Društvo| Gost autor| Ljubav| Zabava| Život

Ima li ginekologa u avionu?

reanimator RSS / 03.11.2013. u 10:40
 

 

Gost autor : taube

A pocelo je kao bajka. Buket zutih ruza, strastveno-nezni poljubac na aerodromu. Ljubav na prvi pogled. Trudnoca brza od svetlosti. Skupljanje dokumenata za vencanje. Mislismo, dovoljne su krstenice, njegova i moja, prevedena sa srpskog na nemacki. Otisli smo sasvim bezbrizno u njegov rodni Berlin; prizori dzinovskog grada za nezaborav-Brandenburger Tor, Fernsehe Turm, Aleksander platzt, Welt Uhr, Siegesseule, unter den Linden - pod lipama, i neizbezne berliner krofne. Po povratku u Bodensee okrug usledili su redovni odlasci kod ginekologa. Tu pocinju prvi problemi. Moje osiguranje nije pokrivalo preglede u trudnoci pa je buduci muz sve morao iz svog dzepa da plati. Nije bilo nimalo jeftino ali neprocenjiv osecaj sigiurnosti je davao osmeh doktorke uz reci -herzlichen glückwunsch i punu kesu vitamina za trudnice kao poklon, i naravno prve slike bebice od nekoliko centimetara.

Jedan razgovor u rathausu menja sve. Saznadosmo da ja moram nazad u Srbiju jer je za sklapanje braka neophodno imati vizu za vencanje i polozeni A1 nivo nemackog jezika u domovini. Bili smo istrajni i ono sto je usledilo nazvali smo - unser Kampf. Poslednje nedelje proveli smo obilazeci razna mesta na obali Bodenskog jezera, teseci i hrabreci jedno drugo. Brinula sam se kako cu trudna putovati avionom ali hrabro sam posla na aerodrom. Buduci muz je plakao a ja sam otisla kuci sa bebom u stomaku.

U Srbiji, hitro i odmah odlazim na Goethe Institut u Beogradu, i molim da mi dopuste da polazem ispit bez dolazenja u skolu. Zena koja sedi u kancelariji ubedjuje me : „ Vi ne mozete da polozite nemacki, a da prethodno niste radili s nekim nemackim profesorom. „. ja odgovaram: „ Ali ja moram da polozim i polozicu! Trudna sam, roditeljska kuca je na 42 km od Beograda, ne mogu da putujem na casove. „ . Konacno je pristala i rekla mi da uplatim nekih osamdeset evra za ispit. Ucila sam sama, i svako vece preko Skajpa s muzem proveravala znanje. Polozila sam , i to uspesno. Odmah dobila sertifikat, i brzo sva dokumenta predala u nemacku ambasadu.

Najgori deo sada dolazi. Nakon dva meseca trudnoce koja je proticala u savrsenom redu javljaju se prvi problemi. Bila sam u petom mesecu.Cekanje i neizvesnost kada ce mi javiti da li sam dobila vizu dovodili su me do strahovite uznemirenosti. Znala sam da je minimum cekanja na takvu vizu tri meseca. Mislila sam da ce Beograd i Konstanc uzeti u obzir to sto sam trudna i ubrzati proces ali ne, nije bilo milosti. Poceo je da me obuzima ocaj. Zelela sam da trudnicke dane provodim sa muzem, i da zajedno idemo na preglede. Da stvar bude gora, osvanuo je koban dan. Pocela sam da krvarim. Znala sam da je to vrlo opasno u trudnoci, i da mogu da izgubim bebu. Mama, dijabeticar na insulinu odvezla me je brzo u najblizi Dom zdravlja u Lazarevcu. Mislila sam da trudnice imaju prednost pa sam otvorila vrata i zavapila : Krvarim, pomozite. Dr D. Matic me je ostro pogledala i rekla: „ Vratite se u cekaonicu, i cekajte da vas prozovem! Mozda jos neko krvari. „ Bila sam u soku, nemo sam zatvoriula vrata i pogledala u cakaonicu; nije bilo nijedne jedine trudnice tog dana, a ni zena koja je bila na pregledu u ordinaciji nije bila trudnica. Mama, vidno potresena pocela je da vice: „ Odoh da je tuzim kod direktora ! „ Ja ostadoh da cekam. Nekoliko minuta zatim, otvaraju se vrata ordinacije i dr osoro vice: „ Gde je ona gospodja koja hoce da me tuzi? „ Mama se u medjuvremenu vratila, direktora nije nasla, i obe udjosmo u ordinaciju. Moja majka, uplasena za zivot cerke i unuke jeca: „ Pa, zar nigde moja cerka u ovoj drzavi da nema srece? „ Ova odgovara : „ Gospodjo, imala sam pacijenta u ordinaciji. „ . Da, imala je ali je i pored toga mogla da me primi preko reda, ili je ta pacijentkinja mogla da me pusti jer nije bila u stanju u kojem sam se ja nalazila. Dr vrlo brzo ustanovljava da moram hitno za Beograd, i pise uput. Medicinska sestra vice iz druge sobe : „ Nemamo trenutno sanitet! „, a dr ce na to : „ Jel to moj problem, ja nemam sanitet da joj dam, nek sidje dole i neka ceka! „.Sisla sam bez pogovora, nisam se nijednog trenutka svadjala sa njom, samo sam cutala i molila se da sacuvam bebu. Cekala sam oko pola sata na sanitet; stigao je konacno i usle smo, mama i ja.

Na klinici narodni front gde sam rodjena pregledali su me i ostavili da lezim tri dana. Pratili su moje stanje , i stanje bebe. Sve je ipak bilo u redu. Krvarenje je lagano prestajalo ali ono sto sam za ta tri dana cula i videla u bolnici nikad necu zaboraviti. Jos uvek mogu da evociram dva najjezivija dijaloga.

 

Dijalog 1 
Trudnica:" Sestro krvarim, dodjite! „
Medicinska sestra:" I ti me zbog ovog zoves?! Pozovi me tek onda kad krv pocne da tece u mlazu. „
Dijalog 2
Trudnica ispred vrata toaleta : „ Otvori vrata, moram u wc,pukao mi je vodenjak! „
Trudnica u toaletu: „ Sta se dernjas, meni je pukao pre nedelju dana pa nista !

 

Prestravljena, u glavi mi samo misli : Ja ovde ne smem da se poradjam. Ja moram da dobijem tu vizu i odem kod muza.

Dolazi jesen lagano. Cekam vec cetiri meseca. Javljaju mi da dodjem u ambasadu na razgovor. Srecna sam, tamo me ispituju kad i kako sam upoznala svog buduceg muza, kako mu se zovu mama i tata, sta se vidi s njegovog balkona, sta voli da jede i sl. U isto vreme, on odgovara na slicna pitanja u Konstancu. Nakon nekoliko dana zovem ambasadu. Konstanc i Beograd su se slozili. Dobila sam vizu! Ali, trudnoca je poodmakla. Opet moram kod one grozne doktorke, da mi napise da mogu da letim u sedmom mesecu trudnoce jer na sajtu Jat-a je pisalo da moram da imam takav papir da bih letela. Ta zena, vise i ne mogu da je nazovem doktorkom, dere se na mene: Hocete li da se poradjate u avionu? . Ja joj lepo odgovorim:" Ne, ne zelim da se poradjam u avionu, samo zelim da odletim kod muza, i kod normalnih lekara, mislim u sebi. Napisala je to sto mi treba nakon sto je dobila kesu s poklonom. Na aerodromu niko mi nije trazio taj papir, niti je iko gledao dal sam trudna ili nisam. Pred let sam se jako uplasila. I bas u tom momentu, moja Lea se mrdnula u stomaku. Ja sam dosla k sebi i pomilovala stomak i rekla: „ Ne brini se sine, nece majka da se plasi, uskoro letimo kod tate „.

Let je prosao bezbedno. Bilo mi je dobro.Ispred mene je sedeo Aca Lukas. Verovatno, neka tezga u Cirihu. Aplauz, aplauz, avion je sleteo. Eto me u domovini muza i cerke.

Vencali smo se brzo, na moj rodjendan, dobila sam njegovo zdravstveno osiguranje. Odlazila redovno na preglede. Doktorka je uvek bila nasmejana. Lepa rec lekareva uliva snagu trudnici, bar u Nemackoj. U Srbiji me je rec lekarke srozala do dna i bacila u provaliju. Izvukla me je sopstvena snaga, sreca, bozja volja ili nazovimo to bilo kako drugacije.

Porodila sam se na dan Sankt Nikolausa, 6.decembra 2012. Postala sam majka. Porodila sam se prirodno. Htela sam da osetim bol radjanja, i neizmernu radost koja dolazi za bolom. Muz je prisustvovao porodjaju i drzao me sve vreme za ruku. Na kraju je presekao pupcanu vrpcu. U sobi sam imala tv, i kupatilo. Nisam morala da cekam u redu za toalet. Brzo sam se oporavljala. Nakon nekoliko dana dosle smo kuci.

Preko trnja do zvezda! Na dnu, pa na visini. Ali, lekciju sam naucila, na dnu nisam gubila snagu iako sam brinula i na momente ocajavala, a na visini nisam zaboravila dno na kojem sam bila. Na kraju krajeva, jedino uzvisenje koje priznajem jeste da sada zivim na 500 m nadmorske visine, a pre toga zivela sam na 150m . To je moje jedino uzvisenje!

Bice potrebno mnogo setnje Bodenskim jezerom, vecera u meksickom, ili kineskom restoranu, mazenja sa cerkom i muzem, plivanja u bazenu da bi se zaboravilo ono „ Neka ceka, ja nemam sanitet da joj dam !

Sada sam deo Istoka na Zapadu, a deo Zapada je u meni. Postali smo celina!



Komentari (557)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 10:40 03.11.2013

...


A sad na čitanje :)
maksa83 maksa83 11:03 03.11.2013

?

Trudnoca brza od svetlosti.

Sam čin začeća?

Ako deco, ako - ne treba gubiti vreme na gluposti kad se radi neki pos'o.
alselone alselone 11:11 03.11.2013

Re: ?

Sam čin začeća?


Blitzkrieg.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:13 03.11.2013

Re: ?

Sam čin začeća?

"deo Zapada je u meni"
moraš malo da domaštaš.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:13 03.11.2013

Re: ?

Blitzkrieg

maksa83 maksa83 11:15 03.11.2013

Re: ?

BebaOdLonchara
Sam čin začeća?

"deo Zapada je u meni"
moraš malo da domaštaš.

Je l' baš moram, ili je ono, opcija?
alselone alselone 11:17 03.11.2013

Re: ?

Je l' baš moram, ili je ono, opcija?


Eto ti, partizanen banditen pa nece da saradjuje.
maksa83 maksa83 11:20 03.11.2013

Re: ?

Blitzkrieg


Drang nach Osten!

They're piling in the back seat
They're generating steam heat
Pulsating to the back beat
The Blitzkrieg Bop.



(bratemili, što ja ne podnosim Ramonse)
maksa83 maksa83 11:22 03.11.2013

Re: ?

alselone
Je l' baš moram, ili je ono, opcija?


Eto ti, partizanen banditen pa nece da saradjuje.

Jebu me ravničarski geni - opet!

"Dođi Švabo ako smeš
U Srbiju da ideš
Da dobiješ tanjir supe
i kuglu u dupe"

(tradicionalna vojvođanska, aj šit ju not, prenosi se s kolena na koleno kod mojih)
reanimator reanimator 11:23 03.11.2013

Re: ?

Dodao sam blog u favorite
alselone alselone 11:26 03.11.2013

Re: ?

(tradicionalna vojvođanska, aj šit ju not, prenosi se s kolena na koleno kod mojih)

taube taube 13:19 03.11.2013

Re: ?

BebaOdLonchara
Sam čin začeća? "deo Zapada je u meni"moraš malo da domaštaš.



jos jedan predvidjen komentar, vrlo nisko, ne zasluzuje odgovor,,
taube taube 13:21 03.11.2013

Re: ?

maksa83

alselone
Je l' baš moram, ili je ono, opcija?Eto ti, partizanen banditen pa nece da saradjuje. Jebu me ravničarski geni - opet!"Dođi Švabo ako smešU Srbiju da idešDa dobiješ tanjir supei kuglu u dupe"(tradicionalna vojvođanska, aj šit ju not, prenosi se s kolena na koleno kod mojih)


veza sa tekstom ??
taube taube 13:23 03.11.2013

Re: ?

reanimator
Dodao sam blog u favorite


hvala mein Liebling, i hvala na prostoru koji si mi ustupio,

dobri ljudi kao ti prava su retkost,,
maksa83 maksa83 13:49 03.11.2013

Re: ?

taube
maksa83

alselone
Je l' baš moram, ili je ono, opcija?Eto ti, partizanen banditen pa nece da saradjuje. Jebu me ravničarski geni - opet!"Dođi Švabo ako smešU Srbiju da idešDa dobiješ tanjir supei kuglu u dupe"(tradicionalna vojvođanska, aj šit ju not, prenosi se s kolena na koleno kod mojih)


veza sa tekstom ??

Tuđenećemo - svojenedamo!

Samo neki kao manje tihi revolt što oni tako dođu, pokupe šta 'oće, planinske vence iz Vojvodine (tako je nastao Tirol), ženske, šta im padne na pamet... pa, ne, stvarno, dokle više mi da im popravljamo rasu?

Postoji crta koju moraš da povučeš, i kažeš - ovo je poslednja crta, razumeš? To znači da posle nje nema crta. Ne znam kako to drugačije da objasnim.
alselone alselone 15:51 03.11.2013

Re: ?

taube
reanimator
Dodao sam blog u favorite


hvala mein Lieblingt
dobri ljudi kao ti prava su retkost,,


Re, tebi ce dusa goreti u paklu.
reanimator reanimator 15:56 03.11.2013

Re: ?

Re, tebi ce dusa goreti u paklu.

Warum??
laziiprevare laziiprevare 19:09 03.11.2013

Re: ?

veza sa tekstom ??

Moje osiguranje nije pokrivalo preglede u trudnoci pa je buduci muz sve morao iz svog dzepa da plati ( uz punu kesu vitamina za trudnice kao poklon).

Saznadosmo da ja moram nazad u Srbiju jer je za sklapanje braka neophodno imati vizu za vencanje i polozeni A1 nivo nemackog jezika u domovini.

Cekam vec cetiri meseca ... Srecna sam, tamo me ispituju kad i kako sam upoznala svog buduceg muza, kako mu se zovu mama i tata, sta se vidi s njegovog balkona, sta voli da jede i sl.

Zelela sam da trudnicke dane provodim sa muzem, i da zajedno idemo na preglede.

"Da trudničke dane provodite sa mužem" onemogućilo vam je što vi niste imali zdravstveno koje pokriva ginekologa (!?) i muž nije želeo da podigne kredit za te divne nemačke ginekologe koji imaju "bombonu za svakoga" ?

Nemačka administracija snosi dodatnu krivicu, da ste bili loši na testu, porodili bi ste se sigurno u Srbiji.

Samo zelim da odletim kod muza, i kod normalnih lekara, mislim u sebi.

Koliko su koštali ti pregledi kod ginekologa u Nemačkoj koji su vas naterali da ugrozite svesno život deteta i vaš život kod "nenormalnih lekara" ?

Kakav je tretamn trudnica u Nemačkoj koje ne mogu platiti preglede iz svoga džepa ili nemaju zadovoljavajuće osiguranje ?

Kakva je situacija sa sanitetom u takvim situacijama ?

Da li bi imali u sobi tv i kupatilo, da niste imali muža sa dobrim osiguranjem ?

Koje ste zdravstveno osiguranje koristili za plaćanje svih pregleda i skupo lečenje na klinici u Srbiji ?

Opet moram kod one grozne doktorke, da mi napise da mogu da letim u sedmom mesecu trudnoce jer na sajtu Jat-a je pisalo da moram da imam takav papir da bih letela.

Da li treba i za nemačke kompanije pregled "groznih doktora" i da li se to plaća ?

maksa83 maksa83 20:14 03.11.2013

Re: ?

reanimator
Re, tebi ce dusa goreti u paklu.

Warum??

Neće bre, ne brini. Ti si samo nekontrolisano human.

zilikaka zilikaka 20:22 03.11.2013

Re: Kristijan Golubović

Isuse, kak je ovo dirljivo!
taube taube 21:34 03.11.2013

Re: ?

maksa83

taube

maksa83alseloneJe l' baš moram, ili je ono, opcija?Eto ti, partizanen banditen pa nece da saradjuje. Jebu me ravničarski geni - opet!"Dođi Švabo ako smešU Srbiju da idešDa dobiješ tanjir supei kuglu u dupe"(tradicionalna vojvođanska, aj šit ju not, prenosi se s kolena na koleno kod mojih)veza sa tekstom ??Tuđenećemo - svojenedamo!Samo neki kao manje tihi revolt što oni tako dođu, pokupe šta 'oće, planinske vence iz Vojvodine (tako je nastao Tirol), ženske, šta im padne na pamet... pa, ne, stvarno, dokle više mi da im popravljamo rasu? Postoji crta koju moraš da povučeš, i kažeš - ovo je poslednja crta, razumeš? To znači da posle nje nema crta. Ne znam kako to drugačije da objasnim.

Ocekivala sam bolji odgovor od rasne teorije, i kradje planinskih venaca. Pogledajte istorijske knjige, i sta je sve ko kome tamo ukrao. Srbi uzeli Makedoniju od Vizantije. Rusi oteli mnogo sto sta u Aziji. Ovo su samo primeri. Opasno je igrati se istorijskim analogijama. Ne vredi vam mnogo da zivite kao da drugi svetski rat jos uvek traje. Bila sam u Berlinu, tamo vise nema onog zida. 21. vek je. Multikulturalnost posvuda, sirom planete.
Ovo vase -vise nema crta zvuci beskompromisno i ponosno. Postujem vas patriotski ponos, ali beskompromisnost ne mogu da odobrim.
taube taube 22:21 03.11.2013

Re: ?

laziiprevare
veza sa tekstom ??
Moje osiguranje nije pokrivalo preglede u trudnoci pa je buduci muz sve morao iz svog dzepa da plati ( uz punu kesu vitamina za trudnice kao poklon).Saznadosmo da ja moram nazad u Srbiju jer je za sklapanje braka neophodno imati vizu za vencanje i polozeni A1 nivo nemackog jezika u domovini.Cekam vec cetiri meseca ... Srecna sam, tamo me ispituju kad i kako sam upoznala svog buduceg muza, kako mu se zovu mama i tata, sta se vidi s njegovog balkona, sta voli da jede i sl.Zelela sam da trudnicke dane provodim sa muzem, i da zajedno idemo na preglede."Da trudničke dane provodite sa mužem" onemogućilo vam je što vi niste imali zdravstveno koje pokriva ginekologa (!?) i muž nije želeo da podigne kredit za te divne nemačke ginekologe koji imaju "bombonu za svakoga" ?Nemačka administracija snosi dodatnu krivicu, da ste bili loši na testu, porodili bi ste se sigurno u Srbiji.
Samo zelim da odletim kod muza, i kod normalnih lekara, mislim u sebi. Koliko su koštali ti pregledi kod ginekologa u Nemačkoj koji su vas naterali da ugrozite svesno život deteta i vaš život kod "nenormalnih lekara" ?Kakav je tretamn trudnica u Nemačkoj koje ne mogu platiti preglede iz svoga džepa ili nemaju zadovoljavajuće osiguranje ?Kakva je situacija sa sanitetom u takvim situacijama ? Da li bi imali u sobi tv i kupatilo, da niste imali muža sa dobrim osiguranjem ?Koje ste zdravstveno osiguranje koristili za plaćanje svih pregleda i skupo lečenje na klinici u Srbiji ?
Opet moram kod one grozne doktorke, da mi napise da mogu da letim u sedmom mesecu trudnoce jer na sajtu Jat-a je pisalo da moram da imam takav papir da bih letela.Da li treba i za nemačke kompanije pregled "groznih doktora" i da li se to plaća ?

Da trudnicke dane provodim sa muzem onemogucila me je administracija, jer cak i da sam imala zdravstveno osiguranje morala bih nazad po vizu za brak, i na kurs a1.
Nisam ugrozila zivot deteta , a ni svoj. Trudnoca je i pored problema bila in ordnung, prema misljenju i nemackih i srpskih lekara.

O cenama necu pisati, i ne znam kako se usudjujete ovde da me toliko ispitujete o privatnim stvarima. Tekst jeste lican ali neka granica privatnosti se mora postovati.
taube taube 22:25 03.11.2013

Re: ?

Blitzkrieg


veoma zabavno za blogerku baba od Loncara,
ali i ja se zabavljam, imam itisak da se iza tog nika krije mira markovic, cim se toliko smeje zapadu,,
barese barese 22:26 03.11.2013

Re: ?

"Da trudničke dane provodite sa mužem" onemogućilo vam je što vi niste imali zdravstveno koje pokriva ginekologa (!?) i muž nije želeo da podigne kredit za te divne nemačke ginekologe koji imaju "bombonu za svakoga" ?


Zapravo veca prepreka zajednickom zivotu je sigurno bila birokratska.

Razumem da ljudi cesto zele da organizuju vencanje u zemlji po svom izboru, ali ako niste EU drzavljanin, a zelite da emigrirate u EU, vi nemate taj luksuz. Odnosno, imate ga, ali morate biti spremni na tradicionalnu "ljubaznost" konzularnih odeljenja EU drzava. Uz to, Nemacka se trudi da smanji imigraciju. Danas je uz Dansku zemlja sa najvise izgubljenih procesa u Strazburu zbog krsenja evropskih imigracionih direktiva, kako odredaba o spajanju porodica, tako i onih o azilu. Nemacka recimo listom godinama odbija podnosioce zahteva za azil iz Iraka (jelte, ako su se oni povukli odatle, mora biti da je sigurno ), a ima slicnih odbijanja podnosioca zahteva iz Avganistana.

Nasuprot taubinom slucaju, vencanje u drzavi van EU, pa onda podnosenje zahteva za vizu za spajanje porodice, podrazumeva da je cak moguce uci u EU npr. u slucaju gubitka pasosa:


* No-cost, easy, fast issue of visas
* Easy right to stay for up to 90 days if so desired. EU citizens and their non-EU family can work if desired in this period, or play.
* Easy right to stay longer if the EU citizen is working, is a student, or has medical insurance and is self sufficient
* Permanent residence after 5 years
* Right of facilitated entry if passports have been lost, or if a visa has not been obtained
* Applications can only be turned down in three limited circumstances (public health, public policy, national security), or when a marriage is determined to be fraudulent. Reasons for refusal must be spelled out in detail and there is a right of appeal.
* EU citizens and their non-EU family members can not legally be treated differently than citizens of their EU host country
taube taube 22:28 03.11.2013

Re: ?

alselone
Je l' baš moram, ili je ono, opcija?Eto ti, partizanen banditen pa nece da saradjuje.

jos uvek zivite u pradavnoj seriji Otpisani, nedostaje vam gegensatz - kako se banditi usudjuju da napadaju vojsku Vermahta? e, sad je dijalog kompletan, nemojte biti nedoreceni
taube taube 22:31 03.11.2013

Re: ?

maksa83

reanimator
Re, tebi ce dusa goreti u paklu.Warum?? Neće bre, ne brini. Ti si samo nekntrolisano human.

i golubovic na blogu kao argument, bolje od ovoga ne moze zar takvi likovi jos uvek zasluzuju prostor u novinskim clancima?
taube taube 22:39 03.11.2013

Re: ?

barese
"Da trudničke dane provodite sa mužem" onemogućilo vam je što vi niste imali zdravstveno koje pokriva ginekologa (!?) i muž nije želeo da podigne kredit za te divne nemačke ginekologe koji imaju "bombonu za svakoga" ?Zapravo veca prepreka zajednickom zivotu je sigurno bila birokratska.Razumem da ljudi cesto zele da organizuju vencanje u zemlji po svom izboru, ali ako niste EU drzavljanin, a zelite da emigrirate u EU, vi nemate taj luksuz. Odnosno, imate ga, ali morate biti spremni na tradicionalnu "ljubaznost" konzularnih odeljenja EU drzava. Uz to, Nemacka se trudi da smanji imigraciju. Danas je uz Dansku zemlja sa najvise izgubljenih procesa u Strazburu zbog krsenja evropskih imigracionih direktiva, kako odredaba o spajanju porodica, tako i onih o azilu. Nemacka recimo listom godinama odbija podnosioce zahteva za azil iz Iraka (jelte, ako su se oni povukli odatle, mora biti da je sigurno ), a ima slicnih odbijanja podnosioca zahteva iz Avganistana.Nasuprot taubinom slucaju, vencanje u drzavi van EU, pa onda podnosenje zahteva za vizu za spajanje porodice, podrazumeva da je cak moguce uci u EU npr. u slucaju gubitka pasosa:
* No-cost, easy, fast issue of visas* Easy right to stay for up to 90 days if so desired. EU citizens and their non-EU family can work if desired in this period, or play.* Easy right to stay longer if the EU citizen is working, is a student, or has medical insurance and is self sufficient* Permanent residence after 5 years* Right of facilitated entry if passports have been lost, or if a visa has not been obtained*
Applicationscan only be turned down in three limited circumstances (public health, public policy, national security), or when a marriage is determined to be fraudulent. Reasons for refusal must be spelled out in detail and there is a right of appeal.* EU citizens and their non-EU family members can not legally be treated differently than citizens of their EU host country

Ovo je tacno. Nemacka ne zeli vise toliko stranaca, vec ih ima previse. Srbija ima peh jer nije u EU i zato apliciranje za vizu je jos vise otezano. U pravu ste, problem je bio vecim delom birokratske prirode.
laziiprevare laziiprevare 01:26 04.11.2013

Re: ?

O cenama necu pisati, i ne znam kako se usudjujete ovde da me toliko ispitujete o privatnim stvarima. Tekst jeste lican ali neka granica privatnosti se mora postovati.

Za privatnost se žali imigracionom, koji te izrešetao pitanjima jer si začela "brzinom svetlosti", a muž ti je mogao platiti privatnu kliniku u Beogradu ako si htela nivo kao u Nemačkoj.

Skupe su "besplatne bombone" (ili vitamini ako lepše zvuči) kod nemačkih ginekologa, čak i kada je natalitet nemačke nacije u pitanju.

barese

Nije loše za pojašnjenje o nemačkoj (EU) birokraciji, ako je to problem.

Samo želim da odletim kod muža, i kod normalnih lekara ... Da, imala je pacijenta , ali je i pored toga mogla da me primi preko reda, ili je ta pacijentkinja mogla da me pusti jer nije bila u stanju u kojem sam se ja nalazila ...Pa, zar nigde moja ćerka u ovoj državi da nema sreće? ... Ta žena, više i ne mogu da je nazovem doktorkom … Opet moram kod one grozne doktorke ... U sobi sam imala tv, i kupatilo.


Ne pomažu tu šetnje Bodenskim jezerom.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:41 04.11.2013

Re: ?

veoma zabavno za blogerku baba od Loncara

baba ti keva. ovo mogu i na nemačkom da ti kažem, samo ćeš morati da mi platiš privatan čas.
ali i ja se zabavljam, imam itisak da se iza tog nika krije mira markovic, cim se toliko smeje zapadu

tačno, provalila si me. a iz tvog nika se krije rođeni brat srđana kusovca.
taube taube 07:43 04.11.2013

Re: ?

BebaOdLonchara
veoma zabavno za blogerku baba od Loncarababa ti keva. ovo mogu i na nemačkom da ti kažem, samo ćeš morati da mi platiš privatan čas.
ali i ja se zabavljam, imam itisak da se iza tog nika krije mira markovic, cim se toliko smeje zapadutačno, provalila si me. a iz tvog nika se krije rođeni brat srđana kusovca.

moja keva jeste baba, ima tri prelepe unuke, a za tebe ne znam jel si baba ili samo baba? i ne znam ko je kusovac srdjan, moracu da izguglam kasnije, nismo svi sveznajuci kao ti,

videh..slobodnaevropa i sl. ako vam je to asocija cija na mene ok. za vas jedan video kao pokusaj pomirenja ako je moguce..
taube taube 08:05 04.11.2013

Re: ?

laziiprevare
O cenama necu pisati, i ne znam kako se usudjujete ovde da me toliko ispitujete o privatnim stvarima. Tekst jeste lican ali neka granica privatnosti se mora postovati.Za privatnost se žali imigracionom, koji te izrešetao pitanjima jer si začela "brzinom svetlosti", a muž ti je mogao platiti privatnu kliniku u Beogradu ako si htela nivo kao u Nemačkoj.Skupe su "besplatne bombone" (ili vitamini ako lepše zvuči) kod nemačkih ginekologa, čak i kada je natalitet nemačke nacije u pitanju.
bareseNije loše za pojašnjenje o nemačkoj (EU) birokraciji, ako je to problem.
Samo želim da odletim kod muža, i kod normalnih lekara ... Da, imala je pacijenta , ali je i pored toga mogla da me primi preko reda, ili je ta pacijentkinja mogla da me pusti jer nije bila u stanju u kojem sam se ja nalazila ...Pa, zar nigde moja ćerka u ovoj državi da nema sreće? ... Ta žena, više i ne mogu da je nazovem doktorkom … Opet moram kod one grozne doktorke ... U sobi sam imala tv, i kupatilo. Ne pomažu tu šetnje Bodenskim jezerom.

imigracionom sam morala da kazem, vama ne moram!
reci cu samo onoliko koliko zelim, ne bih da potpuno ostanete bez odgovora,

u to vreme, muz iz odredjenih razloga ( opet privatna stvar ) nije mogao da plati i srpske privatne lekare, mozda bi mi kod njih bilo bolje, mozda ne bi, ko to zna, a zacela sam ba6s onda kad je trebalo da zacnem, i pomazu setnje bodenskim jezerom, priroda uvek pomogne da se zaboravi drskost i surovost birokratije i svega loseg u obe mi mile drzave.
alselone alselone 08:19 04.11.2013

Re: ?

pomazu setnje bodenskim jezerom,


Au sine, cero, toliko srece sto se setas pored jezera, jedes u restoranima i ides u solarijum nikad nisam video. Zitoradja, a?
freehand freehand 09:17 04.11.2013

Re: ?

i pomazu setnje bodenskim jezerom, priroda uvek pomogne da se zaboravi drskost i surovost birokratije i svega loseg u obe mi mile drzave.

E, a jel tajna gde si pored Bodenskog jezera šetala? Sa koje strane?
Da se podsetim samo, mada ja od silnih šetnji nisam uspeo da začnem.
taube taube 09:18 04.11.2013

Re: ?

alselone
pomazu setnje bodenskim jezerom, Au sine, cero, toliko srece sto se setas pored jezera, jedes u restoranima i ides u solarijum nikad nisam video. Zitoradja, a?


cero, sine, bila bih neizmerno srecna da i ti budes srecan, ne brini, sve ce biti bolje, doci ce dan kad neces biti ovoliko besan i nezadovoljan i zbog toga omalovazavati ceo svet

alselone alselone 09:20 04.11.2013

Re: ?


Neko voli ono
neko voli ovo
a ja i ti mali
uvek nesto novo

Coca Cola, Marlboro
Suzuki diskoteke gitare Buzuki
to je zivot to nije reklama
nikom nije lepse nego nama


taube taube 09:42 04.11.2013

Re: ?

sine, cero, toliko srece sto se setas pored jezera, jedes u restoranima i ides u solarijum nikad nisam video. Zitoradja, a?

naprotiv, rodjena u bg, tivela u bg, studirala u bg, ali pravu istinsku ljubav nisam imala, nije je bilo tako lako naci u tom bg-u, sad sam srecna jer imam ljubav iskrenu, i zadovoljna sam i sitnicama u nemackoj a i u srbiji kad sam s muzem i cerkom, bodensko jezero ili oplenac, etno selo, vrnjacka banja ili berlin svejedno je kad imam njih dvoje pored sebe ,,

taube taube 09:46 04.11.2013

Re: ?

freehand
i pomazu setnje bodenskim jezerom, priroda uvek pomogne da se zaboravi drskost i surovost birokratije i svega loseg u obe mi mile drzave.E, a jel tajna gde si pored Bodenskog jezera šetala? Sa koje strane?Da se podsetim samo, mada ja od silnih šetnji nisam uspeo da začnem.

konstanz, radolfzell, ludwigshafen..

zacnite sada ako niste mogli tada

was wir suchen , sind wir - ono sto trazimo, to smo!
taube taube 09:48 04.11.2013

Re: ?

alselone
Neko voli ononeko voli ovoa ja i ti maliuvek nesto novoCoca Cola, MarlboroSuzuki diskoteke gitare Buzukito je zivot to nije reklamanikom nije lepse nego nama

zbog ovakvih pesama sam pobegla iz srbije, necu otvarati video, a vi uzivajte,
freehand freehand 10:11 04.11.2013

Re: ?

konstanz, radolfzell, ludwigshafen..

Lep kraj. Prošetaj do Afenberga, doživljaj je.
I kako se zvaše ono praistorijsko ribarsko selo? Bila si tamo?

zacnite sada ako niste mogli tada

Pa nisam ja kišna glista, draga Taube!
taube taube 12:05 04.11.2013

Re: ?

freehand
konstanz, radolfzell, ludwigshafen..Lep kraj. Prošetaj do Afenberga, doživljaj je. I kako se zvaše ono praistorijsko ribarsko selo? Bila si tamo?
zacnite sada ako niste mogli tadaPa nisam ja kišna glista, draga Taube!

Afenberg mi je u planu , bila sam u Salemu, nedaleko od Afenberga.

Za ribarsko selo ne znam, ali raspitacu se

niste kisna glista, ali ne znam sta tacno zelite, uostalom verovatno vec imate dete ili decu
freehand freehand 12:07 04.11.2013

Re: ?

niste kisna glista, ali znam sta tacno zelite,

Bože, pa nisam ja takav!
taube taube 12:12 04.11.2013

Re: ?

freehand
niste kisna glista, ali znam sta tacno zelite,Bože, pa nisam ja takav!

htedoh reci - ne znam tacno sta zelite, ali brzi ste od mojih misli i brzine kojom unosim izmene kad nesto pogresim



für erholung
freehand freehand 12:17 04.11.2013

Re: ?

ali brzi ste od mojih misli i brzine kojom unosim izmene kad nesto pogresim

Moja bračna sreća počiva na činjenici da sam ipak daleko iza brzine svetlosti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:54 04.11.2013

Re: ?

naprotiv, rodjena u bg, tivela u bg, studirala u bg,


Tooo sestro!

Ajd sad nek se jave ovi BeograDŽani s pričom o plavoj krvi beogradskoj.

Hajte da vas vidim
maksa83 maksa83 17:56 04.11.2013

Re: ?

Ajd sad nek se jave ovi BeograDŽani s pričom o plavoj krvi beogradskoj.

Dajmo ljudi malo reda, da ne skačemo s teme na temu, evo otvorio sam dole Četnici vs Partizani raspravu sakrivenu u poetsko veče, ali se nadam još uvek da će pravi ljubitelji uhvatiti nit...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:04 04.11.2013

Re: ?

Dajmo ljudi malo reda, da ne skačemo s teme na temu, evo otvorio sam dole Četnici vs Partizani


Pa što ne kažeš, bre.

Sad ću ja.
Nego, jel Karagaća tu, ako jeste ja se ne javljam dojk ne budem siguran da je Predator u blizini :)
alselone alselone 18:05 04.11.2013

Re: ?

predatortz predatortz 18:09 04.11.2013

Re: ?

Nego, jel Karagaća tu, ako jeste ja se ne javljam dojk ne budem siguran da je Predator u blizini :)


Odavno ja držim na oku ovog Maksu!
Komunista, ali dobar čovek...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:17 04.11.2013

Re: ?

Odavno ja držim na oku ovog Maksu!
Komunista, ali dobar čovek..


Smekšao si Pred, **čko!
Ne biva to.

A dok ne ustanovimo da li je Maksa komunista ili je dobar čovek, ipak ga ti drži na oku (ili na nišanu možda, a) a ja odoh da vidim šta je to pisao o slavnim srpskim junacima :)


alselone alselone 11:06 03.11.2013

Ovo je blago

Sada sam deo Istoka na Zapadu, a deo Zapada je u meni. Postali smo celina!
myredneckself myredneckself 11:17 03.11.2013

Re: Ovo je blago

Sada sam deo Istoka na Zapadu...

„ Ne brini se sine, nece majka da se plasi, uskoro letimo kod tate „.


E moja taube, vidi se, khmm...Istok. Nikad Srbija iz tebe izaći neće.

Leu zoveš sine!
alselone alselone 11:34 03.11.2013

Re: Ovo je blago

myredneckself


Nezvanicno saznajemo da je Mirjam dozivela izliv patetike na mozak posto je procitala narecenu recenicu i sad komunicira treptanjem. Bosiljcic presao na dop.
taube taube 13:06 03.11.2013

Re: Ovo je blago

myredneckself
Sada sam deo Istoka na Zapadu...
„ Ne brini se sine, nece majka da se plasi, uskoro letimo kod tate „.E moja taube, vidi se, khmm...Istok. Nikad Srbija iz tebe izaći neće. Leu zoveš sine!


moja draga myredneckself, ocekivala sam osvrt na moje oslovljavanje cerke.
ja i ne zelim da Srbija izadje iz mene, tacnije, zelim da ono sto je u Srbiji lepo i dobro ostane deo mene jer ja sam deo Istoka ..

smatram da oslovljavanje cerke recju sine nosi u sebi neznost i toplinu. tako je mene moja majka zvala. Leu zovem jos i - mila kceri, mila devojcice, sunce nad suncima i sl.

i, repertoar nemackih reci je tu , nemacki jezik obiluje predivnim deminuitivima , od die Maus - mausi, mäuslein, od der hase - häselein, od baby - babylein, tako da je moja Lea i mamas mausi, mamas Sonne, sonneschein, liebling i sl.

istok i zapad se preplicu, stapaju i cine me jednom celinom
blogovatelj blogovatelj 16:22 03.11.2013

Re: Ovo je blago

Ovo je blago


Tako svetosavski receno.

Черевићан Черевићан 12:04 03.11.2013

гу, гу

гледам данас у градскоме парку
Он и Она, трудна, где се љубе
младост, нада, живот нов чекају
алал Вам за састав, гђо taube
taube taube 22:42 03.11.2013

Re: гу, гу

Черевићан
гледам данас у градскоме паркуОн и Она, трудна, где се љубемладост, нада, живот нов чекајуалал Вам за састав, гђо taube

bas mi je drago sto vam se moj sastav sviodja, i sto ste ga bas tom recju nazvali-i naslov komentara mi se dopada - sta ima lepse od gugutanja i od ljubavi? nista.
zilikaka zilikaka 12:15 03.11.2013

16

Preko trnja do zvezda! Na dnu, pa na visini.


angie01 angie01 13:46 03.11.2013

liebe Mutter,

,
maksa83 maksa83 13:50 03.11.2013

Re: liebe Mutter,

.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:52 03.11.2013

Re: liebe Mutter,

obožavam ovog maksu!! :))))))))))))
reanimator reanimator 13:54 03.11.2013

Re: liebe Mutter,

angie01 angie01 13:54 03.11.2013

Re: liebe Mutter,

maksa83


ti si meni fakat drag bloger, najvise, jer cenim duhovitost, al ovo niti je smesno, niti mu je tu mesto, akomerazumes, vise lici na rezultat poriva nekih drugih blogera, koji su se ovde veoma slicno oglasili.
maksa83 maksa83 13:56 03.11.2013

Re: liebe Mutter,

ti si meni fakat drag bloger, najvise, jer cenim duhovitost, al ovo niti je smesno, niti mu je tu mesto, akomerazumes, vise lici na rezultat poriva nekih drugih blogera, koji su se ovde veoma slicno oglasili.

endži, uzvraćam naklonost, ali ja na liebe mutter imam samo tu jednu asocijaciju, šta da joj (asocijaciji) radim. Ti je slobodno razveži od tvog teksta i veži je za subject.

Ako ti sad još jednom kažeš "meni taj Heino smeta" (a bio velika zvezda u Austriji onomad) ja ću da obrišem.
angie01 angie01 14:04 03.11.2013

Re: liebe Mutter,

ja ću da obrišem.


ne, ja cu da obrisem svoj komentar, jer je suvise intiman i sadrzi za mene veoma bolna secanja, da bi na njega kacio ovakve stvari, koje su, kako vidim, odusevile sitne, zlobne dusice, koje valjda bolje razumeju tu vrstu odnosa u komunikaciji od mene, koja se eto jos uvek drzi toga, da postoje razlike u tretiranju i neka uvazavanja.
maksa83 maksa83 14:06 03.11.2013

Re: liebe Mutter,

ne, ja cu da obrisem svoj komentar, jer je suvise intiman i sadrzi za mene veoma bolna secanja, da bi na njega kacio ovakve stvari, koje su, kako vidim, odusevile sitne, zlobne dusice, koje valjda bolje razumeju tu vrstu odnosa u komunikaciji od mene, koja se eto jos uvek drzi toga, da postoje razlike u tretiranju i neka uvazavanja.

Pa, nemoj, evo ja ću moj. Ti si tvoj prva okačila, ako se osećaš povređeno to je sasvim validna primedba i ja je poštujem.
reanimator reanimator 14:25 03.11.2013

Re: liebe Mutter,

ne, ja cu da obrisem svoj komentar, jer je suvise intiman i sadrzi za mene veoma bolna secanja, da bi na njega kacio ovakve stvari, koje su, kako vidim, odusevile sitne, zlobne dusice, koje valjda bolje razumeju tu vrstu odnosa u komunikaciji od mene, koja se eto jos uvek drzi toga, da postoje razlike u tretiranju i neka uvazavanja.

Sestro, ozbiljnija si od onog predsednikovog savetnika
blogovatelj blogovatelj 16:25 03.11.2013

Re: liebe Mutter,

Sestro, ozbiljnija si od onog predsednikovog savetnika


Krla?
taube taube 09:23 04.11.2013

Re: 16

zilikaka
Preko trnja do zvezda! Na dnu, pa na visini.

freehand freehand 15:10 03.11.2013

A šta kaže

... Krkar?!
Mislim, jel njega neko obavestio?
cassiopeia cassiopeia 15:13 03.11.2013

...


U čemu je fora sa ovim blogom?

Zaokružite ponuđeno:

1. Zajebavati gošću, autorku teksta
2. Malo se šegačiti a u stvari zajebavati gošću, autorku teksta
freehand freehand 15:16 03.11.2013

Re: ...

1. Zajebavati gošću, autorku teksta
2. Malo se šegačiti a u stvari zajebavati gošću, autorku teksta

Ja imam ozbiljnu dilemu ko tu koga zajebava. al stvarno.
cassiopeia cassiopeia 15:21 03.11.2013

Re: ...

freehand
Ja imam ozbiljnu dilemu ko tu koga zajebava. al stvarno.


Pa svakako jeste stvar lične procene. Ja napisah kako meni izgleda.

Mogu ja naširoko šta mislim o njenom stilu pisanja, životnim stavovima...ali ja zapravo ovu osobu ne poznajem da bi sve što ona napiše uzimala zdravo za gotovo.
freehand freehand 15:23 03.11.2013

Re: ...

ali ja zapravo ovu osobu ne poznajem da bi sve što ona napiše uzimala zdravo za gotovo.

O tome govorim.
Eh, šta ti je "život"...
zilikaka zilikaka 15:26 03.11.2013

Re: ...

ali ja zapravo ovu osobu ne poznajem da bi sve što ona napiše uzimala zdravo za gotovo.

O tome govorim.


Opet, jedna je Đina.

valjda.
reanimator reanimator 15:27 03.11.2013

Re: ...

cassiopeia

U čemu je fora sa ovim blogom?

Zaokružite ponuđeno:

1. Zajebavati gošću, autorku teksta
2. Malo se šegačiti a u stvari zajebavati gošću, autorku teksta

Ne sudi im prestrogo, ljudi su pod pritiskom teškog vremena u kome živimo. Bolje da im ventil bude blog, nego da krenu da otimaju po prodavnicama i uzimaju taoce
maksa83 maksa83 15:29 03.11.2013

Re: ...

Opet, jedna je Đina.

Postoji samo jedna Đina na svetu. Jedna Đina sa puno lica (i isto toliko puta dva sisa - to je mali trik koji ja zovem matematika).
freehand freehand 15:29 03.11.2013

Re: ...

nego da krenu da otimaju po prodavnicama i uzimaju taoce

... po porodilištima i stranim ambadsadama.
reanimator reanimator 15:32 03.11.2013

Re: ...

po porodilištima i stranim ambadsadama.

Ni vandali više nisu kao što su nekada bili. Uvek sam cenio "korejski student" stajl. Ovo danas više nema nikakvog smisla
taube taube 22:47 03.11.2013

Re: ...

cassiopeia
U čemu je fora sa ovim blogom?Zaokružite ponuđeno:1. Zajebavati gošću, autorku teksta2. Malo se šegačiti a u stvari zajebavati gošću, autorku teksta

mogu da zaokruzim i 1 i 2, fora je da me zajebavaju, a to pravdaju zezanjem, eto malo su se zezali i nasmejali. pocecu takve komentare da tumacim zaviscu jer zivim u eu, a oni o eu mogu samo da sanjaju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 03.11.2013

Re: ...

pocecu takve komentare da tumacim zaviscu jer zivim u eu, a oni o eu mogu samo da sanjaju.


A da ipak umesto toga počneš da razmišljaš o sebi i svom pisanju ovde?
Ovi ti najdobronamernije kažem.
taube taube 23:07 03.11.2013

Re: ...

Mogu ja naširoko šta mislim o njenom stilu pisanja, životnim stavovima...

mozete slobodno napisati sta mislite o mom stilu pisanja i zivotnim stavovima, verujem da mislite sve najgore ali bar mi to necete saopstiti kroz vredjanje i zato vas pozivam da mi napisete,
alselone alselone 23:10 03.11.2013

Re: ...

hoochie coochie man
pocecu takve komentare da tumacim zaviscu jer zivim u eu, a oni o eu mogu samo da sanjaju.


A da ipak umesto toga počneš da razmišljaš o sebi i svom pisanju ovde?
Ovi ti najdobronamernije kažem.

Gle ovog ljubomorka. Pusti gospodju da pise kako voli. Ja verujem da bi ovde bilo puno tuznih ljudi kada bi promenila stil i prestala da bude svoja.
taube taube 23:10 03.11.2013

Re: ...

hoochie coochie man
pocecu takve komentare da tumacim zaviscu jer zivim u eu, a oni o eu mogu samo da sanjaju.A da ipak umesto toga počneš da razmišljaš o sebi i svom pisanju ovde?Ovi ti najdobronamernije kažem.

a sta sam to toliko lose napisala?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:14 03.11.2013

Re: ...

Gle ovog ljubomorka. Pusti gospodju da pise kako voli. Ja verujem da bi ovde bilo puno tuznih ljudi kada bi promenila stil i prestala da bude svoja.


Izvini, ne znam šta mi bi
Trenutak slabosti, neće se ponoviti :)
taube taube 23:15 03.11.2013

Re: ...

freehand
1. Zajebavati gošću, autorku teksta2. Malo se šegačiti a u stvari zajebavati gošću, autorku tekstaJa imam ozbiljnu dilemu ko tu koga zajebava. al stvarno.

freehand, zar vas neko moze da zajebava , odbijam u to da poverujem
freehand freehand 23:15 03.11.2013

Re: ...

taube
hoochie coochie man
pocecu takve komentare da tumacim zaviscu jer zivim u eu, a oni o eu mogu samo da sanjaju.A da ipak umesto toga počneš da razmišljaš o sebi i svom pisanju ovde?Ovi ti najdobronamernije kažem.

a sta sam to toliko lose napisala?

aj pusti ga, bre. Smara Lukasa za neki softver koji može da uhvati skrinštoove akcija koje se zbivaju brzinom svetlosti pa je sav nervozan ko vombat u teranju što mu niko ne izlazi u susret.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:18 03.11.2013

Re: ...

a sta sam to toliko lose napisala?


Pa ne znam baš da li je termim loše najadekvatniji.
U svakom slučaju to ne može da stane u jednu reč.

Vidiš bre da se als buni, ne smem da ti kažem :)
ps,
Ajd da sačekamo da als zaspi

edit
I fri, i fri :)
freehand freehand 00:02 04.11.2013

Re: ...

taube
freehand
1. Zajebavati gošću, autorku teksta2. Malo se šegačiti a u stvari zajebavati gošću, autorku tekstaJa imam ozbiljnu dilemu ko tu koga zajebava. al stvarno.

freehand, zar vas neko moze da zajebava , odbijam u to da poverujem

Eh, meine Taube weisse... Svašta meni rade.
Nego, ta televizija u bolničkoj sobi - jel bilo "Sulejmana"? Makar i sa nemačkom nadsinhronizacijom?
laziiprevare laziiprevare 02:07 04.11.2013

Re: ...

Nego, ta televizija u bolničkoj sobi - jel bilo "Sulejmana"? Makar i sa nemačkom nadsinhronizacijom?

taube taube 07:47 04.11.2013

Re: ...

laziiprevare
Nego, ta televizija u bolničkoj sobi - jel bilo "Sulejmana"? Makar i sa nemačkom nadsinhronizacijom?

taman posla, nema turskih serija na tv-u, ali ima turaka na ulicama i u kebab radnjama, nisu mi nedostajali na tv - u, mislim na tv serije, a ima turskih tv voditelja, rodjeni su ovde, govore savrsenim akcentom i vrlo su zabavni i popularni, bulant cejlan na pr. je super voditelj i zabavljac


bilo je na tv-u otprilike ovako nesto, pravi deutsch relax
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:15 04.11.2013

Re: ...

nema turskih serija na tv-u

sredinom 2000tih (kad sam ja tamo živela) TV Das Erste je prikazivala jednu od aktuelnih turskih serija, i to na turskom.
taube taube 12:21 04.11.2013

Re: ...

BebaOdLonchara
nema turskih serija na tv-usredinom 2000tih (kad sam ja tamo živela) TV Das Erste je prikazivala jednu od aktuelnih turskih serija, i to na turskom.

sad ih vise nema, nijedne bas, aktuelni su miami csi, two and a half man, the big bang theory, navy csi, i njihove alarm für cobra 11, gute zeite schlechte zeite i sl.
vremena se menjaju
iqiqiq iqiqiq 15:51 03.11.2013

Taube

Znaš onu čuvenu "svako iskustvo te čini jačom". Verujem u celu tvoju priču i znam jednu sličnu koja se završila tragičnim ishodom.
Neka si je podelila sa nama. Ono što većinu boli kada neko iz inostranstva piše je kritika koju teško podnosimo.

Nije u zdravstvu sve idealno, daleko od toga, ali je najopasnije što su ljudi izgubili ljudske obrise. Koliko puta pokušam da se uživim u ulogu te lekarke ili medicinskih sestara, male su im plate, ne biraju oni pacijente (ima nas stvarno svakakvih), uslovi su im nikakvi, oprema, higijena, pravilnici, teške godine, mnogo teških godina...

Ono što vidim a što jeste nemoć je činjenica da će se frustracije uvek plasirati na onome ko je najmanje kriv. Neki huligani mlate vozače autobusa, putnici udaraju laktovima u bubrege one pored njih u gradskom prevozu, a niko ne sedne, savije tabak i napiše "treba nam više autobusa, treba nam red vožnje koji se poštuje, treba nam..."

Dakle ta doktorka, te medicinske sestre nisu savile tabak i tražile rešenja za dugogodišnje probleme, nego si im ti zapala za oko, ako su još saznale da si udata za stranca, moguće da je proradila i zavist pa si im još više trn u oku "što troši nama ovde vreme, kada se već dobro udala". Možda da si im ispričala priču oko papira, možda bi se i sažalile, pa bile ljubaznije, a možda i ne bi "e tako joj i treba kada se udala za te agresore"

Tako da nije loše razumeti, dobro je preživeti sve to, a još ako možeš da prihvatiš da ima i dobrih i loših stvari u zemlji iz koje si otišla, onda misli samo na one dobre i lepe, a ove loše probaj da zaboraviš.
taube taube 22:49 03.11.2013

Re: Taube

iqiqiq
Znaš onu čuvenu "svako iskustvo te čini jačom". Verujem u celu tvoju priču i znam jednu sličnu koja se završila tragičnim ishodom. Neka si je podelila sa nama. Ono što većinu boli kada neko iz inostranstva piše je kritika koju teško podnosimo.Nije u zdravstvu sve idealno, daleko od toga, ali je najopasnije što su ljudi izgubili ljudske obrise. Koliko puta pokušam da se uživim u ulogu te lekarke ili medicinskih sestara, male su im plate, ne biraju oni pacijente (ima nas stvarno svakakvih), uslovi su im nikakvi, oprema, higijena, pravilnici, teške godine, mnogo teških godina...Ono što vidim a što jeste nemoć je činjenica da će se frustracije uvek plasirati na onome ko je najmanje kriv. Neki huligani mlate vozače autobusa, putnici udaraju laktovima u bubrege one pored njih u gradskom prevozu, a niko ne sedne, savije tabak i napiše "treba nam više autobusa, treba nam red vožnje koji se poštuje, treba nam..."Dakle ta doktorka, te medicinske sestre nisu savile tabak i tražile rešenja za dugogodišnje probleme, nego si im ti zapala za oko, ako su još saznale da si udata za stranca, moguće da je proradila i zavist pa si im još više trn u oku "što troši nama ovde vreme, kada se već dobro udala". Možda da si im ispričala priču oko papira, možda bi se i sažalile, pa bile ljubaznije, a možda i ne bi "e tako joj i treba kada se udala za te agresore"Tako da nije loše razumeti, dobro je preživeti sve to, a još ako možeš da prihvatiš da ima i dobrih i loših stvari u zemlji iz koje si otišla, onda misli samo na one dobre i lepe, a ove loše probaj da zaboraviš.

hvala na predivnom komentaru, potpuno ste me razumeli.i sve ste ispravno, i trezveno protumacili, hvala jos jednom.
iqiqiq iqiqiq 22:10 04.11.2013

Re: Taube

blogovatelj blogovatelj 16:30 03.11.2013

Ko te ispitivao?

tamo me ispituju kad i kako sam upoznala svog buduceg muza, kako mu se zovu mama i tata, sta se vidi s njegovog balkona, sta voli da jede i sl.


Major Kriger?
taube taube 22:52 03.11.2013

Re: Ko te ispitivao?

blogovatelj
tamo me ispituju kad i kako sam upoznala svog buduceg muza, kako mu se zovu mama i tata, sta se vidi s njegovog balkona, sta voli da jede i sl.Major Kriger?

ma kakvi, helmut kol licno
ocajna_domacica.65 ocajna_domacica.65 17:19 03.11.2013

...

Од оваквих аждаја у белим мантилима и малтретирања спасило ме је то што ми је докторка која ми је водила све три трудноће била ујна. Какао бих се провела у другом случају могу само да замислим.
Када сам у другој трудноћи ишла на испитивање плодове воде у Нови Сад, неколико сестара ме у ходнику онако карактеристичним повишеним тоном питало:
''Ко је Вас послао овде?''
Шустер, долазило ми је да дрекнем. Генерално су имале став да лекари у прованси немају појма шта раде и да их непотребно затрпавају послом.

Препорука

Не знам зашто су се појавила два идентична коментара
taube taube 22:54 03.11.2013

Re: ...

ocajna_domacica.65
Од оваквих аждаја у белим мантилима и малтретирања спасило ме је то што ми је докторка која ми је водила све три трудноће била ујна. Какао бих се провела у другом случају могу само да замислим. Када сам у другој трудноћи ишла на испитивање плодове воде у Нови Сад, неколико сестара ме у ходнику онако карактеристичним повишеним тоном питало:''Ко је Вас послао овде?''Шустер, долазило ми је да дрекнем. Генерално су имале став да лекари у прованси немају појма шта раде и да их непотребно затрпавају послом. Препорука Не знам зашто су се појавила два идентична коментара

hvala na komentaru. potpuno vas razumem.upravo je tako u srpskom zdravstvu kako ste i vi opisali.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:45 03.11.2013

.

nego,re

priznaj,
ko ti je od ove dvojice draži? sad makar smemo da se zezamo;


(tipujem na kasalicu)


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana