Sport| Zabava

finala

AlexDunja RSS / 06.07.2014. u 08:42

kvitovatrophy1_2965398b.jpg


juče su odigrana finala u ženskom singlu, ženskom i muškom dublu.

petra kvitova je odigrala meč karijere. snažnim i preciznim servisima, kao i udarcima sa obe strane terena,
zbrisala je eženi bušar sa terena.
kanađanka nije mogla da pokaže ni delić ogromnog talenta, ni dašak snažne volje
koja ju je dovela do finala.
iskustvo i sirova snaga kvitove su izgledali potpuno nezaustavljivi.

68853.3.jpg 

u ženskom dublu, timea baboš i kristina mladenović takođe nisu dorasle iskustvu
sare erani i roberte vinči. iako trava nije omiljena podloga italijanki,
njihova uigranost je odnela prevagu. očekivano.

Jack-Sock-left-and-Vasek--011.jpg

veliko iznenađenje, međutim u muškom dublu.
odličan, neizvestan meč u pet setova, iskusna braća brajan protiv ad hok dubla,
ne naročito uspešnih singl igrača, amerikanca soka i kanađanina pospišila.
sok i pospišil su osvojili svoj prvi dubl trofej. osveženje.

danas nas čekaju dva seniorska finala.

priželjkivano finale singla između novaka i federera, i mix u kome će
zimonjić i sem stosur pokušati da budu bolji od maksa mirnjija i hao čin tong iz
kineskog tajpeha.

o novaku i fedu znamo sve, kao što i oni jedan o drugom znaju sve.
njihovi mečevi su uvek kvalitetni i zanimljivi. kladionice su u petak priličnu
prednost davale novaku, ali kako se meč približava, i kvote se približavaju.

trava, definitivno više odgovara fedovoj igri, ali novak svakako ima svojih prednosti,

pre svega kretanje i odličan drugi servis. ako uvuče feda u duže razmene ...sve je moguće.

današnji meč će biti jedan od onih o kojima će se pričati godinama.
uživajte.
10440900_10152553473068627_5029361492786906985_n.jpg

 

edit:

u toku ove dve nedelje vimbldona, najviše se pričalo o smeni generacija
i muškom tenisu. tzv. velika četvorka očigledno već pomalo smara auditorijum:))

međutim, na pravu smenu ćemo morati da čekamo još neko vreme.
raonić i dimitrov su se etabilirali kao top 10 igrači što i jeste njihov realni domet...
a, iskreno, raonić i ne deluje kao neko ko može u sam vrh.

zvezda turnira jedevetnaestogodišnji kirijos koji je izbacio nadala u četvrtom kolu.
tinejdžer je definitivno nadaren, visok je, snažan, odlično servira i ima kvalitetne udarce.
to je nesporno, ali tenis je mnogo više od toga.
on je skočio sa 144. na 66. mesto na atp rang listi, i tek treba da vidimo kako će
igrati iz nedelje u nedelju.
i tomić je pre par godina igrao četvrtfinale vimbldona...



Komentari (139)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 09:12 06.07.2014

u drugom pravcu

u toku ove dve nedelje vimbldona, najviše se pričalo o smeni generacija


Ja se uvek iznova fasciniram činjenicom kako se u sportu godine drugačije broje i dok neki poeta na radiju najavljuje meč Novaka i mlađanog Bugarčeta sa sve "stara kuka", ja računam i ta stara kuka je nepunih deset godina mlađa od mene.
Inače to koliko stvarno imam godina uglavnom skapiram kad se penzioniše neki NBA igrač čiji sam draft ispratila uz komentare - od ovog malog će/neće biti...

Što se muškog finala tiče, iskreno očekujem Novakovu pobedu, ne toliko navijački, jer stvarno nisam neki fan, ,već više na neki totalno iracionalni osećaj.

I delimo utisak oko Raonića.. takođe ne očekujem da ikad bude vrhunski teniser. Možda nekad dobaci i do broja jedan, kad smena generacija bude završena, ali ne očekujem neku dominaciju. Zavisi puno i od konkurencije naravno. Od Dimitrova očekujem više, ali puno će to toga zavisiti od drugih okolonosti. Na pravu smenu generacija ima da se čeka, Novak, Nadal, Delpo, Marej imaju pred sobom ja mislim bar još 4-5 godina vrhunskog tenisa, ako sve bude kako treba. A u međuvremenu će stasati još par generacija koje možda izbace u prvi plan nekog drugog.
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:18 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

Na pravu smenu generacija ima da se čeka

Zbog naših mladih igrača, pratili smo juniorsku konkurenciju poslednjih godina. Neki od mlađih se polako probijaju ka vrhu. A bilo ih je još dosta - još jedan australijski grk je bio dobar, Hrvat Borna... da ne kopam sada po arhivama. Oduvek, dosta tih talenata ne ostvari ono što su najavljivali u mladim danima (he, he - tema moje disertacije). Naši su se vrzmali oko vrha, bili na njemu (Milojević, Đere, Jorovićeva) ili blizu Krajinović, Krunić... Evo Jovane i Dušana među sto. Ne možemo zauvek imati Novaka, Jelenu i Anu, ali bih voleo da imam za koga od naših da navijam za nekih 5 godina.
AlexDunja AlexDunja 09:22 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

Ja se uvek iznova fasciniram činjenicom kako se u sportu godine drugačije broje i dok neki poeta na radiju najavljuje meč Novaka i mlađanog Bugarčeta sa sve "stara kuka", ja računam i ta stara kuka je nepunih deset godina mlađa od mene.


+ je novak samo 4 godine stariji od dimitrova, a svrstavaju ga u generaciju sa fedom koji je 6 godina stariji...

meni, najiskrenije nadal izgleda prilično istrošeno, i fizički,
a naročito mentalno i emocionalno... ja ne očekujem od njega naročito dugu karijeru.
delpo je još uvek mlad ali mislim da ima ograničenja u igri
koja mu neće dozvoliti sam vrh, a i sklonost povredama me podseća na hasa
i hjuita, ko tako počne..teško može da igra konstantno, tur je previše naporan za osetljive.
AlexDunja AlexDunja 09:25 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

A bilo ih je još dosta - još jedan australijski grk je bio dobar,

tanasi kokinakis, ima 17 godina,
po mom mišljenju je talentovaniji teniser od kirijosa.

a naši... ne znam šta da ti kažem... u prvih 100
će ih verovatno biti i ubuduće...
Biljana 77 Biljana 77 09:35 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

meni, najiskrenije nadal izgleda prilično istrošeno, i fizički,

I meni. Ali već se vraćao. Videćemo.
A Delpo ima ograničenja u igri svakako, ali ja sam recimo kod njega potpuno subjektivna, ima nešto kod njega što ga čini, meni bar, jako simpatičnim. Tako da je to više onako najvijački, nego na nekim činjenicima, zasnovano nadanje.
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:47 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

tanasi kokinakis

Taj
niccolo niccolo 10:05 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

Ma kakav Dimitrov i Raonić, imaju oni još mnogo mleka da piju dok ne postnu ozbiljni teniseri, ako ikad...
docsumann docsumann 11:57 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

niccolo
Ma kakav Dimitrov i Raonić, imaju oni još mnogo mleka da piju dok ne postnu ozbiljni teniseri, ako ikad...


nije mi baš najasnije o čemu pričate, ako si među prvih 10, ti jesi ozbiljan teniser, vrrrlo ozbiljan.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:39 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

nije mi baš najasnije o čemu pričate, ako si među prvih 10, ti jesi ozbiljan teniser, vrrrlo ozbiljan.

Oni jesu dobri teniseri i tu su gde jesu ...ali već imaju 23 godine(Raonić u decembru i 24.)
i nemaju nijedan master turnir osvojen i ovogodišnji plasman na W im je najveći uspeh na grend slemu. A svi znamo,šta su postizali u njihovim godinama teniski šampioni. Mislim,Novak je u tim godinama igrao jednu od najboljih sezona ikad viđenih,Nadal je imao već par GS-ova,a Bjern Borg razmišljao o napuštanju tenisa:) I mislim,da je u tom kontekstu bio taj komentar od Nika.
niccolo niccolo 12:49 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

I mislim,da je u tom kontekstu i bio taj komentar od Nika

Pa da, prvo osvojiš neki ozbiljan turnir (po mogućstvu 2-3), pa tek stekneš pravo da pričaš o smeni generacija…ima tih nekoliko igrača o kojima se stalno priča kako su dobri i prete najboljima, ali nikako da zaista osvoje nešto bitno. U čemu se onda sastoji taj kvalitet i opasnost za ove?
docsumann docsumann 12:51 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

stefan.hauzer
nije mi baš najasnije o čemu pričate, ako si među prvih 10, ti jesi ozbiljan teniser, vrrrlo ozbiljan.

Oni jesu dobri teniseri i tu su gde jesu ...ali već imaju 23 godine(Raonić u decembru i 24.)
i nemaju nijedan master turnir osvojen i ovogodišnji plasman na W im je najveći uspeh na grend slemu. A svi znamo,šta su postizali u njihovim godinama teniski šampioni. Mislim,Novak je u tim godinama igrao jednu od najboljih sezona ikad viđenih,Nadal je imao već par GS-ova,a Bjern Borg razmišljao o napuštanju tenisa:) I mislim,da je u tom kontekstu bio taj komentar od Nika.


ma jasno, šampion je šampion, redak zver međ zverovima, no, ozbiljan teniser to je malo relaksiranijana definicija ( i dalje) dobrog. toliko.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:56 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

no, ozbiljan teniser to je malo relaksiranijana definicija ( i dalje) dobrog. toliko.

Ma kapiram te,samo sam video da i advokatu - ponekad treba advokat:)
AlexDunja AlexDunja 13:19 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

nije mi baš najasnije o čemu pričate, ako si među prvih 10, ti jesi ozbiljan teniser, vrrrlo ozbiljan.


o dimitrovu se već 5 godina priča kao o velikoj
nadi za sam vrh...
kockice se, izgleda sklapaju tek sada, sa rašidom
koji mu je propisao surovi trening i u mnogome poboljšao njegovu kondiciju i izdržljivost.

na mentalnom planu mislim da je uticaj šarapove značajan,
samo prisustvo takve šampionke u okruženju mora
da digne samopouzdanje.

raonić međutim, je jednostavno previsok i
pretežak da bi mogao da se kreće onako kako zahteva sam vrh
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:28 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

samo prisustvo takve šampionke u okruženju mora da digne

docsumann docsumann 13:33 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

raonić međutim, je jednostavno previsok i
pretežak da bi mogao da se kreće onako kako zahteva sam vrh


ništa ja tu ne sporim, ali sam vrh i ozbiljan tenis(er) nisu isto. a Raonić svojim rangom na ATP listi zaslužuje epitet ozbiljnog tenisera, ništa više nisam kanio kasti.
StEtOc|nA StEtOc|nA 21:55 06.07.2014

Re: u drugom pravcu

AlexDunja

raonić međutim, je jednostavno previsok i
pretežak da bi mogao da se kreće onako kako zahteva sam vrh


Meni je Raonić najprijatnije iznenađenje ovog Wimbledona. Stigao je do polufinala iako nema predispozicije da igra travu baš zbog te visine i niskog odskoka loptice. To što ga je Fed odrao ko sitnu boraniju ne treba mnogo da čudi, pogotovo jer je Fed i inače lako izlazio na kraj sa dobrim serverima. Ovo je po meni najteži deo sezone za Raonića (prvo šljaka, pa prelaz na travu) i tek na USO mislim da ćemo videti šta ima da pokaže. Svakako veliki napredak ove sezone.

Milutin Milošević Milutin Milošević 09:12 06.07.2014

ŽeMske

Meni je baš drago što je Kvitova odrala ovu malu nadobudnu.
AlexDunja AlexDunja 09:30 06.07.2014

Re: ŽeMske

Meni je baš drago što je Kvitova odrala ovu malu nadobudnu.


meni nije. kvitova igra ružan tenis, i dobija na silu,
kad dobija, nema mašte, nema varijacija...

mala jeste nadobudna, ali bez malo arogancije nema vrhunskih rezultata,
seti se samo novaka u njenim godinama,
pucao je od drskosti.

mala je napravila senzacionalan prelaz iz juniorske u
seniorsku konkurenciju, igra odličan tenis, i treba da veruje u sebe.
NNN NNN 10:41 06.07.2014

Re: ŽeMske

Meni je baš drago što je Kvitova
Navijao sam za Kvitovu isključivo da bi se ponovio Pobednički bal iz 2011.

AlexDunja AlexDunja 13:32 06.07.2014

Re: ŽeMske

Navijao sam za Kvitovu isključivo da bi se ponovio Pobednički bal iz 2011.

baješ, baješ
blogov_kolac blogov_kolac 18:32 06.07.2014

Re: ŽeMske

NNN



vec pocela da izlaze vanredna sutrasnja izdanja!?!?
blogov_kolac blogov_kolac 20:36 06.07.2014

Re: ŽeMske

inace, izgleda da ima neka tajna veza tu... svakog januara kada bi igrao Hopman Kup u Pertu (gde on, a narocito Ana, uvek nadju neki cudan nacin da nesretno ne pobede) - Novak Djokovic bi u Melburnu osvajao Australijan Open (4 od 4 poklapanja), a evo sada se ispostavilo i da uvek kada Petra Kvitova osvoji Vimbldon, Novak ponovi to isto sledeceg dana!

To ustvari i nije tako lose, jer je Ana najavila da ce vec sledece godine opet zaigrati sa njim u Pertu (zrtvujuci odbranu ovogodisnje svoje titule na Novom Zelandu), a kako Kvitova igra na travi tesko je zamisliti da ce se zaustaviti na samo dva vimbldonska trofeja u karijeri.
NNN NNN 22:34 06.07.2014

Re: ŽeMske

U 2. nedelji na ženskom turniru polovina preostalih su bile Čehinje
(ni njihova sportska javnost nije zanla da ih je toliko učestvovalo)


Muško finale trajalo više od 4 puta duže nego žensko!
(toliko o jednakosti i ravnopravnosti...)
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:20 06.07.2014

Re: ŽeMske

kvitova igra ružan tenis, i dobija na silu,
kad dobija, nema mašte, nema varijacija...

Sasvim suprotno od, recimo Serene, Šarapove, nekada Samprasa... koji su svi nežni, kreativni, duhoviti na terenu
Jaril Jaril 09:35 06.07.2014

Меч мушког дубла

је био баш добар. Одавно нисам онолико уживао гледајући дубл. Чак сам гледао и рекламе.
AlexDunja AlexDunja 09:55 06.07.2014

Re: Меч мушког дубла

е био баш добар.

o dli čan!
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:58 06.07.2014

Završava se Vimbldon, vreme je za...

Počeo Tur de Frans!

Princeza Kata otvorila, u Lidsu. Juče zanimljiva sprinterska etapa u Engleskoj, uz pad favorita pred samim ciljem.

Danas druga etapa u 12:30 na Eurosportu - taman lagano zagrevanje za finale Vimbldona.
niccolo niccolo 10:04 06.07.2014

Re: Završava se Vimbldon, vreme je za...

E, pa da, sad i pedalanja kreću...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:59 06.07.2014

Re: Završava se Vimbldon, vreme je za...

Kevendiš završio Tur!

Ja čekam da izađu iz ove stočarske zemlje i pređu u Francusku,da krenem sa praćenjem:)
docsumann docsumann 13:10 06.07.2014

Re: Završava se Vimbldon, vreme je za...

Počeo Tur de Frans!


farmacija na točkovima
barese barese 16:42 06.07.2014

Re: Završava se Vimbldon, vreme je za...

docsumann
Počeo Tur de Frans!


farmacija na točkovima



jeste, ali imaju i težu anti-doping kontrolu nego neki drugi.
The sport of cycling instituted the bio-passport program more than six years ago. Track and field adopted the program four years ago. They have already caught and sanctioned athletes for having abnormal passport values.

Kod njih bi se bežanje u sigurnosni bunker pred kontrolom smatralo kao padanje na testu
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:56 06.07.2014

Počelo

Do sada odličan susret dva majstora. Šteta što Novak ne koristi šanse.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:00 06.07.2014

Re: Počelo

Na Kukijevu tviter provikaciju:

Federer je hendikepiran ove godine jer Toma nije na Vimbldonu
AlexDunja AlexDunja 15:05 06.07.2014

Re: Počelo

Do sada odličan susret dva majstora. Šteta što Novak ne koristi šanse.


to se uvek plati, 1:0 u setovima za feda.

odličan meč.ali je novak na početku propustio par šansi
NNN NNN 15:06 06.07.2014

Re: Počelo

šteta za prvi set.
mirelarado mirelarado 15:07 06.07.2014

Re: Počelo

Густо. Доби Фед 1. сет.
NNN NNN 15:15 06.07.2014

Re: Počelo

i malo grozne statistike:

Novak u GS finalima protiv Federera ima realizaciju set lopti 0/9
(od toga većinu na svoj servis)
mirelarado mirelarado 15:17 06.07.2014

Re: Počelo

Мало оптимизма: брејк за Новака у 2. сету.
AlexDunja AlexDunja 15:34 06.07.2014

Re: Počelo

Мало оптимизма: брејк за Новака у 2. сету.

ima da se igra
niccolo niccolo 15:43 06.07.2014

Re: Počelo

AlexDunja
Мало оптимизма: брејк за Новака у 2. сету.

ima da se igra

Da parafraziram fudbalske stručnjake - danas svi igraju tenis
NNN NNN 15:45 06.07.2014

Re: Počelo

Set za Novaka!
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:53 06.07.2014

Re: Počelo

Langzam aber ziherl!
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:14 06.07.2014

Re: Počelo

Bartoli je, prirodno, još deblja nego što je bila
niccolo niccolo 16:25 06.07.2014

Re: Počelo

Gazda i Bartoli...
NNN NNN 16:34 06.07.2014

Re: Počelo

2:1 za Novaka!!
zasluženo
docsumann docsumann 16:35 06.07.2014

Re: Počelo

zasluženo


mirelarado mirelarado 16:35 06.07.2014

Re: Počelo

So far so good.
alselone alselone 16:36 06.07.2014

Kenjaza

Kako ovog Federera kenja na odlucujucim poenima protiv Noleta, skoro svaki put. Te od mrezice direktno dole, te linije da nezgodno odskoci, te one lopte u terenu sto se ne vidi da su u terenu ni posle zumiranja... I to bas po pravilu na odlucujucim poenima. Ne bude na 40:0, ne, ne, nego bude na 30:40, ili tako nesto.

Sva sreca pa je Nole danas mentalno na svom nivou pa ga to ne dotice.

Ajde Nole, gazi naduvanka.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:42 06.07.2014

Re: Kenjaza

Još mu sudija drži stranu

Plus publika

Plus livada u Londonu (pričah o tome, neli?)
alselone alselone 16:43 06.07.2014

Re: Kenjaza

(pričah o tome, neli?)

Jap. Nagora podloga. Forsira "sivonja" nacin igranja i ima nezanemariv uticaj srece.
blogov_kolac blogov_kolac 16:44 06.07.2014

Re: Kenjaza

alselone
Kako ovog Federera kenja na odlucujucim poenima protiv Noleta, skoro svaki put. Te od mrezice direktno dole, te linije da nezgodno odskoci, te one lopte u terenu sto se ne vidi da su u terenu ni posle zumiranja...

Sva sreca pa je Nole danas mentalno na svom nivou pa ga to ne dotice.

Ajde Nole, gazi naduvanka.
Nije to nikakav naduvenko, nego najbolji teniser na travnatoj podlozi svih vremena, koji je u trecem setu pravo niotkuda poceo da servira kao u najboljim danima karijere (13 aseva u jednom setu, protiv verovotno najboljeg reternera u istoriji - ukljucujuci i 5 uzastopnih sto se Novaku nikada u pro-karijeri nije dogodilo ranije). I sa takvim servisom, i vrhunskom igrom - ipak gubi ovaj set!

Nipodastavanjem (najveceg moguceg) protivnika se zapravo umanjuje Novakov eventualni danasnji (najveci moguci) uspeh.
alselone alselone 16:46 06.07.2014

Re: Kenjaza

blogov_kolac


Au brate, da sam znao da ces me ti udaviti, ne bih ostavljao komentar majke mi.

alselone alselone 16:49 06.07.2014

Re: Kenjaza

I tako. Prvi poen posle brejka pogadja liniju na takav nacin da nezgodno odskoci...
NNN NNN 16:52 06.07.2014

Re: Kenjaza

Nipodastavanjem (najveceg moguceg) protivnika se zapravo umanjuje Novakov eventualni danasnji (najveci moguci) uspeh


ali brate baš u ovom gemu je 3 puta reternirao na liniju iz defanzive
niccolo niccolo 16:53 06.07.2014

Re: Kenjaza

Pa dobro, mora malo da bude zanimljivo.
niccolo niccolo 16:56 06.07.2014

Re: Kenjaza

Počeli da se brejkuju ko da igraju Ivanović-Šarapova
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:01 06.07.2014

Re: Kenjaza

Ivanović-Šarapova

sine,sad kad neko spomene Anu Ivanović,meni se stalno pojavljuje slika Ivana Paunića:)
niccolo niccolo 17:03 06.07.2014

Re: Kenjaza



Baš sam u petak za vreme polufinala pominjao taj nesrećni slučaj...
alselone alselone 17:04 06.07.2014

Re: Kenjaza

ali brate baš u ovom gemu je 3 puta reternirao na liniju iz defanzive


Nemoj da moram i tebi kao i kolaču objašnjavati kako nisam rekao kako Federer ne igra dobro, kako Novak ne igra dobro, kako ovo nije odličan meč nego da sam rekao kako Federera kenja.
NNN NNN 17:15 06.07.2014

Re: Kenjaza

kako Federera kenja
nažalost
alselone alselone 17:16 06.07.2014

Re: Kenjaza

Servis na mec loptu. Jebo $(&%##T (#$!#W"
niccolo niccolo 17:17 06.07.2014

Re: Kenjaza

Kolega, tenis je džentlmenski sport, bez teških reči...
alselone alselone 17:22 06.07.2014

Re: Kenjaza

Kolega, tenis je džentlmenski sport, bez teških reči...


De, de, ne potresaj se.
blogov_kolac blogov_kolac 17:32 06.07.2014

Re: Kenjaza

Kakva crna sreca!?

Novak Djokovic je jedini i apsolutni krivac za ono sto mu se dogodilo u cetvrtom setu, a ne nikakva "sreca" Federera... u trenutku kada je vodio 2:1 u setovima i 3:1 u 4om setu Federer je na celom mecu imao samo jednu brejk loptu i nijedan brejk - i onda ga Federer "srecno" brejkne 3 puta u sledeca 4 gema!? Zahvaljujuci sreci!?

Nadajmo se da ce se Nole vratiti u ritam kojim je mleo Federera i kontrolisao mec do 6:7 6:4 7:6 5:2 i ostvariti mozda najvredniju pobedu u karijeri (pobediti Federera u finalu Vimbldona ili Nadala u finalu Pariza su najveca ostvarenja koja se u tenisu mogu zamisliti).
docsumann docsumann 17:37 06.07.2014

Re: Kenjaza

Novak Djokovic je jedini i apsolutni krivac za ono sto mu se dogodilo u cetvrtom setu


tačno.

nevjerovatan pad u ključnim momentima (dotadašnjeg) toka meča. pa ako je išta trebao da nauči iz predhodnih poraza u GS finalima bilo je da upravo tako nešto ne dozvoli ... al' jbg.
alselone alselone 18:25 06.07.2014

Re: Kenjaza

Novak Djokovic je jedini i apsolutni krivac za ono sto mu se dogodilo u cetvrtom setu, a ne nikakva "sreca" Federera... u trenutku kada je vodio 2:1 u setovima i 3:1 u 4om setu Federer je na celom mecu imao samo jednu brejk loptu i nijedan brejk - i onda ga Federer "srecno" brejkne 3 puta u sledeca 4 gema!? Zahvaljujuci sreci!?


Federer je igrao odlicno. Sreca nije presudna. Djokovic je kiksao mnogo puta. Neke poene je odlucivala sreca.

Sine, koji si ti ubica. Je l' sad dovoljno jednostavno receno?
NNN NNN 17:17 06.07.2014

Samo da ne poklanja

više
docsumann docsumann 17:20 06.07.2014

Re: Samo da ne poklanja

koji mu je kurac??
niccolo niccolo 17:24 06.07.2014

Re: Samo da ne poklanja

Čoveče, Mekinro bio u pravu, 3:2 će da bude.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:33 06.07.2014

Re: Samo da ne poklanja

3:2 će da bude

Da, samo sa koga? Bzvz je da ponovo gubi finale, dosta više toga
niccolo niccolo 17:37 06.07.2014

Re: Samo da ne poklanja

Eh, da znam odgovor na to pitanje uplatio bih tiket...
docsumann docsumann 18:16 06.07.2014

Re: Samo da ne poklanja

docsumann
koji mu je kurac??


u kuvac ga ljubim
NNN NNN 17:23 06.07.2014

2:2

AlexDunja AlexDunja 17:46 06.07.2014

:)))

al ste se raseruckali, alselone naročito:)))

odličan meč, pravo finale vimbldona.
usponi i padovi se podrazumevaju.

šampionski igraju obojica.
niccolo niccolo 17:53 06.07.2014

Re: :)))

Napeto...ko u mideru...
niccolo niccolo 18:06 06.07.2014

Re: :)))

Pa dobro, toliko o tome...Novak šampion.
mirelarado mirelarado 18:07 06.07.2014

Toooooo!

docsumann docsumann 18:09 06.07.2014

Re: Toooooo!


ivana23 ivana23 18:17 06.07.2014

***

BRAVO, BRAVO, BRAVO...


Milutin Milošević Milutin Milošević 18:20 06.07.2014

Re: ***

Kad bolje razmislim, ispade dobro što deda nije na vremee otišao u peMziju, kao što sam ja prdlagao. Ovako je slaDŽe
omega68 omega68 18:23 06.07.2014

Re: ***

Au, jbt...
jasnaz jasnaz 18:24 06.07.2014

!! bravo,

Tata :)
ivana23 ivana23 18:26 06.07.2014

***

ivana23 ivana23 18:28 06.07.2014

Re: ***

blogov_kolac blogov_kolac 18:26 06.07.2014

to je partija bila jos se prica o njoj...



kazem ovo 20-30 minuta po njenom zavrsetku, ali ako mislite da se OVAJ mec nece pominjati i posle bar 20-30 godina kao jedan od bitnijih i prelomnijih dogadjaja u istoriji najuglednijeg teniskog turnira, a koji se igra jos od sredine XIX veka - varate se!

Inace, povlacim sve kritike na racun Djokovica zbog nacina na koji je ispustio potpunu kontrolu igre i rezultata posle 6:7 6:4 7:6 3:1 u cetvrtom setu! Ma to je Nole, kada je shvatio koliko je dominantan namerno pustio, jer je znao da ce se 5-setni maraton duze pamtiti.

AlexDunja AlexDunja 18:29 06.07.2014

Re: to je partija bila jos se prica o njoj...


Inace, povlacim sve kritike na racun Djokovica zbog nacina na koji je ispustio potpunu kontrolu igre i rezultata posle 6:7 6:4 7:6 3:1 u cetvrtom setu! Ma to je Nole, kada je shvatio koliko je dominantan namerno pustio, jer je znao da ce se 5-setni maraton duze pamtiti.

:))))

stvarno je bio odličan meč...sve je tebi oprošteno
niccolo niccolo 18:34 06.07.2014

Re: to je partija bila jos se prica o njoj...

Hm, znači drugi servis presudio. A i izlasci na mrežu...
NNN NNN 18:41 06.07.2014

Re: to je partija bila jos se prica o njoj...

Ono što posebno obožavam,
a u ovom meču je bilo potpuno neverovatno dobro,
su pasing šotovi
znate kad protivnik napravi neku prednost u poenu i krene na mrežu
i to ne bilo koji, nego najbolji i najveći mogući,
a Novak ga prolazi kao rendgen,
bar 15 puta!!!
niccolo niccolo 18:43 06.07.2014

Re: to je partija bila jos se prica o njoj...

Da, to je bilo očigledno, ceo meč ga je prolazio kad ovaj krene na mrežu. Ovo za 2. servis nisam obratio pažnju tokom meča...
NNN NNN 18:49 06.07.2014

Re: to je partija bila jos se prica o njoj...

Ovo za 2. servis nisam obratio pažnju tokom meča...
Otprilike Federer je sve vreme bio na oko 50%
(tim pre sam se više nervirao kad na brejk loptama ubije 1. servisom)
blogov_kolac blogov_kolac 18:55 06.07.2014

Re: to je partija bila jos se prica o njoj...

bilo je ovde i elemenata "kosmicke pravde", jer stvarno nije u redu da neko ko ima vise-manje egal h2h (medjusobni skor) sa dvojicom najvecih u istoriji posle toliko mnogo igranih meceva sa obojicom - istovremeno ima duplo manje slemova od Nadala, a trostruko manje od Federera?!? I sada je taj odnos jos uvek za plakanje i nerealan, ali se krenulo u pravom smeru, a dupliran je broj titula najprestiznijeg turnira (plus kao bonus, novi povratak na #1 ATP liste u zlatnoj eri muskog tenisa koja jos traje).


Kazezoze Kazezoze 19:07 06.07.2014

Re: to je partija bila jos se prica o njoj...

NNN
Ovo za 2. servis nisam obratio pažnju tokom meča...
Otprilike Federer je sve vreme bio na oko 50%
(tim pre sam se više nervirao kad na brejk loptama ubije 1. servisom)

da, to je...novaka niko ne može pobediti ako ima ispod 50% osvojenog 2. servisa.
to je taj novakov ritern koji odlučuje.
u prvom setu je rođo imao 50%, kasnije je pao na 44%.
to je prevagnulo uprkos sreći koja je danas pratila federera.
NNN NNN 19:42 06.07.2014

Re: to je partija bila jos se prica o njoj...

u prvom setu je rođo imao 50%, kasnije je pao na 44%.
jeste,
a čak i u 1. setu Novak je osvojio više poena ukupno (i propustio 2 set lopte).
Na početku 2. seta je u jednom gemu osvajao poene 1 direktno iz reterna, 2 pasing šotom i 1 lobom!
U 3. setu Federer se držao isključivo servisom (čak 13 asova!)
Novak je stvarno igrao dobro (dok nije zastao u 2. polovini četvrtog seta).
Opet se probudio u 2. polovini petog i potpuno zasluženo pobedio.

blogov_kolac blogov_kolac 19:50 06.07.2014

Re: to je partija bila jos se prica o njoj...


to je partija bila jos se prica o njoj...
NNN NNN 22:37 06.07.2014

Re: to je partija bila jos se prica o njoj...

to je partija bila jos se prica o njoj...

Epski meč:
5 setova
4 sata
3 puta više vinera od grešaka
2 velike legende
1 pobednik
Novak Đoković!


alselone alselone 18:27 06.07.2014

Sto bi gazda reko

Drago mi ko da mi je najrodjeniji.

AlexDunja AlexDunja 18:31 06.07.2014

Re: Sto bi gazda reko

Drago mi ko da mi je najrodjeniji.

a što to??

meni drago što je stvarno dobro igrao, veći deo meča je bio bolji
omega68 omega68 18:37 06.07.2014

Re: Sto bi gazda reko

A što da ne???
I meni kao da je brat rođeni.




Drugi Nino Belov
AlexDunja AlexDunja 18:42 06.07.2014

Re: Sto bi gazda reko

Drugi Nino Belov

ko je to?

a ovo za rod, braću, meni izgleda pomalo bolesno.
ne poznaješ čoveka, a doživljavaš ga kao da ti je blizak.

ali, ne uzrujavaj se, to sam samo ja... ja nisam navijač te vrste.

ja navijam za one koji dobro igraju, a nikog od tenisera i teniserki ne doživljavam kao svoje, naprotiv.
meni je njihov način života stran, vredan divljernja, svakako,
ali potpuno daleko od mene.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana