Domaći miševi vs. domaći pacovi

Milan Lukić RSS / 21.02.2008. u 22:13

Da rezimiramo još jednom: danas je u Beogradu održan  stranački a ne "mirni svenarodni skup". Još jedan podsetnik,ako ste već zaboravili: gubitnici na proteklim predsedničkim izborima fingiraju tzv. "svenarodni karakter" ove svetkovine,i svojim političkim stavovima-kojima nisu stekli većinu na proteklim izborima - žele da se vrate u igru. Ni Kusturica im u tome ne moze pomoći.U svom obraćanju "mirnom narodu" on proziva "domaće miševe" za koje pita "gde su sada" i konstatuje da su "u mišjim rupama". Ne znam da li Emir K. više voli Kosovo od mene,mojih predaka koji po ocu potiču upravo odatle,da li je veći patriota,veći Srbin i heroj,uzorniji gradjanin od mene; svoje trofeje iz okršaja s Miloševićevom policijom čuvam i znam na koga i zašto sam skakao rizikujući glavu. Ko je on? Ko je gradjanin Kusturica koji dolazi u Beograd i tako nam se obraća? Ko je gradjanin Vučić koji sebi daje za pravo da poziva na linč?

Koliko je stotina hiljada ljudi ubijeno i raseljeno a sela i gradova spaljeno zbog ovakvih, dobro poznatih činova i nedela - zbog ovakve retorike koja je ta nedela inicirala?

Ko od njih ima legitimitet da se tako ponaša?

Ko su ti ljudi? Koga oni predstavljaju?

NAKON SVEGA - Odakle im pravo da nam se obraćaju?

Gradjani Srbije su se pre nešto više od dve nedelje izjasnili. Glasali su za kulturnu,civilizovanu, evropsku Srbiju, glasali su takodje i za dalju borbu za Kosovo.Civilizovano. Bez krvoprolića.

Nezavisno od toga da li kosovski Albanci imaju ili nemaju pravo na njega,na Kosovo  - jer je to neka sasvim druga tema - ne dozvolimo da ovu situaciju iskoriste oni koji su gubitnici na srpskoj političkoj sceni. A to su,to ne smemo da zaboravimo, Ti Gubitnici. Loši i zli. Oni koji su kukavički druge gurali u smrt. U pogibiju i bedu.

Za početak - ne dozvolimo gubitnicima na proteklim predsedničkim izborima da silom ponište Volju Naroda.

Ne dozvolimo da ove današnje "svenarodne mirne demonstracije" - koje su tako lažno okarakterisane - ponište demokratski izraženu Volju Većine.

Ne dozvolimo Pacovima da nas povuku pod vodu,u mulj.

U svoju Lažnu Državu.

 



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

WX WX 22:35 21.02.2008

Tomina deca u akciji

Ugljenisano telo u Ambasadi SAD
21. februar 2008. | 18:32 -> 22:23 | Izvor: B92, Beta
Beograd -- Huligani posle mitinga napali nekoliko ambasada, u američkoj nađeno ugljenisano telo. Intervenisala policija. Pljačke u centru.

Milan Lukić Milan Lukić 22:47 21.02.2008

Re: Tomina deca u akciji

mirne demonstracije.to je to.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:59 21.02.2008

Re: Oeeej!

De si Mike Luke,
nema te ko kishe dok je susha!

Blagosloven je dan kad je tebe nevolja navela da se ukljuchish na gablo!


best rigardz,

Maja, Srke, i Fike-Mike... :)
Milan Lukić Milan Lukić 23:14 21.02.2008

Re: Oeeej!

ahoy,bando.
Izgleda da ove večeri samo ja nisam mrdnuo nove patike iz neke od olupanih prodavnica,rodoljubi me preduhitrili...i nesnalažljivost...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:24 21.02.2008

Re: Oeeej!

ma krelci...

ne znam shta se troshish oko idiotluka.

mislim, razumem, ali nisu oni vredni nashih osecanja.

meni je najdegutantnije u celoj prichi shto ne samo da smo porazheni, nego apsolutno niko ne uspeva da ochuva dostojanstvo u celoj prichi (mislim na politichare naravno).

jadna je zemlja koja njih ima.

umesto da se prikuliramo i stoichki podnesemo shamarchinu i nastavimo mirno s nekom evropskom prichom, opet se najvulgarnija primitiva digla da ustanchi. bljaks totalni.



nikson nikson 23:25 21.02.2008

Re: Oeeej!

alo ljudi koji vam je!?

nadjeno je ugljenisano telo, neko je izgubio zivot!!!!! ej!

grozno, odvratno, ne znam sta da kazem
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:29 21.02.2008

Re: Oeeej!

nikson
alo ljudi koji vam je!?nadjeno je ugljenisano telo, neko je izgubio zivot!!!!! ej!grozno, odvratno, ne znam sta da kazem


to je bio logichan sled dogadjaja kada se dopusti primitivizmu na volju.
ja bih sudio koshtunicu za ubistvo iz nehata, da sam na mestu amerikanaca.

Nadpalfi Nadpalfi 23:34 21.02.2008

Re: Oeeej!

Ha, jos da ameri sude nekome za ubistvo iz nehata, a po Iraku i Afganistanu ubijaju djecu, pa je onda zvanicni izvjestaj...uuuppss, greska. Prvo da se utvrdi ko je stradali, pa onda da nadlezni preuzmu slucaj u svoje ruke
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:36 21.02.2008

Re: Oeeej!

Nadpalfi
Ha, jos da ameri sude nekome za ubistvo iz nehata, a po Iraku i Afganistanu ubijaju djecu, pa je onda zvanicni izvjestaj...uuuppss, greska. Prvo da se utvrdi ko je stradali, pa onda da nadlezni preuzmu slucaj u svoje ruke


ajmo, malo, bg shkola relativizacije.

shta ameri rade kojekud ne daje nama za pravo da se ponashamo kao primitivna rulja, kao narod bez trunke dostojanstva. beslovesni puk.
Nadpalfi Nadpalfi 23:39 21.02.2008

Re: Oeeej!

Slazem se, ne moramo i mi da padamo na njihov nivo, samo se bojim da to ne urade (ameri) i po Srbiji, a oni koji su za to odgovorni sklonice na vrijeme svoje dupe u majku Rusiju
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:44 21.02.2008

Re: Oeeej!

Nadpalfi
Slazem se, ne moramo i mi da padamo na njihov nivo, samo se bojim da to ne urade (ameri) i po Srbiji, a oni koji su za to odgovorni sklonice na vrijeme svoje dupe u majku Rusiju


ma kakvi. evo, pitaju nas odje ocemo da prevodimo aranzhmane za pristup srbije NATO-u.
nikson nikson 23:45 21.02.2008

Re: Oeeej!

Nadpalfi
Ha, jos da ameri sude nekome za ubistvo iz nehata, a po Iraku i Afganistanu ubijaju djecu, pa je onda zvanicni izvjestaj...uuuppss, greska. Prvo da se utvrdi ko je stradali, pa onda da nadlezni preuzmu slucaj u svoje ruke


ajmo onda na ulice ti i ja da ubijamo decu!? mislim, sta hoces da kazes!?
Nadpalfi Nadpalfi 23:50 21.02.2008

Re: Oeeej!

ajmo onda na ulice ti i ja da ubijamo decu!? mislim, sta hoces da kazes!?

Ne pada mi na pamet da bilo koga ubijam, cak ni da vrijedjam, nisam tako odgojen. Zelio sam samo da kazem da oni koji ubijaju djecu nemaju pravo da bilo kome za bilo sta sude.
Nadpalfi Nadpalfi 23:50 21.02.2008

Re: Oeeej!

ajmo onda na ulice ti i ja da ubijamo decu!? mislim, sta hoces da kazes!?

Ne pada mi na pamet da bilo koga ubijam, cak ni da vrijedjam, nisam tako odgojen. Zelio sam samo da kazem da oni koji ubijaju djecu nemaju pravo da bilo kome za bilo sta sude.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:57 21.02.2008

Re: Oeeej!

Nadpalfi
ajmo onda na ulice ti i ja da ubijamo decu!? mislim, sta hoces da kazes!?Ne pada mi na pamet da bilo koga ubijam, cak ni da vrijedjam, nisam tako odgojen. Zelio sam samo da kazem da oni koji ubijaju djecu nemaju pravo da bilo kome za bilo sta sude.


pa, nije amerika samo bush. sharenolika je. a nama je bolje da se prilagodimo toj prichi, a ne da tragamo po Rusijinom dupetu, kako ti kazhesh.
Jele Jele 00:02 22.02.2008

Re: Tomina deca u akciji

Vest na RTS-u. No comment!

INCIDENTI NA MARGINAMA NARODNOG PROTESTA;
U AMERIČKOJ AMBASADI PRONAĐENO TELO
DRUŠTVO - AKTUELNO - Četvrtak, Februar 21, 2008 23:22
[b]Na marginama dostojanstvenog i mirnog skupa[/b], još i pre njegovog završetka dogodilo se nekoliko napada na ambasade u ulici Kneza Miloša.

Iako su svi srpski zvaničnici, vođe stranaka i javnost Srbije apelovali da miting bude dostojanstven, nekoliko stotina mladih razbijača oštetilo je zgrade američke i hrvatske ambasade. Na meti su se našle i bosanska, turska, nemačka, britanska i austrijska ambasada.

Revolt zbog jednostranog priznanja južne srpske pokrajine demonstranti su izrazili paljenjem ambasada zemalja, koje su priznale Kosovo. Najpre je demolirana ambasada Sjedinjenih američkih drzava, koja se nalazi u ulici Kneza Miloša. Demonstranti su potom ušli u zgradu ambasade. Požar je kasnije zahvatio unutrašnjost ambasade.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:27 22.02.2008

Re: Oeeej!

nikson
alo ljudi koji vam je!?

nadjeno je ugljenisano telo, neko je izgubio zivot!!!!! ej!

grozno, odvratno, ne znam sta da kazem


pa mogu da kažem da je pravo čudo da je samo jedna osoba stradala.
dok su trajale zapaljive govorancije već je počelo nasilje u gradu.
gledala sam kako skidaju zastavu sa turske ambasade. moj prijatelj je snimio s prozora kamerom.
gledala sam kako kidaju grb, kako kidaju tablu, kako razbijaju kućicu čuvara.
gledala sam i navijače okolo koji su zdušno bodrili uz miroljubive povike "srbija srbima - turci napolje"
"ubij, zakolji, da turčin ne postoji"
gledala sam fašističke pozrave.

i to naravno nije sve.
izvukli su kontejner i zapalili ga.
polupali nekoliko izloga.
izneli piće, hranu, čokolade.
potpuno opljačkali pc centar. iznosili monitore, kompjutere, sve, totalno.

toliko o mirnim i dostojanstvenim demonstracijama za koje smo, po vučiću, krivi
mi koji nismo izlazili.



oblutak oblutak 00:30 22.02.2008

Re: Oeeej!

Škola relativizacije, sa brojnim sekcijama. Sve se svode na nacionalizam.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 22:35 21.02.2008

MIlane

jesi li to ti, onaj sa starog bloga
to sa misevima je istorijska fraza svetskog genija
a i ono o mitovima
mora covek da ima mit pa to ti je
sve smo propratili uzivo na blogu
ne znam kako bi inace sama to podnela
Coco Rosie Coco Rosie 22:46 21.02.2008

Re: Milane


definitivno vanredno stanje...cim su se Milan Lukic i Janko Baljak oglasili...
Milan Lukić Milan Lukić 22:50 21.02.2008

Re: MIlane

draga jasna
I krme grokne kad mu se čovek javi.

(-; fino sto si se javila ;-)
usranim povodom,nažalost...
Milan Lukić Milan Lukić 23:01 21.02.2008

Re: Milane

definitivno vanredno stanje...cim su se Milan Lukic i Janko Baljak oglasili...

definitivno nećemo dozvoliti da ga uvedu...



milandess milandess 23:41 21.02.2008

Re: Milane

definitivno nećemo dozvoliti da ga uvedu...
http://www.kostunicajezlo.org//quote]
debeovska provokacija
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:43 21.02.2008

Re: Milane

Milan Lukić
definitivno vanredno stanje...cim su se Milan Lukic i Janko Baljak oglasili...

definitivno nećemo dozvoliti da ga uvedu...




auuuuuuu, sto je ovo dobro... uzimam za celu familiju mail adrese!!!!!!!!!
brandophobia brandophobia 00:00 22.02.2008

emajliranje premijera

Pokusao sam da pronadjem na DSS sajtu opciju "kontakt", "pishite Voji" i sl... Cisto da mu uputim po koju na temu vecerasnjih dogadjaja....

Posto opciju "kontakt" ne vidim, koristim aplikaciju "Uclanite se u DSS"! Ima dovoljno polja i mesta da napisete sve sto zelite, dodate zeljene prideve, metafore, hiperbole - jedina klauzula je da je e-mail adresa bilokoje.ime@bilosta.com a moze se iskoristiti i ovaj kostunicajezlo.org... :) - i svakako ce stici, barem do admina njihovog sajta, malo li je na ovu skupocu:

http://www.dss.org.yu/uclani_se.php?x=9&y=8

Autoru su izvinjavam ako mu ovo deluje kao troll, slobodno brisi.

angie angie 22:47 21.02.2008

Mikele,

bash mi zao shto je ovakav dogadjaj povod da neshto napishesh, evo ja daleko, a vec mi dva dana muka, a danas, bilo koji kanal da upalish od onoga shto prikazuju mi se povraca, jednostavno novinari ne moraju nishta ni da kazu=sami smo poslali sramnu poruku u svet, iako je to samo nastavak od poslednjih 20 godina, nishta nije manje muchno.
Milan Lukić Milan Lukić 23:21 21.02.2008

Re: Mikele,

evo ja daleko, a vec mi dva dana muka


beseki raciJE
štobir
ekli
Tine i Radojka
;-)

ang ang
desikakosi

biće ovo interesantna i uzbudljiva godina
Jeremija Jeremija 22:55 21.02.2008

Poslednja vest

Moleban je završen i u Knez Mihajlovoj: izlozi su porazbijani, a iz prodavnica je odneta sva roba.
Unfuckable Unfuckable 00:48 22.02.2008

Re: Poslednja vest

Verovatno će tu robu da proslede Srbima na Kosovu.
Patriote.
angie angie 00:53 22.02.2008

Re: Poslednja vest

Unfuckable
Verovatno će tu robu da proslede Srbima na Kosovu.Patriote.


pa pazi kad sam i ja tako shvatila, samo ne znam shto im do sada neshto nisu slali, ako su ih smatrali svojima i kad je sve shto ne mogu bez njih/

jbte- shto se svi ovi shto te ljude napacene tamo savetuju da u ime srbstva ostanu na kosovu, ne presele sa njima pa i oni da pokazu da su patriJote i koliko vole svoju kolevku, shto preko drugih, pa ovi mucheni ljudi su valjda svoj deo ljubavi prema srcu odradili, ajd sad malo ovi shto su zakuvali.
stefan.vizantin stefan.vizantin 23:07 21.02.2008

pitanje???

jel se zna ko je ubijen u ambasadi USA? kako god je zlocin ali ako je Amerikanac posledice ce tek onda biti lose...
Dolybell Dolybell 23:25 21.02.2008

Re: pitanje???

el se zna ko je ubijen u ambasadi USA? kako god je zlocin ali ako je Amerikanac posledice ce tek onda biti lose...


Mora da odgovorim, to je sigurno neki naš čovek
koji je radi u ambasadi, možda električar ili domar?

Ne verujem da je Amer, oni su u to doba u rezidenciji.
zoricag zoricag 23:12 21.02.2008

Pacovi, a nasi

Miting je bio najavljen kao mirna podrska da Kosovo ostane u Srbiji, najavljen tako, a planiran kako to verovatno pise u akcionom planu koji je dzavna tajna

Na mitingu:
jedan je vikao, vicuci apostrofirao (ponovo) otimace kolevke - strani mocnici
drugi je dao lek: Ako nema Kosova u Srbiji, nema ni Srbije

Kosovo je proglasilo nezavisnost pre toga i pocela su priznavanja pe toga. Znaci Kosovo nije u Srbiji. Pimenjuje se ono na sta su govornici pozvali:
Prvo rusenje simbola stranih mocnika (pre mesec dana premijer je rekao: ko god nama nanese stetu nanecemo i mi njemu)
potom rusenje Srbije same

U US ambasadi ugljenisan les. US trazi hitnu sednicu saveta bezbednosti.

Hoce li makar neko podneti ostavku? Hoce li se ikada ovde poceti sa prihvatanjem odgovornosti?


glog glog 23:48 21.02.2008

Re: Pacovi, a nasi

Ako nema Kosova u Srbiji, nema ni Srbije

Uništavanje Srbije je u toku. Smena vlasti u Srbiji je u toku. Ljudi ima li iko predstavu koliko nas je na drugoj strani i ko je na toj strani? Gde je DS? Nisu valjda svi u Rumuniji? Gde je 2 300 000 Borisovih glasača.
Putinova ruka sve dublje gura Koštuničin prst u američko oko. Kad prst udje dovoljno duboko pucaće naše lobanje i prosipati se naši mozgovi, a ne ruski i ne američki. I ne Tomini, Vojini i Emirovi.
cecas cecas 23:50 21.02.2008

Re: Pacovi, a nasi

glog
Ako nema Kosova u Srbiji, nema ni Srbije

Uništavanje Srbije je u toku. Smena vlasti u Srbiji je u toku. Ljudi ima li iko predstavu koliko nas je na drugoj strani i ko je na toj strani? Gde je DS? Nisu valjda svi u Rumuniji? Gde je 2 300 000 Borisovih glasača.
Putinova ruka sve dublje gura Koštuničin prst u američko oko. Kad prst udje dovoljno duboko pucaće naše lobanje i prosipati se naši mozgovi, a ne ruski i ne američki. I ne Tomini, Vojini i Emirovi.


To izgleda malo kome dopire do...Nisu ovo samo neredi, mozda osvanemo u onoj garavoj Srbiji....
Palilula Palilula 23:19 21.02.2008

danas

Danas sam jos jedan put zgranuta i uzasnuta. Nadajmo se da je ovo grand-finale. A Kosovo, pa ono nema nikakve veze sa ovim danas. Normalni ljudi, nedajte se!
adam weisphaut adam weisphaut 23:25 21.02.2008

S vedrije strane

Dobili smo konočno odgovor na pitanje šta zapravo rade oni što ne mogu da čute kad neko pati kao u onoj kampanji akcionog centra-kradu patike.
nikson nikson 23:26 21.02.2008

Re: S vedirije strane

adam weisphaut
Dobili smo konočno odgovor na pitanje šta zapravo rade oni što ne mogu da čute kad neko pati kao u onoj kampanji akcionog centra-kradu patike.


adame nadjeno je ugljenisano telo, jebote neko je poginuo, neko nije ziv zbog ovog
adam weisphaut adam weisphaut 23:34 21.02.2008

Re: S vedirije strane

adame nadjeno je ugljenisano telo, jebote neko je poginuo, neko nije ziv zbog ovog

Pa vidiš to je pitanje za vladu Srbije i njeno kontekstualno shvatanje prava, a i za logorejičare.
Ko je dovlačio Nerona Kusturicu da se bori protiv miševa, njega pitaj.
nikson nikson 23:44 21.02.2008

Re: S vedirije strane

adam weisphaut
adame nadjeno je ugljenisano telo, jebote neko je poginuo, neko nije ziv zbog ovog

Pa vidiš to je pitanje za vladu Srbije i njeno kontekstualno shvatanje prava, a i za logorejičare.
Ko je dovlačio Nerona Kusturicu da se bori protiv miševa, njega pitaj.


ja nikada ne psujem na blog-u, ali ovo je sranje jedno. sve nesto mislim da oni znaju nesto sto ja ne znam, pa se pitam da li ja gresim ili oni
glog glog 23:59 21.02.2008

Re: S vedirije strane

nikson

adame nadjeno je ugljenisano telo, jebote neko je poginuo, neko nije ziv zbog ovog

Ako ni zbog čega drugog (a ima toga mnogo) zbog tog izgubljenog života, moraju odgovarati oni koji su pokazivali prstom na USA ambasadu: Koštunica, Nikolić, Ilić, Samardžić i svi oni koji su danas govorili na MIRNOM NARODNOM PROTESTU. Njih hapsite a ne izvršioce radova.
nikson nikson 00:10 22.02.2008

Re: S vedirije strane

adam weisphaut
adame nadjeno je ugljenisano telo, jebote neko je poginuo, neko nije ziv zbog ovog

Pa vidiš to je pitanje za vladu Srbije i njeno kontekstualno shvatanje prava, a i za logorejičare.
Ko je dovlačio Nerona Kusturicu da se bori protiv miševa, njega pitaj.


razumemo se adame, samo mi je ovo odvratno, morao sam da kazem koju -
Milan Lukić Milan Lukić 23:27 21.02.2008

pitanje za Moderatora

kako se desilo da komentar dr Wua "ispari",bio je čini mi se 1. komentar na ovom postu(?)
ko briše komentare bez znanja blogera?o čemu se radi?
ako neko nešto zna-mail me, please.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:29 21.02.2008

Aždaja još malo bljuje vatru!

Nacional-socijalistička aždaha, koja je "dogadjanjem naroda" na Ušću 1988. dobila krila, tokom proteklih dvadeset godina je bljuvala vatru, najpre verbalnu putem medija zvanih RTS i "Politika", a onda i pravu vatru, po gradjanima republika bivše Jugoslavije, pa po gradjanima pokrajine Kosovo, pa po gradjanima Beograda tokom protesta, pa po premijeru Zoranu Djnidjiću, i sad, u dva navrata, po izlozima prodavnica i prozorima stranih ambasada.
Ovo večeras su poslednji vatreni krici te aždahe. GOTOVA JE!
cecas cecas 23:31 21.02.2008

Re: Aždaja još malo bljuje vatru!

Filip Mladenović

Ovo večeras su poslednji vatreni krici te aždahe. GOTOVA JE!


Potkrepi to cinjenicama ! Ko ih zaustavlja?
Mashan Mashan 23:51 21.02.2008

Re: Aždaja još malo bljuje vatru!

Ne znam otkud toliki optimizam !? Ja, naprotiv, mislim da sam ovaj film već gledao... tužan film sa još tužnijim krajem. Kako ne prepoznaješ istu nevidljivu silu (možeš da je zoveš i aždaha)... samo ...ovo ne liči na njen kraj. Ovo pre izgleda kao da je aždaji ponovo izrasla glava. Možemo lagano da se pozdravimo sa bajkama o evropskoj Srbiji, jer ova priča nema kraja... Teško će me bilo ko ubediti da ovo nije isti onaj scenario koji sam već apsolvirao, pre dvadeset godina. Neradni dan, autobusi iz unutrašnjosti, studenti, djaci, radnici, rektori, pesnici, glumci, režiseri, premijeri...Nek nam je Bog u pomoći.
Soylent Green Soylent Green 00:14 22.02.2008

Re: Aždaja još malo bljuje vatru!

Filip Mladenović
Ovo večeras su poslednji vatreni krici te aždahe. GOTOVA JE!


Lako moguce. Ovo je vrhunac mogucnosti klerofasista. Kostunicino spaljivanje Beograda sa kradjom patika uz molitvu i baljezganje o bogu, vecitosti i srbima je njihov krajnji domet. Nema vise.

A da li je stvarno tako, znacemo sutra, kada se ona druga polovina Srbije cuje.
edi-va edi-va 23:38 21.02.2008

Ja vičem, ali me niko ne čuje...

Muka mi je od Srbije, Kosova, politike, vlade, opozicije, radikala, demokrata, fashista, nacionalista, religije, crkve, ideologije, patriotizma, šovinizma, liberalizma, lažnog optimizma, realnog pesimizma … i svih reči koje se završavaju na - zma! Muka!!! Da me je neko pitao, dok sam još bila u planu da postanem deo ove planete: „Izvoli i biraj gde ćeš da se rodiš“, ja bih se izjasnila za Novi Zeland. Gajila bih ovce, šišala … prela vunu. Umrla bih, a da ne znam za sve ove reči. Da ne znam za teritorije, autonomije, separatizam … da ne znam za biti proteran ili proterati. Što je meni potreba za ispravljanjem kurcšlusa u tuđim glavama jača od želje za sopstvenim mirom i spokojom?! Ne mogu više da lajem na zvezde, ponestalo mi glasa … promukla sam, a i dalje bih da vičem … Šta li me to pokreće? Možda želja da se vratim. Samo čekam da se kuća sredi.
Ma prljava je i zapuštena ta kuća, zarasla u korov ... pacovi, zmije, paraziti na sve strane ... nema ni vrata ni prozore ... krova nema, a i fundament je propao, truo. Ne znam gde da uđem i kako da priđem, a da me nešto ne ujede, nešto ne ubode, zarazi, ogrebe ..., a odakle da počnem da je saniram, kada ni sredstava nemam? Recite mi, je li prvo fundament da ojačam ili krov da popravim? Prozore ili vrata - šta je preče? Ili prvo da pobijem svu tu gamad što se kućom zapatila? Dok ja sredim jedno, propade još više ovo drugo ... ne znam. a da dignem ja ruke od te zle kuće?
G r o f i c a G r o f i c a 09:13 22.02.2008

Re: Ja vičem, ali me niko ne čuje...

edi-va
Muka mi je od Srbije, Kosova, politike, vlade, opozicije, radikala, demokrata, fashista, nacionalista, religije, crkve, ideologije, patriotizma, šovinizma, liberalizma, lažnog optimizma, realnog pesimizma … i svih reči koje se završavaju na - zma! Muka!!! Da me je neko pitao, dok sam još bila u planu da postanem deo ove planete: „Izvoli i biraj gde ćeš da se rodiš“, ja bih se izjasnila za Novi Zeland. Gajila bih ovce, šišala … prela vunu. Umrla bih, a da ne znam za sve ove reči. Da ne znam za teritorije, autonomije, separatizam … da ne znam za biti proteran ili proterati. Što je meni potreba za ispravljanjem kurcšlusa u tuđim glavama jača od želje za sopstvenim mirom i spokojom?! Ne mogu više da lajem na zvezde, ponestalo mi glasa … promukla sam, a i dalje bih da vičem … Šta li me to pokreće? Možda želja da se vratim. Samo čekam da se kuća sredi.Ma prljava je i zapuštena ta kuća, zarasla u korov ... pacovi, zmije, paraziti na sve strane ... nema ni vrata ni prozore ... krova nema, a i fundament je propao, truo. Ne znam gde da uđem i kako da priđem, a da me nešto ne ujede, nešto ne ubode, zarazi, ogrebe ..., a odakle da počnem da je saniram, kada ni sredstava nemam? Recite mi, je li prvo fundament da ojačam ili krov da popravim? Prozore ili vrata - šta je preče? Ili prvo da pobijem svu tu gamad što se kućom zapatila? Dok ja sredim jedno, propade još više ovo drugo ... ne znam. a da dignem ja ruke od te zle kuće?

Donaldinjo Donaldinjo 00:03 22.02.2008

Zgrožavam se

Zgrožavam se od komentara da Ameri ubijaju navodno decu po Irak ui Avganistanu.

Oni ratuju protiv talibana i fundamenstalista!
Da Amerike nije ni zapadne civilizacije ne bi bilo.

Zapadna Evropa ne bi mogla sama da se izbori i sa islamskim fundamentalizmom,
a svojevrmeeno i sa fašizmom i komunizmom.
Ništa ne bi sprečilo razne arapske, fašističke i komunističke države da krenu na ono malo
zapadnoevropskih civilizovanih država da nije SAD.
I Evropa to zna i zato sluša SAD i treba da je sluša i da je sledi.

Ko bi pobedio i komunizam i fašizam, a uskoro i talibanizam i očuvao zapadne tekovine da nije SAD?

I zato ne mogu više da slušam ove pametnjakoviće, koji su naselu na antiameričku histeriju!
Ko vas je to učio? Rusofilski radikali, DSS, SPS?

I jeste pravda što Kosovo više nije srpsko
jer je PATOLOGIJA TOLIKO ŽELETI DA SE GOSPODARI DRUGIM NARODOM kao
što to izražavamo mi ovih dana.

Zašto bi neko normalan tako patio jer više ne može da gospodari drugom?


Dejan Nikolic Dejan Nikolic 00:20 22.02.2008

Re: Zgrožavam se



Milan Lukić Milan Lukić 00:25 22.02.2008

Re: Zgrožavam se

donaldinjo,i mi se z g r a ž a m o
a ponekad čak kao i ti - zgrožavamo
l-)
Milan Lukić Milan Lukić 00:39 22.02.2008

Re: Zgrožavam se

Vodzo Modzo Vodzo Modzo 00:44 22.02.2008

Pozz

Pozz, Milane. Ali DSS - radikali nisu ni jednu rec o napadima na ambasade, pljackama i gubitku jednog zivota rekli... Zlo ne spava, najgori su.
angie angie 00:46 22.02.2008

na najnocijim vestima cnn, bbc, cbc,...

svi prikazali kako se demolira americhka ambasada i da je neko stradao, a posle kako premijer isperd skupshtine potpaljuje masu, svi stavili savrshen kolazaz prikaza povika;prvo ime srbeije je kosovo, je l ima ovde neko ko nije sa kosova i u tom smislu, skroz su zgrozeni, reporter bbca iz bgd je rekao da je ovo kraj ochekivanja da ce srbija da se prikloni evropi i da je ovo chvrst dokaz unije sa rusijom.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 00:50 22.02.2008

Re: na najnocijim vestima cnn, bbc, cbc,..

E pa u krivu je. Manjina je za tu pricu, vecina za EU. Izbori su bili, nema dileme.
cecas cecas 00:53 22.02.2008

Re: na najnocijim vestima cnn, bbc, cbc,..

Vodzo Modzo
E pa u krivu je. Manjina je za tu pricu, vecina za EU. Izbori su bili, nema dileme.


Samo ti se prividja...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:19 22.02.2008

Re: na najnocijim vestima cnn, bbc, cbc,..

Vodzo Modzo
E pa u krivu je. Manjina je za tu pricu, vecina za EU. Izbori su bili, nema dileme.

koji izbori?
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 01:23 22.02.2008

Re: na najnocijim vestima cnn, bbc, cbc,..

Koje slonce? )
G r o f i c a G r o f i c a 09:17 22.02.2008

Re: na najnocijim vestima cnn, bbc, cbc,...

angie
svi prikazali kako se demolira americhka ambasada i da je neko stradao, a posle kako premijer isperd skupshtine potpaljuje masu, svi stavili savrshen kolazaz prikaza povika;prvo ime srbeije je kosovo, je l ima ovde neko ko nije sa kosova i u tom smislu, skroz su zgrozeni, reporter bbca iz bgd je rekao da je ovo kraj ochekivanja da ce srbija da se prikloni evropi i da je ovo chvrst dokaz unije sa rusijom.

Bio je to cvrst dokaz unije sa djavolom.
Bansek Bansek 01:27 22.02.2008

Chudo...

...da nisu pozvali Radosa Bajica da pozdravi masu sa "DoOoobar DaAan, SrbijooOoooo!!!!!!"

"Pacovi iz podruma
dosli su na vlast!
Svaka cast!"
Kardinale Kardinale 01:34 22.02.2008

odgovor-dopuna teme

upravo tako nesto sam ja hteo da napisem,
pa da ne pravio istu temu, samo cu reci po koju.

prvo za naseg slavnog filmskog reditelja.
osim sto je izugbio pravo da ga bilo ko vise
nazove umetnikom zbog uzasnih-komercijalnih
filmova koje snima posednjih X godina (snimio je
mnogo vise filmova zbog kojih se zgrozavam nego
onih koji zasluzuju postovanje), takvim govorom ne
zasluzuje ni da ga nazivaju covekom.
uclanio se u grupu polu-ljudi ili srpskih zombija
(kako ih ja nekada nazivam).
stvarno sramota, trebalo bi ga izbrisati iz
svih knjiga istorija filma zauvek.
jedan od primera onih koje
novac i slava potpuno uniste,
a imao je lep pocetak.
od tih poznatih pomenuo bih i djokovica.
njegov mirni glas koji prica o kosovu iz
vile u monte carla samo je podebljao
ironiju ovog mirnog gazimestana nove koalicije.

pravo da nam se obracaju imaju,
imaju dovoljnu podrsku.
njihovih biraca ima koliko i ovih drugih.
tanka je granica, ako uopste postoji.
mi sa tim zombijima zivimo, sa njima radimo, idemo u skole, studiramo....
nisu oni krivi.
oni ni ne znaju da grese.
krivi su manipulatori i njihovi sponzori i poslodavci.
njih treba lincovati.
imamo novog slobu, koji je preuzeo savetnike,
prijatelje i neke funkcinere proslog.
imamo i novu miru, koja je po pravilu tik uz slobu.
samo sto prava mira nije dosla iz cacka i nije bila toliko vulgarna.
za to smo mi krivi.
trebalo je suditi 5 oktobra.
na ulicama.
ne postoji legitiman nacin da se osude ljudi
koji su bili na vlasti 15 godina.
oni nisu krsili zakone,
menjali su ih da ih ne bi krsili.
da smo sudili bar malom broju onih koji
su zasluzili, sada bismo bili bar 5 godina napredniji.
kostunica je najvise i stitio sps-ovce posle 5 oktobra.

problem sa zombijima je sto su doziveli neku kolektivnu anesteziju.
niko se ne seca kako smo ziveli.
niko se ne seca zakona koje su donosili radikali.
niko se ne seca slobinih govora o integritetu i teritorijalnom suverenitetu prd rat na kosovu.
niko se ne seca koliko nas je bolelo bombardovanje.
tako da je jedini nacin da se izborimo sa ovim problemom
je da te zombije istrgnemo iz tog stanja svesti.

da li cemo opet cekati 15 godina???
Donaldinjo Donaldinjo 02:30 22.02.2008

He he

Pardon ZGRAŽAVAM SE
ili ZGRAŽAM SE.

I samo hoću i ovde da dodam nešto što sam napisao u komentaru drugih postova.

Ja se naime ne slažem s time da su kao MIRNI PROTESTI OK, a divljanja loša.

Ama ni MIRNI PROTESTI NISU OK!

Kako niko ne shvata da je PATOLOGIJA TOLIKO PATITI SAMO ZATO
ŠTO TI JE NEKO ZABRANIO DA I DALJE GOSPODARIŠ NAD DRUGIM NARODOM,
PROTIV VOLJE DRUGOG NARODA.

Jebote...
(oh pardon Beograđani pišu Yeahbote)...
Yeahbote, pa o tome se ovde i radi.
Koštunica i ekipa nas teraju da plačemo jer više ne gospodarimo drugima!

Alo ljudi, pa čemu?
Jesmo li dosad bili sadisti? Ne kapiram.

I tato glasno kažem da je baš pravda što će velika većina u ovom zemlji
nekad jako obespravljenih građana Kosova od sad odlučivati sama o sebi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana