Astrologija| Biz| Hronika| Politika

Kamo dalje, rođače?

freehand RSS / 29.11.2013. u 12:07

Pod tepihom su ostali mafijaški doušnici iz vrha policije. Aflatoksini. Banane iz kabineta predsednika Vlade. Ministri-izdajnici. Ali izgleda da je Vreme nevinosti prišlo kraju.

"Dinkić tvrdi da su saradnici Nikolića vršili pritisak da se potpiše ugovor o prodaji Vršačkih vinograda. Kabinet predsednika:Pritisak bio iz Dinkićevog kabineta" To je citat iz vesti o privatizaciji "Vršačkih vinograda", koja nije od onomad i nije među one 24. 

Šta sad, Uroše-Eliote? Dal po babu il po sttriček Mlađi?

osyn.jpg

I kako bi drugačije no sa Iznogudom srpske politike - Mlađanom Dinkićem? Opet, iskustvo nas uči da kad Mlađa krlja nema šanse da svi na nogama izađu sa terena.  

Dinkićev današnji intervju (prvi deo) onome što nisu novine a sa čime se već onoliko sudio za klevetu kao da ne ostavlja mnogo prostora za balansiranje. Jerbo, ako nam je Naša borba protiv kriminala i korupcije toliko na umu i srcu Dinkićeve se aluzije na imovinu i njeno poreklo a u vlasništvu najviših funkcionera države Srbije ne mogu tek tako prenebregnuti. Imenovanje Tomislava Nikolića, Ivice Dačića, Velimira Ilića i - gle čuda! - Saše Radulovića - koliko god da nije novina u srpskoj medijskoj buci o lopovima i krađama, ipak ima drugačiju specifičnu težinu. Kao doskorašnjeg ministra finansija i kao bliskog saradnika PPV za arapska pitanja.

Logično je pitanje - zašto sad? Empirija nam govori da je Dinkić taj koji ruši Vlade i raspisuje izbore u Srbiji. No u ovom momentu nepoznanica je samo nivo zajedničkog planiranja i operativne saradnje između njega i Aleksandra Vučića. Izvesno je da nećemo dugo čekati na odgovore. Naprednjaci svoj "popu pop a bobu bob" unutarpartijski spektakl sa kritikom, samokritikom i diferencijacijom imaju zakazan za početak decembra.

Mada baš ne bih sa punom sigurnošću mogao da tvrdim ko je ko u toj stranci (a siguran sam da će se i konkurenti još iznenađivati oko toga!) mislim da su male šanse da ovaj hepening prođe bez pucanja tog balona i deljenje onih "srpskijih" od onih "naprednijih". 

A takođe tipujem da će na isti način krenuti i srpska politička scena pred neminovne izbore. I već se radujem čudesima koja ćemo gledati tokom amalgamisanja vatre i vode, lopova i žandara, vojvoda i knojevaca, anđela i demona.  Obzirom da je sad jasno da više nema ni nevinih ni gadljivih i da mogu svi sa svima - nebo je granica.

 



Komentari (289)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 12:11 29.11.2013

Pa zar sad

dok jedan ministar radi protivu države, ti seješ sumnje i strepnje
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:48 29.11.2013

Re: Pa zar sad

uros_vozdovac
dok jedan ministar radi protivu države, ti seješ sumnje i strepnje


Eh, sada je i Dinkić dobar. A kad je trebalo š njim vladu praviti - onda je bio najgori
Nego, dakle Vinogradi. Ide nova Kolariću Paniću

Ko je lobirao za Vršačke vinograde?
Izvor: Tanjug (ajde!)

Dinkić tvrdi da su saradnici Nikolića vršili pritisak da se potpiše ugovor o prodaji Vršačkih vinograda. Kabinet predsednika: Pritisak bio iz Dinkićevog kabineta

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=11&dd=28&nav_id=783175

               
freehand freehand 14:09 29.11.2013

Re: Pa zar sad

Nego, dakle Vinogradi. Ide nova Kolariću Paniću

Da, to je upravo pitanje: da li će, ko i kako (ako će) proveravati Dinkićeve navode o imovini i njenom poreklu kad su u pitanju Tomislav Nikolić, Ivica Dačić, Velimir Ilić i Saša Bez Imovine Radulović?
Meni je, pak, interesantna i tišina u etru po tomn pitanju. Nema onog huka LopoviLopoviLopovi i HapsiHapsiHapsi?!
Potrošila se želja i energija, šta li?
reanimator reanimator 14:47 29.11.2013

Re: Pa zar sad

Ko je lobirao za Vršačke vinograde?
Izvor: Tanjug (ajde!)

Dinkić tvrdi da su saradnici Nikolića vršili pritisak da se potpiše ugovor o prodaji Vršačkih vinograda. Kabinet predsednika: Pritisak bio iz Dinkićevog kabineta

Saznaćemo čim saznamo ko je stvarno kontrolisao Agenciju za privatizaciju. Jedno je sigurno, u celoj priči Kinezi nisu ništa krivi (osim što su evidentno podmazali), a kako stoje stvari, teško da će iko da odgovara pred zakonom, jer je sve uradjeno na klasičnu srpsku foru. Ono..Agencija odredi procedure, rokove, uslove, pa se neverovatnom igrom slučaja ispostavi da samo jedan učesnik ispunjava sve.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:11 29.11.2013

Re: Pa zar sad

Jedno je sigurno, u celoj priči Kinezi nisu ništa krivi (osim što su evidentno podmazali),


Pa da, ništa krivi Jeste krivčno delo nameštanje, ali i "podmazivanje". I jeste da je u "Nomalnom" svetu normalno i podmazivati, ali se isto dobro zna da ne treba biti uhvaćen ;> Samo kod nas nema sankcija ni za ruse ni kineze ni nikoga, ako podmazuju. Dobro, prevashodnos toga što u stvari i ne podmazuju, nego im se servira već podmazano ;>

jer je sve uradjeno na klasičnu srpsku foru


Da, stalno imamo ideju da nekom već prevarantu Kinezu (a i šire) treba dati neki posao jer je pri vrhu vlasti.

Tako je pre neku godinu glavna uzdanica vlasti izgleda bio stanoviti Bo, pa se cela energetska obnova stopirala godinama, nije se dala Nemcima ni ikome, jer je sve to trebalo dati Kinezima, a zbog zato što je Bo jako u vrhu Kine i biće još višlje, pa do samog vrha.

Kad ono, Kinezi uhitili i Boa i ženu mu, mlogo su krali i bili podmazivani, pa ih zamal i pogubiše.

A za Vinograde, gle čuda - ista priča (to samo ako je verovati priopćenjima sa Orden Trona) :

"Iz kabineta tadašnjeg ministra Mlađana Dinkića i zamenice direktora Agencije za privatizaciju vršen je pritisak da se potpiše ugovor zato što je vlasnik kompanije Guan Nan navodno blizak sa državnim rukovodstvom Kine", navedeno je u saopštenju.
reanimator reanimator 15:42 29.11.2013

Re: Pa zar sad

Iz kabineta tadašnjeg ministra Mlađana Dinkića i zamenice direktora Agencije za privatizaciju vršen je pritisak da se potpiše ugovor zato što je vlasnik kompanije Guan Nan navodno blizak sa državnim rukovodstvom Kine", navedeno je u saopštenju

Meni nije sporno da ti kao državni organ "vršiš pritisak" da se potpiše ugovor ako je već sve završeno, tj ako su Kinezi već dobili. Videćemo da li će neko ozbiljnije da se pozabavi načinom kako su dobili.
A znamo šta će i kako će.. sve po zakonu, niko kriv, lično premijer na potpisivanju, Idee Jang Li, gori mu gi-ga-raaa..i sve u tom stilu
freehand freehand 15:54 29.11.2013

Re: Pa zar sad

reanimator
Iz kabineta tadašnjeg ministra Mlađana Dinkića i zamenice direktora Agencije za privatizaciju vršen je pritisak da se potpiše ugovor zato što je vlasnik kompanije Guan Nan navodno blizak sa državnim rukovodstvom Kine", navedeno je u saopštenju

Meni nije sporno da ti kao državni organ "vršiš pritisak" da se potpiše ugovor ako je već sve završeno, tj ako su Kinezi već dobili. Videćemo da li će neko ozbiljnije da se pozabavi načinom kako su dobili.
A znamo šta će i kako će.. sve po zakonu, niko kriv, lično premijer na potpisivanju, Idee Jang Li, gori mu gi-ga-raaa..i sve u tom stilu

Brzo guglanje:

Vršac – Da li samo zbog straha da se ne ponovi 2006. godina – kada je 70 odsto državnog kapitala „Vršačkih vinograda” kupio konzorcijum većinskih vlasnika („Vinoprodukt Čoka” d.o.o. Subotica, TUP „Rodić MB KO” d.o.o. Kula i „Šećer Šafer” d.o.o. Beograd), koja je dve i po godine kasnije poništena („kupac nije ispoštovao preuzete obaveze”), a kompanija doživela nazadovanje – ili je ova bojazan opravdana, tek Sindikat „Nezavisnost” u ovoj vršačkoj kompaniji oštro se suprotstavio najavi ponovne prodaje, tvrdeći da nije protiv privatizacije, ali ona ne sme da bude navrat-nanos.

Ipak, do kraja iduće nedelje, kako je nagovešteno, biće objavljen javni oglas o licitaciji.

– Ovo su strašne stvari. Imovina se prodaje gotovo u bescenje. Pominju nam garancije da će zaposlenima biti bolje. Garantovali su nam i 2006. godine, u procesu prve prodaje. Kada sam tada pitao Agenciju za privatizaciju ko će da kontroliše ostvarivanje preuzetih obaveza, jedna gospođa mi je rekla: „Mi”. A oni su toliko dobro kontrolisali, da su nas prodali mafijašima, koji su nam silne štete naneli. Pre neki dan uhapšen je Bogdan Rodić, baš u vezi sa „Vršačkim vinogradima”. Sramota je da se sada hektar šuma prodaje za 1.300 evra, a hektar vinograda za 2.000 evra. Ponižavajuća je i početna cena cele kompanije od samo 17,6 miliona evra, a ako u prvom krugu prodaja ne uspe, početna cena će se prepoloviti. Tako će mali akcionari ostati bez ičega, a njih oko 1.000 sada su vlasnici 28 odsto akcija.

Privatizacija Vršačkih vinograda pod lupom
Z. RADOVIĆ | 19. avgust 2013. 10:55 > 20:19 | Komentara: 0

Država prodaje 100 odsto imovine „Vršačkih vinograda“, a vlasnik je samo 72 odsto firme. Veljović: Pre izvesnog vremena počela istraga o prodaji preduzeća „Vršački vinogradi“

Savet za borbu protiv korupcije je u svom izveštaju ukazao na to da su ugovorom o prodaji, zbog propusta Agencije za privatizaciju, oštećeni država i „Vršački vinogradi“. Premijer Ivica Dačić je, zato, naložio Radnoj grupi Uprave kriminalističke policije MUP-a Srbije da proveri prodaju imovine ove vojvođanske firme. U ponedeljak se, međutim, oglasila i Agencija za privatizaciju i saopštila da nije ni potpisala Ugovor o prodaji „Vršačkih vinograda“ sa kineskom firmom „Guan Nan“, što, kako je navela, stavove iz Izveštaja Saveta za borbu protiv korupcije čini bespredmetnim, a zahteve za raskid ugovora besmislenim, jer se ne može raskinuti ugovor koji nije ni potpisan.


I tako dalje. Izvori su nasumični, "Blic" i "Politika".
Ako bi se neko zaista rešio da istraži ovaj posao - sve mu je na tacni, i to u medijima iz poslednjih nekoliko meseci. Ne od pre dvanaest ili petnaest godina.
hajkula1 hajkula1 20:22 29.11.2013

Re: Pa zar sad

uros_vozdovac
dok jedan ministar radi protivu države, ti seješ sumnje i strepnje




A ja valjam gluposti,




Lopovi da vrate ukradeno.
gedza.73 gedza.73 21:20 29.11.2013

Re: Pa zar sad

dok jedan ministar radi protivu države

Meni ovo kao u onom vicu gde deka vozi u suprotnom smeru i dok sluša najnovije vesti kako neki ludak vozi u suprotnom smeru komentariše za sebe
-Šta jedan? Ovde su svi ludaci.

Jedan ministar? Pa ovde svi političari rade protiv svoje države.
alselone alselone 12:27 29.11.2013

.

G.Cross G.Cross 12:30 29.11.2013

Ja spreman

freehand freehand 12:31 29.11.2013

Re: Ja spreman

G.Cross

De si Džo!
G.Cross G.Cross 12:33 29.11.2013

Re: Ja spreman

De si Džo


Kako gdje sam, pa doma ...
myredneckself myredneckself 13:27 29.11.2013

Re: Ja spreman

G.Cross

Zaboravan si


G.Cross G.Cross 15:18 29.11.2013

Re: Ja spreman

Zaboravan si


Ma eno vide se krompirici, odmah iza mojih carapa.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:31 29.11.2013

Tko je cenzurisao

qq?

Video sam komentar, aj` nek lepo prizna
expolicajac expolicajac 12:36 29.11.2013

Re: Tko je cenzurisao

uros_vozdovac
qq?

Video sam komentar, aj` nek lepo prizna

moderacija bez objašnjenja. Ko Vučić
Nije pametno kačiti se sa moderacijom, posebno kada je žena
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:39 29.11.2013

Re: Tko je cenzurisao

expolicajac
uros_vozdovac
qq?

Video sam komentar, aj` nek lepo prizna

moderacija bez objašnjenja. Ko Vučić

Dobro kod Vučića razumem, em je na njegovim plećima sudbina države, pa celog srpskog naroda u okruženju i šire, a još jedan ministar u vladi radi protiv države.
Nema on čovek vremena, ali ovako bez reši po 2x ubiti tekst Dušana Mašića je mlogo kume, mlogo.
freehand freehand 12:40 29.11.2013

Re: Tko je cenzurisao

uros_vozdovac
qq?

Video sam komentar, aj` nek lepo prizna

Moderacija. Ali QQ svakako ima autorsku za takve namene.
kukusigameni kukusigameni 12:43 29.11.2013

Re: Tko je cenzurisao

freehand
uros_vozdovac
qq?

Video sam komentar, aj` nek lepo prizna

Moderacija. Ali QQ svakako ima autorsku za takve namene.

Kakve namene?
Colin_bgd Colin_bgd 12:42 29.11.2013

The World Is Not Enough...

Šta sad, Uroše-Eliote? Dal po babu il po sttriček Mlađi?

Mislis, koji ambasador ce da mu da gori chinese burn...
freehand freehand 13:13 29.11.2013

Re: The World Is Not Enough...

Colin_bgd
Šta sad, Uroše-Eliote? Dal po babu il po sttriček Mlađi?

Mislis, koji ambasador ce da mu da gori chinese burn...

Mislim da je ovde ozbiljnija dilema u pitanju. Modernisti Vs. Tradicionalisti, te fore. Vreme da se preuzeti poltički program i ciljevi ozvaniče i postave kao zvanična ideologija kroz partijske dokumente i platforma. Što neće iće bez diferencijacije na staročetnike i ove hipstere i japijevce bez brade.
I da se nešto ozbiljno poradi na humanim resursima koji su spoosobni bar da pojme ako ne i da iznesu postavljene političke i ekonomske ciljeve.
Te u tom smislu - ko zna.
Svakakvi mi se brakovi i fuzije motaju po glavi.
Colin_bgd Colin_bgd 13:25 29.11.2013

Re: The World Is Not Enough...

Mislim da je ovde ozbiljnija dilema u pitanju. Modernisti Vs. Tradicionalisti, te fore. Vreme da se preuzeti poltički program i ciljevi ozvaniče i postave kao zvanična ideologija kroz partijske dokumente i platforma.

Pa to ja i kazem. Samo ja mislim da to ne zavisi od "unutrasnjih" (i u smislu licnih, i u smislu na domacem terenu) afiniteta. Kod nas se ideologija menja cesce nego gace, a i svi (i politicari i narod) uvek cekaju da vide gde ce vetar da dune, pa se tek onda "pravilno" orijentisu...

Ali, ne treba biti negativan. To je svugde tako, samo se vremenom ta "ideoloska osvescivanja" smanje na podnosljivu meru...
libkonz libkonz 13:29 29.11.2013

Re: The World Is Not Enough...

Vreme da se preuzeti poltički program i ciljevi ozvaniče i postave kao zvanična ideologija kroz partijske dokumente i platforma.

Zakukuljeno, zamumuljeno, niko ga ne moze otkukuljiti, odmumuljiti, samo onaj ko ga je zakukuljio, zamumuljio!
freehand freehand 13:41 29.11.2013

Re: The World Is Not Enough...

libkonz
Vreme da se preuzeti poltički program i ciljevi ozvaniče i postave kao zvanična ideologija kroz partijske dokumente i platforma.

Zakukuljeno, zamumuljeno, niko ga ne moze otkukuljiti, odmumuljiti, samo onaj ko ga je zakukuljio, zamumuljio!

Gledaj predizborna obećanja i platforme.
Gledaj postizborno delovanje.
Pa kaži ti meni.
zack2jack zack2jack 14:46 29.11.2013

Re: The World Is Not Enough...

Colin_bgd
Ali, ne treba biti negativan. To je svugde tako, samo se vremenom ta "ideoloska osvescivanja" smanje na podnosljivu meru...



..mozda umesto negativan, treba biti ironican?
freehand freehand 15:40 29.11.2013

Re: The World Is Not Enough...

zack2jack
Colin_bgd
Ali, ne treba biti negativan. To je svugde tako, samo se vremenom ta "ideoloska osvescivanja" smanje na podnosljivu meru...



..mozda umesto negativan, treba biti ironican?

Dobrica očigledno opet ne sluša ženu kad bira društvo...
fantomatsicna fantomatsicna 20:13 29.11.2013

Re: The World Is Not Enough...



Pa kad bi se neko našao da napravi neki klipčić u stilu PRE i POSLE,čisto da ostane za podsećanje...
Gledaj predizborna obećanja i platforme.
Gledaj postizborno delovanje.

hajkula1 hajkula1 20:26 29.11.2013

Re: The World Is Not Enough...

freehand
libkonz
Vreme da se preuzeti poltički program i ciljevi ozvaniče i postave kao zvanična ideologija kroz partijske dokumente i platforma.

Zakukuljeno, zamumuljeno, niko ga ne moze otkukuljiti, odmumuljiti, samo onaj ko ga je zakukuljio, zamumuljio!

Gledaj predizborna obećanja i platforme.
Gledaj postizborno delovanje.
Pa kaži ti meni.




Ko kaže da je iznenađen, svašta ću da se zapitam
Neko verovao predizbornim obećanjima



Lopovi da vrate ukradeno.
8c_competizione 8c_competizione 10:30 30.11.2013

Re: The World Is Not Enough...

diferencijacije na staročetnike i ove hipstere i japijevce bez brade.




freehand, jesi li to zaista ti ili je neko preuzeo kontrolu nad tvojim nalogom
zack2jack zack2jack 13:11 29.11.2013

..

Kamo dalje, rođače?


..na izbore. Na prolece..
trener92 trener92 13:30 29.11.2013

heeej Uroš-nejaki ponovo jaše!



Opet, iskustvo nas uči da kad Mlađa krlja nema šanse da svi na nogama izađu sa terena.


"Прошлог лета ...,примерак заштићене и ретке врсте ... лешинара... заштићене и ретке врсте ... лешинара ..., је ... авантуру,... завршио ... принудним слетањем ...Делимично излечен,... је враћен кући где је после висемесечног опоравака, поново полетео и загосподарио небом ..., једне од најбројнијих колонијa...иначе врхунских лешинара... на Балкану.
примерак заштићене и ретке врсте ...лешинара.....обично ... чека да се мало адаптира, па онда полети“,...
После вишемесечног опоравка, поново је полетео и загосподарио ...на Балкану...

На овај лет у слободу, опорављен и моћан,... Урош Нејаки, како га због лоше грађе и пехова које је имао, овде зову, чекао је више од годину дана.
Шансу за нови почетак Урош је добио после неславног пута ... одакле су га,...вратили кући.
Осим чињенице да је први ... који је, уз ... 1.000 евра,... загосподарио ..., Урош је тек један од ... овдашњих ..., иначе врхунских лешинара...летача,.... који је... помоћ добио у иностранству.

Требало је да се опорави, да се адаптира мало на ове услове, и првенствено је ту значајну улогу одиграла ...колонија ...иначе врхунских лешинара на Балкану.

„Надам се да више неће имати оваква лутања пошто су лутања типична за младе..., а он је зрео и надам се да ће остати у својој матичној колонији, да нађе свог пара, пошто је већ одрасла ...грабљивица., да крене са гнезђењем и да огаја своје потомство“, ...

А да је Урош... још једна победа ове врсте, али и свих оних који доприносе опстанку најугроженије групе животиња која је пре 20 година била пред изумирањем, показује и овогодишње зимско бројање ... по коме је њихов брjavascript:;ој, са 310......иначе врхунских лешинара на Балкану.... увећан на 358... јединки ...иначе врхунских лешинара на Балкану. ...

LINK

Vidra je to, vidra
angie01 angie01 13:35 29.11.2013

Re: heeej Uroš-nejaki ponovo jaše!

mariopan mariopan 13:38 29.11.2013

..

..ти пишеш " диференцијација" а ја читам " дефлорација"..... и даље читам Динкић, Вучић, Николић....па ко ту кога ( с'опроштењем) ...
freehand freehand 14:01 29.11.2013

Re: ..

mariopan
..ти пишеш " диференцијација" а ја читам " дефлорација"..... и даље читам Динкић, Вучић, Николић....па ко ту кога ( с'опроштењем) ...

Niko nikoga. Nema tu devica, odavno. Koliko god se širila fama.
Hansel Hansel 14:09 29.11.2013

Re: ..

mariopan EDIT: и freehand

Па, када ти асоцијације иду у том смеру... да подржим, баш данас добих ово:

reanimator reanimator 14:44 29.11.2013

Re: ..

Па, када ти асоцијације иду у том смеру... да подржим, баш данас добих ово

Dokle ova hajka na Kineze?
freehand freehand 16:27 29.11.2013

Re: ..

reanimator
Па, када ти асоцијације иду у том смеру... да подржим, баш данас добих ово

Dokle ova hajka na Kineze?

Dabre... Katastrofa!


mariopan mariopan 19:02 29.11.2013

Re: ..

freehand
mariopan
..ти пишеш " диференцијација" а ја читам " дефлорација"..... и даље читам Динкић, Вучић, Николић....па ко ту кога ( с'опроштењем) ...

Niko nikoga. Nema tu devica, odavno. Koliko god se širila fama.

Како нема, сви невини а неко им смешта?
freehand freehand 19:04 29.11.2013

Re: ..

mariopan
freehand
mariopan
..ти пишеш " диференцијација" а ја читам " дефлорација"..... и даље читам Динкић, Вучић, Николић....па ко ту кога ( с'опроштењем) ...

Niko nikoga. Nema tu devica, odavno. Koliko god se širila fama.

Како нема, сви невини а неко им смешта?

Sve nevine majke petoro dece sa alimentacijama, a ni jedan mladunac od istog oca.
hajkula1 hajkula1 20:28 29.11.2013

Re: ..

freehand
mariopan
freehand
mariopan
..ти пишеш " диференцијација" а ја читам " дефлорација"..... и даље читам Динкић, Вучић, Николић....па ко ту кога ( с'опроштењем) ...

Niko nikoga. Nema tu devica, odavno. Koliko god se širila fama.

Како нема, сви невини а неко им смешта?

Sve nevine majke petoro dece sa alimentacijama, a ni jedan mladunac od istog oca.



Dabre. Sirotinjska zabava. Sve bez imanja.
anfieldroad anfieldroad 13:41 29.11.2013

otac i sin


Ukratko i sustinski, sve ovo znaci razlaz izmedju "oca i sina" nase politicke scene. Na jednu stranu drug predsednik, na drugu gospodin vicepremijer. Ako su mogli da se razidju toliki kumovi, mogu valjda i tata i sin.
Ako gresim, javite mi. Slabije pratim politiku u poslednje vreme.
libkonz libkonz 14:47 29.11.2013

Re: otac i sin

Ako gresim, javite mi. Slabije pratim politiku u poslednje vreme.

Ne grešiš, i tu nemam dilemu. Navijam za Vučića.
freehand freehand 15:45 29.11.2013

Re: otac i sin

libkonz
Ako gresim, javite mi. Slabije pratim politiku u poslednje vreme.

Ne grešiš, i tu nemam dilemu. Navijam za Vučića.

Pa dobro, meni inače ne izgleda da tebe mnogo muče dileme. No tu je interesantnije pitanje nešto drugo: koga vidiš uz Vučića?
odnosno, kako (ako ga bude) personalno vidiš taj rascep na Vučićevo i Nikolićevo krilo?
Ja nekako mislim da mnogi imaju duge besane noći za sobom i pred sobom, u opredeljivanju i biranju strane.
libkonz libkonz 16:05 29.11.2013

Re: otac i sin

koga vidiš uz Vučića?

Uz Vučića je gomila poltrona, prilično neupotrebljivih, koja razmišlja u stilu: ako je šef rek'o da je tako, onda je to sigurno tako. Uz njega je i onaj deo Službe koji u njemu vidi poslednju slamku spasa za Srbiju.
Uz Tomu su beskrupulozni ljigavci, koji pokušavaju da, krijući se iza njega, ućare velike pare, ili veliku moć. Najgori šljam se skupio oko Tome, počev od njegovih savetnika, do prike Bačevića.
Što se tiče dileme članova, mislim da nje ustvari nema. Svi vide u Vučiću pobednika, a u Tomi balast i ne mislim da Toma ima šanse u toj bici, osim možda u Kragujevcu, gde mu je sin. Ali me ne bi iznenadilo i da sin kaže ocu da mu je vreme da čuva unučiće. Moja lična procena je da se Toma i neće nešto mnogo opirati ako Vučić pristane da mu zadrži sina u stranci, iako će ga ekipa oko njega pritiskati.
freehand freehand 16:11 29.11.2013

Re: otac i sin

Uz Vučića je gomila poltrona, prilično neupotrebljivih, koja razmišlja u stilu: ako je šef rek'o da je tako, onda je to sigurno tako. Uz njega je i onaj deo Službe koji u njemu vidi poslednju slamku spasa za Srbiju.
Uz Tomu su beskrupulozni ljigavci, koji pokušavaju da, krijući se iza njega, ućare velike pare, ili veliku moć. Najgori šljam se skupio oko Tome, počev od njegovih savetnika, do prike Bačevića.


SAOPŠTENJE:

Poštovane kolege, ovo nisam napisao ja Frihend, već zaista Libkonz. Ništa hakovanje, ništa mito, ništa drogiranje.
libkonz libkonz 16:15 29.11.2013

Re: otac i sin

SAOPŠTENJE:

Poštovane kolege, ovo nisam napisa ja Frihend, već zaista Libkonz. Ništa hakovanje, ništa mito, ništa drogiranje.


Samo što ja ovo govorim sve vreme, ali ti to nisi želeo da čuješ.
freehand freehand 16:17 29.11.2013

Re: otac i sin

libkonz
SAOPŠTENJE:

Poštovane kolege, ovo nisam napisa ja Frihend, već zaista Libkonz. Ništa hakovanje, ništa mito, ništa drogiranje.


Samo što ja ovo govorim sve vreme, ali ti to nisi želeo da čuješ.

Tek sad mi ništa nije jasno.
No dobro. A personalno?

arcins arcins 16:39 29.11.2013

Re: otac i sin

freehand
libkonz
Ako gresim, javite mi. Slabije pratim politiku u poslednje vreme.

Ne grešiš, i tu nemam dilemu. Navijam za Vučića.

Pa dobro, meni inače ne izgleda da tebe mnogo muče dileme. No tu je interesantnije pitanje nešto drugo: koga vidiš uz Vučića?
odnosno, kako (ako ga bude) personalno vidiš taj rascep na Vučićevo i Nikolićevo krilo?
Ja nekako mislim da mnogi imaju duge besane noći za sobom i pred sobom, u opredeljivanju i biranju strane.



Vucic, Mihajlovic, Babic, Mirovic (+ "Lustrirani" Mladja, kao podrska)

Nikolic, Selakovic, Bacevic (+ Ivica, Bajatovic, Cepurin + interesi)
freehand freehand 16:44 29.11.2013

Re: otac i sin

arcins
freehand
libkonz
Ako gresim, javite mi. Slabije pratim politiku u poslednje vreme.

Ne grešiš, i tu nemam dilemu. Navijam za Vučića.

Pa dobro, meni inače ne izgleda da tebe mnogo muče dileme. No tu je interesantnije pitanje nešto drugo: koga vidiš uz Vučića?
odnosno, kako (ako ga bude) personalno vidiš taj rascep na Vučićevo i Nikolićevo krilo?
Ja nekako mislim da mnogi imaju duge besane noći za sobom i pred sobom, u opredeljivanju i biranju strane.



Vucic, Mihajlovic, Babic, Mirovic (+ "Lustrirani" Mladja, kao podrska)

Nikolic, Selakovic, Bacevic (+ Ivica, Bajatovic, Cepurin + interesi)

Dobro, to su već i koalicije.
Nego, gde su Krkar i Vesna Pešić?
arcins arcins 16:57 29.11.2013

Re: otac i sin

freehand
arcins
freehand
libkonz
Ako gresim, javite mi. Slabije pratim politiku u poslednje vreme.

Ne grešiš, i tu nemam dilemu. Navijam za Vučića.

Pa dobro, meni inače ne izgleda da tebe mnogo muče dileme. No tu je interesantnije pitanje nešto drugo: koga vidiš uz Vučića?
odnosno, kako (ako ga bude) personalno vidiš taj rascep na Vučićevo i Nikolićevo krilo?
Ja nekako mislim da mnogi imaju duge besane noći za sobom i pred sobom, u opredeljivanju i biranju strane.



Vucic, Mihajlovic, Babic, Mirovic (+ "Lustrirani" Mladja, kao podrska)

Nikolic, Selakovic, Bacevic (+ Ivica, Bajatovic, Cepurin + interesi)

Dobro, to su već i koalicije.
Nego, gde su Krkar i Vesna Pešić?


Krkar truje Taube, na balkanskom - nemackom, tipa.....Majne krava skace funf metara u dalj, abar das ist nihc bog zna sta.....a Vesna? nem pojma.
libkonz libkonz 17:05 29.11.2013

Re: otac i sin

Vucic, Mihajlovic, Babic, Mirovic (+ "Lustrirani" Mladja, kao podrska)

Čeda, Vuk, Tadić, Šutanovac...
Hansel Hansel 17:05 29.11.2013

Re: otac i sin

freehand
koga vidiš uz Vučića?
odnosno, kako (ako ga bude) personalno vidiš taj rascep na Vučićevo i Nikolićevo krilo?
Ja nekako mislim da mnogi imaju duge besane noći za sobom i pred sobom, u opredeljivanju i biranju strane.

Jašta, kao i Vučić dok se opredeljivao između Šešelja i Nikolića...
disident79 disident79 17:48 29.11.2013

Re: otac i sin

Tek sad mi ništa nije jasno.


Pa razlikujete se u mišljenju o vođama jedne druge stranke, što se tiče SNS tu se slažete.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:16 29.11.2013

Re: otac i sin

Hansel
freehand
koga vidiš uz Vučića?
odnosno, kako (ako ga bude) personalno vidiš taj rascep na Vučićevo i Nikolićevo krilo?
Ja nekako mislim da mnogi imaju duge besane noći za sobom i pred sobom, u opredeljivanju i biranju strane.

Jašta, kao i Vučić dok se opredeljivao između Šešelja i Nikolića...


Jao koji je to cirkus bio, moralne, etičke dileme, duša koja se lomi, srce na jednu, razum na drugu stranu, e to bi bio roman, da ga napiše ruka književnika, mislim da je Drašković Vuka bog stvorio da nam opiše te noći, ta maglovita jutra čoveka i njegove dileme...

Aleksandra Vučića pod bremenom izbora.
maksa83 maksa83 18:19 29.11.2013

Re: otac i sin

Jao koji je to cirkus bio, moralne, etičke dileme, duša koja se lomi, srce na jednu, razum na drugu stranu, e to bi bio roman, da ga napiše ruka književnika, mislim da je Drašković Vuka bog stvorio da nam opiše te noći, ta maglovita jutra čoveka i njegove dileme...

Aleksandra Vučića pod bremenom izbora.

Daaaa, to je bila drama, što kaže Bejbi Dol - "telo kaže daaa a glava kaže neeej...".

Insidentali, negde u to vreme meni je jedan tip (pošto sam bio iskreno iznenađen raskolom, posmatrao sam SRS kao nešto apsolutno monolitno) iz vrha DS-a rekao da je to najnormalnija stvar na svetu i da su njih dvojica jedva čekali da se ratosiljaju Šešelja koji je svojim nimalo slučajnim budalesanjem namerno držao stranku podalje od bilo kakve vlasti.
freehand freehand 18:21 29.11.2013

Re: otac i sin

libkonz
Vucic, Mihajlovic, Babic, Mirovic (+ "Lustrirani" Mladja, kao podrska)

Čeda, Vuk, Tadić, Šutanovac...

Toplo, toplo...
A gde su Đilas i Jorgovanka?
Ne insistiram ja bez veze na ovome.
I napisah blog onomad da ovaj NeoVučić - ako nije skroz fejk - jednostavno iza sebe, od vrha do dna, ima pogrešnu stranku. Jer to što on nije isti ne znači da oni nisu isti. I to jeste srž tog problema.
No kako sad sa lopovima i izdajnicima? Sa onima koji su pokrali i rasrpodali državu?
kako će da glasaju oni koji vole njega a mrze njih, i obratno?

Mnogo će se šta u dolazećoj kampanji pojesti, neminovno.
lelemood lelemood 08:51 30.11.2013

Re: otac i sin

a Raša Ljajić_
anfieldroad anfieldroad 23:30 30.11.2013

Re: otac i sin


Mislim da ce, ako do tog raskola dodje, svi proruski orijentisani ici za Tomom, dok ce ostali za Vucicem. Mislim takodje, da u Srbiji postoje samo dve stranke- proruska i prozapadna.
To vazi samo ako stvar gledamo politicki. U nasem slucaju, materijalni interes je cesto vazniji od ideoloskog, pa uvek ima onih koji se odlucuju po toj osnovi. Ne znam imena, ne pratim pazljivo, ali verujem da ce unutar postojecih stranaka doci do cepanja. Na primer, mnogi clanovi SPS-a ce krenuti za Nikolicem, a neki i za Vucicem i Ivicom. Isto vazi, po meni i za DS i za LDP, pa mozda i za DSS. Dinkic i njegovi ce sa Vucicem, naravno. Ostaje onaj deo DS-a koji ce i dalje biti uz Djilasa, pa ce oni biti opozicija, ali mnogo blizi Vucicu nego Tomi.
Eto, nadam se da sam odgovorio na vase pitanje i krivo mi je ako sam ostavio na vas utisak kakav ste opisali. Moj problem je na zalost bas u tome sto mi najveci deo cele te price nije jasan, izmice mi sustina.
omega68 omega68 23:41 30.11.2013

Re: otac i sin

dosta toga je tačno osim ove male stvarčice:
mnogi clanovi SPS-a ce krenuti za Nikolicem, a neki i za Vucicem i Ivicom

Ivica neće da sa ide sa Vučićem.Ide sa Tomom ali ne zbog Tome već zbog toga što tako ide sa Rusima
anfieldroad anfieldroad 02:35 01.12.2013

Re: otac i sin


Pa dobro, moze da bude. Ali mislim da ce Dacic, kao iskusan politicar izabrati Vucicevu stranu misleci da ona dobija. Dosta je i sam vec usao u proevropsku pricu, pa mi se cini da ce i nastaviti tim putem. To ce da ga kosta podrske penzosa, ali i dela SPS. Al, ajde videcemo za koji mesec najkasnije.
psl_srbija psl_srbija 14:10 29.11.2013

Svi isti

Obzirom da je sad jasno da više nema ni nevinih ni gadljivih i da mogu svi sa svima - nebo je granica.


Odlično rečeno, ovde više i nema mogućnosti izbora. Beli listići dok se ne pojavi nešto novo!
freehand freehand 14:11 29.11.2013

Re: Svi isti

psl_srbija
Obzirom da je sad jasno da više nema ni nevinih ni gadljivih i da mogu svi sa svima - nebo je granica.


Odlično rečeno, ovde više i nema mogućnosti izbora. Beli listići dok se ne pojavi nešto novo!

Za koga sad neće da glasaju?
Dr M Dr M 14:15 29.11.2013

Re: Svi isti

Beli listići dok se ne pojavi nešto novo!


Već se pojavilo!

NOVA stranka.

https://www.facebook.com/nova.stranka2012
psl_srbija psl_srbija 14:22 29.11.2013

Re: Svi isti

Za koga sad neće da glasaju?


Baš tako freehand, tužno je što je često moralo da se glasa za manje zlo, a sada više nema ni toga, jer su svi postali isti!
psl_srbija psl_srbija 14:25 29.11.2013

Re: Svi isti

NOVA stranka.


Ma kakva Nova stranka, ne vidim po čemu su oni to drugačiji? Ista neoliberalna politika kao i slične postojeće partije. Žao mi je što je što se nekadašnji Građanski savez utopio u LDP kojeg je upropastio Čedomir Jovanović.

A ja sam lično za socijalni liberalizam, otuda i PSL - Partija socijalnog liberalizma, ali sad su sve partije neoliberalne, nema ničeg sličnog na sceni.
maksa83 maksa83 14:36 29.11.2013

Re: Svi isti

NOVA stranka.

Ne bih baš reklamirao tu stranku na blogu posvećenom vinogradima...
expolicajac expolicajac 14:44 29.11.2013

Re: Svi isti

maksa83
NOVA stranka.

Ne bih baš reklamirao tu stranku na blogu posvećenom vinogradima...

A što da ne, da blogokolege vide ko se u vina razume a ko ne. A možda i Krkiša svrati pa onda bude pun pogodak, da može free da ga banuje.
psl_srbija psl_srbija 14:45 29.11.2013

Re: Svi isti

Ne bih baš reklamirao tu stranku na blogu posvećenom vinogradima...


:) Palo je i meni na pamet, ali jednostavno ne volim da koristim glasine, a ja to da li je i kako predsednik Živković došao do vinograda ne mogu da proverim. A uz to i ne volim da gledam na partije kroz ličnosti, jer mislim da je krajnje vreme da posle Tita, pa preko Miloševića i evo sada Vučića u najavi pobegnemo od kulta ličnosti i da se okrenemo zdravorazumskoj kritici.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:47 29.11.2013

Re: Svi isti

Ne bih baš reklamirao tu stranku na blogu posvećenom vinogradima...


A šta je priličnije no baš vinogradi Da i ne znaš čime se Mr.Ž bavi, otvoriš tu FB stranu, i čim mu ugledaš rumene obrašćiće i nos, odmah znaš ili je u poslu s vinom (pogotovo konzumacijom) ili je Superhik ☻

libkonz libkonz 14:48 29.11.2013

Re: Svi isti

ne volim da koristim glasine, a ja to da li je i kako predsednik Živković došao do vinograda ne mogu da proverim.

Nisu to glasine, to je istina. Samo, ja mu to nikako ne mogu zameriti i ne mislim da je uradio nešto loše.
libkonz libkonz 14:49 29.11.2013

Re: Svi isti

čim mu ugledaš rumene obrašćiće i nos, odmah znaš ili je u poslu s vinom (pogotovo konzumacijom) ili je Superhik ☻

Nije više, prodao je vinograd Koletu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:52 29.11.2013

Re: Svi isti

libkonz
čim mu ugledaš rumene obrašćiće i nos, odmah znaš ili je u poslu s vinom (pogotovo konzumacijom) ili je Superhik ☻

Nije više, prodao je vinograd Koletu.


Dakle, sada je samo konzument? Ah, ne, shvatija sam - Superhik!
maksa83 maksa83 14:55 29.11.2013

Re: Svi isti

Dont Fear The Reaper
libkonz
čim mu ugledaš rumene obrašćiće i nos, odmah znaš ili je u poslu s vinom (pogotovo konzumacijom) ili je Superhik ☻

Nije više, prodao je vinograd Koletu.


Dakle, sada je samo konzument?

Pa da, al' to dosadi brzo, navuče se čovek na vinogradarenje, i sad bi novi. Pardon - NOVI.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:14 29.11.2013

Re: Svi isti

Pa da, al' to dosadi brzo, navuče se čovek na vinogradarenje, i sad bi novi. Pardon - NOVI.



Da, sad bi da bude Superhik (namesto Superhika ;> )
blogovatelj blogovatelj 16:05 29.11.2013

Re: Svi isti

Već se pojavilo!

NOVA stranka.


Ništa novo pod neonom, da ostanem u saglasju sa naslovom bloga.
mariopan mariopan 19:09 29.11.2013

Re: Svi isti

psl_srbija
Ne bih baš reklamirao tu stranku na blogu posvećenom vinogradima...


:) Palo je i meni na pamet, ali jednostavno ne volim da koristim glasine, a ja to da li je i kako predsednik Živković došao do vinograda ne mogu da proverim. A uz to i ne volim da gledam na partije kroz ličnosti, jer mislim da je krajnje vreme da posle Tita, pa preko Miloševića i evo sada Vučića u najavi pobegnemo od kulta ličnosti i da se okrenemo zdravorazumskoj kritici.

А ко је Газда те твоје нове странке?
Кад већ не волиш да загледаш оклен му први милион, да бар знамо у шта се разуме, осим, наравно.........
fantomatsicna fantomatsicna 20:53 29.11.2013

Re: Svi isti

Beli listići dok se ne pojavi nešto novo!

Bolje ovi a?
Dr M Dr M 22:20 29.11.2013

Re: Svi isti

maksa83
NOVA stranka.

Ne bih baš reklamirao tu stranku na blogu posvećenom vinogradima...


In vino veritas!

Primetio sam da svako pominjanje Zorana Živkovića, predsednika NOVE stranke, izaziva priču o vinogradu ali, da se primeti, samo o tome.

Jedino što mu se zamera je jedan višestruko provereno legalan posao.

Za kog od, na ovom blogu pomenutih, političara može da se veže samo jedna nazoviafera?

Sasvim mi je u redu da se diskutuje o programu NOVE stranke ali ovo sa vinogradom je, čini mi se, potpuno neinventivno.

Taj čovek je vitlao Sabljom, i opet će, ako bude imao prilike.

Zato toliki zaziru od njega.
maksa83 maksa83 22:47 29.11.2013

Re: Svi isti

Taj čovek je vitlao Sabljom, i opet će, ako bude imao prilike.

Zapravo, u mojim očima mu je najveći kvalitet što je smetao Vojislavu Koštunici.

1-1 bih i ja smetao Vojislavu Koštunici, pa me to ne čini pogodnim za bilo šta osim smetanje Vojislavu Koštunici (što nije bezveze, da se razumemo, naprotiv - to je dobar posao ali je daleko od dovoljnog ; ).
Dr M Dr M 23:14 29.11.2013

Re: Svi isti

1-1 bih i ja smetao Vojislavu Koštunici, pa me to ne čini pogodnim za bilo šta osim smetanje Vojislavu Koštunici (što nije bezveze, da se razumemo, naprotiv - to je dobar posao ali je daleko od dovoljnog ; ).


Makso, nemoj da misliš da Te ubedjujem da glasaš za NOVU stranku ali tu ima još ozbiljnog sveta, samo nepoznatog, nisu se ranije bavili politikom.

Ono što je važno je rešenost da se promeni politički sistem.

Meni uliva poverenje to što je plan reforme pravosudja izradila Vesna Rakić Vodinelić, plan reforme školstva uradjen, radi se na planu za reformu zdravstva, tu imam uvid.



Edit
A posebno mi uliva poverenje postojanje Etičkog kodeksa, onemogućen priliv preletača.
freehand freehand 23:21 29.11.2013

Re: Svi isti

A posebno mi uliva poverenje postojanje Etičkog kodeksa, onemogućen priliv preletača.

Aujbt... Očekujete preletače? Sa koje im se strane najviše nadate, ako nije tajna?

Inače je meni prihvatljivo sve što nisu radikali, bez obzira na agregatno stanje. Tako da - samo vas posmatram.
Dr M Dr M 23:32 29.11.2013

Re: Svi isti

Očekujete preletače? Sa koje im se strane najviše nadate, ako nije tajna?


Nadate nije reč koju bih upotrebio, možda je bolje zazirete..


Pod preletačima podrazumevam bivše funkcionere raznih stranaka, obični mogu da se učlane pa da krenu iz početka.

Svako mora da počne od nule, ministar koji se pominje na ovom blogu se nudio, ali da odmah bude potpredsednik, i iskuliran. O tome govorim.
blogovatelj blogovatelj 23:37 29.11.2013

Re: Svi isti

Ono što je važno je rešenost da se promeni politički sistem.


Mene ovo u stvari plaši.
Neznalice koje na vlast dođu na lokalnom nivou, prvo što urade je da promene imena ulicama. Jer ništa drugo i ne znaju.
Oni koji na vlast dođu na najvišem nivou a ne znaju vola prstom u da ne kažem šta ubodu, oni obavezno hoće da menjaju politički sistem. Umesto da rade.
freehand freehand 23:40 29.11.2013

Re: Svi isti

Pod preletačima podrazumevam bivše funkcionere raznih stranaka, obični mogu da se učlane pa da krenu iz početka.

Oke, a kako stoji stvar sa nama nečlanovima i potpredsedničkim mestima?
maksa83 maksa83 23:41 29.11.2013

Re: Svi isti

Ono što je važno je rešenost da se promeni politički sistem.

Koliko će Narodnih Poslanika biti u tom promenjenom sistemu?
Dr M Dr M 23:49 29.11.2013

Re: Svi isti

Oni koji na vlast dođu na najvišem nivou a ne znaju vola prstom u da ne kažem šta ubodu, oni obavezno hoće da menjaju politički sistem. Umesto da rade.


Kad sistem, evidentno, ne valja, mora da se menja.

Otkud znaš da ovi ne znaju vola da ubodu? Možda rešenje ne leži u ubadanju volova, bilo gde?

Šta treba da rade, u postojećem, lošem sistemu?
Dr M Dr M 23:51 29.11.2013

Re: Svi isti

a kako stoji stvar sa nama nečlanovima i potpredsedničkim mestima?


Ti ćeš da glasaš za NOVU stranku i posle da budeš zadovoljan što si bio u pravu..
Dr M Dr M 23:53 29.11.2013

Re: Svi isti

maksa83
Ono što je važno je rešenost da se promeni politički sistem.

Koliko će Narodnih Poslanika biti u tom promenjenom sistemu?


Skupština sa 150 poslanika izabranih po mešovitom pola-pola sistemu.
maksa83 maksa83 23:56 29.11.2013

Re: Svi isti

Dr M
maksa83
Ono što je važno je rešenost da se promeni politički sistem.

Koliko će Narodnih Poslanika biti u tom promenjenom sistemu?


Skupština sa 150 poslanika izabranih po mešovitom pola-pola sistemu.

To je dobra ideja, mada bih ja to još srez'o.

Kojim mehanizmom će to da se obezbedi?

Kako NOVA stranka zamišlja da ubedi 250 poslanika da izglasaju nešto što će u sledećem kolu Igre na Sreću Izbori učiniti da skoro pola njih mora da počne da radi neki pošten pos'o?

Ozbiljno pitam.
freehand freehand 23:58 29.11.2013

Re: Svi isti

Dr M
a kako stoji stvar sa nama nečlanovima i potpredsedničkim mestima?


Ti ćeš da glasaš za NOVU stranku i posle da budeš zadovoljan što si bio u pravu..

Oću naravno, i za vas ću da glasam. Već sam obećao i belim listićima da ću i za njih. Ako im se učlani Toma Nikolić. Šta me košta?
expolicajac expolicajac 00:00 30.11.2013

Re: Svi isti

maksa83
Dr M
maksa83
Ono što je važno je rešenost da se promeni politički sistem.

Koliko će Narodnih Poslanika biti u tom promenjenom sistemu?


Skupština sa 150 poslanika izabranih po mešovitom pola-pola sistemu.

To je dobra ideja, mada bih ja to još srez'o.

Kojim mehanizmom će to da se obezbedi?

Kako NOVA stranka zamišlja da ubedi 250 poslanika da izglasaju nešto što će u sledećem kolu Igre na Sreću Izbori učiniti da skoro pola njih mora da počne da radi neki pošten pos'o?

Ozbiljno pitam.

Pa osvoji 126mandata i izglasa u skupštini tu ideju
Dr M Dr M 00:13 30.11.2013

Re: Svi isti

Kako NOVA stranka zamišlja da ubedi 250 poslanika da izglasaju nešto što će u sledećem kolu Igre na Sreću Izbori učiniti da skoro pola njih mora da počne da radi neki pošten pos'o?


Ex Ti već rekao.

Izbori su neminovni. I promena Ustava.

I DS se polako priklanja ovoj ideji o promeni političkog sistema a Vučića će da pritisne Evropa, po mom mišljenju, i tako mu dati novu zvečku.
Dr M Dr M 00:15 30.11.2013

Re: Svi isti

i za vas ću da glasam. Već sam obećao i belim listićima da ću i za njih.


Beli listići već naginju na NOVU stran(k)u
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:24 30.11.2013

Re: Svi isti

Primetio sam da svako pominjanje Zorana Živkovića, predsednika NOVE stranke, izaziva priču o vinogradu ali, da se primeti, samo o tome.


Tko to kaže? čim mi se pomene, a mene uhvati smej. Vimograde mu ni ne pominjem, ne merem stići do njih od smeja kakav je flibbertigibbet ☻ bio u prethodnoj političkoj iteraciji

Taj čovek je vitlao Sabljom, i opet će, ako bude imao prilike.

Zato toliki zaziru od njega.


Ma dajte nemojmo se zahebavati. Vitlao je on sabljom koliko je i Tomica Jež vitlao Nikoletinim mitraljezom.

A to da bi svaki nadobudni (a valjda drugih malo i ima u politici) da vitla jataganom čim se dovati vlasti, pa to je valjda jedan od ZFC aksioma, zar nije?

Za kog od, na ovom blogu pomenutih, političara može da se veže samo jedna nazoviafera?


Znači, iz NOVE su poslali faks da se Mr. Ž reklamira sa Do sada nije imao priliku da bude u aferama, dajte mu priliku da nadoknadi izgubljeno?

Hansel Hansel 00:25 30.11.2013

Re: Svi isti

Dr M
Primetio sam da svako pominjanje Zorana Živkovića, predsednika NOVE stranke, izaziva priču o vinogradu ali, da se primeti, samo o tome.

Zato toliki zaziru od njega.

Ma, ne, doktore, pričali smo o njemu mnogo puta (evo, mene mrzi da ponavljam), pa i s njim, jednom prilikom. Na kraju je zaključio da je onaj ko priča s budalama veća budala od njih i više se na Blog, koliko znam, nije vraćao osim zastupan od Strogmana (uz nezaobilazne neoromantiliberalne fotke u svojoj nekoj kancelariji i sa svojim nekim automobilom s registracijom sa alfabetskim delom EX -- baš bih voleo da vidim da li je platio više za tu registraciju kako predviđa zakon... ma ne, dobio je slučajno) i, možda, expolicajca.

Evo, za Tebe samo pitanje kako ti deluje njegovo objašnjenje da će on tu bespovratnu dotaciju (od, beše, 40.000 € ?) vratiti državi kroz PDV? Šta li državi vraćaju svi ostali koji su sami ulagali u svoje poslove, kada plaćaju isto toliki PDV? I na kraju je taj vinograd prodao, a 40.000 nije vratio, koliko se zna? Legalno možda jeste, ali činjenice su takve da se u njemu ne može videti ništa NOVO. O potpunoj nezainteresovanosti za druga razumna mišljenja (mada je pošteno što je iskreno rekao da ga ne zanimaju) koju je demonstrirao pred izbore 2003, kažem, ne vredi ponovo pisati.
Taj čovek je vitlao Sabljom, i opet će, ako bude imao prilike.

I opet će, ako bude sreće?
Šta smo mi zaista dobili od tog vitlanja, a da nije pripremano pre ubistva Đinđića? Možda rušenje Šilerove?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:26 30.11.2013

Re: Svi isti

Kako NOVA stranka zamišlja da ubedi 250 poslanika da izglasaju nešto što će u sledećem kolu Igre na Sreću Izbori učiniti da skoro pola njih mora da počne da radi neki pošten pos'o?

Ozbiljno pitam.


Pa nikako. Ali lepo izgleda u Knjizi Lepih Želja iliti Statutu - Piogramu. Aman, jel se seća tko šta je sve pisalo u SPovoskoj Jednoj Statuti - ihaj, kakve bajke i basne.

I naravno, ako se prodje cenzus, i ako se ufati neki već delić vlasti, sve se to natrpa u Smederevac (ili kod boljih stranaka u kaljevu peć).
Dr M Dr M 00:31 30.11.2013

Re: Svi isti

mene uhvati smej.



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:31 30.11.2013

Re: Svi isti

Makso, nemoj da misliš da Te ubedjujem da glasaš za NOVU stranku ali tu ima još ozbiljnog sveta, samo nepoznatog, nisu se ranije bavili politikom.


Neka hvala. Slušao sam onomad kako Mileta Prodanović hvali Živkovijavascript:;ća, te svi ovi ostali su totalno korumpirani, te su ovaki te onaki, a Živković, ma to je Glava (jes, bogati, kao Funt ) I sve bi to bilo lepo, da isti taj Mileta nije odmah posle Oslobođenja ;> zaseo u Komisuju za promenu ulica, i od tada se više Beogradom ne mere proći od promenjenih naziva ulica.

E sad, ako u programu NOVE ima odredba da će oterati u zatvor sve i svakog "zaslužnog" za promenu naziva ulicama, onda može (i samo zbog toga, ostale bajke koje prodaju me ne interesiraju). Inaće neka hvala.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:35 30.11.2013

Re: Svi isti

Dr M
mene uhvati smej.





A ne. Ovaj je primereniji ☻

                   

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana