Molba političkoj eliti

Vlasta RSS / 22.02.2008. u 10:41

 

 

 

Poštovani predstavnici vlasti,

Obraćam Vam se kao građanka Srbije i učiniću to srpskim jezikom, jednostavno. Imam četrdeset godina. Udata sam, imam malo dete, radim. Nisam član niti jedne stranke i nikada nisam bila. U životu sam imala neke nerealne i neke realne strahove. Ovo što sada osećam zbog kvara na vašem političkom kompasu je realan strah. Osećaju ga mnogi, samo ne znaju kako da vam kažu. Osećaju ga čak i mnogi od onih 350 hiljada sa mitinga.Čega se bojim?

Ja se bojim kada vidim da srednjoškolci, studenti, doterane devojčice, mladost Srbije horski ponavlja ono «Ubi, zakolji...». Ponovno ispoljavanje takvih osećanja vrlo je daleko od ideje da smo na putu izgradnje građanskog društva.

Kažete da ste imali nameru da pošaljete svetu poruku o tome šta Srbija misli o otuđenju dela teritorije i kažete da ste želeli da to učinite na miran način. Pa, ne znam kako da vam kažem, ali nije baš tako izgledalo. Morali ste računati na ovo i bolje obezbediti Beograd. Neko je izgoreo u onoj ambasadi, a deca koja organizovano stigoše u Beograd divljaju i kradu, ruše i pale. I vaše policijske snage sinoć su bile vaša žrtva.

Kažete da ćete se za Kosovo boriti diplomatijom. To činite tako što povlačite naše diplomatske predstavnike. I šta želite da postignete najnovijom programskom koncepcijom RTS-a? Koja to osećanja želite da probudite u ljudima kada im, kao i devedesetih, puštate «Marš na Drinu» i, koliko čujem, izbacujete filmove američke proizvodnje? Šta želite da poručite ponavljanjem da su nam uzeli Kosovo i da ga moramo vratiti? Kako ćemo da ga vratimo?

Gospodo u vlasti i opoziciji,

nemojte se šaliti. Ovde morate podvući crtu . Ako ne promenite kurs, desiće nam se najgori scenario. Ode Srbija u nove sukobe, a nove hiljade i hiljade građana Srbije u nove iseljeničke avanture. Kosovo ste izgubili. Da li zaista očekujete da ćete ga vratiti? Čemu nove žrtve kada će za deset godina, ulaskom u Evropu, granice iovako biti samo forma?

I na kraju, budite realni. Srbija sa Kosovom, sa belom kugom u Srbiji, a sasvim finim natalitetom Albanaca na Kosovu, za istih deset godina, bila bi zemlja sa većinskim albanskim stanovništvom.



Komentari (47)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 10:45 22.02.2008

Odlično primećeno

I na kraju, budite realni. Srbija sa Kosovom, sa belom kugom u Srbiji, a sasvim finim natalitetom Albanaca na Kosovu, za istih deset godina, bila bi zemlja sa većinskim albanskim stanovništvom.


veoma me je nerviralo što se u svim onim lamentiranjima oko 17.februara ovaj podatak elegantno zaobilazio.
Srpska vlast mi izgleda kao sujetni lekar koji pokušava da izleči gangrenoznu nogu ( želeći da uđe u enciklopedije ) dovodeći time život pacijenta u pitanje.
DzoHusafet DzoHusafet 15:15 22.02.2008

Re: Odlično primećeno

I na kraju, budite realni. Srbija sa Kosovom, sa belom kugom u Srbiji, a sasvim finim natalitetom Albanaca na Kosovu, za istih deset godina, bila bi zemlja sa većinskim albanskim stanovništvom.


Tako je, podrzavam u potpunosti. I predlazem da se u buducnosti Srbija odrekne svakog dela svoje teritorije na kojoj je neka manjina postala vecina. I to po automatizmu. Da ne bi bilo kojekakvog natezanja.
Vlasta Vlasta 15:45 22.02.2008

Re: Odlično primećeno

Aj ne lupaj, pa malo iščitavaj i ono što ti se ne gura u oči. I zašto ti možeš da si tako ironičan, a ne prepoznaješ je kod drugih?
niki m niki m 15:55 22.02.2008

Re: Odlično primećeno

I zašto ti možeš da si tako ironičan, a ne prepoznaješ je kod drugih?


Kako ne razumete da ste ovom recenicom o natalitetu u potpuno razbili vas deklarativan "gradjanski" pristup.
ceda_urosevic ceda_urosevic 10:52 22.02.2008

"Kontigent majki"

za istih deset godina, bila bi zemlja sa većinskim albanskim stanovništvom.


Što bi rek'o Jovo Bakić, ali -- kontigent!. pozdrav Vlasti
garcon garcon 10:56 22.02.2008

...

Kvazi elita!!!
Oni nemaju znanje, oni ne znaju sta da ponude sem destrukcije, misleci da rade pravu stvar, misleci da su na strani nekih romanticarskih pravednih ideja.
Ne zelim da me je vise sramota... prekinite to ludilo i krenite da resavate prave probleme.
Suocite se sa istinom i realnoscu danasnjice, ne vodite zemlju u destabilizaciju, nemate vise protiv koga da ratujete.

nea nea 11:00 22.02.2008

...

svaka preporuka za tekst

al problem je JER NE CUJU TE VLASTO!!!

tacno i da svi izadjemo i urlicemo u glas da je dosta vise ne bi culi!
Torpedo Torpedo 11:06 22.02.2008

Re: ...

al problem je JER NE CUJU TE VLASTO!!!


Greska u koracima... problem je sto njih zabole.
G r o f i c a G r o f i c a 11:07 22.02.2008

Naslov

Draga Vlasto,
mala ''zamerka'' samo na naslovu ''Molba politickoj eliti''. Zapamtite, NIKADA nemojte da molite vlast. To su nama uveli komunisti da pisemo molbe i molimo i preklinjemo gore od sebe. Trebali ste staviti ''Zahtev'' a nikako ''Molba''.
Sve ostalo potpisujem.
pozz. G.
Alava Alava 23:31 22.02.2008

Re: Naslov

G r o f i c a
Draga Vlasto,mala ''zamerka'' samo na naslovu ''Molba politickoj eliti''. Zapamtite, NIKADA nemojte da molite vlast. To su nama uveli komunisti da pisemo molbe i molimo i preklinjemo gore od sebe. Trebali ste staviti ''Zahtev'' a nikako ''Molba''.Sve ostalo potpisujem.pozz. G.


Sto? Ja koliko vidim treba samo molebane, na to ovi padaju.
G r o f i c a G r o f i c a 00:41 23.02.2008

Re: Naslov

Sto? Ja koliko vidim treba samo molebane, na to ovi padaju.

Ne, oni padaju na molbe, kada ih neko moli. Molebani im sluze za patike.
Jeremija Jeremija 11:05 22.02.2008

Poštovane građanke i građani...

...pozivam vas da, za naše dobro i dobro budućih pokoljena, donesemo deklaraciju kojom ćemo se svi zajedno odcepiti od naše legitimne vlasti, a koju smo sami izabrali. Neka im ostanu fotelje, kabineti, dom narodne skupštine, zgrada vlade, ministarstva, audiji, sekretarice, njihovi episkopi i vladike, obezbeđenje, visoke plate, dnevnice, njihovi režiseri, pevačice, ljubavnice i ne znam šta sve još, ama spasavajmo gole živote.
Kako stvari stoje, možemo očekivati da će nas sve države sveta iz samislosti priznati.
Odcepimo se dok još možemo.
Jeremija

Jeremija Jeremija 11:07 22.02.2008

Re: Poštovane građanke i građani...

jebiga, zaboravio sam javi servis i tijanića: neka im ostane.
cecas cecas 11:07 22.02.2008

Re: Poštovane građanke i građani...

Jeremija
...pozivam vas da, za naše dobro i dobro budućih pokoljena, donesemo deklaraciju kojom ćemo se svi zajedno odcepiti od naše legitimne vlasti, a koju smo sami izabrali. Neka im ostanu fotelje, kabineti, dom narodne skupštine, zgrada vlade, ministarstva, audiji, sekretarice, njihovi episkopi i vladike, obezbeđenje, visoke plate, dnevnice, njihovi režiseri, pevačice, ljubavnice i ne znam šta sve još, ama spasavajmo gole živote.
Kako stvari stoje, možemo očekivati da će nas sve države sveta iz samislosti priznati.
Odcepimo se dok još možemo.
Jeremija



Podpisujem ovo...Samilost ce nas spasiti
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:10 22.02.2008

Misliš

moleban političkoj eliti?
Draga moja Vlasto, vrlo sličnu poruku sam i ja juče slala, molila da oni koji mogu i čija je to dužnost zaustave ludilo, ali ništa. Kako da ti kažem, a da te potpuno ne razočaram, nema ništa od toga. Mislim da među političkom elitom ne postoji onaj ko će ovo pokušati da zaustavi.
Atomski mrav Atomski mrav 11:29 22.02.2008

Re: Misliš

Slažem se, ne treba njih moliti, to treba TUĆI GOVNAVOM MOTKOM.

Atomski mrav, the anarchist.
Atomski mrav Atomski mrav 11:30 22.02.2008

Re: Misliš

I kakva, bre, elita? Po čemu su oni elita? Samo po primitivizmu, hohštaplerstvu itd.
cecas cecas 11:31 22.02.2008

Re: Misliš

Atomski mrav
Slažem se, ne treba njih moliti, to treba TUĆI GOVNAVOM MOTKOM.

Atomski mrav, the anarchist.


Uze mi reci iz usta...Ja to mislim u bukvalnom smislu i svoj prizemnosti toga cina...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:21 22.02.2008

Preporuka...

da se izadje iz misje rupe!!! HITNO!
poz
Mish iz KG rupe
toplanaadks toplanaadks 11:29 22.02.2008

molba politi;koj eliti

Slazem se, samo da li su to nasa deca iz unutrasnjosti,
Unfuckable Unfuckable 11:41 22.02.2008

Re: molba

sad ne diraj ništa, ok je ; )))))))))))))) !
Vlasta Vlasta 11:43 22.02.2008

Re: molba

Pa, nestalo je kada nisam dirala!! Svašta...
Unfuckable Unfuckable 11:45 22.02.2008

Re: molba

gremlini......... ili voda u kablu
btw ...izgleda da je pola Bg - s promenljivom "srećom" - što bez struje, što bez vode, što bez oba.......
banefly banefly 11:53 22.02.2008

Ja se bojim kada vidim da srednjoškolci, s

E pa draga gospodjo, osvrcuci se samo na pasus u kome pominjete srednjoskolce, kao bivsi profesor, mozda imam neki odgovor: Sta osim upravo ovog sto se desava i daocekujete od tih srednjoskolaca kada: su u skolama ostali da rade samo oni najnesposobniji i najgori, kada je u medjuvremenu stasala generacija ucitelja koju su ti preostali nesposobnjakovici isfabrikovali, kada su nam ministri prosvete oni sto ukidaju darvinizam, oni sto vole da se slikaju i popravljaju kosicu pred kamerama ili ovi sada koji sve rade samo ne svoj posao osim sto nastoje da i u njemu ucare ponesto gurajuci te polumajmuncice u zlo....
Treba li jos?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:53 22.02.2008

Lep i solidno organizovan narod

"I na kraju, budite realni. Srbija sa Kosovom, sa belom kugom u Srbiji, a sasvim finim natalitetom Albanaca na Kosovu, za istih deset godina, bila bi zemlja sa većinskim albanskim stanovništvom."
Pa sta ? Jel' to lose ?
Vlasta Vlasta 12:00 22.02.2008

Re: Lep i solidno organizovan narod

Meni nije. To je činjenica. Jel ne smem da je iznesem? Gde sam tačno rekla da je loše? Da li vam išta što ja pišem, ikada, liči na netoleranciju?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:06 22.02.2008

Re: Lep i solidno organizovan narod

Da li vam išta što ja pišem, ikada, liči na netoleranciju?

Taman posla !
Jel ne smem da je iznesem?

Sto da ne smete ? Smete. Mnogi koriste taj argument kada pokusavaju da objasne neke dobre stvari oko nezavisnog Kosova.
Gde sam tačno rekla da je loše?

Nigde niste rekli. Zbog toga sam Vas i pitao da li mislite da je lose za Srbiju da ima vecinski narod koji je albanski.
Meni , kao sto rekoh, to cak deluje dobro kao mogucnost. Iz vec pomenutog razloga.
zoricag zoricag 12:48 22.02.2008

Re: Lep i solidno organizovan narod

"I na kraju, budite realni. Srbija sa Kosovom, sa belom kugom u Srbiji, a sasvim finim natalitetom Albanaca na Kosovu, za istih deset godina, bila bi zemlja sa većinskim albanskim stanovništvom."
Pa sta ? Jel' to lose ?


Hvala vam, stio konacno neko i ovo napisa.
Nista ne zameram autorki bloga zato sto mislim da je stvano spontano to napisala i nije jedina koja i taj argument koristi, ali nije u redu

Drzave se bore protiv smanjivanja stanovnistva na razne nacine. Na primer, Amerika ima ima lutriju kojom naseljava svake godine odredjeni broj ljudi.

Problem je sto ovu drzavu (ovu sada, a i onu pre) ne interesuje stanovnistvo. Ovu drzavu interesuje jedna nacija, a tolerantna je prema drugim nacijama koje su se slucajno tu zatekle dajuci im da uzivaju onoliko koliko im odredi vecinska nacija (pri tom ne tvrdim da je to malo, nego samo da je u rukama vecinskog naroda da odredi meru)

Albanci pioritetno imaju problem i mrznju prema ovoj drzavi, a onda i prema narodu koji upravlja tom drzavom. Mi smo u velikom poblemu, mi raspirujemo, gajimo, imamo (nisam sigurna kako da definisem) mrznju prema albanskom narodu. I tu je razlika.

Zbog toga svako od nas kome se ne dopada ova drzava, koji pocne i stigne do granice gde pocinje i da je ne voli takvu, u ocima nacionalista lici na Albanca, Hrvata, Crnogorca, odnosno svakog ko zedli da se odcepi od takve drzave.

Juce, mene je vise porazio utisak koliko imamo mladih nacionalista u odnosu na utisak koliko imamo huligana. Nije ono bio miting o Kosovu. Ono je bio miting o velicini nacije.

Ja mrzim nacionalizam gde god se pojavio. Ne bih volela da zivim ni u jednoj nacionalistickoj drzavi pa ni u onoj gde je nacija kojoj pripadam vodeca jer bilo da sam u oboru prava koja su mi data od vecinskog ili da sam dovedena u poziciju da se stidim onoga sto moji (vecinci) rade isto mi je lose.

Ja sam sinoc pozelela da se odcepim. I za mene je nada da ova drzava moze da promeni sebe sinoc nestala.
slavoljub slavoljub 11:54 22.02.2008

boledan

kostunici kosovo je alibi
da nas sve zaglibi

a db akcije je mozak
svi, svi, svi... na prozak!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:01 22.02.2008

osnovci

ne znam da li ste primetili koliko je osnovaca bilo na demonstracijama, ej osnovci!!!

u strahu da im ne propadne miting zatvorili su i osnovne skole i srednje skole. kako mogu da budu tako bezdusni da klince gurnu u masu, klince, kojima normalno prodaju alkohol. kojima nista drugo ni ne nude nego ovakav provod, pojanje, recitacije i tucu.

ovo je zloupotreba i zlostavljanje dece i mladih ljudi.
Vlasta Vlasta 12:44 22.02.2008

Re: osnovci

Ja se trudim da to ne spominjem jer tokom "onih" demonstracija nisam to iznosila. Mada, fakat je da je ovde bilo mlađih i da je malo "življe". Posle onog sinoć, želim da vidim koji će direktor ili razredni, ili tata i mama, poslati ponovo dete da brani Kosovo. A tek ćemo da vidimo koga su zapalili, čija će majka kukati i ko će to odgovarati?
alea alea 12:44 22.02.2008

Re: osnovci

Vesna Knežević Ćosić
ne znam da li ste primetili koliko je osnovaca bilo na demonstracijama, ej osnovci!!!

u strahu da im ne propadne miting zatvorili su i osnovne skole i srednje skole. kako mogu da budu tako bezdusni da klince gurnu u masu, klince, kojima normalno prodaju alkohol. kojima nista drugo ni ne nude nego ovakav provod, pojanje, recitacije i tucu.

ovo je zloupotreba i zlostavljanje dece i mladih ljudi.


Jeste zloupotreba, cak i da nisu bili na mitingu zloupotrebljeni su jer tog dana nisu bili u skoli. Propalo bi sve da nastavnicko osbolje nije prisustvovalo mitingu!
Kad god pomislim na sinocno teatralno pitanje premijera -''Koja to pravila mi nismo ispostovali'' - pripadne mi muka.
Ubkise se postujuci i pravila i prava, od ljudskih pa na dalje.
Citavo jutro se osecam kao da me neko ubacio u rikverc!
niki m niki m 13:33 22.02.2008

Re: osnovci

ne znam da li ste primetili koliko je osnovaca bilo na demonstracijama, ej osnovci!!!

u strahu da im ne propadne miting zatvorili su i osnovne skole i srednje skole. kako mogu da budu tako bezdusni da klince gurnu u masu, klince, kojima normalno prodaju alkohol. kojima nista drugo ni ne nude nego ovakav provod, pojanje, recitacije i tucu.


Niko nije bio u strahu da ce miting da propadne. Bilo je jasno da ce biti puno ljudi i pre je moguce da niko nije ocekivao da ce biti onoliko ljudi (najvecu cifru je izneo James Lion sinoc na CNN - 1000 000).
Stvar mozemo da posmatramo i sa druge strane. Iskustvo sa mitinizima iz 90 pokazuje da je vrlo tesko, gotovo nemoguce zadrzati decu u skolama kada je ceo grad na nogama. Zato je mozda bolje zatvoriti skole da bi bar bila pod kakvom takvom kontrolom roditelja nego nikakvom ako jednostavno pobegnu iz skole. Ne tvrdim da je ovo bila logika i motiv ali je isto toliko verovatna kao i da je u pitanju zelja da se sa decom poveca broj.
cecas cecas 14:51 22.02.2008

Re: osnovci

niki m
[
Niko nije bio u strahu da ce miting da propadne. Bilo je jasno da ce biti puno ljudi i pre je moguce da niko nije ocekivao da ce biti onoliko ljudi (najvecu cifru je izneo James Lion sinoc na CNN - 1000 000).
Stvar mozemo da posmatramo i sa druge strane. Iskustvo sa mitinizima iz 90 pokazuje da je vrlo tesko, gotovo nemoguce zadrzati decu u skolama kada je ceo grad na nogama. Zato je mozda bolje zatvoriti skole da bi bar bila pod kakvom takvom kontrolom roditelja nego nikakvom ako jednostavno pobegnu iz skole. Ne tvrdim da je ovo bila logika i motiv ali je isto toliko verovatna kao i da je u pitanju zelja da se sa decom poveca broj.


Nije nego....Stvarno covece sigurno im je bila namera da deca budu pod kontrolom roditelja LoL
desanka uzar desanka uzar 12:03 22.02.2008

Molba...

Jedan izreka glasi "Ishod molbe nikad ne zavisi od njenog sadržaja"
bosiljkap bosiljkap 12:13 22.02.2008

Glas razuma

U ovoj protekloj sedmici, retko se mogao čuti glas razuma od strane ljudi koji su na čelu ove države.
Šta smo mogli očekivati kada ministar obrazovanja dan uoči mitinga daje slobodan dan srednjoškolcima.
To je najdirektnija manipulacija maloletnicima i ona se u svakoj regularnoj državi kažnjava.

Ili naše "elite" vide da niko više se ne "pali" na mitinge pa su najdirektnije manipulisali maloletnicima.

Zato Vlasto, mani se molbi "bezdušnicima" nego gledaj da to svoje dete vaspitaš na najbolji mogući način, kao što su i tebe tvoji roditelji. Doduše, neće se ono uvek uklapati, smatraće ga malo drugačijim, ali neće se pretvoriti u rulju kojom se može manipulisati.

A mi?
Mi smo i sa Kosovom i bez njega katastrofa, zato što smo pustili da nas vode kriminalci, ubice i bezdušnici!
Damjana Damjana 12:39 22.02.2008

Ima i pesma od Balasevica

Oni su dojahali tacno u podne,
vozilom strane proizvodnje.
Sofer bi dig'o pare za svoje memoare,
ali Zan je lojalan

Kako se situacija odvija, Kostunica je na dobrom putu da i zvanicno stekne reputaciju novog svetskog Kastra. Svojom politikom polako ali sigurno nas vodi u one vode u kojima se Kuba vec decenijama nalazi. Vode izolovanosti od sveta i svega sto iole lici na demokratiju i normalan zivot.

Niko ne pali svetiljku da bi je sakrio iza vrata: svrha svetlosti je da osvetli prostor oko sebe, da otvori oči, da pokaže lepote i krasote u svojoj okolini.
Niko ne prinosi na žrtvu ono najdragocenije što ima: ljubav.
Niko ne prepušta svoje snove u ruke onima koji mogu da ih unište

To je prica koju je svet stalno gledao, kada neki "vodja" oseti da ce uskoro izgubiti tlo pod nogama i da ce ga gradjani mozda i skloniti sa vlasti, on pokusa da celu zemlju odvuce u izolaciju i tako sebi produzi ostanak u fotelji. Zato primecujemo da kostunica iz sve snage pokusava da izazove razne lomove i pretnjama i nato paktu i okolnim zemljama zeli da izazove medjunarodnu zajednicu da nas ponovo stavi u rezervat.
teta jela teta jela 13:41 22.02.2008

ne molba nego ZAHTEV...

Treba da ZAHTEVAMO od predstavnika vlasti:

-da počnu da žive u stvarnom svetu,
-da prestanu da nas guraju u izolaciju,
-da ne lažu (dobro, bar da ne lažu krajnje bezobrazno),
-da ne savetuju građane da 'kraduckaju',
-da ne odobravaju huligansko ponašanje i uništavanje naših gradova, našeg dostojanstva i našeg ugleda,
-da prestanu da skrivaju optužene za ratne zločine, a istovremeno nas uveravaju da rade sve na njihovom otkrivanju,
-da prekinu da nalaze načine da od Srbije naprave rusku koloniju,
...
niki m niki m 13:55 22.02.2008

pitanje

Kažete da ste imali nameru da pošaljete svetu poruku o tome šta Srbija misli o otuđenju dela teritorije i kažete da ste želeli da to učinite na miran način. Pa, ne znam kako da vam kažem, ali nije baš tako izgledalo.



Nije tako izgledalo. Pravo pitanje je da li je i moglo da izgleda drugacije? Da li su svi, ukljucujuci i tkz. elitu kojoj se obracate, mogla da pretpostavi o kakvom se besu i ocaju radi? Da li ste mogli da pretpostavite pre 7 godina da ce kordoni policije cuvati B92 od demonstranata (nazovite ih i kako hocete, ne menja sustinu) na isti nacin kao sto su nekada cuvali RTS?!!! Da li ste mogli da pretpostavite 1996 i 97 da ce umesto da se nose zastave drzava EU, ambasade tih drzava biti cilj ogromne mrznje? Mogao bih jos ovakvih primera da navedem ali mislim da sam bio dovoljno jasan. Nama kao drustvu je neophodan ozbiljan dijalog ali nikuda nas nece odvesti dobro uhodana i dobro placena navika da se za sva zla ovoga sveta optuzuje srpski narod.
Vlasta Vlasta 15:57 22.02.2008

Niki.,

da ne lamentiramo sada nad tim šta smo sve mogli, a nismo, misli ili nismo, ću vam samo ovo: Da, moglo je da izgleda drugačije. I trebalo je da izgleda drugačije. Ako se moglo onda tri meseca na ulici bez razbijenog izloga, ne vidim zašto ne može i sada. Ogorčene devojke zbog Kosova pustoše butike. Ofarbavene, doterane i onemoćale od gladi i očajanja. Drugo, ovo da je ovde, na blogu, na snazi "dobro uhodana i dobra plaćena navika da se srpski narod optužuje za sva zla ovoga sveta", ako možete da "pojasnite", molila bih.. Ja sam se vratila i preletela preko svog teksta, izgleda mi je promaklo, a mora da je tu negde kada vi tako kažete.
niki m niki m 16:05 22.02.2008

Re: Niki.,

Drugo, ovo da je ovde, na blogu, na snazi "dobro uhodana i dobra plaćena navika da se srpski narod optužuje za sva zla ovoga sveta", ako možete da "pojasnite", molila bih.. Ja sam se vratila i preletela preko svog teksta, izgleda mi je promaklo, a mora da je tu negde kada vi tako kažete.


Dobro placen navika ne postoji u vasem tekstu i zao mi ukoliko ste to pomislili i izvinjavam vam se zbog toga. Trenutno nemam vremena ali cu vam kasnije veceras odgovoriti. pozdrav
Unfuckable Unfuckable 22:42 22.02.2008

Re: Niki.,

ali cu vam kasnije veceras odgovoriti. pozdrav


jedva čekam
Bili Piton Bili Piton 04:32 23.02.2008

Re: Niki.,

niki m
Dobro placen navika ne postoji u vasem tekstu i zao mi ukoliko ste to pomislili i izvinjavam vam se zbog toga. Trenutno nemam vremena ali cu vam kasnije veceras odgovoriti. pozdrav


I ja sa nestrpljenjem cekam vase pojasnjenje o nedolicnim, uhodanim (a finansijski motivisanim) optuzbama na racun neduznog srpskog naroda od strane zlih blogera i Nedovoljno Svesnih Srba Worldwide.

Mislim, da sidje bog s neba i dobronamerno kaze "ama bre Srbi KRIVI ste, za to, to, to i to, zbog toga i toga - da ne govorim koliko ste glupi, sirovi i kratkovidi ispali za zadnjih 20 godina, zbog cega cete u najboljem slucaju ispastati bar narednih 20" - opet bi se nasao neko da izvrne stvar. Nije mi jasno, stvarno.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:16 23.02.2008

Re: Niki.,

Mislim, da sidje bog s neba i dobronamerno kaze "ama bre Srbi KRIVI ste, za to, to, to i to, zbog toga i toga - da ne govorim koliko ste glupi, sirovi i kratkovidi ispali za zadnjih 20 godina, zbog cega cete u najboljem slucaju ispastati bar narednih 20" - opet bi se nasao neko da izvrne stvar

Jos i ako bi i taj bog s neba mahao clanskom kartom LDP-a....
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:37 23.02.2008

Re: Niki.,

Tebi Ninoslave i dalje ne polazi za rukom da napišeš nešto sa smislom? Da kažeš šta misliš? Da se izjasniš? Ništa? I dalje samo pljuckaš sakriven iza nemuštih znakova interpunkcije? Jadan.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:31 24.02.2008

Re: Niki.,

Tebi Ninoslave i dalje ne polazi za rukom da napišeš nešto sa smislom? Da kažeš šta misliš? Da se izjasniš? Ništa? I dalje samo pljuckaš sakriven iza nemuštih znakova interpunkcije? Jadan.

Zbog cega li je Vama toliko vazno da me vredjate ? Ma, nije ni vazno sta Vas na to primorava. Nadam se samo da se suvise ne naprezete dok smisljate te Vase komentare.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 21:05 23.02.2008

bojim

se vlasto da je potreban neki malo jači vetar da dune u ova tvoja jedra.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana