Ljubav| Život

NIJE ZA MUŠKE UŠI, A NI OČI

verauskokovic RSS / 26.08.2014. u 12:01

Ne budi toliko probirljiva, snizi kriterijume i prava ljubav će stići kada se najmanje budeš nadala - to  je savet koji je Ejmi Veb, kao i većina nas, dobila od svoje bake. Možda ste i gledali Ted prezentaciju „How I hacked online dating" - ukratko, Ejmi Veb se, kao i mnoge tridesetogodišnjakinje a i one malo starije, posle raspada  veze pitala šta nije u redu s njom.

Pošto su joj brojke bliske, odlučila je da problemu ili popularno rečeno izazovu, pristupi analitički. Živela je u Filadelfiji koja ima 1,5 miliona stanovnika od kojih polovinu čine muškarci, a ona je bila zanteresovana za uzorke stare od 30 do 36 godina, što je 4% populacije. Da skratim, posle primene svih kriterijuma koji su joj bili važni, kao što su koje je vere izabrani kandidat, kao i da nipošto ne trenira golf, došla je do zaključka da joj u gradu koji ima milion i po stanovnika odgovara 35 muškaraca.

Postojala su dva puta: da posluša bakin savet i da se nada da će slučajno upoznati jednog od 35 odgovarajućih kandidata, ili da pokuša da stvari uzme u svoje ruke. Opredelila se za ovo drugo, napravila je profil na sajtu za upoznavanje. Popunila je dosadne upitnike kao što bi popunjavala prijavu za posao, kopirajući najveći deo  svoje biografije. Na njeno iznenadjenje, algoritam za upoznavanje koji je korišćen na sajtu je spojio sa nekoliko  muškaraca koji su želeli da izađu sa njom. Trud se ipak nije isplatio, izlasci su se završavali neslavno.

Kako ova strategija nije dala rezultate, odlučila je da pokuša nešto drugo. Nastavila je da koristi sajtove za upoznavanje kao bazu podataka, a sama je sačinjavala pravila i uslove na osnovu kojih je birala sa kime će da izađe. Trud se isplatio, ostvarila je cilj, a o uspešnom algoritmu, možda, neki drugi put.

 

 

 

 

 

 

 

Rasle smo čitajući Pepeljugu, Snežanu i sedam patuljaka, Trnovu ružicu i ostale bajke u kojima je bilo dovoljno da devojka bude lepa, tiha, smerna, vredna, nežna, poslušna, da neguje, poštuje i bude stidljiva. Sve one žene koje su agresivne, vole da komanduju, autoritarne i liderski raspoložene su bile veštice i negativni likovi. Udaja je predstavljala najveći uspeh u životu dobre devojke, i to obavezno za princa. A princ se, naravno, pojavljivao kada se najmanje nadala.  Pitam se, da li je savremeni svet prerastao bajke i prinčeve?

Današnje žene često predstavljaju sebe kao samostalne, nezavisne, da sve mogu same, često izgledaju nepristupačno, agresivno, vole da komanduju, autoritarno i liderski su nastrojene. Da li to znači da se od savremenih devojaka očekuje da naprave strategiju i preduzmu akciju kada je u pitanju upoznavanje muškaraca? Da li je dovoljno napraviti foto robota Gospodina Savršenoga? Recimo, savršeni muškarac treba da ima manire gospodina, da ume da voli, da pažljivo sluša sagovornika, da je odgovoran, vredan, uspešan u poslu kojim se bavi, ambiciozan, snažan, spreman da pomaže drugima, smiren, inteligentan, da govori istinu, da poštuje druge,  da voli životinje i putovanja, da je obrazovan,  spreman na kompromise, da je istrajan i uporan. I da nakon toga kažemo:„Svi oni muškarci koji poseduju ove osobine nek se odmah jave!" Da li ima takvih?

U mom okruženju je mnogo samostalnih, vrednih, lepih i pametnih žena, ali nijedna nije spremna za ovako nešto. Sklonije su da kao Snežana veruju u Someday my prince will come". Rekla bih da je ova pesma uticala na generacije žena širom sveta koje tragaju za svojim princom.

Možda Ejmi Veb menja svet. Možda je sasvim ispravno propisivati sopstvene okvire i igrati isključivo po svojim pravilima. Možda će jednog dana bake savetovati: „Budi izbirljiva koliko god želiš!"

Atačmenti



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tetkino tetkino 13:16 26.08.2014

Nadam se da nije prevelik trol

ali ne mogoh da odolim

verauskokovic verauskokovic 13:54 26.08.2014

Re: Nadam se da nije prevelik trol

Eh, ta emancipacija!
cassiopeia cassiopeia 14:05 26.08.2014

...

A što nije za muške uši, a ni oči?

verauskokovic verauskokovic 14:24 26.08.2014

Re: ...

cassiopeia
A što nije za muške uši, a ni oči?


mislila sam da je bolje da ostanu u neznanju šta im se sprema. Bajke su muškarcima pružale bar privid da oni biraju, a sada im se svašta sprema...
cassiopeia cassiopeia 20:53 26.08.2014

Re: ...

verauskokovic
mislila sam da je bolje da ostanu u neznanju šta im se sprema. Bajke su muškarcima pružale bar privid da oni biraju, a sada im se svašta sprema...


Bajke su pune zabluda o ljubavi, bolje nam je da ih osvestimo :)
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:05 26.08.2014

Tajna uspešnog odnosa:

Uprkos svim mitovima, stereotipima, predrasudama i nametnutim klišeima, tajna uspešnog odnosa počiva na dva intimna prepoznavanja: slični (nisam napisao isti) pogledi na život i na svet, kao i dobar seks.

Ako postoji ili vremenom prevlada samo prvo, partneri su zapravo prijatelji ili više od toga, kao sestra i brat.

Ako postoji ili vremenom prevlada ovo drugo, odnos postaje tuc veza.

Moj savet (i iskustvo) je poput replike iz filma "Zbogom moja konkubino": KAKO DA PREPOZNAŠ BOJE PROLEĆA AKO NE UĐEŠ U BAŠTU!?

verauskokovic verauskokovic 14:30 26.08.2014

Re: Tajna uspešnog odnosa:

Slažem se, samo moje pitanje je u stvari "Koju igru igraš?"..... Biti veštica ili princeza?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:38 26.08.2014

Re: Tajna uspešnog odnosa:

Niti se radi o igri niti o ulogama tipa veštica ili princeza.
Jednostavno - slobodno ući u baštu i prepoznavati boje proleća.

Ili kako je to Žan Bodrijar vešto sročio (parafraziraću za potrebe ovog komentara): "Kako da pronađem muškarca svog života kada imam više života!?"
verauskokovic verauskokovic 15:05 26.08.2014

Re: Tajna uspešnog odnosa:

Sve zvuči veoma jednostavno i logično, samo vekovima su i muškarci i žene učeni kako da se ponašaju i koje „uloge“ imaju u život. Nije to gluma to su životne uloge kao što su biti majka, poslovna žena, lovac, preduzetnik, ujak, tetka.... a slažem se da su stvari verovatno jedostavnije nego što ih mi predstavljamo....

"Kako da pronađem muškarca svog života kada imam više života!?"


I ako to dodamo legendu da su nekada davno muškarac i žena bili jedno biće.....
blogovatelj blogovatelj 17:23 26.08.2014

Re: Tajna uspešnog odnosa:

Ako postoji ili vremenom prevlada samo prvo, partneri su zapravo prijatelji ili više od toga, kao sestra i brat.


Misliš, partneri i partnerke?
hajkula1 hajkula1 09:12 27.08.2014

Re: Tajna uspešnog odnosa:

savršeni muškarac treba da ima manire gospodina, da ume da voli, da pažljivo sluša sagovornika, da je odgovoran, vredan, uspešan u poslu kojim se bavi, ambiciozan, snažan, spreman da pomaže drugima, smiren, inteligentan, da govori istinu, da poštuje druge, da voli životinje i putovanja, da je obrazovan, spreman na kompromise, da je istrajan i uporan



... plus privlačan, šarmantan - upoznala sam takvog, ali nije išlo. Do danas smo prijatelji. Razum mi je govorio da grešim ali nije bilo emotivnih dilema.



Uprkos svim mitovima, stereotipima, predrasudama i nametnutim klišeima, tajna uspešnog odnosa počiva na dva intimna prepoznavanja: slični (nisam napisao isti) pogledi na život i na svet, kao i dobar seks.

Ako postoji ili vremenom prevlada samo prvo, partneri su zapravo prijatelji ili više od toga, kao sestra i brat.

Ako postoji ili vremenom prevlada ovo drugo, odnos postaje tuc veza.

Moj savet (i iskustvo) je poput replike iz filma "Zbogom moja konkubino": KAKO DA PREPOZNAŠ BOJE PROLEĆA AKO NE UĐEŠ U BAŠTU!?



Veza s Idealnim bi, moguće je, išla drugim tokom i sa završetkom kao u bajkama da smo se sreli kasnije?


Ljudi sebe vide totalno drugačijim i drugačije opisuju idealnu osobu nego kakvoj teže.
Na primer, devojke opisuju sebe kroz kliše princeze (a da nije) i poželjnog opisuju s karakteristikama princa (takođe diskutabilno). Na primer, da ima fine manire - a šta to znači - fini maniri, razlikuje se od osobe do osobe. Ili da je uspešan, za šta postoje različita merila.



verauskokovic verauskokovic 10:34 27.08.2014

Re: Tajna uspešnog odnosa:

hajkula1
Idealnim bi, moguće je, išla drugim tokom i sa završetkom kao u bajkama da smo se sreli kasnije?


Ili ranije... dobar tajming je važan....

hajkula1
Ljudi sebe vide totalno drugačijim i drugačije opisuju idealnu osobu nego kakvoj teže. Na primer, devojke opisuju sebe kroz kliše princeze (a da nije) i poželjnog opisuju s karakteristikama princa (takođe diskutabilno). Na primer, da ima fine manire - a šta to znači - fini maniri, razlikuje se od osobe do osobe. Ili da je uspešan, za šta postoje različita merila.


vaćamo se na to da je lepota u oku posmatrača.... skoro mi je drugarica za nekoga ko mi je bio simpatičan rekla... "... pa on je nekako usukan... kako ti se dopada?" a po mojim aršinima ima manire gospodina.....
Spiridon Spiridon 13:21 27.08.2014

Re: Tajna uspešnog odnosa:

Slažem se, samo moje pitanje je u stvari "Koju igru igraš?"..... Biti veštica ili princeza?



ja sam celog zivota jurio pogresne zene. svi moji drugovi su voleli snezanu, a ja sam se palio na zlu kraljicu
verauskokovic verauskokovic 13:32 27.08.2014

Re: Tajna uspešnog odnosa:

Spiridon
Slažem se, samo moje pitanje je u stvari "Koju igru igraš?"..... Biti veštica ili princeza?ja sam celog zivota jurio pogresne zene. svi moji drugovi su voleli snezanu, a ja sam se palio na zlu kraljicu



Stvar ukusa...
gedza.73 gedza.73 14:50 26.08.2014

.

Ne budi toliko probirljiva, snizi kriterijume i prava ljubav će stići kada se najmanje budeš nadala - to je savet koji je Ejmi Veb, kao i većina nas, dobila od svoje bake.

Baba lupa gluposti.
sama je sačinjavala pravila i uslove na osnovu kojih je birala sa kime će da izađe.


100g ovoga, sto grama onoga, na 180 stepeni petnaest minuta.
Sve bi trebalo da bude savršeno, i jeste, al' mu nešto fali.
Ne ostaje u sećanju. Nema leptirića u stomaku.

To isto odradiš u žurbi, sa merama 'na otprilike', na nekom drljavom šporetu i dobiješ savršeno jelo u kome uživaš.


verauskokovic verauskokovic 15:08 26.08.2014

Re: .

Ovu pesmu obožavam!!!

Zaboravila sam samo na kuvanje i da je do muškog srca najlakše stići preko punog stomaka. Bacam se na kuvanje.
gedza.73 gedza.73 15:26 26.08.2014

Re: .

verauskokovic
Zaboravila sam samo na kuvanje i da je do muškog srca najlakše stići preko punog stomaka.

Three out of ten women believe their man is a better cook than they are, it has been revealed. Researchers found the idea of the kitchen being the female domain is becoming a thing of the past, as men are growing more confident in the kitchen

Cooking is no longer something reserved for women or just a necessity but can be fun for both men and women. The study of 2,000 Brits found that a third of women reckon their other half is the best cook in the household, while another 36 per cent say their husband or boyfriend is usually the one who experiments with the more exotic dishes.



verauskokovic verauskokovic 15:53 26.08.2014

Re: .

gedza.73

Three out of ten women believe their man is a better cook than they are, it has been revealed. Researchers found the idea of the kitchen being the female domain is becoming a thing of the past, as men are growing more confident in the kitchen.


ovo je novost za mene. Mislila sam da je kuhinja osnov neslaganja izmedju snahe i svekrve.

gedza.73
Cooking is no longer something reserved for women or just a necessity but can be fun for both men and women. The study of 2,000 Brits found that a third of women reckon their other half is the best cook in the household, while another 36 per cent say their husband or boyfriend is usually the one who experiments with the more exotic dishes.


U onu listu za "Gospodina Savršenoga" dodajem i da zna da kuva.
bocvena bocvena 15:30 26.08.2014

stereotipi:)

često predstavljaju sebe kao samostalne, nezavisne, da sve mogu same, često izgledaju nepristupačno, agresivno, vole da komanduju, autoritarno i liderski su nastrojene.

većina muškaraca koje poznajem, a tripuju da su neviđeni frajeri, su ovakvi.

da ume da voli, da pažljivo sluša sagovornika, da je odgovoran, vredan, uspešan u poslu kojim se bavi, ambiciozan, snažan, spreman da pomaže drugima, smiren, inteligentan, da govori istinu, da poštuje druge, da voli životinje i putovanja, da je obrazovan, spreman na kompromise, da je istrajan i uporan.

mnogo žena koje poznajem su baš ovakve.

i kako sad žene iz prvog opisa ispadoše veštice, a muškarci iz drugog nepostojeći?

mislim da ljudi mnogo lažu kad opisuju svoje idealne polovine. opišu nekog ko bi odgovarao baš onoj idealnoj JA koju priželjkujemo, ali je još nismo dostigli.
bolje birati tako što sebi priznaš ko si zaista i šta stvarno želiš.
mislim da su babe na to mislile kad su govorile o snižavanju kriterijuma.

EDIT: na fejsu - Status veze: Opametila se !!!!
verauskokovic verauskokovic 15:57 26.08.2014

Re: stereotipi:)

Odlična zapažanja. Nisam razmišljala na ovaj način.

opišu nekog ko bi odgovarao baš onoj idealnoj JA koju priželjkujemo, ali je još nismo dostigli.
Možda tražimo idealnu polovinu da bi bili " celi"
gedza.73 gedza.73 16:05 26.08.2014

Re: stereotipi:)

mislim da su babe


bocvena bocvena 18:09 26.08.2014

Re: stereotipi:)

mene ovaj semen plaši:)

Možda tražimo idealnu polovinu da bi bili " celi"

mislim da je to još jedna popularna zabluda. ne može neko drugi da te uceli. ni prijatelj, ni roditelj, ni ljubavnik.

tek kad se zaokružiš sam postaneš dobar partner nekom drugom. u suprotnom se stalno igrate igrica zavisnosti. i na kraju se zamrzite:)
Filip2412 Filip2412 18:14 26.08.2014

Re: stereotipi:)

tek kad se zaokružiš sam postaneš dobar partner nekom drugom
probao... kad se zaokružiš niko te nece
bocvena bocvena 18:17 26.08.2014

Re: stereotipi:)


je l' misliš na višak kilograma? šta oni znaju!
Filip2412 Filip2412 18:37 26.08.2014

Re: stereotipi:)

zezam se...

ali mozda i ne... mislim..... to je sad dilema prioriteta,

dal da se zaokruzujem ili da jurim prvu koja mi se svidja - a istorija pokazuje da su ove najmanje zaokruzene fatalne

takodje, da li hodati od coskaste do coskaste da bi se vremenom od zivota stvorilo nekakvo zaokruzeno iskustvo ili se uporno samozaokruzivati i cekati onu lepo zaokruzenu da naleti

edit:
i da li je uopste medjusobno zaokruzivanje moguce? To jes, da li mogu da je zaokruzim (i obrnuto), ako je recimo.... malo coskasta?
docsumann docsumann 19:14 26.08.2014

Re: stereotipi:)

bocvena bocvena 20:31 26.08.2014

Re: stereotipi:)

i da li je uopste medjusobno zaokruzivanje moguce? To jes, da li mogu da je zaokruzim (i obrnuto), ako je recimo.... malo coskasta?


moguće. događa se kad se upoznate mladi, pa porastete pojedinačno, ali zajedno klešete ćoškove.

u zrelim godinama bi valjda trebalo da ide još lakše i brže. bar znaš koje ćoškove ič ne trpiš i koje svoje ne daš.

filipe, uprosti malo. nije to nuklearna fizika. pokušaji i pogreške su sasvim ok.
verauskokovic verauskokovic 20:32 26.08.2014

Re: stereotipi:)

bocvena
mene ovaj semen plaši:)
Možda tražimo idealnu polovinu da bi bili " celi"mislim da je to još jedna popularna zabluda. ne može neko drugi da te uceli. ni prijatelj, ni roditelj, ni ljubavnik.tek kad se zaokružiš sam postaneš dobar partner nekom drugom. u suprotnom se stalno igrate igrica zavisnosti. i na kraju se zamrzite:)


Mislila sam na legendu koja kaže da su nekada davno, muškarac i žena bili jedno biće, ali se njihov ''Bog'' iz nekog razloga naljutio i mačem ih presekao na pola, te tako razdvojio. Otada, pa do danas, muškarci i žene hodaju svetom tražeći svoju drugu polovinu, da bi se opet mogli osećati celi.


Mada nije uvek lako voleti sebe i osećati se "celo". Verovatno se svi sećate priče o ružnom pačetu, za patke je ono ostalo ružno, drugim labudovima je lepo.
bocvena bocvena 20:39 26.08.2014

Re: stereotipi:)

razumela asocijaciju...mitovi, bajke i religija (pa i poezija) su jedan od načina na koji se modeluju ženske i muške uloge u skladu sa dominantnim društvenim i kulturnim modelima.

poneki me baš nerviraju:)
Mada nije uvek lako voleti sebe i osećati se "celo".

gde lako. najteže.
milisav68 milisav68 21:07 26.08.2014

Re: stereotipi:)

bocvena
razumela asocijaciju...mitovi, bajke i religija (pa i poezija) su jedan od načina na koji se modeluju ženske i muške uloge u skladu sa dominantnim društvenim i kulturnim modelima.

poneki me baš nerviraju:)

Ma to su najčešće neobavezni putokazi.

Sasvim druga stvar je kako ih tumačiš, i šta stvarno želiš (a obično se ostvari to želiš).

Odgovor znaš, kad ostaneš sam...
verauskokovic verauskokovic 21:13 26.08.2014

Re: stereotipi:)

milisav68

Ma to su najčešće neobavezni putokazi.Sasvim druga stvar je kako ih tumačiš, i šta stvarno želiš (a obično se ostvari to želiš).Odgovor znaš, kad ostaneš sam...


Pazi šta želiš!!!!
milisav68 milisav68 21:37 26.08.2014

Re: stereotipi:)

verauskokovic
Pazi šta želiš!!!!

Eee sad je kasno....

Šalim se malo, u suštini od svih "muka" što su nas snašle, najviše me iritira ova drastična promena klime....jer na sve ostalo nekako možeš da utičeš, ali na to nikako....

docsumann docsumann 05:10 27.08.2014

Re: stereotipi:)

Mada nije uvek lako voleti sebe i osećati se "celo".


gde lako. najteže.




hajkula1 hajkula1 09:20 27.08.2014

Re: stereotipi:)

bocvena

mislim da ljudi mnogo lažu kad opisuju svoje idealne polovine. opišu nekog ko bi odgovarao baš onoj idealnoj JA koju priželjkujemo, ali je još nismo dostigli.
bolje birati tako što sebi priznaš ko si zaista i šta stvarno želiš.
mislim da su babe na to mislile kad su govorile o snižavanju kriterijuma.

EDIT: na fejsu - Status veze: Opametila se !!!!



To laganje je najčešće samozavaravanje. Ne vide sebe ni druge.
Izgleda da ima veze sa naučenim klišeom na koji se nakrpe osobine savremenih ljudi (što je opet kliše). Između toga je i ono treće, zaglavljeno.



Filip2412 Filip2412 15:20 27.08.2014

Re: stereotipi:)

bocvena
filipe, uprosti malo. nije to nuklearna fizika. pokušaji i pogreške su sasvim ok.
salim se, ja bre uprostio i previse...

Razgovor je samo dobar za uz druzenje, inace ovo je tema kod koje rijeci nemaju nikakvo znacenje niti ista objasnjavaju. Miris, ukus i vizuelni dozivljaj, to da.

A coskovi, reci, bon-ton, karakter... uopste nisu seksi teme.

Najbolje sto mogu je da se pretbvaram kako mislim na temu zena. Ustvari ne mogu da smislim bas nista. Intelekt je nebitan i nemocan pred neposrednim dozivljajima sveta. Skok u more, lep letnji dan miris cetinara, ili sneg i sunce ili kisa... isto tako i zena. Ljudi pisu a svi znamo da... dzaba rijeci. Ne kazuju nista.

Najbitniji dozivljaji ne mogu se prevesti u misli, a jos manje u reci.
docsumann docsumann 15:59 27.08.2014

Re: stereotipi:)

Ljudi pisu a svi znamo da... dzaba rijeci. Ne kazuju nista.

Najbitniji dozivljaji ne mogu se prevesti u misli, a jos manje u reci.



zajebano je to sa riječima. ne bih im tek tako poricao moć i značaj. ponekad su same riječi te koje stvaraju događaj, utisak, čin.
znao sam neke žene koje su voljele lijepe riječi
jedina prava magija kojom raspolažemo je magija riječi. i ako ih dobro odaberemo i poređamo čuda se mogu desiti. e, da, ta čuda je kasnije nemoguće prepričati riječima.


bocvena bocvena 16:48 27.08.2014

Re: stereotipi:)

ja sam za neku kombinaciju - miris, ukus i intelektualni stimulans...pa onda još nađeš prave reči da to osvestiš. ponekad zapišeš, da ne odleti.

fejsom kruži neki test - koje je vaše idealno zanimanje? pazi kad je svima pogođeno za šta su rođeni, ali nisu postali! ja sam pisac, cvex naučnik:)

Filip2412 Filip2412 16:48 27.08.2014

Re: stereotipi:)

znao sam neke žene koje su voljele lijepe riječi
most, kojim pokusavamo dopreti do drugoga je iluzija

nisam siguran da postoje dve osobe za koje jedne iste reci znace isto
takodje i meni samom reci menjaju znacenje sa vremenom

otprilike, ko sto kod einsteina ima spacetime i ovde postoji wordstime

ali opet, kao sto kazes, to je jedina magija koju imamo i ponekad se cini da radi
Filip2412 Filip2412 16:50 27.08.2014

Re: stereotipi:)

fejsom kruži neki test - koje je vaše idealno zanimanje? pazi kad je svima pogođeno za šta su rođeni, ali nisu postali! ja sam pisac

i ja pisac

ma znao sam

samo mene mrzi da napisem knjigu, eto necu, znam ali necu
bocvena bocvena 16:53 27.08.2014

Re: stereotipi:)

:))) ja ni ne znam, ni neću:)
docsumann docsumann 16:56 27.08.2014

Re: stereotipi:)

fejsom kruži neki test - koje je vaše idealno zanimanje? pazi kad je svima pogođeno za šta su rođeni, ali nisu postali! ja sam pisac


i ja pisac


dizajner ... toplo
docsumann docsumann 17:00 27.08.2014

Re: stereotipi:)

samo mene mrzi da napisem knjigu, eto necu, znam ali necu

:))) ja ni ne znam, ni neću:)


imam ideju za jednu knjigu, boljereći roman (koju sam inače podijelio sa jednim blogerom ovdašnjim, i dopala mu se). čak sam i počeo sa pisanjem, jednu stranicu doduše, u nekoj pauzi posla.
međutim prestadoh. a kad sam poslije mjesec dana pročitao napisano učinilo mi se užasnim.
zilikaka zilikaka 17:07 27.08.2014

Re: stereotipi:)

pazi kad je svima pogođeno za šta su rođeni, ali nisu postali! ja sam pisac, cvex naučnik:)


Ko kaže?!

Evo, ja upravo dobila da sam rođena za....inženjera.

Časna reč!

Mada, mislim da je presudno onih prvih nekoliko pitanja, i da ukupan spektar rezultata nije praširok. Kladim se da nema više od 10 - 12 različitih zanimanja.

Eto, zanimljivo bi bilo da ovde nabrojimo dobijene rezultate.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:08 27.08.2014

Re: stereotipi:)

. a kad sam poslije mjesec dana pročitao napisano učinilo mi se užasnim.

story of my life
...zato sam se i ograničio na pisanje o nfl-u :) aliii

sam dobio dobar savet
,od jedne cice koja je volela lepe reči,
da te užasne stvari prosledim nekom
(u koga imam poverenje i ko je surovo iskren)
da kaže sud o tome
i to onda kada mi se napisano učini užasnim.
spor je proces - ali đasvi mi se koncept:)


p.s. inače,sutra slušam njih! užžživoo
Filip2412 Filip2412 17:10 27.08.2014

Re: stereotipi:)

a kad sam poslije mjesec dana pročitao napisano učinilo mi se užasnim
a isto ti se ucini i kada procitas mnoge druge stranice uspesnih pisaca

mislim da treba biti malo manje samokritican, da ne kazem samouveren da bi se objavljivali svoji radovi, a i jaka zelja za samopromocijom je neizostavni sastojak jednog takvog zanimanja

vecina stvari sto ljudi pisu jesu gluposti, ali opet... za nekoga imaju neko znacenje tako da se nadje musterija

iskreno, meni je nekako znacaj literature sumnjiv, tako se osecam u poslednje vreme

matematika, teoretska fizika, to su prave stvari, tu se traga za istinom, ostalo je palamudjenje
bocvena bocvena 17:12 27.08.2014

Re: stereotipi:)

moguće da ih ima još manje. zasad znam za dizajnera, naučnika, inženjera i psihologa. nijedan političar:)

a kad sam poslije mjesec dana pročitao napisano učinilo mi se užasnim.

meni skoro uvek tako:)

EDIT: sad vidim da nas je više strogih prema sebi.
gde gledaš warpaint?
milisav68 milisav68 17:18 27.08.2014

Re: stereotipi:)

docsumann
dizajner ... toplo

Naučnik...

A ja mislim da sam...


AlexDunja AlexDunja 17:20 27.08.2014

Re: stereotipi:)

sad vidim da nas je više strogih prema sebi

i meni su rekli da sam rođena za pisca

samo što sam ja već jednom davno na blogu obećala da sasvim sigurno nikada neću da objavim knjgu, tako da niš....
bocvena bocvena 17:24 27.08.2014

Re: stereotipi:)

mada writer mož da bidne i novinar, i copywriter, i onaj što piše umrlice...ne bismo mi toliko mučili reči po blogovima da nas tu nešto ne kopka:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:27 27.08.2014

Re: stereotipi:)

gde gledaš warpaint?

u puli,na dimensionu. čuo sam da će biti i na onom boiler room-u prenos.
danas caribou i darkside

pretvaram se u hipstera,skroz:)
bocvena bocvena 17:28 27.08.2014

Re: stereotipi:)

ma uživaj i radi sve što ja ne smem:)))
gedza.73 gedza.73 17:35 27.08.2014

Re: stereotipi:)

'ese i vama pored pitanja sa desne strane pojavljuje ova plavojka?


Malo odvlači pažnju od testa.
docsumann docsumann 17:39 27.08.2014

Re: stereotipi:)

matematika, teoretska fizika, to su prave stvari, tu se traga za istinom, ostalo je palamudjenje



matematika, teorijska fizika su potrege za objektivnom istinom o svijetu (za koju nismo sigurni ni da li postoji )

umjetnost je istina o nama.

ja volem obje te priče.
bocvena bocvena 17:45 27.08.2014

Re: stereotipi:)

izvinjavam se domaćici, ali da vam okačim jedan ludi test koji je moja ćerka otkrila na tumblur-u...dobiješ crno na belo sve svoje najgore osobine!
odavno me neko nije tako provalio:)

i ovaj je super - the colour quiz!

EDIT:nema nikakve plavojke! gedžo, ti si izgleda onaj što svuda vidi gole žene.
docsumann docsumann 18:02 27.08.2014

Re: stereotipi:)

odavno me neko nije tako provalio:)


možda ovi svima daju isto rješenje
docsumann docsumann 18:09 27.08.2014

Re: stereotipi:)

i ovaj je super - the colour quiz!


bo, a da ti nisi možda željela da budeš psihološkinja?
gedza.73 gedza.73 18:12 27.08.2014

Re: stereotipi:)

bocvena
nema nikakve plavojke! gedžo, ti si izgleda onaj što svuda vidi gole žene.




I have no idea how this works, but if you look at the image for about 5 minutes you can see a waterfall in the background.
bocvena bocvena 18:14 27.08.2014

Re: stereotipi:)

bo, a da ti nisi možda željela da budeš psihološkinja?


hihihi, jok. poštujem napore psihologije i psihijatrije, ali uvek dođem do tačke da im ne verujem.

gedžo, zašto ova zaklanja vodopad?
gedza.73 gedza.73 18:16 27.08.2014

Re: stereotipi:)

gedžo, zašto ova zaklanja vodopad?

Koji vodopad?
bolid1 bolid1 18:18 27.08.2014

Re: stereotipi:)

bocvena
ludi test


'bem ti sunce i sve to iz kruzica i trouglica...
Filip2412 Filip2412 18:19 27.08.2014

Re: stereotipi:)

gedžo, ti si izgleda onaj što svuda vidi gole žene.
browser history.... sad je provaljen
bocvena bocvena 18:21 27.08.2014

Re: stereotipi:)


cassiopei je u onom testu ispalo therapist, pa pitaj nju:)
gedza.73 gedza.73 18:24 27.08.2014

Re: stereotipi:)

'bem ti sunce i sve to iz kruzica i trouglica...



browser history.... sad je provaljen

Klinac.
Navući će mi neki virus u komp.
naizmenično mi se pojavljivala sa Anštajnom, al' je on bio manje upadljiv.
AlexDunja AlexDunja 18:25 27.08.2014

Re: stereotipi:)

možda ovi svima daju isto rješenje

kod mene nije ispalo tako strašno:)))

sa godinama ćete i vi omladinci
da se pomirite sa sobom
bocvena bocvena 18:27 27.08.2014

Re: stereotipi:)

uradite i ovaj s bojama...tu te baš sahrane:)))
workaholic workaholic 18:29 27.08.2014

Re: stereotipi:)

bocvena
izvinjavam se domaćici, ali da vam okačim jedan ludi test koji je moja ćerka otkrila na tumblur-u...dobiješ crno na belo sve svoje najgore osobine!
odavno me neko nije tako provalio:)

i ovaj je super - the colour quiz!

EDIT:nema nikakve plavojke! gedžo, ti si izgleda onaj što svuda vidi gole žene.


Uradih ovaj ludi. Neverovatno istinito, stvarno sam zapanjena...
Filip2412 Filip2412 19:40 27.08.2014

Re: stereotipi:)

docsumann
matematika, teorijska fizika su potrege za objektivnom istinom o svijetu (za koju nismo sigurni ni da li postoji )

umjetnost je istina o nama.
nemoj si taki, zar nismo apsolvirali that the world is one? to jest, multiverse is one

ili kad bolje razmislim, nothing is one

umetnost mu dodje kao resenja matematickog modela haosa, ili na ivici haosa
docsumann docsumann 20:39 27.08.2014

Re: stereotipi:)

AlexDunja
možda ovi svima daju isto rješenje

kod mene nije ispalo tako strašno:)))

sa godinama ćete i vi omladinci
da se pomirite sa sobom


ja sam sasvim zadovoljan rezultatom
AlexDunja AlexDunja 20:44 27.08.2014

Re: stereotipi:)

ja sam sasvim zadovoljan rezultatom

ti si vegan:)
docsumann docsumann 20:56 27.08.2014

Re: stereotipi:)

nemoj si taki, zar nismo apsolvirali that the world is one? to jest, multiverse is one


jesmo, odnosno jeste, ali mu se može prilaziti s raznih strana. a pošto je konačna istina (inače ljudska zamišljotina) nespoznatljiva, jer kao takva i ne postoji, umjetnost je, u neku ruku, tačnija od fizike.

umjetnost je tako ljudska, jer ljudima govori o ljudima, dok je fizika najpodesniji način na koji ljudi sebi objašnjavaju (pojavni) svijet.

od umjetnosti ne treba očekivati konačne odgovore tipa da li je Ahil na kraju stvarno prestigao kornjaču, već možda prije opis onoga šta je Ahilu prolazilo kroz glavu dok se samom sebi čudio zašto uopšte trči za kornjačom.


umetnost mu dodje kao resenja matematickog modela haosa, ili na ivici haosa


tako nekako ... rješenje, ili haos itself

“Chaos is what we’ve lost touch with. This is why it is given a bad name. It is feared by the dominant archetype of our world, which is Ego, which clenches because its existance is defined in terms of control.”
– Terence McKenna

docsumann docsumann 21:35 27.08.2014

Re: stereotipi:)

AlexDunja
ja sam sasvim zadovoljan rezultatom

ti si vegan:)


ovolakto vegetarijanac
zilikaka zilikaka 07:08 28.08.2014

Re: stereotipi:)

ali da vam okačim jedan ludi test koji je moja ćerka otkrila na tumblur-u...dobiješ crno na belo sve svoje najgore osobine!


Ja na bar pola pitanja uopšte nisam imala ideju šta da odaberem, jer su mi oda podjednako bezveze. Onda sam birala ono, uglavnom A, pa malo prošaram, i dobila rešenj koje nije daleko od mene. Šteta što nisam snimila, da uporedimo.
možda ovi svima daju isto rješenje


Možda ovo i nije daleko od istine.
verauskokovic verauskokovic 08:25 28.08.2014

Re: stereotipi:)

bocvena


A ja:

Therapist

You are a caring and selfless individual. Your compassion, warmth, and sensitivity can heal others in the most authentic way possible. You help and inspire others, and can really touch people's lives. You truly understand others and can make them happy by just being yourself.

docsumann docsumann 08:54 28.08.2014

Re: stereotipi:)

Therapist


milisav68 milisav68 09:23 28.08.2014

Re: stereotipi:)

docsumann
možda ovi svima daju isto rješenje

Ma jok, imaju spremljenih 10-12 odgovora - kao dnevni horoskop u novinama - pa samo rotiraju....
hajkula1 hajkula1 09:40 28.08.2014

Re: stereotipi:)

gedza.73
'bem ti sunce i sve to iz kruzica i trouglica...



browser history.... sad je provaljen

Klinac.
Navući će mi neki virus u komp.
naizmenično mi se pojavljivala sa Anštajnom, al' je on bio manje upadljiv.



Samo se ti vadi.

gedza.73 gedza.73 14:46 29.08.2014

Re: stereotipi:)

@hajkula1


Negde, van, grada, idu u susret dva automobila. Jedan vozi muškarac, drugim upravlja žena.
U mimoilaženju žena otvori prozor i vikne kolegi u saobraćaju:
-MAGARAC!!!
Muškarac na brzinu joj odvrati:
-VEŠTICE! KRAVO!!!

Nastave tako svojim putem, muškarac sav srećan i zadovoljan sobom što je uspeo da joj odgovori.
Na izlasku iz krivine zakuca se u magarca koji je ležao na putu.

Danas čuo pričicu.
Sepulturero Sepulturero 17:41 26.08.2014

„Budi izbirljiva koliko god želiš!"

Нажалост, овај савет из Филаделфије се већ доста дуго примењује у Србији. Чини ми се да никада није било толико лепих и паметних девојака и жена без партнера.

Можда би требало да се вратимо на старо добро проводаџисање.
verauskokovic verauskokovic 20:07 26.08.2014

Re: „Budi izbirljiva koliko god želiš!"

Sepulturero
Можда би требало да се вратимо на старо добро проводаџисање.


Samo da pronadjemo provodadžijke.
hajkula1 hajkula1 09:38 27.08.2014

Re: „Budi izbirljiva koliko god želiš!"

verauskokovic
Sepulturero
Можда би требало да се вратимо на старо добро проводаџисање.


Samo da pronadjemo provodadžijke.



Nekoliko parova sam spojila, pokazuje se, na njihovo i moje zadovoljstvo Tajna mog uspeha bila je u tome što nisam otvoreno nabacivala jedno, drugom nego sam udesila priliku da istovremeno budu na istom mestu. Prethodno sam ih pripremala, o njoj sam komentarisala s drugaricom, (nešto kratko, više kao opaske) pred njim da čuje. Drugim prilika, o njemu takođe. Pojma nisu imali


Da sam ih pustila da traže ono šta žele (tačnije, ono što misle da žele), propast.
verauskokovic verauskokovic 10:40 27.08.2014

Re: „Budi izbirljiva koliko god želiš!"

hajkula1

Nekoliko parova sam spojila, pokazuje se, na njihovo i moje zadovoljstvo Tajna mog uspeha bila je u tome što nisam otvoreno nabacivala jedno, drugom nego sam udesila priliku da istovremeno budu na istom mestu. Prethodno sam ih pripremala, o njoj sam komentarisala s drugaricom, (nešto kratko, više kao opaske) pred njim da čuje. Drugim prilika, o njemu takođe. Pojma nisu imali Da sam ih pustila da traže ono šta žele (tačnije, ono što misle da žele), propast.


Kandidovana si, čuj kandidovana, izabrana si za tu titulu
angie01 angie01 17:45 26.08.2014

tu od strategije

nema nista!
Ribozom Ribozom 19:06 26.08.2014

Re: tu od strategije

Najpoznatiji zenski algoritam u Srbiji za trazenje 'srodne duse':

- Da nema kevu i kravu.
gedza.73 gedza.73 19:39 26.08.2014

Re: tu od strategije

nema nista!

Kad bi čovek znao gde će da padne on bi seo.
verauskokovic verauskokovic 20:10 26.08.2014

Re: tu od strategije

angie01
nema nista!


prava ljubav će stići kada se najmanje budeš nadala
verauskokovic verauskokovic 20:18 26.08.2014

Re: tu od strategije

Ribozom
Najpoznatiji zenski algoritam u Srbiji za trazenje 'srodne duse':- Da nema kevu i kravu.



nikvet pn nikvet pn 18:54 26.08.2014

Бајке не постоје ?

Их, та твоја Ејми Веб је бледи аматер наспрам моје другарице из гимназијске клупе.

Притиснута отказом у пропалој фабрици замолила је бившег мужа да јој обезбеди визу и да јој омогући да се уда у Француској. Он пристане, све одради и позове је у Париз да се то реализује. Али за невољу у стану са њим живи нова жена, невенчана са стомаком до зуба; исто наша. И њој у том тренутку њен муж доводи бившу жену да је уда !? Ма ајде, па то нема ни у шпанској серији. Другар, нањушивши олују мудро оде за Србију правдајући се послом а њих две остави да се сналазе како знају.

И бивша ту изјави отприлике овако : Драга моја, нисам дошла да ти преотмем мужа. Да ми је ваљао не би се раздвајали. Него ајде ти мени помози око интернета и кандидата, а ја ћу теби око трудноће и бебе. Може ?

Хм ... може.

Поставе оглас и очас накупе 256 кандидата. Ајде кафица, колачи па прецртавај. Направе ужи избор њих девет. Заказују сударе редом. А трудница као наивно седа за суседни сто да сними ситуацију. Онда опет кафица-колачи па разматрање.

Уто дође и порођај. Син. Другар направио овде царску фешту, побио нас. Тера данима и никако не иде за Париз да га види. А и што би, јел ? Послао је делегата, бившу жену а она око тога много више вреди од њега.

Тако је и било.

Њих две, тако лудом приликом састављене обе себи пронашле срећу. Домаћици ето сина, данас дванаестогодишњака здравог, лепог и паметног а гошћи ето мужа. Ситуираног префињеног господина; ено их у вили у Алзасу ко голупчићи.
gedza.73 gedza.73 19:35 26.08.2014

Re: Бајке не постоје ?

Притиснута отказом у пропалој фабрици замолила је бившег мужа да јој обезбеди визу и да јој омогући да се уда у Француској.




Cerco uomo dai 26 anni ai 30. Serio, simpatico, socievole, divertente, dolce, romantico, sincero, lavoratore, maturo, che sia se stesso e che abbia voglia di una storia seria e un futuro con una donna accanto! non prese in giro e perditempo!!




Поставе оглас и очас накупе 256 кандидата. Ајде кафица, колачи па прецртавај. Направе ужи избор њих девет.


K'o oglas za kola.

Kupujem golfa dvojku, skoro trojku (što kaže Torbica), dizel, 1.6, 'sa staklima na struju', da je malo preš'o, da nisu truli pragovi, d'ima muziku, duboki branici, šiber i da nije lupan.
Obično se tad kupi

verauskokovic verauskokovic 20:21 26.08.2014

Re: Бајке не постоје ?

U oba slučaja cilj je bio važan.
nikvet pn nikvet pn 10:05 27.08.2014

Re: Бајке не постоје ?

gedza.73
K'o oglas za kola.


Па да, још поведеш механичара у проверу
gedza.73 gedza.73 15:03 27.08.2014

Re: Бајке не постоје ?

Па да, још поведеш механичара у проверу

I skoro stopostotno pazariš krš.
Ispoliran i sa novom jelkicom.

zilikaka zilikaka 11:11 28.08.2014

Re: Бајке не постоје ?

I skoro stopostotno pazariš krš.
Ispoliran i sa novom jelkicom.


Ima i varijanta sa nekim zecom na federe, zalepljenim na mestu gde je progorena tabla.

AlexDunja AlexDunja 15:17 28.08.2014

Re: Бајке не постоје ?

Ima i varijanta sa nekim zecom na federe, zalepljenim na mestu gde je progorena tabla.

hula hula igračica u suknjici od palme, plastična
horheakimov horheakimov 20:41 26.08.2014

o princezama, hm?

skrivene, skrivene, skrivene...
verauskokovic verauskokovic 20:48 26.08.2014

Re: o princezama, hm?

horheakimov
skrivene, skrivene, skrivene...


Uplakane princeze
frank_rizzo frank_rizzo 05:45 27.08.2014

Amy Webb-od 60k kandidata-odgovara joj 35?

pa to je pola promila!
dakle, ona misli da je 1 porno zvezda sa mozgom ajnstajna?

zilikaka zilikaka 20:22 27.08.2014

A spram teme...

Prfe par dana sam čula da stručnjaci u bračniom savetovalištu objašnjavaju kako u osnovi dobri brakovi pucaju a u osnovi loši opstaju.
I da je to jednostavno tako.

A to što kao neko nešto bira...ja tu verujem samo onom da ne poznaješ nikog dok sa njim ne pojedeš džak soli.

Znači, iz svega ispada da svako sebi udesi, pa trpi.
Filip2412 Filip2412 20:27 27.08.2014

Re: A spram teme...

par dana sam čula da stručnjaci u bračniom savetovalištu objašnjavaju kako u osnovi dobri brakovi pucaju a u osnovi loši opstaju
u je kakav preokret...

interesantno...

pazi, lose je zanimljivije od dobrog, ima to nekog smisla

A to što kao neko nešto bira...ja tu verujem samo onom da ne poznaješ nikog dok sa njim ne pojedeš džak soli.
verovanje ludom radovanje, ali nema nista lepse od iluzija

a i ljudi se menjaju bre, dok dzak soli ode... mozda i prestane da bude bitno da li nekome verujes ili ne
zilikaka zilikaka 07:25 28.08.2014

Re: A spram teme...

A to što kao neko nešto bira...ja tu verujem samo onom da ne poznaješ nikog dok sa njim ne pojedeš džak soli.

verovanje ludom radovanje, ali nema nista lepse od iluzija

a i ljudi se menjaju bre, dok dzak soli ode... mozda i prestane da bude bitno da li nekome verujes ili ne


Aj, polako...

Možda sam malo zabunila, al ti svakako ne čitaš pažljivo.

Verujem, dakle, ubeđena sam da ne znaš kakav je neko dok ne dokusurite zajedno pomenuti džak.
Filip2412 Filip2412 13:36 28.08.2014

Re: A spram teme...

Verujem, dakle, ubeđena sam da ne znaš kakav je neko dok ne dokusurite zajedno pomenuti džak.
slazem se, samo kazem da je to mnogo soli i da je malo kasno/a mozda i nebitno sta cu razmisljati o nekome tada

bitno mi je da znam na pocetku

sve si lepo rekla, nisam ja nista tvoje osporavao

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana