Život

GOSPA MIRA

razmisljam RSS / 04.04.2014. u 19:34

               Uzaman se gospa Mira trudila da živi u skladu sa svojim imenom. Takvo štogod joj nikako nije polazilo za rukom, ma koliko pokušavala, a Bog i duša, trudila se zbilja od sveg srca. Dokle god joj je pamćenje dosezalo, večito su je proganjali nekakvi neodređeni nemiri: sačekivali je iza ćoška, provirivali iz prikrajka, zaskakali iznebuha niotkuda i najčešće ničim izazvani, skrivali joj se ispod jastuka umršeni u njene dobroćudne i blago naivne sanjarije, kuckali na prozor nestrpljivim prstima pretvarajući se da su kapi kiše, saplitali je, začikavali, provocirali, zbunjivali...
               Veoma sklona stavu da u svom životu ima pravo na red po svom izboru i ukusu, dovijala se na sve moguće načine da ih eliminiše, ali, primetila je to nakon nebrojeno mnogo pokušaja, sve je bilo uzalud. Šta god činila, čime god probala da ih otkloni, onesposobi, onemogući, oni su i dalje bili tu, možda tek malo pritajeni, no svakako sasvim spremni da se odnekud nanovo prikažu kada to najmanje očekuje i kada se konačno blaženo uljuljka u ono što je, shvatala bi sa žaljenjem, tek ličilo na iluziju mira i spokoja.
               Zimus je, recimo, sasvim nevoljno krenula da pusti mačka napolje, po njegovoj izričitoj želji, razume se ( Mačorima se želje bespogovorno ispunjavaju od pamtiveka i nije ni na tren bila sklona zaobilaženju tradicije. Osim toga, ubeđivanja sa tom sortom su se pokazala uzaludnim, tako da nije bilo svrhe suprotstavljati se. ), a protivno svakoj njenoj ideji o svrsishodnosti šetnje dok napolju potpuno pošašavela košava daje sve od sebe da zaledi i poslednju mrvu vazduha i pronađe i najsitniju rupicu u zidovima ne bi li se kako zavukla u kuću da bi i tamo nastavila svoju pomamnu igru ledene kraljice. Oprezno je otvorila vrata. Mačorčina je zakoračila preko praga i istog trenutka odskočila unazad kao da ju je u brkatu njušku iz sve snage tresnula nevidljiva pesnica. Gospa Mira se nasmejala, a mačak je nakon kratkog predomišljanja ipak stoički uronio u kovitlac hladnoće i vetra i staloženo odskitao u potragu za avanturama mačije vrste. Dok ga je pratila pogledom, nije ni opazila da joj je mrzli dah košave upleo u dlanove tek neznatni nemir. Kada je konačno zatvorila vrata, osetila je da jedva primetno drhturi. Pripisala je to svojim bosim stopalima.
               Iznenada joj se plakalo. To ju je zbunilo i onespokojilo, jer, ma koliko na prvi pogled delovala blago, osetljivo i krhko, već odavno je zaboravila kako se plače. Nije da nije pokušavala. Prizivala je misli o tužnim stvarima, čitala priče sa nesrećnim ishodima, gledala srceparajuće filmove, prisećala se dragih ljudi koji su zauvek otišli, prebirala po najtananijim uspomenama, ali nije uspevala da izmami ni jednu jedinu suzu, makar majušnu poput semenke trava. ( Doduše, redovno je obilato suzila čisteći crni luk, ali, naravno, to se ne računa. ) Pomislila bi tada da sa njom zasigurno nešto bitno nije u redu, da joj se desio nekakav kvar, da je prestala da oseća... No, veoma brzo bi se uverila da tome nije tako, jer bi veoma emotivno reagovala na najrazličitije sitnice, koje, uvidela je, mnogi nisu ni primećivali. To bi je primirilo, ali, svejedno, suza nije bivalo ni za lek.
               Elem, nije zaplakala ni tada, pred zatvorenim vratima iza kojih je raspomamljeno divljala košava, iako joj se negde duboko, osećala je, zario mali ledeni trn.
               Jednom je, opet, kroz prozor gradskog autobusa ugledala neobičan, bajkovit cvet. Nikao je iz betonske kante za smeće sav srebrnastomlečnočokoladan i svetlucav pod kapima rominjajuće kiše. Bajkovit i ogroman, poput onih džinovskih tropskih cvetova što otvaraju svoje latice tek jednom u nekoliko godina i samo na jedan dan. ( Preko puta je Zemunski park, golog granja i obasjan stotinama uličnih svetiljki svetlosti rasplinute, obezivičene i ublažene izmaglicom, ličio na nekakav sveopšti sabor žmirkavih, treptavih, iskričavih svitaca, primetila je krajičkom pogleda i istog trenutka se raznežila, jer je, umesto jednog, imala na raspolaganju dva divna čuda. ) Nije se razočarala ni kada je shvatila da je to samo jedan nekvalitetan kineski kišobran koji je nekome odbio poslušnost u odsudnom trenutku i koga se bilo najlakše rešiti izvrnuvši ga bez razmišljasnja ( I vrlo verovatno, ljutito. ) otvorenog među ostalo đubre.
               Ali, ali...
               Nastavila je putovanje sa malom zalihom neodređenog nemira tamo negde gde bi inače trebalo da je spokoj. Nije ga sprala ni uporna, tiha kiša, niti ga je progutao mrak, niti je ostao za njom kada je izašla iz autobusa, čemu se potajno nadala.
               Dara je prevršila meru jedne večeri kada je nasula u omiljeni limeni tanjir šufnudle i štedro ih posula šećerom. Prvi zalogaj - bjlak!!! So? Kako joj se to moglo dogoditi? I vezanih očiju bi mogla da se snađe i sa police uzme tačno onaj začin koji joj je potreban. No, dobro de, dešava se, a i može da bude sasvim zgodna anegdota za uz kaficu.
               Štedljiva, kakva jeste ( Gre'ota je hranu bacati. ), rešila je da ispere so i krene iz početka. Doduše, sprala je i one lepe propržene hlebne mrvice, ali, šta sad? Na kraju krajeva, sama je kriva. Prethodno je ( Iskusno i inteligentno! ) sklonila posudu sa solju van domašaja da ne bi ponovo došlo do zabune. I ponovo je, zatečena i sluđena takvom jednom svojom nedopustivom omaškom, sve posolila! Oprala je mučene šufnudle i po drugi put i konačno ih, pazeći pomno na svaki pokret, zašećerila. Naravno, nisu joj prijale. ( A i to oko testenina, i to je krajnje uznemirujuće. Muči je neprestano pitanje kakva je, u stvari, i ima li je uopšte, razlika između šufnudli i njoki. )
               Dogodilo joj se jednom i da je u dnu frižidera, u poluotvorenoj kesi, zaboravila glavicu kupusa. Nakon izvesnog vremena, primetila je da iz kese izrasta sasvim nova, krhka, prozirna, bleda biljčica. Nije znala šta bi sa njom, pa ju je pustila da raste u toj hladnoj tami, mada ju je zbog toga sitno i uporno grizla savest. Ali, podjednako bi se osećala i da je kesu odmah bacila u kantu za smeće, tako da...
               Neko se u međuvremenu rešio kese, a njoj je u amanet ostao neprijatan i samoprekorevajući nemir.


               I tako, gospa Mira se sa svojim nemirima snalazi kako zna i ume. Na drvenoj pečurki koja u stabaocetu ima otvor za čuvanje šivaćih igala strpljivo i uredno pokušava da okrpi svoje dane tako da barem trunku liče na običnost. Nekada joj to polazi za rukom, a nekada i ne. Često se ispostavi da je krpež samo to - običan krpež, ma koliko ruke bile vešte i ma koliko se neko svojski trudio.


               ( Pomislila je, najzad, da je našla rešenje za svoje nemire kada se dosetila da dosadnim šerpa-plavim ponedeljcima docrtava bele tufne i tako ih učini vedrijim. Međutim, za ostale dane u sedmici nije nalazila tako maštovito rešenje, pa su nemiri nastavili da je pohode u jednakom broju kao i ranije.
               No, gospa Mira ne odustaje... )

 

 

Tagovi



Komentari (178)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cassiopeia cassiopeia 20:10 04.04.2014

...

O nemirima ću drugi put jerbo ću se uznemiriti.

Kupusnom cvetu sam se baš, baš obradovala. I meni niko prošle nedelje. I to onom crvenom kupusu.
Bio u frižidireu par dana pa sam ga žmurećki bacila u kantu.
razmisljam razmisljam 20:43 04.04.2014

Re: ...

cassiopeia
O nemirima ću drugi put jerbo ću se uznemiriti.


Разумем те потпуно. Мада, опет, можда ти дође добра психотерапија ако о немирима проговориш. Просто нисам паметна шта ти је чинити.

Kupusnom cvetu sam se baš, baš obradovala. I meni niko prošle nedelje. I to onom crvenom kupusu.
Bio u frižidireu par dana pa sam ga žmurećki bacila u kantu.


Ееее, ко би реко да си тако срца каменога. Госпа Мира је, као што си видела, успешно пролонгирала такву акцију све док је неко други није уприличио и ставио је пред свршен чин. Мада, не тврдим да је поступила исправно. Јер, лако је пребацивати одговорност на другог.
У сваком случају, немире избегла није.

Теби, купусни цветић:


kleinemutter kleinemutter 20:20 04.04.2014

mir, tišina i ostale munje

Mir , eh to nam treba!
razmisljam razmisljam 20:56 04.04.2014

Re: mir, tišina i ostale munje

kleinemutter
Mir , eh to nam treba!


О, да! Још како.

Рецимо, једноставно се прућиш у поље маслачка и мало жмиркајући, кроз трепавице, посматраш како поветарац благо разбарушује њихове чупаве главице док се изнад тебе лењо протежу бела паперја облака.






hajkula1 hajkula1 20:50 05.04.2014

Re: mir, tišina i ostale munje

razmisljam
kleinemutter
Mir , eh to nam treba!


О, да! Још како.

Рецимо, једноставно се прућиш у поље маслачка и мало жмиркајући, кроз трепавице, посматраш како поветарац благо разбарушује њихове чупаве главице док се изнад тебе лењо протежу бела паперја облака.




Čitam i gledam polje maslačka, pa sam se uznemirila; koliko je tu polena
razmisljam razmisljam 21:42 05.04.2014

Re: mir, tišina i ostale munje

hajkula1


Čitam i gledam polje maslačka, pa sam se uznemirila; koliko je tu polena


Квариигро!
Аман, а где ти се затурила машта?
mariopan mariopan 21:40 04.04.2014

..

Мир..ех...сад сам збрисала у кућу, тј.викендицу.

Изашла сам малопре напоље да попушим једну пред спавање, а напољу мркли мрак, као у тунелу, мир и тишина да се препаднеш.
Около само дрвеће, огромни борови и шума, нигде живе душе.

Стварно, коме треба такав мир?
Ома сутра крећем у цивилизацију, па кад се урадим издувним гасовима и буком, кад ми ганглије прораде на " нормали" можда и напишем сувисли коментар. Сад сам превише узнемирена миром и тишином.

А таман сам помислила да познајем ту госпа Миру.
razmisljam razmisljam 22:19 04.04.2014

Re: ..

mariopan


Их, Мариопан...
Лако је теби да зановеташ спрам мира кад га имаш ако и кад 'оћеш у тој твојој викендици која мени делује као најчаробније место на свету и веома бих радо допустила да ме тамо узнемирава тишина колико год јој се ћеифне. ( Мрак ми већ није узнемирујућа појава.Толико га има на све стране да сам, канда, по мало на њега и огуглала. )

Чик да те видим да се тако олако изјашњаваш када ти немири постану неподношљиви, а немаш куда да збришеш од њих барем на пар сати, јер се они безобразно вуку за тобом.

Свакако чекам да се вратиш у нормалу и натрукујеш неки сувисли коментар, како ти кажеш. Мада не видим ни шта фали овом који си вечерас написала.


Hansel Hansel 12:26 05.04.2014

Re: ..

mariopan
Сад сам превише узнемирена миром и тишином.


Треба се препустити том узнемиравању, мислим ја, а чак и тврдим!

П.С. Ти би могла да нам изнајмљујеш ту своју викендицу, да смислимо неки тајм-шеринг, бар да покријеш порез!
razmisljam razmisljam 14:48 05.04.2014

Re: ..

Hansel
mariopan
Сад сам превише узнемирена миром и тишином.


Треба се препустити том узнемиравању, мислим ја, а чак и тврдим!



Исправно мислиш и још исправније тврдиш, мислим ја, а чак и тврдим.

П.С. Ти би могла да нам изнајмљујеш ту своју викендицу, да смислимо неки тајм-шеринг, бар да покријеш порез!


Ето идеје за мали породични бизнис. Мариопан отвори Тишинску бању, а ми уморни од немира, нагрнемо к'о мутави.
Додуше, морала би да постоји и клаузула у којој се конзументима који из ма ког разлога нису задовољни квалитетом тишине, новци врћу. Тек да се зна реда.
Hansel Hansel 15:10 05.04.2014

Re: ..

Ех, конзументи могу да буду незадовољни јер је тишина превише тиха, могу да почну да чују куцање срца, свашта... не може да буде за то крива викендицоиздаватељка... јер, на крају крајева, у поменутом случају, требало би да врати паре сама себи, а пошто је то апсурдно, предлог клаузуле се одбацује!
razmisljam razmisljam 15:55 05.04.2014

Re: ..

Hansel
Ех, конзументи могу да буду незадовољни јер је тишина превише тиха, могу да почну да чују куцање срца, свашта... не може да буде за то крива викендицоиздаватељка... јер, на крају крајева, у поменутом случају, требало би да врати паре сама себи, а пошто је то апсурдно, предлог клаузуле се одбацује!


Фрогс енд грендмадерс, такорекућ.

Једно је то што ја предложеном клаузулом покушам да си обезбедим бесплатно ресетовање ( Никад није згорег покушати. ), а сасвим нешто друго то што Мариопан није задовољна каквоћом сопствене Тишинске бање.

Дакле, одбацивање предлога клаузуле се одбија.
Dr M Dr M 19:13 05.04.2014

Re: ..

Ето идеје за мали породични бизнис. Мариопан отвори Тишинску бању, а ми уморни од немира, нагрнемо к'о мутави.


...i banja prestaje da bude Tišinska nego biva Vulkanska.

Nema tišine tamo gde su blogeri.
mariopan mariopan 19:33 05.04.2014

Re: ..

Hansel
mariopan
Сад сам превише узнемирена миром и тишином.


Треба се препустити том узнемиравању, мислим ја, а чак и тврдим!

П.С. Ти би могла да нам изнајмљујеш ту своју викендицу, да смислимо неки тајм-шеринг, бар да покријеш порез!

Није моја, сестрина је .
mariopan mariopan 20:13 05.04.2014

Re: ..

@ размишљалица

Једва жива дођох у цивилизацију.

Да је лепо, ма лепо је, дивно је али на пушкомет нема живе душе,ако не рачунаш живуљке које сам ја поплашила.

То је сестрина викендица, није моја, али идемо скоро сваке недеље.
Прелепо је...али први пут није било месечине ни мало, црно као у рогу, и ја се стварно препала.
Данас освануо тако диван, умивен дан, да ми је жао што сам оно синоћ написала, сад сви знате да се бојим мрака.
razmisljam razmisljam 20:54 05.04.2014

Re: ..

Dr M

...i banja prestaje da bude Tišinska nego biva Vulkanska.

Nema tišine tamo gde su blogeri.


Ау, dottore, потпуно си у праву. Уопште ми такво штогод није пало ни на крај памети.

А неоспорна је чињеница да бисмо поплашили тишину и растерали је на све стране подједнако чим бисмо кренули да гракћемо онако сви у глас, како иначе уобичајавамо.
Hansel Hansel 21:31 05.04.2014

Re: ..

Dr M
Ето идеје за мали породични бизнис. Мариопан отвори Тишинску бању, а ми уморни од немира, нагрнемо к'о мутави.


...i banja prestaje da bude Tišinska nego biva Vulkanska.

Nema tišine tamo gde su blogeri.

Докторе, ја нисам предложио тајм-шеринг!
razmisljam razmisljam 21:37 05.04.2014

Re: ..

mariopan
@ размишљалица

Једва жива дођох у цивилизацију.




Да је лепо, ма лепо је, дивно је али на пушкомет нема живе душе,ако не рачунаш живуљке које сам ја поплашила.

То је сестрина викендица, није моја, али идемо скоро сваке недеље.
Прелепо је...али први пут није било месечине ни мало, црно као у рогу, и ја се стварно препала.


Овако како је описујеш, мени делује савршено за један потпуни ментални опоравак. А, колико сам укапирала, има и нет конекцију, тако да неће доћи до апстинентске кризе.
Просто идеално.

Данас освануо тако диван, умивен дан, да ми је жао што сам оно синоћ написала, сад сви знате да се бојим мрака.


Мариопан, зар ти? А делујеш као жена змај.
( Немој ми рећи да пре спавања завирујеш под кревет, онако... за сваки случај. )
mariopan mariopan 17:05 06.04.2014

Re: ..

Hansel
Ех, конзументи могу да буду незадовољни јер је тишина превише тиха, могу да почну да чују куцање срца, свашта... не може да буде за то крива викендицоиздаватељка... јер, на крају крајева, у поменутом случају, требало би да врати паре сама себи, а пошто је то апсурдно, предлог клаузуле се одбацује!

Тако јееее, већ сам се узнмирила на ту могућнодт враћања пара, све друго је могло да прође.
mariopan mariopan 17:17 06.04.2014

Re: ..

@ размишљалица



Нет конекцију вучем са собом и мали таблет, и цигарете - нема апстинентне кризе, бринем се ја о себи.

Не завирујем под кревет него у кревет, може бити да се нека живуљка већ уселила и лепо спава, па да се договоримо чија је која половина кревета..


Обавезно поведемо и сестриног унука трогодишњака да нам не буде досадно, и веруј да немамо времена да се плашимо, осим кад дете заспи па нема ко да ме брани.
Черевићан Черевићан 21:41 04.04.2014

дуалност

познаво сам једну Миру
немирна је врло била
чак и Кум јој подвикнуо:
- име ниси заслужила
razmisljam razmisljam 22:23 04.04.2014

Re: дуалност

Черевићан


Да, да, гос'н Чер, канда да стари Латињани и нису били у праву када су тврдили да NOMEN EST OMEN. Бива да се то часкицом преметне у своју сушту супротност.

( Наравно, као и увек, благодарна сам Вам на песничком виђењу теме. )
49 41 49 41 02:46 06.04.2014

Re: дуалност

Черевићан
познаво сам једну Миру
немирна је врло била
чак и Кум јој подвикнуо:
- име ниси заслужила


Ispod Mire - sto djavola vire !

Kere ne laju sebe radi - zbog sela!
"Vicu" (laju) u noci - pusto mi je, pusto mi je sve !

Uverio se mnogo puta; sa seoskim kerama i sa Mirom - bogami.
razmisljam razmisljam 13:37 06.04.2014

Re: дуалност

49 41


Ispod Mire - sto djavola vire !

Kere ne laju sebe radi - zbog sela!
"Vicu" (laju) u noci - pusto mi je, pusto mi je sve !

Uverio se mnogo puta; sa seoskim kerama i sa Mirom - bogami.


Ех, те Мире...
Ем оне немирне, ем изазивају немире и код кееера и код... хммм... швалееера.
reanimator reanimator 11:38 07.04.2014

Re: дуалност

Наравно, као и увек, благодарна сам Вам на песничком виђењу теме

...
razmisljam razmisljam 12:18 07.04.2014

Re: дуалност

reanimator
Наравно, као и увек, благодарна сам Вам на песничком виђењу теме

...


Не пика се кад нема оног ,,Ооо... оооо''.
К'о да ниси ни свратио.

...

Опет, пошто си мајсторски освојио стотинупедесети и стога у мом дворишту јубиларни - кафени коментар, не би било у реду да те оставим без заслужене награде.

Па... изволвас:

arianna arianna 12:53 07.04.2014

Re: дуалност

,,Ооо... оооо''.


evo ja ću da napišem Ooo..oooo

ajd da pitam...dokle ova nepravda? dokle da serviramo muškima kafu, ratluk, kolače, kolenice, gibanice, cveće, smajliće koji trepću

šta mi od njih dobismo?
osim... dva ništa, tri šuplja i četri prazna

razmisljam razmisljam 13:44 07.04.2014

Re: дуалност

arianna
,,Ооо... оооо''.


evo ja ću da napišem Ooo..oooo



А ја ћу да кажем: ,,Јоооој... јооој... јооооој... што су медене ове саксијице!'' Заљубила сам се у њих скроз, сасвим и потпуно.
Хоооћууу их!

ajd da pitam...dokle ova nepravda? dokle da serviramo muškim kafu, ratluk, kolače, kolenice, gibanice, cveće, smajliće koji trepću

šta mi od njih dobismo?
osim... dva ništa, tri šuplja i četri prazna


Их, их, их, Аријана. А што си ти љута?
Дотичној персони је кафа сервираТа само да не бих изневерила традицију коју сам ономад увела у свом блогодворишту. Не би било лепо да сам је прескочила само зато што је ОН у питању, зар не?

Осим тога, немам проблем са сервирањем. Јесте да, по опису посла, ја сервирам много чешће, али ме зато сваког јутра дочека свежа кафица, с времена на време ручак, а зими неколико тура првокласних пихтија. Роштиљ сеансе нећу ни да помињем.

А ено и dottore Нени окачио музику, Стеф редовно долази са пробраним музичким прилозима, остали који сврате ( говорим о свом малом блогопростору ) труде се да допринесу теми...
Стварно не разумем шта ти у ствари 'оћеш?

Него, да не буде да дискриминишем... само за тебе:





reanimator reanimator 13:49 07.04.2014

Re: дуалност

не би било у реду да те оставим без заслужене награде.

Ooo..ooo..
(mis'im, ne mogu se oduprem..) :)
arianna arianna 14:10 07.04.2014

Re: дуалност

mea culpa .... očigledno ne pratim blog kako treba

razmisljam razmisljam 14:33 07.04.2014

Re: дуалност

reanimator
не би било у реду да те оставим без заслужене награде.

Ooo..ooo..
(mis'im, ne mogu se oduprem..) :)


Баш је добро што се ниси одупрЕо искушењу. Тако си ми дао прилику да исправим очигледну грашку у мом претходном посту. Наиме, очигледном омашком сам уместо НЕЗАСЛУЖЕНА, написала заслужена награда.
Извињавам се због тога.
razmisljam razmisljam 14:40 07.04.2014

Re: дуалност

arianna
mea culpa .... očigledno ne pratim blog kako treba


Ма каква ЦУЛПА те снашла?
Ко ће да попамти ко је шта кад и како и поводом чега рекао, написао, изјавио?

Н.З. ( уместо P.S., по Ханселовој препоруци / Хвала му и ђе чули и ђе не чули. /, а у смислу ,,на задње'' ) Захваљујем ти онолико за прелепе фотке које качиш.


dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:52 04.04.2014

Oglas


Nije za teta Ružu, ali su potrebne tufnaste šerpe. Ozbiljno
Praštajte teta Miro

razmisljam razmisljam 22:30 04.04.2014

Re: Oglas

dusanovaiivanovamama

Nije za teta Ružu, ali su potrebne tufnaste šerpe. Ozbiljno
Praštajte teta Miro


Дакле, ДИИМами да се набаве туфнасте шерпе.
Туфне да буду беле под must.
Величина и боја шерпи је небитна.

AlexDunja AlexDunja 21:57 04.04.2014

kako mene fascinira

kako ti uspeš da razvučeš priču,
i da me držiš:)))

posle dve rečenice me žulja da pretrčim, al mi ne daš...

baš smo suprotne, što je potpuno slatko:)
zilikaka zilikaka 22:32 04.04.2014

Re: kako mene fascinira

AlexDunja
kako ti uspeš da razvučeš priču,i da me držiš:)))posle dve rečenice me žulja da pretrčim, al mi ne daš...baš smo suprotne, što je potpuno slatko:)


Ja, ovaaaj, pretrčavala.

Jeste da je gazdarica prava majstorica opisivanja i da tačno imaš celu sliku pred sobom, i da ja tako nikad, al nikad ne bih umela, pa taman da samo to vežbam, al kad ne mogu da dočekam da saznam šta će na kraju biti s mačkom.
razmisljam razmisljam 22:37 04.04.2014

Re: kako mene fascinira

AlexDunja
kako ti uspeš da razvučeš priču,
i da me držiš:)))

posle dve rečenice me žulja da pretrčim, al mi ne daš...


Ух, ух, ух...

Добро је ако тебе нестрпљиву могу да приволим да не читаш спринтерско-препонашки. То ми је велики комплимент и некако ми даје наду да успевам да причама постигнем оно што сам желела и да при томе нисам ( одвећ ) досадна.

( Дуњи да се набаве чварци. )

P.S.
baš smo suprotne, što je potpuno slatko:)


dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:42 04.04.2014

Re: kako mene fascinira

razmisljam

( Дуњи да се набаве чварци. )





Čvarci od soje
AlexDunja AlexDunja 22:44 04.04.2014

Re: kako mene fascinira

( Дуњи да се набаве чварци. )

to mnogi blogeri već rade, ali ostali da im se priključe
AlexDunja AlexDunja 22:45 04.04.2014

Re: kako mene fascinira


Čvarci od soje

to ovima što treba da oslabe:)))
mi vitki, jedemo svinjske
razmisljam razmisljam 22:55 04.04.2014

Re: kako mene fascinira

zilikaka

Ja, ovaaaj, pretrčavala.


Д' идеш ти у першун. Умал' не притисну' на Obriši колико сам се засмејала када сам ишчитала ово твоје искрено признање. А 'тела да препАручим.

Jeste da je gazdarica prava majstorica opisivanja i da tačno imaš celu sliku pred sobom, i da ja tako nikad, al nikad ne bih umela, pa taman da samo to vežbam, al kad ne mogu da dočekam da saznam šta će na kraju biti s mačkom.


Е, канда ме баш дуго није било у мом блогодворишту са новим причањима чим сте се и ти и Дуња толико распилавиле и предале комплиментирању. 'Фала.

А за мачка не брини. Госпа Мира ми јавила да се уредно већ колико сутрадан вратио из скитње. Додуше, имао је мало ровашено уво, јер, био је фебруар, а њему је прешло у обичај да сваке године обележи своје учешће у мачијим кавгама новим белегом на увек истом ( лево ли је, десно ли је, не могу да се сетим ) ушесу.
razmisljam razmisljam 22:57 04.04.2014

Re: kako mene fascinira

dusanovaiivanovamama


Čvarci od soje


Не знам како на овакве провокације гледа Правилник о понашању на овом Блогу, али, што се мене тиче, ово спада у ниске ударце.

zilikaka zilikaka 23:05 04.04.2014

Re: kako mene fascinira

Умал' не притисну' на Obriši колико сам се засмејала када сам ишчитала ово твоје искрено признање


Pa kad ne umem da lažem.

Da si ti lepo taksativno nabrojala podatke, sve bi pažljivo pročitala.
I upamtila.
ovako numem sa se snađem, pa nikako.
razmisljam razmisljam 01:20 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

zilikaka

Pa kad ne umem da lažem.


Тако и треба. Сурову истину треснути директно на астал, па шта буде.

Da si ti lepo taksativno nabrojala podatke, sve bi pažljivo pročitala.
I upamtila.
ovako numem sa se snađem, pa nikako.


Е, 'ајд' пробај да замислиш мене како се изражавам таксативо, па све са подацима и процентима и мерним јединицама метричког система ( и по којом наутичком миљом приде, тек додатног збуњивања ради ) и уз то логички поређано и наштеловано на просте реченице и и прецизне мисли.
Неће да може, а ни да бидне, знаш и сама.
Дакле, остаје ти да се и даље не сналазиш.
hajkula1 hajkula1 11:42 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

AlexDunja

Čvarci od soje

to ovima što treba da oslabe:)))
mi vitki, jedemo svinjske



Sigurno smo vitki zbog prave ishrane.

Svinjski čvarci
iqiqiq iqiqiq 13:07 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

AlexDunja
kako ti uspeš da razvučeš priču,
i da me držiš:)))

posle dve rečenice me žulja da pretrčim, al mi ne daš...

baš smo suprotne, što je potpuno slatko:)

To je samo iz razloga što se ovakve priče lepše čitaju iz knjige, bar za moje generacije koje su navikle da im šuška papir kada čitaju lepu književnost. A danas dan idealan za jednu ovakvu uživanciju čitanja knjige ispod ćebenceta na kauču.

Hansel Hansel 13:18 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Умал' не притисну' на Obriši колико сам се засмејала када сам ишчитала ово твоје искрено признање

Не може да се обрише тек тако, прво те пита да л' си сигурна.
zilikaka
Da si ti lepo taksativno nabrojala podatke, sve bi pažljivo pročitala.
I upamtila.
ovako numem sa se snađem, pa nikako.

Таксативно, за тебе:

- госпа Мира одувек није хтела она испод ње 300* вира, а камоли ђаволе што вире, али џаба!
- њен мачак (комада 1) хтео у фебруар, по оној вејавици и ветруштини; мало оклевао, али ипак отишао;
- госпа Миру је овај растанак, у датим околностима, негде жацнуо, 'тела је да плаче, али опет (као и много пута раније) није могла (нешто у њој заврнуло славину сузотока);
- од кинеских кишобрана у уличним кантицама за ђубре привиђају јој се тропски цветови што цветају једном у неколико година (или деценија); у тексту није спецификовано да ли је овај цвет замишљала као смрдљив (а познато је да међу тим реткоцветајућим цветовима има и таквих); с обзиром на то где је видела "цвет", таква ацоцијација је била сасвим могућа (прим. Hansel)
- шуфнудле (за које ни дан-данас није установила по чему се разликују од њока) двапут је посипала сољу (па испирала) уместо шећером (што би било довољно само једном)
- опет је видела неку биљчицу, овог пута у фрижидеру, и изгледа да је била стварна (расла из заборављене кесе с неким купусом; немамо информацију, опет, о пратећој ароми )
- уместо да биљчицу негде засади, бирала је само између два зла -- да је остави у фрижидеру или да је баци; наравно, опет је пронашла разлог да је гризе савест
- госпа Мира има два хобија којима покушава да се умири: шивење-крпљење и осликавање плавих шерпи белим туфнама (није јасно да ли је то опет нека стилска фигура ауторке, или је и то и стварност и метафора, на шта мени личи).

___________

*написано цифрама, специјално за тебе.
razmisljam razmisljam 14:09 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

hajkula1

Sigurno smo vitki zbog prave ishrane.


Има нечег у томе.

Svinjski čvarci


А који други?
zilikaka zilikaka 14:21 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Таксативно, за тебе:


Tooo!

Sad sam sve upamtila.
razmisljam razmisljam 14:56 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

iqiqiq

To je samo iz razloga što se ovakve priče lepše čitaju iz knjige, bar za moje generacije koje su navikle da im šuška papir kada čitaju lepu književnost.


Пази сад и ње: лепа књижевност.

Оно, стоји да за нас у извесним годинама нема ничег лепшег од прелиставања страница у потрази за новим садржајима, али, да се издржати и електронска варијанта када су кратке форме у питању.

( Дуња има идеју да ја развлачим причу, а нема појма колико се трудим да иста буде што краћа, јер сам свесна да је свет који се окупља на нету баждарен на кратко. )

A danas dan idealan za jednu ovakvu uživanciju čitanja knjige ispod ćebenceta na kauču.


Их, чини ти се.
Ево га опет сунце и дан постаје идеалан за лов на немире сваке врсте. А њих је најлакше пронаћи у некој лепој шетњи крај река.
Hansel Hansel 15:16 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

zilikaka
Таксативно, за тебе:


Tooo!

Sad sam sve upamtila.

Шта кажеш, могу да кренем да пишем оне скраћене верзије лектира за школарце?
razmisljam razmisljam 15:19 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Hansel

Не може да се обрише тек тако, прво те пита дал' си сигурна.


А је л' ти умеш да читаш?
Лепо пише: умал'.
Дакле, нисам кликнула на погрешно, него на исправно, тако да ме нико ништа није питао. ( А знам да иначе пита, хвала на обавештењу. )


- госпа Мира одувек није хтела она испод ње 300* вира, а камоли ђаволе што вире, али џаба!


Пошто Зили каже да је све упамтила, морам је питати да ли је све и разумела.
Ја, на пример, ову реченицу нисам.

- њен мачак (комада 1) хтео у фебруар, по оној вејавици и ветруштини; мало оклевао, али ипак отишао;


Ко је поменуо вејавицу? Не пројектуј сопствене субјективне доживљаје моје приче на објективну околност да је ја нисам споменула.

- госпа Миру је овај растанак, у одатим околностима, негде жацнуо, 'тела је да плаче, али опет (као и много пута раније) није могла (нешто у њој заврнуло славину сузотока);


Коначно једна скоро па исправна интерпретација текста.
Али...
Да ли је госпа Миру жацнуо растанак са мачором, или нешто друго, питање је сад?

- од кинеских кишобрана у уличним кантицама за ђубре привиђају јој се тропски цветови што цветају једном у неколико година (или деценија); у тексту није спецификовано да ли је овај цвет замишљала као смрдљив (а познато је да међу тим реткоцветајућим цветовима има и таквих); с обзиром на то где је видела "цвет", таква ацоцијација је била сасвим могућа (прим. Hansel)


Имала сам на уму и ове деценије које помињеш, али сам их ескивирала, јер би захтевале нову заграду, а и онако сам их већ утурила превише.

Пала ми је на памет и мирисна нота описаног цвета, али сам је врло намерно прескочила, јер је госпа Мира ипак једна суптилна персона и не би себи допустила тако приземне асоцијације, без обзира на врло очигледну логичку повезаност места ,,цветања'' и врсте цвећке.

- шуфнудле (за које ни дан-данас није установила по чему се разликују од њока) двапут је посипала сољу (па испирала) уместо шећером (што би било довољно само једном)


Логички на месту скроз. Коначно!

- опет је видела неку биљчицу, овог пута у фрижидеру, и изгледа да је била стварна (расла из заборављене кесе с неким купусом; немамо информацију, опет, о пратећој ароми )


Теби канда нос ради и на асоцијативној бази.
Зашто се, молићу фино, толико трудиш да ми ,,напарфимишеш'' причу? ( смајли у ћириличној велико Ф пози који нервозно тапка једном ногом )

- уместо да биљчицу негде засади, бирала је само између два зла -- да је остави у фрижидеру или да је баци; наравно, опет је пронашла разлог да је гризе савест


Постоје и људи несклони акцији. Госпа Мира је једна од таквих. Што је, наравно, одлична подлога за узгајање нечисте савести.

- госпа Мира има два хобија којима покушава да се умири: шивење-крпљење и осликавање плавих шерпи белим туфнама (није јасно да ли је то опет нека стилска фигура ауторке, или је и то и стварност и метафора, на шта мени личи).


Ко осликава плаве шерпе, забога?!
Жена се бави осликавањем шерпа-плавих понедељака, што никако не може да буде исто.

Ц, ц, ц...
Јеси се потрудио, али си фулао далеко више него што се од тебе очекивало. Опушташ се, деконцентрисан си...
Поради мало на томе. ( Будући да је број емотикона ограничен, замисли овде неког по сопственом избору )
razmisljam razmisljam 15:44 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

zilikaka

Tooo!

Sad sam sve upamtila.


'Ајд' препричај, али са разумевањем.
И да ли си све разумела?
На пример ово:

Хансел

- госпа Мира одувек није хтела она испод ње 300* вира, а камоли ђаволе што вире, али џаба!


Просветли ме, молим те.
razmisljam razmisljam 15:57 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Hansel

Шта кажеш, могу да кренем да пишем оне скраћене верзије лектира за школарце?


Не мереш.
( За образложење погледати опширан пост који сам ти већ натруковала. )
zilikaka zilikaka 17:08 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

razmisljam

HanselШта кажеш, могу да кренем да пишем оне скраћене верзије лектира за школарце?

Не мереш. ( За образложење погледати опширан пост који сам ти већ натруковала. )


Gospoja, oma da ti kažem, nemaš ti pojma!

A trebalo bi, s obzirom na to koliko si puta imala posla sa lektirama. (s obzirom na broj naslednika, da su živi i zdravi)

Ne znam da li je to svuda, ali moj llipan dobija vrlo konkretna pitanja na koja se očekuju isto tako konkretni odgovori.
Recimo, ovde bi pitanje bilo: šta se gospa Miri pričinilo kao egzotičan cvet ili koje je boje bio kišobran ... i sve tako.

Dakle, kolega je idealan za delatnost skraćenog prepričavanja.

Hansel Hansel 17:53 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Ја, на пример, ову реченицу нисам.

Требало је да асоцира на "испод мира триста вира" (граматички не баш исправна, али граматика се жртвује због риме; отуд она два курзива у мојој реченици) и на другу верзију исте умотворине: "Испод мире ђаволи вире / сто ђавОла вире".

Сетих се сада оних парола "МИР се пише без А" ("СЛОБОДА се пише без Н" ), али никако не могу да се сетим јуловске пароле која је дала поменуте пародије, бићу захвалан ономе ко се сети (нешто је био НАТО, или нешто сродно у пароли, заглавила ми се та фиока).

На крају да напоменем да се нигде нисам обавезао да ће моја парафраза бити потпуно верна оригиналу (а на последњој тачки сам се и експлицитно оградио).
AlexDunja AlexDunja 18:26 05.04.2014

Re: kako mene fascinira


( Дуња има идеју да ја развлачим причу, а нема појма колико се трудим да иста буде што краћа, јер сам свесна да је свет који се окупља на нету баждарен на кратко. )

e, da vidim kako izgleda kad ne skraćuješ,
pa nek košta šta košta
razmisljam razmisljam 18:32 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

zilikaka


Gospoja, oma da ti kažem, nemaš ti pojma!

A trebalo bi, s obzirom na to koliko si puta imala posla sa lektirama. (s obzirom na broj naslednika, da su živi i zdravi)

Ne znam da li je to svuda, ali moj llipan dobija vrlo konkretna pitanja na koja se očekuju isto tako konkretni odgovori.
Recimo, ovde bi pitanje bilo: šta se gospa Miri pričinilo kao egzotičan cvet ili koje je boje bio kišobran ... i sve tako.

Dakle, kolega je idealan za delatnost skraćenog prepričavanja.


У реду. Само ти Хансела пусти да ти детету препричава лектире, али се после немој мени жалити.
Па јеси ли ти видела ( Наравно да ниси, ако си прескакивала у читању, па схвати ово само као реторичко питање. ) колико је он материјалних грешака направио? Умувао непостојећу вејавицу у епизоду са мачком, додавао туфне шерпама уместо понедеоницима, умишљао којекакве смрадове...

Немој да буде да ти нисам рекла.
А ти види како ћеш.
razmisljam razmisljam 18:35 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

AlexDunja

e, da vidim kako izgleda kad ne skraćuješ,
pa nek košta šta košta


Па како би изгледало? Дууугааачкооо...
Боље да не видиш. Довољно је да покушаш да замислиш. Не бих да квaрим слику о себи.
AlexDunja AlexDunja 18:42 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Довољно је да покушаш да замислиш.

pa zar ne vidiš da te volim takvu kakva jesi:)

kod mene ne možeš da pokvariš sliku,
ma kako ja svoje tekstove stezala

ps. mislim, podrazimeva se da ja više od svega volim
da stežem
Hansel Hansel 19:12 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

zilikaka
Dakle, kolega je idealan za delatnost skraćenog prepričavanja

Хвала, колегинице. Реците јој да сам углавном све субјективен интерпретације стављао у заграде, дозвољава се ваљда и учитавање приликом читања (лектире)!
AlexDunja
kako ti uspeš da razvučeš priču,
i da me držiš:)))

posle dve rečenice me žulja da pretrčim, al mi ne daš...

Лепо сам ја њој давно рекао да (ме) навлачи на разговор, а она се скоро па увредила!
zilikaka zilikaka 19:19 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Само ти Хансела пусти да ти детету препричава лектире, али се после немој мени жалити.


Znaš, slatka, to je sve odavno provaljena radota.

Tako klipan davio Robinzona Krusoa danima, kad jedno popodne dolazi sav srećan i saopštava kao je upravo sve pročito.

Naravno da mi bilo sumLJivo i, reč po reč, navedem ga da mi prizna.
Pokazalo mi dete, ima bar tri-četiri verzije na internetu.
razmisljam razmisljam 20:22 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Hansel

Требало је да асоцира на "испод мира триста вира" (граматички не баш исправна, али граматика се жртвује због риме; отуд она два курзива у мојој реченици) и на другу верзију исте умотворине: "Испод мире ђаволи вире / сто ђавОла вире".


Еее, сад ми је ( Коначно!!! ) јасно. Ко ми је крив када сам необавештена о различитим модалитетима изреке. Мени до данас била позната само ова последња, али и она мало другачије акцентована ( ђавооола ).
И тако сам помислила да си се нешто мало к'о упетљ'о и збунио. ( Мада, ако ћемо поштено, то не би личило на тебе, али, ко те пита када кренеш да учитаваш. / Мислим... ја кренем да учитавам. / )
Извињавај.

Сетих се сада оних парола "МИР се пише без А" ("СЛОБОДА се пише без Н" ), али никако не могу да се сетим јуловске пароле која је дала поменуте пародије, бићу захвалан ономе ко се сети (нешто је био НАТО, или нешто сродно у пароли, заглавила ми се та фиока).


Моја меморија памћења ти не може бити баш ни од какве помоћи. Нити се сећам изворних парола, нити ових пародија. ( Такорећи, благо мени. )

На крају да напоменем да се нигде нисам обавезао да ће моја парафраза бити потпуно верна оригиналу (а на последњој тачки сам се и експлицитно оградио).


Ниси се обавезао, чињеница. А она би да јој детету препричаваш лектиру тако у слободном стилу.
Мииислииим стваааррррнооо!
razmisljam razmisljam 20:32 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

AlexDunja


pa zar ne vidiš da te volim takvu kakva jesi:)

kod mene ne možeš da pokvariš sliku,
ma kako ja svoje tekstove stezala


Е, сад се већ озбиљно правим важна.

Него, чињеница јесте да се трудим да не будем баш баш преопширна. А опет, стоји и то да ми оваква нека форма таман паше. Мислим да не бих била у стању да напишем роман. Ту бих се погубила. Једва обуздавам меандрирања и овако, а мо'ш мислити како бих се расплинула да знам да могу да се раскомотим. Рат и мир би био кратка прича кад бих си пустила маха.

Осим тога, ја сам своја писанија некада давно ипак започела као песник, па некако и нисам склона обимнијим формама.

ps. mislim, podrazimeva se da ja više od svega volim da stežem


Да се приметити.
razmisljam razmisljam 20:49 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Hansel
Хвала, колегинице. Реците јој да сам углавном све субјективен интерпретације стављао у заграде, дозвољава се ваљда и учитавање приликом читања (лектире)!


Као прво, све што имаш, реци ми сам. Она, каква је, намерно ће пренети погрешно, па ето ти белаја.
Као друго, у реду је учитавати при читању. Моја поента је била да није уреду то чинити при препричавању другом лицу, јер неминовно криви слику основног текста. Дакле, ту треба бити пажљив и што је могуће више придржавати се чињеница.
Је л' сад јасније?

Лепо сам ја њој давно рекао да (ме) навлачи на разговор, а она се скоро па увредила!


Слушај, а тебе неко баш бије по ушесима да се примаш, а?
А то да сам се скоро па увредила... Сумњам да ову тврдњу можеш да поткрепиш чињеницама.
Осим тога, ја баш волим када се у мом блогодворишту окупи друштванце па дивани све у шесн'ес' а на разне теме.
hajkula1 hajkula1 21:00 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Моја меморија памћења ти не може бити баш ни од какве помоћи. Нити се сећам изворних парола, нити ових пародија. ( Такорећи, благо мени. )



Jedna sestraslatka ima običaj da pominje, izvRsne godine.
Možda bolje da ćutim.
razmisljam razmisljam 21:01 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

zilikaka

Znaš, slatka, to je sve odavno provaljena radota.

Tako klipan davio Robinzona Krusoa danima, kad jedno popodne dolazi sav srećan i saopštava kao je upravo sve pročito.

Naravno da mi bilo sumLJivo i, reč po reč, navedem ga da mi prizna.
Pokazalo mi dete, ima bar tri-četiri verzije na internetu.



Ма, све знам.

Него, чудо једно да ни мом Малом Детету, које иначе чита к'о да мора све што јој дође под руку, тај Робинзон Крусо није ни мало легао. Чак ми се јавља да га је и она на крају делимично скинула са нета, што јој нисам замерила, јер се у почетку својски трудила да га савлада, мада ми је остало нејасно због чега јој је био толико досадан. Наравно, питала сам је и наравно, добила сасвим немушт одговор.

И још нешто. Мени сад већ никако није јасно како смо ми уопште успели да позавршавамо којекакве школе без интернета.
Hansel Hansel 21:25 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Моја меморија памћења ти не може бити баш ни од какве помоћи. Нити се сећам изворних парола, нити ових пародија. ( Такорећи, благо мени. )

Е, ја се сетио и распетљао меморијски унакрсни лапсус.

Биће да је пародију доживела парола "Народ бира, а не НАТО" и то формулацијом "Народ бира, а не Мира!" Ове друге доскочице су биле изгледа без инспирације ове врсте, с тим што се афирмативно "Слобода(н)" појављивало десетак година раније.

А то да сам се скоро па увредила... Сумњам да ову тврдњу можеш да поткрепиш чињеницама.

Могао бих само цитатом. А ти види колико су ти писанија била, овај, искрена.

razmisljam razmisljam 21:44 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

hajkula1


Jedna sestraslatka ima običaj da pominje, izvRsne godine.
Možda bolje da ćutim.


Поћи ће ти за руком да не проговориш?
Пази кад не могу да верујем.
razmisljam razmisljam 21:53 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Hansel

Е, ја се сетио и распетљао меморијски унакрсни лапсус.


Нисам ни сумњала да ћеш да моташ док ти се не укључи лампица.
Што то себи радиш?

Могао бих само цитатом. А ти види колико су ти писанија била, овај, искрена.


'Ајде.
А ја ћу онда да проценим како да ти одговорим поводом ових инсинуација. ( Умем и ја да звиждућем. )
Hansel Hansel 22:02 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Што то себи радиш?

Штоооо? Баш добра ментална гимнастика, а потпуно је спонтана. (А лампица се упалила, као и обично, док сам причао о томе -- поставио сам питање, по трећи пут, и синуло ми. )

Једино ако ниси мислила на предмет присећања? Па, ипак ми је то тада било у фокусу, а било је и много духовитости (сети се парола с протеста '96/97)...
AlexDunja AlexDunja 22:04 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

( Дуњи да се набаве чварци. )

hajkula da donese pola kila:)

sojine ne fermam, guščje mi donela mariopan i
uopšte nisam bila fascinirana. iako je ona, mariopan,
znalac to tvrdila od početka, tojest, tvrdila je da neću biti fascinirana.


dakle: čvarci, svinjski
razmisljam razmisljam 22:29 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

Hansel

Штоооо? Баш добра ментална гимнастика, а потпуно је спонтана. (А лампица се упалила, као и обично, док сам причао о томе -- поставио сам питање, по трећи пут, и синуло ми. )

Једино ако ниси мислила на предмет присећања? Па, ипак ми је то тада било у фокусу, а било је и много духовитости (сети се парола с протеста '96/97)...


Мислила сам на све по мало.
Пошто сам кренула од себе, помислила сам ( Показује се - сасвим погрешно. ) да ће одгонетање кренути да те мучи. Тако се бар мени догађа: заинтачим да се сетим ( Овај рад: ) и неуспех уме да ме баш изнервира. И што се више трудим, све мање успевам. Онда, кад коначно одустанем, лампица се обично упали.
Ако код тебе то иде спонтано, тим боље.
А да је добра ментална гимнастика, добра је.


И предмет присећања мени представља својеврсно мучење. Наравно да многе ствари памтим и нисам у стању да их елиминишем из сећања. Опет, сасвим намерно сам много тога свесно затурила. Некада ми је жао што у томе нисам била успешнија. Неких периода једноставно немам воље да се сећам.
razmisljam razmisljam 22:31 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

AlexDunja
( Дуњи да се набаве чварци. )

hajkula da donese pola kila:)


Шта ти је жена скривила?
hajkula1 hajkula1 22:48 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

razmisljam
hajkula1


Jedna sestraslatka ima običaj da pominje, izvRsne godine.
Možda bolje da ćutim.


Поћи ће ти за руком да не проговориш?
Пази кад не могу да верујем.




Retka množina s kojom mogu da se pohvalim, pa reko` da ne propustim priliku
razmisljam razmisljam 23:52 05.04.2014

Re: kako mene fascinira

hajkula1


Retka množina s kojom mogu da se pohvalim, pa reko` da ne propustim priliku


Рече Хајкула и убоде стотку.

Заслужила си шуфнудле.



( Обрати пажњу кад их будеш шећерила. )

hajkula1 hajkula1 17:01 06.04.2014

Re: kako mene fascinira

razmisljam
hajkula1


Retka množina s kojom mogu da se pohvalim, pa reko` da ne propustim priliku


Рече Хајкула и убоде стотку.

Заслужила си шуфнудле.



( Обрати пажњу кад их будеш шећерила. )



Kako znaš da ih volim mada ih drugačije zovem
Šećer, manje - više, nebitno, istopi se, pa i da pogrešim neću da ih perem (so je u potpuno drugačijoj kutiji, ako si na to mislila )
razmisljam razmisljam 22:00 06.04.2014

Re: kako mene fascinira

hajkula1

Kako znaš da ih volim mada ih drugačije zovem


Нисам знала, али сам претпоставила. ( Та, ко их не би вол'о? )
Него, како их ти то зовеш? Баш сам рада знати.

Šećer, manje - više, nebitno, istopi se, pa i da pogrešim neću da ih perem (so je u potpuno drugačijoj kutiji, ako si na to mislila )


Слушај, зар ти мислиш да госпа Мира држи со и шећер у истим кутијама?
Неее... Веома се разликују. Чак ни не стоје непосредно једна крај друге. Али, као што видиш, ни то није никаква гаранција да неће доћи до омашке када те скопају немири. Отуд и моје упозорење.
AlexDunja AlexDunja 22:18 06.04.2014

Re: kako mene fascinira


Заслужила си шуфнудле.

e, to nikad nisam jela:)
razmisljam razmisljam 11:28 07.04.2014

Re: kako mene fascinira

AlexDunja

Заслужила си шуфнудле.

e, to nikad nisam jela:)


Јеси, јеси, а да и не знаш. Јер, то ти је исто као и њоки(е), само што није ,,шарано'' виљушком или рендетом и обично се увија у пропржене хлебне мрвице.
miloradkakmar miloradkakmar 17:17 07.04.2014

Re: kako mene fascinira

AlexDunja

( Дуња има идеју да ја развлачим причу, а нема појма колико се трудим да иста буде што краћа, јер сам свесна да је свет који се окупља на нету баждарен на кратко. )

e, da vidim kako izgleda kad ne skraćuješ,
pa nek košta šta košta

Ja sam pokušao da skraćujem, al' ništa ne valja.. i , naravno, morao sam sve da vratim na svoje mesto...naslućujući neMiri ne daju.

AlexDunja AlexDunja 17:55 07.04.2014

Re: kako mene fascinira



Јеси, јеси, а да и не знаш. Јер, то ти је исто као и њоки(е), само што није ,,шарано'' виљушком или рендетом и обично се увија у пропржене хлебне мрвице.


nisam ni njoke:)
jednom sam probala knedle sa šljivama, još dok sam bila dete,
i bile su mi tako odvratne, da nikad niko u mojoj okolini
nije više ni pravio to testo sa krompirom...
a to je to, ako se ne varam...
miloradkakmar miloradkakmar 18:28 07.04.2014

Re: kako mene fascinira

nije više ni pravio to testo sa krompirom...

....nasuvo.
razmisljam razmisljam 21:27 07.04.2014

Re: kako mene fascinira

miloradkakmar

Ja sam pokušao da skraćujem, al' ništa ne valja.. i , naravno, morao sam sve da vratim na svoje mesto...naslućujući neMiri ne daju.


Добро си урадио, Милораде.
Не вреди ни скраћивати по сваку цену. Све на овом свету има неки свој разлог, чак и ако га ми не досежемо.
( И само наслућивање је врста немира. )

Хвала за цеВтиће и у Дуњино и у моје име.
Узвраћам.


razmisljam razmisljam 21:31 07.04.2014

Re: kako mene fascinira

AlexDunja


nisam ni njoke:)
jednom sam probala knedle sa šljivama, još dok sam bila dete,
i bile su mi tako odvratne, da nikad niko u mojoj okolini
nije više ni pravio to testo sa krompirom...
a to je to, ako se ne varam...



Јесте то - то, не вараш се.

Али, можда би сад било право време да покушаш поново. Говорим ти из личног искуства. Ни ја нисам марила те кромпирово тесто варијанте ( осим кнедли са шљивама које волим одувек ). Ипак сам их спремала укућанима, па се лагано навикла на њих, а сада сам им већ и веома рада.
razmisljam razmisljam 21:34 07.04.2014

Re: kako mene fascinira

miloradkakmar
nije više ni pravio to testo sa krompirom...

....nasuvo.


То је већ друга прича. Планирам да се њом позабави једна друга госпа која такође живи у повременом несагласју са сопственим именом.

( Ал' волем. И обавезно парадајз чорба приде. )
hajkula1 hajkula1 15:42 08.04.2014

Re: kako mene fascinira

razmisljam
AlexDunja

Заслужила си шуфнудле.

e, to nikad nisam jela:)


Јеси, јеси, а да и не знаш. Јер, то ти је исто као и њоки(е), само што није ,,шарано'' виљушком или рендетом и обично се увија у пропржене хлебне мрвице.



Sve isto kao knedle, samo bez šljiva tj nadeva.

Hlebne mrvice=prezle

zilikaka zilikaka 18:21 08.04.2014

Re: kako mene fascinira

jednom sam probala knedle sa šljivama, još dok sam bila dete,
i bile su mi tako odvratne, da nikad niko u mojoj okolini
nije više ni pravio to testo sa krompirom...


Prvo, nisu to knedle sa šljivama nego gomboce!

Drugo, još jednom kaži da su gomboce odvratne i...zaboraviću zajedničke nam i čvarke i votku, a ti pazi kad prelaziš ulicu!
razmisljam razmisljam 13:20 09.04.2014

Re: kako mene fascinira

zilikaka


Prvo, nisu to knedle sa šljivama nego gomboce!


У томе, канда, и лежи проблем. Да је пробала гомбоце другојачу би песму певала.

Drugo, još jednom kaži da su gomboce odvratne i...zaboraviću zajedničke nam i čvarke i votku, a ti pazi kad prelaziš ulicu!


Уууу...
Немој одма' тако оштро.
Дедер да пробамо прво са превОспитавањем. Ако то не успе, прихватам твоје драстичне мере.

jinks jinks 08:33 05.04.2014

...

Iznenada joj se plakalo. To ju je zbunilo i onespokojilo, jer, ma koliko na prvi pogled delovala blago, osetljivo i krhko, već odavno je zaboravila kako se plače.

Nije da nije pokušavala. Prizivala je misli o tužnim stvarima, čitala priče sa nesrećnim ishodima, gledala srceparajuće filmove, prisećala se dragih ljudi koji su zauvek otišli, prebirala po najtananijim uspomenama, ali nije uspevala da izmami ni jednu jedinu suzu, makar majušnu poput semenke trava.

Neki kažu da prave suze nikada ne lažu. Mada to ih verovatno čini pomalo i opasnim ... ukoliko nisu prave :)
razmisljam razmisljam 13:46 05.04.2014

Re: ...

jinks

Neki kažu da prave suze nikada ne lažu. Mada to ih verovatno čini pomalo i opasnim ... ukoliko nisu prave :)


Некако, све што је право не може да буде лажно. Што наводи на закључак да су ти неки врло вероватно у праву, односно не би требало да су у криву.

Сад, ако ћемо да ширимо причу, свако исказивање емоција, правих или фингираних, је потенцијално опасно, јер ( нарочито у првом случају ) открива слабе тачке и рањива места.

Ово, опет, не значи да емоције по сваку цену треба затомљивати. Ослобађати их је свакако дар, а не поседују га сви у истој мери.

Уосталом, различитости су оно што свет чини шареним и узбудљивим.


jinks jinks 14:15 05.04.2014

Re: ...

Некако, све што је право не може да буде лажно.

Koliko sam razumeo nije poenta samo u tome koliko jesu ili nisu lažne, već da označavaju bukvalno to što je rečeno - da otkrivaju istinu.

Ukljucujuci i one koje teško da možete povezati sa nekim posebnim oblicima emotivnosti ili istinoljubivosti.
razmisljam razmisljam 15:41 05.04.2014

Re: ...

jinks

Koliko sam razumeo nije poenta samo u tome koliko jesu ili nisu lažne, već da označavaju bukvalno to što je rečeno - da otkrivaju istinu.

Ukljucujuci i one koje teško da možete povezati sa nekim posebnim oblicima emotivnosti ili istinoljubivosti.


Видиш, промакао ми је тај мали детаљ, па стога нисам из прве укечила шта си у ствари желео да кажеш. Извињавам се због омашивања поенте. Мали пад концентрације... Или можда некритички след сопствених размишљања...

Овако, да - у праву си. Праве или лажне, подједнако разоткривају онога ко их рони.
arianna arianna 10:01 05.04.2014

...



Uzbudljivo je, čak poželjno, neko vreme živeti u nemiru, ali ako predugo traje ume da bude iscrpljujuće i frustrirajuće.

pozdrav i preporuka




bocvena bocvena 11:39 05.04.2014

Re: ...

ili je nemir ili je strast!
razmisljam razmisljam 13:54 05.04.2014

Re: ...

arianna


Uzbudljivo je, čak poželjno, neko vreme živeti u nemiru, ali ako predugo traje ume da bude iscrpljujuće i frustrirajuće.


Све си у праву.
Нема ни госпа Мира ништа генерално против немира.
Али, и њих има разних, оних који пријају, пуни су позитивне енергије и мотивишу на конкретне акције, и оних других, који те сколоматају и цеде и изнурују, а никакве вајде од њих немаш, осим што се полако али сигурно претварају у нервозу и осујећеност.
У сваком случају, без њих канда никако не иде.

pozdrav i preporuka


Поздрав узвраћам, а за препоруку захваљујем.
razmisljam razmisljam 14:06 05.04.2014

Re: ...

bocvena
ili je nemir ili je strast!


Ех, сад...
А што не би могло да буде и једно и друго?

Као таласи и обала...




arianna arianna 10:19 06.04.2014

Re: ...

У сваком случају, без њих канда никако не иде



slažem se .... kad nema nemira, nekako nema ni posebne životne radosti, nema pozitivne energije, postane život ravna crta, a opet, kad nešto nema svrhe, budućnost, rešenje - zašto sebe dovoditi u opsadno stanje

razmisljam razmisljam 14:05 06.04.2014

Re: ...

arianna


slažem se .... kad nema nemira, nekako nema ni posebne životne radosti, nema pozitivne energije, postane život ravna crta, a opet, kad nešto nema svrhe, budućnost, rešenje - zašto sebe dovoditi u opsadno stanje


Хммм, баш. ( То ја на конто овог смајлија . )
И ето нама разлога за нове немире од те ,,хммм'' врсте.

P.S. Хвала ти за прелепе фотке.


stefan.hauzer stefan.hauzer 12:14 05.04.2014

.


nemir je intezivan,mir je dosadan.
ko voli dosadu?

gazi/lomi ploču,samo da ti ne bude dosadno; rekao je jednom đubretarko!


:)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana