Obrazovanje| Politika| Sex

Tamna je noć i sve tamniji vilajet

freehand RSS / 23.03.2014. u 23:38

Tek mi je danas dopao na čitanje govor Vladimira Putina poslanicima Državne Dume, članovima Veća Federacije, čelnicima ruskih regija, predstavnicima civilnog društva od 18. marta. Mislim da delovima tog govora koji se tiču međunarodnih odnosa u svetu od pada Zida na ovamo - ne bih imao šta ni zameriti ni dodati. 

I rado bih taj govor, preuzet sa hrvatskog sajta advance.hr podelio sa vama, uz nekoliko citata za one koji nemaju strpljenja ili interesovanja za čitanje celog (inače podugačkog) govora, uz nekoliko mojih opaski o položaju Srbije u ovoj situaciji,a na dnu bloga:.

"Vladimir Putin, kompletan govor: "Neki na Zapadu su nam prijetili i većim problemima od sankcija - želio bih znati što su odlučili? Misle li aktivirati petu kolonu nacionalnih izdajnika?"

kompletan-govor-obracanja-ruskog-predsjednika-vladimira-putina-clanovima-zastupnicima-drzavne-dume-clanovima-vijeca-federacije-celnicima-ruskih-regija-i-predstavnicima-civilnog-drustva_5263_6787.jpg

"Naši Zapadni partneri stvorili su presedan na Kosovu vlastitim rukama. Situacija je ista kao i danas na Krimu, tada su priznali odvajanje Kosova od Srbije kao legitiman potez", 

"Sada se bune. Zašto? Ovo je nešto više od dvostrukih standarda. Ovo je zbunjujuć, primitivan cinizam. Ne možete jednostavno stvari izvrnuti tako da pašu samo vama, da zovete nešto bijelim jednog dana, crnim drugi dan. Što se tiče kritika da smo prekršili međunarodni zakon. Pa, dobro je da su se uopće sjetili kako postoji nešto što se zove međunarodni zakon. Baš im hvala. Bolje ikad nego nikad", istaknuo je Putin te naglasio da Rusija nipošto nije ovim potezom prekršila međunarodni zakon.

Rekao je kako je Rusija ta koja štiti međunarodni zakon, dok ga Zapadne zemlje već desetljećima nastoje umanjiti.

 "U praktičnoj primjeni politike, naši Zapadni partneri - prije svega SAD - preferiraju se voditi ne međunarodnim pravom, nego pravom sile. Oni vjeruju u svoju izuzetnost, da imaju pravo odlučivati o sudbini cijelog svijeta, da su oni uvijek u pravu", rekao je Putin

...

Rukovodstvo Srbije u tehničkom mandatu zauzelo je jedini moguć stav u ovom momentu: aktivne neutralnosti i nekvarenja veza i poozicija ni sa jednom stranom.  Lice Ivan Mrkić koje je u tehničkom mandatu od dana svoga postavljenja to je izrazilo pre nekoliko dana rečima kako je to tema o kojoj će se izjašnjavati nova Vlada,, a Ivica Dačić danas:

Beograd -- Ivica Dačić kaže da će stav Srbije o krizi Ukrajini biti "balansiran", u skladu sa evropskim putem Srbije, ali i njenom prijateljstvu sa Rusijom.

...

"To će biti zvaničan stav nove Vlade. Rusija je tradicionalni prijatelj Srbije, a Srbija je na putu evropskih iuntegracija, tako da taj stav treba da bude balansiran i da bude u našem interesu", rekao je predsednik Vlade Srbije u ostavci Ivica Dačić


"Novosti", opet, prate Vučića u Moskvi. Prvi potpredsednik Vlade nije u Rusiji ni zbog stava ni zbog nove Vlade, a ni zbog poverenja u zdravstvo Srbije.

"PRVI potpredsednik Vlade i lider naprednjaka Aleksandar Vučić boravi u Rusiji na detaljnim zdravstvenim pregledima - saznaju nezvanično „Novosti“ od izvora u vrhu SNS.

Prema našim informacijama, predsednik najjače partije u državi podvrgnut je višednevnim kontrolama zbog ranijih smetnji koje je imao zbog visokog krvnog pritiska. Rečeno nam je da je njegovo zdravstveno stanje dobro i da je samo reč o pregledima iz predostrožnosti, koji su ugovoreni neposredno uoči održavanja vanrednih parlamentarnih izbora.

Naši sagovornici prenose da je to sva istina i da odlazak Vučića u najveću državu sveta nema nikave veze sa pregovorima o formiranju nove vlade Srbije, kako se spekulisalo u nekim medijima i političkoj čaršiji."

...

Generalno - okruženi EU i NATO prijateljima i sa stalnom i snažnom voljom da postanemo članica - jednog dana - bez obzira na istoriju, energente i "Južni tok" - Srbija realno i nema izbor. Sa već obavljenim (na sreću bez krvi) srpskim prolećem a bez izgleda da preživi sa nezavisnom politikom, ova država je na jednosmernom koloseku. Jer Srbija nije Rusija, nije Turska, nije Iran i nije Venecuela, Brazil ili Argentina.  Po sebi bi rizici pogrešnog svrstavanja bili ogromni, a svako uvođenje političkih turbulencija u samoj Rusiji kao mogućnosti u takvu računicu hazard učinilo nemogućim

I zato -  što je dozvoljeno blogeru nije dozvoljeno političaru.  Te se mi ovde možemo baviti Istinom. pravom, pravdom i moralom u životu i politici, naročito međunarodnnoj. Dok odgovornost za odluku nije ni na kome od nas.  Onima koji tu odgovornost nose mogućnost izbora svakako - i na sreću - nije data. 

 




Komentari (298)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 12:43 24.03.2014

Re: Jalova rasprava

predatortz

sima2000 sima2000 13:02 24.03.2014

Re: Jalova rasprava

Možemo mi ovde danima voditi jalove rasprave o moralnim, političkim i vojnim aspektima ove krize. Rusi će uraditi šta su naumili, što i nije tako loše. Ovoj planeti odavno treba malo balansa, ravnoteže, pa makar i na ovaj način.



Kakav je to politički sistem u kome jedan čovek drži sve poluge vlasti već 15 godina? Kako se zove to društveno uređenje?
Eno ga Lukašenko (20 godina na vlasti) se ubi od davanja podrške.. izgleda da se i njemu sviđa to uređenje.

Ovo što sad imamo, to se zove balans sile.. i ništa više od toga. Međutim, sa nuklearnim oružjem svaka budala može da se usporotivi. Eno i Severna Koraja uspešno balansira na tu temu.

Kad se bude pojavio neki alternativni socijalno-ekonomsko-politički sistem, u kome ljudi mogu bogatije, slobodnije, pravednije i poštenije da žive, onda će to biti balans koji treba ovoj planeti.
predatortz predatortz 13:11 24.03.2014

Re: Jalova rasprava

Kakav je to politički sistem u kome jedan čovek drži sve poluge vlasti već 15 godina? Kako se zove to društveno uređenje?


Misliš, kad jedan čovek uputi dronove da se raspucaju svud po svetu? Kad kaže kako je postao dobar u ubijanju ljudi?
sima2000 sima2000 13:15 24.03.2014

Re: Jalova rasprava

Misliš, kad jedan čovek uputi dronove da se raspucaju svud po svetu? Kad kaže kako je postao dobar u ubijanju ljudi?


Pa o tome ti pričam.. Očekujem da ćeš oduševljeno pozdraviti napredak ruske tehnologije kad budu i oni razvili dronove. Zbog balansa..
predatortz predatortz 13:18 24.03.2014

Re: Jalova rasprava

sima2000
Misliš, kad jedan čovek uputi dronove da se raspucaju svud po svetu? Kad kaže kako je postao dobar u ubijanju ljudi?


Pa o tome ti pričam.. Očekujem da ćeš oduševljeno pozdraviti napredak ruske tehnologije kad budu i oni razvili dronove. Zbog balansa..


Ako će to da nagna kauboja da malo razmisli, pozdraviću.
rade.radumilo rade.radumilo 13:37 24.03.2014

Re: Jalova rasprava

Ako će to da nagna kauboja da malo razmisli, pozdraviću.


Kada skapiraš američki "fudbal" i ponoviš lekcije iz istorije za period 500 god. p.n.e do 500 god. n.e. onda ćeš skapirati i kako kauboj planira strategiju.
freehand freehand 14:30 24.03.2014

Re: Jalova rasprava

sima2000
Misliš, kad jedan čovek uputi dronove da se raspucaju svud po svetu? Kad kaže kako je postao dobar u ubijanju ljudi?


Pa o tome ti pričam.. Očekujem da ćeš oduševljeno pozdraviti napredak ruske tehnologije kad budu i oni razvili dronove. Zbog balansa..

Na kakve dronove misliš?
Male



srednje



ili velike?

blogovatelj blogovatelj 23:24 24.03.2014

Re: Jalova rasprava

Kakav je to politički sistem u kome jedan čovek drži sve poluge vlasti već 15 godina? Kako se zove to društveno uređenje?


Kako se zove?
Demokratija.

hajkula1 hajkula1 15:03 25.03.2014

Re: Jalova rasprava

blogovatelj
Kakav je to politički sistem u kome jedan čovek drži sve poluge vlasti već 15 godina? Kako se zove to društveno uređenje?


Kako se zove?
Demokratija.




Fale navodnici. Ili odgovarajući smile

milojep milojep 13:11 24.03.2014

24. Mart

Malo ću skrenuti sa teme (čini mi se?). Slušam jutros vesti na RTS-u i spikerku kako u okviru podsećanja na godišnjicu bombardovanja pominje broj poginulih 'između 1500 i 2500'. I to nije slučaj samo jutros! Ja nigde nisam naišao na tačan broj poginulih! I onda se pitam , koja smo mi država, društvo,ljudi. Nismo uspeli da napravimo ni popis žrtava i to sve ,verovatno, što bi takav popis bio već neka težina u bilo kakvim pregovorima sa milosrdnim demokratama sa zapada.
Na parastosima Zoranu Đinđiću izađe svake godine više hiljada ljudi! Na godišnjicu ubistva ovom nepoznatom broju hiljada poginulih izađe po neko,pored porodice, da položi venac reda radi. Gde je narod koji bi u Beogradu prošao Kneza Miloša do Abardareve i pokazao svetu da se sećamo njihove 'pomoći'.
To je po meni dokaz da se sa svima nama opasno manipuliše.
Po meni naš izbor nije između Rusije i zapada već između obraza i guzice.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:07 24.03.2014

Re: 24. Mart

Ništa čudno.
Mi ne znamo još uvek kako da nazovemo ono što je počelo na današnji dan pre 15 godina i odnelo sve te žrtve kojih se država Srbija VIŠE I NE SEĆA.
looping looping 14:14 24.03.2014

Re: 24. Mart

Po meni naš izbor nije između Rusije i zapada već između obraza i guzice.

U kom smislu? Jel' to izbor po čemu ćemo da dobijemo?
milojep milojep 14:29 24.03.2014

Re: 24. Mart

looping
Po meni naš izbor nije između Rusije i zapada već između obraza i guzice.

U kom smislu? Jel' to izbor po čemu ćemo da dobijemo?


Sudeći po pitanju rekao bih da si guzičar
Dr Mebius Dr Mebius 14:30 24.03.2014

Re: 24. Mart

To na sta ti mislis pocelo je jos na Gazimestanu 1989. a ovo od pre 15 godina je samo finale.
predatortz predatortz 14:34 24.03.2014

Re: 24. Mart

Dr Mebius
To na sta ti mislis pocelo je jos na Gazimestanu 1989. a ovo od pre 15 godina je samo finale.


A šta je bilo ono '81., ili '89. doktore?
looping looping 14:49 24.03.2014

Re: 24. Mart

milojep
looping
Po meni naš izbor nije između Rusije i zapada već između obraza i guzice.

U kom smislu? Jel' to izbor po čemu ćemo da dobijemo?


Sudeći po pitanju rekao bih da si guzičar

Što je babi milo...

Nego, iznad se spominje "naš izbor" a ne moj izbor između dve opcije.
tasadebeli tasadebeli 15:00 24.03.2014

Re: 24. Mart

predatortz
Dr Mebius
To na sta ti mislis pocelo je jos na Gazimestanu 1989. a ovo od pre 15 godina je samo finale.


A šta je bilo ono '81., ili '89. doktore?



Па 1968, па 1945, па... (ЛИНК)


EDIT: Сетих се сад оног мог мајора из ЈНА који је 1984, док је држао час политичке наставе и говорио о Албанији, изговарао отприлике следеће:"Једва чекам само нешто да пробају, па да им се најебемо миле мајке!"

Била је то врло експлицитна политичка настава... Права војничка, јебеш дипломатију...


('Ајмо сви руке горе, срећна нова 1984. година, година Вучка и Зимске олимпијаде у Сарајеву...


)
tasadebeli tasadebeli 15:02 24.03.2014

Re: 24. Mart

milojep
looping
Po meni naš izbor nije između Rusije i zapada već između obraza i guzice.

U kom smislu? Jel' to izbor po čemu ćemo da dobijemo?


Sudeći po pitanju rekao bih da si guzičar



Паметан родитељ, прави педагог, увек ће дете пре тући по гузи него по образу, тј. у главу...


EDIT: Сад, оно јесте да је најпаметнији ипак родитељ који своје дете не туче уопште него тај ауторитет из страха замени ауторитетом из поштовања, тј. уместо батинама обавља педагошки посао разговором...

Али, на жалост, таквих родитеља на овоме свету нема... Нису се још родили...
milojep milojep 15:05 24.03.2014

Re: 24. Mart

looping
milojep
looping
Po meni naš izbor nije između Rusije i zapada već između obraza i guzice.

U kom smislu? Jel' to izbor po čemu ćemo da dobijemo?


Sudeći po pitanju rekao bih da si guzičar

Što je babi milo...

Nego, iznad se spominje "naš izbor" a ne moj izbor između dve opcije.


Pa vidim da si bio radoznao po čemu ćeš da dobiješ. Ako ti zaista nije jasno šta sam tačno hteo reći postoji jedan pridev koji opisuje osobe koje ne prave razliku između obraza i dupeta. 'Guzicoliki'
reanimator reanimator 15:29 24.03.2014

Re: 24. Mart

Atomski mrav
http://www.blic.rs/Vesti/Politika/452210/Godisnjica-bombardovanja--sta-tvituje-portparolka-NATO

Čoveče, ove dobre ribe su tako bahate i pune samopouzdanja
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:33 24.03.2014

Re: 24. Mart

Čoveče, ove dobre ribe su tako bahate i pune samopouzdanja



uuuu uu



alselone alselone 15:33 24.03.2014

Re: 24. Mart

Čoveče, ove dobre ribe su tako bahate i pune samopouzdanja


Moze im se.
alselone alselone 15:34 24.03.2014

Re: 24. Mart

A i ovi biseri novinarstva o tome sta je ko tvitovao i ko je sta retvitovao. Pa mislim zna se ko je tu sampion. Go Sradule!
Atomski mrav Atomski mrav 15:36 24.03.2014

Re: 24. Mart

A i ovi biseri novinarstva o tome sta je ko tvitovao i ko je sta retvitovao.


alselone alselone 15:39 24.03.2014

Re: 24. Mart



Ali Kostunica i bleja mi je najjace.
Dr Mebius Dr Mebius 16:42 24.03.2014

Re: 24. Mart

Jedan od mnogobrojnih komentara:

Pokoj dušama ubijenih i neka je proklet Milošević koji je svojom samoubilačkom politikom doveo Srbiju i njen narod da strahuju i da gube nevine živote.
Mogli bi se prisetiti da smo pre NATO bombardovanjai mi nekoga bombardovali, rušili gradove, dovozili leševe u Batajnicu, ratovali za belu tehniku, izvlačili ljude iz vozova pa ih ubijali, proterivali ljude iz njihovih kuća, pljačkali...
freehand freehand 16:45 24.03.2014

Re: 24. Mart

Dr Mebius
Jedan od mnogobrojnih komentara:

Pokoj dušama ubijenih i neka je proklet Milošević koji je svojom samoubilačkom politikom doveo Srbiju i njen narod da strahuju i da gube nevine živote.
Mogli bi se prisetiti da smo pre NATO bombardovanjai mi nekoga bombardovali, rušili gradove, dovozili leševe u Batajnicu, ratovali za belu tehniku, izvlačili ljude iz vozova pa ih ubijali, proterivali ljude iz njihovih kuća, pljačkali...

Šta će to biti da ti citiraš ratne zločince?
mesan mesan 16:46 24.03.2014

Re: 24. Mart

Dr Mebius
Jedan od mnogobrojnih komentara:

Pokoj dušama ubijenih i neka je proklet Milošević koji je svojom samoubilačkom politikom doveo Srbiju i njen narod da strahuju i da gube nevine živote.
Mogli bi se prisetiti da smo pre NATO bombardovanjai mi nekoga bombardovali, rušili gradove, dovozili leševe u Batajnicu, ratovali za belu tehniku, izvlačili ljude iz vozova pa ih ubijali, proterivali ljude iz njihovih kuća, pljačkali...


Kako se usuđujete, vi ste izdajnik i strani plaćenik! Nebeskom narodu je sve CIA smestila, zaboga to je jasno kao dan! Pih, autošovinista onaj najgori....
looping looping 17:13 24.03.2014

Re: 24. Mart

milojep
looping
milojep
looping
Po meni naš izbor nije između Rusije i zapada već između obraza i guzice.

U kom smislu? Jel' to izbor po čemu ćemo da dobijemo?


Sudeći po pitanju rekao bih da si guzičar

Što je babi milo...

Nego, iznad se spominje "naš izbor" a ne moj izbor između dve opcije.


Pa vidim da si bio radoznao po čemu ćeš da dobiješ. Ako ti zaista nije jasno šta sam tačno hteo reći postoji jedan pridev koji opisuje osobe koje ne prave razliku između obraza i dupeta. 'Guzicoliki'


Obraz po Vukajliji:

ono u šta se kunu oni koji ga nemaju
reanimator reanimator 17:30 24.03.2014

Re: 24. Mart

Moze im se.

Jes vala...
freehand freehand 17:32 24.03.2014

Re: 24. Mart

reanimator
Moze im se.

Jes vala...

Patriotizam je iznad estetike. Ivica je heroj.
milojep milojep 19:28 24.03.2014

Re: 24. Mart

looping
milojep
looping
milojep
looping
Po meni naš izbor nije između Rusije i zapada već između obraza i guzice.

U kom smislu? Jel' to izbor po čemu ćemo da dobijemo?


Sudeći po pitanju rekao bih da si guzičar

Što je babi milo...

Nego, iznad se spominje "naš izbor" a ne moj izbor između dve opcije.


Pa vidim da si bio radoznao po čemu ćeš da dobiješ. Ako ti zaista nije jasno šta sam tačno hteo reći postoji jedan pridev koji opisuje osobe koje ne prave razliku između obraza i dupeta. 'Guzicoliki'


Obraz po Vukajliji:

ono u šta se kunu oni koji ga nemaju


A po tebi oni koji ga imaju kunu se u guzicu?

hajkula1 hajkula1 20:10 24.03.2014

Re: 24. Mart

Dr Mebius
To na sta ti mislis pocelo je jos na Gazimestanu 1989. a ovo od pre 15 godina je samo finale.



U jednom rudniku, da ne kažem u podzemlju i s cirkusom oko jednonacionalnog trovanja...
looping looping 20:31 24.03.2014

Re: 24. Mart


A po tebi oni koji ga imaju kunu se u guzicu?

Možeš u šta hoćeš da se kuneš. I šta si navalio toliko na tu guzicu?
haskel haskel 22:41 24.03.2014

Re: 24. Mart

Al ga tupis, kroz ceo blog...
tyson tyson 07:47 25.03.2014

Re: 24. Mart

Pokoj dušama ubijenih i neka je proklet Milošević koji je svojom samoubilačkom politikom doveo Srbiju i njen narod da strahuju i da gube nevine živote.
Mogli bi se prisetiti da smo pre NATO bombardovanjai mi nekoga bombardovali, rušili gradove, dovozili leševe u Batajnicu, ratovali za belu tehniku, izvlačili ljude iz vozova pa ih ubijali, proterivali ljude iz njihovih kuća, pljačkali...

Jel' ovo fejsbuk status update Milana Lukića?

Uzgred, malo se za'ebao, leševi su dopremani u Batajnicu tek kada je počela invazija NATO.


alselone alselone 08:09 25.03.2014

Re: 24. Mart

Uzgred, malo se za'ebao, leševi su dopremani u Batajnicu tek kada je počela invazija NATO.


Ako mislite na hladnjace - tu postoji jedna zanimljiva stvar. Pricamo o ratnom zlocinu, pricamo o organizovanom ubijanju i optuznicama koje gadjaju sam vrh drzave a niko do sada nije uslikao te hladnjace iznutra. Ne postoje dokazi. Postoje samo "majke mi" svedocenja o lesevim u hladnjaci. Veoma cudno, uslikati neki kamion u vodi, ali ne uslikati njegovu unutrasnjost koja je puna leseva. Najvazniji dokaz je propusten da se napravi.

Prica je upecatljiva i veoma se lako "primila" u masi.

Vodjenja je vec jednom rasprava na blogu o ovome.
hajkula1 hajkula1 22:31 25.03.2014

Re: 24. Mart

Preporučujem da i oni koji inače ne otvaraju, ovaj link otvore.


http://www.veranadaljubav.org.rs/wordpress/?page_id=281]
hajkula1 hajkula1 22:51 25.03.2014

Re: 24. Mart



Pogledala sam spisak (link u prethodnom postu) i primetila da nije potpun.

Fale pripadnici RV i PVO (pilot Milenko Pavlović...) Verovatno su izostavljeni još neki ljudi.
hajkula1 hajkula1 22:59 25.03.2014

Re: 24. Mart



Pogledala sam spisak (link u prethodnom postu) i primetila da nije potpun.

Fale pripadnici RV i PVO (pilot Milenko Pavlović...) Verovatno su izostavljeni još neki ljudi.

Evo imena trojice oficira, na Čukarici kod Omoljice poginuli u NATO bombardovanju 1999. godine Ljubiša Veličković, general Protivvazdušne odbrane, pukovnik Božidar Pejčić i major Svetomir Trifunović.


4.4.1999. U vazdušnim udarima NATO-a na rafineriju nafte u Pančevu poginula su tri radnika rafinerije. U bombardovanju toplane na Novom Beogradu poginuo je čuvar toplane.
Nema imena.
charlie charlie 14:29 26.03.2014

Re: 24. Mart

Dr Mebius
To na sta ti mislis pocelo je jos na Gazimestanu 1989. a ovo od pre 15 godina je samo finale.

Шта је то почело на Газиместану !'
Да ли оно када је Милошевић рекао да нико не сме да бије јадне људе --- и потом се посрао по томе што је рекао да нико не сме да их бије !?
Успут, невезано за Милошевића или кога другога --- када неко некога бије, а онда неко томе који бије, каже да не сме да бије тога кога бије ... шта је ту спорно ?
freehand freehand 14:36 26.03.2014

Re: 24. Mart

Да ли оно када је Милошевић рекао да нико не сме да бије јадне људе --- и потом се посрао по томе што је рекао да нико не сме да их бије !?

Milošević to nije rekao na Gazimestanu. Na Gazimestanu je o drugim bitmama pričao.
charlie charlie 14:56 26.03.2014

Re: 24. Mart

freehand
Да ли оно када је Милошевић рекао да нико не сме да бије јадне људе --- и потом се посрао по томе што је рекао да нико не сме да их бије !?

Miloševičć to nije rekao na Gazimestanu. Na Gazimestanu je o drugim bitmama pričao.

Ако !
Domazet Domazet 17:38 26.03.2014

Sta se ko usudjuje...

mesan
Dr Mebius
Jedan od mnogobrojnih komentara:

Pokoj dušama ubijenih i neka je proklet Milošević koji je svojom samoubilačkom politikom doveo Srbiju i njen narod da strahuju i da gube nevine živote.
Mogli bi se prisetiti da smo pre NATO bombardovanjai mi nekoga bombardovali, rušili gradove, dovozili leševe u Batajnicu, ratovali za belu tehniku, izvlačili ljude iz vozova pa ih ubijali, proterivali ljude iz njihovih kuća, pljačkali...


Kako se usuđujete, vi ste izdajnik i strani plaćenik! Nebeskom narodu je sve CIA smestila, zaboga to je jasno kao dan! Pih, autošovinista onaj najgori....

Kad vec raspravljamo o tome sta se ko usuduje, ne znam da li znas da je anglosaksonsko pravo zasnovano na presedanu?
G.Cross G.Cross 15:38 24.03.2014

Old New York was once New Amsterdam

U Donjecku se održava referendum o prisajedinjenju Velikoj Britaniji!


Inicijativa je pokrenuta na društvenim mrežama i zasniva se na iistorijskoj na činjenici da je grad osvnovao Englez Džon Hjuz, prema tome - otadžbina Donjecka je Britanija!



Vest jeste iz Kurira ali je super.
freehand freehand 15:55 24.03.2014

Interesantno je, međutim

... da kao da niko ne uzima u obzir mogućnost da u najkraćem roku kriza odnosa EU i SAD sa jedne i Rusije sa druge strane bude dodatno zaoštrena, a od Srbije bude zatraženo decidno izjjašnjavanje, svrstavanje i preduzimanje mera kompatibilnih partnerstvu, deklarisanoj politici, ciljevima i stremljenja i na kraju - potpisanih sporazuma i ugovora?
Dakle, u tom slučaju - šta ćemo za energente?
tadejus tadejus 16:02 24.03.2014

Re: Interesantno je, međutim

freehand
... da kao da niko ne uzima u obzir mogućnost da u najkraćem roku kriza odnosa EU i SAD sa jedne i Rusije sa druge strane bude dodatno zaoštrena, a od Srbije bude zatraženo decidno izjjašnjavanje, svrstavanje i preduzimanje mera kompatibilnih partnerstvu, deklarisanoj politici, ciljevima i stremljenja i na kraju - potpisanih sporazuma i ugovora?Dakle, u tom slučaju - šta ćemo za energente?


da povećamo konzumaciju pasulja?
svakako smo već u čabru
milojep milojep 16:02 24.03.2014

Re: Interesantno je, međutim

a od Srbije bude zatraženo decidno izjjašnjavanje,


možda bi bilo dobro kada bi nam neko dao ulogu medijatora između Rusije i zapada/Ukrajine.
Tada nam niko ne bi zamerio što se ne svrstvavamo ni na čiju stranu
freehand freehand 16:09 24.03.2014

Re: Interesantno je, međutim

tadejus
freehand
... da kao da niko ne uzima u obzir mogućnost da u najkraćem roku kriza odnosa EU i SAD sa jedne i Rusije sa druge strane bude dodatno zaoštrena, a od Srbije bude zatraženo decidno izjjašnjavanje, svrstavanje i preduzimanje mera kompatibilnih partnerstvu, deklarisanoj politici, ciljevima i stremljenja i na kraju - potpisanih sporazuma i ugovora?Dakle, u tom slučaju - šta ćemo za energente?


da povećamo konzumaciju pasulja?
svakako smo već u čabru

Bratesestro, sad živ nisam da pročitam komentare klasičnih vicmahera, ako si ti ovako komentarisala.
Inače je pitanje šta će i kako će EU sa Ukrajinom. Jer tu zemlju treba postaviti na noge od para kojih nema. Odnosno, to što kažu da ima sića je za ono što je ppotrebno, te bi smešno bilo da se i Srbija primiče tom stolu nadajući se nekoj mrvi.
No da sve može biti i veselo pokazuju sami Ukrajinci, čiji premijer je izrazios spremnost te zemlje da se priključi i spase onu osmicu u G8. Ludilo.
G.Cross G.Cross 16:15 24.03.2014

Re: Interesantno je, međutim


da kao da niko ne uzima u obzir mogućnost da u najkraćem roku kriza odnosa EU i SAD sa jedne i Rusije sa druge strane bude dodatno zaoštrena, a od Srbije bude zatraženo decidno izjjašnjavanje, svrstavanje i preduzimanje mera kompatibilnih partnerstvu, deklarisanoj politici, ciljevima i stremljenja i na kraju - potpisanih sporazuma i ugovora?




freehand freehand 16:18 24.03.2014

Re: Interesantno je, međutim

G.Cross

da kao da niko ne uzima u obzir mogućnost da u najkraćem roku kriza odnosa EU i SAD sa jedne i Rusije sa druge strane bude dodatno zaoštrena, a od Srbije bude zatraženo decidno izjjašnjavanje, svrstavanje i preduzimanje mera kompatibilnih partnerstvu, deklarisanoj politici, ciljevima i stremljenja i na kraju - potpisanih sporazuma i ugovora?





A suprotan smer, jebote!
Atomski mrav Atomski mrav 16:24 24.03.2014

Re: Interesantno je, međutim

Inače je pitanje šta će i kako će EU sa Ukrajinom. Jer tu zemlju treba postaviti na noge od para kojih nema. Odnosno, to što kažu da ima sića je za ono što je ppotrebno

Eto, potpisaće SSP sa privremenom Vladom Ukrajine, nakon što je Rusija anektirala deo te zemlje... A ovamo, neće da ponavljaju grešeke kad su primili Kipar u članstvo, bla, truć...
mariopan mariopan 16:46 24.03.2014

Re: Interesantno je, međutim

A suprotan smer, jebote!


A gledaj gde je Krim (posred srede)!!!
tadejus tadejus 17:34 24.03.2014

Re: Interesantno je, međutim

freehand
tadejus
freehand
... da kao da niko ne uzima u obzir mogućnost da u najkraćem roku kriza odnosa EU i SAD sa jedne i Rusije sa druge strane bude dodatno zaoštrena, a od Srbije bude zatraženo decidno izjjašnjavanje, svrstavanje i preduzimanje mera kompatibilnih partnerstvu, deklarisanoj politici, ciljevima i stremljenja i na kraju - potpisanih sporazuma i ugovora?Dakle, u tom slučaju - šta ćemo za energente?


da povećamo konzumaciju pasulja?
svakako smo već u čabru

Bratesestro, sad živ nisam da pročitam komentare klasičnih vicmahera, ako si ti ovako komentarisala.


pa ono jest, prilika zahtijeva ozbiljnost, al opet, fart joke opportunity... šteta da propadne
hajkula1 hajkula1 20:17 24.03.2014

Re: Interesantno je, međutim

freehand

Inače je pitanje šta će i kako će EU sa Ukrajinom. Jer tu zemlju treba postaviti na noge od para kojih nema. Odnosno, to što kažu da ima sića je za ono što je ppotrebno, te bi smešno bilo da se i Srbija primiče tom stolu nadajući se nekoj mrvi.
No da sve može biti i veselo pokazuju sami Ukrajinci, čiji premijer je izrazios spremnost te zemlje da se priključi i spase onu osmicu u G8. Ludilo.



O tome pričam. EU je još na početku jasno rekao Ukrajini da para nema. Rusi su im ponudili, ovi pljunuli. Sada Rusi i finansijski pomažu Krimu, za početak izjednačavaju penzije s ruskim koje su tri puta veće od ukrajinskih.

Neki humor jeste, ponudili se Ukrajinci da popune mesto u G7+1.
freehand freehand 16:01 24.03.2014

Srbija danas:



freehand freehand 18:30 24.03.2014

Jubilej

Na današnji dan je te 1998. formirana Vlada narodnog jedinstva od SPS; JUL i Radikala.
ah sva ta draga, poznata lica...


tasadebeli tasadebeli 19:27 24.03.2014

Re: Jubilej

freehand
Na današnji dan je te 1998. formirana Vlada narodnog jedinstva od SPS; JUL i Radikala.
ah sva ta draga, poznata lica...




Извини, Фри, али на овој слички што си је окачио код мене је највећи утисак изазвало то што је Време тада коштало 12 динара...

Јел' видиш колико је динар пао после 5. октобра!
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:34 24.03.2014

Re: Jubilej

ah sva ta draga, poznata lica...

ko bi rekao;
da će danas,taj dečkić levo - biti premijer sa apsolutnom većinom u parlamentu.
razmišljaš li o tome,ko je kriv ili je bilo samo dovoljno izdati vojvodu?:)





Atomski mrav Atomski mrav 19:54 24.03.2014

Re: Jubilej

Ali taj Nikolićev pogled u pravcu Vučića...
freehand freehand 20:50 24.03.2014

Re: Jubilej

razmišljaš li o tome,ko je kriv ili je bilo samo dovoljno izdati vojvodu?:)

Šta ti misliš ko je kriv?
Često sam se pitao isto i o Miloševiću, i o Šešelju,m i o Hitleru, i o Kaliguli. I nikad niko od njih nije bio kriv za sopstveni uspon ni za sopstvene postupke, a naročito u demokratiji birači nisu bili krivi za svoje izbore.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:36 24.03.2014

Re: Jubilej

Šta ti misliš ko je kriv?

ne znam; aliii
sumnjam na cikličnost istorijskog toka,
ipak rešio sam da pitam tebe - mudrijeg i iskusnijeg od mene:)


(dok u pozadini tiho puštam pesmu)




ivana23 ivana23 20:12 24.03.2014

***

Ukrainians must take up arms against Russians so that not even scorched earth will be left where Russia stands; an example of former Ukrainian PM YuliaTymoshenko's vitriol in phone call leaked online.

milojep milojep 21:09 24.03.2014

zapadna civilizacija

http://rt.com/shows/documentary/yugoslavia-bombing-nato-serbia-777/

Srž zapadne demokratije u filmu sa linka iznad. Nije za ljude sa slabim živcima. Mislio sam da sam jak sa živcima ali na nekoliko scena sam se tresao .
Free izvini ali na ovo mora da se podseća danas. Po meni nije skretanje sa teme jer sa ovim je sve u vezi.
G.Cross G.Cross 21:43 24.03.2014

Re: zapadna civilizacija

Sedeo sam u sobi Hilton hotela u 6toj aveniji ( Avenue of Americas, kako je zovu zbog spomenika na ulazu u Central park) nisam mogao da spavam zbog Jet Lega, otisao na Internet; potrazio "Bombardovanje Jugoslavije" i nasao ovu pesmu... I plakao.

Volim New York. Volim Srbiju i volim ovu pesmu.

omega68 omega68 23:38 24.03.2014

Текст у ,,Политици''

Слављење различитости и заклињање у плурализам има и једну збуњујућу границу – европејство сме да постоји само у једнини. Речено овдашњим политичким жаргоном, „друга Србија” је супер али „друга Европа” је недопустива.

На секуларизованом северозападу континента одавно су сахранили бога, али његову опојну функцију преузела је једна догматска и заслепљујућа визија Европе, темељ правоверја које данас дели Стари континент.
Показало се да чак ни у богатим и стабилним државама није лако модернизовати људске мозгове и променити ментални софтвер који производи визију Европе као самодовољне тврђаве, оазе светлости коју угрожава оријентални мрак који је окружује.
Тако је, после слике затвореног „хришћанског простора” која се одржавала вековима, Европа постала схваћена као подједнако ексклузиван, мада наводно космополитски забран. За многе корифеје „тврђаве Европа” данас је главна дилема да ли је стару „исламску претњу” заменила руска или два велика зла надиру упоредо.
У тако схваћеној Европи нема много места за све оне који су стварно различити. Они који долазе с далеких простора, или из земаља које, наводно, нису истински европске, прихватљиви су само ако су, како пише Славој Жижек, постали „лајт” или нешто налик „кафи без кофеина”, дакле људи који су очишћени од свега што показује да су истински другачији.

Тријумф заговорника бриселских интеграција на прошлонедељним изборима не треба да завара. Историја тешко умире. Греши свако ко верује да је у православним крајинама Европе могуће једноставно пресећи чвор и једним потезом „заувек” усмерити ове државе само ка Западу.
На нашим просторима упетљане су сложене и болне локалне историје и аутохтоне интелектуалне и друштвене традиције. Иако из битно различитих разлога, и у Србији и у Украјини залог боље будућности представља одустајање од схватања да Русија и ЕУ представљају две непомирљиве опције.
То неће бити лако. Наличје европеизације одавно представља деевропеизација оних који се не уклапају у доминантно схватање Европе. Од старих прокламација да Азија почиње код источне железничке станице у Бечу а Африка у Риму, стигли смо до много софистициранијих и мање транспарентних механизама искључивања другачијих делова Европе.
Њени јужни и источни ободи и даље редовно бивају уоквирени као претећи, скуп паразита и (не)културом затрованих варвара.
Ни данас није реч само о стигматизованом Балкану или оклеветаној Русији, већ и о „лењом медитеранском југу”. У жаргону европеизације која траје, Португал, Италија, Грчка и Шпанија постали су „свиње”, у складу са енглеским акронимом (ПИГС) који илуструје један од механизама сужавања како простора тако и самог појма Европе.
Деевропеизација је постала и озбиљан научни подухват. Јелена Суботић је, поредећи „напредак” у Хрватској на пољу европеизације и „одуговлачење” у Србији, закључила де је „Европа стање ума”. Она је Србију навела као пример земље у којој „идеја Европе није широко прихваћена”.
Угледна професорка на Државном универзитету Џорџије препознаје у Србији, за разлику од „успешно” европеизоване Хрватске, удаљавање, „дивергенцију идентитета” српске државе и Европе која је праћена „снажним отпором нормама и правилима европеизације” и „дефинисањем националне заједнице у супротности према Европи”.
Суботићева упозорава „европске политичке предузетнике” да ће у Србији и „другим државама-метама” у којима стање ума није задовољавајуће, европеизација бити тешко остварива.
Али „успех” етнички очишћене Хрватске одлично илуструје мрачну страну европеизације и цинизам који прати њену политизацију. Штавише, данас су најватренији заговорници приступању ЕУ албански и украјински ултранационалисти. Слично хрватском, и њихови шовинистички и злочиначки пројекти бивају препаковани како би могли да се уклопе у владајућу „идеју Европе”.
Западни медији су, на пример, претходних дана, упоредо с упорном „хитлеризацијом” Путина, поносне Хитлерове савезнике у Украјини преименовали у „антисовјетске партизане”.
Док год будемо сведоци патологизовања или нацификације различитости, Европа ће остати дубоко подељена. Увреде и клевете не представљају добру полазну основу за дијалог и обнову поверења.
Не делују обећавајуће ни покушаји да они који су другачији буду проглашени за неевропљане и одвојени новим зидом.
Било би много лакше да су проблем само грађани или заједнице који Европу кројену по мери Европске уније не виде као своју – милиони људи који, како нам се стално сугерише, ментално „нису постали Европљани”. Нажалост, препрека на путу ка истински инклузивној и уједињеној Европи крије се и у стању „европског ума”, саморазумевању уније која је присвојила идеју Европе.
Оно чини да, како пише Талал Асад, многи од оних који су „присутни у Европи ипак буду одсутни из ње”.

А на питање аутора блога ,,шта нам је чинити'' одговор лежи у реченицама једног паметног човека изреченој ових дана:
Трећи пут у својој модерној историји, у времену које мало је рећи да подсећа на оно што је претходило светским ратовима, Србија бира између великих сила. Оба претходна пута притисак са Запада био је спретнији, снажнији, конкретнији и, да се не лажемо, ближи. Оба пута Србија му се повиновала. Први пут Тајном конвенцијом са Аустријом (1881) била је натерана на вазалски однос до те мере да је морала да пита Беч за сваки међународни уговор који је склапала са неком трећом земљом. Други пут био је то Тројни пакт. Ни у једном од тих споразума Србија није издржала, оба пута променила је страну по унутрашњем налогу сопственог политичког бића, без обзира на британске фунте које су погурале 27. март. Оба пута извукла се уз руску помоћ: први пут кад је царска Русија још била јака, други пут кад се Совјетски Савез у великом стилу вратио на сцену.

Без обзира на оно што смо видели на изборима и што слушамо са политичке сцене, на тој страни Србија неће издржати ни трећи пут. Отуда, политка неутралности у Украјини није никаква стратешка идеја, она ће бити одређена другим стварима, већ тактички налог преживљавања. Јер, да се разумемо, није на Вучићу данас да бира страну – њу ће изабрати историја, а на он, ма шта одлучио – његово је данас да се та историја плати најмањом могућом ценом. И само по томе ће бити памћен.
Kraja Kraja 00:21 25.03.2014

...ako se na to...

...nadoveze ponasanje "saveznika" u WWI i WWII, mucenje, natezanje i skoro zajebavanje, koje je placeno desetinama hiljada zivota, onda zaista ne vidim da srbija ima neki izbor...

...dopuna, ipak sam za "nesto izmedju", ako postoji bilo kakva mogucnost...
...da se ne gine opet za tudje interese...
mariopan mariopan 07:52 25.03.2014

Re: Текст у ,,Политици''

omega68
Без обзира на оно што смо видели на изборима и што слушамо са политичке сцене, на тој страни Србија неће издржати ни трећи пут. Отуда, политка неутралности у Украјини није никаква стратешка идеја, она ће бити одређена другим стварима, већ тактички налог преживљавања. Јер, да се разумемо, није на Вучићу данас да бира страну – њу ће изабрати историја, а на он, ма шта одлучио – његово је данас да се та историја плати најмањом могућом ценом. И само по томе ће бити памћен.


Da, od početka znamo da moramo da prođemo sa najmanjom štetom po sebe, ali kako to da se uradi, konkretno?
Ko će od naših političara najzad da pomisli na državu Srbiju i narod a ne samo na sebe i ličnu korist, što su decenijama radili?
Pa oni to ne znaju, ne umeju, oni nisu političari, oni su trgovci i to loši i nesposobni trgovci.
Sve što su do sada istrgovali bilo je na našu štetu.
ivana23 ivana23 10:31 25.03.2014

***

U zapadnoj Ukrajini ubijen Aleksandr Muzychko, aktivista Desnog sektora.
reanimator reanimator 11:04 25.03.2014

Re: ***

ivana23
U zapadnoj Ukrajini ubijen Aleksandr Muzychko, aktivista Desnog sektora.

Eto, ispunjavaju uslov, distanciraju se od ekstremne desnice.
alselone alselone 11:06 25.03.2014

Re: ***

Eto, ispunjavaju uslov, distanciraju se od ekstremne desnice.


predatortz predatortz 11:18 25.03.2014

Re: ***

reanimator
ivana23
U zapadnoj Ukrajini ubijen Aleksandr Muzychko, aktivista Desnog sektora.

Eto, ispunjavaju uslov, distanciraju se od ekstremne desnice.


Jedan od uslova, ima ih još par komaTa
reanimator reanimator 11:28 25.03.2014

Re: ***

Jedan od uslova, ima ih još par komaTa

Računaj odmah dva. Mislim, sad ćemo da saznamo ko je snajperisao po Majdanu
freehand freehand 13:08 25.03.2014

Re: ***

reanimator
Jedan od uslova, ima ih još par komaTa

Računaj odmah dva. Mislim, sad ćemo da saznamo ko je snajperisao po Majdanu

Ja mislim da sad znamo. Mrtva usta ne govore, a ovaj više nikom ne treba. Idealan je po svim kriterijumima.
tyson tyson 20:42 26.03.2014

Re: ***

Aleksandr Muzychko

Koji je ovo jezik?!


tyson tyson 14:51 25.03.2014

Quo vadis Serbia?

Šta da radi Srbija?

Pa, jednostavno, neka ko treba analizira genezu nedavnih događaja u Ukrajini, nauči nešto na tuđem primeru, i izbegne činjenje istih grešaka uz što manje egibicionističkog, hazarderskog manevrisanja - mali smo mi da tu bog-zna-kako "tvrdimo pazar".

To znači šta: izmeriti šta dobijamo od jedne, a šta od druge strane trenutno, na šta možemo računati u budućnosti (ali objektivno, proceniti dugoročne posledice vezivanja i naročito ono što se uzima zdravo za gotovo kao beneficija, kao npr potpuno otvaranje tržišta za EU - da li je domaća privreda spremna za to i kakve će biti posledice? Itd.), i naročito negativne reakcije od strane "gubitnika" u našem svrstavanju i posledice istih na Srbiju, te kako ih amortizovati.

U isto vreme treba na sve načine pokušati izbegavanje svrstavanja; to je posao celog državnog vrha. Argumente prepuštam njima da smisle, a nije da ih nema dovoljno.

Emocije tu ne treba da igraju ama baš nikakvu ulogu.


mariopan mariopan 16:28 25.03.2014

Re: Quo vadis Serbia?

tyson
Šta da radi Srbija?

Pa, jednostavno, neka ko treba analizira genezu nedavnih događaja u Ukrajini, nauči nešto na tuđem primeru, i izbegne činjenje istih grešaka uz što manje egibicionističkog, hazarderskog manevrisanja - mali smo mi da tu bog-zna-kako "tvrdimo pazar".

To znači šta: izmeriti šta dobijamo od jedne, a šta od druge strane trenutno, na šta možemo računati u budućnosti (ali objektivno, proceniti dugoročne posledice vezivanja i naročito ono što se uzima zdravo za gotovo kao beneficija, kao npr potpuno otvaranje tržišta za EU - da li je domaća privreda spremna za to i kakve će biti posledice? Itd.), i naročito negativne reakcije od strane "gubitnika" u našem svrstavanju i posledice istih na Srbiju, te kako ih amortizovati.

U isto vreme treba na sve načine pokušati izbegavanje svrstavanja; to je posao celog državnog vrha. Argumente prepuštam njima da smisle, a nije da ih nema dovoljno.

Emocije tu ne treba da igraju ama baš nikakvu ulogu.



Slažem se, potpuno, samo ne verujem da naši političari to mogu da odrade bez budalaština i maestralnih grešaka koje ćemo dugo i skupo da plaćamo.
U ovom trenutku u Srbiji ja ne vidim nikoga ko bi to umeo da odradi, da bude tako pametan (staložen), da je na vlasti (vlastan za taj posao), da ume da vidi tako daleko i duboko i da smisli način kako da zaštiti sve nas i naše dugoročne interese.
Njihova promišljanja ne dosežu ni do sutrašnjeg dana.
Žao mi je što sam takav skeptik ali ko se jednom opeče i na ladno duva.
freehand freehand 16:50 25.03.2014

Re: Quo vadis Serbia?

tyson
Šta da radi Srbija?

Pa, jednostavno, neka ko treba analizira genezu nedavnih događaja u Ukrajini, nauči nešto na tuđem primeru, i izbegne činjenje istih grešaka uz što manje egibicionističkog, hazarderskog manevrisanja - mali smo mi da tu bog-zna-kako "tvrdimo pazar".

To znači šta: izmeriti šta dobijamo od jedne, a šta od druge strane trenutno, na šta možemo računati u budućnosti (ali objektivno, proceniti dugoročne posledice vezivanja i naročito ono što se uzima zdravo za gotovo kao beneficija, kao npr potpuno otvaranje tržišta za EU - da li je domaća privreda spremna za to i kakve će biti posledice? Itd.), i naročito negativne reakcije od strane "gubitnika" u našem svrstavanju i posledice istih na Srbiju, te kako ih amortizovati.

U isto vreme treba na sve načine pokušati izbegavanje svrstavanja; to je posao celog državnog vrha. Argumente prepuštam njima da smisle, a nije da ih nema dovoljno.

Emocije tu ne treba da igraju ama baš nikakvu ulogu.



Sve ti to, brate, u blogu piše, uz ultimativno pitanje: sutra Eštonka ovu našu dvojicu pajaca uvati za jajca i kaže, sa osmehom velike bele: "Gajz, fadk d Raša! Ju bilong tu mi!"
Slabo da će tu onda da pomogne to što predsednik Nikolić priča o velikom i šarenom svetu, tapše dla nom o dlan i lupa no ga ma o pod.
Dr Mebius Dr Mebius 18:17 25.03.2014

Re: Quo vadis Serbia?

Kako bi bilo npr. da se (umesto ovih strateskih nedoumica, tako omiljenih u ovoj nacionalno iskompleksiranoj sredini) informises malo o pravima zaposlenih u privatnom sektoru EU? Ili o pravima zena i trudnica na radnom mestu? Ili organima lokalne samouprave i pravima gradjana vezanih za istu? Pa penzioneri i penzioni fondovi, briga o siromasnima i beskucnicima, zdravstvena zastita.... Tema koliko hoces.

To je recimo ono sto TEBE i tvoju familiju i prijatelje licno dotice mnogo, mnogo vise...

Zalosno je sto i pored proklamovanih evro-integracija SVIH parlamentarnih stranaka (nakon zadnjih izbora) niko nije nasao za shodno da ljudima objasni cemu zapravo Srbija kao drzava i drustvo treba da stremi.

Lakse je kenjati o Ukrajini i bombardovanju, znam.

tyson tyson 19:48 25.03.2014

Re: Quo vadis Serbia?

Srbija treba da teži tome da bude uređena zajednica i mimo EU.

Kako urediti sve sfere društva, pa i na primer penzione fondove, zdravstvenu zaštitu, brigu o siromašnima i beskućnicima, beneficije za trudnice itd. stvar je upravo strateških odluka, a ne uzimanja zdravo za gotovo modela za koje se misli da su obavezni u EU, jer nisu. A ako bi i bili, ako se u Srbiji smatra da joj ti nametnuti modeli ne odgovaraju onda se i postavlja legitimno pitanje svrsishodnosti ulaska u EU.

Naivno je misliti i demagoško je preseravanje da se tek tako može pobeći od izjašnjavanja i svrstavanja kada su u pitanju krize kao ukrajinska, jer je to "nešto što se ne tiče običnih građana, i predstavlja ništa drugo do stratešku nedoumicu u ovoj nacionalno iskompleksiranoj sredini". Baš bih voleo da vidim Vučića, Dačića il iMrkića kako na taj način izbegava svrstavanje i izjašnjavanje.

A posledice, kao što smo mogli da vidimo na ukrajinskom primeru, mogu biti i te kako opipljive i za običnog građanina. I to, takođe, treba objasniti ljudima i imati u vidu kada se donosi odluka.

A ti naravno imaš pravo da veruješ da je sve to nebitno, i da je podizanje svesti o EU jedino važno, i da obični ljudi samo o tome trba da razmišljaju.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:58 25.03.2014

Re: Quo vadis Serbia?

malo o pravima zaposlenih u privatnom sektoru EU? Ili o pravima zena i trudnica na radnom mestu? Ili organima lokalne samouprave i pravima gradjana vezanih za istu? Pa penzioneri i penzioni fondovi, briga o siromasnima i beskucnicima, zdravstvena zastita.


A ima li EU patentna prava na to pa da se to ne sme koristiti ako se nije član (sve i da je to idealno rešeno)?

Naivno je misliti i demagoško je preseravanje da se tek tako može pobeći od izjašnjavanja i svrstavanja kada su u pitanju krize kao ukrajinska,


Vrlo naivno.
Posebno ako se kriza zaoštri, jer tad ni jedni ni drugi neće dozvoliti da mi glumimo nekog novog Titu koji bi dve majke da sisa.

To možda može Kina, Srbija nikako.

freehand freehand 20:20 25.03.2014

Re: Quo vadis Serbia?

Lakse je kenjati o Ukrajini i bombardovanju, znam.

Ja mislim da je tebi svaka tema dobra.
Atomski mrav Atomski mrav 10:59 26.03.2014

Re: Quo vadis Serbia?

Ili o pravima zena i trudnica na radnom mestu?

Ako ne grešim, porodiljsko odsustvo je u Holandiji 3 meseca. Bilo je 2 meseca, ali su morali da da povećaju na 3 meseca jer je to zakonski minimum u EU.
charlie charlie 20:18 26.03.2014

Re: Quo vadis Serbia?

tyson
Šta da radi Srbija?

Pa, jednostavno, neka ko treba analizira genezu nedavnih događaja u Ukrajini, nauči nešto na tuđem primeru, i izbegne činjenje istih grešaka uz što manje egibicionističkog, hazarderskog manevrisanja - mali smo mi da tu bog-zna-kako "tvrdimo pazar".

To znači šta: izmeriti šta dobijamo od jedne, a šta od druge strane trenutno, na šta možemo računati u budućnosti (ali objektivno, proceniti dugoročne posledice vezivanja i naročito ono što se uzima zdravo za gotovo kao beneficija, kao npr potpuno otvaranje tržišta za EU - da li je domaća privreda spremna za to i kakve će biti posledice? Itd.), i naročito negativne reakcije od strane "gubitnika" u našem svrstavanju i posledice istih na Srbiju, te kako ih amortizovati.

U isto vreme treba na sve načine pokušati izbegavanje svrstavanja; to je posao celog državnog vrha. Argumente prepuštam njima da smisle, a nije da ih nema dovoljno.

Emocije tu ne treba da igraju ama baš nikakvu ulogu.



Искусно речено !
hajkula1 hajkula1 22:15 25.03.2014

Snimak zabranjen u DS


Snimak sa takmičenja u govorništvu zabranjen u DS ali preporučujem da pogleda Vučić i svi iz SNS i blogerima, naravno.

Aktuelno.





milojep milojep 23:35 25.03.2014

Re: Snimak zabranjen u DS

hajkula1

Snimak sa takmičenja u govorništvu zabranjen u DS ali preporučujem da pogleda Vučić i svi iz SNS i blogerima, naravno.

Aktuelno.




Pa nije tema stvarno nema smisla...
e jadna Srbijo
hajkula1 hajkula1 00:05 26.03.2014

Re: Snimak zabranjen u DS

milojep
hajkula1

Snimak sa takmičenja u govorništvu zabranjen u DS ali preporučujem da pogleda Vučić i svi iz SNS i blogerima, naravno.

Aktuelno.




Pa nije tema stvarno nema smisla...
e jadna Srbijo



Tamna noć. Može i da obriše. Možda zbog devojaka što vrište? Kliknuti na ekranu na Ad skipe (dole desno) - i isključiće reklamu, onda se pojavljuje jedan momak takmičar iz govorništva.
freehand freehand 00:08 26.03.2014

Re: Snimak zabranjen u DS

hajkula1
milojep
hajkula1

Snimak sa takmičenja u govorništvu zabranjen u DS ali preporučujem da pogleda Vučić i svi iz SNS i blogerima, naravno.

Aktuelno.




Pa nije tema stvarno nema smisla...
e jadna Srbijo



Tamna noć. Može i da obriše.


Več sam obrisao, samo vi to ne vidite. A i vi ste banovani.
mariopan mariopan 19:56 26.03.2014

Re: Snimak zabranjen u DS

@ хајкула

Најгори утисак на овом снимку ми је када силом уклањају говорника и госпођа која се извињава
Хвала за снимак хајкула.
hajkula1 hajkula1 00:02 26.03.2014

Kako do svetla na kraju tunela

?
Bojan Budimac Bojan Budimac 08:13 26.03.2014

Geopolitika for dummies





Ovu tabelu je pre ima tome par nedelja na tviter okačio Branko Milanović.

Koncizna i vrlo jasna geopolitika for dummies.

Mogla bi se lako dopuniti rubrikama koje "objašnjavaju" da su ratovi koje vodi Zapad uvek odbrambeni/humanitarni/principijelni, a oni koje vode "ostali" agresivni/iz sirovog interesa/neprincipijelni. Ratni zločine čini "par trulih jabuka" ako ih čini zapadna strana, ako ih čine "ostali" oni su sistematski, sistemski i posledica su komandne odgovornosti. itd. itd. Možete dalje i sami.

Stanje neprimećivanja te dvostrukosti aršina ili prihvatanje iste kao "normalne stvari" se naziva kognitivnom disonancom.
freehand freehand 11:02 26.03.2014

Re: Geopolitika for dummies

Bojan Budimac




Ovu tabelu je pre ima tome par nedelja na tviter okačio Branko Milanović.

Koncizna i vrlo jasna geopolitika for dummies.

Mogla bi se lako dopuniti rubrikama koje "objašnjavaju" da su ratovi koje vodi Zapad uvek odbrambeni/humanitarni/principijelni, a oni koje vode "ostali" agresivni/iz sirovog interesa/neprincipijelni. Ratni zločine čini "par trulih jabuka" ako ih čini zapadna strana, ako ih čine "ostali" oni su sistematski, sistemski i posledica su komandne odgovornosti. itd. itd. Možete dalje i sami.

Stanje neprimećivanja te dvostrukosti aršina ili prihvatanje iste kao "normalne stvari" se naziva kognitivnom disonancom.

A tabela je - gde?
Atomski mrav Atomski mrav 11:04 26.03.2014

Re: Geopolitika for dummies

A tabela je - gde?

Free, batali tu Operu bre...
milisav68 milisav68 11:16 26.03.2014

Re: Geopolitika for dummies

Atomski mrav
A tabela je - gde?

Free, batali tu Operu bre...

freehand freehand 11:34 26.03.2014

Re: Geopolitika for dummies

milisav68
Atomski mrav
A tabela je - gde?

Free, batali tu Operu bre...



A slušaj, kad je država u pitanju... i u Operu.
milisav68 milisav68 11:39 26.03.2014

Re: Geopolitika for dummies

freehand
A slušaj, kad je država u pitanju... i u Operu.

Daleko si to od Čvorovića.
Atomski mrav Atomski mrav 11:59 26.03.2014

Re: Geopolitika for dummies

A slušaj, kad je država u pitanju... i u Operu.

Ha ha ha... mislili su - ako ih neko prati, odustaće zbog opere!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana