Politika

DJB - Kako smo prošli na izborima

Saša Radulović RSS / 21.03.2014. u 11:49

Na nivou Srbije 2,08%, odnosno skoro 75.000 glasača. Vojvodina 2,41%. U ruralnim sredinama i manjim mestima u proseku oko 1%. U gradskim oko 3,5%.
U Novom Sadu smo osvojili 5,3% glasova. U Starom Gradu 7,5%. Na Vračaru 7,2%, Na Savskom vencu 6,5%. Na Novom Beogradu 5,5%. U Voždovcu 4,2%. U Nišu 3,2%.

Kancelariju za izborni štab smo zakupili 07.februara. Potpise smo počeli da sakupljamo 15. febuara. Prikupili smo ukupno 12.500 potpisa od kojih je 1.200 bilo neispravno. Prikupljanje potpisa smo zavšili 02.marta. Do tada se praktično kampanjom nismo ni bavili. Lista nam je konačno zvanično potvrđena 03.marta, tako da smo kampanju zvanično započeli 04.marta.

Novac iz budžeta za kampanju smo dobili 11.marta u 16:0 časova. Ukupno skoro 9 miliona dinara. Za izbore za skupštinu grada Beograd dobili smo skoro 600.000 dinara. Primili smo i donacije od građana u ukupnom iznosu od oko 600.000 dinara. To je to.

Izborna trka nije bila fer. Ne samo finansijski. Medijska zastupljenost je bila poražavajuće neravnopravna. Ovo je slika sekundi na udarnim vestima na tri najgledanije televizije sa nacionalnom frekvencijom:

 

TV emisije

Bio sam gost u 4 emisije na lokalnim televizijama u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Pančevu. Bio sam gost i kod Danice Vučenić.
Svakodnevno smo morali da se borimo sa svim televizijama da uopšte objave naše priloge na vestima. Uključujući i radio. TV Prva i TV Pink nisu hteli ni da čuju.

Na pet TV stanica sa nacionalnom frekvencijom nisam gostovao ni u jednoj emisiji za vreme kampanje.
Bio sam gost kod Olje Bećković pre kampanje u Utisku nedelje 16.februara sa predsednikom skupštine Nebojšom Stefanovićem. U isto vreme Aleksandar Vučić je gostovao u dvosatnom emitovanju jednosatne emisije Teška reč na Pinku.
Trebao sam da budem gost na Da možda ne u četvrtak pred izbore, ali je kolegijum RTS-a povukao emisiju.
Bio sam gost na Studiu B u jutarnjem programu u četvrtak pred izbore.

Dušan Pavlović je bio gost kod Suzane Trninić, na RTV Vojvodine, u Kragujevcu i u Nišu.

Bio sam i gost na Radio Batočini.

Imali smo 40 minuta vremena na RTS2 da predstavimo program. Ovo vreme se dodeljuje svim listama. U isto vreme je bio i Aleksandar Vučić na još jednom od svojih prirodnih i nenameštenih gostovanja u Teškoj reči na Pinku.

Bilbordi

Imali smo 3 elektronska bilborda 10 dana pre izbora u Beogradu. Imali smo 3 dodatna bilborda 5 dana pre izbora. U drugim gradovima nismo imali bilborde.

TV reklame

Imali smo 8 reklama na RTS-u, svaka od po 12 sekundi, poslednja 2 dana kampanje.
Imali smo 15 reklama na B92, svaka od po 12 sekundi, poslednja 2 dana kampanje.
Imali smo po 18 reklana na lokalnim televizijama, poslednja 2 dana kampanje.

Radio reklame

Imali smo ukupno 171 emitovanje radio reklame na Radio S, Radio Index, Gradski Radio, Pingvin i B92 radio. Svaka reklama traje oko 12 sekundi.

Nakon svakodnevnog pojavljivanja na naslovnim stranicama tabloida odmah nakon ostavke početkom februara, više se nismo pojavljivali na nasolovnim stranicama novina, osim jedan put u Danasu koji je objavio intervju. Blic je objavio jedan kratak tekst o tome koje ekonomske mere su potrebne nakon izbora. Imali smo dva velika članka u Vranjanskim novinama, jedan intervju i jedan autorski tekst. I pokrivali su nas strani mediji. Npr. BBC.

Tribine

Držali smo tribine u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Subotici, Zrenjaninu, Pančevu, Čačku, Šapcu i Sremskoj Mitrovici.

Društvene mreže

Bili smo na društvenim mrežama, Tweeter-u Facebook-u i imali smo web sajt. Ni jednog BOT-a nismo imali. Nikoga nismo angažovali da napada bilo koga, da udara pluseve ili da piše stvari po narudžbi.

Kampanju je vodio Ivan Marović. Kampanju smo vodili „od čoveka do čoveka". Sve koji nas podržavaju smo zamolili da svojim prijateljima, kolegama i porodici kažu da glasaju za nas i zašto glasaju za nas. Svojim rečima, sa svojim razlozima. Posebno na društvenim mrežama.

I kako smo prošli?

Odlično u gradskim sredinama. U sredinama koje koriste društvene mreže. Tamo gde nije bilo medijskog mraka. U sredinama u kojima smo uspeli da prođemo na televiziji u barem jednoj emisiji, popravili smo rezultat.

Direktan kontakt sa glasačima je bio najdragoceniji. Održavanjem tribina, uspeli smo da značajno pojačamo kampanju „od čoveka do čoveka" i proširimo je i van društvenih mreža. Ljudi odlično reaguju na našu identifikaciju i analizu glavnog problema sa kojim je suočena Srbija i plan kako ga treba rešiti.

Oko 55% biračkog tela je uopšte čulo za nas, našu listu i upoznato je (čulo je) za rad ministarstva privrede. U tom direktnom kontaktu sa njima smo potvrdili koliko je ogroman uticaj tabloida. Razno blato od toga da sam špijun, da maltertiram vozače, da sam pretukao svoju ćerku (ovo mi je najteže) i da je zavšila na urgentnom, da sam upropastio firme u stečaju (ova mi je najdraža) i pri tome zaradio milione, da idemo u koaliciju sa Cvijanom do toga da sam hteo da radnici ostanu bez godišnjeg odmora i bolovanja, da sam hteo sve da otpustim u preduzećima u restrukturiranju i da će svi imati penziju od 200 evra. Nakon direktnog razgovora sa ljudima, svo ovo blato nestane. Ljudi kao da se probude iz nekog transa začuđeni da tabloidna „realnost" nema veze sa realnošću. Čak i među ljudima koji nas podržavaju, ovo tabloidno blato ostavlja sumnju i Čvorović koji čuči u svima od nas, u nekom više u nekom manje, počne da traži dokaze da to blato nije istina. A to ne možete efikasno demantovati, osim da vas ljudi upoznaju i prekopaju po vašem životu. Zbog toga je blato toliko otrovno, a širi se ogromnom brzinom. Sa ovim su suočeni svi koji ulaze u politički život. Svi osim gospodari blata. Sadašnji gospodar blata je masovno pobedio na izborima, prethodni gospodar bi da uđe u koaliciju sa njim.

Da li je naš program osuđen na gradske sredine?

Sigurni smo da ne. Problem parazitskog partijskog sistema kapiraju svi. Samo nisu znali koliko nas košta. I da treba otpustiti partijski zaposlene i skinuti ih sa grbače građana. Odvajanje socijalne politike od ekonomije takođe je jasno ljudima. I onima na selu isto kao i onima u gradu. Inače, ljudi na selu i u malim sredinama tek nemaju nikakve koristi od javnog sektora i uglavnom su okrenuti sami sebi, a moraju da ga finansiraju. Potreba za jakim univerzalnim sistemom socijalne zaštite, zdravstvenim osiguranjem za sve, i penzionim sistemom koji ima i socijalne i ekonomske penzije je takođe jasna svim ljudima. I da je to posao države, a ne privrede. I da taj jak sistem socijalne zaštite može da kroz poreze plaća jedino jaka, efikasna, konkurentna, tržišna privreda čiji posao je stvaranje dodate vrednosti i profita.

Razlog za loš rezultat u ruralnim područijima je svakako medijski mrak i tabloidno blato. Nismo uopšte uspeli da dođemo do birača. Najdirektniji način prilaska biračima su tablodi. I mislimo da je Aleksandar Vučić postigao rezultat koji je postigao, upravo zbog toga: kontrole tabloida. Sledeći je televizija. Ni tu ne možemo da očeujemo mnogo. Ostaje nam jedno rešenje: izgradnja organizacije na terenu. Rezultati ovih izbora po biračkim mestima nam pokazuje koliko ljudi podržava ovo što radimo. A oni su jako motivisani. Tako da nam je prvi zadatak ( a već smo počeli :) da izgradimo organizaciju u svim opštinama u Srbiji. To nam je najvažniji zadatak. Drugu opciju nemamo.

Razlog zbog koga nismo postigli i bolji rezultat u gradovima je problem strateškog glasanja i straha od bačenog glasa. Ljudi podržavaju ovo o čemu govorimo, vide da je realno, vide i da smo oštri i konkretni kritičari Aleksandra Vučića i znamo šta hoćemo da ostvarimo. Jedini argument koji smo imali je da je glas za ovakvu opoziciju svakako bačen glas, i da ovim putem našoj ideji daju preko potrebnu validaciju za dalju borbu. Trčimo maraton, ne sprint. Mislimo da smo ovim rezultatom na izborima ovaj argument dobili i da nam strateško glasanje više neće predstavljati prevelik problem. Mislimo da smo pokazali da imamo kapacitet ne samo da pređemo cenzus, već i da ostvarimo daleko jači rezultat.

Sledeće prolazno vreme će biti pokrajinski izbori i prateći lokalni izbori. Mislimo da ćemo na pokrajinskim izborima preći cenzus i pokazati kolika je snaga našeg programa i naše kampanje „od čoveka da čoveka". Imaćemo i dovoljno vremena i dovoljno ljudi na terenu da sa našom porukom dođemo do birača i u sredinama koje ne koriste mnogo društvene mreže.

 

Rezultati izbora po opštinama po % osvojenih glasova bez KiM:

U 23 opštine sa 34% od ukupno prebrojanih glasova (1.220.000 glasača), osvojili smo između 2% i 7,5% glasova, u proseku 4,08% (49.512 glasova).
U 54 opštine sa 38% od ukupno prebrojanih glasova (1.360.000 glasača), osvojili smo između 1% i 2% glasova, u proseku 1,42% (19,142 glasa).
U 89 opština sa 27% od ukupno prebrojanih glasova (980.800 glasača), osvojili smo manje od 1% glasova, u proseku 0,6% (5,688 glasova).

U 8 opština smo imali manje od 10 glasova. Najlošije smo prošli u Preševu, sa 2 glasa, odnosno 0,01% izašlih glasača.

Regionalno, najlošije smo prošli na Kosovu i Methoiji, gde smo osvojili 21 glas, odnosno 0,06%. Od 17 opština, u 8 nismo osvojili ni jedan glas. Najviše glasova smo dobili u Kosovskoj Mitrovici, 18, što iznosi 0,5% izašlih birača.

Po okruzima, najbolj smo prošli u Beogradskom, Južnobačkom (Novi Sad) i Nišavskom okrugu, a najlošije u Topličkom (Prokuplje), Pčinjskom (Vranje) i Jablaničkom (Leskovac).

 

 

Izborni rezultati liste broj 15. Dosta je bilo - Saša Radulović:
• Republika Srbija - 2,08% - 74.445 glasova
• Vojvodina - 2,41% - 21.630 glasova
• Beograd - 3,83% - 31.173 glasova
• Novi Sad - 5,33% - 8.843 glasova
• Niš - 3,29% - 4.118 glasova

 

Parlamentarni izbori - Republika Srbija
1. SNS - 48,3%
2. SPS - 13,5%
3. DS - 6,4%
4. NDS - 5,7%
5. DSS - 4,2%
6. Dveri - 3,5%
7. LDP - 3,3%
8. Beli listići - 3,1%
9. Dosta je bilo - 2,08% - 74.445 glasova
10. SRS-2,0%

 

Parlamentarni izbori - Vojvodina
1. SNS - 46,2%
2. SPS - 10,8%
3. NDS - 8,0%
4. DS - 5,8%
5. Beli listići - 3,4%
6. DSS - 3,3%
7. Dveri - 2,8%
8. LDP - 2,7%
9. SRS-2,5%
10. Dosta je bilo - 2,4% - 21.630 glasova

 

Parlamentarni izbori Beograd
1. SNS - 45,0%
2. SPS - 11,9%
3. DS - 10,8%
4. DSS - 6,21%
5. NDS - 4,8%
6. Dveri - 4,7%
7. Dosta je bilo - 3,8% - 31.173 glasova
8. Beli listići - 3,7%
9. LDP - 3,6%
10. SRS-2,2%

 

Parlamentari izbori Novi Sad
1. SNS - 46,2%
2. SPS - 10,0%
3. NSD - 8,8%
4. DS - 6,0%
5. Dosta je bilo - 5,3% - 8.843 glasova
6. DSS - 4,9%
7. Beli listići - 3,7%
8. SRS - 3,3%
9. LDP - 2,8%
10. Dveri - 2,8%

 

Parlamentarni izbori Niš
1. SNS - 50,3%
2. SPS - 13,4%
3. NSD - 4,5%
4. Dveri - 4,4%
5. DSS - 3,8%
6. DS - 3,6%
7. LDP - 3,5%
8. Beli listići - 3,3%
9. Dosta je bilo - 3,2% - 4.118 glasova
10. SRS - 2%

 

Parlamentarni izbori u Beogradu po opštinama:
• Stari Grad - 7.5%
• Vračar - 7,2%
• Savski venac - 6,5%
• Novi Beograd - 5,5%
• Zvezdara - 4,6%
• Voždovac - 4,2%
• Čukarica - 3,7%
• Palilula -3,7%
• Zemun - 3,4%
• Rakovica - 3,3%
• Lazarevac, Mladenovac, Surčin, Barajevo, Grocka, Obrenovac: između 1% i 1.3%
• Sopot 0,83% (75 glasova).

 

Parlamentarni izbori Beograd - Stari Grad
1. SNS - 26,8%
2. SPS - 10,5%
3. DS - 18,5%
4. DSS - 9,5%
5. Dosta je bilo - 7,5% - 2.067 glasova
6. NDS - 6,7%
7. LDP - 6,1%
8. Dveri - 4,6%
9. Beli listići - 4,4%
10. SRS - 2,2%

 

Parlamentarni izbori Beograd - Vračar
1. SNS - 25,3%
2. SPS - 11,1%
3. DS - 21,3%
4. DSS - 8,9%
5. Dosta je bilo - 7,2% - 2.210 glasova
6. NDS - 6,7%
7. LDP - 5,4%
8. Dveri - 4,7%
9. Beli listići - 4,4%
10. SRS - 1,8%

 

Parlamentarni izbori Beograd - Savski venac
1. SNS - 32,5%
2. SPS - 12,2%
3. DS - 15,8%
4. DSS - 7,8%
5. Dosta je bilo - 6,5% - 1.369 glasova
6. NDS - 6,1%
7. LDP - 4,9%
8. Dveri - 4,8%
9. Beli listići - 3,8%
10. SRS - 1,9%

 

Parlamentarni izbori Beograd - Novi Beograd
1. SNS - 36,9%
2. SPS - 12,7%
3. DS - 13,6%
4. DSS - 7,1%
5. Dosta je bilo - 5,5% - 6.236 glasova
6. NDS - 5,2%
7. Dveri - 5,1%
8. LDP - 4,2%
9. Beli listići - 4,0%
10. SRS - 2,2%

 

www.dostajebilo.rs

Facebook grupa - Dosta je bilo

 

https://twitter.com/SasaRadulovich

 

.

 

 

 

Atačmenti



Komentari (222)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 11:56 21.03.2014

Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

princi princi 12:15 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Boga mi, ni NBG ne zaostaje previše.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:25 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Расподела гласова указује на проблем Радуловићеве листе: она је ограничена на високо урбану и образованију популацију. Као таква, њени су домети опасно ограничени. И мора изаћи ван тог круга ако жели нешто да уради... Није то питање само медијске заступљености, него и идеја и језика и имиџа који стоје иза свега тога, којима се наступа.

Дакле, мора да се нађе нека крава која ће да се дирљиво у кампањи грли. Да се снимају деца. Да се приказује динамичност и хуманост личности. Просто, тако је. То је политика.

Има оно што каже песник: "Ако желиш да мењаш људе, не одмећи се."
Нема другог.
maksa83 maksa83 12:32 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

princi
Boga mi, ni NBG ne zaostaje previše.

Mislim da pričate o istoj stvari - NBG je najrazvijenije novosadsko predgrađe. (Ok, ili bar ima najjeftiniji kvadrat kancelarijskog prostora.)
alselone alselone 12:46 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Расподела гласова указује на проблем Радуловићеве листе: она је ограничена на високо урбану и образованију популацију.


Da primetim da je i DS poceo odavde. Da banalizujem - visoko obrazovana populacija moze da ubedi onu drugu za koga da glasa (malo teze ali moguce) dok je obrnuto nemoguce.
princi princi 12:56 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Meni se, naprotiv, čini da krave treba ostaviti volovima (u stvari, nisam siguran da bi volovi znali šta da rade s kravama) i bikovima (ovi znaju), a da poruke treba pojednostaviti i modifikovati. Terenski rad, dakako, treba pojačati, ali pre na pijaci nego na njivi ili u štali ili oboru. Kao i drugde u svetu, i ljudi u Srbiji će se sve više okretati od TV prema mobilnim platformama i socijalnim mrežama tako da i marketing treba voditi u tom pravcu.

Da, treba i izborne liste srediti. Na postojećoj ima dobrih žena i ljudi, ali ima i onih koji tu ne pripadaju. U svakom slučaju, 75K u uslovima Srbije 2014. je za respekt.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:07 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Meni se, naprotiv, čini da krave treba ostaviti volovima i bikovima, a da poruke treba pojednostaviti i modifikovati.

Па добро, не очекујем баш од тебе да будеш буквалиста...

Крава/Пијаца/Фудбалска утакмица/Недељна куповина/Кафица -- шта год од тога. Крава је симбол везаности политичара и народа, на коју нас је још Слоба научио. (Како оно беше -- питао је неког Драгана, у кампањи, колико литара млека добија по крави?) Дакле, треба ти нешто што те спаја са обичним светом.

Социјалне мреже у Србији имају ограничен домен, и Твитер-БлогБ92-ФБ, од стране Радуловића, имају још мало простора за раст. Ако се не искорачи ван тог круга, нема цензуса.

Оно што је некад био Круг двојке, то данас умеју да буду друштвене мреже.
Ко ово не разуме, не разуме Србију :)
tsunade tsunade 13:19 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Расподела гласова указује на проблем Радуловићеве листе: она је ограничена на високо урбану и образованију популацију.


pa još malo sužena na one koji cirkulišu internetom i koriste društvene mreže.

moj stav o radulovićevim idejama i programu svi znaju. Im all for it. i uz svu trenutnu neshvaćenost, taj program, po meni, ima potencijal. ali program i ideja su pet odsto uradjenog posla koji ne može da bude uradjen bez formiranja partije.

e sad, formiranje partije je jedan mnogo ozbiljan posao. ja sam kao novinar dopratila i ispratila razne partije. neke su se delile, neke su se utapale, neke nestajale. jedina partija koja je opstala bez deoba na sastavne delove je SPS.

naravno preduslov za opstanak bila je kapilarna partijska mreža sps-a po srbiji. upoznala sam sps-ovce koji godinama drže vlast u nekom zabitima: gadžinom hanu, nekoj okolini leskovca, vranju e t c. njihovi sugradjani o njima iskreno misle da su čestiti ljudi i uporno ih biraju. ti isti sugradjani na republičkom nivou često glasaju neke druge, jače igrače.

hoću samo da kažem da formiranje takve mreže traje godinama, ogroman je to posao i to puno košta.

drugo i vrlo bitno: partija u srbiji mora da ima lidera. to je kao neka zakonitost ovde a verovatno i svugde. od njegove veštine zavisi kako će to da funkcioniše. lider mora da zna sa ljudima.

lider mora mekom rukom da upravlja partijskim organizmom uz brdo nekih glupih i pametnih kompromisa. i ne sme da gubi živce. i rasipa energiju na svadjanje sa svakim šrafom ili svakim oponentom koji mu se zatekne na putu.

ja ne znam da li saša ima tu meku ruku. znam da u ruci ima sekiricu (figura u jezičkom izrazu, da ne bude zabune)... i da, meni se to naravno, svidja i ja bih sve to rešavala sekiricom... al ja se zato ne kandidujem ni za kućni savet.
cult cult 13:24 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

na ove odlične ideje dodao bih i potrebu da se ne pravi liderski pokret/stranka,
da se u prvi plan izbaci što više ljudi, da prepoznatljivost ne bude samo na Raduloviću, da se ne pravi so many times dejavu organizacija oko lidera. Tu je i Pavlović, ok, ali nije dovoljno. Stevanović je po prirodi tih čovek, što je šteta, mozak mu radi brzo, duhovit je, dobre ideje.

Kako stranka/pokret bude rasla, siguran sam da će se priključivati i ljudi koji iz (opravdanog) straha za karijeru pred ove izbore svoju podršku nisu smeli javno da iskažu. A ima ih vrlo.

U skladu s Radulovićevim pisanjem po blogu očekujem da će Srbiji preko potrebna pozitivna selekcija biti pokazana upravo u DJB.
Ima tu još mnogo toga, al da ne dužim.

Bonus hint: ne kačiti se sa svakim po društvenim mrežama. Nedelotvorno.
tsunade tsunade 13:29 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

da prepoznatljivost ne bude samo na Raduloviću


slažem se al to nešto mora da ima predsednika. i očigledno je da je za to vidjen radulović. on bi dalje trebalo da podeli poslove sa svojim saradnicima. ta partijska hijerarhija nije bez razloga i osnova. ako svi odlučuju, posao neće biti nikad uradjen.
princi princi 13:30 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

hoću samo da kažem da formiranje takve mreže traje godinama, ogroman je to posao i to puno košta.

Ogromna je moć mreža. Sve(t) je mreža. Mislim da bi bila greška ovo pretvarati u još jednu partiju. Radulović ima šansu da postane srpski Martin Luter King (uz sve ograde, nije crn i nikako ne bi bilo dobro da ga neko overi). Grass root, door to door pokret, bez nekih velikih ideoloških floskula, policies not politics, propagiranje malih, jednostavnih ideja. Čini mi se da je to korak napred. Na kraju, cilj tog pokreta i ne treba da bude vlast po sebi, već menjanje Srbije, kao što ne bi trebalo ni da se ograniči samo na ekonomiju, već, pre i iznad svega, na odnose među ljudima, odnos prema sebi, pa i bližnjima. Osvešćivanje Srbije, tako bih ja nazvao tu misiju.
cult cult 13:35 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

tsunade
da prepoznatljivost ne bude samo na Raduloviću


slažem se al to nešto mora da ima predsednika. i očigledno je da je za to vidjen radulović. on bi dalje trebalo da podeli poslove sa svojim saradnicima. ta partijska hijerarhija nije bez razloga i osnova. ako svi odlučuju, posao neće biti nikad uradjen.


Ma to naravno.
Nego, provali Ho Ši Čedu i Kim Džong Vučka.
U njihovim strankama imaš jednog ili dva čoveka koje bi prosečna gradjanka ili gradjanin Srbije, što bi rek'o Filip, mogli da navedu.
Ok, kod Vučića imaš ove poznate po arhidupeuvlakama kao Slina, pa ti gadna i sama pomisao.

DJB je antisistemska pojava. Mislim na ovaj postpetooktobarski korupcionaški sistem. I zato treba da bude suprotan i po idejama i po nastupu od postojeće tužne i jadne ponude.

Nači, ne jak lider i bezoblična masa iza njega.
Ne, nikako.
tsunade tsunade 13:37 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Na kraju, cilj tog pokreta i ne treba da bude vlast po sebi, već menjanje Srbije,


znam, ali kako i sa čim i sa kim ćeš menjati srbiju ako ne formiraš normalnu političku organizaciju koja će regrutovati i trenirati ljude za to? nekako mi ti pokreti, sa stanovišta krajnjeg efekta nisu jasni.

tsunade tsunade 13:41 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Nači, ne jak lider i bezoblična masa iza njega.
Ne, nikako.


u pojavnom smislu se totalno slažem sa tobom kalte. taj glavni operativac i ne treba nešto posebno da se pojavljuje u javnosti nego da radi posao sa ljudima koji će da se pojavljuju. što više njih, to bolje... ali ne bilo kojih ljudi skupljenih s konca i konopca nego ljudi koji imaju kredibilitet u svojim oblastima: ekonomiji, obrazovanju, pravosudju, sportu, kulturi i tako dalje... treba ti čitav generalštab. u srbiji u kojoj niko normalan neće u politiku.
tsunade tsunade 13:49 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Boga mi, ni NBG ne zaostaje previše.


novi beograd je pod mojom kontrolom
princi princi 14:00 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

nekako mi ti pokreti, sa stanovišta krajnjeg efekta nisu jasni.

Pa, Obama ti je 2008. bio pokret. I 2012. su vlast osvojili pretežno tim door to door kampanjama. Kad su 2009. bili izbori u UK, onaj nesrećni Iain Duncan-Smith je na mojoj tube stanici stajao u pola 8 ujutru, smejao se glasačima i delio im letke. Legalizacija gej brakova, marihuane, inkluzija... sve su to neki pokreti osvešićivanja naroda. U Engleskoj su pedere 60-tih godina legalno kastrirali. Danas je to zemlja koja se ponosi svojom tolerancijom prema homoseksualcima. Strašno je bitan taj lokalni i perzistentan rad između izbora, osvešćivanje ljudi, nudging. Ako hoćeš, predizborna kampanja počinje danas, sada i ovde. Usudio bih se da kažem, uopšte nije ni bitan Radulović, bitan je pokret.
reanimator reanimator 14:24 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Kad su 2009. bili izbori u UK, onaj nesrećni Iain Duncan-Smith je na mojoj tube stanici stajao u pola 8 ujutru, smejao se glasačima i delio im letke

Ovde bi ga štanglirali navijači. Ono..ša je bilo..ša se smeješ..ima neki problem..
princi princi 15:09 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Ovde bi ga štanglirali navijači. Ono..ša je bilo..ša se smeješ..ima neki problem..

Dunjica! Dećko je iskreni Zvezdaš, ono, Sever, pa Crkva.
aleksandarj aleksandarj 15:14 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Lepo je to kada imas dovoljno minuta na nacionalnim frekvencijama,pa mozes i da mazis kravu,pa mozes i da pravis Feketic,pa mozes i da se grlis sa decom,i da obecavas lepe stvari koje eto jednostavno padaju sa neba,to je trenutna kampanja bila vladajuce koalicije.sa jedne strane je ispravno sto vi govorite,a sa druge patnja je velika u Srbiji pa vecina to i ne primecuje,isprali su mozak sa medijima,sa botovima,sa tabloidima,sa clanovima koji su isli po kucama 5 puta dnevno,zvali su 5 dnevno telefonom,pritisak je bio veliki,pretnje su bile velike,uvlacili su parazite u svoju stranku i zato su pobedili.
jednatanja jednatanja 16:00 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Saša, vaši aduti su vaše znanje, transparentnost i velika hrabrost. Imate i harizmu (za razliku od vašeg kolege Dušana, što je u redu, ne poseduje je svako) no, kao što reče Brajović gore, i ja se priključujem, treba raditi na promovisanju tih vaših aduta, imena, znanja. Iz razgovora sa svojom okolinom, stekla sam utisak da vas ljudi ne poznaju. Ako želite da ostanete dosledni sebi i svojoj personi, ne morate da glumatate kao što političari često rade, ali pokušajte da nađete način da vas upozna i razume i onaj Radojko iz Loznice i njegova žena Koviljka. Ako i ne može da razume sve detalje (na kraju krajeva, ne razumem svaki ni ja) on mora da ima osećaj da ste na njegovoj strani, da ćete mu pomoći, da vam je stalo do njega. Parole su odlične, no veza slaba.

I umesto procenata u prvoj rečenici, gratitude. Čestitke i podrška za dalje.
tsunade tsunade 16:03 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Strašno je bitan taj lokalni i perzistentan rad između izbora


da. nevidjeno je bitan. to je ta kapilarna mreža odbora o kojoj govorim sastavljena od posvećenih ali i kvalitetnih lokalnih heroja

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6pR1cVgk7Is[/youtube]

edit: ne radi ovo s kačenjem youtubea. ovo je wild theme iz filma local heroes by mark knopfler
cyberm cyberm 16:17 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

jednatanja
... da nađete način da vas upozna i razume i onaj Radojko iz Loznice i njegova žena Koviljka. Ako i ne može da razume sve detalje (na kraju krajeva, ne razumem svaki ni ja) ...

Pa kakve šanse onda imaju jadni Radojko i Koviljka?
princi princi 16:31 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Pa kakve šanse onda imaju jadni Radojko i Koviljka?

Wisdom of the crowds je rešenje! I Radojko i Koviljka i Tanja. I Milutin.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:47 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Mislim da bi bila greška ovo pretvarati u još jednu partiju.

Партије имају реалну политичку моћ и снагу.
Покрети су сувише флуидни и неконзистентни. Отуда и неделотворни.

А промена свести Србије неће се одиграти пре суочавања Србаља са тим ко су и шта су. А Српчад живи у свету фантазми, и о томе ко су и шта су и колико су важни (РаскршћеИстокаЗапада, ЖитницаГалаксије, СветиПупакБалкана) и колико вреде и умеју (СупекалифраџилистиТалентиМатемaтичариУметницЈебачи)).

Ех...
Србија гледана из света и Србија гледана из Србије, без оних њених ситних и прљавих детаља...
jednatanja jednatanja 17:07 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Pa kakve šanse onda imaju jadni Radojko i Koviljka?


Nisam studirala ekonomiju, i razumem je toliko koliko mi je potrebna u mom poslu koji nema veze sa ekonomijom. Ja bih tako mogla da pričam Radojku i Koviljki i tebi o ćelijskim receptorima i antitelima dok vam ne padne mrak na oči, ali čemu? A mogla bih da im kažem da odu na prventivni pregled, da ću biti uz njih, da se brinem za njihovo zdravlje, da im želim dug i zdrav život. Svako nek´ se drži onog čega zna, gde bi nam samo bio kraj.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:17 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

cult
da se u prvi plan izbaci što više ljudi, da prepoznatljivost ne bude samo na Raduloviću,


Mogli bi da uzmu Koštunicu i Dinkića. Prvog zbog iskustva, a drugog i zbog iskustva i zbog energije. Obojica su prepoznatljivi, a trenutno su i bez političkog angažmana.
Kasnije, kada dođu na vlast, među preletačima moćiće da biraju koga hoće a ja im preporučujem Palmu, Velju i Ljajića. Prvu dvojicu radi ugleda i uticaja u ruralnoj Srbiji, a trećeg zato što ni jedna postoktobarska vlada u Srbji nije bila bez njega, dakle zbog tradicije.

Auh..umalo da zaboravim: Krleta obavezno za savetnika.
blogovatelj blogovatelj 21:15 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

u pojavnom smislu se totalno slažem sa tobom kalte. taj glavni operativac i ne treba nešto posebno da se pojavljuje u javnosti nego da radi posao sa ljudima koji će da se pojavljuju. što više njih, to bolje...


A i kad šef partije ima kvalitetno okruženje, onda Kurir nema po kome da udara. I što ih više bude u vrhu partije, teže će lešinari moći da odrađuju posao.
Takođe, sistem mora da bude decentralizovan, ali pod obavezno. Time se dobija dosta glasova u Vojvodini, Šumadiji i Sandžaku (šifra Čanak, Palma, Verko, Suljo, Rasim)
Svi ovi iz zagrade uzimaju solidan procenat na izborima.
hajkula1 hajkula1 22:40 21.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Vojislav Stojković
cult
da se u prvi plan izbaci što više ljudi, da prepoznatljivost ne bude samo na Raduloviću,


Mogli bi da uzmu Koštunicu i Dinkića.

a ja im preporučujem Palmu, Velju i Ljajića.

Auh..umalo da zaboravim: Krleta obavezno za savetnika.



Volimo i mi tebe
a_jovicic a_jovicic 00:35 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Predrag Brajovic
Партије имају реалну политичку моћ и снагу.
Покрети су сувише флуидни и неконзистентни. Отуда и неделотворни.

Slažem se ... u normalnim uslovima ... ali sa druge strane deluje da popularnost partija medju gradjanski nastrojenom populacijom konstantno opada (jednostavno ljudi poistovećuju partije i njihovu strukturu sa svime lošim što se u zemlji dešava). Pokret je nekako bliži običnom čoveku. Partije previše asociraju na krutu organizacionu strukturu, profesionalne političare, veliki novac koji se obrće ... a snaga "Restarta" je upravo u različitosti od svih ostalih.
blogovatelj blogovatelj 01:01 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Ovde bi ga štanglirali navijači. Ono..ša je bilo..ša se smeješ..ima neki problem..


Ne bi. U pola osam sabajle navijači spavaju. To je klasično obraćanje onima koji plaćaju porez.
Meni su par puta u Torontu kandidati za odbornike kucali na vrata veče pred izbore.
Ili donesu u naselja roštilje i dele kobaje, ali to rade negde na pola mandata, nisam viđao da su u kampanji radili. Možda je i zabranjeno u kampanji.
princi princi 01:09 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

blogovatelj
Ovde bi ga štanglirali navijači. Ono..ša je bilo..ša se smeješ..ima neki problem..


Ne bi. U pola osam sabajle navijači spavaju. To je klasično obraćanje onima koji plaćaju porez.
Meni su par puta u Torontu kandidati za odbornike kucali na vrata veče pred izbore.
Ili donesu u naselja roštilje i dele kobaje, ali to rade negde na pola mandata, nisam viđao da su u kampanji radili. Možda je i zabranjeno u kampanji.

'Si video onog baju, premijera Saskačevana, što hoće da zabrani prodaju ruske votke u lokalnim LCBO-ima? Jbg, ukrajinski glasači...
blogovatelj blogovatelj 01:39 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

'Si video onog baju, premijera Saskačevana, što hoće da zabrani prodaju ruske votke u lokalnim LCBO-ima? Jbg, ukrajinski glasači...


Nisam. Medije konzumiram jedino u vidu CBC radija, što na engleskom, što na francuskom. Pošto francuski ne razumem, tu se fokusiram na muziku, a i nebil naučio koju novu reč.
Ali me ne čudi ni malo. U preriji ima neviđeno mnogo Ukrajinaca, belogardejskih unuka, koji su danas veoma bogati, pretpostavljam. Došli im đedovi na pustu zemlju pre stotinak godina, ogradili je i rekli da je njihova. To danas vredi milione.
Tako su i Siki igrom slučaja na zapadu Kanade postali basnoslovno bogati. Doseljavali su se najpre u Ontario, ali su ih ovde tukli zbog turbana (bilo balkanskog sindroma i u Kanadi nekada, gle čuda) pa su se selili na zapad, gradili prugu, a onda kad su došli na puste ledine, prisvojili ih. Taki zakon bio, moglo se. Može i danas, samo danas nema nešto ničijih šuma i livada.
princi princi 01:58 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Tako su i Siki igrom slučaja na zapadu Kanade postali basnoslovno bogati. Doseljavali su se najpre u Ontario, ali su ih ovde tukli zbog turbana (bilo balkanskog sindroma i u Kanadi nekada, gle čuda) pa su se selili na zapad, gradili prugu, a onda kad su došli na puste ledine, prisvojili ih. Taki zakon bio, moglo se. Može i danas, samo danas nema nešto ničijih šuma i livada.

Ma da. Ta priča o kanadskom melting potu je čisti mit (kao i o američkom, uostalom). Ovde imigranti žive jedni pored drugih, ne sa drugima, i vrlo malo ima mešanja. Siki rade biznis sa Sikima, Pakiji s Pakijima, Žunje sa Žunjama, Iranci s Irancima. Imaš čak i etnički čiste firme: zna se gde rade Žunje, gde Iranci, na primer. Čak i manje zajednice, poput Mađara se drže jedni drugih. Jedini koji su oduševljeni Kanađani su Srbi, Portugalci i Ukrajinci, :).
blogovatelj blogovatelj 02:42 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Jedini koji su oduševljeni Kanađani su Srbi, Portugalci i Ukrajinci, :).


Mene uvek impresioniralo što po toronćanskim drugosrbijanskim žurkama uvek bude po jedan nejugosloven. Samo kod jednog mog ortaka se zalamalo da ih je više od jednog.
Njega sam nekoliko puta pominjao, moram opet. Mentalno je isti Pajić, ali majke mi skroz isti. Ko da su im mozgovi klonirani.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:07 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

princi
blogi

Вероватно вас двојица боље видите неке тамошње, канадске ситнице, али -- ОВА МАПА каже да расна толеранција у USA, UK и CAN јесте далеко боља него у већини других земања.

Ево га и ЧЛАНАК.
princi princi 10:30 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

расна толеранција

Da, i to je apsolutno tačno. Pri tome, utisak mi je da Crnci neuporedivo lakše postaju middle class u Kanadi nego u USA ili UK. Ali ovde nije reč o rasnoj toleranciji nego o integraciji (rasnoj, etničkoj, pretpostavljam i verskoj). O Malim Italijama, Malim Portugalima, Malim Maltama, Čajnataunima, monoeetničkim predgrađima i neighborhoods (affluent Markham, na primer, postaje skoro isključivo kineski), o medresama, džamijama, ovim ili onim crkvama...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:46 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

princi
расна толеранција

Da, i to je apsolutno tačno. Pri tome, utisak mi je da Crnci neuporedivo lakše postaju middle class u Kanadi nego u USA ili UK. Ali ovde nije reč o rasnoj toleranciji nego o integraciji (rasnoj, etničkoj, pretpostavljam i verskoj).

Па ви сте тамо newcomersi. Као што су Личани, Црногорци, Крушевљани у Београду. Или као они раскућени Крајишници из Хрватске. Које су, овде, и даље друже најчешће међу собом. Отуда то о чему причаш.

Мени је фасцинантан пример Ловћенца, у коме су Староцрногорци неких непромењених завичајних навика и језика (одатле је она ЦГ партија -- Јосип Bроз). Или пример Сечња, где сам затекао Личане-колонаше у немачким кућама, замрзнуте у свом времену и добу: немачке куће и дворишта стајале су им као пилету сисе, како се оно каже. И то после 40-50 година доласка у Сечањ. Сећам се, опет, приче једне вестфалске старе госпође, која се жалила како је Баварци, ни после 70 година од њеног доласка, у Баварску, не третирају као домаћу. Остала је странац.

Страшне су -- и понекад сурове -- то социјалне инерције.
Ваша деца имају наде да то престану да буду newcomersi. Ви, за живота, не.
princi princi 11:04 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Отуда то о чему причаш.

Ne, ono o čemu pričam je da nisu svi newcomers isti. Neki su ovakvi, drugi onakvi. Dok mahom sva srpska deca igraju hokej od druge godine i postaju vatreni Kanađani i patriote (čak i oni koji nisu rođeni Kanađani, Nestor, Raonić, na priemr), mali Hafizi uče Kurane po svojim verskim školama. Pri tome mislim da je to lošije za Hafize nego za Miloše i da to nije problem koji stvara Kanada kao države, nego jednostavno da su ljudi koji dolaze takvi, tj samo ljudi.

Na ovu drugu temu, da, tačno je, socijalna mobilnost je u Kanadi kudikamo veća nego u US i UK, na primer. Imigrant ovde maltene sa aerodroma postane middle class i druga i treća generacija se vrlo lako mešaju i postaju Kanađani. U tom smislu je društvo puno inkluzivnije i bolje za život. Kanada je verovatno immigrant friendliest država na svetu, na svakom koraku se nailazi na velike postere Welcome to Canada sa kojih se smeše prelepa crna deca sa prelepim zubima, nema ni Tea Party, ni bloody Eastern Europeans, ni potmulog australijskog rasizma. Velika, prijateljska i prazna zemlja, to je Kanada. Nemačka? Švajcarska? Francuska? Španija? Italija? Evropa? Sve si rekao sa ovih 70 godina, :).
anonimni_autor anonimni_autor 11:10 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

U pravu si što se tiče širokih neobrazovanih masa na čijem su omasovljivanju sve vlade proteklih trideset godina ubrzano radile...Ali, Saša jedini od grđanskih opcija nudi izlaz iz postojaćih ekonomskih tekšoća. I to ne samo od građanskih opcija... Vidi samo šta pobednici rade. Već dve godine stalno rekonstrišu vladu umesto da rekonstruišu ekonomski sistem koji ne radi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:13 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Јебига, ко остави свету ћирилицу, Омега му је судбина и казна...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:24 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Ne, ono o čemu pričam je da nisu svi newcomers isti...
... mali Hafizi uče Kurane po svojim verskim školama.

Дакле, мали хафизи су к'о Староцрногорци из Ловћенца.
little_radojica little_radojica 11:44 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

princi
Отуда то о чему причаш.

Ne, ono o čemu pričam je da nisu svi newcomers isti. Neki su ovakvi, drugi onakvi. Dok mahom sva srpska deca igraju hokej od druge godine i postaju vatreni Kanađani i patriote (čak i oni koji nisu rođeni Kanađani, Nestor, Raonić, na priemr), mali Hafizi uče Kurane po svojim verskim školama. Pri tome mislim da je to lošije za Hafize nego za Miloše i da to nije problem koji stvara Kanada kao države, nego jednostavno da su ljudi koji dolaze takvi, tj samo ljudi.

Na ovu drugu temu, da, tačno je, socijalna mobilnost je u Kanadi kudikamo veća nego u US i UK, na primer. Imigrant ovde maltene sa aerodroma postane middle class i druga i treća generacija se vrlo lako mešaju i postaju Kanađani. U tom smislu je društvo puno inkluzivnije i bolje za život. Kanada je verovatno immigrant friendliest država na svetu, na svakom koraku se nailazi na velike postere Welcome to Canada sa kojih se smeše prelepa crna deca sa prelepim zubima, nema ni Tea Party, ni bloody Eastern Europeans, ni potmulog australijskog rasizma. Velika, prijateljska i prazna zemlja, to je Kanada. Nemačka? Švajcarska? Francuska? Španija? Italija? Evropa? Sve si rekao sa ovih 70 godina, :).


Био ја у Торонту прошле године на пар дана. А имам и тетку тамо па је посетио после 20 година. Она 3 сина, два рођена у Босни и један рођен у Канади. Наравно хокеј главна тема у кући, а већ и кубуре са српском граматиком.

Каже тетка кад се посвађају овај најмлађи псује ову двојицу са "fuckin' imigrants", а ова двојица њега са "fuckin' Canadians"!

Иначе, дивна земља, јако пријатни људи и иако знам да те сегрегације има, нисам успео да је осетим за тих 4 дана.
princi princi 13:01 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Каже тетка кад се посвађају овај најмлађи псује ову двојицу са "fuckin' imigrants", а ова двојица њега са "fuckin' Canadians"!

:)))))))))), sjajno! Ne, kažem, super zemlja u tom smislu (ima smislova u kojima i nije tako super). Još je rano donositi neke dugoročne zaključke jer je masa imigranata ovde, zapravo, prva ili druga generacija (pola Toronta je rođeno van Kanade). U UK, na primer, najveće probleme ne pravi prva (ili nulta) generacija Pakistanaca, nego druga ili treća, ona koja traži taj neki svoj identitet. Slično je i u US. Ipak, velika stvar koja radi za Kanadu je ogromno bogatstvo- verovatno najbogatija zemlja na svetu po prirodnim resursima, tako da lako sebi mogu priuštiti svakojake stvari koje druge zemlje ne mogu.
tsunade tsunade 13:26 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

кад се посвађају овај најмлађи псује ову двојицу са "fuckin' imigrants", а ова двојица њега са "fuckin' Canadians"!


mi u srbiji samo kažemo; blato. i sve jasno
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:04 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Хех... предности и мане земаља.

Сада се вратих са Каленић пијаце, и то је било -- прелепо. Не због бог зна какве понуде (махом све увозно воће и поврће, очекивано, јер против ЕУ субвенција и контејнерског превоза намерница из Јужне Америке нема праве борбе), него због живости, боја, вреве и прелепих жена и мушкараца (опчинила ме наша бивша амбасадорка UNESCO-а). Него, ја такве атмосфере не памтим из неких других градова у којима сам био, и само ми је бувљак у Фиренци имао сличну чар и топлину, и питам се питам колико су то моји ментални обрасци, то да сам научен да овакве призоре препознајем као нешто мени блиско и топло, а колико овде можда стварно постоји нека лепша и јача социјална црта. Бемлига...
princi princi 14:09 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Него, ја такве атмосфере не памтим из неких других градова у којима сам био, и само ми је бувљак у Фиренци имао сличну чар и топлину,

Ovako? Ima toga ovde, na gomiletine. I ne samo ovde, nego i u Londonu, i u Brizbejnu i u Njujorku i u San Francisku i u Ostinu... Whole foods pomama je deo toga. Pijace su mesta za izlazak, žene se šminkaju, oblače, pa tek onda izađu za tezgu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:28 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Ма, вероватно си у праву, то је та јебена укорењеност. Па тражиш да читав свет мирише као нешто што си некад негде упамтио. Покупиш неку скалу и тоналитет одрастајући и потом их тражиш по читавом свету. Досадно, брате, досадно.

Whole foods је, рецимо, шминка, некакво помало бахато племство по парама и ставу?
princi princi 14:41 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

то је та јебена укорењеност

Naprotiv, sve osim ukorenjenosti. Nego moda, new ageizam, pseudosećanje, pseudoromantika. Neko to zove sofisticiranošću, neko skorojevićstvom, snobovštinom. Meni je svejedno, dok god je ukusno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:48 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

princi
то је та јебена укорењеност

Naprotiv, sve osim ukorenjenosti. Nego moda, new ageizam, pseudosećanje, pseudoromantika. Neko to zove sofisticiranošću, neko skorojevićstvom, snobovštinom. Meni je svejedno, dok god je ukusno.

Нисмо се разумели.
Али -- није први пут...
blogovatelj blogovatelj 18:09 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Bilo duplo, dole je komentar, jer sam bio dodao post skriptum.
blogovatelj blogovatelj 18:12 22.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

Ali ovde nije reč o rasnoj toleranciji nego o integraciji


Da, baš o tome sam i ja pričao.
Mada, stvarno mislim da za imigrante nema bolje zemlje od Kanade.
U integracionom procesu sem sistema važno je i to koliko individua ima želju da se integriše, što naravno zavisi najviše od porodičnog okruženja.
Primetio sam da je kod Ex-Yu imigranata, ovih najnovijih iz devedesetih, vidljivo da ako su deca iz mešanog braka (uglavnom su izbosne takvi) onda se često nafuravaju na hokej. Valjda im roditelji svesno iz mozga istiskuju nacionalni identitet, šta li? A i kako detetu objasniti da je tatino pleme poklalo mamino 1992. pa mu se posle mamino pleme još krvavije osvetilo 1995.?
Za razliku od toga, kod mene u kraju, 100km zapadno od Toronta, niko od istočnoevropske dece ama baš nikakvu želju nema da se bavi hokejom. Razlog je jednostavan. Ovde ima najviše evropskih imigranata, grad su osnovali Nemci, prepuno je Portugalaca i Rumuna, a oni se svi više primaju na loptu nego na pak. Ono malo Afrikanaca takođe preferira fudbal, njima je led druga galaksija.

PS. Deca ruskih i čehoslovačkih imigranata vole hokej. Imaju tradiciju u tom sportu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:53 23.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

princi

Ogromna je moć mreža. Sve(t) je mreža. Mislim da bi bila greška ovo pretvarati u još jednu partiju. Radulović ima šansu da postane srpski Martin Luter King (uz sve ograde, nije crn i nikako ne bi bilo dobro da ga neko overi). Grass root, door to door pokret, bez nekih velikih ideoloških floskula, policies not politics, propagiranje malih, jednostavnih ideja. Čini mi se da je to korak napred. Na kraju, cilj tog pokreta i ne treba da bude vlast po sebi, već menjanje Srbije, kao što ne bi trebalo ni da se ograniči samo na ekonomiju, već, pre i iznad svega, na odnose među ljudima, odnos prema sebi, pa i bližnjima. Osvešćivanje Srbije, tako bih ja nazvao tu misiju.


pa to su i vadikavi radili - zamenili nam vadikavi žutaće na vratima. moja žena čak bila toliko neprijatna, da mi je malo krivo bilo tih partijskih smetenjaka. šta je siroma' čovek kriv što ga partija tera da obija pragove? sav se smušio čovek - moja žena s bepčetom u jednoj i varjačom u drugoj, doslovce, ga oterala s praga, onako, prilično oštro. inače, ovi Raduletovci imaju simpatiju uglavnom nekog srednjeg staleža, mlađeg sveta, od četiri banke naniže. starija autonomaška ekipa je glasala za starogardejce, Bokitakija i Čaneta. meni je daj šta daš, samo više majke vam da ne slušam te neomarksističke fazone, parole, drugovi i drugarice oj ha, fazon, jebote, dosta više i njih, 70 godina nikako da se skinu, samo menjaju oblike. <_< i dobro je da je više ova boranija od dinkića, jovanovića, koštunica, zveri, nacoša, nestala sa scene. 2. zadatak je da se motiviše drugi deo Srbije da izađe na izbore. lepo piše Vreme, "nije opoziciji vučić kriv što je uspeo da izvede svakog svog glasača na biralište, pitanje je zašto to nisu mogli đilas, jovanović, koštunica?" moje mišljenje je da nisu mogli jer je običnom čoveku jasno da su njihove političke kombinacije samo paravan za biznis. da li se s Raduletovcima rađa nešto novo? ne znam, videćemo kada i ako im bude poverena vlast. pokrajinski i lokalni izbori bi trebalo da budu prvi pokazatelj. zato mislim da je svima u interesu da se fokusiraju na Vošu - ne samo zato što smo mi najvredniji, najmirniji, najpametniji, najlepši, našedevojkesunajlepšeuzemlji!
tsunade tsunade 08:40 23.03.2014

Re: Vidi se da novi sad ima najrazvijeniji IT

"nije opoziciji vučić kriv što je uspeo da izvede svakog svog glasača na biralište, pitanje je zašto to nisu mogli đilas, jovanović, koštunica?"


oni su svoje glasače izgubili. mislim trajno izgubili. prokockali su poverenje. zauvek.
medjutim92 medjutim92 12:11 21.03.2014

Domaćine, ne vidi se lepo slika..

.. vidi se lepo kad se otvori, ali je skroz mutna pre toga, izgleda da je koji piksel veća nego što sistem voli..
predatortz predatortz 12:16 21.03.2014

Zavidan rezultat

Iskreno to mislim. Za grupu građana, uzevši u obzir kratku kampanju, ograničena sredstva i neravnopravnu medijsku zastupljenost, te sklonost glasača da glasaju za 'velike stranke' - ovo je jako dobar rezultat.

Želim vam da se širite i dopirete do glasača, jer izbora će još da bude.
Iako smo ukrštali koplja na prethodnim blogovima, žao mi je što niste prešli cenzus. Srbiji je potrebna konstruktivna opozicija.
bubi bubi 12:17 21.03.2014

Odlicno za pocetak

Odlican uspeh za tako kratko vreme. Razgovarajuci sa ljudim oko sebe, primetila sam da preovladava slabo secanje na vas, jer ste se kratko zadrzali na mestu ministra, a tada ste bili najvise zastupljeni na medijima. Tek su culi za vas, a vec ste ih prestravili brzinom svog delovanja. Uspavani i posustali, ljudi su se sokirali. Sveobuhvatnost promena o kojima ste pricali ih je totalno prestravio (da ne spominjem mocne uticaje koji su vas saplitali i izvrtali vase reci). Potrebno je vremena da se utisci slegnu, da ljudi razmisle, da savladaju strah koji ih paralise, pa tek onda da krenu mrdati svoje male sive celije! Samo oni koji pomno prate desavanja na politickoj sceni, koji citaju (imaju vremena za to), pazljivo slusaju i promisljaju, odmah su vas uocili i shvatili. Druge je trebalo samo malo pogurati u tom pravcu i sami su nadosli. A ostali,na zalost, samo vas pamte po prici o zakonu o radu. Znam da cete nastaviti sa radom, kao i svi mi koji smo razumeli, siriti rec od usta do usta je najbolje. Kao za sve u zivotu i za to treba dosta vremena, ali dostizno je!
bladerunner92 bladerunner92 12:32 21.03.2014

Slazem se

da je rezultat dobar s obzirom na kratak vremenski rok i medijski mrak.
Misljenja sam da treba da ostvarite sto veci kontakt direktno s gradjanima jer je to jedini nacin s obzirom na neravnomernu i neravnopravnu mogucnost medijske zastupljenosti, da im tom prilikom pojasnite Zakon o radu koji se tumaci svakako i da pojasnite parazitskom partijskom sistemu da ce onog trenutka kad umre domacin i paraziti ostati bez hrane ( da dodam -ako neko misli da je ovo logicno jasno svima - nije - ocigledno nije s obzirom na nastavak zaposljavanja i sistem u kome zamalo ima vise rukovodeceg kadra nego radnika )
djatta3 djatta3 12:46 21.03.2014

Razočarenje

Pod razočarenjem ne podrazumevam trud u kampanji već nerazumevanje/nezainteresovanost ljudi za poruku koju pokušavate da prenesete.

Zaista je razočaravajuće da i pored svega gore navedenog, nema 5% ljudi koji će glasati za taj program.

To govori o tome da se ljudi u velikoj većini vrlo površno interesuju za politiku i da glasaju uglavnom procenjujući kredibilitet i sposobnost lidera, a u dublju analizu se uglavnom niko ne upušta.

Da je ovo 1990. to bih možda mogao i da progutam, ali 2014. teško...
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:12 21.03.2014

Re: Razočarenje

Pod razočarenjem ne podrazumevam trud u kampanji već nerazumevanje/nezainteresovanost ljudi za poruku koju pokušavate da prenesete.


Ne slažem se da je reč o nerazumevanju i nezinteresovanošću.
Na osnovu ličnog iskustva tvrdim da je reč o neinformisanosti i dezinformisanosti.

Najčešća reakcija moje okoline na Dosta je bilo - Saša Radulović bila je: A ko/šta je to?

Najčešća reakcija onog dela okoline koji je znao za GG i Sašu Radulovića bila je: A to je onaj što hoće da ukine prava radnicima.

Neinformisanost i dezinformisanost - jasne posledice nedovoljne medijske zastupljenosti, prekratkog roka za kampanju i tabloidnog blata.

Bilo je i onog: "Dobri ste, ali za sledeće izbore." Strateško glasanje.

Oni koji su se potrudili da odgledaju ono malo snimljenih javnih nastupa Saše Radulovića na koje sam ih uputila - preobratili su se.

Nema ničeg neshvatljivog u poruci DJB. Štaviše, ta poruka je kristalno jasna, i tvrdim da je s lakoćom razumeju svi koji uopšte imaju prilike da je čuju. Bez obzira da li je reč o urbanoj ili ruralnoj sredini. Štaviše, baš u manjim sredinama parazitska partokratija je najgora i najogoljenija. Tek tu se poruka shvata jasno da jasnije ne može biti.
Hansel Hansel 13:29 21.03.2014

Re: Razočarenje

Najčešća reakcija moje okoline na Dosta je bilo - Saša Radulović bila je:

"Али, он нема шансе да пређе цензус, да не расипамо гласове". А ја онда: "Ако сви полазите од тога, онда заиста нема шансе, он или неко у сличној позицији".
djatta3 djatta3 14:22 21.03.2014

Re: Razočarenje

Krugolina Borup

Najčešća reakcija moje okoline na Dosta je bilo - Saša Radulović bila je: A ko/šta je to?

Najčešća reakcija onog dela okoline koji je znao za GG i Sašu Radulovića bila je: A to je onaj što hoće da ukine prava radnicima.


Jeste. Ista situacija je i kod mene.

Krugolina Borup

Ne slažem se da je reč o nerazumevanju i nezinteresovanošću.
Na osnovu ličnog iskustva tvrdim da je reč o neinformisanosti i dezinformisanosti.

Neinformisanost i dezinformisanost - jasne posledice nedovoljne medijske zastupljenosti, prekratkog roka za kampanju i tabloidnog blata.


E sad, na to se može gledati iz različitih uglova. Prvo, svako ko je čuo ime Saša Radulović je mogao da klikne na prvi link u google (a to je blog) i da dobije sasvim dovoljno informacija. Kako to zapravo niko nije uradio, govori o površnosti ljudi kad je u pitanju politika. Bar 5% ljudi je to moglo (imalo znanja/svesti) da to samostalno uradi, pa ipak nije. Ja sam zapravo razočaran u te ljude.

Krugolina Borup

Bilo je i onog: "Dobri ste, ali za sledeće izbore." Strateško glasanje.

Oni koji su se potrudili da odgledaju ono malo snimljenih javnih nastupa Saše Radulovića na koje sam ih uputila - preobratili su se.


I ovde je ista stvar i kod mene. Kompletno moje okruženje je glasalo za DJB, a da nisam morao nikoga specijalno da ubeđujem, samo sam slao linkove ka blogovima i nastupima, što opet govori o tome da ljudi vole da dobiju informacije servirane na tacni (a govori pomalo i o tome odakle razočaranje kod mene posle izbora).

Krugolina Borup

Nema ničeg neshvatljivog u poruci DJB. Štaviše, ta poruka je kristalno jasna, i tvrdim da je s lakoćom razumeju svi koji uopšte imaju prilike da je čuju. Bez obzira da li je reč o urbanoj ili ruralnoj sredini. Štaviše, baš u manjim sredinama parazitska partokratija je najgora i najogoljenija. Tek tu se poruka shvata jasno da jasnije ne može biti.


Možda sam se pogrešno izrazio. Nisam mislio da poruka nije jasna. Nerazumevanje potiče takođe od nedovoljne zainteresovanosti za detalje. Ljudi se lepe na floskule i velike reči (u principu, što manji broj što jačih reči).

Samo jedno pitanje - zašto se odustalo od kontrolora? Nekoliko ljudi mi se javilo sa željom da budu kontrolori, pa nisu mogli. Pitao sam Sašu, ali mi nije odgovorio.
alselone alselone 14:24 21.03.2014

Re: Razočarenje

ali za sledeće izbore


Je l' mozes da vidis kako ce proci na sledecim, da se ne zamajavamo mi amateri ovde prognozama i savetima?
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:04 21.03.2014

Re: Razočarenje

Možda sam se pogrešno izrazio. Nisam mislio da poruka nije jasna. Nerazumevanje potiče takođe od nedovoljne zainteresovanosti za detalje. Ljudi se lepe na floskule i velike reči (u principu, što manji broj što jačih reči).


Razumem. Sretala sam se i sa takvima. S tim što sam u pokušaju da razumem tu nezainteresovanost vazda dolazila do istog zaključka: nekadašnja zainteresovanost rezultirala je razočaranjima, te je nezainteresovanost sigurna luka da se ista izbegnu u budućnosti.

Do ovih ljudi - koji su apolitični postali usled iskustva s prethodnom demokratskom opcijom - dopire se isključivo kroz izgradnju poverenja. Ti ljudi su digli ruke od svega, a ponajpre od nade da ikada može da se pojavi bilo ko ko bi politici pristupio na bilo koji drugi način do onog načina kome smo svi bili svedoci od začetka višestranačja u Srbiji.

Ljudi imaju pogrešnu sliku o politici. Ljudi misle da je ono što su radile sve vlade od začetka višestranačja do danas - politika. A nije. Nije ni blizu politike.
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:18 21.03.2014

Re: Razočarenje

Je l' mozes da vidis kako ce proci na sledecim,

Javlja mi se da će proći odlično!

A što ne priupitaš ove istraživače javnog mnjenja koliko su oni sposobni bilo šta da vide?

U četiri dana koliko je na B92 uopšte praćen rejting DJB liste, rejting se iz dana u dan menjao i do 50%.

1. dan: 1,1%
2. dan: 1,6%
3. dan: 1,6%
4. dan: 1,1%

Na kraju ovaj rezulat od 2,08%, tj. zaokruženih 2,1%, ukazuje da je greška tog istraživanja bila između 50% i 100%.

djatta3 djatta3 15:30 21.03.2014

Re: Razočarenje

Krugolina Borup

Razumem. Sretala sam se i sa takvima. S tim što sam u pokušaju da razumem tu nezainteresovanost vazda dolazila do istog zaključka: nekadašnja zainteresovanost rezultirala je razočaranjima, te je nezainteresovanost sigurna luka da se ista izbegnu u budućnosti.


Upravo.

Krugolina Borup

Do ovih ljudi - koji su apolitični postali usled iskustva s prethodnom demokratskom opcijom - dopire se isključivo kroz izgradnju poverenja. Ti ljudi su digli ruke od svega, a ponajpre od nade da ikada može da se pojavi bilo ko ko bi politici pristupio na bilo koji drugi način do onog načina kome smo svi bili svedoci od začetka višestranačja u Srbiji.

Ljudi imaju pogrešnu sliku o politici. Ljudi misle da je ono što su radile sve vlade od začetka višestranačja do danas - politika. A nije. Nije ni blizu politike.


Ja se više plašim druge mogućnosti. Pošto sad nije pređen cenzus, ljudi izražavaju skepsu po pitanju snage cele ove ideje. Moguće je da određen (nezanemarljiv) broj ljudi digne ruke, a glasali su za DJB. Realno, najveći broj glasova je dobijen tako što je nas 10000 koji smo potpisali informisalo (da ne kažem ubedilo) svako po nekoliko ljudi. To je, ipak, čini mi se, zatvoren krug ljudi. Dalje, kad ponovo budem pitao te iste ljude (na nekim sledećim izborima) da li će opet glasati za DJB, plašim se da ne odgovore - Neću, jer nemaju šanse.
Dakle, cela kampanja mora biti dovoljno snažna tako da deluje da DJB sigurno prelazi cenzus. Nažalost, internet u Srbiji očigledno nema tu snagu.

Krugolina Borup Krugolina Borup 15:45 21.03.2014

Re: Razočarenje

Dalje, kad ponovo budem pitao te iste ljude (na nekim sledećim izborima) da li će opet glasati za DJB, plašim se da ne odgovore - Neću, jer nemaju šanse.


Kad bi novi izbori bili za dva meseca, slažem se da bi određeni broj sadašnjih glasača (mada ne veliki broj - ko je za DJB glasao u ovom izbornom ciklusu, glasao je zato što duboko veruje u rešenja koje ta opcija nudi, a ne zato što se nadao prelasku cenzusa) imao takvu percepciju.

Međutim, do novih izbora ima bar godinu i po dana, ako ne i pune četiri. Za to vreme DJB će da se razmahne - uverena sam u to. Ako je DJB za 17 dana skupio 12.500 potpisa, a za 12 dana kampanje s tri i po bilborda i par minuta reklama 75.000 glasova - zamisli samo šta može da uradi za godinu i po dana?
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:48 21.03.2014

Re: Razočarenje

Ja se više plašim druge mogućnosti. Pošto sad nije pređen cenzus, ljudi izražavaju skepsu po pitanju snage cele ove ideje.


Da se osvrnem i na ovo.

Zanimljivo je koliko je percepcija rezultata i reakcija okoline na rezultate različita od čoveka do čoveka. Ti si opisao taj svoj strah. A moja prva misao je bila: svi ovi što su pričali da nećemo ni 1% dobiti, da ni 10.000 glasova nećemo sakupiti (koliko je potpisa bilo neophodno) - a bilo je takvih reakcija ihahaj, počev od bloga nadalje - kao i ovi što su strateški glasali, sad mora da su iznenađeni i na sledećim izborima gledaće nas drugim očima.
alselone alselone 15:49 21.03.2014

Re: Razočarenje

A što ne priupitaš ove istraživače javnog mnjenja koliko su oni sposobni bilo šta da vide?


Ih, pa njih pitati je kao pitati meteorologe. Ja se javljam profesionalcu.

Javlja mi se da će proći odlično!

Iskreno se nadam da si u pravu.
djatta3 djatta3 15:58 21.03.2014

Re: Razočarenje

Krugolina Borup

Zanimljivo je koliko je percepcija rezultata i reakcija okoline na rezultate različita od čoveka do čoveka. Ti si opisao taj svoj strah. A moja prva misao je bila: svi ovi što su pričali da nećemo ni 1% dobiti, da ni 10.000 glasova nećemo sakupiti (koliko je potpisa bilo neophodno) - a bilo je takvih reakcija ihahaj, počev od bloga nadalje - kao i ovi što su strateški glasali, sad mora da su iznenađeni i na sledećim izborima gledaće nas drugim očima.


Pa kažem, svi iz mog okruženja su glasali za DJB (svi glasamo isto prvi put od 5. oktobra). Na osnovu tog nereprezentativnog uzorka, ja sam verovatno previše očekivao. Šta ću kad sam po prirodi neumereni optimista.
Inače, Brakus je bez bilo kakve kampanje dobio skoro kao DJB (to naravno više govori o glasačima nego o DJB). Ti strateški glasači mogu da gledaju i iz tog ugla.

Nisi mi odgovorila zašto se odustalo od kontrolora? Kad sva biračka mesta nisu pokrivena kontrolorima iz svih stranaka, to uvek ostavlja prostor za sumnje. Čak se i DSS, vidim osvrnuo na ovo.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:03 21.03.2014

Re: Razočarenje

Nisi mi odgovorila zašto se odustalo od kontrolora? Kad sva biračka mesta nisu pokrivena kontrolorima iz svih stranaka, to uvek ostavlja prostor za sumnje. Čak se i DSS, vidim osvrnuo na ovo.


Nisam ti odgovorila zato što ne znam. Usled nekih privatnih obaveza koje su se nezgodno poklopile sa predizbornom kampanjom, nisam u njoj učestvovala koliko sam želela - izuzev u najbližem okruženju. To je pitanje za Sašu - ali koliko znam, on je danas i sutra sa saradnicima na turneji po Srbiji, imaju tribine, pa ne znam kad će stići da komentariše blog.
Hansel Hansel 18:14 21.03.2014

Re: Razočarenje

Krugolina Borup
A što ne priupitaš ove istraživače javnog mnjenja koliko su oni sposobni bilo šta da vide?
U četiri dana koliko je na B92 uopšte praćen rejting DJB liste, rejting se iz dana u dan menjao i do 50%.
1. dan: 1,1%
2. dan: 1,6%
3. dan: 1,6%
4. dan: 1,1%
Na kraju ovaj rezulat od 2,08%, tj. zaokruženih 2,1%, ukazuje da je greška tog istraživanja bila između 50% i 100%.

Да се не схвати као сарказам, релативна грешка је много већа код процене резултата блиских нивоу статистичке грешке, да то мало "креативно" кажем (мало сам заборавио детаље статистичких појмова). Нисам специјално пратио прогнозе, али изгледа да су оманули и код других једноцифрених, а нарочито оних који су раније прескакали цензус...
ivankagrump ivankagrump 18:32 21.03.2014

Re: Razočarenje

djatta3
Nisi mi odgovorila zašto se odustalo od kontrolora? Kad sva biračka mesta nisu pokrivena kontrolorima iz svih stranaka, to uvek ostavlja prostor za sumnje. Čak se i DSS, vidim osvrnuo na ovo.

Nije bilo kontrolora u onim mestima gde nemamo povereništva jer se bez poverenika tehnički nije moglo organizovati. Neki ljudi su se kasno javili. Gde je moglo da se organizuje, prijavljeni su raspoređeni na biračka mesta, ali nije bilo dovoljno prijavljenih da pokriju sva mesta.
zemljanin zemljanin 20:30 21.03.2014

Re: Razočarenje

Na kraju ovaj rezulat od 2,08%, tj. zaokruženih 2,1%, ukazuje da je greška tog istraživanja bila između 50% i 100%.

Eco kako to rade profesionalci



mada sam i tad mislio da je 2-2.2% realno ali rekoh da malo dam više prostora
karabasbarabas karabasbarabas 10:37 22.03.2014

Re: Razočarenje

Ostadoste u nivou virtuelne realnosti. Ko zna, mozda je to i bolje. Tu mozes da obrises svakog ko ti ne odgovara (kao sto imas obicaj), za svoj neuspeh da kazes "pa kriv je narod nepismeni, ne razumete vi sta je ekonomija" i tako dalje.
Mozda bude bolje ako se prijavite za izbore u E-republic ili second life.
ivankagrump ivankagrump 13:33 22.03.2014

Re: Razočarenje

za svoj neuspeh da kazes "pa kriv je narod nepismeni, ne razumete vi sta je ekonomija" i tako dalje.


Da može to da kaže - može. Samo što zapravo kaže upravo suprotno, ko hoće da čuje.
jasminas jasminas 12:58 21.03.2014

cestitam

Saša, čestitam na rezultatu, slažem se da je u ovakvim okolnostima rezultat odličan, i ponosna sam na svoje komšije sa Starog Grada

Znam da je tvoje stanoviše (tako sam ga bar ja shvatila) i stanovište vaše organizacije takvo da smatrate da treba prvenstveno da se oslonimo na sebe i svoje snage i da kažeš da će nam međunarodna zajednica (i EU) pomoći kada mi odlučimo da želimo da pomognemo sami sebi. Ali nekako imam utisak da na ovaj ili onaj način, taj međunarodni faktor uvek igra neku (značajnu) ulogu kada su izbori u pitanju. Poznato je da imate podršku u međunarodnom finansijskom svetu, ali mislim da treba tražiti podršku na toj strani i u političkom smislu. Ja btw nemam pojma kako se to radi, ali ima sigurno ko zna.

U svakom slučaju, drago mi je što nastavljate sa jačanjem organizacije i verujem da će do sledećih izbora to biti već ozbiljno.
hajkula1 hajkula1 13:07 21.03.2014

Neinformisanost i nepoverenje

Neka moja zapažanja:

Neinformisanost, od toga da mnogi nemaju pojma ko je Saša Radulović, nikad čuli, pa do dezinformisanosti, pitaju je li to onaj ministar poljoprivrede misle da je Sašin zakon o solidarnom porezu, da je on upropastio neke firme...

Što se nepoverenja tiče, klasika, svi su nas slagali, što ne bi i on?
mladen.opacic mladen.opacic 13:23 21.03.2014

Odličan rezultat, ali kako u parlament?

Baš sam zadovoljan sa ovim što je DJB napravio za tako malo vremena, 2.08% izuzetan rezultat. Međutim, nije dovoljan ako želimo da promenimo sistem. Za to treba mnogo, mnogo više glasova.

Prvi korak bi bio ulazak u parlament, bilo koji parlament, a za to je potrebno šta?

Ako gledamo izbore 2014 kao jedan veliki društveni eksperiment sa ciljem da se vidi ko može, a ko ne može u parlament, onda stvari nikako ne idu u prilog DJB. Ovaj eksperiment je pokazao da u parlament mogu da uđu samo koalicije partija i partije manjina. Čak je i DSS koji je uvek sam prolazio sada ispao. Ispali su i LDP i URS. Zaključak je jednostavan sa ovim sistemom koji imamo do izbora u parlament vode samo dva puta. Put koalicije ili put manjinske stranke.

Jasno je da DJB nije partija manjine i jasno je da u koaliciju sa parazitskim strankama ne može, ali kako onda u parlament?
miki21g miki21g 14:22 21.03.2014

Cestitam

izborna jedinica 7 na vracaru 20posto treci po redu. svaka cast. da su izbori bili malo kasnije ... bilo bi ono sto ce biti na pokrajinskim izborima :)
djatta3 djatta3 14:32 21.03.2014

Re: Cestitam

cult

Bonus hint: ne kačiti se sa svakim po društvenim mrežama. Nedelotvorno.


Znaš i sam da je nekom palo na pamet u subotu ujutru da sledeća dva dana provocira sve što ima veze sa imenom Radulović. Naravno, u moru onih koji odgovaraju argumentovano i kulturno, uvek se nađe dve tri budale koje reše da se tom nekom načestitaju mile Nove Godine, što se iskoristi da bi se provociralo dalje i da bi se ova iskrena želja pretvorila u nešto što nije. Čak i da hoćeš, ne znam kako bi se to moglo izbeći.

cult
Stevanović je po prirodi tih čovek, što je šteta, mozak mu radi brzo, duhovit je, dobre ideje.


Misliš na onog KKK rasistu, sudeći po twitter-u u subotu? Pa ti sad nemoj odgovarati.
cult cult 16:17 21.03.2014

Re: Cestitam

Znaš i sam da je nekom palo na pamet u subotu ujutru da sledeća dva dana provocira sve što ima veze sa imenom Radulović.


Au. Ono je bio čist sinhro.
Mislim da je Biki Srki prva krenula.
Pa za njom idolopoklonici.

Pa onda i demokrate.

Biki reče posle da je DJB kriv zbog odlamanja procenata Chaddi potrebnim za cenzus.

Kakvo neznanje.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:35 21.03.2014

Re: Cestitam

Biki reče posle da je DJB kriv zbog odlamanja procenata Chaddi potrebnim za cenzus.

O, svašta. Pa čak i da je to tačno, a nije, ne bi bio kriv, nego zaslužan.
djatta3 djatta3 16:40 21.03.2014

Re: Cestitam

dobrosavljevic_m
Biki reče posle da je DJB kriv zbog odlamanja procenata Chaddi potrebnim za cenzus.

O, svašta. Pa čak i da je to tačno, a nije, ne bi bio kriv, nego zaslužan.


To "kriv" je nekako više imalo prizvuk - plaćen od strane Vučića/snaga mraka/svih protivnika specijalnih jedinica i mlinara da obezdbedi da njegova visost Chadda ne pređe cenzus. Ali ne, nije ona za LDP.
princi princi 16:45 21.03.2014

Re: Cestitam

Biki reče posle da je DJB kriv zbog odlamanja procenata Chaddi potrebnim za cenzus.

Aaaaa, pa zato ova kuknjava zbog "blaćenja" i medijskog "čerečenja" Bikija od strane "Radulovićevih juršnika i hitlerjugenda"! (facepalm)
cult cult 16:55 21.03.2014

Re: Cestitam

To "kriv" je nekako više imalo prizvuk - plaćen od strane Vučića/snaga mraka/svih protivnika specijalnih jedinica i mlinara da obezdbedi da njegova visost Chadda ne pređe cenzus.


Naš kako? Mislim da je i to, u pravu si, osetilo se to bockanje.
Al ima i toga što neke liberalne ekonomske i političke društvene misli nisu dovoljno cool za Tu Vrstu Gradjanske Krug Dvojke Srbije.
Neke su, opet, coolije, pa makar se uortačile sa ortodoksnim klerikalnim elementima na izbornoj listi.

Ipak, sva ta zmajarenja, bandži skokovi, kilimandžara, hotentoti, ostavlja to Utisak.
Moramo priznati da Radulović nije taj materijal.

Mada, svideli su mu se Violent Femmesi. Ima nade...
cult cult 16:59 21.03.2014

Re: Cestitam

"Radulovićevih juršnika i hitlerjugenda"!

Požalila se javno.
Nikad, kaže, nije gore prošla.
Čudi me da se Kurir nije dohvatio priče i stao u odbranu progonjene spisateljice.
djatta3 djatta3 17:06 21.03.2014

Re: Cestitam

cult
"Radulovićevih juršnika i hitlerjugenda"!

Požalila se javno.
Nikad, kaže, nije gore prošla.
Čudi me da se Kurir nije dohvatio priče i stao u odbranu progonjene spisateljice.


E vidiš, ja mislim da takve stvari ne treba ignorisati već im se nasmejati do potpunog razobličavanja njihovog besmisla, i to u istoj konverzaciji, pred svim idolopoklonicima. Mislim da je to efektivnije. Nusproizvod su one tri budale koje će je oterati već negde, ali oni će to svakako uraditi, šta god bila globalna ideja.

Ovo za Femmes-e nisam ispratio, ali, ako je tako - aferim.
princi princi 17:10 21.03.2014

Re: Cestitam

Čudi me da se Kurir nije dohvatio priče i stao u odbranu progonjene spisateljice.

Biki, sunce moje. Sad mi žao što nisam na tviteru.
crossover crossover 17:13 21.03.2014

Re: Cestitam

Al ima i toga što neke liberalne ekonomske i političke društvene misli nisu dovoljno cool za Tu Vrstu Gradjanske Krug Dvojke Srbije.


Тешко да је Чеда из круга двојке у било ком смислу. Пре ће бити да је из круга шестокеца.
mlekac mlekac 19:30 21.03.2014

Re: Cestitam

miki21g
izborna jedinica 7 na vracaru 20posto treci po redu. svaka cast. da su izbori bili malo kasnije ... bilo bi ono sto ce biti na pokrajinskim izborima :)


Izborne jedinice 32 i 33 na Novom Beogradu, u obe 4. na listi.

U jedinici 32 ispred nas su bili SNS, SPS i DSS, u jedinici 33 SNS, SPS i DS.

Ponosna do neba na svoj blok! (A nisam ni stigla da se bavim pravom agitacijom)
cult cult 19:48 21.03.2014

Re: Cestitam

Ponosna do neba na svoj blok!


Neko je juče pitao za rezultate iz dijaspore.
Evo šta javlja Dušan Mašić, twitter:

"Ovako je glasao London...
Radulovic 31,
Djilas 29,
Vucic 23,
LDP 18,
Tadic 14,
Dveri 14,
SPS 3
.....Jeste, nismo normalni."
princi princi 20:09 21.03.2014

Re: Cestitam

LDP 18,

Bruka.
cult cult 20:12 21.03.2014

Re: Cestitam

Tadic 14,

blogovatelj blogovatelj 21:18 21.03.2014

Re: Cestitam

coolije


Pravilno se kaže kulje.
cult cult 10:38 22.03.2014

Re: Cestitam

blogovatelj
coolije


Pravilno se kaže kulje.


#blato
anonimni_autor anonimni_autor 11:16 22.03.2014

Re: Cestitam

cult
Tadic 14,


Aman, ko glasa za njega? Zar nas on nije doveo u ovaj ekonomski kolaps?
djatta3 djatta3 14:36 21.03.2014

Proporcija

Uzgred budi rečeno:

SNS - 4000000€ = 50%
DJB - 100000€ = 2%

Mislim da je zavisnost lako izvući (pa posle Tijanić budala).
mlekac mlekac 20:00 21.03.2014

Re: Proporcija

djatta3
Uzgred budi rečeno:

SNS - 4000000€ = 50%
DJB - 100000€ = 2%

Mislim da je zavisnost lako izvući (pa posle Tijanić budala).


Ajde, pls, nek neki matematicar odradi proporcije posto sopstvenim rezultatima ne verujem.

Ispada mi ili da je SNS trebalo da osvoji 800% ili da je Sasa trebalo da potrosi 160.000€!

HELP! Zaboravila sam kako se rade proporcije!!!!

EDIT: Garant sam ovako corava negde dodala il' zaboravila nule!
djatta3 djatta3 20:10 21.03.2014

Re: Proporcija


mlekac

Ajde, pls, nek neki matematicar odradi proporcije posto sopstvenim rezultatima ne verujem.

Ispada mi ili da je SNS trebalo da osvoji 800% ili da je Sasa trebalo da potrosi 160.000€!

HELP! Zaboravila sam kako se rade proporcije!!!!


Paaaa, nisam uopšte rekao da je proporcionalna zavisnost. Hteo sam samo da ilustrujem da će rezultat na izborima zavisiti od novca uloženog u kampanju (naravno, osim novca mora postojati još nešto, inače bi cenzus prešli i URS i LDP).
Moguće je da prava ne prolazi kroz nulu, kao i da zavisnost uopšte nije linearna.
Inače, tim računom si mogla da dobiješ 80% i 160000, a ne 800%.
mlekac mlekac 05:04 22.03.2014

Re: Proporcija

djatta3

mlekac

Ajde, pls, nek neki matematicar odradi proporcije posto sopstvenim rezultatima ne verujem.

Ispada mi ili da je SNS trebalo da osvoji 800% ili da je Sasa trebalo da potrosi 160.000€!

HELP! Zaboravila sam kako se rade proporcije!!!!


Paaaa, nisam uopšte rekao da je proporcionalna zavisnost. Hteo sam samo da ilustrujem da će rezultat na izborima zavisiti od novca uloženog u kampanju (naravno, osim novca mora postojati još nešto, inače bi cenzus prešli i URS i LDP).
Moguće je da prava ne prolazi kroz nulu, kao i da zavisnost uopšte nije linearna.
Inače, tim računom si mogla da dobiješ 80% i 160000, a ne 800%.


Eto! Znala sam da imam nule viska/manjka!

To je zato sto kucate hiljade i milione bez tacke, pa se mi, urodjeno coravi, caskom pogubimo u nulama....

Mislem, lakse je procitati 160.000 nego 160000

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana