Gastronauti| Kućni ljubimci| Muzika| Religija| Sex

Srbija, gubavac sveta

krkar RSS / 06.06.2014. u 10:03

sand-1.jpg

Zašto je Srbija parija Evrope i sveta? Zašto Srbija nije ni tamo ni ovamo? Zašto nije ništa? Zašto nije ni svoja ni ičija? Zašto nigde ne pripada? Zašto nije ni Istok ni Zapad (a ni nesvrstana)? Zašto je Srbija Jedno Veliko Ništa?

Zato:

- što je sebična, šićardžijska, jajarska, fukarska;
- što je bezobzirna i bezosećajna prema svakome ko nije Srbin;
- što ne razume ništa što ne donosi nešto konkretno odmah, po mogućstvu bez truda;
- što ne razume da se nešto ne može graditi na tuđoj šteti;
- što ...

NASTAVITI NIZ

A pokazatelj ovoga o čemu govorim su naslovne strane današnjih novina. Danas je 70 godina od iskrcavanja u Normandiji, simboličnog početka kraja Hitlera i III Rajha. Ceo antifašistički svet, svi koji su ikakve veze imali sa borbom protiv Hitlera, danas su u Normandiji. Čak i Putin - iako se ruski vojnici, baš kao ni srbijanski, nisu iskrcavali u Normandiji. Ali Rusiji je jasno.

Od svih štampanih novina na naslovnoj strani Dan D danas pominje samo kilavi Danas, koji o Normandiji ima jedan kilavi tekstić traljavo prepisan sa agencija. Od odtalih tiskovina, Kurir (!!!) ima začuđujuće opširan (takođe prepisan) tekst i čak relativno preglednu i informativnu grafiku.
 
normandija-iskrcavanje-70-godina-saveznici-1401997020-510291.jpg

Ostali - e ostali su slika gulanferske Srbije!

Biće da je kriv NATO ili HAARP ili masoni ili Tuđman ili Kominterna...

POL_BG_0606_01_.jpg
 
naslovna-velika.jpg 
 
1402004315_big.jpg 
 
alo-najava-2014-06-06.jpg
print-edition-06062014-1402007521-510427.jpg
 naslovna.jpg
 
Ako nekog interesuje šta je na naslovnoj slici i šta normalan svet radi...

BUDIMČEVA MARGINA:
 
Ako partizani ne valjaju - lakše bi mi bilo da su poslali antifašiste Draže Mihajlovića, Vojvode Đujića, Milana Nedića, Arkana, Pelevića, Legije ili kojeg bilo drugog borca protiv nacizma. Bilo koga...




Komentari (538)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 01:50 09.06.2014

Re: šta je na naslovnoj slici

Zašto se ne bih ponosio činjenicom da je jedan od najvećih američkih junaka Drugog svetskog rata i pobede nad japanskim fašizmom moj sunarodnik iz Like? To je po mom aršinu sasvim normalna emocija, daleko prirodnija od hejterskog i aktivističkog "baš me zabole"; niti je to osećanje evocirano na bilo koji način uprkos značaju i značenju borbe protiv fašizma, već naprotiv- isključivo ZBOG! Ako sam zbog toga "svrzislovo i sitni šovinist ispranog mozga" onda ok, ko sam ja da protivurečim domaćinu ovako maestralno napisanog bloga?


Pod uslovom da se ponosiš i svim ostalim junacima pobede nad japanskim fašizmom, zato što su se borili protiv japanskog fašizma.

Samo u tom slučaju dopuštam da neko može da preferira Džoa Srbina (zato što je Srbin), drugi Majka Sicilijanca (zato što je najviše nabio na bajonet), treći...

Ali ovde se zapatila jedna perverzija svake vrednosti gde je samo bitno je li neko Srbin ili nije a ne i gde je bio, šta je radio i zašto.

Meni, naravno, i dalje savršeno nejasno zašto bi mi imao biti draži jedan, na primer buzdovan Zimonjić (izvinjavam se ako sam naveo pogrešnog istetoviranog bahatog nevaspitanka) nego, na primer, Del Potro. Zato što je iz moje zemlje uprkos tome što je istetovirani dripac? Jok, meni je uvek draži neki fin momak makar bio i ... Makedonac (ili pripadnik tako neke druge po Obrazu i Dverima nepostojeće nacije).
escherichije_colic escherichije_colic 08:05 09.06.2014

Re: šta je na naslovnoj slici

krkar


Pod uslovom da se ponosiš i svim ostalim junacima pobede nad japanskim fašizmom, zato što su se borili protiv japanskog fašizma.

Samo u tom slučaju dopuštam da neko može da preferira Džoa Srbina (zato što je Srbin), drugi Majka Sicilijanca (zato što je najviše nabio na bajonet), treći...


Majku Sicilijancu mogu da se divim i da poštujem njegovo herojstvo/žrtvu, a na Pajića sam ponosan. Nazovi to iracionalnim, ali ponosan sam, na isti način na koji se iracionalno stidim četničkih zločina iz istog rata. Ni za jedno ni za drugo nisam odgovoran, ali ako već prihvatam sramotu drugog, onda mi treba biti dozvoljeno da bar malo svojatam ono prvo.

Ali ovde se zapatila jedna perverzija svake vrednosti gde je samo bitno je li neko Srbin ili nije a ne i gde je bio, šta je radio i zašto.


Pa nije baš tačno to "bez obzira gde je bio, šta je radio i zašto". Ako zanemarimo ekstremiste koji se ponose Ljotićevim esesovcima i četničkim ratnim zločinima, većina običnog sveta će sasvim prirodno da se identifikuje sa Đokovićem ili Mičelom Pejdžom. Mi smo mala, siromašna i marginalna zemlja, taj sindrom Qrčenja "bogatim rođakom iz Amerike" je tužan sa tog aspekta, a ne kao indikator fašizacije. Ako mu zabraniš da slavi Đokovića, e to može biti podloga za fašizaciju, jer u njegovoj glavi potvrđuješ tezu (fašističku) kako "u Srbiji svi imaju više prava od Srba".

Meni, naravno, i dalje savršeno nejasno zašto bi mi imao biti draži jedan, na primer buzdovan Zimonjić (izvinjavam se ako sam naveo pogrešnog istetoviranog bahatog nevaspitanka) nego, na primer, Del Potro. Zato što je iz moje zemlje uprkos tome što je istetovirani dripac? Jok, meni je uvek draži neki fin momak makar bio i ... Makedonac (ili pripadnik tako neke druge po Obrazu i Dverima nepostojeće nacije).


Mislim da Zimonjić nije tetovirani buzdovan, on je stariji lik, porodičan čovek sa dvoje dece. Verovatno si mislio na Tipsarevića, koliko je meni poznato on je jedini (upadljivo) tetoviran od tenisera. Jebemliga, ne razumem ni ja to preterano sečenje vena na tenisere. Kolektivni sportovi- ajde, tamo-vamo, nekad me to mnogo uznosilo i pogađalo ali što sam stariji sve više zauzimam stav svog ćaleta (jebe mi se za to) pogotovo u ovim uslovima gde su zakoni tržišta ubili svaku romantiku u loptanju. Što se tenisera tiče, ono- ispoštujem kad naletim na TV, tu i tamo mi provri krv pa se iznerviram ali generalno isti mi je Q jal Đoković dobio jal izgubio. Msm radujem se dva minuta i onda zaboravim, a ako pukne uopšte se ne nerviram. Jedina gora stvar od preteranog loženja na naše tenisere je MAKSUZ navijanje protiv njih. Da parafraziram blogera Vladimira Petrovića- guranje prsta u oko bezobličnoj masi, čemu? Ako neko hejtuje Novaka sa čisto sportskim motivima- e to razumem i pozdravljam; kao npr moj zet, koji je po ostalim svim parametrima arhiSrbenda, ali je i veliki fan Rođe Federera još od vremena kad Novak teniski nije postojao, pa mrzi Đokovića.
krkar krkar 18:46 09.06.2014

Re: šta je na naslovnoj slici

Nazovi to iracionalnim, ali ponosan sam, na isti način na koji se iracionalno stidim četničkih zločina iz istog rata. Ni za jedno ni za drugo nisam odgovoran, ali ako već prihvatam sramotu drugog, onda mi treba biti dozvoljeno da bar malo svojatam ono prvo.



Hajd, dobro, možda sam prenaglio, ovo tvoje mi se čini kao pošten stav. Šta ću kad jednostavnio nemam taj patriotski nagon. Da parafraziram rahmetli Baneta Vukašinovića - nisam nikad bio majka, ne znam kako je kad dojiš.

Verovatno si mislio na Tipsarevića


Taj, taj.

Da se razumemo, meni je taj Đoković u mnogočemu simpatičan - jedino što mu je otac megaidiot. A na tenis se ni inače ne ložim a posebno ne na Đokovića. Mošmisliti!
escherichije_colic escherichije_colic 15:11 10.06.2014

Re: šta je na naslovnoj slici

krkar

Hajd, dobro, možda sam prenaglio, ovo tvoje mi se čini kao pošten stav. Šta ću kad jednostavnio nemam taj patriotski nagon. Da parafraziram rahmetli Baneta Vukašinovića - nisam nikad bio majka, ne znam kako je kad dojiš.


Pa ipak smo mi "prkno odsvijeta", meni na ličnom nivou uliva nadu kadgod vidim da se neko iz tog prkna lansirao u zvezde i ostvario američki san.

Verovatno si mislio na Tipsarevića


Taj, taj.

Da se razumemo, meni je taj Đoković u mnogočemu simpatičan - jedino što mu je otac megaidiot. A na tenis se ni inače ne ložim a posebno ne na Đokovića. Mošmisliti!


Nije niko od tih tenisera (koliko je meni poznato) neki preteran "profesionalni Srbin", Novak možda i najviše od svih ali razumljivo. Janko je onako još i najurbaniji lik među njima (na nadlaktici ima tetoviran citat Dostojevskog) Za Srđana Đ. sam i ja sa više strana, mimo medijskih kritika, čuo da je smrda sa zmijom u novčaniku (kojoj nije strano da zavuče ruku u tuđi)
blogovatelj blogovatelj 06:17 11.06.2014

Re: šta je na naslovnoj slici

Za Srđana Đ. sam i ja sa više strana, mimo medijskih kritika, čuo da je smrda sa zmijom u novčaniku (kojoj nije strano da zavuče ruku u tuđi)


"Kod sirotog na čast, kod bogatog na glas"

Srpska narodna poslovica
krkar krkar 07:00 11.06.2014

Re: šta je na naslovnoj slici

na nadlaktici ima tetoviran citat Dostojevskog


U jebemti, pravi intelektualac!

Još da se setio da tetovira nešto na latinskom - kud bi mu kraj bio! Mogo je da bude intelektualac ko Angelina Jolie!!!
princi princi 10:28 06.06.2014

"ikome ko nije Srbin"

je montenigersko nacisticko proseravanje. Treba da stoji svakome. Srbi (a u njih, jelte, kao svaki pravi nacos, uracunavam, svom ijekanju, ikanju i cemu sve ne uprkos, i Crnogorce i Muslimane i dobar deo Hrvata) su najbezosecajniji i nejbezobzirniji prema sebi i svojim potomcima.

S ostatkom teksta se slazem, s tim da samo da dodam da je tekst one Tee Olbreht ili kako se vec zove u New Yorkeru tuzno isprazan i samo potcrtava sveopstu bespomocnost, tupost i dusevnu amorfnost i prazninu koja se zapatila na Balkanu (moja teza je da je osnovni uzrok tome Titov komunizam, mada je moguce da sam u krivu). Zbog nje i Zizeka sam prestao da pratim Branka Milanovica na tviteru.

:)
krkar krkar 10:38 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

su najbezosecajniji i nejbezobzirniji prema sebi i svojim potomcima


Samo zbog ovoga ću da se složim s tobom i neću da cepidlačim oko onog prethodnog.

To što si velikosrbski nacoš ne znači da ponekad ne ubodeš
krkar krkar 10:43 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

s tim da samo da dodam da je tekst one Tee Olbreht ili kako se vec zove u New Yorkeru tuzno isprazan i samo potcrtava sveopstu bespomocnost, tupost i dusevnu amorfnost i prazninu koja se zapatila na Balkanu


I ovde sam saglasan.


moja teza je da je osnovni uzrok tome Titov komunizam, mada je moguce da sam u krivu


Evo već 35 godina nema Tita (koliko nema komunizma, ako ga nema, je već sasvim drugo pitanje) - pa otkud onda da je sada po pitanju individualne i kolektivne empatije i odgovornosti stanje daleko gore?


Zbog nje i Zizeka


Kad čujem Žižek hvatam se za bilo šta tvrdo i pogodno za gađanje. Mada i šampon pomaže.

Rudanka je već problem jer ni njoj ni njenim konzumentima šampon nije potpuna nepoznanica.
eli.lacrosse eli.lacrosse 10:52 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Kad čujem Žižek hvatam se za bilo šta tvrdo i pogodno za gađanje. Mada i šampon pomaže.

(naravno da znaš šta mi je sada na pameti).

U odbranu Žižeka:



Rudanka je već problem jer ni njoj ni njenim konzumentima šampon nije potpuna nepoznanica.

Kod mene je nju na 0 dovelo to što voli Francija Blaškovića.
princi princi 11:14 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Evo već 35 godina nema Tita (koliko nema komunizma, ako ga nema, je već sasvim drugo pitanje) - pa otkud onda da je sada po pitanju individualne i kolektivne empatije i odgovornosti stanje daleko gore?

Srbi nisu izuzetak. Slican nedostatak empatije i potpuni nedostatak individualne i kolektivne odgovornosti (jednih prema drugima i citavih generacija prema onima koji dolaze, prema ljudima sa posebnim potrebama, pederima, ljudima koji se drukcije krste, ljudima s akcentom, ili ne daj boze sprehenfelerom...) se zapatio u skoro svim drustvima koje su bile podvrgnute zestokoj komunistickoj indoktrinaciji (Rusiji, Kini, Vijetnamu, Belorusiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Srbiji...) i nagloj urbanizaciji (tj dovodjenju ljudi sa sela u gradove). Nekako su prezivele i izvukle se zemlje koje su bile na fringes komunizma i koje su pre dolaska istog imale nekakvu gradjansku tradiciju i, sto je mozda jos vaznije, self sufficient populaciju. Bilo bi interesantno, na primer, porediti Srbiju i Sloveniju (ili, unutar Srbije, Vojvodinu i Beograd), na primer, po pitanju ljudi koji zive u stanovima i kucama. Zavisnost ljudi od zajednickih dobara (commons) stvara interesantne moralne hazarde od kojih je tragedy of the commons samo jedan.
krkar krkar 11:37 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Nekako su prezivele i izvukle se zemlje koje su bile na fringes komunizma i koje su pre dolaska istog imale nekakvu gradjansku tradiciju i, sto je mozda jos vaznije, self sufficient populaciju.


Hajde, de, kako tako. Mada mislim da je mnogo važnije od toga bila brzina kojom je razmontiran stari sistem vrednosti jer tek tada počinje da se uspostavlja novi.

Pritom je najlakše bilo istočnim Nemcima jer je njihov sistem poništen i nametnut im je postojeći, funkcionišući sistem jedne postojeće, stabilne i funkcionalne države.

Za njima su sledeći Česi kod kojih je sistem građanskih vrednosti još bio vrlo živ u kolektivnoj memoriji (da, to je ona priča o disidentima, pravim, kojih je Češka imala na hiljade a Jugoslavija... dva). VW je preuzeo Škodu u potpunosti za manje od 5 godina od prvog znaka ljuljanja komunizma. To je podatak koji je malo kome jasan. I, na kraju, Česi su shvatili da kad padne komunistički politički i ekonomski sistem - pada i komunistički nametnuti društveni egalitarizam. Naravno, pomoglo je i to što oni nikad nisu prestajali da se oslovljavaju sa "gospodine" i "doktore".


drzura drzura 12:44 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

franci je CAR!!!!

imam dvadesetak njegovih diskova, zna ponekad bit malo vulgaran ali je original svoje vrste
barese barese 12:48 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Slican nedostatak empatije i potpuni nedostatak individualne i kolektivne odgovornosti (jednih prema drugima i citavih generacija prema onima koji dolaze, prema ljudima sa posebnim potrebama, pederima, ljudima koji se drukcije krste, ljudima s akcentom, ili ne daj boze sprehenfelerom...) se zapatio u skoro svim drustvima koje su bile podvrgnute zestokoj komunistickoj indoktrinaciji


Ovo mi je zanimljivo, jer sve ovo vidim na jugu Italije, u Francuskoj pobedjuje Le Penova, a u nekoliko zemalja zapada caruju antiimigracione partije.
Nije tema, ali cini mi se da ove tendencije imaju vise veze sa osiromasivanjem prosecnog gradjanina nego posebno sa krajem komunisticke indoktrinacije...
krkar krkar 12:54 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Nije tema, ali cini mi se da ove tendencije imaju vise veze sa osiromasivanjem prosecnog gradjanina nego posebno sa krajem komunisticke indoktrinacije...


Sve je tema jer je sve povezano. A to osiromašenje je svakako jedan od bitnih uzroka
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:57 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

krkar
Evo već 35 godina nema Tita (koliko nema komunizma, ako ga nema, je već sasvim drugo pitanje) - pa otkud onda da je sada po pitanju individualne i kolektivne empatije i odgovornosti stanje daleko gore?

Просто ми се некако све више чини (с годинама, ваљда?) да се историјске промене најчешће одигравају по некаквим генерацијским подеоцима: генерација која је сада на власти и у напону снаге јесте она рођена у периоду од 1960-1970. Наш велики АВ јесте дечак стасавао у време касних осамдесетих, у време илузија свеопште среће и Београда-Србије-Југославије као центра света. После тога његови универзитети биле су Слобине године и књиге и политика Војислава Шешеља. Ова данашња генерација политичара кокаинизирана је тим годинама, и није успела да од њих направи помак: популизам, радништво-сељаштво, прљави капитализам, свет као завера и непријатељ... Када њу прођемо, када историјски "потрошимо" ту генерацију, неке свету ближе девојке и момци обликоваће Србију.

Никад нисам успео да сазнам да ли је аутентична она тобожња опаска Драже Михаиловића да је Титу лако да прави Југославију с краљевом омладином, и да треба видети како ће изгледати када је буде правио са својом? На жалост, то никад нисмо дочекали, јер је та Титова омладина од 1960-1970. напустила најпре Србију -- чак 10% становништва, веће исељавање него под Слобом -- да буду срећни гастарбајтери по шареним земљама Западне Европе.
martin_krpan martin_krpan 20:33 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

"ikome ko nije Srbin"
je montenigersko nacisticko proseravanje. Treba da stoji svakome. Srbi (a u njih, jelte, kao svaki pravi nacos, uracunavam, svom ijekanju, ikanju i cemu sve ne uprkos, i Crnogorce i Muslimane i dobar deo Hrvata) su najbezosecajniji i nejbezobzirniji prema sebi i svojim potomcima.

S ostatkom teksta se slazem, s tim da samo da dodam da je tekst one Tee Olbreht ili kako se vec zove u New Yorkeru tuzno isprazan i samo potcrtava sveopstu bespomocnost, tupost i dusevnu amorfnost i prazninu koja se zapatila na Balkanu (moja teza je da je osnovni uzrok tome Titov komunizam, mada je moguce da sam u krivu). Zbog nje i Zizeka sam prestao da pratim Branka Milanovica na tviteru.


Rekao bih da si u krivu. U krivu si zato što zanemaruješ činjenicu, da je komunizam za zemlje 3. svijeta bio neka vrsta odgovora na u mnogo čemu propalu (za zemlje 3. svijeta) ideju modernizacije (Modernization theory). Modernizacija se nije manje više nigdje "zapatila" osim u protestanskim zemljama (pogledati pod: Weber, Max) Takođe se zaboravlja da se najteža kriza 30-tih godina prošlog vijeka u SSSR-u nije ni osjetila. Hladni rat je bila bitka za 3. svijet. Bila je to hladna borba između dva modela, kao npr. između linuxa i windowsa. Zamjeriti Srbiji se može samo na tome, što je ona zemlja 3. svijeta na fantastičnoj lokaciji. Ili, kako Anđelina Džoli sjajno konstatuje, parafraziram: "Jebote, kako to da takvi varvari žive na samo 1 sat letenja od Rima".
gedza.73 gedza.73 20:38 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Predrag Brajovic
да буду срећни гастарбајтери по шареним земљама Западне Европе.

I taj gastarbajter, pionir, polupismen, bez znanja jezika ode kod Nemca doktora na kliniku i taj doktor ga pregleda, da mu dijagnozi, pošalje kući sa lekovima.

A ja odem u Kragujevac i Srbin doktor me prvo skenira gde se kotiram u njegovom sistemu imućnosti a onda, u skladu sa mojim mogućnostima, odredi da li će ili ne da me zavlači par meseci.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:50 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Evo već 35 godina nema Tita


A još se osećaju stravične posledice njegove vlasti.
Pa ti vidi koliko je jada popravio.

Koga zadese zemljotresi, poplave, tornada, vulkani, nekako se i može izbaviti, ali koga Tito zadesi taj je obro zelen bostan.
martin_krpan martin_krpan 21:14 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

hoochie coochie man
Evo već 35 godina nema Tita


A još se osećaju stravične posledice njegove vlasti.
Pa ti vidi koliko je jada popravio.

Koga zadese zemljotresi, poplave, tornada, vulkani, nekako se i može izbaviti, ali koga Tito zadesi taj je obro zelen bostan.


A posljedice demokratije u Srbiji su još stravičnije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

A posljedice demokratije u Srbiji su još stravičnije.


Ma da mi to ukinemo. Kakva qrac demokratija, kakvi bakrači.
Diktatura bato pa da vidiš sreće.

------------------------------------------------------------

Jbt vi titoisti i antisrbi se gubite totalno, vi pišete zaista besmislice.

Kad bih te sad pitao šta umesto demkratije predlažeš verujem da bi odgovorio nešto u smislu nebuloza o protektoratima ili slično.

Pa zar ti to što ni sam ne umeš da smisliš koliko toliko normalnu alternativu tome što napadaš, ne pokazuje da pričaš budalaštine?
I zar ti ni malo ne smeta da pišeš bufdalaštine tek da bi Srbe i Srbiju pljuvao?
Zar je moguće da više mrziš Srbiju nego što sebe samog poštuješ?
martin_krpan martin_krpan 21:38 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

hoochie coochie man
A posljedice demokratije u Srbiji su još stravičnije.


Ma da mi to ukinemo. Kakva qrac demokratija, kakvi bakrači.
Diktatura bato pa da vidiš sreće.

------------------------------------------------------------

Jbt vi titoisti i antisrbi se gubite totalno, vi pišete zaista besmislice.

Kad bih te sad pitao šta umesto demkratije predlažeš verujem da bi odgovorio nešto u smislu nebuloza o protektoratima ili slično.

Pa zar ti to što ni sam ne umeš da smisliš koliko toliko normalnu alternativu tome što napadaš, ne pokazuje da pričaš budalaštine?
I zar ti ni malo ne smeta da pišeš bufdalaštine tek da bi Srbe i Srbiju pljuvao?
Zar je moguće da više mrziš Srbiju nego što sebe samog poštuješ?


Huči pričaš radikalske nebuloze. Pakuješ ih u oblandu: tradicija, porodica, antisrbi Demokratija je Srbiji podarila Slinu, Miću Megatrenda, tebe, itd...i to je bila ironija naravno. Pa je o tome i pričam da su ljudski resursi u Srbiji jadni, da se individue vrijeđaju na kolektivne odrednice, što govori o tome, da su Srbi duboko ogrezli i tribalizam.

P.S. kakav komunizam, kakvi više bakrači. Srbija mora znati gdje danas i gdje sutra pripada.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:47 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Pakuješ ih u oblandu: tradicija, porodica, antisrbi


Ma jok, to ti vidiš i ono što ne piše da bi terao po svome.
Kao i uvek uostalom.
A ako grešim pokaži mi npr gde sam pisao o porodici, tradiciji..
O tvom antisrpstvu jesam, ali ako ga i sam ne vidiš u svojim komentarima, onda tebi, martine krpane, stvarno ne vredi objašnjavati ništa.
Srbija mora znati gdje danas i gdje sutra pripada.

Evo je u demokratiji, evo je u pregovorima sa EU, evo je u solidnim odnosima sa velikom svetskom silom Rusijom.
To je u realnosti, a gde je u tvojim očima je stvarno nevažno jer ti si poprilično oslepio od mržnje.
Ali to tvoje pravo i tvoj problem.
martin_krpan martin_krpan 21:51 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Evo je u demokratiji, evo je u pregovorima sa EU, evo je u solidnim odnosima sa velikom svetskom silom Rusijom.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:59 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

martin_krpan
Evo je u demokratiji, evo je u pregovorima sa EU, evo je u solidnim odnosima sa velikom svetskom silom Rusijom.



E ovo volim
Kad su ti smajlići jedini mogući odgovor. Pa još ih, u nervozi, naređaš nekoliko.
A ni da probaš da pobiješ bilo šta.

Shvataš, shvataš polako.
AlexDunja AlexDunja 22:47 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Evo je u demokratiji, evo je u pregovorima sa EU,

pa zar ti? ti koji si po sopstvenim rečima od kraja osamdesetih do sada
prošo kroz skoro sve partije( od mirka jovića do ćede)
većinom sa demokratskim predznakom( ali ne uvek:)

i iz svih izašao nezadovoljan, možeš da kažeš da u srbiji postoji demokratija?


pregovori sa eu? stvarno???
kad, kako, o čemu se tu radi, i kome to treba?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:58 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

pa zar ti? ti koji si po sopstvenim rečima od kraja osamdesetih do sada
prošo kroz skoro sve partije( od mirka jovića do ćede)
većinom sa demokratskim predznakom( ali ne uvek:)


Sve to može samo u demokratiji.
I zar to nije još jedan dokaz da u Srbiji postoji demokratija?

Znaš, Dunja, valjalo bi znati po nešto o onome o čemu bi da se priča.

Između ima i nema demokratije postoji jasna granica. Tu granicu je Srbija prešla, u njoj demokratije ima.
A kad se pređe ta granica naspupa široko polje razvoja demokratije i svaki stepen tog razvoja se može kritikovati i zamerati mu što šta.
Ali kad neko kaže nema demokratije u zemlji u kojoj je ima, to jasno pokazuje da taj ko bi da priča baš i ne zna o čemu gopvori.
A govori mu se.
pregovori sa eu? stvarno???

Nisi čula?
Ne čudi me da nisi pa evo da ti javim, teku ti pregovori, određen čak i glavni pregovarač (pregovaračica, plavuša)
kome to treba?

Nemam pojma, ali eto teku.
AlexDunja AlexDunja 23:13 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Sve to može samo u demokratiji.

e, kul:))
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:15 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

e, kul:))


Ma nema na čemu, i drugi put.
Pitaj uvek kad ti nije jasno.
AlexDunja AlexDunja 23:26 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Ma nema na čemu, i drugi put.
Pitaj uvek kad ti nije jasno.

šta mi nije bilo jasno?
da u srbiji demokratije ima, ali tek treba da se razvije?

da su izbori demokratski, al opet, nekako uvek namešteni?
i uvek bude kako neko drugi kaže?

idi bre, hcm:)

da potegnem ono što mi uvek prvo padne na pamet.
kojom demokratijom pravdaš topčider?

demokratska država pozove momke u gardu, nešto ih tamo ubije,
a demokratska država, sa svim predsednicima vlade, svim ministrima odbrane
svim sudijama i tužiocima i šefovima službi, tačno kao švajcarski
sat uradi sve, da kontaminira mesto zločina, da zataška
i prikrije ubice, i tako deset godina, i tako sa
svim demokratskim partijama na vlasti.
ili ti misliš da treba da prođe vreme?
da se steknu uslovi, itajrad?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:33 06.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

da su izbori demokratski, al opet, nekako uvek namešteni?


Namešteni?
Ti očigledno znaš nešto što niko ne zna.
Pa hajde, otkrij tajnu, ko je izbore namestio, ko ih je zapravo dobio ako su nemešteni?
kojom demokratijom pravdaš topčider?


Kakve veze ima demokratija sa ubistvima?
Ili misliš da tamo gde ima demokratije nema ubistava?
Dunja, saberi se jbt, toliko čak i ti znaš (verujem, ipak)
krkar krkar 00:35 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

i iz svih izašao nezadovoljan, možeš da kažeš da u srbiji postoji demokratija?


ili da NE postoji!
urbana_gerila urbana_gerila 00:50 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

martin_krpan

Huči pričaš radikalske nebuloze.


a, ne, to je revidiro.

postoje likovi čiji jako izraženi demokratski kapacitet nisu mogle zadovoljiti ni sve dosadašnje, postojeće i nepostojeće, a, bogme, neće ga zadovoljiti ni neke buduće političke stranke koje će imati čast da im prihvate pristupnicu.

zlonameran si ako si pomislio da su takvi likovi nedosledni, šićardžije, beskarakterni... - to su srBski domaćini demokratske provenijencije.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:57 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

urbana_gerila
martin_krpan

Huči pričaš radikalske nebuloze.


a, ne, to je revidiro.

postoje likovi čiji jako izraženi demokratski kapacitet nisu mogle zadovoljiti ni sve dosadašnje, postojeće i nepostojeće, a, bogme, neće ga zadovoljiti ni neke buduće političke stranke koje će imati čast da im prihvate pristupnicu.

zlonameran si ako si pomislio da su takvi likovi nedosledni, šićardžije, beskarakterni... - to su srBski domaćini demokratske provenijencije.



Uh uh uh šta li je tebe tako jako zabolelo?
Nije valjda da još pamtiš?

A veliš šićardžije i tako to?
Pa ako ti tako kažeš.
Ili bih ja trebao sad da se pravdam, a?
urbana_gerila urbana_gerila 01:04 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

krkar
Ako partizani ne valjaju - lakše bi mi bilo da su poslali antifašiste Draže Mihajlovića, Vojvode Đujića, Milana Nedića, Arkana, Pelevića, Legije ili kojeg bilo drugog borca protiv nacizma. Bilo koga...


tako to počne, nevino i naivno, a onda, što bi reko elvis costello, zatekneš sebe kako trčiš na njihovim noćnim mitinzima...

smrt fašizmu!
urbana_gerila urbana_gerila 01:08 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

hoochie coochie man


Uh uh uh šta li je tebe tako jako zabolelo?
Nije valjda da još pamtiš?

A veliš šićardžije i tako to?
Pa ako ti tako kažeš.
Ili bih ja trebao sad da se pravdam, a?


mene sve rane moga roda bole...

šta sam to trebao da upamtim?
looping looping 06:37 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Zamjeriti Srbiji se može samo na tome, što je ona zemlja 3. svijeta na fantastičnoj lokaciji. Ili, kako Anđelina Džoli sjajno konstatuje, parafraziram: "Jebote, kako to da takvi varvari žive na samo 1 sat letenja od Rima".

Ma pusti sad Anđelinu Džoli, nego reci ti nama šta kaže Rijana.

PS.
Anđelina Džoli, lol!

blogovatelj blogovatelj 07:22 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

da su izbori demokratski, al opet, nekako uvek namešteni?


Kad su bili namešteni?
Dokle ćete bre da lupetate?
To što se tebi ne sviđa onaj ko je izabran ne znači da su izbori namešteni.
I meni se u Kanadi i te kako ne sviđaju vladari, ali jebi ga, takav je život.
Tako ćeš i ti, htela ne htela, da trpiš.
Dobrodošla u demokratiju.
A stiže i kapitalizam, onaj pravi. Ne tranzicija, nego onaj pravi. Tranzicija je prošla sa Deltom, Koletom, Kolesarima, Koštunicama, Tadićima.
Tek da vidiš kako kapitalizam izgleda... Svideće ti se.
alselone alselone 07:29 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

I meni se u Kanadi i te kako ne sviđaju vladari


Sto, meni je Rob Ford bas faca. Kao Palma na drogama.
martin_krpan martin_krpan 07:34 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Kad su bili namešteni?


Pa zar nisu vreće lažnih glasaćkih listića vađene iz kontejnera.
martin_krpan martin_krpan 07:37 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Evo je u demokratiji, evo je u pregovorima sa EU, evo je u solidnim odnosima sa velikom svetskom silom Rusijom.


Zašto Srbija nije ni tamo ni ovamo?


Usud.
blogovatelj blogovatelj 08:14 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Sto, meni je Rob Ford bas faca. Kao Palma na drogama.


Rob Ford je panker među vladarima, ali on je gradonačelnik Toronta, tako da nije moj vladar.
Ovaj vlada



Znaš na primer šta je uradio? Pomerio je granicu za penziju sa 65 na 67 godina. Znaš kako? Tako da oni što su rođeni pre 1962. idu u penziju sa 65, a oni posle sa 67. Znači, on će sa 65 u penziju, a ja ne.
A ovaj je bio vladar provincije Ontario deset godina.



Znaš šta je on uradio?
Evo da ti plastično objasnim.
Zamisli da postoji zastarela elektrana u Beogradu na Senjaku, pa pošto je tamo raja kulturna, a cena zemlje neviđeno dobra, ti onda rešiš da premestiš elektranu sa Senjaka, da bi imao pašnjake za prodaju, a elektranu ćeš da modernizuješ prilikom premeštanja.
i znaš gde je rešio da premesti elektranu? Na Dedinje!
E onda su mu ovi ovi sa Dedinja, koji dao Bog imaju para kolko hoćeš, prvo lepo i učtivo rekli da se mane ćorava posla. On ih nije slušao, nego zadrvio i hoće baš na Dedinju elektranu i gotovo.
Onda su mu iskopali da je bilo muljanja sa premeštanjem elektrane i da su se pare krale. On negirao, pa posle nekog vremena pristao da nezavisna parlamentarna komisija ispita sve to. Kad su počeli da češljaju mejlove ustanove da je gomila mejlova naprasno izbrisana, iako postoji zakon da sva javna korespondencija mora da ima i bekap.
Pa je onda rekao da je muljanje bilo oko 40 miliona, a ostavku je podneo kad je tih 40 miliona stiglo do 700 miliona.
Danas se zna da je tih 700 miliona u stvari bilo 1,1 milijarda dolara.
Kad je podneo ostavku, na čelo provincije došla partijska mu drugarica koja se i dan danji kune kako pojma o tome nije imala.
A poslanici? Poslanik iz mog neposrednog komšiluka, 20km od mene, vladajući poslanik, tražio da se u ustavu promeni definicija ljudskog bića da bi posle progurao zakon o zabrani abortusa.
Zamisli onda bruku kad si poslanik vladajuće partije a čak ni tvoji ne glasaju za tako glup predlog, pa ti propadne posao.
Ministri? Ministar nauke negira Darvinovu teoriju evolucije i tvrdi da je Bog stvorio čoveka, a ženu napravio od čovekovog rebra. Vi ste barem onu vašu što nije htela da prizna da je čovek nastao od majmuna sklonili, ako je za utehu.
I nijedan glavni medij ne izveštava i ne piše detaljno o mnogim stvarima. Pišu o elektrani, ali na primer nigde nisam pročitao da ministra kreacionistu razvlače do nivoa lešine, kao što se to u Srbiji radi.
Onda otvorim blog i Fejsbuk i čujem ucveljene kako cvile da Srbija grca pod cenzurom, a ja pročitam najnegativnije vesti, komentare i reportaže o vlasti na jedno sto mesta. Pa kakva je to onda cenzura?

PS.

I da dodam.
Ona dvojica sa slike su iz dve suprotstavljene partije.
A Rob Ford je stigao i do Srbije sa svojom popularnošću, znaš što?
Zato što je jasno i glasno rekao da ako bude ponovo izabran odmah će da počne da radi novu metro liniju, za razliku od mnogih prethodnih koji su deceniju već sazivali konferencije, vodili razgovore, predlagali light rail, a metro u Torontu bruka. Montreal koji je duplo manji ima pet linija, Toronto dve! Najveća bruka i sramota za grad te veličine i te finansijske moći.
Ali!
U južnom Ontariju postoji dvanaest fabrika automobila i ni jednoj jedinoj ne odgovara metro, nego treba da kupujemo njihova kola, jel tako?
Pa su probali da mu iskopaju lopovluk, a najviše što su našli je da je dao dva soma opštinskih para dečjem klubu (američki fudbal) kojem je on bio trener.
I to su svi mediji dva meseca prenosili, kako je ukrao dva soma, a ovu milijardu za elektranu tad niko nije pominjao.
Potom je pukla vest da voli da se roka u vugla opojnim drogama, pa sad mesecima samo o tome pričaju, a onu milijardu ovlaš pomenu, da ne bude nisu rekli.
alselone alselone 08:40 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Au sine, pa daj da vam posaljemo Vucica, da to malo pohapsi.
anfieldroad anfieldroad 16:31 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"


Vracaj se covece u Srbiju, poludeces tamo od silne korupcije !!
krkar krkar 17:23 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

I taj gastarbajter, pionir, polupismen, bez znanja jezika ode kod Nemca doktora na kliniku i taj doktor ga pregleda, da mu dijagnozi, pošalje kući sa lekovima.




Hvala na poštenom komentaru!
krkar krkar 17:25 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Koga zadese zemljotresi, poplave, tornada, vulkani, nekako se i može izbaviti, ali koga Tito zadesi taj je obro zelen bostan.


Od nekoga ko se vozi Titovim džadama, pije vodu iz Titovog vodovoda, lageruje voće u Titovim hladnjačama... ovaj je komentar nepošten.

Ali boli te stojko, pljuvaćeš sutra sa nekim šestim nekog sedmog, to ti je Srbija
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:24 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Od nekoga ko se vozi Titovim džadama, pije vodu iz Titovog vodovoda, lageruje voće u Titovim hladnjačama... ovaj je komentar nepošten.


I diše Titin vazduh, to si zaboravio.

Tamo gde Tite nije bilo nema puteva, vodovoda, hladnjača, voća, nema ničega, pustoš i jad.

Ili će biti sasvim suprotno Krki?
Tamo gde Tite nije bilo putevi su bolji, vodovod bolji, hladnjaće bolje, sve je bolje gde Tite i petokrake nije bilo.

Gde je petokraka zacarila sve je u crno zavilaa, to ti je, Krki, tačan opis stanja, a sad ti pokušavaj kojekakvom verbalnom gimnastikom da to pripišeš nečem drugom a ne petokraki. Pripiši to manje i više vrednim nacijama, arijevcima i nearijevcima, pripisuj čemu hoćeš ali pobiti tu činjenicu nečeš moći.

Prisebne i normalne tom gimnastikom nećeš uveriti da bez Tite ne bi bilo vodovoda, ali ako se ti tako bolje osećaš, ili ako imaš obavezu prema nekome da ovakve stvari pišaš, slobodno ti gimnastiči.





urbana_gerila urbana_gerila 19:22 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

hoochie coochie man

Titin vazduh
gde Tite nije bilo
bez Tite


da li je za časno zvanje zadružne vedete dovoljno za broza koristiti nominativ tita ili je neophodno i popiti određenu količinu bire?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:27 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

nominativ tita


I to te pecka?
Drago mi je.
Zaebano, znam, al izdrži, nema ti druge, neću menjati.
urbana_gerila urbana_gerila 19:38 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

hoochie coochie man
nominativ tita


I to te pecka?
Drago mi je.
Zaebano, znam, al izdrži, nema ti druge, neću menjati.



da, bre, ubih se od ljubomore što mi ne uspeva da budem zadružna vedeta, pa bih da provalim mehanizme postanja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:51 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

zadružna vedeta, drugi put


Baš si neiskusan :)

Ajd da ti pomognem da nešto naučiš pa da jednog dana, možda, ko zna, i ti budeš sposoban da makar pokušaš da sakriješ svoju nemoć i nervozu.

Kad o onome kome bi da oponiraš, koga bi da uvrediš, koga bi da isprovociraš, šta god, kreneš da praviš aluzije na njegovu profesiju, na njegov nik, na to da je pijan, ili tako nešto, to je siguran znak da ti imaš problem a ne on.
Muka te tera da nešto da kažeš a nemaš nikakvu suvislu ideju pa kreneš po tim aluzijama koje bi kao trebale da ga uvrede.

Naivno, ali je i simpatično gledati kako se trudiš:)







urbana_gerila urbana_gerila 20:11 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

hoochie coochie man
zadružna vedeta, drugi put


Baš si neiskusan :)

Ajd da ti pomognem da nešto naučiš pa da jednog dana, možda, ko zna, i ti budeš sposoban da makar pokušaš da sakriješ svoju nemoć i nervozu.

Kad o onome kome bi da oponiraš, koga bi da uvrediš, koga bi da isprovociraš, šta god, kreneš da praviš aluzije na njegovu profesiju, na njegov nik, na to da je pijan, ili tako nešto, to je siguran znak da ti imaš problem a ne on.
Muka te tera da nešto da kažeš a nemaš nikakvu suvislu ideju pa kreneš po tim aluzijama koje bi kao trebale da ga uvrede.

Naivno, ali je i simpatično gledati kako se trudiš:)



u ovoj i ovakvoj srbiji nije mala stvar doći do statusa isključivo svojom zaslugom.
tebi je uspelo.
makar to bilo i zvanje zadružne vedete, ipak ta apartnost zaslužuje dozu respekta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:30 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

zvanje zadružne vedete,


Nisi ukapirao?
Nema veze, guraj.
urbana_gerila urbana_gerila 20:49 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

hoochie coochie man
zvanje zadružne vedete,


Nisi ukapirao?
Nema veze, guraj.



noblesse oblige.
kao zadružna vedeta moraš osećati odgovornost prema onima koji to nisu uspeli da postanu, elitizam sam po sebi ne vodi ničemu.
nadam se da je mlako pivo jedini uzrok tom gestu nedostojnom jedne autentične zadružne vedete.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:59 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Ma kaži ti meni šta tebe muči.
Vidim oblećeš kao mače oko vrele kaše, nešto te boli, a ne smeš da kažeš
Ajd reci slobodno.
Nije valjda da pokušavaš da štitiš neke ovde, a?
urbana_gerila urbana_gerila 21:04 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

hoochie coochie man
Ma kaži ti meni šta tebe muči.
Vidim oblećeš kao mače oko vrele kaše, nešto te boli, a ne smeš da kažeš
Ajd reci slobodno.
Nije valjda da pokušavaš da štitiš neke ovde, a?


ovo je onaj dramski prelaz koji od običnih smrtnika pred zadrugom pravi zadružne vedete, m?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Ništa kreativnije?

Pa mislio sam da će biti bar zabavno, ali ne vredi.
Meni si dosadio, ali piši ti, možda se nekome to i dopada.
urbana_gerila urbana_gerila 21:32 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

hoochie coochie man
Ništa kreativnije?

Pa mislio sam da će biti bar zabavno, ali ne vredi.
Meni si dosadio, ali piši ti, možda se nekome to i dopada.



pa, jbg, mislio sam da će biti malkice pretenciozno ako kažem kako sam imao viziju rađanja zadružne vedete, onaj mitski momenat kada prazna gajba pod oznojenom guzicom postaje zvezdano nebo nad tobom, a mlako pivo u želucu etički kodeks u tebi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Vidi dečko,
Tebe sam ovde relativno skoro primetio.
Sećam se da si negde lupio neku budalaštinu i da sam ti skrenuo paznju na to.
Nemam više pojma ni o čemu se radilo, nevažno mi je to. Tvoj nik ne svrstavam u one čije komentare treba čitati i najčešće ih preskačem.

Šta je tebe toliko povredilo, šta te tera da pokušavaš da me grizeš za nogavice, ja stvarno pojma nemam. Očito je da ti neki problem imaš ili da te je neko zamolio da mi se petljaš oko nogu. Ali šta god da je sam se nosi sa tim, ja sam taj blogovski pubertet davno prošao, dosadno mi je sad to.

Ako misliš da me vređa to pominajnje sela, seljajka, zadruga i svega toga grdno si se prevario.
O tome uvek sasvim otvoreno pričam i ovde na blogu a i kad se sa nekim blogerima vidim u realnom životu.
Aludirati na to je glupavo.

Ako te neko pujda pozdravi ga, ako sam imaš neki porblem rešavaj ga.
A i ne moraš, što se mene tiče možeš i da umreš s njim.
urbana_gerila urbana_gerila 23:10 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

hoochie coochie man


batice, ako je to uopšte važno, ti si menjao tek, recimo, osmu partiju kada sam ja imao svoj blog.

već sam ovde pisao kako selo nije geografski nego duhovni pojam, pa kada apostrofiram tvoju seljački potuljenu agresivnost i prateći mentalitetski asortiman - to shvati isključivo kao podsmevanje tebi lično, bez obzira koliko si novokomponovani stereotip.
paternalizam ostavi za svoju decu, a teorije zavere o klanovima koji te proganjaju zbog tvoje izuzetnosti za ekipu ispred zadruge.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:29 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

ako je to uopšte važno, ti si menjao tek, recimo, osmu partiju kada sam ja imao svoj blog.


Nije uopšte važno, tj zaboli me šta si i kad si ti šta imao, i da li si imao ili izmišljaš.
To se hvališi nekome kome je to bitno.
već sam ovde pisao kako selo nije geografski nego duhovni pojam,


E ako si ti tako rekao....
Koji je bre tebi vrag?
Ja rekao, ja imao, ja ovo, ja ono


o shvati isključivo kao podsmevanje tebi lično

Bih, ali i za podsmevanje je neophodna kreativnost.
Ti, brate, ubijaš jednom istom frazom, pa jedino što se iz toga može shvatiti je da ti želiš da se podsmevaš, ali da si prilično tupav da bi to uspeo.
paternalizam ostavi za svoju decu

Nije patrenalizam, zaista, stvarno sam hteo da ti pomognem. Vidim voliš da bloguješ a ne snalaziš se.
teorije zavere o klanovima koji te proganjaju zbog tvoje izuzetnosti za ekipu ispred zadruge.

Opet zadruga :)

Ma kakve teorije zavere, nego stvarno mi bilo čudno da ti, meni jedan savim nevažan, marginalan lik krene u neko kao frku.
Pomislih, šta bi čoveku, mora da mu je neko nešto rekao.
urbana_gerila urbana_gerila 23:39 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

hoochie coochie man



da sam znao da ćeš se toliko iznervirati zbog moje nekreativnosti, ovako filantropski nastrojen - upisao bih, makar ubrzani, tječaj palanačke filozofije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:45 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

da sam znao da ćeš se toliko iznervirati

A voleo bi da sam se iznervirao?

Evo jesam, mnogo, jel ti lakše?

Stvarno gnajviš, ajd ostavi taj poslednji komentar, lakše ćeš zaspati.

Živeo mi.
urbana_gerila urbana_gerila 23:53 07.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

hoochie coochie man

Živeo mi.


e, nema sad uvlačenja, bori se, jbt!
oćeš li da daš za pravo dušmanima koji kažu da se, kao i tvoji totemi, povlačiš čim osetiš tvrdo?
milisav68 milisav68 00:12 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

urbana_gerila
e, nema sad uvlačenja, bori se, jbt!
oćeš li da daš za pravo dušmanima koji kažu da se, kao i tvoji totemi, povlačiš čim osetiš tvrdo?

Nije tvrdo, nego čvrsto.

blogovatelj blogovatelj 01:59 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Au sine, pa daj da vam posaljemo Vucica, da to malo pohapsi


U toku je provincijska izborna kampanja ovde.
Pazi recimo naslov u National Post.

‘Intoxicated’ Rob Ford had unknown woman meet him in empty City Hall on Easter Monday: security
bubamarac bubamarac 10:35 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

urbana_gerila
hoochie coochie man



da sam znao da ćeš se toliko iznervirati zbog moje nekreativnosti, ovako filantropski nastrojen - upisao bih, makar ubrzani, tječaj palanačke filozofije.


Osim nicka, imaoče bloga, ništa ti urbano nemaš.
urbana_gerila urbana_gerila 11:19 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

bubamarac
urbana_gerila
hoochie coochie man



da sam znao da ćeš se toliko iznervirati zbog moje nekreativnosti, ovako filantropski nastrojen - upisao bih, makar ubrzani, tječaj palanačke filozofije.


Osim nicka, imaoče bloga, ništa ti urbano nemaš.



ma, jasno, procenitelju, ko sam ja da oponiram tvojim argumentima.
nego, smanji nervozicu, strefiće te čir.
bubamarac bubamarac 12:36 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

nego, smanji nervozicu, strefiće te čir.

Ima malo nervozice zbog danasnjeg finala RG.
Nego, jesi li ti ikad popio pivu ispred prodavnice (zadruge)?
urbana_gerila urbana_gerila 12:50 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

bubamarac

Nego, jesi li ti ikad popio pivu ispred prodavnice (zadruge)?


na stotine puta...
bubamarac bubamarac 13:00 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

na stotine puta...

Pa smanji malo.
urbana_gerila urbana_gerila 13:03 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

bubamarac
na stotine puta...

Pa smanji malo.


kilometražu?
bubamarac bubamarac 13:08 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

urbana_gerila
bubamarac
na stotine puta...

Pa smanji malo.


kilometražu?


Ma pivu, a i kilometrazu, ako ti je do zadruge daleko.
urbana_gerila urbana_gerila 13:10 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

bubamarac
urbana_gerila
bubamarac
na stotine puta...

Pa smanji malo.


kilometražu?


Ma pivu, a i kilometrazu, ako ti je do zadruge daleko.


slaba ti je dedukcija za zanat kojim bi da se baviš...
bubamarac bubamarac 13:28 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

urbana_gerila
bubamarac
urbana_gerila
bubamarac
na stotine puta...

Pa smanji malo.


kilometražu?


Ma pivu, a i kilometrazu, ako ti je do zadruge daleko.


slaba ti je dedukcija za zanat kojim bi da se baviš...

Ako je tako, nema se tu sta dodati.
urbana_gerila urbana_gerila 13:52 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

bubamarac
urbana_gerila
bubamarac
urbana_gerila
bubamarac
na stotine puta...

Pa smanji malo.


kilometražu?


Ma pivu, a i kilometrazu, ako ti je do zadruge daleko.


slaba ti je dedukcija za zanat kojim bi da se baviš...

Ako je tako, nema se tu sta dodati.



bolje ispasti budala nego iz vlaka.
bubamarac bubamarac 14:29 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

urbana_gerila
bubamarac
urbana_gerila
bubamarac
urbana_gerila
bubamarac
na stotine puta...

Pa smanji malo.


kilometražu?


Ma pivu, a i kilometrazu, ako ti je do zadruge daleko.


slaba ti je dedukcija za zanat kojim bi da se baviš...

Ako je tako, nema se tu sta dodati.



bolje ispasti budala nego iz vlaka.

I tu se nema sta dodati.
Navijas li za Noleta?

tsunade tsunade 20:45 08.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

samo potcrtava sveopstu bespomocnost, tupost i dusevnu amorfnost i prazninu koja se zapatila na Balkanu


lepa je to zemlja i sveukupni reljef, nema razloga da ostane nenaseljena, jednog dana kad balkanski narodi odumru čemu se teži.

moja teza je da je osnovni uzrok tome Titov komunizam, mada je moguce da sam u krivu


i moja.
krkar krkar 01:55 09.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Gde je petokraka zacarila sve je u crno zavilaa, to ti je, Krki, tačan opis stanja, a sad ti pokušavaj kojekakvom verbalnom gimnastikom da to pripišeš nečem drugom a ne petokraki. Pripiši to manje i više vrednim nacijama, arijevcima i nearijevcima, pripisuj čemu hoćeš ali pobiti tu činjenicu nečeš moći.


Je li ista petokraka bila u Hrvatskoj, Bosni i Srbiji? Jeste. Je li uz to i u Hrvatskoj i u Bosni bio rat? Jeste (rat, pravi rat, na njihovoj teritoriji).

Pa zašto i kako onda Srbija ima ubedljivo najgore džade u bivšoj Jugoslaviji (a i u Evropi). Kako to da su putevi u Hrvatskoj 200 x bolji nego u Srbiji a oni u Bosni barem 20 x (uključujući i one u Tvorevini samonazvanoj Srbskom, u kojoj većinu i političara i putara čine Srbi)?

Hajd sad ti to meni objasni? Zašto je Srbija još tako fascinirana Titinim džadama da in ne popravlja i ne gradi nove a svi drugi već odooooooošeeeeee u 21. vek???
princi princi 05:54 09.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Ovo mi je zanimljivo, jer sve ovo vidim na jugu Italije, u Francuskoj pobedjuje Le Penova, a u nekoliko zemalja zapada caruju antiimigracione partije.
Nije tema, ali cini mi se da ove tendencije imaju vise veze sa osiromasivanjem prosecnog gradjanina nego posebno sa krajem komunisticke indoktrinacije...

Naravno da nikad ne postoji jedan uzrok, ali osiromasivanje tesko da uzrokuje ispraznost, nestajanje preduzimljivosti empatije i rast samozivosti. Ipak ce pre biti da se to lakse zapati u drustvima u kojima su pojedinci navikli da "drzava" resava sve (pogotovu kad je "drzava" oduvek to radila ne na osnovu sredstava prikupljenih porezom, odnosno produktivnoscu drustva, nego na osnovu masovnog zaduzivanja jeftino dobijenim a nikad otplacenim kreditima). Porediti pobedu nekakvih marginalaca na izborima za nekakve EU parlamentarce, sa stanjem akutnog i gotovo katastrofalnog odumiranja jednog drustva je mind boggling, bar meni.
cane cane 23:34 11.06.2014

Re: "ikome ko nije Srbin"

Pa zašto i kako onda Srbija ima ubedljivo najgore džade u bivšoj Jugoslaviji (a i u Evropi). Kako to da su putevi u Hrvatskoj 200 x bolji nego u Srbiji a oni u Bosni barem 20 x (uključujući i one u Tvorevini samonazvanoj Srbskom, u kojoj većinu i političara i putara čine Srbi)?


verovatno sto ste ti i tvoji doveli 'putare' petog oktobra, sad jes' da im masine letele u vazduh, a kad nestade asfalta ubise i direktora projekta,

jeb' ga...


frank_rizzo frank_rizzo 10:34 06.06.2014

Izbola muza, pajserom ga dokrajcila

saving Ryan's privates
shkval shkval 11:07 06.06.2014

u pravu si

da je to bio simbolicki kraj Hitlera...

Pravi kraj je dobio od momaka predvodjenih ovim herojem:
krkar krkar 11:29 06.06.2014

Re: u pravu si

Pravi kraj je dobio od momaka predvodjenih ovim herojem:


Poznata časna uloga CCCP i Hazjajinova. Još kad su potpisali pakt sa Hitlerom i zajednički komadali Poljsku, Rusi su se za to tajno pripremali...


shkval shkval 11:38 06.06.2014

Re: u pravu si

da, da, komadanje poljske, to pricaj nekom drugom... sovjeti su samo uzeli nazad teritorije koje su poljaci uzeli pod svoje koju godinu ranije, koristeci oktobarsku revoluciju...

evo ti malo objasnjenje:
krkar krkar 12:01 06.06.2014

Re: u pravu si

shkval
da, da, komadanje poljske, to pricaj nekom drugom... sovjeti su samo uzeli nazad teritorije koje su poljaci uzeli pod svoje koju godinu ranije, koristeci oktobarsku revoluciju...




libkonz libkonz 12:07 06.06.2014

Re: u pravu si

Može neko pojašnjenje za nas sa jeftinijim ulaznicama, kakav je ovo dokument?
apostata apostata 12:24 06.06.2014

Re: u pravu si

krkar
Pravi kraj je dobio od momaka predvodjenih ovim herojem:


Poznata časna uloga CCCP i Hazjajinova. Još kad su potpisali pakt sa Hitlerom i zajednički komadali Poljsku, Rusi su se za to tajno pripremali...

Nije pakt nego Dogovor ... .., ali dobro za HChannel kursistu to nije bitno.
Nego reci nam jesi li čuo ikada za neki Minhenski dogovor?
tompinchns tompinchns 12:24 06.06.2014

Re: u pravu si

libkonz
Može neko pojašnjenje za nas sa jeftinijim ulaznicama, kakav je ovo dokument?


Ако сам ја добро разумела, ово је допис Стаљину у којем се говори о томе како су бивши пољски официри, који се (тог тренутка) налазе у логорима и затворима западне Украјине увек били антисовјетски настројени и како једва чекају да с тим неподобностима наставе кад буду ослобођени! То му дође, канда, увод у масакр над пољским официрима у Катинској шуми! Ваљда ћеш боље објашњење добити од аутора.
libkonz libkonz 12:26 06.06.2014

Re: u pravu si

tompinchns

hvala!
shkval shkval 12:34 06.06.2014

Re: u pravu si

da poljaci nisu čačkali mečku koristeći priliku zvanu haos oktobarske revolucije da otkinu malo lebensrauma od sovjeta, ne bi im se desio katin...

na njihovu žalost, kanda ništa nisu naučili iz toga, pa bi i danas čačkali mečku...
krkar krkar 12:40 06.06.2014

Re: u pravu si

ali dobro za HChannel kursistu to nije bitno.


Oćeš da te oteram u pičku materinu, da te banujem ili da budeš pristojan?

Ako ne umeš da razgovaraš argumentovano...
krkar krkar 12:42 06.06.2014

Re: u pravu si

То му дође, канда, увод у масакр над пољским официрима у Катинској шуми! Ваљда ћеш боље објашњење добити од аутора.


Berijin memorandum Staljinu kojim predlaže likvidaciju zarobljenih poljskih oficira.
shkval shkval 12:44 06.06.2014

Re: u pravu si

dobro bre krkane, ohladi kapislu, jeste da istina boli... ovde se ponašaš stvaro kao početnik kursa
shkval shkval 12:48 06.06.2014

Re: u pravu si

i još jedna stvar ovde...

putin je došao da oda počast ljudima koji su izginuli tokom iskrcavanja...

ko je od ovih ljigavih zapadnih političara bio u moskvi 9.maja da oda počast poginulim rusima?

toliko.
krkar krkar 12:50 06.06.2014

Re: u pravu si

dobro bre krkane, ohladi kapislu, jeste da istina boli... ovde se ponašaš stvaro kao početnik kursa


Aman, bre, znam da vama rusko govno miriše na jorgovane ali jedite ga u miru i tišini doma svoga. Nije danas tema.


shkval shkval 12:51 06.06.2014

Re: u pravu si

krkane, jedino što ovde na govno podseća si ti trenutno, jbg :)
krkar krkar 12:52 06.06.2014

Re: u pravu si

putin je došao da oda počast ljudima koji su izginuli tokom iskrcavanja...

ko je od ovih ljigavih zapadnih političara bio u moskvi 9.maja da oda počast poginulim rusima?


E, to je već druga stvar. Izradio ih je na najklasičniju ćoškarsku mangupsku foru kojoj oni, sve fini do moga, očigledno nisu dorasli. Pa kad je tako - ko ih šiša. Sami pali, sami se ubili!

Goran Vučković Goran Vučković 12:56 06.06.2014

Re: u pravu si

E, to je već druga stvar. Izradio ih je na najklasičniju ćoškarsku mangupsku foru kojoj oni, sve fini do moga, očigledno nisu dorasli. Pa kad je tako - ko ih šiša. Sami pali, sami se ubili!

To je vrhunac ruske potuljenosti - ponaša se razložno i časno, ali neka vas to ne prevari - to je samo da bi napakostio našim nespretnim, ali inače u svemu uzornim političarima.
cikaron cikaron 13:16 06.06.2014

Re: u pravu si

krkar
ali dobro za HChannel kursistu to nije bitno.


Oćeš da te oteram u pičku materinu, da te banujem ili da budeš pristojan?

Ako ne umeš da razgovaraš argumentovano...

Ооооооооооо..

После свог незнања и све мржње и жучи коју си просуо...Изгледа да је из тебе коначно проговорио и лик који је писао текстове у истом стилу као и ти..

Јозеф Гебелс!!!!!

А сада вређај и бануј........ баш као и твој НСДП идол

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana