In memoriam

Gde ode sva ta energija?

kukusigameni RSS / 29.10.2013. u 10:26

1904679421526f6af5ee8ff235555403_orig.jpg

I kolika praznina nastaje gubitkom ovakvog čoveka?

Neka mu je večna slava.

 

 

 



Komentari (228)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 21:44 30.10.2013

Re: kada odu nezamenljivi,..

Sledeći put, kada budeš želela privatnost u razgovoru,



pa ti si reagovao sto ti odgovaram.
blogovatelj blogovatelj 02:54 31.10.2013

Re: kada odu nezamenljivi,..

ti ostani pri svom ubedjenju, ja verujem onome sto je Srdja Popovic rekao o ovom slucaju.


Ne dozvoli da te cinjenice ubede. Nikako ne dozvoli.
Bio bi to prevelik gubitak za sve nas.
taube taube 12:50 31.10.2013

Re: kada odu nezamenljivi,..

maksa83

predatortz

maksa83
Sve je to meni jasno. Ja u ovome i vidim repliku Hitlerove politike. Samo, jednog slavimo što joj se usprotivio, jbga nije bio naš... Drugog pljujemo jer je bio pasivan u otporu. Jbga, taj je bio naš...Ako sam sad upao opet u neko Č vs P, ja bih da se izvinim, suši mi se neki lepak...A Hitlerova politika, i to je neka rima - ništa drugačija od onog što je uradio Kortes u Južnoj Americi, ili Džingis Kan u Aziji, ili... samo je ovo bilo prekjuče i iza ćoška, pa se bolje sećaš.Ok. I tvoja poruka je ____________________________________ .Da na svim skalama imaš Vukove i Ovce, i da Istorija Melje.

ovaj citat opisje celokupnu istoriju covecanstva, bravo dodala bih veliki narodu jedu male, istorija je prepuna takvih primera. kad si vec mali i nisi jak onda se postaraj da budes pametan! da bi opstao!
freehand freehand 12:58 31.10.2013

Re: kada odu nezamenljivi,..

taube
maksa83

predatortz

maksa83
Sve je to meni jasno. Ja u ovome i vidim repliku Hitlerove politike. Samo, jednog slavimo što joj se usprotivio, jbga nije bio naš... Drugog pljujemo jer je bio pasivan u otporu. Jbga, taj je bio naš...Ako sam sad upao opet u neko Č vs P, ja bih da se izvinim, suši mi se neki lepak...A Hitlerova politika, i to je neka rima - ništa drugačija od onog što je uradio Kortes u Južnoj Americi, ili Džingis Kan u Aziji, ili... samo je ovo bilo prekjuče i iza ćoška, pa se bolje sećaš.Ok. I tvoja poruka je ____________________________________ .Da na svim skalama imaš Vukove i Ovce, i da Istorija Melje.

ovaj citat opisje celokupnu istoriju covecanstva, bravo dodala bih veliki narodu jedu male, istorija je prepuna takvih primera. kad si vec mali i nisi jak onda se postaraj da budes pametan! da bi opstao!

Ne biti ukusan zvuči kao dobar način? Možda nije loše poraditi i na tome da ne mirišeš lepo?
taube taube 14:58 31.10.2013

Re: kada odu nezamenljivi,..

Ne biti ukusan zvuči kao dobar način? Možda nije loše poraditi i na tome da ne mirišeš lepo?

postao si tako predvidiv! vracam se iz setnje sa detetom, i razmisljám - mora da se free osvrnuo na ono moje narodi jedu narode - kad ja na blog ..a ono

hm.,mozda i jeste dobar nacin, u smislu ne biti toliko ukusan u smislu interesantan, zanimljiv , jednostavno - biti novom osvajacu dosadan biti dosadan kao slovenci,

mi srbi smo zanimljivi jer se stalno nesto bunimo, gundjamo i dzangrizamo, upravo kao sto ti radis
mlekac mlekac 10:53 29.10.2013

Šok

I otrežnjenje.
Često takve velikane uzimamo "zdravo za gotovo", kao da će večno biti uz nas. A onda, kad odu...

Slava mu!
taube taube 16:50 30.10.2013

Re: Šok

Šok
I otrežnjenje.
Često takve velikane uzimamo "zdravo za gotovo", kao da će večno biti uz nas. A onda, kad odu...

bravo mlekac na komentaru.potpisujem.

Kad li ce srbi sazreti da cuju rec svojih velikana za njihovig zivota? Mislim da je to glavni uslov i za ulazak u EU. Sazrevanje svakog pojedinacnog Srbina i Srpkinje, zelja da se na vreme cuje sta neko pametan ima da kaze, ne oponirati im po svaku cenu, takvim ljudima i Zapadu, i eto nas ubrzo na nekim lepsim putevima i u boljoj svakodnevnici. Tako je lako!
AlexDunja AlexDunja 10:58 29.10.2013

mir mu duši

otišao je još jedan od istinskih autoriteta.

izgubili smo profesora konstantinovića, profesora rajića...

ogromna je to praznina.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:40 29.10.2013

RIP

bio je izuzetan profesionalac i covek.
_________

Sticajem okolnosti, juce sam gledala dokumentaciju o jednoj sutkinji koja je dobila otkaz, kao meru disciplinske komisije.

I nista mi nije jasno. Sutkinja apelacionog suda je svojim (ne)radom ucinila da zastare tri dela, jedno vezano za promet drogama, drugo za trgovnu ljudima, trece je zabasureno u tekstu dokumentacije. (presude je razvlacila i 11 godina, konkretno od 2003. do 2011.)

Otkaz?

Zasto nije krivicno gonjena pride? Disciplinska mera samo?

Meni je to izgledalo, kao da je nagradjena, jer posle disciplinske, nema krivicne, koliko sam uspela da shvatim. I sta je sa ostalima u "lancu komandovanja"? Predsednikom sudskog veca itd?



grmfrm grmfrm 18:58 29.10.2013

Re: RIP

Sticajem okolnosti, juce sam gledala dokumentaciju o jednoj sutkinji koja je dobila otkaz, kao meru disciplinske komisije.

I nista mi nije jasno. Sutkinja apelacionog suda je svojim (ne)radom ucinila da zastare tri dela, jedno vezano za promet drogama, drugo za trgovnu ljudima, trece je zabasureno u tekstu dokumentacije. (presude je razvlacila i 11 godina, konkretno od 2003. do 2011.)

Otkaz?

Zasto nije krivicno gonjena pride? Disciplinska mera samo?

Meni je to izgledalo, kao da je nagradjena, jer posle disciplinske, nema krivicne, koliko sam uspela da shvatim. I sta je sa ostalima u "lancu komandovanja"? Predsednikom sudskog veca itd?


Dobro i kako je ovo vezano za temu bloga?
freehand freehand 23:21 29.10.2013

Re: kada odu nezamenljivi,..

Poznajem jednog lafa, Freehand se zove, koji obično zna da ceni argumentaciju.

E jebi ga. Hajd sad ovako: Beograd su saveznici bombardovali najžešće za Uskrs '44, a oslobađanje je došlo u oktobru.
A ne mogu baš sebe ni kao Nemca da zamislim da prizivam Drezden, ni kao Japanca da prizivam tokijski masakr. Pa da ga jebem ja. Baš.
predatortz predatortz 23:24 29.10.2013

Re: kada odu nezamenljivi,..

freehand
Poznajem jednog lafa, Freehand se zove, koji obično zna da ceni argumentaciju.

E jebi ga. Hajd sad ovako: Beograd su saveznici bombardovali najžešće za Uskrs '44, a oslobađanje je došlo u oktobru.
A ne mogu baš sebe ni kao Nemca da zamislim da prizivam Drezden, ni kao Japanca da prizivam tokijski masakr. Pa da ga jebem ja. Baš.


Ili, da prenesemo priču na ovaj slučaj:

Meni se ne dopada ova vlast. Smatram da vodi pogubnu politiku, previše daje, ništa ne dobija...

Ok je da se zalažem da npr. Rusija bombarduje Srbiju? Da mi pomogne da ih skinem sa grbače...

Bolesno!
kukusigameni kukusigameni 23:26 29.10.2013

Re: kada odu nezamenljivi,..

predatortz

freehand


Šta radite vas dvojica ovde dole?
freehand freehand 23:28 29.10.2013

Re: kada odu nezamenljivi,..

kukusigameni
predatortz

freehand


Šta radite vas dvojica ovde dole?

Prvo te zgazi, pa te pita što čučiš...
docsumann docsumann 23:29 29.10.2013

Re: kada odu nezamenljivi,..

kukusigameni
predatortz

freehand


Šta radite vas dvojica ovde dole?


puše dinamit
kukusigameni kukusigameni 23:30 29.10.2013

Re: kada odu nezamenljivi,..

freehand
kukusigameni
predatortz

freehand


Šta radite vas dvojica ovde dole?

Prvo te zgazi, pa te pita što čučiš...

Sad ću ja da vam odgovorim kod Karagaće na blogu.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:34 29.10.2013

Re: RIP

Dobro i kako je ovo vezano za temu bloga?


zavisi od toga šta je za tebe tema bloga.
za mene je sećanje na pametnog, obrazovanog, hrabrog čoveka, koji je izmedju ostalog argumentovano mogao da govori o sudstvu, od koga si mogao mnogo da naučiš.

Na primer, on se nije libio da kaže ovakvu rečenicu, citiram: "U našem pravnom sistemu, to delo se naziva pomoć učiniocu posle krivičnog dela, što je oblik saučesništva."



grmfrm grmfrm 08:37 31.10.2013

Re: RIP

Na primer, on se nije libio da kaže ovakvu rečenicu, citiram: "U našem pravnom sistemu, to delo se naziva pomoć učiniocu posle krivičnog dela, što je oblik saučesništva."


Ma sve ok samo si ostavila bez tog konteksta pa nisam povezao.
Hvala na dopuni saznanja.
princi princi 11:47 29.10.2013

Ljubav i

dr.wagner dr.wagner 13:07 29.10.2013

???

...dan

-Pa što se to kod vas događa ... je li to neka epidemija ?


Wagner
Hansel Hansel 13:11 29.10.2013

Re: ???

Ma, ne, samo se Srđa Popović bio zavetovao da neće umreti pre Tijanića.

(Izvinite zbog malo crnog humora.)
dr.wagner dr.wagner 13:39 29.10.2013

Re: ???

Pozdrav H

Hansel
Ma, ne, samo se Srđa Popović bio zavetovao da neće umreti pre Tijanića.

(Izvinite zbog malo crnog humora.)


-Humor ili ne ... ne može se tu više ništa ...

-Kada umre netko poznat (a koga ne poznajete osobno) onda se ocjena o njemu
temelji na dojmovima ..., a dojmovi nisu baš najpouzdanije mjerilo ...
-Meni je Tijanić bio simpatičan , jedan od onih čije me mišljenje zanimalo i
ne bih nagon za preživljavanjem u njegovom slučaju previše osuđivao ... no
vi ste tamo bliže , možda ste ga bolje "skužili" ... moje mišljenje je u
ova dva slučaja ionako irelevantno ... ali mi ih je jednako žao ...


W

Hansel Hansel 13:45 29.10.2013

Re: ???

ne bih nagon za preživljavanjem u njegovom slučaju previše osuđivao

Naravno, naravno, ni na kraj pameti mi nije bilo da to osuđujem (kad taj individualni nagon nikome drugom ne škodi), nego me uvek mogla da nasmeje neka vrsta "takmičarstva" u ovom smislu za koje sam čuo... Za Popovića i Tijanića, naravno, nisam, ali pošto su nekako bili na suprotnim stranama, nametnula mi se asocijacija.
dr.wagner dr.wagner 14:00 29.10.2013

Re: ???

Ma ovo za Tijanića sam kazao više zbog prethodnog bloga (o Tijaniću) ...
..Popovića sam gledao u nekim TV emisijama i čitao nešto , ali malo znam o
njemu ....
-Znam i da je branio ove moje , Franju i društvo još u SFRJ , ali pošto su
svejedno osuđeni na robiju ...., to sam mu oprostio ...


W
taube taube 15:01 31.10.2013

Re: ???

Ma, ne, samo se Srđa Popović bio zavetovao da neće umreti pre Tijanića

Dobrica Cosic ce ih sve nadziveti, mislim savremenike. nece grom u koprive! To ce mu ujedno biti kazna, da gleda svoj propali projekat i zivi , zivi, zivi dugooo..

nije tako lako ni umreti....
alselone alselone 13:21 29.10.2013

Nisam ga voleo

Neka mu je laka zemlja.
kukusigameni kukusigameni 14:21 29.10.2013

Re: Nisam ga voleo

alselone
Nisam ga voleo
Neka mu je laka zemlja.

Bravo Alselone. Tako se to radi.
Već danima se pitam zašto se ljudi svađaju nad tek umrlim ili sahranjenim ljudima. Oni, kojima je taj pokojnik smetao, eto imaju satisfakciju da više smetati neće. Oni koji su imali emocije i uvažavanje za preminulu osobu, imaju priliku da iskažu koju lepu reč.
A ono sve suprotno.
Hansel Hansel 14:38 29.10.2013

Re: Nisam ga voleo

eto imaju satisfakciju da više smetati neće.

Koja crna satisfakcija, QQ... Posmrtne rasprave po meni upravo pokazuju da se tim osobama nije želelo nešto loše (ili pak da je frustracija bila mnogo jaka). "Samo" se želelo da budu drugačije.

U svakom slučaju, tužno je to što dok smo živi ili nismo sposobni ili ne želimo da približimo stavove, istinski razgovaramo i dođemo do zaključaka vrednih za sve. Umesto toga ukopavamo se u šance svojih stavova, dok to zakopavanje ne postane i konačno.
milisav68 milisav68 19:25 29.10.2013

Re: Nisam ga voleo

kukusigameni
Već danima se pitam zašto se ljudi svađaju nad tek umrlim ili sahranjenim ljudima.

Tek kad umreš, vidiš s kim si živeo.
Hansel Hansel 00:20 30.10.2013

Re: Nisam ga voleo

milisav68
Tek kad umreš, vidiš s kim si živeo.

Budući da sam učesnik u raspravama, malo bih da se pravdam. Evo, iz ovog ugla: teško je zatvarati oči. A i, ipak, nismo na sahrani, ljudi su bili javne ličnosti, s vrlinama i manama... prevazišlo se ono (licemerno?) "sve najlepše"... Možda je zapravo najbolje -- ćutati. Ali ovde se očigledno radi o nama, našim sudbinama i stavovim, a manje o osobama koje su povod za raspravu.
milisav68 milisav68 09:21 30.10.2013

Re: Nisam ga voleo

Hansel

Budući da sam učesnik u raspravama, malo bih da se pravdam. Evo, iz ovog ugla: teško je zatvarati oči. A i, ipak, nismo na sahrani, ljudi su bili javne ličnosti, s vrlinama i manama... prevazišlo se ono (licemerno?) "sve najlepše"... Možda je zapravo najbolje -- ćutati. Ali ovde se očigledno radi o nama, našim sudbinama i stavovim, a manje o osobama koje su povod za raspravu.

Ma da, ja sam se samo nadovezao na kukijev komentar, a to "naše" licemerno ponašanje je najbolje opisao Duško Kovačević, pa mi bilo zgodno da ga citiram (kroz repliku iz filma).
taube taube 20:58 30.10.2013

Re: Nisam ga voleo

Hansel U svakom slučaju, tužno je to što dok smo živi ili nismo sposobni ili ne želimo da približimo stavove, istinski razgovaramo i dođemo do zaključaka vrednih za sve. Umesto toga ukopavamo se u šance svojih stavova, dok to zakopavanje ne postane i konačno.


Velika preporuka. Kao vrata! Ako ovo ikada naucimo spasicemo i sebe i drustvo u celini. Zato, hajde da ucimo ovo sto je Hansel tako divno naveo - priblizavanje stavova. Samo da zakopavanje ne postane konacno. To nikako!
Hansel Hansel 22:59 30.10.2013

Re: Nisam ga voleo

taube

Hvala. Poput Free-ja u sličnim situacijama, i ja ću reći da su sve naše nesuglasice bile nespretna zabuna!
palilula92 palilula92 14:22 29.10.2013

R.I.P.

Gromada od coveka i gubitak za sve nas.
JJ Beba JJ Beba 14:47 29.10.2013

šmeker

;((((

srdjan.pajic srdjan.pajic 14:57 29.10.2013

Srdja

Uživao sam da ga slušam u Peščaniku. Nedostajaće puno.
anfieldroad anfieldroad 14:58 29.10.2013

...


Verovatno bi mnoge kolege osudile atentatore na Hitlera u vreme WW2 jer kako Nemac da udari na Nemca.
Bedni i tuzni komentari povodom smrti jednog od najhrabrijih i najvecih ljudi koje je Srbija imala.
Svejedno,Srdja ovo srecom ne cita.
Poslednje ciao,Srdjo!
anfieldroad anfieldroad 15:00 29.10.2013

Re: ...


Kao clan porodice,iskljucujem se iz dalje diskusije i ne otvaram blog sledecih 7 dana.
Hansel Hansel 18:02 29.10.2013

Re: ...

Vama saučešće, g. Popoviću pokoj duši, a nama istina. Mi nismo bili ni Hitleri ni Slobe, tek da se zna. Ko je hteo na Slobu, i da je hteo (samo) na njega, mogao je.
freehand freehand 19:36 29.10.2013

Re: ...

anfieldroad

Kao clan porodice,iskljucujem se iz dalje diskusije i ne otvaram blog sledecih 7 dana.

Koga si tačno kaznio ovim patetičnim ispadom?
mlekac mlekac 00:06 30.10.2013

Re: ...

freehand
anfieldroad

Kao clan porodice,iskljucujem se iz dalje diskusije i ne otvaram blog sledecih 7 dana.

Koga si tačno kaznio ovim patetičnim ispadom?

Jbt. Tebe stvarno udarlia kriza srednjih godina?

Ajd', pls. mrvica ljudskosti - kad neko izgubi clana porodice kaze se "Moje saucesce" i ta se osoba bar 7 dana ostavi na miru. A ti krenuo da cackas i podbadas ko neka osica. Sta ti je?

palilula92 palilula92 01:06 30.10.2013

Re: ...

Sta ti je?

svarno dobro si rekla
palilula92 palilula92 01:47 30.10.2013

Re: ...

Mlekac,

Ti imas ogromno srce i zato te postujem i volim ma da te nikada nisam upoznala.
freehand freehand 08:28 30.10.2013

Re: ...

Ajd', pls. mrvica ljudskosti - kad neko izgubi clana porodice kaze se "Moje saucesce" i ta se osoba bar 7 dana ostavi na miru. A ti krenuo da cackas i podbadas ko neka osica. Sta ti je?

Znaš, Mlekac, čini mi se da tu nešto ne štima: kad neko pod nikom sebe na internetu u raspravi proglasi članom porodice a ne predstavi se, pa se onda tetralno isključi iz diskusije što je, računam,. protest i prekonosiranje onima koji nisu na nivou (a ja ne vidim da je iko prešao granicu minimuma pristojnosti) - meni to onda izgleda kao jeftina patetika koju nikako ne podnosim.
A izjavljivati saučešće nekom koga ne znaš a ko za sebe tvrdi da je član porodice mi je, izvini, još blesavije.
Eto to sam rekao, Mlekac. Bez čačkanja i podbadanja.
Dakle, šta je tebi?

Edit: a istina je da imaš ogromno srce, fakat.
mlekac mlekac 08:36 30.10.2013

Re: ...

freehand
Ajd', pls. mrvica ljudskosti - kad neko izgubi clana porodice kaze se "Moje saucesce" i ta se osoba bar 7 dana ostavi na miru. A ti krenuo da cackas i podbadas ko neka osica. Sta ti je?

Znaš, Mlekac, čini mi se da tu nešto ne štima: kad neko pod nikom sebe na internetu u raspravi proglasi članom porodice a ne predstavi se, pa se onda tetralno isključi iz diskusije što je, računam,. protest i prekonosiranje onima koji nisu na nivou (a ja ne vidim da je iko prešao granicu minimuma pristojnosti) - meni to onda izgleda kao jeftina patetika koju nikako ne podnosim.
A izjavljivati saučešće nekom koga ne znaš a ko za sebe tvrdi da je član porodice mi je, izvini, još blesavije.
Eto to sam rekao, Mlekac. Bez čačkanja i podbadanja.
Dakle, šta je tebi?


Slusaj, ne zanima me da li jeste ili nije i koliko to jeste ili nije uputno proglasiti sebe "clanom porodice".

Jednostavno, ako smatras da je to neprimereno - izignorises i pritisnes ono dugmence "obavesti moderaciju", a ako ti BAS smeta posaljes nasoj slatkoj moderatorki pp i pustis je da radi svoj posao.

Ovako, ti si ispao, najblaze receno, nevaspitan - a predugo se znamo da bi mi to promaklo.

Jesi gundjalo i zevzek (ovo mu dodje kompliment) i jedna fina, urbana mangupcina, ali nisi ni nevaspitan ni baraba.

Zato sam te i pitala - sta se dogadja?

Ako mislis da jos treba raspravljati - nastavimo na pp.
mlekac mlekac 08:39 30.10.2013

Sta da vam kazem?

palilula92
Mlekac,

Ti imas ogromno srce i zato te postujem i volim ma da te nikada nisam upoznala.

freehand


Edit: a istina je da imaš ogromno srce, fakat.



A znate da NE umem da primam komplimente?

Hvala!
freehand freehand 09:07 30.10.2013

Re: ...

Jednostavno, ako smatras da je to neprimereno - izignorises i pritisnes ono dugmence "obavesti moderaciju", a ako ti BAS smeta posaljes nasoj slatkoj moderatorki pp i pustis je da radi svoj posao.

Moderaciji sam do sad prijavio jedan nkomentar namerno, i jedno pet puta sam taj gumbić stisnuo greškom. Konentar o kome govorimo svakako nije nešto što se tiče modracije.
Ovako, ti si ispao, najblaze receno, nevaspitan - a predugo se znamo da bi mi to promaklo.

Jesi gundjalo i zevzek (ovo mu dodje kompliment) i jedna fina, urbana mangupcina, ali nisi ni nevaspitan ni baraba.

Hajd još jednom: ovde govorimo o virtuelnom liku koji je u jednom momentu sebe bez legitimisanja proglasio direktno ožalošćenim, javno se isključio iz razgovora nabijajući to nekome/svima na nos.
Meni to, priznajem, jako bode oči. I pitam - ko je tome i kojim komentarom uzrok.

U čemu je problem sa tim da bismo sad o meni raspravljali, kao nevaspitanom i barabi?
Zbog reči patetika?
Pa otužno je od patetike.
Ispad?
Saopštenje došlo iznebuha, bez prethodne rasprave, i bilo kakvog sukoba.
Kazna?
Ne vidim šta je drugo svrha komentara.
Uostalom, misliš li da je i n Fejsbuku objavljen status istog sadržaja, i na svakom mestu na internetu na kome se kreće?

I to je sve na ovu temu. Računam da bi dalje stvarno bilo nevaspitano o nekom ko ne učestvuje.




highshalfbooze highshalfbooze 09:24 30.10.2013

Re: ...

anfieldroad
Verovatno bi mnoge kolege osudile atentatore na Hitlera u vreme WW2 jer kako Nemac da udari na Nemca.


Na čudnim mestima su ti tvoji tražili Hitlera...


A 1944. su ga tražili u porodičnoj kući mog oca. Ne znam odakle im to da je tamo bio.

Inače, ne treba biti mnogo pametan i učevan da bi znao poslovicu "tuđa ruka svrab ne češe". Niti mnogo veliki pravnik i advokat i znati da do svojih prava ne možeš doći narušavajući tuđa prava. Niti mnogo mudar i znati da će taj papir izvući kad god im bude trebalo, pa i više godina kasnije.
mlekac mlekac 09:31 30.10.2013

Re: ...

freehand

I to je sve na ovu temu. Računam da bi dalje stvarno bilo nevaspitano o nekom ko ne učestvuje.






Postujem! Rasprava zavrsena.

not2old2rock not2old2rock 10:44 30.10.2013

Re: ...

anfieldroad

Verovatno bi mnoge kolege osudile atentatore na Hitlera u vreme WW2 jer kako Nemac da udari na Nemca.


Sjajno poredjenje, Hitler i devojcica na nosi



Goran Vučković Goran Vučković 10:53 30.10.2013

Re: ...

Sjajno poredjenje, Hitler i devojcica na nosi

Siroto dete, postalo je poštapalica u besmislenim diskusijama.
kukusigameni kukusigameni 10:55 30.10.2013

Re: ...

not2old2rock
anfieldroad

Verovatno bi mnoge kolege osudile atentatore na Hitlera u vreme WW2 jer kako Nemac da udari na Nemca.


Sjajno poredjenje, Hitler i devojcica na nosi




Alaj ti je analogija...

Osim ako nisi mislio na onu PV raketu.
A i u tom slučaju je analogija do mojega.
freehand freehand 11:22 30.10.2013

Re: ...

kukusigameni
not2old2rock
anfieldroad

Verovatno bi mnoge kolege osudile atentatore na Hitlera u vreme WW2 jer kako Nemac da udari na Nemca.


Sjajno poredjenje, Hitler i devojcica na nosi




Alaj ti je analogija...

Osim ako nisi mislio na onu PV raketu.
A i u tom slučaju je analogija do mojega.

Obično je tako sa ultimativnim argumentima.
I Hitlerom i detetom.
not2old2rock not2old2rock 11:40 30.10.2013

Re: ...

kukusigameni
not2old2rock
anfieldroad

Verovatno bi mnoge kolege osudile atentatore na Hitlera u vreme WW2 jer kako Nemac da udari na Nemca.


Sjajno poredjenje, Hitler i devojcica na nosi




Alaj ti je analogija...

Osim ako nisi mislio na onu PV raketu.
A i u tom slučaju je analogija do mojega.


Na zalost, oni koji su prizivali bombardovanje sopstvene zemlje kao opravdanje za svoje ne(delo) nabrajaju Vukovar, Dubrovnik, Sarajevo..., ali ne pokazuju ni trunku osecanja za postradale civile od klastera u Nisu, za voz u Grdelickoj klisuri, za zenu u svom dvoristu u Sremskoj Mitrovici, za malu Milicu ..., oni su kolateralna steta ? Da ovo dete nije podrzavalo milosevicev rezim ? Cime su nasi vojnici, momci iz komsiluka, a tada je vecina omladine bila protiv Milosevica, zasluzili da budu nazivani "Milosevicevom ratnom masinerijom"(jeb'o ih Dzejmi O Sej !) i da budu tretirani kao glineni golubovi ?

Nisam cuo da je Srdja Popovic igde izrekao da zali ako je njegov potpis doprineo da hiljade neduznih ljudi strada, a bilo bi to ljudski.
kukusigameni kukusigameni 12:04 30.10.2013

Re: ...

not2old2rock
a tada je vecina omladine bila protiv Milosevica

Zašto su bili protiv Miloševića?
not2old2rock not2old2rock 13:47 30.10.2013

Re: ...

kukusigameni
not2old2rock
a tada je vecina omladine bila protiv Milosevica

Zašto su bili protiv Miloševića?


Prvo ti neodgovara moja analogija, ali ti ona sa Hitlerom nije zasmetala, sad pored svega sto sam napisao jedino sto imas je ovo ?
Verovatno zato sto su zeleli da im NATO, na preporuku drugosrbijanca, razori drzavu i da ih, umesto tog malog komunistickog aparatcika, sve pobije.
Hansel Hansel 19:24 30.10.2013

Re: ...

kao opravdanje za svoje ne(delo) nabrajaju Vukovar, Dubrovnik, Sarajevo...,

Ni Vukovar ni Dubrovnik ni Sarajevo ni Srebrenica... nisu smeli da se dese. Za to nema opravdanja i nikoga to ne može da opravda.
not2old2rock not2old2rock 21:43 30.10.2013

Re: ...

Hansel
kao opravdanje za svoje ne(delo) nabrajaju Vukovar, Dubrovnik, Sarajevo...,

Ni Vukovar ni Dubrovnik ni Sarajevo ni Srebrenica... nisu smeli da se dese. Za to nema opravdanja i nikoga to ne može da opravda.


Naravno da ne, ali nit' sam prizivao rusenje tih gradova, nit' ucestvovao u tome, nit' sam pokusavao da to ikako opravdam, za razliku od nekih koji jesu prizivali vojne akcije protiv Srbije.
Hansel Hansel 22:55 30.10.2013

Re: ...

OK, samo sam hteo da podvučem ovo što napisah.
kukusigameni kukusigameni 08:39 31.10.2013

Re: ...

not2old2rock
Prvo ti neodgovara moja analogija

Ne odgovara mi. Tačnije, tu verovatno samo ti vidiš analogiju.

anfieldroad

Verovatno bi mnoge kolege osudile atentatore na Hitlera u vreme WW2 jer kako Nemac da udari na Nemca.

not2old2rock


Sjajno poredjenje, Hitler i devojcica na nosi
not2old2rock not2old2rock 09:42 31.10.2013

Re: ...

kukusigameni

Ne odgovara mi. Tačnije, tu verovatno samo ti vidiš analogiju.

anfieldroad

Verovatno bi mnoge kolege osudile atentatore na Hitlera u vreme WW2 jer kako Nemac da udari na Nemca.



Jbg, citaj svoj blog, taj komentar je odgovor na

A ne mogu baš sebe ni kao Nemca da zamislim da prizivam Drezden, ni kao Japanca da prizivam tokijski masakr. Pa da ga jebem ja. Baš


i na

Ok je da se zalažem da npr. Rusija bombarduje Srbiju? Da mi pomogne da ih skinem sa grbače...

Bolesno!



Sumnjam da ti nije jasno da je svako izjednacavanje "onog ispod lipe" sa Hitlerom istovremeno i izjednacavanje Srbije sa nacistickom Nemackom, sto je par excellence svinjarija, obaska sto je to pokusaj pravdanja zlocina ucinjenih nad Srbima, jer boze moj, to su sve nacisti, pa nije steta pobiti ih, a i ovi koje su pojedinci prizivali nesto nisu trazili "Hitlera", nego civile po ulicama, vozovima, na nosama...
zack2jack zack2jack 15:22 29.10.2013

...


http://pescanik.net/2013/10/srda-popovic-farewell/


..intelektualna izuzetnost. I odmerenost. U svakom pogledu. Bio je neverovatno interesantan i autentican lik. Mnogo ce nedostajati..
leeanna leeanna 16:37 29.10.2013

Gospodin

Srđa Popović: “Tog Petog oktobra, ja sam shvatio da je Milošević izgubio ali ni tad mi nije bilo jasno a šta je to pobedilo.”

Черевићан Черевићан 17:59 29.10.2013

или си ЗА или ПРОТИВ

недорек Он беше
у погледу сваком
мир сад нека му је
под земљицом лаком



drzura drzura 18:51 29.10.2013

rip

laka mu zemlja
grmfrm grmfrm 18:54 29.10.2013

U amanet mu je

Ja ne znam. Evo mora da sam lud.
Covek je ocigledno imao poremecen osecaj za moral kada je pristao da bude advokat Andriji Artukovicu a sada ga svi nesto oplakuju.
Eto samo neka neko objasni ja dalje necu zboriti.
Goran Vučković Goran Vučković 19:07 29.10.2013

Re: U amanet mu je

Covek je ocigledno imao poremecen osecaj za moral kada je pristao da bude advokat Andriji Artukovicu a sada ga svi nesto oplakuju.

Neko bi rekao da je konkretno ime u ovoj rečenici višak...
grmfrm grmfrm 19:19 29.10.2013

Re: U amanet mu je

Neko bi rekao da je konkretno ime u ovoj rečenici višak...


Dr M Dr M 01:01 30.10.2013

Re: U amanet mu je

grmfrm
Ja ne znam. Evo mora da sam lud.
Covek je ocigledno imao poremecen osecaj za moral kada je pristao da bude advokat Andriji Artukovicu a sada ga svi nesto oplakuju.
Eto samo neka neko objasni ja dalje necu zboriti.


Hteo sam da oplakujem Srdju u tišini ali moram da kažem nešto na ovo, zbog Tebe i ovo troje koji su preporučili Tvoj komentar.

Odbrana Artukovića je upravo dokaz visokog morala Srdje Popovića. Nije on branio nedelo svog branjenika nego načelo po kome svako ima pravo na zaštitu svojih procesnih i ljudskih prava. Svaki pristojni advokat će Ti to reći.

Da li bi smatrao nemoralnim lekara koji je lečio tog Artukovića?
oskar-z-wild oskar-z-wild 01:55 30.10.2013

Re: U amanet mu je

Goran Vučković
Covek je ocigledno imao poremecen osecaj za moral kada je pristao da bude advokat Andriji Artukovicu a sada ga svi nesto oplakuju.

Neko bi rekao da je konkretno ime u ovoj rečenici višak...


Svi smo ovde zbog para.
Goran Vučković Goran Vučković 02:04 30.10.2013

Re: U amanet mu je


Odbrana Artukovića je upravo dokaz visokog morala Srdje Popovića. Nije on branio nedelo svog branjenika nego načelo po kome svako ima pravo na zaštitu svojih procesnih i ljudskih prava. Svaki pristojni advokat će Ti to reći.

Ja prvo hteo to, pa zaključio da je gubljenje vremena pričati očigledno - i onda obrnuo u apsurd.

Ti kažeš visok moral - ja kažem intelektualna i kakva god hoćeš druga hrabrost.
maksa83 maksa83 07:13 30.10.2013

Re: U amanet mu je

Goran Vučković

Odbrana Artukovića je upravo dokaz visokog morala Srdje Popovića. Nije on branio nedelo svog branjenika nego načelo po kome svako ima pravo na zaštitu svojih procesnih i ljudskih prava. Svaki pristojni advokat će Ti to reći.

Ja prvo hteo to, pa zaključio da je gubljenje vremena pričati očigledno - i onda obrnuo u apsurd.

Ti kažeš visok moral - ja kažem intelektualna i kakva god hoćeš druga hrabrost.

Profesionalni integritet, za početak.

Ima ovih AMA preko nekoliko, možda bi se i na Quori iskopalo:

I'm a criminal defines lawyer AMA

grmfrm grmfrm 07:56 30.10.2013

Re: U amanet mu je

Odbrana Artukovića je upravo dokaz visokog morala Srdje Popovića. Nije on branio nedelo svog branjenika nego načelo po kome svako ima pravo na zaštitu svojih procesnih i ljudskih prava. Svaki pristojni advokat će Ti to reći.


Pa sto mu trebao advokat nego da brani njegovo nedelo?
Koju je to onda igru Srdja igrao?
A visoki moral bas - tada se vec dobrano znalo koje su razmere i svirepost ustaskih zlocina.
Zasto lepo ne napises ono sto je vec neko i lepo ovde stavio kao komentar:
Zbog para je dusu prodao samom djavolu.
Mislim zna se za sta se sudilo Artukovicu.
Naravno da se slazem da svako ima pravo na zastitu ljudskih i procesnih prava ali ovde se radi o necem vise.

Da dodam samo. Ovde se brani njegov profesionalizam koja ja ne zelim da osporim cak verujem da je bio dobar advokat.
Ali naprosto ja nikada ne bih mogao da branim coveka koji je naredio progon i ubijanje na najbrutalnije nacine od kolevke pa na vise.
Meni samo nije jasno za sta vi to branite Srdju ovde?
grmfrm grmfrm 07:58 30.10.2013

Re: U amanet mu je

I'm a criminal defines lawyer AMA


Pa ja ipak moram da kazem da je velika razlika izmedju obracuna oko droge i prostitucije i genocida koji je imao logor za decu.

Neke granice ipak moraju da postoje.
kukusigameni kukusigameni 08:58 30.10.2013

Re: U amanet mu je

Artuković je osuđen na smrtnu kaznu.
Kazna nije sprovedena usled bolesti ali je umro valjda godinu il' dve kasnije u zatvoru i sahranjen je "da mu se grob ne zna", što je isto kao da je izvršena smrtna kazna.
Goran Vučković Goran Vučković 09:39 30.10.2013

Re: U amanet mu je

Profesionalni integritet, za početak.

Za početak - samo što se treba setiti u kakvom društvenom sistemu se to dešavalo.
Dr M Dr M 10:56 30.10.2013

Re: U amanet mu je

Ali naprosto ja nikada ne bih mogao da branim coveka koji je naredio progon i ubijanje na najbrutalnije nacine od kolevke pa na vise.


Civilizovano društvo je uvelo princip po kome niko nije kriv dok se to ne dokaže na sudu.

"Svi znaju", ili "opštepoznato" se na sudu ne uvažava kao dokaz.

U protivnom, ni sudovi ni advokati ne bi bili potrebni. Njihovu ulogu bi preuzeli tabloidi i PR maheri.

"Svi znaju" da su tajkuni opljačkali državu, eno piše u novinama.

Da postreljamo to noćas?

A sada, ja se povlačim, ako dozvoliš, nazad u tišinu.
freehand freehand 19:45 29.10.2013

Voleo - ne voleo

... čovek mora da prizna da iza Srđe Popovića - kao i iza Aleksandra Tijanića ostaju ogromne rupčaga u intelektualnoj i političkoj javnosti Srbije.
zovitemegrunf zovitemegrunf 23:47 29.10.2013

Re: Voleo - ne voleo

freehand
... čovek mora da prizna da iza Srđe Popovića - kao i iza Aleksandra Tijanića ostaju ogromne rupčaga u intelektualnoj i političkoj javnosti Srbije.


Saglasan! Ovih dana mi dve poslovice ne izlaze iz glave:


Za dobrim konjem se prasina dize

i

Mrtvom vuku se meri rep
grmfrm grmfrm 08:01 30.10.2013

Re: Voleo - ne voleo

... čovek mora da prizna da iza Srđe Popovića - kao i iza Aleksandra Tijanića ostaju ogromne rupčaga u intelektualnoj i političkoj javnosti Srbije.


Slazem se toliko ali ne i moralnoj na kojoj neki uporno insistiraju pored ociglenog.
dali76 dali76 06:02 30.10.2013

covjek sa ogledalom

Srdja Popovic je bio covjek koji je konstantno drzao ogledalo ispred nas.
Zbog toga ,a ne zbog famoznog pisma, vecina ga nikad nece voljeti.
Zbog toga je bio veliki covjek,a njegove greske koje je kao svaki covjek sigurno imao su prava sitnica u odnosu na one koji su bili na suprotnoj strani i nazalost odlucivali o sudbini naroda.
Siguran sam da je Popovic jednako nepopularan u Srbiji i Hrvatskoj sto govori kako oba drustva boluju od istog probleema, koji ,kako sam Popovic govori, nije politicki vec se tice gore pomenutog mrskog ogleddala koje je dobro samo onda kad se uperi u komsiluk.
docsumann docsumann 06:08 30.10.2013

Re: covjek sa ogledalom

kako sam Popovic govori, nije politicki vec se tice gore pomenutog mrskog ogleddala koje je dobro samo onda kad se uperi u komsiluk.


kad primjetiš da ti se ne dopada sopstveni lik u ogledalu, samo promjeniš ogledalo i problem rješen.
Hansel Hansel 09:57 30.10.2013

Re: covjek sa ogledalom

dali76

U svoje ime da kažem da ono što mislim to i, koliko sma u mogućnosti, napišem. Ono što mi je smetalo napisao sam, bez namere da bilo kome sudim -- i da to hoću (a neću), ne bih ni mogao, a naročito ne posthumno.

O ravnoteži kritike tih negativnosti u hrvatskom i srpskom (srbijanskom?) društvu možda se nešto moglo i zaključiti i iz gostovanja na HRT-u koje je neko linkovao na početku.

I još nešto: ja mogu da razumem kada se nezadovoljstvo zbog loših postupaka nekog svog (pa i svog naroda) pretvori u visoku, pa i ekstremnu kritičnost. Odustajem ovde od daljeg filozofiranja kada ta kritičnost prelazi u nešto drugo. Ali jesam ubeđen i posle dvadeset godina da su načini suprotstavljanja ludilu koje nam se desilo bili suštinski pogrešni. A tek insistiranje na tim načinima i danas...
freehand freehand 10:18 30.10.2013

Re: covjek sa ogledalom

Zbog toga je bio veliki covjek,a njegove greske koje je kao svaki covjek sigurno imao su prava sitnica u odnosu na one koji su bili na suprotnoj strani i nazalost odlucivali o sudbini naroda.

Veliki čovek koji drži ogledalo ne poredi se - naročito ne po veličini grešaka - sa onima sa druge strane.
Da budem jasan: tu mislim na tvoiju nespretnu formulaciju, Dali, ne na njega. Verujem da on takvu rečenicu sigurno ne bi izgovorio ili napisao gde svoje greške umanjuje veličinom tuđih.
Siguran sam da je Popovic jednako nepopularan u Srbiji i Hrvatskoj sto govori kako oba drustva boluju od istog probleema, koji ,kako sam Popovic govori, nije politicki vec se tice gore pomenutog mrskog ogleddala koje je dobro samo onda kad se uperi u komsiluk.

A tek ovo nema veze. Za formiranje mog stava o nekome/nečemu stav hrvatske javnosti apsolutno je irelevantna stvar.
grmfrm grmfrm 10:37 30.10.2013

Re: covjek sa ogledalom

O ravnoteži kritike tih negativnosti u hrvatskom i srpskom (srbijanskom?)


Srpskom Hansel ako hoces vec da vredjas budi suptilniji.
Hansel Hansel 12:22 30.10.2013

Re: covjek sa ogledalom

Srpskom Hansel ako hoces vec da vredjas budi suptilniji.

Koga da vređam? Nekima je uvreda kada se kaže "srpsko društvo" jer ga ne čine samo Srbi, drugima je uvreda kada se kaže "srbijansko" i kada se (valjda) pokušava da se pridev odnosi na državu Srbiju, tj. nešto što je vezano za nju.

Nemam ti ja ništa s tim.
taube taube 16:57 30.10.2013

Re: covjek sa ogledalom

dali76
Srdja Popovic je bio covjek koji je konstantno drzao ogledalo ispred nas.Zbog toga ,a ne zbog famoznog pisma, vecina ga nikad nece voljeti.Zbog toga je bio veliki covjek,a njegove greske koje je kao svaki covjek sigurno imao su prava sitnica u odnosu na one koji su bili na suprotnoj strani i nazalost odlucivali o sudbini naroda.Siguran sam da je Popovic jednako nepopularan u Srbiji i Hrvatskoj sto govori kako oba drustva boluju od istog probleema, koji ,kako sam Popovic govori, nije politicki vec se tice gore pomenutog mrskog ogleddala koje je dobro samo onda kad se uperi u komsiluk.

bravo dali. potpisujem.

i ti drzis to mrsko ogledalo svojim neprocenjivim tekstovima na blogu, i ti si neizmerno blago koje treba cuti i cije savete treba poslusati.

ja sam bila osoba koja ni po koju cenu nije htela da gleda u to mrsko ogledalo, ali otkako sam pocela da gledam mnogo mi je bolje sto savetujem svim ljudima i blogerima.
Hansel Hansel 18:36 30.10.2013

Re: covjek sa ogledalom

ja sam bila osoba koja ni po koju cenu nije htela da gleda u to mrsko ogledalo, ali otkako sam pocela da gledam mnogo mi je bolje sto savetujem svim ljudima i blogerima.

De, molim te, pogledaj u to ogledalo i sa one reflektujuće strane.
taube taube 22:33 30.10.2013

Re: covjek sa ogledalom

Hansel
ja sam bila osoba koja ni po koju cenu nije htela da gleda u to mrsko ogledalo, ali otkako sam pocela da gledam mnogo mi je bolje sto savetujem svim ljudima i blogerima.De, molim te, pogledaj u to ogledalo i sa one reflektujuće strane.

Gledam sa svih strana! Gledajte i vi pa cemo pribliziti stavove ako to uopste zelite!
Vi i ne mozete nikom suditi, sudi neko ko je mnogo Vislji od svih nas zajedno.

I ako imate vremena, koji je to bio bolji nacin suprostavljanja ludilu? Mozda prihvatim vasu ideju, ko zna..
Hansel Hansel 23:18 30.10.2013

Re: covjek sa ogledalom

I ako imate vremena, koji je to bio bolji nacin suprostavljanja ludilu?

Imao sam shvatanje koje se nije mnogo promenilo, ali nemam dokaza da je bolje od bombardovanja , imam samo neke male uzorke. Kad god sam imao strpljenja u prepirkama s nekima iz mog okruženja koji su bili za SPS i Miloševića (doduše uglavnom pasivno) nekih pomaka u njihovim razmišljanjima je, čini mi se, bilo; kad god bih izgubio živce, i druga strana bi ih lakše gubila i odmah počinjala da deklamuje repertoar kvalifikacija preuzetih sa RTS-a. Ono što se percipira kao agresija, pa i verbalna agresija, sasvim očekivano vodi u sukob i zatvaranje prema suprotnim stavovima.

Eto, ništa genijalno. Bar možda može da pomogne da se ne mrzimo, čak i ako ne približimo stavove.
blogovatelj blogovatelj 03:32 31.10.2013

Re: covjek sa ogledalom

kad primjetiš da ti se ne dopada sopstveni lik u ogledalu, samo promjeniš ogledalo i problem rješen.


Kad nisi zadovoljan sobom, promeni sobu.
taube taube 12:36 31.10.2013

Re: covjek sa ogledalom

Hansel
I ako imate vremena, koji je to bio bolji nacin suprostavljanja ludilu? Imao sam shvatanje koje se nije mnogo promenilo, ali nemam dokaza da je bolje od bombardovanja , imam samo neke male uzorke. Kad god sam imao strpljenja u prepirkama s nekima iz mog okruženja koji su bili za SPS i Miloševića (doduše uglavnom pasivno) nekih pomaka u njihovim razmišljanjima je, čini mi se, bilo; kad god bih izgubio živce, i druga strana bi ih lakše gubila i odmah počinjala da deklamuje repertoar kvalifikacija preuzetih sa RTS-a. Ono što se percipira kao agresija, pa i verbalna agresija, sasvim očekivano vodi u sukob i zatvaranje prema suprotnim stavovima. Eto, ništa genijalno. Bar možda može da pomogne da se ne mrzimo, čak i ako ne približimo stavove.

lepo! jedan ste od retkih blogera koji ne vredja i ne pod.ebava.cenim vas
alselone alselone 09:55 30.10.2013

Samo da primetim

Aktivisti (novinari, advokati, NVO-ovci, politicari) koji zastupaju politiku i filozofiju koju je Srdja zastupao uvek izgledaju ljuto na slikama i u emisijama. I to direktno ljuti na nas, posmatrace.
kukusigameni kukusigameni 10:40 30.10.2013

Re: Samo da primetim

alselone
Aktivisti (novinari, advokati, NVO-ovci, politicari) koji zastupaju politiku i filozofiju koju je Srdja zastupao uvek izgledaju ljuto na slikama i u emisijama. I to direktno ljuti na nas, posmatrace.

Sa ovim se na primer apsolutno slažem.
Čak je i Cerski (a svi znamo koliko je on uvek ozbiljan) kačio one osmehe sa šajkačom.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:33 30.10.2013

Re: Samo da primetim

Aktivisti (novinari, advokati, NVO-ovci, politicari) koji zastupaju politiku i filozofiju koju je Srdja zastupao uvek izgledaju ljuto na slikama i u emisijama. I to direktno ljuti na nas, posmatrace.


Jel' si primetio da i Vucic u poslednje vreme nekako ljuto gleda? Reko' da primetim posto, koliko sam ukapirao, podrzavas njegovu trenutnu politiku.

A ima i onih koji se posmatracima smeju u lice:



freehand freehand 15:44 30.10.2013

Re: Samo da primetim

A ima i onih koji se posmatracima smeju u lice:

Divni mladići. Sportisti, humanisti, optimisti.
Nije bez razloga što se na tabli ne pominje mentalno zdravlje.
A ako im se tela budu razvijala u skladu sa duhom - jurićemo se sa golumima po Košutnjaku.
Goran Vučković Goran Vučković 15:54 30.10.2013

Re: Samo da primetim

Divni mladići. Sportisti, humanisti, optimisti.

Zezajte se vi - ali eto bar nešto korisno urađeno, kakva god tabla.
maksa83 maksa83 16:09 30.10.2013

Re: Samo da primetim

Goran Vučković
Divni mladići. Sportisti, humanisti, optimisti.

Zezajte se vi - ali eto bar nešto korisno urađeno, kakva god tabla.

Tabla je užas. Da su se samo potpisali, aj' da (meni bi i pored simpatija za taj strit fitnes fazon trebao ogroman napor volje) kažeš "pa, dobro", al' tajtl je:



(da, da, znam, argument ad hitlerum...)
alselone alselone 16:09 30.10.2013

Re: Samo da primetim

Neues aus der Nachbarschaft


freehand freehand 16:17 30.10.2013

Re: Samo da primetim

Goran Vučković
Divni mladići. Sportisti, humanisti, optimisti.

Zezajte se vi - ali eto bar nešto korisno urađeno, kakva god tabla.

Vučko, Sokol-e!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana