Činjenice...

Goran Miletic RSS / 21.02.2008. u 20:43

Ja sam malo na prozoru IV sprata u centru, a sada pomalo na ulici. Činjenice su sledeće:

1. Najveći broj ljudi (čak i preko 70%) su srednjoškolci i deca iz osnovnih škola. Danas još u 14h sam ih video kako krstare gradom.

2. Žao mi je što neki još uvek ne veruju, ali omiljenja parola svake od grupa je "Ubij, zakolji da Šiptar ne postoji". Znam da bi ste svi više voleli da oni govore "Kosovo je srce Srbije", ali to samo povremeno navijački zapevaju.

3. Sada (20.41)  svaka od tih grupica bukvalno pljačka po gradu. Obijaju razne radnje - od MAXI preko PC centre. Ambasade su im manje zanimljive.

 4. Video sam dosta razbijenih kola.

5. Većina tih mladih nevaspitanih momaka (I DEVOJAKA) je pijana. Vidljivo pijana, ali i dalje viče itd

6. Policija im je pored pljačke trenutna meta. Ono što sam video je da je policije za sada malo.

 

TO BE CONTINUED...

 P.S. Snimak skidanja turske zastave sam napravio i okačiću ga malo kasnije



Komentari (116)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

andjelija andjelija 20:45 21.02.2008

naslednici su nam

boli glava. geni strava.

celu srbiju brate na AA sastanke.
jos samo bebe umesto mleka da traze neko domace, one malo namazanije cesko pivce za zivce.

andjelija andjelija 20:45 21.02.2008

Re: naslednici su nam

mame, tate, I'm proud of you.
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:33 21.02.2008

Re: naslednici su nam

ministar selja im je sve to vec demonstrirao kao legitimno:
nasilje - tu
obeznanjivanje od alkohola - tu
'patriotizam' - tu
pljackanje - tu
nedodirljiv i ne snosi konsekvence - tu
kad je takav neko u vlasti, zasto je cudno da je i na ulici?
Gonzo Gonzo 20:48 21.02.2008

Nesto poznato...

Ovo kao u Parizu nedavno....
lush lush 21:05 21.02.2008

Re: Nesto poznato...

Nije bas isto.. ovde su napali ono sto je najsvetije i najdraze g. Goranu Mileticu. Americka ambasada je za njega veca svetinja nego Meka muslimanima, Vatikan katolicima ili Srbima Decani.



A sta cemo sa batom, benettonom i ostalim opljackanim radnjama? Ja cam cula da ljudi piju kad ih boli dusa, ali nisam cula da idu da kradu cipele i farmerke....
cecas cecas 21:37 21.02.2008

Re: Nesto poznato...

lush
[

A sta cemo sa batom, benettonom i ostalim opljackanim radnjama? Ja cam cula da ljudi piju kad ih boli dusa, ali nisam cula da idu da kradu cipele i farmerke....


Pa i to valjda spada u demokratsko pravo otimanja od mrskog neprijatelja -kako kaze V. I.
Bili Piton Bili Piton 20:57 21.02.2008

"Ubi(j), zakolji..."


Charming, innit.
Queeria Queeria 20:58 21.02.2008

Nisu deca kriva...

... provocirali su ih - što reče Aleksandar Vučić...
Shunjich Shunjich 21:02 21.02.2008

sutra...

ja samo ocekujem sutra kad krenem na fax da ljudi leze po ulicama onako, osamuceni...
Soylent Green Soylent Green 21:03 21.02.2008

modulisanje mase

Policija je pazljivo dozirana. Nije bilo zastite ambasada pre tradicionalnog paljenja. Sve deluje kao orkestrirano preuzimanje vlasti bez izbora. Kriviti "huligane" je isto kao kriviti bakterije za upalu. Oni su uvek tu, i krivi su ni koji su im pruzili priliku.
niki m niki m 21:07 21.02.2008

Re: modulisanje mase

Sve deluje kao orkestrirano preuzimanje vlasti bez izbora.


Zasto mislis da bi preuzimali vlast bez izbora kada ce da je preuzmu posle izbora. To je sada vec potpuno izvesno.
Gonzo Gonzo 21:13 21.02.2008

Re: modulisanje mase

Kriviti "huligane" je isto kao kriviti bakterije za upalu. Oni su uvek tu, i krivi su ni koji su im pruzili priliku.


Glupost. Kriv je onaj ko je palio, i onaj ko nije sprecio ako je mogao.
A vi kad imate upalu grla, ne pijete lekove, tj, ne napadate bakterije?
JJ Beba JJ Beba 21:11 21.02.2008

Re: Ustavobranitelji

evo huligana u balkanskoj,
potisla ih policija
puna ulica huligana, suzavca i dima
vijaju se
Gaston Gaston 21:21 21.02.2008

Ma snage

Ma snage mraka i haosa.
zanaa zanaa 21:23 21.02.2008

Nemoj


posle neko da kaze da premijer ne sme da izadje na ulicu u masu... pa i sile zla imaju pravo na svoj 5. oktobar, posebno kada sile zla vladaju i organiziraju se!
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:41 21.02.2008

Re: Nemoj

zanaa

posle neko da kaze da premijer ne sme da izadje na ulicu u masu... pa i sile zla imaju pravo na svoj 5. oktobar, posebno kada sile zla vladaju i organiziraju se!


tačno, hapšenje je trebalo da počne kada su počeli da viču "ubij, zakolji da šiptar ne postoji" a ne kad su počeli da kradu.
gledala sam ovo što je goran snimio, kako skidaju zastavu sa turske ambasade.
ali tu nije kraj.
skinuli su tablu, skinuli grb, razbili kućicu, lupali cevima, poskidali saobraćajne znake.
onda je počleo lomljenje izloga, kradja svega i svačega.
zapaljen je kontejner koji još gori i dimi i smrdi cela ulica.
radnje su otvorene i biće pokradene noćas jer niko ne čuva.
videla sam svojim očima kako iznose monitor iz pc centra.
JJ Beba JJ Beba 21:53 21.02.2008

Re: Nemoj

skinuli su tablu, skinuli grb, razbili kućicu, lupali cevima, poskidali saobraćajne znake.
onda je počleo lomljenje izloga, kradja svega i svačega.

EL a kafić?
:)
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:04 21.02.2008

Re: Nemoj

JJ Beba
skinuli su tablu, skinuli grb, razbili kućicu, lupali cevima, poskidali saobraćajne znake.
onda je počleo lomljenje izloga, kradja svega i svačega.

EL a kafić?
:)

radi.
neoštećen.
znaju oni da ja tamo sedim:)))

uf!
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 21:43 21.02.2008

...

Imate snimke raznih televizija...
Uveličajte lice te junačke mladeži...
Svakom po 1000 sati društveno korisnog rada.
Špaklicu pa nek strugaju žvake sa trotoara ili sl...
JJ Beba JJ Beba 21:53 21.02.2008

Re: ...

Svakom po 1000 sati društveno korisnog rada.

da al na kosovu
LaMar LaMar 21:46 21.02.2008

Danas se toliko stidim sto sam Srbin

U zemlji gde policija dopusta da mladi huligani pijani zapale ambasadu najmocnije zemlje na svetu ja sam osoba koja sada vise nego ikada ima zelju da uzme neko drugo drzavljanstvo. Ko zamenjuje ministra policije? Sta je sa njim? Zemlja je u idili pa niko da se seti da mi imamo ministarstvo koje ne upotrebljava ni vodene topove!?!
Veceras je Beograd definitivno umro
cecas cecas 21:48 21.02.2008

Re: Danas se toliko stidim sto sam Srbin

Kakve vodene topove , kada policija saradjuje taman tako kako treba pa ostavlja nezasticene objekte za koje i najveca budala zna da su ugrozeni....Drzavni udar u nastajanju ....Anarhija u potpunom zamahu
Caca Caca 22:02 21.02.2008

Re: Danas se toliko stidim sto sam Srbin

Definitivno ne želim da moja deca odrastaju u ovakvoj zemlji. Ovo je strašno. Totalna anarhija!! Koliko je negativne energije u tim mladim ljudima. I zašto policija nije obezbeđivala ambasade - to mi nikako nije jasno?!?! Bez reči sam ostala posle Vučićeve izjave na B92.
LaMar LaMar 22:07 21.02.2008

Re: Danas se toliko stidim sto sam Srbin

Ne smete kriviti mlade ljude (i ja sam mlad pa nisam ni izasao na ulicu), oni su odgajani u takvom okruzenju i trebali su vec odavno da imaju dosije ili da budu u domu.
Znam samo da kada smo skidali Milosevica sa vlasti na protestima nikada nismo pravili ni priblizno ovakve nerede.
Queeria Queeria 22:11 21.02.2008

Re: Danas se toliko stidim sto sam Srbin

I Ja se STIDIM :(
Beograd je veceras zaista umro :(

Adam Queeria
JJ Beba JJ Beba 22:19 21.02.2008

Re: Danas se toliko stidim sto sam Srbin

Znam samo da kada smo skidali Milosevica sa vlasti na protestima nikada nismo pravili ni priblizno ovakve nerede.

tada je nas policija pendrečila samo tako
trostruki kordoni, pendrečenje
gde su sada?
ti isti policajci su bili na kosovu. mnogi od njih su izbegli odatle
što nisu pendrečili njih kao što su pendrečili nas onomad.
to se ja pitam? samo su ih hamerima potiskivali a oni im pokazuju srednji prst
tek kada su počeli da pale i da bacaju kamneice na njih bacili su suzavac
krunoslava krunoslava 01:54 22.02.2008

Re: Danas se toliko stidim sto sam Srbin

Queeria
I Ja se STIDIM :(Beograd je veceras zaista umro :(Adam Queeria


STIDIM SE ODAVNO STO SAM SRPKINJA ..... DANAS JE TAJ STID NA VRHUNCU !
VISE NE USPEVAM DA SE IZBORIM SA OVOM VRSTOM PONIZENJA I PRVI PUT POD
STARE DANE POCINJEM UZIMANJE SEDATIVA.... ZAR JE TO RESENJE ?

JESTE BEOGRAD VECERAS UMRO A MENI JE TO MNOGO VAZNIJE NEGO UMRLO

KOSOVO KOJE N I J E SRPSKO ...
G r o f i c a G r o f i c a 10:12 22.02.2008

Re: Danas se toliko stidim sto sam Srbin

LaMar
U zemlji gde policija dopusta da mladi huligani pijani zapale ambasadu najmocnije zemlje na svetu ja sam osoba koja sada vise nego ikada ima zelju da uzme neko drugo drzavljanstvo. Ko zamenjuje ministra policije? Sta je sa njim? Zemlja je u idili pa niko da se seti da mi imamo ministarstvo koje ne upotrebljava ni vodene topove!?!Veceras je Beograd definitivno umro

adam weisphaut adam weisphaut 21:48 21.02.2008

Corax hirurški precizan.

Gothsa Gothsa 22:04 21.02.2008

Re: Corax hirurški precizan.

adam weisphaut


Vid iznenađenja, najveći patrijota razbija državu a sledbenici -naravski patrijote pljačkaju radnje. A mi koji nismo tamo mi smo naravski izdajnici.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:05 21.02.2008

Re: Corax hirurški precizan.

adam weisphaut

adame, nije cela karikatura.
stavi celu.
adam weisphaut adam weisphaut 22:08 21.02.2008

Re: Corax hirurški precizan.

adame, nije cela karikatura.
stavi celu.

Upavo jesam.
Hvala na ispravci EL.
Dolybell Dolybell 23:42 21.02.2008

Re: Corax hirurški precizan.

adam weisphaut


Corax ne samo hirurški precizan već i vidovit,
a usto onako usput, genijalan.
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 21:49 21.02.2008

Insert iz Resavske

Takođe sam pratio sa svog balkona ulični obračun u Resavskoj (blizu raskrsnice sa Bulevarom). Klinci-huligani napali su policiju (kordon od njih desetak-petnaest), gadjali ih kamenjem, ciglama, flašama (prethodno ispražnjenim). Policija se branila štitovima, rečima "nemojte", ali, očigledno je da su imali striktno naređenje da ne primenjuju silu (!). Sve ovo se dešavalo oko 19h. U jednom trenutku osetio sam potrebu da na neki način pomognem sirotim policajcima, da zovem 92 (bez prefiksa "B", ali sam shavatio da oni imaju svoje motorole, te svoje koege preko puta, pored CSM/Taša. Nakon, možda 10-15 minuta jednostranog obračuna klinaca-huligana sa njima "omiljenim likovima" u tamnoplavim uniformama i belim kacigama, poznatim iz mnogobrojnih bliskih susreta okolo stadiona i sportskih hala, sukob se pomerio niz Resavsku, ka Krunskoj, tako da nisam više mogao da pratim dešavanja sa svog balkona.

Nakon nekih 45 miniuta ili sat vremena, naiđoše neki drugi klinci (takođe učesnici večerašnjeg mitinga), te počeše da sklanjaju prevrunute kontejnere, vraćaju ih na trotoar, kupe najveće gomile smeća i neku srču od razbijenog obližnjeg izloga!

To nije sve. Mlađani navijači-huligani, nakon nekog vremena opet prođoše, sa zastavama i uz "prigodne " pesme, ovom trasom, ka Bulevaru, prevrnuše one iste kontejnere i ostaviše ih kao barikade nasred ulice. Malopre su opet prošli neki drugi klinci, te ove iste kontejnere vratiše na trotoar!

PS: Pamtim (i učestvovao sam) u skoro svim mitinzima, protestima i demonstracijama od 1991 do 2000, ali, čini mi se da je ovo sada nešto sasvim drugačije.

PPS: Najveći-najmnogoljudniji skup u Beogradu nije bio ni na Ušću 1989, niti 5. oktobra 2000, već 2 . i 3. maja 1980. Da, tada (1980.) nije razbijen ni jedan izlog niti prozor.
cecas cecas 21:53 21.02.2008

Re: Insert iz Resavske

Policija se branila štitovima, rečima "nemojte"


Dali je to dovoljno da se zastiti ?!
andjelija andjelija 21:54 21.02.2008

Re: Insert iz Resavske

i meni se cini da je drugacije. sva ta vremena su uticala da se od ljudi naprave bombe....i natempirane su....i nemaju strah. i ovi politicari cackaju mecku, ali ako im se ovo istrgne kontroli... takav ce shamar dobiti da u zivotu nece vise moci da A kazu.

i to je ono sto me brine....matori su matoriji ....ali nove snage...jace, hrabrije, drskije, i ne treba im jak povod da krenu.
pnbb pnbb 22:01 21.02.2008

Re: Insert iz Resavske

2 . i 3. maja 1980

sta tad bese?
znam da je bio petak i subota...?
Gothsa Gothsa 22:07 21.02.2008

Re: Insert iz Resavske

Pedja Rafailovic
Policija se branila štitovima, rečima "nemojte",


Pa ovo je perverzija od policije.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:09 21.02.2008

Re: Insert iz Resavske

dodatak za resavsku, cuh od poznanika koji su tu, pa gledali s prozora:
povadili tramvajske sine i kamenje, pa policajce zaboli medju zapaljene kontejnere, pa kolege nisu mogle da im pomognu, pa bitka, i tako, onda doslo vozilo hitne pomoci (?) iz njega izasao tip s palicom pa udri levo desno, pomgli povredjenom, otisli, ovi nastavili tucu
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 22:13 21.02.2008

Re: Insert iz Resavske

Pogešio sam datume, za par dana. Tito je, oficijelno, umro 4. maja, a dan nakon toga reke ljudi su svim ulicama u širem centru, tada ispodmilionskog grada, pohrlile da mu odaju poslednju poštu (mimohod) u holu Skupštine SFRJ. Kulminacija je dostignuta veče uoči sahrane, koliko se sećam 7. maja.
Unfuckable Unfuckable 22:16 21.02.2008

Re: Insert iz Resavske

2 . i 3. maja 1980
sta tad bese?
znam da je bio petak i subota...?


tada ništa, autor je malo promašio : mislio je verovatno na 5,6,7 maj - dane mimohoda pored odra iznenada preminulog druga Tita
andjelija andjelija 22:16 21.02.2008

Re: Insert iz Resavske

Vesna Knežević Ćosić
dodatak za resavsku, cuh od poznanika koji su tu, pa gledali s prozora:
povadili tramvajske sine i kamenje, pa policajce zaboli medju zapaljene kontejnere, pa kolege nisu mogle da im pomognu, pa bitka, i tako, onda doslo vozilo hitne pomoci (?) iz njega izasao tip s palicom pa udri levo desno, pomgli povredjenom, otisli, ovi nastavili tucu

ovo je za scena za film!
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 22:22 21.02.2008

Re: Insert iz Resavske

To je, verovatno bilo dole niže, na potezu SKC-Manjež (poznat po paljenju kontejnera u maju 2000). Ovde kod mene, na ćošku sa Bulevarom ništa nije zapaljeno, za sada. A tog tipa iz hitne pomoći sam i ja zapazio, krenu čovek (obučen u narandžasto-crvenu uniformu) da smiruje klince koji su kamenovali usamljeni kordon. ubrzo se vratio u kola, jer su počeli i njega da gadjaju. Inače, i vozilo hitne pomoći je bilo razbijenih stakala.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:28 22.02.2008

Re: Insert iz Resavske

Unfuckable
iznenada preminulog druga Tita

nije trenutak za smejanje, ali kao da sam se nasmejao
Sa Palube Sa Palube 21:53 21.02.2008

neverica

Pink javio u kajronu da su iz americke ambasade saznali da je tamo nadjeno ugljenisano telo...
cecas cecas 21:57 21.02.2008

Re: neverica

Ima li pameti u Srbiji ?????????????????????????????????????
Da je Tadic jesenas stao na celu kolone aqntifasista u Novom Sadau ne bi sada imali sve ovo....Da je u nedelju uvece pozvao na mir mozda bi i imalo nekog odjeka...Rumunija je daleko
Shunjich Shunjich 22:02 21.02.2008

Re: neverica

kad smo kod tadica... ja cuh verziju price da tadic namerno nije dosao, jer je planirazn tzv drzavni udar...
cecas cecas 22:04 21.02.2008

Re: neverica


Shunjich
kad smo kod tadica... ja cuh verziju price da tadic namerno nije dosao, jer je planirazn tzv drzavni udar...


Drzavni udar upravo se dogadja , a on je valjda u izbeglistvu
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:05 21.02.2008

Re: neverica

Sa Palube
Pink javio u kajronu da su iz americke ambasade saznali da je tamo nadjeno ugljenisano telo...

i b92 javio.
horor!
Gothsa Gothsa 22:09 21.02.2008

Re: neverica

Exitus Letalis
Sa Palube
Pink javio u kajronu da su iz americke ambasade saznali da je tamo nadjeno ugljenisano telo...

i b92 javio.
horor!


Saće Kondoliza da se javi, možda sa steltom?
E trebalo bi provetriti skloništa?!
cecas cecas 22:15 21.02.2008

Re: neverica

Gothsa
Exitus Letalis
Sa Palube
Pink javio u kajronu da su iz americke ambasade saznali da je tamo nadjeno ugljenisano telo...

i b92 javio.
horor!


Saće Kondoliza da se javi, možda sa steltom?
E trebalo bi provetriti skloništa?!


Pa bilo bi dobro da zafijuce iznad glava makar i laznjak , cisto da nas podseti kako se zavrsava ovakva politika...Valjda ce onda se prizvati mozgu ako je ista od toga ostalo
zoricag zoricag 23:36 21.02.2008

Re: neverica

Ja nisam videla, ali kazu da je u prvim redovima na mitingu bilo parola protiv Tadica, mozda zbog toga nije dosao. Hocu da kazem mozda se saznalo da ce biti akcija da se izvizdi ili tako nesto.
man ray loves me man ray loves me 22:01 21.02.2008

don't get me started

Cega se pametan stidi time se RTS ponosi, pa sam nepogresivo jedino tamo uspela da nadjem snimak Kostunicinog govora. Uverljiv rad na temu 'Kako mali Djokica zamislja Musolinija'.
Samo jedan priceless moment:
Kostunica: [ako popustimo] zivecemo bolje...
Masa: Ua, ua, ua......
zanaa zanaa 22:06 21.02.2008

Re: don't get me started


Spasi srbiju i ubi se kostuniceeeeeeeee kostuniceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gothsa Gothsa 22:10 21.02.2008

Re: don't get me started

zanaa

Spasi srbiju i ubi se kostuniceeeeeeeee kostuniceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Jeeessss zanaa!
zanaa zanaa 22:12 21.02.2008

Re: don't get me started

Gothsa just for u again:

spasi srbiju i ubi se kostuniceeeeee kostuniceeeeeeeeeeeeeee
man ray loves me man ray loves me 22:04 21.02.2008

ironija

Inace, dragi drugari, moram sa vama da podelim i ovu ironiju: Bas danas, dok su ovi divljaci palili americku ambasadu, ja sam 'u dijaspori' dobila americku vizu sa minimumom maltretiranja i gotovo bez ikakvih dokumenata. To je nama karta boravka dala.
cecas cecas 22:06 21.02.2008

Re: ironija

man ray loves me
Inace, dragi drugari, moram sa vama da podelim i ovu ironiju: Bas danas, dok su ovi divljaci palili americku ambasadu, ja sam 'u dijaspori' dobila americku vizu sa minimumom maltretiranja i gotovo bez ikakvih dokumenata. To je nama karta boravka dala.


E neka ti je srecan ostanak u Americi , od srca stvarno i ne vracaj se ovde ako Boga znas !
adam weisphaut adam weisphaut 22:04 21.02.2008

Re:

Nađeno ugljenisano telu u američkoj ambasadi.
Sladjana NS Sladjana NS 22:05 21.02.2008

....

Nadjen ugljenisani les u americkoj ambasadi.
LaMar LaMar 22:08 21.02.2008

Re: ....

Ukoliko je les nekog americkog drzavljanina mi smo definitivno ugasili zauvek!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:10 21.02.2008

Re: ....

Ukoliko je les nekog americkog drzavljanina mi smo definitivno ugasili zauvek!

?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:10 21.02.2008

Re: ....

LaMar
Ukoliko je les nekog americkog drzavljanina mi smo definitivno ugasili zauvek!


ja cuh mrtvo lice na ulici ispred ambasade?
Nagel Nagel 22:09 21.02.2008

A vatrogasci

se slikaju ispred zapaljene Americke ambasade sa sve podignuta 3 prsta, slavodobitno i sa osmehom na licu. u ambasadi bilo , kako kazu na vestima, samo obezbedjenje,. u svakom slucaju strava i uzas. zgadjena. Zabrinuta. a sto Kostunjavi ne smogne snage i stane pred huligane pa kaze "dosta"? ah, da,....nije obavesten...fuj
noob noob 22:17 21.02.2008

Re: A vatrogasci

ambasadi bilo , kako kazu na vestima, samo obezbedjenje


Ameri imaju nezgodnu obicaj da im ambasade u kriznim zemljama obezbedjuju marinci.

Ili su nasi ubili nekog srbina koji je bio portir tamo?
Nagel Nagel 22:22 21.02.2008

Re: A vatrogasci

Pa osoblje je imalo slobodan dan, nadam se da NIJE marinac... u svakom slucaju, uzasno...
49 41 49 41 23:21 21.02.2008

Re: A vatrogasci

Pa osoblje je imalo slobodan dan, nadam se da NIJE marinac... u svakom slucaju, uzasno...


Upravo su javili da je: "Neinentifikovani protestant iz grupe koja je prodrla u Ambasadu".
boss33 boss33 22:13 21.02.2008

Tanke cinjenice

Kada bi sada covek procitao ove cinjenice pomislio bi da je kompletna srpska omladina najobicniji sljam sto naravno nije tacno. Meni je jasno zasto se na televiziji nonstop govori o plkackama, rusenjima (primer) jedan isfrustrirani huligan razbije sa dve kamenice izlog odmah dolazi novinska ekipa koja zeljna senzacionalizma daje predimenzionirane komentare koji za cilj imaju stvaranje lose slike sto o Srbiji sto o njenoj omladini koja je u velikoj vecini civilizovano protestvovala a ne kako neki zlonamerni ili pogresno obavesteni kazu. Jos jedna stvar a tice se povika ja koji sam bio u epicentru zbivanja nisam primetio da su ti povici omasovljeni kako se ovde pokusava provuci, i nije mi jasno kako ja ili neki moji prijatelji nismo culi te parole dok je gospodin sve to em cuo (citaj nije se cuo govor premijera) em video sa cetvrtog sprata. Da jos jednom ponovim nicim ne opravdavam vandalizam ali u tolikoj masi ljudi nemoguce je kontrolisati 1000 vandala koji nisu 70 procenta mladosti kako se ovde pise vec celih 0.2 procenata ljudi koji su tu da bi iskoristili novonastalu situaciju. Ja iskreno sumnjam u dobre namere gore navedenih podataka. Mesto da pisemo o ovom velicanstvenom dogadjaju i o stotinama hiljada dobronamernih gradjana mi trosimo jezik na nekoliko stotina vandala. Tanke cinjenice uvek doprinose iskrivljenju i deformitetu naseg drustva i nase drzave.
Realnost iznad svega.
cecas cecas 22:18 21.02.2008

Re: Tanke cinjenice

boss33
Kada bi sada covek procitao ove cinjenice pomislio bi da je kompletna srpska omladina najobicniji sljam sto naravno nije tacno. Meni je jasno zasto se na televiziji nonstop govori o plkackama, rusenjima (primer) jedan isfrustrirani huligan razbije sa dve kamenice izlog odmah dolazi novinska ekipa koja zeljna senzacionalizma daje predimenzionirane komentare koji za cilj imaju stvaranje lose slike sto o Srbiji sto o njenoj omladini koja je u velikoj vecini civilizovano protestvovala a ne kako neki zlonamerni ili pogresno obavesteni kazu. Jos jedna stvar a tice se povika ja koji sam bio u epicentru zbivanja nisam primetio da su ti povici omasovljeni kako se ovde pokusava provuci, i nije mi jasno kako ja ili neki moji prijatelji nismo culi te parole dok je gospodin sve to em cuo (citaj nije se cuo govor premijera) em video sa cetvrtog sprata. Da jos jednom ponovim nicim ne opravdavam vandalizam ali u tolikoj masi ljudi nemoguce je kontrolisati 1000 vandala koji nisu 70 procenta mladosti kako se ovde pise vec celih 0.2 procenata ljudi koji su tu da bi iskoristili novonastalu situaciju. Ja iskreno sumnjam u dobre namere gore navedenih podataka. Mesto da pisemo o ovom velicanstvenom dogadjaju i o stotinama hiljada dobronamernih gradjana mi trosimo jezik na nekoliko stotina vandala. Tanke cinjenice uvek doprinose iskrivljenju i deformitetu naseg drustva i nase drzave.
Realnost iznad svega.


Pa sto vi dobronamerni gradjani ne smirite tu "sacicu" vandala , kada ii ima samo 0,2 % ...Ne budi licemer i ne baljezgaj dok Beograd gori
man ray loves me man ray loves me 22:19 21.02.2008

Re: Tanke cinjenice

Ne govori se na svim televizijama o divljastvu...

"Incidenti na marginama protesta

Na marginama dostojanstvenog i mirnog skupa, još i pre njegovog završetka dogodilo se nekoliko napada na ambasade u ulici Kneza Miloša...."

Izvor: RTS.
pnbb pnbb 22:26 21.02.2008

Re: Tanke cinjenice

Ne govori se na svim televizijama o divljastvu...


na bbc world news kazu da je bilo 150.000 mirnih demonstranata , a po zavrsetku mitinga su poceli neredi.
Shunjich Shunjich 22:34 21.02.2008

Re: Tanke cinjenice

prema informacijama nase policije na ulicama bejase oko 350 000...
marco marco 22:15 21.02.2008

Beograd je svet

U mom selu jos niko nikad nije izvrtao smece, razbijao svoje izloge, palio zastave....
Gothsa Gothsa 22:38 21.02.2008

šta li radi Doktor?

Svi daju neke izjave ali Doktor, Selja i Grobar neprogovaraju ni jednu.

Šutanovac je to onako iz dobro obaveštenih krugova zaključio da se radi o pojedincima-ovi što čupaju šine, razbijaju sve što im se nađe na putu, pale i pljačkaju.
cecas cecas 22:44 21.02.2008

Re: šta li radi Doktor?

Gothsa
Svi daju neke izjave ali Doktor, Selja i Grobar neprogovaraju ni jednu.



Valjda dogovaraju vandredno stanje , zabranu povratka predsednika u zemlju , zabranu drugih politickih stranaka i vlast...Eto nam porodjaj nacional diktature...Ovo je ranije pripremljeno da tako treba...
Unfuckable Unfuckable 22:57 21.02.2008

Re: šta li radi Doktor?

zaključio da se radi o pojedincima


primećujem da ima poprilično pojedinaca.
SMT SMT 22:56 21.02.2008

Gori pomalo i u Valjevu

U zgradi gde živim zapaljen poslovni prostor "Sava Osiguranja", u prizemlju zgrade. To se desilo oko 22.00, četvorica mladića, prema izjavama očevidaca, razbila su staklo i ubacila verovatno recept sa nekih domaćih site-ova.

A ja sam još uvek ovde :(
doktorka doktorka 22:58 21.02.2008

Evo ko je uz nas!

Tražimo odgovornost

Liberalno demokratska partija zahteva odgovornost organizatora večerašnjeg mitinga Nikolića, Koštunice i Tadića, zato što su napravili reprizu Ušća i Gazimestana u sred Beograda 2008. godine.

Smatramo da je to anticivilizacijski, huškački i licemeran gest, koji se završio i koji se morao završiti paljevinom ambasada i rušenjem i masovnom pljačkom Beograda.

Sva trojica organizatora sada se kriju iza svojih poziva na mirne demonstracije, zaboravljajući da danima podgrevaju atmosferu linča i da zloupotrebljavaju Kosovo da učvrste ili osvoje vlast.
Neodgovorno je i opasno dovesti u ime lažne odbrane Kosova zemlju na ivicu gradjanskog rata, a glavni grad prepustiti divljanju bandi kojima je država organizovala besplatan prevoz u Beograd.
LDP će uprkos toga što je sistematski demonizovan i proganjan svih ovih dana, učiniti sve da zaštiti gradjane i pravni poredak, kada se već Predsednik Tadića ne ponaša kao legalno izabrani Predsednik Srbije, i šef stranke koja ima većinu u Vladi Srbije, već kao patetični posmatrač, koji nemoćni osudjuje nerede. Nipokoju cenu nećemo dozvoliti da Vojislav Koštunica zloupotrebi svoj položaj i napravi od Srbije novo Kosovo i da gurne celu zemlju u novu nesagledivu tragediju.
cecas cecas 23:01 21.02.2008

Re: Evo ko je uz nas!

Tražimo odgovornost

Slazem se doktorka potpuno , samo neznam od koga to zahtevamo ? Izvini ako je ovo neprijatno pitanje ali cini mi se da smo poprilicno usamljeni .

doktorka doktorka 23:10 21.02.2008

Re: Evo ko je uz nas!

cecas
Tražimo odgovornostSlazem se doktorka potpuno , samo neznam od koga to zahtevamo ? Izvini ako je ovo neprijatno pitanje ali cini mi se da smo poprilicno usamljeni .

da li smesh da zamislish sta bi se desilo da nema ldp-a ? ja ne smem, ali stvarno ne smem. mrkli mrak , bez zracka svetlosti . znash , moramo i mi pomoci ldp-u .

cecas cecas 23:16 21.02.2008

Re: Evo ko je uz nas!

doktorka
cecas
Tražimo odgovornostSlazem se doktorka potpuno , samo neznam od koga to zahtevamo ? Izvini ako je ovo neprijatno pitanje ali cini mi se da smo poprilicno usamljeni .

da li smesh da zamislish sta bi se desilo da nema ldp-a ? ja ne smem, ali stvarno ne smem. mrkli mrak , bez zracka svetlosti . znash , moramo i mi pomoci ldp-u .



Ne mogu zamisliti sta bi bilo bez LDP-a. Ja sam u LDP , samo kako je krenulo ne znam kome se obracamo kada ocigledno institucije su van snage.Polako ulazimo u diktaturu , predsednik pobegao , sutra ocekujem hitno zasedanje Skupstine gde ce proglasiti vanredno stanje i staviti sve van snage.Ne bih zelela da se to obistini ali mi sve mirisi na to.
Evo ti scenarija : Kostunjavi i Toma smenjuju Dulica, postavljaju svog coveka, posto predsednik nije u zemlji , preuzimaju ingerencije , proglasavaju vandredno stanje itd, itd
49 41 49 41 23:24 21.02.2008

Re: Evo ko je uz nas!

Evo ti scenarija : Kostunjavi i Toma smenjuju Dulica, postavljaju svog coveka, posto predsednik nije u zemlji , preuzimaju ingerencije , proglasavaju vandredno stanje itd, itd


Ako je Americki pretsednik mogao da se vrati iz Afrike; nas nije stigao iz Rumunije?
cecas cecas 23:28 21.02.2008

Re: Evo ko je uz nas!

49 41
[

Ako je Americki pretsednik mogao da se vrati iz Afrike; nas nije stigao iz Rumunije?


Nas izgleda putuje vozom , cini mi se Sarganskom osmicom LOL
Gothsa Gothsa 23:38 21.02.2008

Re: Evo ko je uz nas!

cecas
T
Evo ti scenarija : Kostunjavi i Toma smenjuju Dulica, postavljaju svog coveka, posto predsednik nije u zemlji , preuzimaju ingerencije , proglasavaju vandredno stanje itd, itd


Pa Vučić je već izjavio da su za ove "nerede" delimično odgovorni i mediji.

A što se tiče odgovornosti pored Doktora i svih savetnika, Grobara i Selje odgovornost snosi i ministar obrazovanja i ministar policije
Dolybell Dolybell 23:34 21.02.2008

Poruke via TV

Nije mi jasno kako će poruke preko TV-a
protiv vandalizma da vide i čuju vandali?
Naročito Tadićevo preko mobilnog?.!!??
sentinel26 sentinel26 00:02 22.02.2008

Re: Poruke via TV

Dolybell
Nije mi jasno kako će poruke preko TV-a
protiv vandalizma da vide i čuju vandali?
Naročito Tadićevo preko mobilnog?.!!??

Veoma lako. Njihovi vodje i organizatori imaju kontakte s njima uz pomoć motorola i mobilnih a vjerovatno i još nekih sredstava i samo kažu smanjujte polakao. Vidjeli ste da svaka grupa ima "vodju".
(- Javlja se "onaj" znači malo smo preterali.)

Unfuckable Unfuckable 00:15 22.02.2008

Re: Poruke via TV

to nisu poruke vandalima nego Nekom Drugom : DS žuri da zauzme poziciju onih koji pozivaju na mir i staloženost.
Primećuješ da se niko iz Narodnjačko - radikalne koalicije ne oglašava po pitanju nereda ?

@ doktorka :

a li smesh da zamislish sta bi se desilo da nema ldp-a ? ja ne smem, ali stvarno ne smem


da li možete da zamislite, ali stvarno zamislite bar jednu situaciju u ovoj Sirotoj Sjebanoj Zemlji, a da u nju ne trpate političku opciju koju zastupate kao jedino rešenje, pri tom unižavajući inteligenciju prisutniih u stilu :
" Hmdada ...problem, veliki problem, jaaaako veliki problem... a, rešenje je ( ime stranke)..... !?!?" - kao u petparačkoj reklami za deterdžent ...
ili podvarijanta "...dakle - glasajmo (ojha!) za ( ime stranke"
var 2 : " Problem, veliki problem, nerešivo ....ali zamisli koliko bi crno tek bilo bez ( ime stranke) "
Ponoviću Vam ono što sam Vam već 100 puta rekao :
nije uopšte problem u političkoj opciji - odlična je - problem je način na koji je zastupate, bukvalno vređajući ljudima ovde inteligenciju, čime indirektno unižavate i samu opciju
Po načinu na koji tretirate većinu ljudi ovde, bukvalno ih terajući da zaključuju nešto ili radeći to umesto njih - ja zaključujem da većinu njih smatrate za debile, i da je to već preraslo u refleks .
doktorka doktorka 00:27 22.02.2008

Re: Poruke via TV

Unfuckable
to nisu poruke vandalima nego Nekom Drugom : DS žuri da zauzme poziciju onih koji pozivaju na mir i staloženost.Primećuješ da se niko iz Narodnjačko - radikalne koalicije ne oglašava po pitanju nereda ?@ doktorka :
a li smesh da zamislish sta bi se desilo da nema ldp-a ? ja ne smem, ali stvarno ne smemda li možete da zamislite, ali stvarno zamislite bar jednu situaciju u ovoj Sirotoj Sjebanoj Zemlji, a da u nju ne trpate političku opciju koju zastupate kao jedino rešenje, pri tom unižavajući inteligenciju prisutniih u stilu : " Hmdada ...problem, veliki problem, jaaaako veliki problem... a, rešenje je ( ime stranke)..... !?!?" - kao u petparačkoj reklami za deterdžent ...ili podvarijanta "...dakle - glasajmo (ojha!) za ( ime stranke"var 2 : " Problem, veliki problem, nerešivo ....ali zamisli koliko bi crno tek bilo bez ( ime stranke) "Ponoviću Vam ono što sam Vam već 100 puta rekao : nije uopšte problem u političkoj opciji - odlična je - problem je način na koji je zastupate, bukvalno vređajući ljudima ovde inteligenciju, čime indirektno unižavate i samu opcijuPo načinu na koji tretirate većinu ljudi ovde, bukvalno ih terajući da zaključuju nešto ili radeći to umesto njih - ja zaključujem da većinu tretirate kao debile .


stvarno nema zelju da se sa vama proganjam po blogovima. i ne obracam se vama. btw, blog posecuju i oni koje ne smatram debilima.
Unfuckable Unfuckable 00:33 22.02.2008

Re: Poruke via TV

nema ni ja želju da se preganjam sa Vama, ovo je bila dobronamerna opaska.
Stoti put izrečena, doduše....
Očigledno ne razumete da takvim pristupom dajete više autogolova nego golova.
Ako Vas ona "o-ruk - ajmo sada - dakle, da ponovimo : glasamo za ...." precednička kampanja za I krug nije u to uverila ....onda ništa
Dolybell Dolybell 00:34 22.02.2008

Re: Poruke via TV

Veoma lako. Njihovi vodje i organizatori imaju kontakte s njima uz pomoć motorola i mobilnih a vjerovatno i još nekih sredstava i samo kažu smanjujte polakao. Vidjeli ste da svaka grupa ima "vodju".
(- Javlja se "onaj" znači malo smo preterali.)


Ma nisam, više sam slušala no gledala, a i ispala sam
naivna čak i bez što nisam gledala.
Ne razmišljam na takav način, samo ponekad, hvala što
ste me potsetili.
doktorka doktorka 01:01 22.02.2008

Re: Poruke via TV

Unfuckable
nema ni ja želju da se preganjam sa Vama, ovo je bila dobronamerna opaska.Stoti put izrečena, doduše....Očigledno ne razumete da takvim pristupom dajete više autogolova nego golova. Ako Vas ona "o-ruk - ajmo sada - dakle, da ponovimo : glasamo za ...." precednička kampanja za I krug nije u to uverila ....onda ništa


hahah , vi ko vucic koji kaze da je za nerede u bgd. kriv ldp jer je iritao gradjane. ovim cu zavrsiti polemiku sa vama.
Unfuckable Unfuckable 01:21 22.02.2008

Re: Poruke via TV

Nigde nisam spomenuo nerede u Beogradu. ( i da jesam, vi sa bezbedne daljine teško da možete da razumete šta se dešavalo)
Prekinite da menjate teze uvek kada nemate ništa konkretno da kažete. U prethodnom komentaru ste sami rekli da nećete da polemišete, pa ne vidim razlog zašto ste odgovarali.
Ali, kada ste već odgovorili :
ok, ja mislim da konkretno Vi i konkretno još par blogera koje neću sada pominjati - koji su simpatizeri ili članovi ldp-a svojim "akcijaškim" nastupima nanosite veliku štetu toj partiji i jer odbijate potencijalne simpatizere ili neopredeljene takvim svojim "moraš misliti ovako" nastupima.
Vrlo tužno da neko na taj način zastupa opciju kojoj je cilj da ljudi razmišljaju & shvate probleme ovog društva. Zato mislim da je Vaš nastup ponekad ravan agitpropovskim "udrimedozore" akcijama, a samim tim i vrlo štetan.
S druge strane - postoje i neki drugi blogeri, koji takođe zastupaju istu opciju, ali koji imaju daleko suptilniji i demokratičniji stav prema komentatorima, a samim tim i moje simpatije - ili bar poštovanje.
Ova Vaša zamena teza - gore, sa Vučićem - me samo uverava da sam apsolutno u pravu.
Pojedinci su me ovde i prekrštavali u Fat Georgy Vukadinovich Boy-a, tražili mi ličnu kartu, krštenicu, krvnu grupu, dnk, rnk, - pomalo polizei vs liberal , priznaćete ....a sve samo zato što se nađoše u nevolji ne znajući šta da mi odgovore na prosto pitanje - zašto misle da je Premijer više Njihov nego Moj i ko im je to dao tapiju ...ali da ne širimo priču.
Ako ni ovo ne shvatate, onda ništa (opet)
doktorka doktorka 03:31 22.02.2008

Re: Poruke via TV

Unfuckable
Nigde nisam spomenuo nerede u Beogradu. ( i da jesam, vi sa bezbedne daljine teško da možete da razumete šta se dešavalo)Prekinite da menjate teze uvek kada nemate ništa konkretno da kažete. U prethodnom komentaru ste sami rekli da nećete da polemišete, pa ne vidim razlog zašto ste odgovarali. Ali, kada ste već odgovorili : ok, ja mislim da konkretno Vi i konkretno još par blogera koje neću sada pominjati - koji su simpatizeri ili članovi ldp-a svojim "akcijaškim" nastupima nanosite veliku štetu toj partiji i jer odbijate potencijalne simpatizere ili neopredeljene takvim svojim "moraš misliti ovako" nastupima. Vrlo tužno da neko na taj način zastupa opciju kojoj je cilj da ljudi razmišljaju & shvate probleme ovog društva. Zato mislim da je Vaš nastup ponekad ravan agitpropovskim "udrimedozore" akcijama, a samim tim i vrlo štetan. S druge strane - postoje i neki drugi blogeri, koji takođe zastupaju istu opciju, ali koji imaju daleko suptilniji i demokratičniji stav prema komentatorima, a samim tim i moje simpatije - ili bar poštovanje. Ova Vaša zamena teza - gore, sa Vučićem - me samo uverava da sam apsolutno u pravu. Pojedinci su me ovde i prekrštavali u Fat Georgy Vukadinovich Boy-a, tražili mi ličnu kartu, krštenicu, krvnu grupu, dnk, rnk, - pomalo polizei vs liberal , priznaćete ....a sve samo zato što se nađoše u nevolji ne znajući šta da mi odgovore na prosto pitanje - zašto misle da je Premijer više Njihov nego Moj i ko im je to dao tapiju ...ali da ne širimo priču.Ako ni ovo ne shvatate, onda ništa (opet)


kako ne kapirate da me vase misljenje nimalo ne zanima.
Unfuckable Unfuckable 08:56 22.02.2008

Re: Poruke via TV

naravno da Vas ne zanima, očekivao sam upravo takav - krajnje besmislen - odgovor....ali ne nalazite li da je čudno da jednog liberal- demokratu ne zanima drugačiji stav ?
Zato i rekoh da mi više "vučete" na tvrdokornog linijaša iz, recimo, '49. Ho-ruk & tko sa nama nije, bolje da ga nije
Ali - to je Vaš problem.
Malo veći problem je to što je to i problem opcije koju javno zastupate.
Ali, to je njihov problem.
Moj problem je što takvim svojim stavom, pristupom i odnosom devalvirate jednu jako dobru ideju.
nikson nikson 08:58 22.02.2008

Re: Poruke via TV

Moj problem je što takvim svojim stavom, pristupom i odnosom devalvirate jednu jako dobru ideju.


i jos vise )

monopolizuju ono na sta se ne moze imati monopol
A-Nj-A A-Nj-A 23:45 21.02.2008

blam

Ja sam karakterisana kao izdajnik, anti-Srbin, kao neko ko ne zna istoriju i jos mnogo toga zato sto nisam otisla na "miran, nestranacki protest".
E, pa jesam izdajnik i time se dicim. Ako su Srbi ovo koji demoliraju Beograd onda sam i anti-Srbin. A istoriju znam bolje od mnogoih koji me optuzuju, a stalo mi je do nje vise nego svim huliganima zajedno, ali je ne koristim kao argument da bih unistavala zivote. Ne koristim je kao argument da demoliram grad u kom sam rodjena i u kom sam odrasla.
I blam me je jer su ljudi moje generacije unistili, zapalili i opljackali ovaj grad.
Macak Macak 00:06 22.02.2008

CNN

Ja ne znam odakle te izjave da strani mediji usput javljaju o neredima u Beogradu?
Americki CNN je prekinuo program (bukvalno su isekli reportera drugog dogadja u pola recenice) i naredna 4 sata gotovo da nisu prestali sa pricom o paljenju ambasade u Beogradu. I dalje pricaju i pitaju se sta Amerika treba da uradi povodom napada.
Vecina komentatora (iz Evrope i US) je prilicno objektivno pokusala da predstavi celu situaciju i desavanja oko Kosova i njegovog istorijoskog i religijskog znacaja za srbiju. Niko doduse nije pomenuo da priznanje nezavisnosti nije u skladu sa rezolucijom UN, ali je poruka otprillike da je ovo posledica Milosevicevog rezima i nemogucnosti da se nadje drugo resenje (citaj nesposobnost srpske vlade).
Cini mi se da novinari pokuavaju da odrze tenziju, dok politicari prilicno mirno reaguju bez mnogo uzbudjenja i iznenadjenja, Jedino sto, naravno, svi osudjuju sto policije nije bilo pred ambasadom.
Dolybell Dolybell 00:28 22.02.2008

Re: CNN

I dalje pricaju i pitaju se sta Amerika treba da uradi povodom napada.


Samo traže da Savet Bezbednosti osudi napad na njihovu ambasadu,
(Što je inače njihova teritorija, pa se tretira kao napad na SAD)
što je vrlo blagi zahtev.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana