Društvo| Politika| Reč i slika| Satira

Neočekivana sila koja se iznenada pojavljuje i rešava stvari

loader RSS / 03.12.2013. u 17:56

Parlamentarni utorak. Poslanici imaju i drugih briga, a ne samo da sede u skupštinskim klupama i prelistavaju svoje tačskrinove. Rasprava o budžetu za 2014? Eh, važna stvar. Uostalom, ima vremena. Kud su ovolike decenije izgubljene... – čemu žurba oko jedne fiskalne godine! Kako god, poslanici su danas opet na nekim slobodnim aktivnostima. Doduše, neki jesu bili u skupštinskoj sali, ali je ipak više bilo onih koji nisu došli. I, tako, nastade problemčić. Vladajuća koalicija nije mogla da obezbedi kvorum za rad parlamenta. Ali, pojavio se Vuk Jeremić:

images?q=tbn:ANd9GcTo0zIISscYj7Ho928J6lZRai0bML_BEvOkpZziWWISbgpj_Iyh

 

  http://www.novimagazin.rs/vesti/skupstinska-vecina-bila-u-problemu-vuk-jeremi-dao-kvorum

 

 

 

 

 

 

Lepota nezavisnosti poslaničke funkcije?

Ili čisto ljudsko sažaljenje nad vladajućom skupštinskom kombinacijom koja se zaglavila zbog manjka sopstvenih nezavisnih poslanika?

 



Komentari (42)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 18:03 03.12.2013

šliht

pa normalno, danas on njima kvorum sutra oni njemu podršku za kandidaturu za direktora UN. Neko će morati da da predlog, obično partija u kojoj je kandidat član, ali ovog kandidata za kandidata gen sek UN njegovi bivši pajtaši izbacili iz partije taka da mora da se ulaguje, ulizuje, preporuča, šlihta novim vlastima, vodi na teniske mečeve, peva na uvce itajrad

loader loader 18:07 03.12.2013

Re: šliht

pa normalno, danas on njima kvorum sutra oni njemu podršku za kandidaturu za direktora UN

Ili pikira na mesto direktora natoa za Balkan

mora da se ulaguje, ulizuje, preporuča, šlihta novim vlastima, vodi na teniske mečeve, peva na uvce itajrad




Sepulturero Sepulturero 19:11 03.12.2013

Re: šliht

JJ Beba
pa normalno, danas on njima kvorum sutra oni njemu podršku za kandidaturu za direktora UN. Neko će morati da da predlog, obično partija u kojoj je kandidat član, ali ovog kandidata za kandidata gen sek UN njegovi bivši pajtaši izbacili iz partije taka da mora da se ulaguje, ulizuje, preporuča, šlihta novim vlastima, vodi na teniske mečeve, peva na uvce itajrad



Да, нажалост, јер у некој нормалној земљи сви би навијали за то да њихов суграђанин добије неку важну међународну функцију. Овде пак важи принцип комшијине цркнуте краве.
kukusigameni kukusigameni 08:11 04.12.2013

Re: šliht

Sepulturero
Овде пак важи принцип комшијине цркнуте краве.

To ne važi za Vuka The Jeremića? On je iznad toga?
loader
Vladajuća koalicija nije mogla da obezbedi kvorum za rad parlamenta. Ali, pojavio se Vuk Jeremić
milan.jugovic milan.jugovic 08:17 04.12.2013

Re: šliht

Sepulturero

JJ Bebapa normalno, danas on njima kvorum sutra oni njemu podršku za kandidaturu za direktora UN. Neko će morati da da predlog, obično partija u kojoj je kandidat član, ali ovog kandidata za kandidata gen sek UN njegovi bivši pajtaši izbacili iz partije taka da mora da se ulaguje, ulizuje, preporuča, šlihta novim vlastima, vodi na teniske mečeve, peva na uvce itajradДа, нажалост, јер у некој нормалној земљи сви би навијали за то да њихов суграђанин добије неку важну међународну функцију. Овде пак важи принцип комшијине цркнуте краве.


Slažem se. U Srbiji se sve osim uspeha prašta.
loader loader 10:21 04.12.2013

Re: šliht

U Srbiji se sve osim uspeha prašta.

To da. Utvrdismo gradivo odavno
Mada ovde nije toliko reč o nekakvom ličnom uspehu VJ za dobro njegovo i pomalo naše, nego o tome da je uskočio u jednom delikatnom političkom momentu, kad vladajuća garnitura nema kvorum za sednicu na kojoj se raspravljka, ni manje ni više, nego o budžetu za narednu godinu. To su dve sasvim različite teme, ipak. Naravno, ne smeta da se raspravlja i o obe teme. Samo, ova koja se tiče namicanja većine za budžet ipak je malo "teža".
Dakle, za Vuka se ne sekiram ALi, bogami, za budžet Srbije...

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 11:09 04.12.2013

Re: šliht

Да, нажалост, јер у некој нормалној земљи сви би навијали за то да њихов суграђанин добије неку важну међународну функцију. Овде пак важи принцип комшијине цркнуте краве.


Što je ovakvima bolje i prosperitetnije, to su nama svima krave crknutije. Pa dovolhjno je pomora ostavio taj za sobom.
freehand freehand 18:18 03.12.2013

Mani Jeremića

... ali na šta to smrdi kad za početak rasprave o budžetu ne možeš da skupiš kvorum?
loader loader 18:23 03.12.2013

Re: Mani Jeremića

Na još jače optimističke poruke u Dnevniku 2




Mislim, predizborna kampanja je već poodavno počela, ako se da zamijetiti
freehand freehand 18:33 03.12.2013

Re: Mani Jeremića

loader
Na još jače optimističke poruke u Dnevniku 2




Mislim, predizborna kampanja je već poodavno počela, ako se da zamijetiti

Da, samo što, obzirom da je budžet najvažnija državna rabota prema kojoj se sve ostalo meri i procenjuje - krajnje je interesantno da se već u ovoj fazi juri i namiče kvorum. I krajnje signifikantno, da se narodski izrazim.
loader loader 19:06 03.12.2013

Re: Mani Jeremića

Ma, Free, slažem se s vama (po pitanju namicanja kvoruma) i u prvom trenutku sam isključivo na to i pomislio (da je simptomatično), nego, nisam hteo da komentarišem u doslovnom smislu, jer smatram da se toliko podrazumeva, pa ne treba ni da se naglašava. Više mi se mililo da pomenem Dnevnik 2 koji se sada grozničavo priprema, doteruje, pakuje se čiju repliku treba staviti prvu pa treću, a čiju samo drugu



Kraja Kraja 19:35 04.12.2013

...smrdi...

...na nemanje jaja da dodjes, kazes svoje misljenje i glasas protiv/za....
...lepse je po novinama kenjkati, prepucavati se corcima, igrati zakulisne igre...
...nije cudo sto gradjani nemaju vise pojma ko sta radi, ko je sta ukrao, ko sta misli...
...ovde je sve vaninstitucionalno...
...uostalom, u skupstini odavno sede partijski poslusnici, pa je vreme da promeni svoj naziv u nesto adekvatnije cinjenicama...
loader loader 09:01 05.12.2013

Re: Mani Jeremića

kad za početak rasprave o budžetu ne možeš da skupiš kvorum?

Sledi vest:

Do izbora dva putića

loader loader 09:13 05.12.2013

Re: ...smrdi...

Kraja
...na nemanje jaja da dodjes, kazes svoje misljenje i glasas protiv/za....
...lepse je po novinama kenjkati, prepucavati se corcima, igrati zakulisne igre...
...nije cudo sto gradjani nemaju vise pojma ko sta radi, ko je sta ukrao, ko sta misli...
...ovde je sve vaninstitucionalno...
...uostalom, u skupstini odavno sede partijski poslusnici, pa je vreme da promeni svoj naziv u nesto adekvatnije cinjenicama...

Nazovimo to poluvekovnom diktaturom partijske države koja se od uvođenja tzv. pluralizma (koji je upotrebljen samo da bi marksisti ostali u foteljama, i, eno, ostali su, ili njihova deca, snajke...) - i koja se iz jednopartijskog sistema pretvorila-nastavila u isti sistem koji po istim principima funkcioniše kroz više partija, koje služe samo kao pokriće. Osim polupokušaja 5. oktobra i delimične pometnje u organizaciji moći koja je nastala tokom tih godinu ili dve (mada je čak i tada, sa dss-om, sistem imao faktičku većinu, koja se posle i "ogolila", sistem se zapravo sve vreme drži u kontinuitetu. Duga i složena tema, naravno, pa nećemo ovde. - Uglavnom, nosioci ekonomske moći i druge moći koja tu moć održava predstavljaju zajednički imenitelj u ovim samo naizgled različitim vremenskim etapama tokom poslednje 2-3 decenije. Dakle, 6-7 decenija antisistema i antidržave.



nim_opet nim_opet 18:41 03.12.2013

Mda

Lepota nezavisnosti poslaničke funkcije?


Sve je to lepo, jos samo kada bi meni neko objasnio ko je i kada glasao za g. Jeremica kao narodnog poslanika? Ili je on to mesto nekako nasledio?

A inace - nemati poslanike za glasanje o budzetu? Vec 24 godine se igraju drzave.
Sepulturero Sepulturero 19:07 03.12.2013

Re: Mda

nim_opet
Lepota nezavisnosti poslaničke funkcije?


Sve je to lepo, jos samo kada bi meni neko objasnio ko je i kada glasao za g. Jeremica kao narodnog poslanika? Ili je on to mesto nekako nasledio?

A inace - nemati poslanike za glasanje o budzetu? Vec 24 godine se igraju drzave.


Тај неко би такође о истом трошку могао да објасни одакле посланици СПО.

Осим тога, не видим шта замерате Јеремићу. То што је обавио оно за шта је плаћен - да буде у Скупштини када се води важна расправа?
loader loader 19:07 03.12.2013

Re: Mda

A inace - nemati poslanike za glasanje o budzetu?

Deficit je izgleda na svim poljima
loader loader 19:08 03.12.2013

Re: Mda

Sepulturero

Тај неко би такође о истом трошку могао да објасни одакле посланици СПО.

Sa Ravne gore, more
nim_opet nim_opet 20:05 03.12.2013

Re: Mda

Ma ne zameram Jeremicu nista, covek radi unutar sistema. Samo kao sto rekoh me zanima odakle u skupstini. Kao i poslanici SPOa.
JJ Beba JJ Beba 20:15 03.12.2013

Re: Mda

, covek radi unutar sistema

ali za sebe lično. jebe ga se za glasačko telo koje ga izabralo.
uostalom isto to je i Tadićrekao, koji ga je i btw doveo u ds i gurao sve vreme dok su bili na vlasti.
Inače jeremić je u skupštini jer je izabran na listi DSa, ali je posle postao direktor sveta pa nije dolazio na sednice, niti je vratio mamndat. U međuvremenu je izbačen iz DSa, ali pošto je po ustavu (valjda) poslanik vlasnik mandata on je rešio da bude poslanik kao nezavisni poslanik, da daje kvorum vladajućoj većini kada im to zatreba, a za uzvart će da ga guraju kao kandidata za gen sek jer neko treba
inače mislim da je za mesto gen seka ubedljivo lošiji kandidat od Lajčaka, ako se ovaj kandiduje
Dr M Dr M 20:55 03.12.2013

Re: Mda

U međuvremenu je izbačen iz DSa, ali pošto je po ustavu (valjda) poslanik vlasnik mandata on je rešio da bude poslanik kao nezavisni poslanik,


Logičan razvojni put.

Počeo u velikom trgovinskom lancu, sad se osamostalio i otvorio samostalnu trgovinsku radnju.

STR Vuk
freehand freehand 21:12 03.12.2013

Re: Mda

Dr M
U međuvremenu je izbačen iz DSa, ali pošto je po ustavu (valjda) poslanik vlasnik mandata on je rešio da bude poslanik kao nezavisni poslanik,


Logičan razvojni put.

Počeo u velikom trgovinskom lancu, sad se osamostalio i otvorio samostalnu trgovinsku radnju.

STR Vuk

Možda krene i svoj mali lanac, kao LDP ili NOVA?
Dr M Dr M 21:18 03.12.2013

Re: Mda

freehand
Dr M
U međuvremenu je izbačen iz DSa, ali pošto je po ustavu (valjda) poslanik vlasnik mandata on je rešio da bude poslanik kao nezavisni poslanik,


Logičan razvojni put.

Počeo u velikom trgovinskom lancu, sad se osamostalio i otvorio samostalnu trgovinsku radnju.

STR Vuk

Možda krene i svoj mali lanac, kao LDP ili NOVA?


Impatiens noli me tangere
JJ Beba JJ Beba 21:21 03.12.2013

Re: Mda

Možda krene i svoj mali lanac, kao LDP ili NOVA?

vuk kao lider? kuku
pa tu ima da se radi, da se trči, agituje...i sa kojim programom? pa takav program već postoji- dss ili sns. ne mora da brine za program, stranačku infrastrukturu samo se učipi i oma postane neko veliko mudo, npr podpesednik (kao u dsu) tako da ima bazu odakle može da se uglavi negde u insotrasntvu, po mogućstvu NY, a di će bolje mesto od gen sek UN?
freehand freehand 21:24 03.12.2013

Re: Mda

JJ Beba
Možda krene i svoj mali lanac, kao LDP ili NOVA?

vuk kao lider? kuku
pa tu ima da se radi, da se trči, agituje...i sa kojim programom? pa takav program već postoji- dss ili sns. ne mora da brine za program, stranačku infrastrukturu samo se učipi i oma postane neko veliko mudo, npr podpesednik (kao u dsu) tako da ima bazu odakle može da se uglavi negde u insotrasntvu, po mogućstvu NY, a di će bolje mesto od gen sek UN?

Kakogod. Meni je i dalje interesantnije to što gvozdeno-granitnao-mermerna koalicija nema kvorum da raspravlja o budžetu. Nisam gledao taj Dnevnik, al bih voleo da čujem neko obrazloženje zvaničnika iz partijha članica. Da se malo opustim i razonodim.
JJ Beba JJ Beba 21:31 03.12.2013

Re: Mda

Meni je i dalje interesantnije to što gvozdeno-granitnao-mermerna koalicija nema kvorum da raspravlja o budžetu.

da to je highlight dana i meni
loader loader 22:35 03.12.2013

Re: Mda

da to je highlight dana i meni

Od highlighta dana zalazimo u noć
loader loader 09:25 05.12.2013

Re: Mda

Meni je i dalje interesantnije to što gvozdeno-granitnao-mermerna koalicija nema kvorum da raspravlja o budžetu.

Eh, da... Oni su, bre, sada, po Voždovcu... Neko lepi bilborde, neko deli flajere, neko agituje levo-desno, neko je u štabu... Ni oni sami ne veruju u budžet. Odnosno, ne zamlaćuju se prebrojavanjem virtuelnih para u sve praznijem novčaniku. Videli ponovo ono što su i sami unapred znali - da od onih silnih milijardi koje su obećali građanima u proleće 2012. tokom predizborne kampanje nema ništa. Onda, vele, kad već nema materijalne baze, bolje da se bave duhovnom nadgradnjom - pa uzeše da se bave onim što najbolje ili jedino znaju - demagogijom .

Inner Party Inner Party 19:27 03.12.2013

Izbori na prolece

E sad da li zbog toga biti srecan ili tužan pitanje je sad ...

Jeremic, kao i uvek, gospodin čovek.
loader loader 19:45 03.12.2013

Re: Izbori na prolece

Jeremic, kao i uvek, gospodin čovek.



E sad da li zbog toga biti srecan ili tužan pitanje je sad ...

Izbori su odavno, barem meni, postali neviđena smaračina. A da ne govorimo o tome da skupo koštaju ovu iscrpljenu zemlju i da, povrh svega, na svake dve godine dobijamo po jednu izgubljenu godinu, jer dok je kampanja, pa postizborne trgovine, pa konsolidacija.... A što je najbolji apsurd, kod nas izbori (suprotno svojoj osnovnoj nameni) ne donose ništa novo, nego samo iste, odavno zabogaćene cinike vrte u krug ..
gedza.73 gedza.73 20:18 03.12.2013

Star wars

Imamo

i
Neočekivana sila koja se iznenada pojavljuje i rešava stvari





loader loader 22:34 03.12.2013

Re: Star wars




JJ Beba JJ Beba 22:45 03.12.2013

Re: Star wars

loader




kinki
loader loader 22:55 03.12.2013

Re: Star wars

kinki

coviax coviax 07:20 04.12.2013

Inicijaciju

je ,verujem prošao,a mi koji se ovde javljamo javnom reči teško
da ćemo ikad...Zavist najčešća,ređe dvojnost misli i emocija...
Inače,o ljudima koji su prevalili moje muke promišljanja sveta i
imaju nadalje jasne ciljeve i put,mislim dvojno:zavidim im na prevladavanju
promišljanja sveta i postojanja i drugo-ne verujem da su završili
promišljanja-nosi ih inercija kretanja.
Inače...trudim se da ,"u lokalu",ljude iz moje okoline,navodim da se manu piar politike,svetske i državne ()i da se bave politikom,poslovima grada u kom žive
ili sela u kom su seljani...Jer...nehumano je prema sebi masturbirati svoj organ koji nema za to pogodne nervne završetke-koji uopšte nema interne nervne završetke...
Jednom rečju,a to su tri reči:Ne lobotomirajte se...
loader loader 10:30 04.12.2013

Re: Inicijaciju

Sjajan komentar.

Samo - ima li lepšeg lobotomiranja, nego ovog gde se iritiraju sexualni nervni završeci..?

Salvador Dali: The Great Masturbator



Samo ne valja imati predrasude. Tada ganglije postaju pretesne za prolaz bilo kojih misli.


Inače, jeste sjajna preporuka da svako u svom realnom obitavalištu, ulici, kvartu... učini ono što se može da ta stvar izgleda lepše. Al, šta da se radi kad postoji i onaj širi kontekst, koji se tiče The Great Države i njenog mehanizma koji dopire svuda. Zato mi ponekad napravimo tu digresiju , pa govorimo o tim "opštim" stvarima.
kukusigameni kukusigameni 08:13 04.12.2013

e moj loader

Ne diraj IM Vuka.

loader loader 10:31 04.12.2013

Re: e moj loader

I ne diram im ga,
samo pričamo ovako,
beznadežno,
među nama
houp houp 14:23 04.12.2013

Re: e moj loader

beznadežno,
među nama




(:
loader loader 09:27 05.12.2013

Re: e moj loader

Mis Houp,
pesma nas održava sve ovo vreme dok traje komunizam...
Ne znam samo da li ćemo imati dovoljno pesama,
dok se te pošasti konačno ne ratosiljamo

freehand freehand 11:45 05.12.2013

Majku mu...

"Miroslav Zdravković, urednik portala „Makroekonomija” izračunao je da nas aktuelna vlada zadužuje 97 evra svake sekunde. Prošla vlada nas je – prema proračunima – zaduživala 53,9 evra u sekundi. Čekajte ljudi, pa ako su oni bivši doveli zemlju skoro do bankrota, šta rade ovi novi?"

kolumnista.com
loader loader 12:26 05.12.2013

Re: Majku mu...

Uh...

Meni nekako ispada snošljivije da računam u desetinkama sekunde... Manja cifra pa barem prividno ima i malo kiseonika itakoto


Čekajte ljudi, pa ako su oni bivši doveli zemlju skoro do bankrota, šta rade ovi novi?"



Ne znam... Mislim da rade na pitanju Kosova
A kasnije će da reše i posustalu ekonomiju ,
jer puni su priče o tome,
a gde ima dima, valjda ima i vatre

Mada ta mudrolija nije baš uvek primenjiva u praksi,
naročito kod demagoga

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana