Društvo| Život

Vojna Akademija 3

expolicajac RSS / 30.03.2014. u 20:19

Blogeri sa bloga B92 su pokrenuli mnoge inicijative, koje su dale rezultate.

va.jpg

 

Završila se serija RTS-a, Vojna Akademija. Može neko da nađe hiljadu zamerki, ali ta serija budi najiskrenija osećanja kod ljudi koji su praitili razvojni put kadeta Vojne akademije.  Serija koja gleda u budućnost a ne čeprka po prošlosti.

Ako već plaćamo pretplatu, vole bih da se snimi i treći deo ove po meni najbolje serije snimljene od 1990 godine. Ja i dalje verujem u čast i poštenje i svako isticanje tih vrednosti za mene je vredno davanja zajedničkih para.

ŽIVELA SRBIJA  



Komentari (93)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mostarac mostarac 20:49 30.03.2014

Hm

I ja sam za nastavak.
Samo da reziju ne preuzme Rados Bajic.
nurudin nurudin 20:51 30.03.2014

!

Ja i dalje verujem u čast i poštenje i svako isticanje tih vrednosti za mene je vredno davanja zajedničkih para.




Серију нисам пратио, али теби верујем, ЕХ!



ЕDIT: Е, али ја не плаћам претплату, па не знам да ли се важи моја подршка?!
expolicajac expolicajac 20:56 30.03.2014

Re: !

nurudin
Ja i dalje verujem u čast i poštenje i svako isticanje tih vrednosti za mene je vredno davanja zajedničkih para.


Серију нисам пратио, али теби верујем, ЕХ!

ЕDIT: Е, али ја не плаћам претплату, па не знам да ли се важи моја подршка?!

Pratićeš treći serijal, a onda ćeš da gledaš i prva dva.
nurudin nurudin 21:05 30.03.2014

Re: !

expolicajac
nurudin
Ja i dalje verujem u čast i poštenje i svako isticanje tih vrednosti za mene je vredno davanja zajedničkih para.


Серију нисам пратио, али теби верујем, ЕХ!

ЕDIT: Е, али ја не плаћам претплату, па не знам да ли се важи моја подршка?!

Pratićeš treći serijal, a onda ćeš da gledaš i prva dva.



Е, ако треба да се плаћа ретроактивно... онда већ нисам сигуран да ти баш верујем. Може да прође и без моје подршке.
kukusigameni kukusigameni 21:33 30.03.2014

jna

Jel to neka nostalgija za vojskom od kako je Milošević policiju pretvorio u vojsku?
expolicajac expolicajac 21:34 30.03.2014

Re: jna

kukusigameni
Jel to neka nostalgija za vojskom od kako je Milošević policiju pretvorio u vojsku?

Nisi gledao seriju.
kukusigameni kukusigameni 21:35 30.03.2014

Re: jna

expolicajac
kukusigameni
Jel to neka nostalgija za vojskom od kako je Milošević policiju pretvorio u vojsku?

Nisi gledao seriju.

Nisam. Zato pitam.
expolicajac expolicajac 21:47 30.03.2014

Re: jna

kukusigameni
expolicajac
kukusigameni
Jel to neka nostalgija za vojskom od kako je Milošević policiju pretvorio u vojsku?

Nisi gledao seriju.

Nisam. Zato pitam.

Pa odvoji vreme i pogledaj, a onda me "podprcuj".
kukusigameni kukusigameni 22:00 30.03.2014

Re: jna

expolicajac
kukusigameni
expolicajac
kukusigameni
Jel to neka nostalgija za vojskom od kako je Milošević policiju pretvorio u vojsku?

Nisi gledao seriju.

Nisam. Zato pitam.

Pa odvoji vreme i pogledaj, a onda me "podprcuj".

Ubi me ono zviždanje.
bolid1 bolid1 22:07 30.03.2014

Re: jna

expolicajac
kukusigameni
Jel to neka nostalgija za vojskom od kako je Milošević policiju pretvorio u vojsku?

Nisi gledao seriju.


Gledo ja, sorry Ex, ali Stole Arandjelovic kao zastavnik i Mima - Kucke Agresorske - Karadzic su bili mnogo bolja ekipa.

Nije ono lose zamisljeno, al' sve zajedno suplje, povrsno, neuverljivo, onako, otaljano...recimo, nije losa ideja, al' realizacija je katastrofa.
expolicajac expolicajac 22:19 30.03.2014

Re: jna

bolid1
expolicajac
kukusigameni
Jel to neka nostalgija za vojskom od kako je Milošević policiju pretvorio u vojsku?

Nisi gledao seriju.


Gledo ja, sorry Ex, ali Stole Arandjelovic kao zastavnik i Mima - Kucke Agresorske - Karadzic su bili mnogo bolja ekipa.

Nije ono lose zamisljeno, al' sve zajedno suplje, povrsno, neuverljivo, onako, otaljano...recimo, nije losa ideja, al' realizacija je katastrofa.

Pa dobro, ali lično mislim da je bolja od "Ravne Gore".
bolid1 bolid1 22:22 30.03.2014

Re: jna

expolicajac
bolid1
expolicajac
kukusigameni
Jel to neka nostalgija za vojskom od kako je Milošević policiju pretvorio u vojsku?

Nisi gledao seriju.


Gledo ja, sorry Ex, ali Stole Arandjelovic kao zastavnik i Mima - Kucke Agresorske - Karadzic su bili mnogo bolja ekipa.

Nije ono lose zamisljeno, al' sve zajedno suplje, povrsno, neuverljivo, onako, otaljano...recimo, nije losa ideja, al' realizacija je katastrofa.

Pa dobro, ali lično mislim da je bolja od "Ravne Gore".


Fala bogu da jeste, to uopste nije tema


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:27 30.03.2014

Re: jna

Jel to neka nostalgija za vojskom


Ma naravno

Površna propagandna serijica koja treba da kaže, vi'te kako je lepo na akademiji, ajd upisujte je.

A daleko je to od dobre tv serije.
expolicajac expolicajac 22:34 30.03.2014

Re: jna

hoochie coochie man
Jel to neka nostalgija za vojskom


Ma naravno

Površna propagandna serijica koja treba da kaže, vi'te kako je lepo na akademiji, ajd upisujte je.

A daleko je to od dobre tv serije.

Pa budi emocije kod onih koji u toj seriji vide nadu da možemo da imamo pristojne, poštene i časne ljude koji brane državu. Malo mi je muka od policajaca i vojnika koji više brinu o svom imovinskom stanju nego o poslu koji obavljaju
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:45 30.03.2014

Re: jna

Valjda budi, ne znam.
Kod mene nije probudila ništa, da lI zato što sam pogledao nešto na preskok, da lI zbog moje nezainteresovanosti za te priče.

Nemam ja protiv te setrije ništa, a ako bi mene neko pitao više bih voleo jednu dobru istorijsku seriju o ravnogorskom pokretu, ali da je ne radi Radoš Bajić, naravno.
Ali ne boj se, mene niko ne pita
antioksidant antioksidant 07:30 31.03.2014

Re: jna

Nije ono lose zamisljeno, al' sve zajedno suplje, povrsno, neuverljivo, onako, otaljano...recimo, nije losa ideja, al' realizacija je katastrofa.

nivo montevidea
klinci su oduseljeni (mada gledaju i sindjelice... pa tako)
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:40 31.03.2014

Re: jna

Pa dobro, ali lično mislim da je bolja od "Ravne Gore".

Pa nešto i nema razlike, sve na nivou "Selo gori a baba se češlja".Suviše je usiljeno, banalizovano, a po mnogo čemu liči na onu seriju Sex i grad.
Previše usiljenosti, pokušaj da se nekako glorifikuje tradicija srpske vojske ali bez primesa one iz vremena JNA. Preterano glupo oponašanje odnosa koji vladaju u američkoj vojsci, usiljeno izgovaranje na svaku reč starešine ono "Yes ser" tj. "Razzzummem", pa u onoj prvoj sezoni emitovanja vređanje očeva tih kadeta koji su oficiri u penziji, prikazivanje nekoliko kadeta kao sinova bivših oficira i generala sada kriminalaca a oni su drogeraši i sl.
Moraš priznati da su filmovi snimljeni o JNA u vreme JNA bili mnogo manje usiljeni, mnogo više opušteno prikazuju život u kasarnama, tako da prostiš, uopšte se ne slažem sa tobom glede kvaliteta serije.
predatortz predatortz 09:46 31.03.2014

Re: jna

Milan Karagaća


Složiću se sa mojim zemljakom, sem u nekim sitnicama. Serija previše banalizuje školovanje mladih oficira. Ceo proces je obrađen na taj način kao da su kadeti bili na kursu za desetara, uz dodatak ponekog ispita. I mene nervira ta 'amerikanizacija' vojske, ali se bojim, zemljače, da je ona postala realnost.
expolicajac expolicajac 10:41 31.03.2014

Re: jna

Milan Karagaća
Pa dobro, ali lično mislim da je bolja od "Ravne Gore".

Pa nešto i nema razlike, sve na nivou "Selo gori a baba se češlja".Suviše je usiljeno, banalizovano, a po mnogo čemu liči na onu seriju Sex i grad.
Previše usiljenosti, pokušaj da se nekako glorifikuje tradicija srpske vojske ali bez primesa one iz vremena JNA. Preterano glupo oponašanje odnosa koji vladaju u američkoj vojsci, usiljeno izgovaranje na svaku reč starešine ono "Yes ser" tj. "Razzzummem", pa u onoj prvoj sezoni emitovanja vređanje očeva tih kadeta koji su oficiri u penziji, prikazivanje nekoliko kadeta kao sinova bivših oficira i generala sada kriminalaca a oni su drogeraši i sl.
Moraš priznati da su filmovi snimljeni o JNA u vreme JNA bili mnogo manje usiljeni, mnogo više opušteno prikazuju život u kasarnama, tako da prostiš, uopšte se ne slažem sa tobom glede kvaliteta serije.

Milane, mnogo je lepše i prijatnije gledati kako je vojska uspela da od "delije" napravi čoveka, kako je ljubav univerzalna vrlina, kako je požrtvovanje za kolektiv ideal svake organizacije, kako smo svi jednaki pa i Rom može da bude najbolji kadet, kako se i najveći lopovi mogu dovesti pameti, kako i neukiljudi daju jakopametne životne savete. Mnogo toga se može videti u ovoj seriji. Naravno sve je u oku posmatrača.
highshalfbooze highshalfbooze 10:43 31.03.2014

Re: jna

predatortz
Serija previše banalizuje školovanje mladih oficira


Možda ipak i ne banalizuje ako se zna da kadeti pred diplomskim šutiraju neaktivirana eksplozivna sredstva po strelištu.

Gledo ja, sorry Ex, ali Stole Arandjelovic kao zastavnik i Mima - Kucke Agresorske - Karadzic su bili mnogo bolja ekipa.


Neuporedivo.
predatortz predatortz 10:48 31.03.2014

Re: jna

Možda ipak i ne banalizuje ako se zna da kadeti pred diplomskim šutiraju neaktivirana eksplozivna sredstva po strelištu.


Ne bih ja tu nesreću koristio kao argument za naše rasprave. Gde je mladost, tu je i neozbiljnost. Nema to veze sa nivoom znanja. Prilično dobro poznajem naoružanje, a nije da nisam pravio gluposti i igrao se.
a_jovicic a_jovicic 22:12 31.03.2014

Re: jna

expolicajac
Pa budi emocije kod onih koji u toj seriji vide nadu da možemo da imamo pristojne, poštene i časne ljude koji brane državu. Malo mi je muka od policajaca i vojnika koji više brinu o svom imovinskom stanju nego o poslu koji obavljaju

Ma OK za motivaciji, nego priča li neko njima šta ih čeka kad dodju u trupu? Neće baš svi moći da budu piloti i u specijalnim jedinicama. Oni manje srećni će više raditi birokratske poslove nego što će se nagledati savremene tehnike i obuke na terenu ... a onda ode i entuzijazam

Nego čuh skoro "trač" da su uveli novu proceduru zapošljavanja gde svršeni oficiri i podoficiri idu pravo na biro pa čekaju da se raspiše konkurs i tek onda ih primaju u trupu ili ustanove. Ima li ko pouzdanu informaciju? Nemoj da i njih počnemo da školujemo k'o lekare pa da moraju da polažu B2 i beže u Nemačku zato što ovde godinama "vise" po birou.

EDIT: A evo i kako se u JNA brinulo o pristojnosti i ugledu profesije (i ukazivanju na odstupanje od istih)
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:42 31.03.2014

Re: jna

a_jovicic



A jel znaš šta bi sa Ponošem? On mi je ostao u sećanju kao retko pristojan i kompetentan lik u uniformi, barem od onih koji su se pojavljivali u javnosti. Dok je on obavljao funkciju, mislio sam da od naše bivše JNA još može i da postane ozbiljna, mala, ali zajebana armija. Dok ga nije najurio onaj kupac pašnjaka prve klase.
a_jovicic a_jovicic 22:55 31.03.2014

Re: jna

srdjan.pajic
A jel znaš šta bi sa Ponošem? On mi je ostao u sećanju kao retko pristojan i kompetentan lik u uniformi, barem od onih koji su se pojavljivali u javnosti. Dok je on obavljao funkciju, mislio sam da od naše bivše JNA još može i da postane ozbiljna, mala, ali zajebana armija. Dok ga nije najurio onaj kupac pašnjaka prve klase.

Penzionisan ... Nego sad pogledah na Wikipediji ... bio je posle toga Jeremiću šef kabineta u OUN.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:58 31.03.2014

Re: jna

a_jovicic
srdjan.pajic
A jel znaš šta bi sa Ponošem? On mi je ostao u sećanju kao retko pristojan i kompetentan lik u uniformi, barem od onih koji su se pojavljivali u javnosti. Dok je on obavljao funkciju, mislio sam da od naše bivše JNA još može i da postane ozbiljna, mala, ali zajebana armija. Dok ga nije najurio onaj kupac pašnjaka prve klase.

Penzionisan ... Nego sad pogledah na Wikipediji ... bio je posle toga Jeremiću šef kabineta u OUN.


E, i ja baš gledao na wikipediji, ali sam ubo latiničnu, i tamo nema mnogo detalja.
bolid1 bolid1 08:36 01.04.2014

Re: jna


EDIT: A evo i kako se u JNA brinulo o pristojnosti i ugledu profesije (i ukazivanju na odstupanje od istih)


Ovaj film treba gledati jednom mesecno...ubedljivo najveci fail je kad tip prica o, paz' sad, zloupotrebi cackalice...nekoliko pijanih lupetanja sa drustvom je bilo bas na tu temu, pravda za cackalicu!

Inace, LET3 je sasvim lepo vezao film i pesmu

miloradkakmar miloradkakmar 17:21 01.04.2014

Re: jna

expolicajac
bolid1
expolicajac
kukusigameni
Jel to neka nostalgija za vojskom od kako je Milošević policiju pretvorio u vojsku?

Nisi gledao seriju.


Gledo ja, sorry Ex, ali Stole Arandjelovic kao zastavnik i Mima - Kucke Agresorske - Karadzic su bili mnogo bolja ekipa.

Nije ono lose zamisljeno, al' sve zajedno suplje, povrsno, neuverljivo, onako, otaljano...recimo, nije losa ideja, al' realizacija je katastrofa.

Pa dobro, ali lično mislim da je bolja od "Ravne Gore".

"Ravna Gora"je pucala na umetnost i pomirenje.
a_jovicic a_jovicic 23:24 01.04.2014

Re: jna

bolid1
Ovaj film treba gledati jednom mesecno...ubedljivo najveci fail je kad tip prica o, paz' sad, zloupotrebi cackalice...nekoliko pijanih lupetanja sa drustvom je bilo bas na tu temu, pravda za cackalicu!

Inace, LET3 je sasvim lepo vezao film i pesmu

Ma druga su to bila vremena ... Tad' su "vojna lica" morala svuda da se kreću u uniformi pa se vodilo računa i o ugledu medju narodom. Od devedesetih se svuda kreću u civilu (jedino kad' im se baš zalomi da moraju negde službeno da izadju tokom radnog vremena) pa su postali "stealth".

A LET3 je super iskoristio materijal ... sa sve likom sa "švalerskim pogledom" i čačkalicom zadenutom medj' zubima
bolid1 bolid1 06:17 02.04.2014

Re: jna


Ma druga su to bila vremena ... Tad' su "vojna lica" morala svuda da se kreću u uniformi pa se vodilo računa i o ugledu medju narodom.


E, nemam pojma, al' racunam, ako je oficir, nije debil pa da mora da mu objasnjavas da se cackalica ne zloupotrebljava...kako bre zloupotrebis cackalicu?!
expolicajac expolicajac 06:33 02.04.2014

Re: jna

bolid1

Ma druga su to bila vremena ... Tad' su "vojna lica" morala svuda da se kreću u uniformi pa se vodilo računa i o ugledu medju narodom.


E, nemam pojma, al' racunam, ako je oficir, nije debil pa da mora da mu objasnjavas da se cackalica ne zloupotrebljava...kako bre zloupotrebis cackalicu?!

Jao kakvih je bilo. Ja sam viđao neki deo oficirskog kora koji je bio obrazovaniji i bavio se "nekim" poslovima. Vojen škole su bile i deo amortizacije socijalne nejednakosti. U njih su često upisivana deca iz pasivnih i siromašnih krajeva. Socijalizaczicja nije mogla biti okončana za 4 godine srednjeg školovanja, nakon čega je podoficir odlazio na službu, sa 18 ili 19 goina, u trupu. Zato je vršen nastavak daljeg uklapanja u socijalni milje. Drugi aspekt je bio nacionalna struktura starešinskog kadra. Različito vaspitanje primarne porodice uticala je i na ponašanje oficira i mlađih oficira (podoficira). Svašta je tu bilo, ali je i edukacija bila na mnogo višem nivou nego sada.
wolfofthewallstreet wolfofthewallstreet 22:08 30.03.2014

Трећа и четврта сезона

У трећој сезони да дођу колеге из Хрватске на вежбе и прво се мрзе а после оду заједно на пиво, а у четвртом да се на крају при полагању заклетве пољубе војник и његов момак! Логичан след...
expolicajac expolicajac 22:17 30.03.2014

Re: Трећа и четврта сезона

wolfofthewallstreet
У трећој сезони да дођу колеге из Хрватске на вежбе и прво се мрзе а после оду заједно на пиво, а у четвртом да се на крају при полагању заклетве пољубе војник и његов момак! Логичан след...

e sad če i Wagner da gleda seriju
angie01 angie01 22:46 30.03.2014

ex,

ovo je nezni blog!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:05 30.03.2014

Re: ex,

angie01
ovo je nezni blog!


Onako muški baš.
bocvena bocvena 08:45 31.03.2014

Re: ex,

i da li će u trećem serijalu ono dvoje mladih, roksanda i vlado georgijev, da se venčaju?

inače, meni je nešto bilo milo oko srca što je najbolji student rom, ali nisam znala da pri proglašenju činova svi treba da kleknu i prekrste se.
kukusigameni kukusigameni 08:48 31.03.2014

Re: ex,

bocvena
ali nisam znala da pri proglašenju činova svi treba da kleknu i prekrste se.

A u policiji prolaze specijalnu inicijaciju. Jel tako Ex?
expolicajac expolicajac 08:53 31.03.2014

Re: ex,

kukusigameni
bocvena
ali nisam znala da pri proglašenju činova svi treba da kleknu i prekrste se.

A u policiji prolaze specijalnu inicijaciju. Jel tako Ex?

Ima toga, ali ne mogu da pričam, "jer ima detalja za koje baš ne znam dal mogu u post da stanu"
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:52 31.03.2014

Re: ex,

ali nisam znala da pri proglašenju činova svi treba da kleknu i prekrste se.

predatortz predatortz 10:57 31.03.2014

Re: ex,

Jelica Greganović
ali nisam znala da pri proglašenju činova svi treba da kleknu i prekrste se.



Ne treba, to je u seriji uradilo par kadeta. Sve je u oku posmatrača. Ne postoji obaveza, ko hoće - sme.

Napomenuću da je vojnicima JNA bilo zabranjeno da idu u verske objekte.

Ovo je, po meni, napredak. Ko hoće, neka izvoli. Ko neće, ne mora.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:59 31.03.2014

Re: ex,

Ne treba, to je u seriji uradilo par kadeta. Sve je u oku posmatrača. Ne postoji obaveza, ko hoće - sme.

to na promociji rade svi i bas je ružno.A da ne pričam o onome kada su sve mlade potporučnike pre unapređenja grupno odveli na pričešće kod Amphilohija.
a_jovicic a_jovicic 23:48 31.03.2014

Re: ex,

Milan Karagaća
Ne treba, to je u seriji uradilo par kadeta. Sve je u oku posmatrača. Ne postoji obaveza, ko hoće - sme.

to na promociji rade svi i bas je ružno.A da ne pričam o onome kada su sve mlade potporučnike pre unapređenja grupno odveli na pričešće kod Amphilohija.

Slažem se ... Šta će da rade "u četiri zida" (tj. kad su u "civilu" ) im niko ne brani al' kad su u uniformi treba da predstavljaju državu ... a men' se čini da smo još uvek sekularna država (ili će i to da leti iz Ustava zajedno sa preambulom)
miloradkakmar miloradkakmar 17:25 01.04.2014

Re: ex,

a_jovicic
Milan Karagaća
Ne treba, to je u seriji uradilo par kadeta. Sve je u oku posmatrača. Ne postoji obaveza, ko hoće - sme.

to na promociji rade svi i bas je ružno.A da ne pričam o onome kada su sve mlade potporučnike pre unapređenja grupno odveli na pričešće kod Amphilohija.

Slažem se ... Šta će da rade "u četiri zida" (tj. kad su u "civilu" ) im niko ne brani al' kad su u uniformi treba da predstavljaju državu ... a men' se čini da smo još uvek sekularna država (ili će i to da leti iz Ustava zajedno sa preambulom)

Vreme je da odem kod očnog... pročtah seksualna.
cane cane 23:21 01.04.2014

Re: ex,

roksanda


ova je prevazisla i dijanu sestru jankovic. doduse, izgleda obe se loze na zastave... raznih boja i aplikacija.



srdjan.pajic srdjan.pajic 00:32 31.03.2014

ma hebeš vojnomilicijske akademije

To će sve ionako za koju godinu da zamene dronovi, i roboti, ili barem živi organi reda sa mehaničkim egzoskeletima. Tako da će konačno moći da se kaže da i panduri imaju inteligenciju. Veštačku.


a_jovicic a_jovicic 21:35 31.03.2014

Roboti i "roboti"



srdjan.pajic srdjan.pajic 22:56 31.03.2014

Re: Roboti i "roboti"

a_jovicic




Zamisli ove nesrećnike ako svaki dan posle obuke moraju da drnčuju ove egzoskelete, ko mi onomad kalašnjikove.

a_jovicic a_jovicic 23:11 31.03.2014

Re: Roboti i "roboti"

srdjan.pajic
Zamisli ove nesrećnike ako svaki dan posle obuke moraju da drnčuju ove egzoskelete, ko mi onomad kalašnjikove.

Ma sve će to nanotehnologije da samočiste.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:45 01.04.2014

Re: Roboti i "roboti"

a_jovicic
srdjan.pajic
Zamisli ove nesrećnike ako svaki dan posle obuke moraju da drnčuju ove egzoskelete, ko mi onomad kalašnjikove.

Ma sve će to nanotehnologije da samočiste.


Moguće, mada već vidim druga Karagaću koji se mršti i na ovu preteranu amerikanizaciju vojske koju predvidjaš. Jer zna se, dobroj vojsci se nikako ne sme dozvoliti da odmara. Treba je uvek držati okupiranu, makar i najglupljim poslovima, a najbolje teškim fizikalijama, kao što su: kopanje aplasmana za topove, ili još besmislenije, za radare, ili prenošenje akumulatora od samohotke tamoovamo po krugu kasarne, priručnim sredstvima, dakle golim rukama. Inače joj svakojake nepodopštine padaju napamet.

Evo, mene i moju bateriju, jer nismo dužili ni samohotke, ni radare, su celo leto nakon obuke terali da kopamo kanal za imaginarni telefonski kabl, 20 cm širok, 80 cm dobok, preko kamenih bespuća bivše nam republike Makedonije. Kabl je, razume se, trebalo da povezuje Nigda sa Ništa, i to je zahvaljujući našem zalaganju uspešno i radio. I šta nam je falilo?
bolid1 bolid1 08:38 01.04.2014

Re: Roboti i "roboti"


Ma sve će to nanotehnologije da samočiste.


Nema sanse, drncovanje im ne gine

(Bacicu u firmi temu o kafi ekipi koja se bavi odrzavanjem sistema: jel' ima nesto novo osim drncovanja )
a_jovicic a_jovicic 10:44 01.04.2014

Re: Roboti i "roboti"

bolid1

Ma sve će to nanotehnologije da samočiste.


Nema sanse, drncovanje im ne gine

(Bacicu u firmi temu o kafi ekipi koja se bavi odrzavanjem sistema: jel' ima nesto novo osim drncovanja )






Ako je ovo već u slobodnoj prodaji, šta li tek ima DoD?
bolid1 bolid1 15:58 01.04.2014

Re: Roboti i "roboti"


Ako je ovo već u slobodnoj prodaji, šta li tek ima DoD?




Ne bi se ja previse hvatao za ovo, ima takvih stvari naokolo i sve je pokazao, osim, kako se ponasa na toliko predjenih kilometara, sad 'bemliga za prevod, sliding distance-a u raznim uslovima i koliko je prevlaka otporna na habanje. Neces verovati al' tu je DLC (Diamond Like Coating) nenadjebiv jos uvek, a ima 60 godina od kad smo Tribologiji dali ime.

Na temu suvog mazanja mogu da preporucim WD - 40 dry lubricant, sasvim se fino ponasa na Ljubljanskoj kisi i solidno je otporan na habanje, nigde mrva rdje na lancu, a nogavice ciste

Elem, kad uloze zilijarde u onaj oklop, nek ide jos 0.5$ za Drnc, manje ce ih boli glava.


Kad smo kod, s'oprostenjem, lubrikanta u nekoj poseti Totalu ostao sam u poprilicnom soku kad je tip objasnio da su Mineralna ulja jos uvek dominatna u automobilima osim vrlo specijalizovanih vrsta (citaj: Formula 1) gde se preslo na full sintetiku.

Bem' ti Tribologiju, a mogao sam lepo da ostanem u fizici k'o covek!
expolicajac expolicajac 16:07 01.04.2014

Re: Roboti i "roboti"

Bem' ti Tribologiju, a mogao sam lepo da ostanem u fizici k'o covek!

Ali si zato sada evropejac, a onako bi bio samo Srbin.
bolid1 bolid1 18:37 01.04.2014

Re: Roboti i "roboti"

expolicajac
Bem' ti Tribologiju, a mogao sam lepo da ostanem u fizici k'o covek!

Ali si zato sada evropejac, a onako bi bio samo Srbin.


Di ces bolje...evropejac, Srbin...u Sloveniji
expolicajac expolicajac 18:40 01.04.2014

Re: Roboti i "roboti"

Srbin...u Sloveniji

Živ nisam za Slovenke.
bolid1 bolid1 18:53 01.04.2014

Re: Roboti i "roboti"


Živ nisam za Slovenke.


Nije ni Brecelj



a_jovicic a_jovicic 23:52 01.04.2014

Re: Roboti i "roboti"

bolid1
Ne bi se ja previse hvatao za ovo, ima takvih stvari naokolo i sve je pokazao, osim, kako se ponasa na toliko predjenih kilometara, sad 'bemliga za prevod, sliding distance-a u raznim uslovima i koliko je prevlaka otporna na habanje.

Ma to samo kao ilustracija da su nanotehnologije već tu oko nas (koliko sam razumeo podloga tretirana onim je u stvari "hrapavija" nego obična ... samo što je hrapavost na nivou nanometara pa se tu zadrži vazduh i ne dozvoljava vodi ili ulju da dodju do podloge. Medjutim ono je samo oblaganje. Ako sličnu foru urade sa kompozitnim materijalima (tj. ne oblože, nego ugrade) svašta može da ispadne. Možda i neće to primenjivati za spojeve izložene trenju ali prednosti održavanja površina izloženih atmosferskim uslovima je već više nego dovoljna da se uvede u formacijsku opremu.
dr.wagner dr.wagner 07:44 31.03.2014

ŽIVELA SRBIJA :)

.... jutro


-A znaš kako se govorilo ...

-Tko je glup za vojsku (?) , ode u miliciju ... a ako i to ne uspije , postane vatrogasac

-Nego , o seriji je riječ , kakva ti je ovo parola na kraju ... ?


Wagner

P.S.
-Nisam imao zadovoljstvo pogledati seriju (za razliku od od pola epizode o humanistima
sa Ravne Gore) , je li to nešto kao "Policijska akademija" kada si tako oduševljen ???
expolicajac expolicajac 08:10 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

-Tko je glup za vojsku (?) , ode u miliciju ... a ako i to ne uspije , postane vatrogasac

U Vojnu Gimnaziju u Zagrebu, nisam primljen po ličnoj urgenciji moga oca. Očigledno da je matori imao dobru procenu kadra koji ne treba raditi u JNA.
Ali svakom možeš da staneš na put, ali na sreću ili nesreću, niko nikada nikome nije stao. Diplomirao sam 31.05.1987. a konkurs za prijem na rad u MUP, kadra sa visokim obrazovanjem raspisan je 18.06.1987. I tako ja završim u panduraciji.
-Nego , o seriji je riječ , kakva ti je ovo parola na kraju ... ?

Na promociji u čin potporučnika, kadeti na kraju uzvikuju tu parolu.
Kod vas verovatno uzvikuju "DANKE DOJČLAND"

predatortz predatortz 08:47 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

Diplomirao sam 31.05.1987. a konkurs za prijem na rad u MUP, kadra sa visokim obrazovanjem raspisan je 18.06.1987. I tako ja završim u panduraciji


Ma, koji mu se kurac pravdaš?!
expolicajac expolicajac 08:51 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

predatortz
Diplomirao sam 31.05.1987. a konkurs za prijem na rad u MUP, kadra sa visokim obrazovanjem raspisan je 18.06.1987. I tako ja završim u panduraciji


Ma, koji mu se kurac pravdaš?!

Zbog "izgrađivanja dobrih izmeđuljudskih odnosa"
dr.wagner dr.wagner 08:54 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

Pozdrav druže

expolicajac

Na promociji u čin potporučnika, kadeti na kraju uzvikuju tu parolu.
Kod vas verovatno uzvikuju "DANKE DOJČLAND"


-To bi još bilo dobro ... mislim da oni govore "ZA DOM"

-Mi to ne gledamo (bar velika većina) kao neko mudro i pošteno zanimanje ...
... više kao teret
-Glavni "kadrovi" u našoj vojsci su oni što ih je Predator "dotjerao" u RH još 90-ih

W
predatortz predatortz 08:54 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

expolicajac
predatortz
Diplomirao sam 31.05.1987. a konkurs za prijem na rad u MUP, kadra sa visokim obrazovanjem raspisan je 18.06.1987. I tako ja završim u panduraciji


Ma, koji mu se kurac pravdaš?!

Zbog "izgrađivanja dobrih izmeđuljudskih odnosa"


Koleza, ja sam više za opciju da se dobri međuljudski odnosi sa braćom Rvatima grade uz malo više dostojanstva sa naše strane. Ako ćemo već dupe pod obraz, 'ajde da se šlihtamo nekom ko znači neki kurac u Evropi...
dr.wagner dr.wagner 09:00 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

Pozdrav druže P

expolicajac

predatortz


-A uvijek je tako bilo .... dva milicajca na poštenog Hrvata

W
expolicajac expolicajac 09:00 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

Ako ćemo već dupe pod obraz, 'ajde da se šlihtamo nekom ko znači neki kurac u Evropi...

Ovo je mali trening.
predatortz predatortz 09:04 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

-Glavni "kadrovi" u našoj vojsci su oni što ih je Predator "dotjerao" u RH još 90-ih


Među njima je i vaš general Nikola Škunca, odličan oficir. Lično sam mu pomagao da iznese stvari a znali smo da ćemo za mesec, dva pucati jedan na drugog. Popili smo pivo i pozdravili se. Posle je radio svak svoj posao...
bocvena bocvena 09:10 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

Jedna cura, dva pandura
Ođe mora doć' cenzura!

expolicajac expolicajac 09:12 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

bocvena
Jedna cura, dva pandura
Ođe mora doć' cenzura!


Nisam znao da je Wagner "cura".
predatortz predatortz 09:14 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

expolicajac
bocvena
Jedna cura, dva pandura
Ođe mora doć' cenzura!


Nisam znao da je Wagner "cura".


Ma, možda to ona 'po Šerbedžiji'...
razmisljam razmisljam 10:44 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

expolicajac
bocvena
Jedna cura, dva pandura
Ođe mora doć' cenzura!


Nisam znao da je Wagner "cura".


Није да постоји нека посебна потреба да објашњавам шта је Бо 'тела касти, али, морам да те приупитам јеси ли ти чуо за слободу уметничког изражавања? Ако на њен коментар погледаш са те стране, не следи иманентно да је доктор W цура или ,,цура''.
expolicajac expolicajac 10:49 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

razmisljam
expolicajac
bocvena
Jedna cura, dva pandura
Ođe mora doć' cenzura!


Nisam znao da je Wagner "cura".


Није да постоји нека посебна потреба да објашњавам шта је Бо 'тела касти, али, морам да те приупитам јеси ли ти чуо за слободу уметничког изражавања? Ако на њен коментар погледаш са те стране, не следи иманентно да је доктор W цура или ,,цура''.

Što si bre na kraj srca. U redu, pogrešio sam. Nije Wagner "cura" niti cura, ja i predator ga doživljavamo kao "curku". Ništa to nije loše.
razmisljam razmisljam 10:58 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

expolicajac

Što si bre na kraj srca. U redu, pogrešio sam. Nije Wagner "cura" niti cura, ja i predator ga doživljavamo kao "curku". Ništa to nije loše.


Ма, нисам на крај срца. Само хоћу да избегнем могуће неспоразуме на међународном и међунационалном нивоу. Треба пазити на наш углед тамо.

А ово баш нисам разумела. Да ли је ,,curka'' са квачицом на ц или без ње. Но, како год - не добацујем, али ако Предатор и ти тако сматрате, одвоље вам.
И када си се ти већ изјаснио, сада ме живо занима шта о вама мисли доктор W.
expolicajac expolicajac 11:01 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

И када си се ти већ изјаснио, сада ме живо занима шта о вама мисли доктор W.

Da smo obične srpske pederčine.
mirelarado mirelarado 11:02 31.03.2014

Ор'гинал

predatortz predatortz 11:06 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

expolicajac
И када си се ти већ изјаснио, сада ме живо занима шта о вама мисли доктор W.

Da smo obične srpske pederčine.


Srboćetnićke!

Čini mi se da se stekao pogrešan dojam da mi imamo nešto protiv našeg susjeda. Ne, samo se radi o tradiciji međusobnog podjebavanja.
expolicajac expolicajac 11:08 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

o tradiciji međusobnog podjebavanja.

Širenje bratstva i jedinstva na savremen način.
razmisljam razmisljam 11:10 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

predatortz
expolicajac
И када си се ти већ изјаснио, сада ме живо занима шта о вама мисли доктор W.

Da smo obične srpske pederčine.


Srboćetnićke!

Čini mi se da se stekao pogrešan dojam da mi imamo nešto protiv našeg susjeda. Ne, samo se radi o tradiciji međusobnog podjebavanja.


Никаквог погрешног дојма нема, што се мене тиче.
Само сам себи доделила улогу медијатора у вашем малом игроказу, који пратим редовно, где год на Блогу да га почнете играти.
Зашто да се и ја мало не збавим, а на ваш рачун?

predatortz predatortz 11:12 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

Зашто да се и ја мало не збавим, а на ваш рачун?


Dobro ti nama došla
razmisljam razmisljam 11:13 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

predatortz


Dobro ti nama došla


Боље вас нашла.
expolicajac expolicajac 11:18 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

razmisljam
predatortz


Dobro ti nama došla


Боље вас нашла.

razmisljam razmisljam 11:23 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

expolicajac
razmisljam
predatortz


Dobro ti nama došla


Боље вас нашла.





dr.wagner dr.wagner 13:47 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

Pozdrav gđo R

predatortz
expolicajac
Da smo obične srpske pederčine.


Srboćetnićke!


-Velikosrpske , monarho-hegemonističke

-Kad mi dođemo na vlast , prvo ćemo se obračunati sa tom "reakcijom" ... od
ovog turizma ionako nema love (sada vam to možemo priznati kad nismo više zajedno)
, pa ćemo mi opet urediti otok ... pola za naše , a pola za vaše

-Nego , drugarice i drugovi ... u Zagrebu je svanulo proljeće ...
... Wagnerica me vodila na ručak , a ja nju kasnije na kavu , žalibože sjediti
u kući pored compa ...

W
dr.wagner dr.wagner 13:51 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

???
predatortz predatortz 13:52 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

... Wagnerica me vodila na ručak , a ja nju kasnije na kavu , žalibože sjediti
u kući pored compa ...


Stipso!
expolicajac expolicajac 16:11 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

... Wagnerica me vodila na ručak , a ja nju kasnije na kavu , žalibože sjediti
u kući pored compa ...

Za Wagnericu,
a_jovicic a_jovicic 23:40 31.03.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

Vi'š ti šta ti je rezultat moralno-političkog vaspitanja vojnika. Meni i dan danas ispravnije zvuči ono SLUŽIMO NARODU nego ovo "životanje" Srbije. Vojska je da služi a ne da slavi ... al' šta ću ... polagao zakletvu u JNA pa to ostavilo trajne posledice.
miloradkakmar miloradkakmar 17:29 01.04.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

-Tko je glup za vojsku (?) , ode u miliciju ...

Sedamdesetih se tako govorilo... ne znam posle.. Kad su me otpustili iz Vojne škole hteo sam u Miliciju... al' me nisu primili ni u vatrgosace!
dr.wagner dr.wagner 19:43 01.04.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

... večer

miloradkakmar

Sedamdesetih se tako govorilo... ne znam posle.. Kad su me otpustili iz Vojne škole hteo sam u Miliciju... al' me nisu primili ni u vatrgosace!


-To mi je rekao jedan moj poznanik ... njega je "otjeralo" iz milicije , negdje
početkom 80-ih , pa je postao vatrogasac ...
... naravno da danas tvrdi da je to bilo iz političko-nacionalnih razloga , ali
uzimao je lovu sigurno ... (kao i još neki ovdje koje nećemo imenovati)

-Danas sam Wagnericu vodio na more i ja sam platio ručak (isplatila joj se
jučerašnja investicija)
-Nego EX , što ti W šalješ cvijeće ... ???

... vidi njega , ja se danas istrošio , a on šalje cvijeće ...

-Prvo je ti vodi u Opatiju , a onda šalji ...

W
expolicajac expolicajac 20:32 01.04.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

-Nego EX , što ti W šalješ cvijeće ... ???

... vidi njega , ja se danas istrošio , a on šalje cvijeće ...

-Prvo je ti vodi u Opatiju , a onda šalji ...

Est belum belis belare puelis...
Ti si obrazovani Hrvat pa ćeš razumeti.
dr.wagner dr.wagner 20:55 01.04.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

expolicajac
... pa ćeš razumeti.


-Znaš da ja od stranih jezika znam jedino srpski ...
(istina ... malo sporije čitam ... )


W
expolicajac expolicajac 21:05 01.04.2014

Re: ŽIVELA SRBIJA :)

-Znaš da ja od stranih jezika znam jedino srpski ...

Pa i ovo je na starosrpskom dok smo bili latini, odnosno amebe
tetkino tetkino 13:02 31.03.2014

Ravnopravnost

Ono što je meni interesantno je što se prošle godine prvi put prijavio skoro podjednak broj kandidata oba pola za Vojnu gimnaziju / Vojnu akademiju.

Serija je mnogo učinila na popularizaciji ove profesije kod ženskog pola. Videle su, po prvi put, da mogu biti i devojke i vojnici.

Obzirom da se zna da su devojčice bolji djaci od dečaka (u proseku), a da je vojska oduvek bila privlačna za decu iz siromašnih slojeva, jer im je pružala šansu da se obrazuju zaista o trošku države, očekujem da se taj trend nastavi i u budućnosti.

Ministarstvo odbrane bi moralo već sad da razmišlja o tome da rezerviše neka mesta za dečake, jer bojim se da će u budućnosti vojska da bude većinski "ženska" profesija. A ko će onda da vuče sanduke sa municijom i nogare od mitraljeza.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:34 31.03.2014

Re: 8. mart: Dan muškaraca

Da sam kojim slučajen zadužen za dalju reformu vojske i policije, zakonom bih regulisao da ih mogu služiti i u njima komandovati samo osobe ženskog pola. Dakle, celokupni satsav obe oružane sile bio bi ženski.

Dosta je bilo tog muškog ispraznog kurčenja, kad se dobro zna ko danas ima muda.

Muškarcima bi preostala samo ona potcenjena zanimanja - da budu vaspitači u vrtićima, učitelji po školama, službenici na šalterima banaka i državne uprave, a u porodici da kuvaju, peglaju, usisavaju i odgajaju decu.

Dame su htele ravnopravnost i uspele su, ali eto ja bih otišao i korak dalje i svojevoljno prihvatio da budem neravnopravan kao slabiji pol.

Čak i što se najintimnijeg dela odnosa tiče, prepustio bih da ona bude gore, kada je, primera radi, o misionarskom položaju reč.

Zar nije lakše i lepše biti nežniji i slabiji pol.. Zato mogu samo da kažem: Pazite, moje dame, želje za dominacijom u odnosu polova vam se mogu i ostavariti, a onda neka vam je sam bog u pomoći.

kleinemutter kleinemutter 20:30 04.04.2014

preporuka

Blogeri sa bloga B92 su pokrenuli mnoge inicijative, koje su dale rezultate.


Dajem ti preporuku za ovu rečenicu.



Podržavam inicijativu. Seriju gledala nisam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana