Region

Josip Šimunić je najmanje kriv

dali76 RSS / 20.11.2013. u 23:58

 

Svako onaj ko uz dignutu desnicu uzvikuje dobro poznat poklic: za dom spremni, ili nema   grama mozga ili je pak beskrupulozna zivotinja zarobljena u ljudskom oblicju. Ogromnom Vecinom se radi o  supljoglavoj balavurdiji koja  u nedostatku  vlastitog identiteta isti trazi u raznoraznim, cesto nakaradnim, coporima.

Naravno, postoje i oni kojima godine ne mogu nista pa se u njihovom slucaju sa  godinama ne povecava gramaza upotrebljivog mozga.

Medjutim, ne derane, sto bi reko Djole, nisu oni najgori. Najgori su oni sto sute na sve ovo.   Upravo ti koji ne bi da   komentiraju , poput   djelatnika nogometnog saveza, svojom tisinom salju jasnu poruku gore  pomenutoj balavurdiji i naravno onima poput Josipa Simunica kojima  je priroda deficit u glavi  nadomjestila darom u kopackama.

Bez obzira na osude koje jesu stigle , kako od medija, tako i od dobrog dijela politicke elite,  osude su pokazatelj da Hrvatska nije spremna ili voljna da se pozabavi uzrocima ovakvog incidenta.

Naravno da Simunic ne vidi nista problematicno u  poklicu "za dom spremni".  .  Da je Simunic igrom sudbine Nijemac , zasigurno mu ne bi palo na pamet da urla na mikrofon "heil",a poslje objasnjava kako eto heil znaci to sto znaci:dobro zdravlje. Sad sto  je isti poklic  nacisticki rezim (zlo)upotrebio ,a boze moj.

Njemacka je, za razliku od Hrvatske, zabranila poklic "heil", ne zbog svog znacenja, vec konteksta u kome je upotrebljen.

Kako pise "Novi List",  Katarina Tersen, sutkinja opcinskog suda u Kninu  , prosle je godine oslobodila  prekrsajne odgovornosti stanovitog Jakova Markovica koji je prodavao majice sa natpisom"za dom spremni". Pomenuta sutkinja je u  objasnjenju ovakve presude   iznijela tezu   da se ovaj poklic upotrebljavao za vreme hrvatskih velikasa Zrinskog i Subica.   Sve da ova  teza nije ustvari flagrantna laz, sokantno je kako je  sudkinja smetnula sa uma da se radi o sluzbenom pozdravu ustaskog rezima i kako bi samo ta cinjenica trebala biti dovoljna za prekrsajni postupak.

Sem Zarka Puhovskog koji je ovakvu presudu sutkinje Tersen oznacio  skandaloznom te vrijednom stegovnog postupka , izostala je reakcija sire javnosti.

Naravno, politicari se uvijek mogu vaditi na neovisnost suda, ali upravo su oni ti koji bi zakonima valjda trebali slati jasnu poruku sudskoj istanci. Nisu koliko znam reagirali ni povjesnicari na  neistinu u samoj presudi,a ni medije nije mnogo interesirala odluka neke tamo sutkinje u Kninu. Tako da se  stice dojam da je reakcija hrvatskih medija iznudjena strahom od moguceg kaznjavanja hrvatske  vrste.

Bilo kako bilo, Josip Simunic , na kog sse sad obrusilo drvlje i kamenje , je u toj prici ponajmanje kriv. On  samo govori i radi  ono sto misli i ono u sto vjeruje , i ocigledno je zgranut onima koji u  njegovoj percepciji domoljublja vide problem.

U jednom je u pravu  Simunic . To odista nije njegov problem. To je problem jasnog odnosa Hrvatske prema  dijelu vlastite neslavne proslosti koji se svodi na verbalnu politicku korektnost.



Komentari (211)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedi-knight jedi-knight 00:09 21.11.2013

1.

Svaka glupost se redovno pojavi baš na fudbalskim utakmicama.
Neverovatno
dali76 dali76 00:13 21.11.2013

Re: 1.

Glupost se pojavi gde god ima ljudi,a sa stadiona se samo bolje vidi.
blogovatelj blogovatelj 12:14 21.11.2013

Re: 1.

Glupost se pojavi gde god ima ljudi,a sa stadiona se samo bolje vidi.


Šta voz povuče i vojska obuče, to nigde nema da se vidi.

Srpska izreka.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 13:01 21.11.2013

Re: 1.

Ja ne znam cemu cudjenje. 75% Hrvata misli isto kao Simunic i 30000 navijaca. Thompson otvoreno peva ustaske pesme sirom Hrvatske i koncerti su dobro poseceni. Cak je setao kroz Vukovar sa oslobodjenim generalima.Mlaka izjava Ive Josipovica dosta govori.
Mene ovaj incident nije iznenadio.
laziiprevare laziiprevare 00:26 22.11.2013

Re: 1.

Ja ne znam cemu cudjenje. 75% Hrvata misli isto kao Simunic i 30000 navijaca.

-Prekršajnim nalogom mu se stavlja na teret da je oko 22,15 sati 19. studenog 2013., u Zagrebu, na stadionu Maksimir, nakon službenog završetka utakmice nogometnih reprezentacija Hrvatske i Islanda; a u vrijeme dok su se na stadionu još uvijek nalazili navijači; uzeo mikrofon i izašao na središnji dio travnjaka te iako svjestan da uzvik "Za dom", uz odzdrav okupljenih "Spremni!" simbolizira službeni pozdrav za vrijeme totalitarnog režima Nezavisne države Hrvatske te kao takav predstavlja manifestaciju rasističke ideologije, prezir prema drugim ljudima zbog njihove vjerske i etničke pripadnosti te trivijaliziranje žrtava zločina protiv čovječnosti ... (Općinsko državno odvjetništvo)

Jutarnji list anketa :Što za vas znači 'Za dom spremni'?




hrvatska verzija Sieg Heil
35,59%

stari hrvatski pozdrav
64,41%


Ukupan broj glasova: 21006
mariopan mariopan 09:25 23.11.2013

Re: 1.

Vasa S Tajcic
Ja ne znam cemu cudjenje. 75% Hrvata misli isto kao Simunic i 30000 navijaca. Thompson otvoreno peva ustaske pesme sirom Hrvatske i koncerti su dobro poseceni. Cak je setao kroz Vukovar sa oslobodjenim generalima.Mlaka izjava Ive Josipovica dosta govori.
Mene ovaj incident nije iznenadio.


Ни мене.

Само је бедно како се вади, као да му се случајно омакло?
dali76 dali76 19:29 23.11.2013

Re: 1.

Ovo je zanimljivo da samo trecina ispitanika smatra “za dom spremni” ustaskim pozzdravom dok poprilicna vecina (60%) isti poklic smatra drevnim hrvatskim pozdravom.
Zanemarimo na trenutak povjesnu cinjenicu da su iskljucivo ustase koristile isti pozdrav I prihvatimo neistinu da su ustase samo preuzele pozdrav koji jee eto stariji od NDH, zar cinjenica da su ga Ustase preuzele i koristile , ne bi racionalnom covjeku bila dovoljno dobar argument da taj isti pozdrav vise ne koristi.
Posto je ljudska glupost poput svemira, granica nema ili se ne mogu sagledati, ne bi se iznenadio da je pomenuta sutkinja iz Knina obznanila pucanstvu kako su Subic Nikola I Petar Zrinski poklic “za dom spremni uzvikivali sa visoko dignutom desnicom.
Inace jasno je kao na dlanu da nesretna sudkinja koliko se god usprezala izmisliti kako doticni poklic je stariji od NDH, ona ustvari zeli relitivizirati taj isti pokret .
Zasto?
Zato sto je pomenuti Jakov Markovic svoje majice sa napisom za dom spremni proddavao u Cavoglavama okruzen ljudima sa crnim uniformama I ustaskim kapama na glavi.
Naravno, povod je bio dan domovinske zahvalnosti.
Toliko o tome na kakvim temeljima neki drzavni cinovnici vide danasnju Hrvatsku.”
To zasigurno nisu antifasisticki temelji, vec upravo obratno.

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:23 24.11.2013

Re: 1.

predstavlja manifestaciju rasističke ideologije, prezir prema drugim ljudima zbog njihove vjerske i etničke pripadnosti te trivijaliziranje žrtava zločina protiv čovječnosti ... (Općinsko državno odvjetništvo)


..i ima se kazniti s tim u skladu sa cak tritisjoc evra.

libkonz libkonz 00:14 21.11.2013

Nemam šta dodati

Sve si lepo napisao, Dali.
dali76 dali76 05:40 21.11.2013

Re: Nemam šta dodati

Hvala.
Izritirale me hipokrite.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:17 21.11.2013

Re: Nemam šta dodati

To je problem jasnog odnosa Hrvatske prema dijelu vlastite neslavne proslosti koji se svodi na verbalnu politicku korektnost.

Ni ja. A podvukao bih ovo još jednom "To je problem jasnog odnosa Hrvatske prema dijelu vlastite neslavne proslosti koji se svodi na verbalnu politicku korektnost."
Inače, evo i jednog razumnog reagovanja, mada je tako trebalo da reaguje predsednik države i vlade , pa EU i FIFA, a ne samo onako kako su se Milanović i Josipović samo namrštili.
Mada, i ovo reagovanje nisam siguran da je izraz ubeđenja te Udruge već ograđivanje
Šimunovića treba izbaciti iz reprezentacije, a sljedeće okupljanje reprezentativaca organizirati u Jasenovcu
Freedom of Information Freedom of Information 18:55 21.11.2013

Re: Nemam šta dodati

Sve si lepo napisao, Dali.

Da se pridružim. I dam preporuku.
hajkula1 hajkula1 19:37 21.11.2013

Re: Nemam šta dodati

Milan Karagaća
To je problem jasnog odnosa Hrvatske prema dijelu vlastite neslavne proslosti koji se svodi na verbalnu politicku korektnost.


Šimunovića treba izbaciti iz reprezentacije, a sljedeće okupljanje reprezentativaca organizirati u Jasenovcu



Taman da se promoviše Turistička zajednica općine Jasenovac. Jedan os reklamnih slogana je: Jasenovac, malo mjesto za veliki odmor. Imaju ekološke radionice, tradicionalne gradnje ...

Sisački ekološki filmski festival posjetio je Jasenovac u ponedjeljak 20. svibnja po 6. put u organizaciji Turističke zajednice Općine Jasenovac.



Osnovni cilj turističke zajednice je unapređivanje općih uvjeta boravka turista i osobito podizanje kvalitete i drugih turističkih usluga stvaranjem prepoznatljivog i privlačnog turističkog okružja i gostoprimstva. Promociju turističkih proizvoda, razvijanju svijesti o važnosti gospodarskih i društvenih učinaka turizma te potrebi za očuvanje i zaštitu okoliša.
.......

Projekcije filmova održane su u Pučkom domu u centru Jasenovca, a osim mještana Jasenovca projekciji su nazočili i učenici Osnovne škole Jasenovac sa svojim učiteljima koji su pogledali jednu reportažu i četiri kratka filma. Festival je otvorila reportaža o prošlogodišnjem Sisačkom ekološkom filmskom festivalu 2012. godine koji je prošao po Sisačko-moslavačkoj županiji i jednim dijelom Bosne uz rijeku Unu, slijedio je kratki dokumentarni film autora iz Argentine „Jedina“, zatim animirani film autora iz USA „Vidjeti crveno“ i autora iz Rusije „Životinja“ i kratki dokumentarac mladog autora iz Kanade „Čovjek koji živi vozeći se na biciklu“, zanimljivo je da je ovaj film pobijedio na nedavnom održanom VELO Berlinskom filmskom festivalu. Nakon projekcija filmova održana je radionica crtanja, gdje su učenici izrađivali crteže na temu ekologije i čistog okoliša, te su izradili razglednicu „Pozdrav iz Jasenovca“.


Zaštita žitarica od korova i štetnika...


A ima i noćni klub.




[url=http://www.index.hr/indexforum/postovi/96854/jasenovac-malo-mjesto-za-veliki-odmor/1][/url]



O logoru, tek na 9-toj strani

Mislis idealno mjesto da se odmoris od Srba? Mislim da ste pretjerali. Prekinite sa tim glupostima. Jasenovac je spomen podrucje i bilo bi lijepo da sva djeca iz Hrvatske nauce da je tu bio koncetracioni logor u Drugom svjetskom ratu.



ali je odmah poklopljen,

Vidim neki nikako da se opuste i zaborave na prošlost


tema nije politika nego turizam.




Vrlo kulturno.

Spomenik u obliku cveta je baš u funkciji promidžbe turizma, ekologije...


wilma68 wilma68 22:35 22.11.2013

Re: Nemam šta dodati

Freedom of Information
Sve si lepo napisao, Dali.

Da se pridružim. I dam preporuku.


I ja, i ja...
mariopan mariopan 09:29 23.11.2013

Re: Nemam šta dodati

Milan Karagaća
To je problem jasnog odnosa Hrvatske prema dijelu vlastite neslavne proslosti koji se svodi na verbalnu politicku korektnost.

Ni ja. A podvukao bih ovo još jednom "To je problem jasnog odnosa Hrvatske prema dijelu vlastite neslavne proslosti koji se svodi na verbalnu politicku korektnost."
Inače, evo i jednog razumnog reagovanja, mada je tako trebalo da reaguje predsednik države i vlade , pa EU i FIFA, a ne samo onako kako su se Milanović i Josipović samo namrštili.
Mada, i ovo reagovanje nisam siguran da je izraz ubeđenja te Udruge već ograđivanje
Šimunovića treba izbaciti iz reprezentacije, a sljedeće okupljanje reprezentativaca organizirati u Jasenovcu

Покушај прања образа, али ту ни варикина не помаже, да се не заносимо.
dali76 dali76 19:40 23.11.2013

Re: Nemam šta dodati

Hvala za link Atomski.
Dezulovic i ja se , opet, slazemo:Simunic je tu najmanje problem.
dali76 dali76 19:52 23.11.2013

Re: Nemam šta dodati

Hvala Milane, g. Sabicu i tebi Wilma .
Lijepo je procitati da ima racionalnih ljudi koji pozivaju na jasno kaznjavanje hrvatskog defanzivca.
Ne radi se samo o zakonskom kaznjavanju, vidim da ga je opcinsko odvjetnistvo kaznilo sa 3000eura I to jeste dobra vijest , ali bi moralno kaznjavanje ( sut karta iz representacije, bbila sasvim jasna poruka i stav prema NDH.
dr.wagner dr.wagner 00:29 21.11.2013

Vlast

...večer

-U RH imamo vlast koja je dovela do ovoga ... tako što je zadnje dvije godine
povlačila poteze koji nikome nisu razumljivi ...
-Kada sam i ja došao do toga da moram hvaliti Dr Ivu ... onda je stvarno loše
, ali u "Sanaderovo vrijeme" se ovo ne bi događalo

-Nadam se "odgovoru izvana" jer ovi moji su dno dna ...



Wagner
dali76 dali76 01:51 21.11.2013

Re: Vlast

2 godine? Ja mislim da se tu radi o duzem razdoblju doktore. HDZ je stranka koja je vladala Hr took rata koga je Hr dobila. Dokazane su patriote, pa iaju vise prostora da kazu No, no , ali u jednom izmedju ljevice I desnice enema razlike,a to je jasan otklon ili stav naspram ovakve ikonografije.
Ispada da vise govore, pa nemojte decki sta ce reci ovi izvana, nego sto se misli sta ceo mi sami sa takvim stvarima.
maksa83 maksa83 11:36 21.11.2013

Re: Vlast

U RH imamo vlast koja je dovela do ovoga ... tako što je zadnje dvije godine
povlačila poteze koji nikome nisu razumljivi ...

Strikane, ne bih da aboliram vašu vlast, al' nije sve to samo iznutra. Tj. ako je iznutra onda je bio potreban i poticaj spolja. Trebala je i pomoć od EU tj. Haškog Tribunala. Ovo je cena i posledica puštanja Gotovine. To je "ma ok je, naši smo, sve okej" signal. Pa, ovo je jedna od posledica.
dr.wagner dr.wagner 14:15 21.11.2013

Re: Vlast

Pozdrav drugovi

maksa83
Ovo je cena i posledica puštanja Gotovine. To je "ma ok je, naši smo, sve okej" signal. Pa, ovo je jedna od posledica.


-Ne dovodi ovdje nitko u vezu Gotovinu i "ustašluk" ...
-On je na kraju ispao neki "kuler" , bez miješanja u dnevnu politiku i sa dosta
korektnim nastupima nakon povratka iz Haga ...
... ne poznam ga i ne znam je li to posljedica druženja u Hagu sa "vašima" ili
je bio takav i prije , ali je činjenica da je ovo sada korektno ... (bar zasad)
-Istina , ne poznate ga ni vi , ali ste 100% sigurni da je zločinac ...

-Negativna selekcija je učinila svoje ... jedini gori od Jadranke Kosor je
na kraju postao premijer ... a jedini gori od njega će ga naslijediti (Kara marko)

-Ako se nešto ne "zakotrlja" izvana , ništa se tu ne može ... revoluciju
nitko ni ne spominje ...


W
alselone alselone 14:17 21.11.2013

Re: Vlast

-Ne dovodi ovdje nitko u vezu Gotovinu i "ustašluk" ...

Greska u startu.
looping looping 14:30 21.11.2013

Re: Vlast

... ne poznam ga i ne znam je li to posljedica druženja u Hagu sa "vašima" ili
je bio takav i prije , ali je činjenica da je ovo sada korektno ... (bar zasad)
-Istina , ne poznate ga ni vi , ali ste 100% sigurni da je zločinac

Mozda je bio zlocinac pa se rehabilitovao.
grmfrm grmfrm 15:49 21.11.2013

Re: Vlast

-Istina , ne poznate ga ni vi , ali ste 100% sigurni da je zločinac ...


Dosta sa ovim gnusnim komentarima.
freehand freehand 15:54 21.11.2013

Re: Vlast

grmfrm
-Istina , ne poznate ga ni vi , ali ste 100% sigurni da je zločinac ...


Dosta sa ovim gnusnim komentarima.

Šta je gnusno u tom komentaru?
dr.wagner dr.wagner 17:52 21.11.2013

Re: Vlast

grmfrm

Dosta sa ovim gnusnim komentarima.


-Ne bih relativizirao , jasno mi je da su mnogi žrtve događaja iz 90-ih i ako
nastupaju sa pozicije žrtve to respektiram i sa njima ne polemiziram ...

...sa ostalima vrlo rado , ako imaju kakvih argumenata

Wagner
blogovatelj blogovatelj 20:18 21.11.2013

Re: Vlast

Istina , ne poznate ga ni vi , ali ste 100% sigurni da je zločinac


Ma kakvi, on je Majka Tereza. Nego su to oni ispod njega u vojnoj hijerarhiji činili zločine, ali on nije imao pojma.
Gosn W, dole u komentarima ste spomenuli argumente. Ja bih da dodam ovaj. Ako vrhovni komandant naredi, generali slušaju i izvršavaju. Ili je u Hrvatskoj drugačije?


dr.wagner dr.wagner 22:45 21.11.2013

Re: Vlast

Pozdrav B

blogovatelj
Gosn W, dole u komentarima ste spomenuli argumente. Ja bih da dodam ovaj. Ako vrhovni komandant naredi, generali slušaju i izvršavaju. Ili je u Hrvatskoj drugačije?


-To je u Hrvatskoj upravo kao što ste rekli , tj. isto kao i kod vas ili u nekoj
drugoj zemlji ...
-Npr. u RH je percepcija da je gen. Šljivančanin zločinac par excellance , a u Hagu
su ga osudili kao da je pušio joint ... i sada pokušajte nekoj "napaljenoj"
babi objasniti da je on vojnik koji je igrao po utvrđenim pravilima , od kojih
je nešto i odstupio , pa je zato odležao te dve-tri godine ...

-Ljudi ne znaju da im se vlastita djeca drogiraju , da im se žene kurvaju ...
ali sigurno znaju kakav je Šljivančanin , iako ga nisu nikada vidjeli ...
-Je li Gotovina prekršio pravila , ja ne znam ... sud ne zna , ali ovdje
gotovo svi znaju da ih je prekršio ...

-U ovome na što sa Vi fokusirate , odgovornost je "glavnog" , čak je i u nekim
kasnijim govorima sebe prikazivao kao glavnog "režisera" ... nažalost , umro
je na vrijeme pa nije stigao do suda ...
...(zapravo umro je prekasno , to bi bilo ispravnije ...)


W
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:35 21.11.2013

Re: Vlast

-U ovome na što sa Vi fokusirate , odgovornost je "glavnog" , čak je i u nekim
kasnijim govorima sebe prikazivao kao glavnog "režisera" ... nažalost , umro
je na vrijeme pa nije stigao do suda ...
...(zapravo umro je prekasno , to bi bilo ispravnije ...)


Misliš Tuđmana?
U redu, on je glavni.
Ne možemo ni ništa promeniti u percepciji Gotovine među Hrvatima a ni među Srbima, i jedni i drugi o njemu misle to što misle.

Meni je zanimljivije kako se ti osećaš kad braniš jednog neobrazovanog kriminalca, plajčkaša i otmičara, i krivicu sa njega prebacuješ na nnekog drugog.
Meni da ti pravo kažem ne bi palo napamet da branim Arkana ili Legiju, a to je taj rang, pa i da su od Srbije napravili prebogatu velesilu.

Ne ide mi taj šljam sa tobom doktore, al dobro, svako od nas bira
dr.wagner dr.wagner 23:58 21.11.2013

Re: Vlast

Pozdrav HCM

hoochie coochie man

Ne ide mi taj šljam sa tobom doktore, al dobro, svako od nas bira


-Aaaa ne govorim ja zbog njega , već zbog principa ...

... a i vi navikli da prošlost mora biti kako vama odgovara , pa ja moram
malo kontra ...

W
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:05 22.11.2013

Re: Vlast

pa ja moram
malo kontra ..


Pa ti naš, jbt!
blogovatelj blogovatelj 01:07 22.11.2013

Re: Vlast

U ovome na što sa Vi fokusirate


Dok, interesantno je da kad počneš da padaš u vatru, obavezno prelaziš na persiranje. I Filip isto radi
Vidi, našim se vođama sudi ili se sudilo, generali su u zatvoru, dobijali su i po četres i više godina robije. Potpukovnik stvarno nije osoba koja je donosila odluke, samo ih je sprovodila. Pa saglasno tome i dobila određenu kaznu.
Ali, kao što reče HCM, nikada mi ne bi palo na pamet da relativizujem Arkanove zločine, niti Šljivančaninove, niti Gotovinine, niti bilo čije.
A posle čuđenje zašto je fudbaler Džo uradio šta je uradio.
Pojava opevana u pesmama... Odavno...

Da ne kopipejstujem, ukucaj u Gugla "Only A Pawn In Their Game" + lyrics

cult cult 10:09 22.11.2013

Re: Vlast

Strikane, ne bih da aboliram vašu vlast, al' nije sve to samo iznutra. Tj. ako je iznutra onda je bio potreban i poticaj spolja. Trebala je i pomoć od EU tj. Haškog Tribunala. Ovo je cena i posledica puštanja Gotovine. To je "ma ok je, naši smo, sve okej" signal. Pa, ovo je jedna od posledica.

dr.wagner dr.wagner 10:10 22.11.2013

Re: Vlast

... jutro

blogovatelj
Dok, interesantno je da kad počneš da padaš u vatru, obavezno prelaziš na persiranje.


-Nekako osjećam ogorčenje ili neprijateljstvo (sasvim nepotrebno)
zbog mog stava ... pa je bolje da smo na "distanci" ...

-Ponoviti ću opet ... ne relativiziram , već sasvim suprotno ... mislim da
vi (većina ovdje) relativizirate ...
-I ja sam bio u Oluji , stajao sam 50 metara od kolone izbjeglih kod Siska
,gledao sam i sve one krezube nakaze koje su uz osmjeh mahale pored ceste ...
... i što sad ??? ... Ja sam zločinac ???
-OK , ako imate podatke da onaj Wagner nije pružio pomoć osobi "X" jer je ona
iz "krive vojske" , a po konvencijama je morao ... onda u redu ...

-Ali ovako se postavljaju stvari :

" Bilo je puno zločina (što je nažalost istina) i svi su ONI isti , tj krivi ...
... a MI svi cvijeće ... "


W



cult cult 10:14 22.11.2013

Re: Vlast

ja ne znam ... sud ne zna , ali ovdje
gotovo svi znaju da ih je prekršio ...


Ne znam odakle im to.
Da konsultujemo popis stanovništa RH 1991 i ovaj poslednji?
blogovatelj blogovatelj 15:25 22.11.2013

Re: Vlast

Nekako osjećam ogorčenje ili neprijateljstvo (sasvim nepotrebno)
zbog mog stava ... pa je bolje da smo na "distanci" ..


Tvoje je pravo da biraš distancu.
Ja samo pričam ono što mislim. Nisam ogorčen, sasvim sigurno.

" Bilo je puno zločina (što je nažalost istina) i svi su ONI isti , tj krivi ...
... a MI svi cvijeće ... "


OK. Da vidimo šta smo do sada imali u međusobnoj razmeni komentara.
Ja nemam dokaz da su Arkan i Milošević krivi, sud to nije dokazao nikad, a samo kad sud dokaže može se za nekoga reći da je kriv.
Ali me to ne sprečava da jasno i glasno kažem da su Milošević i Arkan zlikovci.
Tebe još ne čuh da si to rekao za Tuđmana i Gotovinu. A stavio sam ti snimak iz kog se jasno čuje da su zveri.
Ali ti nimalo ne smeta da mi zameraš da tvrdim da smo mi cveće, a oni su isti...
To što radiš se zove spin, my dear doc...
dr.wagner dr.wagner 18:50 22.11.2013

Re: Vlast

blogovatelj

Ja samo pričam ono što mislim. Nisam ogorčen, sasvim sigurno.

Ali me to ne sprečava da jasno i glasno kažem da su Milošević i Arkan zlikovci.
Tebe još ne čuh da si to rekao za Tuđmana i Gotovinu.



-Onda znači možemo na per tu ...

-Za Tuđmana je sasvim sigurno da je zločinac ... iako nije dočekao presudu ...
(to je moje uvjerenje , nažalost nije dokazano)
, a Gotovina ima presudu da nije ... i bez ljutnje , to mi je relevantnije od
tvoje percepcije ...
-Mi se čak možemo složiti da to suđenje ima propusta , ali nemam elemenata
za tvrdnju da je on zločinac ovog ili onog ranga ... nemam ja , a nije imao
izgleda ni sud ...

-E sad , istina je , saznanja nemam ja , ali ovdje ih svi imaju

W
Atomski mrav Atomski mrav 19:56 22.11.2013

Re: Vlast

-Mi se čak možemo složiti da to suđenje ima propusta , ali nemam elemenata
za tvrdnju da je on zločinac ovog ili onog ranga ... nemam ja , a nije imao
izgleda ni sud ...


Pravite se ludi i ti i (što je daleko gore) sud. Okretanjem glave na drugu stranu i guranjem stvari pod tepih nećemo izaći iz začaranog kruga.
dr.wagner dr.wagner 21:25 22.11.2013

Re: Vlast

Pozdrav A_m

Atomski mrav

Pravite se ludi i ti i (što je daleko gore) sud. Okretanjem glave na drugu stranu i guranjem stvari pod tepih nećemo izaći iz začaranog kruga.


-Nećeno mi izaći iz začaranog kruga iz drugih razloga , a ne zbog Gotovine ili
Šljivančanina ... no to je druga priča ...

-Meni je sasvim svejedno , pa evo sada Vi predložite za što ćemo se "uhvatiti" ...
...OK , Hag nećete , ali nećemo valjda ulicu ... dajte neki drugi sud i neku drugu
presudu ... ili neki drugi autoritet ...

W
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 22.11.2013

Re: Vlast

. dajte neki drugi sud i neku drugu
presudu ... ili neki drugi autoritet ...


Savest doktore, obična ljudska savest.

Samo složiš činjenice, one najnespornije, i sve postaje prilično jasno.


freehand freehand 22:09 22.11.2013

Re: Vlast

hoochie coochie man
. dajte neki drugi sud i neku drugu
presudu ... ili neki drugi autoritet ...


Savest doktore, obična ljudska savest.

Samo složiš činjenice, one najnespornije, i sve postaje prilično jasno.



E što volim Kurosavu...
Jesi li ti gledao "Rašomona"?
I koliko ljudi oko sebe znaš a da ne barataju samo, jedino i isključivo "najnespornijim činjenicama"?

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:19 22.11.2013

Re: Vlast


E što volim Kurosavu..


I koliko ljudi oko sebe znaš a da ne barataju samo, jedino i isključivo "najnespornijim činjenicama"?


Često ih podsetim da je to najbolje
Kao i doktora sad
freehand freehand 22:30 22.11.2013

Re: Vlast

E što volim Kurosavu..

...
Eto, ti misliš na Mandića ja na Altmana...



Često ih podsetim da je to najbolje
Kao i doktora sad

Nisam baš razumeo... Da je šta najbolje?
blogovatelj blogovatelj 22:36 22.11.2013

Re: Vlast

a Gotovina ima presudu da nije ... i bez ljutnje , to mi je relevantnije od
tvoje percepcije ...


Dakle sumnjaš da je Gotovina izvršavao naređenja vrhovnog komandanta i zlikovca Tuđmana?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:41 22.11.2013

Re: Vlast

Nisam baš razumeo... Da je šta najbolje?


Baratati nespornim činjenicama.
freehand freehand 22:42 22.11.2013

Re: Vlast

hoochie coochie man
Nisam baš razumeo... Da je šta najbolje?


Baratati nespornim činjenicama.

Pa svi uvek barataju nespornim činjenicama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:46 22.11.2013

Re: Vlast

Pa svi uvek barataju nespornim činjenicama.


Dobro Fri, u pravu si

Nego da te pitam nešto
Što se ti nekad ne opustiš?

Za tebe je blog bojno polje izgleda, ali opusti se, biće ti lakše
A i lepše.
Probaj.
freehand freehand 22:53 22.11.2013

Re: Vlast

Za tebe je blog bojno polje izgleda, ali opusti se, biće ti lakše
A i lepše.

To je nesporna činjenica.


A ovo sa opuštanjem je postala nekakva pesmica, koja dobro dođe da podvuče sopstveni kul stav tipa "samo opuštemo. ja sam u pravu al ti si zapeo....".

Eto, ja mislim da je Dr Waginer potpuno u pravu, i da je pitanje nespornosti činjenica i apsolutne krivice i njene dokazanosti, kao što svi znaju, pre pitanje tačke posmatranja i ugla gledanja.
To pokušavam da kažem.

maksa83 maksa83 23:10 22.11.2013

Re: Vlast

Eto, ja mislim da je Dr Waginer potpuno u pravu, i da je pitanje nespornosti činjenica i apsolutne krivice i njene dokazanosti, kao što svi znaju, pre pitanje tačke posmatranja i ugla gledanja.

Pa, da, tako je dok ne dođemo do male zvrčke koju ja zovem matematika za osnovnu školu.
Može se reći da se par stotina 'iljada ljudi diglo i o'šlo jer im tako bio ćeif tj. da im dupe vidi put, smorili se od tih kuća gde su živeli pre, a možda je bilo i nekako drugačije. I sad, u tom moru mogućnosti svako će da izabere neku tačku posmatranja i ugao gledanja koji mu odgovaraju, i izgledaće sledstveno manje ili više groteskno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:11 22.11.2013

Re: Vlast

A ovo sa opuštanjem je postala nekakva pesmica, koja dobro dođe da podvuče sopstveni kul stav tipa "samo opuštemo. ja sam u pravu al ti si zapeo....".


Ne Fri, nego se priča o Gotovini i tome da li je on odgovoran ili ne za zločine u Oluji, a ne o popbedama, o tome ko je u pravu.
To je taj boj o kom sam pričao a koji je tebi važan.

Ti od te jednostavne stvari, iz nekog samo tebi znang razloga, pokušavaš da praviš filozofiju nebili nekoga pobedio.

I zato ti kažem nema potrebe za pobedama, nije ovo nikakav boj.
Ja samo složim činjenice da je vojska kojom je komandovao pravila zločine, da je on po ranijoj biografiji i karakteru zločinac, i da je to dovoljno da ga i bez sudske presude takvim smatram

E kojom filozofijom se može doći do toga da čoveka koji ništa osim kriminala nema u prošlosti, koji je bio na mestu zločina, koji je zločincima komandovao, koji se krio po belom svetu od sudova kojekakvih, aboliraš od svega toga ne znam, ali verujem da češ ti naći neku.
freehand freehand 23:16 22.11.2013

Re: Vlast

maksa83
Eto, ja mislim da je Dr Waginer potpuno u pravu, i da je pitanje nespornosti činjenica i apsolutne krivice i njene dokazanosti, kao što svi znaju, pre pitanje tačke posmatranja i ugla gledanja.

Pa, da, tako je dok ne dođemo do male zvrčke koju ja zovem matematika za osnovnu školu.
Može se reći da se par stotina 'iljada ljudi diglo i o'šlo jer im tako bio ćeif tj. da im dupe vidi put, smorili se od tih kuća gde su živeli pre, a možda je bilo i nekako drugačije. I sad, u tom moru mogućnosti svako će da izabere neku tačku posmatranja i ugao gledanja koji mu odgovaraju, i izgledaće sledstveno manje ili više groteskno.

Pretpostavljam da ti u toj matematici za osnovnu školu imaš neku jednostavniju operaciju i formulu od suda i suđenja glede krivice vinovnika?
A da ovo nije samo demagoški opis situacije koju svi znaju dovoljno dobro i bez beskrajnih ponavljanja?

freehand freehand 23:18 22.11.2013

Re: Vlast

da je on po ranijoj biografiji i karakteru zločinac, i da je to dovoljno da ga i bez sudske presude takvim smatram

I sad - kao što svi znaju - ovo ne smem i ne mogu da nazovem notornom glupošću inače će to biti smatrano bojem?
maksa83 maksa83 23:21 22.11.2013

Re: Vlast

Pretpostavljam da ti u toj matematici za osnovnu školu imaš neku jednostavniju operaciju i formulu od suda i suđenja glede krivice vinovnika?

Nisam siguran da se taj sud opterećuje matematikom.
A da ovo nije samo demagoški opis situacije koju svi znaju dovoljno dobro i bez beskrajnih ponavljanja?

Nemam pojma o čemu pričaš.

Ovo je, uzgred budi rečeno, beskrajno glupa rasprava, te ću se ja udaljiti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:22 22.11.2013

Re: Vlast

Pretpostavljam sad da, kao što svi znaju, ovo ne smem i ne gogu da nazovem notornom glupošću inače će to biti smatrano bojem?


smeš, smeš Fri.

Ali ovo što si ti uradio, isekao komentar tako kako si ga isekao.
To se, Fri, nikako drugačije osim glupošću i ne može nazvati.

Kad neko ko nije klinac poseže za klinačkim, i to glupim klinačkim forama, kako drugačije to nazvati.
maksa83 maksa83 23:23 22.11.2013

Re: Vlast

I sad - kao što svi znaju - ovo ne smem i ne mogu da nazovem notornom glupošću inače će to biti smatrano bojem?

Filozof, humanista, filantrop...

According to French police records, he became involved in criminal activities, which led to arrest warrants being issued for robbery and extortion; it has been reported that he served at least one two-year prison sentence, though this has been denied by his attorneys.[15] Dominique Erulin claims the accusations were a political ploy made up by the left-wing factions allied with President François Mitterrand.[11] Towards the end of the decade he moved to South America, where he provided training to a number of right-wing paramilitary organizations, notably in Argentina and Guatemala.[16]
freehand freehand 23:28 22.11.2013

Re: Vlast

Nisam siguran da se taj sud opterećuje matematikom.

Meni se čini da je suština ove rasprave (ili njenog dela) sadržana u pitanju da li je bilo kakav sud bolji od nikakvog? Ja mislim da jeste, i to pokušavam da kažem. Da, i ja msilim da je suđenje Gotovini i drugarima bila politička farsa, ali to i dalje, hvala Bogu, ne menja pravne postulate. Pa je i Ante Gotovina nevin dok se sudski ne dokaže i presudi njegova krivica.
Inače na nekolikostotina metara odavde živi čovek čije ime na Guglu daje jednoznačan rezultat u svim odgovorima na svim hrvatskim sajtovima: zločinac par ekselans.
A u ovom gradu ne postoji mesto na koje dođe a da mu svi, bez izuzetka, ne ukažu najdublje poštovanje.
Nemam pojma o čemu pričaš.

Vidim.
maksa83 maksa83 23:32 22.11.2013

Re: Vlast

Da, i ja msilim da je suđenje Gotovini i drugarima bila politička farsa, ali to i dalje, hvala Bogu, ne menja pravne postulate.

Pravni postulati imaju smisla koliko i sud koji ih zastupa odn. sprovodi. Ako sud koji ih sprovodi dozvoli da njegove odluke budu očigleda visoko-politička farsa - i to se ne desi samo jednom - onda je svaka priča o pravnim postulatima najblaže rečeno deplasirana.

freehand freehand 23:35 22.11.2013

Re: Vlast

hoochie coochie man
Pretpostavljam sad da, kao što svi znaju, ovo ne smem i ne gogu da nazovem notornom glupošću inače će to biti smatrano bojem?


smeš, smeš Fri.

Ali ovo što si ti uradio, isekao komentar tako kako si ga isekao.
To se, Fri, nikako drugačije osim glupošću i ne može nazvati.

Kad neko ko nije klinac poseže za klinačkim, i to glupim klinačkim forama, kako drugačije to nazvati.

Iz kog je konteksta izvađena rečenica u kojoj nekoga nazivaš zločincem po karakteru?
Ne Fri, nego se priča o Gotovini i tome da li je on odgovoran ili ne za zločine u Oluji, a ne o popbedama, o tome ko je u pravu.
To je taj boj o kom sam pričao a koji je tebi važan.

Ti od te jednostavne stvari, iz nekog samo tebi znang razloga, pokušavaš da praviš filozofiju nebili nekoga pobedio.

I zato ti kažem nema potrebe za pobedama, nije ovo nikakav boj.
Ja samo složim činjenice da je vojska kojom je komandovao pravila zločine, da je on po ranijoj biografiji i karakteru zločinac, i da je to dovoljno da ga i bez sudske presude takvim smatram

E kojom filozofijom se može doći do toga da čoveka koji ništa osim kriminala nema u prošlosti, koji je bio na mestu zločina, koji je zločincima komandovao, koji se krio po belom svetu od sudova kojekakvih, aboliraš od svega toga ne znam, ali verujem da češ ti naći neku.


Da li ovo ovako citirano menja smisao te rečenice?
Ili je i boldovanje klinačka glupost?

freehand freehand 23:37 22.11.2013

Re: Vlast


Pravni postulati imaju smisla koliko i sud koji ih zastupa odn. sprovodi. Ako sud koji ih sprovodi dozvoli da njegove odluke budu očigleda visoko-politička farsa - i to se ne desi samo jednom - onda je svaka priča o pravnim postulatima najblaže rečeno deplasirana.


Ovo je, uzgred budi rečeno, beskrajno glupa rasprava, te ću se ja udaljiti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:45 22.11.2013

Re: Vlast

Iz kog je konteksta izvađena rečenica


iz ovog

da je vojska kojom je komandovao pravila zločine

bio na mestu zločina

zločincima komandovao

koji se krio po belom svetu od sudova kojekakvih,


....................................
kojoj nekoga nazivaš zločincem po karakteru?

To je ta priča, kad pukneš na suštini pokušavaš nešto da napabirčiš na formi igrajući se rečima nebili "pobedio"
I sad bi ja trebao da padnem na tu klinačku caku pa da objašnajvam
Paz kako da ne


Pa je i Ante Gotovina nevin dok se sudski ne dokaže i presudi njegova krivica.


E vidi Fri, ta mantra o nevinosti dok se ne dokaže....je pravnička klategorija koja znači da niko ne može biti kažnjen bez dokaza, da ga sud mora smtrati nevinim, a ne nelaže nikome osim sudu da o nekažnjenom mora misliti da je nevin.
I za to sudsko, pravničko, pravilo se često sasvim pogrešno, a misleći da je to i njima neki adut, hvataju...neki

Jel ti čekaš da ti sud kaže šta ćeš da misliš ?

Ja Gotovinu smatram odgovornim, on zbog što ga ja takvim smatram neće ići u zatvor, ali isto tako zbog toga što on nije zavšio u zatvoru meni niko ne može osproriti da ga takvim smatram i da to govorim.

A tebe sad pitam,
Evo sud ga je oslobodio, smatraš li ga ti odgovornim ili ne?
freehand freehand 23:50 22.11.2013

Re: Vlast

A tebe sad pitam,
Evo sud ga je oslobodio, smatraš li ga ti odgovornim ili ne?

I sad, posle ovolike tvoje pisanije ja, da se to ne bi smatralo mojim kretanjem u boj, smem da odgovorim samo sa da ili ne?

Da pitam ja tebe nešto: znaš li koliko si u ovih nekoliko komentara izneo ličnih kvalifikacija?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:55 22.11.2013

Re: Vlast

I sad, posle ovolike tvoje pisanije ja, da se to ne bi smatralo mojim kretanjem u boj, smem da odgovorim samo sa da ili ne


Meni je za njega dovoljna jedna reč, bilo da je ta reč ološ, kriminalac, zločinac, bagra...a mogu i sve zajedno
Ti kako hoćeš


Da pitam ja tebe nešto: znaš li koliko si u ovih nekoliko komentara izneo ličnih kvalifikacija?


Ni jednu.

Ni jednom rečju nisam govorio o tebi nego o tvom pisanju ovde.
freehand freehand 00:03 23.11.2013

Re: Vlast

Ni jednom jednimon rečju nisam govorioo tebi nego o tvom pisanju ovde.

E onda ok. Imao sam neki čudan osećaj ali sreća da je falš.
E vidi Fri, ta mantra o nevinosti dok se ne dokaže....je pravnička klategorija koja znači da niko ne može biti kažnjen bez dokaza, da ga sud mora smtrati nevinim, a ne nelaže nikome osim sudu da o nekažnjenom mora misliti da je nevin.
I za to sudsko, pravničko, pravilo se često sasvim pogrešno, a misleći da je to i njima neki adut, hvataju...neki

A ovaj bih oasus gledao da uklonim ili zaboravim, ako već hoću da raspravljam ozbiljno o ičemu vezanom za pravo i zakon.
Pod uslovom da sam ga ja napisao. Sreća te nisam.


dr.wagner dr.wagner 00:04 23.11.2013

Re: Vlast

Pozdrav drugovi

maksa83

Filozof, humanista, filantrop...


-Ne mogu ja (pošto sam odavde) sa vama o ovome razgovarati , a da to ne izgleda
kao da se "vadim" zbog nečega ...
...možda to vi i ne mislite , ali meni su u strahu velike oči ... ali i neki
komentari "malo" upućuju na to ... kao da su moji stavovi inspirirani nekim
pravdanjem nečega

-Evo kako stvari stoje (po mom mišljenju)

-Plan je napravio FT i ostala politička ekipa , taj plan se proveo i tu se
"dogodilo" nekoliko stotina mrtvih ...
-Brojeve je iznio HHO , oni su nakon Oluje obilazili teren i bilježili zajedno
sa međunarodnim promatračima ... koji god bili UN ili EU ili treći ... i tu se
navodno utvrdilo koliko je poginulih u borbama , a koliko su civili
-I tu nema ništa sporno ... postoji izvještaj međ. org. kojima više vjerujem
nego vama i sebi ...

-U tom trenutku negdje završava ratna uloga Gotovine ... i po mom mišljenju
ona je puno manja od npr. gen. Stipetića ... (ako ništa , bilo je manje
izbjeglih i manje mrtvih nego na sektoru sjever)

-Tada dolazi Hag , raspituje se za "genaralisimusa" , a ovaj (FT) zabranjuje
davanje iskaza sudionicima ...
-Na kraju , oni racionalniji ipak daju iskaz odmah , a neki tek kasnije pod
prijetnjom ... dok AG bježi i tu počinje njegova slava ...
...kako kod nas , tako i kod vas

-Dalje sve znate ... plaćali su ga odavde i gradili mit , a onda je došao
"Dr IVO" i kraj ...

-Mitomani kod vas su od Gotovine napravili glavnog kreatora zla , što zapravo
ako realno pogledate on i nije mogao biti (ni po pameti , ni po funkciji) ,
gospodin B me pitao "sumnjam li da je G provodio naloge FT" ... pa ne
sumnjam ...
... a to (što je provodio zapravo tuđe ideje ) ga je na kraju i izvuklo iz Haga

-Etničko čišćenje nije provedeno u Oluji , već nakon nje kada se opstruirao
povratak na sve načine ... (mnogima što su otišli , tada je to spasilo život)

W


hoochie coochie man hoochie coochie man 00:12 23.11.2013

Re: Vlast

A ovaj bih oasus gledao da uklonim ili zaboravim, ako već hoću da raspravljam ozbiljno o ičemu vezanom za pravo i zakon.


Ajd naući me
Ne smem da mislim ništa drugo osim ono što sud kaže?

To se, moj fri, odnosi na suđenje, a ne na slobodno mišljenje građana

Презумпција невиности, као елемент ширег права на правично суђење, је правни принцип цивилизованог друштва и правне државе, по коме се свако сматра невиним за кривично дело док се његова кривица не утврди по закону, односно правноснажном одлуком суда.


Pa ti sad vidi hoćeš li brisati kmenatar ili nećeš.
freehand freehand 00:21 23.11.2013

Re: Vlast

Ne smem da mislim ništa drugo osim ono što sud kaže.

Dobro, izvini, ali ko je tebi kojom rečju ili rečenicom uskratio pravo da misliš, šta god hoćeš? Ili bar - gde sam ja to učinio?
Ja ti, čak, neću sporiti ni pravo da tvrdiš tako nešto - a što uporno činiš. Samo ću sebi dozvoliti toliko da kažem kako se to ne slaže sa tim da je prezumpcija nevinosti

...правни принцип цивилизованог друштва и правне државе, по коме се свако сматра невиним за кривично дело док се његова кривица не утврди по закону, односно правноснажном одлуком суда.

A dosta je tužno da ne znaš ni da pročitaš ono što si sam citirao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:36 23.11.2013

Re: Vlast

Dobro, izvini, ali ko je tebi kojom rečju ili rečenicom uskratio pravo da misliš


Ti
Na moju konstataciju da je savest dovoljna da o nekom formiram mišljenje i da ga, ako mi tako savest nalaže, smatram odgovornim iako sudska odluka tvrdi drugačije, ti si krenuo u neka objašnajvanja da to nije tako, da bi na kraju potegao i čuveni argument, nije kriv dok se ne dokaže

A dosta je tužno da ne znaš ni da pročitaš ono što si sam citirao.


Ajde molim te daj tu mudrost

Ja naravno znam na šta ciljaš, (civilizovano društvo) ali hajd baš da vidim kako ćeš da eskiviraš to da je sve to u kontekstu pravičnog suđenja a ne ništa mimio toga.
Dakle taj princip se tiče isključivo i samo prava na sudu.

Da li Fri, prezumpcija nevinosti ograničava slobodu mišljenja, tj sme li se misliti i iznositi mišljenje koje nije u skladu sa sudskom odlukom?


Sme li iko reći da Miloševića ili Tuđmana smatra odgovornim za rat?
Ili se imaju smatrati nevinima?
freehand freehand 00:50 23.11.2013

Re: Vlast

Ti
Na moju konstataciju da je savest dovoljna da o nekom formiram mišljenje i da ga, ako mi tako savest nalaže, smatram odgovornim iako sudska odluka tvrdi drugačije, ti si krenuo u neka objašnajvanja da to nije tako...

I time što sam krenuo u neka objašnjavanja - ja sam tebi osporio pravo na mišljenje?
Brate...

Ja naravno znam na šta ciljaš, (civilizovano društvo) ali hajd baš da vidim kako ćeš da eskiviraš to da je sve to u kontekstu pravičnog suđenja a ne ništa mimio toga.
Dakle taj princip se tiče isključivo i samo prava na sudu.


Pročitaj ti to još jednom.
BTW - pokušavam da zamislim sebe dok izgovaram ili pišem rečenicu "Kriv za sve sem za sud"...
Ali ne! Ne bih to sebi radio.
Da li Fri, prezumpcija nevinosti ograniČava slobodu mišljenja,tj sme lise misliti i iznositi mišljenje koje nije u skladu sa sudskom odlukom?

Aman, čoveče, o kakvoj zabrani mišljenja govoriš?
Okej, možda se tebi dopada da tako izmisliš tezu (ova je, ruku na srce, više smešna nego bedasta) i pripišeš je sagovorniku a onda navališ da ga oko nje mrcvariš. Može i to, samo bez mene.

Sme li iko reći da Miloševića ili Tuđmana smatra odgovornim za rat?
Ili se imaju smatrati nevinima?


Pokušaj da se razdvoje pojmovi odgovornosti i krivice deluje mi kao opasan postupak. pa ću ipak odustati.

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:09 23.11.2013

Re: Vlast

I time što sam krenuo u neka objašnjavanja - ja sam tebi osporio pravo na mišljenje?


Prezumpcija nevinosti, na koju se TI pozivaš, obavezuje.
Nije to tek neka preporuka, to se mora poštovati.

E sad, što si TI taj pravnički termin uveo u raspravu, posebno na mestu gde se na pitanje, koji je to drugi autoritet po kome se Gotovina može smatrati krivim, odgovara da je savest taj drugi autoritet, o tome ti treba da razmisliš.
Odakle prezumpcija nevinosti, dakle OBAVEZA da se neko smatra nevinim, u tom razgovoru ja pitam tebe.

okušavam da zamislim sebe dok izgovaram ili pišem rečenicu "Kriv za sve sem za sud"...
Ali ne! Ne bih to sebi radio.

Koje sve?
Kriv je za mene, ne za sve.
A za tebe?


Aman, čoveče, o kakvoj zabrani mišljenja govoriš?


Ono na šta se ti pozivaš ZABRANJUJE da se neko smatra krivim dok se to ne dokaže.
Što si se na to pozvao?
Ili ti znaš za neku mekšu varijantu?


Pokušaj da se razdvoje pojmovi odgovornosti i krivice


Opet se upustaš u pravničke vode
Ne bih ja više to radio da sam na tvom mestu.

Dobro, znači Milošević nije kriv ni za šta?





looping looping 05:25 23.11.2013

Re: Vlast

-Etničko čišćenje nije provedeno u Oluji , već nakon nje kada se opstruirao
povratak na sve načine ... (mnogima što su otišli , tada je to spasilo život)

Znaci etnickog ciscenja nije bilo jer je zrtva pobegla?
grmfrm grmfrm 08:40 23.11.2013

Re: Vlast

-U tom trenutku negdje završava ratna uloga Gotovine ... i po mom mišljenju
ona je puno manja od npr. gen. Stipetića ... (ako ništa , bilo je manje
izbjeglih i manje mrtvih nego na sektoru sjever)


Ah Dr. W ako cemo znaci suditi o necijem karakteru po broju pobijenih sto bi rekli masala.

-Etničko čišćenje nije provedeno u Oluji , već nakon nje kada se opstruirao
povratak na sve načine ... (mnogima što su otišli , tada je to spasilo život)


Hmm ne ono je pocelo 1939 a Oluja je samo finis toga dugo planiran.
grmfrm grmfrm 08:51 23.11.2013

Re: Vlast

Znaci etnickog ciscenja nije bilo jer je zrtva pobegla?


Etnicko ciscenje se desilo samo sto ovaj put narod poucen 1939 nije morao mnogo da se ubedjuje da bira izmedju traktora i kame.

E sad Dr W oce da kaze kako nije sija nego vrat pa se to sto im ne daju da se vrate da tretirati kao etnicko ciscenje a ne to sto su proterani u startu.
On i Free su kraljevi ludih teorija ovde izgleda.
blogovatelj blogovatelj 09:29 23.11.2013

Re: Vlast

Znaci etnickog ciscenja nije bilo jer je zrtva pobegla?


Etničkog čišćenja je bilo jer je žrtva pobegla. Da nije pobegla, bilo bi genocida.
alselone alselone 09:42 23.11.2013

Re: Vlast

-Etničko čišćenje nije provedeno u Oluji , već nakon nje kada se opstruirao
povratak na sve načine ... (mnogima što su otišli , tada je to spasilo život)


Čitajući sve što si napisao na ovom blogu a ponukan ovim moradoh napisati sledeče:

Ujka W., ti si jedan ozbiljan relativizatorski govnar i jedan od onih koji 4 miliona koji ćute. Pardon maj frenč.
dr.wagner dr.wagner 09:52 23.11.2013

Re: Vlast

... jutro

blogovatelj
Etničkog čišćenja je bilo jer je žrtva pobegla. Da nije pobegla, bilo bi genocida.


-E to je možda bolje rečeno , nego što sam ja zakomplicirao ...

-Ali još uvijek , da se nakon abolicije pozvalo (iskreno , a ne sa figom) na
povratak , to nije moralo biti etničko čišćenje ... ljudi bi se vratili i OK
-Ne bi se vratili jedino oni koji su za vrijeme "SAO Krajine" radili zločine i
prvo etničko čišćenje 91-e ... ali oni neka vam i ostanu ...

W
dr.wagner dr.wagner 10:01 23.11.2013

Re: Vlast

alselone

Čitajući sve što si napisao na ovom blogu a ponukan ovim moradoh napisati sledeče:
Ujka W., ti si jedan ....


-Ovo je sasvim nepotrebno , upravo sam uvijek pokušavao izbjeći relativizaciju
u stilu "svi mi smo isti" i "svi vi ste isti"


W


alselone alselone 10:07 23.11.2013

Re: Vlast

upravo sam uvijek pokušavao izbjeći relativizaciju
u stilu "svi mi smo isti" i "svi vi ste isti"


Ne. Upravo si ustvrdio dve stvari:
- Etnickog ciscenja nije bilo i.e. zlocina nije bilo, Gotovina je nevin, ljudi su otisli 'nako
- Etnicnog ciscenja ne bi bilo da su se ljudi vratili

Ako ti ukradem auto pa ti ga vratim, da li je kriminal ili ne?

freehand freehand 10:13 23.11.2013

Re: Vlast

Na stranu sve ostalo uključujući logičke petlje i nepoznavanje opštih pojmova; na stranu i stalna učitavanja i iztmišljanja, uključujući stalne pokuzšaje da se sagovorniku pripišu reči koje nikad nije napisao.
Ali ovo sa velikim slovima

Ono na šta se ti pozivaš ZABRANJUJE da se neko smatra krivim dok se to ne dokaže.

Odakle prezumpcija nevinosti, dakle OBAVEZA da se neko smatra nevinim, u tom razgovoru ja pitam tebe.

je tragikomedija. Tamo gde se u zakonu nešto ZABRANJUJE iza ZABRANE sledi sankcija.
TAli se ti kao hrabri slobodnomisleći intelektualac na ZABRANE ne osvrćeš?
No dobro.


Pokušaj da se razdvoje pojmovi odgovornosti i krivice


Opet se upustaš u pravničke vode


Malo si isekao rečenicu u kojoj upravo piše

da se neću upuštati. Ne sa takvim stručnjakom za pravo i logiku.
Pokušaj da se razdvoje pojmovi odgovornosti i krivice deluje mi kao opasan postupak. pa ću ipak odustati.

Kud bih se usudio?
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:17 23.11.2013

Re: Vlast

Ujka W.

A, znaci onaj Maksin strikan je samo famili eufemizam za....
dr.wagner dr.wagner 10:19 23.11.2013

Re: Vlast

alselone



-Iskrivljujete ... etničkog čišćenja je bilo , zločina je bilo (to je moja tvrdnja)
, Gotovina je nevin ... (a to nije moja tvrdnja)

-Zaista mi je čudno to Vaše nerazumjevanje ... nisu u ratu naoružani
sveučilišni profesori i mirovni aktivisti ...
... imate hordu "Šimunića" naoružanih do zuba i što očekujete

-Lako je vama uz TV govoriti trebalo je ovo , trebalo je ono ... zapovjedna
odgovornost i slično ... trebalo je štititi civile ...

8c_competizione 8c_competizione 10:23 23.11.2013

Re: Vlast

evo nam nasih "domobrana" i "domacina" kako brane "nacion" uz jastoge iz Mejna

da su prvo ovi bili osudjeni, makar i posthumno, za ono sto su uradili (ukljucujem ovde i sva sranja iz 2. Sv. rata) te da su neke stvari zabranjene zakonom ko sto dolikuje (primer: Nemacka) ne bi se pajseri sa obe strane ponosili koljacima!
alselone alselone 10:41 23.11.2013

Re: Vlast

, Gotovina je nevin ... (a to nije moja tvrdnja)


A sta je tvoja tvrdnja u pomenutom slucaju?
looping looping 10:54 23.11.2013

Re: Vlast

alselone
, Gotovina je nevin ... (a to nije moja tvrdnja)


A sta je tvoja tvrdnja u pomenutom slucaju?


-On je na kraju ispao neki "kuler" , bez miješanja u dnevnu politiku i sa dosta
korektnim nastupima nakon povratka iz Haga ...
... ne poznam ga i ne znam je li to posljedica druženja u Hagu sa "vašima" ili
je bio takav i prije , ali je činjenica da je ovo sada korektno ... (bar zasad)

On samo misli da je ovaj kul, i za sada korektan.

S druge strane, cinjenica je da je bilo proterivanja i ubijanja stanovnistva, ali pravno za to niko nije kriv niti ce iko biti kriv.

alselone alselone 11:13 23.11.2013

Re: Vlast

To je nas ujak. Uvek korektan.
maksa83 maksa83 12:12 23.11.2013

Re: Vlast

A, znaci onaj Maksin strikan je samo famili eufemizam za....

Nije, to je nastalo kad se pojavio neki zaebantski članak o genetskom poreklu Srba i Hrvata pa je Dr. W ustvrdio da sam mu ja nećak. Strikan je Strikan iz Velog Mista.

Mislim da Strikan ovde iznosi prilično izbalansiran pogled na stvar, i čak mi nije teško da stavim njegovu glavu na ramena. Meni nije ni najmanji problem da zamislim perspektivu u kojoj je to domoljubni oslobodilački rat. Ovo nipošto nije isto što i pasivno-agresivno teško proseravnje ivanivice/johnjohnsona kad se ovde ukaže.


expolicajac expolicajac 12:50 23.11.2013

Re: Vlast

alselone
To je nas ujak. Uvek korektan.

šifrovani naziv "starojko"
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:16 23.11.2013

Re: Vlast

maksa83
A, znaci onaj Maksin strikan je samo famili eufemizam za....

Nije, to je nastalo kad se pojavio neki zaebantski članak o genetskom poreklu Srba i Hrvata pa je Dr. W ustvrdio da sam mu ja nećak. Strikan je Strikan iz Velog Mista.

Mislim da Strikan ovde iznosi prilično izbalansiran pogled na stvar, i čak mi nije teško da stavim njegovu glavu na ramena. Meni nije ni najmanji problem da zamislim perspektivu u kojoj je to domoljubni oslobodilački rat. Ovo nipošto nije isto što i pasivno agresivno teško proseravnje ivanivice/johnjohnsona kad se ovde ukaže.



Znam da nije sto se tebe tice. Ja mislim da mu stav nije izbalansiran (otud ironija s moje strane), cisto se razocaram kad tako nesto procitam od nekog ko mi je simpatican (ovako virtuelno).
O ostalim navedenim pojavama iz komsiluka ne bih ni da akam tastaturu 10 sekundi.
dr.wagner dr.wagner 14:17 23.11.2013

Re: Vlast

alselone
To je nas ujak. Uvek korektan.


-Sorry , bio sam na jutarnjoj kavi ...

-Da mi je onako replicirao "grmljflrt" ne bih mu ni odgovorio , ali ovo me
baš iznenadilo , čitao sam Vaše tekstove i nameće se zaključak da ste čovjek
logike i brojeva , a sada Vam moram "pojašnjavati" svoje stavove koji su (bar
po mom mišljenju) potpuno logični ...

-Istina , ja nisam religiozan i ne priznajem dogme , pa mi je čudno što neke
"u kamenu zapisane istine" nitko ne preispituje ... , ali moj stav se temelji
na utvrđenim činjenicama ...
-Jesam li ih ja utvrdio ...NE , jeste li vi ... NE , ... utvrdio je ih je
sud kojem smo zajedno predali nadležnost ... (ili možda nismo ???)
-I kada oslobađa "njihove" , a osuđuje "naše" to radi valjda na osnovu nekih
činjenica i dokaza , a ne impresija ili želja ...
-Sad odjednom to više ne važi ... mi imamo svoje istine , svoje presude i ako
nisi sa nama , ti si Wagneru protiv nas ...

-Tko nije četnik , taj je ustaša .... "šišaš" tu logiku


W
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:47 23.11.2013

Re: Vlast

maksa83
Mislim da Strikan ovde iznosi prilično izbalansiran pogled na stvar, i čak mi nije teško da stavim njegovu glavu na ramena. Meni nije ni najmanji problem da zamislim perspektivu u kojoj je to domoljubni oslobodilački rat. Ovo nipošto nije isto što i pasivno agresivno teško proseravnje ivanivice/johnjohnsona kad se ovde ukaže.

Јашта.
Ево једног другог става, са ФБ групе за потпору Јосипу Ш, који би -- став -- требало да иде код вулаканизера, на балансирање: Jole Jagodic: Jasno da se neradi o MRŽNJI ali srbo četnici kao i uvjek ćekaju iza zasjede i podmuklo napadaju !
Like · Reply · 119 · Yesterday at 2:10pm

Веле мисто је била маестрална серија.
blogovatelj blogovatelj 14:53 23.11.2013

Re: Vlast

... imate hordu "Šimunića" naoružanih do zuba i što očekujete


Kad majmun uđe u tenak, katastrofu je nemoguće sprečiti, jer naprosto ne bude dovoljno vremena za sprečavanje katastrofe.
Zato treba pričati iskreno i otvoreno kada vremena ima, a to je recimo sada.
I drago mi je da tako pričamo. Bez persiranja i svilenih reči
looping looping 15:04 23.11.2013

Re: Vlast

-I kada oslobađa "njihove" , a osuđuje "naše" to radi valjda na osnovu nekih
činjenica i dokaza , a ne impresija ili želja ...

E pa stvarno, poceo si da verujes i u pravednost haskog suda, samo da bi pobedio u dijalogu.
Ako opet u zivotu budes video neke izbeglice (ne daj boze!) za koje sud nikoga ne osudjuje ti ces naravno opet verovati u taj sud. Ali dobro, valjda je normalno/prirodno da podrzavas svoju, "pozitivnu" stranu.
maksa83 maksa83 15:34 23.11.2013

Re: Vlast

Ево једног другог става, са ФБ групе за потпору Јосипу Ш, који би -- став -- требало да иде код вулаканизера, на балансирање: Jole Jagodic: Jasno da se neradi o MRŽNJI ali srbo četnici kao i uvjek ćekaju iza zasjede i podmuklo napadaju !

Priznajem, slab sam, ali moj omiljeni FB momenat tog tipa je još uvek:

dr.wagner dr.wagner 15:40 23.11.2013

Re: Vlast

Pozdrav L

looping

Ako opet u zivotu budes video neke izbeglice (ne daj boze!) za koje sud nikoga ne osudjuje ...


-Znate Vi kao i ja , tko je kriv za izbjeglice ... i kako su se zaklinjali
u granice na nekim Drinama ili na nekim Kupama i Karlobagu ...
-To je napravilo izbjeglice i one do 95-e i one nakon 95-e ... a u ljeto
95-e se više ništa nije moglo napraviti ... i Wagneri i Loopingi su bili
naoružani i "baj baj pameti"...

-A za sud više ne znam .... nakon ovoliko uvjeravanja ... hajde , dajte neki
drugi , bilo kakav , pa da završimo

W
looping looping 15:43 23.11.2013

Re: Vlast

-A za sud više ne znam .... nakon ovoliko uvjeravanja ... hajde , dajte neki
drugi , bilo kakav , pa da završimo

Ne daj boze, ako bude nekog drugog rata, bice i drugog suda. Sve zavisi od toga ko pobedi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:51 23.11.2013

Re: Vlast

maksa83
Ево једног другог става, са ФБ групе за потпору Јосипу Ш, који би -- став -- требало да иде код вулаканизера, на балансирање: Jole Jagodic: Jasno da se neradi o MRŽNJI ali srbo četnici kao i uvjek ćekaju iza zasjede i podmuklo napadaju !

Priznajem, slab sam, ali moj omiljeni FB momenat tog tipa je još uvek:



Pa sad, poredjenje primerima koliko je rugoba lepsa od nakaze ide u prilog cemu?
maksa83 maksa83 15:57 23.11.2013

Re: Vlast

Pa sad, poredjenje primerima koliko je rugoba lepsa od nakaze ide u prilog cemu?

Mislim da imamo nesporazum. Ono nije bilo u fazonu "a mi smo kao mnogo bolji" (a ni "evo oni su ipak gori" ). Meni je ono stvarno zabavno. :)
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:58 23.11.2013

Re: Vlast

dr.wagner
alselone

Čitajući sve što si napisao na ovom blogu a ponukan ovim moradoh napisati sledeče:
Ujka W., ti si jedan ....


-Ovo je sasvim nepotrebno , upravo sam uvijek pokušavao izbjeći relativizaciju
u stilu "svi mi smo isti" i "svi vi ste isti"


W



I ja mislim da je sasvim nepotrebno, jer W ima tu perspektivu preko plota, koja je meni nedostupna, kao i svima nama. To što se meni ta perspektiva ne dopada, što je jednostrana i hmm, isključiva, to nije nikakav argumenat da je nelegitmna.

apacherosepeacock apacherosepeacock 16:12 23.11.2013

Re: Vlast

maksa83
Pa sad, poredjenje primerima koliko je rugoba lepsa od nakaze ide u prilog cemu?

Mislim da imamo nesporazum. Ono nije bilo u fazonu "a mi smo kao mnogo bolji" (a ni "evo oni su ipak gori" ). Meni je ono stvarno zabavno. :)


Imamo dabl nesporazum. I meni su cesto zabavni komentari recimo na jutarnjem (ili vecernjem onom sto ga Hrvati zovu srbocetnicki ili tako nesto) listu dok mojoj drugarici iz Hrvatske nisu uopste (grozni su joj).
Nego mislila sam na primere - pa vidi kakvih kretena ima ovaj je jos divan.
maksa83 maksa83 16:19 23.11.2013

Re: Vlast

Nego mislila sam na primere - pa vidi kakvih kretena ima ovaj je jos divan.

Eksponirani kreteni su ... problem. Mnogo veći problem su oni manje eksponirani Za (Popravni) Dom Spremni. Anonimna gomila koja uzvraća i aplaudira.

Mislim da nisi dovoljno pažljivo zagledala sliku koju sam okačio - meni je urnebesan sprski odgovor na prozivku, a koji ima više lajkova nego što Miljenko i Manjina ima folovuera. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana