Budućnost

Otvoreno

antioksidant RSS / 12.03.2014. u 15:44

Поштовани господине Вучићу,


Прво да Вам се захвалим на крајње непотребном писму које сте упутили између осталог и мени. Наравно, ради се о типском предизборном памфлету, на који сте потрошили извесну количину новца који би свако чистијег образа, с више обзира и људскости свакако потрошио на нешто конструктивније. Али то је Ваше право, да се понашате бахато и без разумевања последица, али није да нисмо навикли. Радикал сте били деценијама, није ни чудо што се и сада понашате радикалски. Елем, хвала Вам на писму, налази се у канти за ђубре, неотворено, а не бих Вам ни одговарао, јер Ви очито за било какав одговор нисте заинтересовани да данас нисам чуо предизборну жељу Небојше Стефановића. У питању је особа која се својом способношћу обожавања и слепог прађења Вође нашла у ситуацији да буде именована (не изабрана већ управо именована) за председника Народне скупштине РС. Поменути Стефановић је колико чујем доктор на Мегатренду на чему му честитам, лепо је кад младе особе покушавају да себи обезбеде статусне симболе, чак и кад доктосрске титуле погрешно доживљавају баш као статусне симболе а не као потврде знања и уложеног труда. Али није то битно. Битна је изјава поменутог Стефановића, више као нека његова предизборна жеља, обраћање бирачима, молба: "Волео бих да грађани својим изласком на биралишта омогуће лидеру Српске напредне странке (СНС) Александру Вучићу да има неометану могућност да сам одлучује о томе како жели да Србија изгледа." Претпостављам да Вама овај ниво удворништва прија, то како реагујете на похвале и критике више пута смо имали прилике да видимо у медијима, али допустите ми да, без обзира на Ваша задовољства и фрустрације кажем да осећам невероватно велику количину гађења и према Стефановићу и према Вама јер се ни на који начин не ограђујете од оваквих изјава. Уколико не увиђате у чему је проблем, бићу слободан да покушам да Вам објасним (кажем "да покушам" јер сумњам да ћу успети, првенствено јер сумњам у Вашу способност да саслушате што је неопходан услов за учествовање у дијалогу али спреман сам потрошити време).



Првенствено је грозно што се млада особа, политички ангажована, образована, па макар и на Мегатренду, тако лако одриче слободе одлучивања и сопственог ја и све своје политичке жеље, сву своју политичку вољу тако без размишљања предаје у руке једне особе. Не спорим покушаје Ваше странке да освоји надполовични број мандата, то је сасвим и легитимно и легално. Оно што ми је спорно је што је изгледа Ваша странка управо само Ваша, без ичије друге воље у њој. Бар Стефановићева изјава тако говори.


Оно што је још одвратније и страшније је што постоји особа која спремно прихвата толику одговорност да сама, потпуно сама одлучује "о томе како жели да Србија изгледа". Та мегаломанска вера у себе је сасвим довољан разлог да за тренутак бар седнете и размислите да ли Ви тренутно правилно и потпуно сагледавате себе, соствене могућности и проблеме са којима би требало да се суочите уколико целу државу преузмете на своја плећа. Толика одговорност била би проблематична за било кога али оно што мене посебно збуњује је на основу ког сопственог претходног искуства Ви закључујете да сте баш Ви способни да доносите исправне одлуке? Подсетићу Вас на Вашу политичку историју, која је изетно богата али првенствено богата погрешним изборима пуним мржње, изолације, каријеризма: Ви сте особа која је промовисала границе Карловац-Карлобаг-Огулин-Вировитица, Ви сте особа која је као министар информисања у влади Слободана Милошевића (није он био премијер али је та Влада била његов избор) били задужени за информисање, тј за гушење слободе изражавања и говора, Ви сте особа која је парламент РС проглашавала сигурном кућом за Ратка Младића, Ви сте особа која је деценијама увек била на страни изолације, насилног национализма, ућуткивању било какве различитости, слепој покорности Вођи. И на самом крају, Ви сте особа која је издала, оставила оног ког сте следили годинама, оног ко Вас је створио, сада кад је изолован, болестан и у сред суђења које траје дуже од било ког пристојног рока. Не кажем Вам да уз Шешеља треба остати. Кажем Вам да уз Шешеља никад нисте смели ни бити а ако сте већ били онда сте му леђа требал и окренути кад је могао да Вам узврати. Овако је ниско.


Због свега горе наведеног слободан сам да Вас питам: на основу чега сте толико сигурни у сопствену спобност правилног избора? И где се та способност крила у претходним деценијама Вашег политичког ангажовања?



Сада бих да се вратим на Ваше писмо. Рекао сам Вам да је онокоје сте мени послали прослеђено, без отварања, у канту за ђубре, али на срећу (или ипак на жалост)  Ви сте новац своје странке предвиђен и за кампању, потрошили и на писмо упућено моји родитељима. Они су били довољно увиђавни да ми га прочитају (мада сам имамо проблема да мајци објасним да нисма ни луд ни болестан а морао сам обећати и да ћу вечерас раније у кревет јер јој се чини да сам преморен). Могу Вам рећи да коментара немам. Писмо Вам је превише празно, превише испуњено бесмисленим паролама, превише подсећа на билошта што изговарате већ дуже време и ни на који начин не улива сигурност да будућност са Вама неће личити на Вашу прошлост; превише промашаја, празнине и очаја и беде који ће платити генерације које долазе. Ви нудите избор између "тајкунско-политичког система и Српске напредне странке" (за коју нам је Стефановић објаснио да сте то Ви, само Ви и нико осим Вас) и тражите да "смањимо њихову моћ". Морам Вас питати, колико је тачно смањење прихода лекара, професора, и високо школованих (па чак и на Мегатренду) допринело смањењу те тајкунске моћи? Од реформи нудите паролу о "бржем приближавању Европској унији и Закон о раду и Закон о планирању и изградњи". Допустите ми да изразим сумњу да ће доношење два закона (за које нисте ни реч написали у ком смеру би сте их мењали, тако дам и остаје да верујем да су сами њихови називи сада проблематични) и убрзавање процеса који ће трајати минимум још деценију допринети значајнијем побољшању будућности "наше деце". Хоћу рећи - неуверљиви сте. Потрошили сте новац на штампу и дистрибуциј тих писама, зашто нисте потрошили и мало времена да будете концизнији и конкретнији у својој понуди? Или је ово максимум за који сте способни? Стефановићу је то очито довољно, али он је докторирао на Мегатренду, немојте се по њему равнати.


Најаву "наставка борбе против криминала и корупције" не бих коментарисао јер да би се нешто наставило неопходно је да првенствено започне а јефтинмаркетинг није никаква борба, надам се да сте бар Ви тога свесни ако Стефановић није (бар Ви нисте са Мегатренда).



Поштовани господине Вучићу, пишем Вам ово потпуно свестан да нећете губити време на читање али обећавам Вам да ћу дати све од себе да што више особа из мог окружења изађе на гласање и гласа на било који начин који Вас и Вашу интересну групацију следбеника што више удаљава од било које могућности одлучивања. Будућност овог друштва са Вама у позицији одлучивања је сигурна: мрачна, бахата, насилна и потпуно промашена.

С поштовањем,

 

 



Komentari (71)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 15:45 12.03.2014

негативни тастер

hajkula1 hajkula1 16:31 12.03.2014

Re: негативни тастер

метану могућно



Gospodine Vučiću,

Samo da Ti kažem, Ti si tajkunski, tajkuni su tvoji.

Zbogom.






....
Lopovi da vrate ukradeno.

(Videti primer u Hrvatskoj.)
loader loader 09:27 13.03.2014

Re: негативни тастер

Svuda topli zec poruka: svom snagom u ...
Pismo nisam dobio, ali toliko je bilbord-Vučića svuda unaokolo da se osećam kao da jesam !

Samo dva izvora finansiranja mogu da pokrpe ovoliko masivnu kampanju. Ako bismo računali sekundažu na televizijama, i ostalo... Ko zna koja bi cifra ispala. Svakako ne skromna.

Ko finansira to?
Ima samo dva načina:
Ovu "Vučić-kampanju" finansiramo ili mi građani, ili mu je finansiraju tajkuni.

A kad smo kod kampanje:

edit 1 : poslednji je dan predizborne kampanje i ispalo je nekako da baš sns danas dobije prostor u Kažiprstu (koji počeo tokom pisanja ovog komentara). Gost Zorama M. Evo, upravo reče kako je njoj važno samo to da naredna vlada ima svog prvog čoveka i da ... - Za neverovati.

edit 2 : udarna vest jutros na sajtu B92 glasila je "Srpska vojska na severu Kosova?" - a sadržina vesti se zasniva na razmišljanju predsednika nikolića (takođe megatrendovac) da se Briselskom sporazumu možda doda aneks u kome bi pisalo da vojska na Kosovu bude podeljena po etničkom principu, te da sever drže srpski komandanti !

godec godec 15:51 12.03.2014

A ostalima ništa?

Zašto nisi pisao ostalim političarima? Misliš da su bolji? Baš me interesuje za koga ćeš to da glasaš pa da udaljiš PPVa od mogućnosti da odlučuje o Srbiji?
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:08 12.03.2014

Re: A ostalima ništa?

Јесте, АО, помени било које друго име, нешто, било шта, дај неку пукотину, да би могли да се мало удаљимо с теме, овако немамо материјала за троловање па би морали баш о most sensational, inspirational, celebrational, ppvational, ...
rade.radumilo rade.radumilo 16:09 12.03.2014

Re: A ostalima ništa?

Zašto nisi pisao ostalim političarima? Misliš da su bolji? Baš me interesuje za koga ćeš to da glasaš pa da udaljiš PPVa od mogućnosti da odlučuje o Srbiji?


Evo da se ne trudiš dalje, možeš slobodno da upotrebiš ovo što je tvoj kolega postovao:

misha.m misha.m 16:39 12.03.2014

Re: A ostalima ništa?

Ne mogah da ne primetim:
... da je gospodin Vučić uradio ogroman posao u borbi protiv kriminala i korupcije i reformi...

Da se u nečemu složim sa botovima!
rade.radumilo rade.radumilo 16:41 12.03.2014

Re: A ostalima ništa?

Da se u nečemu složim sa botovima!


Razmazilo se to...

looping looping 17:45 12.03.2014

Re: A ostalima ništa?

A ostalima ništa?
Zašto nisi pisao ostalim političarima? Misliš da su bolji? Baš me interesuje za koga ćeš to da glasaš pa da udaljiš PPVa od mogućnosti da odlučuje o Srbiji?

Pa ostali nemaju nikakav rejting, tako da bi to bilo gubljenje vremena. Treba kritikovati onog sa rejtingom jer "kod njega" su glasovi koji treba da se izvuku za onu jadnu opoziciju.
godec godec 17:48 12.03.2014

Re: A ostalima ništa?

Postavio sam pitanje zato što je autor posta napisao:

обећавам Вам да ћу дати све од себе да што више особа из мог окружења изађе на гласање и гласа на било који начин који Вас и Вашу интересну групацију следбеника што више удаљава од било које могућности одлучивања.


I ja želim da dam sve od sebe da glasam na način koji PPV i njegovu interesnu grupaciju sledbenika što više udaljava od bilo koje mogućnosti odlučivanja. Da bih ovo ostvario postavio sam jednostavno pitanje:

za koga ćeš to da glasaš pa da udaljiš PPVa od mogućnosti da odlučuje o Srbiji?


Molim odgovor autora posta.
hajkula1 hajkula1 21:11 12.03.2014

Re: A ostalima ništa?

misha.m
Ne mogah da ne primetim:
... da je gospodin Vučić uradio ogroman posao u borbi protiv kriminala i korupcije i reformi ...


Da se u nečemu složim sa botovima!



Školovani
gedza.73 gedza.73 22:34 12.03.2014

Re: A ostalima ništa?

SNS
ja sam svoju suprugu koja je plakala i dobila temperaturu morao čitavu noć da tešim


libkonz libkonz 22:41 12.03.2014

Re: A ostalima ništa?

ja sam svoju suprugu koja je plakala i dobila temperaturu morao čitavu noć da tešim

.. da je gospodin Vučić uradio ogroman posao u borbi protiv kriminala i korupcije i reformi...

Jesam li ja jedini koji misli da se komentator samo malo zezao? Svima vam botovi u glavi
jkt2010 jkt2010 02:02 13.03.2014

Re: A ostalima ništa?

libkonz
ja sam svoju suprugu koja je plakala i dobila temperaturu morao čitavu noć da tešim

.. da je gospodin Vučić uradio ogroman posao u borbi protiv kriminala i korupcije i reformi...

Jesam li ja jedini koji misli da se komentator samo malo zezao? Svima vam botovi u glavi

Jok brate jesu botovi... ali Radulovicevi. Baci pogled na komentare po novinama... samo Radulovi botovi.
rade.radumilo rade.radumilo 15:58 12.03.2014

Krivi bi mogli biti mi...

niccolo niccolo 16:01 12.03.2014

Slina

je danas nadjebao i Zoranu Mihajlović u uvlačenju među guzove ppva...

на основу чега сте толико сигурни у сопствену спобност правилног избора? И где се та способност крила у претходним деценијама Вашег политичког ангажовања?

Odlično pitanje, prava misterija.
escherichije_colic escherichije_colic 16:26 12.03.2014

Re: Slina

niccolo
je danas nadjebao i Zoranu Muhajlović u uvlačenju među guzove ppva...

на основу чега сте толико сигурни у сопствену спобност правилног избора? И где се та способност крила у претходним деценијама Вашег политичког ангажовања?

Odlično pitanje, prava misterija.


Nije misterija i dozvoliću sebi da nagađam: verovatno na osnovu kilometara kokainskih linija koje, kao i svaki power-mad političar, nemilice usisava.
escherichije_colic escherichije_colic 16:28 12.03.2014

Re: Slina

... a i na osnovu činjenice da se okružio pljosnatim glistama poput tog Stefanovića, od kojih čovek sam sebi dođe lepši i pametniji.
jkt2010 jkt2010 02:07 13.03.2014

Re: Slina

niccolo
je danas nadjebao i Zoranu Mihajlović u uvlačenjjavascript:;ujavascript:; među guzove ppva...

на основу чега сте толико сигурни у сопствену спобност правилног избора? И где се та способност крила у претходним деценијама Вашег политичког ангажовања?

Odlično pitanje, prava misterija.

Nije misterija, zna se gde se ide po pravilan izbor. Greske su n-e-m-o-g-u-c-e.
Sta se desava kad se greska u izboru ipak provuce videti pod Ukrajina.
libkonz libkonz 16:08 12.03.2014

Tačno u metu!

Svaka čast, AO.
Ma šta god ljudi da kažu, mislim da je AV imao svoju šansu da nešto promeni nabolje, ali su ga likovi kao nesretni Nebojša i Zorana ubedili da je Mesija. A gde dod imamo umišljenog mesiju, imamo i nesreću po njegov narod.
Ne slažem se sa tobom da treba izaći na izbore. Treba ga pustiti da pobedi ubedljivo, pa će ga sledeće jeseni rušiti isti oni koji ga sada dižu u zvezde, tj. nesrećni narod koji u njemu vidi spasioca. A i ne vidim nikog za koga bih mogao da glasam.
rade.radumilo rade.radumilo 16:13 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

Ma šta god ljudi da kažu, mislim da je AV imao svoju šansu da nešto promeni nabolje, ali su ga likovi kao nesretni Nebojša i Zorana ubedili da je Mesija.


Znam tog lika malo duže, još dok je živeo "u kraju". Niko njega nije morao ništa da ubeđuje...

JJ Beba JJ Beba 16:19 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

treba izaći na izbore.

da izađem i glasam za koga?
dakle, vučiću, tomo, stefanoviću, zorana, dinkiću, naročito dinkiću & koštunice, zatim čedo, ljajiću, zukorjliću pa tadiću, naročito tadiću i ostali FUCK YOU

iz gore pomenute grupe izuzimam Savez vojvođanskih Mađara
libkonz libkonz 16:20 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

Znam tog lika malo duže, još dok je živeo "u kraju". Niko njega nije morao ništa da ubeđuje...

Moguće, ne znam. Ali ima i na blogu nekih koji su ubeđeni da su mesije, a njihova popularnost ovde je mnogo veća. Ali, neću o tome.
Kao što napisah, isti oni koji sa nestrpljenjem čekaju nedelju da zaokruže listu koju predvodi Spasilac Srbije će ga sledeće jeseni rušiti. Nakon toga, ne vidim ni promil šanse da ova zemlja nekada krene napred jer će razočaranje u Vučića izazvati očaj i porast nasilja.
rade.radumilo rade.radumilo 16:24 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

iz gore pomenute grupe izuzimam Savez vojvođanskih Mađara


Pa onda glasaj za njih.
blue92 blue92 16:51 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

FUCK YOU


oni NE čuju

tadejus tadejus 17:08 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

libkonz
Znam tog lika malo duže, još dok je živeo "u kraju". Niko njega nije morao ništa da ubeđuje...Moguće, ne znam. Ali ima i na blogu nekih koji su ubeđeni da su mesije, a njihova popularnost ovde je mnogo veća. Ali, neću o tome.Kao što napisah, isti oni koji sa nestrpljenjem čekaju nedelju da zaokruže listu koju predvodi Spasilac Srbije će ga sledeće jeseni rušiti. Nakon toga, ne vidim ni promil šanse da ova zemlja nekada krene napred jer će razočaranje u Vučića izazvati očaj i porast nasilja.


ama jel ti to širiš ekstremizam?
poručila ti ljilja smajlović da to nije lijepo
libkonz libkonz 17:17 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

ama jel ti to širiš ekstremizam?

Ne, nego sam čitao Vučkov glasnik, gde su jasno priznali da od obećanja nema ništa:
http://www.kurir-info.rs/bia-upozorava-crni-scenario-sprema-se-na-jesen-planiraju-se-nemiri-da-se-svrgne-vlast-clanak-1266821
tadejus tadejus 17:29 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

libkonz
ama jel ti to širiš ekstremizam?

Ne, nego sam čitao Vučkov glasnik, gde su jasno priznali da od obećanja nema ništa:http://www.kurir-info.rs/bia-upozorava-crni-scenario-sprema-se-na-jesen-planiraju-se-nemiri-da-se-svrgne-vlast-clanak-1266821


a vid đavla
validni validni 18:17 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

JJ Beba
treba izaći na izbore.

da izađem i glasam za koga?

iz gore pomenute grupe izuzimam Savez vojvođanskih Mađara


Nisu ni Đarme ono što su nekada bili
angie01 angie01 18:19 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

iz gore pomenute grupe izuzimam Savez vojvođanskih Mađara


eto izbora!:)
BigBadWolf BigBadWolf 18:44 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

libkonz
ama jel ti to širiš ekstremizam?

Ne, nego sam čitao Vučkov glasnik, gde su jasno priznali da od obećanja nema ništa:
http://www.kurir-info.rs/bia-upozorava-crni-scenario-sprema-se-na-jesen-planiraju-se-nemiri-da-se-svrgne-vlast-clanak-1266821


E, to se zove planiranje unapred. vec zamisljam Djilasa kako na krovu pauka Parking servisa rusi barikade ispred skupstine, sve pazeci da ne isprlja odelo od 2 soma evra...

Bice opet sakrij babi licnu kartu, da ne ide na izbore....
mariopan mariopan 18:53 12.03.2014

у сред среде:-)

Лепо си га срочио свака ти се позлатила.
G.Cross G.Cross 19:03 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

http://www.kurir-info.rs/bia-upozorava-crni-scenario-sprema-se-na-jesen-planiraju-se-nemiri-da-se-svrgne-vlast-clanak-1266821


U tekstu lepo pise
Oni žarko žele da ova vlast, koja će pobediti i na izborima 16. marta, što pre bude srušena.


Pa Snajka, kad vec BIA zna ko ce pobediti, sta se svi palite za koga cete da glasate.

P.S. Ja sam naivno mislio da BIA treba da bude politicki neutralna.
JJ Beba JJ Beba 20:10 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

Pa onda glasaj za njih.

ako bih glasala glasala bih za njih, ali rešila sam da više nikada ne glasam dok se ne pojavi opcija koja zadovoljva moje ideološke, ljudske i ostale kriterije a takvih bato ni od korova
jesen92 jesen92 20:57 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

Ne, nego sam čitao Vučkov glasnik, gde su jasno priznali da od obećanja nema ništa:

a ti verujes ovom glasniku? nije ti palo na pamet da je sve to predizborna kampanja...
tsunade tsunade 21:09 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

tačno u metu što se budućnosti tiče.

inače ja u predizbornoj kampanji ne otvaram sanduče a soliterska kamera mi je uključena e da se ne bih zeznula i nekom nepozvanom otvorila vrata.

s obzirom da mi se muž skrljao na rolerima i slomio butnu kost tako da će, nakon operacije jedno duže vreme biti 90 procentni invalid, izborna problematika mi je na lestvici interesovanja naglo pala na hiljadito mesto.

svima nam želim puno sreće. lično bih bila zadovoljna kad bi makar dvojicu od trojice (tadić, čeda, dinkić) videla ispod cenzusa.

što se vučića tiče, jahaće nas u naredne dve godine, tako da... naoružajmo se živcima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:47 12.03.2014

Re: Tačno u metu!

iz gore pomenute grupe izuzimam Savez vojvođanskih Mađara

ja glasala za njih na prošlim izborima.
toliko je sve besmisleno, da ću verovatno na kraju da glasam za radulovića, jer je tek to totalno besmisleno.
freehand freehand 01:51 13.03.2014

Re: Tačno u metu!

isti oni koji sa nestrpljenjem čekaju nedelju da zaokruže listu koju predvodi Spasilac Srbije će ga sledeće jeseni rušiti

A ti? Gde si danas?
freehand freehand 01:56 13.03.2014

Re: Tačno u metu!

G.Cross
http://www.kurir-info.rs/bia-upozorava-crni-scenario-sprema-se-na-jesen-planiraju-se-nemiri-da-se-svrgne-vlast-clanak-1266821


U tekstu lepo pise
Oni žarko žele da ova vlast, koja će pobediti i na izborima 16. marta, što pre bude srušena.


Pa Snajka, kad vec BIA zna ko ce pobediti, sta se svi palite za koga cete da glasate.

P.S. Ja sam naivno mislio da BIA treba da bude politicki neutralna.

Pa kad je EU znala kome da čestita na dan izbora...
jkt2010 jkt2010 02:18 13.03.2014

Re: Tačno u metu!

Pa Snajka, kad vec BIA zna ko ce pobediti, sta se svi palite za koga cete da glasate.

Ako 'B' u BIA stoji za 'British' onda BIA vaistinu zna...
P.S. Ja sam naivno mislio da BIA treba da bude politicki neutralna.

Mozda i jeste - u Britaniji...
libkonz libkonz 09:49 13.03.2014

Re: Tačno u metu!

A ti? Gde si danas?

чекам војводу
grmfrm grmfrm 18:51 13.03.2014

Re: Tačno u metu!

ako bih glasala glasala bih za njih, ali rešila sam da više nikada ne glasam dok se ne pojavi opcija koja zadovoljva moje ideološke, ljudske i ostale kriterije a takvih bato ni od korova


A koji su to kriterijumi, ako bi ste bili ljubazni napisati?
hajkula1 hajkula1 19:54 13.03.2014

Re: Tačno u metu!

libkonz
ama jel ti to širiš ekstremizam?

Ne, nego sam čitao Vučkov glasnik, gde su jasno priznali da od obećanja nema ništa:
http://www.kurir-info.rs/bia-upozorava-crni-scenario-sprema-se-na-jesen-planiraju-se-nemiri-da-se-svrgne-vlast-clanak-1266821




Kada ljudi gladuju, šta sledi?
Kada ne mogu legalno da zaštite svoja prava, šta sledi?
Kada predaju za penziju ali je država dopustila da tajkunske firme ne uplaćuju doprinose, pa im zahtev vrate, nema načina da se sami izbore legalno, šta sledi?
Kada mesecima nemaju zdravstveno osiguranje, pa od bezazlenih zdravstvenih problema postaju hronični bolesnici, šta sledi?

Mnogi su se ubili, ništa se nije desilo.
Neki su zakucavali svoje ruke, neki sekli prste... ništa se nije desilo.
Onda su shvatili, da kada se pozdrave sa životom, povešće na večni put bar nekog dušmana!


mikele9 mikele9 16:08 12.03.2014

A

i ti u kantu
Nešto se mislim, što u moje vreme nije postojao Megatrendovani univezitet! Ko zna gde bi mi bio kraj
charlie charlie 17:04 12.03.2014

Re: A

mikele9
i ti u kantu
Nešto se mislim, što u moje vreme nije postojao Megatrendovani univezitet! Ko zna gde bi mi bio kraj

Ја не могу да пронађем тај урадак --- мада су ми укућани рекли да је стигао поштом. Изгледа да су га моји већ архивирали.
rade.radumilo rade.radumilo 19:58 12.03.2014

Re: A

Nešto se mislim, što u moje vreme nije postojao Megatrendovani univezitet! Ko zna gde bi mi bio kraj


little_radojica little_radojica 16:48 12.03.2014

шта рећи о лику

...који на изборима у својој партији победи једногласно, без уздржаних са преко 2000 гласова...



blue92 blue92 16:52 12.03.2014

Re: шта рећи о лику

ISTO kao u Koreji.. sto posto glasova, svi ZA

timotije timotije 18:42 12.03.2014

Re: шта рећи о лику

blue92
ISTO kao u Koreji.. sto posto glasova, svi ZA



Ma šta Koreja, kada se glasalo za Envera Hodžu u Albaniji, bilo je celih 105%! Možda zato što nije bilo Megatrenda pa nisu dobro znali matematiku.Koreja je daleko, no mismo blizu Albaniji. Ta još ispadoše i oni pametniji od nas Srba - oduzeše nam Kosovo i Metohiju.A Kosovo smo branili na radikalski našin, tako što smo ubedoli NATO da nas treba bombardovati.
appendix appendix 19:03 12.03.2014

Ne biraju sredstva..




PEĆINCI , 10. 03. 2014. | Izvor: Izbori


Aktivisti SNS a iz Pećinaca koriste decu da bi delili propagandni materijal svoje stranke za odbornike Skupštine Opštine. Jedno dete je kod saratelja. Kao protiv uslugu deci daju cigarete.
sesili sesili 16:03 13.03.2014

Re: Ne biraju sredstva..

Pre bih rekla - ne štede sredstva!!! Žao mi je ovolikih para, bačenih!
nurudin nurudin 19:10 12.03.2014

Само мени није

ivana23 ivana23 21:51 12.03.2014

***

Meni pisao Sinisa Mali?!
mirelarado mirelarado 00:32 13.03.2014

Re: ***

ivana23
Meni pisao Sinisa Mali?!


На сву срећу, у мом улазу има канта за "поштанско смеће" одмах испод сандучића. Практично, уредно, а чува и живце.
ivana23 ivana23 01:11 13.03.2014

Re: ***

mirelarado

ivana23 Meni pisao Sinisa Mali?!

На сву срећу, у мом улазу има канта за "поштанско смеће" одмах испод сандучића. Практично, уредно, а чува и живце.


Pismo je bilo u koverti, samo sam ga stavila u torbu u povratku iz kupovine.
Tek kod kuce sam ga otvorila.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:49 13.03.2014

Re: ***

ivana23
Meni pisao Sinisa Mali?!

Мени Двери.
Тамо испред железничке станице им је пункт. Симптоматично ми је било што се он налази у приколици коју вуче расходовани војни џип. То некако указује каква ће бити будућност под њима.
jkt2010 jkt2010 02:23 13.03.2014

Re: ***

Симптоматично ми је било што се он налази у приколици коју вуче расходовани војни џип. То некако указује каква ће бити будућност под њима.

Politicari ce biti siromasni?
alselone alselone 09:04 13.03.2014

Re: ***

Мени Двери.


Meni Tadic. Na razglednici on i Canak se grle. Parapsihopatologija.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:21 13.03.2014

Re: ***

Meni pisao Sinisa Mali?

Мени Двери.

Meni Tadic.

/uzbuđeni smajli trči do poštanskog sandučeta/
Gospodja Klara Gospodja Klara 10:11 13.03.2014

Re: ***

/uzbuđeni smajli trči do poštanskog sandučeta/


Džaba sestro, imam kolekciju flajera nekog majstora što sve opravlja (a nije Vučić), reklama za mesaru-pečenjaru (nije Ivica), gomilu računa (nije Dinkić) i zalepljenu žvaku na vratancima sandučeta (tu sam se uzbuđeno ponadala da je Čeda, ali qr moj). Venem.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:58 13.03.2014

Re: ***

Gospodja Klara
Venem.

Венеш?
Сигурна?


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:05 13.03.2014

Re: ***

Džaba sestro,

Eto i Pižonitu se Obratilo putem vodokotlića (svaki put kad pusti vodu, čuje:"Glasaj za Aleksandra Vučićaaaaaa" ), a nama ništa. Stvarno smo poslednje.
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:08 13.03.2014

Re: ***

Eto i Pižonitu se Obratilo putem vodokotlića (svaki put kad pusti vodu, čuje:"Glasaj za Aleksandra Vučićaaaaaa" ), a nama ništa. Stvarno smo poslednje.


Videla bih ja njega da mora da piški stojeći...
freehand freehand 11:09 13.03.2014

Re: ***

Gospodja Klara
Eto i Pižonitu se Obratilo putem vodokotlića (svaki put kad pusti vodu, čuje:"Glasaj za Aleksandra Vučićaaaaaa" ), a nama ništa. Stvarno smo poslednje.


Videla bih ja njega da mora da piški stojeći...


Duga je ruka Aleksandra Vučića.
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:18 13.03.2014

Re: ***

Венеш?
Сигурна?


Prezrela, opala = spremna za prepečenicu.
mirelarado mirelarado 11:28 13.03.2014

Re: ***

Džaba sestro, imam kolekciju flajera nekog majstora što sve opravlja (a nije Vučić), reklama za mesaru-pečenjaru (nije Ivica), gomilu računa (nije Dinkić) i zalepljenu žvaku na vratancima sandučeta (tu sam se uzbuđeno ponadala da je Čeda, ali qr moj). Venem.


Не, не, не, није могућно да се и теби није јавио истобојним АВ гласом и истоврсном плачевном АВ интонацијом некакав АВ клон из АВ штаба! Од тада се више не јављам на фиксни телефон, док ова тужна фарса не прође.
zox.zox zox.zox 14:23 13.03.2014

Re: ***

Meni pisao i Pajtić lično i LSV i PPV ...
st.jepan st.jepan 19:12 12.03.2014

Ja bih ono što Vučić zamisli!

"Волео бих да грађани својим изласком на биралишта омогуће лидеру Српске напредне странке (СНС) Александру Вучићу да има неометану могућност да сам одлучује о томе како жели да Србија изгледа."

Ovo, kao i sve drugo, čitam kako je napisano. Dakle Vučiću bi trebalo omogučiti da sam odluči o tome kako bi on želeo da Srbija izgleda.
Slažem se. Mislim da je osnovni red da se svakome, pa i Vučiću, omogući da sam odluči o tome šta želi. Dabome, ako želi da o svojim željama odlučuje sam, a ne kao jedan Mate iz mojih (ok, očevih) Mimica.
E, tog Matu, koji nije bio baš mnogo bistar, pitali jednom (naravno, tek onako ga pitali, jer u Mimicama vam je skoro sve tek onako) šta bi on najviše voleo, šta najviše želi. Mate se bogme duboko zamislio, naprezao se, ali ničeg dovoljno krupnog i atraktivnog nije mogao da se opseti. Dugo je tako zamišljeno ćutao, a kad je zaludno društvo već i zaboravilo da ga je išta pitalo, Mate se setio:

"Ja bih ono što moj brat Luka zamisli!".

fantomatsicna fantomatsicna 19:40 12.03.2014

Re: Ja bih ono što Vučić zamisli!

"Ja bih ono što moj brat Luka zamisli!".


Pa da a ja bih ,samo još i vode
hajkula1 hajkula1 20:11 13.03.2014

Re: ***

ivana23



BIRN ekskluzivno objavljuje detalje iz nacrta ugovora potpisanog između Etihad ervejza iz Abu Dabija, Jat ervejza i Vlade Republike Srbije




Treba pročitati.

Tamo ima i link na Zaključak komisije za kontrolu državne pomoći - zanimljivo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana