kod kozmeticara i brice frizera Vi i ne primecujete. Bice da cete na izborima glasati za radikale oni su silni. Ako je to Vas izbor samo napred, ali ne zaboravite da Vasim glasom odredjujete sudbinu svih nas.
Treger Treger 23:36 21.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

G r o f i c a
Boris Tadić se popišao na pola Srbije i klisnuo u Rumuniju.Terminologija Vam ne svedoci o pristojnosti a Predsednik nije ''klisnuo'' vec je u drzavnoj poseti u susednoj zemlji. Da li bi bilo bolje da je i on bio u drustvu ''Velikih Srba'' i da se drao dok mu publika zvizdi i vice buuuu...!? Ovako je izabrao bolji put da ostane sa evropskim zemljama u komunikaciji. Ako vec nije moguce komunicirati unutra sa svojima onda je bolje izaci vani i komunicirati sa svetom. Nije li bas ta komunikacija sa svetom to sto nama najvise nedostaje?

Da grofice, viste kao i uvek u pravu samo ne znam šta smo vam mi skrivili. dopisujte se sa vašim metiljavkom koji9 je ponovo izdao svoje glasače. Da li ste vi i on plakali dav damo još jednu šansu da nas prevedete žedne preko vode. Mene niste uspeli da zavedete. Kada sam cam rekao da treba stati u red za iseljeničku vizu vi ste se podsmevali ali se pokazalo da sam u pravu.I upravu su svi koji za ovo okrivljuju Tadića. Trebao je narodu da kaže istinu u preedizbornoj kampanji. Ovo je posledica njegove laži.To je njegova igra sa Tomom i Vojom. Sada se vidi da nije slučajno što se prvo obratio sa prozora Tomi koji mu je čestitao još pre nego su stigli rezultati.
glog glog 00:59 22.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

Mnogo je vise drugih koji se cesljaju i prikupljaju politicke poene preko ovog mitinga a to su prevashodno radikali

Ma pusti me više i Vučića i radikala.Prošli su izbori. Meni je jasno ko je i šta radi Vučić. Ali nikako ne mogu da odgovorim na pitanje ko je bre i šta radi Tadić? Ta vaša proseravanja i demagogija o mudrim državničkim potezima čiji će se rezultati tek videti su nas i doveli do ovoga danas. Ko je iz demokratske stranke, ajde reci ko pred ovaj miting rekao jednu jedinu reč gradjanima? Treba izaći. Ne treba izaći. Ništa. Ćutali ste ko p. A sad ste svi pametni i mudrujete. Predsednik Srbije mora jasno da se obrati gradjanima sa jasnim stavom. Pogotovu oko ovako osetljivog pitanja kao što je bio miting. Ako nezna ni sam šta misli nek da ostavku. Šta će mi predsednik koji nezna šta misli.
cherga cherga 02:10 22.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

Matija Novakovic

Nije trebalo da stoji sa nikolicem i kostunicom, ali onda neka ne poziva ljude da dodju, a posle da se krije, neka izadje iz vlade koja bi to da radi.


da, zasto je pozivao ljude da dodju?

pa nek nam pokaze alternativu. zato je valjda i izabran.




irvas irvas 03:44 22.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

glog
Meni je jasno ko je i šta radi Vučić. Ali nikako ne mogu da odgovorim na pitanje ko je bre i šta radi Tadić? Ta vaša proseravanja i demagogija o mudrim državničkim potezima čiji će se rezultati tek videti su nas i doveli do ovoga danas. Ko je iz demokratske stranke, ajde reci ko pred ovaj miting rekao jednu jedinu reč gradjanima? Treba izaći. Ne treba izaći. Ništa. Ćutali ste ko p. A sad ste svi pametni i mudrujete. Predsednik Srbije mora jasno da se obrati gradjanima sa jasnim stavom. Pogotovu oko ovako osetljivog pitanja kao što je bio miting. Ako nezna ni sam šta misli nek da ostavku. Šta će mi predsednik koji nezna šta misli.

tako je gloze, svaka ti je na mestu.

sad sam odgledao snimak kostunicinog govora. oci mu svetle od bratoubilacke mrznje. samo sto suzu nije pustio kad je rekao da ga putin podrzava, taj nas premijer-sef vlade u kojoj su vecina tadiceva DS.

kostunica, nikolic, jucerasnje dogadjanje naroda (nasilja) kao i pogubna politika koja je rezultirala ovakvim razvojem dogadjaja na kosovu su upravo odgovornost DS-a kao najmocnije stranke u zemlji. mi jos uvek sa (ne)strpljenjem cekamo predsednika da pokrene politiku koju je obecao svojim glasacima.
DETENCE70 DETENCE70 05:20 22.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

pozdravljam glas razuma grofice.

ljudi, dajte, ipak nemojte porediti Tadica i Kostunicu, sustinski se razlikuju. prvi makar pokusava, najbolje sto moze, a drugi se ni ne osvrce.

sad...,a i druga je tema to sto nam je Tadic u Djindjicevoj senci zauvek.

ja mislim da sam korektna u ovome.
DETENCE70 DETENCE70 05:52 22.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!/za treqera

ej covece, pa ne moraju svi da misle isto na blogu B92. .zena ti bas lepo objasnjava, samo sto ti ne primecujes da si radikalan na drugu stranu.

pa nemozes mimo celokupnog sveta koji je izglasao i Tomu i Voju. i oni su ljudi. ako nisu najpametniji i dalje imaju pravo da zive. najekstremniji su palili ambasade. ne mozemo da ignorisemo pomenutu dvojicu, ne moze ni Tadic. ali ovaj politicki potez mu je dobar. ako ikako moze da se izvuce.

krivi ti samog sebe sto nisi racionalniji.mislim realniji.
irvas irvas 06:17 22.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

DETENCE70
pozdravljam glas razuma grofice.ljudi, dajte, ipak nemojte porediti Tadica i Kostunicu, sustinski se razlikuju. prvi makar pokusava, najbolje sto moze, a drugi se ni ne osvrce. sad...,a i druga je tema to sto nam je Tadic u Djindjicevoj senci zauvek.ja mislim da sam korektna u ovome.

nisi korektna.
ti kazes da je tadic ok zato sto "barem pokusava"
mislim, koja ti je to logika?
sta on ima barem da pokusava kada se od njega, kao predsednika drzave i kao vodje najmocnije stranke u drzavi, ocekuje da bude odlucan u politici koju je obecao glasacima.
cuj, "barem pokusava" stvarno je smesno ali mi nekako stoji knedla u grlu nezgodno pa ne mogu da se smejem.
irvas irvas 06:19 22.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!/za treqera

DETENCE70
krivi ti samog sebe sto nisi racionalniji.mislim realniji.

kome ti to?
irvas irvas 06:21 22.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!/za treqera

irvas
kome ti to?

EDIT sorry, tek sam sad video da je poruka namenjena tregeru.
banefly banefly 09:22 22.02.2008

Re: Natrag u 18 vek!

Odmah da kazem da ne bude nesporazuma: Kao clan DS u prvom krugu sam glasao za Cedu! A posto njegovo vreme ocigledno jos nije doslo ne znam cemu toliko srljanje i iskljucivost sa tvoje strane (i jos dosta njih koji bi sve hteli da rese preko noci a realno, ne mogu) I sta bre mislis da je taj tvoj glas toliko vredan da predsednika mozes da nazivas imenima koje koriste oni idioti sa kapuljacama koji kradu patike? Ili si mozda pogresio stranu. Grofica je skroz u pravu!
MarijanaM MarijanaM 19:46 21.02.2008

Gospodine Predsednice

Mozete li mi reci sta da kazem svojim prijateljima strancima koji zive ovde, sta da rade ovih dana? Da li da izlaze, da li da govore na ulici? Hoce li ih neko prebiti, i hoce li neko za sve ovo odgovarati?

Hocu i ja azil!
Ljupka Ljupka 19:53 21.02.2008

Re: Gospodine Predsednice

Ma kakvi stranci??? Pa još napolju??? Nikako!!! Ovo je Srbija! Ni ja skoro da ne smem da izadjem napolje da ne naletim na taj ološ!
Srbija me ubija!
andjelija andjelija 19:54 21.02.2008

Re: Gospodine Predsednice

MarijanaM
Mozete li mi reci sta da kazem svojim prijateljima strancima koji zive ovde, sta da rade ovih dana? Da li da izlaze, da li da govore na ulici? Hoce li ih neko prebiti, i hoce li neko za sve ovo odgovarati?

Hocu i ja azil!


ako pricaju albanski preporucujem heklanje kod kuce.
nikako napolje da ne izlaze, da ne zaraze okolinu.
MarijanaM MarijanaM 19:55 21.02.2008

Re: Gospodine Predsednice

Ne mislim nocas, to naravno ne. Ali sta ce biti sutra ako progovore na svom jeziku?
andjelija andjelija 19:56 21.02.2008

Re: Gospodine Predsednice

well ako bas treba da izadju napolju, nek se sporazumevaju rukama.

ne znam sta da ti kazem..vodi ih na kej, kosutnjak, druge opstine, gde je mirnije.
Queeria Queeria 19:59 21.02.2008

Re: Gospodine Predsednice

nek se sporazumevaju rukama


I to je stranjski jezik.
andjelija andjelija 20:00 21.02.2008

Re: Gospodine Predsednice

Queeria
nek se sporazumevaju rukama


I to je stranjski jezik.


imas pravo. nisam onda pametna.
gorran gorran 20:05 21.02.2008

Re: Gospodine Predsednice

Mozete li mi reci sta da kazem svojim prijateljima strancima koji zive ovde, sta da rade ovih dana?
Jednostavno je - meni pričao jedan čika iz onog rata. Treba samo ašovom da iskopaju rupu u dvorištu, po mraku, kad niko ne vidi. I onda se tu zavuku i rupu pokriju daskama, a odozgo se naspe zemlja i navali plast sena.
Uživancija!
MarijanaM MarijanaM 20:14 21.02.2008

Re: Gospodine Predsednice

Vrlo utesno!

Opet se izolujemo, ha ha, a predsednik rece "necemo se samoizolovati". I opet smo opasno mesto za putovati
jadac jadac 21:53 21.02.2008

Re: Gospodine Predsednice

e ljudi pa nije obijena ni jedna nike radnja?????
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:53 21.02.2008

Re: Gospodine Predsednice

pa nije im baš nešto kolekcija ove godine...
Matija Novakovic Matija Novakovic 22:10 21.02.2008

Re: Gospodine Predsednice

jadac
e ljudi pa nije obijena ni jedna nike radnja?????


Gresis. Pa u najkiju se prodaju ERMAKS, glavni model ovih huligana...
DETENCE70 DETENCE70 05:25 22.02.2008

Re: Gospodine Predsednice/ljupka

ljupka, mozes li da zamislis da i mene ubija ta ista moja Srbija iako sam 8000 km daleko.

evo npr. sutra necu otici u skolu. a mozda necu poslati ni sina.

od blama. jer smo udarna vest na svim aglosaksonskim medijima.

sta da kazem detetu ako ga neko potkaci u skoli.a u skoli brdo, nevidjeno, od albanskih emigranata.
Gospodja Klara Gospodja Klara 19:47 21.02.2008

Kud koji...

U ovom momentu se deo srpskih patriota krije, drugi deo rusi i pali, a treci se moli bogu ili sta vec ispred tog hrama.
Alava Alava 19:58 21.02.2008

Re: Kud koji...

Gospodja Klara
U ovom momentu se deo srpskih patriota krije, drugi deo rusi i pali, a treci se moli bogu ili sta vec ispred tog hrama.


A mi miševi smo u mišjim rupama, kako to antiglobalistički i mokrogorski reče Karanemanja.

Btw, na vestima na sajtu b92 pročitala da na mitingu nije bilo stranačkih obeležja, izuzev bedževa sa natpisom "ja neću u Evropu".
jbt
jacHa. jacHa. 20:22 21.02.2008

Re: Kud koji...

Gospodja Klara
U ovom momentu se deo srpskih patriota krije, drugi deo rusi i pali, a treci se moli bogu ili sta vec ispred tog hrama.


ludnica

andjelija andjelija 19:48 21.02.2008

ajd sad ja opet da pitam

sme li vojska da zavede mir? vojska je narodna zar ne? i da zbace ove huskase .... kako su providno namazani, a mi se i dalje primamo. ove klince ne racunam, njima sve ovo dodje umesto UFC tabanja.

pidola pidola 19:54 21.02.2008

Re: ajd sad ja opet da pitam


ove klince ne racunam

???
Sladjana NS Sladjana NS 19:55 21.02.2008

Re: ajd sad ja opet da pitam

andjelija
sme li vojska da zavede mir? vojska je narodna zar ne? i da zbace ove huskase .... kako su providno namazani, a mi se i dalje primamo. ove klince ne racunam, njima sve ovo dodje umesto UFC tabanja.


Cime i kako.Tenkovima .Bolnice vec primaju povredjene.Tadic%%%^^&**kulovcina a ne predsedik.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 19:51 21.02.2008

da nije u Kinšasu?

Zemlja klizi u vanredno stanje, a predsednik se krije. Izadjite iz skrovišta, predsedniče!


ma ne krije se
on je u Rumuniji

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 19:53 21.02.2008

bring on the night

Soylent Green Soylent Green 19:53 21.02.2008

dovoljno je da jedan mashe masi





VanjaGator VanjaGator 19:54 21.02.2008

sto ga uopste prizivate?

Upravo dobih email od sestre iz DC-a

evo sta me npr. pita Emily, a pogledajte slike, na sta to lici, pojede
me sramota.

http://news.bbc.co.uk/go/em/fr/-/2/hi/in_pictures/7257318.stm
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:54 21.02.2008

Radmila Milentijević na CNN-u

govori u ime Srbije

Došla sam da pomognem Miloševiću i SPS
iz Vremena:

"Novi Zakon o informisanju bio je potreban da bi pratio nivo demokratizacije koji je u toku ove godine u Srbiji povećan, i da bi se naše zakonodavstvo u ovoj oblasti približilo evropskom - rekla je Radmila Milentijević, republički ministar informisanja na tribini koju je sinoć organizovao zemunski odbor SPS.
Milentijevićeva je istakla da je predloženi zakon skrojen u širokoj javnoj raspravi, da garantuje slobodu javnog informisanja, ali i zaštitu građana od neistine, dezinformacija i napada na integritet ličnosti, kao i da se nada da će biti usvojen pre izbora. To je, smatra Milentijevićeva, vrlo bitno zbog napada iz zemlje i inostranstva da u Srbiji ne postoji sloboda medija. Po njenoj oceni, sloboda u oblasti javnog informisanja je u Srbiji tolika da prelazi u anarhiju.
Najveći deo sinoćnjeg izlaganja Milentijevićeva je posvetila Slobodanu Miloševiću. Isticala je njegovu mudrost, dalekovidost, hrabrost i pripisala mu je zasluge za to što je Srbija sačuvana od rata, što je očuvan integritet njenih granica i što sinovi iz Srbije nisu ginuli preko Drine."
(7. avgust 1997)
Matija Novakovic Matija Novakovic 19:55 21.02.2008

Zelim samo da istaknem,

Ko god je danas govorio u ime mladih, nije govorio u moje ime i ogradjujem se od svega sto su rekli. Cisto da se zna, da posle mene ne okrive za nesto :)...
neverlander neverlander 19:59 21.02.2008

Re: Zelim samo da istaknem,

bilo bi bolje da vas je vise. videti toliko mladih na ovakvim besmislenim protestima je katastrofalno.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 20:00 21.02.2008

Re: Zelim samo da istaknem,

Cisto da se zna, da posle mene ne okrive za nesto :)...


Pa neće tebe lično ali bićemo svi kolektivno krivi. Evo da se to ne bi desilo, ajmo svi na ulicu da se šibamo i da branimo ambasade i Mek
Matija Novakovic Matija Novakovic 20:21 21.02.2008

Re: Zelim samo da istaknem,

Trinidad Tobagović
Pa neće tebe lično ali bićemo svi kolektivno krivi. Evo da se to ne bi desilo, ajmo svi na ulicu da se šibamo i da branimo ambasade i Mek


Mi samo verbalno, civilizovano.

(u prevodu - nemamo misice)
neverlander neverlander 19:57 21.02.2008

Sramota

huligani i dalje pale. sada sam cula da bacaju kamenje cak i na Arenu.
americka ambasada gori.
Ljudi, odavno me ovako nije bilo sramota.
35 ljudi u urgentnom centru, a vecina povredjenih pod dejstvom alkohola!!!
A predsednik odrzava prijateljske odnose sa jako bitnom Rumunijom. ne znam da li ce posle da nastavi i do Rusije, dok mu zemlja pada najnize. Najnize ikada.
Ne mogu da verujem da ljudi nisu nista naucili i da su zaboravili sve.
I najstrasnije mi je od svega sto ovog puta nisu na mitingu neki izlapeli starci, nego mladi, "buducnost" Srbije.
andjelija andjelija 19:58 21.02.2008

Re: Sramota

gde su roditelji tih klinaca?! gde su vam deca? zasto su tamo?
adam weisphaut adam weisphaut 20:01 21.02.2008

Re: Sramota

andjelija
gde su roditelji tih klinaca?! gde su vam deca? zasto su tamo?

POslao ih ministar lončar!
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:58 21.02.2008

Bratislav Grubačić govori na CNN-u

o tome šta se dešava na beogradskim ulicama.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 20:00 21.02.2008

Re: Bratislav Grubačić govori na CNN-u

Gledajte CNN. Policajaca = 0. Nije ni bitno da li cemo sada vracati ambasadore, mislim da ce ostali to uraditi sami.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:19 21.02.2008

Re: Bratislav Grubačić govori na CNN-u

ceda_urosevic
o tome šta se dešava na beogradskim ulicama.

da li ce usput i reci kako su ubice dade vujasinovic dosle do kljuca njenog stana?
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:44 21.02.2008

Re: Bratislav Grubačić govori na CNN-u

Mislim, 'alo - ne verujem da CNN ne zna ko je ko u Srbiji.
DAZBOG DAZBOG 19:58 21.02.2008

ko se krije...

... iza mene, stoput zmuri umesto mene...

Ocigledno je dok su se igrali zmurke Kostunjavi i Kilavi da se Kilavi krio iz Kostunjavog!

p.s. upravo sada Amfilohije poziva na rat... Ambasada USA gori... ja se izvinjavam, koja je ovo godina????
MarijanaM MarijanaM 20:00 21.02.2008

Re: ko se krije...

Upravo tako, koja je ovo godina?
Queeria Queeria 20:07 21.02.2008

Re: ko se krije...

1389.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana