Politika

Budala koja ima misljenje

Spiridon RSS / 02.02.2014. u 22:38

Danas se u Srbiji glasacko telo deli samo u dve grupe (ostatak stada je zanemarljiv).

Prva grupa je ova koja pljuje na sve i kojima nista ne valja. 

Druga je ona kojima je SNS (i ekipa oko njih) bliska srcu, a svi ostali su škart. 

Ono sto me je uvek fasciniralo da ne kazem iritiralo je psihologija ove prve grupe kojoj nista nikada nije valjalo. Ili ako je nesto valjalo to je obicno nesto sto je ostajalo u sferi naucne fantastike. To je opasna ekipa, jako elokventna, ostra u diskusiji, zajebana u replikama ali u sustini qurac od ovce. Oni su uvek cekali da im neko drugi odradi posao. Legendarni Dzo bagerista, Velja ilic (onaj iz perioda petog oktobra), Nune, Ceda Jovanovic (dok ga Viktor nije nokautirao). Kao sto vidite ekipa je razlicita ali ih nesto spaja. Oni su uradili nesto konkretno dok su drugovi "kojima nista ne valja" uglavom kenjali po njima ili ih oplakivali u njihovoj nesreci (mislim na Djindjica za one koji nisu ukapirali).

I zato zelim ovim putem da im se obratim (samo iz razloga da me ne grize savest):

Bato, ako imas 3 soma evra u dzepu i hoces da kupis auto zato sto ti je NEOPHODAN za posao (ako prenosih neku robu i sl), a istim moras ponekad i ribu na veceru da izvedes, tu mora da se pravi kompromis. Znaci neki karavan tipa WV Pasat? Potrosnja je uvek problem ali su dizeli sa malo kilometara skupi. Sta ostaje kao opcija? Neki benzinac pa ga bacis na plin? Da, ali ti boca za plin oduzima prostor u gepeku koji ti treba za robu ...

Najbolje je onda nista da ne kupis nego da sedis kuci i da kenjas kako je sve skupo i da su svi prevaranti (vracaju kilometrazu), prekucavaju brojeve motora, nema mesta gde da se parkira ...

Druga opcija je da kupis nesto najbolje sto mozes sa tom kintom i da krenes da sljakas pa ako krene (STO NIJE GARANTOVANA STVAR) onda predjes na bolji auto.

Iskoristi bih ovo da se obratim i drugarima sa bloga koja se za ovih 8 godina nikada nije izjasnila sta je to DOVOLJNO DOBRO i STA DA PODRZIMO. Ne paradu ponosa, nego politicku stranku koja ce biti po njegovom ili njenom misljenju jedan stepenik na gore. Ili koga manje mrzis, ako je tako lakse. Da sam u zivotu ima stav o tome da nista ne valja, ja bih se vec roknuo. IZLAZ UVEK POSTOJI!

Jebe se meni iskreno i za Djilasa i za Vucica ali mi sva logika koju imam (nemam je preterano ali dovoljno da svoje misljenje povremeno cenim)  govori da je meni mentalno ili kako god hocete blizi Djilas nego Vucic. Jednostavno, imam vise prijatelja koji slice ovom prvom nego ovom drugom. Ok jednog smo eliminisali. Jel ima neko koje je manje zlo od Djilasa? OK, po meni Zoran Zivkovic ali nedostaje mu politicka snaga da bi realno uradio nesto protiv Vucica na izborima ... i td.

Nekakva ofucala fraza u vidu yebene poenta bi bila da niko ali apsolutno niko, nece brinuti o  buducnosti zemlje u kojoj zivis ako tebe prvog boli patka ("riba" kada su zene u pitanju).

NAJVAZNIJE: Pre nego sto se odlucis za beli listic razmisli prvo kome to ide u prilog???

PS. More licno razocaranje je stvar koju cu u narednim mesecima cuvati za sebe iz gorenavedenih razloga. A ima ih na tone. Ako pocnem necu se zaustaviti do jutra.

 



Komentari (85)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:53 02.02.2014

.

Au,Spiro i kod tebe kiša?


Spiridon Spiridon 23:00 02.02.2014

Re: .

Au,Spiro i kod tebe kiša?


prespojio na masu =)

izbacilo me ovo sa "FAketicima"
niccolo niccolo 22:57 02.02.2014

Koga

ja bih je vec roknuo

?

Edit: ok, sad je jasan pasus
Spiridon Spiridon 23:03 02.02.2014

Re: Koga

niccolo
ja bih je vec roknuo

?


ne kenjaj da si stigao dotle =)

ispravio!



niccolo niccolo 23:07 02.02.2014

Re: Koga

Spiridon
niccolo
ja bih je vec roknuo

?


ne kenjaj da si stigao dotle =)

ispravio!

Kako ne, ovakvi blogovi su moji omiljeni

p.s. Vid'o posle...
blogovatelj blogovatelj 23:48 02.02.2014

Re: Koga

ovakvi blogovi su moji omiljeni


I meni. Biće krljanje žešće do izbora.

Prva grupa je ova koja pljuje na sve i kojima nista ne valja.


Muzika...

st.jepan st.jepan 01:56 03.02.2014

Re: Koga

ja bih je vec roknuo

ne kenjaj da si stigao dotle =)

Pa dotle se najbrže stigne!
alselone alselone 23:08 02.02.2014

Mi smo blizi sledecem

Treba ti "malo posao, malo ribe" auto ali za ponudu imas 100 evra. Pa ti biraj, sine, letnji dan do podne.
Spiridon Spiridon 23:13 02.02.2014

Re: Mi smo blizi sledecem

alselone
Treba ti "malo posao, malo ribe" auto ali za ponudu imas 100 evra. Pa ti biraj, sine, letnji dan do podne.


znam ali nisam zeleo da zvuci previse ponizavajuce. Ljudi onda reaguju lose na ostatak teksta.
blogovatelj blogovatelj 00:03 03.02.2014

Re: Mi smo blizi sledecem

Mi smo blizi sledecem
Treba ti "malo posao, malo ribe" auto ali za ponudu imas 100 evra. Pa ti biraj, sine, letnji dan do podne.


U tom slučaju se ne bira auto.
Nego se gleda da se nađe kakva-takva šljaka, da se crnči par godina, da se za to vreme ušteka tri soma, pa tek onda da počne da se razmišlja o kupovini karavana za tegljenje paprika na pijac.
Dok se ta para šteka odrekneš se i pljuga i piva i odlaska na kafu. Umesto brzog, prebaciš se na sporiji internet, mobilni ukineš.
Pa se radi i prekovremeno.
To nudi Radulović. Da se junački crnči, ali znam da je jedino tako moguće u najkraćem roku skupiti tri somića da se kupi karavan, pa da se bude gospodin čoek i iznajmi tezga gde će da se prodaje zeleniš.
Ali vidim da velika većina ima revolt prema šljakanju. Lepše je "kad radimo raduckamo, kad živimo živuckamo" a u međuvremenu neprestano kukamo kako "to samo kod nas ima i nigde više"
gedza.73 gedza.73 23:11 02.02.2014

Ja

neću da se bavim politikom.

Zabole me i za Čedu, i za Đilasa, Vučića i ostale.
Ja 'oću da putevi zimi budu očišćeni, da ne čekam satima u hodniku nekog bolničkog centra i da mi zakazuju preglede u vreme poravnjanja Saturna i Plutona, da mi za dobijanje nekog dokumenta ne treba bris iz grla, da me ne ubeđuju kako ću dumrem ako ne primim vakcinu, da sajt ne košta budžet 25 000 eura, da se koridor 10 završi bar u ovom veku...

Eto, ja sam u prvoj grupi.
Pljujem, ništa mi ne valja i neću da glasam jer mi je pun qurac glasanja za manje zlo.

Odličan ti je primer sa automobilom.
Kupiš ga i kreneš da radiš.
Plaćaš državi ono što ti ište.
Prvo ti ode pumpa jer kvalitet goriva niko ne kontroliše.
Lopov ti ukrade akumulator i zimske gume pošto mu zatrebale pare, a na slobodi je iako ima dvadesetak krivičnih prijava.
Odeš da produžiš registraciju kad tamo lažiran EURO 3 motor i oduzmu ti auto.
Džabe što ti pokažeš fakturu od koga si kupio, carinsku deklaraciju koju je državni službenik potpisao, špeditera koji je pripremio dokumentaciju, SUP koji je registrovao auto (bila ova priča, čini mi se, na blogu).

Zato neću da glasam. Što niko, i slovima niko, nije uredio sistem.

Jel' neko, bilo ko, od političara koje sam glasao u zadnjih X godina uradio nešto, bilo šta da se promeni ova država nabolje?

Jeste?
Ko?







Spiridon Spiridon 23:16 02.02.2014

Re: Ja

Zato neću da glasam. Što niko, i slovima niko, nije uredio sistem.


ja sam poslednja osoba na svetu koja treba da te ubedjuje u suprotno
freehand freehand 23:29 02.02.2014

Re: Ja

Jel' neko, bilo ko, od političara koje sam glasao u zadnjih X godina uradio nešto, bilo šta da se promeni ova država nabolje?

Jeste?
Ko?

Kad si se rodio ti, Gedžo?

A inače ti je super recept. kad si ti jedini pošten i pametan - trebalo bi svi da te prate. Pa da niko ne glasa. Pa će sistem sam da se uredi. Al u qrcu.
Samo - tebe zabole, dok ti ajduci ne zakucaju kundakom na prozor ili presretnu dete ispred kuće. Ili dok ti se krov ne zapali. Ili dok ti ne zatreba vodovod. Ili kad ne budeš znap koliko tvoje kokoške vrede u odnosu na deterdžemt.
E onda će ti zatrebati sistem.
Jer sistem tome služi.
A uspostavlja se ili izborima ili najjači bilmez u selu kaže - sad sam ja Sistem, pa izabere dvojicu jakih a glupih, da budu panduri.
Ostalo znaš, da ne davim.
gedza.73 gedza.73 23:38 02.02.2014

Re: Ja

Samo - tebe zabole, dok ti ajduci ne zakucaju kundakom na prozor ili presretnu dete ispred kuće. Ili dok ti se krov ne zapali. Ili dok ti ne zatreba vodovod. Ili kad ne budeš znap koliko tvoje kokoške vrede u odnosu na deterdžemt.

'ajduci pokrali kazane.
jedan od ajduka ima rođaka, inspektora, pa ga ne diraju.
Krov se prošle godine zapalio komšiji.
Krenuli sa starim dajscom, pogreše put, i nisu mogli da se vrate nazad jer su im ćelave gume.
Vodovod urađen, i održavan, iz sopstvenih sredstava.
EPS-u plaćene bandere, linija, redovan platiša.
EPS, ove godine, otpisao dug komšiji koji se aka sa njima dvadeset godina, iako im je krao struju.
Oni odseku liniju, on se odmah prikači.


uspostavlja se ili izborima ili najjači bilmez u selu kaže - sad sam ja Sistem, pa izabere dvojicu jakih a glupih, da budu panduri.

A na izborima možeš da glasaš samo za te iste bilmeze?

Dete?
Sine, beži odavde čim ti ojačaju krila.
freehand freehand 23:43 02.02.2014

Re: Ja

gedza.73
Samo - tebe zabole, dok ti ajduci ne zakucaju kundakom na prozor ili presretnu dete ispred kuće. Ili dok ti se krov ne zapali. Ili dok ti ne zatreba vodovod. Ili kad ne budeš znap koliko tvoje kokoške vrede u odnosu na deterdžemt.

'ajduci pokrali kazane.
jedan od ajduka ima rođaka, inspektora, pa ga ne diraju.
Krov se prošle godine zapalio komšiji.
Krenuli sa starim dajscom, pogreše put, i nisu mogli da se vrate nazad jer su im ćelave gume.
Vodovod urađen, i održavan, iz sopstvenih sredstava.
EPS-u plaćene bandere, linija, redovan platiša.
EPS, ove godine, otpisao dug komšiji koji se aka sa njima dvadeset godina, iako im je krao struju.
Oni odseku liniju, on se odmah prikači.


uspostavlja se ili izborima ili najjači bilmez u selu kaže - sad sam ja Sistem, pa izabere dvojicu jakih a glupih, da budu panduri.

A na izborima možeš da glasaš samo za te iste bilmeze.

Nema EPS, nema vodovod, nema dajc. Nema sistem. Gedža ga ukinuo.
gedza.73 gedza.73 23:49 02.02.2014

Re: Ja


Nema sistem. Gedža ga ukinuo.


disident79 disident79 00:18 03.02.2014

Re: Ja

Eto, ja sam u prvoj grupi.
Pljujem, ništa mi ne valja i neću da glasam jer mi je pun qurac glasanja za manje zlo.


Bojkot izbora precrtavanjem listića je jasan politički stav. Najbolji dokaz je tolika priča o tome, i bar deklarativno trud političara da se pridobiju ti glasači.

Legitimnost aktivnog bojkota se odnosi na sve osim na lokalne izbore. Tu ako ne možeš da izabereš manje zlo, ili bar delimično dobro, možeš da okupiš ljude i sam ponudiš alternativu. Za svakog čoveka koji nije egzistencijalno ugrožen to je ostvarivo.
inco inco 04:44 03.02.2014

Re: Ja

gedza.73
neću da se bavim politikom.


Sa ostalim se slažem, ali i to tvoje iznošenje jeste - politika. A i stoji ona stara - politika se bavi tobom, hteo ti ili ne da se baviš njom.
hajkula1 hajkula1 11:23 03.02.2014

Re: Ja

disident79

Za svakog čoveka koji nije egzistencijalno ugrožen to je ostvarivo.



Problem je u tome što je većina ljudi egzistencijalno ugrožena, ili su blizu granice. Zato se drugačije računa.
gedza.73 gedza.73 11:29 03.02.2014

Re: Ja

disident79
Legitimnost aktivnog bojkota se odnosi na sve osim na lokalne izbore. Tu ako ne možeš da izabereš manje zlo, ili bar delimično dobro, možeš da okupiš ljude i sam ponudiš alternativu. Za svakog čoveka koji nije egzistencijalno ugrožen to je ostvarivo.


Teorijski si u pravu.
U praksi ja držim mini prodavnicu cveća na uglu.
Plaćam zaštitu lokalnoj bandi.

*lokalne bande se rotiraju u zavisnosti da li je boss i većina članova u zatvoru ili na slobodi.

Reket svake godine raste.
Meni dopizdi i rešim da organizujem sve poznanike koji imaju iste probleme.
Pošto smo obični šusteri, piljari, cvećari, paprikari, sajdžije treba nam neko stručan.

Lokalna banda nas bije (bukvalno) iskustvom, vezama sa drugim bandama, vezama sa korumpiranim policajcima, gradonačelnikom, sudijama...

A i gde danas da nađem Toširo Mifunea ili Jul Brinera?




Inco
Sa ostalim se slažem, ali i to tvoje iznošenje jeste - politika. A i stoji ona stara - politika se bavi tobom, hteo ti ili ne da se baviš njom.

Na žalost.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:21 02.02.2014

taksi

Pa ne gađa ti ta priča o malo ribe malo roba autu situaciju u kojoj smo.

Pre bi išla neka o taksi kršinama koji su ti na rasopolaganju, a ti primoran da neki od tih krševa koristiš
Sad, možeš da poveruješ taksistima da to što ti vidiš svojim očima nije tačno, da je njihov auto sjajan iako su gume ćelave, farovi polupani, farba spala...

A možeš i da kažeš, ebe mi se koji će me vozizi pošto ste svi krševi.
Krševi ste i jedni i drugi, glavu u torbu stavljam i sa jednima i sa drugima, a pošto to moram, neću makar da dozvolim da me napravite budalom pa da vam hvalim auto.
Spiridon Spiridon 23:29 02.02.2014

Re: taksi

Krševi ste i jedni i drugi, glavu u torbu stavljam i sa jednima i sa drugima, a pošto to moram, neću makar da dozvolim da me napravite budalom pa da vam hvalim auto.



ja "svoje" uvek hvalim i to verovatno iritira ljude, ali nekako kad sam vec izabrao stranu (napravio izbor) ja stajem iza toga i branim ga. Da bi nesto "branio" moras da imas argumente, a da bi imao dobre argumente moras da budes dobro informisan. Cesto se oslanjam i na intuiciju i to nije lose ako osetis dobar vajb.

Ovo ne govorim sa aspekta coveka koji je u zivotu uvek pravio fenomenalne izbore i dobro prosao, vise onako prijateljski kenjamo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:40 02.02.2014

Re: taksi


ja "svoje" uvek hvalim i to verovatno iritira ljude, ali nekako kad sam vec izabrao stranu (napravio izbor) ja stajem iza toga i branim ga. Da bi nesto "branio" moras da imas argumente, a da bi imao dobre argumente moras da budes dobro informisan. Cesto se oslanjam i na intuiciju i to nije lose ako osetis dobar vajb.


I ja
Ali samo do onog momenta dok se oni ne promene, ili dok ja ne ukapiram da sam pogrešno procenio, ili da su se oni folirali.
Kada se to desi, uopšte mi nije problem da kažem, ovo više nije to što sam ja podržavo.
Npr, kad se pojavio LDP sam ovde na blogu o njima pisao pozitivno, a to je tek deo onoga što sam činio da bi ta partija uspela.

I to nikako nije promena političkog stava, naprotiv, to je posledica uverenja u ispravnost sopstvenog stava.
Kad se neko u njega uklopi ja ga glasam, kad vidim da više nije na tom kursu, zdravo.

Kako sada stvari stoje jedino što može da me opredeli da glasam za nekoga to je da se Radulović nekako kandiduje.
A i to samo pod oderđenim uslovima.



Spiridon Spiridon 23:48 02.02.2014

Re: taksi

I to nikako nije promena političkog stava, naprotiv, to je posledica uverenja u ispravnost sopstvenog stava.
Kad se neko u njega uklopi ja ga glasam, kad vidim da više nije na tom kursu, zdravo.


posteno! nista ja ovde ne bih dodao
pnbb pnbb 21:31 03.02.2014

Re: taksi

A može da se ubaci i kratka priča o tome kako te zovu ma izbore da biraš dal ćeš da popijes 3 ili 8 šamara... Šta ćeš da uradiš?
blogovatelj blogovatelj 22:13 03.02.2014

Re: taksi

da biraš dal ćeš da popijes 3 ili 8 šamara... Šta ćeš da uradiš?


Ja bih izabrao osam.
disident79 disident79 23:23 02.02.2014

Podela na grupe baš i nije prava..

..ali ajde da probamo sa tim pretpostavkama

Što se prve grupe tiče da treba glasati za bilo koga ko nije SNS (TurajlićTM). Dodatno logika izbornog sistema nalaže da to bude neko ko prelazi cenzus odnosno pomoći da neko još pređe cenzus. Jasno je da svi hoće sa Vučićem osim Radulovića(uključujući i Đilasa po mom mišljenju), isto kao što će prvom prilikom za bolju ponudu da ga zaobiđu kao da ima lepru(sruše vladu za 1-2 godine recimo).

Ko prelazi(ili je blizu) cenzusa? (osim SNS+NS+SPO+SDPS - 35-45%, s tim što su ovi poslednji već dokazano polu slobodni igrači):

SPS-JS + verovatno PUPS - 8-14%
DSS - 6%
DS+Nova - 8-14%
Boris+LSV+Petrović + verovatno URS - 5-10%
Radulović 2-7%
SRS - 1-2%
LDP 3-6%
Dveri 2-3%
Ostalo+beli 3-5% (oni ne mogu da pređu cenzus)

+manjine

Možda LDP + Radulović budu jedna lista jer će LDP teško sam ovog puta preći cenzus, ali svako za sebe pregovara.
Zaključak po podeli koju si predstavio: treba glasati za LDP, Radulovića, Borisa da bi SNS lista imala što manje poslanika. Osim ako ne misliš da DS + Nova imaju ugrožen cenzus.

Ključan će biti Dačić koliko može da otkine SNS, i da svi koji su blizu pređu cenzus.





Spiridon Spiridon 23:35 02.02.2014

Re: Podela na grupe baš i nije prava..

Zaključak po podeli koju si predstavio: treba glasati za LDP, Radulovića, Borisa da bi SNS lista imala što manje poslanika. Osim ako ne misliš da DS + Nova imaju ugrožen cenzus.


mozda si u pravu. Ja sam iz tehnikalija ispao 100 % jedino mi ostala ta logika za prezivljavanje i isplivavanje iz govana koja se moze primeniti na svaku platformu. Po ovome kako si ti predstavio u procentima, zaista treba glasati tako da SNS nema apsolutnu vecinu i da moze da se izdrkava kako god hoce.

Moram da naglasim da ZNAM da se svi oni izmedju sebe tale, ali bolje je da postoji bilo kakav balans nego da onaj "spasava klince" na onaj nacin,a da niko ne sme da zucne.

jel kenjam?
disident79 disident79 23:40 02.02.2014

Re: Podela na grupe baš i nije prava..

jel kenjam?


Da, ali tvoje miriše nekako na ljudskost tako da je ok.
Spiridon Spiridon 23:45 02.02.2014

Re: Podela na grupe baš i nije prava..

tvoje miriše nekako na ljudskost tako da je ok.


hvala
cult cult 23:46 02.02.2014

Re: Podela na grupe baš i nije prava..

Radulović 2-7%


Gle, ti daješ ovoj antisistemskoj opciji više nego što se nadam da će dobiti.
Cool.
Nek bude 6 - zadovoljan.
disident79 disident79 00:07 03.02.2014

Re: Podela na grupe baš i nije prava..

Gle, ti daješ ovoj antisistemskoj opciji više nego što se nadam da će dobiti.


Postoje dva razloga:

1.Naš čovek voli kad neko pokaže zube jačem od sebe(mac, mac, mac..)

2.Novoformirani uvek dobijaju kod nas na izborima samo zato što su novi solidan procenat(Karić-PSS, Dveri, etc.). Na to doduše računaju i neki reciklirani.
G.Cross G.Cross 23:48 02.02.2014

U se i u svoje kljuse

Danas se u Srbiji glasacko telo deli samo u dve grupe (ostatak stada je zanemarljiv)



Ukoliko uporedimo sta se desavalo u slicnim situacijama u ostalim zemljama "tranzicije", najinteresantnije tek dolazi.

Apetiti "botova" koji su uz SNS iz samo jednog razloga su toliko porasli da ce svaki rezultat ispod 120% pobede biti shvacen kao poraz.

Vlada ce verovatno imati oko 50 ministarstava ali i to nece biti dovoljno da zadovolji apetite.

I onda svi ovi SPS, SPO etc koji treba da daju mimikriju demokratije, ko ce njih da udomi i gde?

Zato, Spiridone moje skromno misljenje je , na ovim izborima niko nece da pobedi a pobednici ce da izgube najvise.

Pa sta ce reci Europa?? Reci ce " Ovi su jedini koji su mogli predati Kosovi bez krvi. Hajde da zavrsimo to, pa cemo da govorimo o demokratiji i trzisnoj ekonomiji"



Spiridon Spiridon 23:55 02.02.2014

Re: U se i u svoje kljuse

Pa sta ce reci Europa??



Gosn Cross, to je stvar koja treba najmanje da te zanima. Jebe se meni sta ce Evropa da kaze ako ja osetim u svojoj dusi da se nesto malo pomerilo unapred u pravcu kakvom sam ja licno zeleo. Niko ne zna kako je tvojoj dusi i sta tebi treba, bolje nego ti sam.
nim_opet nim_opet 23:55 02.02.2014

Slazem se, ali

To sto neko kritikuje i DS i LDP i koga vec, ne znaci da mu nista ne valja. Kad smo imali vladu DS-SPS-URS(ili kako su se vec zvali), ja jesam smtarao da to jeste bolja opcija od SNS-SPS kombinacije, ali ne i da treba dozvoljavati malom Ivici da radi sta hoce, da treba praviti "dvor" i ignorisati institucije, da treba pustati Krkobabica da divlja kako hoce. Ako ne cuju kritiku, kako ce postati bolji? Ako misle da je svima svejedno sto amnestiraju SPS/JULovsku kamarilu, sta bi ih sprecilo da sutra postanu isti takvi?


Beli listici su glupost - do sada ni jednom sazivu Skupstine i ni jednoj Vladi nije bilo stalo do toga da li imaju legitimitet na osnovu izlaznosti. Vladali su svakako, oslanjajuci se na onu aktivnu grupu glasaca koja je izlazila stalno. Dok god imamo partijsku armiju (a SNS se poslednjih 18 meseci potrudio da je izgradi) koja izlazi da glasa jer im posao tj. zivot direktno zavisi od toga ko im je na lokalu na vlasti, onda ostatak glasaca ne moze da "ne daje legitimitet" neizlazenjem.
cult cult 00:01 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

onda ostatak glasaca ne moze da "ne daje legitimitet" neizlazenjem.


a šta ako ti je izbor sveden na tadića, dinkića, dačića i vučića.
I svaki od njih ide na izbore samo da dobije šansu da ga vučić pomazi po glavi i primi na četvorogodišnju apanažu?
Zar nije tvoj glas čisto samoponižavanje jer svesno ideš da te žednog prevedu preko čega god?
Spiridon Spiridon 00:03 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

To sto neko kritikuje i DS


Preterali su brate. Lukovic mi se smucio. Djilas mu je postao opsesija dok mu "tenk" prolazi kroz kucu. Jebo ga i Djilas i Smajlovicka i Borka Pavicevic i Kusturica. Aman vise!

Ovo pisam ja, a ko je malo pratio moje blogove zna vrlo dobro koliko sam ja cenio Peru i njegovo misljenje. Mislim da je u njegovom slucaju problem postao vise fizioloske prirode, tako da prema njemu imam sentimentalni odnos. Tesko bih iskulirao da se ne stavim u njegovu odbranu kada bi ga medijski "razapeli" pogotovu aktuelna ekipa.
Dr M Dr M 00:05 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

a šta ako ti je izbor sveden na tadića, dinkića, dačića i vučića.


Više nije.

Imaš NOVU stranku.
freehand freehand 00:07 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

a šta ako ti je izbor sveden na tadića, dinkića, dačića i vučića.

Pa onda za Đilasa ili Čedu.
Ili za Sašu i tajkune.
cult cult 00:10 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

Imaš NOVU stranku.


okej, priznajem im antivučićevski status.
I svidja mi se što je Tadića danas okarakterisao onako kako treba - marioneta Aleksandra Vučića.
Sve što je protiv ovih patetičnih ludaka je dobrodošlo.
freehand freehand 00:15 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

okej, priznajem im antivučićevski status.

Vau! Licenca starog antivučićevskog veterana-prvoborca!
cult cult 00:17 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

ili Čedu.


Vučiću povedi?

opasni ste vi, tadićevci : )

Ili za Sašu i tajkune.

ovaj, izbori su, pa se brzo zaboravlja, ali kad je ono narastao Beko?
A Miško?
A kad je Šarić kupio pola Srbije?
A onaj sa šečeranama?
A u Tadićevom DS-u?
Ko je sve ono navatao silne novce za osam godina?
Koga je ono DuPe ubacivao u posao sa putevima?
Kao "nacionalni interes", to jest.
Ko je ono kupio Politiku pred Tadičev pad?
Koliko ima "žutih tajkuna" u prvih sto na onoj listi največih dužnika koje objavljuje Poreska uprava? Ovih od kojih BoTa danas ladno pere ruke.
A pod pazuhom je sve to nosio.
c.c.c.
freehand freehand 00:28 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

Vučiću povedi?

Pa nisi ga naveo, rekoh - možda opet neka nova direktiva.
opasni ste vi, tadićevci : )

Ali ni blizu vama bajčetinskim tito-četnicima! !

ovaj, izbori su, pa se brzo zaboravlja, ali kad je ono narastao Beko?
A Miško?

Pod Miloševićem?

A kad je Šarić kupio pola Srbije?

Ne znam, znam kad je gonjen, uteko i kako mu je poduzimana gomila imovine.
A onaj sa šečeranama?

Kod Đinđića?
A u Tadićevom DS-u?
Ko je sve ono navatao silne novce za osam godina?
Koga je ono DuPe ubacivao u posao sa putevima?
Kao "nacionalni interes", to jest.

Ne znam. Što ih ovi tvoji ne povataše?

Koliko ima "žutih tajkuna" u prvih sto na onoj listi največih dužnika koje objavljuje Poreska uprava? Ovih od kojih BoTa danas ladno pere ruke.
A pod pazuhom je sve to nosio.

Ne znam, jel isti odgovor kao na prethodno može da važi? Mislim - ovi tvoji pošteni i pravedni i vatanje?
I kako ovo sad - sve je dobro što je protiv Vučića? Kakvi su to kopernikanski obrti, opet?
Ko vuk Drašković?!

A sve zbog nevinog Saša i tajkuni...
Ili si tim privrednicima koji su sa njim isto ti izdao ćagu da oni nisu tajkuni iako finansiraju stečajnog upravnika i dojučerašnjeg ministra?
cult cult 00:35 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

vidi, free..

Tadić je mogao da bude opcija samo kao manje zlo u odnosu na radikale/naprednjake jer sećaju se neki dobro ko su i šta su oni zaista. Nema te veberizacije i evropeizacije u kojoj svo to zlo može zaista da nestane. To je samo skrajnuto radi osvajanja vlasti. A čuči u nekom mraku i samo čeka da bljesne.

Onog trenutka kad Tadić krene da duva u istu tikvu s takvima o njemu više nema šta da se priča.

I u neku ruku je dobro što se na ovako bedan način danas javno objavio.


Evo slike vučićevske Srbije u ovom informatoru stranačkom
Pa ko hoće da glasa za ovo, nek glasa, brate


freehand freehand 00:48 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

vidi, free..

Tadić je mogao da bude opcija samo kao manje zlo u odnosu na radikale/naprednjake jer sećaju se neki dobro ko su i šta su oni zaista. Nema te veberizacije i evropeizacije u kojoj svo to zlo može zaista da nestane. To je samo skrajnuto radi osvajanja vlasti. A čuči u nekom mraku i samo čeka da bljesne.

Onog trenutka kad Tadić krene da duva u istu tikvu s takvima o njemu više nema šta da se priča.

I u neku ruku je dobro što se na ovako bedan način danas javno objavio.


Evo slike vučićevske Srbije u ovom informatoru stranačkom
Pa ko hoće da glasa za ovo, nek glasa, brate

Pa dobro, šta ja imam sa tim?
Ta opsesija Tadićem je dosta čudna jedna stvar. Eto, ja tebi tvog Tomu ne diram dok ti meni Tadića ne nabiješ na nos. Uzgred - gle čuda?! -ja ni njega ne pominjem.
Nego je to deo čudnog igrokaza u kome je uvek, kad ja pomenem Vulića u negativnom kontekstu i ovo što ti sada, odjednom, pričaš - iskakao Tadić.
Ali nevrmajnd, nek ostane tako. Uvek si u pravu, meni je to ok.
Čak i kad braniš DS! Jes da oću malo da se upišam odsmija, al dobro.
Sving majnder, ili kako već beše ona specijalna Vučkova reč za tu vrstu mudrosti.

Nego, ovo duvanje... Ne znam da li će Tadić da duva sa Vučićem u nekakvu tikvu, a ne znaš ni ti sem što se, eto, praviš da znaš.
Zato što čitaš režimske novine (preskačući prepodobnog SaRa).
Ali ja POUZDANO znam ko je do pre nekoliko dana duvao punim plućima u sve mu se uši crvenele! A duvao bi i ranije, nudio se za orkestar baš zdušno, nego ostade na klupi za rezerve do rekonstrukcije. Pa onda utrča, i kaži samo ako treba da nađem neke njegove izjave glede Vučića, očas ću.

E sad: jel možeš iz prve da pogodiš ko je duvač, ili treba pomoć?
Edit: obrati pažnju na zaglavlje tog biltena koji si okačio.
Jukie Jukie 09:54 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

Sad znamo zašto je dečak "uplašenim pogledom gledao Vučića kako ga odnosi u snežnu prazninu"
To je kao da dođe babaroga ili banjip lično (onaj kojim su te godinama plašili pred spavanje) da te uzme i odnese
larisa_bg larisa_bg 10:16 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

Dr M
a šta ako ti je izbor sveden na tadića, dinkića, dačića i vučića.


Više nije.

Imaš NOVU stranku.



ti i dalje insistiraš na onom nesretnom Živkoviću?
ma daj bre... ne zezaj, ozbiljan si čovek
ili nisi?
Dr M Dr M 10:41 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

larisa_bg
Dr M
a šta ako ti je izbor sveden na tadića, dinkića, dačića i vučića.


Više nije.

Imaš NOVU stranku.



ti i dalje insistiraš na onom nesretnom Živkoviću?
ma daj bre... ne zezaj, ozbiljan si čovek
ili nisi?


Ne insistiram, ukazujem na izbor.

Moj izbor je onaj ko se protivi Vučićevoj autokratiji a teži proevropskoj orijentaciji.

Zato što sam ozbiljan.
not2old2rock not2old2rock 12:12 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

Beli listici su glupost - do sada ni jednom sazivu Skupstine i ni jednoj Vladi nije bilo stalo do toga da li imaju legitimitet na osnovu izlaznosti. Vladali su svakako
U tome i jeste problem

[http://www.ilovezrenjanin.com/aktuelno/predsednik-opstine-secanj-presao-iz-ds-u-sns/

Sto rece disident79 "Bojkot izbora precrtavanjem listića je jasan politički stav." svakako ne narocito praktican, ali meni magarece usi nesto ne stoje lepo.

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:16 03.02.2014

Re: Slazem se, ali

Preterali su brate. Lukovic mi se smucio.

Mogu da ti samo da ti kažem da si prilično izdržljiv...tek sad
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:20 03.02.2014

Спиро, брате мој слепи...

Spiridon Spiridon 00:33 03.02.2014

Re: Спиро, брате мој слепи...

Predrag Brajovic
СПИРО, БРАТЕ МОЈ СЛЕПИ...


И рекао сам Горданцу да мора да постоји гробље оних који су гурали те превремене идеје -- превремене, јер њихово време још није било дошло, нису биле остварљиве. Али без њих, гурача који страдају у том свом препуштању идеји, оне касније не би биле могуће. Ово је некаква блесава, продуктивна дијалектика... Али која ради. Вековима. У тој дијалектици скептици и циници и изругивачи не учествују. Њихово је царство исправности -- да су били или јесу у праву.


Brajovicu kako ti lepo prozimas, kako osecas, kako znas da definises stvari ... tebi su trebale 3 recenice da kazes isto ono za sta je meni trebao ceo blog


st.jepan st.jepan 11:53 03.02.2014

Re: Спиро, брате мој слепи...


kako ti lepo prozimas...




Edit:
Ovaj za Batu, ne za P.B.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:17 03.02.2014

Re: Спиро, брате мој слепи...

У тој дијалектици скептици и циници и изругивачи не учествују. Њихово је царство исправности -- да су били или јесу у праву.

I samo tog carstva radi se pomenutim sportovima i bave.
angie01 angie01 18:31 03.02.2014

Re: Спиро, брате мој слепи...

Jelica Greganović
У тој дијалектици скептици и циници и изругивачи не учествују. Њихово је царство исправности -- да су били или јесу у праву.

I samo tog carstva radi se pomenutim sportovima i bave.


ne znam zasto bi se na ovaj nacin vredjalo bilo cije osnovno pravo izbora?

da li to znaci, da treba na isti nacin da se kvalifikuju i svi oni koji imaju neki drugi izbor, na koji opet imaju pravo?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:59 04.02.2014

Re: Спиро, брате мој слепи...

Ко је овде икога вређао, размисли?
Ја нисам.
Ово су све констатације.
angie01 angie01 00:31 03.02.2014

,

Черевићан Черевићан 01:47 03.02.2014

се питам . . .

кад Избори крену
чупаво ће бити
оћел' успет' Гласачима
правог утрефити
rade.radumilo rade.radumilo 09:37 03.02.2014

Birkao auto

Krajem maja prošle godine, ukrali mi auto. Naplatio osiguranje koliko sam naplatio, prepakovao kredite kod banaka i onda je usledio izbor:
- Koji auto kupiti.
- Kod koje banke uzeti kredit.
Mogao sam da sedim i da plačem do neba i vičem: It's an injustice... Umesto toga, izabrao sam i kola i banku.
Ja ću 16. marta izabrati i gradonačelnika i premijera, a vi?
Jukie Jukie 11:21 03.02.2014

Re: Birkao auto

rade.radumilo
Ja ću 16. marta izabrati i gradonačelnika i premijera, a vi?

Ako bude jake košave, ledene kiše, snega, blata do kolena, ako me strefe migrena ili grip, onda ležim u kući
Ako bude malo oblačno bez vetra ili vedro sa ćarlijanjem povetarca, onda idem u prirodu
larisa_bg larisa_bg 10:19 03.02.2014

novi momenti

Jebe se meni iskreno i za Djilasa i za Vucica ali mi sva logika koju imam (nemam je preterano ali dovoljno da svoje misljenje povremeno cenim) govori da je meni mentalno ili kako god hocete blizi Djilas nego Vucic. Jednostavno, imam vise prijatelja koji slice ovom prvom nego ovom drugom. Ok jednog smo eliminisali. Jel ima neko koje je manje zlo od Djilasa?


A je l' se sad nešto menja situacija kad je i Lepi izjavio da će na izbore? Možda ipak imaš više ortaka koji liče na Tadića nego na Đilasa? (I ako imaš, koji im je broj telefona? )
ecce-florian ecce-florian 10:48 03.02.2014

Spiro, 100% si u pravu

sem za pasata ( za iste pare moš da uzme VW transporter multivan, da preko nedelje vozi robu jer više stane a za vikend ženu , nejač i širu familiju)

al to nije važno

nego ajde neka konkretna akcija na blogetu da pomognemo ako ne zemlju a ono blogere.

a) 50% blogera ovde je iz dijasporu
b) ima po onom odgore cca 15 stranaka to je po 15 posmatrača po mestu u DKP
c) pitanje je gde će RIK odlučiti da će se moći glasati al, ajd nek bude 100 mesta

Ako se na vreme organizujemo to je 1500 posmatrača Spiro. Skromnih 10% je 150 blogera b92 iz zemlje odoše da kontrolišu po svetu ( + dnevnice)

Da ne kažem da treba požuriti s akciju oko ovih što su privremeno bez prebivalište napalju, al su izrazili želju, jer je Ministarstvo pravde i državne uprave pozvalo državljane Srbije koji žele da glasaju u inostranstvu 16. marta na otadžbinskim parlamentarnim izborima da svoje podatke do 22. februara 2014. lično dostave diplomatsko-konzularnim predstavništvima Srbije (DKP).

Posebno je pitanje kako da ja odem da glasam za Đilasa ako se ne otvori mesto. Moram da platim 200 funti za povratnu kartu do Kuala Lumpura. Zato da vidimo s RIK-om koliko je potrebno pa da glasamo kod počasnog konzula a da posmatrači dođu.

U sastav posmatrača ja predlažem gazdu kao čoveka od poverenja i zrelog pojedinca za PUPS, niccoloa kao pravno lice za DSS i AO kao još jedinog sekretara koji je ostao trenutno u zemlji za Radulovića(budući da ste Ana, ti i gorštak u dijaspori).Dolaskom tri sekretara imali bi i prostu većinu na vanrednoj skupštini buba van matice i mogle bi se doneti punopravne odluke

Do 15 da se slobodno popuni ostalim blogerima samo da se dogovore ko će u koju stranku da se ne duplira.

Jedino moraju da paze šta će da obuku jer ovde duvaaaa, okačili red flag



Eto to bi bilo moje mišljenje , ako je o tom blog

Valja samo požuriti jer su rokovi za otadžbinske izbore kratki i prekluzivni
hajkula1 hajkula1 11:36 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

ecce-florian


al to nije važno

nego ajde neka konkretna akcija na blogetu da pomognemo ako ne zemlju a ono blogere.

a) 50% blogera ovde je iz dijasporu
b) ima po onom odgore cca 15 stranaka to je po 15 posmatrača po mestu u DKP
c) pitanje je gde će RIK odlučiti da će se moći glasati al, ajd nek bude 100 mesta

Ako se na vreme organizujemo to je 1500 posmatrača Spiro. Skromnih 10% je 150 blogera b92 iz zemlje odoše da kontrolišu po svetu ( + dnevnice)




Izborna mesta u inostranstvu puno koštaju. Baš na B92 sam čitala analize.
niccolo niccolo 13:24 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

gorštak

E, stvarno, šta je s njim. I ko ti je ova crnka u kupaćem?
alselone alselone 13:48 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

E, stvarno, šta je s njim.

Da se i ja prikljucim pitanju, nestao je kao da je zapo za kredenac.
angie01 angie01 13:59 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

alselone
E, stvarno, šta je s njim.

Da se i ja prikljucim pitanju, nestao je kao da je zapo za kredenac.


evo, i ja:)
ecce-florian ecce-florian 15:03 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

duplikat komentara
ecce-florian ecce-florian 15:03 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

niccolo
gorštak

E, stvarno, šta je s njim. I ko ti je ova crnka u kupaćem?

alselone
E, stvarno, šta je s njim.

Da se i ja prikljucim pitanju, nestao je kao da je zapo za kredenac.

angie01
alselone
E, stvarno, šta je s njim.

Da se i ja prikljucim pitanju, nestao je kao da je zapo za kredenac.


evo, i ja:)



U bre al ste navrli

ajd redom

@niccolo

Gorštak je dobro i lepo piše gore da je u dijaspori, što bi Spira reko', našo čovek izlaz, mislim da je Nikola Tesla zadnji put bio.

I crnka je dobro. Ne zna ruski pa ide da pliva. jbg. Zato je vredelo učiti jezike.

Nego ne zavlači. Ako nećeš DSS, tamo ima dosta pravnih lica, uzmi onda ovu najnoviju stranku, ono imaš lične konatkte sa savetnikom ako bude zatrebalo misim ,ako se još neko javi u posmatrače za ovo izborno mesto. Neću ovde okačiti sliku iz predostrožnosti već ko novi komentar, da se baš ne briše u celosti koment da moram ponovo da kucam. Jedino ako mekena nije počo da radi za novog poslodavca, ovo sa labelom me direktno asocira na snažnu mušku mišicu koja izvire iz siledžike a a koju se nemilosrdno zabija igla sa spasonosnom vakcinom.

Sve u svemu preuzmi malo, tu si na leglu RIK-a ajde malo inicijative, što bi Spira reko



@als

jeste i ja sam mu s pravom ukazivao, ali...

@angie
vidi ovo ako niccolo ne bude za DSS da ti preuzmeš. Dobro znam platforma i ostalo , ali lepo ti Spira predlaže da se prihvati racionalno a ne ono emoucije i ostalo. A drugo imaš poznavanje okruženja na glasačkom mestu
ecce-florian ecce-florian 15:05 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

samo za niccola

legenda



ps

kucam ovo kao poseban komentar da ako je za brisanje ne moram da kucam ponovo i onaj gornji. Naime već sam ga poslao ali se izgleda zagubio u mračnim odajama interneta a tačno je da nisam proverio da li je čučno na blog jerbo sam žurio.

Nadam se da nije najgore, moderacija
niccolo niccolo 15:14 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

Gorštak je dobro i lepo piše gore da je u dijaspori, što bi Spira reko', našo čovek izlaz, mislim da je Nikola Tesla zadnji put bio.



Pa ko će da nam donosi buriće piva iz Češke?


ono imaš lične konatkte sa savetnikom ako bude zatrebalo misim

E, ali savetnik se nešto ućutao, možda ipak ostaje sa ovim drugim, m?
cassiopeia cassiopeia 15:27 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

Naime već sam ga poslao ali se izgleda zagubio u mračnim odajama interneta a tačno je da nisam proverio da li je čučno na blog jerbo sam žurio.

Nadam se da nije najgore, moderacija



Moderacija, nego ko

Svojim očima sam videla komentar pre nego što je ispario.
ecce-florian ecce-florian 15:49 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

cassiopeia
Naime već sam ga poslao ali se izgleda zagubio u mračnim odajama interneta a tačno je da nisam proverio da li je čučno na blog jerbo sam žurio.

Nadam se da nije najgore, moderacija



Moderacija, nego ko

Svojim očima sam videla komentar pre nego što je ispario.


to casss

pa nećeš valjda verovati svojim očima.

Paz kad me kod Spire poodavno tera maler sa brisanjem mojih standardno glupih komentara. Nači ne menjam level nigde a ođe nestaju, A još sam i objasnio da jeste odnosno nije spam budući da sam ga i kod Bo okačiojo, al mi žao da ga brišem tamo a ovde mi je nekako u temi.Pa ti vidi.



*

Jes vido domatjine, neka sila me briše u tvom osustvu


Spiridon Spiridon 15:58 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

Paz kad me kod Spire poodavno tera maler sa brisanjem mojih standardno glupih komentara.


mojne tako cvetko, zna se ko je ovde dezurni za zakucavanje najvecih gluposti
ecce-florian ecce-florian 16:37 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

Spiridon
Paz kad me kod Spire poodavno tera maler sa brisanjem mojih standardno glupih komentara.


mojne tako cvetko, zna se ko je ovde dezurni za zakucavanje najvecih gluposti


Nisi u toku, u maticu ima razni nivoi na kojim se ne ostvaruje usaglašenost šta jeste najveća glupost i šta i ko treba da je kao takvu odstrani- banuje -eleminiše..

Evo da probamo jedan mali experiment in vivo, kod mene je 21 h 05 a ovo je trenutno važeće stanje na wikipedii glede kriptonca



Da vidimo dokle će

Jukie Jukie 18:50 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

Za sad je ostalo ono za majku, skakanje, hotdog, a za one političke stvari ne znam da li su prave ili izmišljene, to sve izgleda nadrealno
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:04 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

ecce-florian

Evo da probamo jedan mali experiment in vivo, kod mene je 21 h 05 a ovo je trenutno važeće stanje na wikipedii glede kriptonca



Da vidimo dokle će





Vec je ispravljeno. Ali ovo im se potkralo

Early life

Vučić was born on 5 March 1970,in Belgrade,Socialist Federal Republic of Yugoslavia, to parents Anđelko Vučić-L and Angelina Vučić-L (née Milovanov). His father was an economist, and his mother was a weird growth Kryptoninas find under benches. Aleksandar grew up in the Blok 45 neighbourhood of New Belgrade together with his younger brother Anđelko-L.[2]


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:18 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

Anonimni Pojedinac



Vec je ispravljeno. Ali ovo im se potkralo

Early life

Vučić was born on 5 March 1970,in Belgrade,Socialist Federal Republic of Yugoslavia, to parents Anđelko Vučić-L and Angelina Vučić-L (née Milovanov). His father was an economist, and his mother was a weird growth Kryptoninas find under benches. Aleksandar grew up in the Blok 45 neighbourhood of New Belgrade together with his younger brother Anđelko-L.[2]




Vec je obrisano.

Znaci, citamo blog, pazimo na casu. Bravo za revnost

E pa narode, ako vam ovo nije prilika i mesto da se vas glas cuje, ne znam sta je.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:42 03.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

Ali, kriptonska verzija i dalje postoji.

Nego, gledam nesto, je l' on stvarno sajentolog ili se i to potkralo?
ecce-florian ecce-florian 04:16 04.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

Opasna ova Marina Perazić.

Ne znam šta da okačim Ritam tvog kompjutera ili Ja sam lažljiva.

Doduše ima i i ona Oženi me al to me podseća Spiro na način na koji su OŽENI ME i maneken i ostali prethodnici ovog koji je bio bogat kada je ušao u politiku i za koga po tebi treba da glasam sjebali odnosno uzurpirali ono za šta se nisu samo oni borili jel'da. Bilo je tu i još nekog drugog sveta.

Juče bilo 17 godina



Beograd 3. februar 1997. -6C. Policija vodenim topovima rasteruje demonstrante.


Jbg Spiro,poverenje je mnogo teže povratiti nego seći,pardon steći





zagubio sunčane naočari i ubi se tražeći one RB round vintage što si svojevremeno reklamirao. Zamis' kad kinezi prave jedno 50 modela lažnjaka RB ali ne prave taj model ( normalno da mi ne pada na pamet da dam lovu za "original". Pisaću trgovinskom atašeu protesnu notu

ecce-florian ecce-florian 08:25 04.02.2014

Re: Spiro, 100% si u pravu

dupli koment brisan

ps

ustvari, ajd da ne bude prazan. Lepo i univerzalno korisno




Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:22 03.02.2014

Slazem se

Potpuno se slazem i ne znam jos za koga cu da glasam (i da li cu), ali beli listic kao koncept mi nije jasan.
A i non-stop kenjaza po svemu i svima bez razlike takodje.

Jedna je stvar biti razocaran i ne zeleti glasati ili biti neodlucan, a sasvim druga aktivno agitovati za pokret belih listica pod nekakvim urnebesnim izgovorom da ce (ako uspe) to poslati poruku svim politickim strankama da nemaju legitimitet, i onda ocekivati da ce u sledecoj iteraciji, koju cemo morati iznova da platimo, spontano da izniknu ili se trasformisu postojeci politicari u nekakve nove i bolje ljude koji ce pametnije da vode zemlju. Meni je to ubedljivo najludja od svih ideja koja se do sada pojavila na politickoj sceni Srbije.

Da ne govorim o mogucnostima manipulacije koje su beskrajne. Recimo, sasvim je moguce da je neko izracunao da bi mu se vise isplatilo da deaktivira 100 hiljada prodemokratskih glasaca nego da proba da preobrati 50 hiljada na svoju vodenicu, sto bi matematicki postiglo isti efekat (ako se koncentrisemo samo na vodece dve stranke). I onda izasao sa tom maskom belih listica u cilju sirenja apatije. Ali dobro, manipulacija je moguca i inace, samo je meni ovaj vid nekako jos i gori.

I hiljadu jos nekih drugih problema ja vidim sa belim listicima, ali opet svako ima pravo sa svojim glasom da radi sta hoce, i to je na kraju legitimna opcija, kao i sve druge.
trener92 trener92 23:47 03.02.2014

Dao si mu ga malo po oštrini, a?!


Nekakva ofucala fraza u vidu yebene poenta bi bila da niko ali apsolutno niko, nece brinuti o buducnosti zemlje u kojoj zivis ako tebe prvog boli patka ("riba" kada su zene u pitanju).


Dobra ti poenta!

Da sam u zivotu ima stav o tome da nista ne valja, ja bih se vec roknuo. IZLAZ UVEK POSTOJI!

Da sam u zivotu ima stav o tome da nista ne valja, ja bih se vec roknuo. IZLAZ UVEK POSTOJI!Da sam u zivotu ima stav o tome da nista ne valja, ja bih se vec roknuo. IZLAZ UVEK POSTOJI!Da sam u zivotu ima stav o tome da nista ne valja, ja bih se vec roknuo. IZLAZ UVEK POSTOJI!Da sam u zivotu ima stav o tome da nista ne valja, ja bih se vec roknuo. IZLAZ UVEK POSTOJI!


Da, samo To se ne uči. Ili imaš u sebi ili nemaš!

trener92 trener92 22:14 04.02.2014

Fu!

Pazi neeeviiiiđeeeni si špiclov! Baciš kosku i ne javljaš se.
HU!



E neka ti ovo visi na zidu za kaznu!

trener92 trener92 22:18 04.02.2014

Re: Fu!

Ali ti si moj drug, u zato ti ostavljam 0vo:)))

Spiridon Spiridon 09:21 05.02.2014

Re: Fu!

Ali ti si moj drug, u zato ti ostavljam 0vo:)))


brateee nemam sta da kazem sto vec nisam rekao u gorenavedenom tekstu ali zato kad osetim dobar rif ...

evo tebi bato moj dokumentarac da se ukenjas


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana