Društvo| Politika

Slučaj ministra Stefanovica: žrtveni jarci i magarci

dali76 RSS / 09.06.2014. u 19:16

Jadan ministar Nebojša!!!

Iako fin, odgovoran, postao je žrtva "nazovi naučnika". Oni su se, eto baš sad setili da analiziraju doktorsku disertaciju, iako je Stefanović disertaciju obranio još daleke 2013.

Naivno sam mislio da  teško šta može biti  bizarnije od očigledno amaterski skrpanog sastava koji nosi naslov doktorske  disertacije. Pogrešio sam. Još je bizarnija obrana tzv doktorata.

Očigledno da se velika glupost može braniti jedino još većom glupošću. Ako se Dr Snežana Djordjevic već  kockala sa svojim integritetom profesora Beogradskog univerziteta prihvatajući jedan takav sastav kao doktorat, bolje da je ćutala kad je taj rad ugledao svetlo dana.

Lepo kažu ljudi: kockar ne gubi  zato što se kocka, nego zato što se vadi.

Otužan je njen pokušaj  da obrani, pre svega sebe, kao  člana komisije koja je disertaciju odobrila. Kao neko ko je očigledno učestvovao u srozavanju  akademskog  standarda, malo je čudno kad profesorka nesumnjivo nizak kvalitet  disertacije opravdava baš tim drastično sniženim akademskim  standardima.

Još je možda tragikomičnije kad profesorka Djordjević tvrdi kako ona nije videla delove svog rada u disertaciji pošto ju je Stefanović samo parafrazirao?! Medjutim, verovatno je za Ginisa kad profesorka Djordjević kršenje  najosnovnijih kriterijuma naučnog rada povezuje sa izolacijom.  

Elem, pravi udar na mozak desio se na skupštinskom odboru za obrazovanje, nauku,  tehnološki razvoj i informatičko društvo. Tamo su, naime, Naprednjaci Babić i Martinović, ministra Stefanovića proglasili žrtvom  antireformskih snaga  predvodjenih Demokratskom Strankom.

Okreni, obrni, koja god obrana da zvuči bizarnije, Stefanović na kraju ispada žrtva, bilo nedobronamernih, glupih, nazovi naučnika, bilo izmišljenih/zamišljenih političkih protivnika, bilo izolacije.

E sad, predsednik vlade koji  bi po prirodi svog posla trebao biti najodgovorniji, sam predvodi kvartet koji Stefanovića lišava bilo kakve odgovornosti proglašavajuci ga nevinom žrtvom.

Da stvar bude gora, argument koji koristi Vučić u obrani Stefanovića ne samo da je daleko najbizarniji, on praktički ne postoji.  

Lažne diplome nisu srpski, pa niti fenomen Naprednjaka. Medjutim ono što izgleda jeste srpski fenomen jeste reakcija srpskih političara kad se suoče sa bilo kakvom vrstom odgovornosti. Dovoljno je tek malo odškrinuti vrata istorije: čim se nasluti neka  mogućnost  odgovornosti srpske vlastele/  ista se momentalno samoproglašava žrtvom  nepravednog sveta,  zapada, istoka , boga,vraga, Haga, sankcija, izolacije, belih listića, žutih lopova, kvaziintelektualaca, kvazianalitičara, a sad  i OEBS/a i ovih  nazovi stručnjaka iz Engleske.

Srpski se političari sa neverovatnom lakoćom i često bez ikakvih posledica od mogućih odgovornih lica pretvaraju u nevine žrtve svih pomenutih ili nepomenutih dežurnih krivaca.

Svojom reakcijom premijer Vučić nas je podsetio da ne postoji dno, dovoljno bizarna, dovoljno groteskna reakcija koje se političari neće dotaći/gaditi ne bi li od odgovornog lica napravili nevinu žrtvu.

Ovaj slučaj iako ne prvi niti jedini, očigledan je primer srpskog političkog paradoksa u kome je elita u oštrom  sukobu interesa sa društvom čije bi interese trebala da štiti.

Naravno, u trenutcima kada otvoreno radi protiv interesa vlastitog  društva, vlast   otvoreno laže i obmanjuje  javnost predstavljajuci sebe žrtvom izmišljenih ili zamišljenih neprijatelja.

Vlada Angele Merkel, kojoj se srpski premijer tobože divi, ne bi sebi nikad dopustila ovakvu reakciju. Ne zbog toga što su  nemački političari mnogo fini ili imuni na korupciju, već najviše zbog toga što društvo takvo ponašanje vlade ne bi tolerisalo.

Sa druge strane, srpsko je društvo  tokom zadnje dve decenije tolerisalo  maltene svaki, pa i najbizarniji  mogući  beg vlastite političke elite od bilo kakve odgovornosti. Često  je i sama akademska zajednica koja bi zbog nivoa svog obrazovanja trebala biti deo društva  koji je najviše imun na manipulacije ili iste prihvatala, ili im se nije suprostavljala.

Zbog toga valjda ne čudi što su analizu  sumnjivih diploma sa sumnjivih srpskih fakulteta započeli naučnici van Srbije.

Ostaje medjutim jednostavno pitanje :Otkud toliko zaglušujuća tišina medju svim  onim profesorima, doktorima, studentima  koji su u svoj rad uložili trud, znanje, vreme,a ne partijsku knjižicu? Koliko je teško inicirati/pokrenuti nekakvu peticiju kojom bi se tražila ozbiljna reakcija  države?

Pa zar i takav pritisak na otvoreno neodgovornu vlast  mora da stigne iz Brisela? Posle ce se vlast po ko zna koji put samoproglasiti žrtvom uslovljavanja   EU, OEBSa, vraga ili boga.



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 19:48 09.06.2014

Čudo

Zbog toga valjda ne čudi što su analizu sumnjivih diploma sa sumnjivih srpskih fakulteta započeli naučnici van Srbije.

Mada je od te nezaintersovanosti meni još čudnija naprasna zainteresovanost. I u domaji i u pečalbara.
Možda se sad odjednom neko seti i strašne izborne krađe i džakova sa listićima?
dali76 dali76 20:22 09.06.2014

Re: Čudo

Naravno da je vlast ex radikala pod mnogo vecom lupom nego vlast njegovog predhodnika.
To je valjda razumljivo.
Elem, reakcija Vucica koji Stefanovica moze da brani samo jos vecom gluposcu je takodje razumljiva.
Nije tesko predpostaviti Ko bi mogao biti sledeci lazni naucnik ako Vucic pusti Stefanovica niz vodu.
Ono sto, makar meni, nije razumljivo da ljudi prihvataju nebulozne bajke o izmisljenim/zamisljenim neprijateljima koje se Vucicu ukazuju ovih dana.
Pa taj film je srpsko drustvo imalo prilike da gleda bezbroj puta.
freehand freehand 20:29 09.06.2014

Re: Čudo

Naravno da je vlast ex radikala pod mnogo vecom lupom nego vlast njegovog predhodnika.
To je valjda razumljivo.

Pa ne bih se ja baš složio. Kako bi ti obrzložio tu "mnogo veću lupu"? Ne sećam se reakcija ni zapadnih medija, ni OEBS, ni drugih u mnoštvu prilika kad su "ex radikali" (ni ovog se termina nešto ne sećam ?!) pravili mnogo gore stvari i po slobodu medija, i po demokratiju. Ni na blogu, takođe. Štaviše, mnogo se bolje sećam relativizovanja i skakanja u odbranu. Čak mi se čini da je sve to ovde negde zapisano i sačuvano.
Ono sto, makar meni, nije razumljivo da ljudi prihvataju nebulozne bajke o izmisljenim/zamisljenim neprijateljima koje se Vucicu ukazuju ovih dana.

Kakve bajke? Disciplinovanje aferama? Ti to ozbiljno?
freehand freehand 19:56 09.06.2014

Nego

... šta ćemo ako je, na primer, Vučić ZAISTA sa namerom i ciljano pušten niz rende pred posetu Nemačkoj?
I da li glede Ukrajine i Rusije, da li glede čega drugog, ako zaista nije bio dovoljno kooperativan pa mu je neko šapnuo memento mori?
Isto kao Đinđiću onomad za Kosovo i Srpsku, kao Koštunici za Hag i Kosovo, kao Tadiću sa Jarinjem i Brnjakom?
I bez obzira što je Vučić u svakoj od tih prilika bio kontrateg i betonska čćizma na nozi svakog od pobrojanih?

Mislim, pitanje šta ćemo je retoričko, naravno.
Bajčetinski lizguzi, zgroženi a jedino pošteni intelektualci-(?)vučićevci i salonski revolucioneri evroatlantske provenijencije skočiće da brane evropske vrednosti i slobodu govora. Koje su, jelda, bile nevažne evo pune dve godine koliko je dato Vladi, rekonstrukciji prvoj pa drugoj pa ovoj najnovijoj.
Za očekivati je da se pojave pukotine i u njegovom rođenom bućkurišu od stranke a u stvari Velikom frontu bezmozgovića, preletača, čankoliza i jurišnika na sinekure opšteg tipa.
I pitanje je samo da li će ga političkom skončanju privesti Brut ili knut.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:58 09.06.2014

Re: Nego

freehand
... šta ćemo ako je, na primer, vučić ZAISTA sa namerom i ciljano pušten niz rende pred posetu Nemačkoj?
I da li glede Ukrajine i Rusije, da li glede čega drugog, ako zaista nije bio dovoljno kooperativan pa mu je neko šapnuo memento mori?
Isto kao Đinđiću onomad za Kosovo i Srpsku, kao Koštunici za Hag i Kosovo, kao Tadiću sa Jarinjem i Brnjakom?
I bez obzira što je vučić u svakoj od tih prilika bio kontrateg i betonska čćizma na nozi svakog od pobrojanih?


To bi bio smešan, zabavan, a i poučan obrt, toliko dobar da sam siguran da nam se neće dogoditi
freehand freehand 20:10 09.06.2014

Re: Nego

uros_vozdovac
freehand
... šta ćemo ako je, na primer, vučić ZAISTA sa namerom i ciljano pušten niz rende pred posetu Nemačkoj?
I da li glede Ukrajine i Rusije, da li glede čega drugog, ako zaista nije bio dovoljno kooperativan pa mu je neko šapnuo memento mori?
Isto kao Đinđiću onomad za Kosovo i Srpsku, kao Koštunici za Hag i Kosovo, kao Tadiću sa Jarinjem i Brnjakom?
I bez obzira što je vučić u svakoj od tih prilika bio kontrateg i betonska čćizma na nozi svakog od pobrojanih?


To bi bio smešan, zabavan, a i poučan obrt, toliko dobar da sam siguran da nam se neće dogoditi

Ne znam kako je tebi na tom ventilatoru, ali - šta bi tebi u tom obrtu bilo dobro?
Bonner Bonner 20:11 09.06.2014

Re: Nego

freehand
... šta ćemo ako je, ...


Mozda konacno da shvatimo da jedan covek nije sistem niti drzava, nebitno da li je u pitanju Vucic ili Stefanovic ili neko drugi.

Drzava je jedno a pojedinci su nesto drugo, pa nema diskusije niti dileme da li ce ministar da da ostavku ako postoji iole sumnja da je njegov doktorski rad plagijat.

U Nemackoj su na doktorskim plagijatima pala dva ministra i jos nekoliko manje bitnih politicara. Karl Theodor von Gutenberg je vec bio uveliko vidjen i sa svih strana hvaljen i guran kao jedan od sledecih kandidata za kancelara. Ali kad je utvrdjeno da je plagirao doktorat podneo je ostavku, povukao se iz politickog zivota i cak napustio zemlju i povukao se u SAD gde radi i zivi.

Tako se to radi u odgovornim drustvima. U Srbiji na zalost jos ne. A ovo je samo jedna od prilika. Bilo ih je od 2000. na ovamo sijaset. U svim partijama. Tu odgovornost ni moralna ni politicka ne postoji. Postoje samo trange frange, kumovske, ortacke i ostale bolesne veze. To nije social networking kao u svetu, to je bolesno.

freehand freehand 20:13 09.06.2014

Re: Nego

Bonner
freehand
... šta ćemo ako je, ...


Mozda konacno da shvatimo da jedan covek nije sistem niti drzava, nebitno da li je u pitanju Vucic ili Stefanovic ili neko drugi.

Drzava je jedno a pojedinci su nesto drugo, pa nema diskusije niti dileme da li ce ministar da da ostavku ako postoji iole sumnja da je njegov doktorski rad plagijat.

U Nemackoj su na doktorskim plagijatima pala dva ministra i jos nekoliko manje bitnih politicara. Karl Theodor von Gutenberg je vec bio uveliko vidjen i sa svih strana hvaljen i guran kao jedan od sledecih kandidata za kancelara. Ali kad je utvrdjeno da je plagirao doktorat podneo je ostavku, povukao se iz politickog zivota i cak napustio zemlju i povukao se u SAD gde radi i zivi.

Tako se to radi u odgovornim drustvima. U Srbiji na zalost jos ne. A ovo je samo jedna od prilika. Bilo ih je od 2000. na ovamo sijaset. U svim partijama. Tu odgovornost ni moralna ni politicka ne postoji. Postoje samo trange frange, kumovske, ortacke i ostale bolesne veze. To nije social networking kao u svetu, to je bolesno.




E super. Prekosutra, kad budeš skapirao šta je pitanje voelo bih i taj odgovor da pročitam.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:14 09.06.2014

Re: Nego

freehand

Ne znam kako je tebi na tom ventilatoru, ali - šta bi tebi u tom obrtu bilo dobro?


Kad smo kod istih, eksperimentišem sa pasivnim hlađenjima, hoću media centar za male pare, a bešuman. Iskopaće njega Uroš.

Šta je dobro? Ono što nije status kvo deceniju. To bi bilo cool.
freehand freehand 20:19 09.06.2014

Re: Nego

Šta je dobro? Ono što nije status kvo deceniju. To bi bilo cool.

Pa šta bi sad? Došao ti je Toma, došao ti je Vučić. Drugosrbijanski radikali - to je specijalni autohtoni politički mutant-endem sa ovog prostora - oduvali ste sve ostalo i okrenuli sve za 180. Šta bi više, kud bi zanimljivije?
Bonner Bonner 20:22 09.06.2014

Re: Nego

freehand
E super. Prekosutra, kad budeš skapirao šta je pitanje voelo bih i taj odgovor da pročitam.


Tvoja su pitanja uvek ista "kad ce Rusi sa Putinom na celu da vaskrsnu pa da celom zapadu hebemo nanu naninu, da zarimo i palimo sve do Beca pa i dalje".

To se pita jedan deo srpske elite vec 25 godina i evo gde smo dosli. Neki pomrese pitajuci se...

freehand freehand 20:25 09.06.2014

Re: Nego

Bonner
freehand
E super. Prekosutra, kad budeš skapirao šta je pitanje voelo bih i taj odgovor da pročitam.


Tvoja su pitanja uvek ista "kad ce Rusi sa Putinom na celu da vaskrsnu pa da celom zapadu hebemo nanu naninu, da zarimo i palimo sve do Beca pa i dalje".

To se pita jedan deo srpske elite vec 25 godina i evo gde smo dosli. Neki pomrese pitajuci se...


Znao sam da je ono "prekosutra" bilo optimizam bez osnova.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:43 09.06.2014

Re: Nego

freehand
Šta je dobro? Ono što nije status kvo deceniju. To bi bilo cool.

Pa šta bi sad? Došao ti je Toma, došao ti je Vučić. Drugosrbijanski radikali - to je specijalni autohtoni politički mutant-endem sa ovog prostora - oduvali ste sve ostalo i okrenuli sve za 180. Šta bi više, kud bi zanimljivije?


Fala mu što mi je došao, al nek ode da džumbusimo još malo. To je uvek zabavno, a tražiti bilo šta više od zabave je neozbiljno
dali76 dali76 20:44 09.06.2014

Re: Nego

Dakle, ovi napadi OEBS/a, afera Stefanovic, sve je to deo medjunarodne zavere protiv Vucica ?
Jel sam ja tebe dobro razumio Freehand?


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:47 09.06.2014

Re: Nego

šta ćemo ako je, na primer, Vučić ZAISTA sa namerom i ciljano pušten niz rende pred posetu Nemačkoj?


Uvek je najbolje stvari razdvojiti, a to bi u ovom slučaju značilo prvo se zapitati da li je tačno ili nije tačno ovo što se govori o falsifikatima, cenzurama i svemu.
Ako to jeste tačno onda imamo problem bez obzira na to ko i zbog čega taj naš problem ekspoatiše, jer i ako ga eksploatiše zbog Ukrajine, Rusije, on i dalje ostaje problem.
To je prvenstveno naše interno, unutrašnje pitanje.

Drugo pitanje, koje nije samo naše unutrašnje je zašto se ovi setiše da ga, taj naš problem, sad pominju.
Verovatno ima veze sa Ukrajinom, ali tu opet nema velikih iznenađenja. EU bi vrlo rado videla Srbiju koja uvodi sankcije Rusiji, Srbija tome nije rada, Rusija očekuje da se to ne desi, to je već poznata pozicija Srbije.

Da li će Srbija uspeti da odoli pritiscima iz EU ne znam, nadam se da hoće.
freehand freehand 21:03 09.06.2014

Re: Nego

Dakle, ovi napadi OEBS/a, afera Stefanovic, sve je to deo medjunarodne zavere protiv Vucica ?

Volim kad se reč "zavera" koristi na ovja način: to protivniku u raspsravi automcki oduzme kredibilitet i napravi ga na ništa.
Ne zavera. ne bih tu reč nikako koristio. Podsećanje, ohrabrivanje, tako neka popularna reč bila bi prikladnija.
Ali, i ja sam tebe pitao: da li bi i zbog čega bilo iznenađenje ako bi to, na primer, bila istina?
Šta sam imao da o ex radikalima i njihovim znanjima i veštinama, uključujući i diplome - Tominu i Jorgovankinu i to pre dve-tri godine, kad ni tebi ni OEBS-u to nije bilo važno - ja sam napisao.
A io ministru Stefanoviću, bogami. Baš ovih dana. I prvi na blogu. I očekivao baražnu vatru, po običaju zato što se suprotstavljam novim strujama kad ono - ćorak?!.
Ali me sad baš rajca ovo - kad je to Vučić prestao da bude Our son of a bitch.. I otkad je ozbiljnim intelektualcima bitnija disertacija jednog smešnog lika sa nadimkom "Slina" nego falsifikovana diploma kandidata za Predsednika države?
Bonner Bonner 21:04 09.06.2014

Re: Nego

hoochie coochie man
...Verovatno ima veze sa Ukrajinom, ali tu opet nema velikih iznenađenja. EU bi vrlo rado videla Srbiju koja uvodi sankcije Rusiji, ...


Nikakva Ukrajina niti Rusija nisu u pitanju. To je pitanje sporedno, da ne kazem skoro nevazno.

Prica je najvecim delom unutrasnja. Ciscenja po ministarstvima (MUP i Ministarstvo privrede) i planovi nove Vlade, delimicno odustajanje od nekih reformi, odnosno njihovo odlaganje.

I naravno Kosovo posle izbora i nastavak pregovora. Dakle na redu je pravljenje agende i ciljeva za sledeci period pregovora.

I naravno prodaja velikih drzavnih preduzeca, to u okviru reformskih desavanja.


freehand freehand 21:10 09.06.2014

Re: Nego

Fala mu što mi je došao, al nek ode da džumbusimo još malo. To je uvek zabavno, a tražiti bilo šta više od zabave je neozbiljno

Da, ovo me podseti da sam uz
Bajčetinski lizguzi, zgroženi a jedino pošteni intelektualci-(?)vučićevci i salonski revolucioneri evroatlantske provenijencije

... zaboravio dobro uhlebljene softveraše, uvek željne zabave i džumbusa dok curka sa devizne cucle.
shkval shkval 21:14 09.06.2014

Re: Nego

Bonner

Karl Theodor von Gutenberg je vec bio uveliko vidjen i sa svih strana hvaljen i guran kao jedan od sledecih kandidata za kancelara. Ali kad je utvrdjeno da je plagirao doktorat podneo je ostavku, povukao se iz politickog zivota i cak napustio zemlju i povukao se u SAD gde radi i zivi.


ovaj, ne znam gde bivsi zalizanko zivi, ali je dobio posao na EU dojci, kao "EU-Berater für Internetfreiheit"...

samo se bas i ne prica puno, ovo su mu dali uhlebljenje, kao kad u srbiji neko zasere pa ga posalju za ambasadora...
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:19 09.06.2014

Re: Nego

freehand
Fala mu što mi je došao, al nek ode da džumbusimo još malo. To je uvek zabavno, a tražiti bilo šta više od zabave je neozbiljno

Da, ovo me podseti da sam uz
Bajčetinski lizguzi, zgroženi a jedino pošteni intelektualci-(?)vučićevci i salonski revolucioneri evroatlantske provenijencije

... zaboravio dobro uhlebljene softveraše, uvek željne zabave i džumbusa dok curka sa devizne cucle.

Sigurno bi među hardverašima našao istomišljenike, ali njih ionako normalan svet smatra za nužno zlo, trgovce i secikese, pa ih niko i ne uzima za ozbiljno.
G.Cross G.Cross 21:20 09.06.2014

Re: Nego

šta ćemo ako je, na primer, Vučić ZAISTA sa namerom i ciljano pušten niz rende pred posetu Nemačkoj?


Pa naravno da je Vucic ZAISTA sa namerom i ciljano pusten niz rende.

Neverovatna je naivnost vecine srpskog stanovnistva koji veruju da igre tipa "dobro jutro carsijo na sve cetiri strane" jos mogu da prodju.

Pobogu, Bugari su juce ugasili Juzni Tok, ne zato sto su hteli nego zato sto im je naredjeno.

Srbi mogu da nastave da grade Juzni tok od Surdulice do negde ali gas nece doci.

Priblizava se momenat kada svi skupa treba da shvatimo sta znaci "biti u EU", jednostavno to znaci biti clan kluba cija pravila morate da prihvatite ali takodje znaci da zemlja koja hoce da bude clanica mora da se odrekne dela svog suvereniteta.

A sta sa nasim slobodarskim tradicijama? Pa nista, ako necemo ne moramo. Ali vreme je za ozbiljne i odgovorne odluke, ne za igranje Vozdova na unutrasnjem planu i dupelizaca na spoljasnjem.

And what is in it for me? Pa meni se svidja da moj seoski djilkos nema najvecu tojagu , nego ima neko tamo ko ce da ga kontrolise (ukljucjuci koji sajt ja hocu da posetim).

Pa jesu li ti drugi sa vecom tojagom bolji od ovim nasih sa malom tojagom?
To je za svakog ponaosob da odluci.

PS. I naravno odluka koju treba napraviti je Berlin il Moskva. Bujrum !


dali76 dali76 21:21 09.06.2014

Re: Nego

HCM stvari su mnogo jednostavnije.
Vucic izmislja protivnike, trazi neprijatelje, proglasava se zrtvom istih iz sasvim jednostavnog razloga:da se ne bi suocio sa onim sto se zove istina,a istina je da je disertacija njegovog ministra policije jedan obskurno sklepani sastav koji ne bi prosao kao seminarski rad na prvoj godini
Istina je da je neko,a izgleda se zna sa koje adrese, rusio sajt Pescanik.
Takodje je istina da je vlast privodila ljude radi sirenja panike,a slucajno zaboravila na tabloide.
Istina je da su ruseni sasvim obskurni sajtovi (drugastrana), samo zato sto su imali kriticki tekst o premijeru. Istina je da je takodje “nestao” blog sa Blic sajta,a slucajno se u tom blogu premijer pozivao da podnese ostavku.
Sve su to lako dokazive istine , koje se sasvim namerno pokrivaju toboze nekakvim pritiscima na vlast, posto ova ima principijelen stav naspram Ukrajine?
Ajde sto to Vucic potura. Nisam fasciniran politicarima koji bizarno lazu, ali kako to uspeva opstati kao iole racionalan argument, meni je enigma.

milojep milojep 21:22 09.06.2014

Re: Nego

A sta sa nasim slobodarskim tradicijama? Pa nista, ako necemo ne moramo. Ali vreme je za ozbiljne i odgovorne odluke, ne za igranje Vozdova, na unutrasnjem planu i dupelizaca na spoljasnjem.


E to!
Bonner Bonner 21:28 09.06.2014

Re: Nego

shkval
... ali je dobio posao na EU dojci, kao "EU-Berater für Internetfreiheit"...


Nije na EU-dojci, posto ovaj savetnicki posao radi bez bilo kakve finansijske naknade i to se svuda naglasava.

freehand freehand 21:30 09.06.2014

Re: Nego

Nisam fasciniran politicarima koji bizarno lazu, ali kako to uspeva opstati kao iole racionalan argument, meni je enigma.

Ajde?!



A i kao da si još neke istine zaboravio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:33 09.06.2014

Re: Nego

Vucic izmislja protivnike, trazi neprijatelje, proglasava se zrtvom istih


Ili će biti da on samo preuveličava nešto što makar u naznakama ipak postoji.
Nije prošlo mnogo od vremena kad su za njega govorili da su Evropi potrebni političari kao Vučić sada se ipak takve izjave ne čuju.

Kao što nije dobro paranočno poverovati da ceo svet radi protiv Srbije i Vučića, nije dobro ni naivno verovati u nepostojanje nekih namera iza pojedinih gestova.
I ne radi se ni o kakvoj zaveri naravno, radi se o običnoj promeni stava, a ta promena je ipak vidljiva.

Šta je njen uzrok, Ukrajina ili ovo očemu Bonner govori a što je sasvim moguće, to je već teže dokučiti, ali da je stav prema Vučiću promenjen prilično je jasno.

milojep milojep 21:40 09.06.2014

Re: Nego

PS. I naravno odluka koju treba napraviti je Berlin il Moskva. Bujrum !

A vide li ovo?

http://www.fakti.org/rossiya/babakov-osovina-moskva-beograd-dopuna-osovini-moskva-berlin
gedza.73 gedza.73 21:46 09.06.2014

Re: Nego

son of a bitch.

freehand freehand 22:03 09.06.2014

Re: Nego

gedza.73
son of a bitch.


Somoza. Pinoče. Pahlavi. Fahd. Batista. Cela plejada sa Šaronom i Bibijem i raznim drugim ljudožderima, tiranima i masovnim ubicama.
dali76 dali76 22:05 09.06.2014

Re: Nego

Naravno, slazem se ja HCM da politika ne ordinira u nekakvom vaukumu. Postoje raznorazni interesi. Iza Vucicevog ismisljanja protivnika, pa ako hoces njegovog ogromnog uvecavanja vlastite vaznosti, pa i vaznosti Srbije u medjunarodnim odnosima , stoji jednostavan interes AleksandraVucica.
Medjutim, bojim se da posledica prihvatanja takvih izmisljotina ponajvise kosta drustvo.
U interesu je valjda tog drustva da se prvo istrazi odgovornost ministra, odgovornost rektora , a ne da se umesto toga ide nekakvim tragovima na koje nas navodi Vucic,pa se raspravlja koliko tu ima istine , 5% ili 10 ili mozda 50%.
I neki predstavnici nemackih demohriscana su optuzbe na racun ministarke obrazovanja oznacavali kao politicki motivisane, ali to nije zaustavilo drustvo da reaguje niti je zaustavilo institucije Sistema da rade svoj posao.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 09.06.2014

Re: Nego

Medjutim, bojim se da posledica prihvatanja takvih izmisljotina ponajvise kosta drustvo.


Svakako.
Ali se ja nadam da masovnog prihvatanja onoga što bi Vučić želeo da bude prihvaćeno, (sve je u redu, cenzure nema, Stefanovićev doktorat je sjajan naučni rad, sve to izmišljaju naši neprijatelji) neće ni biti.
Nikakav je uzorak, znam, ali i u razgovoru sa ljudima koji su glasali Vučića se retko može čuti da je neko na strani Stefanovića, da ga brani, da mu "priznaje" doktorat.
StEtOc|nA StEtOc|nA 22:15 09.06.2014

Re: Nego

freehand
Šta je dobro? Ono što nije status kvo deceniju. To bi bilo cool.

Pa šta bi sad? Došao ti je Toma, došao ti je Vučić. Drugosrbijanski radikali - to je specijalni autohtoni politički mutant-endem sa ovog prostora - oduvali ste sve ostalo i okrenuli sve za 180. Šta bi više, kud bi zanimljivije?


Nikako da izađeš iz te beskonačne petlje u kojoj živiš od 2012. Jesu, došli su, i Vučić i Toma. I pašće. Zato što ne znaju bolje. Jer su kao crtani film. Kao i prethodni. Ali su u odnosu na 90-te malo evoluirali. Dovoljno da ne ratujemo, nedovoljno da živimo bolje i napredujemo kao društvo. Nadamo se da će i sledeći pobednici (a sva je prilika da će to biti neko od poraženih 2012) za toliko da evoluiraju, pa ćemo za nekih xy izbornih ciklusa možda imati neke šanse za nešto bolje.
freehand freehand 22:25 09.06.2014

Re: Nego

Nikako da izađeš iz te beskonačne petlje u kojoj živiš od 2012.

Pa ne, svi smo u toj petljki. Kamo sreće da sam samo ja i da je to samo moj mentalni čvor. Ali ta je petlja baš kao što kažeš
pa ćemo za nekih xy izbornih ciklusa možda imati neke šanse za nešto bolje.

Samo, moj život je kraći od XY izbornih ciklusa. A izlaženje iz petlje onih kojima ni tada a ni dve dobre godinice posle nije bilo bitno šta je original a šta falsifikat ili plagijat smatram priličnim licemerjem, u najmanju ruku. Naročito kad drže predavanja, pričajući tačno suprotno onome što su kao dogmu ponavljali onomad, i isto bili spremni i na podsmeh i na porugu, a bogami i na psovku kad se sa njima ne bi složio.

Ali da rečemo da to i nije bitno. Bitno je pitanje, mislim, koje sam postavio: šta ako je sranje oko falš visokog obrazovanja - jer Megatrend i drugi su to, a ne samo diplome - iskoršćeno i naduvano da bi se Vučić omekšao i vratio u potrebno agregatno stanje?
Eto, ja se na tu varijantu koju smatram očiglednom - odmah naježim.
I to iz dva razloga: prvi zato što se po pravilu ježim na svaki diktat u međunarodnim odnosima. Drugi, još smešniji znalcima - zato što je Vučić momentalno, o paradoksa! - trenutno najmanje zlo kao politička opcija u Srbiji.
milisav68 milisav68 22:53 09.06.2014

Re: Nego

freehand

A izlaženje iz petlje onih kojima ni tada a ni dve dobre godinice posle nije bilo bitno šta je original a šta falsifikat ili plagijat smatram priličnim licemerjem, u najmanju ruku. Naročito kad drže predavanja, pričajući tačno suprotno onome što su kao dogmu ponavljali onomad, i isto bili spremni i na podsmeh i na porugu, a bogami i na psovku kad se sa njima ne bi složio.

Sva sreća pa su diplome sa Pravnog fakulteta u Kragujevca originali, pa možemo da odahnemo.
freehand freehand 23:00 09.06.2014

Re: Nego

milisav68
freehand

A izlaženje iz petlje onih kojima ni tada a ni dve dobre godinice posle nije bilo bitno šta je original a šta falsifikat ili plagijat smatram priličnim licemerjem, u najmanju ruku. Naročito kad drže predavanja, pričajući tačno suprotno onome što su kao dogmu ponavljali onomad, i isto bili spremni i na podsmeh i na porugu, a bogami i na psovku kad se sa njima ne bi složio.

Sva sreća pa su diplome sa Pravnog fakulteta u Kragujevca originali, pa možemo da odahnemo.

Da?
milisav68 milisav68 23:13 09.06.2014

Re: Nego

freehand

Da?

Afera indeks, ovo ono....
dali76 dali76 23:15 09.06.2014

Re: Nego

Jasno je meni HCM da niko pametan ne moze braniti rad Stefanovica , sem ukoliko ne postoji visi partijski interes.
Kao sto svi oni, sposobni da zbroje 2+2, nisu dozvolili predhodniku Vucica da im bezanjem od vlastite odgovornosti vredja intelegenciju, isto tako racunam da pametni ljudi ne smeju to isto dopustiti A. Vucicu.
Vidim da oni koji su imali razumevanja naspram Tadica, danas bogami dele isto razumevanje naspram Vucica.
Dakle, drustvo koje trazi odgovornost elite za sasvim konkretne stvari,a ne dozvoljava skretanje/spinovanje politicara,je odgovorno drustvo.
Jos jednom da ponovim. Nije problem sto je Stefanovic besramno uzeo tu diplomu, problem je sto je drzava reagovala kako je reagovala kad je to izaslo u javnost, ali je jos veci problem ukoliko drustvo prihvati spin argumente politicara.
freehand freehand 23:17 09.06.2014

Re: Nego

Vidim da oni koji su imali razumevanja naspram Tadica, danas bogami dele isto razumevanje naspram Vucica.

I ja to isto vidim. Samo ne vidim one koji su agitovali za Nikolića da tu diplomu pomenu. Mada sad nije ni važno.
freehand freehand 23:18 09.06.2014

Re: Nego

milisav68
freehand

Da?

Afera indeks, ovo ono....

I?
Hansel Hansel 23:33 09.06.2014

Re: Nego

iskoršćeno i naduvano da bi se Vučić omekšao i vratio u potrebno agregatno stanje?

Nemoj u prvobitno, molim te, možda samo u prethodno. Evo ga, već viče da će Srbija biti pouzdan partner Nemačke.

što se po pravilu ježim na svaki diktat u međunarodnim odnosima.

Moram ovo da podvučem, budući da delim ovo ježenje.

Drugi, još smešniji znalcima - zato što je Vučić momentalno, o paradoksa! - trenutno najmanje zlo kao politička opcija u Srbiji.

Ovo se nisi šalio? Ako nisi, znači -- došlo je zadnje vreme (ne zbog tebe, nego zbog njih; moje procenjivanje u tom smislu je suspendovano do daljeg, tek da objasnim da nisam bio ironičan, sarkastičan...).
milisav68 milisav68 23:33 09.06.2014

Re: Nego

freehand

I?

Pa što bi sad bila diploma bitna, ako onda nije bila.

I ta petlja, i ko se zapetljao....i ko je bio dekan, a ko student, pa sad sudija Ustavnog suda....
freehand freehand 23:49 09.06.2014

Re: Nego

Ovo se nisi šalio? Ako nisi, znači -- došlo je zadnje vreme (ne zbog tebe, nego zbog njih; moje procenjivanje u tom smislu je suspendovano do daljeg, tek da objasnim da nisam bio ironičan, sarkastičan...).

To sam ponovio i obrazložio nekoliko puta u poslednjih mesec dana. I ne pitaj me kako je duši mojoj kad to iskreno verujem i isto tako pišem.
Eno kod Krstića na blogu, mislim da je tamo naširoko.
U svakom slučaju i najkraće a grunfovski rečeno - manje zlo je manje od većeg zla. i time bolje.
milisav68
freehand

I?

Pa što bi sad bila diploma bitna, ako onda nije bila.

I ta petlja, i ko se zapetljao....i ko je bio dekan, a ko student, pa sad sudija Ustavnog suda....

I kakve to veze sa mnom ima?
Misliš da ja o tome selektivno mislim, pa su mi jedni lopovi draži od drugih, ili šta?
a uzgred - za to se saznalo, koliko sam ja upućen, tako što ih je policija digla i što se išlo u pritvor, na sud, u zatvor. ako je neko oslobođen zbog nedostatka dokaza onda je ili nevin, ili je policija loše radila, ili tužilaštvo, ili je sudija loše sudio.
I opet ne vidim kako si to sa mnom doveo u vezu?
mesan mesan 03:13 10.06.2014

Re: Nego

freehand
Dakle, ovi napadi OEBS/a, afera Stefanovic, sve je to deo medjunarodne zavere protiv Vucica ?

Volim kad se reč "zavera" koristi na ovja način: to protivniku u raspsravi automcki oduzme kredibilitet i napravi ga na ništa.
Ne zavera. ne bih tu reč nikako koristio. Podsećanje, ohrabrivanje, tako neka popularna reč bila bi prikladnija.
Ali, i ja sam tebe pitao: da li bi i zbog čega bilo iznenađenje ako bi to, na primer, bila istina?


freehand

Nego
... šta ćemo ako je, na primer, Vučić ZAISTA sa namerom i ciljano pušten niz rende pred posetu Nemačkoj?
I da li glede Ukrajine i Rusije, da li glede čega drugog, ako zaista nije bio dovoljno kooperativan pa mu je neko šapnuo memento mori?


Za početak saznaj o ovim ljudima:

dr Uglješa Grušić (docent / lecturer, Univerzitet u Notingemu),
dr Branislav Radeljić (vanredni profesor / senior lecturer, Univerzitet Istočni London),
Slobodan Tomić (doktorant, Londonska škola ekonomije i političkih nauka),
dr Marko Milanović,
dr Miljana Radivojević,

da li ih je platila CIA, Angela Merkel, Šoroš, Toni Bler, Vatikan, Devenport, Blackwater, organizatori Prajda, ili koja već sotona, strani plaćenik i domaći izdajnik pokušava da nas zavadi sa braćom Rusima.

Pa kad ne nađeš ništa od toga barem da se izviniš tim naučnicima koji su založili rad, vreme i svoju reputaciju da nešto obelodane i upitaju za odgovor? Posle njihove optužbe za naučnu ništavnost i plagijat Vučić skače sa "najgluplja stvar koju sam čuo", o čemu Dali ovde piše --- zaista je uvredljivo i suludo u toku toga se samozadovoljavati fantazijom o svemoćnim imperijalnim manipulatorima koji iz svoje mreže bude terorističke ćelije srpskih naučnih radnika u dijaspori, sa paklenim planom da iznude "kooperativnost oko Rusije"...
oskar-z-wild oskar-z-wild 06:58 10.06.2014

Re: Nego

Ево шта кружи на Фејсу:

ДА ЛИ ЗНАТЕ ДА ЈЕ:

- просечна плата за 50% већа у Русији него у ЕУ и даље бележи раст,
- да Русија има 3 пута више тенкова него цела ЕУ,
- да Русија има 120 пута више резерви гаса од ЕУ,
- да је Русија 5 пута већа од ЕУ,
- да Русија има више девизних резерви од целе ЕУ (тачније ЕУ не поседује девизне резерве већ је у великим дуговима.
- да земље ЕУ дугују Русији преко 20 милијарди евра
- да је Русије далеко супериорнија војно, политички, економски па и демографски од ЕУ (Русија производи авионе пете генерације, ЕУ их нема, Русија може било коју тачку на земљи да погоди интербалистичким ракетама , ЕУ не може ни близу, Русија има више нуклераних подморница него читава ЕУ, Русију није погодила рецесија већ бележи константни привредни раст годинама, Русија по први пут бележи пораст наталитета док је ЕУ и незаустављивом паду)…


freehand freehand 07:37 10.06.2014

Re: Nego

Za početak saznaj o ovim ljudima:

dr Uglješa Grušić (docent / lecturer, Univerzitet u Notingemu),
dr Branislav Radeljić (vanredni profesor / senior lecturer, Univerzitet Istočni London),
Slobodan Tomić (doktorant, Londonska škola ekonomije i političkih nauka),
dr Marko Milanović,
dr Miljana Radivojević,

Za početak evo eksperta nesana da mi otvori oči o ovim ljudima.
da li ih je platila CIA, Angela Merkel, Šoroš, Toni Bler, Vatikan, Devenport, Blackwater, organizatori Prajda, ili koja već sotona, strani plaćenik i domaći izdajnik pokušava da nas zavadi sa braćom Rusima.

Gde sam ja rekao da je njih iko platio, sem u tvom geačkom pokušaju diskreditacije?
A još bi mogao - ako te ne mrzi - i da mi objasniš, kao ekspert, kako se to rad i vreme "zalažu".
Pa kad ne nađeš ništa od toga barem da se izviniš tim naučnicima koji su založili rad, vreme i svoju reputaciju da nešto obelodane i upitaju za odgovor? Posle njihove optužbe za naučnu ništavnost i plagijat Vučić skače sa "najgluplja stvar koju sam čuo", o čemu Dali ovde piše --- zaista je uvredljivo i suludo u toku toga se samozadovoljavati fantazijom o svemoćnim imperijalnim manipulatorima koji iz svoje mreže bude terorističke ćelije srpskih naučnih radnika u dijaspori, sa paklenim planom da iznude "kooperativnost oko Rusije"...

Mi kao da smo o ovoj vlasti već imali neke rasprave ranije, samo si tada, čini mi se, zastupao suprotne stavove sa suprotnom argumentacijom?
Jedina konstanta je tupost i spremnost na izvrtanje teza.

milisav68 milisav68 07:49 10.06.2014

Re: Nego

freehand
I kakve to veze sa mnom ima?

Pa nema lično, već ima sa stavom dvostrukih aršina:
A izlaženje iz petlje onih kojima ni tada a ni dve dobre godinice posle nije bilo bitno šta je original a šta falsifikat ili plagijat smatram priličnim licemerjem, u najmanju ruku.

Bitno je ono od pre dve godine, a nije bitno ono od pre sedam.
Misliš da ja o tome selektivno mislim, pa su mi jedni lopovi draži od drugih, ili šta?
a uzgred - za to se saznalo, koliko sam ja upućen, tako što ih je policija digla i što se išlo u pritvor, na sud, u zatvor. ako je neko oslobođen zbog nedostatka dokaza onda je ili nevin, ili je policija loše radila, ili tužilaštvo, ili je sudija loše sudio.

Mislim, jer jeste ih diglo, ali ih nije osudilo (jer proces nije završen, zato što se nisu "opravdano" pojavljivali na suđenju), a oni su uredno nastavili da predaju na fakultetu - i nikom ništa, a mene brisalo kad sam pisao/pričao o tome.

I kamo sreće da je to jedini problem, a evo vest od danas:
Irena Španja, sada tužilac u Drugom osnovnom javnom tužilaštvu u Beogradu, a prethodno zamenik osnovnog javnog tužioca u Novom Sadu, diplomirala je na Pravnom fakultetu u Prištini, a tokom studija imala je sve šestice, samo jednu sedmicu. Studirala je sedam godina. Prethodno je bila student Pravnog fakulteta u Beogradu, ali kako za pet godina nije stigla dalje od prve godine studija, od ovog fakulteta je odustala. Posle Beograda, a pre Prištine, prebacila se na Pravni fakultet u Kragujevcu, ali je i od njega brzo digla ruke.


Posle maratonskog studiranja, Irenu je dočekao zavidan uspon u karijeri. Godinu dana posle sticanja diplome, 2002. Irena dobija posao u Ministarstvu pravde.


Ko sve radi u tužilaštvu: Promenila tri fakulteta, diplomirala posle 12 godina sa prosekom 6,04

I nije ovo jedini primer, brat Jelene Trivan je bez dana radnog staža/iskustva kao sudija, postao sudija Ustavnog suda, a ja (neki mi) treba sad da se zgražavamo nad plagijatom doktorata, a da zaboravimo šta se sve dešavo prethodnih godina.

Zašto, kad je to već utabana staza, a selektivno sećanje još veće licemerje.
alselone alselone 07:54 10.06.2014

Re: Nego

softveraše, uvek željne zabave


freehand freehand 08:07 10.06.2014

Re: Nego

Pa nema lično, već ima sa stavom dvostrukih aršina:

Bitno je ono od pre dve godine, a nije bitno ono od pre sedam.

Gde si to kod mene pročitao ili naslutio?
Da ne idem naširoko: ja se, Milisave, ni u svom blogu o aferi "doktorat" nisam usudio ni da tvrdim ni da optužim. Za razliku od skakača na skandale koji mišljenje menjaju od dana do dana, samo sam zamolio ministra policije da učini sve što je u njegogoj nadležnosti i moći i u sadejstvu sa drugim državnim organima rasvetli istinu i ili spere ljagu sa časnog imena građanina STefanovića ili prikupi dokaze i prosledi ga gde treba.
E isti princip, Milisave, mora da važi za predsedničke kandidate, brata Jelene Trivan, Jorgovanku Tabaković ili Božidara Đelića, na primer.
I ja sam to oduvek i mislio i pisao.
A ovo ostalo što si napisao je relativizacija i učitavanje da bi se Frihend, valjda, pokazao nedoslednim i pristrasnim. E pa neće ići Milisave. Mada će biti popularno, to ne sumnjam.
milisav68 milisav68 09:04 10.06.2014

Re: Nego

freehand

A ovo ostalo što si napisao je relativizacija i učitavanje da bi se Frihend, valjda, pokazao nedoslednim i pristrasnim. E pa neće ići Milisave. Mada će biti popularno, to ne sumnjam.


Da, baš žudim za popularnošću.

Komentar ti je bio generalizacija u stilu - ko ne skače taj je grobar/cigan, a kad je "skakano" na prošlu vlast, onda su to bili tračevi, jer zaboga sud nije pokrenuo istragu - pa je to dokaz da su pošteni, i nema svrhe to demantovati.

A usput, priča oko diploma mi mnogo liči na namerno skretanje teme sa brljotina oko poplave (i tu ne mislim na tebe).
freehand freehand 09:26 10.06.2014

Re: Nego

Komentar ti je bio generalizacija u stilu - ko ne skače taj je grobar/cigan, a kad je "skakano" na prošlu vlast, onda su to bili tračevi, jer zaboga sud nije pokrenuo istragu - pa je to dokaz da su pošteni, i nema svrhe to demantovati.

Au Milisave...
Hansel Hansel 09:28 10.06.2014

Re: Nego

freehand
To sam ponovio i obrazložio nekoliko puta u poslednjih mesec dana. I ne pitaj me kako je duši mojoj kad to iskreno verujem i isto tako pišem.
Eno kod Krstića na blogu, mislim da je tamo naširoko.
U svakom slučaju i najkraće a grunfovski rečeno - manje zlo je manje od većeg zla. i time bolje.

Znam za tu osnovnu tezu o manjem zlu, i ja sam se njome vodio, pa i sada, samo pasivnije; no, nisam znao za ovaj status "manjeg zla", nisam mnogo čitao blogove u poslednje vreme, tek ponešto i ponekad. Ali, pogledaću taj Krstićev ponovo.
maksa83 maksa83 10:38 10.06.2014

Re: Nego

Bitno je ono od pre dve godine, a nije bitno ono od pre sedam.

Ili pre 4.
shkval shkval 10:50 10.06.2014

Re: Nego

Bonner
shkval
... ali je dobio posao na EU dojci, kao "EU-Berater für Internetfreiheit"...


Nije na EU-dojci, posto ovaj savetnicki posao radi bez bilo kakve finansijske naknade i to se svuda naglasava.



to si u pravu, nisam previse pazljivo citao, vidim da nema plate ali ce putne troskove brisel da mu placa...
inace je na platnom spisku nekog americkog think tanka... pa jos sloboda na internetu, paz' da nije...

svejedno, nula i ljigavac
freehand freehand 14:39 10.06.2014

Re: Nego

maksa83
Bitno je ono od pre dve godine, a nije bitno ono od pre sedam.

Ili pre 4.

Ako ja sad navedem primere falsifikovanja diploma i brzinskog polaganja ispita iz vremena SFRJ - šta će to dokazati u ovoj raspravi?
escherichije_colic escherichije_colic 14:48 10.06.2014

Re: Nego

freehand
maksa83
Bitno je ono od pre dve godine, a nije bitno ono od pre sedam.

Ili pre 4.

Ako ja sad navedem primere falsifikovanja diploma i brzinskog polaganja ispita iz vremena SFRJ - šta će to dokazati u ovoj raspravi?


Možeš li da navedeš primer da je neko sa takvom diplomom zauzimao mesto ministra policije ili javnog tužioca?
maksa83 maksa83 14:48 10.06.2014

Re: Nego

Ako ja sad navedem primere falsifikovanja diploma i brzinskog polaganja ispita iz vremena SFRJ - šta će to dokazati u ovoj raspravi?

Ne znam, al' to baš i nije bitno, pošto ovo pitanje čitam kao "gle! iza tebe je jednorog!".

Moj link hoće reći da je problem Megatrend Miće i vegetacije koja je oko njega nabujala nimalo nimalo nov, i da je cvetao i listao nehendlovan tijekom prethodne vlasti, dapače da je timaren i zalivan, i da niko okom nije trepnuo, a da je bio kudikamo ozbiljniji (bar s moje tačke gledišta) pošto se ne radi (samo) o falš ćagama, nego o presipanju budžetskih para tom bašibozuku od strane prethodnih Ministarstava. Dr Slina je samo prirodan nastavak.


freehand freehand 14:56 10.06.2014

Re: Nego

Ne znam, al' to baš i nije bitno, pošto ovo pitanje čitam kao "gle! iza tebe je jednorog!".

Pa da, baš odgovaram na tvog jednoroga. Koga ti, naravno, ne vidiš kao takvog. No i to je uobičajeno.
Moj link hoće reći da je problem Megatrend Miće i vegetacije koja je oko njega nabujala nimalo nimalo nov, i da je cvetao i listao nehendlovan tijekom prethodne vlasti, dapače da je timaren i zalivan, i da niko okom nije trepnuo, a da je bio kudikamo ozbiljniji (bar s moje tačke gledišta) pošto se ne radi (samo) o falš ćagama, nego o presipanju budžetskih para tom bašibozuku od strane prethodnih Ministarstava.

U toj prethodnoj vlasti, klimavoj i vazda na ivici većine, ministar obrazovanja bio je iz SPS. Ali da ne trošim ni vreme ni tastaturu uludo: i link koji bih ja našao na 2003. ili 1995. ili 1975. godinu govorio bi isto to, ali niti bi umanjio sadašnju blamažu, niti bi odogovorio išta na pitanje o naprasnom padu ljubavi prema Najevropljaninu i njegovom mentoru. Onom pravom, Miljeniku i Pokajniku.
freehand freehand 14:57 10.06.2014

Re: Nego

escherichije_colic
freehand
maksa83
Bitno je ono od pre dve godine, a nije bitno ono od pre sedam.

Ili pre 4.

Ako ja sad navedem primere falsifikovanja diploma i brzinskog polaganja ispita iz vremena SFRJ - šta će to dokazati u ovoj raspravi?


Možeš li da navedeš primer da je neko sa takvom diplomom zauzimao mesto ministra policije ili javnog tužioca?

... Moša Pijade se ne računa? Ili J.B. Tito i njegova sabrana dela?
alselone alselone 15:12 10.06.2014

Re: Nego

"gle! iza tebe je jednorog!".


Na ovo Srki Fuchs odgovara:
- Znam ga, na njemu sam sinoc dojahao.

escherichije_colic escherichije_colic 15:22 10.06.2014

Re: Nego

freehand

Ako ja sad navedem primere falsifikovanja diploma i brzinskog polaganja ispita iz vremena SFRJ - šta će to dokazati u ovoj raspravi?


Možeš li da navedeš primer da je neko sa takvom diplomom zauzimao mesto ministra policije ili javnog tužioca?

... Moša Pijade se ne računa? Ili J.B. Tito i njegova sabrana dela?


Pusti to, to uopšte nisu iste kategorije sa Slinom i tom ribom što je 12 godina studirala pravo na 3 faksa- prvoborci pa još vođe revolucije, koji su sebi za života napravili gargantuanske spomenike. Da preformulišem- da li su Tito i Moša birali keramičara za ministra odbrane ili se morala nekakva vojna akademija završiti?
maksa83 maksa83 15:26 10.06.2014

Re: Nego

Na ovo Srki Fuchs odgovara:
- Znam ga, na njemu sam sinoc dojahao.

Na šta neko kaže da jednorozi ne postoje, na šta uleće Cerski i iskopava neki naučni rad na holandskom iz XVI veka koji pokazuje da jednorozi postoje, sa grafikom nosoroga ispod koga piše: "jednorog koji se ugojio".

freehand freehand 15:38 10.06.2014

Re: Nego

escherichije_colic
freehand

Ako ja sad navedem primere falsifikovanja diploma i brzinskog polaganja ispita iz vremena SFRJ - šta će to dokazati u ovoj raspravi?


Možeš li da navedeš primer da je neko sa takvom diplomom zauzimao mesto ministra policije ili javnog tužioca?

... Moša Pijade se ne računa? Ili J.B. Tito i njegova sabrana dela?


Pusti to, to uopšte nisu iste kategorije sa Slinom i tom ribom što je 12 godina studirala pravo na 3 faksa- prvoborci pa još vođe revolucije, koji su sebi za života napravili gargantuanske spomenike. Da preformulišem- da li su Tito i Moša birali keramičara za ministra odbrane ili se morala nekakva vojna akademija završiti?

Ček sad, prvo pitaš za primer, ja ti dam najveće a ti kažeš - pusti to?!
Hoćeš Krcuna, Leku, Bevca, Tempa, crugove Crnog, Surog, Gvozdena i Obrena?
Al evo ti maloživotniji i živopisniji primer: moj deda-stric za potrebe novog, četvrtog mandata na mestu generalnog direktora velike firme - u momentu kad su to propisali novi tehnomeadžeri, za nekoliko meseci završio je fakultet. Mislim da je pričao da je tamo morao najmanje dva puta i da ode.
A sa osnovnom školom. Pa jebiga.
No suština je ovde nešto drugo: uopšte nije upitna baraberija koja je sad baš naveliko uzela maha. To što Milisav i Maksa pokušavaju da kažu da je to sve isto samo bolje nego ono kad je Tadić falsifikovao i delio diplome i titule samo je stvar folklora i nekakvih ličnih motiva.
Ali je upitno, da ponovim još jednom i neću više - otkud ta naprasna zainteresovanost međunarodnih faktora i lokalnih dojučćerašnjih poštovalaca Vučićevih baš sa ovom bljuzgom? kad je i do sada bilo kudikamo grđih i opasnijih, od spsiskova izdajnika i neprijatelja do urušavanja institucija i proglašavanja ljudi lopovima i ugrožavanja bezbednosti čitavih porodica i grupa na mnoštvo načina.
Pa je sve proteklo bez reči reakcije i čak sa porugom i podsmehom na svako ukazivanje na to što se dešava.
Da nije u pitanju smekšavanje i sabijanje rogova pred sutrašnju posetu berlinu, po raznim pitanjima?
A u međuvremenu, na dnu strane sa vestima, novi premijer Kosova - Ramuš Haradinaj.
Aferim.

maksa83 maksa83 15:51 10.06.2014

Re: Nego

To što Milisav i Maksa pokušavaju da kažu da je to sve isto samo bolje nego ono kad je Tadić falsifikovao i delio diplome i titule samo je stvar folklora i nekakvih ličnih motiva.

Da, tak'i smo ti milisav, ja i Vesna Pešić - jahači apokalipse.

Tadić nije falsifikovao ni delio diplome ni titule, ali qrcem nije mrdnuo dok je Ministar u njegovoj Vladi presipao pare tom istom Mići na ime fantomskih istraživanja i prodžekt menadžment usluga. Doduše, ne trza se nešto ni sada oko svega ovoga. Ok, nije da nikad reč nije rekao.



freehand freehand 16:01 10.06.2014

Re: Nego

Da, tak'i smo ti milisav, ja i Vesna Pešić - jahači apokalipse.

Patetično. A i Vučića si zaboravio. malo li si mu puta skočio u odbranu?
Tadić nije falsifikovao ni delio diplome ni titule, ali qrcem nije mrdnuo dok je Ministar u njegovoj Vladi presipao pare tom istom Mići na ime fantomskih istraživanja i prodžekt menadžment usluga. Doduše, ne trza se nešto ni sada oko svega ovoga. Ok, nije da nikad reč nije rekao.

Pa kad si već ljubitelj činjenica i istine morao bi znati da to nije bila Tadićeva Vlada.
Drugo, ne znam kako bi to Predsednik Republike "mrdnuo" na takvu stvar? Ne znam da li se dobro sećam ali mi se čini da je strašna povika bila da se u sve meša i da je svedržitelj?
Doduše - samo malo jača od one da ništa ne radi, nalik ovom tvom sjajnom komentaru.
A taj ministar prosvete je nastavio da radi isti posao i u sledećoj Vladi koja je dovedena da sve ispravi. Prvo menjajući zakon o Narodnoj banci, ne bi li doktorka preuzela posao.

Ali baš je strava da svaka priča o stvarnosti u Srbiji, bilo o Predsedniku, o Vladi, o strancima eovo dve i po godine - dođe do Tadića.
Em je bio tiranin, em nije radio ništa, a evo ga i sad ćuti...
Mislim da iz inata nije preuzeo ni ulogu pudlice, ni ministra prosvete, ni ministra inostranih poslova.
Džukela.
maksa83 maksa83 16:08 10.06.2014

Re: Nego

Patetično. A i Vučića si zaboravio. malo li si mu puta skočio u odbranu?

Sad ti ne budeš Slina nego citiraš sve te instance kad sam skakao Vučiću u odbranu. Mislim da ćeš imati problem da nađeš ikakav moj afirmativan iskaz o njemu. ("Svaka cast Vucicu" zajebancije se, nadam se, ne računaju)
freehand freehand 16:14 10.06.2014

Re: Nego

maksa83
Patetično. A i Vučića si zaboravio. malo li si mu puta skočio u odbranu?

Sad ti ne budeš Slina nego citiraš sve te instance kad sam skakao Vučiću u odbranu. Mislim da ćeš imati problem da nađeš ikakav moj afirmativan iskaz o njemu.

Da ja ne budem slina?
U pitanju je stvar karaktera i integriteta.
Otpilike kao ono - a sad ćeš ti da pređeš na lični nivo pa ćeš posle... Kliše,
A koliko se "... a Tadić!" argumenata i skaknaja na pomen Vučićevih i naprednjačkih pizdarija i izjava računa?
maksa83 maksa83 16:17 10.06.2014

Re: Nego


Da ja ne budem slina?

Slina veliko "S". To je onaj što zaboravlja da citira.
A koliko se "... a Tadić!" argumenata i skaknaja na pomen Vučićevih i naprednjačkih pizdarija i izjava računa?

A pa ja s' izvinjavam što me (za sada) mimoišao Alchajmer pa nisam zaboravio ko je uspostavio sistem koji nijedna sledeća vlast neće hteti da razvrgne pošto je savršen. Za tu vlast, naravno.
escherichije_colic escherichije_colic 16:31 10.06.2014

Re: Nego

freehand

No suština je ovde nešto drugo: uopšte nije upitna baraberija koja je sad baš naveliko uzela maha. To što Milisav i Maksa pokušavaju da kažu da je to sve isto samo bolje nego ono kad je Tadić falsifikovao i delio diplome i titule samo je stvar folklora i nekakvih ličnih motiva.
Ali je upitno, da ponovim još jednom i neću više - otkud ta naprasna zainteresovanost međunarodnih faktora i lokalnih dojučćerašnjih poštovalaca Vučićevih baš sa ovom bljuzgom? kad je i do sada bilo kudikamo grđih i opasnijih, od spsiskova izdajnika i neprijatelja do urušavanja institucija i proglašavanja ljudi lopovima i ugrožavanja bezbednosti čitavih porodica i grupa na mnoštvo načina.
Pa je sve proteklo bez reči reakcije i čak sa porugom i podsmehom na svako ukazivanje na to što se dešava.
Da nije u pitanju smekšavanje i sabijanje rogova pred sutrašnju posetu berlinu, po raznim pitanjima?
A u međuvremenu, na dnu strane sa vestima, novi premijer Kosova - Ramuš Haradinaj.
Aferim.



Da ne zauzimam previše prostora kvotovanjem prvog dela, priznaću da je poenta dokazana. Ako prihvatimo da kod nas postoji duga tradicija nesposobnjakovića sa falš diplomama na najodogovornijim pozicijama, onda smo ispali taman tako kako smo projektovani.

Što se tiče drugog dela (kvotovanog) nema ništa upitno. Srbija je odavno de fakto protektorat u kojem niko ne dolazi na upravnu vlast bez amina spolja. Vučić je dobio da vlada zato što je pokazao odsustvo i tragova principijelnosti (uz Dačića o kome se to odavno znalo) i što je procenjeno da će ekspeditivnije obaviti šta treba sa Prištinom. Nema njemu šta da se smekšavaju rogovi, taj tip je od početka svojih mandata na uzici a ovo sada ga samo malo trzaju i podsećaju da bude miran oko čega već se bude radilo (tema na pretek, od Ukrajine pa do večitog Kosova) Čini mi se da se malo preigrao i sa peščanikom, ako zna šta je dobro za njega, s njima se neće kačiti.

Bude li nastavio da se đilita, leteće sa vlasti možda već na nekim novim prevremenim izborima. Dovoljno je malo love da se usmeri na drugu stranu i vojska preletača će ko rojevi moljaca da prelete na državnu sisu i to je večita poenta naših izbora. Nema tu nikakve realne debate, političkog sučeljavanja, sukoba koncepcija ... sve se svodi na to ko je spreman i solventan da podmiti veći broj samoživih oportunista, kojima bi se jebalo i da svi oko njih pocrkaju a država se uruši, e samo dok oni imaju svoju platu, doprinose i penziju.
mesan mesan 16:44 10.06.2014

Re: Nego

freehand
Za početak saznaj o ovim ljudima:

dr Uglješa Grušić (docent / lecturer, Univerzitet u Notingemu),
dr Branislav Radeljić (vanredni profesor / senior lecturer, Univerzitet Istočni London),
Slobodan Tomić (doktorant, Londonska škola ekonomije i političkih nauka),
dr Marko Milanović,
dr Miljana Radivojević,


Za početak evo eksperta nesana da mi otvori oči o ovim ljudima.


Ti si te ljude unizio u nekakve sitne pipke zavere, pa je na tebi da imaš malo obraza. Ja ti samo ukazujem na to da obraz postoji (i tvoj i tih naučnika), i da je značajno opipljiviji od epskih zavera.

Pardon, već si se bunio da ti je imputirana reč "zavera". Neka bude onda da je EU samo "iskoristila" optužbu za lažiranu diplomu. Pitanje se nameće, zar su ti Nemci i EU toliko jadni i bespomoćni u želji da ispljuju bivšeg ljubimca AV? Mora sama Fortuna da im servira na tacni, par dana pred AV*Merkel sastanak, optužbu za lažnu diplomu? I sad su oni radosni što konačno imaju materijal da pritisnu Srbiju protiv Rusije? Pa to mu dođe još gore od verovanja u teorije zavere.

Neues aus der Nachbarschaft ti je niže u komentarima rekao da čak lično poznaje neke od naučnika. I rekao je koju su im bili uslovi rada (teza dostupna/nedostupna), itd. Onda da pretpostavimo da Neues aus der Nachbarschaft laže i da je scenirani hor iza tog perfidnog EU pritiska? Ne treba mi odgovor, samo se zamisli.


Pa kad ne nađeš ništa od toga barem da se izviniš tim naučnicima koji su založili rad, vreme i svoju reputaciju da nešto obelodane i upitaju za odgovor? Posle njihove optužbe za naučnu ništavnost i plagijat Vučić skače sa "najgluplja stvar koju sam čuo", o čemu Dali ovde piše --- zaista je uvredljivo i suludo u toku toga se samozadovoljavati fantazijom o svemoćnim imperijalnim manipulatorima koji iz svoje mreže bude terorističke ćelije srpskih naučnih radnika u dijaspori, sa paklenim planom da iznude "kooperativnost oko Rusije"...

Mi kao da smo o ovoj vlasti već imali neke rasprave ranije, samo si tada, čini mi se, zastupao suprotne stavove sa suprotnom argumentacijom?


Ne znam na šta misliš, ali svakako nisam zastupao suprotnu tezu da je ponašanje građana Srbije pod jarmom idiotskih srpskih političara uslovljeno zaverama i parama sa Zapada. Ako misliš na moj odnos prema najnovijoj srpskoj vlasti, kad je SNS pobedio (NASUPROT mom glasu!), ja sam rekao hajde da im damo šansu, jer je u demokratiji izmenjivost vlasti dobra, a izolovani i zatucani političari mogu da se menjaju kad nauče nešto o svetu oko sebe. Onda su počeli velike Najave, na šta sam bio ravnodušan, sve dok nije došao Radulović zbog kojeg sam postao vrlo optimističan (meni je bitna bila najava ukidanja SPS-ovanja po javnim preduzećima). Međutim, Radulović je ubrzo izbačen, time je izašao zec iz grma i ja sam se vratio početnoj tezi da su svi političari na srpskoj sceni nesposobni idioti i govna što se tiče vođenja države.

Ako tebi taj sled razmišljanja izgleda nedosledno, žao mi je.


Jedina konstanta je tupost i spremnost na izvrtanje teza.


Ad hominemi su ti sve žustriji i zabavniji. A sve ih je više što manje imaš da kažeš na temu. Mada mislim da smo iscrpli ovu temu, neka ti ovo gore bude dobronameran poziv na razmišljanje, a ti naravno veruj u šta želiš.
freehand freehand 17:46 10.06.2014

Re: Nego

A pa ja s' izvinjavam što me (za sada) mimoišao Alchajmer pa nisam zaboravio ko je uspostavio sistem koji nijedna sledeća vlast neće hteti da razvrgne pošto je savršen. Za tu vlast, naravno.

E dobro, ako nisi zaboravio. Ajd podseti i mene, ako ti nije teško? Samo gledaj dokle ćeš da zagrabiš, nemoj baš plitko, koliko god ti antipatija nalagala.
freehand freehand 17:48 10.06.2014

Re: Nego

Ti si te ljude unizio u nekakve sitne pipke zavere, pa je na tebi da imaš malo obraza. Ja ti samo ukazujem na to da obraz postoji (i tvoj i tih naučnika), i da je značajno opipljiviji od epskih zavera.

Ma da, sad ću sa tobom o obrazu... To bi bilo još gluplje od ovoga o znanju i intelektu.
dali76 dali76 19:50 10.06.2014

Re: Nego

Ja Freehendu moram priznati konzistentnost. Kako je branio stav Tadica da mu je za poraz kriva Vesna Pesic, beli listici, tako danas razume Vucica koji se predstavlja ko zrtva stranih, zapadnih interesa.
To sto Freehand odbija da vidi da Vucic nije nikakva novena, vec covek ide dobro utabanom stazom svog predhodnika, to je tako…
Posto ni ponasanje Tadica u zadnjih nekoliko meseci nije Freehanda ubedilo da Tadic nije bio nikakvo manje zlo, tesko da ce ga ista drugo ubediti.
Sto se mene tice, vreme je da ja tu raspravu o Tadicu ko manjem zlu sa Freehandom okoncam.
BT je proslost. Tacka.

freehand freehand 20:22 10.06.2014

Re: Nego

Ja Freehendu moram priznati konzistentnost. Kako je branio stav Tadica da mu je za poraz kriva Vesna Pesic, beli listici, tako danas razume Vucica koji se predstavlja ko zrtva stranih, zapadnih interesa.

Sad bih se ja šokirao da si počeo danas da izmišljaš i govoriš neistine. Ali nisi, to ti je manir.
Nego, Dali: Frihend je uvek branio principe. Kad je u pitanju Tadić i kad je u pitanju Vučić. I Milošević i Šešelj. I Đinđić i Koštunica.
A tu Tomislavu Nikoliću, Vesni Pešić i tebi nikako mesta nema. Oko principa, mislim.

To sto Freehand odbija da vidi da Vucic nije nikakva novena, vec covek ide dobro utabanom stazom svog predhodnika, to je tako…

A ovo je već tragično - da Frihend odbija da vidi da je Vučić novina...
Pa će sad Dali da mu kaže. I o Čerčilu i o De Golu.
Posto ni ponasanje Tadica u zadnjih nekoliko meseci nije Freehanda ubedilo da Tadic nije bio nikakvo manje zlo, tesko da ce ga ista drugo ubediti.

O ovom ponašanju ću isto, verovatno, od Dalija Velikog Vizionara saznati nešto više.- Pošto Tadića od izbora - nema. Valjda se to sve iz Teksasa bolje vidi.
Samo se naš Toma ne vidi nikako.

Sto se mene tice, vreme je da ja tu raspravu o Tadicu ko manjem zlu sa Freehandom okoncam.
BT je proslost. Tacka.

Pa to, Dali. Bravo!
Iznenadićeš se ako malo pažljivije pogledaš pa utvrdiš da ja Tadića ne pominjem sem u odgovorima.
Daj sad nešto o Nikoliću ako može. Naime, on je, uz tvoju pomoć i na tvoju sreću - kao i svih drugih stanovnika Teksasa - Predsednik Srbije već skoro tri godine.


Hansel Hansel 21:25 10.06.2014

Re: Nego

Daj sad nešto o Nikoliću ako može. Naime, on je, uz tvoju pomoć i na tvoju sreću - kao i svih drugih stanovnika Teksasa - Predsednik Srbije već skoro tri godine.

Pogledajmo ovo s vedrije strane: biće predsednik još dve godine!

(Doduše, postoji opasnost i od još pet posle ove dve! )

P. S. Nije, Free, "već skoro tri godine", nego "tek dve"!
Ni pola još nije prošlo!
dali76 dali76 21:31 10.06.2014

Re: Nego

Ti Freehand ne propustas priliku, ali i nepriliku da me podsetis da sam podrzao Nikolica. Nikolic se nije takmicio protiv Mikija Mausa, vec protiv Tadica.
Dakle, ti si taj koji konstantno vraca nazad Tadica u pricu.
Imas pravo da verujes da si bio mnogo u pravu. Imas pravo da prosto ne verujes kako to drugi nisu videli, ali izvini, dosadno je.
Na kraju krajeva, ja tesko mogu da razgovaram sta je bolje, sta je gore kad ja vise ne znam za sta si ti; mislim nekad zvucis ko Ljilja Smajlovic, nekad ko potparol DSS,a u medjuvremenu branis Tadica ili sad Vucica.
Ja uopste nemam pojma jesi li ti da Srbija ide na zapad, na istok, ili u sredinu tj. Nigde.
Vucic je na vlasti. Tadic nije i ne zelim uopste vise da se vracam ili raspravljam o tome sta je bilo manje zlo pre dve godine. Ne slazemo se. To je valjda normalno.

freehand freehand 22:05 10.06.2014

Re: Nego

Ti Freehand ne propustas priliku, ali i nepriliku da me podsetis da sam podrzao Nikolica. Nikolic se nije takmicio protiv Mikija Mausa, vec protiv Tadica.

Nisi ti Nikolića podržao, nego propagirao i za njega agitovao. Razlika je bitna, a nekako mi je bez veze da je ti kao politikolog nisi svestan.
Ne Mikija Mausa, Dali, nego Tomislava Nikolića. Znaš, to je onaj sa onom čudnom diplomom, a ti si naročito osetljiv na te diplome. Od skora, valjda.

Dakle, ti si taj koji konstantno vraca nazad Tadica u pricu.

Dakle - smešan si sa ovim izvrttanjima i besmislicama. Ja i dalje ne pominjem Tadića sem u odgovoru. Neki drugi već dve godine na svaki pomen Nikolića ili Vučića kažu - Tadić.
Ne ja, Dali.
I sve to ovde negde piše, sačuvano. Sa datumom, satom, u kontekstom.
Na kraju krajeva, ja tesko mogu da razgovaram sta je bolje, sta je gore kad ja vise ne znam za sta si ti; mislim nekad zvucis ko Ljilja Smajlovic, nekad ko potparol DSS,a u medjuvremenu branis Tadica ili sad Vucica.

A jebiga, Dali... I ti nekad zvučiš kao Vulin, nekad kao Džejmi Šej, nekad ko Radoš Ljušić, nekad kao Sonja Biserko, nekad kao Kristijana Amanpur. Najčešće kao svi oni zajedno.

Ja uopste nemam pojma jesi li ti da Srbija ide na zapad, na istok, ili u sredinu tj. Nigde.
Vucic je na vlasti. Tadic nije i ne zelim uopste vise da se vracam ili raspravljam o tome sta je bilo manje zlo pre dve godine. Ne slazemo se. To je valjda normalno.

Da, to je klasičan sindrom. Nisi ti jedini koji to tako vidi. Mada se ja trudim da to vrlo pažljivo i detaljno obrazložim.
Samo, znaš šta: postoje resursi koji se ne obnavljaju. a nisu materijalni.
I isto tako je dosta hrabro očekivati da ti se veruje kad za crveno tvrdiš da je belo, i kad posle toga tvrdiš da je crno.
O tome valja misliti na vreme.
nim_opet nim_opet 16:14 11.06.2014

Re: Nego

međunarodnih faktora i lokalnih dojučćerašnjih poštovalaca Vučićevih baš sa ovom bljuzgom?


Zasto li imam utisak da "medjunarodni faktori" nisu zainteresovani za diplome srpskih ministara, ali jesu zainteresovani za cenzuru koja se sprovodi sto uz precutnu sto uz otvorenu (jel se seca neko prezentacije za SNS botove, sa treninga kako brzo kliktati na minuse na vestima? google je cuva negde), ugrozavanje slobode govora (sad je sminkerka Jelena Macic opasnost za drzavu zbog svog Twittera, dok Kurir to recimo nije) itd itd itd.
dali76 dali76 17:19 11.06.2014

Re: Nego

Pa da, znaci Brisel treba da pritisne vladu radi diplome jednog ministra?
Ukoliko srpsko drustvo nije u stanju da jednu ovakvu ociglednu laz prepozna, suprostavi joj se i izvrsi pritisak na vlastitu elitu, nego i tu ceka Brisel, onda se bojim da ce morati da saceka da se interesi Brisela I srpskog drustva poklope.

Hansel Hansel 19:26 11.06.2014

Re: Nego

Ukoliko srpsko drustvo nije u stanju da jednu ovakvu ociglednu laz prepozna, suprostavi joj se i izvrsi pritisak na vlastitu elitu, nego i tu ceka Brisel, onda se bojim da ce morati da saceka da se interesi Brisela I srpskog drustva poklope.

Samo da proverim, Dali, da li znaš zašto se, na primer, već poduže čeka na usvajanje tzv. seta medijskih zakona? Zato što čeka (set) na odobrenje ili eventualno sugestije Brisela.

I da ne znamo ništa drugo o poziciji naše zemlje i stanju duha u njoj, čini mi se da je samo ovaj podatak dovoljno rečit.
Hansel Hansel 20:04 09.06.2014

Stvarno!

Šta ste se navrzli na čoveka?
Jadan ministar Nebojša!!!

Sinoć-preksinoć čuh kako nešto priča policajcima, čini mi se -- samo što ne zaplače.

A i ne znam otkud ta strast kod naprednjaka za disertacijama i diplomama?!

Možda misle da su diplome i doktorati alibi za sve što bi eventualno rekli ili uradili.

Na primer, prof. dr Velimir Abramović ima dva (državna) fakulteta i bar jedan doktorat (i bio profesor univerziteta), a priča ovakve stvari, na ovakav način: www.novosti.rs/vesti/naslovna/drustvo/aktuelno.290.html:494648-Da-li-smo-zrtve-reziranog-potopa. (Možda su mi asocijacije preslobodne, izvinjavam se.)
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:09 09.06.2014

Re: Stvarno!

Hansel
Šta ste se navrzli na čoveka?
Jadan ministar Nebojša!!!

Sinoć-preksinoć čuh kako nešto priča policajcima, čini mi se -- samo što ne zaplače.

A i ne znam otkud ta strast kod naprednjaka za disertacijama i diplomama?!

Možda misle da su diplome i doktorati alibi za sve što bi eventualno rekli ili uradili.

Na primer, prof. dr Velimir Abramović ima dva (državna) fakulteta i bar jedan doktorat (i bio profesor univerziteta), a priča ovakve stvari, na ovakav način: www.novosti.rs/vesti/naslovna/drustvo/aktuelno.290.html:494648-Da-li-smo-zrtve-reziranog-potopa. (Možda su mi asocijacije preslobodne, izvinjavam se.)

A čega je profesor, režije?
dali76 dali76 20:30 09.06.2014

Re: Stvarno!

Nisu problem ljudi zeljni diploma naa zidu,a nevoljni da se za iste trude .
Uostalom, slucaj nemackih ministara govori dovoljno.
Problem je prvo reakcija vlasti kad se suoci sa odgovornoscu,a drugo reakcija drustva na nebuloznu reakciju drzave.

Hansel Hansel 21:30 09.06.2014

Re: Stvarno!

Problem je prvo reakcija vlasti kad se suoci sa odgovornoscu,a drugo reakcija drustva na nebuloznu reakciju drzave.

Društvo (jedan deo) je sluđeno i nema energije da reaguje ni na neke direktne udarce po sebi, a kamoli na nešto ovako "apstraktno". Drugi deo ne reaguje jer je i sâm na nekim način korumpiran.

Zaista, ja ne poznajem nikoga ko je mislio i misli da je Nikolić svoju diplomu zaista zaslužio, kao ni bilo koga ko je Stefanovićev doktorat ozbiljno shvatio (da ne dovodimo u pitanje i njegovu diplomu). Doduše, možda se doktorati kod nas generalno ne cene, a možda to mnjenje i nije bez osnova.

uros_vozdovac
A čega je profesor, režije?

Ne znam čega, bio je prof. na FDU (hoćeš da kažeš da mu je to olakšavajuća okolnost?! ), a završio je i filozofiju.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:34 09.06.2014

Gr'ota

Jadan




dali76 dali76 04:27 10.06.2014

Re: Gr'ota

Opa bato, fine slike bas
Grota sto bi rekli Licani.
Ili shpota i sramota minister.
angie01 angie01 20:55 09.06.2014

,

dali76 dali76 03:03 10.06.2014

Re: ,

Mi ovde imamo sasvim jasan slucaj korupcije. Dovoljno je procitati naslov disertacije , netremice preci preko sadrzaja, i svhatiti da je neko “ucinio” tadasnjem predsedniku parlamenta, danasnjem ministru policije.
Strucnjaci iz Engleske su otisli korak dalje te sasvim precizno izneli konkretne problem sa disertacijom.
(Zasto to nisu uradile kolege iz Srbije, zasto su rektori univerziteta odbili da gostuju u emisiji na RTS, zasto akademska zajednica cuti, zasto se ljudi koji su reagovali mogu prebrojiti na prste jedne ruke, sve su to dobra pitanja za srpsko drustvo.)
E sad, premijer je mogao da kaze ili slaze:Vidi stvarno, nisam znao. Gospodine Stefanovicu, znate sta vam je ciniti. O tome problemu sam uostalom govorio u svom ekspozeu, pa da to sad pocnemo resavati.
Ali jok, premijer nije spreman zrtvovati svog poltrona , koji nije znao da uradi falsifikat kako bog zapoveda , , nego je odlucio od svega napraviti circus u kome ce on biti zrtva zapada zbog svoje principijelne politike naspram Rusije?
Isto je tako moggao reagovati povodom rusenja sajtova, snimaka sa youtuba, otvorenog napada SNS na RTS, ali jok, on se opet odlucio na circus predstavu.
Zasto? Pa izgleda zato sto je circus jedina sredina u kojoj se Vucic snalazi, ali ono sto je jos vaznije izgleda da je Vucic svestan da publiku za takav circus ima.
Publiku koja umnogome prevazilazi botove ili ljude koji na druge nacine ovise o vlasti ili SNS.

ivana23 ivana23 14:13 10.06.2014

Re: ,

...zasto akademska zajednica cuti, zasto se ljudi koji su reagovali mogu prebrojiti na prste jedne ruke, sve su to dobra pitanja za srpsko drustvo.)


Pokrenuta je peticija podrške naporima autora Dr Uglješe Grušića, Dr Branislava Radeljića, Slobodana Tomića, Dr Marka Milanovića i Dr Miljane Radivojević, da se stane na put neetičkim radnjama u delu univerzitetske zajednice Srbije.

Svi naučni radnici (profesori, docenti, asistenti, naučni istraživači), doktorandi, kao i doktori nauka koji trenutno nisu zaposleni na univerzitetu, iz zemlje i inostranstva...



LINK
milojep milojep 21:09 09.06.2014

Svi za vukom a lisice meso jedu

Mislim da će posle svega najbolje proći Megatrend! Svi o ministru koji plagira doktorat a dotle onako ko prdež iz gaća prolazi Megatrend kao plagijat ozbiljne ustanove.
milos_mijatovic milos_mijatovic 23:02 09.06.2014

Прочитао сам

биографију Миће Јовановића у преси, а од свих могућих ствари некако ми је ово најинтересантније:

" Međutim, i pored svih postignuća profesora Jovanovića, novi direktor Više poslovne škole, takođe pokojni, magistar Đurađ Novaković (nikada nije uspeo da doktorira) – daje otkaz profesoru Jovanoviću (1993), uz obrazloženje: „Otpustio sam ga, pošto ima svoju višu školu...“. Samo par godina kasnije, obreo se na Megatrend univerzitetu, moleći za posao za svoju ćerku... Jovanović je, bez razmišljanja, zaposlio gospođicu Jasminu Novaković, iako nije imala odgovarajuće kvalifikacije. Još uvek radi na Megatrendu."

А тек ово (један од, вероватно, наручених коментара):
"Ja sam na Megatrendu i mogu vam reci da sam prezadovoljan! Imamo savrshene uslove da uchimo i nauchimo shto je najvaznije.Profesori su nam dostupni bukvalno 0/24h , na mail nam odgovaradu naj kasnije do 48 sati od trenutka kada im poshaljemo mail, divni ljudi , fenomenalni pedagozi i fenomenalni predavachi" (крај цитираног дела хвалоспева),
те покушах да се сетим свих величина које предаваху на тој древној институцији: Зорана Михајловић, Жарко Обрадовић, Наташа Беквалац, Снежана Дакић... ове три тачке су позив блого-колегама да наставе низ знаменитих личности и не допусте да њихов немерљив допринос српској науци падне у заборав!

bene_geserit bene_geserit 05:06 10.06.2014

Re: Прочитао сам

milos_mijatovic
"Međutim, i pored svih postignuća profesora Jovanovića, novi direktor Više poslovne škole, takođe pokojni, magistar Đurađ Novaković (nikada nije uspeo da doktorira) – daje otkaz profesoru Jovanoviću (1993), uz obrazloženje: „Otpustio sam ga, pošto ima svoju višu školu...“. Samo par godina kasnije, obreo se na Megatrend univerzitetu, moleći za posao za svoju ćerku... Jovanović je, bez razmišljanja, zaposlio gospođicu Jasminu Novaković, iako nije imala odgovarajuće kvalifikacije. Još uvek radi na Megatrendu."

Cekaj, Mica Jovanovic je bio profesor na Visoj Poslovnoj skoli 1992-1993.
Upravo sam to shvatio i ne mogu da prestanem da se smejem.

Negde u to vreme (a bile su malo nezgodnije godine) su se ispred zgrade ETFa/Gradjevine/Arhitekture motale 2 sumnjive face (jedan se, ako me secanje ne vara, zvao Gavra a drugi Peca) vrbujuci studente ETFa/Gradjevine da polazu za druge ispit is matematike (za druge) na Visoj poslovnoj skoli. Bile nezgodne godine, pa su se mnogi i polakomili za parama. Cela stvar je radila na principu zamene slike u indeksu, a jedan koji zna je obicno bio okruzen sa tri/cetiri (najcesce studentkinje) za koje je trebao da uradi matematiku. E sad pricali ljudi da su vracali tim sumnjivim likovima indekse i da su ih ovi ubacivali u torbu u kojoj je bilo bukvalno koja hiljada indeksa.
Postojalo je nekoliko varijanti za zavrsavanje Vise poslovne skole u to vreme:
1. naskuplja varijanta - platis indirektno pare dekanu i dodjes po diplomu za par godina (koliko se secam cene bilo je nesto reda 5K maraka)
2. jeftinija varijanta (reda 2K) - platis Gavri/Peci da ti odrade sve ispite (oni su imali sistem za svakog profesora, kod mnogih je bilio prilicno jeftino, ali iz matematike im je bilo najteze pa su morali da dele profit sa pohlepnim studentima etfa/gradjevine)
3. najjeftinija varijanta - platis Gavri/Peci samo ispite koje ne mozes da polozis (najcesce matematiku, eventualno engleski)
Inace samo jedne godine (istina najludje u vreme kada se brdo izbeglica prebacivalo na srpske fakultete) je Visu Poslovnu "skolu" upisalo preko 12 hiljada (ne zezam se) studenata.

Dakle Mica je bio deo jedne ovakve "obrazovne" institucije.
He, he, to je kao kada kriminalci usavrse zanat u zatvoru.

A to sto je pre toga radio na Defektoloskom fakultetu je takodje smesno.
Ali oni su bili samo pilicari za ove sa Vise poslovne pa da ne sirim pricu.
dali76 dali76 06:32 10.06.2014

Re: Прочитао сам

Meni si ti Milose sumnjiv. Da nisi ti brat od Dunje?
Opet taj svet, i njihovi podanici mnogo mrze gospodara Vucica pa mu podvaljuju Micu piletinu?
P.S.
Sala naravno. Vidis ti,taj Dr Mica poznat odavno.
angie01 angie01 07:16 10.06.2014

Re: Прочитао сам

ове три тачке су позив


extra nena, aleksandra perovic, ceda cvorak:)
milos_mijatovic milos_mijatovic 07:30 10.06.2014

Re: Прочитао сам

dali76
Meni si ti Milose sumnjiv. Da nisi ti brat od Dunje?
Opet taj svet, i njihovi podanici mnogo mrze gospodara Vucica pa mu podvaljuju Micu piletinu?
P.S.
Sala naravno. Vidis ti,taj Dr Mica poznat odavno.


Наравно да сам сумњив. И ја сам један од тих "ђачића" и страних плаћеника, који из иностранства поткопавају углед наше земље у свету, вршећи притом прикривени напад на српског премијера лично.

Академска Ал Каида човече-ево ја сам у Пољској већ активирао своју ћелију. По налогу својих шефова, дакако.
freehand freehand 23:32 09.06.2014

Diplomirani Predsednik

... i njegova pristupna beseda za Akademiju:
Predsednik Nikolić kaže da je odluka Vlade po pitanju kosovskih izbora strateška i veoma iznuđena, ali da se Beograd kreće u okviru Ustava Srbije.

E alal mu diploma geostratega i vizionara.

dali76 dali76 06:18 10.06.2014

Re: Diplomirani Predsednik

Nije Tomislav dobar predsednik, on je samo koristan predsednik. Sto bi reko ti, on je najmanje moguce zlo u datom trenutku.
Tadic nije bio dobar izbor iz nekoliko razloga.
1 Nije mogao da ucini ni koraka vise sto se Kosova tice. Ne toliko sto nije hteo , nego je imo SNS za vratom.
Kosovo je tu samo bitno kao preduslov evrointegracija. Mogu ja da ne volim ili nesto volim, ali bez evrointegracija Srbija nema sanse teoretske da zalici na drzavu.
2 Nije mogao da sredi vlastitu mangupariju iza vlastitih ledja,a kamoli sta drugo. Morao je sa Ivicom u koaliciju, ali mu niko nije smetao da resi resor pravosudja. EU mu je gledala kroz prste bas kao Vucicu.
3 onaj njegov nastup na tv duelu, otkrio je jednog bezidejnog coveka koji zeli da izrecitira sto vise stvari u zadatom vremenu. Dzaba tebi diploma.
Da, znao sam da Nikolic ima laznu diplomu. Nisam znao, naknadno saznao, da je izborni stab odbio uslov Jovana Bakica koji je dopustio da Tadicevi ljudi koriste isecak iz emisije stav Srbije, ali samo ukoliko Tadic ,ukoliko pobedi ,da ostavku na mesto predsednika stranke.
To sto nad glavomNikolica visi diploma nije losa vest. Govori mi kolko je to sujetan covek , ali prilicno neintelegentan. Kad dodje vreme da Srbija pocne da dobija obrise drzave, Nikolica ce neko pitati za diplomu.
dali76 dali76 06:24 10.06.2014

Re: Diplomirani Predsednik

U emisiji Stav Srbije , Jovo Bakic je upitao tad predsednickog kandidata na kom je smeru magistrirao. Nikolic se nije potrudio ni to da nauci.
Izborni stab trazio je dozvolu Bakica da taj isecak koristi u predizborne svrhe. Bakic je pristao, ali pod uslovom da Tadic, ukoliko pobedi da ostavku na mesto u DS.
Tadic nije pristao na taj uslov te isecak nije koristen.
angie01 angie01 07:23 10.06.2014

Re: Diplomirani Predsednik

Nikolica ce neko pitati za diplomu.


kazu, da su njemu retroaktivno falsifikovali dolaske na predvanja, konsutacije, seminarske, ispite,...sve uredno, proracunato, jednim rukopisom i olovkom-kao lazirano knjigovodstvo,...pa dosli novinari da kopaju, a ovi sa faksa, evo, uredna evidencija, ...a pitate me za tada, kada je bio gde ono bese,...cek da vidim, a ne, evo uredno, polagao je tada menadzment i politicki pristup,...evo, lepo pise, sami pogledajte:))
freehand freehand 07:29 10.06.2014

Re: Diplomirani Predsednik

dali76
Nije Tomislav dobar predsednik, on je samo koristan predsednik. Sto bi reko ti, on je najmanje moguce zlo u datom trenutku.
Tadic nije bio dobar izbor iz nekoliko razloga.
1 Nije mogao da ucini ni koraka vise sto se Kosova tice. Ne toliko sto nije hteo , nego je imo SNS za vratom.
Kosovo je tu samo bitno kao preduslov evrointegracija. Mogu ja da ne volim ili nesto volim, ali bez evrointegracija Srbija nema sanse teoretske da zalici na drzavu.
2 Nije mogao da sredi vlastitu mangupariju iza vlastitih ledja,a kamoli sta drugo. Morao je sa Ivicom u koaliciju, ali mu niko nije smetao da resi resor pravosudja. EU mu je gledala kroz prste bas kao Vucicu.
3 onaj njegov nastup na tv duelu, otkrio je jednog bezidejnog coveka koji zeli da izrecitira sto vise stvari u zadatom vremenu. Dzaba tebi diploma.
Da, znao sam da Nikolic ima laznu diplomu. Nisam znao, naknadno saznao, da je izborni stab odbio uslov Jovana Bakica koji je dopustio da Tadicevi ljudi koriste isecak iz emisije stav Srbije, ali samo ukoliko Tadic ,ukoliko pobedi ,da ostavku na mesto predsednika stranke.
To sto nad glavomNikolica visi diploma nije losa vest. Govori mi kolko je to sujetan covek , ali prilicno neintelegentan. Kad dodje vreme da Srbija pocne da dobija obrise drzave, Nikolica ce neko pitati za diplomu.

Još da skapiraš da si se sam sebi naskakao u usta, da ne pričamo sad o stavljanju principa korisnog iznad svih ostalih, gde je i to korisno pod velikim upitom. Odnosno, svaki ga dan gledamo na delu, kroz tvoje "evrointegracije" i to kako Srbija kroz njih "liči na državu".
Mi ovde iz blizine.
nowhereman nowhereman 11:06 10.06.2014

Re: Diplomirani Predsednik

Tadic nije bio dobar izbor...


Otišao bih korak dalje i rekao da Tadić nije bio nikakav izbor.

Ali bih i malo korigovao, pa rekao da strateška koalicija Tadić-Jeremić-Dačić-Palma-Krkobabić (dodati tome još nekoliko kik-boksera) nije bila nikakva alternativa bilo kome i bilo čemu.

Pa ni dvojcu Vučić-Dačić.

Poražavajuće, zar ne!?

Drugačije rečeno, Tadić se baš dobrano namučio da nam pokaže i na delu dokaže da on i njegovi nisu dorasli politici.


1 Nije mogao da ucini ni koraka vise sto se Kosova tice. Ne toliko sto nije hteo , nego je imo SNS za vratom.


E, sa ovim se ne bih složio.

Možda zaista "nije mogao", ako tu "nemoć" shvatimo kao bezidejnost, nesposobnost ili impotenciju.

Ali, inače, mogao je, naravno da je mogao. Ali, nije hteo, u tome je stvar.

A nije hteo, jer je u njegovoj genijalnoj maksimi i kao-stena-čvrstom principu "i Kosovo i Evropa", Kosovo vuklo na svoju stranu, pa je sasvim oduvalo Evropu, koja se, jadna, bila negde sakrila, pa je nismo ni videli.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana