Nostalgija

Kada javnost zaćuti

Predrag Brajovic RSS / 26.09.2014. u 21:45
     Јавно узмицање у ставовима често је феномен који настаје када се људи осећају под притиском да прикрију своје мишљење сматрајући да су у мањини. Јавни медији и социјалне мреже умеју да придонесу овом притиску. Људи као да имају њух, умеју да осете већинске ставове јавног мњења, као да имају шесто чуло - јер како би се, иначе, другачије објаснило то што када се промена у ставу друштва према некој партији, особи или идеји укаже она као да тренутно обузме цело друштво и постане свуда присутна. 
     У том узмицању у спремности да се став јавно искаже најважнију улогу игра осећање да ће неко остати друштвено изолован. Оно је пресудни чинилац и делује чак на најбаналнијем нивоу. Ако људима понудите да кажу која од три линије упадљиво различитих дужина јесте најдужа, и тако очигледан одговор може се „искривити" тиме ако се одговара у групи која, да не зна једини аутентични учесник експеримента, намерно даје погрешан одговор. У већини случајева учесник експеримента устукне пред притиском већинског мишљења и прикључи му се, иако је очигледно нетачно. 
    Такође, као један од разлога незаснованог приклањања већинском мишљењу јесте жеља да се буде уз победника, јачег, надмоћнијег. Познат је феномен да накнадне анкете изборних гласања увек показују већи број присталица победника него оне пред објављивање резултата. Просто, после избора већи број појединаца каже да је гласало за победника него што их стварно има. Ово је један смер тумачења оваквог исхода анкета, а други би, опет, ишао у правцу тога да овим „белим лажима" о томе за кога су гласали људи настоје да предупреде социјалну стигму којој могу бити изложени, оклевају да изнесу мањинско мишљење
     У медијима сам механизам превладавања мишљења добија на замаху тако што они који примете да се њихов став шири и јача постају још отвореније и смелије наступају, а они други реагују супротно томе, са све већим повлачењем и уздржаношћу. На тај начин добија се једна нереалана слика: онај доминантнији став се указује као више доминантан него што је то у стварности, а мањински став више мањински него што је то у стварности. Ова слика се мења ако износилац става није приморан да јавно очита свој став, него може га задржати за себе или исказати у пермисивнијој, мање ненаклоњеној јавности. Како год - тенденција јесте да се неслагање не износи јавно. 
     Једна од условних мањкавости овог приступа јесте да пренебрегава колико квалитет-вредност неке идеје доприноси њеном ширењу или нестајању. Ово је сасвим разумно питање, које, ипак, претпоставља да позитивна идеја сама себи крчи пут а негативна идеја се као таква препозна и узмиче. Такав приступ претпоставља и ослања се на дубоку разумност људи и способност за правилне моралне и друге изборе.* Када се зна да је теорија о „спирали ћутања" формулисана у Немачкој седамдесетих година, онда се може разумети зашто се сама вредност занемарује: велики аријевски социјални "експеримент" са Немачком доказ је томе колико за ширење и прихватање неких идеја њихова вредност уме да не буде пресудна.
     
     Теорију о „СПИРАЛИ ЋУТАЊА" формулисала је Елизабет Ноелe Нојман 1974. Овим текстом сажео сам и препричао тезе тог чланка, обилато се користећи радом Ем Грифин: SPIRAL OF SILANCE, који и линкујем, и који доноси широке наводе из рада. Једино, избацио сам једну релативно важну реченицу. Они који линковани текст у оригиналу прочитају разумеће коју и зашто.
 
* Сав текст иза звездице додат је дан после објављивања претходног дела текста . 
 
 


Komentari (123)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jedi-knight jedi-knight 21:58 26.09.2014

1.


Fascinantno, ali ne iznenadjuje nimalo.
hajkula1 hajkula1 22:25 26.09.2014

Utisak


Od uvek slobodno govorim. I kada znam da sam u manjini ili čak jedina koja različito misli, kažem. Podržim pojedince koji su sami u stavovima.

mariopan mariopan 22:36 26.09.2014

Re: Utisak

hajkula1

Od uvek slobodno govorim. I kada znam da sam u manjini ili čak jedina koja različito misli, kažem. Podržim pojedince koji su sami u stavovima.


I ja...i zato obavezno nadrljala u životu.
I nije mi žao.
freehand freehand 22:43 26.09.2014

Re: Utisak

mariopan
hajkula1

Od uvek slobodno govorim. I kada znam da sam u manjini ili čak jedina koja različito misli, kažem. Podržim pojedince koji su sami u stavovima.


I ja...i zato obavezno nadrljala u životu.
I nije mi žao.

Gospođe drage, ne bih umeo da objasnim zašto ali neki mi unutrašnji glas govori da autor ovog - inače dobrog teksta - nije pišući ga imao vas u vidu.
A bogami ni mene.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:51 26.09.2014

Re: Utisak

freehand
Gospođe drage, ne bih umeo da objasnim zašto ali neki mi unutrašnji glas govori da autor ovog - inače dobrog teksta - nije pišući ga imao vas u vidu.
A bogami ni mene.

:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 26.09.2014

Re: Utisak

Od uvek slobodno govorim.

I ja


Baš bih voleo da upoznam nekog ko ovo ne tvrdi za sebe :)

[url=http://casopisinterfon.org/2013/12/03/najkontroverzniji-eksperimenti-u-istoriji-psihologije-top-10/]Ašov eksperiment konformizma
Solomon Aš je psiholog koji je želeo da ispita koliko stavovi i odluke grupe utiču na stavove i odluke pojedinca.

Tako je u jednu prostoriju doveo svoje kolege istraživače i jednu osobu koja je zapravo bila glavni objekat eksperimenta, i koja nije znala da ostali u prostoriji samo glume da učestvuju u njemu. Zatim im je pokazao jedan papir sa tri linije, i jedan papir na kome je bila jedna ‘uporedna’ linija, i njihov zadatak je bio da porede dužine tri linije sa dužinom one uporedne. ‘Lažni’ ispitanici su namerno davali netačne odgovore, da bi utvrdili u kojoj meri će se osoba da se složi sa njihovim odgovorima.

Od 50 učesnika, čak 37 je svoje odgovore prilagodilo odgovorima većine. Iako je ov vrlo koristan ogled, koji dosta govori o ljudskoj prirodi, danas ne bi smeo da se izvrši iz razloga što se, po zakonu, osobi mora staviti do znanja da učestvuje u eksperimentu.[/url]
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:57 26.09.2014

Re: Utisak

ХЦМ, онај видео на крају мог текста -- то је снимак са експеримента о ком говориш. Ниси га погледао?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:02 26.09.2014

Re: Utisak

Nisam :)
Sad videh da je to isti video kao i na liknu koji sam (neuspešno) posatvio.

mirelarado mirelarado 23:07 26.09.2014

Re: Utisak

hoochie coochie man
Nisam :)
Sad videh da je to isti video kao i na liknu koji sam (neuspešno) posatvio.



Ех, кад већина не отвара линкове, и не гледа клипове. :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:10 26.09.2014

Re: Utisak

mirelarado
Ех, кад већина не отвара линкове, и не гледа клипове. :)

Пусти, добро је док бар мало завире у основне текстове.
Ја више готово да их и не читам: погледам ко је написао текст или коментар, и онда му се нане нанине ако ми се гдекад замерио, или га очински похвалим -- јер народ то воли, те очинске фигуре.
mirelarado mirelarado 23:18 26.09.2014

Re: Utisak

Predrag Brajovic
mirelarado
Ех, кад већина не отвара линкове, и не гледа клипове. :)

Пусти, добро је док бар мало завире у основне текстове.
Ја више готово да их и не читам: погледам ко је написао текст или коментар, и онда му се нане нанине ако ми се гдекад замерио, или га очински похвалим -- јер народ то воли, те очинске фигуре.


Јесте, воле људи да их хвалиш, факат. ;-)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:20 26.09.2014

Re: Utisak

Ех, кад већина не отвара линкове, и не гледа клипове. :)


pa još kad ima sreću, kao sad ja, da postavi već postavljeno :)
mariopan mariopan 23:38 26.09.2014

Re: Utisak

freehand
mariopan
hajkula1

Od uvek slobodno govorim. I kada znam da sam u manjini ili čak jedina koja različito misli, kažem. Podržim pojedince koji su sami u stavovima.


I ja...i zato obavezno nadrljala u životu.
I nije mi žao.

Gospođe drage, ne bih umeo da objasnim zašto ali neki mi unutrašnji glas govori da autor ovog - inače dobrog teksta - nije pišući ga imao vas u vidu.
A bogami ni mene.

hajkula1 hajkula1 23:46 26.09.2014

Re: Utisak

mirelarado
hoochie coochie man
Nisam :)
Sad videh da je to isti video kao i na liknu koji sam (neuspešno) posatvio.



Ех, кад већина не отвара линкове, и не гледа клипове. :)



Ima li neko da kaže nešto o ovome?

http://www.021.rs/Info/Srbija/Knezevicu-od-NIS-a-milion-a-Danici-770-000.html#CommentForm



Zar Danica nije u invalidskoj penziji?




Kneževiću od NIS-a milion, a Danici 770.000

Visoki funkcioner SNS-a Goran Knežević kao član odbora direktora NIS-a mesečno prima platu od 1.079.920 dinara.

Njegova plata je nešto viša od one koju za istu funkciju u NIS-u prima žena lidera SPO-a Vuka Draškovića, Danica Dršaković i kojoj mesečno na račun legne 771.000 dinara, pri čemu ona kao penzioner dobija još 40.000 mesečno.

Podaci o primanjima u Naftnoj industriji Srbije njih dvoje postali su dostupni pre nekoliko dana kada je Agencija za brorbu protiv korupcije objavila poslednje izveštaje o primanjima i prihodima funkcionera.



Sa ovim mesečnim primanjima njih dvoje su se ozbiljno približili funkcioneru SPS-a Dušanu Bajatoviću koji je do sada važio kao političar sa najvećom platom u Srbiji.

Prema podacima iz registra Agencije za brorbu protiv korupcije Bajatović kao direktor Srbijagasa, poslanik i član Nadzornih odbora "Jugorosgasa" i "Podzemno skladište gasa Banatski dvor" prima oko 2,2 miliona dinara.


Inače, Knežević i Draškovićeva su članovi odbora direktora NIS-a postali jula ove godine.

Knežević je do imenovanja u Odbor direktora naftne kompanije od 1. oktobra prošle godine bio savetnik generalnog direktora NIS-a, dok je Draškovićeva od 2009. do 2013. već bila u Upravnom odboru NIS-a.



Uz tekst, ako otvorite link, videćete i zanimljive tabele (za Brajovića pa i ostale)



Samo vi ćutite!



Lopovi da vrate ukradeno!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:48 26.09.2014

Re: Utisak

hajkula1
(za Brajovića pa i ostale)

Зашто за мене нарочито?
hajkula1 hajkula1 03:59 27.09.2014

Re: Utisak

Predrag Brajovic
hajkula1
(za Brajovića pa i ostale)

Зашто за мене нарочито?


Zbog tabela
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:06 27.09.2014

Re: Utisak

Samo vi ćutite!



Lopovi da vrate ukradeno!

Pa da li ti je konačno jasno da su oni što ih zoveš komunisti mala deca u odnosu na ove.
freehand freehand 09:07 27.09.2014

Re: Utisak

Milan Karagaća
Samo vi ćutite!



Lopovi da vrate ukradeno!

Pa da li ti je konačno jasno da su oni što ih zoveš komunisti mala deca u odnosu na ove.

U odnosu na koje?
vera.nolan2 vera.nolan2 10:12 27.09.2014

Re: Utisak

Milan Karagaća
Samo vi ćutite!



Lopovi da vrate ukradeno!

Pa da li ti je konačno jasno da su oni što ih zoveš komunisti mala deca u odnosu na ove.



..pa to i jesu ,njihova deca,uglavnom...
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:53 27.09.2014

Re: Utisak

freehand
Milan Karagaća
Samo vi ćutite!



Lopovi da vrate ukradeno!

Pa da li ti je konačno jasno da su oni što ih zoveš komunisti mala deca u odnosu na ove.

U odnosu na koje?

Sve ove koji su nas usrećivali rušenjem tzv. komunizma. Znači svi koji su na vlasti od 1990.godine do dana današnjeg.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:58 27.09.2014

Re: Utisak

vera.nolan2
Milan Karagaća
Samo vi ćutite!



Lopovi da vrate ukradeno!

Pa da li ti je konačno jasno da su oni što ih zoveš komunisti mala deca u odnosu na ove.



..pa to i jesu ,njihova deca,uglavnom...

o oni su deca predratnih kapitalista i teraj dokle hoćeš sa tim nesuvislim objašnjenjima. Pa neka ti Dana Drašković objasni otkud joj tolika plata, otkud neko sa penzijom državnog činovnika može ponovo da radi u državnoj službi i prima i penziju i platu. I nemoj da se praviš da ne vidiš šta se radi, a ni da se praviš naivna da ta deca njihova , kako ih zoveš su sada najveći antikomunisti, najveći vernici, najveći nacionalisti-šovinisti, desničari...
vera.nolan2 vera.nolan2 10:54 28.09.2014

Re: Utisak

Milan Karagaća...

hajkula

Samo vi ćutite!
Lopovi da vrate ukradeno!

..pa to i jesu ,njihova deca,uglavnom...

"nesuvisl-o objašnjenje"!? argument ??? :
"Pa neka ti Dana Drašković objasni ..."

-pa Dana i Vuk,zna se kojoj moći pripadaju od 68 me,..oni nisu nikakav dokaz i ne znam čega?;samo su primer kontrolisane,dobre raspoređenosti uloga na svim stranačkim stranama u ideopolitičkoj tranziciji u kontroli mase !

I nemoj da se praviš da ne vidiš šta se radi, a ni da se praviš naivna da ta deca njihova , kako ih zoveš su sada najveći antikomunisti, najveći vernici, ...


Saglasna !!!
Zastupam to mišljenje uvek,to je samo ideološka presvlaka,ali ne menja istinu -da je prethodna elita nastavila kontinuitet elite,preko dece...
...i uostalom ,hajkula stalno ponavlja Lopovi da vrate ukradeno! i svi se prave ludi na istinu da im je bar ekstraprofit mogao biti iznuđeno usmeren za recimo,sav profit u iznuđene investicije u proizvodnju i zapošljavanje nezaposlenih,kad su već sve, neshvatljivom moralnom lakoćom uništili ! itd,naravno...
mira2852 mira2852 07:14 29.09.2014

Re: Utisak

Ovaj tekst bas govori o tome! Sada NIKO nije bio komunista? Svi su potajno bili protiv, pa kada su na vlast dosli nacionalisti i crkvenjaci, svi su postali isti takvi. A da su na vlasti deca komunista, imali bismo socijalizam a ne OVO. Sada su na vlasti deca onih koje su komunisti doveli u grad, omogucili im skolovanje i dali stanove, ali iz njih nisu istresli PRIMITIVIZAM. Nase drustvo je u moralnom smislu propalo, a slobodnomisleci su ucutali.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:55 26.09.2014

Jedinstveni & originalni

U nastavku ovog bloga će svi koji najglasnije pevaju u horu objasniti kako oni uvek govore samo svoje jedinstveno & originalno mišljenje. Ganut ću biti do suza.
NNN NNN 23:18 26.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Nebojsa Krstic
U nastavku ovog bloga će svi koji najglasnije pevaju u horu objasniti kako oni uvek govore samo svoje jedinstveno & originalno mišljenje. Ganut ću biti do suza.

Pre si bio pun utisaka,
a sada ti teška reč nije strana...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:22 26.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Pre si bio pun utisaka,
a sada ti teška reč nije strana...

Meni je ta emisija postala sumnjiva istog trenutka kad je izbačena MOJA špica i stavljen onaj hor koji peva falš. Kao što horovi obično rade.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:22 26.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

U nastavku ovog bloga će svi koji najglasnije pevaju u horu objasniti kako oni uvek govore samo svoje jedinstveno & originalno mišljenje.

ti bar nećeš imati taj problem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:25 26.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

ti bar nećeš imati taj problem.

Neću. Ja uvek horski. Uvek na strani većine. Bez obzira koliko je većinsko mišljenje idiotsko. Sigurica.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:27 26.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

stavljen onaj hor koji peva falš. Kao što horovi obično rade.

pa i Dilan ti peva falš.
ti baš ništa ne znaš o prirodi ljudskog glasa, jbt.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:30 26.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

ti baš ništa ne znaš o prirodi ljudskog glasa, jbt.

Ne znam. Ali o falš horovima znam nešto malo.
mariopan mariopan 23:40 26.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Nebojsa Krstic
U nastavku ovog bloga će svi koji najglasnije pevaju u horu objasniti kako oni uvek govore samo svoje jedinstveno & originalno mišljenje. Ganut ću biti do suza.

Jeste u pravu si.
Ti nam kaži kako je to pevati u horu, ti si stručnjak, mi to ne znamo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:44 26.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Ne znam. Ali o falš horovima znam nešto malo.

pa da znaš, ne bi ni pominjao falš horove, u tome je poenta.
Neću. Ja uvek horski. Uvek na strani većine. Bez obzira koliko je većinsko mišljenje idiotsko. Sigurica.

mislila sam na onaj deo oko jedinstvenosti&originalnosti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:47 26.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Ti nam kaži kako je to pevati u horu, ti si stručnjak, mi to ne znamo

O da, ti odlično to znaš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:49 26.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

pa i Dilan ti peva falš.

Dilan, btw, ne peva falš. Nađi mi molim te jedan jedini falš ton u bilo kojoj njegovoj pesmi. To što ti misliš da je falš, nije falš.
natasavb natasavb 00:07 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Uvek na strani većine. Bez obzira koliko je većinsko mišljenje idiotsko. Sigurica.


Jeste da se slažem sa onim da Šoovim da je većina uvek krivu (ja bih dodala i "skoro", jer baš i ne volim isključivosti), ali ja se slažem i sa onim drugim delom te njegove misli, koji ti izgleda ne vidiš ili ne želiš da vidiš - manjina je nekad u pravu.

Biti u manjini i biti pametniji, bolji, originalniji, nisu u lineranoj korelaciji, ni pozitivnoj, ni negativnoj.
mariopan mariopan 00:09 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Nebojsa Krstic
Ti nam kaži kako je to pevati u horu, ti si stručnjak, mi to ne znamo

O da, ti odlično to znaš.

Eh, pa nisam ti ja kriva što je tvoj hor tako katastrofalno falširao da nas je sad ogromna većina kojima još bride uši?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:10 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

To što ti misliš da je falš, nije falš.

ja ne znam šta je falš.

krle, on ne ubada čist ton jer nema čime, alo.
Dilan, btw, ne peva falš.

jbg, u pravu si, on ne peva falš, on mekeće falš. :))))
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:21 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

ja ne znam šta je falš.

krle, on ne ubada čist ton jer nema čime, alo.

Bob Dilan je jedan od najboljih pevača u istoriji muzike, ali razumem one koji nemaju čime to da shvate.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:31 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Bob Dilan je jedan od najboljih pevača u istoriji muzike, ali razumem one koji nemaju čime to da shvate.

nema tu šta da se shvati, to se čuje, samo ako nisi gluv.
u istoriji muzike

...u koju se ti baš razumeš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:35 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

...u koju se ti baš razumeš

Meni se čini da ti ne razumeš ni muziku, ni Boba Dilana.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:44 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Meni se čini da ti ne razumeš ni muziku, ni Boba Dilana.

pa meni dilan i muzika ne idu ni u istu rečenicu, ali to sam samo ja.
vidimo se na koncertu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:48 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

pa meni dilan i muzika ne idu ni u istu rečenicu, ali to sam samo ja

Pa kažem, nije to baš ni lako razumeti.
krkar krkar 00:54 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Meni se čini da ti ne razumeš ni muziku, ni Boba Dilana.


Priceless! Kako celom blogu pokazati i dokazati da si neopevana* budala!!!

Nemoj više neko meni da je rekao da sam arogantan!

A BoL ima piće od mene što je, sve i da je nehotice, izazvala ovo

---
*) nezavisno od tonaliteta
bene_geserit bene_geserit 02:04 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Sto ste bre ljuti i svadjate se bez razloga.
El moze ovako (neki middle ground) - i mi sto volimo Dilana znamo da to nije bas zbog kvaliteta njegovog glasa koji je pa onako, vec zbog njegovih tekstova. Ali se svakako to ne moze proglasiti za "meketanje" i necim sto nije muzika.
Moze malo da se bude open minded?
Ja ne volim od muzike sve i svasta pa ne proglasam to za meketanje i ne znam sta samo ne muziku.

Evo moze nesto oko cega cete valjda da se slozite da je dobro i nije fals pevanje (a ima i harmonikicu):
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:10 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

El moze ovako (neki middle ground) - i mi sto volimo Dilana

Koji ste to sad VI?

znamo da to nije bas zbog kvaliteta njegovog glasa


Mi ga upravo volimo zbog kvaliteta glasa i jer odlično peva.

Bilo dobro da vi ne govorite šta volimo mi.
bene_geserit bene_geserit 02:26 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Nebojsa Krstic
El moze ovako (neki middle ground) - i mi sto volimo Dilana

Koji ste to sad VI?

To bi bio Ja, ali persiram sam sebi zbog aristokratskih korena.

A umesto da se fokusiras na isterivanje onoga, ja znam najbolje, probaj da analiziras Dilanovu muziku objektivno (bez obzira na sta ona znacila tebi ili tvojoj generaciji).
Dilan je jedan od najboljih autora u istoriji muzike ali, koliko god ga ko voleo, ne moze da se proglasi za jednog od najboljih pevaca jer to prosto nije istina.
Zbog toga sam i linkovao klip gore sa (istina pevacicom) nekim ko stvarno ima sjajan glas. To ne moze bas kvantitativno da se izmeri, ali kvalitet pevanja u odnosu na Dilana, nebo i zemlja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:36 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Dilan je jedan od najboljih autora u istoriji muzike ali, koliko god ga ko voleo, ne moze da se proglasi za jednog od najboljih pevaca jer to prosto nije istina.


Dilan je jedan od najboljih autora, muzičara i pevača, i to je istina. Ali, to ne može svako da shvati, to sam napisao već, pa neću više.


Zbog toga sam i linkovao klip gore sa (istina pevacicom) nekim ko stvarno ima sjajan glas. To ne moze bas kvantitativno da se izmeri, ali kvalitet pevanja u odnosu na Dilana, nebo i zemlja.

Ovakvih ima u emisijama "Imam talenat", kolko ti duša ište.
bene_geserit bene_geserit 02:48 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Nebojsa Krstic
Zbog toga sam i linkovao klip gore sa (istina pevacicom) nekim ko stvarno ima sjajan glas. To ne moze bas kvantitativno da se izmeri, ali kvalitet pevanja u odnosu na Dilana, nebo i zemlja.

Ovakvih ima u emisijama "Imam talenat", kolko ti duša ište.


Sad se osecam tuzno, jel ima jos neko ovde ko voli Mojo Juju (da mi bude lakse )?
Da ne ispadne da imam manjinsko misljenje pa da moram da ga promenim, sve u skladu sa temom bloga.
nowhereman nowhereman 06:13 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni


U nastavku ovog bloga će svi koji najglasnije pevaju u horu objasniti kako oni uvek govore samo svoje jedinstveno & originalno mišljenje. Ganut ću biti do suza.


To SVI - to su svi oni koji su nekada, bilo kada, ostavili kritički komentar na pamflete gospodina bivešeg savetnika bivšeg predsednika bivše stranke.

Razumljivo je da su, u očima bivšeg savetnika, svi oni "pevali u horu", dok je on, bivši savetnik, sam samcit nepokolebljivo stajao na braniku... - pomozite mi, čega?

emsiemsi emsiemsi 08:55 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

krkar
Meni se čini da ti ne razumeš ni muziku, ni Boba Dilana.


Priceless! Kako celom blogu pokazati i dokazati da si neopevana* budala!!!

Nemoj više neko meni da je rekao da sam arogantan!

A BoL ima piće od mene što je, sve i da je nehotice, izazvala ovo

---
*) nezavisno od tonaliteta

А смемо ли и ми теби да кажемо да си ти будала ? !
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:07 27.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

krkar
Meni se čini da ti ne razumeš ni muziku, ni Boba Dilana.


Priceless! Kako celom blogu pokazati i dokazati da si neopevana* budala!!!

Nemoj više neko meni da je rekao da sam arogantan!

A BoL ima piće od mene što je, sve i da je nehotice, izazvala ovo

---
*) nezavisno od tonaliteta




al da ti kažem, ne bi on ovako da nije te proklete anonimnosti!
hajkula1 hajkula1 11:31 28.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

Nebojsa Krstic
Ti nam kaži kako je to pevati u horu, ti si stručnjak, mi to ne znamo

O da, ti odlično to znaš.



Ne zna.

Najviše dvoglas, nekada trio
mariopan mariopan 12:55 28.09.2014

Re: Jedinstveni & originalni

hajkula1
Nebojsa Krstic
Ti nam kaži kako je to pevati u horu, ti si stručnjak, mi to ne znamo

O da, ti odlično to znaš.



Ne zna.

Najviše dvoglas, nekada trio

Jaril Jaril 23:44 26.09.2014

И има овај

о утицају става и 'аргументације'ауторитета на став друштва.

nowhereman nowhereman 06:23 27.09.2014

ΚΡΊΤΩΝ


Lica: Sokrat, Kriton

Mesto: državna tamnica u Atini

(...)

SOKRAT: Ali, šta je nama, dobri Kritone, toliko stalo do mišljenja svetine? Ta oni najbolji, koji još zaslužuju našu pažnju verovaće da se to dogodilo onako kako se već dogodilo.

KRITON: Ali, evo vidiš Sokrate, da je nužno paziti i na mišljenje svetine. Baš sadašnji tvoj položaj dokazuje da svetina može da čini ne samo najmanje zlo nego malo ne i najveće, ako je ko kod nje oklevetan.

SOKRAT: Kamo sreće, Kritone, kad bi svetina mogla najveća zla činiti da bi mogla činiti i najveća dobra, pa bi sve lepo bilo. A ovako ne može ni jedno ni drugo; jer, ona nije podobna da učni koga ni razboritim ni nerazboritim, nego radi ono što joj slučaj nametne.

(...)

SOKRAT: Dakle, dragi prijatelju, ni u kome slučaju ne treba da pazimo na ono što će kazati o nama svetina, nego što će kazati onaj koji se razume u pravdu i nepravdu, onaj jedan i sama istina. Zato ti, pre svega, ne upućuješ u tome smislu na prav put kad upućuješ da se moramo obazirati na to što misli svetina o pravdi, i o lepoti, i o dobroti, i o onome što je tome protivno. Nego, eto, mogao bi ko prigovoriti, svetina ima vlast da nam oduzme život!

KRITON: Dabome, i to bi se moglo reći, Sokrate. Po istini kažeš.

SOKRAT: Ali, čudni prijatelju, meni se bar čini da ovaj razlog koji smo prorešetali važi kao i pre. A uzmi na um ponovo i ovo: važi li nam još ili ne važi stav da ne treba ceniti život nego dobar život?

(...)


Platon - Odbrana Sokratova - Kriton - Fedon, u prevodu Miloša N. Đurića
gedza.73 gedza.73 07:34 27.09.2014

Svako zašto ima svoje zato.

Ако људима понудите да кажу која од три линије упадљиво различитих дужина јесте најдужа, и тако очигледан одговор може се „искривити" тиме ако се одговара у групи која, да не зна једини аутентични учесник експеримента, намерно даје погрешан одговор. У већиним случајева учесник експеримента устукне пред притиском већинског мишљења и прик ључи му се, иако је очигледно нетачно.

Ako većina na ručku kod tašte za glavno jelo kaže da prelepo izgleda i da je neverovatno ukusno ti ćeš
-da se priključiš većini i 'oduševljeno' klimaš glavom
-kažeš istinu da nedostaje soli, da je nepečeno i da prilog ne odgovara glavnom jelu*
-neodređeno klimaš glavom

Slučajno se zetekneš ne ženskoj čajanki gde se koleginica tvoje žene hvali kako je smršala posle dva treninga pilatesa. Svi ostali klimaju glavom i horski dele komplimente.
-opet se priključuješ većini i dodaješ par fraza da joj ulepšaš dan
-kažeš da nije, da se čak i ugojila**

Postojale su de'ije knjige gde si sam birao kraj avanture. Kreneš od prve, druge strane i onda biraš, u zavisnosti od situacije, kako ćeš nastaviti između par ponuđenih odgovora sa brojem stranice na kojoj ćeš nastaviti priču.

Ponekad se desi da naletiš na čudovište koje te raskomada (*) ili te ubije plaćeni ubica (**).




Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:40 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

gedza.73
Ако људима понудите да кажу која од три линије упадљиво различитих дужина јесте најдужа, и тако очигледан одговор може се „искривити" тиме ако се одговара у групи која, да не зна једини аутентични учесник експеримента, намерно даје погрешан одговор. У већиним случајева учесник експеримента устукне пред притиском већинског мишљења и прик ључи му се, иако је очигледно нетачно.

Ako većina na ručku kod tašte za glavno jelo kaže da prelepo izgleda i da je neverovatno ukusno ti ćeš
-da se priključiš većini i 'oduševljeno' klimaš glavom
-kažeš istinu da nedostaje soli, da je nepečeno i da prilog ne odgovara glavnom jelu*
-neodređeno klimaš glavom

Slučajno se zetekneš ne ženskoj čajanki gde se koleginica tvoje žene hvali kako je smršala posle dva treninga pilatesa. Svi ostali klimaju glavom i horski dele komplimente.
-opet se priključuješ većini i dodaješ par fraza da joj ulepšaš dan
-kažeš da nije, da se čak i ugojila**

Упоређујеш сасвим различите ситуације: нешто што се чини из социјалне осетљивости, пристојности, љубазности и нешто што се чини због невидљивог притиска јавности. (Истини за вољу, нека веза ипак постоји. Но, свакако није исто када овај механизам постане оруђе за утврђивање нацистичких маса у жељеној путањи и љубазност која ћа се показати све и да си насамо с неком особом, па јој изађемо у сусрет обзирним коментаром. Ту притиска јавности нема.)

Мени је важно да се разуме како овај механизам који сам показао утиче на јавност -- а зашто да не -- како утиче на "јавност" и овде, на блогу.
Dr M Dr M 09:05 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Ako većina na ručku kod tašte za glavno jelo kaže da prelepo izgleda i da je neverovatno ukusno ti ćeš
-da se priključiš većini i 'oduševljeno' klimaš glavom
-kažeš istinu da nedostaje soli, da je nepečeno i da prilog ne odgovara glavnom jelu*
-neodređeno klimaš glavom


Ispravno ponašanje: Tražiš još.
hajkula1 hajkula1 09:37 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Predrag Brajovic



Мени је важно да се разуме како овај механизам који сам показао утиче на јавност -- а зашто да не -- како утиче на "јавност" и овде, на блогу.





mariopan mariopan 10:36 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Но, свакако није исто када овај механизам постане оруђе за утврђивање нацистичких маса

Nacističkih masa?
Мени је важно да се разуме како овај механизам који сам показао утиче на јавност -- а зашто да не -- како утиче на "јавност" и овде, на блогу.

Utiče i tvoja prejaka reč za nešto što nema veze sa nacizmom ali je ti ipak koristiš?
Zašto je koristiš, iako dobro znaš da je neodgovarajuća za ono što opisuješ?
Da pojačaš - šta?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:58 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

mariopan
Но, свакако није исто када овај механизам постане оруђе за утврђивање нацистичких маса

Nacističkih masa?
Мени је важно да се разуме како овај механизам који сам показао утиче на јавност -- а зашто да не -- како утиче на "јавност" и овде, на блогу.

Utiče i tvoja prejaka reč za nešto što nema veze sa nacizmom ali je ti ipak koristiš?
Zašto je koristiš, iako dobro znaš da je neodgovarajuća za ono što opisuješ?
Da pojačaš - šta?

Исти је психолошки механизам код нацизма и онога о чему причам. Истоветан. О томе је реч. Та ћутања маса. Сприла ћутања: мање па све веће, када се пристојни људи склањају од сукоба и непријатности. И заврши (као и свака интернет расправа) у -- Хитлеру!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:08 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Predrag Brajovic

Исти је психолошки механизам код нацизма и онога о чему причам. Истоветан. О томе је реч. Та ћутања маса. Сприла ћутања: мање па све веће, када се пристојни људи склањају од сукоба и непријатности. И заврши (као и свака интернет расправа) у -- Хитлеру!


Мислиш да тај механизам, функционише само када је нацизам у питању?
Многи који су тврдили да је "будућност на њиховој страни" су га користили, нацисти су били само једни од њих.
mariopan mariopan 11:39 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Predrag Brajovic
Исти је психолошки механизам код нацизма и онога о чему причам. Истоветан. О томе је реч. Та ћутања маса. Сприла ћутања: мање па све веће, када се пристојни људи склањају од сукоба и непријатности. И заврши (као и свака интернет расправа) у -- Хитлеру!


Na isti se psihološki mehanizam osvrćem samo u obnutom smeru - ka onome što si ti napisao. Ne na ćutanje nego na napisanu reč.

Korišćenje neodgovarajućih (snažnih) reči tamo gde im nije mesto, obično je u funkciji da se mase pale tim rečima i prevode ( zavode) na neku određenu stranu?

Čini mi se kao da si i ti iskoristio prejaku reč u iste svrhe, da povedeš narod u nekom pravcu koji ti želiš ( što je prirodno u ovom slučaju jer si ti autor bloga i smatraš da je pravac kojim treba da idemo u tom smeru - nećutanja) ?

Kako ćutanje ( smirivanje), tako i podizanje (angažovanje) ljudi za neku stvar mora prvo da bude nečim aktivirano ili utišano, anestezirano?

Inicijalna kapisla za jedno i drugo može biti i prejaka reč.

Neke ljude će to da privuče a neke da odbije. Nije uvek razlog ćutanja to što su ljudi ravnodušni, možda je razlog ćutanja loš pristup ljudima koji su ciljna grupa?

gedza.73 gedza.73 11:46 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Predrag Brajovic
Упоређујеш сасвим различите ситуације: нешто што се чини из социјалне осетљивости, пристојности, љубазности

Gde su mladi, tu je i šala.

DrM
Ispravno ponašanje: Tražiš još.

I gutaš knedle.
milisav68 milisav68 11:50 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

gedza.73

DrM
Ispravno ponašanje: Tražiš još.

I gutaš knedle.

Krišom pljuješ u salvetu.
Dr M Dr M 12:25 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

DrM
Ispravno ponašanje: Tražiš još.

I gutaš knedle.


Pa šta misliš, od čega sam ovoliki?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:27 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

vrabac_u_steni
Predrag Brajovic

Исти је психолошки механизам код нацизма и онога о чему причам. Истоветан. О томе је реч. Та ћутања маса. Сприла ћутања: мање па све веће, када се пристојни људи склањају од сукоба и непријатности. И заврши (као и свака интернет расправа) у -- Хитлеру!


Мислиш да тај механизам, функционише само када је нацизам у питању?
Многи који су тврдили да је "будућност на њиховој страни" су га користили, нацисти су били само једни од њих.

Наравно да не, ово је један од носећих текстова у теорији комуникације. (Види горе дописани крај оригиналног блога.)

Научни рад о "СПИРАЛИ ЋУТАЊА" (најавио сам да ћу писати о томе) формулисала је Елизабет Ноелe Нојман 1974. Ја сам овим текстом у ствари сажео и препричао тезе тог чланка, обилато се користећи радом Ем Грифин: SPIRAL OF SILANCE, који и линкујем, и који доноси широке наводе из рада.

Једино, избацио сам, овде, једну важну реченицу. Они који у оригиналу линовани текст прочитају разумеће коју и зашто.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:30 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Predrag Brajovic
vrabac_u_steni
Predrag Brajovic

Исти је психолошки механизам код нацизма и онога о чему причам. Истоветан. О томе је реч. Та ћутања маса. Сприла ћутања: мање па све веће, када се пристојни људи склањају од сукоба и непријатности. И заврши (као и свака интернет расправа) у -- Хитлеру!


Мислиш да тај механизам, функционише само када је нацизам у питању?
Многи који су тврдили да је "будућност на њиховој страни" су га користили, нацисти су били само једни од њих.

Не мислим, знам. (Вииди оре дописани крај оригиналног блога.)
Научни рад о "СПИРАЛИ ЋУТАЊА" (најавио сам да ћу писати о томе) формулисала је Елизабет Ноелe Нојман 1974. Ја сам овим текстом у ствари сажео и препричао тезе тог чланка, обилато се користећи радом Ем Грифин: SPIRAL OF SILANCE, који и линкујем, и који доноси широке наводе из рада.

Једино, избацио сам, овде, једну важну реченицу. Они који у оригиналу линовани текст прочитају разумеће коју и зашто.


Мислим (да не кажем као ти ЗНАМ) да би било корисно за твој кредибилитет да не узимаш науку толико често у уста.
Но добро, на вољу ти.

EDIT:
Ех да, заборавих да се потпишем.
Борис Јанковић

(ако је неко баш заинтересован могу на ПП да му пошаљем и ЈМБГ и адресу становања)
alselone alselone 12:35 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

ако је неко баш заинтересован могу на ПП да му пошаљем и ЈМБГ


U drugim vestima: Posle citanja odredjenog komentara na blogu B92 Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti, Rodoljub Sabic, oporavlja se od posledica trostrukog infarkta.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:05 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

vrabac_u_steni
Мислим (да не кажем као ти ЗНАМ) да би било корисно за твој кредибилитет да не узимаш науку толико често у уста.
Но добро, на вољу ти.

Верујем да си у праву.
Но, до те врсте кредиблитета, тој која се овде угрожава, није ми баш стало. Мислио сам да је то до сада постало очигледно.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:12 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

vrabac_u_steni
EDIT:
Ех да, заборавих да се потпишем.
Борис Јанковић





Оut of closet???
:))))

То, што ти овако нешто, Борисе, без проблема можеш да урадиш говори и о твом карактеру и о карактеру твог наступа овде. То сам ти и прошли пут рекао, не знам да ли смо се тада разумели, када си појашњавао ко све зна за твој ник.

Но, овде нисам писао о том проблему, него -- најважније -- како су људи склони да се понекад склоне.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:12 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

vrabac_u_steni
EDIT:
Ех да, заборавих да се потпишем.
Борис Јанковић





Оut of closet???
:))))

То, што ти овако нешто, Борисе, без проблема можеш да урадиш говори и о твом карактеру и о карактеру твог наступа овде. То сам ти и прошли пут рекао, не знам да ли смо се тада разумели, када си појашњавао ко све зна за твој ник.

Но, овде нисам писао о том проблему, него -- најважније -- како су људи склони да се понекад склоне.
gedza.73 gedza.73 13:14 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

vrabac_u_steni
EDIT:
Ех да, заборавих да се потпишем.
Борис Јанковић

Eto ti ga sad.
Kako ćeš, crni sine, da nastaviš sa pljuvanjem i diskvalifikovanjem neanonimnih VIP blogera?
Ja tvoje komentare, od danas, potpuno drugačije shvatam.
Konačno su dobili na težini i značaju.

edit
Brajović
Оut of closet???
:))))

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:20 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

gedza.73
Kako ćeš, crni sine, da nastaviš sa pljuvanjem i diskvalifikovanjem neanonimnih VIP blogera?

:)
Разлика: он то никада није радио. Преледај његове коментаре.
А с Борисом сам се гањао два дана у доба поплаве и око још неких ствари.
freehand freehand 13:28 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Predrag Brajovic
vrabac_u_steni
Predrag Brajovic

Исти је психолошки механизам код нацизма и онога о чему причам. Истоветан. О томе је реч. Та ћутања маса. Сприла ћутања: мање па све веће, када се пристојни људи склањају од сукоба и непријатности. И заврши (као и свака интернет расправа) у -- Хитлеру!


Мислиш да тај механизам, функционише само када је нацизам у питању?
Многи који су тврдили да је "будућност на њиховој страни" су га користили, нацисти су били само једни од њих.

Наравно да не, ово је један од носећих текстова у теорији комуникације. (Види горе дописани крај оригиналног блога.)

Научни рад о "СПИРАЛИ ЋУТАЊА" (најавио сам да ћу писати о томе) формулисала је Елизабет Ноелe Нојман 1974. Ја сам овим текстом у ствари сажео и препричао тезе тог чланка, обилато се користећи радом Ем Грифин: SPIRAL OF SILANCE, који и линкујем, и који доноси широке наводе из рада.

Једино, избацио сам, овде, једну важну реченицу. Они који у оригиналу линовани текст прочитају разумеће коју и зашто.

Da se nisi ti malo izgubio sa tim skrivanjem, objavljivanjem tuđih tekstova kao svojih bez navođenja autora i izvora, pa onda naknadno dodajući te podatke a sve ne bi li se igrao tih nekih budalastih i besmislenih igrica koje su jedino tebi zanimljive?
Mislim - igraj se ti, nego nemoj posle kredibilitet da pominješ.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:34 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

freehand
Mislim - igraj se ti, nego nemoj posle kredibilitet da pominješ.


Predrag Brajovic
vrabac_u_steni
Мислим (да не кажем као ти ЗНАМ) да би било корисно за твој кредибилитет да не узимаш науку толико често у уста.
Но добро, на вољу ти.

Верујем да си у праву.
Но, до те врсте кредиблитета, тој која се овде угрожава, није ми баш стало. Мислио сам да је то до сада постало очигледно.
freehand freehand 13:48 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Predrag Brajovic
freehand
Mislim - igraj se ti, nego nemoj posle kredibilitet da pominješ.


Predrag Brajovic
vrabac_u_steni
Мислим (да не кажем као ти ЗНАМ) да би било корисно за твој кредибилитет да не узимаш науку толико често у уста.
Но добро, на вољу ти.

Верујем да си у праву.
Но, до те врсте кредиблитета, тој која се овде угрожава, није ми баш стало. Мислио сам да је то до сада постало очигледно.

Lako je tebi kad je vreme na tvojoj strani.
A i zato si toliko zapenio oko anonimnosti i svog časnog prezimena.
gedza.73 gedza.73 13:56 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Predrag Brajovic
Разлика: он то никада није радио. Преледај његове коментаре

Valim te bože.
On nije radio pod nikom, neće da radi ni potpisan imenom i prezimenom.
Pola blog estrade se polomi da ti objasni da ponašanje komentatora nema veze dal' se potpisuješ imenom i prezimenom jal' nikom.


edit
Moj komentar o vrabac_u_steni je irony, my dear Brajovic, irony.
Čovek je pristojan, odmeren bloger i u mnogo čemu se slažemo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:03 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

gedza.73
On nije radio pod nikom, neće da radi ni potpisan imenom i prezimenom.

:)
Ево опет чланак који очигледно ниси прочитао а који је утврђивао да ли је тачно ово што ти кажеш:
The Psychology of Online Comments

Ти сад можеш да кажеш: ма, пусти, лупетају људи, јес' да су мерили и премеравали агресивноист, увреде и остале појавне стране анонимног интернет комнтарисања, али -- није ти то баш много паметно. Но, како хоћеш.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:17 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Е јебига, променио си:

Не мислим, знам. (Вииди оре дописани крај оригиналног блога.)


у:

Наравно да не, ово је један од носећих текстова у теорији комуникације.(Види горе дописани крај оригиналног блога.)


Што у потпуности мења смисао твог одговора, а самим тим и обесмишљава моју реакцију на њега(при томе не мислим на случајно испуштено "г" у реченици у загради).

Што мислим да није фер, мада се у цитараном делу у мом коментару може видети оригинална верзија. Бар неки "едит" да си ставио....
freehand freehand 14:20 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Што мислим да није фер, мада се у цитараном делу у мом коментару може видети оригинална верзија. Бар неки "едит" да си ставио....

Jel se ti to Brajoviću obraćaš?
Pa meni reče da je pisao naučni tekst!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:12 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

vrabac_u_steni
Е јебига, променио си:

Не мислим, знам. (Вииди оре дописани крај оригиналног блога.)


у:

Наравно да не, ово је један од носећих текстова у теорији комуникације.(Види горе дописани крај оригиналног блога.)


Што у потпуности мења смисао твог одговора, а самим тим и обесмишљава моју реакцију на њега(при томе не мислим на случајно испуштено "г" у реченици у загради).

Што мислим да није фер, мада се у цитараном делу у мом коментару може видети оригинална верзија. Бар неки "едит" да си ставио....

Nema nikakvog edita, nego sam sad na nekom sajmu i nisam baš uvek dostupan. Pa sam prvo tebi odgovorio a onda krenuo da ubacim kraj teksta a sve vreme se borio i sa poslom. Izvini zbog mogućnih propusta. I sad je borba za mene i internet :))))
gedza.73 gedza.73 18:18 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Predrag Brajovic
Ти сад можеш да кажеш: ма, пусти, лупетају људи, јес' да су мерили и премеравали агресивноист, увреде и остале појавне стране анонимног интернет комнтарисања, али -- није ти то баш много паметно. Но, како хоћеш.

Ih, da kažem.
Samo sam pročitao tekst.
I oni su pametno, za razliku od mene, rešili da polupaju sva jaja u kokošinjcu zbog nekoliko mućaka.

STOP ANONIMCIMA!!!

Jel' često nalećeš na studije poput onih koje jedne godine preporučuju korišćenje limuna u svakodnevnoj ishrani jer blagotvorno deluje na ten a sledeće strogo zabranjuju pošto izaziva celulit?
milisav68 milisav68 20:31 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

gedza.73
Jel' često nalećeš na studije poput onih koje jedne godine preporučuju korišćenje limuna u svakodnevnoj ishrani jer blagotvorno deluje na ten a sledeće strogo zabranjuju pošto izaziva celulit?

Nije celulit nego strije.
gedza.73 gedza.73 20:48 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Milisav68
Nije celulit nego strije.

Ćuti, Milisave, ne širi priču. Navući ćemo neku bedu na vrat.

Nego, nema nam Brajovića.
Nešto mi pade na pamet (možda je to neko i spomenuo na blgou).
Šta kažu za 'stručnjaci' o poznatom piscu Samjuelu Klemensu?
Pisao za novine pod pseudonimom (nikogović jedan anonimni).

-Dobar dan.
-Dobar dan.
-Ja sam pisac Samjuel Klemens.
-
-Samjuel Klemens? Srednje ime Langhorn?
-Žao nam je gospodine. Ne znamo nijednog pisca pod tim imenom.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:07 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Да поновим оно што сам рекао Борису Јанковићу: данас нам то са анонимношћу није тема, него психолошки механизам због којег се пристојни људи склањају из линија јавних сукоба устежући се да искажу већини супротно мишљење.
freehand freehand 21:14 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Predrag Brajovic
Да поновим оно што сам рекао Борису Јанковићу: данас нам то са анонимношћу није тема, него психолошки механизам због којег се пристојни људи склањају из линија јавних сукоба устежући се да искажу већини супротно мишљење.

Kao Mark Tven, na primer?
gedza.73 gedza.73 21:15 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Да поновим оно што сам рекао Борису Јанковићу: данас нам то са анонимношћу није тема, него психолошки механизам због којег се пристојни људи склањају из линија јавних сукоба устежући се да искажу већини супротно мишљење.

O.k. Izvini.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:24 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

gedza.73
Да поновим оно што сам рекао Борису Јанковићу: данас нам то са анонимношћу није тема, него психолошки механизам због којег се пристојни људи склањају из линија јавних сукоба устежући се да искажу већини супротно мишљење.

O.K. Izvini.

Биће јавна тема анонимност (чуди ме да ме нису звали, као стручњака):

Anonimnost Vs. odgovornost na internetu
O ovim i mnogim drugim pitanjima razgovaraće:

predstavnik/ca Misije OEBS u Srbiji
Đorđe Krivokapić (@krivokapic), Share Fondacija
Zoran Stanojević (@zozast), RTS
Nevena Ružić (@NevR), Kancelarija poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti
Đorđe Vukadinović, filozof i urednik portala Nova srpska politička misao
Dragana Đermanović (@GagaDjermanovic), internet konsultant
Rastislav Dinić, filozof i asistent na grupi za filozofiju Filozofskog fakulteta u Nišu
Srećko Šekeljić (@sekeljic), bloger i konsultant za komunikacije
Moderator: Jovana Gligorijević (@Jovanana), pomoćnik glavnog urednika nedeljnika Vreme
gedza.73 gedza.73 22:05 27.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Brajovic
Биће јавна тема анонимност (чуди ме да ме нису звали, као стручњака):




i ja se čudom čudim.
dali76 dali76 05:30 28.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Ko je odmeren, pristojan Gedzo. Hm, ako se vec slazes sa coekom tesko je da ce prema tebi biti neodmeren ili nepristojan.
gedza.73 gedza.73 07:41 28.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

dali76
Ko je odmeren, pristojan Gedzo. Hm, ako se vec slazes sa coekom tesko je da ce prema tebi biti neodmeren ili nepristojan.

Grešiš, Dali. Kad sam napisao 'pristojan i odmeren' mislio sam na komunikaciju sa ljudima sa kojima se ne slaže.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:03 28.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Brajovic
Биће јавна тема анонимност (чуди ме да ме нису звали, као стручњака):




i ja se čudom čudim.

Možete vi da se čudite ali Brajović je za ove likove koji su pozvani na debatu, ekspert svetskog glasa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:07 28.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Đorđe Krivokapić (@krivokapic), Share Fondacija

Nikad čuo.
Zoran Stanojević (@zozast), RTS

Hm. Ajde.
Nevena Ružić (@NevR), Kancelarija poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti

Nikad čuo.
Đorđe Vukadinović, filozof i urednik portala Nova srpska politička misao

On se razume u temu jer na njegovom portalu nastupa najgora razularena gomila anonimaca koja svira u njegovu tikvu. Dakle, stručnjak.
Dragana Đermanović (@GagaDjermanovic), internet konsultant

Nikad čuo.
Rastislav Dinić, filozof i asistent na grupi za filozofiju Filozofskog fakulteta u Nišu

Nikad ćuo.

Ako je koncept bio da anonimni pričaju o anonimnima na blogu, onda je ova postava pun pogodak.
freehand freehand 21:13 28.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Nikad čuo.

Nikad čuo.

Nikad čuo.

Nikad ćuo.


A gde si čuo za Brajovića?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:37 28.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

freehand
A gde si čuo za Brajovića?

Ako smem da se umešam, meni je najdraži moj TEKST O CRNJANSKOM, objavljen u Božićnom dodatku Politike. To bih ti, recimo, preporučio od mojih tekstova, ako želiš da se upoznaš sa mnom. Mislim da taj tekst vrlo lepo problematizuje nacionalnu poziciju Crnjanskog.

Meni, inače, moja najdraža pesma posvećena je mom ocu, i nju bih izdvojio, zove se Zvezda, i može se lako naći u zbirci pesama Privatna istorija, koja je dostupna na Scribdu.

Nekih četrdesetak mojih eseja objavljeno je u Novostima i Politici. Ako želiš, poslaću ti ih mejlom? Pisao sam još za par časopisa, a moj roman Pod senkom krila je davno bio sasvim lepo popularan.

I tako... Mislim da bih se, možda, nekako i snašao za neke teme. Opet, o drugima pojma nemam.
freehand freehand 21:39 28.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Predrag Brajovic
freehand
A gde si čuo za Brajovića?

Ako smem da se umešam, meni je najdraži moj TEKST O CRNJANSKOM, objavljen u Božićnom dodatku Politike. To bih ti, recimo, preporučio od mojih tekstova, ako želiš da se upoznaš sa mnom. Mislim da taj tekst vrlo lepo problematizuje nacionalnu poziciju Crnjanskog.

Meni, inače, moja najdraža pesma posvećena je mom ocu, i nju bih izdvojio, zove se Zvezda, u može se lakod naći u zbirci pesama Privatna istorija, koja je dostupna na Scribdu.

Nekih četrdesetak mojih eseja objavljeno je u Novostima i Politici. Ako želiš, poslaću ti ih mejlom? Pisao sam još za par časopisa, a moj roman Pod senkom krila je davno bio sasvim lepo popularan.

I tako... Mislim da bih se, možda, nekako i snašao za neke teme. Opet, o drugima pojma nemam.

Dobro, dobro, al nisam ja Linkedin.
Jel može sad Krstić?
A da ne prepisuje?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:46 28.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

freehand
Dobro, dobro, al nisam ja Linkedin.
Jel može sad Krstić?
A da ne prepisuje?

:(
A ja sam mislio da te iskreno zanima...
freehand freehand 21:52 28.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

Predrag Brajovic
freehand
Dobro, dobro, al nisam ja Linkedin.
Jel može sad Krstić?
A da ne prepisuje?

:(
A ja sam mislio da te iskreno zanima...

Takvo bih pitanje uputio pepeom ili Mr Guglu.
U konkretnom slučaju pomenuo sam te ne da bih te omalovažio već zbog izvesne senke nipodaštavanja koju je prema gostima tribine Krstić pokazao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:13 28.09.2014

Re: Svako zašto ima svoje zato.

freehand
Predrag Brajovic
freehand
Dobro, dobro, al nisam ja Linkedin.
Jel može sad Krstić?
A da ne prepisuje?

:(
A ja sam mislio da te iskreno zanima...

Takvo bih pitanje uputio pepeom ili Mr Guglu.
U konkretnom slučaju pomenuo sam te ne da bih te omalovažio već zbog izvesne senke nipodaštavanja koju je prema gostima tribine Krstić pokazao.

:)))))))))))
Јеботе, ти си стварно помислио да ти ја озбиљно одговарам???
:)))))))))))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana