Društvo| Moj grad| Sport

ČKE RUKOMETAŠKE (PESMA NAS JE ODRŽALA)

Kosmogina RSS / 25.12.2013. u 18:39

Nisam pomno pratila rukomet ali sam uvek srećna kad se naši sportisti domognu medalje, kao i sad kad se ženska reprezentacija izborila za srebro na Svetskom prvenstvu. Slučajno sam prolazila blizu čuvenog balkona Skupštine grada gde su rukometašice proslavile osvojeno drugo mesto uz podršku nekoliko stotina, najviše hiljadu građana. Ali, kao vinovnica tog nesvakidašnjeg događaja, vratila sam se kući sa čudnim, protivurečnim, uglavnom negativnim utiscima.

Prvo što sam čula još u Vlajkovićevoj, dok sam se približavala platou gradske Skupštine koji su obezbeđivale pojačane policijske snage, sa gradskog ozvučenja treštali su prepoznatljivi stihovi lokalnog hita «Čke beogradske». Beograđanka sam po rođenju, tolerantna, slobodoumnih shvatanja, i svaka urbana žvaka može da me kupi pod uslovom da ima smisla ili bar poentu u najavi, ali ovog puta nisam pronašla baš nikakvu konekciju između osvajanja srebra na SP-u, sportskog duha, zdrave pameti, Gazda Paje i stihova ove pesme. Možda nisam dovoljno luda čka da bih se primila na:

Čke beogradske, totalno poludele,
sve bi malo rakije, eksere il thc!
stvarno niste normalne
"stvarno nismo normalne"
stvarno niste normalne
"stvarno nismo normalne"
Kažem hej čko, zašto uvek mora to,
zašto uvek alkohol s vutricom, ekserom,
to je zlo "nije zlo" jeste jebeni hardcore,
ja bih da se uzmemo ti bi da uzmemo.
Kažem hej čko, zašto uvek mora to,
zašto uvek alkohol s vutricom, ekserom,
to je zlo "nije zlo" jeste jebao te kser,
vi nikada niste fejk, lude čke beogradske.
Čke beogradske, totalno poludele,
sve bi malo rakije, eksere il thc!
stvarno niste normalne
"stvarno nismo normalne"
stvarno niste normalne

Kao neupućena a osetljiva čkica, saznala sam iz pouzdanih izvora da je "Čke beogradske" omiljena motivaciona pesma ženske reprezentacije, koja ih je bodrila i ulila im dodatnu snagu, istrajnost i koherentnost, i dovela ih do medalje (kako su izjavile medijima). Da se razumemo, ne smeta meni što se naše rukometašice smatraju ponosnim beogradskim cavama, ali deci i omladini one valjda treba da budu uzor i primer sportskog duha i prisebnosti, a ne da na neadekvatan, degradirajući način zastupaju beogradski imidž. U toj gužvi sam čula i stav jednog prolaznika da su: "sudije mnogo jele govna i to na svom terenu". To ne mogu da potvrdim jer nisam gledala finale, ali verujem mu na reč, jer da nije bilo tako, sigurno bi se domogle zlata, a gužva ispred skupštinskog balkona bi bila neuporedivo veća, kao i slavljenička euforija mase u koju sam uplivala bez ikakvih predrasuda, sa iskrenom namerom podrške.

Rukometaške čke su me razočarale. Ne predstavlja mi problem da se poistovetim sa čkama, bile one pobedničke ili gubitničke, ali sam sigurna da nikad ne bih u kontekstu javne proslave sportske medalje baš taj muzički izbor napravila, no nema veze, možda imam poremećene kriterijume jer ne pijem radžu i ne cepam ksere, a pošto se te pesme gadim, čudan transfer rastućeg blama me je ubrzo oterao kući. Kao da sam neka intruderska, vanzemaljska, mračnjačka čka usred nedužne, vesele gomile. Možda bi kod nas u sličnom istorijskom trenutku i stanju duha, glatko prošao i neki Thompsonov hit? Ko još obraća pažnju na tekst u takvim prilikama. Ne znam ko je bio odgovoran za izbor muzike sa razglasa, ali odmah potom sam istinski napregla mozak pokušavajući da shvatim konekciju između "čaka beogradskih" i pesme "Još ovu noć" koja je usledila. Čuveni kafanski sentiment "slavuja iz Mrčajevaca" nikog nije ostavio ravnodušnim, masa se ponovo zanjihala. Nekoliko stotina, (ponavljam) možda čak i hiljadu ljudi, žena i dece, su opčinjeno jednoglasno pevali kao da su na novogodišnjem dočeku obeznanjeni preporučenom kombinacijom rakije, ksera i vutre, a možda su čak dobili i prirodne haludže usled dugotrajnog čekanja rukometašica i smrzavanja na platou. Najveći apsurd se ipak desio na kraju, kad je jedna rukometašica izazvala opšti klimaks i skandiranje publike urlajući na mikrofon: SRBIJA - KRALJEVINA - SRBIJA - KRALJEVINA! Možda joj je nešto kvrcnulo u glavi posle svečanog prijema kod predsednika države, možda je proradio ekser, možda se osetila kao kraljevska čka, ali ovakva vrsta politizacije sportske manifestacije je ne samo neumesna već i besprizorna. Kraljevina Srbija postoji još jedino u istoriji i originalnoj verziji "Bože pravde", čijih stihova nikad ne mogu da se setim u celini, ali znam da u njoj preovlađuju molitve Bogu za spas srpskoga kralja i srpskoga roda, što odavno nema nikakve veze sa realnošću.

Posle ovog iskustva sam odlučila da neću nikada više niti jednom sportisti ispod balkona klicati. Pobegla sam i zavukla se u svoju feminističku rupu, da me neki od naloženih patriota ne bi izubadao nožem jer ne pevam i ne kličem sa njima. Oj naša prestonico svetske i evropske kulture, međ' kserima, vutrom, radžom i medaljama, urbanom balegom natopljena, dirljivo infantilna, društveno politički neosvešćena i moralno razorena! Oj reprezentacijo moja opičena kraljevska! Da smo na platou ispred Skupštine svi zapevali pesmu Brazil, skinuli se do pola i zanjihali golim sisama, bilo bi mi prihvatljivije. Kako da budem "haj" u ovakvim situacijama, a da se ne osećam katastrofično samo zato što sam normalna? Jebem ti srpsko narodno veselje! U urbanom slengu postoji više naziva za tu vrstu derneka: šabanija, seljana, debilana i džiberana. Nije bitno da li uz sve to idu isključivo narodnjaci, ali na našim slavljima često neko nastrada, bilo da su slava, svadba, sportski uspeh ili neki drugi povodi u pitanju. Prvo se pije, ždere, peva, grli i ljubi, a onda prorade noževi il' neko završi sa metkom u vugli. Ali sve to ide u prilog prisilne urbane adaptacije, tranzicije i agresivne politizacije, baš kao i rakija, ekseri, lajnovi, sport i političari. Mnogo smo jači jer smo navijači.

Kada sam stigla kući sjebana, vrlo me je zanimalo da vidim izveštaje medija sa dotičnog skupa, ali gorak ukus mi se samo pojačao. Kafanske fotke razularenog društvanjceta koje slavi medalju su neutešne: "GORELA KAFANA: Rukometašice uz Dačića i ''Miljacku'' proslavile srebro! Iako su poražene u finalu Srpkinje nisu mogle da sakriju sreću i oduševljenje posle osvojenog srebra iako su nešto ranije bile kivne na sudije." O ukusima, uzorima i pravdi ne vredi raspravljati, ali čke beogradske narodnjačke i političke razvaljuju brate za sve pare, a moj je problem što nisam toliko urbana, namunjena, looda i povodljiva, pa nikako da se srodim sa zajednicom, da se uživim i počnem da uživam, da pustim mozak na ispašu, zafrljačim čašu u ćošak kafane i popnem se na sto da tverkujem.

moju kolumnu PiČkanterije pratite na sajtu Labrisa:
http://labris.org.rs/kolumna-cke-rukometaske-pesma-nas-je-odrzala/



Komentari (255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bladerunner92 bladerunner92 23:44 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

gedza.73

dobro ne bih ja tu bila bas tako stroga...
Kosmogina Kosmogina 23:48 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

pa sad...
pička sama po sebi nije ništa vulgarno, čak poprilično simpatičan organ, rekao bih.
kosmogina je kod rukometašica videla vulgaran kontekst. jbg, i meni je više delovalo tako nego kao umetnička provokacija.
... ali kapiram šta hoćeš da kažeš.


OBJASNIO SI MAKSI, HVALA!
Moju ideologiju i politiku Pičke je proučio, al ništa shvatio nije, navija za Paju. Ja sam uvek na strani čke i zato ne dozvoljavam da je blate i razvlače kako ko stigne i kako im se prohte, afirmacija uvek, degradacija nikad! Za mene je čka svetinja, a verujem i drugima.
nurudin nurudin 23:50 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

PODRŽI PIČKU!
PIČKA JE SVET!
Poštuj Pičku!
Poštuj Pičku!
PIČKA BEZ GRANICA!
PIČKA JE NA TVOJOJ STRANI!
PIČKA = DOSTOJANSTVO!
SAMO PIČKA SRBINA SPASAVA!
PIČKA JE SRCE SRBIJE!
PREOKRET UZ PIČKU!
POŠTENO - S PIČKOM!
POŠTUJ PIČKU!
GLASAJ ZA PIČKU!
PIČKA JE ZAKON!
PRIĐI PIČKI!



Кад сам ,,ономад" на блогу навео садржај књиге Пичке Хуана Мануела избрисан ми је коментар, а Макса се распичкарао и ништа. :)
Дискриминација!
angie01 angie01 23:51 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Anđo ja ZNAM da ti to možeš!


bat aj lajk it!
bladerunner92 bladerunner92 23:52 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

angie01
jooj, razl'ke! drast'cne!...u ocima posmatraca:)


znas da se meni cas pojavljujee stara slika cas nova , nemam pojma o cemu se radi...
arianna arianna 23:52 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Дискриминација!


nije diskriminacija nego nepotizam
angie01 angie01 23:54 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

nemam pojma o cemu se radi...


treba ti vremena da zaboravis:)
bladerunner92 bladerunner92 23:57 25.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

treba ti vremena da zaboravis:)




NG probudicu zgradu bre!
bladerunner92 bladerunner92 00:00 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

maksa83

ja mislim da je krajnje vreme da ti ustanes i pocnes da recitujes
gedza.73 gedza.73 00:13 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

dobro ne bih ja tu bila bas tako stroga...

Pa 'bem li ga.
Meni ovo zgražavanje nad 'urbano rečeno šabanijom, seljanijom i džiberanom', gađenje nad radžom a obožavanje viski-kole (što je i meni seljaku nepatvorena blasfemija) vuče na licemerje.

A

Da se razumemo, ne smeta meni što se naše rukometašice smatraju ponosnim beogradskim cavama, ali deci i omladini one valjda treba da budu uzor i primer sportskog duha i prisebnosti, a ne da na neadekvatan, degradirajući način zastupaju beogradski imidž.


i njeni blogovi na dvoličnost.

Na stranu što je ona 'slučajno' prolazila i odlsušala celu inkrimisanu pesmu, jedan narodnjak i skandiranje, na kraju, kraljevini Srbiji.

Brat bratu petnaestak minuta.

Posle ovog iskustva sam odlučila da neću nikada više niti jednom sportisti ispod balkona klicati.

Jel' je neko bio po ušima da gleda?

Ni jedan jedini doček sportista nisam odgledao duže od tridesetak sekundi.

Malo mi je čudno da jedna rođena i urbana Beogradžanka nikad nije bila u nekoj od sveckih diskoteka.
Pa da se i njima milosne majke kad joj se ne svidi muzički izbor.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 00:14 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

e pa isto tako vide i ovo i onda vam verovatno mali predškolci idu okolo i pevaju "sve bi samo rakije, eksere i tehace"

Misliš ovako nešto: HIT VIDEO: Mali šoumeni zapevali "ČKE beogradske" i pretvorili ih u "KČE beogradske"
kick68 kick68 00:15 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Oo maj gad PredatorČiČu pa sta se to zbilo s tobom kuco mala?

Evo i ja da primetim da predatorz ima novog kucnog ljubimca koji je neuporedivo sladji od prethodnog:)

Kada je o proslavama rec, uvek se i gotovo svuda takva dogadjanja pretvore u paradu pijanstva i kica. Mislm da je tokom zvanicne proslave ipak trebalo da postoji neki "nivo". A tokom privatne ...rock the casbah! To ne bi trebalo da nas se tice.
A devojkama svaka cast na uspehu, naravno.
angie01 angie01 00:20 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

dobila je svoj, predviđamo, veliki viralni "obrt" u vidu dva neodoljiva klinca koji su hit Gazda Paje "Čke beogradske" prepevali na svoj, dečiji način.

ima se primi ko ambrozija.
Gospodja Klara Gospodja Klara 01:15 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Кад сам ,,ономад" на блогу навео садржај књиге Пичке Хуана Мануела избрисан ми је коментар, а Макса се распичкарао и ништа. :)
Дискриминација!



Šta tek da kaže Šapić?
Kosmogina Kosmogina 02:18 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji - za Gedžu

Sama je napisala da i njen sin sluša tu vrstu muzike pa pored ove dve osobine posebno mi idu na ganglije osobe koje daju sebi za pravo da prevaspitavaju tuđu decu a pali su na istom zadatku sa svojom.


A jesi li ti gedža po ubeđenju ili ti je mama tako tepala kad si bio mali?
Slutim da ćeš na dočeku Nove godine transirati uz Cecu ispred Skupštine i celu noć igrati džepni bilijar jer si samo za to talentovan.
predatortz predatortz 08:09 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji - za Gedžu

Kosmogina
Sama je napisala da i njen sin sluša tu vrstu muzike pa pored ove dve osobine posebno mi idu na ganglije osobe koje daju sebi za pravo da prevaspitavaju tuđu decu a pali su na istom zadatku sa svojom.


A jesi li ti gedža po ubeđenju ili ti je mama tako tepala kad si bio mali?
Slutim da ćeš na dočeku Nove godine transirati uz Cecu ispred Skupštine i celu noć igrati džepni bilijar jer si samo za to talentovan.


Domaćice, ja tebe podržah jer smatrah da si se pobunila protiv nepristojnosti.
Vidim da iste ni tebi ne manjka.
Imaju pravo ovi ljudi koji kažu da ti nisi ta koja treba o ovome da piše.
Toliko.
tadejus tadejus 08:25 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

angie01
Anđo ja ZNAM da ti to možeš!
bat aj lajk it!


Anđo, bolan, sroči jedan dopis za čovjeka, što si na kraj srca.. vi'š da ima misiju, a uporno neko čeljade..
maksa83 maksa83 08:26 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Anđo, bolan, sroči jedan dopis za čovjeka, što si na kraj srca.. vi'š da ima misiju, a uporno neko čeljade..

To je igra strpljenja. A ja ga imam onoliko.
Jukie Jukie 09:13 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Kosmogina

Beograđanka sam po rođenju, tolerantna, slobodoumnih shvatanja


Paja i Pata na Divljem zapadu:

Pata: Zovem se Kata, iz dobre sam porodice, po zanimanju učiteljica
Paja: Imaš li puno đaka?
Pata: Nijednog... Ovde te više cene ako si nepismen.
Paja: Zato i žive dugo, srećni i zadovoljni.
4krofnica 4krofnica 09:45 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji - za Gedžu

Imaju pravo ovi ljudi koji kažu da ti nisi ta koja treba o ovome da piše.


Don't judge others just because they sin differently than you

:)

teško da se kosmodzajna pobunila protiv nepristojnosti, ona se zgražava na način kako se neko veseli, za nešto što ne prati ali voli da potapše po ramenu kad pobede 'naši' samo ako njenom senzibilitetu prija celokupna slika. predlažem joj da preispita svoju tolerantnost i slobodoumlje jer tekst vrišti od predrasuda i malogradjanštine.




gedza.73 gedza.73 10:57 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji - za Gedžu

Kosmogina
A jesi li ti gedža po ubeđenju ili ti je mama tako tepala kad si bio mali?


Mama me je zvala sine, a tata ćero.

Kosmogina
Slutim da ćeš na dočeku Nove godine transirati uz Cecu ispred Skupštine i celu noć igrati džepni bilijar jer si samo za to talentovan.




ona se zgražava na način kako se neko veseli

Pomalo je i razumem.
Tokom puberteta sam se i ja kurčio muzikom i mislio da sam bolji od drugih.
Posle me to prošlo.

Čuo sam klinca da je, pre nekog vremena, pustio ovu pesmu par puta.
Sam je rekao da je glupa.

Uglavnom ga pratim šta sluša, gleda, voli i ponekad mu ponudim nešto što ja mislim da je dobro.
-Sine, kako ti se sviđa ova stvar?
-E, ima dobar film. Možda ti se svidi.
-Uzm,i srećo tatina, knjigu. Evo na kolenima te molim.


Elem, da se vrnemo na temu.

Šta misliš, Krofnice, kako bi Kosmogina reagovala na prikazivanje 'Srpskog filma' na RTS-u?
Da li bi on kvario urbani imidž Beograda?
Isto ovako ili bi opet opaprila po 'neurbancima'?

Ne sviđa ti se?
O-ket.
Prebaci na drugi program, prođi pored gomile, zatvori uši...

Niti branim splavove, niti Cecin besplatni koncert 'kao poklon napaćenom srpskom narodu', ni skakutanje po terasi, ni klicanje kralju i monarhiji samo poštujem kad čovek kroz istu dioptriju gleda i procenjuje svet.


tadejus tadejus 12:47 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

maksa83
To je igra strpljenja. A ja ga imam onoliko.


pa vidim, vidim, zato i kažem..
jal da ja metnem kvačice, jal da anđa metne kvačice, jal da siđe nana da ih metne, samo da skineš ruku s interfona
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:54 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Na stranu što je ona 'slučajno' prolazila i odlsušala celu inkrimisanu pesmu


hej, poaro, kosmo stanuje u komsiluku...
gedza.73 gedza.73 21:54 26.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

hej, poaro, kosmo stanuje u komsiluku..


Silly me.
Pa naravno kad je rođena Beograđanka.

Kosmogina
Slučajno sam prolazila blizu čuvenog balkona Skupštine grada gde su rukometašice proslavile osvojeno drugo mesto

Prvo što sam čula još u Vlajkovićevoj... sa gradskog ozvučenja treštali su prepoznatljivi stihovi lokalnog hita «Čke beogradske»

ali odmah potom ... "Još ovu noć" koja je usledila... masa se ponovo zanjihala.

Najveći apsurd se ipak desio na kraju, kad je jedna rukometašica izazvala opšti klimaks i skandiranje publike urlajući na mikrofon: SRBIJA - KRALJEVINA - SRBIJA - KRALJEVINA!

I tako je Kosmogina prolazila. Prolazila.
I prolazila.

Koji li mi đavo uopđte trebao da se paćam u diskusiju.
Niti slušam tu vrstu muzike, niti pratim dočeke pobednika, niti me interesuju blazirani 'rođen sam u centru, tim se dičim', niti sam u godinama 'a i ova omladina ništa ne valja, dok smo mi, i u naše vreme'...

vlad_aleksh vlad_aleksh 07:36 27.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

gedza.73
hej, poaro, kosmo stanuje u komsiluku..


Silly me.
Pa naravno kad je rođena Beograđanka.

Kosmogina
Slučajno sam prolazila blizu čuvenog balkona Skupštine grada gde su rukometašice proslavile osvojeno drugo mesto




Dve žene - pijac, tri žene - vašar. Čekamo treću.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:34 27.12.2013

Re: Komentar koji ne postoji

Pa naravno kad je rođena Beograđanka.

o boze, ja to ne znam. znam di joj gajba. nedaleko od skupstine.
petar_p petar_p 23:36 25.12.2013

a sto ne kazete lepo

PICKE beogradske? Ili je to suvise grubo, a onako 'skraceno' je u redu?? Mislim, o cemu pricamo??

Pritom je doticna nazovi pesma isla sa cuvenog balkona skupstine a i na RTSu! Znaci, RTS i vlast se ne libe da rukometasice nazivaju pickama. Lepo, nema sta. Sta misle o narodu, lako je zakljuciti.

Mene to ne iznenadjuje, jer pratim Ducija Simonovica koji je o sportu rekao manje-vise sve sto se ima reci. Ali me sokira sto je upravo predjena i ona crvena linija minimuma pristojnosti. Tesko mi je da zamislim drzavu u kojoj je ovako nesto moguce bez teskih posledica po odgovorne, ali ovde izgleda to vise nije nikakav problem. Strasan znak koliko smo otupeli, gde se nalazimo, i kuda idemo. Jadno i strasno, istovremeno.

Za kraj, da napomenem da vec godinama ne pratim niti jedan sport, ni nas ni strani, a TV gledam minimalno...
Kosmogina Kosmogina 01:09 26.12.2013

Re: a sto ne kazete lepo


Ali me sokira sto je upravo predjena i ona crvena linija minimuma pristojnosti. Tesko mi je da zamislim drzavu u kojoj je ovako nesto moguce bez teskih posledica po odgovorne, ali ovde izgleda to vise nije nikakav problem. Strasan znak koliko smo otupeli, gde se nalazimo, i kuda idemo. Jadno i strasno, istovremeno.


Bravo! To je poenta mog teksta. Ko to ne shvata, nek odvrne svojoj deci Čke do daske pa nek zapevaju i zađuskaju zajedno, sa sve babama i dedama.

Ali rekao si i ovo:
"Pritom je doticna nazovi pesma isla sa cuvenog balkona skupstine a i na RTSu! Znaci, RTS i vlast se ne libe da rukometasice nazivaju pickama. Lepo, nema sta. Sta misle o narodu, lako je zakljuciti."

U ovome se ne slažem s tobom, ako rukometašice sebe nazivaju pičkama to je u redu ali osuđujem kontekst pesme koje smatraju svojom himnom. Po meni nije uvredljivo nekog nazvati pičkom, to smatram komplimentom gde učitavam: ženskost, suptilnost, lepotu, snagu, seksualnost, rađanje, velikodušnost, humanost, ali takođe i veliku žrtvu (patrijarhalnog društva). Polaritet moje poetike/politike/religije/filozofije je: s jedne strane pička-svemoćna-pravična vladarka, zaštitnica i hraniteljka, a s druge: pička-žrtva-mučenica. Znamo da je pička u ovom društvu oduvek stigmatizovana, neshvaćena i obespravljena, što potvrđuju negativne konotacije u psovkama, pogrdnim izrazima prilikom ljutnje ili omalovažavanja, kao npr. pička kukavička, pička izdajnička, pička ti materina i sl. Kod nas su nepoverenje, animozitet i predrasude teško iskorenjivi, pa je stoga moja borba za rehabilitaciju i afirmaciju pičke vrlo teška, ali ne odustajem.
petar_p petar_p 01:26 26.12.2013

Re: a sto ne kazete lepo

"U ovome se ne slažem s tobom..."
Hteo sam da kazem da ne moze niti sme vlast da vrsi najgoru i najvulgarniju mogucu polnu diskriminaciju na ovako stravican nacin. Zenu *svesti* na 'cku, pa to je najstrasniji moguci seksizam. Mogu rukometasice da se 'loze' na sta hoce, ali da vlast taj seksizam emituje iz zgrade Vlade i na RTSu, pa to je vise nego bolesno. Ali, opet i ne cudi, jer sto kaze Duci Simonovic, oni navijace (a verovatno i okupljene ljude ispred balkona) nazivaju ovcama, npr. "koliko smo ovaca imali danas na stadionu/doceku" Duci svedoci o terminologiji, tj. o odnosu prema ljudima, iz prve ruke...
Kosmogina Kosmogina 01:36 26.12.2013

Re: a sto ne kazete lepo

Hteo sam da kazem da ne moze niti sme vlast da vrsi najgoru i najvulgarniju mogucu polnu diskriminaciju na ovako stravican nacin. Zenu *svesti* na 'cku, pa to je najstrasniji moguci seksizam. Mogu rukometasice da se 'loze' na sta hoce, ali da vlast taj seksizam emituje iz zgrade Vlade i na RTSu, pa to je vise nego bolesno.


Obesno i bolesno.
freehand freehand 00:05 26.12.2013

Sve su to .ice i ...čine

Prava raja na Trgu za doček!
Žitorađa rulez!
fijumau fijumau 00:09 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

ko ne dođe - čka!
arianna arianna 00:11 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

Prava raja na Trgu za doček!
Žitorađa rulez!

prava raja izaći će na izbore u martu
jer život nema alternativu! ....a do tad smo mogli da se organizujemo

freehand freehand 00:26 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

arianna
Prava raja na Trgu za doček!
Žitorađa rulez!

prava raja izaći će na izbore u martu
jer život nema alternativu! ....a do tad smo mogli da se organizujemo


Ne znam za izbore, al znam da je red da se Ceci vrati ono što joj je nepravedno oduzeto u vidu naplate poreza, a znam da joj se patnje i duševni bol zbog robijanja u tavnici kletoj nikad i nikako nadoknaditi ne može!
angie01 angie01 00:31 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine


al znam da je red da se Ceci,


udovici velikog srpskog junaka, patrioti i samohranoj majci...vrati
arianna arianna 00:34 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

a znam da joj se patnje i duševni bol zbog robijanja u tavnici kletoj nikad i nikako nadoknaditi ne može!

što si ti neki duševan i brižan čovek?

a što se tiče dočeka, verujem da je mnogima draža ruska salata, oval reš pečene prasetine, krompirići, rozen ili reforma torta, nego smrzavanje po Trgu
bladerunner92 bladerunner92 00:59 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

Ne znam za izbore

ja znam
dokle god su Radulovic i Krstic u Vladi dozvolicu da Vucic bude moj Deda Mraz ko kad sam imala 10...
freehand freehand 01:05 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

bladerunner92
Ne znam za izbore

ja znam
dokle god su Radulovic i Krstic u Vladi dozvolicu da Vucic bude moj Deda Mraz ko kad sam imala 10...

Pa to je ozbiljna argumentacija, nema šta.
Nego pusti to; jel na Cecu ideš organizovano sa Krstićem i Radulovićem ili privatno-nonšalantno?
maksa83 maksa83 01:14 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

Nego pusti to; jel na Cecu ideš organizovano sa Krstićem i Radulovićem ili privatno-nonšalantno?

Misliš organizvoano kao na Anu Bekutu?

freehand freehand 01:16 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

maksa83
Nego pusti to; jel na Cecu ideš organizovano sa Krstićem i Radulovićem ili privatno-nonšalantno?

Misliš organizvoano kao na Anu Bekutu?


Da. Skoro. U stvari - više kao ono sa Veljom i Vojom onomad.
maksa83 maksa83 01:16 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

freehand
maksa83
Nego pusti to; jel na Cecu ideš organizovano sa Krstićem i Radulovićem ili privatno-nonšalantno?

Misliš organizvoano kao na Anu Bekutu?


Da. Čega je ovo doček?

Ane Bekute?
freehand freehand 01:20 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

maksa83
freehand
maksa83
Nego pusti to; jel na Cecu ideš organizovano sa Krstićem i Radulovićem ili privatno-nonšalantno?

Misliš organizvoano kao na Anu Bekutu?


Da. Čega je ovo doček?

Ane Bekute?

Bravo. Nego sreća te toga više nema. Pa sad opet možemo Ceci da se vratimo.
bladerunner92 bladerunner92 01:25 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

Nego pusti to; jel na Cecu ideš organizovano sa Krstićem i Radulovićem ili privatno-nonšalantno?

pa valjda je bilo jasno da sam se onda zezala Free...mada priznajem ne umem da budem duhovita
a sto se tice Deda Mraza uopste se ne salim...
alselone alselone 08:28 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

Misliš organizvoano kao na Anu Bekutu?

Ja mislim da je on vise cenio plemenite sportske vestine i plemenite organizatore skuuuupa.

freehand freehand 09:02 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

Ja mislim

Ne reci?!
Meni je procena bila da je u pitanju nekakav automatizam.
Jukie Jukie 09:17 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

arianna

prava raja izaći će na izbore u martu

Ih u martu... u martu ćemo i bukvalno ići na pecanje (ili nešto tog tipa)
arianna arianna 09:28 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

u martu ćemo i bukvalno ići na pecanje (ili nešto tog tipa)


samo vi pecajte .... onda ćete i dalje da uživate u istim pesmama retkih ptica <<<<


alselone alselone 10:32 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

Meni je procena bila da je u pitanju nekakav automatizam.


Saglasan. Kakav automatizam, cudan automatizam, najbolji na svetu. Ili makar lider u automatizmu u regionu.
Danieli automatizam.
freehand freehand 10:40 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

alselone
Meni je procena bila da je u pitanju nekakav automatizam.


Saglasan. Kakav automatizam, cudan automatizam, najbolji na svetu. Ili makar lider u automatizmu u regionu.
Danieli automatizam.

Samo ti nemoj da se naprežeš, pa polako.
alselone alselone 10:53 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

Samo ti nemoj da se naprežeš

Kako si ovo zakljucio?
gedza.73 gedza.73 11:08 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine


angie01
al znam da je red da se Ceci,
udovici velikog srpskog junaka, patrioti i samohranoj majci...vrati


Endži, jel' ti dođe da povratiš kad Ceca počne da morališe o poštenju, porodici, srpskim vrednostima, tradiciji...
Idi, bre, snajka, pa znaš šta si i ko si bila.



K'o čarobnjak Merlin.




Sličnom logikom sam prokomentarisao Kosmoginin blog.
angie01 angie01 11:54 26.12.2013

Re: Sve su to .ice i ...čine

gedza.73


velika srrBska maJka i patriJota ce peva sVom narodu,

"Pevaću besplatno i nastupam isključivo iz ljubavi prema svom narodu"

kad je tesko-ceca.
omega68 omega68 01:05 26.12.2013

Eh

Kada sam stigla kući s jebana


Не знаш ти још шта то значи
freehand freehand 01:14 26.12.2013

Re: Eh

omega68
Kada sam stigla kući s jebana


Не знаш ти још шта то значи

Hrrnnn, dođider da ti hrnn čika Omega nešto pokaže u vajatu hrrrrnn!
omega68 omega68 00:58 27.12.2013

Re: Eh

u vajatu

ne bre, iza kačare
anfieldroad anfieldroad 01:30 26.12.2013

ma...



Ma to je lazna dilema u stvari. Cela tema . Pa mi reklamiramo vec godinama nas grad kao mesto gde polugole cke za sica lovu ...i decaci isto. I to zna svaki turista koji dodje ovamo. Gde su splavovi, prvo pitanje...
I sta sad treba? Da se foliramo samo zato sto smo uzeli neku medalju u necemu? Sami sebe da zavaravamo. Te devojke su super. Al to ne znaci da smo i mi! Nama fali jos par godina, minimum.
Inace nekako vise kapiram klupsko nego reprezentativno navijanje. Samo, to je druga tema.
Kosmogina Kosmogina 03:03 26.12.2013

Re: ma...

Ma ja sam protiv šunda i gedžovanisanja al ne vredi, svi ćemo da zaginemo uz Cecu s tri prsta uvis, ne košta ništa a turbulentno je i zdravije. Ceca se bar ne gudrira, cepa samo skivi il džin, puderiše nos, fina čka, takoreći gospođa dama a neki je zovu i kraljicom, srpskom majkom velikom, strava extra-full, vrh braćala, VRH!

Bas je super dim, bas se super provodim
uopste te ne vidim, pukla sam kompletno
ljubav ili sok, sta je znacu sutra ja
nocas mi je sve turbulentno

Osim sto je viski dzin i to bez leda
i sto u oci me ta tvoja gleda
i sto sam prosula po sebi puder
inace sve je full i sve je super
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:47 26.12.2013

Re: ma...

Te devojke su super. Al to ne znaci da smo i mi!


Yep. Tachno tako.
Kosmogina Kosmogina 03:46 26.12.2013

Baš je super dim, baš se super provodim

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 07:29 26.12.2013

Re: Baš je super dim, baš se super provodim

Kosmogina
Užasnuta sam videvši kako naše dražesne rukometaške čke, ovaj bezdušni čovek neosnovano nagrdjuje i blati.
Strava
"Svetska rukometna federacija (IHHF) je potvrdila da je pokrenula disciplinski postupak protiv rukometašica Srbije koje su fašitičkim pozdravom, dizanjem tri prsta, proslavljale osvajanje srebrne medalje na Svetskom prvenstvu."



Nisam imao nameru da se ukljuchujem u ovu budalastu i sitnodushastu raspravu. I da nisam, po navici, pritisnuo ctrl-pgdn ne bih ovo ni video, i mirna Bachka.

Alas... Prekasno.

Stvarno!? To si izabrala!? To te je obradovalo (iako je total BS)?

Daj, moze to mnogo bolje. Moralo bi mnogo bolje. Ovako, zvuchish kao envious, miserable cunt. A znamo da nisi.
milisav68 milisav68 09:07 26.12.2013

Re: Baš je super dim, baš se super provodim

Kosmogina
Užasnuta sam videvši kako naše dražesne rukometaške čke, ovaj bezdušni čovek neosnovano nagrdjuje i blati.
Strava
"Svetska rukometna federacija (IHHF) je potvrdila da je pokrenula disciplinski postupak protiv rukometašica Srbije koje su fašitičkim pozdravom, dizanjem tri prsta, proslavljale osvajanje srebrne medalje na Svetskom prvenstvu."



vlad_aleksh vlad_aleksh 11:19 26.12.2013

Re: <span>Baš je super dim, baš se super provodim</span>

Kosmogina
Užasnuta sam videvši kako naše dražesne rukometaške čke, ovaj bezdušni čovek neosnovano nagrdjuje i blati.
Strava
"Svetska rukometna federacija (IHHF) je potvrdila da je pokrenula disciplinski postupak protiv rukometašica Srbije koje su fašitičkim pozdravom, dizanjem tri prsta, proslavljale osvajanje srebrne medalje na Svetskom prvenstvu."



Ako su kaznili onog kretena iz Hrvatske zbog ustaškog pozdrava, treba da kazne i ove kretenke zbog nacističkog pozdrava.
vishnja92 vishnja92 22:18 26.12.2013

Re: Baš je super dim, baš se super provodim

A znamo da nisi.

znamo

cane, izvini, da li stvarno mislis da je ovaj blog o rukometasicama, njihovom muzickom ukusu (uzgred, ja pesmu jos nisam cula niti nameravam) i prenemagajucem zgrazavanju autorke bloga oko svega toga, ukljucujuci brigu za okruzenje?

ili je o necem drugom, tj o malo - nicemu?

ma daj.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:48 27.12.2013

Re: Baš je super dim, baš se super provodim

vishnja92
A znamo da nisi.

znamo

cane, izvini, da li stvarno mislis da je ovaj blog o rukometasicama, njihovom muzickom ukusu (uzgred, ja pesmu jos nisam cula niti nameravam) i prenemagajucem zgrazavanju autorke bloga oko svega toga, ukljucujuci brigu za okruzenje?

ili je o necem drugom, tj o malo - nicemu?

ma daj.


Ma otkud znam!? Sve to je za mene mnogo komplikovano. Ali eto, nervozni prsti.
Filip2412 Filip2412 07:22 26.12.2013

...

kad vidim tu seljanu na sred sela, na balkonu - stvarno, svaki sportista kloji iole drzi do sebe preskocice tu patetiku "tradicija na terasi u centru" onda tek shvatim da sa tom bulumentom nemam nista zajednicko. Nek im je sa srecom i daleko im lepa kuca.

A u pravu je anfieldroad sto kaze..... ta generacija odrasla je na kulturi koju demonstrira, na pcihodelicnim stihovima turbo folka, to im je u vijenama. Ne treba se sad cuditi kucnim vaspitanjem i kulturiska istupima pa nisu sportisti bolji od ostale omladine a od mnogih su i gori... nije njima poso svecka knjizevnost ili umetnost nego da jure loptu.

i sto kaze vlad_aleks.... od kad se desila ona koincidencija kada smo sa Zvezdom osvojili Kup Sampiona Europe a ubrzo zatim postali najomrazenija zemlja u svetu, bad boys i sljam u svakom pogledu ratovali hrabro do bombardovanja... verujem da uspeh nasijeh sportista ima znacaja za uspeh & ugled nase domovine u svetu koliko i Ace Lukasa stih na svetsku knjizevnost.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 07:35 26.12.2013

Re: ...

Da. Ne uklapaju se. Kvare prosek.

Trebalo bi ih oterati iz Srbije - negde tamo napolje da "strancima placaju porez".
Kome su potrebne tako nesavrshene? Tu medju savrshenim, bezgreshnim, nepravedno neuspeshnim gradjanima Srbije.
Filip2412 Filip2412 07:45 26.12.2013

Re: ...

Da. Ne uklapaju se. Kvare prosek.
sto se tice pjesme i kulture one se savrseno uklapaju u prosek, ali ne moramo i mi svi da se uklopimo, jebiga nek se uklapa ko oce samo napred

generalno me sav profesionalni sport mnogo manje impresionira nego recimo..... uspeh mlade srpske firme u domenu masinstva, elektronike ili slicno

...sto siromasnija zemlja to vece balavljenje za sportskim uspesima
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 07:54 26.12.2013

Re: ...

a sto siromasnija zemlja to vece balavljenje za sportskim uspesima


To nije bash potpuno tachno. U stvari, potpuno je netachno.
Sport je, za one koji znaju, izvanredna poluga za ekonomiju i drushtvo. I ni jedna nacija/drzava se prema vrhunskim sportistima ne odnosi snishodljivo ili sa nipodashtavanjem (chitaj - kao Srbija).
Mnogo mashinaca i inzinjera zive od sporta svuda u svetu. U Srbiji slichni rade kao nocni chuvari. Valjda blogiraju ili shta vec.
Filip2412 Filip2412 08:04 26.12.2013

Re: ...

To nije bash potpuno tachno. U stvari, potpuno je netachno.
Zivim u kanadi i zabole me za kanadske uspehe u svetskom sportu (niti vidim da se neko od rodjenih canadjana mnogo potrise oko toga) a ekonomija je OK, nije lose.... ekonomija ne pati od te nase nezainteresovanosti.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:11 26.12.2013

Re: ...

Filip2412
To nije bash potpuno tachno. U stvari, potpuno je netachno.
Zivim u kanadi i zabole me za kanadske uspehe u svetskom sportu (niti vidim da se neko od rodjenih canadjana mnogo potrise oko toga) a ekonomija je OK, nije lose.


OK - ne znam gde zivish u Kanadi, ali ako ne znash da je hokej multi-billion dollar business u Kanadi (Senators, flames, leafs, nacionalni tim...) onda zivish u chudnom delu Kanade.
maksa83 maksa83 08:16 26.12.2013

Re: ...

Zivim u kanadi i zabole me za kanadske uspehe u svetskom sportu (niti vidim da se neko od rodjenih canadjana mnogo potrise oko toga)

Pričam sa jednim pola-Kanađaninom (tata Kanađanin, hockey coach, mama Amerikanka) i pričamo o Vejnu Greckom (vanzemaljac), i ja kažem "pa dobro, on je verovatno i produkt ambicije svog oca koji je failed hockey player, pa mu je napravio klizalište u dvorištu i terao ga da kliza od treće godine', a on kaže: "man, every Canadian is a failed hockey player, unless he's a professional hockey player".
Filip2412 Filip2412 08:27 26.12.2013

Re: ...

hokej multi-billion dollar business
slazem se da je velki biznis, nego ono vezivanje uspeha NACIONALNIH timova za ugled zemlje & nacije i sta ti ja znam... to mi je bezveze, ima zapadnoeuropskih zemalja koje su mnooooogo manje uspesne nego Srbija u sportu pa im nista ne fali u smislu.... kvaliteta zivota ekonomije itd. :)

"man, every Canadian is a failed hockey player, unless he's a professional hockey player"
jeste.... tacno je to, samo mama i tata moraju da pucaju opasne pare, skupo je kupovati opremu i vozikati dete na turnire svaki vikend... tako da ustvari, nema bas svaki klinac priliku da pokusa taj san da pretvori u stvarnost.

U Torontu je drugacije zbog puno imigranata koji ne pate oko hokeja i zadnja im je briga da se jebavaju s decjom hokej opremom.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:32 26.12.2013

Re: ...

Filip2412
hokej multi-billion dollar business
slazem se da je velki biznis, nego ono vezivanje uspeha NACIONALNIH timova za ugled zemlje & nacije i sta ti ja znam... to mi je bezveze, ima zapadnoeuropskih zemalja koje su mnooooogo manje uspesne nego Srbija u sportu a ekonomija im nije losa

"man, every Canadian is a failed hockey player, unless he's a professional hockey player"
jeste.... tacno je to, samo mama i tata moraju da pucajuopasne pare, skupo je kupovati opremu i vozikati dete na turnire svaki vikend...

U Torontu je drugacije zbog puno imigranata.


OK. Kapiram.

Nego, pusti sport (and associated $-s i ugled), izgleda da te ne zanima previshe - nego, jel ima neki lokalni trach za onog vasheg Mayor-a? Mislim, Dachic bi tamo "ubio" sa "miljackom".
Filip2412 Filip2412 08:45 26.12.2013

Re: ...

Nego, pusti sport (and associated $-s i ugled), izgleda da te ne zanima previshe - nego, jel ima neki lokalni trach za onog vasheg Mayor-a? Mislim, Dachic bi tamo "ubio" sa "miljackom".
Ej, Ford je nevidjeni nepismenjak i klasicni siledzija, on je majke mi celu kampanju obavio uz vokabular od 20 reci, nisam brojao ajd ali tako nekako.

Inace grad ga nije izglasao nego predgradja. Ford nije bas liberalan, ne vozi biciklo jer je predebeo i covek je neprskani ljakse a to se cool fancy hipsterima ne dopada.

Medjutim, ljudima malo doqrcili ugladjeni politicari koji osim politicke korektnosti i cuvene engleske uctivosti ne poseduju nista upecatljivo u nastupu a karijera im je uflekana aferama ili propalim projektima sa puno izgublejnih drzavnih para a takav jedan mu je bio protivkandidat - plus je bio gay a u Torontu se nakupilo dosta ruralne imigracije koja naravski nije bas previse liberalna. Tako se desio i taj paradoks da Forda koji vazi za desnicara i ne bas tolerantnog prema prepoznatljivim manjinama podrze imigranti ne beli/ne hriscani.

Zabavan je lik sta reci zadnja stvar je od pre par dana - neka americka novina ga pitala sta ce zeni pokloniti za Christmas i covek reko posteno u svom stilu: pare, zene vole pare to je najzgodnije.... das joj cek i ona srecna

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:55 26.12.2013

Re: ...

neka americka novina ga pitala sta ce zeni pokloniti za Christmas i covek reko posteno u svom stilu: pare, zene vole pare to je najzgodnije.... das joj cek i ona je srecna


Eto, tako se produktivno caska :)
Sluchajno imam mnogo veza sa Kanadom i Ford je uvek ice-breaker na sastancima :) Chak i sa Ottawa-ians su "Senators" second topic :)
Filip2412 Filip2412 08:59 26.12.2013

Re: ...

cane.srbljanovic
neka americka novina ga pitala sta ce zeni pokloniti za Christmas i covek reko posteno u svom stilu: pare, zene vole pare to je najzgodnije.... das joj cek i ona je srecna


Eto, tako se produktivno caska :)
Sluchajno imam mnogo veza sa Kanadom i Ford je uvek ice-breaker na sastancima :) Chak i sa Ottawa-ians su "Senators" second topic :)
pa eto coek ucinio nesto da se cuje za kanadu

i ja to kazem, a neki fini voditelji po radio stanicama samo kenjaju kako je "narusio ugled grada itd."

ma ja kazem cuti bar neko cuo za Toronto, dosta da nas ameri zajebavaju kako smo dosadna zemlja u svakom pogledu
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:12 26.12.2013

Re: ...

cane.srbljanovic
a sto siromasnija zemlja to vece balavljenje za sportskim uspesima


To nije bash potpuno tachno. U stvari, potpuno je netachno.
Sport je, za one koji znaju, izvanredna poluga za ekonomiju i drushtvo. I ni jedna nacija/drzava se prema vrhunskim sportistima ne odnosi snishodljivo ili sa nipodashtavanjem (chitaj - kao Srbija).


Sport bi trebalo da bude privatni biznis, što u normalnim državama i jeste slučaj. U Srbiji sport nije biznis, već mesto za partijske i udbaške strukture. Da skratimo - ŠTO SIROMAŠNIJA ZEMLJA TO VEĆE BALAVLJENJE ZA SPORTSKIM USPESIMA.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:17 26.12.2013

Re: ...

Da skratimo - ŠTO SIROMAŠNIJA ZEMLJA TO VEĆE BALAVLJENJE ZA SPORTSKIM USPESIMA.


Ja na tvom mestu ne bih skracivao. Ishao bih u drugom smeru. :)
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:00 26.12.2013

Re: ...

cane.srbljanovic
Da skratimo - ŠTO SIROMAŠNIJA ZEMLJA TO VEĆE BALAVLJENJE ZA SPORTSKIM USPESIMA.


Ja na tvom mestu ne bih skracivao. Ishao bih u drugom smeru. :)


Ja imam, za razliku od Vas, šta da skraćujem.
gedza.73 gedza.73 14:23 26.12.2013

Re: ...

Filip2412
eka americka novina ga pitala sta ce zeni pokloniti za Christmas i covek reko posteno u svom stilu: pare, zene vole pare to je najzgodnije.... das joj cek i ona srecna


Eto šta ti je Zapad.
A ja mojoj ženi dam priznanicu naplativu na dan moje likvidnosti.
Filip2412 Filip2412 19:17 26.12.2013

Re: ...

Eto šta ti je Zapad.
A ja mojoj ženi dam priznanicu naplativu na dan moje likvidnosti.
Rob Ford nije od juce ima on kintu to se valjda nasledilo od nekog porodicnog biznisa ... on ti je covek od naroda, nesto kao kada bi se ukrstili Velja Selja i Palma
gedza.73 gedza.73 20:01 26.12.2013

Re: ...

on ti je covek od naroda, nesto kao kada bi se ukrstili Velja Selja i Palma


Aauuu! To ni doktor Moro ne bi mogao da napravi.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:30 26.12.2013

Strah

Jako se plašim uspeha srpskih sportista. Dok ekonomija puca po svim šavovima, taj sport je baš dobar za skretanje pažnje.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:36 26.12.2013

Re: Strah

Tek sad videh ovu fotografiju na kojoj Prvi Predsednik Vlade Dačić drži mikrofon. Muka mi je, odoh da povratim.
looping looping 07:37 26.12.2013

Re: Strah

vlad_aleksh
Tek sad videh ovu fotografiju na kojoj Prvi Predsednik Vlade Dačić drži mikrofon. Muka mi je, odoh da povratim.



cane.srbljanovic cane.srbljanovic 07:40 26.12.2013

Re: Strah

vlad_aleksh
Jako se plašim uspeha srpskih sportista. Dok ekonomija puca po svim šavovima, taj sport je baš dobar za skretanje pažnje.


Da... Mozda politichari (za koje glasamo vec decenijama) ovo zloupotrebe!? Samo nam je josh to trebalo!!!
Mozda su i one (vice-shampionke sveta), zloce jedne, ovo uradile samo da ih isprovociraju?

:)))))))))))))))
Filip2412 Filip2412 07:41 26.12.2013

Re: Strah

Mozda su i one (vice-shampionke sveta), zloce jedne, ovo uradile samo da ih isprovociraju?
nacionalni timovi su na budzetu, sa kim da slave nego sa onima koji ih placaju...
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 07:41 26.12.2013

Re: Strah

vlad_aleksh
Tek sad videh ovu fotografiju na kojoj Prvi Predsednik Vlade Dačić drži mikrofon. Muka mi je, odoh da povratim.


Zashto ti je muka? Pa on je tvoj Predsednik Vlade, zar ne!?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 07:43 26.12.2013

Re: Strah

Filip2412
Mozda su i one (vice-shampionke sveta), zloce jedne, ovo uradile samo da ih isprovociraju?
nacionalni timovi su na budzetu, sa kim da slave nego sa onima koji ih placaju...


Ozbiljno!? Ti znash neshto o sportu? Makar si u Srbiji?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:29 26.12.2013

Re: Strah

looping
vlad_aleksh
Tek sad videh ovu fotografiju na kojoj Prvi Predsednik Vlade Dačić drži mikrofon. Muka mi je, odoh da povratim.





Ha :) Ovo je prvi put da chujem "chuvenu" "miljacku" :)))))

Dobar vam ovaj predsednik vlade breeee :)

Samo vi pichite i snalazite se. I ne zaboravite da blogerate opinions.
looping looping 08:38 26.12.2013

Re: Strah

Dobar vam ovaj predsednik vlade breeee :)

Od predsednika vlade možeš da pobegneš ali on nikad ne može da pobegne od tebe.

Ne znam dal' sam ovo dobro sročio.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 08:42 26.12.2013

Re: Strah

looping
Dobar vam ovaj predsednik vlade breeee :)

Od predsednika vlade možeš da pobegneš ali on nikad ne može da pobegne od tebe.

Ne znam dal' sam ovo dobro sročio.


Ma dobro je siguran sam.

Nego, chudi me da ima ovoliko blogeraja u zemlji u kojoj je predsednik vlade Dachic, "veliki vodja" Vuchic, bivshi predsednik Tadic, alternativa Jovanovic, and so on...
Neko bi mislio tu bi bio tajac po mishjim rupama, a ono graja onolika, neprestana.
looping looping 09:28 26.12.2013

Re: Strah

Ma dobro je siguran sam.

Nego, chudi me da ima ovoliko blogeraja u zemlji u kojoj je predsednik vlade Dachic, "veliki vodja" Vuchic, bivshi predsednik Tadic, alternativa Jovanovic, and so on...
Neko bi mislio tu bi bio tajac po mishjim rupama, a ono graja onolika, neprestana.

I mi smo deo toga.
mlekac mlekac 08:18 26.12.2013

Necu da komentarisem...

Mislem, znam Gazda Paju, dobar je to klinac, a pesma ko pesma...
tasadebeli tasadebeli 08:33 26.12.2013

Живот је леп...

Сетих се, читајући све ово, како сам у гимназији имао другарицу Милу из једног села у околини Београда које се сматра "предграђем Београда". Елем, Мила је тренирала рукомет, била прилично успешна у томе и, наравно, на часовима физичког обавезно играла рукомет са нама мушкићима из одељења јер је била убедљиво најбоља у томе.

Мила је често певуцкала тада чувени хит Лепе Брене, додуше са нешто измењеним текстом: "Бум, Циле, бум, ма грицни ме за уд...". А ми мушки смо се током игре на школском терену сви прибојавали Миле зато што би она, када неко од нас погреши и "прода" лопту, имала обичај да му звекне дандару и да се продере: "Шта радиш, бре, то, набијем ти га мајке!!!"



После чујем да се Мила добро удала и да има купатило са "италијанске плочице"...






dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:05 26.12.2013

Re: Живот је леп...

Ja sam na faksu imala kolegu koji je imao običaj da peva "Kazni me, kazni" od Vesne Zmijanac. Tako dođemo na predavanja u cik zore, nikom nije ni do čega, a on ulazi u učionicu sav k'o da ga nosi žar publike:"KAZNI ME, KAZNI!!!". Stvarno sam imala potrebu da ga kaznim.

Mislim, pevam i ja Kalašnjikov dok puckam kokice, al' kad niko ne čuje.
arianna arianna 10:26 26.12.2013

Re: Живот је леп...

Mislim, pevam i ja Kalašnjikov dok puckam kokice, al' kad niko ne čuje.



Juče, na nekom kanalu čuh, da je od Kalašnjikova jedinu korist imao Bregović.
Ruski konstruktor čuvene puške nije dobio ni jednu jedinu rublju, dolar, a ni dinir

zamisli doček NG uz "Kukavicu" i "Dokaz"...pa 'di ćeš svečanije i turbulentnije <_<

kad smo kod pesama ima gomila nekih citata:

Ko peva, zlo ne misli
Ko misli nije mu do pesme
... i tako

ima li neko filmski novogodišnji program?
gedza.73 gedza.73 12:48 26.12.2013

Re: Живот је леп...

Ja sam na faksu imala kolegu koji je imao običaj da peva "Kazni me, kazni" od Vesne Zmijanac. Tako dođemo na predavanja u cik zore, nikom nije ni do čega, a on ulazi u učionicu sav k'o da ga nosi žar publike:"KAZNI ME, KAZNI!!!".

Ja sam imao kolegu na poslu.
Pola pet ujutru.
Ne znam gde se nalazim.
A iza mene pežo 205.
Jedva da ima mesta za sedenje od zvučnika.
Do daske neki tehno.
Vibriraju okolne zgrade, pale se alarmi a muzika, što kaže cenjeni Glavni Arhivator Đorđe Čvarkov, k'o da pobijaju šipove u Tisu.
'Cin, cin, cincincin'.

Osim muzike mnogo dobar momak.


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:40 26.12.2013

Re: Живот је леп...

zamisli doček NG uz "Kukavicu" i "Dokaz"...pa 'di ćeš svečanije i turbulentnije

Ako neko dočeka angie uz "Kukavicu" i "Dokaz", biće vrlo turbulentno, slutim.
p.s.
filmski program
angie01 angie01 15:15 26.12.2013

Re: Живот је леп...

Ako neko dočeka angie


moje suze padaju na gore

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana