Ljudska prava| Politika| Reč i slika

Plodovi gneva: Bosna u plamenu

freehand RSS / 07.02.2014. u 19:14

Gore zgrade Vlade, državne uprave, partijskih centrala; u Tuzli, Sarajevu, Mostaru, Zenici. Arhiv Bosne. Verovatno će ova noć biti odlučujuća za dalji razvoj događaja.

 Nemoć i paraliza političkog sistema donele su  plamen, pljačku i haos. Kapuljače umesto transparenata.  Desetine i stotine povređenih. A nema ni jasnih zahteva ni izabranih pregovarača.

croppedimage563360-demonstracije.jpg

Može li bes doneti išta sem besa?



Komentari (505)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 21:26 07.02.2014

Re: ne palite se

niccolo
predatortz
hoochie coochie man
Ovo je samo jedna u nizu igrica oko prekompozicije zemlje.


Miriše na to, miriše.

Ne idu ovakve stvari tek tako, same od sebe, mora to malo da se pogura.

Kod nas je postignut dil da se ne naseda. Stotinak luzera je nešto pokušalo danas u Bl, ali ih je narod iskulirao.

To je zato što Filip još nije stigao

A ne! Drugi blogokolega je zadužen za Bosnu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 07.02.2014

Re: ne palite se

Kod nas je postignut dil da se ne naseda. Stotinak luzera je nešto pokušalo danas u Bl, ali ih je narod iskulirao.


Nadam se da će tako ostati.
Ali zajebane su ovo situacije, nikada ne znaš da li će nekom šarlatanu pasti na pamet da se "proslavi"

Jbg, nije da nije gadno vreme, nema para, nema posla, ljudima svi krivi, nađe se budala koja krene sa vatrenim govorima, i eto problema.

Mada, ima i olakšavajučih momenata u RS.
Čini mi se da su građani RS zadovoljniji svojim statusom posle rata, nego ovi iz federacije.
Kod njih je nezadovoljstvo državnim uređenjem pojačano nezadovoljstvom socijalnim stanjem i eto zgodne mase za manipulaciju.
Rizik da se RS dovede u pitanje je možda kočnica da se ovo prelije u Srpsku, a takve kočnice u federaciji nema.

To ja odavde, iz Srbije, bez nekih konkretnijih informacija nagađam:)
Videćemo
blogovatelj blogovatelj 21:34 07.02.2014

Re: ne palite se

nema para, nema posla,


Redosled je obrnut. Ko ovo reši rešio je sve.
Malopre pročitam da postoji funkcija - pazi sad - premijer Tuzlanskog kantona!
Kako posle da imaju pare?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:35 07.02.2014

Re: ne palite se

hoochie coochie man


Ма има и тамо доста незадовољства (бар у западном делу, за њих знам) нарочито међу младим светом, рекао бих и оправданог.

Али ово:
Rizik da se RS dovede u pitanje je možda kočnica da se ovo prelije u Srpsku, a takve kočnice u federaciji nema.


стоји.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:46 07.02.2014

Re: ne palite se

Malopre pročitam da postoji funkcija - pazi sad - premijer Tuzlanskog kantona!
Kako posle da imaju pare?


Tako ti je to kad se pokušava nakalemiti ono što se kalemiti ne može.
Ta država nije mogla da se napravi kao normalne države jer je njeni građani, dobar deo njih, uopšte nisu želeli niti je danas žele.
I onda krenu eksperimenti sa mnogo nivoa vlasti, sa skupim aparatom, sa zvučnim položajima, a u suštini nefunkcionalnim.

Druga opcija je bila konačan vojni poraz jedne strane i njeno najdirektnije porobljavanje.
Koliko bi to bilo dugovečno teško je reći ali sigurno ne baš mnogo.

Najbolji, uvek najbolji način je praviti državu po želji ljudi koji u njoj žive.
Али ово:
Rizik da se RS dovede u pitanje je možda kočnica da se ovo prelije u Srpsku, a takve kočnice u federaciji nema.


стоји.


Pa da, vole ljudi svoju državu, takvu je žele i ne daju je.
G.Cross G.Cross 21:50 07.02.2014

Re: ne palite se

Kolko bre oni imaju kantona?
Gledao Al djaziru. Odakle god se jave gori zgrada kantonalne vlade.
Ko ce bre to da nahrani?

vrabac_u_steni


само мудро браћо и не наседајте.
ваљда смо нешто научили.


Ovo zvuci razumno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:18 07.02.2014

Re: ne palite se

To je zato što Filip još nije stigao




A ja stojim
,sa šaljivim parolama,
(jer tako se započinju revolucije)

grizem tastaturu ,čekajući ga da se pojavi; da nas povede:)
mariopan mariopan 22:27 07.02.2014

Re: ne palite se

stefan.hauzer
To je zato što Filip još nije stigao




A ja stojim
,sa šaljivim parolama,
(jer tako se započinju revolucije)
; i grizem tastaturu ,čekajući ga da se pojavi:)

Nemoj više, pojavio se.
mirelarado mirelarado 22:37 07.02.2014

Re: ne palite se

niccolo
predatortz
hoochie coochie man
Ovo je samo jedna u nizu igrica oko prekompozicije zemlje.


Miriše na to, miriše.

Ne idu ovakve stvari tek tako, same od sebe, mora to malo da se pogura.

Kod nas je postignut dil da se ne naseda. Stotinak luzera je nešto pokušalo danas u Bl, ali ih je narod iskulirao.

To je zato što Filip još nije stigao


Сад кад је стигао, сви нек беру кожу на шиљак! ;-)
nsarski nsarski 22:42 07.02.2014

Re: ne palite se

Сад кад је стигао, сви нек беру кожу на шиљак! ;-)


Zeznuta situacija. Samo da ne zapali internet - pogusicemo se u dimu.
alselone alselone 09:02 08.02.2014

Re: ne palite se

Ovo je samo jedna u nizu igrica oko prekompozicije zemlje. Kakav građanski bunt, za ovo je velika kinta ušla u zemlju.


Sta ti mislis da je pozadina? Ozbiljno pitam.
Hansel Hansel 09:31 08.02.2014

Re: ne palite se

blogovatelj
Malopre pročitam da postoji funkcija - pazi sad - premijer Tuzlanskog kantona!
Kako posle da imaju pare?

Ова функција само "звучи" (звечи), али не мора да носи већи трошак од наших (па и њихових) некада извршних одбора, данас општинских/градских већа плус секретаријата/служби који су еквивалент министарстава (додати и начелнике градских/општинских управа), итд. Па, онда, имамо округе и њихове начелнике и ко зна шта још све не. Е, да, имамо и покрајинске органе који су преписани републички (уз можда неке разлике -- наравно, нема председника)...

Другим речима -- како и ми после да имамо паре?

П.С. Треба имати у виду и да је та њихова организација власти највероватније "октроисана", све је то под капом САД и ЕУ...
freehand freehand 09:37 08.02.2014

Re: ne palite se

Ова функција само "звучи" (звечи), али не мора да носи већи трошак од наших (па и њихових) некада извршних одбора, данас општинских/градских већа плус секретаријата/служби који су еквивалент министарстава (додати и начелнике градских/општинских управа), итд.

Okruga, ja bih rekao.
omega68 omega68 09:49 08.02.2014

Re: ne palite se

Ovo je samo jedna u nizu igrica oko prekompozicije zemlje. Kakav građanski bunt, za ovo je velika kinta ušla u zemlju. Pozdrav iz RS. ;-)

На основу примљених инструкција, председници Америке и Русије, Обама и Путин, потписали су на тлу Британије као власника свог новца, све земље, и као надређена свим председницима и краљевима света, већи број оперативних уговора који су у својој суштини само документа за спровођењу наложених мера - неке од њих се тичу и нас, па их овде посебно истичем:

*Ствара се балканска (кон) федерација од православних балканских држава;

*Успоставља се сарадња са европским државама које су по Споразуму из Јалте припале под утицајну сферу СССР-а;

*Русија ће снижавањем вредност своје валуте – Рубље, помоћи Америци да надокнади 100 милијарди долара који су књижени као недостајући, због умањеног буџета САД;

*Истискује се Немачка са Балканског полуострва и враћају се у пређашња стања међунационални и теиторијални односи ових, балканских, држава;

*Неправославни део Босне и Херцеговине се оставља као резерват за развој елемената којим ће се држати Немачка у стању безбедносне зависности од Америке и Русије;

*Војне и полицијске снаге и све службе безбедности Америке и Русије, деловаће синхронизовано и у циљу остварења добијених наређења, без да се и формално уједињују у било какав војни савез – потписи два извршна човека (Обама и Путин) Британске Круне су и гарант и обавезујући документ извршења који ће се пренети на њихове наследнике.
omega68 omega68 09:52 08.02.2014

Re: ne palite se

Чим је ово договорено, и још док је Владимир Путин био у Британији, Координатор свих руских служби безбедности, Петрушев, изненада се појавио у Београду, да објасни овим који су тренутна власт у Србији, шта да чине у будуће, и свакако да се одмакну од Немачке којој јуришају спроводећи њене планове. Немачки планови више не важе!
alselone alselone 09:53 08.02.2014

Re: ne palite se

На основу примљених инструкција, председници Америке и Русије, Обама и Путин, потписали су на тлу Британије као власника свог новца, све земље, и као надређена свим председницима и краљевима света, већи број оперативних уговора који су у својој суштини само документа за спровођењу наложених мера


E, jebiga Omega...
omega68 omega68 10:03 08.02.2014

Re: ne palite se

Šta?
Raspitaj se kada je bio Petrušev kod nas, gde ga je Vučić primio i zašto je sve bilo obavijeno velom tajne.
Ili ne veruješ da Kruna stoji iznad Amera i Rusa?
Raspitaj se i za to...
alselone alselone 10:21 08.02.2014

Re: ne palite se

zašto je sve bilo obavijeno velom tajne.


Gde ovo mogu da se raspitam.

Ili ne veruješ da Kruna stoji iznad Amera i Rusa?

Ne verujem.
omega68 omega68 10:31 08.02.2014

Re: ne palite se

Ne verujem.

OndaK ništa
P.S. Nađi na YT film ''ring of power''
Ako i onda ne budeš verovao, nema ti pomoći
mariopan mariopan 13:20 08.02.2014

Re: ne palite se

omega68

Evo šta kaže Politika a jako mi liči na to što ti pišeš.
Biće belaja na ovim prostorima i šire, jer cilj je mnogo veći od ovoga što sada vidimo, ako je to tačno?


ЕУ није успела у БиХ
Од нашег дописника

Сарајево – Амерички институт за нове демократије (ЕДИ), који се бави истраживањем и промоцијом демократије и мира у свету, закључио је да Европска унија, са Немачком на челу, није успела у својој спољној политици у Босни и Херцеговини, те да би администрација председника Барака Обаме требало да се активније укључи у решавање политичке кризе у БиХ.

У објављеном извештају ЕДИ наводи како је Дејтонски мировни споразум, који је зауставио ратна дејства у БиХ, створио недемократски политички систем.

„Дејтонски споразум је креирао политички систем који отворено обесхрабрује и блокира формирање мултиетничких партија, што у коначници, узрокује шовинистичку, провинцијску и корумпирану политичку културу. Дејтон је постао препрека за напредак целе земље”, истиче се у извештају, преноси Анадолија.

ЕДИ истовремено предлаже четири начина којим се може помоћи БиХ и њеним народима да „реше политички колапс и да крену напред”.

Први је да Обамина администрација игра активнију улогу у БиХ и да мења позицију Немачке и ЕУ у БиХ која је, како се наводи, само оснажила сецесионистичке снаге у БиХ и угрозила мир у земљи.

Амерички институт сматра да позиција међународне заједнице, а посебно Канцеларије високог представника у БиХ (ОХР) мора бити јасно дефинисана, те да ОХР не би требало да напусти БиХ док се не промени Дејтонски споразум.

Трећи предлог ЕДИ јесте да међународна заједница мора подржати БиХ и одбацити покушаје суседа и њихових савезника у БиХ да угрозе државне институције у тој земљи. „Београду и Бањалуци се мора јасно казати да не могу више одржавати ’заједничке сесије’ њихових законодавних тела, док инсистирање Загреба на дељењу Федерације БиХ мора бити ограничено.”

На крају Амерички институт предлаже да међународна заједница мора престати да третира лидере политичких партија у БиХ као једине локалне партнере, посебно у вези с извршењем пресуде „Сејдић и Финци” и уместо тога укључити парламенте у решавање таквих питања.
Hansel Hansel 15:32 08.02.2014

Re: ne palite se

freehand
Okruga, ja bih rekao.

Па, да, и ја рекао у реченици одмах иза оне коју си цитирао. Мада, само сам хтео да нагласим да то "премијер" звучи хипертрофирано, а пандани премијеру постоје и на нижим нивоима власти (па се некад и каже и овде "општинска влада" и сл.), тј. да је једна ствар како се нешто зове а друга да ли је то нешто потребно или није.
freehand freehand 15:37 08.02.2014

Re: ne palite se

Мада, само сам хтео да нагласим да то "премијер" звучи хипертрофирано

To najčešće ide na dušu polupismenim novinarima koji traže te reči koje ostavljaju utisak, ređe samim funkcionerima.
Uostalom - "premijer" nije adekvatna reč ni za predsednika republičke Vlade, sa stanovišta realnog značenja te reči.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:03 08.02.2014

Re: ne palite se

freehand
Мада, само сам хтео да нагласим да то "премијер" звучи хипертрофирано

To najčešće ide na dušu polupismenim novinarima koji traže te reči koje ostavljaju utisak, ređe samim funkcionerima.
Uostalom - "premijer" nije adekvatna reč ni za predsednika republičke Vlade, sa stanovišta realnog značenja te reči.

Pompeznost pre svega. Nusic, davno...
blogovatelj blogovatelj 18:06 08.02.2014

Re: ne palite se

Другим речима -- како и ми после да имамо паре?


Kao da je kod vas pa bolje?! Jedino nema drugog plemena u značajnijem broju da bi ono moglo da se okrivi za nevolju.
Hansel Hansel 21:09 08.02.2014

Re: ne palite se

Kao da je kod vas pa bolje?!

Нисам ни рекао да јесте. Написао сам:
Другим речима -- како и ми после да имамо паре?
anonimni_autor anonimni_autor 22:17 08.02.2014

Re: ne palite se

predatortz
Ovo je samo jedna u nizu igrica oko prekompozicije zemlje. Kakav građanski bunt, za ovo je velika kinta ušla u zemlju. Pozdrav iz RS. ;-)

Bravo! Konačno neko razume. Ništa se ne dešava bez materijalne podrške.
predatortz predatortz 13:14 09.02.2014

Re: ne palite se

alselone
Ovo je samo jedna u nizu igrica oko prekompozicije zemlje. Kakav građanski bunt, za ovo je velika kinta ušla u zemlju.


Sta ti mislis da je pozadina? Ozbiljno pitam.

Pokušava se izdejstvovati intervencija i promena Dejtona.
blogovatelj blogovatelj 19:00 09.02.2014

Re: ne palite se

Нисам ни рекао да јесте. Написао сам:
Другим речима -- како и ми после да имамо паре?


Da glasate za one koji obećaju da će da saseku javnu potrošnju. Boli, ali funkcioniše.
Problem je što bi vi da funkcioniše, ali da ne boli. A to nije moguće.
Posledica toga bude da vas boli sve jače i sve duže, ali nikako ne prihvatate da odete na operaciju, nego vam travari prepisuju meleme, a vi se ložite da će vam to pomoći.
mlekac mlekac 21:15 07.02.2014

Slusam trenutno

TV BiH
I sad se novinari bune sto im panduri traze snimke, a kad su novinari bili napadnuti nisu ni prstom mrdnuli...
anonimni_autor anonimni_autor 22:46 08.02.2014

Re: Slusam trenutno

mlekac
TV BiH
I sad se novinari bune sto im panduri traze snimke, a kad su novinari bili napadnuti nisu ni prstom mrdnuli...

Znaš moj stav o ratno-političkom novinarstvu. Nema potrebe da ga ovde javno iznosim, jer će to samo otvoriti novu beskrajnu raspravu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:19 07.02.2014

Situacija

Cimam danas kuma u Tuzli da bude na dogovorenom Skajpu. Odgovara: "Nema šanse - danas je glavna šorka"

Pitam večeras kako je prošao, kakva je situacija. Evo odgovora:

Bilo je zanimljivo, euforicno u pocetku a nakon vatre jad i zalost. Pojedinci instruirani od SDA koja je opozicija su divljali,i tu mi se srce cijepalo, psihologija mase. Zamisli nekog iz Malog mokrog luga da ti dode u Zemun ili Novi Beograd i da lomi i pali, krade. Nadam se nekim promjenama ali masa nema plan i jos uvijek funkcionise kao horda.
mariopan mariopan 23:21 07.02.2014

Re: Situacija


Bilo je zanimljivo, euforicno u pocetku a nakon vatre jad i zalost. Pojedinci instruirani od SDA koja je opozicija su divljali,i tu mi se srce cijepalo, psihologija mase. Zamisli nekog iz Malog mokrog luga da ti dode u Zemun ili Novi Beograd i da lomi i pali, krade. Nadam se nekim promjenama ali masa nema plan i jos uvijek funkcionise kao horda.

Strašno.
freehand freehand 23:25 07.02.2014

Re: Situacija

Nadam se nekim promjenama ali masa nema plan i jos uvijek funkcionise kao horda.

Dok je masa dotle to tako ide.
Dvetnaesti vek bio je između ostalog i vek revolucionara-profesionalaca, spremnih da bedu i nezadovoljstvo potpuno nepoznatih ljudi i društvenih slojeva uz nekoliko zapaljivih parola dovedu do usijanja, a onda povedu u nasilje protiv vlasti, i zauzimajući Vladine institucije sebe proglase za tribune i legalne narodne predstavnike.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:38 07.02.2014

Re: Situacija

U jednom broju slučajeva sam se uverio da siva masa čini 90% populacije. Od onih 10% zavisi kako će se situacija razvijati. Ako su sposobni, pa makar i 2-3%, mogu da pokrenu svih tih 90%
8c_competizione 8c_competizione 10:10 08.02.2014

Re: Situacija

Zamisli nekog iz Malog mokrog luga da ti dode u Zemun ili Novi Beograd i da lomi i pali, krade.


Parada 2010?
mariopan mariopan 10:19 08.02.2014

Re: Situacija

8c_competizione
Zamisli nekog iz Malog mokrog luga da ti dode u Zemun ili Novi Beograd i da lomi i pali, krade.


Parada 2010?

Kosovo za patike.
8c_competizione 8c_competizione 14:41 08.02.2014

Re: Situacija

Kosovo za patike.


sve iz najdubljeg partiJotizma
mariopan mariopan 14:42 08.02.2014

Re: Situacija

8c_competizione
Kosovo za patike.


sve iz najdubljeg partiJotizma

iz idiotizma
anonimni_autor anonimni_autor 22:24 08.02.2014

Re: Situacija

Zamisli nekog iz Malog mokrog luga da ti dode u Zemun ili Novi Beograd i da lomi i pali, krade. Nadam se nekim promjenama ali masa nema plan i jos uvijek funkcionise kao horda.

Ma nema šanse. Sa naše strane reke državne institucije su smetene u zelene pojaseve, da narod može lepo da se razmahne.
anonimni_autor anonimni_autor 22:57 08.02.2014

Re: Situacija

Zamisli nekog iz Malog mokrog luga da ti dode u Zemun ili Novi Beograd i da lomi i pali, krade. Nadam se nekim promjenama ali masa nema plan i jos uvijek funkcionise kao horda.

Ma nema šanse. Sa naše strane reke, su pametno državne institucije smestili u debele zelene pojaseve. Tako da narod može da se lepo sa merakom razmahne, bez velike štete po nas domorodce. To ti je prednost moderno planiranog grada.
hajkula1 hajkula1 13:54 09.02.2014

Re: Situacija

anonimni_autor
Zamisli nekog iz Malog mokrog luga da ti dode u Zemun ili Novi Beograd i da lomi i pali, krade. Nadam se nekim promjenama ali masa nema plan i jos uvijek funkcionise kao horda.

Ma nema šanse. Sa naše strane reke državne institucije su smetene u zelene pojaseve, da narod može lepo da se razmahne.



Pravda za Mali Mokri Lug
Patike su krali tamo neki od Zemuna pa preko Surčina i Batajnice
8c_competizione 8c_competizione 14:27 09.02.2014

Re: Situacija

iz idiotizma


"idiotizam" se sada srBskomoderno naziva "patriJotizam", mada ima i drugih sinonima kao sto su "porodicne vrednosti", "u svoja 4 zida", "pravoslavne vrednosti" ....
anfieldroad anfieldroad 23:57 07.02.2014

jel ovo ono...


Da komsiji crkne krava ? Ljudi su gladni. Ocajni. Danima protestuju i niko ih ne konstatuje. Izgleda da se nekako osecamo sitim kad vidimo Bosnjake gladne.

A pogledajte sutra vase komsije u autobusu, samoposluzi, na pijaci. Videcete ova ista lica koja sad gledate na AlJazeeri.
Ipak, razmislite veceras. Vec sutra - mozda bas vi bacite ciglu na Narodnu skupstinu !

mlekac mlekac 00:10 08.02.2014

Re: jel ovo ono...

anfieldroad

Da komsiji crkne krava ? Ljudi su gladni. Ocajni. Danima protestuju i niko ih ne konstatuje. Izgleda da se nekako osecamo sitim kad vidimo Bosnjake gladne.

A pogledajte sutra vase komsije u autobusu, samoposluzi, na pijaci. Videcete ova ista lica koja sad gledate na AlJazeeri.
Ipak, razmislite veceras. Vec sutra - mozda bas vi bacite ciglu na Narodnu skupstinu !


Majstore, Filipov blog je iznad ovog. Samo klikni na opsciju "svi blogeri". Ova spika taman ko stvorena za tamo...
anfieldroad anfieldroad 01:45 08.02.2014

Re: jel ovo ono...

Majstore, Filipov blog je iznad ovog. Samo klikni na opsciju "svi blogeri". Ova spika taman ko stvorena za tamo...



Bio sam tamo, bacio pogled i nije mi se dopalo. Taj romantizam koji F.M. propoveda nije mi blizak.
Pokusao sam da NAS podsetim da nije tako davno bilo kad smo mi bili Tuzla. Kad smo ocekivali razumevanje, a dobili glad , jad i bedu.

Ne mislim da ce njima pomoci ovaj nasumicni protest, koji se pretvorio u haos. Ali isto tako ne mislim da se treba podsmevati ljudima koji su u tako ocajnom stanju. Oni nemaju pojma sta da pocnu sa sobom, kako da se vade i spasavaju. a mi realno nismo daleko od toga. Zato mislim da bi nam bolje bilo da se pripremimo za to sto se tamo dogadja, a ne da seirimo kako su se glupi Bosanci zaj... sto nisu recimo ostali u Jugoslaviji ili sta god ko mislio da bi im bilo pametnije, umesto da sebe nazovu Bosnjacima.
Ne znam. Moguce je da nisam bio jasan. Ali nije nemoguce i da ti nisi sa punom paznjom procitala moj komentar.
mlekac mlekac 08:18 08.02.2014

Re: jel ovo ono...

anfieldroad

Ne znam. Moguce je da nisam bio jasan. Ali nije nemoguce i da ti nisi sa punom paznjom procitala moj komentar.

Uvek postoji i ta mogucnost, samo sto, ocito, nemamo isti senzibilitet. Naprimer, nisam primetila da se iko podsmevao Bosancima sto su gladni.

Vrlo nam je jasno, svima, da imaju probleme, ali, ne znamo resenje. Kao sto, trenutno, niko nema ideju ni kako resiti stvari ovde, kod nas.

A malo sale - pa, iskreno, koliko poznajem ljude iz Bosne, sala vazda bila dobrodosla.
8c_competizione 8c_competizione 14:42 08.02.2014

Re: jel ovo ono...

jel ovo ono...

Da komsiji crkne krava ?


ma kakvi!

ljudi prizeljkuju komsijinu kravu i u svom dvoristu

tako ja bar razumeh ovako sa distance
hajkula1 hajkula1 22:02 08.02.2014

Re: jel ovo ono...

anfieldroad

Da komsiji crkne krava ? Ljudi su gladni. Ocajni. Danima protestuju i niko ih ne konstatuje. Izgleda da se nekako osecamo sitim kad vidimo Bosnjake gladne.

A pogledajte sutra vase komsije u autobusu, samoposluzi, na pijaci. Videcete ova ista lica koja sad gledate na AlJazeeri.
Ipak, razmislite veceras. Vec sutra - mozda bas vi bacite ciglu na Narodnu skupstinu !



Na dvorove!
8c_competizione 8c_competizione 14:27 09.02.2014

Re: jel ovo ono...

Na dvorove!


Kacavendine?
dirk_digler dirk_digler 00:11 08.02.2014

Talibansko Proljece

Ne bih ja da smetam u vasem pseudoliberanom dopunjavanju ,ali imam jedno pitanje
Naime, sta mi Srbadija iz Republike Srpske da radimo u ovom (kako ga vec krstismo )Talibanskom proljecu ?
Jeli treba da nosimo ratne zastave tzv A BiH kao ovi u Tuzli ,da klicemo "Svi smo mi Naser Oric " kao danas u Bugojnu
Pa ako neko nesto moze o tome ?
freehand freehand 00:26 08.02.2014

Re: Talibansko Proljece

dirk_digler
Ne bih ja da smetam u vasem pseudoliberanom dopunjavanju ,ali imam jedno pitanje
Naime, sta mi Srbadija iz Republike Srpske da radimo u ovom (kako ga vec krstismo )Talibanskom proljecu ?
Jeli treba da nosimo ratne zastave tzv A BiH kao ovi u Tuzli ,da klicemo "Svi smo mi Naser Oric " kao danas u Bugojnu
Pa ako neko nesto moze o tome ?

A šta si ti, u stvari, hteo da pitaš sa tim barjacima?
dirk_digler dirk_digler 00:28 08.02.2014

Re: Talibansko Proljece

Pise ti sve ,nego ti se ne svidja odgovor...
freehand freehand 00:33 08.02.2014

Re: Talibansko Proljece

dirk_digler
Pise ti sve ,nego ti se ne svidja odgovor...

Ama ne, nego stvarno ne znam šta si hteo da pitaš. Sem ako nije nekakvo nabijanje na nos nacionalne neosvešćenosti, ili već tako nešto. Da je suština svega nekakav plan za izazivanje nečega što bi, opet, proizvelo nešto drugo.
Deder ti to slobodno kako misliš.
dirk_digler dirk_digler 00:38 08.02.2014

Re: Talibansko Proljece

E vidis da znas sta mislim :)
blogovatelj blogovatelj 02:52 08.02.2014

Re: Talibansko Proljece

E vidis da znas sta mislim :)


E vidiš da ti nisi znao da sklopiš smislenu rečenicu da bi čitaoci to mogli da shvate?
Aj pročitaj još jednom šta si napisao, uveri se i sam.
dirk_digler dirk_digler 18:40 08.02.2014

Re: Talibansko Proljece

Znas li koliko dugih cjevi ima po kucama u Republici Srpskoj ?
Kad to saznas shvatices da sve sto pises je prdez u vjetar ,i da nije ovo tema za tebe

blogovatelj blogovatelj 19:16 08.02.2014

Re: Talibansko Proljece

Znas li koliko dugih cjevi ima po kucama u Republici Srpskoj ?
Kad to saznas shvatices da sve sto pises je prdez u vjetar ,i da nije ovo tema za tebe


Tvoji su komentari, za razliku od mojih, prdež u blog.
Idi negde pleši. Idi molim te negde pleši.
oskar-z-wild oskar-z-wild 21:28 08.02.2014

Re: Talibansko Proljece

Tvoji su komentari, za razliku od mojih, prdež u blog.
Idi negde pleši. Idi molim te negde pleši.


Wow blogovatelju wow. I ti si mi neki Bosanac!
dirk_digler dirk_digler 23:33 08.02.2014

Re: Talibansko Proljece

Plesem plesem po Republici Srpskoj ,kolo od Podrinja preko Posavine
i ne moze nam niko NISTA
a pogotovo ne neki Bloegerčic mišu majeni
blogovatelj blogovatelj 05:00 10.02.2014

Re: Talibansko Proljece

Plesem plesem po Republici Srpskoj ,kolo od Podrinja preko Posavine


Брате Србине, знаш ли ти ћирил'цом писат'?
Не знаш ни латин'цом, анекмоли ћирил'цом. Какво ти је то Србовање окупаторским алфабетом?
Прочитај своје коментаре. Ти си и смех и језа, фарса и трагедија Балкана, све у исто време. Један од стотина хиљада оних који не знају граматику за основну школу, али све знају шта нам Ватикан спрема.
hajkula1 hajkula1 18:46 10.02.2014

Re: Talibansko Proljece

dirk_digler
Ne bih ja da smetam u vasem pseudoliberanom dopunjavanju ,ali imam jedno pitanje
Naime, sta mi Srbadija iz Republike Srpske da radimo u ovom (kako ga vec krstismo )Talibanskom proljecu ?
Jeli treba da nosimo ratne zastave tzv A BiH kao ovi u Tuzli ,da klicemo "Svi smo mi Naser Oric " kao danas u Bugojnu
Pa ako neko nesto moze o tome ?



Dobro došao

Daj neku informaciju sa lica mesta.
angie01 angie01 00:27 08.02.2014

,

Zapis o Bosni ( Mak Dizdar )



Pitao jednom tako jednoga vrli pitac neki

A kto je ta šta je ta da prostiš

Gdje li je ta

Odakle je

Kuda je

Ta Bosna

Rekti

A zapitani odgovor njemu hitan tad dade:

Bosna da prostiš jedan zemlja imade

I posna i bosa da prostiš

I hladna i gladna

I k tomu još

Da prostiš

Prkosna

Od

Sna.
blogovatelj blogovatelj 09:00 08.02.2014

Re: ,

Da prostiš

Prkosna

Od

Sna.


Praštam sestro.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 04:16 08.02.2014

Шејтанова скаска

дошо шејтан у тузлу па виџео неке што арлаучу

- што арлаучете? упита их шејтан
- ево рушимо влас, казаше ови што арлаучу
- докон поп и јариче крсти, рече шејтан
- ништа те ми нисмо схватили, казаше ови што арлаучу
- добро, рече шејтан, објасничу вам то онда вако - бадава радите, а џаба влас рушите
- није џаба, промијеничемо влас, успротивише се ови што арлаучу
- јес џаба, рече шејтан, ако и промјените влас, ви чете опет остат исти

па ти то сад схвати

© Елис Бекташ
petargli petargli 06:42 08.02.2014

Re: Елисова скаска

Predrag Brajovic
- јесте џаба, рече шејтан, ако и промјените влас, ви чете опет остат исти

како да се народ промени? треба бити стрпљив, ваљда ...
Predrag Brajovic
па ти то сад схвати
docsumann docsumann 11:22 08.02.2014

Re: Елисова скаска

kod nas u brodogradilištu na jednom brodu kompletan posao dobila kooperacija iz Bosne.svo ljudstvo muslimanske vjeroispovjesti. i sad pri dogovaranju šef naše bravarske radionice kaže poslovođi ovih kooperanata - za ovo ti trebaju 2-3 krštena zavarivača.
freehand freehand 11:25 08.02.2014

Re: Елисова скаска

docsumann
kod nas u brodogradilištu na jednom brodu kompletan posao dobila kooperacija iz Bosne.svo ljudstvo muslimanske vjeroispovjesti. i sad pri dogovaranju šef naše bravarske radionice kaže poslovođi ovih kooperanata - za ovo ti trebaju 2-3 krštena zavarivača.

A kad su sve dogovorili, izvadi flašu loze i kaže - "E ajd' sad da se prekrstimo!"
gospodjica gospodjica 09:49 08.02.2014

Fight the system

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=J8FRBYOFu2w#t=45
freehand freehand 10:57 08.02.2014

Dometi revolucije

... to je ono što je pitanje kod ovakvih događaja. Šta nasilno rušenje institucija može da donese društvima kao što je ono u Bosni ili ovo u Srbiji?
Koja je to nova snaga koja će uspostaviti pravdu i omogućiti da se saseku glave Hidre korupcije? Postoji li takva snaga?
Ili je dovoljno da se društvo protrese i razmrda pa će se već iz tog pokreta izdroditi nekakva nova energija i svežina?
Kao da istorija - naročito poslednjih decenija (ako nisu u pitanju izrazite tiranije ili čisti kolonijalizam) - takvom verovanju ne daje za pravo.
alselone alselone 11:24 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

Kao da istorija - naročito poslednjih decenija (ako nisu u pitanju izrazite tiranije ili čisti kolonijalizam) - takvom verovanju ne daje za pravo.


I ti mislis kako smo zlocince zamenili lopovima?
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:36 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

Suština je da u institucijama sistema budu ljudska bića koja za svoj rad odgovaraju biračima, a ne stranačkim mafijaškim vrhuškama.
Dakle, demokratija umesto partokratije. Neposredni izbori kandidata umesto tzv. stranačkih lista. Institucije, a ne vođe. Javni interes iznad privatnog interesa.
Podela vlasti, a ne simulacija toga. Nezavisno sudstvo i slobodni mediji. Transparentnost budžeta na svim nivoima, poput staklenog džepa...
mariopan mariopan 11:37 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

Ti si postavio prava pitanja i dao pravi odgovor - istorijski gledano nismo dobili bogznašta, ali nešto ipak jesmo?

I mi smo imali bager revoluciju, malo spaljivanje Skupštine, pa vidi šta imamo danas od toga? Ne mnogo ali ipak nešto što vredi?

Ne može da se porekne dobit od skidanja jedne ozloglašene kamarile (Sloba i družina) i formiranja nukleusa demokratskog društva.

Zašto se demokratija nije razvila u ono što treba da bude i zašto dobit nije bila veća?

Razlog je prvenstveno u (ne)kvalitetu ljudi koji su tada bili izabrani da taj deo posla urade, a mnogi to nisu ni nameravali, cilj im je bio samo osvajanje vlasti i korist koju za sebe mogu da izvuku od toga. Kada ih danas pogledamo to je potpuno jasno, a tada su nam ličili na mlade lavove koji će nešto da poprave, naprave bolje...cvrc.

Onoga ko je stvarno hteo da uredi zemlju po demokratskim principima strelajli su već u porvom krugu, i lično mislim da su odgovorni, činjenjem i nečinjenjem, baš ovi kojima je smetao da ostvare svoje ambicije, koje sa demokratijom nemaju blage veze (ali to je samo moje lično mišljenje).

Njima ni na kraj pameti nije bilo da oni treba nešto da menjaju, osim, dok grabe za sebe, da u svakoj rečenici ponavljaju kako sada imamo demokratiju, zabašurujući činjenicu da zahvaljujući baš njima nemamo ni demokratiju ali ni nešta drugo, mnogo važnije.

Nemamo uređenu zemlju, nemamo posla, masovno ne radimo, jad i beda na sve strane, a demokratija se ne maže na leba.

Tu istu gomilu nazovi političara gledamo svaki dan na TVu, oni nam i danas prodaju priču o demokratiji, nekom boljitku, radnim mestima (koje će neko u džaku da donese i izruči pred gladan narod )...pa o neverovatnim investicijama koje samo što nisu..parama koje će neko da nam donese i pokloni valjda...i sve tako...dvadeset godina?

Mnogo, a?

Zato se revolucije ne isplate, mnogo koštaju a rezultati su nikakvi. I ne verujem da će toga biti kod nas, baš zato što smo to probali pa ne radi?
freehand freehand 11:42 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

Filip Mladenović
Suština je da u institucijama sistema budu ljudska bića koja za svoj rad odgovaraju biračima, a ne stranačkim mafijaškim vrhuškama.
Dakle, demokratija umesto partokratije. Neposredni izbori kandidata umesto tzv. stranačkih lista. Institucije, a ne vođe. Javni interes iznad privatnog interesa.
Podela vlasti, a ne simulacija toga. Nezavisno sudstvo i slobodni mediji. Transparentnost budžeta na svim nivoima, poput staklenog džepa...

A bez parola?
Inače, iskustvo kaže da revolucije nose violentni i ogorčeni. Odmah uz njih su po pravilu pohlepni i pokvareni.
A onda ih, u vrlo kratkom roku, kapital ili korumpira ili zameni.
Filipe, odrasti.
Sporo i mukotrpno izgrađivanje institucija i popravljanje sistema u hodu najjeftiniji je i najefikasniji do sada viđen način.
A da se razumemo: ja i tvoj trud, medijski, sa transparetnima i na svaki drugi način poštujem i pozdravljam, kao lični doprinos ovome što govorim. Čak i kad ga smatram naivnim.
Najgore je sedeti, ne raditi ništa a škrgutati zubima.
freehand freehand 11:44 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

I mi smo imali bager revoluciju, malo spaljivanje Skupštine, pa vidi šta imamo danas od toga? Ne mnogo ali ipak nešto što vredi?

I direktan povod, i organizaciju i jasne ciljeve. Ali se to, sem po metodama nikako ne može zvati revolucijom jer je u pitanju bila odbrana istema i institucija od krađe na izborima i direktnog gaženja istih tih institucija. Izborne volje kao osnovne tekovine demokratije na prvom mestu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:08 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

freehand
...jer je u pitanju bila odbrana istema i institucija od krađe na izborima i direktnog gaženja istih tih institucija. Izborne volje kao osnovne tekovine demokratije na prvom mestu.


uf, bre.
ja na primer baš i nisam siguran da je koštunjavi zaista pobedio u prvom krugu, a ako se dobro sećam ta "pobeda" se tada branila.
u drugom krugu bi izvesno pobedio, samo bi sve i dalje ostalo u tim institucijama, što tada nama baš i nije odgovaralo, zar ne?

to što sam ja tada taj puč podržao pa čak bio i spreman da zaginem na ulici ako treba zarad toga, ne znači da do kraja života moram sebe da ubeđujem da je to bilo zarad odbrane demokratskih principa i ostalih svetlih tekovina.
mariopan mariopan 12:09 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

freehand
I mi smo imali bager revoluciju, malo spaljivanje Skupštine, pa vidi šta imamo danas od toga? Ne mnogo ali ipak nešto što vredi?

I direktan povod, i organizaciju i jasne ciljeve. Ali se to, sem po metodama nikako ne može zvati revolucijom jer je u pitanju bila odbrana istema i institucija od krađe na izborima i direktnog gaženja istih tih institucija. Izborne volje kao osnovne tekovine demokratije na prvom mestu.

Zbog metoda sam ga i poredila.

A što se tiče institucija, njih su razorili totalno i gaze i danas, ili su ih pretvorili u prvu liniju sopstvene odbrane, umesto da te institucije i njih pozovu na odgovornost? Upravo zato su sve vreme radili na njihovom urušavanju.

Za sada se izborna volja naroda poštuje i to jeste tekovina, to i kažem, zauzvrat nemamo ništa više, a to ne rešava živote građana, što je najveći razlog za masovan bunt, oduvek.

I predugo traje, što obično i jeste razlog da se ovakve bune događaju.
Svako razume da ništa ne može preko noći da se promeni, ali ako cela generacija stasa čekajući da političari najzad počnu da rade svoj posao, da institucije sistema prorade, dok se sve urušava i dok se kamarila bogati na njihovoj nesreći, onda se strpljenje tanji i dolazi do pucanja.

Nažalost, kada do toga dođe teško je od ogorčene mase dobiti artikulisani odgovor na pitanje a šta sutra?
mariopan mariopan 12:15 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

vrabac_u_steni
freehand
...jer je u pitanju bila odbrana istema i institucija od krađe na izborima i direktnog gaženja istih tih institucija. Izborne volje kao osnovne tekovine demokratije na prvom mestu.


uf, bre.
ja na primer baš i nisam siguran da je koštunjavi zaista pobedio u prvom krugu, a ako se dobro sećam ta "pobeda" se tada branila.
u drugom krugu bi izvesno pobedio, samo bi sve i dalje ostalo u tim institucijama, što tada nama baš i nije odgovaralo, zar ne?

to što sam ja tada taj puč podržao pa čak bio i spreman da zaginem na ulici ako treba zarad toga, ne znači da do kraja života moram sebe da ubeđujem da je to bilo zarad odbrane demokratskih principa i ostalih svetlih tekovina.


Baš tako.
I ja sam tada celu noć prestajala na trgu čekajući da se objavi "brojanje glasova", a ispred mene u prvom redu neki maskirani nabildovani tipovi, sa skijaškim kapama preko lica, i mislim se koji su ovi...i da to neće na dobro izaći...kao što i nije.

A ne kajem se za puč, to nam je bio jedini način, drugog nije bilo.
I tada sam poslednji put osetila euforiju, nadu da će nešto da se promeni na bolje...pa samo zbog tog osećaja se ne kajem (sebično od mene)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:35 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

A ne kajem se za puč, to nam je bio jedini način, drugog nije bilo.


naravno, sve drugo je vodilo direktno u propast. ovako smo ipak došli u priliku da udahnemo malo vazduha, nismo se udavili.
e sad, to što smo posle plivali ko drogirani, druga je priča.
freehand freehand 14:22 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

ja na primer baš i nisam siguran da je koštunjavi zaista pobedio u prvom krugu, a ako se dobro sećam ta "pobeda" se tada branila.

Pa vidi vrabac: čak ni to nije problem. Suština je u dokazanim masovnim krađama. A kad to jednom dokažeš - par promila ili procenata gore-dole nije uopšte bitno. Onda si dokazao sve deseti i više godina unazad, kad nisi imao krtičnu masu i organizaciju da to isteraš na čistac.

Zbog metoda sam ga i poredila.

Pa ne bih mogao baš da kažem da cilj opravdava sredstvo, ali je izvesno da su metodi viđeni juče u Bosni za cilj imali ili samo golu pljačku i nasilje nasilja radi, ili neke mračnije i dublje ciljeve za koje ješ nema dokaze.
Svakako ništa od onih na polzu građanstva, ugnjetenih i poniženih.
mariopan mariopan 14:33 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

Pa ne bih mogao baš da kažem da cilj opravdava sredstvo, ali je izvesno da su metodi viđeni juče u Bosni za cilj imali ili samo golu pljačku i nasilje nasilja radi, ili neke mračnije i dublje ciljeve za koje ješ nema dokaze.

To je kolateralna šteta takvih dešavanja, ne cilj sam po sebi.

Nešto posle naše "revolucije" saznali smo da su naoružani ljudi upadali u sudove, policijske stanice (krali oružje), raznosili nameštaj i slike iz Skupštine, uglavnom fotelje...... i valjda zauzimali pozicije za kasnije?
Po tome se ne razlikujemo baš mnogo, možda samo što nije bilo masovno.

Ne može se ono što urade pojedinci u opštem metežu pripisati kao cilj same pobune ili protesta svima koji učestvuju?

A dobro im je išlo ono "Kosovo za patike", jelda, i dobro došlo da se to Kosovo pusti niz vodu?
Nekada je haos, lomljava i krađa ciljano nameštena da se kompromituje skup i da se ućari nešto mnogo veće od patika ili fotelje, ako se dobro odradi?
Svakako ništa od onih na polzu građanstva, ugnjetenih i poniženih.

Slažem se.
freehand freehand 14:54 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

Nešto posle naše "revolucije" saznali smo da su naoružani ljudi upadali u sudove, policijske stanice (krali oružje), raznosili nameštaj i slike iz Skupštine, uglavnom fotelje...... i valjda zauzimali pozicije za kasnije?

Neki su posle saznali. Neki smo bili očevici.
A dobro im je išlo ono "Kosovo za patike", jelda, i dobro došlo da se to Kosovo pusti niz vodu?

Patike su tu bile samo zgodna medijska fora za prikazivanje visokih patriotskih ciljeva srbijanske mladeži.
Ali džamije i ambasade baš i nisu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:58 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

Ali džamije i ambasade baš i nisu.


bojim se da su pitanju dva odvojena događaja sa vremenskom distancom od jedno 4 godine.

no, bez obzira, u pitanju su dva veoma zanimljiva događaja.
mariopan mariopan 15:20 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

Patike su tu bile samo zgodna medijska fora za prikazivanje visokih patriotskih ciljeva srbijanske mladeži.

Zanimljivo kako je vešto, posle tog događaja, u svim medijima akcenat stavljen na "visoke patriotske ciljeve srpske mladeži" a ne na Kosovo koje "nije bitno" u celoj priči, i bar sto hiljada običnih ljudi koji su sa decom tog dana bili na ulicama, i ništa nisu polomili ni ukrali?

I taj akcenat se i dalje pomno neguje i odžava, da ne zaboravimo? Da sledeći put pustimo i pre nego što nam zatraže, šta god da zatraže? I slušaju ovi naši ko bele lale, i zato nam je tako dobro sada. Naučili.

Ali džamije i ambasade baš i nisu.

I to je bilo dobro organizovano i odlično medijski pokriveno, još jedan razlog da, zato što se stidimo, pustimo to Kosovo više......i pustilii.

Pošto kažeš da si bio svedok onog što sam ja tek kasnije saznala, (nisi naivan da ne znaš ili ne veruješ) onda verovatno primećuješ i ti da se ta "spontana spaljivanja i razbijanja" nekako redovno uspešno sprovedu iako je policija na sve strane, dobro opremljena da deluje i uvek nekako kasno stigne, kad već gori, kada su već nekoga ubili, unakazili batinama, kad već sve polome i pokradu?

I onda se režimski mediji (svi su režimski) obruše na sve redom, sve džumle proglase razbijačima i pljačkašima i posprdno sve nas kao narod posipaju pepelom i prozivaju za patriJotizam, kao nešto sramno i nedostojno Čoveka?

Tog idiotizma, pardon, patriotizma, treba da se otresemo, šta će to nama?
Od toga se samo nagrabusi kako god okreneš?
mariopan mariopan 15:21 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

vrabac_u_steni
Ali džamije i ambasade baš i nisu.


bojim se da su pitanju dva odvojena događaja sa vremenskom distancom od jedno 4 godine.

no, bez obzira, u pitanju su dva veoma zanimljiva događaja.

Nisu, džamije su paljene te noći kada je bio protest zbog Kosova, a mi o tome govorimo sada, a ne o 5. oktobru..
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:25 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

mariopan
vrabac_u_steni
Ali džamije i ambasade baš i nisu.


bojim se da su pitanju dva odvojena događaja sa vremenskom distancom od jedno 4 godine.

no, bez obzira, u pitanju su dva veoma zanimljiva događaja.

Nisu, džamije su paljene te noći kada je bio protest zbog Kosova, a mi o tome govorimo sada, a ne o 5. oktobru..



džamije su paljene u noći između 17. i 18. marta 2004.
mariopan mariopan 15:31 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

vrabac_u_steni



džamije su paljene u noći između 17. i 18. marta 2004.


pobrkala, izvini. Dobro, pričamo o divljanju uopšteno.
freehand freehand 15:31 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

Pošto kažeš da si bio svedok onog što sam ja tek kasnije saznala, (nisi naivan da ne znaš ili ne veruješ) onda verovatno primećuješ i ti da se ta "spontana spaljivanja i razbijanja" nekako redovno uspešno sprovedu iako je policija na sve strane, dobro opremljena da deluje i uvek nekako kasno stigne, kad već gori, kada su već nekoga ubili, unakazili batinama, kad već sve polome i pokradu?

Da, gledao sam iz neposredne blizine. Kako u samoj zgradi Skupštine kreteni lome, pandurska budala me mal' ne ubi kacigom koju je bacila sa prozora u Majke Jevrosime, gledao sam lopuže kako vuku televizore i druge stvari uz tašmajdanski park. I babu kako u stilskoj fotelji sedi pored autobusa tu negde ispod glavne pošte.
No to su, u tom događaju, bile samo nuz i efemerne stvari. A tu policija niti sme niti može da reaguje jer kako krene - to je napad na demokratiju i mirne demonstrante. Na kraju - to joj je i najmanje bitno kad se lomi država.
No događaji petog oktobra su imali veliki, svetao cilj.
Ovo juče je bila samo buka i bes, koju su divljaci i kriminalci-jalijaši iskoristili za pljačku i haranje.
Bez cilja i bez smisla.
Iz celog događaja ostale su teskoba i sramota. I smrad paleži.
mariopan mariopan 15:36 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

No događaji petog oktobra su imali veliki, svetao cilj.

Da.
Iz celog događaja ostale su teskoba i sramota. I smrad paleži.

I ovde da.
Hansel Hansel 15:52 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

freehand
Ili je dovoljno da se društvo protrese i razmrda pa će se već iz tog pokreta izdroditi nekakva nova energija i svežina?

Нешто слично сам хтео синоћ да напишем, па одустах. Под условом да је то све било мање-више спонтано, могло би да продрма оне који владају. Не знам у Босни, с обзиром на све специфичности, али генерално би требало да протести, макар и овако без (идејног) фокуса. Ово би требало да важи у демократији (и мислим да је то прави тест да ли се живи у суштинској демократији или неком сурогату). Рецимо, мени се чинило да је после сваких протеста Милошевић постајао све гори. Да не улазим сада у претпоставке зашто је то било тако...
mariopan mariopan 15:54 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

Iz tog vremena kada je gorela naša Skupština pamtim vic.

Na Brankovom mostu se formirala velika kolona automobila, niko ne zna šta se događa, samo jedan čovek sa kanisterom ide od kola do kola i polako napreduje ka čelu kolone.
Jedan ga pita šta se događa.
Gori Skupština pa skupljam dobrovoljni prilog.
Jel daju ljudi?
Pa daju, ko koliko ima, neko litar benzina neko dva.....
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:56 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

mariopan
vrabac_u_steni



džamije su paljene u noći između 17. i 18. marta 2004.


pobrkala, izvini. Dobro, pričamo o divljanju uopšteno.


ma naravno, slažemo se ti i ja po ovom pitanju. zato sam i insistirao na razdvajanju ta dva događaja. ne zato što su oni kvlitativno drugačiji, već zato što liče na praksu a ne na izolovani incident.
ako smo se dobro razumeli
mariopan mariopan 16:00 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

ako smo se dobro razumeli

Jesmo, ne brini
freehand freehand 16:02 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

mariopan
ako smo se dobro razumeli

Jesmo, ne brini

Dobro je... Taman sam mislio da će mu se useći duboka bora, sve od brade do između obrva. A tačno preko kljuna.
mariopan mariopan 16:11 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

freehand
mariopan
ako smo se dobro razumeli

Jesmo, ne brini

Dobro je... Taman sam mislio da će mu se useći duboka bora, sve od brade do između obrva. A tačno preko kljuna.



Samo ti zezaj, ali ja i tebe dobro razumem mada ti možda ne liči na prvi pogled?
Sad se spašavaj kako znaš.
Hansel Hansel 17:05 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

Gori Skupština pa skupljam dobrovoljni prilog.
Jel daju ljudi?
Pa daju, ko koliko ima, neko litar benzina neko dva.....

Сећам се речи Жанке Стојановић из другог дела филма "Анатомија бола". Пролази она поред згаришта дела зграде РТС-а (снимано 6-7. октобра 2000.), гледа и каже: "Није довољно изгорело". Колико год да сам разумео њено огорчење, размишљао сам о паљевини слично као и већина, ако не и сви на овом блогу.

Међутим, имајући прилике да изблиза видим неке поражавајуће ствари тамо (по методи случајног узорка), морам да кажем да ми се та реченица више пута наметала. Пре него што ми се први пут јавила у свести, био сам скоро на ивици -- плача, запрепашћен небригом, несвешћу... и још много чиме, како-кад.
blogovatelj blogovatelj 19:22 08.02.2014

Re: Dometi revolucije

Suština je da u institucijama sistema budu ljudska bića koja za svoj rad odgovaraju biračima, a ne stranačkim mafijaškim vrhuškama.
Dakle, demokratija umesto partokratije. Neposredni izbori kandidata umesto tzv. stranačkih lista. Institucije, a ne vođe. Javni interes iznad privatnog interesa.
Podela vlasti, a ne simulacija toga. Nezavisno sudstvo i slobodni mediji. Transparentnost budžeta na svim nivoima, poput staklenog džepa...


Ko da čitam Vuče Draškovića dok je bio opozicija.
hajkula1 hajkula1 14:15 09.02.2014

Re: Dometi revolucije

vrabac_u_steni
A ne kajem se za puč, to nam je bio jedini način, drugog nije bilo.


naravno, sve drugo je vodilo direktno u propast. ovako smo ipak došli u priliku da udahnemo malo vazduha, nismo se udavili.
e sad, to što smo posle plivali ko drogirani, druga je priča.



Kao što Mariopan piše, slično sam razmišljala.
O mnogima okupljenim u i oko DOS-a, imala sam loše mišljenje ali nadala sam se (naivno) da se narod opasuljio i da im neće dozvoliti šljamu da jaše, nego da će svako malo da ih otrese. Tako sam naivno verovala, da nailazi vreme sa češćim izborima uz lustraciju i hapšenje ratnih profitera i ostale bagre, pa tako i do čišćenja političkog miljea...
Ali, ne. Kako reče Đinđić, u Srbiji se korov neguje!
Brzo sam se osvestila, tako da na izbore nisam išla sve do prethodnih. Nisam imala opciju kojoj bih dala glas. Tek na prošlim izborima jako sam podržavala PRS, zato jer su nudili hapšenja, procesuiranje uništitelja, zaplenu nelegalno stečene imovine... I to bi, sigurna sam odradili, za razliku od ovog Vučićevog igrokaza, koji će nas skupo koštati.
mariopan mariopan 14:18 09.02.2014

Re: Dometi revolucije

jako sam podržavala PRS, zato jer su nudili hapšenja, procesuiranje uništitelja, zaplenu nelegalno stečene imovine... I to bi, sigurna sam odradili, za razliku od ovog Vučićevog igrokaza, koji će nas skupo koštati.


I ja sam glasala za njih.
Ako još postoje i sada ću.
hajkula1 hajkula1 18:50 10.02.2014

Re: Dometi revolucije

mariopan
vrabac_u_steni



džamije su paljene u noći između 17. i 18. marta 2004.


pobrkala, izvini. Dobro, pričamo o divljanju uopšteno.



Džamija je zapaljena kao odmazda za stotine popaljenih, dignutih u vazduh manastira i crkava diljem Kosova i Metohije.
karabasbarabas karabasbarabas 13:27 08.02.2014

Gori arhiva? Gorela je i skupstina i nista

Gde god gore fotelje to mi se dopada.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana