Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Politika| Zdravlje

Gospodine Vučiću, može li sada?

aleksandarkarisik RSS / 16.04.2014. u 14:45

Poštovani g. Vučiću,

Ostvarili ste neupitnu pobedu na parlamentarnim izborima. Svoje političke protivnike ostavili ste „u malom". Iako Vaš nestomišljenik, ostaje mi samo da Vam čestitam i svima nama poželim sreću i ostvarenje nadanja koja ste probudili kod ogromne većine izašlih na izbore.

Budući da sada imate faktički apsolutnu vlast, niko Vas više ne može sputati u namerama da u skladu sa Vašom vizijom radite na poboljšanju života u Srbiji i osiguravanju njene budućnosti. E sad, kada smo kod budućnosti, valjda se svi slažu da su deca naša budućnost.

U ovom vihoru državnih problema sa kojima ste se uhvatili u klinč ipak Vam sigurno nisu promakle mnoge humanitarne akcije u kojima se sakuplja novac za lečenje teško obolele dece.

 Nekima je potreban novac za lečenje u inostranstvu, nekima za lekove. Građani Srbije su pokazali solidarnost i mnogima je pomoć stigla. Danici, Tijani i Anastaziji stigla je prekasno.

Postoje i problemi dece teško obolele od retkih bolesti koje nisu na zastarelim i birokratskim spiskovima RFZZO, zbog kojih imamo civilizovanim zemljama neprimerene slučajeve puštanja dece da umru od recimo - gladi. Devojčica u Zaječaru ima deset godina i deset kilograma težine. Boluje od multiple skleroze i može da prima samo enteralnu hranu koja nije na spisku RFZZO.

Zar pored Vas živog i zdravog, dete u Srbiji treba da dobija enteralnu hranu kojoj je istekao rok trajanja, doniranu od majki čija su deca umrla od Batenove bolesti?
Zar pored Vas bolesna deca treba da zavise od sms-ova?
Zar pored Vas roditelji bolesne dece treba da prose da bi im se deca lečila?
Zar će i posle vašeg mandata roditelji bolesne dece ostati bez statusa roditelja negovatelja, bez mogućnosti da ostvare minimum dostojanstvene egzistencije.
Zar će i pored Vaše dobre volje da se roditeljima teško obolele dece otežava ionako težak život obezličenim i dehumanizovanim procedurama i birokratskom tromošću?

Ne očekujem od Vas da kažete da nema para, da je situacija teška. To znamo. Ali, Vi sigurno bolje znate od mene da u zdravstvu ima nelogičnog trošenja novca, nepristojnog čak i za Srbiju ovakvu kakva je danas. Samo na blogu B92 nabrojano je sijaset primera, neka je deset posto tačno pa je već dovoljno tragično. A mišljenja sam da je odnos prema bolesnoj deci direktno povezan i sa borbom protiv korupcije, izvozom, monetarnom stabilnošću... Nekako mislim da bi ste i Vi to morali da znate.

Imam utisak da Vam je prosto laknulo kada su Vujošević i Čović onako pornografski ogoljeno izofirali neprimereno trošenje enormnih količina para na investicije u zagađene bunare zvane Partizan i Zvezda i da ćete bez otpora novac namenjen bacanju konačno moći da preusmerite tamo gde je najpotrebnije - bolesnoj deci.

Jedino na šta imam zamerku, jeste to, da nameravate da napravite nekakav fond. Gospodine Vučiću, država je već napravila takvu instituciju i zove se RFZZO. Nema potrebe praviti nove troškove, zapošljavati novu admistraciju kada je već postojeći fond i sam time preopterećen, to ste i sami često isticali. Dakle, od narečenog novca spašenog iz ralja sportskih menadžera slivenog namenski za teško bolesnu decu, nikog nornalnog neće boleti glava. Ali trajno rešenje jeste da se postojeći državni fond istinski reformiše i učini humanom i efikasnom institucijom koja probleme neće stvarati, nego će ih rešavati. Trajno rešenje je da se donesu zakonski okviri koji će omogućiti da ni jedno bolesno dete ne ostane bez maksimalne pomoći koje savremena medicina može da pruži. Ako Vi sada to ne možete, ne znam da li će iko ikada moći.

Uskoro će Uskrs. Eto prilike da do tada objavite makar da ćete problem da rešite. Ima li bolje prilike da se ulije nada bolesnoj deci i njihovim roditeljima? Jer „Ako Hristos nije ustao, uzalud je vera naša".

Kako god to kome izgledalo, ovo je lako rešiv problem. Možda najteži, ali lako rešiv. Samo dobra volja fali. Ili ne fali? Znaćemo. Imate priliku da pokažete da su deca u Srbiji svetinja, da Srbija ne ostavlja svoje ranjene i bolesne.

Sada, kada je u Srbiji Vaša izvršna, gospodine Vučiću, jel' može sada?

 

  




Komentari (164)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 14:58 16.04.2014

Nadam se

Mora sada
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:03 16.04.2014

Re: Nadam se

Moralo je već odavno. Valjda će sada.
Obren Markov Obren Markov 15:13 16.04.2014

Hm

Mislim, ljudi, da i pored najbolje volje grešite sa ovako adresiranim tekstovima.

Najbolje što se ovim načinom može postići je da će Vučić lično, pred kamerama, raspustiti stari i imenuje neki novi RFZZO, odlučno gledati i govoriti u kameru i u podtekstu tražiti još više glasova za svoju apsolutističku vlast. Jer On odlučuje, a ne Vlada, a ne Skupština, pa to i ovo tekst/pismo govori, zar ne ?

A sistem će, naravno, ostati nepromenjen.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:16 16.04.2014

Re: Hm

Tekst je adresiran onome ko ima objektivno najveću moć. Nigde ne imputiram vladanje, namerno govorim da je nekome nešto "dato na upravljanje".

Ako se ne promeni sistem, naravno, džaba sve.
oskar-z-wild oskar-z-wild 01:47 17.04.2014

Re: Hm

"Budući da sada imate faktički apsolutnu vlast,"

Мислим да је само некултурно.
Hansel Hansel 09:38 17.04.2014

Re: Hm

Мислим да је само некултурно.

Зашто? Само је истинито.
Boris Drenca Boris Drenca 15:16 16.04.2014

mora

Mora se sistem promeniti . Ljudi imaju pravo na lečenje , lekari imaju pravo da ih leče i izaberu najbolju terapiju za njih. Zvao se on Vučić, Milojković ili kako god
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:19 16.04.2014

Re: mora

Mora se sistem promeniti .


Apsolutno. E sad, onaj ko ima mogućnost, ko je u zamahu, zove se Vučić. Hoće li on ili neko drugi videćemo. Što se mene tiče, najbolje on, jer bi to bilo sada, jer bolesni ne mogu da čekaju.
yugaya yugaya 15:48 16.04.2014

sada

Gospodine Vučiću, može li sada? Jer upravo sada ceo Feketić i Srbija sakupljaju 70 000 evra da malog Dragana Prnjata pošalje u Nemačku na lečenje pre nego što isteknu dva meseca za koliko im je rečeno da će biti prekasno da ga bilo ko uz sve pare ovog sveta pošalje bilo gde. Znate Vi dobro i gde je Feketić i gde je RFZO, nacionalni zdravstveni fond koji je nadležan i kome i pored pisane preporuke naših lekara da se mališan pošalje hitno roditelji još nisu stigli ni da podnesu zahtev, a kamoli da im se taj zahtev po zakonu čije izmene Vi obećaste hitno odobri i dete spase.

http://www.facebook.com/groups/dragan.prnjat/

Ukoliko dotični gospodin decu po Feketiću i Srbiji spašava samo dok rolaju kamere, može bar SMS da se izreskira da pošalje:

charlie charlie 06:52 17.04.2014

Re: sada

yugaya
Gospodine Vučiću, može li sada? Jer upravo sada ceo Feketić i Srbija sakupljaju 70 000 evra da malog Dragana Prnjata pošalje u Nemačku na lečenje pre nego što isteknu dva meseca za koliko im je rečeno da će biti prekasno da ga bilo ko uz sve pare ovog sveta pošalje bilo gde. Znate Vi dobro i gde je Feketić i gde je RFZO, nacionalni zdravstveni fond koji je nadležan i kome i pored pisane preporuke naših lekara da se mališan pošalje hitno roditelji još nisu stigli ni da podnesu zahtev, a kamoli da im se taj zahtev po zakonu čije izmene Vi obećaste hitno odobri i dete spase.

http://www.facebook.com/groups/dragan.prnjat/

Ukoliko dotični gospodin decu po Feketiću i Srbiji spašava samo dok rolaju kamere, može bar SMS da se izreskira da pošalje:


Послао СМС !
yugaya yugaya 09:57 17.04.2014

Re: sada

Hvala tebi!


A Gospodin Vučić... izgleda da je zauzet.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 10:39 17.04.2014

Re: sada

A Gospodin Vučić... izgleda da je zauzet.


Nije to. Bojim se da je u pitanju nešto mnogo gore. Možda mi je promaklo, ali tokom kampanje ni jedna stranka ovo nije apostrofirala kao problem i uvrstila u vrh predizbornih obećanja.

Ako znamo da se stranke služe internim anketama koje su pouzdane, možemo da zaključimo da ni javnost nije baš indukovana da ovo vidi kao gorući problem. Neću da kažem da su ljudi neosetljivi, naprotiv. I u spotu sam naglasio empatiju koju pokazuje ogroman broj ljudi. Ali se kod većine stvar završava slajem poruke ili drugim vidovima uplate pomoći. Još ne postoji preovlađujuća svest da problem treba sistemski da se reši.

Naprosto, ovo još nije nešto što političari shvataju kao pitanje koje može da im popravi ili pokvari rejting a sa druge strane, rešavanje ovog problema podrazumeva po rešavača niz rizičnih poteza. Ovaj blog jeste jedan od načina da se pokuša nametanje ove teme kao primarne, ili makar jedne od primarnih.

gavrilo gavrilo 16:01 16.04.2014

Gospodine Vučiću, može li sada?

"Poštovani g. Vučiću,
stvarili ste neupitnu pobedu na parlamentarnim izborima. Svoje političke protivnike ostavili ste „u malom". Iako Vaš nestomišljenik, ostaje mi samo da Vam čestitam i svima nama poželim sreću...Budući da sada imate faktički apsolutnu vlast, niko Vas više ne može sputati u namerama...
...novac za lečenje teško obolele dece
Zar pored Vas deca treba da zavise od sms-ova
Zar pored Vas
Zar pored Vas
Zar pored Vas

Kako god to kome izgledalo..."


meni se ne dopada tvoj blog
zapravo deca tu trpe

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 16:05 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

zapravo deca tu trpe


Zbog mog bloga?
freehand freehand 16:18 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

meni se ne dopada tvoj blog
zapravo deca tu trpe

A Zvezda i Partizan?
gavrilo gavrilo 16:27 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

aleksandarkarisik
zapravo deca tu trpe


Zbog mog bloga?


pa da

ovakvi apeli treba da dolaze od gradjanina a ne od politickog neistomisljenika sto se provlaci kroz ceo ton bloga

kao sto i donacije oboleloj deci dolaze(i treba da dolaze) od gradjanina bez nekog predznaka njegove politicke opredeljenosti

freehand freehand 17:11 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

ovakvi apeli treba da dolaze od gradjanina a ne od politickog neistomisljenika sto se provlaci kroz ceo ton bloga

kao sto i donacije oboleloj deci dolaze(i treba da dolaze) od gradjanina bez nekog predznaka njegove politicke opredeljenosti

Ne reci?
Prvo ide ono "nisam član ni jedne partije..." pa onda može da se obrati Juraji Hipu?
Strava!
iqiqiq iqiqiq 17:25 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

gavrilo
aleksandarkarisik
zapravo deca tu trpe


Zbog mog bloga?


pa da

ovakvi apeli treba da dolaze od gradjanina a ne od politickog neistomisljenika sto se provlaci kroz ceo ton bloga

kao sto i donacije oboleloj deci dolaze(i treba da dolaze) od gradjanina bez nekog predznaka njegove politicke opredeljenosti


Time je još veća vrednost, ako politički neistomišljenik moli političara da uradi nešto po pitanju teško bolesne dece

Sada političar može da razmišlja najpre šire, o samoj molbi, koja zaista nema nikakve veze sa time ko koga voli, simpatiše i podržava,

a onda i o nus pojavi, da ako razreši probleme, možda pridobije novog pristalicu

Tako da ne vidim opšte problem da li domaćin bloga voli ili ne Vučića.

Ne volim ni ja mnoge doktore koji me leče, ali me leče dobro, pa odem do njih da ih zamolim da me pregledaju
Atomski mrav Atomski mrav 17:26 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

ovakvi apeli treba da dolaze od gradjanina a ne od politickog neistomisljenika sto se provlaci kroz ceo ton bloga


Domaćine, trebalo je da tekst počneš sa "Svaka čast Vučiću, za kratko vreme je..."
iqiqiq iqiqiq 17:27 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

Atomski mrav
ovakvi apeli treba da dolaze od gradjanina a ne od politickog neistomisljenika sto se provlaci kroz ceo ton bloga


Domaćine, trebalo je da tekst počneš sa "Svaka čast Vučiću, za kratko vreme je..."

preporuka je da se svaki tekst na blogu započne sa Svaka čast Vučiću

Atomski mrav Atomski mrav 17:28 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

preporuka je da se svaki tekst na blogu započne sa Svaka čast Vučiću


Da usvojimo to kao preambulu na Blogu B92?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 17:33 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

ovakvi apeli treba da dolaze od gradjanina a ne od politickog neistomisljenika sto se provlaci kroz ceo ton bloga


Vidi, brojao sam do deset, pa jos deset... Mislim, svaki blog ima svoga Lera, ali sam ipak u slučaju neistomišljeništva očekivao u ovom slučaju konstruktivniji dijalog, kao na primer Obrenov.
E sad, mislio da ti objašnjavam da nije nikakva tajna da sam neistomišljenik Aleksandra Vučića, da sam to istakao baš u funkciji toga da naglasim kako u ovom slučaju to nije bitno ita ko to, ali, vidi ne ide. Znam da ne vredi.

Ja ne nemam percepciju sebe kao uvredljivog i svačega sam se sportski nagutao ovde na blogu. Ali ti si majstore odneo šnjur, da mi neko imputira da koristim muku bolesne dece da nekoga politički diskreditujem, to je već doza za odrasle. Ako nemaš šta pametnije da dodaš, hajde ti lepo, idi negde drugde pa smatraj.
iqiqiq iqiqiq 17:36 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

Ali ti si majstore odneo šnjur, da mi neko imputira da koristim muku bolesne dece da nekoga politički diskreditujem, to je već doza za odrasle.

ma pusti ga, zaneo se...što kaže atomski mrav i da si krenuo sa hvalospevima, opet bi ti neko prigovorio

U svakom slučaju imenovao si direktno prvonadležnu osobu koja danas može mnogo toga da uradi da se sistemski reše i poprave svi propusti koji su godinama nagomilavani

Samo da se okupe relevantni ministri i da se donesu odgovarajući zakoni, ali i da se uspostave ozbiljni eksterni mehanizmi kontrole. Jer kada krenu da pucaju bruke, da se izvlače imena ljudi koji su se kroz RFZO okoristili o bolesnu decu, neće biti lako
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 17:37 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

Da usvojimo to kao preambulu na Blogu B92?


Aklamacijom da se usvoji :)
iqiqiq iqiqiq 17:38 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

može ovako, na kraju svakog posta



Svaka čast Vučiću
freehand freehand 17:43 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

U svakom slučaju imenovao si direktno prvonadležnu osobu koja danas može mnogo toga da uradi da se sistemski reše i poprave svi propusti koji su godinama nagomilavani

Pa ne. Ovo je opet hranjenje ionako gargantuanskog gremlina koji nikako nije nadležan nizašta sem za ono što mu daju ovlašćenja prvog potpredsednika u tehnbičkoj Vladi i druga ustavna ovlašćenja koja su mu dodeljena.
Sve drugo je direktno urušavanje sistema koji je ionako u razvalinama a čije su direktne posledice belaji koje domaćin hoće da reši.
gavrilo gavrilo 18:46 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

iqiqiq
Atomski mrav
ovakvi apeli treba da dolaze od gradjanina a ne od politickog neistomisljenika sto se provlaci kroz ceo ton bloga


Domaćine, trebalo je da tekst počneš sa "Svaka čast Vučiću, za kratko vreme je..."

preporuka je da se svaki tekst na blogu započne sa Svaka čast Vučiću



dovoljno je da se blog pocne sa uvodom u temu o kojoj se pise

ovaj blog je o problemima obolele dece a pocinje tonom predizbornog neistomisljenika i to traje kroz citav blog

meni je to gore od misomora
da ne budem grublji





gavrilo gavrilo 18:49 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

freehand
meni se ne dopada tvoj blog
zapravo deca tu trpe

A Zvezda i Partizan?


vidis dokle to ide...

ne vidis naravno
expolicajac expolicajac 19:00 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

gavrilo

ovaj blog je o problemima obolele dece a pocinje tonom predizbornog neistomisljenika i to traje kroz citav blog

meni je to gore od misomora
da ne budem grublji

mariopan mariopan 19:19 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

iqiqiq
može ovako, na kraju svakog posta



Svaka čast Vučiću

Ајд и ја да се придружим, можда помогне?
iqiqiq iqiqiq 20:32 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

mariopan
Ајд и ја да се придружим, можда помогне?

eh kako me samo lepo shvataš, AK se pridružio racionalnim majkama, klečaćemo gde treba, moliti koga treba, vuči za rukav svakoga, ali samo amanzaman da se nađe neko ko će da preseče ovaj Gordijev čvor

Od institucije do institucije se šetamo, pišemo, prave se protesti, ide se u Skupštinu, ova inicijativa traje bar dve godine unazad, roditelji bolesne dece, roditelji zdrave dece, novinari, blogeri i nikako da se pomaknemo ka sistemskom rešenju...

I dok se vodi polemika koga treba vući za rukav, da opet podvučem, molili smo redom, pitali, kumili, ništa...hteli vi to ili ne, ovde zaista sve zavisi od jednog čoveka, tako da većinu ministarstava, institucija itd treba lepo zatvoriti, jer od njih nikakve vajde ni odgovora
freehand freehand 20:36 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

gavrilo
freehand
meni se ne dopada tvoj blog
zapravo deca tu trpe

A Zvezda i Partizan?


vidis dokle to ide...

ne vidis naravno

Jok, ti vidiš.
Al ne čuješ Vučića sa "Ja ću" "Ja ću" "Ja ću".
A i ne vidiš kad on kaže - pare umesto Zvezdi i Partizanu idu deci.
Pa mi ti, pošto vidiš, kaži - šta je Vučić u NIS-u?
Šta je Vučić u Telekomu?
Šta je vučić u EPS-u?
Pa još usput, kad si takav okac - baci pogled na kalendar da mi kažeš kog limburga tačno pada onaj 16. april do kada će najkasnije biti obelodanjen ugovor sa Etihadom.
iqiqiq iqiqiq 21:05 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

freehand
U svakom slučaju imenovao si direktno prvonadležnu osobu koja danas može mnogo toga da uradi da se sistemski reše i poprave svi propusti koji su godinama nagomilavani

Pa ne. Ovo je opet hranjenje ionako gargantuanskog gremlina koji nikako nije nadležan nizašta sem za ono što mu daju ovlašćenja prvog potpredsednika u tehnbičkoj Vladi i druga ustavna ovlašćenja koja su mu dodeljena.
Sve drugo je direktno urušavanje sistema koji je ionako u razvalinama a čije su direktne posledice belaji koje domaćin hoće da reši.


Šta me briga, ako neće demokratske institucije, ja ću bre svaki tabak koji presavijem da šaljem na jednu adresu, a oni neka preraspoređuju, jal struja, jal komunalno, jal mi drvo zakačilo telefonski kabl, jal me medicinska sestra poslala kući da čekam dve godine na skener, jal školstvo, sve ću da imam istu kovertu na gdin Vučić i tako svi neka rade, pa to ti je poštanski fah, neka štuca svaki put kada mi nestane struja ili isključe vodu jer je neki baja sa bagerom zakačio vodovodnu cev

Vlast je odgovornost i tačka .
Hansel Hansel 21:31 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

I dok se vodi polemika koga treba vući za rukav, da opet podvučem, molili smo redom, pitali, kumili, ništa...hteli vi to ili ne, ovde zaista sve zavisi od jednog čoveka, tako da većinu ministarstava, institucija itd treba lepo zatvoriti, jer od njih nikakve vajde ni odgovora

Колико сам прелетао преко чланака у којима се нагађају имена нових министара, не видех нигде име могућег новог министра здравља? Неће ваљда опет Славица? Са стрепњом помишљам да је могуће, пошто се чека на "став" СПС-а...
freehand freehand 22:33 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

Šta me briga, ako neće demokratske institucije, ja ću bre svaki tabak koji presavijem da šaljem na jednu adresu, a oni neka preraspoređuju, jal struja, jal komunalno, jal mi drvo zakačilo telefonski kabl, jal me medicinska sestra poslala kući da čekam dve godine na skener, jal školstvo, sve ću da imam istu kovertu na gdin Vučić i tako svi neka rade, pa to ti je poštanski fah, neka štuca svaki put kada mi nestane struja ili isključe vodu jer je neki baja sa bagerom zakačio vodovodnu cev

Vlast je odgovornost i tačka .

E super. Nema veze što istorija, empirija i sva relevantna saznaja iz društvenih nauka kažu da je upravo to najgori i najpogubniji mogući način.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:33 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

Pa ne. Ovo je opet hranjenje ionako gargantuanskog gremlina koji nikako nije nadležan nizašta sem za ono što mu daju ovlašćenja prvog potpredsednika u tehnbičkoj Vladi i druga ustavna ovlašćenja koja su mu dodeljena.
Sve drugo je direktno urušavanje sistema koji je ionako u razvalinama a čije su direktne posledice belaji koje domaćin hoće da reši.


Pa jeste naopako da se u društvu koje sebe kandiduje zandemokratsko obraća jednom nekom, moćnom, ma kako se zvao, ali to jeste realnost. Ali o tome bih raspravljao i raspravljam na drugim mestima i drugim povodima. Ovde je namera da se to stavi po strani zbog problema koji je iznad toga. Da me ne shvatiš pogrešno, preporuka komentaru je od mene.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:35 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

vidis dokle to ide...

ne vidis naravno


Vidim dokle si spreman da ideš.
freehand freehand 23:39 16.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

Ovde je namera da se to stavi po strani zbog problema koji je iznad toga.

Nema problema iznad toga. Zaleteće se Vučić da to reši, pa će ga povući instinkt da se baci u pomoć zavejanima; dok se baca kontra vetru čuće hiperosetljivo uho očajno dozivanje brodolomnika; onda će zauvoniti mobilni pa mu ispadne jedno dete koje jadno nosi ispod miške još od one mećave, dok pokušava da razdvoji Džaju i Čovića. Zaboraviće se pa će iste pare usmeriti na gladne, penzionere i bolesne.
Nije lako biti Vučić.
charlie charlie 07:02 17.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

gavrilo
"Poštovani g. Vučiću,
stvarili ste neupitnu pobedu na parlamentarnim izborima. Svoje političke protivnike ostavili ste „u malom". Iako Vaš nestomišljenik, ostaje mi samo da Vam čestitam i svima nama poželim sreću...Budući da sada imate faktički apsolutnu vlast, niko Vas više ne može sputati u namerama...
...novac za lečenje teško obolele dece
Zar pored Vas deca treba da zavise od sms-ova
Zar pored Vas
Zar pored Vas
Zar pored Vas

Kako god to kome izgledalo..."


meni se ne dopada tvoj blog
zapravo deca tu trpe


Зашто ту деца трпе !?
charlie charlie 07:09 17.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

gavrilo
iqiqiq
Atomski mrav
ovakvi apeli treba da dolaze od gradjanina a ne od politickog neistomisljenika sto se provlaci kroz ceo ton bloga


Domaćine, trebalo je da tekst počneš sa "Svaka čast Vučiću, za kratko vreme je..."

preporuka je da se svaki tekst na blogu započne sa Svaka čast Vučiću



dovoljno je da se blog pocne sa uvodom u temu o kojoj se pise

ovaj blog je o problemima obolele dece a pocinje tonom predizbornog neistomisljenika i to traje kroz citav blog

meni je to gore od misomora
da ne budem grublji






По цену да себе дисквалификујем као толерантног човека, теби, ипак, унаточ свему, морам да кажем --- глуп си !
gavrilo gavrilo 10:29 17.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

charlie
gavrilo
iqiqiq
Atomski mrav
ovakvi apeli treba da dolaze od gradjanina a ne od politickog neistomisljenika sto se provlaci kroz ceo ton bloga


Domaćine, trebalo je da tekst počneš sa "Svaka čast Vučiću, za kratko vreme je..."

preporuka je da se svaki tekst na blogu započne sa Svaka čast Vučiću



dovoljno je da se blog pocne sa uvodom u temu o kojoj se pise

ovaj blog je o problemima obolele dece a pocinje tonom predizbornog neistomisljenika i to traje kroz citav blog

meni je to gore od misomora
da ne budem grublji



По цену да себе дисквалификујем као толерантног човека, теби, ипак, унаточ свему, морам да кажем --- глуп си !


mozda
sve je moguce
ja za sebe nisam nikada tvrdio da sam pametan
veliki je to rizik
zivot je surov kada krene da te demantuje u pameti

a tako darovit kad krene da te potvrdjuje u masi glupaka

nek si ti meni pametan vo vjek vjekova
iqiqiq iqiqiq 21:24 17.04.2014

Re: Gospodine Vučiću, može li sada?

Nije lako biti Vučić.

Na njemu je da se reši hoće li da bude "control freak" kao i svi njegovi prethodnici ili će da uvede demokratiju u sistem.

Dok se ne reši za ta krupna pitanja, može čuveni Telefonski razgovor, sistemski recept autokratije "Alo Babiću, potpiši ostavku dobrovoljno"

Iovako kod nas nikada nije ništa išlo po sistemskoj proceduri, nego se jure poznanstva, Kurta i Murta da se reši svaki hebeni problem, počev od pucanja cevi pa do najkomplikovanijih problema. To je taj hebeni funkcionalni sistem koji imamo, samo ako znaš čije ime da izgovoriš, tvoji problemi su rešeni, a ono što piše na papiru, to okači....

Da nije tako, ne bi ovi roditelji vapili godinama po novinama i ne bismo mi godinama pisali po blogovima i ne bi novinari podizali dreku i nikom ništa, jer Telefon nije zazvonio
mlekac mlekac 16:07 16.04.2014

Ne znam

i ne zanima me ni ko će ni kako da razbuca ono osinje gnezdo kojese lažno predstavlja kao RZFO.

Zanima me samo da se to uradi JUČE!!!

I da konačno deca počnu da dobijaju pomoć na koju imaju pravo.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 16:08 16.04.2014

Re: Ne znam

i ne zanima me ni ko će ni kako da razbuca ono osinje gnezdo kojese lažno predstavlja kao RZFO.

Zanima me samo da se to uradi JUČE!!!

I da konačno deca počnu da dobijaju pomoć na koju imaju pravo.


Tačno tako. Sada se zna ko ima mandat, pa eto, lepo sam zamolio...
iqiqiq iqiqiq 17:05 16.04.2014

Re: Ne znam

Ovo stvarno jeste vapaj zdravog razuma, mi nismo ni bili svesni koliko tu ima problema sa RFZO dok roditelji nisu počeli da se javljaju na FB Inicijativa.

Svako drugo dete koje aplicira za finansije kod RFZO biva odbijeno. Dete iz Pirota ne može da dobije invalidska kolica nego se SMSom skuplja pomoć.

Roditelji ne znaju svoja prava i onda deci ne priušte minimum koji RFZO MORA da im omogući.

Ako sve one priče nisu predizborna bajka, ovo je prvi test nove Vlade i nove Skupštine, apsolutna transparentnost trošenja novca za decu od strane RFZO

Molim da se obezbedi jasan izveštaj koja deca su odbijena i ko je postavio i kontrolisao te komisije u RFZO, ko je pisao Pravilnike u RFZO i ko je u Ministarstvu zdravlja odobravao ove pravilnike

Molim Agenciju za borbu protiv korpucije da se oglasi. OVde je u pitanju sistemska korupcija, kada se zaboravlja u pravilniku da su deca Ustavom zaštićena, pa sa kojim pravom ih odbijaju.
Takođe drugostepene komisije mogu biti veoma podložne korupciji, jer od njih zavisi život deteta

Stoga je neophodna izuzetna tranparentnost u radu ovih komisija. Verujem da kada se to desi, neće više biti ove sverastuće prošnje roditelja za osnovnim potrebama lečenja dece.
satinelle satinelle 11:34 17.04.2014

Re: Ne znam


Mjau! Da prijavim Drugu Organu za red i mir na blogu: Vokalna agresija mačaka!
expolicajac expolicajac 12:23 17.04.2014

Re: Ne znam

satinelle

Mjau! Da prijavim Drugu Organu za red i mir na blogu: Vokalna agresija mačaka!

Meni si našla , pa znam ja sa kim se kačim, zato i ne pravim ovakve greške.
satinelle satinelle 15:03 17.04.2014

Re: Ne znam

Meni si našla , pa znam ja sa kim se kačim, zato i ne pravim ovakve greške.


Nemoguće. Pandur, a plaši se mačaka!
Zaključih da ni pojedine mačke nisu samo mačke, već imaju tretman uzvišenih bića.

p.s. Da nije ovo Vučkova maca kad ovako deli šamare?



perhan92 perhan92 18:24 16.04.2014

Odakle para za sve to

Kako vi zamisljate realno (ne utopijsko) resenje ovog problema. Samo nemojte molim vas sa: "pronadjte novac koji se valja ulicama, i eto resenja".

Para u zdravstvu nema. Nema ga ne samo u stotinama hiljada evra za ove operacije, vec ga nema i u hiljadama evra za zavoje i antibiotike, za carsave i sapune ali i za opremu i ljudske plate zaposlenima u zdravstvu.

Para nema ne zato sto je ministar kulture uzeo 50 puta vise za svoje ministarstvo nego sto mu pripada pa sad samo da ga namolimo da vrati pare i eto resenja. Ili zato sto se u RFZZO-u valjaju u ukradenim parama.

Zbog tog nedostatka novca je mnogo vise dece (a i odraslih) umrlo samo prosle godine u Srbiji. Samo sto se o njima ne prica. Naslov vesti na B92 tipa: "Situacija u zdravstvu je losa" ne bi privukao ni roditelje novinara koju je to napisao da ga procitaju.

Ako smo spremni da platimo 300 hiljada evra za jedan slucaj, onda moramo jednako biti spremni da platimo 500 * 300 hiljada evra da pokrijemo sve ostale slucajeve. Ili svi ili niko. A tih para nema.

Alternativa je da vam Vucic obezbedi jedno milionce evra, a vi blogeri sa B92 da pravite liste kome je taj novac najpotrebniji u zavisnosti od najtuznijeg videa na internetu. A kad se taj novac potrosi onda cemo malo da tihujemo.


Vucic ovde nije deo resenja problema vec je krucijalni deo problema. Zbog njega i njemu slicnih mi se danas nalazimo ovde gde jesmo.

Kad je trebalo da se u miru resavaju problemi, imali smo ratnohuskacke govore, a nakon toga i ratove.

Kad je trebalo da se razvija gradjansko drustvo imali smo prosipanje mrznje a nakon toga i atentate i urusavanje svih institucija.

Imao je poslednje dve godine da makar pokrene to pitanje i nista.

(disclaimer: ne kazem da su ostali politicari bolji)


I danas neko misli da ce to pitanje on moci da resi.

mlekac mlekac 18:51 16.04.2014

Re: Odakle para za sve to

perhan92
Kako vi zamisljate realno (ne utopijsko) resenje ovog problema. Samo nemojte molim vas sa: "pronadjte novac koji se valja ulicama, i eto resenja".

Para u zdravstvu nema.


Pazi,'vako... Možda bi ti neko naivan i poverovao da se isti onaj direktor RZFO nije onomad HVALIO kako je dobio nagradu jer je uštedeo... (Ivana, HELP!!!!)

Naći će neko već link. Elem, odbija decu koja imaju pravo na lečenje a hvali se kako je uštedeo????

I ne samo decu.

Znači, štedi preko naših leđa?

A Jorgovankina ćera se voza, jer mora da studira?

Da iko misli da para stvarno nema, ovo ne bi ni pominjali. Ovako...
mlekac mlekac 20:09 16.04.2014

Re: Odakle para za sve to

dusanovaiivanovamama
http://www.pressonline.rs/info/drustvo/293209/babic-ustedeli-smo-29-milijarde-na-lekovima.html



To je to!
Dr M Dr M 21:25 16.04.2014

Re: Odakle para za sve to

Kako vi zamisljate realno (ne utopijsko) resenje ovog problema.


Realno:

Zvrrrr..."Alo?"

"Dobardan prof. Babiću! U ponedeljak u podne očekujem na svom stolu Registar bolesnih od retkih bolesti, spisak bolesnika koji nisu dobili dijagnozu ni za šest meseci, spisak disciplinskih postupaka koje ste poveli protiv članova Lekarskih komisija koji su se oglušili o ekspertska mišljenja i uskratili bolesnicima lečenje na koje su imali pravo. Te papire ćete da priložite u zamenu za papir koji je u mojoj fioci, na kome piše "Smena....".


Hansel Hansel 21:44 16.04.2014

Re: Odakle para za sve to

Не знам вреди ли да пишем ово... Недавно је један мој рођак морао да почне да користи одређене капи против повишеног очног притиска. Питали смо у првој апотеци која им је цена и да ли се добијају на рецепт (ако се не добијају, идеја је била да их одмах купимо). Добијају се на рецепт, а иначе коштају око 850 динара. Рок трајања им је 28 дана од дана отварања. Уз прописано коришћење две капи дневно, човек није утрошио ни четвртину, нека буде и трећину течности у бочици. Чак и да користи дупло већу дозу (да ставља у оба ока), опет би трећина (или чак половина) остала неутрошена.

РФЗО би лепо могао да затражи да произвођач испоручује и мање дозе лека. Ово сигурно није тако редак случај (лекова превеликих паковања), ради ли ико у РФЗО-у, Министарству... овакве анализе?


Dr M Dr M 22:04 16.04.2014

Re: Odakle para za sve to

овакве анализе?


Hansele,

ta tečnost u bočici košta par kinti, figurativno. Ambalaža i sve ostalo su onaj iznos do konačne cene.

Pakovanja su, uglavnom, i smišljena da se ništa ne baca.


Hansel Hansel 23:33 16.04.2014

Re: Odakle para za sve to

ta tečnost u bočici košta par kinti, figurativno. Ambalaža i sve ostalo su onaj iznos do konačne cene.

Не знам колико кошта, али знам колико је наплаћују.

Не могу да ти сада изнесем прецизне податке о ограниченом броју случајева из уже и шире околине, али, колико ме памћење служи, често бива да је једна кутија антибиотика недовољно, а две су много. Рецимо, пију се 4 капсуле дневно, недељу дана, а кутија има 20 комада. Или 16.

А у овом случају можеш лако да закључиш да је разлика у цени ових капи (само капи) и других ипак повелика (најмање 600 динара), а амбалажа малтене иста. Ипак је номинално већа цена самог лека. То што произвођач хоће да заради што више док му не истекне лиценца (па постане дозвољена производња јефтиније, генеричке верзије), друга је ствар... А, пошто смо сиромашни, могли би произвођачи да нам мало изађу у сусрет. Или да наши фармацеути почну као амерички да пакују лекове у оваквим случајевима за сваког посебно, уместо што, сироти, типкају поваздан разне податке везане за рецепте... Ето, чим Бабић уведе електронске рецепте, могли би да стигну да пресипају и одмеравају тачне дозе за свакога?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 23:58 16.04.2014

Re: Odakle para za sve to

Kako vi zamisljate realno (ne utopijsko) resenje ovog problema. Samo nemojte molim vas sa: "pronadjte novac koji se valja ulicama, i eto resenja".

Para u zdravstvu nema. Nema ga ne samo u stotinama hiljada evra za ove operacije, vec ga nema i u hiljadama evra za zavoje i antibiotike, za carsave i sapune ali i za opremu i ljudske plate zaposlenima u zdravstvu.

Para nema ne zato sto je ministar kulture uzeo 50 puta vise za svoje ministarstvo nego sto mu pripada pa sad samo da ga namolimo da vrati pare i eto resenja. Ili zato sto se u RFZZO-u valjaju u ukradenim parama.

Zbog tog nedostatka novca je mnogo vise dece (a i odraslih) umrlo samo prosle godine u Srbiji. Samo sto se o njima ne prica. Naslov vesti na B92 tipa: "Situacija u zdravstvu je losa" ne bi privukao ni roditelje novinara koju je to napisao da ga procitaju.


Mhm, i onda ćemo ćutati i pustiti da se stvari odvijaju i dalje kao i do sada? Ako si pažljivo čitao šta sam napisao, jasno ti je da sam svestan da je generalno u društvu novaca manjka, ali isto tako je i činjenica da se i to malo što ima, neracionalno troši. Pa da vidimo, kakvog efekta bi donela neka racionalizacija. Da znamo na šta su potrošeni tih 20.000.000,00 € što je slavodobitno objawvljeno da je RFZO uštedeo.

To što naslovi tipa "situacija u zdravstvu je loša" ne privlače nikoga, samo je još jedan razlog da se o tome govori. Deca su ovde fokus jer, kako Jelica reče, oni ne mogu sami da se brane. Istina je da je problem daleko širi, zdravstvo nam je proglašeno najgorim u Evropi nekoliko puta zaredom. Ali ovo sa decom nas spušta na poslednje mesto na civilizacijskoj lestvici, ako se ne reši problem onih koji su potpuno nemoćni, kako će se rešiti bilo čiji?

Alternativa je da vam Vucic obezbedi jedno milionce evra, a vi blogeri sa B92 da pravite liste kome je taj novac najpotrebniji u zavisnosti od najtuznijeg videa na internetu. A kad se taj novac potrosi onda cemo malo da tihujemo.


Nije lepo da tako pričaš o mojim kolegama. I ne podcenjuj nihovu informisanost i ne izvodi ishitrene zaključke o nečijem moralu samo zato što je najbolje što ume digao glas protiv problema koji ne bi smeo ni da postoji.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:03 17.04.2014

Re: Odakle para za sve to

РФЗО би лепо могао да затражи да произвођач испоручује и мање дозе лека. Ово сигурно није тако редак случај (лекова превеликих паковања), ради ли ико у РФЗО-у, Министарству... овакве анализе?


Tačno tako, o tome se radi. Da tamo neko radi posao za koji je plaćen, on bi se toga setio pre tebe. A vredi li spominjati? Pa ne znam vredi li išta ali nada umire poslednja. Data nam je mogućnost da negde, evo ovde o tome govorimo, pa zašto ne iskoristiti?
charlie charlie 07:19 17.04.2014

Re: Odakle para za sve to

perhan92
Kako vi zamisljate realno (ne utopijsko) resenje ovog problema. Samo nemojte molim vas sa: "pronadjte novac koji se valja ulicama, i eto resenja".

Para u zdravstvu nema. Nema ga ne samo u stotinama hiljada evra za ove operacije, vec ga nema i u hiljadama evra za zavoje i antibiotike, za carsave i sapune ali i za opremu i ljudske plate zaposlenima u zdravstvu.

Para nema ne zato sto je ministar kulture uzeo 50 puta vise za svoje ministarstvo nego sto mu pripada pa sad samo da ga namolimo da vrati pare i eto resenja. Ili zato sto se u RFZZO-u valjaju u ukradenim parama.

Zbog tog nedostatka novca je mnogo vise dece (a i odraslih) umrlo samo prosle godine u Srbiji. Samo sto se o njima ne prica. Naslov vesti na B92 tipa: "Situacija u zdravstvu je losa" ne bi privukao ni roditelje novinara koju je to napisao da ga procitaju.

Ako smo spremni da platimo 300 hiljada evra za jedan slucaj, onda moramo jednako biti spremni da platimo 500 * 300 hiljada evra da pokrijemo sve ostale slucajeve. Ili svi ili niko. A tih para nema.

Alternativa je da vam Vucic obezbedi jedno milionce evra, a vi blogeri sa B92 da pravite liste kome je taj novac najpotrebniji u zavisnosti od najtuznijeg videa na internetu. A kad se taj novac potrosi onda cemo malo da tihujemo.


Vucic ovde nije deo resenja problema vec je krucijalni deo problema. Zbog njega i njemu slicnih mi se danas nalazimo ovde gde jesmo.

Kad je trebalo da se u miru resavaju problemi, imali smo ratnohuskacke govore, a nakon toga i ratove.

Kad je trebalo da se razvija gradjansko drustvo imali smo prosipanje mrznje a nakon toga i atentate i urusavanje svih institucija.

Imao je poslednje dve godine da makar pokrene to pitanje i nista.

(disclaimer: ne kazem da su ostali politicari bolji)


I danas neko misli da ce to pitanje on moci da resi.


И шта сада !?
ПС. Добро да ниси кренуо од драгог друга Тите, него само од деведесетих ...
ППС. Човек је покренуо овај блог онако како је знао, умео и осетио. Предложи ти неки други, ефективнији, начин.
Успут --- немам појма које политичке орјентације је овај александар - и не занима ме. Занима ме да се стање решава, па макар уз "гурање", уз "групе за притисак", уз СМС-ове, макар и сваки појединачни случај !
charlie charlie 07:21 17.04.2014

Re: Odakle para za sve to

Hansel
Не знам вреди ли да пишем ово... Недавно је један мој рођак морао да почне да користи одређене капи против повишеног очног притиска. Питали смо у првој апотеци која им је цена и да ли се добијају на рецепт (ако се не добијају, идеја је била да их одмах купимо). Добијају се на рецепт, а иначе коштају око 850 динара. Рок трајања им је 28 дана од дана отварања. Уз прописано коришћење две капи дневно, човек није утрошио ни четвртину, нека буде и трећину течности у бочици. Чак и да користи дупло већу дозу (да ставља у оба ока), опет би трећина (или чак половина) остала неутрошена.

РФЗО би лепо могао да затражи да произвођач испоручује и мање дозе лека. Ово сигурно није тако редак случај (лекова превеликих паковања), ради ли ико у РФЗО-у, Министарству... овакве анализе?



Много тражиш !
iqiqiq iqiqiq 21:25 17.04.2014

Re: Odakle para za sve to

Dr M
Kako vi zamisljate realno (ne utopijsko) resenje ovog problema.


Realno:

Zvrrrr..."Alo?"

"Dobardan prof. Babiću! U ponedeljak u podne očekujem na svom stolu Registar bolesnih od retkih bolesti, spisak bolesnika koji nisu dobili dijagnozu ni za šest meseci, spisak disciplinskih postupaka koje ste poveli protiv članova Lekarskih komisija koji su se oglušili o ekspertska mišljenja i uskratili bolesnicima lečenje na koje su imali pravo. Te papire ćete da priložite u zamenu za papir koji je u mojoj fioci, na kome piše "Smena....".




skoro da ne mora ništa da doda, sve je lepo ovde napisano
mariopan mariopan 21:51 17.04.2014

Re: Odakle para za sve to

perhan92

Odakle para za sve to
Kako vi zamisljate realno (ne utopijsko) resenje ovog problema. Samo nemojte molim vas sa: "pronadjte novac koji se valja ulicama, i eto resenja".

Kako odakle?
Pa čitaš li novine?
Svakog dana nekoga uhapse za silne meleone opljačkanih ili utajenih para - eto odakle.

A obaška pare onih koje ne hvataju sada, koji čuče u kojekakvim fiokama jer su "naši", te ćemo da imamo za budućnost.....imamo takoreći neiscrpan izvor para samo ih treba pokupiti?
kleinemutter kleinemutter 13:31 18.04.2014

Re: Odakle para za sve to

Odakle para za sve to


u RFZO su pare. Budžet je 2 milijarde eura.Samo ne troši se namenski već na školovanje kadrova , lečenje nekih dr u inostranstvu itd.

Lekare kažnjavaju što deci propisuju lekove koje treba a koji su skupi.

Kako lekar da bude dobar ako mu sistem neda da radi ono za šta se školovao?
predatortz predatortz 19:18 16.04.2014

Brine me

Iako mi je u potpunosti jasna svrha ovog bloga, brine me jedna stvar. Evo, polako se navikavamo da se za sve što se tiče naših života obraćamo jednoj osobi. Od drveta ne vidimo šumu. Ponovo jedan čovek u Srbiji uzurpira sve poluge vlasti, pita se za sve, o svemu odlučuje... Mi ćutimo i prihvatamo to. Neće na dobro!
AlexDunja AlexDunja 19:28 16.04.2014

Re: Brine me

Iako mi je u potpunosti jasna svrha ovog bloga, brine me jedna stvar. Evo, polako se navikavamo da se za sve što se tiče naših života obraćamo jednoj osobi. Od drveta ne vidimo šumu. Ponovo jedan čovek u Srbiji uzurpira sve poluge vlasti, pita se za sve, o svemu odlučuje... Mi ćutimo i prihvatamo to. Neće na dobro!


možda nije lošo to naglasiti:)
brlog92 brlog92 19:46 16.04.2014

Re: Brine me

Iako mi je u potpunosti jasna svrha ovog bloga, brine me jedna stvar. Evo, polako se navikavamo da se za sve što se tiče naših života obraćamo jednoj osobi. Od drveta ne vidimo šumu. Ponovo jedan čovek u Srbiji uzurpira sve poluge vlasti, pita se za sve, o svemu odlučuje... Mi ćutimo i prihvatamo to. Neće na dobro!


I to kojoj osobi:



Nesto kasnije:



Vucic nikada nije cak ni ispitan u vezi ubistva Slavka Curuvije. Jel ima neko problem u Srbiji sa cinjenicom da postoje ozbiljne indicije da je (buduci) premijer umesan u ubistvo novinara?
gavrilo gavrilo 20:17 16.04.2014

Re: Brine me

brlog92
Iako mi je u potpunosti jasna svrha ovog bloga, brine me jedna stvar. Evo, polako se navikavamo da se za sve što se tiče naših života obraćamo jednoj osobi. Od drveta ne vidimo šumu. Ponovo jedan čovek u Srbiji uzurpira sve poluge vlasti, pita se za sve, o svemu odlučuje... Mi ćutimo i prihvatamo to. Neće na dobro!


I to kojoj osobi:



Nesto kasnije:



Vucic nikada nije cak ni ispitan u vezi ubistva Slavka Curuvije. Jel ima neko problem u Srbiji sa cinjenicom da postoje ozbiljne indicije da je (buduci) premijer umesan u ubistvo novinara?


preko bolesne zive dece dodjosmo do ubijenog pokojnog Slavka Curuvije

eto zasto je blog lose napisan







brlog92 brlog92 20:24 16.04.2014

Re: Brine me

preko bolesne zive dece dodjosmo do ubijenog pokojnog Slavka Curuvije

eto zasto je blog lose napisan


Nije. U kojem god kontestu da se pomene Aleksandar Vucic ovakva pitanja su validna. Nebitno da li su u pitanju emotivne stvari poput bolesne dece ili nesto drugo. Strahovit je problem da se od jedne takve osobe sada ocekuje resenje za probleme citavog jednog naroda. Osobe koja je veci deo svog politickog zivota provela kao fasisticki ratno-huskac i koja ima nerazjasnjenu ulogu u ubistvu Slavka Curuvije. Ljudi, da li vi shvatate da ce PREMIJER postati neko ko je (mozda) umesan u ubistvo novinara?
predatortz predatortz 20:26 16.04.2014

Re: Brine me

preko bolesne zive dece dodjosmo do ubijenog pokojnog Slavka Curuvije

eto zasto je blog lose napisan



Blog nije loše napisan, naprotiv.
Samo sam ja , možda, izašao iz okvira teme. No, šta ću kad ne volim kad je sva vlast koncentrisana u rukama jedne osobe. Malo mi to vuče na neka vremena i ideologije koje mi nisu simpatične.

A Vučić nastupa tako kao da sve u Srbiji zavisi od njegovog rada, pameti, snage...
Ovo mu je rukavica u lice:

Reši problem roditeljima bolesne dece, omogući toj deci lečenje, hranu, pomoć. Ne dozvoli da građani Srbije prosjače zarad zdravlja svoje dece.
Evo, ja kao građanin kažem da je ovo prioritet svih prioriteta. Verujem da nisam usamljen. Dakle ako ovo čitaš Vučiću, ti ili tvoji žbirovi:

Iskaži se na ovom problemu. Učini da građani Srbije, preko njenih institucija, na dostojanstven način leče svoju decu. Ili uradi to, ili nam skloni svoju facu Žalosne Sove sa tv-a!
gavrilo gavrilo 20:35 16.04.2014

Re: Brine me

predatortz
preko bolesne zive dece dodjosmo do ubijenog pokojnog Slavka Curuvije

eto zasto je blog lose napisan



Blog nije loše napisan, naprotiv.
Samo sam ja , možda, izašao iz okvira teme. No, šta ću kad ne volim kad je sva vlast koncentrisana u rukama jedne osobe. Malo mi to vuče na neka vremena i ideologije koje mi nisu simpatične.

A Vučić nastupa tako kao da sve u Srbiji zavisi od njegovog rada, pameti, snage...
Ovo mu je rukavica u lice:

Reši problem roditeljima bolesne dece, omogući toj deci lečenje, hranu, pomoć. Ne dozvoli da građani Srbije prosjače zarad zdravlja svoje dece.
Evo, ja kao građanin kažem da je ovo prioritet svih prioriteta. Verujem da nisam usamljen. Dakle ako ovo čitaš Vučiću, ti ili tvoji žbirovi:

Iskaži se na ovom problemu. Učini da građani Srbije, preko njenih institucija, na dostojanstven način leče svoju decu. Ili uradi to, ili nam skloni svoju facu Žalosne Sove sa tv-a!


pa znam ali problem o kojem ti pises se nije pojavio juce, bilo ga je i pre Vucica

prosto me nervira da svakodnevno citam iste naslove
VUCIC VUCIC VUCIC

blog o problemima bolesne dece i njihovih roditelja nazvan VUCIC

kao da se ne ide u smeru da se olaksa onima kojima je to potrebno nego da se oteza onome koji treba da im pomogne

Atomski mrav Atomski mrav 20:37 16.04.2014

Re: Brine me

prosto me nervira da svakodnevno citam iste naslove
VUCIC VUCIC VUCIC


Pa kad se sam trpa u sve živo. Napiši mu otvoreno pismo i zamoli ga da to više ne radi, ako te to već toliko nervira.
freehand freehand 20:39 16.04.2014

Re: Brine me

kao da se ne ide u smeru da se olaksa onima kojima je to potrebno nego da se oteza onome koji treba da im pomogne

Kako se to ide? Prva najbolja Vlada u istoriji Srbije, pa prva rekonstruisana i još bolja, pa druga rekonstruisana i još bolja. I sad tek najboljanajbolja. I kome je lakše?
A obrati pažnju na svoju nkonstrukciju - onome koji treba da im pomogne.
U isto vreme idiotsku i simptomatičnu. I beskrajno opasnu.
gavrilo gavrilo 20:45 16.04.2014

Re: Brine me

freehand
kao da se ne ide u smeru da se olaksa onima kojima je to potrebno nego da se oteza onome koji treba da im pomogne

Kako se to ide? Prva najbolja Vlada u istoriji Srbije, pa prva rekonstruisana i još bolja, pa druga rekonstruisana i još bolja. I sad tek najboljanajbolja. I kome je lakše?
A obrati pažnju na svoju nkonstrukciju - onome koji treba da im pomogne.
U isto vreme idiotsku i simptomatičnu. I beskrajno opasnu.


znas sta, mnogo ti sebi dopustas
ovo je vec neki put da me nazivas kojekako i obelezavas

to je opasno

aj zdravo

predatortz predatortz 20:50 16.04.2014

Re: Brine me

prosto me nervira da svakodnevno citam iste naslove
VUCIC VUCIC VUCIC


I mene da čitam Vučić rek'o ovo, Vučić rek'o ono... O tome ja i govorim. Malo je institucija, mnogo je Vučića ovih dana. A to ne valja!
freehand freehand 20:52 16.04.2014

Re: Brine me

ovo je vec neki put da me nazivas kojekako i obelezavas

Ček polako, kolega: nisam te nazivao a tek te nisam obeležavao.
U redu je aj zdravo ali se mani patetike i učitavanja.
expolicajac expolicajac 20:54 16.04.2014

Re: Brine me

gavrilo
freehand
kao da se ne ide u smeru da se olaksa onima kojima je to potrebno nego da se oteza onome koji treba da im pomogne

Kako se to ide? Prva najbolja Vlada u istoriji Srbije, pa prva rekonstruisana i još bolja, pa druga rekonstruisana i još bolja. I sad tek najboljanajbolja. I kome je lakše?
A obrati pažnju na svoju nkonstrukciju - onome koji treba da im pomogne.
U isto vreme idiotsku i simptomatičnu. I beskrajno opasnu.


znas sta, mnogo ti sebi dopustas
ovo je vec neki put da me nazivas kojekako i obelezavas

to je opasno

aj zdravo

Znaš, gavrilo, ovo stvarno može da se protumači kao ozbiljna pretnja. Ja ne "gotivim" freehanda i mnogo puta mi je podigao pritisak, ali nikada mi nije palo napamet da upućujem ozbiljne pretnje. Ugrožavanje bilo čije sigurnosti je nedopustivo, pa makar se radilo i o freehandu. Vodi računa o tome kada komuniciraš sa ljudima na blogu.
gavrilo gavrilo 21:02 16.04.2014

Re: Brine me

expolicajac
gavrilo
freehand
kao da se ne ide u smeru da se olaksa onima kojima je to potrebno nego da se oteza onome koji treba da im pomogne

Kako se to ide? Prva najbolja Vlada u istoriji Srbije, pa prva rekonstruisana i još bolja, pa druga rekonstruisana i još bolja. I sad tek najboljanajbolja. I kome je lakše?
A obrati pažnju na svoju nkonstrukciju - onome koji treba da im pomogne.
U isto vreme idiotsku i simptomatičnu. I beskrajno opasnu.


znas sta, mnogo ti sebi dopustas
ovo je vec neki put da me nazivas kojekako i obelezavas

to je opasno

aj zdravo

Znaš, gavrilo, ovo stvarno može da se protumači kao ozbiljna pretnja. Ja ne "gotivim" freehanda i mnogo puta mi je podigao pritisak, ali nikada mi nije palo napamet da upućujem ozbiljne pretnje. Ugrožavanje bilo čije sigurnosti je nedopustivo, pa makar se radilo i o freehandu. Vodi računa o tome kada komuniciraš sa ljudima na blogu.


eto ti ga sad navukao sam i pandure na vrat
to nije pretnja vec konstatacija
pozdravio sam ga na kraju jer ja ne razgovaram sa neistomisljenicima na nacin kako on razgovara
meni ne dize pritisak on ... jednostavno uzaludno mi je dalje razgovarati

gavrilo gavrilo 21:05 16.04.2014

Re: Brine me

dupli post :)
razmisljam razmisljam 21:08 16.04.2014

Re: Brine me

predatortz

A Vučić nastupa tako kao da sve u Srbiji zavisi od njegovog rada, pameti, snage...
Ovo mu je rukavica u lice:

Reši problem roditeljima bolesne dece, omogući toj deci lečenje, hranu, pomoć. Ne dozvoli da građani Srbije prosjače zarad zdravlja svoje dece.
Evo, ja kao građanin kažem da je ovo prioritet svih prioriteta. Verujem da nisam usamljen. Dakle ako ovo čitaš Vučiću, ti ili tvoji žbirovi:

Iskaži se na ovom problemu. Učini da građani Srbije, preko njenih institucija, na dostojanstven način leče svoju decu. Ili uradi to, ili nam skloni svoju facu Žalosne Sove sa tv-a!


Управо и ја тако читам Александров блог.

Ако су већ ствари такве какве су ( што не значи да сам таквим стањем одушевљена - напротив ), ако наречени господин сваку реченицу почиње са ,,ја'', а сваку другу са ,,мој народ'', ако је добио апсолутну већину у власти, ако се још сећа предизборних обећања, нека изволи да почне да ради конкретне ствари: систем однекле треба мењати.
Проблеми болесне деце су идеалан почетак.
expolicajac expolicajac 21:11 16.04.2014

Re: Brine me

gavrilo

Preventivno delovanje je uvek korisnije nego represivno
razmisljam razmisljam 21:15 16.04.2014

Re: Brine me

gavrilo

preko bolesne zive dece dodjosmo do ubijenog pokojnog Slavka Curuvije

eto zasto je blog lose napisan


Гаврило, ако овако поставимо ствари, потенцијално је сваки блог лоше написан, јер докле ће се у дискусији доћи зависи искључиво од коментатора, а они тему перцепирају на веома различите начине.
Свако има право да каже свој став на цивилизован начин, а и скретања са теме нису нешто што се не дешава свако мало, зар не?

Према томе, мислим да ниси у праву.

Уосталом, и ти си од иницијалне теме стигао до мишомора...
freehand freehand 21:16 16.04.2014

Re: Brine me

Уосталом, и ти си од иницијалне теме стигао до мишомора...

Svaki je pravac dobar ako ne vodi kritici dragog vođe.
predatortz predatortz 21:16 16.04.2014

Re: Brine me

expolicajac
gavrilo

Preventivno delovanje je uvek korisnije nego represivno


Ali je manje učinkovito.
expolicajac expolicajac 21:21 16.04.2014

Re: Brine me

predatortz
expolicajac
gavrilo

Preventivno delovanje je uvek korisnije nego represivno


Ali je manje učinkovito.

Al te posle ne grize savest.
gavrilo gavrilo 22:28 16.04.2014

Re: Brine me

expolicajac
gavrilo

Preventivno delovanje je uvek korisnije nego represivno


nema potrebe u mom slucaju
nisam nasilna osoba i ne podrzavam nasilje
niti dozvoljavam nasilje nadamnom
ne lozi me to
freehand freehand 22:29 16.04.2014

Re: Brine me

gavrilo
expolicajac
gavrilo

Preventivno delovanje je uvek korisnije nego represivno


nema potrebe u mom slucaju
nisam nasilna osoba i ne podrzavam nasilje
niti dozvoljavam nasilje nadamnom
ne lozi me to

E dobro... Znači - ne moram više da strepim?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:07 17.04.2014

Re: Brine me

Iako mi je u potpunosti jasna svrha ovog bloga, brine me jedna stvar. Evo, polako se navikavamo da se za sve što se tiče naših života obraćamo jednoj osobi. Od drveta ne vidimo šumu. Ponovo jedan čovek u Srbiji uzurpira sve poluge vlasti, pita se za sve, o svemu odlučuje... Mi ćutimo i prihvatamo to. Neće na dobro!


Slažem se. Samo, kada je već tako, ja sam mu se obratio na ovu temu, pa da vidimo. Jin-Jang, pa da se izvuče to nešto malo dobro...
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:30 17.04.2014

Re: Brine me

pa znam ali problem o kojem ti pises se nije pojavio juce, bilo ga je i pre Vucica


Nekako se potrefila eskalacija. Postojao je pa šta? To znači da sada ni on ne treba da ga rešava?

prosto me nervira da svakodnevno citam iste naslove
VUCIC VUCIC VUCIC

blog o problemima bolesne dece i njihovih roditelja nazvan VUCIC

kao da se ne ide u smeru da se olaksa onima kojima je to potrebno nego da se oteza onome koji treba da im pomogne


Kako bi im ti olakšao? Osim što se olakšavaš ovde? Čime se otežava? Da se čovek ne naljuti što je ovde lepo zamoljen pa im još dodatno oteža? O čemu pričaš? Pa ne znaš ni naslov da pročitaš.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:36 17.04.2014

Re: Brine me

znas sta, mnogo ti sebi dopustas
ovo je vec neki put da me nazivas kojekako i obelezavas

to je opasno

aj zdravo


Ako neko ovde može da me jedi, to je Free. Zato što ima kliker i ume da pod#!&/va. Ali ti čoveče baš praviš faulove. Daj se malo kontroliši.
a_jovicic a_jovicic 02:33 17.04.2014

Re: Brine me

Evo kad i ja osetih potrebu da se stavim na Free-ovu stranu (a inače nam se stavovi češće ne poklapaju nego što se poklapaju) ... Sloboda za Free-ja!
charlie charlie 07:26 17.04.2014

Re: Brine me

predatortz
Iako mi je u potpunosti jasna svrha ovog bloga, brine me jedna stvar. Evo, polako se navikavamo da se za sve što se tiče naših života obraćamo jednoj osobi. Od drveta ne vidimo šumu. Ponovo jedan čovek u Srbiji uzurpira sve poluge vlasti, pita se za sve, o svemu odlučuje... Mi ćutimo i prihvatamo to. Neće na dobro!

Што да се не обраћамо !?
Макар смемо да се обратимо Вучићу (успут - немој да ме питаш шта мислим о Вучићу) !
Драгом (им) другу Тити су (смо) смели да се обратимо само штафетом и као овом севернокорејском.
charlie charlie 07:28 17.04.2014

Re: Brine me

brlog92
preko bolesne zive dece dodjosmo do ubijenog pokojnog Slavka Curuvije

eto zasto je blog lose napisan


Nije. U kojem god kontestu da se pomene Aleksandar Vucic ovakva pitanja su validna. Nebitno da li su u pitanju emotivne stvari poput bolesne dece ili nesto drugo. Strahovit je problem da se od jedne takve osobe sada ocekuje resenje za probleme citavog jednog naroda. Osobe koja je veci deo svog politickog zivota provela kao fasisticki ratno-huskac i koja ima nerazjasnjenu ulogu u ubistvu Slavka Curuvije. Ljudi, da li vi shvatate da ce PREMIJER postati neko ko je (mozda) umesan u ubistvo novinara?

Тролујеш !
Ово је тема, првенствено, о болесној деци !
charlie charlie 07:38 17.04.2014

Re: Brine me

expolicajac
gavrilo

Preventivno delovanje je uvek korisnije nego represivno

Још је ефикасније превентивно деловати репресивно !
expolicajac expolicajac 07:46 17.04.2014

Re: Brine me

charlie
expolicajac
gavrilo

Preventivno delovanje je uvek korisnije nego represivno

Још је ефикасније превентивно деловати репресивно !

Eto ko će nama, od blogera, da bude savetnik novog ministra policije.
brlog92 brlog92 12:40 17.04.2014

Re: Brine me

charlie
Тролујеш !
Ово је тема, првенствено, о болесној деци !


Ovo je tema, prvenstveno, o Seseljevom fasisti sa nerazjasnjenom ulogom u ubistvu novinara (Aleksandar Vucic) koga se moli da nesto uradi za bolesnu decu jer je postao novi sultan Srbije.

PS. Ja tebi vec rekoh da promenis avatara na Radulovicevom blogu da vise odgovara realnosti. Da se ne bakces mnogo, izvoli:

charlie charlie 16:51 17.04.2014

Re: Brine me

brlog92
charlie
Тролујеш !
Ово је тема, првенствено, о болесној деци !


Ovo je tema, prvenstveno, o Seseljevom fasisti sa nerazjasnjenom ulogom u ubistvu novinara (Aleksandar Vucic) koga se moli da nesto uradi za bolesnu decu jer je postao novi sultan Srbije.

PS. Ja tebi vec rekoh da promenis avatara na Radulovicevom blogu da vise odgovara realnosti. Da se ne bakces mnogo, izvoli:


Лупардаш глупости !
brlog92 brlog92 17:10 17.04.2014

Re: Brine me

Лупардаш глупости !


Na stranu imbecilni nivo tvojih postova, vidim da ti je i gramatika na zavidnom nivou. Kazem ti, uskladi avatara sa prikazom sebe na ovom blogu (vidi sliku gore).
charlie charlie 20:48 17.04.2014

Re: Brine me

brlog92
Лупардаш глупости !


Na stranu imbecilni nivo tvojih postova, vidim da ti je i gramatika na zavidnom nivou. Kazem ti, uskladi avatara sa prikazom sebe na ovom blogu (vidi sliku gore).

Извини на погрешци --- глупардаш !
razmisljam razmisljam 20:56 17.04.2014

Re: Brine me

charlie
brlog92


Извините што се мешам, али, да ли сте вас двојица чули за ону: ,,Засвирај, па за појас задени.'' ?

( Ако вам је до наставка овог вашег инспиративног разговора, молила бих вас да пређете на ПП. )
charlie charlie 21:00 17.04.2014

Re: Brine me

razmisljam
charlie
brlog92


Извините што се мешам, али, да ли сте вас двојица чули за ону: ,,Засвирај, па за појас задени.'' ?

( Ако вам је до наставка овог вашег инспиративног разговора, молила бих вас да пређете на ПП. )

Не може !
Ми смо се борили да се наш глас чује !
Брлогу нико не сме да забрани да лупа глупости !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana