Planeta| Umetnost| Život| Životni stil

Kuda nestati?

Vlasta92 RSS / 19.08.2014. u 19:10

jamaica.jpgMalo sam, štono bi se reklo, riknula. Prvi radni dan na poslu nakon godišnjeg odmora prošao je u pregalničkoj atmosferi. Ja lično, svojim rukama, prekopala sam dva hektara zemlje ne koristeći podrivač, tanjiraču i kembridž valjke, više sam puta gurala veliku stenu da vrha brda, nakon što sto sam je prethodno, nakon višesatne borbe, otela od kralja Korinta, Sizifa. Bar dvanaest od osam radnih sati provela sam u oknu rudnika bakra na dubini većoj od 500 metara, oprala sam sve prozore u poslovnoj zgradi i na dve stanbene zgrade prekuputa, i umesila hurmašice. Napravila sam i neko semi - veliko spremanje stana, ali to samo onako usput, da ostanem u kondiciji i koliko mi je vreme dozvoljavalo otimati ga od njive, rudnika, brda i kuhinje.

Sigurna sam da je to što nam se dešava prvog radnog dana dijagnoza i da postoji neka tebleta, ako već čovek nema kinte. Verujem da će većina ovo lajkovati, lajkovaće čak i oni koji iskreno vole da rade, mislim ima i takvih, nisu oni ljudi krivi, a hejtovaće samo oni koji se prave da vole da rade. Takvih je puno na društvenim mrežama, to su oni koji se zgražavaju kada na Twitteru napišeš „ura, petak!" i otpišu „ja to ne razumem, ja beskrajno volim svoj posao". Druže, osim ako nisi rok star, pod šta ubrajam sve slobodne umetnike koji od umetnosti žive u izobilju, uzmite i vi neku tabletu, biće vam bolje. I nemojte vi zvati nas, zvaćemo mi vas.

Verovatno je početak ovih mojih visokoumnih promišljanja ostao u beskrajnom plavetnilu mora i zelenom srebru Uvačkog jezera. Ali, avaj, od iskrenosti se ne može živeti. Iskrenost ne smemo da pišemo u CV, ne smemo je puštati da leti u nepoznatom društvu, a ponajmanje treba ostavljati o njoj pisana traga. Uvek treba imati nekih započetih „projekata" i velikih ambicija. Hteti još, i više, i raditi na sebi i gaziti druge i dizati tegove da budeš u kondiciji i da možeš i sa 55 da reklamiraš donji veš i jesti zdravo da sačuvaš pamet za nove projekte i telo za nove linije veša. Meni verovatno ovaj link neće biti preporuka za neki budući posao, ali uvek mogu da se izvučem na neuračunljivost i ironiju. A uostalom, radim ja još kako.

Pljuc.

Šta smo prošli, dobro sam i ispala, bar znam da nemam kuda, pa ćutim i radim. Ajd dobro, ne ćutim, ali radim. Nemam više snage ni sebi da zameram što nisam otišla, niti da razmišljam da li sam trebala ili nisam . Sve je to već mnogo nas pomislilo, a neki i napisali. Baš sam sada na moru čitala knjigu „Naš čovjek na terenu" Roberta Perišića i primetila sam da mi je njegov lik, Tin, brutalno uzeo reči iz usta:

„Ali nigdje nisam izdržao dulje od mesec i pol. ..Nije mi se dalo konobariti, prati posuđe uestoranima, spavati po šupama i natucati te njihove jezike na kojima nisam znao biti duhovit. Ne samo da si na dnu, nego se ne možeš ni smijati. Nitko ne kuži tvoj tekts i osjećaš se kao da ne postojiš. Nikako nisam uspijevao biti ja. Moraš preuzeti njihov pogled na sebe - iluzorno je da im objašnjavaš tko si.

Ovdje sam barem mogao pisati u novinama, kakve su takve su. Tamo nikada ne bih mogao postati ni običan novinar. Bilo je samo par ljudi iz generacije koji su otišli van i nešto napravili. Valjda su se užasno trudili. Znao sam da nisam taj. Iz te inferiorne pozicije nije mi se dalo ni pokušavati. Iz tih gradova sam se vraćao u Hrvatsku i bio užasno sretan što se vraćam u svoju zemlju. Onda bih stigao, odmah na kolodvoru kupio novine i bio šokiran naslovima. Iz novina je isijavala bijeda, nevjerovatna glupost, ali i zlo. Odmah na kolodvoru bi me sašila depresija. Gdje se sakriti? Kamo nestati?"

Ma nigdje i nigde.

Samo ako se nekim čudom obogatiš, pa se skloniš da drugima ne smetaš, ostaviti ih praviti iste greške od početka do kraja sveta, samo tehnološki naprednije, i otići slaviti život. Plivati sa delfinima, penjati se na Mont Everest i K2, roniti na Maldivima, dići noge na terasu i pričati sa prijateljima, odlaziti na koncerte, krasti nepoznatim gradovima tajne, slikati, pecati, pisati, voleti, spavati...

...Da, ja sam jedna od onih koja, da ima neku gomilu kinte, sasvim sigurno ništa ne bi radila, ulagala niti se dalje školovala, već bih sve pare stavila „na štednju" i maksimalno se zajebavala. Možda bih nešto pisuckala, možda. Želela bih mir u svetu, ali se ne bih za njega borila, jer je to jalova borba, već bih odmah na početku pobedila. Ne znam da li je ovo preambiciozno za petogodišnji plan, ali sam čula da čovek, kada nešto jako želi, to i dobije, pa sam mislila da ne bi bilo zgoreg da ostavim o tome i pisana traga.      



Komentari (71)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 19:51 19.08.2014

.

ne znam
i meni taj ponedeljak
ili bilo koji
toliko teško padne; neopisivo.

(ali znam štek iza fotokopir mašine:)



Vlasta92 Vlasta92 20:59 19.08.2014

Re: .

JJ Beba JJ Beba 23:41 19.08.2014

Re: .

ne znam
i meni taj ponedeljak
ili bilo koji
toliko teško padne; neopisivo.

štono reče paja patak: "sreća da je ponedeljak jednom nedeljno"
docsumann docsumann 05:06 20.08.2014

Re: .



We'll take a holiday you
know Id love you better
rade.radumilo rade.radumilo 10:39 20.08.2014

Re: .

ne znam
i meni taj ponedeljak
ili bilo koji
toliko teško padne; neopisivo


Prilično smoran način da provedeš jednu sedminu svog života...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:15 20.08.2014

Re: .

Prilično smoran način da provedeš jednu sedminu svog života...

s druge strane,taj dan
dođem kući
i častim sebe

kolačem od roštića i dubokim snom posle.




draft.dodger draft.dodger 19:59 19.08.2014

Odmor...

Pre neki dan rekoše na televiziji, da na odmor valja ići sredinom nedelje, kako bi ona povratnička nedelja bila kraća i manje bolna.
Dr M Dr M 20:05 19.08.2014

.....

Vlasta92 Vlasta92 21:00 19.08.2014

Re: .....

gde ovo iskopa
G.Cross G.Cross 20:21 19.08.2014

Lopovi tudjih zivota

krasti nepoznatim gradovima tajne


Jeste I u dugim setnjama kroz nepoznate gradove gledati kroz prozore u stanove nepoznatih ljudi i razumeti njihove zivote.
Vlasta92 Vlasta92 20:58 19.08.2014

Re: Lopovi tudjih zivota

Ma, mozda i bolje ne razumeti, nego blagosloven u neznanju i uljuljkan u mastu
skyspoter skyspoter 20:39 19.08.2014

Eh

Da, ja sam jedna od onih koja, da ima neku gomilu kinte, sasvim sigurno ništa ne bi radila, ulagala niti se dalje školovala, već bih sve pare stavila „na štednju" i maksimalno se zajebavala


verauskokovic verauskokovic 20:48 19.08.2014

...

Ponedeljak - povratak sa odmora - stres na kvadrat, možda i kub.
Vlasta92 Vlasta92 20:57 19.08.2014

Re: ...


dno.the end.
freehand freehand 20:50 19.08.2014

Moj san

... da budem semafor nisam ostvario. Rezervna varijanta o generalu u penziji sa 22 isto nije upalila.
Sad, siguran sam da nema šamse da bih samo ležao i blejao, bez obzira na prizore i dešavanja. Al ni blagog pojma nemam šta bih radio.
Hemingvejisao, sarojanisao, čuvao lame i kengure - štagod. Ali od izležavanja dužeg od tri dana ne bi bilo ništa. Četvrtog bi me skupio neki škoacim i bacio kao buđavu krušku.

Vlasto, sjajan tekst!
Vlasta92 Vlasta92 20:57 19.08.2014

Re: Moj san

Hvala. Radio bi nesto lepo, ne bi lezao..ihaj..ne bregesaj
dr.wagner dr.wagner 20:46 20.08.2014

Re: Moj san

.... večer

Vlasta92
Hvala. Radio bi nesto lepo, ne bi lezao..


-Nećete vjerovati , ali ja ne radim ništa ! (mislim , ono kao neki posao za lovu)

-I kako to izgleda ...
... ujutro se probudim , na "javnom" telefonu pogledam propuštene pozive , odem
na kavu dole na trg ( redovna razmjena mišljenja sa šarolikim društvom) ,
vratim se i tada je već vrijeme ručka ...
-Nakon ručka je malo društveni život ... navečer neka posjeta ili ja idem nekamo...
-Kada je Wagnerica u RH , onda smo popodne zajedno ...

-Imam dvoje djece , ova starija je 20-ak godina , ona je ovdje negdje , ili kod
"prve" ili kao studira ... uglavnom , malo se vidimo , a još manje razgovaramo ...
... mali taliban je 10 godina ... ili je u školi , ili kod babe (moje stare)
ili tu negdje pravi neku štetu ... znate već ...

-Kada sam prestao raditi , malo sam visio na internetu , ali sada je ostao
samo ovaj blog i još jedan "stručni" ... mislio sam se malo baviti
znanstvenim radom ... ali sada nemam vremena za to ...

-Evo drugarice i drugovi ... to sigurno ne sanjate ...


Wagner

milisav68 milisav68 20:54 20.08.2014

Re: Moj san

dr.wagner
-Evo drugarice i drugovi ... to sigurno ne sanjate ...

Pravi levičar.
dr.wagner dr.wagner 21:01 20.08.2014

Re: Moj san

Pozdrav M-68

milisav68

Pravi levičar.


-Revolucija bi mi dobro došla ...
... ali što se može , nemaš s kim na barikade ...

W
milisav68 milisav68 21:08 20.08.2014

Re: Moj san

dr.wagner

-Revolucija bi mi dobro došla ...
... ali što se može , nemaš s kim na barikade ...
W

Ih, pa ne ide to tako, prvo deljenje letaka, pa hapšenje, pa zatvor....
freehand freehand 21:12 20.08.2014

Re: Moj san

milisav68
dr.wagner

-Revolucija bi mi dobro došla ...
... ali što se može , nemaš s kim na barikade ...
W

Ih, pa ne ide to tako, prvo deljenje letaka, pa hapšenje, pa zatvor....

I onda Waginer Egalite: gluteus na daskama, tintara u korpi.
dr.wagner dr.wagner 21:29 20.08.2014

Re: Moj san

freehand
milisav68

Ih, pa ne ide to tako, prvo deljenje letaka, pa hapšenje, pa zatvor....

I onda Waginer Egalite: gluteus na daskama, tintara u korpi.


-Ma ja bih više onako "idejno-politički" ... sa drugaricama ...

-Ozbiljno vam govorim ... jedino bi neko "miješanje" imalo smisla , ovo sve je
postalo besmisleno .... i onima koji "imaju" i onima koji "nemaju" ...

-Samo je problem što još nema ništa ni na horizontu

W
Vlasta92 Vlasta92 22:31 20.08.2014

Re: Moj san

Jao, jao, idejno-politički sa drugaricama

mariopan mariopan 09:33 21.08.2014

Re: Moj san

dr.wagner
Pozdrav M-68

milisav68

Pravi levičar.


-Revolucija bi mi dobro došla ...
... ali što se može , nemaš s kim na barikade ...

W

Kako nemaš, šta smo se ono dogovorili, davno još ?
angie01 angie01 11:35 21.08.2014

Re: Moj san

-I kako to izgleda ...


crni Wagneru, pa gdje ti je osjecaj za dekadenciju?!
dr.wagner dr.wagner 11:34 22.08.2014

Re: Moj san

.... jutro

-Nisam mogao jučer biti ovdje jer sam imao posla ....

mariopan

Kako nemaš, šta smo se ono dogovorili ...


-Spala knjiga na dva slova ... nema nas dosta ...

.... možemo razbiti koji izlog , na novoj fasadi napisati "Živio drug Tito" , ali to
je sve ... neće nam se pridružiti ovi gore konformisti koji nam žele robiju i giljotinu ...
... a i Milan je s godinama postao kolebljiv ...


angie01
crni Wagneru, pa gdje ti je osjecaj za dekadenciju?!


-Nema kod mene ni hedonizma , a još manje dekadencije ...

-Ljudi svašta misle kada vide "moj slučaj" , ne možeš sa svakim ni razgovarati
o tome jer se misli kako se radi o prenemaganju i glumljenju ...
... ali čovjek nije sam i ne možeš raditi što želiš i ići kuda želiš ...

-Djeca imaju obaveze u školi , stara ima godina a živi sama ... Wagnerica je
od nepunih 40 godina 30 potrošila na škole i specijalizacije ... normalno je
da joj posao nešto znači ....
... a ti Wagneru pleši kako drugi sviraju

-I što mi vrijedi to što sam mlad , lijep , pametan i bogat (bar nešto od navedenog )

... kad Vlasta u odnosu na mene , uživa u životu ... a nezadovoljna je ...


W
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:18 19.08.2014

kad smo kod pitanja

Ti si barem iskoristila odmor.


Godinama postavljam to pitanje, uvek iz raznoraznih razloga, a večeras? Bilo gde, samo da se rešim ovih komaraca.

Divan post.
Vlasta92 Vlasta92 21:48 19.08.2014

Re: kad smo kod pitanja

..mora da su legli kad imas vremena
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:31 19.08.2014

Uzbudljiv...

... tekst. Meni je srce zadrhtalo kod onih dva hektara. Ne kod onih povrataka (nisam siguran koliko imamo gde da se vratimo?), nego zbog dva hektara, jer pomislih: da nije nešto preskočila, da l' je išla redom?

Kako god, čini mi se da nas nijedan sistem nije učio da uživamo u poslu, da se u njemu ostvarujemo? Da naš život velikim delom ume da bude naša profesija? Šta smo, onda, mi?
Vlasta92 Vlasta92 21:47 19.08.2014

Re: Uzbudljiv...

...siroti mali hrcki u onom tocku,..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:32 19.08.2014

Uzbudljiv...

... telefon...
wilma68 wilma68 21:35 19.08.2014

Priznajem

...ovo je prvi tvoj blog koji sam pročitala.
Oduševljena sam, sjajno, britko, lucidno, daleko od površnog-a pitko!
Vlasta92 Vlasta92 21:46 19.08.2014

Re: Priznajem


eto, bas mi drago...
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:47 19.08.2014

Plan

Ne znam da li je ovo preambiciozno za petogodišnji plan


Ozbiljna petoljetka
docsumann docsumann 05:01 20.08.2014

pseći dani u kokošinjcu

sve loše što mi se dešava zamišljam kao odličan materijal za jedan budući roman koji će mi donjeti novce, slavu, alkoholizam i samoubojstvo ...



p.s. odličan ti tekst
Vlasta92 Vlasta92 08:05 20.08.2014

docs

Reći ću ti samo

docsumann docsumann 13:55 20.08.2014

Re: docs

Reći ću ti samo


ako je samo, onda - andiamo!

no, i nije bitno koji je dan, jer svaki dan ...




Unday
Useday
Buttugly
Whoreday
Painday
SPLATTERSDAY SPLATTERSDAY


sad ga već opasno bedačimo, nako pravo postpoetski ...
bene_geserit bene_geserit 06:41 20.08.2014

..

osim ako nisi rok star, pod šta ubrajam sve slobodne umetnike koji od umetnosti žive u izobilju

Svako kome drugi kazu sta da radi jedva ceka vikend, voleo ne voleo svoj posao. Pogotovo rok stars (po tvojoj definiciji) koji te pare za zivot u izobilju zaradjuju od onoga sto preziru i smatraju najvecim tezgama.
natucati te njihove jezike na kojima nisam znao biti duhovit. Ne samo da si na dnu, nego se ne možeš ni smijati. Nitko ne kuži tvoj tekts i osjećaš se kao da ne postojiš. Nikako nisam uspijevao biti ja. Moraš preuzeti njihov pogled na sebe - iluzorno je da im objašnjavaš tko si.

Prilicno precizna dijagnoza.
Onda bih stigao, odmah na kolodvoru kupio novine i bio šokiran naslovima. Iz novina je isijavala bijeda, nevjerovatna glupost, ali i zlo. Odmah na kolodvoru bi me sašila depresija.

Ovo se da primeniti i na Srbiju.
Samo sto ja to ne shvatam ozbiljno, vise onako ko Monti Pajton. Zabavno ponekad, na duge staze umori. Ako moras da ga zivis nista ne valja.
ako se nekim čudom obogatiš

Ne obogatis se nikako cudom (ako ne racunamo igre na srecu). Da bi se obogatio (svojom profesijom) moras prvo da imas zelju nesto da napravis, petlju da pocnes sopstveni biznis, istrajnost da ga razvijas, pa se mozda jednog dana obogatis onako usput (a mozda i ne). Nekim cudom to ne biva.
Vlasta92 Vlasta92 07:48 20.08.2014

Re: ..

Nekim cudom to ne biva.


Ne seeeri?
tadejus tadejus 08:09 20.08.2014

ti baš radiš na pogrešnom mjestu

ja bogumi znam popriličan broj ljudi koji ponedeljak (a posebno onaj poslije odmora) maltene jedva dočekaju
neki bježe od usamljenosti, neki od žene i djece, neke od muža, svekrve, neki žure da obiđu robove (vide da se nisu previše opustili za odmora)..
ima gi raznih..
a ima i ovih što vole svoj posao
uz to se počesto bave nekim sasvim prozaičnim stvarima..
jebaga, tekst ti je zaista lijep za pročitati ali brate slika je naše propasti.. ne mogu da zamislim okolnosti u kojima bi neko ovakav tekst objavio recimo na ny times blogu, mislim da je nemoguće, i da ga neko poželi napisati i da ga neko poželi pročitati.. u kontekstu nekog blue collar šljakera da ali u kontekstu u kom ti pišeš, ne..
i sad dal je kriv sistem (ili ako hoćeš država) što smo tu gdje smo ili smo krivi mi što nas ovaj tekst pogađa u žicu.. jebaga kako na nas ovakve nakalemiti bilo kakav drugi sistem osim tog, da se udjenem u državnu službu pa da mi svira radio (radio ne radio)..
ne vidim da može
Vlasta92 Vlasta92 08:22 20.08.2014

Re: ti baš radiš na pogrešnom mjestu

da se udjenem u državnu službu pa da mi svira radio (radio ne radio)


Eee, u tome j i problem, ne bito smelo tako, nikako...


ne mogu da zamislim okolnosti u kojima bi neko ovakav tekst objavio recimo na ny times blogu, mislim da je nemoguće

Ovde anđeo slobode još nije umro...

jebaga, tekst ti je zaista lijep za pročitati ali brate slika je naše propasti.



ti baš radiš na pogrešnom mjestu


Ti prijatelju, izgleda ništa ne razumeš i nije ti baš jasno kad maštamo, a kad pišem dnevnik,jel? Moraš malo širine..dozvoliti malo i perifernom vidu...
tadejus tadejus 08:35 20.08.2014

Re: ti baš radiš na pogrešnom mjestu

Vlasta92
da se udjenem u državnu službu pa da mi svira radio (radio ne radio)


Eee, u tome j i problem, ne bito smelo tako, nikako...


pa sad dal je problem u tome što je država nametnula sistem da radio ne radio..
ili u tome što podanici maštaju o tome da ništa ne rade..
znam, znam, samo maštam reći ćeš... al jbg ta mašta baš puno govori

Vlasta92

ne mogu da zamislim okolnosti u kojima bi neko ovakav tekst objavio recimo na ny times blogu, mislim da je nemoguće

Ovde anđeo slobode još nije umro...


pa onda ta mašta iznjedri i zaključak da taj amer ne smije da prizna da bi najradije ne radio ništa, samo da može to da priušti..
a da smije da prizna, pa bio bi isti ko mi.. slobodni
jebaga

Vlasta92

jebaga, tekst ti je zaista lijep za pročitati ali brate slika je naše propasti.

ti baš radiš na pogrešnom mjestu

Ti prijatelju, izgleda ništa ne razumeš i nije ti baš jasno kad maštamo, a kad pišem dnevnik,jel? Moraš malo širine..dozvoliti malo i perifernom vidu...


a pa svi smo naravno u nekim svojim vidicima zarobljeni..
valja se istina koprcnuti ponekad, to je dobar predlog
Dr M Dr M 08:53 20.08.2014

Re: ti baš radiš na pogrešnom mjestu

samo maštam


Tadejus,

Just let me dream, plz..


rade.radumilo rade.radumilo 10:52 20.08.2014

Re: ti baš radiš na pogrešnom mjestu


Definitivno radiš na pogrešnom mestu. Ne verujem da ćeš postići da voliš svoj posao toliko da jedva čekaš ponedeljak. To već nema veze sa poslom nego sa nekim drugim stvarima.
Ono što možeš postići (moj primer) jeste:
1. Da od ponedeljka ne zazireš i da te nedeljom popodne ne hvata depresija.
2. Da svoj posao ostaviš u kancelariji, po završteku radnog vremena.
3. Da te po povratku sa odmora ne dočeka hrpa nerešenih pitanja i stresa, koja se nagomilala tokom GO, već da po povratku sa odmora nastaviš tamo ge si stao pre odlaska.
4. Da ti je ono što radiš umereno zanimljivo i ne ubija te u pojam.
5. Da tačke 1-4 ipak ne budu 100% ispunjene, već "onako" iznad 95% kako se vreme provedeno na poslu ne bi pretvorilo u smor.
Vlasta92 Vlasta92 13:33 20.08.2014

Re: ti baš radiš na pogrešnom mjestu

Mene posao ne ubija i volim svoj posao.com. Volim čak i ponedeljak, i uopšte, volims sve što vole mladi.

Ali, volela bih da budem bogata, slobodna umjetnica, i iskrena sam. Za razliku od mnogih stručnjaka.
albicilla albicilla 09:16 20.08.2014

kako sam uredjivao poljoprivredne novine u

...tenesiju, ili, tacnije, kako sam uredjivao turisticke casopise i ekonomiji posvecene novine u africi.

u stvari, u prvom slucaju sam sebi dozvolio neke nedopustive greske, a u drugom nas je vlasnik kancelarija isterao zbog neplacene rente - a da u oba slucaja ni pare video nisam.

edit: slagah, a ne trepnuh. video sam jos jednom novce od tamnosnjeg jednog casopisa, no kako je odluka o povratku u raj banana (qq) bila ponesto ishitreno doneta, isplatili su me unapred, pre nego su clanak uopste objavili.
Vlasta92 Vlasta92 09:26 20.08.2014

Re: kako sam uredjivao poljoprivredne novine u

Ček, ne kotnam sad, jel u Tenesiju ili Africi?
albicilla albicilla 09:38 20.08.2014

Re: kako sam uredjivao poljoprivredne novine u

Vlasta92
Ček, ne kotnam sad, jel u Tenesiju ili Africi?


poljoprivredne novine u tenesiju uredjivao je mark tven, sto je i naslov jedne novele
mariopan mariopan 09:55 20.08.2014

..

Divan blog

Rekla bih da se čovek najviše umori od tapkanja u mestu?

Meni i odmor mora da bude dinamičan i uzbudljiv, mora nešto da se dešava inače posle tri dana ležanja sama tražim šta bih radila........izdresirana.
jkt2010 jkt2010 11:54 20.08.2014

Pomoc

Ako neko zna da mi kaze: koliko se secam, nekada se pitalo: "Gde na more?" Od pre neku godinu primecujem (zacudjeno) da postoji samo "Kuda na more?"

U moje vreme, da pitas "kuda", odgovorili bi ti: "Koridorom 10"; ili : "Pravo pa levo" ...

U cemu je fora? Kako se sada na srpskom pita "kojim putem"?

Hvala.
Vlasta92 Vlasta92 14:23 20.08.2014

Re: Pomoc

Kartu čitaj, al' seljaka pitaj. A on će te razumeti kako god ga pitao...
jkt2010 jkt2010 22:31 20.08.2014

Re: Pomoc

Vlasta92
Kartu čitaj, al' seljaka pitaj. A on će te razumeti kako god ga pitao...

Kuda da nadjem seljaka?
workaholic workaholic 13:37 20.08.2014

Komplikacije

Previše je ovaj savremeni način života komplikovan... Život bi mogao da bude puno jednostavniji, ali stvarno.
Ustanem ujutru, probudim decu, muža, doručak, tražim ko će šta da obuče, ispratim u vrtić/školu, izbacim veš da se suši, sednem da radim (radim od kuće!), smišljam šta ćemo za ručak, spremam ručak, dolaze deca iz škole/vrtića, sednem ponovo da radim, deca zapitkuju, biju se, piški im se, kaki im se, idu napolje, voze se po ulici (srčka da me strefi), večera, kupanje, uspavljivanje, sednem opet da radim, uključim mašinu za sudove i mašinu za veš, istuširam se, legnem u krevet, upalim tv i onesvestim se, ujutru zvoni budilnik i sve jovo nanovo... A ovo je samo jedan običan dan...

I tako, često se pitam mora li to baš tako...
mikele9 mikele9 15:23 20.08.2014

Baš pljuc!

Pljuc.

Šta smo prošli, dobro sam i ispala, bar znam da nemam kuda, pa ćutim i radim. Ajd dobro, ne ćutim...

Radila, ne radila, nemoj molim te da ćutiš, piši i dalje, pričaj, pričaj, govori....
Vlasta92 Vlasta92 22:34 20.08.2014

Re: Baš pljuc!

Hoću Mikele, hoću! Sve i da neću, a ono hoću, kako bih ti rekla, na dupe bi izašlo, što bi se reklo. Ma, gde bi mi bio kraj da ne moram da budem fina
mikele9 mikele9 22:41 20.08.2014

Re: Baš pljuc!

Sve i da neću, a ono hoću, kako bih ti rekla, na dupe bi izašlo, što bi se reklo.

Baš to sam i hteo da ti napišem, istosmerni smo
Vlasta92 Vlasta92 22:44 20.08.2014

Re: Baš pljuc!

Da, da, shvatila sam, verbalna kloaka
kamenspoticanja kamenspoticanja 19:05 20.08.2014

Jao

Kao relativno mlad covek moram priznati da jos imam luksuz da se nadam buducnosti, da pravim fantazije koje se verovatno nece obistiniti i da iskreno verujem u njih.
Gledajuci starije od sebe, moram reci da konstantno dobijam udarce u stomak jer svi oni provociraju tu misao, da su i ti ljudi sivih pogleda nekad, a i danas imali planove, fantazije, zelje koji su se srucile u nista.
Iskren strah od toga me zaista jede, i ono najznacajnije veruj u sebe mi deluje kao poslednji luksuz mladosti koji ce mi gruba potreba za egzistencijom surovo oduzeti za koju godinu.
Vlasta92 Vlasta92 22:37 20.08.2014

Ne!

Sve si pogrešno shvatio, sve!

Samo furaj, radi, nadaj se, uči, vidiš da kroz smeh pišem. Možda ćeš nekad, možda i ovde, imati priliku da me upoznaš i shvatiš da za mene ne postoji svetlo na kraju tunela - svuda je svetlo. Samo treba da gurnemo malo te grbe koje nam ga zaklanjaju...
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 05:48 21.08.2014

...

ups,
umal ne obavestih moderatora, a samo sam tela da kažem:

da sam sve ispravno shvatila, sve!
zaključno sa svetlima, a kad smo kod njih, juče nam se pokvarila srednja, samo duga furaju - ako to nije znak, ja onda ne znam šta jeste.

:)
tadejus tadejus 07:46 21.08.2014

Re: Ne!

Vlasta92
Sve si pogrešno shvatio, sve! Samo furaj, radi, nadaj se, uči, vidiš da kroz smeh pišem. Možda ćeš nekad, možda i ovde, imati priliku da me upoznaš i shvatiš da za mene ne postoji svetlo na kraju tunela - svuda je svetlo. Samo treba da gurnemo malo te grbe koje nam ga zaklanjaju...


a jebaga ako si htjela poručiti kako je svjetlo svuda oko nas.. baš si neki neobičan tekst sročila da to dočaraš
Vlasta92 Vlasta92 10:04 21.08.2014

Re: Ne!

Pfff..ne znam čak ni da li želim da objašnjavam...zašto je loše i depresivno želeti biti milinjunaš?
angie01 angie01 11:37 21.08.2014

Re: Ne!

zašto je loše i depresivno želeti biti milinjunaš?


sto bi bilo,...ako nista drugo, daje ti slobodu....ma kako istu svi pakovali u neke celofane drugih imena, pa filozofski smarali u objasnjenju.
tadejus tadejus 13:14 21.08.2014

Re: Ne!

Vlasta92
Pfff..ne znam čak ni da li želim da objašnjavam...zašto je loše i depresivno želeti biti milinjunaš?


ko reče da jeste? sačuvaj bože
teško da ima šta guplje od teorije bolje jedno vruće pivo nego četri ladna..
a i takvih teoretičara ima..
ne to
nego to, dabogda crkli ovi što bi da rekamiraju donji veš, pa ovi što bi vazda nešto da se unapređuju, pa grabe, pa onda i ovi što tvrde da vole svoj posao (a lažu mameimga), pa onda ovi što neće da priznaju.. pa tako redom..
ajde nek bude da ima neke ljepote i u ljenosti, tromosti, sporosti, ispuštanju a ne grabljenju, ležanju a ne guranju.. može biti da ima..
al da ga hebeš u tom poređenju sa lošijim od sebe ljepote nema i nema načina da je izmisliš..
šta te briga što se neko ubi crossfitom.. il što mu nije dosta prvi milion, on oće deset..
ako i pravi neku društvenu eksternaliju svojim crossfitovanjem i grabljenjem.. to se ne rješava tako što ćeš mu suzbijati želju za istim.. a ja baš i ne vidim da je pravi.. nek grabi i nek crossfituje ko oće.. to zaista i nije neki problem
Vlasta92 Vlasta92 14:22 21.08.2014

Re: Ne!

i otići slaviti život. Plivati sa delfinima, penjati se na Mont Everest i K2, roniti na Maldivima, dići noge na terasu i pričati sa prijateljima, odlaziti na koncerte, krasti nepoznatim gradovima tajne, slikati, pecati, pisati, voleti, spavati...


Ko št rekoh, ne razumeš i izvlačiš samo ono što želiš da izvučeš...kako god...

I hej, probaj da čitaš kao što bi priču čitao. Da li bi zvao pisca da mu kažeš da je ubica ukoliko bi pisao o istom? Pobogu čoveče, zašto sve mora da se analizira i čereči tako...
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:35 21.08.2014

Re: Ne!

zašto sve mora da se analizira i čereči tako...

А, не, Власто, немој да се извлачиш, има сад одмах све да рашчистимо.

Дакле, објасни, на који си тачно петак мислила кад си написала
„ura, petak!"
?
Vlasta92 Vlasta92 18:31 21.08.2014

Re: Ne!

He he he, ufati me nespremnu
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 05:28 22.08.2014

Re: Ne!

ne to
nego to


pre nego li vlasta objasni na koji petak je mislila kad je napisala ono - ura - ja ne mogDizdržim:
tadejus, da l' mož više da se promaši kod vlaste na blogu? uzgred, nekoliko puta sam pročitala komentar, i osim ne to - nego to, ništa mi više nije jasno.


je li, vlasto, kog dana si pisala ovaj tekst?
gordanac gordanac 06:22 22.08.2014

:))


snezana mihajlovic:
je li, vlasto, kog dana si pisala ovaj tekst?


Kako kog?
Pa - danas

kad si Queen of Telep - svaki ti je dan petak
jel'tako?takoje!
tadejus tadejus 10:20 22.08.2014

Re: Ne!

Vlasta92
Ko št rekoh, ne razumeš i izvlačiš samo ono što želiš da izvučeš...kako god...I hej, probaj da čitaš kao što bi priču čitao. Da li bi zvao pisca da mu kažeš da je ubica ukoliko bi pisao o istom? Pobogu čoveče, zašto sve mora da se analizira i čereči tako...


može biti.. mislim to, da ništa ne razumijem..
ali tog čerečenja ne bi bilo da si ti prosto iskulirala sve postove nerazumijevača.. al jbg ti se dovatila da pojašnjavaš i ubjeđuješ..
i sad ja kriva što odgovorih na pitanje..
no ok, primla k znanju, neće mi se više omaći čerečenje, časna pionirska
Vlasta92 Vlasta92 07:47 22.08.2014

Ja sad neeee znam,



moram da pitam sbog kraljevskog telepskog PR-a, čim se danas vratim iz Beočiiina, sa nekog raund tejbla.

Obavestićemo vas, nemojte vi zvati nas, zvaćemo mi vas...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana