Budućnost| Društvo| Politika| Život

Nećemo Da Pobedi Narodna Muzika

Colin_bgd RSS / 03.02.2014. u 14:20

Eh da, evo novih izbora. Sakri vino i zito i sve sto je zivo...

Elem, pobednik se vec zna, a ko ce biti drugi, treci, cetvrti... je pitanje. Nove koske za glodanje su vec bacene narodu u vidu Arapa, Radulovica, ostavki, povratka otpisanih, i ostalih tabloidnih, sizofrenih laznih tema o kojima ce se raspravljati ovih dana, dok ce se u isto vreme, podsvesno, narodni mozak muciti oko toga da li ce na ovim izborima biti za koga da se glasa, kakve su Vuciceve stvarne namere, da li se isplati nadati se i ovaj put da ce nesto da krene na bolje, ili ce se cela prica oko izbora svesti na svesni i kontrolisani rizik oko preraspodele vlasti zbog medjupersonalnih razmirica...

Izbori nece promeniti nista, kakav god rezultat tih izbora bio, i kakva god reorganizacija vlasti i opozicije bude prouzrokovana tim rezultatima. Razmisljanje o bilo kakvoj taktici je apsolutno bespotrebno, ja bih rekao cak i kontraproduktivno. Ono sto je neophodno je razmisljati o sebi i o svom okruzenju. Treba prvo sebi postaviti deset pitanja o tome zasto smo kao drustvo i kao pojedinci mentalno anestezirani i potpuno nespremni za bilo kakav misaoni izlet izvan okvira koji nam orkestrirano serviraju vlast i opozicija, tabloidi i internet portali, medijske kuce i medijski servisi, i na stotine "igraca iz senke" ciji se bankovni konto uvecava direktnom kradjom zalogaja hleba iz usta gladnog naroda. Sve ovo, da ne bude zabune, nije nista novo. Srbija funkcionise po principu dogovornih interesnih sfera od samog pocetka nastanka njene moderne drzave pre dvesta i kusur godina, i ne menja se bez obzira na sve drzavne tvorevine, ideologije, i svetske situacije koje su je okruzivale. Da ne bude zabune, ja volim svoj narod, ja zaista mislim da smo mi divni ljudi, niti gori niti bolji od bilo koje druge skupine na kugli zemaljskoj, ali takodje mislim da smo apsolutno nesposobni da se dogovorimo sa bilo kim, oko bilo cega, a najmanje sami sa sobom o tome sta ne bi trebalo da radimo sami sebi.

Zato su ovi izbori u smislu primetne promene drustvenog i drzavnog okruzenja i klime apsolutno nebitni i nevazni. Hocu da kazem sve smo vec videli, culi, probali, uradili, izanalizirali, proracunavali, i na kraju... jedno veliko nista. Nista zato sto ne shvatamo da smo svi mi u stvari Vucic, Dacic, Nikolic, Tadic, Miskovic, Jovanovic... Svi mi smo i licno i kolektivno jedan veliki mediokritet, ogrezli u strah i paralizu, bez ikakve sanse za bilo kakvu smislenu akciju. Cela nacija je klinicki depresivna, i uporno odbija da legne na kauc, da se isprica i makar malo olaksa sebi dusu. Jer, to je tesko, a lako je..., ziveti i umreti, pile moje... Tesko je stati za govornicu, pred ljude, pred kamere i mikrofone i izgovoriti "Ja sam Srbin, i ja sam alkoholicar." To nije uradio ni Radulovic ovom svojom ostavkom, i svojim famoznim obrazlozenjem. Sve sto je on uradio je samo na jedan nesumnjivo inteligentan nacin rekao da on ipak "nije odavde", i samo je mirno napustio seansu.

Ali, sta da uradimo, pitacete s pravom? Ko je ovaj isfeljeni Colin_bgd da nam soli pamet o tome sta i kako treba ili ne treba, a pri tom ni ne daje nikakav konkretan predlog? Ali upravo o tome se i radi. Nema lakih resenja, nema promena preko noci, nema "pojavice se neko bolji". Niko bolji se nece pojaviti jer smo mi takvi kakvi jesmo, i nasi politicari su samo refleksija naroda, nimalo bolji, nimalo gori. Doduse, za nepristajanje na Srbiju u ovakvom stanju postoji jedan lak izlaz: ne ostajte ovde. To je, mozda, resenje za pojedinca, ali nije resenje za Srbiju, zato i ne predlazem to ovog puta.

Medjutim, ono sto hocu da predlozim je jedno moje misljenje kako izbore generalno (is)koristiti. Sustinskih promena nece biti, ali ipak postoji jedna moguca promena, a to je promena konkretnih ljudi na vlasti. Srbija, po mom misljenju, bi na svakim izborima trebala da promeni vlast. To bi u narednih 20 godina trebao da bude konstantan ishod izbora u Srbiji. Ovog puta se to najverovatnije nece desiti ukoliko pogledamo procente istrazivanja javnosti, ali uporna promena vlasti na svakim izborima je jedini nacin kojim cemo mozda, jednom (ako ikad) promeniti sebe, a samim tim i svoju politicku elitu. Na svakim izborima uvek menjati vlast. Sta god mislili o "naprednjacima", Vucicu, Nikolicu, njihovoj politickoj proslosti, mislim da se ne mogu osporiti pozitivne posledice promene vlasti na prethodnim izborima. Poraz Tadica i DS je delovao na naciju blagotvornije nego tone bensedina. Redovno provetravanje je uslov zdravlja. Isto bi trebalo uraditi i sada. Promeniti vlast. Neka pobedi bilo ko (osim Kostunice, naravno), Dacic, Jovanovic, Djilas, Krkobabic, Dinkic, Tadic, Radulovic, Ljajic, Canak, Zika, Pera, Laza, potpuno je svejedno. Vlast u Srbiji treba na svakim izborima smenjivati. Takvo iniciranje evolutivnog procesa (revolucionarne metode da ipak malo ostavimo da se odmore) je jedini put koji je Srbiji ostao. Uvek, konstantno i uporno na izborima menjati: menjati, menjati, i samo menjati...

Medjutim, to ce se tesko desiti. Spremni smo na iskorak samo kada stanje postane potpuno neizdrzivo, nikako i nikad pre nego sto voda pocne da nam ulazi u usi. Ali zasto uvek cekati poslednji trenutak? Glasajmo vec sad da smenimo vlast. Pa na sledecim izborima za dve godine opet zamenimo vlast, pa opet, pa opet, pa opet, i opet. To je jedini nacin da se politickoj eliti ubrza mutacioni ciklus, i iznudi neophodna hromozomska promena...

Kad za mesec i po dana budete isli na glasacka mesta, ovaj put se samo treba voditi azbucnim principom: A-B-V (Anyone But Vucic)...

 



Komentari (37)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 15:27 03.02.2014

1.



A sada PS. pošto sam se ustoličio na prvom mestu...


od samog pocetka nastanka njene moderne drzave pre dvesta i kusur godina


Najpre, poznavanje istorije ti nije jača strana. Moderna srpska država postoji manje od stopedeset godina.

Hocu da kazem sve smo vec videli, culi, probali, uradili, izanalizirali, proracunavali, i na kraju... jedno veliko nista


Nismo probali da radimo pedeset sati nedeljno jedno deset godina bez prestanka.
Da vidiš kako bi to lepo pomoglo.

A za celokupan tekst - preporuka.
Provetravanje pomaže, slažem se.

PPS.

Šta fali narodnoj muzici?
I zašto ona ne bi pobedila?


uros_vozdovac uros_vozdovac 15:40 03.02.2014

Re: 1.

blogovatelj


Najpre, poznavanje istorije ti nije jača strana. Moderna srpska država postoji manje od stopedeset godina.




Okud ti taj podatak, moderna srpska država još ne postoji, a pitanje hoće li ikad...
blogovatelj blogovatelj 15:44 03.02.2014

Re: 1.

Okud ti taj podatak, moderna srpska država još ne postoji, a pitanje hoće li ikad...


Razlog nerazumevanja vidim u tome da ti i ja različito shvatamo značenje reči moderno.
Ja ne mislim da je Aleksandar Karađorđević na primer morao da sluša Bitlse da bi bio moderan.
Uostalom, naš predsednik voli Stonse, a i to je nešto. Tako bar Maksa kaže, a ja mu verujem.
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:46 03.02.2014

Re: 1.

blogovatelj
Okud ti taj podatak, moderna srpska država još ne postoji, a pitanje hoće li ikad...


Razlog nerazumevanja vidim u tome da ti i ja različito shvatamo značenje reči moderno.
Ja ne mislim da je Aleksandar Karađorđević na primer morao da sluša Bitlse da bi bio moderan.
Uostalom, naš predsednik voli Stonse, a i to je nešto. Tako bar Maksa kaže, a ja mu verujem.



E pa ako predsednik voli Stonse onda da ne pobedi narodna muzika da ne kvarimo.
Colin_bgd Colin_bgd 15:47 03.02.2014

Re: 1.

Šta fali narodnoj muzici?
I zašto ona ne bi pobedila?

Ne fali joj nista... Naslove ne treba uvek shvatati bukvalno...
cikaron cikaron 15:48 03.02.2014

Re: 1.

Gde u celu pricu upada LDP odnosno gosn. Šiler Jovanović i njegova verna pratilja Jelena 40.000 Karleuša?


Ovo pitam kao "beli listić"...... zanima me....šta da radim.

P.s.
I lokalni ljubimac Radulović, bivši vučićev i dačićev pulen, čovek čije je postove zabranjeno komentarisati?
Colin_bgd Colin_bgd 15:51 03.02.2014

Re: 1.

cikaron
Gde u celu pricu upada LDP odnosno gosn. Šiler Jovanović i njegova verna pratilja Jelena 40.000 Karleuša?


Ovo pitam kao "beli listić"...... zanima me....šta da radim.

Upada u pricu pod "bilo ko"... kao i svi drugi, ostali koje nisi poimenice pomenio...
cikaron cikaron 15:52 03.02.2014

Re: 1.

Colin_bgd
cikaron
Gde u celu pricu upada LDP odnosno gosn. Šiler Jovanović i njegova verna pratilja Jelena 40.000 Karleuša?


Ovo pitam kao "beli listić"...... zanima me....šta da radim.

Upada u pricu pod "bilo ko"... kao i svi drugi, ostali koje nisi poimenice pomenio...

Pošteno...Dakle sitne šićardžije i grebatori....paraziti...


Nego poneše me "narodnjaci"......Kraleuše, Ceca, Bekuta....
G.Cross G.Cross 15:54 03.02.2014

Re: 1.

Šta fali narodnoj muzici?
I zašto ona ne bi pobedila?


Ne fali joj nista



Fali, Fali...

Po mom misljenju muzika je svemu kriva.

Odlomak iz neceg sto pisah pre par meseci..

još uvek hodajući osetih veoma, veoma stvarno da sam pre nekih dvadeset pet godina na nekom ćošku skrenuo desno umesto levo ( ili obratno) i obreo se u paralelnom pogrešnom Univerzumu sa pogrešnom Muzikom. I zbog te pogrešne muzike u ovom pogrešnom Univerzumu mnogo drugog je pogrešno.

Pokušah da pogledom prodrem do onog Univerzuma kojeg sam glupom greskom napustio.

I videh :

Videh Moj Beograd
Videh Sebe: Potpuno isti
Sa istim borama
Istim ožiljcima
Istom divnom ženom i
Istom divnom decom
Jedino što je različito je da tamo nemam na dnu stomaka ovaj stalni grozni Osecaj Gađenja;



loader loader 22:14 03.02.2014

Re: 1.

još uvek hodajući osetih veoma, veoma stvarno da sam pre nekih dvadeset pet godina na nekom ćošku skrenuo desno umesto levo ( ili obratno) i obreo se u paralelnom pogrešnom Univerzumu sa pogrešnom Muzikom. I zbog te pogrešne muzike u ovom pogrešnom Univerzumu mnogo drugog je pogrešno.

Pokušah da pogledom prodrem do onog Univerzuma kojeg sam glupom greskom napustio.

I videh :

Videh Moj Beograd
Videh Sebe: Potpuno isti
Sa istim borama
Istim ožiljcima
Istom divnom ženom i
Istom divnom decom
Jedino što je različito je da tamo nemam na dnu stomaka ovaj stalni grozni Osecaj Gađenja;


Mislim, pišite i dalje, gosn Cross
gavrilo gavrilo 18:49 06.02.2014

Re: 1.

Naslov ti je bezveze.
Ovi izbori su veoma bitni.
Rezultati ovih izbora izmedju ostalog donece mnoge sudske presude, ili nece, gradjani na izborima odlucivace o tome.
Ovo nisu izbori koji ce doneti 13tu platu i 15tu penziju.
Ovi izbori mogu povratiti izgubljeno poverenje gradjana u svaki vid politike i u politicare u Srbiji.
Ovi izbori mogu dosta toga da promene u Srbiji.
Izadjite i glasajte, ne dozvolite da vas ubede u trivijalnost ovih izbora oni kojima ovi izbori nikako ne odgovaraju.
Colin_bgd Colin_bgd 10:36 07.02.2014

Re: 1.

Naslov ti je bezveze.

Slazem se...
Ovi izbori su veoma bitni.

Nisam rekao da su izbori nebitni, vec da nece sustinski uticati na stanje u zemlji...
Ovi izbori mogu povratiti izgubljeno poverenje gradjana u svaki vid politike i u politicare u Srbiji.
Ovi izbori mogu dosta toga da promene u Srbiji.

Ovo uvek mislimo pred svake izbore, ali na kraju se od silnih ocekivanja za "promene na bolje" ne desi mnogo toga. Srecni smo ako stanje ne ode na gore...
Izadjite i glasajte, ne dozvolite da vas ubede u trivijalnost ovih izbora oni kojima ovi izbori nikako ne odgovaraju.

Nisam ni predlagao nikakav bojkot ili bele listice, niti bilo sta slicno. Lepo pise, izadjite, glasajte, i glasajte da promenite vlast, i na svakim izborima u Srbiji menjati vlast, jer ce se jedino tako odnos same vlasti prema svojoj "vlasnosti" promeniti...

Jel sad malo jasnije?
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 15:58 03.02.2014

Iskljucivost Kostunice...

Je li on stvarno toliko neinformisan da svaki tekst o njemu se završava, samo da ne pobedi, ili ima najveće pljačkaše kod njega u partiji?

Znam ono sa mlekom i jogurtom ali, svi misle jedno o njemu.

Ni jedan od ponuđenih odgovora? Neka partija manjine?
cikaron cikaron 16:06 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

ulicno_pojacanje
Je li on stvarno toliko neinformisan da svaki tekst o njemu se završava, samo da ne pobedi, ili ima najveće pljačkaše kod njega u partiji?

Znam ono sa mlekom i jogurtom ali, svi misle jedno o njemu.

Ni jedan od ponuđenih odgovora? Neka partija manjine?


Meni je taj Koštunica najveća misterija...za Čedu znamo da je šurovao sa likovima iz šilerove, dačić i SPS su nastavak slobinog SPS-a, Vuk politička ameba....

Ali taj Kopštunica....Govorimo da je neobavešten, mačkar, uspavan, trut..... a sa druge strane (po potrebi) postaje glavni mozak kriminala, ubica Z-Đ. kreator lioših privatizacija..... Tu se nešto debelo ne slaže....


sa drugwe strane, kao osoba koja je samo jednom njemu dala glas (24,09,2000.) ne mogu a da ne primetim da je za vreme njegove vlasti standard bio najviši, da su zaduženost bila smanjena, nezaposlenost najniža, uvećane devizne rezerve, najveće investicije, povoljniji krediti, slobodniji mediji...........a samo jedna velika privatizacija (telenor).



Nešto se tu ne uklapa... kako je moguće da uspavani, neobavešteni trut sve to postigne?
Colin_bgd Colin_bgd 16:39 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

cikaron
ulicno_pojacanje
Je li on stvarno toliko neinformisan da svaki tekst o njemu se završava, samo da ne pobedi, ili ima najveće pljačkaše kod njega u partiji?

Znam ono sa mlekom i jogurtom ali, svi misle jedno o njemu.

Ni jedan od ponuđenih odgovora? Neka partija manjine?


Meni je taj Koštunica najveća misterija...za Čedu znamo da je šurovao sa likovima iz šilerove, dačić i SPS su nastavak slobinog SPS-a, Vuk politička ameba....

Ali taj Kopštunica....Govorimo da je neobavešten, mačkar, uspavan, trut..... a sa druge strane (po potrebi) postaje glavni mozak kriminala, ubica Z-Đ. kreator lioših privatizacija..... Tu se nešto debelo ne slaže....


sa drugwe strane, kao osoba koja je samo jednom njemu dala glas (24,09,2000.) ne mogu a da ne primetim da je za vreme njegove vlasti standard bio najviši, da su zaduženost bila smanjena, nezaposlenost najniža, uvećane devizne rezerve, najveće investicije, povoljniji krediti, slobodniji mediji...........a samo jedna velika privatizacija (telenor).



Nešto se tu ne uklapa... kako je moguće da uspavani, neobavešteni trut sve to postigne?

Ne slaze ti se i ne uklapa, jer ne poredis iste vec razlicite stvari...
cikaron cikaron 16:49 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

Colin_bgd
cikaron
ulicno_pojacanje
Je li on stvarno toliko neinformisan da svaki tekst o njemu se završava, samo da ne pobedi, ili ima najveće pljačkaše kod njega u partiji?

Znam ono sa mlekom i jogurtom ali, svi misle jedno o njemu.

Ni jedan od ponuđenih odgovora? Neka partija manjine?


Meni je taj Koštunica najveća misterija...za Čedu znamo da je šurovao sa likovima iz šilerove, dačić i SPS su nastavak slobinog SPS-a, Vuk politička ameba....

Ali taj Kopštunica....Govorimo da je neobavešten, mačkar, uspavan, trut..... a sa druge strane (po potrebi) postaje glavni mozak kriminala, ubica Z-Đ. kreator lioših privatizacija..... Tu se nešto debelo ne slaže....


sa drugwe strane, kao osoba koja je samo jednom njemu dala glas (24,09,2000.) ne mogu a da ne primetim da je za vreme njegove vlasti standard bio najviši, da su zaduženost bila smanjena, nezaposlenost najniža, uvećane devizne rezerve, najveće investicije, povoljniji krediti, slobodniji mediji...........a samo jedna velika privatizacija (telenor).



Nešto se tu ne uklapa... kako je moguće da uspavani, neobavešteni trut sve to postigne?

Ne slaze ti se i ne uklapa, jer ne poredis iste vec razlicite stvari...


I to je moguce... ali se trudim da poredim ono sto je valjda najbitnije kada su izbori u pitanje - klvalitet zivota za obicnog coveka.... a i kako je moguce da uspavani, neobavesteni mackar u isto vreme bude i mozak najgore kriminalne organiyacije koja hara drzavom?
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:53 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

za vreme njegove vlasti standard bio najviši,

Prenaduvan standard koji ,kad je pukao ,oduvao nas je sve. Ljudi su se u to vreme prezadužili. Zaboravljaš da je to bilo komforno vreme kada su uglavnom svi uzimali povoljne kredite na nerealni odnos evro - dinar. Iako su neke određene informacije govorile,još dvehiljadesedme, da je realna vrednost dinara ovo danas.Ćutalo se. Koštunicina zasluga za tadašnji standard je otprilike; ravna nuli. To je bilo vreme kada se živelo u nekom zaletu i ljudi su se opustili. A svi potezi povučeni tada ;guranje problema pod tepih i okretanje glave nam se obilo u narednom periodu. Čitav taj sistem se zasnivao na ćutanju i uzimanju kinte,a kada i kako će se to vratiti - apsolutno je nebitno.

Samo jedna velika privatizacija? Sartid? Azotara u NS ,koja je danas deponija, sve mlekare prodate Salfordu.../ to je bilo vreme krupljanja kapitala i to za male pare.
Colin_bgd Colin_bgd 16:57 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

stefan.hauzer
za vreme njegove vlasti standard bio najviši,

Prenaduvan standard koji ,kad je pukao ,oduvao nas je sve. Ljudi su se u to vreme prezadužili. Zaboravljaš da je to bilo konforna vreme kada su uglavnom svi uzimali povoljne kredite na nerealni odnos evro - dinar. Iako su neke određene informacije govorile,još dvehiljadesedme, da je realna vrednost dinara ovo danas.Ćutalo se. Koštunicina zasluga za tadašnji standard je otprilike; ravna nuli. To je bilo vreme kada se živelo u nekom zaletu i ljudi su se opustili. A svi potezi povučeni tada ;guranje problema pod tepih i okretanje glave nam se obilo u narednom periodu. Čitav taj sistem se zasnivao na ćutanju i uzimanju kinte,a kada i kako će se to vratiti - apsolutno je nebitno.

Samo jedna velika privatizacija? Sartid? Azotara u NS ,koja je danas deponija, sve mlekare prodate Salfordu.../ to je bilo vreme krupljanja kapitala i to za male pare.

Da se nadovezem na ovo... U vreme kada je Kostunica bio na vlasti u Srbiji cena novca na svetskom trzistu je bila veoma niska... Posle su pare poskupele, ne samo u Srbiji...
blogovatelj blogovatelj 17:01 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

Zaboravljaš da je to bilo komforno vreme kada su uglavnom svi uzimali povoljne kredite na nerealni odnos evro - dinar.


Ako neku valutu možeš slobodno da kupiš i prodaš na tržištu po određenoj ceni, taj odnos onda nije nerealan.
Krediti su možda bili povoljni, ali ako se puno zadužuješ uvek moraš da vodiš računa šta da radiš ako izgubiš primanja i ne budeš mogao da vraćaš kredit.
Ljudi su uglavnom računali da će to biti kao kod Tita i Slobodana, da će inflacija pojesti kredit i te fore. To se nije desilo i nastali su problemi.
cikaron cikaron 17:06 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

stefan.hauzer
za vreme njegove vlasti standard bio najviši,

Prenaduvan standard koji ,kad je pukao ,oduvao nas je sve. Ljudi su se u to vreme prezadužili. Zaboravljaš da je to bilo komforno vreme kada su uglavnom svi uzimali povoljne kredite na nerealni odnos evro - dinar. Iako su neke određene informacije govorile,još dvehiljadesedme, da je realna vrednost dinara ovo danas.Ćutalo se. Koštunicina zasluga za tadašnji standard je otprilike; ravna nuli. To je bilo vreme kada se živelo u nekom zaletu i ljudi su se opustili. A svi potezi povučeni tada ;guranje problema pod tepih i okretanje glave nam se obilo u narednom periodu. Čitav taj sistem se zasnivao na ćutanju i uzimanju kinte,a kada i kako će se to vratiti - apsolutno je nebitno.

Samo jedna velika privatizacija? Sartid? Azotara u NS ,koja je danas deponija, sve mlekare prodate Salfordu.../ to je bilo vreme krupljanja kapitala i to za male pare.


Nemam pojma, nisam ekonomista ali znam da sam tada najbolje ziveo jos od vremena Ante Markovica....
A tesko da me iko moze ubediti da vlast sa tim nista nije imala....
Prenaduvan dinar........ odnos ponude i potraznje
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:09 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

taj odnos onda nije nerealan.

RSD je čudna valuta. Bio je precenjen.
To je ono vreme,kada je Tadić rekao da je svetska finansijka kriza naša šansa,a valuta mu devalvirala u roku od mesec dana.
blogovatelj blogovatelj 17:14 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

RSD je čudna valuta. Bio je precenjen.


Ja ti kažem da nije bio precenjen, čim si mogao da kupiš evro po nekoj ceni i isti taj evro prodaš po nekoj ceni. To je onda tržište, nekome se isplati da kupuje neke valute, nekome se isplati da ih prodaje i pare se vrte.
Kad je nekim ljudima koji imaju puno para dinar "netrebao više" onda je njegova vrednost pala, tj. vrednost ostalih valuta je otišla u vis.
Sve isto ko na pijaci. Dok imaš svež kupus kupuju ga, kad ostanu sasušene glavice, onaj ko prodaje obara cenu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:15 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

A tesko da me iko moze ubediti da vlast sa tim nista nije imala

Pazi
,2003,
se dogodio najviši broj privatizacija,
ljudi iz dobrih firmi su dobili solidnu lovu ; poseban primer Apatinske pivare, živelo se. Koštunica i DSS nisu imali veze sa tim. To apsolutno nije bio njihov smer interesovanja. Pa njihov ekonomski program je vodio/vodi Nenad Popović,koji se u to vreme bavio Kosovom i Metohijom. Mislim toliko o DSS-u i ekonomiji.

Plus,napravio sam previd. Sartid je prodat u vreme između 2003-04,baš između mandata Koštunice kao predsednika države i vlade.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:19 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

Ja ti kažem da nije bio precenjen

Dobro , a ako kažem da nije imao utemeljenje u njegovoj jačini osim potražnje,hoćeš li onda razumeti šta hoću da kažem?:)
blogovatelj blogovatelj 17:24 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

a ako kažem da nije imao utemeljenje u njegovoj jačini osim potražnje


U tome i jeste jačina svakog novca i svake robe, pa i dinara. Kad je bilo koja valuta potrebna nekome, ma kakav razlog bio, cena joj raste. I obrnuto.
Isto važi i za kupus.
To što je kasnije dinar pao, to znači da mu je potražnja pala.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:27 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

Da sam Radulović,sad bih te banovao i zatvorio bih ovaj blog za dalje komentarisanje. Ali ja nemam moć. Život je baš bedak .


blogovatelj blogovatelj 17:50 03.02.2014

Re: Iskljucivost Kostunice...

Da sam Radulović,sad bih te banovao i zatvorio bih ovaj blog za dalje komentarisanje. Ali ja nemam moć. Život je baš bedak .




Jelica Greganović Jelica Greganović 17:24 03.02.2014

Što se mene

tiče, demokratija je kao higijena, gaće moraju da se redovno menjaju makar bile i crne.
blogovatelj blogovatelj 17:25 03.02.2014

Re: Što se mene

tiče, demokratija je kao higijena, gaće moraju da se redovno menjaju makar bile i crne


Tako je. Redovno zapiranje doprinosi higijjeni.
Colin_bgd Colin_bgd 19:07 03.02.2014

Re: Što se mene

Jelica Greganović
tiče, demokratija je kao higijena, gaće moraju da se redovno menjaju makar bile i crne.

Tacno. Pogotovo sto se danas gace retko i kupuju na komad, nego ih uvek ima 2-3 u paketu...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:27 03.02.2014

Re: Što se mene

ogotovo sto se danas gace retko i kupuju na komad, nego ih uvek ima 2-3 u paketu

Al drže cenu, za razliku od knjiga

loader loader 22:19 03.02.2014

Re: Što se mene

Jelica Greganović
tiče, demokratija je kao higijena, gaće moraju da se redovno menjaju makar bile i crne.

Osim te promene, nije loše i kupati se




edit - ustavna odredba o šamponu :
nedovoljno slaganje koalicionih partnera oko vrste šampona za kupanje mogla bi uvek da dovede do prevremnenih izbora

not2old2rock not2old2rock 22:25 03.02.2014

Re: Što se mene

loader

Osim te promene, nije loše i kupati se



I zimi ?
loader loader 23:54 03.02.2014

Re: Što se mene

I zimi ?

E, to je sad već tako jezgrovita dilema, da ne valja na brzinu davati odgovor ...
loader loader 20:09 03.02.2014

Nepromene koje liče na promene

Uvek, konstantno i uporno na izborima menjati: menjati, menjati, i samo menjati...

Prvi sa drugima,
posle drugi sa trećima,
pa treći sa prvima...
Od jednog do drugog izbornog ciklusa...
Za to vreme - konstantno ! - vlada crveni kapital, nastao u tzv. socijalizmu i posle za vreme 90-tih, kad su marksisti postali patriote i pravoslavci. Svi tajkuni su nastali u vreme kad su kapu krojili komunisti i radikali u međusobnom savezu.
Sve ove nazovi-promene, gde su opet oni tu, samo u drugim odelcima, sa prilagođenim parolama, zapravo su teška varka, jer se gubi dragoceno vreme za opstanak ove nacije.

Colin_bgd Colin_bgd 20:18 03.02.2014

Re: Nepromene koje liče na promene

loader
Uvek, konstantno i uporno na izborima menjati: menjati, menjati, i samo menjati...

Prvi sa drugima,
posle drugi sa trećima,
pa treći sa prvima...
Od jednog do drugog izbornog ciklusa...
Za to vreme - konstantno ! - vlada crveni kapital, nastao u tzv. socijalizmu i posle za vreme 90-tih, kad su marksisti postali patriote i pravoslavci. Svi tajkuni su nastali u vreme kad su kapu krojili komunisti i radikali u međusobnom savezu.
Sve ove nazovi-promene, gde su opet oni tu, samo u drugim odelcima, sa prilagođenim parolama, zapravo su teška varka, jer se gubi dragoceno vreme za opstanak ove nacije.


Teoretski si u pravu, ali u praksi mislim da ima prilicne razlike ko stvarno prvi prodje kroz cilj i ima najvise poslanika. Ogromna je razlika... A osim toga, kao sto sam vec napisao, druge nemamo i niko nece pasti s Marsa da nas "spase". Jedino resenje, po mom misljenju, je menjati vecinu u parlamentu, ali i to je samo teoretsko razmisljanje, u praksi nista od toga...
loader loader 22:23 03.02.2014

Re: Nepromene koje liče na promene

....
.......
.........
... ali i to je samo teoretsko razmisljanje, u praksi nista od toga...




Ja sam samo teoretisao. Ali ovo sada stvarno razvaljuje pesimnizmom

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana