Društvo| Gradjanske inicijative| Politika| Život

"Državo, ne bismo te više zadržavali"

Milan Novković RSS / 19.05.2014. u 12:19

Uz svest da rizikujem širenje pogrešnih informacija, pa molbu da sve čitamo uz zdravu dozu sumnje, prenosim text, link, podlogu za diskusiju sa društvenih mreža.

 "Odmah da razjasnimo sledeće: narodu ove zemlje svaka čast. Da nam nije nas, propali bismo odavno. Gledajući silu solidarnosti i samoorganizacije koja se podigla za vrlo kratko vreme, čovek ne može a da ne oseti ponos i da mu momentalno ne postane jasno zašto smo izdržavali sve i svašta kroz istoriju.

Zato što smo, na kraju dana, u najgorim situacijama tu jedni za druge. Možda u normalnim okolnostima to uzimamo previše zdravo za gotovo. Umislimo da smo sami, da se svako bori za sebe, ali to, vidimo ovih dana, i nije baš tako.

Sa druge strane, država je pokazala je neviđenu tromost, nespremnost i potpunu, ali potpunu dezorganizovanost. A kome takva država treba?

 

- Ne treba nam država koja nije u stanju da proceni opasnost.

- Ne treba nam država koja laže da je potpuno spremna za sve što dolazi, a četiri dana kasnije broji mrtve građane.

- Ne treba nam država koja ukida radio-amatere, zahvaljujući kojima je spašeno ko zna koliko ljudi.

- Ne treba nam ministar za vanredne situacije koji kao da ne postoji.

- Ne treba nam predsednik države koji se u pet dana poplave oglasi jednom i to potpuno drugim povodom.

- Ne treba nam ministar pravde koji obilazi ugrožena područja da bi se fotografisao.

- Ne treba nam ministar pravde kojeg rođeni građani hoće da linčuju (Krupanj) jer se njihove nesreće setio tek kad mu je zafalilo lokacija za poziranje.

- Ne treba nam ministar policije koji sam upadne u blokadu na putu pa policija mora da spasava njega umesto ljudi koji su u pravoj nevolji.

- Ne treba nam ministar odbrane koji je po struci keramičar i o vojsci i odbrani ne zna ništa.

- Ne treba nam ministar odbrane koji ni u živom prenosu vanredne sednice vlade ne može a da se ne bavi političkim protivnicima."

Bn9PGCmIQAAovgv.jpg- Ne treba nam premijer koji radi ono što nije njegov posao.

- Ne treba nam premijer koji ne radi svoj posao.

- Ne treba nam premijer koji histeriše, uzdiše, glumata, pravi dramske pauze od po pet minuta i izigrava mučenika.

- Ne treba nam premijer koji pozira u uglancanim cipelama ispred helikoptera ne shvatajući kakva kataklizma nadolazi.

- Ne treba nam premijer koji uprkos nemanju dana radnog staža van politike i svojoj nestručnosti za vanredne situacije naređuje jednom generalu Dikoviću šta i kako treba da radi.

- Ne treba nam premijer koji se sa svojom svitom vozika okolo čamcem u koji može da stane baš šestoro unesrećenih ljudi željnih suvog tla.

- Ne treba nam vladajuća stranka koja katastrofu i nesreću koristi da bi došla na vlast u gradovima u kojima vlada opozicija.

- Ne treba nam vladajuća stranka koja iz Beograda šalje dobrovoljce u Šabac, grad koji ima više od 50.000 stanovnika.

- Ne treba nam vladajuća stranka koja te dobrovoljce iskoristi da bi smenila vlast u tom gradu.

- Ne treba nam vladajuća stranka koja ne haje za Paraćin, u kojem nije na vlasti.

- Ne treba nam vladajuća stranka koja dva dana ne obraća pažnju na apele Smederevske Palanke, u kojoj nije na vlasti.

- Ne treba nam vladajuća stranka koja ne obraća pažnju na Svilajnac, u kojem nije na vlasti.

- Ne treba nam vladajuća stranka koja danima dopušta da se Krupanj raspadne, jer ni tamo nisu na vlasti.

- Ne treba nam vladajuća stranka koja vlast ne vrši jednako za sve građane već ih deli na ljude prvog i drugog reda, zavisno od toga za koga su glasali.

 Ne postoji dovoljno veliko priznanje koje treba odati svim sjajnim ljudima, policiji, vojci, stručnim spasiocima, desetinama hiljada volontera na svim frontovima, onima na terenu, ali i na internetu, radio amaterima, onima koji su spasavali ljude, ali i onima koji su spasavali životinje, onima koji su dali svoje poslednje da bi neko drugi imao bar nešto. Ne postoje dovoljno veliki epiteti za ono što smo svi zajedno uradili. A nisu ni potrebni, jer smo samo bili ljudi. Oni pravi.

Državnom rukovodstvu moguće je, sa druge strane, nameniti samo jednu poruku: sram vas bilo.

Zbog politizacije ljudske nesreće, zbog nesposobnosti i zbog toga što ste seli u fotelje za koje niste predviđeni ni znanjem ni strukom ni savešću, ne razmišljajući da li to može da ugrozi živote ljudi.

Da ne znam da nemate ni trunke savesti, možda bih rekao i kako bi trebalo da podnesete ostavke svi do jednog. Ovako ostaje samo - sram vas bilo. Pitanje je da li ste i toga dostojni."

 

Izvor << LINK >> 

 



Komentari (320)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:44 19.05.2014

Kad i ovo zlo prođe...

... a proći će i preživećemo i ovu katastrofu, možda će se na nekom relevantnom mestu otvoriti rasprava o kompetenciji, stručnosti i sposobnosti na demokratskim izborima izabranih političara, potonjih funkcionera, da rukovode i upravljaju državom, privredom, bezbednostim sistemima i našim životima.

Pobeda na izborima i broj poslaničkih mesta u parlamentu nije nikakav dokaz ili sertifikat da će "pobednici" umeti da vode državu. Nisu dovoljan sertifikat ni diplome, bilo da su stečene na državnim fakultetima, bilo na "Megatrendu" ili na Harvardu. Iskustvo i prethodni nesporni rezultati u profesiji morali bi biti merilo da se bilo kom pojedincu poveri da upravlja vojskom, policijom ili finansijama jedne države.

Ili je u Srbiji demokratija shvaćena pogrešno ili demokratija nije najbolji politički sisitem za Srbiju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:48 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

a proći će i preživećemo i ovu katastrofu, možda će se na nekom relevantnom mestu otvoriti rasprava o kompetenciji, stručnosti i sposobnosti na demokratskim izborima izabranih političara, potonjih funkcionera, da rukovode i upravljaju državom, privredom, bezbednostim sistemima i našim životima.


mislim da u srbiji, ovakvoj kakve su joj vlasti, nema šanse da se ovakva javna debata dogodi.

ili demokratija nije najbolji sistem za Srbiju.


u srbiji je demokratija samo formalno, inače je režim neka vrsta komunističkog (partijskog) feudalizma. nije došlo do suštinskog oslobođanja ljudi, u smislu da svako smatra da ima prava da se bori za svoje slobode i interese, nema unutrašnje slobode, samo je prebacivanje KP oblika upravljanja iz jednog u drugi oblik.
freehand freehand 14:46 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Vojislav Stojković
... a proći će i preživećemo i ovu katastrofu, možda će se na nekom relevantnom mestu otvoriti rasprava o kompetenciji, stručnosti i sposobnosti na demokratskim izborima izabranih političara, potonjih funkcionera, da rukovode i upravljaju državom, privredom, bezbednostim sistemima i našim životima.

Pobeda na izborima i broj poslaničkih mesta u parlamentu nije nikakav dokaz ili sertifikat da će "pobednici" umeti da vode državu. Nisu dovoljan sertifikat ni diplome, bilo da su stečene na državnim fakultetima, bilo na "Megatrendu" ili na Harvardu. Iskustvo i prethodni nesporni rezultati u profesiji morali bi biti merilo da se bilo kom pojedincu poveri da upravlja vojskom, policijom ili finansijama jedne države.

Ili je u Srbiji demokratija shvaćena pogrešno ili demokratija nije najbolji politički sisitem za Srbiju.

Sa svime se slažem sem sa zaključkom. Nema pogrešnog shvatanja demokratije. U demokratiji se na izborima bira vlast, pa kako smo izabrali - tako nam je, do izbora nekog drugog.
Farsično bi sad bilo reći da se nije znalo ko na vlast dolazi i šta se može očekivati. Poštenije bi bilo nastaviti sa pretpostavkama da bi drugi bili još gori.
A to da li je za Srbiju bolji neki drugi politički sistem - ha, pa ovo je sjajna prilika da na delu gledamo i jedno i drugo: demokratski izabranog apsolutistu.
Tako da je, sve u svemu, tekst bloga šuplja priča bez smisla i težine.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:24 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

freehand

A to da li je za Srbiju bolji neki drugi politički sistem - ha, pa ovo je sjajna prilika da na delu gledamo i jedno i drugo: demokratski izabranog apsolutistu.
Tako da je, sve u svemu, tekst bloga šuplja priča bez smisla i težine.

Da je, kojom srećom, prethodna, na demokratskim izborima izabrana vlast, ona na čelu sa Tadićem, bila kompetentnija, stručnija i sposobnija, kao i ona pre Tadića, ona sa Koštunicom, te da su građani osetili makar i malu dobrobit u vidu kvalitetnijeg života, onda pitanje demokratije u Srbiji, kao najboljeg od svih političkih sistema, ne bi imalo smisla ni postavljati. Međutim, što više demokatije u Srbiji, građanima je sve gore i gore.

Predsednik Kine kaže: Demokratija nije za nas. Eksperimentisali smo sa ustavnom monarhijom, parlamentarizmom, višestranačkim i predsedničkim sistemom, ali se kao uspešan pokazao samo socijalizam sa kineskim karakteristikama.

Mora se postaviti pitanje, kako je jedna, po svim bitnim ekonoskim i socijalnim parametrima zaostala država, bez demokratije postala, po svim bitnim parametrima, prva ekonomska sila sveta?

Ruši li to Kina, na očigled svih nas, do sada poznate teorijske postavke o demokratiji kao najboljem poznatom politučkom sistemu? Rekao bih da ruši.

Može li Srbija krenuti nekim drugim putem? Rekao bih da može. Ne da bi postala vodeća država sveta, nego makar i toliko, da njeni građani žive bar malo bolje nego u ovoj današnjoj demokratiji.

Ako može, a rekao bih da može, onda hvala Zapadu na demokratiji, tj. "hvala tebi Ciganko na travi":

maksa83 maksa83 15:39 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Ruši li to Kina, na očigled svih nas, do sada poznate teorijske postavke o demokratiji kao najboljem poznatom politučkom sistemu? rekao bih da ruši.

Ja bih rekao da ne ruši, pošto reč "najbolji" podrazumeva neki kvalitet, a kvalitet ne može da se definiše van konteksta. Kina je ekonomska i vojna sila, ali u njoj npr. ne možeš da imaš dece koliko ti pada na pamet, nego koliko država kaže da smeš (jedno). Da bi sagledao u potpunosti to blagostanje treba da vidiš u kojim uslovima rade radnici po Foxconn i sl. sweatshopvima (imaju mreže postavljene ispod prozora spavaonica zbog stope samoubistava), a na toj jeftinoj proizvodnji se zasniva najveći deo njihove ekonomske moći, zatim kako se živi u ruralnim krajevima, i šta tamo smeš a šta ne smeš da uradiš ili kažeš. Da je tamo tako super običnom čoveku ne bi se Kinezi ovako rasejavali po svetu. Koliko je to super sistem koji brine o svom narodu možeš da vidiš i po mapi zagađenja (Kina je odbila da potpiše sporazum u Kjotou, apsolutno ih boli dupe koga i koliko truju) dotle da se npr. u Hong Kongu kad dune vetar sa kopna svi zatvaraju, a ko ostane na ulici može malo i da umre.

Ilustracijica:



Ono što Kina pokazuje je da je moguće prestrojiti ekonomski sistem bez prestrojavanja političkog. I to je sve.
freehand freehand 16:38 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Predsednik Kine kaže: Demokratija nije za nas. Eksperimentisali smo sa ustavnom monarhijom, parlamentarizmom, višestranačkim i predsedničkim sistemom, ali se kao uspešan pokazao samo socijalizam sa kineskim karakteristikama.

Čemu errzaci, čemu surogati, čemu prelazna rešenja?


princi princi 19:43 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Da ne bude neke zabune: ove poplave nisu propust ove drzave Srbije pod upravom naprednjaka i pitanja politickog sistema (demokratije nasuprot partijske tiranije) nego propust svih drzavnih uprava u poslednjih 30 a rekao bih i 40 godina. Odbrambeni nasipi, retenzije, regulacija reka, ciscenje recnih korita, uspostavljanje i odrzavanje sistema za upozoravanje i uzbunjivanje, uspostavljanje mreze mernih instrumenata i njeno odrzavanje, tolerisanje bespravne gradnje po nestabilnim terenim nije posao za ovu ili onu vlast nego za ozbiljnu drzavnu upravu. Ovo sto gledamo Vuciceva histerisanja po medijima, to je samo slika i prilika srpske politicke "elite" koja svaku bogovetnu priliku koristi za slikanje i dobijanje politickih poena. Nisu nasipi i glinena jezgra propali zato sto je narod glasao za Vucica a ne Tadica, nego sto o gore navedenim elementima godinama i decenijama niko nije vodio racuna, sto je razjureno sve sto je iole valjalo po ustanovama koje su o tome trebalo da vode racuna, sto su te ustanove postali poligoni za drpanje i punjenje partijskih kasa. Ono sto je bitno, a to je urusavanje srpske drzave i vertikalno i horizontalno, detaljno, temeljno, to su zapoceli, vrlo efikasno, jos Draza Markovic i Petar Stambolic a sa veliki zanosom i zarom nastavili njegovi naslednici: Stambolic, Milosevic, Kostunica, Djindjic, Tadic i sad ovi nesrecni radikali (izvinjavam se onima koje sam zaboravio).
kukusigameni kukusigameni 20:09 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Sve si u pravu, osim što nisi.
Tvojom logikom može proći nekoliko ljudskih života, stalno se pozivajući na nemar u prošlosti.
princi princi 20:25 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Dobro, bre, ne moras da se hvatas za pistolj cim cujes Kozaracko kolo.
tsunade tsunade 20:42 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Ono sto je bitno, a to je urusavanje srpske drzave i vertikalno i horizontalno, detaljno, temeljno, to su zapoceli, vrlo efikasno, jos Draza Markovic i Petar Stambolic a sa veliki zanosom i zarom nastavili njegovi naslednici: Stambolic, Milosevic, Kostunica, Djindjic, Tadic i sad ovi nesrecni radikali (izvinjavam se onima koje sam zaboravio).


potpisujem sve što si zaključno s ovom rečenicom napisao. u suštini novac za odbranu od poplava je sistematski pljačkan i sad smo goli, bosi i uplašeni.
JJ Beba JJ Beba 20:50 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

ipak, ova tragedija ne počinje ni na dan pucanja nasipa, ni mesec dana pre eskalacije poplava, već mnogo, mnogo ranije... Načelnik Sektora za vanredne situacije MUP-a, Predrag Marić, i direktor JP Srbijavode, Miodrag Puzović, su svoju maratonsku “trku s vremenom” započeli još krajem 2012. godine kada su kritikovali vladu zbog smanjivanja budžeta za stratešku odbranu od poplava.

“Mi imamo nasipe stare 20 i više godina i to ne može da traje ako vi ne ulažete u njihovo održavanje. Jedino što smo ove godine uspeli je da izvršimo malo veće pritiske na lokalne samouprave da bar oni urade svoj komunalni deo posla, očiste kanale i omoguće protok vode,” rekao je tada Marić. “U 2012. godini imali smo 50 odsto manje sredstava nego u prethodnoj. Umesto 1,5 milijardi dinara, dobili smo nešto više od 600 miliona, a to je za 20 odsto manje od onoga što nam je potrebno za redovno održavanje vodotokova. Onda vam je jasno da nove nasipe i bedeme nismo mogli da pravimo,” jadao se Puzović još pre godinu i po dana


srećkov blog
hajkula1 hajkula1 21:15 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

princi
Da ne bude neke zabune: ove poplave nisu propust ove drzave Srbije pod upravom naprednjaka i pitanja politickog sistema (demokratije nasuprot partijske tiranije) nego propust svih drzavnih uprava u poslednjih 30 a rekao bih i 40 godina. Odbrambeni nasipi, retenzije, regulacija reka, ciscenje recnih korita, uspostavljanje i odrzavanje sistema za upozoravanje i uzbunjivanje, uspostavljanje mreze mernih instrumenata i njeno odrzavanje, tolerisanje bespravne gradnje po nestabilnim terenim nije posao za ovu ili onu vlast nego za ozbiljnu drzavnu upravu. Ovo sto gledamo Vuciceva histerisanja po medijima, to je samo slika i prilika srpske politicke "elite" koja svaku bogovetnu priliku koristi za slikanje i dobijanje politickih poena. Nisu nasipi i glinena jezgra propali zato sto je narod glasao za Vucica a ne Tadica, nego sto o gore navedenim elementima godinama i decenijama niko nije vodio racuna, sto je razjureno sve sto je iole valjalo po ustanovama koje su o tome trebalo da vode racuna, sto su te ustanove postali poligoni za drpanje i punjenje partijskih kasa. Ono sto je bitno, a to je urusavanje srpske drzave i vertikalno i horizontalno, detaljno, temeljno, to su zapoceli, vrlo efikasno, jos Draza Markovic i Petar Stambolic a sa veliki zanosom i zarom nastavili njegovi naslednici: Stambolic, Milosevic, Kostunica, Djindjic, Tadic i sad ovi nesrecni radikali (izvinjavam se onima koje sam zaboravio).



Sve je tačno. Samo sada je urgentno spašavanje života. Sva energija i svaka misao su u tom pravcu.

Pitanje svih pitanja je, da li su ljudi upozoreni na vreme?

Meteorolozi i ljudi iz vodoprivrede su prognozirali, najavljivali a strahote su se već dešavale u BiH, da bi dok je Kolubara (i Tamnava ali Kolubara više) ozbiljno pretila, u petak 16.05. Siniša Mali zamolio obrenovčane da ostanu u kućama. Kažem zamolio jer je to izraz koji je moderan, poželjan, preporučen da ne kažem društveno prihvatljiv, tačnije nametnut, jer je demokratska vlast i jer su oni fini ljudi, pa tako u stvari izdaju naredbe.

Predsednik opštine nije radio ono što ga funkcija obavezuje.

U sadašnjoj situaciji počela bih od toga.





princi princi 21:20 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Pogledajte site RHMZ-a (koji se iz nekog, valjda samo drzavi znanog razloga, jos uvek zove Republicki, kao da smo deo nekakve federacije). Videcete da samo Sava prezivljava vanredne hidroloske pojave, sve druge reke (Velika, Zapadna Morava, Mlava...) su samo u domenu znacajnog porasta (znaci, malo iznad normale). A kolabirala je maltene cela Srbija (jer Srbija, sustinski i ekonomski i postoji samo u potezu Lazarevac- Novi Sad), Lazarevac potopljen, nasipi se ruse na Mlavi, u Grockoj se pokrenuse silna klizista, Kosjericu, Krupnju... Totalni kolaps drzave. Pada mi na pamet da bi ljudi trebalo da se samoorganizuju preko nekih NGO i da pocnu sami da rade odbranu od poplava: ono, kao grassroot movement, door to door, objasniti ljudima opasnosti, i jednostavno odjebati drzavu koja je totalno stetocinska, koja za ministra za infrastrukturu postavlja ortopeds, za putogradnju prvo onu vucibatinu od Mrkonjica, pa potom i Velju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:29 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

u suštini novac za odbranu od poplava je sistematski pljačkan i sad smo goli, bosi i uplašeni.

a sad im se otvorio novi fond EU za pomoć od poplava, pa će da se ugrade gde god stignu.
tsunade tsunade 21:32 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

a sad im se otvorio novi fond EU za pomoć od poplava, pa će da se ugrade gde god stignu.


iskreno se nadam da će za svaki potrošeni evro morati da imaju original fakturu ko što ja moram da je imam kad dobijem neki poslić na njihovom konkursu.
kukusigameni kukusigameni 21:32 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

princi


Princi, sve je to tačno ali niko nije preduzimao ni deo mera koje se sad, kada je kasno, preduzimaju. O tome je ovde reč. Imao si najave. Poplave su bile već početkom meseca i više nije bilo pitanje da li ćemo biti u opasnosti.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:36 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...


iskreno se nadam da će za svaki potrošeni evro morati da imaju original fakturu ko što ja moram da je imam kad dobijem neki poslić na njihovom konkursu.

pa ti verovatno nikada nisi radila u građevini.
tsunade tsunade 21:44 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Poplave su bile već početkom meseca i više nije bilo pitanje da li ćemo biti u opasnosti.


svaka naša vlast je sklepana s brda s dola od nestručnih, nekredibilnih ljudi sa nekakvom diplomom ali bez ikakvog znanja. znanja se ovde isključivo stiču iskustvom. i to ponavljanjem istog iskustva mnogo puta. naročito ako je negativno.

i taj vučić, on je nagomilao neko iskustvo u samopromovisanju. godinama je organizovao kampanje za radikale. zna kako da nakarika tog rejtinga. zna da narod voli topuz jer je to iluzija da postoji neko ko drži volan u rukama. i ta samopromocija, magla i širenje iluzija, to je sve što vučić zna da radi. nema on čovek pojma ni šta je država ni šta je čiji posao u toj državi. čak ne znam ni dal je on za to kriv. jer on je odrastao i formirao se kao političar u degeneričnom provizorijumu koji sebe naziva državom.

emancipovana društva funkcionišu po principu podele posla, odgovornosti, nadležnosti, you name it. svako dobije svoj posao, prema svojim sposobnostima pa ga radi.
krdo funkcioniše... pa ovako.

i to što se mi trenutno oduševljavamo sobom jer smo solidarni... naopako bi bilo da u ovakvoj tragediji nismo.

pravi test će biti koliko ćemo za deset dana biti solidarni, složni i za promil bolje organizovani. kad nas prodje o ruk.
tsunade tsunade 21:48 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

pa ti verovatno nikada nisi radila u građevini.


ne. na žalost.
JJ Beba JJ Beba 21:53 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

no, kao grassroot movement, door to door, objasniti ljudima opasnosti, i jednostavno odjebati drzavu koja je totalno stetocinska, koja za ministra za infrastrukturu postavlja ortopeds, za putogradnju prvo onu vucibatinu od Mrkonjica, pa potom i Velju.

i ja sam tako razmišljala
princi princi 21:53 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

i taj vučić, on je nagomilao neko iskustvo u samopromovisanju. godinama je organizovao kampanje za radikale. zna kako da nakarika tog rejtinga.

Pa da, Vucic radi ono sto jedino zna: preti, hapsi, "sad cu ja tebi da se najebem mamice". Jednostavno je neozbiljno ocekivati od njega vise od toga. On je, covek, totalna dileja. Porazno je, medjutim, sto ni oni DS dunsteri nisu nista bolji od njega. Sveopsti diletantizam je zavladao i to na svim nivoima. Kud ces veceg diletantizma od onoga kad se pre par godina Biki Srki kandidovala za gradonacelnika? Zena je zbog nekog razloga umislila da je bas ona ta koja vise od drugih zna o gradskoj cistoci, vodovodu, kanalizaciji, gradskom saobracaju, urbanizmu, pa i toj nesrecnoj odbrani od poplava. Ajde za nju ni po jada, ali stvarno mi nije jasno kojih 60 hiljada budala je to isto pomislilo.
freehand freehand 21:55 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

koji se iz nekog, valjda samo drzavi znanog razloga, jos uvek zove Republicki, kao da smo deo nekakve federacije

Pu majku mu, pazi kad se i država zove Republika Srbija?!
tsunade tsunade 21:58 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Ajde za nju ni po jada, ali stvarno mi nije jasno kojih 60 hiljada budala je to isto pomislilo.


to su intelektualci. krem de la krem srpskog društva. pa kad su oni toliko, da kažem nedotupavni, šta onda čovek da očekuje od onog roma što je pobego pred poplavom a lončar mu priča da treba SAM DA SE DEZINFIKUJE sebe i svoju kuću. ej čoveče, taj čovek ne zna šta znači reč dezinfekcija. to mora država da uradi: kuća po kuća, čovek po čovek. ako prepustiš to ljudima, neće biti uradjeno. imaćemo zarazu.
princi princi 21:58 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

freehand
koji se iz nekog, valjda samo drzavi znanog razloga, jos uvek zove Republicki, kao da smo deo nekakve federacije

Pu majku mu, pazi kad se i država zove Republika Srbija?!

Da, Republika Srbije je drzava svih gradjana... Inace, pun naziv institucije je Republicki Hidrometeoroloski Zavod Srbije, :).
princi princi 21:59 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

dupljak
JJ Beba JJ Beba 21:59 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

godinama je organizovao kampanje za radikale. zna kako da nakarika tog rejtinga.

tačno tako zna, ali zna i kolko to košta Premijer vredan milijardu dinara!
princi princi 22:02 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

to mora država da uradi: kuća po kuća, čovek po čovek. ako prepustiš to ljudima, neće biti uradjeno. imaćemo zarazu.

Da, jebes pricu, sad je najvaznije izbeci zutice, dezinterije, da se ne pominju teze stvari.
tsunade tsunade 22:04 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

ali zna i kolko to košta


to su za srbiju strašne pare. takav isti rejting manijak i trošadžija je bio i njegov prethodnik. već se stvorio kontinuitet
zilikaka zilikaka 22:06 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Da ne bude neke zabune: ove poplave nisu propust ove drzave Srbije pod upravom naprednjaka i pitanja politickog sistema (demokratije nasuprot partijske tiranije) nego propust svih drzavnih uprava u poslednjih 30 a rekao bih i 40 godina.


Ja dodajem na to još bar 20.
Iz lokalnog iskustva.
U dnu moje bašte je kanal. Nekadašnje korito reke. To parče zemlje (širine oko 4 metra) katastarski uvek pripadalo državi. Ma koja ona bila. Znači, mi i komšija čelobašće imamo svaki svoju ogradu koja izlazi na taj kanal, ali su svi, od kad je sveta i veka, imali obavezu da održavaju da kanal bude 2 metra širok i 2 metra dubok i da ne sme da ima trske. Bila obaveza, išli da kontrolišu i kažnjevali ko ne održava. Nema veze što je državno, ti si prvi da održavaš.

E, onda prestali da kontrolišu i kažnjavaju, pa ljudi počeli da bacaju granje, pa šporete, pa šut...da bi pre dvadesetak godina produžili placeve, poboli šipove i počeli da zidaju. I nikom ništa.

...posle se pojavila voda, al nije mogo da uđe bager da pročisti zbog zidanih objekata, i opet nikom ništa.
princi princi 22:09 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

E, onda prestali da kontrolišu i kažnjavaju, pa ljudi počeli da bacaju granje, pa šporete, pa šut...da bi pre dvadesetak godina produžili placeve, poboli šipove i počeli da zidaju. I nikom ništa.

...posle se pojavila voda, al nije mogo da uđe bager da pročisti zbog zidanih objekata, i opet nikom ništa.

Pa da. Slika i prilika Srbije. Svima su usta puna patriotizma, ali izgleda da se vecina istog istrosi na partije, Djokovica ili ranije na kosarkase i fudbalere. Ko te pita sto zivis na smetlistu.

Lokalnim i drzavnim politicarima takva situacija odgovara, jer kad vladaju kradljivim narodom i kad ga korumpiraju jeftinom strujom i nekaznjenom bespravnom gradnjom i koriscenjem zemljista onda i oni mogu na miru da kradu. Nije to srpski specijalitet. Toga po Africi i Aziji i ponegde po Evropi (Grcka, Italija, Spanija, Ukrajina) ima koliko hoces. Uspostavi se feedback u kome je dno, talog i mulj jedina granica.
tsunade tsunade 22:14 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

sad je najvaznije izbeci zutice, dezinterije, da se ne pominju teze stvari.


ma da. pazi sanacija, asanacija, dezinfekcija, dezinsekcija, deratizacija. to sve mora da se uradi temeljno, pedantno, studiozno da bi se sprečile dugoročne posledice. a znamo kakvi smo. nismo nemci.

da ne govorim o komarcima, zmijama i ko zna kojim pojavama o kojima smo gledali samo u prizorima iz močvara lujzijane. jer obrenovac u ovom trenutku najviše podseća na veliku močvaru.
kukusigameni kukusigameni 22:23 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

princi

tsunade


Al ste ga vi udarili u nihilizam. A sebe ste nekako stavili iznad toga. Nije to dobro. Nije.

PS. Nije dezinterija, nego dizenterija.
tsunade tsunade 22:28 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Nije dezinterija, nego dizenterija.


znam. hvala na ispravci. greška u pisanju.

nisam se stavila iznad bilo čega. otkud ti to? ja samo mislim da nam treba stručna pomoć pri organizaciji ovih poslova. ta pomoć nam treba iz razvijenog sveta, od zemalja koje znaju kako se to najbolje i najefikasnije radi. i to je prvo što treba da molimo da nam upute. vučić bi trebalo da ima već pripremljen stručni štab za day after, ako je normalan. e sad ti proceni verovatnoću da ga mi imamo.
freehand freehand 22:28 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

PS. Nije dezinterija, nego dizenterija.

Jes, a i ne važi ono "pre i posle ručka treba ruke prati".
To mora država da radi.
Bili Piton Bili Piton 22:28 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

On a lighter note (much needed), meni baš slatko što je ostalo to RHMZ. Ima isti reassuring property kao kad čuješ neki stari džingl sa studija be
freehand freehand 22:30 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Bili Piton
On a lighter note (much needed), meni baš slatko što je ostalo to RHMZ. Ima isti reassuring property kao kad čuješ neki stari džingl sa studija be

Ček Bili: a šta je tebi tačno sporno u tom nazivu?
Bili Piton Bili Piton 22:32 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Ma meni nije ništa ali Princi je imao primedbu.

Valjda bi sad trebalo da se zove državni hmz, otkud znam. meni lepše ovako.
tsunade tsunade 22:33 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Jes, a i ne važi ono "pre i posle ručka treba ruke prati".
To mora država da radi.


na momenat da prekinem ignore tvojih postova. da li si ti video sastav stanovništva pobeglog iz obrenovca? koliko procenjuješ da je roma, neukih ljudi, polupismenih, nepismenih i krajnje siromašnih? očigledno puno. da li misliš da je pravilo o pranju ruku pre i posle ručka u toj populaciji usvojeno kao dnevna rutina? ja osnovano sumnjam. dakle mora država da se napne maltene i za to.

ps. i da znaš, nije mi do svadjanja. neću ti odgovarati na vredjanja, provokacije, verbalne smicalice i sličnu akrobatiku. zabole me da se s tobom ili bilo kim nadgornjavam u trenutku kad smo oboje nemoćni.
kukusigameni kukusigameni 22:37 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

tsunade
Nije dezinterija, nego dizenterija.


znam. hvala na ispravci. greška u pisanju.

nisam se stavila iznad bilo čega. otkud ti to? ja samo mislim da nam treba stručna pomoć pri organizaciji ovih poslova. ta pomoć nam treba iz razvijenog sveta, od zemalja koje znaju kako se to najbolje i najefikasnije radi. i to je prvo što treba da molimo da nam upute. vučić bi trebalo da ima već pripremljen stručni štab za day after, ako je normalan. e sad ti proceni verovatnoću da ga mi imamo.

Nisi ti napisala to, nego Princi Oj Kozaro.
Stručnjaci za to postoje. Ali stručnjaci neće raditi dobro ukoliko imaš svojeglavog egocentrika koji viče i loše organizuje posao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:39 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

pa potom i Velju.


Da, čoveče, Velji ni atribut ne treba.
tsunade tsunade 22:41 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Stručnjaci za to postoje. Ali stručnjaci neće raditi dobro ukoliko imaš svojeglavog egocentrika koji viče i loše organizuje posao.


apsolutno. sad će baš da dozvole da ih neka neartikulisana pojava ponižava kao da su mladji delikventi. a što bi to čovek sebi dozvolio? a ovde ti treba svaki čovek s mozgom da ga moliš da saradjuje.
freehand freehand 22:41 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

ps. i da znaš, nije mi do svadjanja. neću ti odgovarati na vredjanja,

Nikad te nisam uvredio. Epitete ti koristiš.

Što se svega ostalog tiče - nekako po pravilu uz hipnotisanost strancima-čudotvorcima ide i taj prosvećeni rasizam pun dobre volje i dobrih namera.
Zna se gde i šta od asanacije do dezinfrekcije radi država, a šta svaki građanin. Uključujući i Cigane. Koji takođe, ne bi verovala, uemju i vole da se sami operu i okupaju, da budu čisti i u čistom - samo kad imaju čime i gde.

Ali eto, ovde vidimo da ima i stvari kod kojih sapun ne pomnaže.
kukusigameni kukusigameni 22:43 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

tsunade
Stručnjaci za to postoje. Ali stručnjaci neće raditi dobro ukoliko imaš svojeglavog egocentrika koji viče i loše organizuje posao.


apsolutno. sad će baš da dozvole da ih neka neartikulisana pojava ponižava kao da su mladji delikventi. a što bi to čovek sebi dozvolio? a ovde ti treba svaki čovek s mozgom da ga moliš da saradjuje.


I onda pametni ljudi smene neuspešnog. O tome je ovde reč. Kao što su smenjeni ovi prethodni nesposobni. U tome i jeste prednost demokratije.
tsunade tsunade 22:43 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Što se svega ostalog tiče - nekako po pravilu uz hipnotisanost strancima-čudotvorcima ide i taj prosvećeni rasizam pun dobre volje i dobrih namera.


ne nisi me vredjao. samo si mi rekao da sam rasista.
freehand freehand 22:46 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

I onda pametni ljudi smene neuspešnog. O tome je ovde reč. Kao što su smenjeni ovi prethodni nesposobni. U tome i jeste prednost demokratije.

"Pametni ljudi" smenili prethodne pa postavili - koga?
Pa ćete sad kad se naljutite - šta?
I da postavite - koga?

kukusigameni kukusigameni 22:50 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

freehand
I onda pametni ljudi smene neuspešnog. O tome je ovde reč. Kao što su smenjeni ovi prethodni nesposobni. U tome i jeste prednost demokratije.

"Pametni ljudi" smenili prethodne pa postavili - koga?
Pa ćete sad kad se naljutite - šta?
I da postavite - koga?


Tebe. Normalno.
freehand freehand 22:51 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

tsunade
Što se svega ostalog tiče - nekako po pravilu uz hipnotisanost strancima-čudotvorcima ide i taj prosvećeni rasizam pun dobre volje i dobrih namera.


ne nisi me vredjao. samo si mi rekao da sam rasista.

Tsunade, ti si ta koja tako voli izreze poput glup i budala u diskusijama sa kolegama ovde.
Što se rasizma tiče - prvo pročitaj šta si napisala. I šta iz tog komentara viri.
Onda pročitaj šta sam ja napisao.
Nije moja krivica što si se prepoznala.
freehand freehand 22:51 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

kukusigameni
freehand
I onda pametni ljudi smene neuspešnog. O tome je ovde reč. Kao što su smenjeni ovi prethodni nesposobni. U tome i jeste prednost demokratije.

"Pametni ljudi" smenili prethodne pa postavili - koga?
Pa ćete sad kad se naljutite - šta?
I da postavite - koga?


Tebe. Normalno.

A ne, ja nisam od pametnih.
I ja mislim da će ovi da vam potraju.
tsunade tsunade 23:01 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Tsunade, ti si ta koja tako voli izreze poput glup i budala u diskusijama sa kolegama ovde.
Što se rasizma tiče - prvo pročitaj šta si napisala. I šta iz tog komentara viri viri.
Onda pročitaj šta sam ja napisao.
Nije moja krivica što si se prepoznala.


ignore je ipak pravo mesto za tebe.
svaki kontakt s tobom je greška.
hajkula1 hajkula1 23:10 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Ruši li to Kina, na očigled svih nas, do sada poznate teorijske postavke o demokratiji kao najboljem poznatom politučkom sistemu? Rekao bih da ruši.

Može li Srbija krenuti nekim drugim putem? Rekao bih da može. Ne da bi postala vodeća država sveta, nego makar i toliko, da njeni građani žive bar malo bolje nego u ovoj današnjoj demokratiji.




Ma kaki Kinezi. Mani ih.

Nego, lopovi da vrate ukradeno! (Naravno, redom da ne kažem po proceduri. A ne, nema dokaza... i slično.)



freehand freehand 23:11 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

tsunade
Tsunade, ti si ta koja tako voli izreze poput glup i budala u diskusijama sa kolegama ovde.
Što se rasizma tiče - prvo pročitaj šta si napisala. I šta iz tog komentara viri viri.
Onda pročitaj šta sam ja napisao.
Nije moja krivica što si se prepoznala.


ignore je ipak pravo mesto za tebe.
svaki kontakt s tobom je greška.

Kakvi argumenti!
Sa mnom i sa Ciganima, dok nas neko ne dezinfikuje po američkim iskustvima?
princi princi 23:13 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

freehand
Bili Piton
On a lighter note (much needed), meni baš slatko što je ostalo to RHMZ. Ima isti reassuring property kao kad čuješ neki stari džingl sa studija be

Ček Bili: a šta je tebi tačno sporno u tom nazivu?

Pa da, valjda je pravilno Republicki hidrometeoroloski zavod Republike Srbije, :).
freehand freehand 23:19 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

princi
freehand
Bili Piton
On a lighter note (much needed), meni baš slatko što je ostalo to RHMZ. Ima isti reassuring property kao kad čuješ neki stari džingl sa studija be

Ček Bili: a šta je tebi tačno sporno u tom nazivu?

Pa da, valjda je pravilno Republicki hidrometeoroloski zavod Republike Srbije, :).

Ne pratim te baš a siguran sam da se iza ovoga krije neki smisao. Može mala pomoć prijatelja?
Ili je opet nešto o zakonu koji ubistvo fizički zabranjuje?
princi princi 23:23 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Ne pratim te baš

Ti sa pracenjem imas problema i kad si trezan.
Bili Piton Bili Piton 23:30 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Daklem, koliko god se nekimedjunama ne trpeli i sve to, ovaj blog (ne mislim na ovaj konkretan Milančetov blog nego Blog u celini) nam svima dodje kao neki support group. Hoću reći, imamo gde da se okupimo, počupamo i/ili pomazimo kad je neka frka. A i kad nije.

Daleko od toga da predlažem nekakav group hug (božsačuvaj), ali svejedno - not bad.
hajkula1 hajkula1 23:31 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

pa potom i Velju.



Pazi kad Velju moram da pravdam. Čovek je izjavio, (ne jednom) i još dok su Dosovci bili na vlasti, da su pare prebačene lokalnim samoupravama baš za te namene, za zaštitu od poplava a da su te pare potrošene nenamenski.
freehand freehand 23:33 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

princi
Ne pratim te baš

Ti sa pracenjem imas problema i kad si trezan.

Eto ti ga sad... Pa nisam se ja sprdao sa pridevom republički u nazivu državne ustanove jedne republike.
Niti sam ja pričao o fizičkim zabranama krivičnih dela kao uslovu za zakonsku zabranu ubistva.
To mi, naime, ni pijanom na pamet ne bi palo
Kao što se ne bih spuštao toliko da svoju glupost nadomeštam prizemnim insinuacijama o tuđem pijanstvu.


ivana23 ivana23 23:57 19.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

tsunade
Stručnjaci za to postoje. Ali stručnjaci neće raditi dobro ukoliko imaš svojeglavog egocentrika koji viče i loše organizuje posao.apsolutno. sad će baš da dozvole da ih neka neartikulisana pojava ponižava kao da su mladji delikventi. a što bi to čovek sebi dozvolio? a ovde ti treba svaki čovek s mozgom da ga moliš da saradjuje.


Zasto onda Kori Udovicki to dozvoljava sebi?!
yugaya yugaya 00:04 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

ivana23
tsunade
Stručnjaci za to postoje. Ali stručnjaci neće raditi dobro ukoliko imaš svojeglavog egocentrika koji viče i loše organizuje posao.apsolutno. sad će baš da dozvole da ih neka neartikulisana pojava ponižava kao da su mladji delikventi. a što bi to čovek sebi dozvolio? a ovde ti treba svaki čovek s mozgom da ga moliš da saradjuje.


Zasto onda Kori Udovicki to dozvoljava sebi?!


Za platu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:11 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

dakle mora država da se napne maltene i za to.

dozvoli mi da budem prosta, ali država se napne samo kad hoće da se iskenja po narodu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:14 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Zasto onda Kori Udovicki to dozvoljava sebi?!

zato što kori baš i nema toliki mozak kao što se misli.
oskar-z-wild oskar-z-wild 00:59 20.05.2014

Poplava gluposti

Mora se postaviti pitanje, kako je jedna, po svim bitnim ekonoskim i socijalnim parametrima zaostala država, bez demokratije postala, po svim bitnim parametrima, prva ekonomska sila sveta?


Egipatska civilizacija je bila veoma moćna, mislim da bi Srbija najviše napredovala kada bi bila robovlasnička.

A započetak Srbija bi trebala da podnese ljudsku žrtvu da bi umirila narod i Bogove koji su besni zbog gej parade, poplave, Evrovizije i ostalog. Šta mislite Malog, Udovičku ili Vučića?
jkt2010 jkt2010 02:05 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

BabaOdLonchara
dakle mora država da se napne maltene i za to.

dozvoli mi da budem prosta, ali država se napne samo kad hoće da se iskenja po narodu.

BabaOdLonchara
Zasto onda Kori Udovicki to dozvoljava sebi?!

zato što kori baš i nema toliki mozak kao što se misli.

Tebe to napinjanje bas krenulo?
mlekac mlekac 02:08 20.05.2014

Re: Poplava gluposti

oskar-z-wild
Mora se postaviti pitanje, kako je jedna, po svim bitnim ekonoskim i socijalnim parametrima zaostala država, bez demokratije postala, po svim bitnim parametrima, prva ekonomska sila sveta?


Egipatska civilizacija je bila veoma moćna, mislim da bi Srbija najviše napredovala kada bi bila robovlasnička.

A započetak Srbija bi trebala da podnese ljudsku žrtvu da bi umirila narod i Bogove koji su besni zbog gej parade, poplave, Evrovizije i ostalog. Šta mislite Malog, Udovičku ili Vučića?


Može li Ristu Sotonu? Ili njegovog šefa?
jkt2010 jkt2010 02:09 20.05.2014

Re: Poplava gluposti

oskar-z-wild
Mora se postaviti pitanje, kako je jedna, po svim bitnim ekonoskim i socijalnim parametrima zaostala država, bez demokratije postala, po svim bitnim parametrima, prva ekonomska sila sveta?


Egipatska civilizacija je bila veoma moćna, mislim da bi Srbija najviše napredovala kada bi bila robovlasnička.

A započetak Srbija bi trebala da podnese ljudsku žrtvu da bi umirila narod i Bogove koji su besni zbog gej parade, poplave, Evrovizije i ostalog. Šta mislite Malog, Udovičku ili Vučića?

Narod bi cenio tvoju zrtvu.Samo kazi kako zelis da se prineses.

P.S.
mlekac
Može li Ristu Sotonu? Ili njegovog šefa?

A evo nam jos jednog dobrovoljca...
tsunade tsunade 06:59 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

dozvoli mi da budem prosta, ali država se napne samo kad hoće da se iskenja po narodu.


više je to rodovska zajednica nego država.

zato što kori baš i nema toliki mozak kao što se misli.


i meni se tako čini, ovako kad je slušam. a onda me ljudi iz sv. banke (ovde u bgd) ubedjuju da je ona veliki strčnjak za državnu administraciju i da ima iskustva, znanja etc. kapiram da su je oni i postavili na ovo mesto. meni je lično krajnje neubedljiva bila oduvek.
tsunade tsunade 07:16 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Zasto onda Kori Udovicki to dozvoljava sebi?!


to se i ja pitam. možda trenutno nema šta bolje da radi. ili je tu uz posredstvo neke medjunarodne organizacije koja od nas traži reforme. sad smo, medjutim, dobili sjajan izgovor da se tog bolnog reformskog posla ne hvatamo jer imamo katastrofu na kojoj će vlast da jaše taman do sledećih izbora.
highshalfbooze highshalfbooze 07:21 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

freehand
"Pametni ljudi" smenili prethodne pa postavili - koga?
Pa ćete sad kad se naljutite - šta?
I da postavite - koga?


Posle ..Bo-Te potop.
angie01 angie01 07:54 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Posle ..Bo-Te potop.


posle,.. he-bo-te, potop.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:08 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Ono sto je bitno, a to je urusavanje srpske drzave i vertikalno i horizontalno, detaljno, temeljno, to su zapoceli, vrlo efikasno, jos Draza Markovic i Petar Stambolic a sa veliki zanosom i zarom nastavili njegovi naslednici: Stambolic, Milosevic, Kostunica, Djindjic, Tadic i sad ovi nesrecni radikali (izvinjavam se onima koje sam zaboravio).


potpisujem sve što si zaključno s ovom rečenicom napisao. u suštini novac za odbranu od poplava je sistematski pljačkan i sad smo goli, bosi i uplašeni.

У целој овој историјској вертикали има се идеја да је комунистичка српска држава на почетку времена Драже Марковића и Петра Стамболића била узорна држава по многим параметрима. Рекао бих да је то идеалистичко, занесено сагледавање, настало тек зарад ефекта ове расправе и поставке размишљања. Да подсетим -- Дражино доба јесте јек доба сеобе Срба у Немачку, због мањка посла и новца, што значи да је пре тога ситуација била индустријски још гора. Средином шездесетих отпочела је масовна миграција Срба, и рачуна се да их је у наредних десет година чак пола милиона отишло у земље западне Европе. Ако је тачна ова бројка од пола милиона, то значи да се око 10% Срба иселило у том периоду. То је најмање, у процентима популације, двапут више него што се Срба исељавало под Слобом и током деведесетих. Дакле, то је та узорна Србија, коју је Дража, као, уништавао?

P.S.
Како то у историји заинат хоће да бива, савски насипи изграђивани су и ојачавани баш у доба власти споменуте двојице -- Стамболића и Марковића.
oskar-z-wild oskar-z-wild 09:23 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Bili Piton
Daklem, koliko god se nekimedjunama ne trpeli i sve to, ovaj blog (ne mislim na ovaj konkretan Milančetov blog nego Blog u celini) nam svima dodje kao neki support group. Hoću reći, imamo gde da se okupimo, počupamo i/ili pomazimo kad je neka frka. A i kad nije.Daleko od toga da predlažem nekakav group hug (božsačuvaj), ali svejedno - not bad.


Misliš možda kao na neko kolektivno "kenjanje", što bi rekla draga BebaOdLonchara, po državi. It feels so goooood, posle jutarnje kafe.
princi princi 09:37 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

freehand
...

Brate, dobro je sto nisi taliban. Ako nisi.
alselone alselone 09:40 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

posle,.. he-bo-te, potop.


tsunade tsunade 10:01 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

U dnu moje bašte je kanal. Nekadašnje korito reke. To parče zemlje (širine oko 4 metra) katastarski uvek pripadalo državi. Ma koja ona bila. Znači, mi i komšija čelobašće imamo svaki svoju ogradu koja izlazi na taj kanal, ali su svi, od kad je sveta i veka, imali obavezu da održavaju da kanal bude 2 metra širok i 2 metra dubok i da ne sme da ima trske. Bila obaveza, išli da kontrolišu i kažnjevali ko ne održava. Nema veze što je državno, ti si prvi da održavaš.

E, onda prestali da kontrolišu i kažnjavaju, pa ljudi počeli da bacaju granje, pa šporete, pa šut...da bi pre dvadesetak godina produžili placeve, poboli šipove i počeli da zidaju. I nikom ništa.


vidi prijatelj iz švedske mi priča kako se jednom kod njih dogodilo da neka budala bespravno podigne objekat na državnoj zemlji namenjenoj za neke državne potrebe. došli su i odveli ga. ne u zatvor nego u LUDNICU prijatelju.

slučaj iz austrije. naš čovek, pobego od srbije. tamo se zaposlio kao prevoznik. nestade mu jednom cigara, on se zaustavi na sred ulice, da trkne do trafike da kupi. dolazi patrola policijska, pita ga šta je sa autom, da pozovu šlep službu ako se pokvario. ovaj kaže, ma ne, sve je ok, samo sam otišo do trafike. ša si uradio? odmah kazna, novčana plus kod psihologa plus društveno koristan rad.

treći slučaj, pecanja. isti onaj prijatelj iz švedske mi priča. dogodilo se da čovek peca na nedozvoljenom mestu. jednom su došli, opomenuli ga. drugi put, istog tog čoveka, ponovo opomena. treći put su došli i odveli ga gde? u LUDNICU tj psihijatrijsku ustanovu.

dakle, tamo se smatra da neko ko krši pravila grubo i uporno treba da ide da se leči. i ja to isto mislim.
freehand freehand 11:01 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

princi
freehand
...

Brate, dobro je sto nisi taliban. Ako nisi.

Nismo braća. I ja više volim što nisam glup. A nisam.
urbana_gerila urbana_gerila 11:12 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

ivana23

Zasto onda Kori Udovicki to dozvoljava sebi?!


da li misliš na kori udovički bivšu guvernerku narodne banke pristiglu onomad iz bodruma za koju je sasvim prirodno da bude deo ovakve vlasti, ili je to neka druga osoba?
expolicajac expolicajac 12:12 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Nismo braća. I ja više volim što nisam glup. A nisam.

jesi, al ne primećuješ.

freehand freehand 12:25 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

expolicajac
Nismo braća. I ja više volim što nisam glup. A nisam.

jesi, al ne primećuješ.


Da, mora da je tako kad to kaže polupoismeni nevaspitani uniformisani pavijan.
expolicajac expolicajac 12:31 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

freehand
expolicajac
Nismo braća. I ja više volim što nisam glup. A nisam.

jesi, al ne primećuješ.


Da, mora da je tako kad to kaže polupoismeni nevaspitani uniformisani pavijan.

"plitkomateristači freehand".
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:48 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

freehand
Sa svime se slažem sem sa zaključkom. Nema pogrešnog shvatanja demokratije. U demokratiji se na izborima bira vlast, pa kako smo izabrali - tako nam je, do izbora nekog drugog.

Znaš onaj stari muški vic: "Puna vreća π, a ti izvučeš Q". Međutim, kako uopšte izvući π, ako je puna vreča Q?
Tako je i sa izborima u Srbiji: Kako god biraš - uvek dobiješ Q.
angie01 angie01 13:10 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...


Tako je i sa izborima u Srbiji: Kako god biraš - uvek dobiješ Q.


OD KAD SAM VAM TO REKLA
freehand freehand 13:22 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Vojislav Stojković
freehand
Sa svime se slažem sem sa zaključkom. Nema pogrešnog shvatanja demokratije. U demokratiji se na izborima bira vlast, pa kako smo izabrali - tako nam je, do izbora nekog drugog.

Znaš onaj stari muški vic: "Puna vreća π, a ti izvučeš Q". Međutim, kako uopšte izvući π, ako je puna vreča Q?
Tako je i sa izborima u Srbiji: Kako god biraš - uvek dobiješ Q.

Evo QQ kaže da su pametni ljudi izabrali. I da će opet.
Ti, razumem, uopšte nisi za izvlačenje.
A Gavrilo je zadovoljan izvučenim i ne bi ništa menjao.
kukusigameni kukusigameni 13:39 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

freehand
Evo QQ kaže da su pametni ljudi izabrali. I da će opet.

QQ kaže da su pametni ljudi smenili. I da će opet.


freehand freehand 13:49 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

kukusigameni
freehand
Evo QQ kaže da su pametni ljudi izabrali. I da će opet.

QQ kaže da su pametni ljudi smenili. I da će opet.



A, izvini. Ja sam mislio da su to dva lica istog procesa.
I kaćete, to opet? Ako nije tajna?

Pajz kad sam ja samo radoznao ali najmanje nestrpljiv!
kukusigameni kukusigameni 13:56 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

freehand
kukusigameni
freehand
Evo QQ kaže da su pametni ljudi izabrali. I da će opet.

QQ kaže da su pametni ljudi smenili. I da će opet.



A, izvini. Ja sam mislio da su to dva lica istog procesa.
I kaćete, to opet? Ako nije tajna?

Pajz kad sam ja samo radoznao ali najmanje nestrpljiv!

U kom si ti fazonu?
Mislim to "vi" i te munje?!
alselone alselone 13:57 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

freehand

Evo QQ kaže da su pametni ljudi izabrali. I da će opet.
Ti, razumem, uopšte nisi za izvlačenje.
A Gavrilo je zadovoljan izvučenim i ne bi ništa menjao.

freehand

A, izvini. Ja sam mislio da su to dva lica istog procesa.
I kaćete, to opet? Ako nije tajna?

Pajz kad sam ja samo radoznao ali najmanje nestrpljiv!



Dolaze zlatni dani za cinike i zlopamtila.

freehand freehand 14:11 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

U kom si ti fazonu?
Mislim to "vi" i te munje?!

Pa žacne me ono o pametnim ljudima, na ovakvom blogu o posledicama postupaka pametnih ljudi, znaš.
Prosto ne očekujem tako nešto od pametnih ljudi.
kukusigameni kukusigameni 14:17 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

freehand
U kom si ti fazonu?
Mislim to "vi" i te munje?!

Pa žacne me ono o pametnim ljudima, na ovakvom blogu o posledicama postupaka pametnih ljudi, znaš.
Prosto ne očekujem tako nešto od pametnih ljudi.

Nisi mi odgovorio ali ovo je sad već trol.
Trol je jer ja nisam nigde rekao "mi" i/ili "vi", a smenjivost vlasti je osnovna tekovina demokratije.
Tako da ne bih dalje.
freehand freehand 14:32 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

Nisi mi odgovorio ali ovo je sad već trol.

Pa vidi: ako pod "pametnim ljudima" u tom prvom komentaru nisi podrazumevao i sebe - onda ti zaista dugujem izvinjenje, mada moje čuđenje ne bi bilo ništa manje. Dapače.
Trol je jer ja nisam nigde rekao "mi" i/ili "vi", a smenjivost vlasti je osnovna tekovina demokratije.
Tako da ne bih dalje.

Štagod, ja, kao što je poznato, u te pametne ljude ne spadam.
A smenljivost vlasti je princip i tekovina, apsolutno. Ovde bih ga po posledicama uporedio sa principom samoopredeljenja u blaženopočivšoj SFRJ. Pa bi se pamet pametnih ljudi očitovala i u sagledavanju mogućih reperkusija nekih od aspekata primene tog principa u konkretnim situacijama.
highshalfbooze highshalfbooze 20:57 20.05.2014

Re: Kad i ovo zlo prođe...

angie01
posle,.. he-bo-te, potop.


kada staviš nedostajuća slova, onda ukloniš dve tačke, inače, odgovor je tačan
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:46 19.05.2014

odlično.

danas, sklon skepticizmu kakav sam, pomislio sam da su namerno dopustili katastrofu da bi mogli da je unovče. prosto potire svaku logiku da ja vlada bila nespremna za katastrofu ovolikih razmera.
escherichije_colic escherichije_colic 13:34 19.05.2014

Re: odlično.

Srđan Fuchs
danas, sklon skepticizmu kakav sam, pomislio sam da su namerno dopustili katastrofu da bi mogli da je unovče. prosto potire svaku logiku da ja vlada bila nespremna za katastrofu ovolikih razmera.


+1

Šteta mora da pređe određenu visinu % GDP da bismo imali pravo na te fondove.

Uzmimo u obzir i da je Obrenovac (bio) jedan priličan urbanistički haos, sada se otvara mogućnost pokretanja velikih infrastrukturnih projekata, a zamisli koliko će tek tu da bude muljanja, pranja i svega pratećeg ... najgore će, po običaju, proći sirotinja i realni stradalnici, a gazde, veliki posednici i ljudi sa vezama u vlasti (svakoj) će najverovatnije da profitiraju.
oskar-z-wild oskar-z-wild 10:00 20.05.2014

Re: odlično.

Znači li to da su i naši političari konačno shvatili "disaster economics" (Naomi Klein) i da će se ponašati kao Bušova administracija posle poplava u Nju Orlinsu? Dakle, ako se ovakve prilike javljaju samo jednom u sto godina, trebali bi da zamislimo šta je najpakosnije što bi moglo da se uradi. Preseliti Obrenovčane u Beograd na Vodi?



Ima strašnih vesti, kriminalnih, o ponašanju ove vlade, još su neproverene ali vrlo verovatne i polako će izaće na videlo. U vreme interneta te stvari više ne mogu da se sakriju.


Nije fer da ne šeruješ barem nešto od toga. Šta bila svrha da to sve "polako" izlazi na videlo, bolje sprečiti nego lečiti, i posle opet da se žalimo što smo večite žrtve politićara i oligarha.
Jaril Jaril 12:51 19.05.2014

Постоји ли нека државна

стратегија, акциони план шта треба и шта ћемо сви радити да се успостави нормалан живот суграђана који су све изгубили?
gavrilo gavrilo 17:08 19.05.2014

Re: Постоји ли нека државна

Jaril
стратегија, акциони план шта треба и шта ћемо сви радити да се успостави нормалан живот суграђана који су све изгубили?

то је кључно
да се после смирења ситуације састави некакав тим стручних људи и да они дају своје виђење решења које би држава спровела у дело

све ово што кружи по оваквим блоговима нема за циљ нити да помогне овој ситуацији нити да после ње понуди решење

и још нигде не прочитах када је настала та држава која се вија по оваквим блоговима
све јасно

libkonz libkonz 12:54 19.05.2014

I Loznica

Ne treba nam vladajuća stranka koja te dobrovoljce iskoristi da bi smenila vlast u tom gradu.

- Ne treba nam vladajuća stranka koja ne haje za Paraćin, u kojem nije na vlasti.

- Ne treba nam vladajuća stranka koja dva dana ne obraća pažnju na apele Smederevske Palanke, u kojoj nije na vlasti.

- Ne treba nam vladajuća stranka koja ne obraća pažnju na Svilajnac, u kojem nije na vlasti.

- Ne treba nam vladajuća stranka koja danima dopušta da se Krupanj raspadne, jer ni tamo nisu na vlasti.

Dodaj tu i Loznicu, bar prema onome što mi kolege prenose.
kleinemutter kleinemutter 14:06 19.05.2014

jadni ljudi

Jadan ovaj naš narod. Jadna deca. Jadni mi svi.

I još se neko igra tuđim životima. Gde je dno???

Pozdrav za hrabru blogerku!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:49 19.05.2014

Re: jadni ljudi

Gde je dno???

nema dna. tj, mi smo to dno prošli odavno, a ovo u čemu smo je beskrajni mulj.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 14:37 19.05.2014

Cenzura

Blog drugastrana.net, na kome je objavljen ovaj tekst, je pod cyber napadom i trenutno nije dostupan online.

Evo i poruke autora:



Dakle, nastavlja se nasilno uklanjanje tekstova sa interneta, tamo gde autocenzura još uvek nije uzela maha.
antibot antibot 15:53 19.05.2014

Re: Cenzura

Srecko Sekeljic

Dakle, nastavlja se nasilno uklanjanje tekstova sa interneta, tamo gde autocenzura još uvek nije uzela maha.


Smesno je ovo sto rade.

Recimo, na sajtu grada Beograda je objavljen sledeci apel:



Apel vise nije dostupan na sajtu.

Naravno, stranica se moze izvuci iz google cache-a .

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana