Gost autor| In memoriam| Nostalgija

Smo se zato borili?

JJ Beba RSS / 29.11.2013. u 00:27

Knock, knock... ima li koga?  

 

 Sanja, draga,

Nemoj da ovo pismo shvataš suviše lično, jer si ti samo posledica tragedije koja je zadesila novinarstvo u Srbiji. Uzroci su mnogo dublji i plašim se da ih ne bi razumela. Želeo sam da ti pišem već posle tvog prvog „teksta" o porodici Ognjanović i parama koje su ostale na njihovom računu posle Tijanine smrti. Međutim, to bi se verovatno svelo na lične uvrede, slične onima koje su čitaoci tvojih „novina" u svojim komentarima upućivali na adresu porodice koja je izgubila dete pre samo nešto više od četiri meseca. Zato sam rešio da još malo pratim tvoj „istraživački" rad, a da u isto vreme pokušam da saznam kako bi medij poput Bi-Bi-Si-ja propratio tu priču. Na taj način, možda ćete ti i tvoje „kolege" naučiti nešto.

Da odmah budem jasan. Ja sa ponosom ističem da sam po zanimanju novinar ( i to iz Srbije) iako se već desetak godina bavim menadžmentom u medijima, a poslednjih 6 brinem o aktivnostima i razvoju Bi-Bi-Si -ja najpre u Evropi, a sada na Bliskom Istoku i Zapadnoj Aziji. O mom novinarskom radu možeš da se raspitaš kod (malo)starijih kolega iz drugih redakcija (jer ih u tvojoj nema), mada je većina njih odavno izgubila profesionalnu bitku zahvaljujući „novinarima" poput tebe. Ali, nisi ti kriva. Oni su.

Takođe, imao sam tu nesreću da proživim ono što proživljava i porodica Ognjanović. Od smrti moje jednogodišnje ćerke prošlo je već 10 godina i vreme tu dokazuje svoju relativnost. Kada se iz čistog mira zaplačeš u sred Pakistana, ili u hotelu u Muskatu (Oman) shvatiš da neke stvari nikada nećeš preboleti ma gde bio i samo je pitanje kako i koliko dugo ćeš živeti sa njima. Svako od „Ognjanovića" se nosi sa tim na svoj način. Ono što želim da kažem je da nije samo Tijana žrtva u ovoj tragediji. Ona je stavila veliku tačku na svoj mali život, ali njena porodica, rodbina i prijatelji će celog života nositi taj ožiljak na svojim srcima. Da li se razumemo? Nije baš toliko komplikovano.

Da se sad vratim na tvoju „priču". Pitanje šta se desilo sa parama koje su prikupili građani Srbije i regiona u nadi da će pomoći Tijani je sasvim legitimno. U javnom interesu je da se to sazna i tu nema nikakvih dilema. Ja sam u proteklih nekoliko nedelja razgovarao sa par najuglednijih i najuticajnijih Bi-Bi-Si urednika na tu temu, sve u želji da ti napišem šta bi Bi-Bi-Si uradio u tvom slučaju, a ne šta ja mislim da bi uradio. Primećuješ razliku? Novinar traži relevantne i kompetentne sagovornike da bi pronašao odgovore na pitanja koja zanimaju njegovu publiku.

Pošli smo od pretpostavke da si dobila informaciju iz banke da su pare podignute i da sad treba videti šta raditi sa tim. Zadatak novinara je da, kada dobije informaciju, istu proveri, a ne samo da je prenese. To znaju čak i oni koji ne rade u Bi-Bi-Si-ju. Ovdašnji urednici su mi rekli da bi uradili 3 stvari: 1) pronašli drugi izvor 2) tražili dokaz za te tvrdnje i 3) uverili se da u dolaženju do tog dokaza nije prekršen ni jedan zakon koji bi eventualno mogao čitavu priču da obori na sudu. U slučaju da bilo koja od ove tri stvari nije urađena informacija o povlačenju para sa računa ne bi mogla da bude objavljena.

Šta bi onda bio sledeći korak? Da li bi Bi-Bi-Si kontaktirao roditelje koji su ostali bez deteta? Lagao bih kada bih rekao da me pozitivan odgovor na ovo pitanje nije iznenadio. Javni interes nema kalendar. Naravno, sačekali bi da prođe sahrana, dali malo vremena porodici da tuguje, ali procena je da je četiri meseca sasvim dovoljan period. Pogotovo u uslovima ako bi se pokazala tačnom tvrdnja da je novac povučen. Pokušali bi da izbegnu direktan kontakt sa roditeljima. Zvali bi njihove rođake, advokate, ljude koji su bili oko njih tokom kampanje prikupljanja novca....ali, ako bi bili sigurni da je novac podignut, potpuno je izvesno da bi kontaktirali i roditelje direktno.

Sve ovo se radi pre nego što je i jedno slovo objavljeno ili izgovoreno. Pokušali bi potom da pronađu neku organizaciju koja se bavi sličnim problemima (lečenjem dece u inostranstvu), razgovarali bi sa roditeljima koji imaju sličan problem (bolesno dete), ali ne sa ciljem da se od Ognjanovića uzmu pare, već da bi se pronašlo sistemsko rešenje koje ne bi bilo bazirano na medisjkim kampanjama i SMS porukama.

Ukoliko bi na kraju odlučili da objave ovu priču, sve to bi prvo moralo da prođe kroz ruke advokata, a saglasnost bi se tražila od samog uređivačkog vrha.

I ovde se slažu da je u pitanju veoma komplikovan slučaj koji sa sobom nosi mnogo moralnih, etičkih, legalnih i profesionalnih dilema. Ali, novinari i služe za to da se sa svime time izbore i da u interesu javnosti prezentiraju činjenice. Ma kakve i ma koliko bolne one bile.

Sanja, draga,.... šta si od svega ovoga ti uradila? Prateći tvoj slučaj video sam među komentarima na FB da se čak i tvoj muž gadi smeća od „novina" u kojima „radiš". Istina, kaže da si u pravu i da tu „ima nečega", ali ja to ne mogu da tumačim drugačije osim podrške nekome sa kim živiš.

Ono što si ti uradila, čak i da su ti namere bile najbolje, je sledeće: 1) Stavila si porodicu Ognjanović na stub srama i izložila ih najgrubljim pretnjama i uvredama, 2) Povredilila si sve koji su želeli da zadrže Tijanu u najboljoj mogućoj uspomeni i 3) Prekinula si i obesmislila svaku buduću akciju prikupljanja novca za neko bolesno dete.

I sve to na osnovu, kako sada stvari stoje, potpuno POGREŠNE informacije.

Žao mi je što UNS i NUNS (čiji sam jedan od osnivača) nisu našli za shodno da povodom ovog slučaja organizuju razgovor sa urednicima medija i povedu raspravu o svim etičkim, moralnim i profesionalnim aspektima ove priče. Međutim, kako su „novinari" u tim „medijima" poput tvog, novinari baš koliko su i „glumci" u porno filmovima- glumci, onda profesionalna udruženja (ma koliko loša bila) nemaju sa kim da razgovaraju. Ja ipak radije kažem da su „Kurir" i ostali- novine, baš koliko su Dafiment i Jugoskandik bili banke. Tako su se zvali, a radili su jedan sasvim drugi posao koji se pre ili kasnije svede na kriminal. Takvo je i ovo tvoje „novinarstvo".

Sanja.....tvoje će ime ostati u potpisu možda najnemoralnije i najprljavije kampanje koja je vođena u tvojim „novinama". To su, izgleda, u nekom trenutku shvatili i tvoji „urednici", pa su krenuli da sve to potpisuju sa „Redekcija „Kurira"". U nadi da će svako od vas moći da mirno spava, (ne)svesni gluposti koju ste napravili. Ili, možda i dalje tvrdite da „ima tu nečega"?

Nadam da znaš još nešto da radiš u životu, jer ti novinar nikada nećeš biti. Možda bi i mogla, ali sada je već suviše kasno za to.

Ali, pre nego što, pre ili kasnije, odeš iz tog smeća od „novina", probaj da preko cele naslovne strane objaviš samo dve reči: OGNjANOVIĆI- IZVINITE. Velikim slovima, što većim.

Možda ti oproste, ali te sigurno neće zaboraviti. Ni oni, ni ja, čije si ožiljke na srcu svojim pisanjem otvorila. Nikome ne treba želeti da ga nešto zadesi da bi mogao to da razume. Ne želim ni tebi.

Možda nećeš biti novinar, ali ćeš sa „OGNjANOVIĆI- IZVINITE" pokazati da u tebi ima bar nešto malo ljudskog.

U nadi da ću i to dočekati...

Srdačno

Dušan



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 00:34 29.11.2013

Od svih ćuški ...

... meni je ova nekako najbolnija, a od opšteg srama, do ličnog i ne stižemo:
Takođe, imao sam tu nesreću da proživim ono što proživljava i porodica Ognjanović. Od smrti moje jednogodišnje ćerke prošlo je već 10 godina i vreme tu dokazuje svoju relativnost. Kada se iz čistog mira zaplačeš u sred Pakistana, ili u hotelu u Muskatu (Oman) shvatiš da neke stvari nikada nećeš preboleti ma gde bio i samo je pitanje kako i koliko dugo ćeš živeti sa njima. Svako od „Ognjanovića" se nosi sa tim na svoj način. Ono što želim da kažem je da nije samo Tijana žrtva u ovoj tragediji. Ona je stavila veliku tačku na svoj mali život, ali njena porodica, rodbina i prijatelji će celog života nositi taj ožiljak na svojim srcima. Da li se razumemo? Nije baš toliko komplikovano.
JJ Beba JJ Beba 00:35 29.11.2013

Re: Od svih ćuški ...

JJ Beba JJ Beba 00:34 29.11.2013

jovonanovo

trener92 trener92 00:42 29.11.2013

Nisam sumnjao!

Bebo:)))))))

Ovo je trebao dea bude naslov svih blogova!

Da li je dozvoljeno razgledanje vašeg vrta





BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:42 29.11.2013

pardon my french

ali zar nismo već jednom imali slično spamovanje na blog?? zar nije korisnije da svi šerujete JEDAN post na tu temu preko tvitera, fejzbuka, postirate tekst kao komentar gde god stignete, nego da zatrpavate blog JEDNE medijske kuće?! mislim, šta se time dobija??
JJ Beba JJ Beba 00:46 29.11.2013

Re: pardon my french

ja lično želim da medijska kuća vidi koliko nam je stalo do odgovora na pitanje čemu cenzura.
milim, ako te nervira ne moraš da komentarišeš. ja barem tako
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:49 29.11.2013

Re: pardon my french

ako te nervira ne moraš da komnetarišeš.

ne, ne nervira me, samo mislim da je bolje da se šeruje što šire, i to tamo gde nema ovakve cenzure. ali sad opet...zar nismo do sada naučili šta ova medijska kuća misli o blogerima b92? zabole ih tuki. ako skidanje teksta njima znači (u bilo kojoj formi) bolji rejting i skuplji reklamni sekund, onda ih zaista boli tuki šta se ovde dešava.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:51 29.11.2013

Re: pardon my french

JJ Beba
ja lično želim da medijska kuća vidi koliko nam je stalo do odgovora na pitanje čemu cenzura.
milim, ako te nervira ne moraš da komentarišeš. ja barem tako

Da, to je jedina ideja, ja sam pitala ima li koga, mislim od menadžmenta da objasni. Komentari ne treba da se rasipaju i već ih dovoljno ima kod Cult-a. Ali postovanje istog teksta je odraz ličnije zainteresovanosti na neki način. To je sve.
JJ Beba JJ Beba 00:52 29.11.2013

Re: pardon my french

ko skidanje teksta njima znači (u bilo kojoj formi) bolji rejting i skuplji reklamni sekund, onda ih zaista boli tuki šta se ovde dešava.

ako je tako, onda niš'
AlexDunja AlexDunja 00:55 29.11.2013

Re: pardon my french

..zar nismo do sada naučili šta ova medijska kuća misli o blogerima b92? zabole ih tuki. ako skidanje teksta njima znači (u bilo kojoj formi) bolji rejting i skuplji reklamni sekund, onda ih zaista boli tuki šta se ovde dešava.

i ja se to pitam.
blog je bio i ostao ( uz sve promene) nebitan deo kuće
i usput odličan izgovor da kao svako može da kaže šta hoće, štoje opet sjajno,
po broju blogova na ovu temu sudeći:)
JJ Beba JJ Beba 00:59 29.11.2013

Re: pardon my french

blog je bio i ostao ( uz sve promene) nebitan deo kuće

da, takav je postao.
možda vama nije važno zašto je brisan jedan odličan tekst; možda je vama jasno zašto je to učinjeno, ali mislim da bi bio red da mendžent objasni zašto je to uradio.
mada, kako vi kažete, ovo je kapitalizam, oni ne moraju ništa
AlexDunja AlexDunja 01:14 29.11.2013

Re: pardon my french

možda vama nije važno zašto je brisan jedan odličan tekst

ne to. tekst je odličan, i objavljen je na netu,
on ne može da nestane.

a politika medijske kuće je drugo, ako je objavljivanje
ovih nekoliko ponovljenih blogova borba za čast b92,
kakav je nekada bio
i traženje od menadžmenta da ne bude menadžment onda ok:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:23 29.11.2013

Re: pardon my french

kakav je nekada bio

ovo je već odavno
,postalo,

pluskvamperfekat;




JJ Beba JJ Beba 01:24 29.11.2013

Re: pardon my french

a politika medijske kuće je drugo, ako je objavljivanje

mislim da je minimum da nam menadžemnt ponudi objašnjeje zašto su skinuli tekst novinara koji je jedan od osnivača 92ke, prvi direktor ANEMA, urednik info B92 u najteže vreme, autora knjige o 92ci...

edit
i ne samo nama na blogu 92ke, nego celokupnoj javnosti
AlexDunja AlexDunja 01:38 29.11.2013

Re: pardon my french

mislim da je minimum da nam menadžemnt ponudi objašnjeje zašto su skinuli tekst novinara koji je jedan od osnivača 92ke, prvi direktor ANEMA, urednik info B92 u najteže vreme, autora knjige o 92ci...


ovako ja to vidim:

ili su pametni, pa su brisanjem hteli da skrenu pažnju na odličan tekst,
praveći medijsku intrigu, i time proširili vest o dobrom tekstu,

ili su glupi pa su pomislili da jednom objavljeni tekst može da se izbriše
na klik.

bilo šta da je dobro je za autora i za tekst, a ja koliko sumnjam
u objašnjenja i saopštenja ne verujem da ću im verovati, bilo šta
da kažu
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:52 29.11.2013

Re: pardon my french

možda vama nije važno zašto je brisan jedan odličan tekst;

da, nije mi važno. zato sam ga podelila na fb. daj JJ, nismo od juče da menjamo teze ovako glupo. ja sam rekla da treba da se PODELI ŠTO ŠIRE MOGUĆE! valjda je jasno zašto sam to rekla, i sigurno nije zato što mi nije važno što je brisan ovakav tekst!
da se ovo ne bi pretvorilo u bljuvotinu, a preti, sve vas pozdravljam i idem da delim vest dalje, jer mi se čini ta je TO pravi način.
ps.
ili su pametni

nisu. dobili su direktirvu da ga skinu. i evo, samo što vam nisu odgovorili na pitanje, evo...saće...samo što nisu...
Goran Vučković Goran Vučković 01:55 29.11.2013

Re: pardon my french

da se ovo ne bi pretvorilo u bljuvotinu, a preti, sve vas pozdravljam i idem da delim vest dalje, jer mi se čini ta je TO pravi način.

A ja odoh da spavam... pa ću ujutru da pogledam ko se još sve setio lozinke...
JJ Beba JJ Beba 02:04 29.11.2013

Re: pardon my french


nisu. dobili su direktirvu da ga skinu. i evo, samo što vam nisu odgovorili na pitanje, evo...saće...samo što nisu...

pa naravno da neće, i ne očkujem...vrlo bih se iznenanidala kad bi objasnili. ali to ne znači da ne treba da tražim da to urade.
njihovo je da neće moje da tražim, thtat's the deal od vajkada.

moj odgovor nije bio upućen tebi, al vidim dosadno ti :))
JJ Beba JJ Beba 02:07 29.11.2013

Re: pardon my french

ili su pametni, pa su brisanjem hteli da skrenu pažnju na odličan tekst,

ko bi u to mogao da poveruje?
pa je zato i mondo brisao tekst po nalogu vlasnika, kako je obsanio sam dušan mišić
blogovatelj blogovatelj 04:01 29.11.2013

Re: pardon my french

ako je tako, onda niš'


Ako je tako, ma koliko ironisala, onda stavrno niš'
Za to smo se stvarno borili. Svako svoj gazda, svako svoj buđelar gleda...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:07 29.11.2013

Re: pardon my french

ali zar nismo već jednom imali slično spamovanje na blog?? ...! mislim, šta se time dobija??


Dobija se vidljiv protest. Ko ne razume ne vredi mu objašnjavati.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:25 01.12.2013

Re: pardon my french

blogovatelj
ako je tako, onda niš'


Ako je tako, ma koliko ironisala, onda stavrno niš'
Za to smo se stvarno borili. Svako svoj gazda, svako svoj buđelar gleda...

jes' ali niste napravili neku studiju pre pokušaja menjanja sistema, "uticaj slobodnog kapitala na promenu karaktera kod do jučer siromašnih drugova", ili nešto nalik tome, pa sada moramo prihvatiti da srbijom trenutno (dugo) dominira miloševićeva i šešeljeva opcija kao manje i prihvatljivije društveno zlo...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:27 01.12.2013

Re: pardon my french

Vesna Knežević Ćosić


Dobija se vidljiv protest.


trip vidljivog protesta?
Goran Vučković Goran Vučković 00:44 29.11.2013

Spasavaj se ko može...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:52 29.11.2013

Re: Spasavaj se ko može...

... eno i @leyakeller traži po netu svoju lozinku za blog...

aujebote. ovo je već previše za jedno veče. prijatnu noć želim onima koji vole spam i misle da ovo mesto može da promeni stanje tamo gde vlada samo zakon novca.
laku noć.
freehand freehand 00:59 29.11.2013

Re: Spasavaj se ko može...

Goran Vučković
... eno i @leyakeller traži po netu svoju lozinku za blog...

Nači - Armagedon?!
Jebote, pa taj što je skinuo tekst mora da je


Bili Piton Bili Piton 01:19 29.11.2013

Re: Spasavaj se ko može...

BebaOdLonchara

aujebote. ovo je već previše za jedno veče. prijatnu noć želim onima koji vole spam i misle da ovo mesto može da promeni stanje tamo gde vlada samo zakon novca.
laku noć.



Što se spamovanja tiče, it's a fine thin line between effect and overkill.

To treba imati u vidu, a s druge strane kapiram ma čiju individualnu potrebu i želju da prenese Dušanov tekst, i mene je naelektrisao ranije danas kad sam ga pročitao, kao što me je zgranulo i naljutilo kad sam čuo da je obrisan s ovog sajta.

Koliko je pak svrsishodno ponavljati ga uzastopce - na mestu koje je, slažemo se, slepo crevo ovog sajta - ne bih znala reći.

Budimo, dakle, pametni


JJ Beba JJ Beba 01:39 29.11.2013

Re: Spasavaj se ko može...

Koliko je pak svrsishodno ponavljati ga uzastopce - na mestu koje je, slažemo se, slepo crevo ovog sajta - ne bih znala reći.


ja mislim da menadžment koji je zabranio tekst treba da ponudi objašnjenje za razloge koji su doveli do cenzure ne samo nama na blogu, nego celokupnoj javnosti koja je tekst pročitala
Bili Piton Bili Piton 02:01 29.11.2013

Re: Spasavaj se ko može...

JJ Beba
Koliko je pak svrsishodno ponavljati ga uzastopce - na mestu koje je, slažemo se, slepo crevo ovog sajta - ne bih znala reći.


ja mislim da mendžemnt koji je zabranio tekst treba da ponudi objašnjenje za razloge koji su doveli do cenzure ne samo nama na blogu, nego celokupnoj javnosti koja je tekst pročitala


Da, to bi tako trebalo da bude, i iz te vizure pritisak koji se vrši na menadžment ponavljanjem teksta je sasvim legitiman.

Opet, ne treba zaboraviti na mogućnost da sutra ujutro blog osvane beo kao sneg, svi blogovi na ovu temu izbrisani po jednim prostim klikom kao da ih nikad nije ni bilo, a "objašnjenje" bude arogantna grobna tišina. Iskreno, meni se nekako javlja da će biti baš tako.

Može i isto to samo bez brisanja blogova - to je ona najponižavajuća varijanta koja u prevodu znači "blog je toliko marginalno mesto da na brisanje ovoga ne treba ni trošiti energiju".

Kako god da okreneš - bedak.
JJ Beba JJ Beba 02:11 29.11.2013

Re: Spasavaj se ko može...

Opet, ne treba zaboraviti na mogućnost da sutra ujutro blog osvane beo kao sneg, svi blogovi na ovu temu izbrisani po jednim prostim klikom kao da ih nikad nije ni bilo, a "objašnjenje" bude arogantna grobna tišina. Iskreno, meni se nekako javlja da će biti baš tako.

pa dobro, ne bi bilo ni prvi put.
za dobar, blogougan blog uvek su tu cvetići, leptirići, hekleraj i četnici

ecce-florian ecce-florian 19:22 29.11.2013

Re: Spasavaj se ko može...

pez



princess against censoreship
JJ Beba JJ Beba 20:44 29.11.2013

Re: Spasavaj se ko može...

ecce-florian
pez



princess against censoreship

ecce-florian ecce-florian 22:42 01.12.2013

Re: Spasavaj se ko može...

ivana23 ivana23 01:07 29.11.2013

***

Samo da se ne desi da jedno jutro kliknemo, a blog vise ne postoji.

Grci su to, navikli vec na drasticnu stednju.
JJ Beba JJ Beba 01:14 29.11.2013

Re: ***

ivana23
Samo da se ne desi da jedno jutro kliknemo, a blog vise ne postoji.

Grci su to, navikli vec na drasticnu stednju.

jao da znaš da sam na to pomilsila
misliš da bi i nas zbog štednje?
cult cult 01:20 29.11.2013

Re: ***

JJ Beba
ivana23
Samo da se ne desi da jedno jutro kliknemo, a blog vise ne postoji.

Grci su to, navikli vec na drasticnu stednju.

jao da znaš da sam na to pomilsila
misliš da bi i nas zbog štednje?


voda u koaksijalnom kablu je iz prošlog veka.
A ova kuća ide u korak s vremenom.
Dakle, štednja sigurno.
libkonz libkonz 01:22 29.11.2013

Re: ***

Samo da se ne desi da jedno jutro kliknemo, a blog vise ne postoji.

ne bi bilo iznenađenje
fantomatsicna fantomatsicna 02:02 29.11.2013

Re: ***

[ta gr
JJ Beba
ivana23
Samo da se ne desi da jedno jutro kliknemo, a blog vise ne postoji.

Grci su to, navikli vec na drasticnu stednju.

jao da znaš da sam na to pomilsila
misliš da bi i nas zbog štednje?


Ako to urade svi da dodjete na : www.volimo.net au.Nema ništa Grčko osim baklave i supe sa jajima i limunom, tj Avgolemono na sekciji Kuvar
JJ Beba JJ Beba 02:17 29.11.2013

Re: ***

voda u koaksijalnom kablu je iz prošlog veka.

što reče neko na tw voda u pismu :)
Hansel Hansel 12:55 29.11.2013

Re: ***

JJ Beba
jao da znaš da sam na to pomilsila
misliš da bi i nas zbog štednje?

Ne znam kako vi, ali ja odavno ne videh ovde moderatorku05!?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:36 01.12.2013

Re: ***

ivana23

Samo da se ne desi da jedno jutro kliknemo, a blog vise ne postoji.
Grci su to, navikli vec na drasticnu stednju.


jako će biti velika tragedija. iovako je već postao polutprivatna tabla za oglašavanje ds i prijatelja. klasičnim skribomanima će biti frka dan, dva, a onda će već naći drugi virtualni kutak da smaraju ljude svojim partijskim malim traktatima.
freehand freehand 11:31 01.12.2013

Re: ***

Srđan Fuchs
ivana23

Samo da se ne desi da jedno jutro kliknemo, a blog vise ne postoji.
Grci su to, navikli vec na drasticnu stednju.


jako će biti velika tragedija. iovako je već postao polutprivatna tabla za oglašavanje ds i prijatelja. klasičnim skribomanima će biti frka dan, dva, a onda će već naći drugi virtualni kutak da smaraju ljude svojim partijskim malim traktatima.

A šta će sajani, majku mu?
Colin_bgd Colin_bgd 09:03 29.11.2013

Na zalost, krivo...

Pitanje iz naslova bloga implicira da smo nekad i pobedili... Sto je osnovna i notorna neistina... Kad jednom prvo prihvatimo to, onda mozemo da krenemo dalje na pitanja broj 2, 3, 4...
JJ Beba JJ Beba 12:23 29.11.2013

Re: Na zalost, krivo...

Colin_bgd
Pitanje iz naslova bloga implicira da smo nekad i pobedili... Sto je osnovna i notorna neistina... Kad jednom prvo prihvatimo to, onda mozemo da krenemo dalje na pitanja broj 2, 3, 4...

pa jesmo jednom, odbranili smo 92ku. sećaš se- free b92? čak je igor brakus nosio majcu sa tim apelom



izgleda da se zaboravlja.
Colin_bgd Colin_bgd 12:44 29.11.2013

Re: Na zalost, krivo...

JJ Beba
Colin_bgd
Pitanje iz naslova bloga implicira da smo nekad i pobedili... Sto je osnovna i notorna neistina... Kad jednom prvo prihvatimo to, onda mozemo da krenemo dalje na pitanja broj 2, 3, 4...

pa jesmo jednom, odbranili smo 92ku. sećaš se- free b92? čak je igor brakus nosio majcu sa tim apelom



izgleda da se zaboravlja.

Da se posluzim fudbalskom (inace, mojom omiljenom) analogijom, to smo samo osvojili korner, cak nije ni zgoditak bio, a kamoli osvojena tri boda...
JJ Beba JJ Beba 14:29 29.11.2013

Re: Na zalost, krivo...

Da se posluzim fudbalskom (inace, mojom omiljenom) analogijom, to smo samo osvojili korner, cak nije ni zgoditak bio, a kamoli osvojena tri boda...

pa jesete, s' ove distance nije trebalo da se smrzavamo i "branimo" 92ku onda kad im je Aleskandar Nikaćević, funkcioner spsa, sa sexy maramom oko vrata ušao u prostorije radija i preuzeo ga.

Goran Vučković Goran Vučković 14:36 29.11.2013

Re: Na zalost, krivo...

pa jesete, s' ove distance nije trebalo da se smrzavamo i "branimo" 92ku onda kad im je Aleskandar Nikaćević, funkcioner spsa, sa sexy maramom oko vrata ušao u prostorije radija i preuzeo ga.

Bivši akcionari će vam uvek biti zahvalni
JJ Beba JJ Beba 15:08 29.11.2013

Re: Na zalost, krivo...

Goran Vučković
pa jesete, s' ove distance nije trebalo da se smrzavamo i "branimo" 92ku onda kad im je Aleskandar Nikaćević, funkcioner spsa, sa sexy maramom oko vrata ušao u prostorije radija i preuzeo ga.

Bivši akcionari će vam uvek biti zahvalni


i treba, i bivši i sadašnji
ecce-florian ecce-florian 18:37 29.11.2013

Re: Na zalost, krivo...

majce?

o košobranima da i ne govorimo

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 29.11.2013

Re: Na zalost, krivo...

kad im je Aleskandar Nikaćević, funkcioner spsa, sa sexy maramom oko vrata

Gde ovoga iskopa jbt!

A sećam ga se sa šajkačom na kojoj umesto kokarde stoji bedž na komee piše GROF OD SANDŽAKA, negde tamo kraj osamdesetih.
Iz Priboja je inače.
Pljuje po Miloševiću, Joviću, i Stamboliću, Pavloviču...ma po svemu, samo samostalna Srbija i ništa dugo.
Onda ga vidim kod Slobe
Pitam ljude koji ga znaju šta mu bi, kažu, čuti, odredio sebi i braći da vladaju Sandžakom.
Da ne pade Sloba, ko zna?

ps

Izvini Bebo za trol, al videh čoveka :)
JJ Beba JJ Beba 20:44 29.11.2013

Re: Na zalost, krivo...

ecce-florian
majce?

o košobranima da i ne govorimo


jao jeste imala jedan :)
JJ Beba JJ Beba 20:47 29.11.2013

Re: Na zalost, krivo...

Gde ovoga iskopa jbt!

kako bre, pa lik je preuzo radio stanicu, i onaj debeli spsovac što je sada neki qrtzev bizMizmen..setiću se kako se zove
ivana23 ivana23 21:25 29.11.2013

Re: Na zalost, krivo...

JJ Beba
Gde ovoga iskopa jbt!

kako bre, pa lik je preuzo radio stanicu, i onaj debeli spsovac što je sada neki qrtzev bizMizmen..setiću se kako se zove




Nemanja Djordjevic
JJ Beba JJ Beba 22:18 29.11.2013

Re: Na zalost, krivo...

Nemanja Djordjevic

e da. znam da je Đorđević al sam zaboravila ime...
izuzetan lik
Hansel Hansel 01:20 30.11.2013

Re: Na zalost, krivo...

On je bio JUL-ovac. Jurila ga Antonela Riha po Beograđanki da ga bije kada je gostovao na Index-u (tada B2-92 i Index bili na istom spratu).

(Nažalost, nisam prisustvovao toj sceni.)
kukusigameni kukusigameni 09:12 29.11.2013

ta-dah

Mrzim cenzuru.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:50 29.11.2013

Re: ta-dah

,)

zato i igraš,na svoj način;
ivana23 ivana23 10:25 29.11.2013

***

I Jugoslav Cosic napusta B92.

LINK
Goran Vučković Goran Vučković 10:39 29.11.2013

Re: ***

I Jugoslav Cisic napusta B92.

I nema driblaj i nema dodaj, vec samo ima - dobro se prodaj...

Moraju i novinari od nečega da žive.
libkonz libkonz 10:52 29.11.2013

Re: ***

I Jugoslav Cisic napusta B92.

taman na upražnjeno mesto da dovedu Marijanu Mateus da vodi neki talk show.
reanimator reanimator 11:00 29.11.2013

Re: ***

I Jugoslav Cisic napusta B92

Ćosic.
Izvor
angie01 angie01 11:06 29.11.2013

Re: ***

Ćosic


nije ni malo naivan bizMIsmen.
milisav68 milisav68 18:09 29.11.2013

Re: ***

Goran Vučković
I Jugoslav Cisic napusta B92.

I nema driblaj i nema dodaj, vec samo ima - dobro se prodaj...

Moraju i novinari od nečega da žive.

Takva smo sorta, brdo love kvari nas lako, i onda djonom startuje svako...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana