Gradjanske inicijative| Mediji| Moj grad

POBOGU, Stefanoviću!

Filip Mladenović RSS / 11.08.2014. u 17:33

Gde je snimak bliže kamere?
Gde je snimak bliže kamere?
U prethodnom blogu (Zatvor za ubice u limuzinama) nagovestio sam da agenti SISTEMA nemaju izlaznu strategiju za slučaj ubistva Luke Jovanovića na Brankovom mostu 25. jula 2014.

Međutim, ovo što se dešava protekla dva dana, ne samo da dokazuje ovu pretpostavku, nego još na mučan i skandalozan način pokazuje razmere bolesti SISTEMA, bolje reći dubinu njegove korumpiranosti i nastranu politiku dvostrukih aršina.

Oglasio se i ministar policije, rečima koje vređaju ne samo uspomenu na ubijenog mladića, nego i inteligenciju svakog slobodnomislećeg i normalnog čoveka u Srbiji.

Prvi je reagovao direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović, postavljajući ministru i čitavom SISTEMU nekoliko ključnih pitanja: "Nisu kamere jedini trag, tu su i podaci sa baznih stanica mobilne telefonije i delovi vozila zatečeni na licu mesta. Kada se ukrste ti tragovi, može da se suzi sumnja na određen broj ljudi, a onda operativnim radom može da se utvrdi da li je neko od tih ljudi umešan u ovo krivično delo...Da li je aktiviran mehanizam za pronalaženje vozila, da li je to učinjeno u kratkom roku ili ne, mnoga pitanja mogu da se postave i da se istraži da li je rad policije bio savestan, stručan i profesionalan", ocenio je Okanović.

Direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja je postavio i pitanje šta bi se dogodilo da se u isto vreme i na istom mestu dogodio pokušaj atentata na nekog visokog državnog funkcionera.

"Da li bi isto imali slučaj da ni posle 15 dana ne možemo da utvrdimo iz kog vozila je pokušan atentat?", upitao je Okanović. Takođe, može se postaviti i pitanje kako postoje neki snimci gde se vrlo detaljno vide neka postupanja kao što je pre nekoliko godina bilo na parkingu kod Arene, a ne šta se događalo na jednoj važnoj saobraćajnici kao što je Brankov most, poentirao je svoju zapitanost Damir Okanović.

SISTEM je javnosti pružio na uvid dva video snimka, pokušavajući tako da nam dokaže kako se ne vide registarske tablice limuzine ubice. Međutim, SISTEM nam nije dao na uvid snimak druge, bliže kamere, zadužene za snimanje saobraćajnih prekršaja na Brankovom mostu.

Ministre, dajte objavite taj snimak! Zašto do sada taj snimak nije dat na uvid javnosti?

Takođe, nema ni snimaka vozila ubice pre dolaska na Brankov most. Kao da je taj prokleti "mini moris" pao sa neba na Brankov most!? Na objavljenom snimku vidi se da dolazi ispod Brankovog mosta. Znači, pre toga se kretao ili Karađorđevom ili ulicom Gavrila Principa. Ili je možda išao Brankovim mostom u pravcu Beograda, pa se onda vratio natrag, prema Novom Beogradu. U svakom slučaju, u pomenutim ulicama sigurno postoje kamere koje su snimile prolazak tog auta ubice.

Pošto se može pretpostaviti da je vozač "mini morisa" bio pijan ili drogiran (ili i jedno i drugo), istraga je brzo mogla dati rezultate i pregledom snimaka parkinga svih noćnih klubova na potezu od Dorćola i Kalemegdana do Savamale. I najzad, iz objavljenog snimka kod Tramvajskog mosta, može se naslutiti da u crnom "mini morisu" nije bio samo vozač ubica, nego i saputnik ili saputnici. Onda bi, kako je već uočio Damir Okanović, pregledom signala mobilne telefonije te noći, 25. jula 2014. u tom delu Beograda, istraga brzo i lako mogla doći do vlasnika mobilnih telefona i samog vozača ubice.

Moje divljenje i poštovanje ocu ubijenog Luke Jovanovića, gospodinu Bojanu Jovanoviću, koji je svojim činom nepristajanja i pobune iskazao građansku hrabrost i koliko-toliko probudio ovdašnju učmalu i obeshrabrenu javnost. 

I moj stid zbog činjenice da moram da gledam i slušam demagoške izjave policijskih zvaničnika i samog ministra policije, koji su i ovo malo snimaka morali da objave najkasnije 48 sati posle ubistva na Brankovom mostu, dakle u nedelju, 27. jula 2014, a ne tek sada, 15 dana kasnije!!!

 

 

 

Atačmenti



Komentari (93)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hajkula1 hajkula1 18:28 11.08.2014

Snimak



Ministre, dajte objavite taj snimak! Zašto do sada taj snimak nije dat na uvid javnosti?




Ne bi mi palo na pamet da pregledam snimak nesrece. Ali se pridruzujem zahtevu, da strucnjaci mogu bez posebnih procedura da pregledaju snimak, znaci na uvid javnosti.

I ne samo snimak te jedne kamere, koliko znam ima ih vise. I snimci sa pravaca do mosta i posle mosta.

Ako je stranac, negde je morao da udje u zemlju, negde je platio putarinu... Parking? Neki ocevidac, postoji.

Ma, ne treba valjda ja da ucim istrazne organe njihovom poslu!
skyspoter skyspoter 18:51 11.08.2014

Da pomognemo

ministru Stefanoviću - ovako izgleda mini cooper countryman. Crveni. Malo je njih po Beogradu. Jako malo. Ne razumem kako je tehnika ( i marketing) tako dobro radila- o u slučaju male Tijane a sada podbacuje.

hajkula1 hajkula1 23:37 11.08.2014

Re: Da pomognemo


E, sad.
Doduše, novine svašta objavljuju, iz raznih razloga.
Istražni organ zna tačnu boju, ja sam negde pročitala da je grafitno crni... Ostali su tragovi, tako da im je bar to jasno.



G.Cross G.Cross 19:43 11.08.2014

Size does matter

Prvo, podrska hrabrom Ocu !

Drugo, podrska Filipe, cepaj, ako i ovo prodje bice stvarno tuzno.


Trece, informacija za ministra da sve zemlje u Evropi (osim Monaca) imaju skoro iste dimenzije tablica.

Prate se, kaže, i svi granični prelazi, "analiziraju video snimci od te noći, kao i administrativna linija i može da se kaže da je reč o vozilu koje je te noći najverovatnije imalo strane registarske oznake", što je ustanovljeno prema veličini tablice koja se vidi na video snimku.


The standard dimensions of a Serbian license plates are 520.5 × 112.9 mm

EU standard size front number plate is 520 mm × 111






Osim ako nije ovaj slucaj...


Ili ovo...


Sto ja licno ne verujem.
chitach chitach 20:25 11.08.2014

Re: Size does matter

G.Cross
može da se kaže da je reč o vozilu koje je te noći najverovatnije imalo strane registarske oznake


a ostalim noćima je imalo kakve table ? ne moze biti da je kompletna nacija glupa . procitao sam sigurno preko 200 komentara na ovu temu i nisam naisao ni na jedno objasnjenje/ mogucnost gdje bih mogao da kazem , ok stvarno je to i to moglo da se desi pa ne mogu toliko dugo da nadju trazeni automobil . ni ovaj snimak kojim vrijedjaju inteligenciju ne bi pustili u javnost da otac ubijenog mladica nije krenuo sa protestom i da mu se nije pridruzila kriticna grupa gradjana .
sve mi je jasno , ali kako carsijom ne procuri o kome se radi , nezvanicno , sigurno vise od 20 ljudi zna da se zna ko je u pitanju ili bar vidi da se prikriva prava istina .

edit : naravno da je citat ovoga doktora ministra (a ne uvazenog koloege blogera Cross -a ), cije mi se ime ne spominje , toliko mi se gadi covjek .
G.Cross G.Cross 20:50 11.08.2014

Re: Size does matter

...
8c_competizione 8c_competizione 22:21 11.08.2014

Re: Size does matter

Sto ja licno ne verujem.


ovi iz Dubaija ne voze Mini, pa makar i Countryman

pre ce biti da je u pitanju neka pevaljka jebacica nekog od ministara. a nanogvice nisu narucili na vreme, pa nije red bas u bajbok ljubavnice da salju
mona.liza mona.liza 23:52 11.08.2014

Re: Size does matter

g.cross:
Prvo, podrska hrabrom Ocu !

Drugo, podrska Filipe, cepaj, ako i ovo prodje bice stvarno tuzno.


pridruzujem se...
hajkula1 hajkula1 00:09 12.08.2014

Re: Size does matter

mona.liza
Prvo, podrska hrabrom Ocu !

Drugo, podrska Filipe, cepaj, ako i ovo prodje bice stvarno tuzno.


pridruzujem se...



Ne smemo da dozvolimo da prodje kao nerešen slučaj.
mona.liza mona.liza 00:18 12.08.2014

Re: Size does matter

Hajkula,
Slazem se zato sam ovo i napisala..
P.S. do sad nam se nisu ukrstili puti..za tebe..

determined determined 11:13 12.08.2014

Re: Size does matter

G.Cross
Prvo, podrska hrabrom Ocu !

Drugo, podrska Filipe, cepaj, ako i ovo prodje bice stvarno tuzno.


Trece, informacija za ministra da sve zemlje u Evropi (osim Monaca) imaju skoro iste dimenzije tablica.

Prate se, kaže, i svi granični prelazi, "analiziraju video snimci od te noći, kao i administrativna linija i može da se kaže da je reč o vozilu koje je te noći najverovatnije imalo strane registarske oznake", što je ustanovljeno prema veličini tablice koja se vidi na video snimku.


The standard dimensions of a Serbian license plates are 520.5 × 112.9 mm

EU standard size front number plate is 520 mm × 111






Osim ako nije ovaj slucaj...


Ili ovo...


Sto ja licno ne verujem.

Браво Крос !
Коначно један конкретан допринос !
determined determined 11:16 12.08.2014

Re: Size does matter

chitach
G.Cross
može da se kaže da je reč o vozilu koje je te noći najverovatnije imalo strane registarske oznake


a ostalim noćima je imalo kakve table ? ne moze biti da je kompletna nacija glupa . procitao sam sigurno preko 200 komentara na ovu temu i nisam naisao ni na jedno objasnjenje/ mogucnost gdje bih mogao da kazem , ok stvarno je to i to moglo da se desi pa ne mogu toliko dugo da nadju trazeni automobil . ni ovaj snimak kojim vrijedjaju inteligenciju ne bi pustili u javnost da otac ubijenog mladica nije krenuo sa protestom i da mu se nije pridruzila kriticna grupa gradjana .
sve mi je jasno , ali kako carsijom ne procuri o kome se radi , nezvanicno , sigurno vise od 20 ljudi zna da se zna ko je u pitanju ili bar vidi da se prikriva prava istina .

edit : naravno da je citat ovoga doktora ministra (a ne uvazenog koloege blogera Cross -a ), cije mi se ime ne spominje , toliko mi se gadi covjek .

Како је то могуће да нико од ових 20 људи (како ти тврдиш) који знају - није то поделио са неким другим (када се зна да би наши људи проговорили на дупе) !
Да ти се не чини да си одвалио ту вероватноћу познатом научном методом "један-на према-одока" !?
chitach chitach 11:38 12.08.2014

Re: Size does matter

determined
chitach
G.Cross
može da se kaže da je reč o vozilu koje je te noći najverovatnije imalo strane registarske oznake


a ostalim noćima je imalo kakve table ? ne moze biti da je kompletna nacija glupa . procitao sam sigurno preko 200 komentara na ovu temu i nisam naisao ni na jedno objasnjenje/ mogucnost gdje bih mogao da kazem , ok stvarno je to i to moglo da se desi pa ne mogu toliko dugo da nadju trazeni automobil . ni ovaj snimak kojim vrijedjaju inteligenciju ne bi pustili u javnost da otac ubijenog mladica nije krenuo sa protestom i da mu se nije pridruzila kriticna grupa gradjana .
sve mi je jasno , ali kako carsijom ne procuri o kome se radi , nezvanicno , sigurno vise od 20 ljudi zna da se zna ko je u pitanju ili bar vidi da se prikriva prava istina .

edit : naravno da je citat ovoga doktora ministra (a ne uvazenog koloege blogera Cross -a ), cije mi se ime ne spominje , toliko mi se gadi covjek .

Како је то могуће да нико од ових 20 људи (како ти тврдиш) који знају - није то поделио са неким другим (када се зна да би наши људи проговорили на дупе) !
Да ти се не чини да си одвалио ту вероватноћу познатом научном методом "један-на према-одока" !?

citaj boldovano i samo ce ti se kasti . ne odvaljuj .
determined determined 11:57 12.08.2014

Re: Size does matter

chitach
determined
chitach
G.Cross
može da se kaže da je reč o vozilu koje je te noći najverovatnije imalo strane registarske oznake


a ostalim noćima je imalo kakve table ? ne moze biti da je kompletna nacija glupa . procitao sam sigurno preko 200 komentara na ovu temu i nisam naisao ni na jedno objasnjenje/ mogucnost gdje bih mogao da kazem , ok stvarno je to i to moglo da se desi pa ne mogu toliko dugo da nadju trazeni automobil . ni ovaj snimak kojim vrijedjaju inteligenciju ne bi pustili u javnost da otac ubijenog mladica nije krenuo sa protestom i da mu se nije pridruzila kriticna grupa gradjana .
sve mi je jasno , ali kako carsijom ne procuri o kome se radi , nezvanicno , sigurno vise od 20 ljudi zna da se zna ko je u pitanju ili bar vidi da se prikriva prava istina .

edit : naravno da je citat ovoga doktora ministra (a ne uvazenog koloege blogera Cross -a ), cije mi se ime ne spominje , toliko mi se gadi covjek .

Како је то могуће да нико од ових 20 људи (како ти тврдиш) који знају - није то поделио са неким другим (када се зна да би наши људи проговорили на дупе) !
Да ти се не чини да си одвалио ту вероватноћу познатом научном методом "један-на према-одока" !?

citaj boldovano i samo ce ti se kasti . ne odvaljuj .

Прочитао 10 пута, није ми се само-казало !
Кажи ми ти - одвали, макар !
chitach chitach 12:06 12.08.2014

Re: Size does matter

determined
chitach
determined
chitach
G.Cross
može da se kaže da je reč o vozilu koje je te noći najverovatnije imalo strane registarske oznake


a ostalim noćima je imalo kakve table ? ne moze biti da je kompletna nacija glupa . procitao sam sigurno preko 200 komentara na ovu temu i nisam naisao ni na jedno objasnjenje/ mogucnost gdje bih mogao da kazem , ok stvarno je to i to moglo da se desi pa ne mogu toliko dugo da nadju trazeni automobil . ni ovaj snimak kojim vrijedjaju inteligenciju ne bi pustili u javnost da otac ubijenog mladica nije krenuo sa protestom i da mu se nije pridruzila kriticna grupa gradjana .
sve mi je jasno , ali kako carsijom ne procuri o kome se radi , nezvanicno , sigurno vise od 20 ljudi zna da se zna ko je u pitanju ili bar vidi da se prikriva prava istina .

edit : naravno da je citat ovoga doktora ministra (a ne uvazenog koloege blogera Cross -a ), cije mi se ime ne spominje , toliko mi se gadi covjek .

Како је то могуће да нико од ових 20 људи (како ти тврдиш) који знају - није то поделио са неким другим (када се зна да би наши људи проговорили на дупе) !
Да ти се не чини да си одвалио ту вероватноћу познатом научном методом "један-на према-одока" !?

citaj boldovano i samo ce ti se kasti . ne odvaljuj .

Прочитао 10 пута, није ми се само-казало !
Кажи ми ти - одвали, макар !

Pitamo se isto pametnjakovicu , samo sto tvoja sujeta ne dozvoljava da ne budes u pravu i glumis ovde neko ludilo od detektiva , a moja sujeta dozvoljava da sumnjam i u sopstvenu sumnju . Niko od mene sretniji da policija ne krije nikoga , nego jednostavno ono materijala sto imaju nije dovoljno da udju u trag autu/osobi .
determined determined 16:03 12.08.2014

Re: Size does matter

chitach
determined
chitach
determined
chitach
G.Cross
može da se kaže da je reč o vozilu koje je te noći najverovatnije imalo strane registarske oznake


a ostalim noćima je imalo kakve table ? ne moze biti da je kompletna nacija glupa . procitao sam sigurno preko 200 komentara na ovu temu i nisam naisao ni na jedno objasnjenje/ mogucnost gdje bih mogao da kazem , ok stvarno je to i to moglo da se desi pa ne mogu toliko dugo da nadju trazeni automobil . ni ovaj snimak kojim vrijedjaju inteligenciju ne bi pustili u javnost da otac ubijenog mladica nije krenuo sa protestom i da mu se nije pridruzila kriticna grupa gradjana .
sve mi je jasno , ali kako carsijom ne procuri o kome se radi , nezvanicno , sigurno vise od 20 ljudi zna da se zna ko je u pitanju ili bar vidi da se prikriva prava istina .

edit : naravno da je citat ovoga doktora ministra (a ne uvazenog koloege blogera Cross -a ), cije mi se ime ne spominje , toliko mi se gadi covjek .

Како је то могуће да нико од ових 20 људи (како ти тврдиш) који знају - није то поделио са неким другим (када се зна да би наши људи проговорили на дупе) !
Да ти се не чини да си одвалио ту вероватноћу познатом научном методом "један-на према-одока" !?

citaj boldovano i samo ce ti se kasti . ne odvaljuj .

Прочитао 10 пута, није ми се само-казало !
Кажи ми ти - одвали, макар !

Pitamo se isto pametnjakovicu , samo sto tvoja sujeta ne dozvoljava da ne budes u pravu i glumis ovde neko ludilo od detektiva , a moja sujeta dozvoljava da sumnjam i u sopstvenu sumnju . Niko od mene sretniji da policija ne krije nikoga , nego jednostavno ono materijala sto imaju nije dovoljno da udju u trag autu/osobi .

Па шта не кажеш да је теби, од целе ове мучне проблематике, најважније да мене 'надлајеш' !?
Признајем, победио си !
А сада кажи шта то треба мени да се само-каже, тј. шта је то што зна тих 20 ?
st.jepan st.jepan 21:43 12.08.2014

Re: Size does matter

The standard dimensions of a Serbian license plates are 520.5 × 112.9 mm
EU standard size front number plate is 520 mm × 111

Misliš da je razlika od 5 mm, odnosno 1,9 mm, mogla da promakne doktorskom oku?
little_radojica little_radojica 02:22 14.08.2014

Re: Size does matter

st.jepan

Misliš da je razlika od 5 mm


Још горе, пола милиметра! :)
st.jepan st.jepan 09:04 14.08.2014

Re: Size does matter

little_radojica
st.jepan

Misliš da je razlika od 5 mm

Још горе, пола милиметра! :)

Tačno, pogrešio sam..., ali zašto kažeš "još gore"?
Naprotiv, još bolje, jer sa ministrom koji je u stanju da na onom snimku uoči razliku od pola milimetra, nema zime.
hajkula1 hajkula1 13:28 16.08.2014

Re: Size does matter

mona.liza
Hajkula,
Slazem se zato sam ovo i napisala..
P.S. do sad nam se nisu ukrstili puti..za tebe..




Hvala

i tebi
milojep milojep 21:06 11.08.2014

Kamera za žutu traku

Još uvek niisam čuo nikakav komentar nadležnih u vezi snimaka kamere koja pokriva žutu traku! Ta kamera snima non-stop i visoke je rezolucije. Takođe ona ne samo da snima nego i prepoznaje i očitava tablice.
Ona je naravno 'fokusirana' na žutu traku ali je morala imati u kadru i makar deo susedne trake, u ovom slučaju srednje trake na Brankovom mostu kojom je kako se da zaključiti išao 'ubica'.
Indikativno je to da snimak sa nje niko ne pominje! Možda nije radila? Ali onda neko mora snositi odgovornost i za to!
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:05 11.08.2014

Bloomberg javlja u vezi NIS-a

Izgleda da su Ministru ruke pune posla:

Interior Minister Nebojsa Stefanovic “formed a special investigation team to examine all the facts and circumstances related to the privatization of Naftna Industrija Srbije,” his ministry said by e-mail today.
Bloomberg
8c_competizione 8c_competizione 22:29 11.08.2014

nije zgoreg jos malko detaljnije ...

... precesljati sliku



koliko mogu da vidim, kolega bloger Skyspotter je objavio potpuno crveni Countryman. na fotki koja je snimila auto koji se trazi je krov definitivno najverovatnije crni. dakle treba traziti crveni auto u kombinaciji sa crnim krovom.

jedno Blonde pitanje, jel ova fotka prikazuje ugao Zemunskog puta i Zarija Vujosevica? zna li neko? jel ovo snimljeno posle nesrece ili pre. ako je pre, i ako je to taj ugao, onda se vozilo udaljava od Brankovog mosta, sto bas inije logicno, ne?

mozda bi trebalo potraziti i vozaca ove bele X6ce, nema toga previse u Srbiji, lako se nadje. mozda je nesto zapazio

a mozda potraziti i auto u garazama koje je drzao nekada savezni SUP (upravo ispod Brankovog mosta). idealno mesto za skrivanje.
chitach chitach 22:42 11.08.2014

Re: nije zgoreg jos malko detaljnije ...

jel ova fotka prikazuje ugao Zemunskog puta i Zarija Vujosevica? zna li neko?

jeste
chitach chitach 22:58 11.08.2014

Re: nije zgoreg jos malko detaljnije ...




klasika ,mini ide tamo odakle se x6 vraca , naime sa nekog od tri cetiri vidjenija splava . auto je sigurno zavrsilo u brodskoj ulici , a osoba iz minija ( mozda vise od jedne ) je zavrsila na nekom splavu radi alibija .
hajkula1 hajkula1 00:11 12.08.2014

Znači


Vozilo je crveno, tamni krov.
yugaya yugaya 00:29 12.08.2014

Re: Znači

vest Kurir od 31.07.2014. :

Policija je pregledala snimak na kom se vidi kobna nesreća. Zbog nejasnoća, snimak je poslat na filtriranje, i onda će sa sigurnošću moći da se utvrdi da li je vlasnik vozila upravljao vozilom ili je za volanom bio neko drugi


http://www.kurir-info.rs/crna-hronika/potraga-za-vozacem-koji-je-pregazio-mladica-na-brankovom-mostu-clanak-1488291

Znači..."filtriranje" je još uvek u toku... znate kamere odjednom loše i ne rade...




Da, besna sam. Tijanu Jurić bi pravovremeno dignut Amber alert imao šanse da spase, a umesto toga dokazi da je oteta su dati majci da ih ujutro nosi u Suboticu - posle se vadili da su "meštani otežali istragu jer su izgazili sve tražeći je i uništili tragove".

Policija se više ne pojavljuje, nego ostavlja njenoj majci patiku i nokat i upućuje je u PU Subotica da ujutru u 07.00 časova prijavi nestanak deteta i „ponese dokaze sa sobom“. Istraga počinje istog jutra.

Sedam ili osam sati kasnije!


http://www.bajmok.co/iz-mog-ugla-4/

... dokle bre više?
8c_competizione 8c_competizione 07:38 12.08.2014

Re: Znači

... dokle bre više?


dok se ne digne kuka i motika!

zasto ponavljate pitanje ciji je odgovor svima i vise nego poznat!
yugaya yugaya 11:55 12.08.2014

Re: Znači

zasto ponavljate pitanje ciji je odgovor svima i vise nego poznat!


http://sh.wikipedia.org/wiki/Retori%C4%8Dko_pitanje
jkt2010 jkt2010 02:50 12.08.2014

Pobogu Mladenoviću!

SISTEM nam nije dao na uvid snimak druge, bliže kamere, zadužene za snimanje saobraćajnih prekršaja na Brankovom mostu.

Nama koji nismo u istrazivackom novinarstvu kao ti, policija je vec objasnila: ta kamera hvata prolaze na crveno te stoga odatle nema fotografija ovog dogadjaja.
hajkula1 hajkula1 08:17 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

jkt2010
SISTEM nam nije dao na uvid snimak druge, bliže kamere, zadužene za snimanje saobraćajnih prekršaja na Brankovom mostu.

Nama koji nismo u istrazivackom novinarstvu kao ti, policija je vec objasnila: ta kamera hvata prolaze na crveno te stoga odatle nema fotografija ovog dogadjaja.


Tu si kad zatreba.


I to su jedine dve kamere?
Hoću reći, to je taj mrak.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:57 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

jkt2010
SISTEM nam nije dao na uvid snimak druge, bliže kamere, zadužene za snimanje saobraćajnih prekršaja na Brankovom mostu.

Nama koji nismo u istrazivackom novinarstvu kao ti, policija je vec objasnila: ta kamera hvata prolaze na crveno te stoga odatle nema fotografija ovog dogadjaja.

Kamera čiji se snimak traži snima vozila koja ulaze u žutu traku na Brankovom mostu.
Kamera koju pominjete nalazi se blizu semafora na raskrsnici bulevara Mihaila Pupina i Nikole Tesle.
Mućnite glavom!
jkt2010 jkt2010 10:39 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

hajkula1
jkt2010
SISTEM nam nije dao na uvid snimak druge, bliže kamere, zadužene za snimanje saobraćajnih prekršaja na Brankovom mostu.

Nama koji nismo u istrazivackom novinarstvu kao ti, policija je vec objasnila: ta kamera hvata prolaze na crveno te stoga odatle nema fotografija ovog dogadjaja.


Tu si kad zatreba.

Neki moramo i da radimo i da uzivamo, neki nemate pametnija posla neg da visite ovde...

hajkula1

I to su jedine dve kamere?
Hoću reći, to je taj mrak.

Nisu jedine al ajde da pravimo razliku izmedju kamera koje mogu da snime tablice i kamera koje snimaju saobracaj. Ove druge, valjda je jasno da su beskorisne. Ove prve, pa ne verujem da mogu podjednako da izostre na bilo gde u zutoj traci (na 5 kao i na 555 ili 1555 metara). Mislim, meni je jasno da ne mogu.

Pa jos ako covek nije ni bio u zutoj traci onda mi je nejasno cemu ovoliki blog kad ima 190 komentara ispod vesti i maltene svi do jednog rezultat istrazivackog novinarstva kao i ovo Filipovo... ahm...muckanje glavom.
chitach chitach 11:01 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

jkt2010
neki nemate pametnija posla neg da visite ovde...




Da li bi imao snage da odes na most i to kazes ocu stradalog mladica u lice ???
Taj covek , sa jos par stotina ljudi visi na mostu , mi visimo ovde , kamen po kamen , zrno po zrno .
Izvini , u policiji ima sigurno strucnih ljudi , ali mi ministar iste ne uliva ama bas nikakvo povjerenje . I tako mi ovde dajemo svoje zrno doprinosa u javnom i medijskom pritisku na vlast , jer je to jedino sto mogu/mozemo da uradimo . Oni na mostu daju svoj doprinos .
Odgovori mi samo na ovo pitanje ? Zasto su cekali skoro 14 dana sa objavljivanjem ovog ( ocegledno montiranog snimka ) ??? Ako im nakon prvih recimo 10 dana nije uspjelo svojim operativnim radom da nadju auto/vozaca , onda bi valjda trebalo da objave i potraze sami pomoc gradjana . Ali ne , tek nakon javnog medijaskog prtiska onih koji " vise " po mostu i po netu , oni objavljuju nesto , da masu zadovolje .
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:18 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

Bravo!
yugaya yugaya 11:51 12.08.2014

Re: Pobogu

Neki moramo i da radimo i da uzivamo,


Hleb je botovski sa sedam kora.

Ovi iz odeljenja za borbu protiv sajber kriminala bi mogli malo da rade i svoj posao za promenu, a ne da taxpayers' money troše na kontrolu štete po blogu.

milojep milojep 13:43 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

jkt2010
SISTEM nam nije dao na uvid snimak druge, bliže kamere, zadužene za snimanje saobraćajnih prekršaja na Brankovom mostu.

Nama koji nismo u istrazivackom novinarstvu kao ti, policija je vec objasnila: ta kamera hvata prolaze na crveno te stoga odatle nema fotografija ovog dogadjaja.


Šefe, kamera koja 'hvata' prolaske na crveno svetlo sigurno počinje da radi barem sekund pre paljenja žutog svetla jer bitna su dva snimka vozila , neposredno pre semafora i neposredno posle! Da bi kazna bila validirana snimak neposredno pre prolaska semafora mora biti sa 'najmanje' žutim svetlom.Snimak nakon semafora je potvrda da je vozilo prošlo sam semafor!
Ta kamera je visokorezoluciona i u mogućnosti je da očitava registraciju...

Kamera za žutu traku snima non-stop a ne samo kada je neko u žutoj traci! Ona očitava registraciju svakoga vozila koje prođe žutom trakom a softver za selekciju izbacuje sve registracije koje su vezane za vozila javnog saobraćaja (između ostalog taksisti zato imaju TX na tablicama kako bi softver lakše obrađivao baze)
Kada se ukrsti registracija i vreme prolaska, izađu slike vozila u žutoj traci bez prava dozvole prolaska...
Poenta priče je da kamera žute trake mora hvatati i deo susednih traka, ne da očita registraciju već da se ipak vidi sporno vozilo!
hajkula1 hajkula1 14:29 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

jkt2010


Neki moramo i da radimo i da uzivamo, neki nemate pametnija posla neg da visite ovde...




Neki moramo da vam kvarimo sliku kako ste uredili Srbiju svom snagom, to jest da vas podsećamo na stvarnost, da ne kažem, da vas okrećemo da gledate na život ne u TV.



Nemoj da ti ovo pročita AV, kakvo te uživanje spopaalo. Ne uklapa se u retoriku.



Za razliku od tebe koji se u svašta ne razumeš a samopouzdano održiš praznoumne pridike, svaki put papagajski odverglaš mantru i nestaneš, ne čitajući argumentovane odgovore, ne uspevaš da shvatiš da ovde pišu i ljudi koji su stručni, da se citiraju experti i da je ovo mesto za komunikaciju, razgovor, razmenu mišljenja, nedoumice a ne kružok za odbranu lika i dela AV i presvučenih radikala.



determined determined 16:08 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

milojep
jkt2010
SISTEM nam nije dao na uvid snimak druge, bliže kamere, zadužene za snimanje saobraćajnih prekršaja na Brankovom mostu.

Nama koji nismo u istrazivackom novinarstvu kao ti, policija je vec objasnila: ta kamera hvata prolaze na crveno te stoga odatle nema fotografija ovog dogadjaja.


Šefe, kamera koja 'hvata' prolaske na crveno svetlo sigurno počinje da radi barem sekund pre paljenja žutog svetla jer bitna su dva snimka vozila , neposredno pre semafora i neposredno posle! Da bi kazna bila validirana snimak neposredno pre prolaska semafora mora biti sa 'najmanje' žutim svetlom.Snimak nakon semafora je potvrda da je vozilo prošlo sam semafor!
Ta kamera je visokorezoluciona i u mogućnosti je da očitava registraciju...

Kamera za žutu traku snima non-stop a ne samo kada je neko u žutoj traci! Ona očitava registraciju svakoga vozila koje prođe žutom trakom a softver za selekciju izbacuje sve registracije koje su vezane za vozila javnog saobraćaja (između ostalog taksisti zato imaju TX na tablicama kako bi softver lakše obrađivao baze)
Kada se ukrsti registracija i vreme prolaska, izađu slike vozila u žutoj traci bez prava dozvole prolaska...
Poenta priče je da kamera žute trake mora hvatati i deo susednih traka, ne da očita registraciju već da se ipak vidi sporno vozilo!

Појасни мало !
Та нека камера треба да препозна таблице таксиста, а не треба да препозна остале таблице !? Мало си запетљао, па појасни !
milojep milojep 20:05 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

Појасни мало !
Та нека камера треба да препозна таблице таксиста, а не треба да препозна остале таблице !? Мало си запетљао, па појасни !


Nisi pažljivo pročitao! Taksisti u registraciji imaju TX da bi softver prepoznavši ta dva slova odmah izbacio tu registraciju kao kandidata za kažnjavanje.
Mnogo je jednostavnije i u pisanju softvera i u kasnijoj obradi fokusirati se na ta dva slova ili na na neko drugo pravilo u označavanju javnog prevoza nego upoređivati ceo broj registracije vozila sa bazom od milion registrovanih...

p.s. nešto slično je i sa tvojim komentarima ovde! I da ih nepotpišeš znalo bi se da je tvoj komenatar
determined determined 21:12 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

milojep
Појасни мало !
Та нека камера треба да препозна таблице таксиста, а не треба да препозна остале таблице !? Мало си запетљао, па појасни !


Nisi pažljivo pročitao! Taksisti u registraciji imaju TX da bi softver prepoznavši ta dva slova odmah izbacio tu registraciju kao kandidata za kažnjavanje.
Mnogo je jednostavnije i u pisanju softvera i u kasnijoj obradi fokusirati se na ta dva slova ili na na neko drugo pravilo u označavanju javnog prevoza nego upoređivati ceo broj registracije vozila sa bazom od milion registrovanih...

p.s. nešto slično je i sa tvojim komentarima ovde! I da ih nepotpišeš znalo bi se da je tvoj komenatar

Немој да се љутиш, но ово твоје објашњење је за домаћице - а не за озбиљне људе !
Да би софтвер могао да филтира (према ТеИкс) или било која два друга карактера - он мора, пре свега, да их прочита. Да би прочитао, морају да буду снимљени.
Дакле, зна се шта претходи --- а после како ће софтвер да направи ОптикалКарактерРекогнишн, како ће потом да добије регистрациони стринг, како ће потом тај стринг да конвертује у низ карактера, па тај низ провуче кроз фор-ич петљу, итд ... не бих те више замарао.
Стога, концентриши се, није тешко --- дакле, свему претходи снимак.
Успут --- лепо је што ми дајеш комплимент за мој осебујан, препознатљив стил. Лепо је што ти знаш шта ћу ја унапред да напишем, јер ја, почесто, то сам не знам.
milojep milojep 21:35 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

Немој да се љутиш, но ово твоје објашњење је за домаћице


Izgleda da tebi i kao takvo nije jasno?

Да би софтвер могао да филтира (према ТеИкс) или било која два друга карактера - он мора, пре свега, да их прочита. Да би прочитао, морају да буду снимљени.


A ko je po tebi ovo doveo u pitanje i gde?
Daj se malo smiri pa postavi neko smisleno pitanje ako ga imaš! Pogledaj šta si napisao u dva komentara u kome si mi se obraćao pa ćeš verovatno videti da ni sam ne znaš šta hoćeš da pitaš?
Uostalom i sam kažeš da ne znaš unapred šta ćeš da napišeš!
To prijatelju nije za hvalu!

jkt2010 jkt2010 22:56 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

Da li bi imao snage da odes na most i to kazes ocu stradalog mladica u lice ???
Taj covek , sa jos par stotina ljudi visi na mostu

Pa valjda i pricate o policiji koja radi ovako ili onako, vec kako se kome kakva zavera javlja. Mene zabole za tog vaseg ministra koji vas opseda.

To kad ste se skupili vas 200 da pruzite podrsku je lepa stvar. Za nas koji se informisemo iz novina, pisalo i da je otac bio odustao od dezuranja na mostu jer je bio u policiji, pokazali mu sve sta rade i covek bio zadovoljan. Kaze, izasao je opet na most jer se vas 200 skupilo, pa da vas ispostuje. I kazao je da nece da prica o detaljima da ne ometa istragu. Tako da coveku svaka cast.

A vi nastavite sa nadrimilicajstvom.
jkt2010 jkt2010 23:02 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

Šefe, kamera koja 'hvata' prolaske na crveno svetlo sigurno počinje da radi barem sekund pre paljenj


Šefe, a i sunce izlazi na istoku i zalazi na zapadu. Primeti da, kad radis selfi, hvatas sebe a osoba na 0.1metar ispred tebe ostane nevidljiva (zamisli). Za kameru. Mada je vaistinu prisutna. Zavera?

Medjutim:
snimci kojima policija raspolaže su neupotrebljivi, zato što jedna kamera beleži saobraćaj u žutoj traci i daleko je od mesta udesa, dok druga, koja beleži prelaske vozila kroz crveno svetlo, automatski beleži samo one koji ne poštuju svetlosnu signalizaciju.

"Do sada nikakvu pomoć nismo dobili od očevidaca, a značio bi nam bilo koji broj ili slovo (sa registarske oznake)", rekao je Marković novinarima.


Izvor: gugl.

Molim nekog da dojavi i revolucionaru/milicionaru Filipu sta kaze policija jer mu izgleda gugl ne radi.
jkt2010 jkt2010 23:11 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

Lajavkula1
Za razliku od tebe koji se u svašta ne razumeš a samopouzdano održiš praznoumne pridike...ovde pišu i ljudi koji su stručni


Hmda.

Auto je crven, a mozda i siv, nalazi se na livadi i iza njega se nalazi transparent sa textom: "Evo ga!" Toliko sam shvatio da ste vi strucnjaci shvatili.

I jos vidim da su strucnjaci stigli i do zakljucka da kamera za zutu traku hvata sve u ma kojoj zutoj traci ma gde i ma kada.

Mada vidim da ste istragom dosli i do podatka da sve zemlje imaju svoje tablice.

Te tako, dok citam vas strucnjake (kako ovde tako i po komentarima po raznoeaznim novinama), dolazim do onog cuvenog zakljucka iz americkih fimova: vi strucnjaci ne bi mogli da nadjete ni sopstvenu bulju taman obe ruke da koristite.
milojep milojep 23:15 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

Šefe, a i sunce izlazi na istoku i zalazi na zapadu. Primeti da, kad radis selfi, hvatas sebe a osoba na 0.1metar ispred tebe ostane nevidljiva (zamisli). Za kameru. Mada je vaistinu prisutna. Zavera?


Koliko pametan treba da budeš pa da lupetaš o selfijima. Pa čak i selfija ima takvih da se može svašta videti u pozadini.
Ali evo ti primera da ne izlećeš i dalje sa glupostima.




Upravo sam u prethodnim postovima govorio o tome da se mogu videti i delovi ostalih traka što se da videti u primeru. Kako su te kamere visoke rezolucije sigurno se može očitati registracija na pikapu koji se vidi u krajnjoj levoj traci.
jkt2010 jkt2010 23:22 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

milojep

Upravo sam u prethodnim postovima govorio o tome da se mogu videti i delovi ostalih traka

Skrecem ti paznju na cinjenicu koju je policija ponovila vise puta: nemaju upotrebljivu fotografiju.


Koliko pametan treba da budeš (da te citiram) pa da shvatis da ne mozes da analiziras nesto sto nemas?

A ove slike gore skidaj odma, dok blogovska nadrimilicija ne dodje do zakljucka da je trazena tablica BG159DE. Kao sto su dosli do zakljucka da je auto crven, na livadi, a iza njega transparent...

PS: koji je reg.broj kola u traci pored zute?

PPS & BTW: Zar ti se ne cini da je ta kamera za zutu traku u stvari DVE kamere: jedna prati generalnu situaciju i ima "normalnu" rezoluciju, druga snima samo kad se namestis gde treba. Pitanje je dal je uopste "visokorezolucijska", ja bih rekao da je samo usko fokusirana i sa kratkom ekspozicijom te je stoga text u fokusu. Ali stoga NE hvata nista okolo.
milojep milojep 23:37 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

Skrecem ti paznju na cinjenicu koju je policija ponovila vise puta: nemaju upotrebljivu fotografiju.


O tome se i radi! Što reče njih hiljadu, a imaju upotrebljivu kada naplaćuju kazne? A što se tiče zvaničnika čini mi se da niko nije komentarisao baš ovu kameru za žutu traku, već je generalno rečeno da nemaju upotrebljivu fotografiju.E sada zašto je to indikativno,pa zato što bi onda morali da objasne zašto im je snimak sa baš te kamere neupotrebljiv.



PS: koji je reg.broj kola u traci pored zute?


pa znaš kako snimak je neupotrebljiv ali primećuješ valjda da je strana tablica u pitanju


jkt2010 jkt2010 23:48 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

milojep

PS: koji je reg.broj kola u traci pored zute?


pa znaš kako snimak je neupotrebljiv ali primećuješ valjda da je strana tablica u pitanju

Pa znas kako, kad pregledas svih nekolko stotina minija sa srpskim tablama i ne nadjes tragove udesa ni na jednom, namece se jedini logican zakljucak: mora da je bio UFO. Ili to ili se nije ni desilo.

A da, mozda je i stranac...
jkt2010 jkt2010 23:50 12.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

milojep
Skrecem ti paznju na cinjenicu koju je policija ponovila vise puta: nemaju upotrebljivu fotografiju.


O tome se i radi! Što reče njih hiljadu, a imaju upotrebljivu kada naplaćuju kazne?


Ko sto rekoh u PPS & BTW: Zar ti se ne cini da je ta kamera za zutu traku u stvari DVE kamere: jedna prati generalnu situaciju i ima "normalnu" rezoluciju, druga snima samo kad se namestis gde treba. Pitanje je dal je uopste "visokorezolucijska", ja bih rekao da je samo usko fokusirana i sa kratkom ekspozicijom te je stoga text u fokusu. Ali stoga NE hvata nista okolo.
milojep milojep 00:03 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

jkt2010
milojep
Skrecem ti paznju na cinjenicu koju je policija ponovila vise puta: nemaju upotrebljivu fotografiju.


O tome se i radi! Što reče njih hiljadu, a imaju upotrebljivu kada naplaćuju kazne?


Ko sto rekoh u PPS & BTW: Zar ti se ne cini da je ta kamera za zutu traku u stvari DVE kamere: jedna prati generalnu situaciju i ima "normalnu" rezoluciju, druga snima samo kad se namestis gde treba. Pitanje je dal je uopste "visokorezolucijska", ja bih rekao da je samo usko fokusirana i sa kratkom ekspozicijom te je stoga text u fokusu. Ali stoga NE hvata nista okolo.


Te kamere moraju biti visokorezolucijske iz više razloga a ponajviše iz razloga prepoznavanja samih znakova i slova na tablicama.
Znam iz prve ruke kako su te kamere testirali pre montaže. Na par metara su bacali tablicu u vis a kamera je gotovo nepogrešivo 'hvatala' broj tablice!
To se sigurno ne može bez velike(dovoljne) rezolucije kao naravno i dobrog softvera.










milojep milojep 00:08 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

A da, mozda je i stranac...


A taj su zaključak izvukli (barem je tako preneto) sa snimka gde su utvrdili razliku u veliičini tablica!!! I to utvrdiše baš posle provere svih ovih 'naših' minija sa neodgoarajućom veličinom tablica!? Verujem da tu i nazovi novinari lupetaju svašta ali i zbog toga bi nadležni trebali da reaguju.
jkt2010 jkt2010 00:08 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

milojep
jkt2010
milojep
Skrecem ti paznju na cinjenicu koju je policija ponovila vise puta: nemaju upotrebljivu fotografiju.


O tome se i radi! Što reče njih hiljadu, a imaju upotrebljivu kada naplaćuju kazne?


Ko sto rekoh u PPS & BTW: Zar ti se ne cini da je ta kamera za zutu traku u stvari DVE kamere: jedna prati generalnu situaciju i ima "normalnu" rezoluciju, druga snima samo kad se namestis gde treba. Pitanje je dal je uopste "visokorezolucijska", ja bih rekao da je samo usko fokusirana i sa kratkom ekspozicijom te je stoga text u fokusu. Ali stoga NE hvata nista okolo.


Te kamere moraju biti visokorezolucijske iz više razloga a ponajviše iz razloga prepoznavanja samih znakova i slova na tablicama.
Znam iz prve ruke kako su te kamere testirali pre montaže. Na par metara su bacali tablicu u vis a kamera je gotovo nepogrešivo 'hvatala' broj tablice!
To se sigurno ne može bez velike(dovoljne) rezolucije kao naravno i dobrog softvera.

Koliko ih ima u SISTEMU , tih kamera mislim? Jedna situaciona + jedna brza? Ta brza, jel moze da fata okolne trake? Ta situaciona, jel moze da desifruje table? Pricam laicki ali nadam se i logicki... over & out
milojep milojep 00:25 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

Koliko ih ima u SISTEMU , tih kamera mislim? Jedna situaciona + jedna brza? Ta brza, jel moze da fata okolne trake? Ta situaciona, jel moze da desifruje table? Pricam laicki ali nadam se i logicki... over & out



Ama jedna kamera je u pitanju na jednoj lokaiji. Kada sam rekao 'te' kamere mislio sam na svih dvadesetak koliko ih ima u Beogradu!
Vidi ako je kamera na Brankovom mostu radila , sa visine na kojoj je postavljena morala je isto kao i u primeru iznad pokriti i deo krajnje leve trake, što opet znači da bi taj mini morao biti u nekom od kadrova. Ne tvrdim da bi se sa sigurnošću mogao videti broj tablica zbog noći, ugla... ali zašto tog kadra/snimka nema u Kuriru,Blicu...ako su već dobijeni snimci sa ovih kamera za nadzor saobraćaja.

jkt2010 jkt2010 01:25 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

milojep
Koliko ih ima u SISTEMU , tih kamera mislim? Jedna situaciona + jedna brza? Ta brza, jel moze da fata okolne trake? Ta situaciona, jel moze da desifruje table? Pricam laicki ali nadam se i logicki... over & out


Ama jedna kamera je u pitanju

Sad se ja mislim, milojep me zajebava.

Pricam o sistemu za hvatanje saobr.prekrsaja. Koji se sastoji od DVE kamere. Kao sto se vidi iz tvoje slikice gore.

Jedna, koju sam nazvao "situaciona", registruje - situaciju, i iz nje ne mozes da razaberes ni sopstveni broj, a kamoli ove okolo.

Ova druga, brza, snima anfas - tablu . Pa bemumisa valjda vidis da su tebe snimile 2 kamere: jedna (spora) od pozadi i druga (brza) odnapred, kad si se namestio di treba i di moze da te snimi.

A kad sam se vec ponovo ukljucio:
niko nije komentarisao baš ovu kameru za žutu traku, već je generalno rečeno da nemaju upotrebljivu fotografiju

Koliko meni radi organ za logiku, kad generalno nemaju ni sa jedne kamere, onda to u sebi ukljucuje da nemaju ni specificno sa bilo koje pojedinacne.

A inace ponovo da citiram:
snimci kojima policija raspolaže su neupotrebljivi, zato što jedna kamera beleži saobraćaj u žutoj traci i daleko je od mesta udesa, dok druga, koja beleži prelaske vozila kroz crveno svetlo, automatski beleži samo one koji ne poštuju svetlosnu signalizaciju.

Znaci da su je izricito spomenuli. Osim ako ima jos neka kamera za saobracaj u zutoj traci? Tzv Filipova?
determined determined 06:25 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

Poenta priče je da kamera žute trake mora hvatati i deo susednih traka, ne da očita registraciju već da se ipak vidi sporno vozilo!

Ево да ти учиним --- ово изнад си написао - након што си претходно написао да је камера за жуту траку високе резолуције, која треба, не само да сними возило, него и да очита таблице --- а потом, у неком од следећих постова ово, тј. да не треба да очита таблицу, него само да сними. Ако је високе резолуције, и сними га - моћи ће и да се очита, без обзира што је у суседној траци, итд ... Стога, буди конзистентан - ако већ унапред знаш шта пишеш.
Сабери се, када већ унапред знаш шта ћеш да напишеш - не само ти, него шта ћу и ја да напишем.
Немој да се узрујаваш и секираш због мене - мислим, што ја не знам.
Па, пошто смо премерили 'чији је дужи' да се вратимо теми --- без обзира што мислим да нам је полиција таква - каква је, што ми је годинама права асоцијација на полицајац била - криминалац, тешко ми је да поверујем да полиција намерно не говори да је пронашла поменути аутомобил --- пре ће бити да због њихове познате "дрљавости" и односа према новим технологијама (укључујући и софтвер - за који многи наши одговорни људи у разним институцијама мисле да то неки клинци, мислим на софтвер, треба да спалапрље за дан - два) они заиста немају боље податке са камера - од ових који су приказани.

jkt2010 jkt2010 09:52 13.08.2014

Re: Pobogu

yugaya

Hleb je botovski sa sedam kora.


GospoDZo, da ti bot kaze: tvoj prilog debati mi govori da si po stepenu razvoja jedno 7 stepenica ispod bota. Ono, "hello world" faza. U bioloskom svetu to bi valjda bila aminokiselina. Tu negde.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 10:59 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

snimci kojima policija raspolaže su neupotrebljivi, zato što jedna kamera beleži saobraćaj u žutoj traci i daleko je od mesta udesa,

A ja razumeo da ljudi pitaju -a sta je sa snimcima BAS TE kamere? Ne da bi se video udes nego koje to vozilo par sekundi kasnije ulazi u vidno-radno polje kamere. A nekako mi se cini da si i ti razumeo kako treba samo nisi razumeo da ovakva objasnjenja ne prolaze osim da se prisloni cev na glavu.
jkt2010 jkt2010 11:03 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

zadnjapetoletka
snimci kojima policija raspolaže su neupotrebljivi, zato što jedna kamera beleži saobraćaj u žutoj traci i daleko je od mesta udesa,

A ja razumeo

Ne verujem...<_<
yugaya yugaya 11:28 13.08.2014

Re: Pobogu

jkt2010


Vidi druškane na radnom zadatku, pošto patiš od linkovanja sopstvenih uradaka u komentarima elsewhere, da to o čemu govorim malo boldujemo za ovde pa da me se okaneš.

Kod nasih ljudi veciti strahovi o korupciji pa i u ovako vaznim temama..strasnoo!Policija je pokazala bogami da radi efikasno i odlicno u ovim trenucima!Puna podrska celoj policiji kao i ministru naravno.
(Cvija, 11. avgust 2014 16:08)


Policija je vrlo efikasna u ovim trenucima tako da bez panike i negativnosti...situacija uopste nije za ovde kako vidim raznoraznu salu!Samo podrzavam ceo MUP.
(Bobic, 11. avgust 2014 16:57)


Naša policija odlično obavlja svoje zadatke,i svaka im čast na tome.
Puna podrska ministru.
(Sana, 11. avgust 2014 17:37)


@SQI: Vi se izgleda ponosite sa onima koji su bili ministri policije ,kada su ubujani novinari po Srbiji , a i dan dans nisu otkriveni počinioci. Da ste malo realniji i kada bi hteli da se setite, kako je policija efikasno otkrila ubicu male Tijane Jurić , bilo bi dovoljno da se ponosite aktuelnim ministrom policije.
(Ilidža, 12. avgust 2014 07:49)


@Nemo: Za razliku od prošlog vremena , danas policija veoma profesionalno obavlja svoj posao.Verujem da će i ovaj slučaj sa Brankovog mosta , uspešno završiti i otkriti ovog neodgovornog vozača.
(Drina, 12. avgust 2014 07:53)


Al su se po hiljaditi put raspisali eksperti za sva pitanja, svi oni znaju bolje i vise od nase policije... nemam reci jer verujem u posten rad vecine policajaca...
(Stav, 12. avgust 2014 08:36)



repeat vocab u samo šest navedenih komentara:

verujem

pošten/a

policajac/policija/MUP/ministar

da se ponosite

podrška&podržavam

efikasno

odlično

profesionalno

u ovim trenucima

@

Authorship analysis of micro blogs and other short form messages

Edit: E a di ga je Gavra, obećo mi kafu dete pa ga nestade.
jkt2010 jkt2010 12:18 13.08.2014

Re: Pobogu

yugaya
Vidi druškane na radnom zadatku

Gospodzo, ti mi se uporno lepis za cipelu, sto mi ukazuje da sam se mozda prevario u proceni tvog mesta u lancu ishrane. Ti si gospodzo u tom lancu uparena sa zunzarama.

Ponovnu lokalizaciju radim za DZ, cim mi izlinkujes iz kojih si to mojih postova povadila svoj gore (a i dole) izlistani vokabular:
verujem
pošten/a
policajac/policija/MUP/ministar
da se ponosite
podrška&podržavam
efikasno
odlično
profesionalno
u ovim trenucima


Do tada, ti meni bote ja tebi skote. Jel posteno?
milojep milojep 13:08 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

Pricam o sistemu za hvatanje saobr.prekrsaja. Koji se sastoji od DVE kamere.


Nema dve kamere, foto u donjem desnom uglu primera je neka od prethodnih fotografija samo zumirana i crop-ovana! To naknadno urade panduri kako bi ti dokazali da su te uhvatili.

A inace ponovo da citiram:
snimci kojima policija raspolaže su neupotrebljivi, zato što jedna kamera beleži saobraćaj u žutoj traci i daleko je od mesta udesa, dok druga, koja beleži prelaske vozila kroz crveno svetlo, automatski beleži samo one koji ne poštuju svetlosnu signalizaciju.

Znaci da su je izricito spomenuli. Osim ako ima jos neka kamera za saobracaj u zutoj traci? Tzv Filipova?



Kao što reče neko nije bila poenta da kamera za žutu traku uhvati sam trenutak nesreće već da se vidi da li je ,a trebalo bi da jeste, uhvatila minija par trenutaka ranije, kada je inače prošao pored kamere!


yugaya yugaya 13:08 13.08.2014

Re: Pobogu

iz kojih postova


Iz onih gde mora da se radi - ovo vređanje po blogu vidljivo je da spada pod uživanje (iživljavanje).



Nego da se vratimo na temu kantrimen, strane tablice , vozilo ušlo u zemlju ili/i izašlo iz nje, platilo putarinu kada i gde? Ministar za ponos i diku nacije bi mogo malko da apdejtuje, da se ponosimo još više, jače i boljije!!!


milojep milojep 13:22 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

determined
Ево да ти учиним --- ово изнад си написао - након што си претходно написао да је камера за жуту траку високе резолуције, која треба, не само да сними возило, него и да очита таблице --- а потом, у неком од следећих постова ово, тј. да не треба да очита таблицу, него само да сними.


Ako ćeš da se zezamo do sudnjeg dana kaži. Nađi mi to gde sam rekao da ne treba da očita tablicu nego samo da je snimi? Kada sam rekao da se mora videti vozilo u nekom od kadrova nisam mislio da je to nekakav zadatak kamere nego prosta činjenica! A podelu sam inače pravio na žutu traku i deo van žute trake , tako da čitaj pažljivije.
I opet,sve što sam pokušao da kažem je da kamera snima to što joj je u vidnom polju sa fokusom na žutu traku. Sve što je van žute trake kamera ne procesuira ali je 'ručno' moguće vratiti se na željeni kadar i zumirati pa onda i prpoznati/očitati registraciju.
jkt2010 jkt2010 13:25 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

milojep
Nema dve kamere, foto u donjem desnom uglu primera je neka od prethodnih fotografija samo zumirana i crop-ovana!

ajde... kropovano i zumirano - i okrenuto za 180 stepeni? Pa jel vidis da su 3 slike snimljene odpozadi a ta zumiranokropovana odaspreda? Sta na to kazu ovi nadrimilicajci po komentarima? Kako se taj efekat postize sa jednom kamerom?

Jbte, a da nije mozda verovatnije objasnjenje ovo koje je policija i dala? Il da nastavimo sa razradama ovih yugaya-style teorija zavere?
milojep milojep 13:29 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

ajde... kropovano i zumirano - i okrenuto za 180 stepeni?


Ajd' kad provališ da i je i ta poslednja otpozadi da nastavimo dalje...
jkt2010 jkt2010 13:31 13.08.2014

Re: Pobogu

yugaya
iz kojih postova

Iz onih gde se mora da se radi - ovo vređanje po blogu vidljivo je da spada pod uživanje (iživljavanje).

Gospodzo ajd probaj malko da razmisljas. Kome moze da pricinjava uzivanje izivljavanje na onome sto sastruze sa cipele? Ta nemojte uvek od sebe polaziti...

Mislim, mogu ja na ove tvoje kafanske fore (u pokusaju) da odgovaram do ujutro, al cemu to gospodzo? Izvini mi se lepo zbog inicijalnog vredjanja pa da prekinemo.
jkt2010 jkt2010 13:36 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

milojep
ajde... kropovano i zumirano - i okrenuto za 180 stepeni?


Ajd' kad provališ da i je i ta poslednja otpozadi da nastavimo dalje...

ups! sta da kazem, ova nova generacija ista sa svih strana. A nema ih ovde kod mene bas nesto za videti.

Pa nista onda. Il da cekamo policiju da to resi il ce yugaya i ovi po komentarima. Uglavnom ce da bude reseno...
yugaya yugaya 13:47 13.08.2014

Re:" Izvini mi se lepo"



... u procesu legalizacije svoje kuce, naisao je na neophodnost zahteva koji se sastoji od toga da sam sebi izda saglasnost kojom potvrdjuje da je sam sebi dozvolio da sagradi kucu na prvom delu placa. Njegovu saglasnost i obrazlozenje prilazem u obliku kucanog teksta, a epilog je bio taj da je fenomenalna inspektorka, koja je trazila saglasnost, rekla da ce da ga tuzi zbog vredjanja opstinske uprave, a on njoj: da ce on nju da tuzi zbog vredjanja inteligencije.




ja odem narode, nemam stomak za dalje sotijem i takvijem.
determined determined 21:49 13.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

milojep
determined
Ево да ти учиним --- ово изнад си написао - након што си претходно написао да је камера за жуту траку високе резолуције, која треба, не само да сними возило, него и да очита таблице --- а потом, у неком од следећих постова ово, тј. да не треба да очита таблицу, него само да сними.


Ako ćeš da se zezamo do sudnjeg dana kaži. Nađi mi to gde sam rekao da ne treba da očita tablicu nego samo da je snimi? Kada sam rekao da se mora videti vozilo u nekom od kadrova nisam mislio da je to nekakav zadatak kamere nego prosta činjenica! A podelu sam inače pravio na žutu traku i deo van žute trake , tako da čitaj pažljivije.
I opet,sve što sam pokušao da kažem je da kamera snima to što joj je u vidnom polju sa fokusom na žutu traku. Sve što je van žute trake kamera ne procesuira ali je 'ručno' moguće vratiti se na željeni kadar i zumirati pa onda i prpoznati/očitati registraciju.

Извини !
Читао сам пажљиво, пажљивије не могу !
Стога сматрам да би ову плодну дискусију требало да завршимо !
Успут - дошла су браћа из ФБИ - тако да нема бриге.
smpeca smpeca 08:08 14.08.2014

Re: Pobogu Mladenoviću!

Druze, nisam neki strucnjak za detektivski rad, ali bi po polozaju trotoara na cetvrtoj slici rekao da je ovo slikano odpozadi i samo isecena slika, ali kad ti vec kazes da nije,... ko zna mozda je i onaj mini kantriman bio beo, a mi svi ubedjeni da je tamniji,...
Jos jedna stvar, sta god mi mislili o nasoj policiji, nisu oni toliko nesposobni, cak sta vise, nego sam skoro siguran da je ovde zataskavanje nekog glavonje ili ...
grmfrm grmfrm 09:10 12.08.2014

Pitanje sramote

Ovo je samo pitanje da li roditelji momka koji je ubio coveka imaju ili nemaju obraza posto momak ocigledno nema ili je od straha pobegao.

Sada se lomi da biti ili ne biti.
validni validni 19:37 12.08.2014

Re: Pitanje sramote

grmfrm
Ovo je samo pitanje da li roditelji momka koji je ubio coveka imaju ili nemaju obraza posto momak ocigledno nema ili je od straha pobegao.

Sada se lomi da biti ili ne biti.


Misliš li da će roditelji da ga izruče vlastima?! Uzmi se u pamet i seti Mitrovića, Kovačevića... Ugledan svet, medijski moguli, lekari...
grmfrm grmfrm 06:55 13.08.2014

Re: Pitanje sramote

Misliš li da će roditelji da ga izruče vlastima?! Uzmi se u pamet i seti Mitrovića, Kovačevića... Ugledan svet, medijski moguli, lekari...


Nikad nemoj generalizovati. Cak i medju mocnima ima ljudi sa obrazom. Samo sam rekao da oni ako ga imaju sada lome sta da urade, jer im nije lako. Njihovo dete je ubilo drugo to je gadna stvar ne daj Boze nikome.

Ako nemaju obraza pa ovaj doktorcic na celu MUP-a im je kao porucen u ovom trenutku.
ivana23 ivana23 20:13 12.08.2014

***



Danas je bilo znatno povećano prisustvo policije u odnosu na prethodna dva protesta, pa su pripadnici reda osim na samom mostu bili rapoređeni i ispod Brankovog i na Keju.

Nastavljen protest na Brankovom mostu: Drastično povećano prisustvo policije, agenti u civilu fotografisali okupljene
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:48 12.08.2014

Re: ***

SISTEM postaje sve nervozniji. Današnje besedenje ministra Stefanovića u Novom Pazaru, naročito deo o nabavkama i postavljanju kamera, još jedan je u nizu autogolova!
predatortz predatortz 12:58 13.08.2014

Mladenoviću

Ako si novinar, a tvrdiš da jesi, trebalo bi da znaš sledeće:

Tokom istrage nekog krivičnog dela policija pred javnost NIKAD neće izaći sa svim saznanjima sa kojim raspolaže. Često će izaći sa sasvim netačnim informacijama da bi uljuljkala počinioca i dala mu osećaj sigurnosti.

Potom, postoje dela koja se ne mogu rešiti u onom vremenskom roku za koji laici smatraju da je realan. to nikako ne znači da neko nešto mulja, ili da neko nekoga štiti.

Zatim, nažalost postoje i krivična dela koja nikad ne budu rešena. Ponovo, ne zbog toga što neko nešto mulja, nego zbog toga što postoje samo indicije o izvršiocu a materijalni dokazi ili svedoci ne mogu da se povežu sa osobom na koju se sumnja.

Lep je ljudski gest podržati unesrećenog oca, ali spekulacije i nagađanja bez konkretnih dokaza su sve sem lep gest. A nisu ni gest koji doprinosi rešenju.
jkt2010 jkt2010 13:40 13.08.2014

Re: Mladenoviću

predatortz

Atomski mrav Atomski mrav 15:42 13.08.2014

Re: Mladenoviću

Jedno stručno pitanje - ako je istina da su policajci u civilu fotografisali ljude koji protestvuju na Brankovom mostu, zašto to čine? Zato što se zločinac uvek vraća na mesto zločina?
predatortz predatortz 15:45 13.08.2014

Re: Mladenoviću

Atomski mrav
Jedno stručno pitanje - ako je istina da su policajci u civilu fotografisali ljude koji protestvuju na Brankovom mostu, zašto to čine? Zato što se zločinac uvek vraća na mesto zločina?


Nemam pojma. Već dugo ne radim u policiji, a i kad sam radio nisam radio u kriminalističkoj.
yugaya yugaya 13:19 14.08.2014

Re:

predatortz
Tokom istrage nekog krivičnog dela policija pred javnost NIKAD neće izaći sa svim saznanjima sa kojim raspolaže. Često će izaći sa sasvim netačnim informacijama da bi uljuljkala počinioca i dala mu osećaj sigurnosti.


To razumem. Ali to nije isto i ne opravdava ono što su radili u slučaju nestanka Tijane Jurić jer prema rečima porodice:

policija nije htela da nam daje bilo kakve informacije da ne bi ugrozili istragu, ali su zato novinari preko svojih veza u policiji objavljivali informacije pre nego što su do nas stizale

predatortz predatortz 13:23 14.08.2014

Re: Mladenoviću

To razumem. Ali to nije isto i ne opravdava ono što su radili u slučaju nestanka Tijane Jurić jer prema rečima porodice:

policija nije htela da nam daje bilo kakve informacije da ne bi ugrozili istragu, ali su zato novinari preko svojih veza u policiji objavljivali informacije pre nego što su do nas stizale


Da li su te informacije bile tačne, ili je možda policija zametala trag? I policija spinuje. Preko koga će, ako ne preko novinara. Informacija da je Tijana viđena u Mađarskoj, npr, mogla je navesti počinioca da misli da je policija na krivom tragu. Možda baš zbog takve informacije nije pokušao da beži iz zemlje.

Ne tvrdim, hipotetišem.
yugaya yugaya 13:55 14.08.2014

Re: Mladenoviću

predatortz
Da li su te informacije bile tačne, ili je možda policija zametala trag? I policija spinuje. Preko koga će, ako ne preko novinara. Informacija da je Tijana viđena u Mađarskoj, npr, mogla je navesti počinioca da misli da je policija na krivom tragu. Možda baš zbog takve informacije nije pokušao da beži iz zemlje.

Ne tvrdim, hipotetišem.


Možemo da hipotetišemo, ali pre nego što je ministar popričao sa podobnim novinarima o tome da "isušuju kanale i prosejavaju travu" niko iz policije to nije saopštio porodici. Alal mu vera na spinu.
tyson tyson 02:37 17.08.2014

Re: Mladenoviću

Možemo da hipotetišemo, ali pre nego što je ministar popričao sa podobnim novinarima o tome da "isušuju kanale i prosejavaju travu" niko iz policije to nije saopštio porodici.

Ni porodici se u toku istrage ne saopštava sve.


Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:09 13.08.2014

Filipe

Svaka cast za blog.
milojep milojep 19:03 14.08.2014

Da poludiš

Moram da odreagujem jer sam danas naišao na tekst u novostima u kojima nadležni daju objašnjenja o kameri za žutu traku...
Evo prvo linka na tekst:

http://novosti.rs/vesti/naslovna/hronika/aktuelno.291.html:505177-Evo-zasto-kamera-na-Brankovom-mostu-nije-mogla-da-snimi-Lukinog-ubicu-a-snima-nase-prekrsaje


E sad ću prokomentarisati samo par momenata smatrajući da su 'novinari' korektno preneli tvrdnje nadležnih.

Sistem koji služi za nadzor žute trake na Brankovom mostu, u kojoj je stradao Luka Jovanović, nije "pametna" kamera već više foto-aparat koji radi na principu "aktiviranja na pokret", odnosno, beleži sliku samo onda kada detektuje prekršaj u žutoj traci. Kako vozač Kantrimena nije prošao ni na crveno svetlo, niti je vozio u žutoj traci kamera nije ni mogla da se aktivira

Pitanje a šta je to 'pametno' što detektuje prekršaj a tek onda uključuje kameru?!!

Sledeći citat:
Veliki broj korisnika društvenih mreža revoltirani ovakvim propustom sigurnosnog sistema, objavili su svoje prekršajne kazne koje su ranije dobijali na kućnu adresu zahvaljujući kamerana koje je trebalo da pomognu i u ovom slučaju

Ovde su možda mislili na mene zbog postavljenih fotografija iznad, ali za ispravku to nije moj prekršaj već foto nađen google-om.

Pa onda:

Zluradih komentara ima na pretek mnogo, ali ni broj teorija zavere nije zanemarljiv. I dok mnogi zagovaraju teoriju da je vozač Mini Moris-a “tatin sin”, te da je zato navodno zaštićen, Nebojša Marković, načelnik UKP za Beograd objašnjava da nije u pitanju tzv “pametna kamera” koja neprekidno snima saobraćaj, već da je reč isključivo o kameri koja radi poput foto-aparata, tj, FOTOGRAFIŠE samo vozila koja prave prekršaj u delu puta koji pokriva:
- To su kamere koje su protočne ili se aktiviraju tek kad neko prođe na crveno svetlo. Nije u pitanju takozvani “pametni sistem” koji može da zumira, premotava ili prati određeno vozilo, navodi Marković i dodaje da ovaj slučaj pokazuje da prestonica treba da, poput drugih evropskih metropola, instalira takozvane pametne sisteme za nadzor, budući da su neke od kamera kojima sada raspolažemo stare i po nekoliko decenija– prenosi Telegraf..



Tvrdi se da to nisu 'pametne' kamere koje non-stop snimaju već su one glupe valjda koje prrave selekciju ko pravi prekršaj!!? i to u delu puta koji pokriva?!
Kako gore vidimo da je u kadru, samo jedna trećina žuta traka, voleo bih objašnjenje kako glupa kamera zna da je prekršaj samo prolazak vozila kroz tu trećinu kadra?
I šta znači rečenica:-To su kamere koje su protočne ili se aktiviraju tek kad neko prođe na crveno svetlo.?!
Pa jel' su protočne il' su statične?

Pa opet:

Kako saznaje Telegraf, bezbednosni sistem koji služi za nadzor žute trake na Brankovom mostu, u kojoj je stradao Luka Jovanović, nije “pametna” kamera već više foto-aparat koji radi na principu “aktiviranja na pokret”, odnosno, beleži sliku samo onda kada detektuje prekršaj u žutoj traci.

Opet slično idiotsko objašnjenje! Kameru aktivira pokret? OK a kako kamera razlikuje pokret u žutoj traci od pokreta u susednoj traci ili pokreta na trotoaru(videti primer iznad)? Postoje softveri obrade slike koji bi to mogli da izvedu ali cenim da sa ovim kamerama to sigurno nije slučaj!A i sami nadležni rekoše da to nisu 'pametne' kamere!

A onda:

Prekršaj, koji je prouzrokovao udes se dogodio na kraju mosta, što ova kamera nije ni mogla da detektuje.

A inače udes i nije bio u žutoj traci pa se onda kamera ne bi ni uključila jel'da?

i na kraju:

Vozač je nakon nesreće, bez zaustavljanja nastavio vožnju i tako pobegao sa lica mesta.


To ako mu je bilo zeleno a inače zaustavio je ako je bilo crveno jer bi ga 'glupa' kamera snimila!

Elem, sklon sam mišljenju da policija ne skriva počinioca nego svoje neznanje koje se možda manifestovalo neradom te kamere u to doba ili čak možda i automatskim brisanjem memorijskog prostora posle određenog vremena koje nije bilo sprečeno pre pregleda snimaka.

Ali i da novinari neznaju da postave pitanja ne znaju!











tyson tyson 02:36 17.08.2014

Re: Da poludiš

Opet slično idiotsko objašnjenje! Kameru aktivira pokret? OK a kako kamera razlikuje pokret u žutoj traci od pokreta u susednoj traci ili pokreta na trotoaru(videti primer iznad)?

Tako što kameru aktivira senzor podešen da registruje pokrete samo u određenom, ograničenom prostoru, u ovom slučaju u žutoj traci. Senzor nije isto što i objektiv kamere (koji hvata širu sliku).

Kao, na primer, senzori koji otvaraju automatska vrata na zgradama.


Elem, sklon sam mišljenju da policija ne skriva počinioca nego svoje neznanje koje se možda manifestovalo neradom te kamere u to doba ili čak možda i automatskim brisanjem memorijskog prostora posle određenog vremena koje nije bilo sprečeno pre pregleda snimaka.

Da.


st.jepan st.jepan 21:25 14.08.2014

...

http://www.vaseljenska.com/vesti/tabloid-ubica-sa-brankovog-mosta-je-zena-vlade-divca/

Hahahah, maločas uspeo da otvorim, a sad naprotiv:
This webpage is not available



Edit:
Evo, ista vest i na "Tabloidu":

Poslednja vest

Beograd, 14. avgust 2014.

(ova vest nije u štampanom izdanju)

Zašto je policija morala da krije suprugu Vlade Divca

Žena koje nema

Prema izvorima Tabloida, Luku Jovanovića je na Brankovom mostu u Beogradu, u kasnim noćnim satima pre dve nedelje, usmrtila žena Vlade Divca, Snežana Divac, koja je vozila Mini Moris Kantrimen, i pobegla sa mesta nesreće.

Prema izvorima Tabloida iz srpske policije, gospođa Divac je iste večeri uspela da izbegne poteri, ali su je policijski službenici Uprave policije za grad Beograd identifikovali. On je posle udesa pozvala Ivicu Dačića, potpredsednika Vlade Srbije, i bivšeg ministra unutrašnjih poslova, i od tada beogradska policija muku muči kako da prikrije ubistvo, a da ipak, pronađe žrtvu, koju će izvesti na sud.

Za dva dana, policija bi mogla da završi montiranje slučaja, i ponudi javnosti izvršioca, koji nije pogazio Luku Jovanovića.

www.milovanbrkic.com
milojep milojep 22:00 14.08.2014

Re: ...

Evo, ista vest i na "Tabloidu":


Ovo je vrlo teška optužba! Niti mogu da verujem da je ovo tačno a opet ne mogu da verujem da postoji neko ko bi napisao nešto ovako a da je laž!
milisav68 milisav68 23:30 14.08.2014

Re: ...

milojep
Evo, ista vest i na "Tabloidu":


Ovo je vrlo teška optužba! Niti mogu da verujem da je ovo tačno a opet ne mogu da verujem da postoji neko ko bi napisao nešto ovako a da je laž!


isidora.k isidora.k 15:00 15.08.2014

Re: ...

Ana Divac

Koliko mrznje? I za koje pare neko moze da napise da sam JA ubica!!! Wau! Sta je to? Ladno napise da sam ubica! Da li je to dno ljudsko?

Telegraf

Informacija da je četrnaestogodišnjak silovao svog dvanaestogodišnjeg druga u Novom Pazaru nije tačna, rekao je hirurg u novopazarskoj Opštoj bolnici Izet Tutić.

Beogradski mediji prethodno su objavili vest da je četrnaestogodišnji dečak u Novom Pazaru silovao druga od dvanaest godina.


Ko daje prava novinarima da hapse pre policije, da sude pre suda, da se poigravaju životima ljudi na odvratan način ?

Ko dostavlja informacije svakodnevno medijima iz policijskih i tužilačkih istraga ?

U kojoj zemlji Država nameće uličnu istragu, ismejava žrtve kroz decenijske potrage za zločincima iz vlastitih redova, ubice pronalazi među žrtvama ,a savetuju ubice i kriminalce, da se sklone jer kreće odlučni udar Države na njihove štabove - trajni suživot mafije i Države ?
tyson tyson 02:38 17.08.2014

Re: ...

www.milovanbrkic.com

E, ako je Milovan Brkić objavio onda mora da je istina


predatortz predatortz 08:59 15.08.2014

Istraživačko novinarstvo

Ekipa novinara Blica je posetila Operativni centar MUP-a i na licu mesta se uverila u tehničke mogućnosti opreme, te pogledala snimke nesreće. Zaključak je da se ne može bog zna šta videti iz tih snimaka.

LINK

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana