родовникоми бунарећи

Черевићан RSS / 04.03.2008. u 15:30

  

састав на тему . . . . .данеповерујеш

  

познавајући себе несумњам да ми је 25 предак по очевој линији  елегантно превидеопозив цара лазара да се одазовератној обавези на косову kosovski.jpg и збрисао коњем ногом удупе ка северу .тек му велика воде данубујуса примирилагалоп ознојаног вранца. остали цару привржени те одани изгибоше одреда.потврдило се тада као и вазда пре и потом да кукавице и паниyари нађу разлога да секад је бити или небити извуку од опасности па нам тако рђава крв истискује добру

  

овако, или слично, започињао сам ,посве искрен, биографију мојега + стрица Б.  ал вазда и одустајао од намере да неби љагу на презиме наше нанео.додуше и зарад дијаметралности породичнеми хронологије. наиме,док је стриками Б. вазда био окренут југу, ујомој С. (ион +тренутно)  своје пак породичнe трагове  наслути у другој, западној алтернативи ,па ме намами баш, немогукасти дане . . .

  љуља се колумбо зајебен обећањем шпанским монарсима да ће очас доплутати до индије те наплатити при повратку пристојне дневнице.међ посадом скупљеном скоца и конопца јеи младић именом (рецимо) пасквале обзиром да је било лажно јак је  и жељан авантуризма не много паметан јер само се такав и могао навући на обећање земљакаму колумба (обоје наиме беху ђеновљани)  да их 'тамо где иду' чека мед у млеку од праха,козјем.но малко теже.. . . .нестигоше ни до отока гомере ,ту ома  у канарском архипелагу, те пргав какав је био пасквале (или сл.) се поби са тројицом  због лажи који су ови почели да шире о њему међ посадом да воли мушке гузе те да се зарад тога и упустио уову таласољуљку.по кратком поступку зарад мира капетан пинте,pinta.jpg јер је на томе броду био ,га баци преко ограде палубе уморе заједно са сабљом којом  је грчевито покушао  у корену сасећи било какве сумњичавости у погледу подпојасних му назора.

2 је дана и  ноћ поменути се љуљушкао на таласима окејановим у међувремену га и ајкула напала па му десницу све са сабљом прогутала те је и себи тиме пресудила првим познатим харикиријем у атлантику .елем, трећег дана неки једриличар са северозападне обале афике који је малко одмако јаче од песка да излуфтира једра му опази табане из воде & недуго потом се пасквале нашао у бенедиктинском манастиру у тарсису (шпанија) најудаљенијем месту у тада познатом медитеранском свету (посматрано смалте, наравски).усуд је хтео да га инвалида, али физички јаког а притом и лепушкастог, узме за посилног калуђер који је баш кретао на коњу за италију . присети се пасквале успут да му је рођак битан чиндбеник у црквеној хијерархији тамо дисе упутише. сусрет им је био више него срдачан и иза пасквала се отад затворише манастирска врата . . .

година је 1492. уствари неби поменути П. био уопште занимљив у овој историји тежећој приповетки да му тај рођак ујка његов  К. цистерцит (католички ред) а важан притом није 1455 одустао од обиласка њихових манастира подно карпата зарад уступка својем колеги са студија у болоњи родригу борџији који се спанђао био са једном удатом госпођом па да непукне брука договорише се да овај путује у недођију наместо К.

и да сад не описујем парапетије млађаног родрига ( будућег папе александа но.6) углавном обрео се он једној јутра на локалитету данашње петроварадинске утврде

starapetrtvrdja.jpg ( за оне историјски сумњичаве постоје трагови да се Polovinom XIII veka  na tom mestu naseljavaju  katolički monasi iz reda " cistercita"  lat. 'ordo cisterciensis'. Dozvolom ugarskog kralja Bele IV grade manastir koji nazivaju Belakut.) но услугу није заборавио те са К. оста у вези и тако приповетка о његовом нетјаку пасквалу стиже и до уха моје (тадање) преткиње . . .цркви посвећеној откако јој је мужа, посилног код командира доњег бастиона, ритнула кобила ујаја док је дизао ногу командируши небили узјахала, те стерилан отог кобног ударца поста .млађани родриго јој је , преткињими ,бијо дошао као светлост у тренуцима душевног сумрака.и не само светлост . . . јер оста записано да  . . .ми преткиња  божјом вољом  сва цркви предана  . . .роди мушко . . . претками .десилосе, бемлига.  

Некако пред упокојењему у својим деведесетим,говорио је мој стриц Б. познат по сентенци -волим секс и радо га се сећам - када смо једног дана распредали о незаобилазној теми предака. стрика  који је деценијама ријо по нашем родовнику а тврдоглаво ,без аргумената додуше, усмеравао нам фамилијарне почетке ка временима и локалитету немањића на моју све упорнију сумњу те указ да се изападу ние на одмет окренути ако мислимо осветлити нашу свеукупну породичну прошлост ,показао ми је  плеснив свежањ натрулих  пергамената  у форми писама тектек читких и памтим на једном се посве јасно могло назрети  реч.. Milla .

 

- ево несумњам да ће ти ово сазнање сатек дати машти навољу да се  идаље заносиш са прецимати борџијама , штоте ујак пујдао, потсмешљивоми указа

 

успут је  нагласио да је то садржај ковчега ујаковог сукурђела,који је исти наследио од својега чукундеде ,а овај опет од  беле пчеле својег који је документа сакупио. Поменути ковчег са садржајем је ујак уступио стрики на проучавање ал је умеђувремено умро те исти . . . . оста кодстрикеми.

 

- сем тог , , Milla . . .подоста  текста   поједе време и ма колико сам се касние трудио да лупом назрем резултати беху тањушни, закључи

 Мене то сазнање наравски кресну и онда по ко зна који пут листајући литературу о борџијама сазнах да је једно од многобројне ванбрачне деце кардинала борџије (а потом папе александра но 6) ,лукреција, одмах по рођењу од мајке била одвојена и послата на чување очевој рођаки Milla Adrijani.и тај податак ми беше довољан да кренем претурати попородичним дневницима и уистину наиђох на запис ( мојег прадеде Севера )  да ми се она давнашња рођакиња која се у манастиру на тадањој петроварадинској утврди  повр будућег новасада, насамо, иако удата, виђала са поменутим родригом и имала друугу нераздвојну, рођакињу родригову, која му је била домаћица.звали су је   . . Мила. маштовитоми је то посве довољно било да наглашено посумњам у родбинску везу слукрецијом  борџијином.. . . .јоооојми. додуше по материнојми, бушној линии. И сада . . .слутимВас читаче како у неверици вртите главом на ово прочитано.зашто?у својему бунарењу по породичној хронологији  се једноставно немогу ослонити на  немаштовито колективно породично памћење па стога размишљам:нешто се макар бар слично морало догодити у мраку векова минулих ма колко сумњичави били јер до мене требало је времену . .само да прође. Успут,разводњила се крвца родригова током двајс толко генерациа.микс разноразних, скоца и конопца који ми се међ претке умешаше, учини свое тако да данас у мојем све успоренијем крвотоку ни трага од сурових особина дрчног ми (могућег) претка папе, сем ,потребно је поменути . . . . . окретности  заженским. Алнеширте.



Komentari (91)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Gorstak Gorstak 15:38 04.03.2008

Prosto ne verujem

Da sam opet prvi:)))
A, sad na čitanje.
Черевићан Черевићан 15:45 04.03.2008

алал

г Gorstak ПРВИ честитку од аутора заслужује. па . . наставимо дружење. . . .након.
bravar bravar 17:48 04.03.2008

Re: Prosto ne verujem

Черевићан Черевићан 18:13 04.03.2008

хвала

bravar -е . годи свама се дружити.
NI* Dr. NI* Dr. 19:11 04.03.2008

Re: Prosto ne verujem

, al' verujem da je skoro sve tako bilo.

Nije zgoreg da pogledate knjigu Rodoslovnica-Sima Lukin.

Pozdr. i chestitke.
NI* Dr. NI* Dr. 19:28 04.03.2008

Re: Prosto ne verujem

, al' pogreshih - Zavichajnica / Simo Lukin , Zagreb 1930. god.
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:02 04.03.2008

Nevjeroatno

Черевићан
маштовитоми је то посве довољно било да наглашено посумњам у родбинску везу слукрецијом борџијином

Dragi Če, sad je jasno odakle ovaj prizvuk renesanse na Blogu što se manifestuje kroz Vaše postove... Krv nije voda.
Pozdrav
Черевићан Черевићан 18:18 04.03.2008

ма немош

г cedо_urosevic -у и да оћеш од генетског записа стругнути .тако икодмене сличи, бар у писаној речи .жива пак речмије бременита стварношћу.за неупоредити те две, вели ми окружење. изгледа ми нека фалинка изнутрашња упитању. поздрав узвраћам.
Gorstak Gorstak 16:07 04.03.2008

Nećemo

Алнеширте

Bolje da ostane međ nama:)

P.S. Kao i uvek tekst ostavlja bez daha.
AlexDunja AlexDunja 16:14 04.03.2008

simpaticna baka


i monserrat caballe u ulozi njenoj:))
a razlicita
mariopan mariopan 16:58 04.03.2008

Re: simpaticna baka

Ono o Kosovskoj bici, pa kad rekoste kako je utekao predakvam, slutim da je sudbina htela da preteknete da bismo danas imali i Vas, kako bi i malo pametnih ljudi sacuvao za pokolenja a ne samo jakih ratu vicnih. Mislim da svako svoj posao i treba da radi pa hvala pretku sto utece. Malo nam je sudbina takvih ostavila a utekoste i vi.

A sto se tice predaka vam to sa sigurnoscu niko od nas ne moze da tvrdi da je od ovih ili onih, bas zato sto se deca prave u mraku pa se to bas i ne zna, moze samo da se veruje. Zato postoje dve tri verzije, kao sto je ujakova i striceva vam, da odaberete koja vam kome trenutku odgovara. Nekad se glava gubila samo zbog predaka i ne pretekose nam , recimo Romanovi, pa bas dobro da sa njima nemate rodnih veza. A cast i obraz se bolje nekada spasavaju bas tako da pretekne i prezivi neko ko ima zadatak da sledeca pokolenja privede razumu i pameti, da stvori nesto svima potrebno i korisno,da svima pokaze lepotu sveta,da prosiri vidike, da urazumi one sa buzdovanima....to mislim da je upravo uradio vas predak...pa fala mu. ))))
Черевићан Черевићан 18:11 04.03.2008

питамсе

AlexDunja хвалаВам пре свега на музичком прилогу а посебно на визуелном приказу преткињеми (могуће). у онакој фамилији живећи то мало тровања ( која јој се грешком приписују) само обратише пажњу на њу као личност. да не беше тог трача, коби данас за њу , па и ми из фамилије ближе (упс) уопште и знао ?
Черевићан Черевићан 18:49 04.03.2008

ајд да се ствар запетља

но да недавим свеликим рачуном али само онако овлаш да се слудимо ево примера како набрзака можете срачунати број укупних предака ( заједно са мајчине и очеве стране) за одређен временски период .
имајте на уму да су сви они,појединачно бар малко допринели да будемо . . . .какви смо. тако да је оно питање . . на когасам испао . . посве неприкладно.

формула је 2 на н ,па -1 , где је н број генерација за одређено бремeнско раздобље, док за циклус обнове генерације узмите (например) 25 г.

пример:
посматрана година је 1389 .
број генерација је када од 2008 одузмете1389 па то поделите са 25= 25
укупан број предака је (2 на 25) -1 = 33.554.431

баш подоста и. јелда? и то само за задњих 619 г а замислите тамо . . према клеопатрисе упутити рачуном . . .

фала што одвојисте време за дружење гђо mariopan

Kazezoze Kazezoze 16:40 04.03.2008

ex, da nebi

nesretnog dogadjaja sa kobilom, nebiste ni Vi g cherevican nikad tako slavnog predka u svojoj familijarnoj lozi imali.
ko zna mozhda je i u mom poreklu neka kobila odigrala znachajnu ulogu))
Черевићан Черевићан 18:03 04.03.2008

а ето

г. Kazezoze ако је веровати лажљивим хроничарима у мојој фамилији риит дотичне коњске женке уистину пометњу нам у родовнику учини. фала на коментару.
marta l marta l 16:59 04.03.2008

hm...

a jel' volite da spremate caj od lijandera?
Черевићан Черевићан 18:00 04.03.2008

непријатно ми признати

ал током векова се тај болесни манир тровања очигледно примирио у генима тренутнихнас у фамилији, но . . .никад се незна кад заживети може мрс marta l .лепо је што сте снама.
Jeremija Jeremija 17:01 04.03.2008

Baš..

...bi bilo zanimljivo i tebi i nama da nastaviš traganje unazad, pa da jednom rešimo veliku dilemu, odnosno da vidimo da li bi te trag odveo do adama i oca mu Boga, il do majmuna i majke mu Amebe.
Черевићан Черевићан 18:59 04.03.2008

све до

оног момента госн Jeremija док не разрешимо дилему . .дали је Бог створио човека ,или обратно беше ништа одпосла, а потом нећу марити труда , ако завреди, да се здам на оно што сугерирате.фала на коментару.
pnbb pnbb 17:06 04.03.2008

okretnost

ma pusti to, nego kako stojis sa kuvanjem?
da znam ako svratim do malte, da ne trazim cajeve
il da macku nosim pa da proba
Черевићан Черевићан 19:03 04.03.2008

елем

pnbb ма само изволите намалту и остале отоке архипелага и не бригешајте методе на које између редова указујете данас су далеко суптилније, који чајеви, а ни мачке нису . . . ко некад.

довиђења . . .ОВДЕ усред воде
pnbb pnbb 22:26 04.03.2008

Re: елем

zaintrigiran lukreciom, vreme potrosih u prelistavanju interneta
valjace, saznadoh, ukoliko ti je sta preteklo od gorepomenuog pape, jer je doticni kazu bio vest u svakojakim vestinama , obdaren govornik velik ke inteligencije i obrazovanja a jos i persona upecatljive prirode, tako da su te vestine sa zenskijnem ocem pricas, neizbezna posledica prethodnog, drugim recim anije se morao mnogo ni truditi
a od silne decurlije, troje je kazu priznao, ceru lukreciju i 2 sincine cezare i djovani
bravar bravar 17:46 04.03.2008

bez naslova

Sve je to...


Черевићан Черевићан 19:04 04.03.2008

ајде да ти сликом кажем

остах безречан . . . .bravar -е
ivana23 ivana23 18:38 04.03.2008

Geni

Черевићан Черевићан 19:14 04.03.2008

рад на генетском запису



пардонирам наравно мрс ivana23
ivana23 ivana23 19:16 04.03.2008

Re: рад на генетском запису

Черевићан
пардонирам наравно мрс ivana23

Nista, nista...al' bocka - sigurno. Mislim, to seno...
Черевићан Черевићан 19:33 04.03.2008

знате

мрс ivana23 ми деца са села смо били ускраћени да се искњига о генетским наслеђима информишемо али међутим није уопште мањкао знатижељним нам окицама (на слици приказан) практични рад ,па отуд ми слободе да коментаришем . . Ваш коментар.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:57 04.03.2008

Re: рад на генетском запису

Ivana23
Nista, nista...al' bocka - sigurno. Mislim, to seno...

Bocka, bocka. Seno je kao sećanje.
Черевићан Черевићан 22:41 04.03.2008

ди нађосте

компарацију . . .Seno je kao sećanje . . .г KRALJуMAJMUNA , добронаснашли. евоме умоменту посети углави једнами поезија на тему рада на генетском запису мећутим отсена . . нитрага

док ко вампир улицама лутам
ко дојкама узимати мере
ко ти спрема ко те обожава
ко те љуби , судове ко пере

коте буди коли успављује
ко ли кревет премерава стбом
дал ти нешто мисо најављује
да не могу више сам са собом

од прошлости ништа , само трућам
побрко сам своја осећања
као цврчак сунчаним беспућем
спасавамсе од сулудог стања
Obrenović Obrenović 19:30 04.03.2008

Malta

Imal' nekijeh nasijeh imena/grbova u dvorcu templara na Malti? Imam slike, al' ima puno grbova tamo ... moj pak cukundeda pogibe na Kosovu, barjak mu u ruci ostanuo ... a prica se po feljtonima da i on imao veze sa tim tamo ... templarima ...
Черевићан Черевићан 19:49 04.03.2008

овако

госн Obrenović -у . што се НАШИХ тиче њих . . . нема где нема . у кући витезова реда Saint John of Jerusalim-russian priory of Malta ,недалекој ми од боравка у валети . . .има их баш подоста евидентираних .могуће иВаш Предак барјактар је међњима, ако већ и фељтони о њему писаше. . . .

хвала Вам на прилогу.
Obrenović Obrenović 20:08 04.03.2008

Re: овако

Hvala na brzom odgovoru ... ovde ima nesto slika : link.. al' bi lepo videti i neke slike koje pominjaste malopre, sa nasima ...
Черевићан Черевићан 20:25 04.03.2008

г Obrenović -у

нажалост моју нисам у стању да понудим фотосе на увид јер их неимам ,но зато кога интересује може се овде

http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_tradition_of_the_Knights_Hospitaller

подоста информисати. ето.
dragoljub dragoljub 19:35 04.03.2008

gospodine

Čerevićan,moj naklon, svatie kao preporuku datu
Черевићан Черевићан 19:50 04.03.2008

пажњу

наклоном исказану узвраћам а похвалу текста . . .прихватам.Хвала г dragoljub -е
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 20:16 04.03.2008

Re: пажњу

Dragi g.Cher. da li ste Vi dobro prostudirali te vitezove Malteške, koliko našik je tu ratovalo...
Mislim nema gde nas nije bilo pa ko velim, neki car Lazar..., možda...

Odlično g. Cher, ulepšali ste mi porodično blago, baš mi drago, odoh gledati
Черевићан Черевићан 20:31 04.03.2008

ах,

студија никад доста г vidomirе pavlovic-у .трудим се да сваким даном помалко на (не)знање лично додам
но слаба вајда јер брзина заборављања у мојим годинама није сразмерна могућности памћења.укратко,
заборавим више него што научим . . .

лепо одВас да се дружите санама.хвала.
sashaNS sashaNS 21:16 04.03.2008

Re: ах,

но слаба вајда јер брзина заборављања у мојим годинама није сразмерна могућности памћења.укратко,
заборавим више него што научим . . .

Postovani g.Cerevican,
I tu se ima leka: sve sto naucite Vi napisite, a i ono sto se bojite da cete zaboraviti,
pa ce ostati traga.
Odlican tekst.Kao i uvek : )
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 21:23 04.03.2008

Re: ах,

Ja mislim da ste Vi to odavno prostudirali i napisali? Trebalo bi samo da pronađete tu negde po vašoj sobi i otresete prašinu pa da nam postavite ovde. Malta je jedna od zanimljivijih koja mamommami, a Vi nasmamite vašim pisovanijem, tako da obadvoje imamo na okupu...!
Znam da puno radite i da menjate tri čoveka pa Vas neću puno maltretirati, možda jednog dana....
pozdrav
Черевићан Черевићан 21:45 04.03.2008

посве искрено

sashaNS , добродошли, а на похвали текста захваљујем . да Вам признам. запишем ја то ,ние да не, него ,после затурим . . обзиром да је тог матријала СВЕ ВИШЕ и никаквеми вајде од труда писајућег.
наиме уочио сам на личном примеру ону компарацију . . ако је површина острва знање онда му је обим обале незнање. увећавајући (са)знања . . . .закључујете исами шта се дешава. то нажалост ни једна прибелешка неприведе једнакости . . .
sashaNS sashaNS 00:13 05.03.2008

Re: посве искрено

. . ако је површина острва знање онда му је обим обале незнање. увећавајући (са)знања . . .

Nisam ovo do sada cula. Interesantna komparacija. Bas mi se svidja!
GajaR GajaR 09:39 05.03.2008

Re: ах,

.KOLIKO LJUDI ZAMENJUJEŠ, TOLIKO VEROVATNO I VREDIŠ... [

vidomir pavlovic
..! Znam da puno radite i da menjate tri čoveka pa Vas neću puno maltretirati, možda jednog dana....pozdrav

jesen jesen 23:43 04.03.2008

geni

....eh, kad bi svako malo probunario kroz vekove trazeci svoje korene verujem da ne bi postojalo ludilo zvano nacionalizam....svi smo mi gemist ko zna cijih gena.....
mariopan mariopan 00:28 05.03.2008

Re: geni

Meni onaj racun gore za racunanje predaka nista ne pomaze Moji su preci na onom boju kosovskom slavno izginuli u velikom broju, tu se malo proredismo. Jedan je bas bio krvolocan pa je i u narodnu pesmu turen i spomenik mu podigli jer je jednom neprijatelju odfikario glavu. Tu moram da cutim jer mi take pretke danas mogu i posthumno poslati u Hag a znalo bi se odma i na koga sam.
Nego su se moji borili na drugi nacin, da brojcano nadjacamo neprijatelja pa je tada dece bilo ne znase, zato valjda i pretekosmo do danasnjih dana. Tada nije bilo interneta i bloga pa su se ljudi seljacke zabave igrali, ali ni to nije bas mnogo pomagalo. Kako se namnozimo odmah nas prorede pa su opstajali samo oni sa najvecim buzdovanom ili oni, koji kao vas predak, pametno odjezdise na druge destinacije. Tako i nas ima kojekuda a koliko nas pretece do danasnjih dana to niko ne zna. Dadosmo i neke pametne glave ali sve to ne ostavi bas nekog traga u istoriji, toliko nas je zakopao onaj jedan sto turskom pasi odsece glavu i sto ga , kroz narodnu pesmu, otkucavaju i dandanas . Da su bar malo cutale te babe sta im treba to s pesmama, lepo je narod tada bio nepismen pa bi nam se to do danas zaboravilo, ovako....
margos margos 03:33 05.03.2008

Re: geni

jesen
....eh, kad bi svako malo probunario kroz vekove trazeci svoje korene verujem da ne bi postojalo ludilo zvano nacionalizam....svi smo mi gemist ko zna cijih gena.....

Eh, Jesen, u mom slučaju i samo poslednje dve generacije su dovoljne da nemam (makar) to ludilo:)))
заборавим више него што научим . . .

Šteta, zaista, toliko toga dnevno mudrog pročitamo samo na ovom blogu, kad bismo imali još dovoljno vremena da promislimo pre nego što zaboravimo, bili bismo bolji.
рад на генетском запису

Msje Cher, ispričate duhovito i uvek nekako toplo, bez obzira na otkrivenost i bose noge.
Черевићан Черевићан 07:38 05.03.2008

можда мрс jesen

у неким будућим временима ( ако умеђувремену лудошћу не уништимо плаву нам планету која нам роду љуцком уточиште пружа ) преовладаће разум о беспоговорној неопходности суживота без обзира . . на необзире.

дотада. . штаје туе.
Черевићан Черевићан 07:57 05.03.2008

сам свој предак

гђо mariopan дошла су времена кад је најбезбедније бити . . предак самом себи .поготову нама затеченим на врућем балканском терену .као такве (без порекла) нико за ништа лоше кроз фамилију наслеђено прозивати неможе . оно добро се подразумева да нико и поменуту неће или ће пак у кратком року добродело заборавити .
такисмо.
а онај прорачун предака је чисто теоријски прилаз одговору на питање . . накогали личим
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:04 05.03.2008

Re: geni na ceni

Mariopan
Tu moram da cutim jer mi take pretke danas mogu i posthumno poslati u Hag a znalo bi se odma i na koga sam.

Dobro napisano.
Evo i tebi Čerevićanu za nagradu jedna strofa moje omiljene pesme:

Svi se čude buni se moj rod
Pitaju se moji preci muški
Otkud ovaj otrovani plod
Jabuka na porodičnoj kruški
...
Черевићан Черевићан 10:40 05.03.2008

напрезенту строфе

фала г KRALJуMAJMUNA . поезија ми је . . . . осетљивија страна
Черевићан Черевићан 10:49 05.03.2008

ма нису вазда

margos ноге баш биле босе , радило се то и у опанцима (онако набрзака упролазу узтарабу неку ) , а и учарапама штриканим подперином од кукурузних љуштика (кад залади усобама зими) . . .

фала на окуми пријатном коментару
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 00:52 05.03.2008

my family tree

nikola svilar nikola svilar 02:56 05.03.2008

Re: my family tree

simpaticno vanja.

jos ukoliko "zaskicite" ocima simpsonovom rodoslovu videcete
spodobu koja u rukama drzi mitraljez cija je cev uperena
na desnu stranu, razume se :)
Черевићан Черевићан 07:46 05.03.2008

породичним стаблом . . .разгранатим

гђо Vanja Montenegro Ljujic хвала на прилогу и дружењу . лепоје то када се у породици гаји сећање на претке .
уочавам кодВас тога не мањка .
него, уочих . . . оно Bouvier . Жаклина ?
fixer fixer 02:50 05.03.2008

sličnodisači:.

ponekad
dok podvlačim pametnije od sebe
iz sećanja mi pooolako nestaju slike
ostaju samo reči
reči ispremeštane
osakaćene reči
tuđe reči
bedna milostinja
koju su mi dali sati
i vekovi
sličnodisača

nikola svilar nikola svilar 03:36 05.03.2008

similarbreeder

ponekad
dok podvlačim pametnije od sebe
iz sećanja mi pooolako nestaju slike
ostaju samo reči
reči ispremeštane
osakaćene reči
tuđe reči
bedna milostinja
koju su mi dali sati
i vekovi
sličnodisača


moram priznati da mnoge tvoje
stihove sa halapljivim vulgarnim :)
primesama bas i ne cenim


ali evo, recimo, ova mi je do sada tvoja najbolja.
sa ovom mogu da se indentifikujem. u potpunosti.

citao sam mnoge...

le corbusiera kako pise o muzici jasnije i bolje i
od mnogih muzicara iako nikada nije svirao,
kjeslovskog koji je fotografisao invalide po lodju,
milankovica iza koga se zatvorise vrata tamnicka
a on ipak sretan kao dete sto pronalazi resenje
svojih istrazivanja pa i u celiji zatvorskoj,
radovica ranka sto su mu pradedu turci zapalili
u crkvi u martinovicima, voleo bicikl i knjige svetske,
dzenksa carlsa sto je tog istog naseg velikog ranka uvrstio
u spisanije svoje (spomen kuca bitke na sutjesci, bih)
mihailovica tocka, decaka koji je povredio nogu na ekskurziji
pa se godinama lecio po bolnicama uz gitaru,
perovica milosa sa fosterom i renzom pianom
na architectural association u londonu,
milenu pavlovic barilli, njenu oca i mater,
potresna pisma njihova posle njenog pada
sa konja i ubrzo potom njene tihe smrti,
luisa bunjuela kome mati starica izgubila
pamcenje a oni, sinovi mangupi, jedan te
isti joj casopis davahu u ruke na pazljivo citanje
(i zaboravljanje), viole le dika, raskina dzona,
dzarmusa dzima, pavica, pekica, kisa,
hornbija, uelbeka, lyncha,...

...citao sam i ovde na blogu

svrakica nenada kad o prijatelju milenku zbori,
stankovica sto se u beograd "o praznike" vraca i u domu svome
priseca se sebe, kakav je i ko je bio za vreme studija
(arhitekture),
bogavceve o "umetnicarenju", macki hristini i vilama na senjaku,
konacno cerevicana, domacina nam, dedu jednog denisa,
kad pripoveda o coveku koga je negde u nekom selu u vojvodini
prepolovio autobus...

dakle citao sam mnoge
(i pamtio ih po dobru)

evo i tebe fixeru...
slicnodisacu moj,
kuco stara.
Черевићан Черевићан 08:08 05.03.2008

дилемични сличнодисач

г fixer вазда г fixer тјст посебан у изразу па ми стога мамљив ,као и овај пут (са одабиром песме сам в.сагласан!)
док фотоприлогом намоменат дилемичан . . тколије тај г fixer ?

фала на дружењу.
Черевићан Черевићан 08:26 05.03.2008

читајући

дали сазнања своја проширујем или ме пак информације спутавају да се сам размахнем идејама поражен сазнањем шта то све, пре мене, остварише . . .рецимо у Вашем надахнутом саставу
г nikola svilar-у . . . поменути .( наравски себе небитног изузимам иако сам вољом Вам наведен).
помињање гривастокосе Посебнице Барили која ме животом својим намами да јој се и делом позабавим детаљније па до мр ренца пиана са којим имах сусрета личног у цецини на обалама лаго ди гарда . . . има томе .
наравно без пекића . . ни дана.

увид уваше писание овде неку ми сигурност пружа да ће знатижељника бити вазда, касти неумем другорекно, г свилару .хвалаВам натоме.
dracena dracena 10:46 05.03.2008

Re: similarbreeder

Nikola, ne znam koliko si pratio Fixerovo pisanje. Ako jesi, čudi me da nisi uočio njegovu jedinstvenu percepciju stvarnosti. Ono što ti nazivaš halapljivo vulgarnim meni deluje samo kao sredstvo da iskaže nešto sasvim drugo, važnije i dublje. Imam utisak da on uvek piše o slobodi, samo na različite načine, o njenim različitim vidovima. Ali moguće je da ja i nisam dobro razumela. Drugo, čovek je zaista originalan, a emociju, raspoloženje ili misao pogadja jednom rečju, ponekad jednim slovcetom. Da bih proverila koliko vredi ono što on piše, pokušala sam da i sama sročim nešto slično.... i.... nema šanse. U životu ne bih uspela da tako kao on samo dotaknem misao, a da se time sve ustalasa, ni da se setim tih njegovih tema. Pokušaj i ti, pa ćeš videti koliko je teško. Skroz su mu čudne pesme. Čak bi se neko mogao pobuniti i protiv tog naziva. Kombinacija estetike grafita i perfekcionizma ozbiljne književnosti. Povrh toga, sve su ujednačenog kvaliteta. Gotovo da nema padova. Kao da je ceo život pisao i objavio mnogo knjiga. A možda i jeste. Ko će ga znati. Istina jeste da je olenj, pa ne možemo da donesemo malo sigurnije ocene, ali mislim da ga treba "držati pod prismotrom".
nikola svilar nikola svilar 10:52 05.03.2008

halapljivo vulgarno :))

ma setio sam se one kada on nju "mazi" a ona opet - ne tu, ne diraj :)

Nikola, ne znam koliko si pratio Fixerovo pisanje. Ako jesi, čudi me da nisi uočio njegovu jedinstvenu percepciju stvarnosti. Ono što ti nazivaš halapljivo vulgarnim meni deluje samo kao sredstvo da iskaže nešto sasvim drugo, važnije i dublje. Imam utisak da on uvek piše o slobodi, samo na različite načine, o njenim različitim vidovima. Ali moguće je da ja i nisam dobro razumela. Drugo, čovek je zaista originalan, a emociju, raspoloženje ili misao pogadja jednom rečju, ponekad jednim slovcetom. Da bih proverila koliko vredi ono što on piše, pokušala sam da i sama sročim nešto slično.... i.... nema šanse. U životu ne bih uspela da tako kao on samo dotaknem misao, a da se time sve ustalasa, ni da se setim tih njegovih tema. Pokušaj i ti, pa ćeš videti koliko je teško. Skroz su mu čudne pesme. Čak bi se neko mogao pobuniti i protiv tog naziva. Kombinacija estetike grafita i perfekcionizma ozbiljne književnosti. Povrh toga, sve su ujednačenog kvaliteta. Gotovo da nema padova. Kao da je ceo život pisao i objavio mnogo knjiga. A možda i jeste. Ko će ga znati. Istina jeste da je olenj, pa ne možemo da donesemo malo sigurnije ocene, ali mislim da ga treba "držati pod prismotrom".


caio sonja.

citam fixera od kad sam ovde,
u cistu emociju i originalnost ne sumnjam,
veruj da nisam ni ja citao nista slicno
(barem ne u stampanoj literaturi),
dakle slazem se sa vecinom
stvari koje si rekla ali na blogovima
raznoraznim postoji ovakav vid izrazavanja.

secas li se kada je stankovic objavio na svom blogu "dudimirovo" pisanje?
vrlo pitko, simpaticno, vulgarno, cesto namerno gramaticki
nekorektno, ali istinski, neposredno iskreno. "do jaja".
(kako bi marko vidojkovic napisao - mada ni to ne cenim)
ali uvek osecam nekakav unutrasnji otpor prema takvom pisanju.

priznajem, skola me malo ukalupila, ogranicila - imao sam
strasno stroge profesore arhitekte - "vaspitace" - male greske su se skupo placale.
(nemoj da mi sad neko kaze kakve arhitektura veze ima sa knjizevnoscu? :)

evo leonard cohen moj omiljeni pesnik
vulgarno ali "pedantno":

„Ovo je jedina pesma
koju mogu da čitam
Ja sam jedini
koji može da je napiše
Ostali izgleda misle
da prošlost može da ih vodi
Moja sopstvena muzika
Nije samo naga
Ona je raširenih nogu
Ona je kao pička
A kao pička
Mora biti kućezadovoljna
Nisam se ubio
Kada su stvari krenule loše
Nisam se odao
drogama ili učenjima
Pokušao sam da spavam
ali kad nisam mogao da zaspim
Učio sam da pišem
Što bi mogao da čita
U noćima kao što je ova
Čovek kao što sam ja“


sama znas, brojni su primeri.
moja primedba bese - samo malo vise discipline,
zanata, pedantnosti i sve ce biti tip-top.

(da se razumemo, cherevican je druga prica -
iz prvog njegovog komentara koji sam procitao
shvatio sam, ispravite me ako gresim, da
pise iz vizure - neukog gradjevinskog majstora -
koje sam i sam sretao na gradilistima koje
sam obilazio ali koji promislja o stvarima
ocigledno akademske prirode.
zbog toga sam tu gde jesam :)
stari stari 11:30 05.03.2008

Re: данеповерујеш - Алнеширте.

,, полинији бушној ,, -------------
Черевићан Черевићан 12:06 05.03.2008

аналитично

г Свилар одмери . . .
cherevican je druga prica -iz prvog njegovog komentara koji sam procitao shvatio sam, ispravite me ako gresim, da pise iz vizure - neukog gradjevinskog majstora -

и задивно чудо неизгреши ни малко јер и након > 4 деценије по градилиштима проведеним ја се послу том дојаја непредах него варљивој писаној речи се (успут) приклоних па . . ни једно ни друго недотерах до реалнихми могућности.така тура испаде . . . . . у овом животном извлачењу.

а што сте tugdejeste г Свилар. . .ХВАЛАВАМ
Черевићан Черевићан 12:13 05.03.2008

о животу, шаљивџио

г stari поздрав, волим кад Ваш коментар на моје саставе евидентирам јер Ви сте баш неки, како да се изразим, разумевању животних шала склони.

фала зато.
stari stari 12:39 05.03.2008

Re: о животу, шаљивџио

, колега : ништа тоније,а камо реч окњизи С.Лукина ?

стари алијас НИ"Др.
dracena dracena 13:09 05.03.2008

Re: halapljivo vulgarno :))

ali na blogovima
raznoraznim postoji ovakav vid izrazavanja.

Da, postoji, ali malo ko od onih koji neguju ovakav stil uspeva da se odupre izazovu foliranja, žongliranja rečima, pukog efekta. Stil nije ni jedini ni najvažniji estetski kriterijum.

Fixerovo pisanje nije "simpatično" kao Dudimirovo, nego uznemirujuće i potresno. Po meni ono je svedočanstvo o sputanoj, prikovanoj, u mrežu nerazumljivih haotičnih zbivanja uhvaćenoj svakodnevici 21. veka.
moja primedba bese - samo malo vise discipline,
zanata, pedantnosti i sve ce biti tip-top.

Ne slažem se sa tobom u vezi sa pedantnošću. Mislim da je Fixer vrlo pedantan, čak perfekcionista. Malo više discipline da, ali samo u smislu da treba da više piše. Ali pitanje je i koliko vremena ima za pisanje. Zanata... pa možda da malo iščita neku teoriju književnosti. Ne da bi popravio ovu formu koju sad koristi, nego da bi video koje mu sve mogućnosti stoje na raspolaganju i možda odabere neku novu koja mu se eventualno dopadne. To bi podstaklo njegov dalji razvoj i doprinelo raznovrsnosti. Mislim da bi trebalo da piše i za druge namene, ne samo za blog i to sam mu već jednom prilikom rekla.

Što se Čera tiče, mangup ti je to. Prerušio se u "neukog majstora", pa nam time paradira pred nosom k'o mačka sa oprljenom šapicom. Ali ni ja nisam više mala...

Ukalupljavanje je problem svakog stvaralaštva. Umetnički fakulteti bi trebalo da oslobadjaju kreativne potencijale, a oni ih izgleda najviše sputavaju. Npr. ja ne poznajem ni jednog diplomiranog filologa koji živi od književnosti ili redovno piše. Vrlo mali broj napiše jednom godišnje pesmu, i to je sve. Svačim se bave: predaju, prevode, lektorišu, čak i koriguju, samo malo ko od njih piše. Svako od njih je sabio tone lepe književnosti, ali to znanje ne koristi. Klima u zemlji nije podesna. Po meni trebalo bi da svi redovno pišemo. Svakog dana po malo. Sad nemam vremena, ali jednom ću detaljnije obrazložiti razloge.

Rekla bih da sve umetnosti imaju veze jedna sa drugom, možda čak i da su sve nauke i sve umetnosti po mnogo čemu slične.

Pa da onda odmah pokažemo kako lepo idu zajedno pisanje i muzika. :)))
Eh, kad bi meni neko diktirao, kao što grofica diktira Suzani, dosad bih možda i ja dobila Nobelovu, ili bar Ninovu nagradu.
mariopan mariopan 15:08 05.03.2008

Re: similarbreeder

dracena
Nikola, ne znam koliko si pratio Fixerovo pisanje. Ako jesi, čudi me da nisi uočio njegovu jedinstvenu percepciju stvarnosti. Ono što ti nazivaš halapljivo vulgarnim meni deluje samo kao sredstvo da iskaže nešto sasvim drugo, važnije i dublje. Imam utisak da on uvek piše o slobodi, samo na različite načine, o njenim različitim vidovima. Ali moguće je da ja i nisam dobro razumela. Drugo, čovek je zaista originalan, a emociju, raspoloženje ili misao pogadja jednom rečju, ponekad jednim slovcetom. Da bih proverila koliko vredi ono što on piše, pokušala sam da i sama sročim nešto slično.... i.... nema šanse. U životu ne bih uspela da tako kao on samo dotaknem misao, a da se time sve ustalasa, ni da se setim tih njegovih tema. Pokušaj i ti, pa ćeš videti koliko je teško. Skroz su mu čudne pesme. Čak bi se neko mogao pobuniti i protiv tog naziva. Kombinacija estetike grafita i perfekcionizma ozbiljne književnosti. Povrh toga, sve su ujednačenog kvaliteta. Gotovo da nema padova. Kao da je ceo život pisao i objavio mnogo knjiga. A možda i jeste. Ko će ga znati. Istina jeste da je olenj, pa ne možemo da donesemo malo sigurnije ocene, ali mislim da ga treba "držati pod prismotrom".

Ja obozavam kako Fixer pise, bas ume da udari na pravo mesto i da zatrese sve iznutra...pa preporuka i pohvala i tebi i njemu)))
Черевићан Черевићан 15:12 05.03.2008

збуњозаме апила

г stari , оно Ваше . . .а камо реч окњизи С.Лукина ? . . малко послом , опхрван па стога углави расцепкан на више садржаја да искрен будем, несхватих .хеплми плиз.
NI* Dr. NI* Dr. 17:36 05.03.2008

Re: о животу, шаљивџио

, Strashnog li suda ?

Smeshno li dugog puta do Apsoluta. Iako je tu pored,lakrdijash stari,te voda,te duhom ozivi,te vutrom oprli i

zemljom zakrili ! Kakvu nagradu neprijateljima mojim dati ? Pozeleshe da zemlja budem. Zvezdani prah moj

Zvezdu stvori. Mala im volja beshe, a o veri ti ne zbori. Prichashe o vatri,a leden njihov je dom. SO/tu njihov je

ne-OM. O,smeshnog li duha malog,hoce usisati vechnost svu. Ima to zla,no premalo pobro za moje dobro.

Nekrshteni vodom krv moju ishtu. Pa,evo vam,dzaba,krv trazi podlogu chistu ! I shta sad sa vama prijatelji

moji ? Koji vam poklon dati ? Ono shto zeleste meni da vam se vrati ? Da vam ispunim zelju ?

Evo svest drugova mojih,brojnih po duhu,to ce znati. Kasno je za ljutnju,poklonicu vam slutnju.

Evo ide,tu je ! Strashnog li suda.

nsarski song ~
NI* Dr. NI* Dr. 17:43 05.03.2008

Re: збуњозаме апила

U knjizi , koju posedujem , imate fantistachno veliki broj podataka o istoriji i kretanju Srba.

S.Lukin , vrach pogadjach. Uzgred Vashoj paznji da preporuchim - Veliki posvecenici / Eduard Shire.
Черевићан Черевићан 20:33 05.03.2008

ма тако реците

госн NI* Dr. (stari) и ома се мрак умозгу разгрнуо. додуше имао сам прилику да се слудим текстом Поменутог Едуарда .

наравно да евидентирах и препоручено штиво са Ваше стране. хвала.

MuadDib MuadDib 23:35 05.03.2008

Re: halapljivo vulgarno :))

Извињавам се унапред, гдине никола свилару, али овога пута већ не мерем ћутат', морам искористит'своје демокватско пваво на веплику::: већ помало подуже времена ме подсећате на лика поодавно знаног као Петроније, Arbiter (Elegantiae) - или тако некако, који је са олимпијскоорканских висова ценио палцем горе/доле ко/шта је ин а ко аут...
Да се унапред размемо: моја је професија стохастичка а не детерминистичка, стари су Грци имали истога бога за трговце и лопове, а дотичне је (уз банкаре) и Хесус протерао из храма. Но на пакост, на ајеропланској луци најближи сарадници су ми саобраћајни диплинжи (а и женетина ми електроинж) те савршено схватам и изузетно, заиста, ценим прецизност и јасноћу која је неизоставни део техничке струке.
Мислим, међутим, да у ту причу баш нешто не пасује склоност доцирању коју Ви штедро рабите, понекад пљуцкајући по нама коментаторима, а понекад богме и по скромном домаћину (који се једном и сам упитао није ли, уступајући Вам простор, учинио кикирики...
Ал скромност се данас матра озбиљном маном, те тако...
nikola svilar nikola svilar 00:42 06.03.2008

Re: halapljivo vulgarno :)

'своје демокватско пваво на веплику:::


:)

ma samo opusteno g. muadibze, nemate se potrebe izvinjavati.
ja ne ocenjujem sta je in niti sta je aut. sve je in and aut,
samo se smenjuju tokom vremena. ali postoje stvari koji su
od trajnog znacaja i vrednosti - uvek isplivaju. da skratim,
meni je senjor fixer omiljeni bloger ovde
i verujte ne bi niti rec napisao da ne mislim
da to sto on pise ne moze da uradi "disciplinovanije".
uostalom, ja sam totalno nebitan ovde i moje misljenje
nije toliko vazno :)

dakle, samo "apeliram", jelte, ko god da cita neka pazljivo cita
sta sam napisao o fixeru i svima koga god da sam pominjao ovde.
drugar je postavio pesmu i ja sam mu ispod stavio koment.
veoma je pozitivan. and that's all fox! :)

mada, okej, prihvatam vasu kritiku muadibze i povlacim se :)
od sad, pa na dalje i u buduce :) (tln3)


понекад пљуцкајући по нама коментаторима,
а понекад богме и по скромном домаћину


nikada nisam ucinio nista slicno!

ali nekim "banditima" koji zlonamerno pisu
ovde (blog b92) morao sam skrenuti paznju
istom merom da to sto rade zaista nije u redu...

samo da se ovo ne shvati pogresno:

(da se razumemo, cherevican je druga prica -
iz prvog njegovog komentara koji sam procitao
shvatio sam, ispravite me ako gresim, da
pise iz vizure - neukog gradjevinskog majstora -
koje sam i sam sretao na gradilistima koje
sam obilazio ali koji promislja o stvarima
ocigledno akademske prirode.
zbog toga sam tu gde jesam :)




ovde nisam mislio da je cherevican neuki
gradjevinski majstor - taman posla,
- vec samo da izuzetno
poznaje taj mentalni sklop
i sasvim svesno ga volsebno koristi.

p.s.


Ne slažem se sa tobom u vezi sa pedantnošću. Mislim da je Fixer vrlo pedantan, čak perfekcionista. Malo više discipline da, ali samo u smislu da treba da više piše. Ali pitanje je i koliko vremena ima za pisanje. Zanata... pa možda da malo iščita neku teoriju književnosti. Ne da bi popravio ovu formu koju sad koristi, nego da bi video koje mu sve mogućnosti stoje na raspolaganju i možda odabere neku novu koja mu se eventualno dopadne. To bi podstaklo njegov dalji razvoj i doprinelo raznovrsnosti. Mislim da bi trebalo da piše i za druge namene, ne samo za blog i to sam mu već jednom prilikom rekla.


el si video fixi ovo? kako te svi cenimo.
hajde javi se ponekad :) prozbori koju :)

ko ima blog neka postira temu "fixer" - ma ne mora nista da pise.
dovoljan je i samo naslov "fixer" pa da svi napisemo
jos po koju lepu o ovom blogeru :)

margos margos 08:56 06.03.2008

kontra halapljivosti :)

Po meni trebalo bi da svi redovno pišemo. Svakog dana po malo. Sad nemam vremena, ali jednom ću detaljnije obrazložiti razloge.

Evo još jedan razlog za pisanje. Tvrdi jedna žena da možemo smršati pisanjem. Svakog jutra napisati 2 do 3 stranice teksta, bilo kakvog, natašte. Idealno je kad je olovkom, a može i na računaru.

Potražiću autorku ako stignem, knjigu je napisala o tome.
dracena dracena 11:05 05.03.2008

I uvek nova pitanja...

i uvek nove teme kod Čera.
Svaka čast, dunavski gusare, lepo, interesantno i poučno.
Черевићан Черевићан 11:55 05.03.2008

вазда нешто фали

гђо dracena драга ,ма теме не недостају ,само се око себе осврнути треба , етои. него да је којом срећом слободног времена (за писање) колико је тееема . . . . .уф, баш би пасираломи.

пажљивоје одВас што сте коментаре приложили.хвала.
jasnaz jasnaz 12:55 05.03.2008

m o ž d a

у својему бунарењу по породичној хронологији се једноставно немогу ослонити на немаштовито колективно породично памћење па стога размишљам:нешто се макар бар слично морало догодити у мраку векова минулих ма колко сумњичави били јер до мене требало је времену . .само да прође.



sam ja od ove . . . au , jel to beše bajka ? tim bolje . . .
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 13:21 05.03.2008

Re: m o ž d a

Sad se setih kad je reč o korenima. Čitao sam kada je Indira Radić naša estradna umetnica počela pevati u Beogradu, da su je zvali muslimankom, pa je njen otac morao doneti zadnjih 300 god. stablo porodice da je Srpkinja, koje je srećom bilo u njihovoj crkvi u Bosni.
I to srećom jer je Indirin deda pre drugog svetskog rata poklonio selu Dragalovci, zlatno zvono na crkvi (pozlaćeno jel, ). Zato je joj je pesma SRPKINJ A JE MENE MAJKA RODILA i otpevana među prvima.
Inače ime Indira je dobila 1968 god, kada je Indira gandi dolazila u Jugoslaviju u posetu..
Eto slučajnosti zbog koje je mogla imati velikih problema...

Slučajnost.., da li se to slučajno događa..?
Черевићан Черевићан 13:35 05.03.2008

хат козна

мрс jasnaz , тама векова минулих је уистину маштовитим изазовна, па можемо . . како оћемо да умишљамо бивше. ткозна, да истину о прецима АЛправу сазнамо . . . можда би се (раз)очарали и сасобом сами.

Ваш пак умишљај уопште . . ние, какобих реко . . . неприхватљив ал за снове, офскроз.тако магловит ,такорећи
недоречен . . баш ваби.
Черевићан Черевићан 14:04 05.03.2008

сумља

ако се за именима поведемо г vidomir pavlovic -у уистину награјисати се може ,зато препорука (знана) 3пут мери а једаред пре него оцечеш још провери меру. ние на одмет

фала на прилогу.баш је инди(ра)кативан.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:47 05.03.2008

Re: m o ž d a

Eto slučajnosti zbog koje je mogla imati velikih problema...


Vitomire, mnogi su samo zbog "pogrešnog" imena završili kao nestali, ili u rekama, jamama ili na spiskovima na spomenicima.
Na celom Balkanu.
To je jedna od najgorih stvari u proteklim ratovima. Pazite kad dajete imena deci, nemojte da ih nehotice unesrećite.
mariopan mariopan 15:17 05.03.2008

Re: m o ž d a

Ovo je sasvim tacno Kraljumajmuna, to je tragedija Balkana i kada ce to da prestane? Nekako se naivno nadam da hoce.

Ali moje pohvale g. Cer upravo dolaze zato sto nalazim malo smeha, utehe i nade a to mi upravo sada treba, pa ako stigne u pravo vreme, to je kao da se gladnome daje hleba. Valjda neko i to odgore vidi sve?

Ako je vas predak onako ritnut mogao potomstvo ostaviti to je nada za sve nas, onda je sve moguce i to je ta uteha. A svi smo na ovom svetu iz nekog dobrog razloga, onaj ko tu slagalicu slaze jedini zna zasto. Svako bi mogao, kada malo protrese to svoje stablo da nadje i pametne i radne i slavne, ali i razbojnike, boeme i pijandure koji se, bar tako kazu, radjaju u svakom trecem, cetvrtom kolenu, i onda popiju sve ono sto su oni drugi stekli sa mukom. Pa nekima je na ovom svetu zadatak da samo prenesu gene na druge, a nekima bas da nas malo utese i uliju nadu... zato moja hvala g. Cer.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 15:29 05.03.2008

Re: m o ž d a

Kralju,

Bezimeni je najbolje jelda..?

Ili na pitanje kako se zoveš .
- Ma.. zovi me kako ti oćeš---?

Eto dokle smo dogurali, čak i pogrešno slovo može nam glave doći.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 15:36 05.03.2008

Re: m o ž d a

Mariopan ima još jedan veliki problem, u zadnjih nekoliko decenija smo jako izmešani u brakovima. Ako nekom zatreba rodoslov može doći do teškog preplitanja dve tri pa i više nacija u jednoj. Kakvo će to "drvo" biti ?
Kako tačno odrediti šta je dotična osoba, ili će onaj ko to bude odlučivao odlučiti kako on hoće..?

mariopan mariopan 20:43 05.03.2008

Re: m o ž d a

vidomir pavlovic
Mariopan ima još jedan veliki problem, u zadnjih nekoliko decenija smo jako izmešani u brakovima. Ako nekom zatreba rodoslov može doći do teškog preplitanja dve tri pa i više nacija u jednoj. Kakvo će to "drvo" biti ?
Kako tačno odrediti šta je dotična osoba, ili će onaj ko to bude odlučivao odlučiti kako on hoće..?


Pa odlicno drvo , bre, Vidomire.....

Ja odavno tvrdim, ali nemam dokaza nego samo onako po logici, da mi svi ovde imamo najbolje osobine svih koji su ovim prostorima mozda samo prosli, a tek sigurno i gene onih koji su ovde ostajali malo duze. Zar mislis da bilo ko moze sa sigurnoscu da kaze da pripada bas odredjenom narodu, onako cistokrvno? Ma kakvi, ja mislim da je tu bilo svega ali bio je mrak , znas onaj srednji vek mracan, koji je pooootrajao,. tu smo se svi pomesali, tvrdim da cistokrvnih nema. Ni mene ni vas...ali eto, neka me razpnu oni koji su uvredjeni.

Zasto kazem najbolje ososbine ? Pa zato sto su samo najjaci i nasnalazljiviji mogli da opstanu , nekada je to bilo snaga i mac , nekada lukavstvo i pamet, nekada vrednoca i radinost kako je kada zatrebalo, da li je bio mir ili rat. Zato i mislim da je svaki nacionalizam zaista nepotreban i da sluzi samo za svadju a kada bi nam svima pregledali gene mnogi bi se iznenadili. ja ne bih jer ovo iskreno verujem.

To bi mozda bilo i objasnjenje za mnoge nemire ovde, tuda su mnoge vojske prolazile, ostajali i zenili se , pa se posle i njihova deca udavala i zenila, verujem da nam je taj gen nekako u svima nama preziveo i da nas davi i danas. Najvise bih volela da vidim izraz lica nekog fasiste kada bi mu rekli odakle mu crnpurast ten ))) A negde nadjoh i podatak da je Dzingis Kan ostavio nabrojnije potomstvo ikada...to se potomstvo odavno smuca celim svetom, sta mislite ima li ih i ovde? Ima, ima....))))
jasnaz jasnaz 23:04 06.03.2008

Re: хат козна

ткозна, да истину о прецима АЛправу сазнамо . . . можда би се (раз)очарали и сасобом сами.

sasobom smo sami pa sami : preci nisu TU za dopadanje , mislim , niti autoportretu mnogo boja daju .

kao ovako , npr.
MuadDib MuadDib 23:16 06.03.2008

Re: хат козна

jasnaz
sasobom smo sami pa sami

истина велика... још кад би свако себе понекад припитао хода ли узалуд под звездама
Ivana K.Landesteen Ivana K.Landesteen 16:32 05.03.2008

I tako

..svaka detektivska potraga zavrsi na istom: ko je s kim.
Istoriju su potom izmislili da to uredno pribelezi.
Черевићан Черевићан 20:42 05.03.2008

дами само знати . . .

гђо Ivana K.Landesteen в.ми је драго да сте и овог пута са нама. ха ваљда би живот љуцки био мање интересантан да нема вечног тог . . . .ko je s kim. . . . . како приватно тако и шире посматрајући.

у тој бризи у већини случајева недореченој многима и живот протекне . . .а да га нису ни евидентирали.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 23:33 05.03.2008

Re: дами само знати . . .

Ja sam iz Bosne banja u kulašima poznata, e pored nje 3 km. selo kremna. Znaći bosanac. Turci vladali bosnom 500 god. Koliko je to pokoljenja turaka u bosni i silovanja žena itd. Koliko tuske dece je ostalo u bosni kao bosanćići, nažalost. i Kako ja mogu tvrditi da sam čistokrvni srbin, uostalom ne znam ni zašto bi mi to bilo važno. Ja sam kao izvođač radova,građevinskih radio i kod turčina i mađarai hrvata itd, i nije me ni iintersovalo ko je ko. Kad puf, eto ti rata devedesetih i tačno se znalo ko je ko, malo morgan? Svi su pričali da su ono što žele. Iz mog mesta u srbiji su hrvati odlazili u hrvatsku za vreme tog rata da tamo žive. Mnogi su, čulo se ubijeni od strane hravata kao da su izdajnici. a kod nas ih niko nije dirao bili su super komšije, i ostali bi živi.

Ne znam, ko je izmislio nacionalizam ali nije bio pametan! i što u jajcu 43 nismo svi postali jugosloveni, a ne....
nikola svilar nikola svilar 00:55 06.03.2008

-

- ups, greska duplo
nikola svilar nikola svilar 00:58 06.03.2008

Re: banja u kulašima

vido, nisam bio odavno ali sam cuo da su posekli citav park
predvidjen za kampovanje do reke ukrine. grehota, go god da je to ucinio...

a iz kremne - poznajem sjajnog slikara kremanskog

OVO TI JE SJAJNO:

Znaći bosanac.


)))))

sad tek kapiram da kod g. svete na blogu "gostuju" dvojica:

jedan iz prnjavora a drugi - iz prnjavora

:)))))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana