In memoriam| Istorija

La bella ciao!

nurudin RSS / 26.10.2013. u 11:24

0,,17171162_303,00.jpg

 



 

 



Komentari (244)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedi-knight jedi-knight 11:36 26.10.2013

1.

O njoj i njenoj ulozi tek treba da se priča.
Teška sudbina u svakom slučaju
nurudin nurudin 12:10 26.10.2013

Re: 1.

Teška sudbina u svakom slučaju


Мучна.
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:22 26.10.2013

Re: 1.

http://mobile.nytimes.com/2013/10/27/world/europe/jovanka-broz-titos-widow-is-dead-at-88.html
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:25 26.10.2013

Re: 2.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/serbia/10406504/Titos-widow-Jovanka-Broz-receives-state-burial.html
oskar-z-wild oskar-z-wild 19:28 26.10.2013

Re: 3

http://m.bbc.co.uk/news/world-europe-24683351

Hladni i arogantni BBC podmlatak, "znatizeljni ljudi na sahrani". BBC clip.
laziiprevare laziiprevare 15:27 27.10.2013

Re: 3

Hladni i arogantni BBC podmlatak

"Kulturno-civilizacijski nivo" - pilula za dan posle.



Za nepun mesec od četiri prevremeno rođene bebe u borskom porodilištu, tri su preminule u Institutu za neonatologiju u Beogradu.
Zbog kvara mobilnog inkubatora od 29. septembra, deca su u Beograd prevezena običnim ambulantnim kolima.

Ekipa anesteziologa i anestetičara, koji su određeni da tog dana budu pratioci, bili su na putu, a onim drugima je radno vreme isteklo.


Neka je slava našim malim sugrađanima koji nisu imali sreće. Rodili su se u vreme partizana i četnika, između "Tate i Sina", između hladnih i arogantnih "engleza".

Zaboravljaući Jovanku zaboravili smo nas.

Ovo je satiranje moždanih funkcija nepoštenih, nelojalnih, nezahvalnih, nezrelih ... građana, jeftinom bolesničkom propagandom onih koji su oduzeli ljudska prava drugarici Jovanki samo 30 godina, a potom od nje u besvesnom i zapuštenom stanju, dobili USMENO odobrenje, da je zastupaju na svim "kanalima" kojima se njegovo Božanstvo i njegovi Apostoli, tumači poruka Božanstva, koje naš ovozemaljski besmisleni život načinio još besmislenijim jer smo MI počinili greh prema drugarici Jovanki, prvoj dami i ponosu onih koji su i VEŠTIČARILI oko "Kuće cveća" i ONI su dužni da nam sada nanesu BOL jer smo zaboravili drugaricu koja je posvetili život čoveku kojeg smo OSUDILI da nam doživotno služi i skončava decenijama bez da je ON to želeo.



Prelepa drugarica Zdenka, još jedan velika "mladelačka" ljubav sina naših naroda i narodnosti, sahranjena je na skrovitom mestu u "Dvorskom parku".
oskar-z-wild oskar-z-wild 20:45 27.10.2013

Re: 3

Una mattina
Mi son’ alzato
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
Una mattina
Mi son’ alzato
E ho trovato l’invasor.

O partigiano
Porta mi via
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
O partigiano
Porta mi via
Che mi sento di morir.

Se io muoio
Da partigiano
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
Se io muoio
Da partigiano
Tu mi devi seppellir.

Seppellire
Lassù in montagna
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
Seppellire
Lassù in montagna
Sotto l’ombra di un bel fiore

E le genti
Che passeranno
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
E le genti
Che passeranno
Ti diranno: „Che bel fior”.

Quest’ è il fiore
Del partigiano
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
Quest’ è il fiore
Del partigiano
Morto per la libertà In a morning
I woke up
o bella ciao, bella ciao
bella ciao, ciao, ciao
in a morning
I woke up
and I found the invader.

Oh partisan
take me away
o bella ciao, bella ciao
bella ciao, ciao, ciao
oh partisan
take me away
because I feel that I will die.

If I die
as a partisan
o bella ciao, bella ciao
bella ciao, ciao, ciao
If I die
as a partisan
you will have to bury me.

Bury me
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:02 27.10.2013

Re: 5



[url=http://www.youtube.com/watch?v=OyMA84-mowI][/url]

oskar-z-wild oskar-z-wild 21:13 27.10.2013

Re: 5

oskar-z-wild oskar-z-wild 21:20 27.10.2013

Re: 5


oskar-z-wild oskar-z-wild 21:35 27.10.2013

10 points goes to FRAAAAAANCE!

[youtube]http://youtu.be/dalKo3WCoDk[/youtube]


Slava Ti Jovanko
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:37 27.10.2013

Re: 3

[youtube]http://youtu.be/qz6dc3iB_uk[/youtube]


oskar-z-wild


Una mattina
Mi son’ alzato
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
Una mattina
Mi son’ alzato
E ho trovato l’invasor.

O partigiano
Porta mi via
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
O partigiano
Porta mi via
Che mi sento di morir.

Se io muoio
Da partigiano
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
Se io muoio
Da partigiano
Tu mi devi seppellir.

Seppellire
Lassù in montagna
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
Seppellire
Lassù in montagna
Sotto l’ombra di un bel fiore

E le genti
Che passeranno
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
E le genti
Che passeranno
Ti diranno: „Che bel fior”.

Quest’ è il fiore
Del partigiano
O bella ciao, bella ciao
Bella ciao, ciao, ciao
Quest’ è il fiore
Del partigiano
Morto per la libertà In a morning
I woke up
o bella ciao, bella ciao
bella ciao, ciao, ciao
in a morning
I woke up
and I found the invader.

Oh partisan
take me away
o bella ciao, bella ciao
bella ciao, ciao, ciao
oh partisan
take me away
because I feel that I will die.

If I die
as a partisan
o bella ciao, bella ciao
bella ciao, ciao, ciao
If I die
as a partisan
you will have to bury me.

Bury me

nurudin nurudin 23:55 27.10.2013

Re: 5

Moja omiljana...

Versión en castellano

Una mañana me he levantado.
(Esta mañana me he levantado)
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao.
Esta mañana me he levantado
y he descubierto al invasor.

¡Oh! Guerrillero, quiero ir contigo.
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao.
¡Oh! Guerrillero, quiero ir contigo
porque me siento aquí morir.

Y si yo caigo, en la guerrilla.

P. S. I, da, hvala, Oskare!
(Y si yo caigo en la montaña)
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao.
Y si yo caigo, en la guerrilla,
(Y si yo caigo en la montaña)
tú me debes sepultar

Cava una fosa en la montaña.
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao.
Cava una fosa en la montaña
bajo la sombra de una flor.

Así la gente cuando la vea.
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao.
Así la gente cuando la vea
se dirá ¡qué bella flor!

Será la flor, de un guerrillero,
O bella ciao, bella ciao, bella ciao, ciao, ciao.
Será la flor, de un guerrillero,
muerto por la libertad.


...Será la flor, de un guerrillero,
muerto por la libertad.
Muerto por la libertad.
nurudin nurudin 23:59 27.10.2013

Re: 5

oskar-z-wild



I, da, hvala, Okare!
nsarski nsarski 12:01 26.10.2013

Piše se


ciao
nurudin nurudin 12:08 26.10.2013

Re: Piše se

nsarski

ciao



Извињавам се, омашка. Ненамерна.
Хвала, професоре.
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:45 27.10.2013

Re: Piše se

nsarski

ciao


[youtube]http://youtu.be/dalKo3WCoDk[/youtube]
[url=http://youtu.be/dalKo3WCoDk][/url]
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:40 26.10.2013

RIP



dr.wagner dr.wagner 13:40 26.10.2013

Re: RIP

...dan

Vesna Knežević Ćosić




-Hvala Vesna , to je moj župnik , takvih u RH nema ... ovdje sve neki desničari

-Za Jovanku se nadam da je završila u vječnom Komunizmu ... ili Socijalizmu ...
.... mislim da vjernici to zovu RAJ


Wagner
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:53 26.10.2013

Re: RIP

to je moj župnik


i moj i moj
angie01 angie01 14:39 26.10.2013

Re: RIP

Vesna Knežević Ćosić
to je moj župnik


i moj i moj


koji car!
JJ Beba JJ Beba 15:38 26.10.2013

Re: RIP

Vesna Knežević Ćosić
to je moj župnik


i moj i moj

i moj
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:36 27.10.2013

Re: RIP

Ma ništa bez Iv Montana ☺☺

                   
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:50 27.10.2013

Re: RIP

http://www.youtube.com/watch?v=W07NKe3dxx8


MI SMO OVDJE

SAMO ZBOG PARA
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 13:51 26.10.2013

seselj i oni!

ne cudi me sto je toma bio zauzet (je l' bio vucić ili je i n zauzet?). secamp se da su hteli da ruse spomenik i da "hrvata" presele u hrvatsku.

ko ce da poveruje da su bili zauzeti! bas na ovaj dan.

nisu se oni promenili, samo odela.
sramota!!!
tsunade tsunade 13:53 26.10.2013

Re: seselj i oni!

sramota!!!


čemu toliko uzbudjenje?
expolicajac expolicajac 14:15 26.10.2013

Re: seselj i oni!

...
expolicajac expolicajac 14:16 26.10.2013

Re: seselj i oni!

expolicajac
tsunade
sramota!!!


čemu toliko uzbudjenje?

Pa svako ima pravo na svoje emocije. Čudi me empatija kojom si to napisala. Ima ljudi koji su iskreno voleli Tita, zar je to bio njihov greh?

Re: seselj i oni!

jasna_bogojevic
ne cudi me sto je toma bio zauzet (je l' bio vucić ili je i n zauzet?). secamp se da su hteli da ruse spomenik i da "hrvata" presele u hrvatsku.

ko ce da poveruje da su bili zauzeti! bas na ovaj dan.

nisu se oni promenili, samo odela.
sramota!!!


ali su zato potrcali da otvore predsednicki sef u NB
angie01 angie01 14:34 26.10.2013

Re: seselj i oni!

čemu toliko uzbudjenje?


a, sto ti smeta?
angie01 angie01 14:35 26.10.2013

Re: seselj i oni!

ali su zato potrcali da otvore predsednicki sef u NB


prioriteti, Ana, prioriteti.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 15:16 26.10.2013

Re: seselj i oni!

tsunade
sramota!!!


čemu toliko uzbudjenje?


nije uzbudjenje. samo podsecanje.
ovde je pamcenje u milisekundama.

p.s. da li sam rekla nesto pogresno?

da li su bili u srs?

da li su hteli da ruse spomenik?
kukusigameni kukusigameni 15:19 26.10.2013

Re: seselj i oni!

Da li je neko od blogera bio na sahrani?
tyson tyson 16:19 26.10.2013

Re: seselj i oni!

ne cudi me sto je toma bio zauzet (je l' bio vucić ili je i n zauzet?). secamp se da su hteli da ruse spomenik i da "hrvata" presele u hrvatsku.

ko ce da poveruje da su bili zauzeti! bas na ovaj dan.

nisu se oni promenili, samo odela.
sramota!!!

Šta je tačno sramota?


jasna_bogojevic jasna_bogojevic 18:39 26.10.2013

Re: seselj i oni!

Šta je tačno sramota?


sramota je sto su je 33 godine drzali bez dokumenata, u onoj otrcanoj kuci, bez grejanja, bez penzije, bez zdravd+stvene knjizice a sad se svi nasli da joj tetosu.
milisav68 milisav68 19:00 26.10.2013

Re: seselj i oni!

jasna_bogojevic
sramota je sto su je 33 godine drzali bez dokumenata, u onoj otrcanoj kuci, bez grejanja, bez penzije, bez zdravd+stvene knjizice a sad se svi nasli da joj tetosu.

Eh ta pravdoljubivost.

Da si stvarno bila zabrinuta za Jovanku, onda bi znala da nije 33 već 36 godina, pošto je u izolaciji bila od `77. a za to su odgovorni bili (prema njenim rečima) Stane Dolanc i Nikola Ljubičić, kao i tajne službe kojima su oni rukovodili.
ivana23 ivana23 19:16 26.10.2013

Re: seselj i oni!

milisav68
Eh ta pravdoljubivost.

Da si stvarno bila zabrinuta za Jovanku, onda bi znala da nije 33 već 36 godina, pošto je u izolaciji bila od `77. a za to su odgovorni bili (prema njenim rečima) Stane Dolanc i Nikola Ljubičić, kao i tajne službe kojima su oni rukovodili.


Milisave, iz Uzicke je iseljena tek posle Titove smrti.

Znaci, ipak 33 godine u izolaciji.


milisav68 milisav68 19:30 26.10.2013

Re: seselj i oni!

ivana23
Milisave, iz Uzicke je iseljena tek posle Titove smrti.

Titova udovica navodi da je suštinski razlog najnovije provale u "privremeni smeštaj", gde živi od 1977, aktuelna ostavinska rasprava oko Titove imovine.

link


ivana23 ivana23 20:02 26.10.2013

Re: seselj i oni!

milisav68
ivana23
Milisave, iz Uzicke je iseljena tek posle Titove smrti.

Titova udovica navodi da je suštinski razlog najnovije provale u "privremeni smeštaj", gde živi od 1977, aktuelna ostavinska rasprava oko Titove imovine.

link


U samom tekstu postoji kontradikcija!
milisav68 milisav68 20:14 26.10.2013

Re: seselj i oni!

ivana23
U samom tekstu postoji kontradikcija!

Da, greška novinara (a i moja, jer je to što sam zadnje čitao o Jovanki), mada poenta o izolaciji ostaje.

SLOM: Razlaz se odvijao etapno. Tokom 1975. Jovanka je izostala sa nekih putovanja. Govorilo se da se supružnici svađaju i rastaju, pa se ponovo sastaju. Aprila te iste godine, Tito je napustio Užičku 15 i preselio se u Beli dvor. Formalnog razvoda, međutim, nije bilo – bila je to tajna koju su svi znali, ali se o njoj javno nije govorilo. Javna tajna bila je i da se tokom poslednje tri godine njegovog života nisu videli. A onda je, samo nekoliko nedelja posle njegove smrti, 27. jula 1980. Jovanka Broz uz premetačinu i pretnje izbačena iz Užičke 15 i preseljena u Bulevar mira 75.


Vreme

tsunade tsunade 20:55 26.10.2013

Re: seselj i oni!

a, sto ti smeta?


ni najmanje. ali mi ne smeta ni to što neko nije ili jeste došao na sahranu.

nisam nostalgična po prirodi, pa tako ni jugonostalgična. za brozov sistem sam oduvek mislila da nas je trajno unazadio i unakazio. al razumem to što su neki ljudi sentimentalni vis a vis tog perioda.

ne razumem šta oko sahrane ima da bude sramota. i ne kapiram bes na tu temu.
tyson tyson 21:08 26.10.2013

Re: seselj i oni!

sramota je sto su je 33 godine drzali bez dokumenata, u onoj otrcanoj kuci, bez grejanja, bez penzije, bez zdravd+stvene knjizice a sad se svi nasli da joj tetosu.

Kakve veze sa time imaju Nikolić i Vučić o kojima je bilo reč u tvom prvom komentaru?

Kritikovala si ih što su bili za izmeštanje Brozovog tela iz Kuće cveća i Srbije, pa si ih onda kritikovala što nisu došli na sahranu.

Šta tebe tačno toliko potresa u vezi sa Nikolićem, Vučićem, Jovankom Broz, i njenom sahranom?

freehand freehand 21:14 26.10.2013

Re: seselj i oni!

jasna_bogojevic
Šta je tačno sramota?


sramota je sto su je 33 godine drzali bez dokumenata, u onoj otrcanoj kuci, bez grejanja, bez penzije, bez zdravd+stvene knjizice a sad se svi nasli da joj tetosu.

Tu ćemo se potpuno složiti, samo što to nema veze ni sa sahranom ni sa rubrikom "Život" - podrubrika "Smrt" - u koju sve ovo spada.
nurudin nurudin 02:42 27.10.2013

Re: seselj i oni!

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
jasna_bogojevic
ne cudi me sto je toma bio zauzet (je l' bio vucić ili je i n zauzet?). secamp se da su hteli da ruse spomenik i da "hrvata" presele u hrvatsku.

ko ce da poveruje da su bili zauzeti! bas na ovaj dan.

nisu se oni promenili, samo odela.
sramota!!!


ali su zato potrcali da otvore predsednicki sef u NB


Да је само сеф.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 03:06 27.10.2013

Re: seselj i oni!

Eh ta pravdoljubivost.

Da si stvarno bila zabrinuta za Jovanku, onda bi znala da nije 33 već 36 godina, pošto je u izolaciji bila od `77. a za to su odgovorni bili (prema njenim rečima) Stane Dolanc i Nikola Ljubičić, kao i tajne službe kojima su oni rukovodili.


znas sta, to je prilično nisko. od licitiranja brojkama do toga da li sam stvarno bila zabrinuta.

al sta ocekivati od milisava!

jasna_bogojevic jasna_bogojevic 03:09 27.10.2013

Re: seselj i oni!

Kakve veze sa time imaju Nikolić i Vučić o kojima je bilo reč u tvom prvom komentaru?)


ti se zezas ili stvarno mislis da nema veze sto predsednik drzave nije dosao. da je to skroz ok.

Kritikovala si ih što su bili za izmeštanje Brozovog tela iz Kuće cveća i Srbije, pa si ih onda kritikovala što nisu došli na sahranu.


nisam ih kritikovala. to je blago receno. zna se sta su bili do pre neku godinu. pa taj vucic je predstavljao i branio seseljeve knjige. trebalo je da bude pravni zastupnik u hagu ali ne može ako nije advokat. rado bi vucic to prihvatio i iz ubedjenja i zbog love da su ga hteli u hagu.

tomislav je na tv novi sad izjavio da ako dodje na vlast da ce prekinuti odnose sa hrvatskom. i ?

Šta tebe tačno toliko potresa u vezi sa Nikolićem, Vučićem, Jovankom Broz, i njenom sahranom?


ne potresa me nista. samo podsecam zbog kratkog pamcenja.

p.s. sad joj je najbolje.
bluestar bluestar 05:28 27.10.2013

Re: seselj i oni!

Neki ljudi imaju potrebu da sve popljuju. Eto, ja na primer nisam siguran da je Tadic ostao predsednik da bi Jovanka uopste bila sahranjena u kuci cveca. Ova vlada iako vecinski desna, omogucila je da bude dostojanstveno ispracena, kako dolikuje. Kad to kaze i jedan Jovo Kapicic, onda je verovatno tako. Ali pojedini blogeri bez trolovanja ne mogu funkcionisati.
milisav68 milisav68 09:36 27.10.2013

Re: seselj i oni!

jasna_bogojevic
znas sta, to je prilično nisko. od licitiranja brojkama do toga da li sam stvarno bila zabrinuta.

al sta ocekivati od milisava!

Bar ne pamćenje u milisekundama.

Znaš ti vrlo dobro da to nema veze sa licitiranjem, već sa podsećanjem na vreme "kada se živelo bolje" ,pa nas je bolelo dupe kako drugi (ona) žive, i da tada nije smelo da se priča o njenoj izolaciji od `77. i o isterivanju iz kuće `80. kao i otvaranju sefa iste godine, u kome je uzgred bilo mnogo više imovine Karađorđevića (i zlata Kraljevine Jugoslavije - državne imovine) nego ličnih stvari bračnog para Broz.

Nikoliću i Vučiću može mnogo toga da se spočita, ali da su oni odgovorni za Jovankino zlopaćenje, je van pameti i pljuvanje radi pljuvanja.

Mnogim ljudima se ne zna ni grob zbog bračnog para Broz, a ti se zgražavaš što joj neko nije došao na sahranu, jer ne možeš (ili nećeš) da shvatiš i prihvatiš da za razliku od "njenog" vremena, danas niko neće da te privede na "informacioni razgovor" (ili da trpiš bilo kakve posledice), zato što si se (ili nisi) pojavio na nečijoj sahrani.

Dobili su (i dobijaju) mnogo više pažnje i poštovanja (u Srbiji) nego što zaslužuju, jer sad da pokreneš anketu na ulici (a i ovde na blogu - bez guglanja), gde je sahranjen Knez Miloš, mnogo ljudi to ne bi znalo, iako je on najviše zaslužan za osnivanje moderne srpske države.

Toliko o niskosti i pamćenju.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 10:22 27.10.2013

Re: seselj i oni!

Znaš ti vrlo dobro da to nema veze sa licitiranjem, već sa podsećanjem na vreme "kada se živelo bolje" ,pa nas je bolelo dupe kako drugi (ona) žive, i da tada nije smelo da se priča o njenoj izolaciji od `77. i o isterivanju iz kuće `80. kao i otvaranju sefa iste godine, u kome je uzgred bilo mnogo više imovine Karađorđevića (i zlata Kraljevine Jugoslavije - državne imovine) nego ličnih stvari bračnog para Broz.


genije. slazem se s tobom i kajem se.
i baj d vej, prezivela sam dva kancera, nekako bih htela i tebe i slicne ti da izbegnem.

pozdrav i kraj sto se mene tice.
milisav68 milisav68 10:32 27.10.2013

Re: seselj i oni!

jasna_bogojevic

i baj d vej, prezivela sam dva kancera, nekako bih htela i tebe i slicne ti.

Eto, to su te civilizacijske razlike o kojima govorim - ja to tebi nikad ne bih rekao.

Da si ti živa i zdrava još sto godina.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:52 27.10.2013

Re: seselj i oni!

a za to su odgovorni bili (prema njenim rečima) Stane Dolanc i Nikola Ljubičić, kao i tajne službe kojima su oni rukovodili.



Aha, a onda je došla narodna revolucija i Prava demokraCija, pa Tadić nije stigao za 8 godina da provali ko mu drži vlast u tajnim službama? Kao što nije stigao (iako je davno, davno obećavao - evo sad će on) da za Generala Trifunovića nađe bolji smeštaj no što su mu Sloba i Mira dali u hotelu Bristol.

Dočim se, recimo, Satelitaši (obaška Koferaši) baškare po vilama, a niko da pita ko je sve od njih citirao Diklića iz Maratonaca ;>

General žive vojske
http://www.danas.rs/danasrs/kolumnisti/general_zive_vojske.887.html?news_id=262535

"Kao komandant Varaždinskog korpusa, Trifunović je spasio 250 mladin vojnika. Međutim, uprkos ovoj činjenici, u Srbiji mu se tri puta sudilo. Osuđen je za izdaju i dobio je kaznu od 11 godina zatvora. Vrhovni sud je kasnije doneo konačnu presudu od sedam godina zatvora i to zbog "predaje naoružanja i vojne opreme", da bi se tek 2010. odustalo od optužnice. U Hrvatskoj je zbog ratnog zločina protiv civilnog stanovništva, u odsustvu, osuđivan na 15 godina zatvora, a protiv njega se i u Sloveniji vodi sudski postupak. Trifunović već dvadeset i dve godine živi u sobi od devet kvadrata u beogradskom hotelu "Bristol" (Danas, 12. jun 2013)

             
palilula92 palilula92 17:04 27.10.2013

Re: seselj i oni!

Mnogim ljudima se ne zna ni grob zbog bračnog para Broz, a ti se zgražavaš što joj neko nije došao na sahranu, jer ne možeš (ili nećeš) da shvatiš i prihvatiš da za razliku od "njenog" vremena, danas niko neće da te privede na "informacioni razgovor" (ili da trpiš bilo kakve posledice), zato što si se (ili nisi) pojavio na nečijoj sahrani.


Svasta se desavalo u vreme vladavine Brozovih. Drago mi je da se neko setio da spomene politicku ne podobnost.

Komentari ovog bloga lepo pokazuju neku nasu konfuziju i nelogicnost emocija u vezi SFRJ ( i ja sam taj slucaj).

Nisam bila u "partiji", i niko iz moje familije nikada nije bio clan. Komunisti su nam sve uzeli i dali zasluznim drugovima. Zasluzni su se baskarili u nasim stanovima, zveckali nasim escajgom i mi nismo smeli da pisnemo. Oduzeli su nam pasose. Kad god je Tatin drug "veliki komunista" dolazio na kafu, Mama mi je citala lekciju sta smem a sta ne smem da kazem i da slucajno ne progovaram nista o Titu i partiji. Babu su obicno slali u komsiluk da ne bi bilo onoga " a za vreme...".

Ucili su nas (ispirali mozak) da volimo Tita. Kako jedno dete da voli matorca koji pritom prica jako cudnim naglaskom? Ne secam se da smo morali i Jovanku da volimo, za mene je ona bila lice sa TV-a, smeskala se i nije progovarala. Ne secam se da sam joj ikada cula glas.

I sad ide ta nelogicnost. Bili smo ponosni do neba. Ponosni na SFRJ, ponosni kako nas Tile i Jole lepo predstavljaju po svetu. Sto jest, jest, marketing im je bio fantastican. Jovanka je ocigledno brzo ucila pravila lepog ponasanja. Bon ton na najvisem nivou i kako impresionirati svetski dzet-set joj je lezao. Tito je uzivao u svojoj ulozi zive legende, narcisoidno do besvesti. A mi i dalje ponosni.

Materijalno nismo mnogo imali.Moguce da smo se bas zbog toga nekako svi zblizili, i svaka sitnica, svaki nagovestaj o bilo cemu pozitivnom nas je cinio ponosne. Ja kao i cela moja porodica smo jedva docekali da Komunistima vidimo ledja, a opet se sa setom secamo tog vremena. Kazem vam, potpuno ne logicno.

P.S. Jovanka je mojoj porodici ucinila jednu veliku uslugu. Za vreme rata nasilno je sa svojim drugovima i drugaricama usla u kucu moje Babe na nekoliko dana. Baba ih je lepo primila i domacinski ugostila. Negde pedesetih godina mojoj Babi je trebala pravna usluga (necu ulaziti u detalje). Napisala je pismo Jovanki i zamolila je da joj pomogne. Svi smo bili zapanjeni dve nedelje kasnije sa zvanicnim drzavnim pismom i odobrenjem Babine molbe. Jovanka je vratila uslugu.
expolicajac expolicajac 17:26 27.10.2013

Re: seselj i oni!

palilula92

Zato si ti, draga moja, uvek bila i ostala prava gospođa.
G r o f G r o f 17:59 27.10.2013

Re: seselj i oni!

Gospodjo draga palilulo svako vreme ima svoje zle duhove...

Tebi su komunisti, o jada, bez pitanja zveckali escajgom dok pola zemlje nije imalo ni drvene kašike. Strašno!
A milisava danas niko neće da privede na informacioni razgovor..
Pa ko je to mene gospodine milisave privodio i u rat odvodio. Komunisti nisu milisave.
Kažeš uzimali...
Jesu li to Karadjordjevu imovinu prebacili na Kipar ili u švajcarske banke...
Sada ne uzimaju...
Pa gde je imovina koju je moja generacija stvarala. Država uništena. Fabrike prodane. Krv prolivena. Opljačkano sve što se opljačkati moglo i iznešeno iz države.
Sve je uništeno za dvadeset godina postkomunističke vladavine a palilula priča o nekom escajgu.
freehand freehand 18:38 27.10.2013

Re: seselj i oni!

Pa ko je to mene gospodine milisave privodio i u rat odvodio. Komunisti nisu milisave.

Nego ko te vodio, crni Grofe? Da nisu zenge ili zelene beretke?
Jer u Srbiji su to radili komunisti i ovi tvoji, al ne bi tebe valjda Toma na silu?!
Sve je uništeno za dvadeset godina postkomunističke vladavine a palilula priča o nekom escajgu.

Pa kad nju nisu streljali, vešali i na kolac nabijali ko tebe - šta će žena?
G r o f G r o f 18:48 27.10.2013

Re: seselj i oni!

freehand
Pa ko je to mene gospodine milisave privodio i u rat odvodio. Komunisti nisu milisave.

Nego ko te vodio, crni Grofe? Da nisu zenge ili zelene beretke?
Jer u Srbiji su to radili komunisti i ovi tvoji, al ne bi tebe valjda Toma na silu?!
Sve je uništeno za dvadeset godina postkomunističke vladavine a palilula priča o nekom escajgu.

Pa kad nju nisu streljali, vešali i na kolac nabijali ko tebe - šta će žena?


Postalo je tužno čitati te...
freehand freehand 18:56 27.10.2013

Re: seselj i oni!

G r o f
freehand
Pa ko je to mene gospodine milisave privodio i u rat odvodio. Komunisti nisu milisave.

Nego ko te vodio, crni Grofe? Da nisu zenge ili zelene beretke?
Jer u Srbiji su to radili komunisti i ovi tvoji, al ne bi tebe valjda Toma na silu?!
Sve je uništeno za dvadeset godina postkomunističke vladavine a palilula priča o nekom escajgu.

Pa kad nju nisu streljali, vešali i na kolac nabijali ko tebe - šta će žena?


Postalo je tužno čitati te...

Ok.
Ko te privodio i mobilisao?
Bora Jović? Milošević? Kadijević? Gračanin? Adžić? Vlajko Stojiljković? Sokolović?
Hoćeš da ti računam koliko komunističkog staža imaju sva sedmorica?
Evo da kladimo ne manje od 200 godina.
Ili tvoj vojvoda!?

A to šta je tužno - to bi, da si sposoban, shvatio iz načina na koji govoriš o otetoj tuđoj imovini.
nurudin nurudin 19:05 27.10.2013

Re: seselj i oni!

Svasta se desavalo u vreme vladavine Brozovih. Drago mi je da se neko setio da spomene politicku ne podobnost.


Само вас слушам! Не разумем да ли је требало да нацртам да повод за објављивање блога није био ревидирање Титове владавине, још мање личности саме Јованке и њен значај за српску (југословенску) историју. Блог је последњи поздрав Јованки, ето тако, кад сам себе морам да тумачим. Нисам очекивао хвалоспеве Јованки, али најискреније мало више пристојности јесам.


Komentari ovog bloga lepo pokazuju neku nasu konfuziju


Не, нисте у праву. Коментари на овом блогу показују мој висок степен толеранције, толико висок да се сам себи дивим како одолевам искушењу да се не латим могућности које су ми од стране модерације на располагању.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:00 27.10.2013

Re: seselj i oni!

gde je sahranjen Knez Miloš, mnogo ljudi to ne bi znalo, iako je on najviše zaslužan za osnivanje moderne srpske države.

A sta misliš Milisave ko je likvidirao više Srba komunisti ili Miloš, jebiga probaj malo i ljudski da razmisliš bez ostrašćenosti. Proguglaj ako ne znaš gde su i kako su završile vođe 1.srpskog ustanka, pa kako su završile sve vođe 2.srpskog ustanka koji su sa Milošem vojevali, sve ih je potamanio.
I opet, Miloš je zaslužan za oslobođenje i konačno sticanje nezavisnosti Srbije od Tutske i to nije sporno.
Mnogim ljudima se ne zna ni grob zbog bračnog para Broz, a ti se zgražavaš što joj neko nije došao na sahranu, jer ne možeš (ili nećeš) da shvatiš i prihvatiš da za razliku od "njenog" vremena, danas niko neće da te privede na "informacioni razgovor" (ili da trpiš bilo kakve posledice), zato što si se (ili nisi) pojavio na nečijoj sahrani.

Milisave, tebi ne vredi objašnjavati jer si nedoikazan i vrlo nepošteno licitiraš sa time koliko je taj bračni par pobio, pa ni sam u to ne veruješ ili stvarno misliš da je Jovanka lično davila babe po Beogradu.Pa nećeš mi reći da je onaj milion ljudi plakao 1980.jer je pre toga bio na informativnom razgovoru.
kao i otvaranju sefa iste godine, u kome je uzgred bilo mnogo više imovine Karađorđevića (i zlata Kraljevine Jugoslavije - državne imovine) nego ličnih stvari bračnog para Broz.

ma kako ne, pa Nemci su za vreme okupacije Beograda lično duplom stražom obezbeđivali da niko ne pipne dragicenosti u Belom Dvoru.A kralj i vlada prilikom bežanja iz zemlje nisu odneli ni grama zlata niti su zlatne rezerve mnogo ranije evakuisali u Englesku i SAD.Pročitaj barem nešto pre nego što počneš da mlatiš po tastaturi.
Nikoliću i Vučiću može mnogo toga da se spočita, ali da su oni odgovorni za Jovankino zlopaćenje, je van pameti i pljuvanje radi pljuvanja.

Ako zaboravimo rane radove njihovog šefa i pozdravimo to što su se deklarativno a hoću da verujem i stvarno odrekli njegove politike, mada u svojim redovima drže još dosta Šešeljoida, u pravu si. Uostalom, da se ne lažemo, da su Vučić i Nikolić bili protiv ne bi Jovanka bila na ovakav način sahranjena niti sahranjena u Kući cveća.
Toliko o niskosti i pamćenju.

Što se niskosti tiče toga ti ne manjka a pamćenje baš mnogo ne koristiš ili koristiš veoma selektivno.
milisav68 milisav68 21:21 27.10.2013

Re: seselj i oni!

G r o f
Pa ko je to mene gospodine milisave privodio i u rat odvodio. Komunisti nisu milisave.



Grofe, jel si potpisao ovo?

Pa gde je imovina koju je moja generacija stvarala.


Ekonomska kriza i proces raspadanja Jugoslavije
palilula92 palilula92 21:32 27.10.2013

Re: seselj i oni!

Sve je uništeno za dvadeset godina postkomunističke vladavine a palilula priča o nekom escajgu.

Nije Grofe escajg u pitanju. Radi se o otimanju i kradji tudje imovine; nipodastavanju, omalovazavanju i unistavanju (kako psihickih tako i fizickih), zivota onih koji nisu bili podobni. Tih dvadeset godina sto spominjes nije ni meni drago i svasta bi i o tome mogla da kazem ali nije to taj blog. Prebacivanje na drugu temu ne opravdava ono sto se desavalo posle Drugog Svetskog Rata.
milisav68 milisav68 21:35 27.10.2013

Re: seselj i oni!

nurudin
Само вас слушам! Не разумем да ли је требало да нацртам да повод за објављивање блога није био ревидирање Титове владавине, још мање личности саме Јованке и њен значај за српску (југословенску) историју. Блог је последњи поздрав Јованки, ето тако, кад сам себе морам да тумачим. Нисам очекивао хвалоспеве Јованки, али најискреније мало више пристојности јесам.

Ja sam samo reagovo na opasku, Karagaća je rekao da je sve oko sahrane proteklo korektno, i meni je to dovoljan reper da je sve bilo kako treba, i stvarno ne vidim čemu onolika dreka o nekakvoj sramoti.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:37 27.10.2013

Re: seselj i oni!

A sta misliš Milisave ko je likvidirao više Srba komunisti ili Miloš


Komunisti naravno, ako je broj bitan.

pa ni sam u to ne veruješ ili stvarno misliš da je Jovanka lično davila babe po Beogradu.

Dobro, nije,
A šta jeste uradila tako značajno da bude tretirana na poseban način?

ma kako ne


Čitaš li ti novine?
Ako čitaš proveri datume, da ti nije neko poturio one iz pedesetdrugepedesettreće, daleko bilo?
da su Vučić i Nikolić bili protiv ne bi Jovanka bila na ovakav način sahranjena niti sahranjena u Kući cveća.


Verovatno.
I sasvim se uklapa u njihov karakter..od bulevara Mladić, robijaš Dinkić, glogovog koca pa dovde.

ps,
Što bre vi komunisti tako olako potežete to ban dugme?
Ti me tamo banova, nurudin prošli put takođe, a evo i sad ga svrbe prsti?
To neka navika od pre?
palilula92 palilula92 21:45 27.10.2013

Re: seselj i oni!

Не разумем да ли је требало да нацртам да повод за објављивање блога није био ревидирање Титове владавине, још мање личности саме Јованке и њен значај за српску (југословенску) историју.


Блог је последњи поздрав Јованки


Nisam bas sigurna kako si to zamislio. Vecina nas je nije poznavala licno. Ona, bar za mene predstavlja deo jedne epohe, jednog vremena u kom sam zivela. Bas zato sto niam bila njen licni prijatelj ja ne mogu da odvojim nju od svega ostalog sto se desavalo.

Citajuci sve ovo potpuno je jasno koji komentari dolaze od onih koji su ziveli u SFRJ i onih koji su mladji i toga se ne secaju. To su dva potpuno razlicita pogleda na temu.


Mozda si trebao da iskljucis komentare.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:45 27.10.2013

Re: seselj i oni!

A šta jeste uradila tako značajno da bude tretirana na poseban način?

Pa kad pitaš da ti kažem. Zar dva puta biti ranjena za tebe nije ništa, doduše jednom su je ranili Nemci a jednom četnici.
Pa sada da te pitam da li su za tebe zaslužnije i časnije one njene vršnjakinje koje su se provodile po beogradskim kafanama i oficirskim klubovima sa nemačkim oficirima a posle se žalile kako su eto malo popreko gledane jer se nisu ideološki slagale, od Jovanke i njoj sličnih koje su se sve vreme od 1941-45.godine, kao Milunka Savić, borile za slobodu zemlje.
Komunisti naravno, ako je broj bitan.

ni približno, ako već o tome komentarišeš.
tyson tyson 09:18 28.10.2013

Re: seselj i oni!

Što bre vi komunisti tako olako potežete to ban dugme?
Ti me tamo banova, nurudin prošli put takođe, a evo i sad ga svrbe prsti?
To neka navika od pre?

Lakše se ubije kad je žrtva vezana.

Naučilo još u Lubjanki i na kursevima Staljinove NKVD.



(nije na nurudinov račun, još uvek odoleva iskušenju )


tyson tyson 09:21 28.10.2013

Re: seselj i oni!

ni približno, ako već o tome komentarišeš.

I ti imaš obraza da nekome spočitavaš reviziju istorije?

Kako te nije sramota?


sima2000 sima2000 14:14 26.10.2013

komunizam i antifašizam

Generacija mladih i pametnih, ponesena idejom (utopijom) o tome da je bolji svet moguć, puške se latila i otišla u šumu. Da se bori, ubija i gine.
Ne mogu da se oteti utisku da su bili bolji od nas.
Od nas bezidejnih, pasivnih, ciničnih i razočaranih.
angie01 angie01 14:27 26.10.2013

sa 17 je otisla u partizane,

gde su vojne pocasti na sahrani, zar Gospodja Jovanaka, pored toga sto je bila supruga predsednika nije imala vicoki vojni cin, koji je sama zasluzila?

ivana23 ivana23 14:35 26.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

angie01
gde su vojne pocasti na sahrani, zar Gospodja Jovanaka, pored toga sto je bila supruga predsednika nije imala vicoki vojni cin, koji je sama zasluzila?


Zar nisi videla? Garda je drzala pocasnu strazu i ispaljeni su pocasni plotuni.
angie01 angie01 14:40 26.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

Zar nisi videla? Garda je drzala pocasnu strazu i ispaljeni su pocasni plotuni.


nisam, videla sam samo snimke na netu sa onim govorom dacica.


dr.wagner dr.wagner 15:18 26.10.2013

Re: komunizam i antifašizam

sima2000
.... puške se latila i otišla u šumu. Da se bori, ubija i gine.
Ne mogu da se oteti utisku da su bili bolji od nas....


-Pa dobro sad ... i naša generacija ...
... mislim , i mi smo se puške latili ...

-Dio ljudi je skužio da je pao u zabludu , a dio još nije ... njima su još uvijek
krivi oni drugi ...


W
tadejus tadejus 15:59 26.10.2013

Re: komunizam i antifašizam

sima2000
Generacija mladih i pametnih, ponesena idejom (utopijom) o tome da je bolji svet moguć, puške se latila i otišla u šumu. Da se bori, ubija i gine.Ne mogu da se oteti utisku da su bili bolji od nas.Od nas bezidejnih, pasivnih, ciničnih i razočaranih.


pa dobro, nemoj ni nama tako ostro da sudis
moja je recimo baba u partizane otisla zato sto su svabe pobile svih 17 clanova njene uze i sire porodice pa je sa dva prezivjela mladja brata i svojih 16 godina jos jedino taj izbor imala
hvala bogu pa mi danas ipak nismo u situaciji da tako junastvo dokazujemo
freehand freehand 16:01 26.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

zar Gospodja Jovanaka,

Misliš - drugarica?
freehand freehand 16:06 26.10.2013

Re: komunizam i antifašizam

sima2000
Generacija mladih i pametnih, ponesena idejom (utopijom) o tome da je bolji svet moguć, puške se latila i otišla u šumu. Da se bori, ubija i gine.
Ne mogu da se oteti utisku da su bili bolji od nas.
Od nas bezidejnih, pasivnih, ciničnih i razočaranih.

Otmi se utisku.
Nedostatak izbora mnogo pomaže idealizmu.
Pobeda, opet, ne ispunjava ideale već od drugova pravi magoge i maharadže.
E takva iskustva iz najskorije prošlosti, opet, na ideale deluju poput broma.
tyson tyson 16:17 26.10.2013

Re: komunizam i antifašizam

Generacija mladih i pametnih, ponesena idejom (utopijom) o tome da je bolji svet moguć, puške se latila i otišla u šumu. Da se bori, ubija i gine.

Na današnji dan sahrane, dopušteno je koristiti stilske figure.


tyson tyson 16:20 26.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

nisam, videla sam samo snimke na netu sa onim govorom dacica.

Kako onda možeš tako odlučno da tvrdiš da vonih počasti nije bilo?


hajkula1 hajkula1 16:37 26.10.2013

Re: komunizam i antifašizam

sima2000
Generacija mladih i pametnih, ponesena idejom (utopijom) ...


U njenom kraju, Srbi su bežali u šumu pred ustašama.






angie01 angie01 17:10 26.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

Kako onda možeš



Milan Karagaća Milan Karagaća 17:56 26.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

Korektno i dostojanstveno
"Supruga predsednika Republike Srbije Dragica Nikolić, prisustvovala je danas sahrani posmrtnih ostataka Jovanke Broz, obavljenoj u "Kući cveća" u Beogradu. "Jovanka je bila simbol jednog vremena, vremena u kome smo mi lepo živeli, kako god da to izgleda sa ove distance. Došla sam da joj ukažem poslednju počast", izjavila je posle sahrane Dragica Nikolić

i ovo


Milan Karagaća Milan Karagaća 17:58 26.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

i ovo
nurudin nurudin 18:01 26.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

Милане, хвала Вам за фотографије.
mlekac mlekac 21:45 26.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

angie01
gde su vojne pocasti na sahrani, zar Gospodja Jovanaka, pored toga sto je bila supruga predsednika nije imala vicoki vojni cin, koji je sama zasluzila?


Bile su, sa sve lafetom i pocasnim plotunima, kao sto i prilici potpukovniku. (Glupo mi da pisem potpukovnikovica, mada bi to bilo rodno pravilnije)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:49 26.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

kao sto i prilici potpukovniku.


A svi potpukovnici se tako sahranjuju?

Daje ljudi, nazovimo stavri pravim imenom, nije plotun ispaljen zbog potpukovnice nego zbog maršala.

nurudin nurudin 22:14 26.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

A svi potpukovnici se tako sahranjuju?


Да, уколико породица обавести надлежне, долазе војници на место сахране и указују војне почасти.
freehand freehand 22:31 26.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

nurudin
A svi potpukovnici se tako sahranjuju?


Да, уколико породица обавести надлежне, долазе војници на место сахране и указују војне почасти.

Isto garda ili neki običniji?
mlekac mlekac 00:46 27.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

hoochie coochie man
kao sto i prilici potpukovniku.


A svi potpukovnici se tako sahranjuju?



Sva aktivna i penzionisana vojna lica imaju pravo na vojnu sahranu. Znaci, lafet, pocasna straza i pocasni plotun.

E, sad, pocasna straza zavisi, mislim od roda i cina. Kako to tacno ide, ne znam, ali znam da je moj pokojni svekar, takodje potpukovnik u penziji, imao isto to, samo su njemu pocasnu strazu davali vazduhoplovci, valjda zato sto je pre penzije sluzio u RV i PVO?

Kao sto ti je Nurudin lepo rekao, stvar je porodice da li ce ili nece traziti vojnu sahranu.
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 03:25 27.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

"Jovanka je bila simbol jednog vremena, vremena u kome smo mi lepo živeli, kako god da to izgleda sa ove distance. Došla sam da joj ukažem poslednju počast", izjavila je posle sahrane Dragica Nikolić


amin!
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 03:30 27.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

Kao sto ti je Nurudin lepo rekao, stvar je porodice da li ce ili nece traziti vojnu sahranu.


hteo amfilohije da se uvali s opelom. porodica odbila.

Milan Karagaća Milan Karagaća 11:36 27.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

nurudin
Милане, хвала Вам за фотографије.

Nema na čemu, a za normalne premijer Dačić je rekao dovoljno
"Premijer Srbije Ivica Dačić, opraštajući se od Jovanke Broz, udovice predsednika Jugoslavije Josipa Broza Tita, rekao je da je ona bila prva dama, a da je prilika da, [b]ispraćajući nju, priznamo sebi da smo počinili greh i prema njoj i prema sopstvenoj istoriji, "istoriji u kojoj nacije i narodi grade svoj identitet".
"Jovanka Broz bila je i naša prva dama, ponos i predstavnik države.. Zaboravljaući Jovanku zaboravili smo nas", rekao je Dačić opraštajući se od Jovanke Broz.
Pred smrt je niko nije pominjao, dodao je Dačić, iako je bila "prva dama, institucija i važan deo naše istorije, koju smo kao i nju brzo odbacili i zaboravili".
"Odnos koji smo imali prema njoj, nažalost, imamo prema svemu što radimo, a to je da onoga trenutka kada se neka epoha završi spremno brže bolje sve, i loše i dobro, prepuštamo zaboravu. Često smo se ponašali kao da se nikad nije dogodilo", rekao je Dačić, ističući da se Srbija prema njoj odnosila "kao da nije bila žena koja je upoznala svetske političare i svuda dočekivana sa dostojanstvom".
Naglasivši da je Jovanka Broz bila ponosni predstavnik naše države, Dačić je rekao i da je bila žrtva političkog obračuna i borbe oko Tita.
"Nepravda je počela da se ispravlja pred kraj njenog života, a kada sam joj uručio pasoš i ličnu kartu pre nekoliko godina rekla je da nigde neće ni da putuje", kazao je Dačić.
[/b]
Zato je, dodao je, oproštaj od Jovanke još jedan oproštaj od Titove epohe i prilika i da se podsetimo naše antifašističke borbe - tog najvećeg izgubljenog blaga.
Toga se danas neki odriču, podsetio je premijer i naveo da oproštaju od Jovanke Broz ne prisustvuje nijedan predstavnik vlada drugih država nastalih na prostoru bivše Jugoslavije.
"Ovo je odlazak poslednje ikone bivše Jugoslavije. Počivaj u miru pored čoveka kome si posvetila život i od kojeg si silom i nepravdom bila razdvojena", rekao je Dačić i dodao: "Opraštamo se od Jovanke Broz , oficira JNA, supruge predsednika Josipa Broza Tita".

za nepristojne, mržnjim opterećene, lažima opremljenim i neljude ne vredi ni crtati.
freehand freehand 11:54 27.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

za nepristojne, mržnjim opterećene, lažima opremljenim i neljude ne vredi ni crtati.

E pa vidiš - ako i mene ovde računaš: sa jedne strane razmišljao sam o načinu na koji bih rekao da mi je žao ako sam svojim komentarima na ovom blogu povredio nečije emocije (ne politička opredeljenja), a da to ne deluje trapavo i patetično.
Ali sa druge strane - odavno nisam pročitao nepismeniji i gluplji govor od ovog Dačićevog (pod uslovom, naravno, da ti je citat ispravan).
Kao da je hteo da se naruga svemu što je, kao, branio i uzdizao.
8c_competizione 8c_competizione 12:17 27.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

hteo amfilohije da se uvali s opelom. porodica odbila.


za ovo svaka cast porodici!
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:22 27.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

Ali sa druge strane - odavno nisam pročitao nepismeniji i gluplji govor od ovog Dačićevog

Pa vidi, nisam mogao naći izvorno, ovo je sa citatima.Nisam se bavio lektorisanjem pa ni time šta je i kako mislio ali ono što je rekao je tačno.
Još bih tu dodao i ono što je rekao Pupavac da će se istorijska greška i nepravda prema Jovanki ispraviti tek onda kada se bude odavalo zasluženo priznanje i njenom suprugu Titu i pokretu kome je pripadala.
Nego pošto si ti ovako širokopogledniji čovek glede poznavanja prošlosti, sadađnjosti i budučnosti, možeš li mi objasniti kako to da se ne pojavi Mile Dodik ili barem presedatelj njegove vlade jer mi nešto nelogično da prisustvuje svakoj manifestaciji kao da je drugi potpredsednik države zajedno sa prestolonaslednikom. Pa neće biti da mu je, ili da je Srbima iz RS, a naročito njegovim Krajišnicima , bliži Konstantin nego Jovanka i partizani.
Kao da je hteo da se naruga svemu što je, kao, branio i uzdizao.

pa iskreno rečeno stvarnost nam je prilično ruglo jer se stidimo čime se pametni ponose a ponosimo onim čega se pametni stide.Pa ako je samo to naglasio dovoljno je rekao
freehand freehand 15:49 27.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

Nego pošto si ti ovako širokopogledniji čovek glede poznavanja prošlosti, sadađnjosti i budučnosti, možeš li mi objasniti kako to da se ne pojavi Mile Dodik ili barem presedatelj njegove vlade jer mi nešto nelogično da prisustvuje svakoj manifestaciji kao da je drugi potpredsednik države zajedno sa prestolonaslednikom. Pa neće biti da mu je, ili da je Srbima iz RS, a naročito njegovim Krajišnicima , bliži Konstantin nego Jovanka i partizani.

Ne mogu nikako. Još manje bih sebi mogao sebi da objasnim zašto su došli, da su došli.
Al mislim se nešto - ne znam da li je Lenjin ostavio udovicu, al zamisli da je ona zahtevala da je mumiviciraju pored Volođe?
I gde je to uopšte običaj da se ovakva manifestacija pravi od sahrane udovica bivših Predsednika aman?!

P.S. - o Dačićevom govoru kasnije, sa svim intelektualnim i logičkim lomovima u onome što sam rpočitao.
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:06 27.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

Ne mogu nikako. Još manje bih sebi mogao sebi da objasnim zašto su došli, da su došli.

A kako objašnjavaš prisustvo na sahrani kneza Pavla, kraljice Marije, pa na onom vašaru vezanom za Konstantina u Nišu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:23 27.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

hteo amfilohije da se uvali s opelom. porodica odbila.

Možda su u pitanju samo nagađanja i laži je Amfilohiju je Draža mnogo draži,kaže da je je "Đeneral sjeme čovječnosti".



Amfilofije govori s ponosom o Draži
freehand freehand 17:52 27.10.2013

Re: sa 17 je otisla u partizane,

Milan Karagaća
Ne mogu nikako. Još manje bih sebi mogao sebi da objasnim zašto su došli, da su došli.

A kako objašnjavaš prisustvo na sahrani kneza Pavla, kraljice Marije, pa na onom vašaru vezanom za Konstantina u Nišu.

Mislio sam da smo apsolvirali tu razliku između monarhije i republike. Prvenstveno onu između kraljice i supruge predsednika.
A to što neko izabere da prisustvuje nečemu njegova je stvar i o njemu govori.
Jovanka Broz je imala samo jednu simboličku funkciju, i to kao poslednji relikt titoizma. Nikakvu drugu.
Eventualno kao simbol stradanja od titoizma, i gole na čistoj sili i nemilosrdnoj ubilačkoj volji bazirane moći iz mraka, al pretpostavljam da o tome ne bi želeo.

tyson tyson 16:21 26.10.2013

Posao je posao


Nadam se da je na sahrani bila i policijska kamera.


ciracirafm ciracirafm 17:31 26.10.2013

Spomenica

Moj otac se u februaru 1942. godine dobrovolno prijavio da sluzi u moranrici Kraljevine Jugoslavije.Otisao je u dubrovnik da bi bio rasporedjen u Boki.Tamo ga zatice nemacki napad.Ne samo njega vec i stotine hiljada vojnike vojske KJ,od kojih su neki iskazali izuzetno junastvo(piloti,mornari, vojnici), vise stotina njih je nastavilo da ratuje,na raznim ratistima, protiv sila Osovine sve do 9. maja 1945. godine.
Rat,je poceo u Jugoslaviji sestog aprila i svi oni koji su tada bili u jedinicama jugoslovenske vojske jesu prvoborci.Medjutim,komunistickim falsifikatom svi ti ljudi su posle rata zaboravljeni.Nije im priznat boracki staz,niti su im priredjivane drzavne sahrane.Cak sta vise,mnoge od njih je bilo sramota da kazu da su bili u zarobljenickim logorima dok su njihove kolege u saveznickim zemljama na konto svog suzanjstva dobijale ordenje.
Zbog cega armijski general Dusan Simovic nije sahranjen sa svim pocastima a admiral Karl Denic,poslednji vodja Treceg Rajha jeste?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana