Društvo| Ljudska prava| Mediji| Roditeljstvo

Šala mala iz medijskih štala

freehand RSS / 13.11.2013. u 22:14

Pa dobro, šakali i hijene iz Kurira i sestrinskih tabloidnih ustanova za hajkanje i medijske masakre opšteg tipa malo su se preigrali. Nije im prvi put, daleko bilo. 

02.11.2013. KURIR: OTVORENO PISMO KARDIOLOGA: Ognjanovići, dajte pare za spas druge dece!

03.11.2013. KURIR: Ceca i Sergej: Ognjanovići, imajte razuma, pomozite bolesnima!

04.11.2013. "KURIR PITA: Koliko je koštalo lečenje male Tijane Ognjanović?"

05.11.2013. KURIR: Ognjanovići, pomozite ovoj devojčici: Anđeli se prekida lečenje, porodica ostala bez novca!

08.11.2013. KURIR: Ognjanovići, ubili ste humanost!

09.11.2013. KURIR: JAVNOST SLOŽNA: Ognjanovići, dajte pare bolesnoj deci

10.11.2013.  KURIR: Apel javnosti: Prebacite malione za lečenje mališana
Ognjanovići, ove mališane je moguće spasti novcem za Tijanu!

12.11.2013. KURIR: Trifunović otkrio istinu o milionima
SERGEJ: Nebojša Ognjanović nije hteo da preusmeri novac za bolesnu decu!

I današnji naslov:

KUIRIR: Ognjanovići u policiji na saslušanju!

jelena-ognjanovic-nebojsa-ognjanovic-1384295098-396279.jpg

A onda:

13.11.2013. "Ognjanovići nisu podigli ni dinar"
 Izvor: B92

Beograd -- Roditelji Tijane Ognjanović za čije je lečenje u humanitarnoj akciji ukupno prikupljeno 2,5 miliona evra nisu sa računa podigli nijedan dinar, saznaje B92."

 

Ali - š'a ima veze? Koja budala još vodi računa o svojoj a kamoli o tuđoj časti i obrazu? 

Sezona linča i opšta hajka otvorene su odavno. Reč "lopov" češća je od "zdravo".  I nema dna do koga Nautilus srpske medijske scene ne može da dopre. 

Šta sada? Ako bi - kao što Bog zapoveda - usledile tužbe i milionski odštetni zahtevi, bi li lešinari opet skičali iskajući pomoć za ugrožene medije i odbranu slobode misli i javne reči? I koliki bi se i koji deo javnosti tome pridružio?

A još je bolnije pitanje - koliko je u Srbiji onih koji će imati problem da se u pogledaju u ogledalu posle obilnog ispiranja sopstvenih usta opanjkavanjem Ognjanovića, neljudi i lopuža srpemnih i sposobih da prikupljenu  pomoć za sopstveno teško bolesno dete namerače da spiskaju na jahte i mercedese (kao što je dobro poznato i kao što svi znaju!) umesto da pomognu drugoj nesrećnoj deci!?

Lično ne bih da sam Sergej Trifunović, koliko god da ne mislim da mu je namera bila da učestvuje u hajci.  Njegovim godinama i iskustvu ne priliči da se tako zaleti u strvinarenje nad ljudima koje je sudbina inače tako strahovito kaznila.

Dijani Tadić, Sanji Ilić i drugim zvezdama kurirskog murdarluka potpisanim pod tekstovima čije sam naslove citirao i njihovim šefovima svakako je svejedno. U tom se bazdu odlično osećaju. 

Ali imam pitanje za resornog ministra, Tasovca:

Dokle?

 

P.S. da se ne bih poslovično žalio na nesaradnju Opere i autorskog panela po pitanju linkovanja - dovoljno je u Guglu kucati Kurir Ognjanovići.  Sve je tu, na jedan klik.



Komentari (345)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 13:55 14.11.2013

Re: .....

ali prošlo je četri meseca

Znaš kako, ja ne mogu ni da pretpostavim, ali nekako verujem da se njima to vreme broji malo drugačije, u sekundama, i svake sekunde su svesni da nje više nema.
JJ Beba JJ Beba 14:35 14.11.2013

Re: .....


А о речнику да и не говоримо...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:46 14.11.2013

Re: .....

Ma naravno, ti obziri se valjda podrazumevaju, ali prošlo je četri meseca

pa da, jbt, mislim, š'a tuguju i dalje koji moj?

libkonz libkonz 16:04 14.11.2013

Re: .....

Trudim se da budem fin na blogu, zaista, ali ovo je prosto jače od mene:
Stjepane, preterano sereš.
st.jepan st.jepan 16:26 14.11.2013

Re: .....

Ma naravno, ti obziri se valjda podrazumevaju, ali prošlo je četri meseca

pa da, jbt, mislim, š'a tuguju i dalje koji moj?

Odvratno, ali što jes jes, efektno!
Kurirski!
Samo što "Kurir" razumem, to čini radi profita, a ti? Neke specijalne potrebe?

Jbt, uzdrmavaš mi poverenje u moć reči da prenesu bilo koji mentalni sadržaj!*

Moj komentar, iz kojeg si iščupala početak jedne rečenice, glasi naime ovako:
Ma naravno, ti obziri se valjda podrazumevaju, ali prošlo je četri meseca, a Tijanin otac je dosta toga za medije izjavljivao i pritom delovao prilično pribrano. Govorio je suvislo o procedurama, pritiscima, tehnikaijama, jedino nije ozgovorio tu jednu reč, koju su svi, a naročito roditelji očajni koliko i on, od njega refleksno očekivali. Nikako da iz njega grune ono refleksno "daću".


*već negde napisao, sorry.
sugar59 sugar59 16:34 14.11.2013

Re: .....

freehand

Ti očigledno ne razumeš da meni ne pada na pamet da raspravljam o temi o kojoj nemam dovoljno informacija te da nisam adekvatan sagovornik?

U čemu je onda poenta celog ovog topika, da bi pljuvali po Kuriru, koji se ne može čak ni kao wc papir koristiti. Što si se baš sada setio, posle svakodnevnih bljuvotina koje iznose na račun svega i svakoga?
freehand freehand 16:37 14.11.2013

Re: .....

sugar59
freehand

Ti očigledno ne razumeš da meni ne pada na pamet da raspravljam o temi o kojoj nemam dovoljno informacija te da nisam adekvatan sagovornik?

U čemu je onda poenta celog ovog topika, da bi pljuvali po Kuriru, koji se ne može čak ni kao wc papir koristiti. Što si se baš sada setio, posle svakodnevnih bljuvotina koje iznose na račun svega i svakoga?

Ja se duboko izvinjavam što sam se sada setio.
A poenta je... Reka. Možda i vrapci. Ili tako nešto.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:24 14.11.2013

Re: .....

Neke specijalne potrebe?

pa pitam te koliko se oplakuje dete i da li je četiri meseca možda malo mnogo, jbt??
to što bi možda iz tebe to "daću" grunulo, to ne možeš da znaš. možda se ne bi oglasio uopšte, nikad više, možda mi se ubio posle toga. ja mislim da ja bih, npr. milim da bi me gubitak sopstvenog deteta odvelo za njim, promtno, ali ni to ne mogu da znam, JER SE MENI NE DEŠAVA, KAO NI TEBI.
Jbt, uzdrmavaš mi poverenje u moć reči da prenesu bilo koji mentalni sadržaj!*

ponekad reči baš i nemaju neki mentalni sadržaj, pa je bolje ćutati. zato, ućuti.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:29 14.11.2013

Re: .....

U čemu je onda poenta celog ovog topika

to i mene zanima.
Ti očigledno ne razumeš da meni ne pada na pamet da raspravljam o temi o kojoj nemam dovoljno informacija te da nisam adekvatan sagovornik?

pa onda obriši ceo blog kad već nemaš dovoljno informacija i nisi adekvatan sagovornik!
šta je poenta, šta je cilj ovog tvog posta??
freehand freehand 17:39 14.11.2013

Re: .....

pa onda obriši ceo blog kad već nemaš dovoljno informacija i nisi adekvatan sagovornik!
šta je poenta, šta je cilj ovog tvog posta??

Bolnog nedostatka mašte postajem svestan tek u sudaru sa željom da jednostavnu stvar učinim razumljivom nekom ko postavlja ovakva pitanja.
Dakle - neka to ostane moja mala tajna.
st.jepan st.jepan 17:40 14.11.2013

Re: .....

ponekad reči baš i nemaju neki mentalni sadržaj, pa je bolje ćutati.


U pravu si ponekad je bolje ćutati.
Ovo tvoje ću dakle oćutati.
st.jepan st.jepan 18:24 14.11.2013

Re: .....

libkonz
Trudim se da budem fin na blogu, zaista, ali ovo je prosto jače od mene:Stjepane, preterano sereš.

Moraš biti jači.
I zaključivati ne na osnovu efektno, "kurirski" iščupanih fragmenata, već na osnovu integralnih (ne predugih) komentara.

Ako te mrzi da ih pročitaš, evo dajdžesta:

Nikoga nisam optužio, baš ništa insinuirao, iza svega stojim.
Izrazio sam zbunjenost činjeniocom da Tijanin otac, i pored toga što je tokom ova četri meseca vrlo pribrano govorio o svemu, pa i o najbanalnijim momentima (čak je pretio padom Vlade!), ni jednu jedinu reč nije rekao o onome što su mnogi od njega očekivali, neki čak izričito tražili - o načelnoj saglasnosti da se, po okončanju zakonskog postupka, preostali novac preusmeri u neki fond.

Pritom sam dozvolio mogučnost da je takvu izjavu smatrao nepotrebnom jer se takva namera podrazumeva.

Znači zbunjenost, čudjenje, pitanja, nikako optužbe, pa dakle ni sranje.
st.jepan st.jepan 20:09 14.11.2013

Re: .....

Stjepane, preterano sereš.

Ne ljutim se zbog "sereš", jer očito je da moje komentare, ili nisi čitao, ili nisi razumeo.
U tom kontekstu, čini mi se zanimljivim sledeće:
Mada je ovde bilo komentara daleko manje suptilnih no što su bili moji (a i mnogi su se sa mnom složili), baš meni si našao da kažeš da serem. Valjda si to po inerciji smatrao najbezbolnijim izborom - st.jepan ionako nije baš popularan.

Pošto verujem da je dajdžest bio jasan, očekujem potvrdu da sad razumeš.
I očekujem da mi kažeš (a voleo bih da to čujem i od još nekih), da li smatraš, ili naprotiv ne smatraš, da bi najprirodnije i najpristojnije bilo da preostali novac bude preusmeren u neki fond za lečenje teško obolele dece?

Stav o tome naime smatram u ovom slučaju ključnim, a nekako verujem da (ovde, a i drugde) skoro svi misle poput mene.

JJ Beba JJ Beba 20:13 14.11.2013

Re: .....

pa da, jbt, mislim, š'a tuguju i dalje koji moj?

ti mala pazi na rečnik
libkonz libkonz 23:18 14.11.2013

Re: .....

Ne ljutim se zbog "sereš", jer očito je da moje komentare, ili nisi čitao, ili nisi razumeo.

pročitao, i razumeo. Komentar je bio zbog ovih nekoliko reči:
ali prošlo je četri meseca

možeš ti beskonačno da ponavljaš da je to izvučeno iz konteksta, ali to jednostavno nije istina. nisam hteo da se oglašavam na ovu temu, suzdržao sam se kod Nuneta, ali nisam mogao više. Moja poznanica je izgubila ćerku u saobraćajnoj nesreći i godinu dana nije ustala iz kreveta. Pitanje je šta bi bilo da nije bilo druge ćerke i potrebe da se brine o njoj. Ono što meni nikako nije jasno je nedostatak empatije za ljude koji su izgubili jedino dete i to posle duge borbe za njen život.
Meni je totalno nebitno šta će biti sa tim novcem. Umesto da smo rekli: ljudi, uspeli smo da skupimo 2 miliona za jedno dete, hajde da se potrudimo da sada skupimo još dva za petnaestoro druge dece, mi se ponašamo kao lešinari. Samo čitam komentare tipa "sad više nikome neću dati novac". Pa nemojte dati. Ko vas tera? Meni to nije palo ni jednog momenta na pamet, a veruj mi da znam i za neke druge humanitarne zloupotrebe, a voleo bih da to nikada nisam saznao.
Mada je ovde bilo komentara daleko manje suptilnih no što su bili moji (a i mnogi su se sa mnom složili), baš meni si našao da kažeš da serem. Valjda si to po inerciji smatrao najbezbolnijim izborom - st.jepan ionako nije baš popularan.

Ne znam koliko si popularan ili nisi popularan, niti me zanima. Uglavnom, mislim da ne postoji bloger sa kojim nisam imao žustriju raspravu u ovih pet godina na blogu, jedino pazim da nikoga ne povredim i ne uvredim. Ti si prvi koji mi je rekao "eto, ja nisam popularan, pa ti je lako mene napadati".
freehand freehand 23:34 14.11.2013

Re: .....

Samo čitam komentare tipa "sad više nikome neću dati novac". Pa nemojte dati. Ko vas tera? Meni to nije palo ni jednog momenta na pamet,

Nuto čuda: naprednjak a dobar čovek?!
zilikaka zilikaka 23:42 14.11.2013

Re: .....

Izvinte, ali posle više od 200 komentara, meni i dalje nije jasno da li je sporno što je Kurir, na način kako se može od njega očekivati, nemilice i neprovereno počeo da čerupa Ognjenoviće, ili je problem što je uopšte postavljeno pitanje koliko je novca ostalo i šta će dalje biti sa njim.


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:50 14.11.2013

Re: .....

možeš ti beskonačno da ponavljaš da je to izvučeno iz konteksta, ali to jednostavno nije istina.


Ne bih da branim stjepana, neka on to radi ako misli da treba, ali ako nije izvučeno iz konteksta odna jeste hvatanje za reč.
A ni to, posebno u ovakvim rauzgovorima nikako nije u redu.
Možda je bila nesrećma formulacija, ali iz toga izvoditi nepostojanje empatije je malo mnogo.

I onda krenu umotvorine kao Beba od Lončara npr

pa da, jbt, mislim, š'a tuguju i dalje koji moj?


Može se i takvim načinom razgovarati, može se bebi odgovoriti i

dobro, a koliko to treba da prođe da bi se smelo reći, izvinite, ostalo je nekih para, a one, znate, mogu da pomognu drugima, pa ako nije nepristojno...

Milsim, kada se to može pitati pošto se zna da tuga za detetom nikada ne prestaje?

Nije Kurir sam u ovoj priči, cela javnost je za to zainteresovana, upravo ona javnost koje je te pare skupila.
Znači li to da ta javnost nema empatija prema roditeljskom bolu pošto priča o parama?

Ovde se čak pominje da oni koji pričaju verovatno nisu dali pare, ali evo priča i taj Sergej kome se ipak ne može reći da nije učestvovao.
st.jepan st.jepan 00:31 15.11.2013

Re: .....

pročitao, i razumeo. Komentar je bio zbog ovih nekoliko reči:
ali prošlo je četri meseca

I za to si se "uvatio"?
To ti je dovoljno za tiradu o nedostatku empatije?
Bez obzira na sve druge moje reči?
Ma hajde, ne deluješ mi kao neko ko ima problem s kapiranjem konteksta, idiotski bi bilo da te uveravam u suprotno.

Jasno je da ta četri meseca imaju veze sa nastavkom rečenice, u kojem sam, na osnovu medijskih izveštaja, konstatovao da je Tijnin otac sada (dakle nakon ta četri meseca) očito sposoban da sasvim suvislo razgovara i o vrlo praktičnim pitanjima, te da se od njega moglo očekivati da kaže i ono što je javnost s pravom očekivala da će reći.

pazim da nikoga ne povredim i ne uvredim

Ajde!

Inače, svaka ti čast, provalio si moje pravo ime.
A ja mislio, ako sred imena turim tačku, niko se neće domisliti.
Istina, objava blogerovog civilnog identiteta ovde nije dozvoljena, al nema veze, kad sam ja u pitanju, moderacija toleriše svašta - to "sereš" i nije najgore što je glatko prošlo.
st.jepan st.jepan 00:47 15.11.2013

Re: .....

Beba od Lončara

E, stvarno ću obavestim Lončarku da je ovde kompromituje neka no name ženska.
Nije baš klasična kradja identiteta, ali dovodjenje javnosti u zabludu jeste.
Evo i ja sam, u početku, dok nisam provalio nivo, bio siguran da pričam sa Benom Lončar.
Ono..., Bojana Maljević, Nebojša Krstić, Beba Lončar... Bok'te!
libkonz libkonz 00:54 15.11.2013

Re: .....

Inače, svaka ti čast, provalio si moje pravo ime.
A ja mislio, ako sred imena turim tačku, niko se neće domisliti.
Istina, objava blogerovog civilnog identiteta ovde nije dozvoljena, al nema veze, kad sam ja u pitanju, moderacija toleriše svašta - to "sereš" i nije najgore što je glatko prošlo.

Slobodno nastavi da umišljaš šta god želiš. Posle ovoga, nemamo više šta da pričamo. Svaki razgovor sa tobom na blogu ovde završavam.
st.jepan st.jepan 01:02 15.11.2013

Re: .....

Izvinte, ali posle više od 200 komentara, meni i dalje nije jasno da li je sporno što je Kurir, na način kako se može od njega očekivati, nemilice i neprovereno počeo da čerupa Ognjenoviće, ili je problem što je uopšte postavljeno pitanje koliko je novca ostalo i šta će dalje biti sa njim.

Pa očito je da ovde idu dve paralelne priče.
Ta prva me ne zanima, ne pada mi na pamet da s ozbiljnim svetom bistim priču o "Kuriru" i njegovim povraćkama. Ne čitam ga, mada par puta sam ga prelistao, zaključio da je džubre i apsolvirao za svagda.
tyson tyson 01:11 15.11.2013

Re: .....

Izvinte, ali posle više od 200 komentara, meni i dalje nije jasno da li je sporno što je Kurir, na način kako se može od njega očekivati, nemilice i neprovereno počeo da čerupa Ognjenoviće, ili je problem što je uopšte postavljeno pitanje koliko je novca ostalo i šta će dalje biti sa njim.

Ne, ovde je sporan način na koji je Kurir pisao o porodici Ognjanović.

I da li im to što se od njih očekuje da budu bitange daje za pravo da "nemilice i neprovereno čerupaju" bilo koga.

To je sporno i to je problem.

st.jepan st.jepan 01:13 15.11.2013

Re: .....

Slobodno nastavi da umišljaš šta god želiš. Posle ovoga, nemamo više šta da pričamo. Svaki razgovor sa tobom na blogu ovde završavam.

OK, a jel mogu ja sad malo da se smejem?



Mislim, nećeš se uvrediš?

Izvini, mora da sam te s nekim pobrkao, mislio sam da si duhovitiji - od puberteta ne pamtim potresniju korpu.

Edit:
Ustvari, sad pomišljam..., možda stvarno imaš problem s kapiranjem konteksta, a?
freehand freehand 10:51 15.11.2013

Re: .....

st.jepan
Izvinte, ali posle više od 200 komentara, meni i dalje nije jasno da li je sporno što je Kurir, na način kako se može od njega očekivati, nemilice i neprovereno počeo da čerupa Ognjenoviće, ili je problem što je uopšte postavljeno pitanje koliko je novca ostalo i šta će dalje biti sa njim.

Pa očito je da ovde idu dve paralelne priče.
Ta prva me ne zanima, ne pada mi na pamet da s ozbiljnim svetom bistim priču o "Kuriru" i njegovim povraćkama. Ne čitam ga, mada par puta sam ga prelistao, zaključio da je džubre i apsolvirao za svagda.

Kako je to krasno... Ne zanima te tema što te ne sprečava da guraš svoju. Što i ne bi bio problem kad i druge, uključujući i mene, ne bi ubeđivao kako je to, u stvari, prava tema. Ama i to bi bilo ok kad ne bi počinjao da u nastavcima hamletuješ naokolo kad ti se odgovori....
Čoveče, pa konačno si se namlatio preporukica! Daj malo uživaj u nenadanoj slavi i popularnosti koju toliko (čeznutljiov) pominješ.
Ali pazi: dramaturgija zahteva da staneš na vreme, da se ne preigraš. Jer začas iz drame nastane komendija.
To bi morao da znaš.
Biljana 77 Biljana 77 11:17 15.11.2013

Re: .....

tyson
Izvinte, ali posle više od 200 komentara, meni i dalje nije jasno da li je sporno što je Kurir, na način kako se može od njega očekivati, nemilice i neprovereno počeo da čerupa Ognjenoviće, ili je problem što je uopšte postavljeno pitanje koliko je novca ostalo i šta će dalje biti sa njim.

Ne, ovde je sporan način na koji je Kurir pisao o porodici Ognjanović.

I da li im to što se od njih očekuje da budu bitange daje za pravo da "nemilice i neprovereno čerupaju" bilo koga.

To je sporno i to je problem.



I ja nikako da skapiram kako je moguće da ljudi to uopšte na vide kao problem.
st.jepan st.jepan 11:24 15.11.2013

Re: .....

slavi i popularnosti koju toliko (čeznutljiov) pominješ.

"Slavu" nisam pomenuo, to je tvoja koloratura, a "popularnost" koju jesam pomenuo, odnosila se (očito je iz konteksta) na status kod blogerskih vlasti. Meni reći da serem ipak je bilo bezbednije nego to isto reći ma kome ko je napisao suštinski isto što i ja - Jelici naprimer.
kad ti se odgovori....

Mislim da sam ovde mahom odgovarao ja.
Čak i na ono što ne zaslužuje odgovor.


Edit:
A preporuke ukinuti.
Ili ih, kao na Fejsu Buku, personalizovati.
freehand freehand 11:31 15.11.2013

Re: .....

"Slavu" nisam pomenuo, to je tvoja koloratura,

Jes, a Libkonz se hvata za reč. Ok.

a "popularnost" koju jesam pomenuo, odnosila se (očito je iz konteksta) na status kod blogerskih vlasti.

Uuu, to je već poruka tako šifrovana da je bez ovog ključa bilo nemoguće pročitati.
ne mislim da je to oko reči mnogo opasno, ali - mada takve izjave ne dajem nikad jer ih smatram nepotrebnim - da, mislim da bi za blog bilo dobro da ti imaš autorsku opciju. Mislim da to kvalitetom apsolutno zaslužuješ (ako se tako nešto uopšte zaslužuje).
Mislim da sam ovde mahom odgovarao ja.
Čak i na ono što ne zaslužuje odgovor.

Kakva koincidencija: ja pomislio da sam taj što odgovara bio - ja?!
I to na svakave bedastoće?
I na hajdžekovanje bloga?
st.jepan st.jepan 11:39 15.11.2013

Re: .....

a "popularnost" koju jesam pomenuo, odnosila se (očito je iz konteksta) na status kod blogerskih vlasti.

Uuu, to je već poruka tako šifrovana da je bez ovog ključa bilo nemoguće pročitati.

Za libkonza dvojim, za tebe ne dvojim:
Sposoban si da razumeš kontekst, ali bem li ga, valjda polemičarska tehnika - tobožnje nerazumevanje u funkciji iscrpljivanja "protivnika" i ne-remećenja sopstvenog tripa.
st.jepan st.jepan 12:54 15.11.2013

Re: .....

Ajd i ovo:
da, mislim da bi za blog bilo dobro da ti imaš autorsku opciju. Mislim da to kvalitetom apsolutno zaslužuješ

Šališ se? Valjda je jasno da je neću dobiti. Jednako kao što u ovom gradu nikada ništa nisam dobio - sve što imam, morao sam da otmem.
I tu opciju bih, kao što sam davno napisao urednici, mogao da otmem (nazovem koga treba), ali nedovoljno me zanima da bih se time bavio.
Sem toga, "nazivanje koga treba" nije moj gard.
hajdžekovanje bloga?

Pa ništa, ako smatraš da je sada važnije gnječiti sa nespornim nitkovlukom "Kurira", nego ukazivati na neobjašnjivi izostanak izjave koja bi otpisanoj deci pružila nešto nade, a ti slobodno obriši "hajdžekovanje". Ne samo moje.
freehand freehand 13:33 15.11.2013

Re: .....

Šališ se? Valjda je jasno da je neću dobiti. Jednako kao što u ovom gradu nikada ništa nisam dobio - sve što imam, morao sam da otmem.
I tu opciju bih, kao što sam davno napisao urednici, mogao da otmem (nazovem koga treba), ali nedovoljno me zanima da bih se time bavio.
Sem toga, "nazivanje koga treba" nije moj gard.

Ne šalim se. Kao kad kažem da je ovo bar treći put da čitam ovu tvoju skoro pa svakidašnju jadikovku. Kako li bi bilo da ti je stalo?
Pa ništa, ako smatraš da je sada važnije gnječiti sa nespornim nitkovlukom "Kurira", nego ukazivati na neobjašnjivi izostanak izjave koja bi otpisanoj deci pružila nešto nade, a ti slobodno obriši "hajdžekovanje". Ne samo moje.

Nećeš verovati - smatram. zato sam i napisao blog. Takođe smatram da mogu samostalno da razlučim šta je (meni) važno i čime želim da se bavim.
Ali mi see već smučilo da objašnjavam kako Kurir i nije vredan pomena. sam po sebi No za pismene i one koji hoće da razumeju - već piše.
A ne brišem, sem u ekstremnim slučajevima. I ne banujem.
predatortz predatortz 13:36 15.11.2013

Re: .....


Šališ se? Valjda je jasno da je neću dobiti. Jednako kao što u ovom gradu nikada ništa nisam dobio - sve što imam, morao sam da otmem.


Jbga, Stjepane, ni ja u ovom gradu, a verujem ni većina blogera, ništa nisam dobio.
Sve što imam, morao sam da zaradim. Oteo, Bogu hvala, nisam ništa.

Valjda tako i treba da bude...
st.jepan st.jepan 13:52 15.11.2013

Re: .....

ovo bar treći put da čitam ovu tvoju skoro pa svakidašnju jadikovku.


Šta je, opet freehand barok?
Ono jest, napisao sam nešto slično u jednom svom blogu (ono kako me odžepario Gradski sekretarijat za kuturu), a priča o mojoj opciji..., pa jeste, potezana je ispod skoro svakog mog teksta, ali se mahom nisam uključivao, radije sam ponosito ćutao.
freehand freehand 13:59 15.11.2013

Re: .....

Šta je, opet freehand barok?

Barok=Baron?
Eh da me ne mrzi da potražim....
Al me mrzi.
A i nije bitno.
mariopan mariopan 15:22 15.11.2013

Re: .....

hoochie coochie man

Za Kurir je je jasno odavno, samo je pitanje dokle mogu da idu.
Vetrovatno i dublje od ovoga.

Zato im treba lupiti jednu vaspitnu u obliku OGROMNE odštete ovoj porodici za sve što su im priredili, naravno, kada sve bude prošlo procedure koje predstoje.

Kakva ljiga od ljudi može to da piše.
st.jepan st.jepan 15:41 15.11.2013

Re: .....

Sve što imam, morao sam da zaradim.

Pa to je ok, znači zaradjeno si dobijao?
Ja nisam.
Trol off.
zilikaka zilikaka 18:31 15.11.2013

Re: .....

Ne, ovde je sporan način na koji je Kurir pisao o porodici Ognjanović.

I ja nikako da skapiram kako je moguće da ljudi to uopšte na vide kao problem.


Pa i meni se u prvi mah učinilo da je tekst o načinu na koji govno štampa dohvata ljude, a da je ovo samo jedan od drastičnih primera.

Međutim glavno težište priče je preneto na pitanje da li se smelo uopšte išta pitati.

I prilično se zakuvalo oko toga.

E, sad meni nije jasno zašto se po inerciji očekuju isti stavovi po dva potpuno različita pitanja.

Naravno da je Kurir zasrao, naravno da treba da ih tuže, naravno da se od takvih novina to moglo očekivati, i da ih to (što su takvi) ne abolira ni najmanje.

Ali zašto se vade oči svakome ko je zauzeo stav da trebalo da se polože računi o novcu koji je preostao.

Uzgred, ne znam koliko je poznato, ali ostavinsku raspravu može da pokrene svako. Bukvalno. Nema potrebe da bude na bilo koji način povezan ni sa pokojnikom, ni sa naslednicima.




freehand freehand 20:13 15.11.2013

Re: .....

Međutim glavno težište priče je preneto na pitanje da li se smelo uopšte išta pitati.

Ko je preneo težište priče? I što ga je uopšte prenosto?

E, sad meni nije jasno zašto se po inerciji očekuju isti stavovi po dva potpuno različita pitanja.

Eto, ja nikad u životu nisam očekivao da ljudi imaju iste stavove. kako godine prolaze čak ni na pristojnosti ne insistiram. E sad - malo smaram oko dostojanstva i časti, toga sam svestan.


Naravno da je Kurir zasrao, naravno da treba da ih tuže, naravno da se od takvih novina to moglo očekivati, i da ih to (što su takvi) ne abolira ni najmanje.

Vidiš, biće da je u tom podrazumevajućem "naravno" problem. "Naravno" da ni Kurir ni ostatak bagre ni pomislio nije o molbi za oproštaj za onolike gnusne laži; a naravno ni da to gnojno đubre niko i ne tuži zbot tog naravno. I naravno da da je isto to medijsko đubre napravilo i tog dana, kad su svi normalni mediji napisali da je sav novac na broju - na sopstvenom licu naslov "Ognjanovići daju iskaz u tužilaštvu".
E vidiš, to naravno je slika dobrog dela društva u Srbiji. REcimo, naravno da niko ne pregleda reingišpile, i naravno da za to niko nije kriv. Nnaravno, ja bih isto ovako bio frapiran i kad bi tebe ili nekog tebi bliskog hijene na ovaj način dohvatile. Ali, naravno, bitnije je da vidimo šta ćemo sa našim novcima.

Ali zašto se vade oči svakome ko je zauzeo stav da trebalo da se polože računi o novcu koji je preostao.

Pu... Nisam to primetio. nekako mi se učinilo da se oči vade onima koji ne pitaju za novce nego pričaju o efemernim stvarima poput mašine za medijsko mlevenje ljudi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:45 15.11.2013

Re: .....

Eto, ja nikad u životu nisam očekivao da ljudi imaju iste stavove. kako godine prolaze čak ni na pristojnosti ne insistiram. E sad - malo smaram oko dostojanstva i časti, toga sam svestan.


A kako biraš čije ćeš dostojanstvo i čast da premeravaš a čije ne?
freehand freehand 20:49 15.11.2013

Re: .....

hoochie coochie man
Eto, ja nikad u životu nisam očekivao da ljudi imaju iste stavove. kako godine prolaze čak ni na pristojnosti ne insistiram. E sad - malo smaram oko dostojanstva i časti, toga sam svestan.


A kako biraš čije ćeš dostojanstvo i čast da premeravaš a čije ne?

Nikako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:57 15.11.2013

Re: .....

Nikako.


Neće biti, al nema veze...
Zabravi ovaj komemntar
freehand freehand 21:00 15.11.2013

Re: .....

hoochie coochie man
Nikako.


Neće biti, al nema veze...
Zabravi ovaj komemntar

Eh, pa svi znaju sve o mojim dvostrukim standardima i lažnom moralu, a tebe povuklo da to sad učiniš još jasnijim... Pa si se sažalio.
Hvala ti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:25 15.11.2013

Re: .....

Ajd ne zajebavaj Fri
Iako sam na ivici da napišem na šta sam mislio ipak odolevam
Ne radi se o tvom dvostrukom moralu
zilikaka zilikaka 22:03 15.11.2013

Re: .....

E vidiš, to naravno je slika dobrog dela društva u Srbiji. REcimo, naravno da niko ne pregleda reingišpile, i naravno da za to niko nije kriv. Nnaravno, ja bih isto ovako bio frapiran i kad bi tebe ili nekog tebi bliskog hijene na ovaj način dohvatile


Ej, derane, ajd lagano!

Si teo da napišeš da je Kurir prešao sve granice, da je to samo kap u moru, da se ne sme dalje tako...?
Kažeš, jesi.

E, vidiš, ja kad nešto hoću, onda to teram, a ne upetljavam se u raspravu koja vodi na sasvim drugu stranu.
Zato sam i pitala zašto je težište rasprave preneto na novce, i tako x200 komentara.

Ne kažem da si ti to počeo, taman posla, ali si svakako jedan od onih koji su utukli dvocifren broj komentara o nečemu što ne bi trebalo da bude tema. Sad, nezgodno što s ti trenutno gazda od ovu kafanu, pa se najviše vidiš.

Ja sam lepo s početka pitala kako se to inače rešava tamo gde je lansirano.
Dobila sam samo jedan pravi, konkretan odgovor.
Iz toga zaključujem da, ili ovde nema upoznatih, ili za taj problem ne postoji efikasno rešenje.
Sklona sam da poverujem u drugo.

Znači, za razliku od pomenutih ringišpila, za koje je lako propisati šta i kako, i za koje je u civilizovanom svetu to odavno urađeno, za problem koji si stavio na astal ne postoji pravo i efikasno sistemsko rešenje.
Bem li ga, tako ispada.
Zato je naravno.

A to šta je sa novcima je sasvim drugi par opanaka.

freehand freehand 01:59 16.11.2013

Re: .....

Si teo da napišeš da je Kurir prešao sve granice, da je to samo kap u moru, da se ne sme dalje tako...?
Kažeš, jesi.

E, vidiš, ja kad nešto hoću, onda to teram, a ne upetljavam se u raspravu koja vodi na sasvim drugu stranu.
Zato sam i pitala zašto je težište rasprave preneto na novce, i tako x200 komentara.

Šta sam teo to sam napisao. I više puta ponovio.E sad, da li je u pitanju percepcija i razumevanje ili moja pismenost, stil, loša komunikacija ostaje otvoreno. Verovatno je do mene.
Kao i to što ja imam utisak da sam težište rasprave sve vreme pokušavao da vratim na temu, ali, izgleda, zbog malih moći a velike nejakosti u tom nadvlačenju bio nadjačan. Kvantitativno. Ali ako bih morao iskreno da odgovorim - prvenstveno Biljana, a onda i Beba, Endži, Tajson i još nekoliko blogera dolično su gađali srž i argumentovali svoja stanovišta.
Ostaje pitanje - šta tebe, u stvari, žulja? To što klevete i cicvarićko novinarstvo postoje i u drugim zemljama ne znači da treba dići ruke, slegnuti ramenima i tolerisati ga ovde.

Ili si ti ipak namerna da nešto drugo zaključiš?

JJ Beba JJ Beba 23:36 13.11.2013

kurir

odvrtno

i baš me zanima da li će neka institucija, tužilaštvo, policija, neko udruženje novinara, biloko da pokrene neki postupak protiv hajkaša iz Kurira.
sram ih bilo.

užasno je šta se tim ljudima dogodilo još ih ta bagra razvlači i čereči po medijima.


a što se Sergeja T. tiče ja sam još onomad, dok je bio VIP na drupalu, bila banovana zbog komentara "Sergeju nije potreban reditelj, već roditelj"
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:55 13.11.2013

Re: kurir

JJ Beba
a što se Sergeja T. tiče ja sam još onomad, dok je bio VIP na drupalu, bila banovana zbog komentara "Sergeju nije potreban reditelj, već roditelj"

:))))))
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:42 14.11.2013

Re: kurir

a što se Sergeja T. tiče ja sam još onomad, dok je bio VIP na drupalu, bila banovana zbog komentara "Sergeju nije potreban reditelj, već roditelj"


Ovaj slučaj ipak veze nema sa drupalom, jer je upravo taj Sergej, kakav god da je, pozivom u onoj Farmi, bez roditeljske pomoći, bio od ključnog značaja za Ognjanoviće.
Zahvaljujući njemu su za nekoliko dana skupili više para no što im je uspelo za sve vreme ranije.
Kakav god da je, on je svoje ime dao za njih, i pomoglo im je.
freehand freehand 17:45 14.11.2013

Re: kurir

Jelica Greganović
a što se Sergeja T. tiče ja sam još onomad, dok je bio VIP na drupalu, bila banovana zbog komentara "Sergeju nije potreban reditelj, već roditelj"


Ovaj slučaj ipak veze nema sa drupalom, jer je upravo taj Sergej, kakav god da je, pozivom u onoj Farmi, bez roditeljske pomoći, bio od ključnog značaja za Ognjanoviće.
Zahvaljujući njemu su za nekoliko dana skupili više para no što im je uspelo za sve vreme ranije.
Kakav god da je, on je svoje ime dao za njih, i pomoglo im je.

Svaka čast. Samo mu nije pametno da sad to svoje ime arči bez promišljanja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:48 14.11.2013

Re: kurir

Svaka čast. Samo mu nije pametno da sad to svoje ime arči bez promišljanja.

Naravno. Ali ni to ne umanjuje značaj onoga šta je za njih uradio.
freehand freehand 17:56 14.11.2013

Re: kurir

Jelica Greganović
Svaka čast. Samo mu nije pametno da sad to svoje ime arči bez promišljanja.

Naravno. Ali ni to ne umanjuje značaj onoga šta je za njih uradio.

Pa ne znam da je to iko na bilo koji način doveo u pitanje. Kao ni akciju Kurira na prikupljanju novca.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:35 14.11.2013

Re: kurir

Pa ne znam da je to iko na bilo koji način doveo u pitanje.

Da to nije ovde urađeno, ne bih ni odgovarala.
angie01 angie01 18:52 14.11.2013

Re: kurir

a što se Sergeja T. tiče


cini mi se, da bi trebalo pokazati neko razumevanje za Sergeja- on je , kada je trebalo istupio da pomogne, u programu gde to uopste nije bilo predvidjeno, nego je bio pozvan iz drugih razloga, a ta emisija sa velikom gledanoscu- i hvala mu na tome, glupo mi je sada da je najedamput antiheroj, jer se oseca odgovornim, ako je neka malverzacija u pitanju, to sto i ovaj deo odradjuje bez razmisljanja, je samo stvar njegove prirode.
JJ Beba JJ Beba 20:15 14.11.2013

Re: kurir

Ovaj slučaj ipak veze nema sa drupalom,

za mene ima. samo je dolio ulje na vatru, bez imalo takta, osećaja itajrad

i ajd baš da mu ne dignemo spomenik. ako ćemo istinu, celu akciju je pkrenuo Rambo, pa ga ipak nisi nigde videla da se trti time

edt
i da dodam, Sergeju i dalje treba roditelj
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:43 15.11.2013

Re: kurir

za mene ima.

Ali ti nisi tema ovog bloga.

i ajd baš da mu ne dignemo spomenik.

Spomenik nije pominjan, ali da je meni pomogao koliko je njima i da je poželeo, ja bih mu i spomenik podigla. Spomenik je samo komad kamena ili bronze, u poređenju sa dečijim životom...ništa.

ako ćemo istinu, celu akciju je pkrenuo Rambo, pa ga ipak nisi nigde videla da se trti time

Nije se ni Sergej trtio time, a Rambova akcija nije ni delić kao Sergejeva primećena.

edt
i da dodam, Sergeju i dalje treba roditelj

Ako već toliko insistiraš, usvoji ga.
Ja govorim o tome šta je uradio za Ognjanoviće, a ne kakav je i šta mu treba.
JJ Beba JJ Beba 01:04 15.11.2013

Re: kurir


sve si mi lepo rekla. ako


Ako već toliko insistiraš, usvoji ga.

aaaaa ti si taj reditelj!?


Spomenik je samo komad kamena ili bronze, u poređenju sa dečijim životom...ništa.

kad nema čoveka dobar je i spomenik

ja govorim o odvratnom lešinarenju
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:02 15.11.2013

Re: kurir

i da dodam, Sergeju i dalje treba roditelj


aaaaa ti si taj reditelj!?


Odluči se.

ja govorim o odvratnom lešinarenju


A ja govorim o tome da tvoje lično iskustvo na drupalu nema veze sa značajem onoga što je, svojim nastupom, Sergej uradio za porodicu Ognjanović onda kada im je očajnički bio potreban novac i pažnja javnosti.
JJ Beba JJ Beba 13:54 15.11.2013

Re: kurir

Odluči se.

jbga jesam -al nisi shvatia :)
ja neću da usvajam sergeja jer mi se nimalo ne doada ni kao čovek ni kao humanista, ni kao ego tip, ali zato tebe proglašavam redeteljkom jer voliš da režišaš.
dakle sergej neće dobiti roditelja(ku) al hoće reditelja(ku)
:)
trol off
iqiqiq iqiqiq 00:01 14.11.2013

Ako hoćeš drugačije

Mogao bi recimo da skloniš bar njihovu sliku sa bloga, ne mogu ni da zamislim koliko hiljada škljocanja fotoaparata su podneli tokom borbe za svoje dete.

Najodurniji su mi novinari lešinari koji na sahranama kidišu da slikaju roditelje u najtežim trenucima.

I slike po novinama u kojima se apeluje za pomoć postale su degutantne, kačila sam sliku neke devojčice koja putem mikrofona govori o svojoj bolesti!!! Da bi dobila novac! Joooj, jadna deca!!!
Ti briši moj komentar, ali napisah ga.
ivana23 ivana23 00:34 14.11.2013

***

Porodica Ognjanović i dalje ćuti o svojim namerama sa preostalim novcem. – Šta se navodi u prepisci princeze Katarine Karađorđević sa direktorom bolnice u Hjustonu

Ostavinska rasprava o Tijaninom novcu 26. novembra - ceo tekst, jasno i sa dostupnim podacima napisan
barese barese 01:08 14.11.2013

Re: ***

ivana23
Porodica Ognjanović i dalje ćuti o svojim namerama sa preostalim novcem. – Šta se navodi u prepisci princeze Katarine Karađorđević sa direktorom bolnice u Hjustonu

Ostavinska rasprava o Tijaninom novcu 26. novembra - ceo tekst, jasno i sa dostupnim podacima napisan


Iz clanka:

– Tada sam pozvao Nenada Ognjanovića, jer je sakupljeno već dovoljno novca za Tijaninu operaciju i tražio mu da deo novca prebaci na račun za Ljubicu Adamić. On mi je rekao da ne može to da uradi jer je račun namenski. Onda sam ga pitao da bude na čelu fonda koji bi bio namenjen za lečenje teško bolesne dece, barem simbolično, kako bi višak sredstava otišao i na račune druge bolesne dece – rekao je Trifunović za TV B 92.


Prema pisanju štampe, Tijanina majka je pred put na lečenje u SAD otvorila račun na svoje ime kako bi lakše raspolagala novcem, pa je zbog toga značajan deo prikupljene sume prebačen na taj račun.




stefan.hauzer stefan.hauzer 00:40 14.11.2013

.

opet mi je riknuo tv
, novine ne čitam,

osim ako nisu nme ili tako neki časopis vezan za ziku i to

mogao bih
,na primer,
da ti u trenutku kažem; u kojem gradu jeff tweedy ima četiri koncerta za redom i svi su rasprodati,
a pojma ne bih imao da ti kažem koja je danas glavna vest kod nas.




cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:54 14.11.2013

Tasovcu jedan!

Necu o parama, rachunima, ko-gde-kome-kako-zasto, pljuvanju, "fondovima" i fondovima, "dobrotvorima" i dobrotvorima, grebatorima i dushebriznicima, moralu itd... To su vashe stvari.

Nego, zanima me kako je Tasovac (min kulture i informisanja) odgovoran za ovo - ili kako bi trebalo da Tasovac (ministarstvo) 'regulishe'/'sprechi' ovakve stvari, i kojim, precizno, delom ove cele 'stvari' on/ministarstvo treba da se bavi?

freehand

Ali imam pitanje za resornog ministra, Tasovca:

Dokle?


U najgorem, a verovatno ni tada, ovo bi moglo biti pitanje za tuzilashtvo i ministarstvo pravde (a nije). Privatne tuzbe svakako. Tuzilashtvo - a long stretch. Kultura i informisanje nikako - osim ako ne zelimo drzavne cenzore za sve i bilo shta.
Colin_bgd Colin_bgd 00:58 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!

osim ako ne zelimo drzavne cenzore za sve i bilo shta

Pa zelimo, ocigledno... Cemu nam sluzi drzava osim da nam menja pelene i stavlja cuclu u usta...
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:11 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!

Pa zelimo, ocigledno...


:) E, ako nam je zelja jaka (a i da nije), sve mi se chini da ce se naci neko da je ispuni.
freehand freehand 01:13 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!

Nego, zanima me kako je Tasovac (min kulture i informisanja) odgovoran za ovo - ili kako bi trebalo da Tasovac (ministarstvo) 'regulishe'/'sprechi' ovakve stvari, i kojim, precizno, delom ove cele 'stvari' on/ministarstvo treba da se bavi?

Recimo da može da ne ćuti. Pošto mu je to resor. A i da je u izradi novi zakon o informisanju, i da bi valjalo imati u vidu i ovakve stvari pri njegovom pisanju.
No nisam u vidu imao ništa konkretno, sem upravo jasne i glasne reakcije na ovakvu harangu.

U najgorem, a verovatno ni tada, ovo bi moglo biti pitanje za tuzilashtvo i ministarstvo pravde (a nije).

Nema tužilaštvo šta da traži ako nije u pitanju krivično delo na koje reaguje po službenoj dužnosti.



cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:21 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!


Nema tužilaštvo šta da traži ako nije u pitanju krivično delo na koje reaguje po službenoj dužnosti.


There you go!

Anywho... ako si bash zapeo da dry-hump kulturnog ministra, onda ok. Necu se mesham.
freehand freehand 01:24 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!

cane.srbljanovic

Nema tužilaštvo šta da traži ako nije u pitanju krivično delo na koje reaguje po službenoj dužnosti.


There you go!

Anywho... ako si bash zapeo da dry-hump kulturnog ministra, onda ok. Necu se mesham.

Ok. Štagod da si rekao.
ivana23 ivana23 01:28 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!

Nema tužilaštvo šta da traži ako nije u pitanju krivično delo na koje reaguje po službenoj dužnosti.


Pre nego sto napises blog, informisi se...


Рачуни Oгњановића на провери у полициjи и тужилаштву
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:30 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!

ivana23
Nema tužilaštvo šta da traži ako nije u pitanju krivično delo na koje reaguje po službenoj dužnosti.


Pre nego sto napises blog, informisi se...


Рачуни Oгњановића на провери у полициjи и тужилаштву



Moze biti da je Dachic malo 'rastego' (od dushevne boli i brige) ovlashcenja i propise u ovom sluchaju... Bash me zanima kako izgleda istrazni nalog sudije (ako uopshte postoji).
ivana23 ivana23 01:33 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!

cane.srbljanovic
ivana23
Nema tužilaštvo šta da traži ako nije u pitanju krivično delo na koje reaguje po službenoj dužnosti.


Pre nego sto napises blog, informisi se...


Рачуни Oгњановића на провери у полициjи и тужилаштву



Moze biti da je Dachic malo 'rastego' (od dushevne boli i brige) ovlashcenja i propise u ovom sluchaju... Bash me zanima kako izgleda istrazni nalog sudije (ako uopshte postoji).


Sumnjam, Ognjanovic je radnik MUP-a.
freehand freehand 01:42 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!

ivana23
Nema tužilaštvo šta da traži ako nije u pitanju krivično delo na koje reaguje po službenoj dužnosti.


Pre nego sto napises blog, informisi se...


Рачуни Oгњановића на провери у полициjи и тужилаштву

Kasni je sat, šta li...
To što si citirala odnosi se na postupanje Tužilaštva u kontekstu pisanja Kurira i postupanja prema njemu. Bar sam ja o tome govorio.
Što se informisanosti tiče, deo vesti sa B 92 koji sam u samom tekstu bloga citirao je iz vesti u kojoj je i saopštenje MUP-a u kome se kaže da nijedan dinar nije potrošen mimo predviđene namene.

P.S.
dakle:

Evo cele vesti (klik)
JJ Beba JJ Beba 01:48 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!

Ok. Štagod da si rekao.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:56 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!

JJ Beba


ivana23 ivana23 10:40 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!

freehand
Nema tužilaštvo šta da traži ako nije u pitanju krivično delo na koje reaguje po službenoj dužnosti.


Citirano si ti napisao, na to sam reagovala!

Ognjanovici upravo ovog jutra u tuzilastvu daju izjavu.
freehand freehand 10:52 14.11.2013

Re: Tasovcu jedan!

Citirano si ti napisao, na to sam reagovala!

Tako je. U kontekstu Kurira i njegovog pisanja.
Ne o Ognjanovićima. Nesporazum.
Filip2412 Filip2412 02:09 14.11.2013

...

Ovaj novac nikako ne bi smeo da bude predmet ostavniske rasprave. Jedino pravo roditelja bi moglo da bude da sami izaberu kojoj dobrotvornoj organizaciji (slicne delatnosti - pomoc, lecenje dece...) ce preusmeriti novac i nista vise od toga. Opet, te dobrotvorne organizacije su obicno strogo kontrolisane od strane drzave tako da nema zabune oko namene trosenja novca.

Ocigledno u oblasti vlada bezakonje i to ce nazalost vrlo lose uticati na raspolozenje buducih donatora za slicne slucajeve. Kurir je naravno gomila govana ali ja ne vidim sta je tesko bilo Tijaninim roditeljima da prosto kazu dve tri reci tipa: "preusmericemo pare na drugu decu sa slicnim problemima" umesto raznoraznih nemustih izjava. Ako se obratite javnosti za pare i javnost pare obezbedi onda je valjda opravdano od javnosti sto ocekuje nekakvu povratnu informaciju. U suprotnom svako sledeci moze slobodno da raspise poziv za pomoc ovako: "Uplatite mi pare a ja sta cu sa parama to je moja stvar".

Ovakva mutna situacija jako lose utice na situaciju oko prikupljanja para za drugu bolesnu decu.
freehand freehand 02:16 14.11.2013

Re: ...

Ovaj novac nikako ne bi smeo da bude predmet ostavniske rasprave.

Nego čega treba, po tvom mišljenju, da bude predmet novac koji je vlasništvo nekoga ko je umro?
Filip2412 Filip2412 02:22 14.11.2013

Re: ...

freehand
Ovaj novac nikako ne bi smeo da bude predmet ostavniske rasprave.

Nego čega treba, po tvom mišljenju, da bude predmet novac koji je vlasništvo nekoga ko je umro?

U tom je problem. Novac i nije trebalo da ide na Tijanin racun nego na nameski racun kojim upravlja ili neka dobrotvorna organizacija ili roditelji ograniceni nekim zakonom koji strogo regulise namenu. Ovako, sve se pretvara u konfuziju.... niko ne zna sta kako sa tim novcem a verujem da neki i pokusavaju da se ogrebu

nije prvi put da se sakupljaju pare ovako, cudi me da ne postoji jasan zakonski okvir za te stvari
hoochie coochie man hoochie coochie man 02:27 14.11.2013

Re: ...

Ovako, sve se pretvara u konfuziju.... niko ne zna sta kako sa tim novcem a verujem da neki i pokusavaju da se ogrebu


Koliko sam ja uspeo da razuem advokate, po zakonu, taj novac je vlasništvo Tijaninih roditelja i mogu da rade s njim šta hoće.
Jedini način da se vrate pare je da svako ko je uplatio pojedinačno traži povraćaj jer je pare uplatio za određenu namenu, pa pošto nije sve potrošeno a nema mogučnosti da se za tu namenu dalje troši, onda se novac može vratiti.



Filip2412 Filip2412 03:15 14.11.2013

Re: ...

Koliko sam ja uspeo da razuem advokate, po zakonu, taj novac je vlasništvo Tijaninih roditelja i mogu da rade s njim šta hoće.
da to sam i ja procitao,

jebiga to je lose.... treba da se zabrani sakupljanje na takav nacin u buduce i da se jasno odredi zakonski tok novca u ovakvom slucaju, nevladine humanitarne organizacije kao i ovakve akcije mora da su pod zescom kontrolom zakona jer u suprotnom se rizikuje gubitak poverenja ljudi koji daju priloge i nanosi se moralna steta drustvu kao celini
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:16 14.11.2013

Re: ...

Filip2412
Ovaj novac nikako ne bi smeo da bude predmet ostavniske rasprave. Jedino pravo roditelja bi moglo da bude da sami izaberu kojoj dobrotvornoj organizaciji (slicne delatnosti - pomoc, lecenje dece...) ce preusmeriti novac i nista vise od toga. Opet, te dobrotvorne organizacije su obicno strogo kontrolisane od strane drzave tako da nema zabune oko namene trosenja novca.

Ocigledno u oblasti vlada bezakonje i to ce nazalost vrlo lose uticati na raspolozenje buducih donatora za slicne slucajeve. Kurir je naravno gomila govana ali ja ne vidim sta je tesko bilo Tijaninim roditeljima da prosto kazu dve tri reci tipa: "preusmericemo pare na drugu decu sa slicnim problemima" umesto raznoraznih nemustih izjava. Ako se obratite javnosti za pare i javnost pare obezbedi onda je valjda opravdano od javnosti sto ocekuje nekakvu povratnu informaciju. U suprotnom svako sledeci moze slobodno da raspise poziv za pomoc ovako: "Uplatite mi pare a ja sta cu sa parama to je moja stvar".

Ovakva mutna situacija jako lose utice na situaciju oko prikupljanja para za drugu bolesnu decu.


Ovo je poenta, sve ostalo je razvodnjavanje price i zakulisne radnje kojih je uvek bilo i bice na zalost kad god je covek i novac u pitanju .
Jaril Jaril 05:43 14.11.2013

Новац за тешко болесну децу

Увек када се дигне оволика халабука, нешто се гадно дешава иза.
alselone alselone 07:56 14.11.2013

Par teza za razmisljanje

- Kurir napada previse i za njih. Ovoliko se nisu bavili ni Dulicem i Miskovicem. Imaju kontradiktorne stavove. Lazu brutalno.
- Blic brani previse licno i ima kontradiktorne stavove.
- Porodica je imala moralnu (zakonsku?) obavezu da objavi da je prikupljeno dovoljno sredstava.
- Nejasna uloga Karadjordjevica.
- Prebacivanje sredstava na licni racun? Čemu?
- Sergejeva prica.
- I najvaznije: porodica je imala moralnu obavezu da sto pre posle sahrane novac preusmeri ili makar pokusa da preusmeri na racune druge bolesne dece bez obzira na licno stanje. Drugoj deci sledeci dan zavisi od toga.
- "Ako progovorim pada vlada", glupi pokusaj amatera da bude balkanski politicar ili je primao ucene? Kakva je ovo uopste recenica?
ciracirafm ciracirafm 08:38 14.11.2013

Re: Par teza za razmisljanje

n zavisi od toga.
- "Ako progovorim pada vlada", glupi pokusaj amatera da bude balkanski politicar ili je primao ucene? Kakva je ovo uopste recenica?

Mozda zbog toga što je Ognjanović pripadnik MUP-a?
reanimator reanimator 09:20 14.11.2013

Re: Par teza za razmisljanje

Mozda zbog toga što je Ognjanović pripadnik MUP-a?

A šta radi u MUPu? Mislim, čisto da znamo da li je neki faktor ili je običan službenik.
expolicajac expolicajac 10:28 14.11.2013

Re: Par teza za razmisljanje

reanimator
Mozda zbog toga što je Ognjanović pripadnik MUP-a?

A šta radi u MUPu? Mislim, čisto da znamo da li je neki faktor ili je običan službenik.

službenik
reanimator reanimator 11:10 14.11.2013

Re: Par teza za razmisljanje

službenik

Da, tako sma i mislio. Valja ovo napomenuti, jer se to "radio u MUPu" uglavnom pominje na način da zaliči da je savršeno jasno da je Ognjanović kriv.
grmfrm grmfrm 11:17 14.11.2013

Re: Par teza za razmisljanje

Re: Par teza za razmisljanje

n zavisi od toga.
- "Ako progovorim pada vlada", glupi pokusaj amatera da bude balkanski politicar ili je primao ucene? Kakva je ovo uopste recenica?


Mozda zbog toga što je Ognjanović pripadnik MUP-a?



Ja sam nekako voljan da mislim da mu se to omaklo usled silnih pritisaka kojima su i dalje izlozeni. Ne javnosti vec tih vecih igraca koji su se umesali.
Mislim Karadjordejvic se spominje i ko zna ko je jos tu.
Hebi ga gde su pare svasta se skupi. Tuzno ako im to rade a dete izgubise.

A Kurir pa hebi ga taj isti Kurir je bio najglasniji kada su trebale da se skupe pare. Pa adj ti sad budi merodavan.
libkonz libkonz 13:29 14.11.2013

Re: Par teza za razmisljanje

- Porodica je imala moralnu (zakonsku?) obavezu da objavi da je prikupljeno dovoljno sredstava.

Zamisli situaciju roditelja koji se dugo bore da skupe novac za lečenje svog deteta, treba im milion evra, na račun legne dva. Da li misliš da na svetu postoje roditelji koji će reći, dok se bore za život svog deteta, evo ovaj milion je višak? Ili će čuvati taj novac jer ne mogu da znaju da li će i on biti potreban za spas deteta?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:34 14.11.2013

Re: Par teza za razmisljanje

Da li misliš da na svetu postoje roditelji koji će reći, dok se bore za život svog deteta, evo ovaj milion je višak?


Da. Moja drugarica Nataša V. je skupljala 70.000€ za operaciju svog sina.
Onog trenutka kada je skupila taj novac, obavestila je sve da je novac skupljen, zahvalila se i zatvorila račun tako da novac više nije mogao da pritiče.

http://blog.b92.net/text/22383/Natasa/
libkonz libkonz 14:54 14.11.2013

Re: Par teza za razmisljanje

Jelice, ovo je ipak specifična priča, svesni su bili roditelji da su šanse da im ćerka preživi male, razumljivo je što su ostavili novac za svaki slučaj, ako detetu bude potrebno. Ne mogu da razumem vašu osudu.
sugar59 sugar59 16:49 14.11.2013

Re: Par teza za razmisljanje

libkonz
Jelice, ovo je ipak specifična priča, svesni su bili roditelji da su šanse da im ćerka preživi male, razumljivo je što su ostavili novac za svaki slučaj, ako detetu bude potrebno. Ne mogu da razumem vašu osudu.


To je i Sergej rekao, nisu zaustavili priču kada je bilo dovoljno za samu operaciju, ok, ali se nadao da će bar po završetku (sada već nesrećnim slučajem da je dete umrlo) sa ostatkom nešto uraditi, a oni ćute mesecima.
Njihova tuga će ostati tuga za ceo život, ali ne mogu da razumem ljude koji znaju kroz šta su prošli da su gluvi za druge koji imaju isti problem.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:16 14.11.2013

Re: Par teza za razmisljanje

Jelice, ovo je ipak specifična priča, svesni su bili roditelji da su šanse da im ćerka preživi male, razumljivo je što su ostavili novac za svaki slučaj, ako detetu bude potrebno. Ne mogu da razumem vašu osudu.


Prvo, svakom roditelju je njegova priča i njegovo dete najspecifičnije.

Drugo, i život Natašinog deteta je bio jako ugrožen, a operacija ga je ugrožavala još više.

Treće, nikog ja nisam osuđivala ni jednom rečju u onome što sam napisala. Samo sam odgovorila na tvoje pitanje:

Da li misliš da na svetu postoje roditelji koji će reći, dok se bore za život svog deteta, evo ovaj milion je višak?


Ja ne znam dovoljno, niti mislim da iko još uvek zna, da bih mogla da ih optužim.
Ali, da, da ponovim, postoje takvi roditelji na ovom svetu.
ciracirafm ciracirafm 08:40 14.11.2013

Новац у банци

Генерални секретар Удружења банка Србиjе Верољуб Дугалић указао jе у изjави за Танјуг да текуће рачуна на коjи грађани могу да уплате новац у хуманитарне сврхе може да отвори сваки грађанин, а да трошење тог новца практично нико не контролише.
"Због тога jе и настао велики проблем око средстава коjа су уплаћена на рачун породице Oгњановић", рекао jе Дугалић и истакао да се проблеми нетранспарентности све броjниjих хуманитарних рачуна у нашим банкама могу ефикасно решити одговараjућим прописом Mинистарства финансиjа.

"Ниjе уреду да неко има отворен хуманитарни рачун и да било ко други не зна колико ту пара има, како се та средства троше, jер jе тада реч о потпуном девалвирању институциjе таквог рачуна", навео jе Дугалић и напоменуо да jе jош прослсе године покренуо то питање код НБС
4krofnica 4krofnica 09:49 14.11.2013

jbš ovu šalu


Njegovim godinama i iskustvu


jbt, kao da pričaš o Dalai Lami.

ne vidim svrhu (poentu?) ovog tvog teksta. razvlačiš ovaj čemer, ništa manje senzacionalistički od pomenutog tabloida, sa isto toliko (sa)znanja o čemu pričaš.

neka svaka nadležna služba odradi svoj deo posla.
ostavite više ove ljude na miru.


freehand freehand 09:58 14.11.2013

Re: jbš ovu šalu

ne vidim svrhu (poentu?) ovog tvog teksta. razvlačiš ovaj čemer, ništa manje senzacionalistički od pomenutog tabloida, sa isto toliko (sa)znanja o čemu pričaš.

Pa ne vidim ni ja svrhu ovog komentara.
Jer ako samo malo pažljivije pogledaš - a ne insistiram - ja se u tekstu uopšte nisam bavio tim ljudima, već upravo rim razvlačenjem. I lešinarima. Ali je istraživačko-detektivski instinkt uvek jači, što se i na ovom blogu jasno vidi.
bubamarac bubamarac 10:02 14.11.2013

Re: jbš ovu šalu

freehand
ne vidim svrhu (poentu?) ovog tvog teksta. razvlačiš ovaj čemer, ništa manje senzacionalistički od pomenutog tabloida, sa isto toliko (sa)znanja o čemu pričaš.

Pa ne vidim ni ja svrhu ovog komentara.
Jer ako samo malo pažljivije pogledaš - a ne insistiram - ja se u tekstu uopšte nisam bavio tim ljudima, već upravo rim razvlačenjem. I lešinarima. Ali je istraživačko-detektivski instinkt uvek jači, što se i na ovom blogu jasno vidi.

Postigao si kontraefekat, zato brisi sve ovo.
freehand freehand 10:09 14.11.2013

Re: jbš ovu šalu

bubamarac
freehand
ne vidim svrhu (poentu?) ovog tvog teksta. razvlačiš ovaj čemer, ništa manje senzacionalistički od pomenutog tabloida, sa isto toliko (sa)znanja o čemu pričaš.

Pa ne vidim ni ja svrhu ovog komentara.
Jer ako samo malo pažljivije pogledaš - a ne insistiram - ja se u tekstu uopšte nisam bavio tim ljudima, već upravo rim razvlačenjem. I lešinarima. Ali je istraživačko-detektivski instinkt uvek jači, što se i na ovom blogu jasno vidi.

Postigao si kontraefekat, zato brisi sve ovo.

Nadam se da ne očekuješ da sad skočim u stav mirno i dreknem "Razumem!".
I verujem da imnaš nekakav proverljiv i objektivan način koji se ne svodi na lični utisak, da svoju tvrdnju obrazložiš.
Jer je u tom slučaju tvoj utisak protiv mog utiska, a oprostićeš što nisam spreman da baš odmah priznam kako ti sve bolje vidiš i razumeš.
bubamarac bubamarac 10:39 14.11.2013

Re: jbš ovu šalu

Ok. Ja bih obrisao, ti nemoj. volj-no

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana