Ljubav| Mediji| Moj grad| Muzika| Život

pREVRNUTA TORTA

antioksidant RSS / 17.09.2014. u 10:46

LGBT okupacija grada
Autor: (Antioksidant na osnovu telsta M. Beljan) 16.06.2114. - 00:02 Komentara (1)

LGBT osobe su proteklog vikenda osvojili Beograd. Sa Trga republike je juče startovala tradicionalna Deseta beogradska Koka-Kola LGBT šetnja, a prekjuče narandžasta trka u okviru festivala „Beograd toleranti grad". Obe manifestacije okupile su više od 1.000 učesnika od čega veli broj zaljubljenih parova.

ŠETNJA - Mnogi Beograđani jedva su dočekali priliku da se potpuno slobodno prošetaju ulicama u strogom centru, koje su inače preopterećene nesigurnošću i gotovo nepristupačne LGBT osobama.

- Svakodnevno putujem na posao iz Leštana u Zemun, a ponekad i rekreativno napuštam svoja 4 zida. Došao sam ovde da podržim ideju da se podigne svest o toleranciji. Ovo je dobra prilika za šetnju ulicama, jer LGBT osobe drugi sugrađani obično ne poštuju - kaže Dušan.

Ideja Beogradske Kola-Kola LGBT šetnje je da se promoviše toelrancija i prihvatanje različitosti. Učesnici su se provošetali do Ade Ciganlije preko Terazijskog tunela, Novog Beograda i Mosta na Adi, a na cilju ih je čekala nagradna igra.


- Šetali smo se petnaestak minuta, bilo je super, ni brzo ni sporo. Ovde su nam ukazali na primere diskriminacije kojima su nekad izložene LGBT osobe. - kaže Pančevac Branislav Topalović.

Na „narandžastoj šetnji" u subotu okupilo se oko 500 šetača koji su od Trga šetali do Savamale. Najnarandžastiji šetač dobio je na poklon unikatno oslikan art bicikl. Program festivala nastavljen je kod KC „Grad" uz neobične programe poput modne revije ili itakmičenja u plesu. Tu su bile i razne sportske akrobacije, a prikazan je i film „Viktor Viktorija".


Original vesti na sledećem linku: http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/biciklisticka-okupacija-grada/139959.phtml

 



Komentari (64)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 10:47 17.09.2014

негативни коментар



Koliko je moguće da je možda stvarno problem u nasilnicima a ne u žrtvama nasilja?
4krofnica 4krofnica 11:01 17.09.2014

Re: негативни коментар

problem u nasilnicima a ne u žrtvama nasilja

kad provociraju metlama.



stefan.hauzer stefan.hauzer 11:02 17.09.2014

Re: негативни коментар

ne znam,ali me opako radi taj joy division u podne!!


predatortz predatortz 11:31 17.09.2014

Re: негативни коментар

Koliko je moguće da je možda stvarno problem u nasilnicima a ne u žrtvama nasilja?


Možda je problem u ovim koji kontrolišu nasilnike? Neko maliciozniji od mene bi rekao da su nasilnici postali mirniji otkad su neki na vlasti. Ali, ja nisam maliciozan...
antioksidant antioksidant 11:34 17.09.2014

Re: негативни коментар

Neko maliciozniji od mene bi rekao da su nasilnici postali mirniji otkad su neki na vlasti.

neko je dobio sta je hteo?
predatortz predatortz 11:37 17.09.2014

Re: негативни коментар

antioksidant
Neko maliciozniji od mene bi rekao da su nasilnici postali mirniji otkad su neki na vlasti.

neko je dobio sta je hteo?


Ja ne verujem u konačna stanja. Samo su korisni idioti skrajnuti u pasivu. Trebaće oni njima još...
mariopan mariopan 12:14 17.09.2014

Re: негативни коментар

predatortz
antioksidant
Neko maliciozniji od mene bi rekao da su nasilnici postali mirniji otkad su neki na vlasti.

neko je dobio sta je hteo?


Ja ne verujem u konačna stanja. Samo su korisni idioti skrajnuti u pasivu. Trebaće oni njima još...

I ja tako mislim.
anfieldroad anfieldroad 13:40 17.09.2014

Re: негативни коментар

stefan.hauzer
ne znam,ali me opako radi taj joy division u podne!!





Od kad su krenule ove klimatske promene, ja vise ne provaljujem kad je ponoc, a kad podne... Drugim recima, Joy Division uvek
Jukie Jukie 11:30 17.09.2014

Provošetanje

To mi izgleda kao da imaju neke sedžveje i njima klize po gradu. Ja ne bih mogao za 15 min da stignem od Trga do Ade Ciganlije
antioksidant antioksidant 11:34 17.09.2014

Re: Provošetanje

Jukie
To mi izgleda kao da imaju neke sedžveje i njima klize po gradu. Ja ne bih mogao za 15 min da stignem od Trga do Ade Ciganlije


cudne sposobnosti lgbt
Bili Piton Bili Piton 13:15 17.09.2014

Re: Provošetanje

antioksidant
Jukie
To mi izgleda kao da imaju neke sedžveje i njima klize po gradu. Ja ne bih mogao za 15 min da stignem od Trga do Ade Ciganlije


cudne sposobnosti lgbt


Motor u guzici

Kad pomenu "Viktor, Viktorija", ovo je zapravo vrlo fina pesma. Malo schmaltzy ali fina. Henri Mansini of kors.




princi princi 13:57 17.09.2014

Re: Provošetanje

Henri Mansini of kors.

Kakav je to majstor! Genije.



Nekako ovo najbolje slušati back to back, jer je jedna tema odgovor na drugu.



Lepo je Fagen jednom napisao: šta je Bacharach (još jedan genije) uradio za soul (promovisao ga Middle Americi pa, potom, i ostatku sveta), to je Mancini uradio za jazz.
princi princi 13:59 17.09.2014

Sine, ali mene je najveći blam

i stid kad ih čujem kako Paradu treba održati zbog EU i sveta.
antioksidant antioksidant 14:02 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Paradu treba održati zbog EU i sveta.




dopuna: uveren sam da to govore samo ovi što ne žele ni paradu ni biciklijadu
zoja444 zoja444 14:23 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

.... stid kad ih čujem kako Paradu treba održati zbog EU i sveta.


(uz rizik da cu biti pogresno shvacena)

zasto te je stid? pa rekli su iskreno kako jeste. ne mogu se traziti od EU i sveta novac i krediti na "lepe oci". ni oni iz Evrope i sveta, a ni ovde, nisu blesavi da poveruju da se preko noci promenila svest u Srbiji. kao sto si i sam rekao, diskutabilno je stanje ljudskih prava uopste u Srbiji. kako se uciti toleranciji kad nema jasno izgradjenog vrednosnog sistema? ja drzim palceve da se izadje iz ovog corsokaka, ali realno gledajuci: "da bi se stvari promenile, treba poci od njihovih pradedova i prabaka". (parafraza Erika Berna).

antioksidant antioksidant 14:28 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

kako se uciti toleranciji kad nema jasno izgradjenog vrednosnog sistema?

pa u tom vrednosnom sistemu i o porukama koje se šalju i jeste problem. "primorava nas truli zapad" nije baš poželjna poruka ako se želi društvo koje prihvata i neguje različitost. ovako ostajemo zaglavljeni u sistemu "moje si dvorište došao da čistiš" što naravno velikom broju njih odgovara. ali ja postavljam pitanje onima koji su "zabrinuti za bezbednost" - ko je tu stvarno problem, žrtva ili nasilnik?
princi princi 14:33 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

zasto te je stid? pa rekli su iskreno kako jeste. ne mogu se traziti od EU i sveta novac i krediti na "lepe oci". ni oni iz Evrope i sveta, a ni ovde, nisu blesavi da poveruju da se preko noci promenila svest u Srbiji. kao sto si i sam rekao, diskutabilno je stanje ljudskih prava uopste u Srbiji. kako se uciti toleranciji kad nema jasno izgradjenog vrednosnog sistema? ja drzim palceve da se izadje iz ovog corsokaka, ali realno gledajuci: "da bi se stvari promenile, treba poci od njihovih pradedova i prabaka". (parafraza Erika Berna).

Zato što je promovisanje prava LGBT nešto što Srbiji i srpskom društvu treba zbog njega samog. Kako misliš da se uljudi društvo, kako da krene napred bez tolerancije, bez uvažavanja drugog na postojanje, izražavanje njegovih kulturnih, subkulturnih, marketinških, kakvih bilo obeležja? Pisao sam više puta u poslednjih par nedelje: ekonomski napredak društva podrazumeva inovaciju, a ova ne dolazi iz stajanja u vojnom stroju, ili čitanjem proglasa, nego od slobodnih ljudi, koji se ne kriju prestravljeni i preplašeni po kućama i haustorima, i atmosfere koja u društvu ne samo da promoviše nego podstiče slobodu i pravo da se bude drugačiji. Ne mislim da je EU članstvo neka fora, ne verujem u slobode donesene EU dekretima, ne verujem u prirodnu tevtonsku superiornost Germana, kao što ne verujem da su srpski homofobi išta gori (a ni bolji) od švedskih, engleskih ili holandskih nacista, ili francuskih fašista.
antioksidant antioksidant 14:36 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

ne verujem u prirodnu tevtonsku superiornost Germana

nisi ti dovoljno dankinja upoznao
princi princi 14:38 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

To je tačno. Mada me žacnulo kad sam čitao Milanovićev prikaz Fergusonove The Pity of War:
Central powers killed 4.9 million people for a total cost of $61b; the allies killed 3.3 million people for a total cost of $147b. Cost per killed: Allies $44,000, central powers $12,000

Čoveče... skoro 4 x efikasniji! Znači, ovi ih dobili samo na masu. Ne znam podatke za WW2, ali me ne bi čudilo da su slični ovima.
zoja444 zoja444 14:43 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

osim poruke "da nas primorava truli zapad", salje se i poruka "opstanak nam zavisi od tog Zapada". ja nisam prorok, ni analiticar, niti strucnjak za takva pitanja, ali mislim da smo trenutno u vrtlogu promena. da li ce one biti sustinske ili kratkotrajna doza, ne mogu da procenim sada. sta se valja iza brega i kakvi ce rezultati biti, da li su u pitanju opsti ili licni interesi, ne znam. imam tu jos gomilu (samo)pitanja. koliko je realno ocekivati da se usvoje vrednosni sistemi kapitalizma, kad neki u Srbiji jos i nisu svesni da su u njemu?
Bili Piton Bili Piton 15:00 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

princi
i stid kad ih čujem kako Paradu treba održati zbog EU i sveta.


Uobičajena malogradjanština...ništa novo.

Bacharach (još jedan genije)


Uh, da. Te njegove iščašene, malo neurotične, neočekivano prekinute muzičke fraze, čudan metar (to pre njega nije bilo) i harme koje je pokupio od Žobima i Žilberta, malo uprostio i prepakovao kao easy listening za belu publiku...opak baja.


Pan American taxiiing soundtrack circa 1969




princi princi 15:02 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Pan American taxiiing soundtrack circa 1969

Ovo je.... fenomenalno.

Nego, mnogo smo ga nešto uozbiljili. Gde je onaj Omega da nas malo zabavi? Ne stignem baš sve da pročitam, ali šta pročitam je za antologiju.
emsiemsi emsiemsi 15:03 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

princi
zasto te je stid? pa rekli su iskreno kako jeste. ne mogu se traziti od EU i sveta novac i krediti na "lepe oci". ni oni iz Evrope i sveta, a ni ovde, nisu blesavi da poveruju da se preko noci promenila svest u Srbiji. kao sto si i sam rekao, diskutabilno je stanje ljudskih prava uopste u Srbiji. kako se uciti toleranciji kad nema jasno izgradjenog vrednosnog sistema? ja drzim palceve da se izadje iz ovog corsokaka, ali realno gledajuci: "da bi se stvari promenile, treba poci od njihovih pradedova i prabaka". (parafraza Erika Berna).

Zato što je promovisanje prava LGBT nešto što Srbiji i srpskom društvu treba zbog njega samog. Kako misliš da se uljudi društvo, kako da krene napred bez tolerancije, bez uvažavanja drugog na postojanje, izražavanje njegovih kulturnih, subkulturnih, marketinških, kakvih bilo obeležja? Pisao sam više puta u poslednjih par nedelje: ekonomski napredak društva podrazumeva inovaciju, a ova ne dolazi iz stajanja u vojnom stroju, ili čitanjem proglasa, nego od slobodnih ljudi, koji se ne kriju prestravljeni i preplašeni po kućama i haustorima, i atmosfere koja u društvu ne samo da promoviše nego podstiče slobodu i pravo da se bude drugačiji. Ne mislim da je EU članstvo neka fora, ne verujem u slobode donesene EU dekretima, ne verujem u prirodnu tevtonsku superiornost Germana, kao što ne verujem da su srpski homofobi išta gori (a ni bolji) od švedskih, engleskih ili holandskih nacista, ili francuskih fašista.

Скоро да сам сагласан са написаним --- превасходно везану за проблематичност слободе људи (па били и Срби).
Код мене се намеће једно питање, већ дуже времена, а то је --- зашто човек добровољно пристаје да буде роб. Наглашавам ово добровољно - јер док год се добровољно не пристане, до тада човек, у крајњој инстанци није - роб.
Слажем се и са тобом да нико није супериоран, у односу на мој народ, те Германи - посебно.
Оно што код Германа фасцинира је - да направе највећа могућа срања које је људска врста успела, отресу прашину, пуј - пике не важи, и иду даље. Ја им се због тога не дивим.
Оно што тебе и мене разликује је, поред осталог, акцентација значаја приоритета у ослобађању нашега народа - ја мислим да приоритет свих приоритета треба да буде да сви људи у Србији буду сити (хранећи се нормално, а не само - хлеб и млеко), а ти да се одржи ЛГБТ парада (а донедавно си, пратећи твој рад на блогу, готово правилно указивао да то треба да буде стабилизација економских прилика).
Према томе, док год не буде параде гладних (тј. док год буде доста гладних), до тада поменута ЛГБТ парада неће бити прихваћена (како треба).
princi princi 15:07 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Скоро да сам сагласан са написаним

Nemaš pojma koliko mi je sada lakše.

Sine, koji su ovo pacijenti. Nekako ova misa najača.
deset_slukom deset_slukom 15:31 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Bili Piton
easy listening ...opak baja.


Ne znam kako se došlo do easy listening-a, ali imam i ja jednog opakog baju.



chitach chitach 15:38 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Jedna od djevojaka koje drze transparent i njen danasnji suprug su funkcioneri SNS - a jedne BG opstine . Tada je nosila bedz " cedo ozeni me ". Ruku na srce, usla je u SNS tamo negdje 2005. ili 2006.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:47 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

акцентација значаја приоритета у ослобађању нашега народа


NNN NNN 15:55 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Ruku na srce, usla je u SNS tamo negdje 2005. ili 2006.
Vizionarka, ušla je u SNS par godina pre osnivanja

(znam znam sve su to radikali)
emsiemsi emsiemsi 16:45 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

srdjan.pajic
акцентација значаја приоритета у ослобађању нашега народа



Видим према збуњивом смајлију да ти је нешто нејасно !?
Уколико желиш, добре сам воље, могу ову синтетизовану мисао да ти фрагментирам !
emsiemsi emsiemsi 16:46 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

princi
Скоро да сам сагласан са написаним

Nemaš pojma koliko mi je sada lakše.


Знам !
Наши смо.
blogovatelj blogovatelj 17:19 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Čoveče... skoro 4 x efikasniji! Znači, ovi ih dobili samo na masu


Amerima je proračun govorio da moraju da naprave minimum tri tenka da bi eliminisali jedan nemački Tigar.
Rusi su svoje protivtenkovske jedinice u žargonu zvali "zbogom Rusijo"
Ali je praksa pokazala da "size does matter"

Jukie Jukie 17:20 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

antioksidant
kako se uciti toleranciji kad nema jasno izgradjenog vrednosnog sistema?pa u tom vrednosnom sistemu i o porukama koje se šalju i jeste problem. "primorava nas truli zapad" nije baš poželjna poruka ako se želi društvo koje prihvata i neguje različitost.

Hmm.. kad smo bili mali, učili su nas da treba da slušamo učiteljicu i roditelje i radimo šta oni kažu, i posle nekog vremena bundžijstva shvatiš da će, ako odmah uradiš šta traže, da te puste da se igraš u ćošku kako ti hoćeš jer su ispucali svoje ideje šta treba da radiš tog dana
tako valjda i ovo... veliki ti daju zadatak, ti to uradiš, oni kažu dobro i odu da rade nešto drugo a ti dalje radiš šta hoćeš
blogovatelj blogovatelj 17:26 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

могу ову синтетизовану мисао да ти фрагментирам !


Leba ti jebem!
Otkrio je bullshit generator na internetu, nema druge.
Emsi, od Taube se nije na blogu pojavio um kao tvoj.
Jaril Jaril 17:30 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

ја мислим да приоритет свих приоритета треба да буде да сви људи у Србији буду сити (хранећи се нормално, а не само - хлеб и млеко), а ти да се одржи ЛГБТ парада (а донедавно си, пратећи твој рад на блогу, готово правилно указивао да то треба да буде стабилизација економских прилика)


За решавање проблема глади, потребно је знање, умеће и време да се ствари поправе. За решавање проблема ЛГБТ људи потребно је да се буде човек према другом човеку.
blogovatelj blogovatelj 17:36 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

За решавање проблема ЛГБТ људи потребно је да се буде човек према другом човеку.


Kako starim sve sam više uveren da Srblji uvek sebi nađu besmislenu temu za raspravu, sve u cilju što više debatovanja a što manje rađenja.
Prateći homofobne filozofije prethodnih godina često mi padne na pamet kako se na sličan način vodila decenijska rasprava treba li dozvoliti dijaspori da glasa na izborima. Deset godina su sve političke opcije tupile, a danas znamo da je uticaj dijaspore na rezultate izbora minimalan, skoro nula.
Tako će da bude i sa pederima. Kad šetnje jednog dana postanu normalne, naći će se nešto drugo. Valja o nečem tupiti uz espreso ili pivo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:13 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

emsiemsi
srdjan.pajic
акцентација значаја приоритета у ослобађању нашега народа



Видим према збуњивом смајлију да ти је нешто нејасно !?
Уколико желиш, добре сам воље, могу ову синтетизовану мисао да ти фрагментирам !


Aj ti kreni sa fragmentacijom, ja moram da lemačim neke ploče, pa kad se vratim, udubiću se, i verovatno će mi biti jasnije.

(e, onaj blogi te opet nešto naddrkava, mislim, to stvarno nije u redu).



predatortz predatortz 18:17 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

ja moram da lemačim neke ploče,


Cccc, a ovde si mog'o da budeš gospodin čovek. Da se zaposliš u Telekom, da ne radiš ništa i imaš 500 ojra svaki mesec...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:19 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

blogovatelj

Kad šetnje jednog dana postanu normalne, naći će se nešto drugo. Valja o nečem tupiti uz espreso ili pivo.


I ja mislim da je vreme da se nadje nešto drugo, a ljudi drugačije seksualne orjentacije da se ostave na miru, u svakom pogledu. Da sam u Beogradu, i ja bih se pridružio šetnji, i vrckao dupetom za medalju, makar ruku pod ruku sa Stefanović Dr. Nebojšom, Malin Dr. Sinišom, i Ilić Dr, Veljom. Ok, Mr. Veljom.



princi princi 18:25 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

makar ruku pod ruku sa Stefanović Dr. Nebojšom, Malin Dr. Sinišom, i Ilić Dr, Veljom. Ok, Mr. Veljom.

Ne, bate, ti bi bio zadužen za Zlatibora.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:36 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

princi
makar ruku pod ruku sa Stefanović Dr. Nebojšom, Malin Dr. Sinišom, i Ilić Dr, Veljom. Ok, Mr. Veljom.

Ne, bate, ti bi bio zadužen za Zlatibora.


Samo nek obuče džistrings, eto mene.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:51 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

srdjan.pajic
I ja mislim da je vreme da se nadje nešto drugo, a ljudi drugačije seksualne orjentacije da se ostave na miru, u svakom pogledu. Da sam u Beogradu, i ja bih se pridružio šetnji, i vrckao dupetom za medalju, makar ruku pod ruku sa Stefanović Dr. Nebojšom, Malin Dr. Sinišom, i Ilić Dr, Veljom. Ok, Mr. Veljom.

Па ја очекујем све српске мушкарчине и борце за часно и честито српство да учествују у паради, под паролом:
Буди мушко, учествуј у Prideu!

Претпостављам да Омега неће стићи, али Фрихенд је ту, близу, и водиће десно крило параде, истовремено жонглирајући штапом!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:12 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Па ја очекујем све српске мушкарчине и борце за часно и честито српство да учествују у паради, под паролом:
Буди мушко, учествуј у Prideu!

Претпостављам да Омега неће стићи, али Фрихенд је ту, близу, и водиће десно крило параде, истовремено жонглирајући штапом


brajovicu majstore!
:)
Jaril Jaril 19:28 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Tako će da bude i sa pederima. Kad šetnje jednog dana postanu normalne, naći će se nešto drugo. Valja o nečem tupiti uz espreso ili pivo.

Колико има истине у овоме што је написано, толико је и поражавајуће.
Да се животи толико броја људи унаказују због теме за уз еспресо или пиво.

ЕДИТ: Мада истине ради, постоје људи који у овој теми проналазе прилику да ураде нешто важно у животу.
emsiemsi emsiemsi 19:45 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

blogovatelj
могу ову синтетизовану мисао да ти фрагментирам !


Leba ti jebem!
Otkrio je bullshit generator na internetu, nema druge.
Emsi, od Taube se nije na blogu pojavio um kao tvoj.

Хвала на комплименту !
Успут - када сам ја направио први ГПСС (Генератор Псеудо Случајне Секвенце) ти ниси био нити у пеленама.
Булшит генератор остављам теби да се занимаш.
Мислим, немој да се љутиш - али тако је то.
emsiemsi emsiemsi 19:48 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Jaril
ја мислим да приоритет свих приоритета треба да буде да сви људи у Србији буду сити (хранећи се нормално, а не само - хлеб и млеко), а ти да се одржи ЛГБТ парада (а донедавно си, пратећи твој рад на блогу, готово правилно указивао да то треба да буде стабилизација економских прилика)


За решавање проблема глади, потребно је знање, умеће и време да се ствари поправе. За решавање проблема ЛГБТ људи потребно је да се буде човек према другом човеку.

Слажем се да је за обоје потребно да будемо (бољи) људи !
Стога, будимо људи (иако смо Срби. И они који нису Срби).
Jaril Jaril 20:03 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Слажем се да је за обоје потребно да будемо (бољи) људи !

emsiemsi emsiemsi 20:48 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

srdjan.pajic
emsiemsi
srdjan.pajic
акцентација значаја приоритета у ослобађању нашега народа



Видим према збуњивом смајлију да ти је нешто нејасно !?
Уколико желиш, добре сам воље, могу ову синтетизовану мисао да ти фрагментирам !


Aj ti kreni sa fragmentacijom, ja moram da lemačim neke ploče, pa kad se vratim, udubiću se, i verovatno će mi biti jasnije.

(e, onaj blogi te opet nešto naddrkava, mislim, to stvarno nije u redu).




Ти си као и сам што сам !
Ништа ме тако не одмара него лемилица у руци - само да при томе не морам много да мислим ! (добро, мислим док прокјектујем, али то није то).
Што се тиче Блогија - наши смо (по више основа) па му толеришем.
adriana adriana 21:24 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

moram da lemačim neke ploče


Pa kad nisi čkolovAo
blogovatelj blogovatelj 23:55 17.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Успут - када сам ја направио први ГПСС (Генератор Псеудо Случајне Секвенце) ти ниси био нити у пеленама.


Konju da bi konju. To mi je tema diplomskog
Tridesetjednobitni registar, uzimaju se vrednosti bitova tezine 0 i 27, pa salju na ulaz nili kola. Radi se shift right operacija, a vrednost sa izlaza nili kola pakuje se u najtezi bit. Vrednost bita najmanje tezine biva trajno izgubljena.
Posle zavrsenih 2^31 sekvenci pocinje da ponavlja sve ponovo.
Radjeno u programskom jeziku Turbo C, pre osamnaest godina. Moze se naci na Fakultetu Tehnickih Nauka u Novom Sadu.
A da ti nisi neki sto me poznaje, ili nedobog neki sto me spijunira, a?
emsiemsi emsiemsi 05:56 18.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

blogovatelj
Успут - када сам ја направио први ГПСС (Генератор Псеудо Случајне Секвенце) ти ниси био нити у пеленама.


Konju da bi konju. To mi je tema diplomskog
Tridesetjednobitni registar, uzimaju se vrednosti bitova tezine 0 i 27, pa salju na ulaz nili kola. Radi se shift right operacija, a vrednost sa izlaza nili kola pakuje se u najtezi bit. Vrednost bita najmanje tezine biva trajno izgubljena.
Posle zavrsenih 2^31 sekvenci pocinje da ponavlja sve ponovo.
Radjeno u programskom jeziku Turbo C, pre osamnaest godina. Moze se naci na Fakultetu Tehnickih Nauka u Novom Sadu.
A da ti nisi neki sto me poznaje, ili nedobog neki sto me spijunira, a?

Респектујем !
Но, то је схоластика. Оно што сам ја правио је базирано на нешто више физике и шума.
Но, не бих те много замарао, јер - још си млад.
Лепо напредујеш у свом развоју.
blogovatelj blogovatelj 08:26 18.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Оно што сам ја правио је базирано на нешто више физике и шума.


Ovo sto sam ti opisao je bio samo pocetak.
Posle je bilo jos desetak programa kojima je osnova bio pseudoslucajni generator, a sve u cilju pravljenja modela za digitalne merne instrumente.
Sve sto sam radio bila je softverska simulacija 32-bitnog DA konvertora, koji je u to vreme imao cenu oko soma maraka komad. Generator je sluzio da imitira sum kojima su merni instrumenti izlozeni u svakodnevnom radu.
Ugnjavih ljude zbog tebe. Idi negde plesi.
emsiemsi emsiemsi 08:42 18.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

blogovatelj
Оно што сам ја правио је базирано на нешто више физике и шума.


Ovo sto sam ti opisao je bio samo pocetak.
Posle je bilo jos desetak programa kojima je osnova bio pseudoslucajni generator, a sve u cilju pravljenja modela za digitalne merne instrumente.
Sve sto sam radio bila je softverska simulacija 32-bitnog DA konvertora, koji je u to vreme imao cenu oko soma maraka komad. Generator je sluzio da imitira sum kojima su merni instrumenti izlozeni u svakodnevnom radu.
Ugnjavih ljude zbog tebe. Idi negde plesi.

Лепо, лепо !
Квалитетно се развијаш - и напредујеш.
Очекујем да се врло брзо издигнеш изнад белог шума !
Задовољан сам твојим развојем - и мојим утицајем на исти !
hajkula1 hajkula1 16:27 18.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

emsiemsi
princi
zasto te je stid? pa rekli su iskreno kako jeste. ne mogu se traziti od EU i sveta novac i krediti na "lepe oci". ni oni iz Evrope i sveta, a ni ovde, nisu blesavi da poveruju da se preko noci promenila svest u Srbiji. kao sto si i sam rekao, diskutabilno je stanje ljudskih prava uopste u Srbiji. kako se uciti toleranciji kad nema jasno izgradjenog vrednosnog sistema? ja drzim palceve da se izadje iz ovog corsokaka, ali realno gledajuci: "da bi se stvari promenile, treba poci od njihovih pradedova i prabaka". (parafraza Erika Berna).

Zato što je promovisanje prava LGBT nešto što Srbiji i srpskom društvu treba zbog njega samog. Kako misliš da se uljudi društvo, kako da krene napred bez tolerancije, bez uvažavanja drugog na postojanje, izražavanje njegovih kulturnih, subkulturnih, marketinških, kakvih bilo obeležja? Pisao sam više puta u poslednjih par nedelje: ekonomski napredak društva podrazumeva inovaciju, a ova ne dolazi iz stajanja u vojnom stroju, ili čitanjem proglasa, nego od slobodnih ljudi, koji se ne kriju prestravljeni i preplašeni po kućama i haustorima, i atmosfere koja u društvu ne samo da promoviše nego podstiče slobodu i pravo da se bude drugačiji. Ne mislim da je EU članstvo neka fora, ne verujem u slobode donesene EU dekretima, ne verujem u prirodnu tevtonsku superiornost Germana, kao što ne verujem da su srpski homofobi išta gori (a ni bolji) od švedskih, engleskih ili holandskih nacista, ili francuskih fašista.

Скоро да сам сагласан са написаним --- превасходно везану за проблематичност слободе људи (па били и Срби).
Код мене се намеће једно питање, већ дуже времена, а то је --- зашто човек добровољно пристаје да буде роб. Наглашавам ово добровољно - јер док год се добровољно не пристане, до тада човек, у крајњој инстанци није - роб.
Слажем се и са тобом да нико није супериоран, у односу на мој народ, те Германи - посебно.
Оно што код Германа фасцинира је - да направе највећа могућа срања које је људска врста успела, отресу прашину, пуј - пике не важи, и иду даље. Ја им се због тога не дивим.
Оно што тебе и мене разликује је, поред осталог, акцентација значаја приоритета у ослобађању нашега народа - ја мислим да приоритет свих приоритета треба да буде да сви људи у Србији буду сити (хранећи се нормално, а не само - хлеб и млеко), а ти да се одржи ЛГБТ парада (а донедавно си, пратећи твој рад на блогу, готово правилно указивао да то треба да буде стабилизација економских прилика).
Према томе, док год не буде параде гладних (тј. док год буде доста гладних), до тада поменута ЛГБТ парада неће бити прихваћена (како треба).



Svi mi smo ugroženi jer nam je ograničeno a često i ukinuto pravo koje garantuje Ustav - pravo na lečenje.

Danas sam s otpusnom listom, vraćena sa šaltera lekara opšte prakse (imala sam operaciju sinusa s komplikacijom - krvarenje zbog skoka pritiska, kao u filmu o eboli ). Šta sad? Propisana terapija, potrebne analize (ne pominjem doznake)... Lončaru! Nikoliću! Vučiću! Trenutno moram da se pričuvam, ali se bojim da ću uskoro postati medijski poznata. Ne znaju da li sam lezbejka ili strejt, znači, svi smo u istom loncu. Što se LGBT ljudi tiče, samo da imaju drugačiji marketing.



P.S:

Zdravstvena knjižica overena do juče.
blogovatelj blogovatelj 17:48 18.09.2014

Re: Sine, ali mene je najveći blam

Задовољан сам твојим развојем - и мојим утицајем на исти !


Dosadan si kao suvi triper.
princi princi 15:43 17.09.2014

Za to vreme

blogovatelj blogovatelj 17:29 17.09.2014

Re: Za to vreme

Za to vreme
na drugom kraju sveta...


Pre neki dan na vestima...
U cilju suzbijanja epidemije ebole SAD će u zapadnu Afriku poslati 3000 vojnika?!
Ne doktora. Vojnika!
leeanna leeanna 17:58 17.09.2014

Re: Za to vreme

blogovatelj
Za to vreme
na drugom kraju sveta...


Pre neki dan na vestima...
U cilju suzbijanja epidemije ebole SAD će u zapadnu Afriku poslati 3000 vojnika?!
Ne doktora. Vojnika!


The United States will leverage the unique capabilities of the U.S. military and broader uniformed services to help bring the epidemic under control. These efforts will entail command and control, logistics expertise, training, and engineering support.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:11 17.09.2014

Re: Za to vreme

blogovatelj
Za to vreme
na drugom kraju sveta...


Pre neki dan na vestima...
U cilju suzbijanja epidemije ebole SAD će u zapadnu Afriku poslati 3000 vojnika?!
Ne doktora. Vojnika!


Streljace obolele u cilju suzbijanja epidemije?

Ili...
adriana adriana 21:21 17.09.2014

Re: Za to vreme

U cilju suzbijanja epidemije ebole SAD će u zapadnu Afriku poslati 3000 vojnika?!
Ne doktora. Vojnika!


Realno, ko ima 3000 lekara na bacanje?

A vojnici su potrošna roba. Možda ne umeju da promene kateter, ali mogu da čuvaju karantin. A i da prenesu poljsku bolnicu sa sve nesrećnicima i njihovim infuzijama.
Jukie Jukie 22:10 17.09.2014

Re: Za to vreme

adriana
Realno, ko ima 3000 lekara na bacanje?.


Pa Srbija, valjda. Negde je rečeno da imamo dovoljno lekara za narednih sto godina
leeanna leeanna 22:10 17.09.2014

Re: Za to vreme

ali mogu da čuvaju karantin

da, tako nekako :)

epidemija ebole fizički više nije pod kontrolom, sa tendencijom širenja, a države zapadne afrike (liberija, gvineja, nigerija i siera leone), nisu u mogućnosti da same nastave organizaciju kontrole i suzbijanja epidemije. ne postoje uslovi da se preduzmu odgovarajuće epidemiološke mere i značajan broj zdravstvenog osoblja, lokalnog i međunarodnog, koji leče obolele ljude, je zaražen. lokalni i međunarodni stručni timovi i medicinska i druga pomoć su neupotrebljivi bez uspostavljanja jasne organizacije i odgovarajuće koordinacije. amerika šalje logističku podršku da bi aktivnosti kontrole i suzbijanja epidemije bile funkcionalne. detaljno, koga zanima, linkovala sam u prethodnom postu.

evo poslednje vesti tim povodom iz liberije: Liberia hopes US aid can turn tide on Ebola

izvinjenje i troll off
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:56 17.09.2014

pREVRNUTA TORTA

adriana adriana 16:32 19.09.2014

Re: pREVRNUTA TORTA

bem mu miša, pOINTER!


emsiemsi emsiemsi 19:43 19.09.2014

Re: pREVRNUTA TORTA

vrabac_u_steni
bem mu miša, pOINTER!
http://en.wikipedia.org/wiki/Hungarian_notation#Examples

Хехехе !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana