Umetnost

walking in the crowd

antioksidant RSS / 07.07.2014. u 08:17

kažu da je fudbal igra koja se igra 90 minuta i u kojoj na kraju pobede nemci (konkretno, to je rekao gari lineker ali iskustvo reprezentacija i timova sa ovog prostora u potpunosti opravdavaju izrečeno. sem retkih izuzetaka (slučaj u južnoj africi i bog u vidu augentalera 91. godine sve ostalo je dolina suza, očaja i patnje. dakako da verujem da je 2:0 najgori rezultat jer znam da posle toga bude 2:4).


ovo gore rečeno otprilike opisuje kolike šanse dajem brazilu za ulazak u finale. nekako su se i držali zarad lepote trka, želje i potpune posvećenosti sve dok mi nisu mučki povredili dete nejmara (ljubim ga u frizuru, drži se sine - budućnost je tvoja).


kažu da je fudbal igra koja se igra 90 minuta i u kojoj na kraju pobede nemci a ja se sada uzdam u neki nemački mentalitet koji je ušao u argentinu posle ww2. naravno, to nema nikakve veze, fudbal im je potpuno drugačiji, pristupi igri se razlikuju kao nebo i zemlja ali ja to vračam za moje cigane koji uz svu svađu, haos i pokvarenost čuvaju to zrno savršene lepote pokreta sa loptom.


hoću reći, nekako ide ka finalu ger-arg što će značiti da predstoji ozbiljna navijačka podela u mom okruženju.


ulazimo u poslednju nedelju najznačajnijeg događaja u istoriji svemira ma koliko se neko osećao sada centrom... svi smo mi periferija za ovo


http://giant.gfycat.com/SorrowfulHighEuropeanpolecat.webm

 

 


i da, za kraj, zašto ne holanđani?: ako pehar nisu digli krojf ili gulit, basten ili neskens... pa neće ga valjda oskrnaviti roben?

 

 



Komentari (65)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

4krofnica 4krofnica 08:33 07.07.2014

holandski taster





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:19 07.07.2014

Re: holandski taster

koji brate ediktsi kada nam je ceo klub ispao s Mundijala?
anfieldroad anfieldroad 01:45 08.07.2014

Re: holandski taster

koji brate ediktsi kada nam je ceo klub ispao



Nema veze,mozda i bolje... Pobednicka sezona tek pocinje !
A Ediktsi su taman, kao i UDS...!!
Preporuka svima

Atomski mrav Atomski mrav 08:40 07.07.2014

Roben...

... je samo alat u rukama Van Gala. Videćemo kakvo će iznenađenje Van Gal pripremiti za Argentinu. Ako finale bude GER - ARG, Gaučosi su po meni u prednosti - zbog Mesije i ne baš sjajne nemačke odbrane.
jinks jinks 10:49 07.07.2014

Re: Roben...

Otkad je počelo prvenstvo više puta mi je padalo na pamet gde bih mogao da nabavim dres 10 sa linijama svetloplavo-bele boje, broj XXL :)
Colin_bgd Colin_bgd 09:00 07.07.2014

A

U finalu navijamo za pobedika iz duela Argentina - Holandija, a uvek protiv Brazila, cak i kada su im suparnici Nemci, prema tome... nema tu nekog velikog lupanja glave...

ps. A i Di Maria se povredio, sto je veliko pojacanje za popularne Gaucose...
tadejus tadejus 09:17 07.07.2014

Re: A

Colin_bgd
U finalu navijamo za pobedika iz duela Argentina - Holandija, a uvek protiv Brazila, cak i kada su im suparnici Nemci, prema tome... nema tu nekog velikog lupanja glave...ps. A i Di Maria se povredio, sto je veliko pojacanje za popularne Gaucose...


jesus, navijati za holanđane a protiv brazilaca.. pa zar je i to moguće?
anyhow, brazilci jesu bili razočaravajući u startu ali je fakat jedini zanimljiv četvrfinalni meč bio njihov..
te tako navijam za njih
njemcima svaka čast, uvijek dobri, kapa dole.. al baš da čeznem da gledam njih umjesto brazilaca.. ne čeznem
zamislite samo argentince i brazilce u finalu.. pa to bi prštalo na sve strane, provod zagarantovan..
Colin_bgd Colin_bgd 09:20 07.07.2014

Re: A

provod zagarantovan..

Kakve veze ima fudbal sa provodom...?
antioksidant antioksidant 09:27 07.07.2014

Re: A

zamislite samo argentince i brazilce u finalu..

замишљам али мрка капа... осакатили су нејмара
antioksidant antioksidant 09:28 07.07.2014

Re: A

Kakve veze ima fudbal sa provodom...?

ок, ти навијаш за партизан, неке ствари ће ти заувек остати мистерија :)
Colin_bgd Colin_bgd 09:32 07.07.2014

Re: A

antioksidant
Kakve veze ima fudbal sa provodom...?

ок, ти навијаш за партизан, неке ствари ће ти заувек остати мистерија :)

A neke stvari, kako stvari idu poslednjih desetak godina, i vi sa druge strane brda pocinjete da primate zdravo za gotovo...
tadejus tadejus 09:40 07.07.2014

Re: A

antioksidant
zamislite samo argentince i brazilce u finalu..замишљам али мрка капа... осакатили су нејмара


uzdam se u sajčo boba
antioksidant antioksidant 09:47 07.07.2014

Re: A

A neke stvari, kako stvari idu poslednjih desetak godina, i vi sa druge strane brda pocinjete da primate zdravo za gotovo...


ето, опет ти измичу провод, забава, шала :)
опусти се
Colin_bgd Colin_bgd 09:52 07.07.2014

Re: A

antioksidant
A neke stvari, kako stvari idu poslednjih desetak godina, i vi sa druge strane brda pocinjete da primate zdravo za gotovo...


ето, опет ти измичу провод, забава, шала :)
опусти се

Ja se uvek salim, zato nikad (retko) stavljam smajlije, jer... minus puta minus daje plus...
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:37 07.07.2014

Re: A

Di Maria se povredio, sto je veliko pojacanje za popularne Gaucose

Moje mišljenje je upravo suprotno - bez njega će biti izduvani. Još im se vraća Aguero
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:42 07.07.2014

Re: A

Milutin Milošević
Di Maria se povredio, sto je veliko pojacanje za popularne Gaucose

Moje mišljenje je upravo suprotno - bez njega će biti izduvani. Još im se vraća Aguero

nemaš frke
,gazda,
to je samo kolin; a opšte je poznato da se ne razume u fudbal

+ navija za city
Colin_bgd Colin_bgd 16:10 07.07.2014

Re: A

Milutin Milošević
Di Maria se povredio, sto je veliko pojacanje za popularne Gaucose

Moje mišljenje je upravo suprotno - bez njega će biti izduvani. Još im se vraća Aguero

Di Maria je dobar, ali je suvise veliki trosadzija lopti za ovaj tim Argentine...

A Aguero je, posle Moce Vukotica, najbolji igrac koga sam ja gledao uzivo (a gledao sam mnoge, maltene sve zive osim Puskasa, Pelea i Maradone)...
Colin_bgd Colin_bgd 16:12 07.07.2014

Re: A

to je samo kolin; a opšte je poznato da se ne razume u fudbal

Da, fudbal i muzika, dve stvari u koje se uopste ne razumem, ali o njima znam sve, i to mnogo bolje od drugih...

ps. A nemas pojma koliko se suzdrzavam da se ne ukljucim u diskusiju na Pajicevim DIY blogovima...
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:23 07.07.2014

Re: A

koliko se suzdrzavam da se ne ukljucim u diskusiju na Pajicevim DIY blogovima


uuu,imaš neka iskustva iz renoviranja kuće,koje ne želiš da podeliš sa nama?
mojne (da) si sisa:)))
Colin_bgd Colin_bgd 18:00 07.07.2014

Re: A

stefan.hauzer
koliko se suzdrzavam da se ne ukljucim u diskusiju na Pajicevim DIY blogovima


uuu,imaš neka iskustva iz renoviranja kuće,koje ne želiš da podeliš sa nama?
mojne (da) si sisa:)))

Imam, i nije da ne zelim, nego necu... Vi sve hocete besplatno...

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:35 07.07.2014

Re: A

zašto imam osećaj,da pevaš ovo kada si sam u kući?:)

princi princi 10:05 07.07.2014

Ovo je zajebancija, naravno?

nekako su se i držali zarad lepote trka, želje i potpune posvećenosti

Brazil već dugo igra ružno. Poslednji put da sam gledao Brazil da stvarno igra lepo je, čini mi se, bilo još 1982. kad ih je izbacio onaj šuntavi Rosi.
antioksidant antioksidant 10:11 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

princi
nekako su se i držali zarad lepote trka, želje i potpune posvećenosti

Brazil već dugo igra ružno. Poslednji put da sam gledao Brazil da stvarno igra lepo je, čini mi se, bilo još 1982. kad ih je izbacio onaj šuntavi Rosi.

мислио сам само на једног играча бразила, не на цео тим
сва лепота игре била је његова
али њега су зауставили коленом у леђа
princi princi 10:29 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

сва лепота игре била је његова

I sva lepota itself, :). Žao mi Kolumbije.

Ali zato mi je juče Đoković napravio dan. Posebno sa svojom prelepom i dirljivom posvetom Jeleni Genčić.
Unfuckable Unfuckable 11:04 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

Brazil već dugo igra ružno

slažem se (Krlo)
zvučaće kao jeres ali mislim da bi jedino ispravno i vredno gledanja bilo finale Nemačka - Holandija (repriza '74 , payback mode)
tadejus tadejus 11:29 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

Unfuckable
Brazil već dugo igra ružno


slažem se (Krlo)zvučaće kao jeres ali mislim da bi jedino ispravno i vredno gledanja bilo finale Nemačka - Holandija (repriza '74 , payback mode)


e u tom bi se meču ljepote nagledao..
ako ništa drugo latinosi bar umiju da se raduju.. a ne da utakmica ispadne ko slet ss trupa sa sve oduševljenim pukom na tribinama
Unfuckable Unfuckable 11:36 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

tadejus, vrlo ilustrativno poimanje reprezentacija koje inače u svojim redovima imaju preplanule igrače
dakle, ja negde kapiram da se ti sećaš i prošlog sp u Brazilu ali ovo je jedinstvena prilika da se dugovanja iz '74 poravnaju - tako da nas svakako ima koji bismo se tome radovali.
A baš bi bio štos da u finalu ponovo igraju dve evropske ekipe - koje i jesu pokazale najviše do sada
tadejus tadejus 11:48 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

Unfuckable
tadejus, vrlo ilustrativno poimanje reprezentacija koje inače u svojim redovima imaju preplanule igračedakle, ja negde kapiram da se ti sećaš i prošlog sp u Brazilu ali ovo je jedinstvena prilika da se dugovanja iz '74 poravnaju - tako da nas svakako ima koji bismo se tome radovali.A baš bi bio štos da u finalu ponovo igraju dve evropske ekipe - koje i jesu pokazale najviše do sada


taj jedan im se omako
ali nisam zapravo mislila na njemce, njih uvijek volim da gledam, igraju ljudi pošteno (jes da znaju biti dosadni ko proliv sa tom svojom upornošću)..
al holanđani..
pa još roben..
jesu fakat pokazali najviše al bih više voljela da su se ukrstili u polufinalu.. pa kom opanci i to.. baš da prođu u finale i jedni i drugi mi je too much
princi princi 13:05 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

ako ništa drugo latinosi bar umiju da se raduju.. a ne da utakmica ispadne ko slet ss trupa sa sve oduševljenim pukom na tribinama

Mene baš zabavlja nemačka radost igre, :).
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:26 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

imaju preplanule

taj jedan im se omako



Ma imaju kvot(ic)e za pozitivnu diskriminaciju.

Nego, nemo' neko Robena da bi ogovarao.
princi princi 13:39 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

Nego, nemo' neko Robena da bi ogovarao.

Sine, taj je na nekom fiksu. Igra kao da ima 15 godina. Jbg, ja za Argentinu na SP navijam još od Marija Kempesa (i to prvenstvo, kao za inat, sam samo na preskok gledao. Jbg, letovanje na Badiji, bilo prečih stvari. Gledanje fudbala je zabava onemoćalih, :)).
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:00 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

princi
Nego, nemo' neko Robena da bi ogovarao.

Sine, taj je na nekom fiksu. Igra kao da ima 15 godina. Jbg, ja za Argentinu na SP navijam još od Marija Kempesa (i to prvenstvo, kao za inat, sam samo na preskok gledao. Jbg, letovanje na Badiji, bilo prečih stvari. Gledanje fudbala je zabava onemoćalih, :)).


Cero

Ma i ja navijam za Latinose protiv Evropljana nego mi ih malo bude i zao koliko su neomiljeni (osim u Holandiji i retkim izuzecima izvan:) sa sve i mojom malenkoscu u Holandiji

'74 secam se (jedva) finala Nemacka - Holandija al bila sam mnogo mala.



princi princi 14:26 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

Cero

Ovo sine je potpuno rodno neutralno, :). Ovo drugo, ne vredi, nepopravljiv Ciganin- odavno nema veze sa Zvezdom, jednostavno stanje uma. To je k'o oni što kažu kako Đoković vs Federer nema veze s politikom. Qr moj nema, sve je politika.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:40 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

коленом у леђа

Taj Zuniga je zanimljiv igrač. Oštar je na nivou Hatunića a uporan kao naš Đurović. Držao je celu desnu stranu Kolumbije.
princi princi 15:42 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

Oštar je na nivou Hatunića a uporan kao naš Đurović.

E, jbt, ja sve vreme mislio ti naš, a ti grobar?
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:03 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

Nisi dobro razumeo: (njihov) Hatunić i naš Đurović (Žarko) - onaj neumorni zec u sredini terena, kome smo se pomalo smejali ali ga svi voleli

princi princi 16:57 07.07.2014

Re: Ovo je zajebancija, naravno?

naš Đurović

Da, bio i onaj njin, Crnogorac, što je stalno krljao Pižona.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:31 07.07.2014

.

kako nas nema,a i englezi su večiti luzeri; navijam da holandija
razbije tu auru


jednostavno - van gal!
antioksidant antioksidant 13:35 07.07.2014

Re: .

па ауру џиберске репрезентације им је и донео ван гал. једини пут ниже је ангажовање капела
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:48 07.07.2014

Re: .

једини пут ниже је ангажовање капела

a mislio sam, da od Živadinovića nema goreg...
antioksidant antioksidant 13:49 07.07.2014

Re: .

stefan.hauzer
једини пут ниже је ангажовање капела

a mislio sam, da od Živadinovića nema goreg...

живадиновић не уме да наплати своју љигавштину као капело
princi princi 13:55 07.07.2014

Re: .

живадиновић не уме да наплати своју љигавштину као капело

Niko ne zna da ga sažme kao Živa.
mirelarado mirelarado 14:04 07.07.2014

Re: .

princi
живадиновић не уме да наплати своју љигавштину као капело

Niko ne zna da ga sažme kao Živa.


Али, од Фабија нема дубљег дна.
Unfuckable Unfuckable 14:10 07.07.2014

Re: i od dna ima niže

Niko ne zna da ga sažme kao Živa.

..a bata-Đora?
princi princi 14:29 07.07.2014

Re: i od dna ima niže

Kad smo kod elokventnosti, nije ni Golac, legenda Southamptona i Portsmoutha, :)))))))))), za bacanje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:39 07.07.2014

Re: i od dna ima niže

Kad smo kod elokventnosti, nije ni Golac, legenda Southamptona i Portsmoutha, :)))))))))), za bacanje.

dobar je Golac,ali jedan je bard!!!


princi princi 14:46 07.07.2014

Re: i od dna ima niže

Car! Posle noći sa Živom niko nije isti. Živi treba dati poseban kanal, kao Mikiju Vujoviću.
anfieldroad anfieldroad 02:14 08.07.2014

evo ovako...


Sve u svemu, odlicna polufinala u najavi. Nema autsajdera, osim Brazila

Ozbiljne ekipe svakako idu u finale, a domacini ce biti zadovoljni i 3. mestom. Nemci protiv Holandije ili Argentine...? Pa ajde da se opredelim za Argentinu, cisto da vidimo da li Mesi moze da bude novi Maradona ili ne ?
Moj utisak je da je opasno napaljen i uz to i igracki raspolozen da razvali do kraja turnira. Zasluzio je po svemu do sad u karijeri da se pridruzi El Pibeu, u legendi. Ostatak tima solidan, Maskerano drzi celu odbranu i pola srednjeg reda. Golman sumnjiv, posebno ako Snajder bude imao dan.
Holandija dosta dobra, Roben podjednako dobar koliko i antipatican. Zbog toga nema teorije da bude najveci. Van Persi i posebno Snajder u zivotnoj formi, rekao bih. Ostali dovoljno dobri i mladi da igraju u finalu, ali ne i da uzmu turnir.
Nemci sigurica od pocetka, finale vidjeno vec posle Portugala... Licno, ne bih voleo da osvoje, ali Holandjane dobijaju glatko. Sa Argentinom vec malo teze, pa mi se cini da je to i najjace moguce finale. Argentina- Nemacka...
cassiopeia cassiopeia 21:30 08.07.2014

Re: evo ovako...

Da li neko gleda? Meni neprijatno da gledam. 0:5
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:07 08.07.2014

Re: evo ovako...

Nema autsajdera, osim Brazila

tadejus tadejus 08:02 09.07.2014

Re: evo ovako...

cassiopeia
Da li neko gleda? Meni neprijatno da gledam. 0:5


ja nisam ni pogledala do kraja.. malo je reći da je bilo neprijatno za gledanje..
pročitam kasnije da su se brazilci izvadili dobrom reakcijom i igrača i publike ali tako isponižavati protivnika, pa još domaćina.. pa to je stara švapska škola at its best..
kao a što ih ne bi malo i gasify, brže će da ide..
pa ide brže.. samo što više niste ljudi..
dobro de, jeste pretjerano poređenje ali to je to njihovo potpuno odsustvo empatije i fanatična posvećenost cilju.. pa izgube iz vida i šta je cilj..
a fuck it cilj je da se ljudi zabave.. prodao si karte, došli ljudi da te gledaju.. i ti sad kad povedeš 2:0 umjesto da pokažeš vještinu.. ti se zaobadaš pa počneš da je uguravaš u go..
a pa jebote.. i ne kapiraš šta radiš dok ti trener na poluvremenu ne kaže da se umiješ..
ma jebeš švabu, taman sam se ponadala da su nešto naučili al to bi ubilo i igru i zabavu i sve..
ne da su ga usrali nego od takvog događaja oni napraveda se osjećaš kao da gledaš snimke iz konca logora a ne fakin utakmicu
sranje
Unfuckable Unfuckable 14:12 09.07.2014

Re: evo ovako...

da stvarno, zli Nemci koji eto daju gol kada im se ukaže prilika.
I tako svaki put.
Pazi tadejus počinje ozbiljno da me brine ta razlika u gledištima:
ja naime mislim da je Brazil (i to ne samo) sinoć ubio svu zabavu i lepotu fudbalske igre.
tadejus tadejus 14:21 09.07.2014

Re: evo ovako...

Unfuckable
da stvarno, zli Nemci koji eto daju gol kada im se ukaže prilika. I tako svaki put.Pazi tadejus počinje ozbiljno da me brine ta razlika u gledištima:ja naime mislim da je Brazil (i to ne samo) sinoć ubio svu zabavu i lepotu fudbalske igre.


pa jbg sport i jeste zamišljen kao uzvišena ljudska aktivnost, gdje nije cilj da se iskoristi svaka prilika..
neki je sportski običaj da se slabiji protivnik ne ponižava
da se u situaciji nadmoći demonstrira vještina, ljepota..
a ne da se zaobada pa da svako zadnje june pokaže da zna i ono sa pet metara da je ugura u go..
tako je otkad sport postoji
kako bi se inače ligaške utakmice igrale..
al švabi to teže malo do mozga dopre, nije im doprlo ni kod 2:0 ni 3:0 ni 4:0, ne bi ni kod 5:0 da se ne umiše na poluvremenu..
sad im trener kaže trebamo biti skromni, a štampa im se brine (al samo tu i tamo) što se pominje riječ poniziti.. (neki se još nisu umili)
ma ok su oni ljudi, oni se stvarno trude da ne budu to što jesu, mašine..
pohvalno je to, ali ružno brate gledati


a brazilci.. pa ne znam što ste tako kivni.. ne može se stalno imati vrhunski tim.. ne moramo ih zbog toga mrziti
Unfuckable Unfuckable 14:27 09.07.2014

Re: evo ovako...

pazi, ima jedna teorija koja objašnjava zašto ljudi i dan danas zaziru od mačaka (čak više nego od pasa) koja kaže da je to zato što je ljudima, negde u Pra-mozgu, uskladišteno iskustvo od pre par ziliona godina kada su bili svakodnevna hrana velikim mačkama (od kojih su kasnije postale i ove male)

Shodno tome razumem negde i tu emociju prema nemačkom fudbalu i poimanju igre. A ako pričamo o igri - sinoć je to bio trijumf fudbalske igre, lepe, efikasne i jednostavne.

Što se Brazila tiče, nisam primetio da ih iko mrzi, ali da će morati malo više da se potrude - moraće. Provukli su se protiv Hrvata uz obilatu pomoć sudija, provukli se protiv Meksika, provukli se protiv Čilea...i protiv Kolumbije su se tresle gaće.
Epajebiga, dosta je bilo
tadejus tadejus 05:12 10.07.2014

Re: evo ovako...

Unfuckable
pazi, ima jedna teorija koja objašnjava zašto ljudi i dan danas zaziru od mačaka (čak više nego od pasa) koja kaže da je to zato što je ljudima, negde u Pra-mozgu, uskladišteno iskustvo od pre par ziliona godina kada su bili svakodnevna hrana velikim mačkama (od kojih su kasnije postale i ove male)Shodno tome razumem negde i tu emociju prema nemačkom fudbalu i poimanju igre. A ako pričamo o igri - sinoć je to bio trijumf fudbalske igre, lepe, efikasne i jednostavne.Što se Brazila tiče, nisam primetio da ih iko mrzi, ali da će morati malo više da se potrude - moraće. Provukli su se protiv Hrvata uz obilatu pomoć sudija, provukli se protiv Meksika, provukli se protiv Čilea...i protiv Kolumbije su se tresle gaće. Epajebiga, dosta je bilo


ne vidim baš vezu iskonskog straha i njemačkog fudbala u ovom slučaju..
jedan je segment te njihove igre nevjerovatna upornost i čvrstina, i ta sposobnost da se ne padne kad je teško..
to jeste svake hvale vrijedno i zato ih svijet i cijeni pa i boji ih se...
sasvim je drugo nemanje osjećaja za sportski duh, povlačenje ručne kad vidiš da je protivnik na koljenima..
oni (a recimo i holandezi) to ne umiju i to je u mojim očima minus kao kuća..
nije u svim, ima ljudi (dosta) koji uživaju u gledanju takvih ponižavanja..
mene što se pita to su prikriveni sadisti..
e sad ajde, činjenica je da brazil uopšte nije taj neki inferiorni protivnik protiv koga bi imalo smisla povlačiti ručnu..
cjenim da su kao pojedinci tu negdje, samo su njemci bolji kao tim (njemci su uvijek bolji kao tim) ali razlika ni slučajno nije uvjerjliva a pogotovo ne 7 puta..
pa im je to kao eto neko malo opravdanje..
svejedno,pravom čovjeku i pravom sportisti takve se stvari ne dešavaju..
ostaje utisak da je utakmica bila mučna a ne lijepa i tu više krivice vidim na njemačkoj strani..
mogli su da odnesu neku uvjerljivu pobjedu od 3:1, pa i 4:1, da pokažu vještinu, da pokažu da su veliki i u pobjedi i u porazu.. a ne da isponižavaju domaćina i legendu..
Unfuckable Unfuckable 09:08 10.07.2014

Re: evo ovako...

ostaje utisak da je utakmica bila mučna a ne lijepa


...zato smo, fala bogu sinoć imali prilike da odistinski uživamo u lepoti "fudbala s ljudskim likom", za razliku od onog nemeckog, robotizovanog


Ali u nečemu definitivno jesi u pravu: argentinosi stvarno umeju da se raduju, mislim to je bio i najbolji deo tekme
anfieldroad anfieldroad 19:12 10.07.2014

Re: evo ovako...


Ne razumem bes koji sam primetio kod Tadejus, ali i ponegde u stampi zbog pobede od 7-1. Pobediti Brazil na njegovom terenu je ogroman uspeh. Pobediti ovako ubedljivo, samim tim jos veci. Zamera im se sto nisu povukli rucnu kod 3-0...Kao da su svi zaboravili mec iz kvalifikacija za ovo prvenstvo kada su Nemci protiv Svedske imali 4-0, a na kraju je bilo 4-4. I to na domacem terenu. Na primer, nasa pobeda iz 74.-te nad stvarno slabasnim Zairom i dan danas se slavi i pominje sa ponosom iako je postignuta protiv takvog tima ( 9-0 ). Kaze se da nije u redu poniziti protivnika. To je tacno. Ali kriviti Nemce sto su igrali ozbiljno do kraja, sto su celom svetu pruzili priliku da uziva u lepim golovima ( jedan lepsi od drugog ) meni nije jasno. Utakmicu je bilo tesko gledati samo ako ste navijac Brazila. Za sve nas ostale, neutralne, bilo je spektakularno !
I jos nesto- iskustvo govori da tako ubedljiva igra pre finala najcesce donosi poraz u finalu. Argentina, koja igra krajnje defanzivno, na cijim utakmicama je gol prava retkost ( u eliminacionom delu SP nisu primili ni jedan jedini gol ), a dali su samo 2 i evo ih u finalu. U finalu u kom su po meni apsolutni favoriti za osvajanje trofeja.
Pamticemo polufinale zbog Nemacke, za sva vremena. To je legitiman cilj, zar ne ? A pamticemo i kako su posle tako sjajnog trijumfa na kraju ipak ostali bez titule...
tadejus tadejus 07:56 11.07.2014

Re: evo ovako...

anfieldroad
Ne razumem bes koji sam primetio kod Tadejus, ali i ponegde u stampi zbog pobede od 7-1. Pobediti Brazil na njegovom terenu je ogroman uspeh. Pobediti ovako ubedljivo, samim tim jos veci. Zamera im se sto nisu povukli rucnu kod 3-0...Kao da su svi zaboravili mec iz kvalifikacija za ovo prvenstvo kada su Nemci protiv Svedske imali 4-0, a na kraju je bilo 4-4. I to na domacem terenu. Na primer, nasa pobeda iz 74.-te nad stvarno slabasnim Zairom i dan danas se slavi i pominje sa ponosom iako je postignuta protiv takvog tima ( 9-0 ). Kaze se da nije u redu poniziti protivnika. To je tacno. Ali kriviti Nemce sto su igrali ozbiljno do kraja, sto su celom svetu pruzili priliku da uziva u lepim golovima ( jedan lepsi od drugog ) meni nije jasno. Utakmicu je bilo tesko gledati samo ako ste navijac Brazila. Za sve nas ostale, neutralne, bilo je spektakularno !I jos nesto- iskustvo govori da tako ubedljiva igra pre finala najcesce donosi poraz u finalu. Argentina, koja igra krajnje defanzivno, na cijim utakmicama je gol prava retkost ( u eliminacionom delu SP nisu primili ni jedan jedini gol ), a dali su samo 2 i evo ih u finalu. U finalu u kom su po meni apsolutni favoriti za osvajanje trofeja. Pamticemo polufinale zbog Nemacke, za sva vremena. To je legitiman cilj, zar ne ? A pamticemo i kako su posle tako sjajnog trijumfa na kraju ipak ostali bez titule...

anfieldroad
Ne razumem bes koji sam primetio kod Tadejus, ali i ponegde u stampi zbog pobede od 7-1. Pobediti Brazil na njegovom terenu je ogroman uspeh. Pobediti ovako ubedljivo, samim tim jos veci. Zamera im se sto nisu povukli rucnu kod 3-0...Kao da su svi zaboravili mec iz kvalifikacija za ovo prvenstvo kada su Nemci protiv Svedske imali 4-0, a na kraju je bilo 4-4. I to na domacem terenu. Na primer, nasa pobeda iz 74.-te nad stvarno slabasnim Zairom i dan danas se slavi i pominje sa ponosom iako je postignuta protiv takvog tima ( 9-0 ). Kaze se da nije u redu poniziti protivnika. To je tacno. Ali kriviti Nemce sto su igrali ozbiljno do kraja, sto su celom svetu pruzili priliku da uziva u lepim golovima ( jedan lepsi od drugog ) meni nije jasno. Utakmicu je bilo tesko gledati samo ako ste navijac Brazila. Za sve nas ostale, neutralne, bilo je spektakularno !I jos nesto- iskustvo govori da tako ubedljiva igra pre finala najcesce donosi poraz u finalu. Argentina, koja igra krajnje defanzivno, na cijim utakmicama je gol prava retkost ( u eliminacionom delu SP nisu primili ni jedan jedini gol ), a dali su samo 2 i evo ih u finalu. U finalu u kom su po meni apsolutni favoriti za osvajanje trofeja. Pamticemo polufinale zbog Nemacke, za sva vremena. To je legitiman cilj, zar ne ? A pamticemo i kako su posle tako sjajnog trijumfa na kraju ipak ostali bez titule...


ma nije bijes, ja se samo malo više uživim u opisima..
jesi u pravu da su oni teško mogli da procjene kakvi će brazilci da se vrate sa poluvremena pa da je negdje i racionalno da se obezbjede..
opet
nije cilj u sportu samo pobjeda
u momentu kad vidiš da protivnik maltene već rida na terenu (poslije 2:0) ljudski je da se ne zaobadaš odmah u prvu kontru.. nego da smiriš loptu..
nisu to uradili, 3. i 4. su dali bukvalno iz prve kontre dok se ovi ljudi još nisu opasuljili da krenu..
i ajde da su se onda bar tu potrudili da izvedu neku lijepu akciju.. nego baš onako seljana, uguraali su im loptu u go na mišiće..
jbg to stvarno ne znam kako može biti neka ljepota igre..
a ako je ne demonstriraš tad.. pa kad ćeš..

ma mislim ok, stvar je subjektivna naravno
ako je cilj samo proći i samo pobjediti.. fakat si onda u pravu..
ja sport ne vidim kao aktivnost sa ciljem isključivo pobjede pa tako gledam i rezultat
švabe svejedno cjenim jer ta sposobnost da se nikad ne padne je rjeđa od ljepote..
ali u onom meču su mi baš bili gadni
antioksidant antioksidant 08:30 11.07.2014

Re: evo ovako...

švabe svejedno cjenim jer ta sposobnost da se nikad ne padne

никад не падне или брзо устане?

иначе, баш та "способност пада" и то емотивног је потопила бразил до катастрофе. да, имају лош тим, нису били равноправан противник али их је сахранила емоција. посл епрвог гола су пали без икакве способности да се придигну да су за мање од 20 минута примили још 4 гола... после тога утакмице више није ни било у такмичарском смислу. скидам им капу за даље покушаје да остану у игри (чак су и гол постигли) а уколико се пронађу до суботе да одиграју и победе имаће и моје поштовање. порази су саставни део спорта па чак и овако понижавајући.

немцима честитам и искрено се надам да ће извући што више погрешних закључака из своје победе
tadejus tadejus 09:01 11.07.2014

Re: evo ovako...

antioksidant
никад не падне или брзо устане?


da se ogradim jer sad stvarno najcrnje generalizujemo ali kod njih fakat imam osjećaj da ih još i osokoli kad prime go..
otprilike mu se ni usna ne iskrivi kad počne da gubi nego navali još jače..
to je baš veličanstveno za posmatranje kad gube ali kad dobijaju.. bljah
brazilci sušta suprotnost, imao si jak osjećaj da bi najradije pobjegli sa terena kod 2:0
da je situacija bila obrnuta, da su brazilci poveli sa 2:0 e to bi bio meč za istoriju a ovo je bila bruka
Atomski mrav Atomski mrav 09:05 11.07.2014

Re: evo ovako...

Ima u Blicu članak o tome kako su se Nemci na poluvremenu dogovorili da ne ponize Brazilce (ne mogu da okačim link, kad pokušam zaglavi mi se ceo Chrome), ali izgleda da to nije čuo onaj Šurle (Širle, već kako bi trebalo pravilno transkribovati njegovo prezime)... da su nastavili istim tempom, možda bi postigli i dvocifreni broj golova. E sad, da li su mogli da malo "prikoče" i u prvom poluvremenu - teško će neka ekipa prikočiti u prvih 30 minuta polufinalne utakmice protiv Brazila ma koliko protivnik bio grogiran...

Podseća me ova diskusija pomalo na košarku - u Evropi će igrači često pokušati da postignu poene u poslednjim sekundama utakmice iako to ne utiče na krajnji rezultat dok u NBA najčešće samo izvedu loptu i čekaju da istekne vreme. Tako je jednom drugaru pao tiket u kladionici, kladio se na košarkašku utakmicu sa hendikepom od 6 poena, pobednik u toj utakmici je par sekundi pre kraja vodio sa 7 poena razlike (dakle, tiket mu prolazi) i onda igrač poražene ekipe u poslednjim sekundama utakmice zafrljači loptu sa svoje polovine i pogodi trojku...
antioksidant antioksidant 09:34 11.07.2014

Re: evo ovako...

Ima u Blicu članak o tome kako su se Nemci na poluvremenu dogovorili da ne ponize Brazilce

договарати се да не понизиш спортског противника је баш онако... понижавајуће

otprilike mu se ni usna ne iskrivi kad počne da gubi nego navali još jače..

гари линекер би се сложио с тобом
alselone alselone 08:14 09.07.2014

Šajze

Još danas da pobede Holandjani pa da imamo mini naci finale u Juznoj Americi, mec na domacem terenu.
alselone alselone 10:12 09.07.2014

.

antioksidant antioksidant 20:01 09.07.2014

još sat

jbte, nervozan sam

viva la messi

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana