Budućnost

Utisak

cult RSS / 26.09.2014. u 21:58

Ukinuta je poslednja emisija koju sam gledao na televiziji B92.

Time nestaje i poslednji razlog da mi se ova stanica nalazi na listi kanala.

Takođe, nikakvu želju nemam da budem autor bloga kuće koja teži sopstvenoj pinkoidizaciji i učešću u daljem kulturnom uništenju stanovništva ove jadne države.

Vidimo se jednom u slobodnoj Srbiji.

 

Laku noć 

 



Komentari (301)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anfieldroad anfieldroad 22:13 26.09.2014

uz potpuno...


Uz potpuno razumevanje tvog stava, dodajem i ideju i zelju da se ova forma bloga ipak nekako odrzi. Bilo bi zalosno i porazno da sve pukne kao mehur od sapunice.
nowhereman nowhereman 04:20 27.09.2014

Re: uz potpuno...

mehur od sapunice


Ali, šta ako to "sve" i jeste upravo "mehur od sapunice"?

U tom slučaju, ja bih rekao - neka pukne!

I dodajem:

"Ako smo pali, bili smo padu skloni."
(Miljković)


hajkula1 hajkula1 22:15 26.09.2014

Utisak

Ukinuta je poslednja emisija koju sam gledao na televiziji B92.



Ne tako davno, primetili smo pinkoidizaciju B92. I TV-a i sajta. Skoro sam komentarisala neke naslove.

Cult, gde ćemo sada?
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:59 27.09.2014

Re: Utisak

hajkula1
Ukinuta je poslednja emisija koju sam gledao na televiziji B92.



Ne tako davno, primetili smo pinkoidizaciju B92. I TV-a i sajta. Skoro sam komentarisala neke naslove.

Cult, gde ćemo sada?


Ja taj poslovni model ne kapiram, ako na tržištu imaš Pink i gomilu wannabe Pinkova, i B92 koliko toliko različit. I ti onda umesto da neguješ razliku praviš 101. wannabe Pink u nadi da ćeš biti uspešniji Pink od Pinka, upravo tamo gde stotine nisu uspele.

Bravo majstori, uspećete!
freehand freehand 09:05 27.09.2014

Re: Utisak

uros_vozdovac
hajkula1
Ukinuta je poslednja emisija koju sam gledao na televiziji B92.



Ne tako davno, primetili smo pinkoidizaciju B92. I TV-a i sajta. Skoro sam komentarisala neke naslove.

Cult, gde ćemo sada?


Ja taj poslovni model ne kapiram, ako na tržištu imaš Pink i gomilu wannabe Pinkova, i B92 koliko toliko različit. I ti onda umesto da neguješ razliku praviš 101. wannabe Pink u nadi da ćeš biti uspešniji Pink od Pinka, upravo tamo gde stotine nisu uspele.

Bravo majstori, uspećete!

Malo si izgubio iz vida finansijske skretničare, koji mogu da Fiatu, ili NIS-u, ili kome god treba da skrenu pažnju gde je poželjno a gde nije oglašavati se. E taj je malo bitniji od piplmetara.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:14 28.09.2014

Re: Utisak

Ok, ok, evo naše budućnosti
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:26 28.09.2014

Re: Utisak

uros_vozdovac
Ok, ok, evo naše budućnosti




O tome koliko je ovo poslovna odluka, Dusan Pavlovic:

Podjednako je pogrešno tvrditi da u ovakvom medijskom sistemu ukidanje neke emisije mora da je dobra odluka samo zato što je proizašla iz poslovne politike medijske kuće. Kako da znamo da li je proizašla iz poslovne politike? Pogledajte minutažu reklama u Utisku nedelje. Broj minuta koji je “otkidan” od emisije da bi se ustupio reklamama je rastao. Pogotovo u poslednje dve godine. Na kraju se došlo do skoro 30 minuta reklama, što je skoro četvrtina emisije. Da je Utisak zaista bio neisplativ, broj minuta za reklame bi se smanjivao. Ukidanje emisije nije bila poslovna, već politička odluka.




a_jovicic a_jovicic 13:28 28.09.2014

Re: Utisak

uros_vozdovac
Ok, ok, evo naše budućnosti

Budućnost je već počela!

Evo primer od jutros ... Specijalna emisija o dešavanjima u gradu počela tačno po planu početka Prajda (koji je inače kasnio) ... i završena tačno kada je bio najavljen završetak Prajda (i ako isti još uvek nije bio baš gotov) ... pre toga crtaći, posle toga Film ... i to je to ... Sad tražim B92Info (koga kablovski provajderi šaltaju kako im dodje)

Jedino je Studio B izveštavao još od jutra mada je i tu bilo ... red situacija sa ulica, red snimci iz Tekije.
angie01 angie01 13:43 28.09.2014

Re: Utisak

uros_vozdovac
Ok, ok, evo naše budućnosti


utisak vode naizmenicno sanja vristeca marinkovic i lea ciceca kis,

gosti u studiju, ceca, jeca, beca, kerempeca,

sve, naravno u grand produkciji.

listu prave,
sale cora i brena
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:14 28.09.2014

Re: Utisak

Veliki brat ne bi bio veliki bez B92!
st.jepan st.jepan 14:28 28.09.2014

Re: Utisak

Jedino je Studio B izveštavao još od jutra mada je i tu bilo ... red situacija sa ulica, red snimci iz Tekije.

Poslednja pristojna televizija!
(moj utisak, mada mi je uvid u TV ponudu mal' pa nikakav).
emsiemsi emsiemsi 22:16 26.09.2014

Опуштено !

Све је под контролом !
isidora.k isidora.k 15:05 27.09.2014

Re: Опуштено !

Опуштено ! Све је под контролом !

Opušteno,sve im se otelo kontroli.





DS i SPS suočeni sa činjenicom da lideri stranaka "nisu među njima" i da obe "imaju svoj bol", ali da moraju u budućnosti da pokažu spremnost i nađu bolju šansu za svakog građanima Srbije. U prošlosti su izgovorene mnoge teške reči, ali DS nije zlopamtilo i spremni smo sve da oprostimo...(Boris Tadić)


Od Vučića očekujem da do 16. marta i izbora kaže da li će s nama u posao o kome mi govorimo, ili će sa Dačićem i Tadićem u poslove koji su se do sada radili a koje smo jedva preživeli... Nismo svi u istoj poziciji, smatram se veoma odgovornim za propast te petooktobarske Srbije, ali moja odgovornost je u činjenici da nisam uspeo da zaustavim u greškama Koštunicu i Tadića .(Čedomir Jovanović)




Možda su hteli da egzekucija liči na prirodnu smrt.


Politička ubistva u Srbiji su bila redovna pojava, društvo je pre 5. oktobra bilo kriminalizovano u svojoj osnovi. Pitanje otkrivanja ubica novinara je pitanje od najvišeg značaja za bezbednost ove države. Srbija ne može biti stabilno i razvojno društvo dok se ne dešifruju sva ubistva novinara u Srbiji. (Boris Tadić)


Ne možemo pobeći od toga da je bilo izuzetno medijskog mraka, politička ubistva su počela da se događaju kad smo mi bili na vlasti, iako nisu prestala ni posle". (Slavica Đukić Dejanović )


Uskoro će se dokazati i pokazati da je Slavka Ćuruviju likvidirala država,odnosno vlast koja je ubijala neistomišljenike i protivnike.To je strašan problem za nasu zemlju.Reč je ovlasti čiji sam i ja deo bio,ali u tome nisam učestvovao niti sam bilo šta o tome znao.Ima stvari koje će verovatno šokirati ljude u Srbiji iznenaditi ćemo se kakva smo sve zlodela činili. (Aleksandar Vučić)




Iznenadite nas, kažite ko je i kakva sve zlodela činio !
zilikaka zilikaka 22:18 26.09.2014

4

Razumem te al mi žao.
Ovo mesto će biti praznije..
satinelle satinelle 22:21 26.09.2014

Ne širi dezinformacije :-)

O.Bećković, info Kurir: "Utisak" nije odložen do daljeg, nego je zabranjen i ja nisam odbila dogovor, nego sam odbila ultimatum. Ja sam ucenjena da je jedini način da nastavim da radim svoju emisiju po važećem ugovoru do marta da prethodno potpišem da u novembru prelazim na Info kanal B 92"

Nije ukinuta, već zabranjena, nazovimo to pravim imenom!
freehand freehand 22:30 26.09.2014

Strašno

But:




Kod zauzimanja poze valja samo pomisliti - kako je tek moglo biti?!
mariopan mariopan 22:31 26.09.2014

..

Nemoj sada i ti da odeš.
Ućutkavanje će pobediti?
Olja je ućutkana i treba to nazvati pravim imenom.
freehand freehand 22:33 26.09.2014

Re: ..

mariopan
Nemoj sada i ti da odeš.
Ućutkavanje će pobediti?
Olja je ućutkana i treba to nazvati pravim imenom.

to ne znamo.
A ja neću sigurno. Ja ne volim dramolete.
mariopan mariopan 22:38 26.09.2014

Re: ..

freehand
mariopan
Nemoj sada i ti da odeš.
Ućutkavanje će pobediti?
Olja je ućutkana i treba to nazvati pravim imenom.

to ne znamo.
A ja neću sigurno. Ja ne volim dramolete.

Sama je rekla da je ucenjena i da je tako, praktično, zabranjena.
Ako su mediji dobro preneli njene reči?
satinelle satinelle 23:25 26.09.2014

Re: ..

Ja ne volim dramolete.


Ti ne "voleš", ali praviš blogove o tome.
nowhereman nowhereman 04:41 27.09.2014

Re: ..


to ne znamo.


Ne znamo, ali bloger Freehand zna.


A ja neću sigurno.


To će biti od izuzetne važnosti u dramatičnom vremenu koje je pred nama. Kako u zemlji, tako i u regionu, a i šire.


freehand freehand 07:51 27.09.2014

Re: ..

To će biti od izuzetne važnosti u dramatičnom vremenu koje je pred nama. Kako u zemlji, tako i u regionu, a i šire.

Ti bi Kiki ili Brobhi?
Pazi, kakvo vreme ide - teško da će moći da se bira. Koristi momenat.
alselone alselone 08:42 27.09.2014

Re: ..

A ja neću sigurno. Ja ne volim dramolete.


Freehand ce cekati ako treba godinama samo da doceka da verbalno "opali", makar i ovako glupo, po onima koji su bili protiv Tadica na izborima 2012.
nowhereman nowhereman 09:21 27.09.2014

Re: ..


po onima koji su bili protiv Tadica na izborima 2012.


Tadić je bio protiv Tadića na izborima 2012.



tyson tyson 22:47 26.09.2014

Panem et circenses

Ništa čudno. Sve je to deo pacifikacije Balkana.

U Srbiji je najzad na vlasti klasična kvislinška vlada, i kao takvoj svaka vrsta javno izraženog kritičkog mišljenja nije poželjna.

Bojim se da je ovo malo veće od Srbije. Ne zbog "Grka vlasnika".

vanja.t vanja.t 23:02 26.09.2014

Re: Panem et circenses

U Srbiji je najzad na vlasti klasična kvislinška vlada

da, i ne samo to. politika ove vlade je ostvarenje najvlažnijih snova ''beogradskog kruga''. perverznu draž celoj situaciji daje što je ciljeve ove skupine ostvario jedan etno-nacionalista :)

što se tiče ove sitnice oko oljine emisije - pa nismo li tržište proglasili jedinim alokatorom resursa u društvu? b92 je sada komercijalna televizija :)

i nije panem et circenses nego argumentum ad baculum.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:14 26.09.2014

Re: Panem et circenses

U Srbiji je najzad na vlasti klasična kvislinška vlada, i kao takvoj svaka vrsta javno izraženog kritičkog mišljenja nije poželjna.

kako to misliš najzad?? jbt, do pre dve godine nisi smeo da kažeš ni da tadiću ne stoji lepo nova frizura, a ne nešto ozbiljnije, npr, da je ds pokrao državu gore od slobe.

uopšte ne kapiram kako se ne kapira da je b92 danas privatna televizija vlasnika grka koji određuje šta će mu doneti veću gledanost=skuplji reklamni termin=više kinte. mnogo me više zabrinjava to što se niko ne pita zašto olja bećković ne dobije termin na rts-u za svoju emisiju?! kritika i kultura treba da imaju svoje mesto na javnom servisu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 26.09.2014

Re: Panem et circenses

uopšte ne kapiram kako se ne kapira da je b92 danas privatna televizija vlasnika grka koji određuje šta će mu doneti veću gledanost=skuplji reklamni termin=više kinte.


Pa nije baš da u Utisku nije bilo reklama, i ne verujem da su to bili jeftini termini.

Biće da tu ima i još nečega.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:57 26.09.2014

Re: Panem et circenses

Pa nije baš da u Utisku nije bilo reklama, i ne verujem da su to bili jeftini termini.

b92 je imao jedan period kada su bukvalno svi proizvođači/firme/whatever (sem par hrabrih luzera) povukli svoje reklame sa njihove televizije (verujem da Krle zna više o tome kako se to radilo, mislim).

ps. ako se neko seća, prva tura promena na radiju b92 se desila još 90tih, kada su umekšali muziku koju su puštali, a na zahtev sve šireg slušateljstva. na kraju su stigli do bijonse. tako i sad, ja ne vidim suštinsku razliku.
4krofnica 4krofnica 00:08 27.09.2014

Re: Panem et circenses

na kraju su stigli do bijonse. tako i sad, ja ne vidim suštinsku razliku.


nikakvu, posebno prepodnevni termini -bole uši.

televizija je krenula da ponire još sa M.Bobić M. i njenim tolkšokom, kao i neponovljivom Lunom Lu kad je krenula da juri CecuJecu i onu treću što ima brendiran butik u Pazovi (posvećena cela emisija)

a trenutno vezano za tv, ne možeš više ni da zaspiš uz Kolina Farela a da te ne probudi strahota zvana Bulevar b92 na kome Zuzana Mančić najavljuje svoj rijaliti. bljuc


kalte, da si gledao ostatak programa, shvatio bi da Olji odavno nije tamo mesto.



Hansel Hansel 00:56 27.09.2014

Re: Panem et circenses

hoochie coochie man
uopšte ne kapiram kako se ne kapira da je b92 danas privatna televizija vlasnika grka koji određuje šta će mu doneti veću gledanost=skuplji reklamni termin=više kinte.


Pa nije baš da u Utisku nije bilo reklama, i ne verujem da su to bili jeftini termini.

Biće da tu ima i još nečega.

Можда има неких дугова на рачун дозвољавања недозвољене медијске концентрације и елиминације потенцијалне конкуренције.
tyson tyson 01:43 27.09.2014

Re: Panem et circenses

kako to misliš najzad?? jbt, do pre dve godine nisi smeo da kažeš ni da tadiću ne stoji lepo nova frizura, a ne nešto ozbiljnije, npr, da je ds pokrao državu gore od slobe.

Lepo, najzad. Najzad iz pespektive onog kome takva vlada treba, da radi šta joj se kaže i ne pravi probleme.

To do pre dve godine je bila anomalija, ovo sada je poželjno stanje, opet iz perspektive puppetmastera, jer odsustvo kritičke misli u javnosti produžava rok trajanja njihovih pulena.

Ta kombinacija je daleko, daleko opasnija od onog do pre dve godine jer, kao što smo videli, to do pre dve godine je lagano izgubilo vlast a za ove sadašnje se neće oni sami - id est SNS - potruditi da ostanu što duže na vlasti, što je normalno i za očekivati, već i njihovi ljubitelji koji imaju stanovitog višedecenijskog iskustva sa političkim inženjeringom.

uopšte ne kapiram kako se ne kapira da je b92 danas privatna televizija vlasnika grka koji određuje šta će mu doneti veću gledanost=skuplji reklamni termin=više kinte. mnogo me više zabrinjava to što se niko ne pita zašto olja bećković ne dobije termin na rts-u za svoju emisiju?! kritika i kultura treba da imaju svoje mesto na javnom servisu.

Ma kakav Grk, kakva gledanost, pa ozbiljni smo ljudi...

Mislim, Grk koji postavi Manju Vukojević a.k.a. Grčić za direktorku i onda 'ladan kao babina sisa gleda dve godine kako se - gle čuda, ko bi rek'o, a mala je delovala tako inteligentno i, ono, profi - gledanost 'njegove' B92 postojano strmoglavljuje sve menjajući programski profil od informativnog ka jevtinoj, neoriginalnoj, ispraznoj i pre svega nezanimljivoj (čitaj: neisplativoj) razbibrizi. Na kojoj se, i pored evidentnog slobodnog pada, i dalje tvrdoglavo insistira; valjda zbog tog profita, šta li...

Uništavanje onog i onakvog B92 kakvog smo znali, sa poželjnim obesmišljavanjem svega što je takva jedna medijska kuća predstavljala, kao što rekoh deo je pacifikacije Balkana, pripremanja medijskog prostora Srbije za trenutak kada jedna kvislinška vlada preuzme vlast; vlast koja treba da traje. Pa mislim, i Pink i Košava, i ceo taj koncept hleba i igara i ispiranja mozga uz sužavanje prostora za kritiku nije nešto što je Miloševićev genius izmislio, pobogu.

Koliko treba biti naivan pa verovati da jedan Vučić i jedan Nikolić baš onako odjednom, preko noći, pas im rekao kao kod Džeri Springera, menjaju svoje svjetonazore za 360 stepeni što bi rekao novi voditelj Utiska nedelje Džogani, i od promotera Bulevara Ratka Mladića postaju umiljata jagnjad koja guta žabu sa Kosovom, trče da se ponude za koaliciju protiv islamista na Bliskom istoku, i obnoć postaju personae gratae diljem zapada.

Tako da, nije ovo kao oko 5. oktobra; oni koji su nam tada pomagali prešli su na tamnu stranu Sile. Bolje bi nam bilo da se spremimo za krv, znoj i suze, ali ako treba godinama, ako treba sami valja se boriti za normalan život u normalnoj zemlji pa, ako Srbija bude postojala hiljadu godina, i tada ljudi mogu da kažu "to su bili njihovi najslavniji trenuci"


mariopan mariopan 01:49 27.09.2014

Re: Panem et circenses

Tako da, nije ovo kao oko 5. oktobra; oni koji su nam tada pomagali prešli su na tamnu stranu Sile. Bolje bi nam bilo da se spremimo za krv, znoj i suze, ali ako treba godinama, ako treba sami valja se boriti za normalan život u normalnoj zemlji pa, ako Srbija bude postojala hiljadu godina, i tada ljudi mogu da kažu "to su bili njihovi najslavniji trenuci"


a_jovicic a_jovicic 03:27 27.09.2014

Re: Panem et circenses

tyson
Ta kombinacija je daleko, daleko opasnija od onog do pre dve godine jer, kao što smo videli, to do pre dve godine je lagano izgubilo vlast a za ove sadašnje se neće oni sami - id est SNS - potruditi da ostanu što duže na vlasti, što je normalno i za očekivati, već i njihovi ljubitelji koji imaju stanovitog višedecenijskog iskustva sa političkim inženjeringom.

Koliko god se potajno nadao da nisi u pravu i da nas "sposobnost" aktuelne vlasti vodi ka ubrzanom bankrotu (da bar skratimo agoniju), plašim se da su nam "inženjeri" namenili drugačiju sudbinu. Otud i "brat" iz UAE (koji će da uskoči povremeno sa džakom para ... spreči bankrot ... i dodatno nam zategne kreditnu "omču" ) Medjutim, koji li je krajnji cilj?

"Mašinbravaru" su svojevremeno bili namenili ulogu vodje "trećeg sveta" i on je to prilično uspešno igrao. Od toga danas nema vajde (promenila se situacija u svetu) tako da ostaje jedino puno skromniji performans ... KiM, rasprodaja preostale "srebrnine" i eventualno neki finansijski "balon" (beogradska berza nešto luduje u proteklih par nedelja ostvarujući rast koji nije odavno ... mrzelo me da na crhov-u pratim ko tu šta kupuje ali postoji mogućnost da je krenulo "pumpanje" pošto je "pooost" trajao previše dugo). Medjutim "šišanje do kože" strateški nikako ne odgovara EU pošto predstavlja rizik za buduću nestabilnost ... ali nešto ne verujem ni da su rešili da ulete ovde sa većim investicijama kojim bi nas stabilisali pošto se još uvek bakću sa svojom post-SEKA stabilizacijom.

A da je opasno, opasno je. Kadrovska struktura im ima sve više doktora a sve manje znanja ... ali zato svi poseduju jednu vrlo "cenjenu" osobinu ... slepu poslušnost. To nikada dobra donosilo nije na ovim prostorima.
emsiemsi emsiemsi 04:26 27.09.2014

Re: Panem et circenses

Hansel
hoochie coochie man
uopšte ne kapiram kako se ne kapira da je b92 danas privatna televizija vlasnika grka koji određuje šta će mu doneti veću gledanost=skuplji reklamni termin=više kinte.


Pa nije baš da u Utisku nije bilo reklama, i ne verujem da su to bili jeftini termini.

Biće da tu ima i još nečega.

Можда има неких дугова на рачун дозвољавања недозвољене медијске концентрације и елиминације потенцијалне конкуренције.

Сасвим је могуће (и вероватно) да си ти у праву, јер код нас ништа није онако како изгледа - код нас је све другачије него итеде ...
Стога, што рече Фрихенд, не треба драматизовати и мистификовати ствари, чему смо ми као народ веома спремни - од драгог (им) друга Тите, преко Слобе, 'светог' Зорана', Вучића итд - живот иде даље.
Ја (зар се то не види) никада нисам био љубитељ 92-јке, него Радио Индекса (хоћете да
објасним), но они нису знали да наплате ратне заслуге, за разлику од практичних људи око 92.
Да се вратим Утиску - Бећковић је (што јој и презиме каже) мало тврћи орах, те верујем да ћемо је још гледати - то да ли ћемо је гледати на 'светој' 92-јци --- баш ме брига. (ја је због тога никада нисам гледао).
nowhereman nowhereman 04:31 27.09.2014

Re: Panem et circenses


U Srbiji je najzad na vlasti klasična kvislinška vlada, i kao takvoj svaka vrsta javno izraženog kritičkog mišljenja nije poželjna.


Kvislinzi - u odnosu na koga? Ruse? Kineze? Amerikance? Nemce? Sve njih zajedno?

Inače, "kritičko mišljenje" je upravo poželjno u nekim zemljama sa kojima Srbija ima izrazito velik spoljnotrgovinski bilans. U Nemačkoj, primera radi.


nowhereman nowhereman 04:48 27.09.2014

Re: Panem et circenses

veću gledanost=skuplji reklamni termin=više kinte


Upravo je u tome ironija, jer je "Utisak" bez sumnje najgledaniji politički talk-show program na svim srpskim televizijama.

Ne mogu, istina je, tvrditi i da je "Utisak" uopšte najgledanija emisija na svim televizijama, jer to zapravo i - ne znam, a i zato jer verujem u veliku gledanost turskih i meksičkih sapunica, kao svih 159 kanala na kojima se danas emituje ružičasta televizija. (Što upravo na svoj način govori o izvikanoj slobodi medija u Srbiji... Ili, zapravo, ne govori?)

No, svejedno, i uprkos tome, moj je utisak (i ne samo utisak, rekao bih) da je "Utisak", ako ne i najgledaniji, onda veoma često spominjan, citiran, kako od strane pristalica, tako i protivnika njegove koncepcije.

Znam dobro da ima i onih koji mrze i "Utisak" i Olju Bećković, ali i da ima onih koji su, uprkos toj okolnosti, pratili "Utisak", upravo da bi čuli "o čemu će večeras da brbljaju".

Uostalom, mera kritičnosti ove političke emisije (tzv. "formata" ) jeste upravo njen kritički odnos i prema vlasti i prema njenoj opoziciji.

Podsetio bih da je "Utisak" pomno beležio uspone i padove tzv. "demokratskog bloka", koji je vladao Srbijom od 2000-2012. godine, da bi napokon doživeo krah. Isto kao što sada (odn. do sada, bolje reći) beleži kako i šta radi aktuelna vlast.

To "beleženje" je, po svemu sudeći, postalo nepoželjno.


freehand freehand 08:08 27.09.2014

Re: Panem et circenses

tyson
kako to misliš najzad?? jbt, do pre dve godine nisi smeo da kažeš ni da tadiću ne stoji lepo nova frizura, a ne nešto ozbiljnije, npr, da je ds pokrao državu gore od slobe.

Lepo, najzad. Najzad iz pespektive onog kome takva vlada treba, da radi šta joj se kaže i ne pravi probleme.

To do pre dve godine je bila anomalija, ovo sada je poželjno stanje, opet iz perspektive puppetmastera, jer odsustvo kritičke misli u javnosti produžava rok trajanja njihovih pulena.

Ta kombinacija je daleko, daleko opasnija od onog do pre dve godine jer, kao što smo videli, to do pre dve godine je lagano izgubilo vlast a za ove sadašnje se neće oni sami - id est SNS - potruditi da ostanu što duže na vlasti, što je normalno i za očekivati, već i njihovi ljubitelji koji imaju stanovitog višedecenijskog iskustva sa političkim inženjeringom.

uopšte ne kapiram kako se ne kapira da je b92 danas privatna televizija vlasnika grka koji određuje šta će mu doneti veću gledanost=skuplji reklamni termin=više kinte. mnogo me više zabrinjava to što se niko ne pita zašto olja bećković ne dobije termin na rts-u za svoju emisiju?! kritika i kultura treba da imaju svoje mesto na javnom servisu.

Ma kakav Grk, kakva gledanost, pa ozbiljni smo ljudi...

Mislim, Grk koji postavi Manju Vukojević a.k.a. Grčić za direktorku i onda 'ladan kao babina sisa gleda dve godine kako se - gle čuda, ko bi rek'o, a mala je delovala tako inteligentno i, ono, profi - gledanost 'njegove' B92 postojano strmoglavljuje sve menjajući programski profil od informativnog ka jevtinoj, neoriginalnoj, ispraznoj i pre svega nezanimljivoj (čitaj: neisplativoj) razbibrizi. Na kojoj se, i pored evidentnog slobodnog pada, i dalje tvrdoglavo insistira; valjda zbog tog profita, šta li...

Uništavanje onog i onakvog B92 kakvog smo znali, sa poželjnim obesmišljavanjem svega što je takva jedna medijska kuća predstavljala, kao što rekoh deo je pacifikacije Balkana, pripremanja medijskog prostora Srbije za trenutak kada jedna kvislinška vlada preuzme vlast; vlast koja treba da traje. Pa mislim, i Pink i Košava, i ceo taj koncept hleba i igara i ispiranja mozga uz sužavanje prostora za kritiku nije nešto što je Miloševićev genius izmislio, pobogu.

Koliko treba biti naivan pa verovati da jedan Vučić i jedan Nikolić baš onako odjednom, preko noći, pas im rekao kao kod Džeri Springera, menjaju svoje svjetonazore za 360 stepeni što bi rekao novi voditelj Utiska nedelje Džogani, i od promotera Bulevara Ratka Mladića postaju umiljata jagnjad koja guta žabu sa Kosovom, trče da se ponude za koaliciju protiv islamista na Bliskom istoku, i obnoć postaju personae gratae diljem zapada.

Tako da, nije ovo kao oko 5. oktobra; oni koji su nam tada pomagali prešli su na tamnu stranu Sile. Bolje bi nam bilo da se spremimo za krv, znoj i suze, ali ako treba godinama, ako treba sami valja se boriti za normalan život u normalnoj zemlji pa, ako Srbija bude postojala hiljadu godina, i tada ljudi mogu da kažu "to su bili njihovi najslavniji trenuci"



Sjajan komentar.
A kad se sve svede na nekoliko rečenica, pitanje je sledeće: da li je Srbija 2012. prešla liniju koju nije smela da prelazi?
Da li je umesto onoga što nije valjalo ali se moglo popravljati izabrala robu sa ugrađenim defektom, i to fatalnim?
Da li se naljutila na selo pa sebi otfikarila qrac?
Pa jeste.
I to nisu uradili glasači, ovi ili oni. Tu je stanje stvari bilo relativno stabilno a potpuno očeikvano.
Nego je to učinjeno rukom onih nekoliko proceaata nadrndanih intelektualaca i kvaziintelektualaca, koji su rešili da bronhitis leče zračenjem.
U jebote, evo opada nam kosa!?
Pa da, opada. To su citostatici. Zato ih ne prepisuju seoski lekari.
U jebote, ali ništa nam bolje nije?!
Pa nije.
U jebote, otići ćemo do đavola?!
Pa da. Hoćemo.
E nema veze! zna se ko jre kriv!
Aha.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:19 27.09.2014

Re: Panem et circenses

tyson

Koliko treba biti naivan pa verovati da jedan Vučić i jedan Nikolić baš onako odjednom, preko noći, menjaju svoje svjetonazore za 360 stepeni


čaršija veli da su se zavjetovali Great Satan-u (ne Panonskom, već onom, iluminatskom), da će dati sve od sebe, sve, samo da vas skinu s vlasti.


Tako da, nije ovo kao oko 5. oktobra; oni koji su nam tada pomagali prešli su na tamnu stranu Sile. Bolje bi nam bilo da se spremimo za krv, znoj i suze, ali ako treba godinama, ako treba sami valja se boriti za normalan život u normalnoj zemlji pa, ako Srbija bude postojala hiljadu godina, i tada ljudi mogu da kažu "to su bili njihovi najslavniji trenuci"


Tysone, ti retko kada pričaš koješta, osim kada izgubiš uglađenost, što je veoma retko... suština svega što si rekao je da je, parafraziram "DS skontao namere Velikog Satane, da je želeo da zadrži Srbiju slobodnom od Njega, vlada nezavisno, a onda im se On revanširao tako što je uzeo svog najbednijeg slugu, Tomu, i vaspostavio ga namesto Najslobodarskijeg Borisa. Kada je DS uvideo da se to dešava, sklonio je državno blago, 70 milijardi dolara, na sigurno, negde u utrobu Homoljskih planina, gde će, posle Milenijumske Satanine vladavine, potomci, to izvaditi iz utrobe Majčice Zemlje, zajedno s novootkrivenim nepresušnim izvorima zlata, od čega će demokratska i slobodna Srbija živeti slobodno i mirno do kraja sveta i veka." Pre će biti da je realnost da ste dekrali lovu od Amera, namenjenu obnovi Srbije, da su ovi popizdeli i okrenuli se jedinoj dostupnoj opciji, desnom krilu SKJ, a ovi se zavetovali da će dati sve što traže, samo da vas skinu i budu vlast. Amerika ne kontroliše izborni sistem Srbije, u kojem ti možeš ponovo da pobediš, recimo, ako se dopadneš ljudima. Kada uđeš u ofis, opet će ti doći ejdžents i kinjiti te... tako je to kada si mali igrač... ne znam što sada ti praviš toliku dramu od toga?
emsiemsi emsiemsi 08:20 27.09.2014

Re: Panem et circenses

freehand
tyson
kako to misliš najzad?? jbt, do pre dve godine nisi smeo da kažeš ni da tadiću ne stoji lepo nova frizura, a ne nešto ozbiljnije, npr, da je ds pokrao državu gore od slobe.

Lepo, najzad. Najzad iz pespektive onog kome takva vlada treba, da radi šta joj se kaže i ne pravi probleme.

To do pre dve godine je bila anomalija, ovo sada je poželjno stanje, opet iz perspektive puppetmastera, jer odsustvo kritičke misli u javnosti produžava rok trajanja njihovih pulena.

Ta kombinacija je daleko, daleko opasnija od onog do pre dve godine jer, kao što smo videli, to do pre dve godine je lagano izgubilo vlast a za ove sadašnje se neće oni sami - id est SNS - potruditi da ostanu što duže na vlasti, što je normalno i za očekivati, već i njihovi ljubitelji koji imaju stanovitog višedecenijskog iskustva sa političkim inženjeringom.

uopšte ne kapiram kako se ne kapira da je b92 danas privatna televizija vlasnika grka koji određuje šta će mu doneti veću gledanost=skuplji reklamni termin=više kinte. mnogo me više zabrinjava to što se niko ne pita zašto olja bećković ne dobije termin na rts-u za svoju emisiju?! kritika i kultura treba da imaju svoje mesto na javnom servisu.

Ma kakav Grk, kakva gledanost, pa ozbiljni smo ljudi...

Mislim, Grk koji postavi Manju Vukojević a.k.a. Grčić za direktorku i onda 'ladan kao babina sisa gleda dve godine kako se - gle čuda, ko bi rek'o, a mala je delovala tako inteligentno i, ono, profi - gledanost 'njegove' B92 postojano strmoglavljuje sve menjajući programski profil od informativnog ka jevtinoj, neoriginalnoj, ispraznoj i pre svega nezanimljivoj (čitaj: neisplativoj) razbibrizi. Na kojoj se, i pored evidentnog slobodnog pada, i dalje tvrdoglavo insistira; valjda zbog tog profita, šta li...

Uništavanje onog i onakvog B92 kakvog smo znali, sa poželjnim obesmišljavanjem svega što je takva jedna medijska kuća predstavljala, kao što rekoh deo je pacifikacije Balkana, pripremanja medijskog prostora Srbije za trenutak kada jedna kvislinška vlada preuzme vlast; vlast koja treba da traje. Pa mislim, i Pink i Košava, i ceo taj koncept hleba i igara i ispiranja mozga uz sužavanje prostora za kritiku nije nešto što je Miloševićev genius izmislio, pobogu.

Koliko treba biti naivan pa verovati da jedan Vučić i jedan Nikolić baš onako odjednom, preko noći, pas im rekao kao kod Džeri Springera, menjaju svoje svjetonazore za 360 stepeni što bi rekao novi voditelj Utiska nedelje Džogani, i od promotera Bulevara Ratka Mladića postaju umiljata jagnjad koja guta žabu sa Kosovom, trče da se ponude za koaliciju protiv islamista na Bliskom istoku, i obnoć postaju personae gratae diljem zapada.

Tako da, nije ovo kao oko 5. oktobra; oni koji su nam tada pomagali prešli su na tamnu stranu Sile. Bolje bi nam bilo da se spremimo za krv, znoj i suze, ali ako treba godinama, ako treba sami valja se boriti za normalan život u normalnoj zemlji pa, ako Srbija bude postojala hiljadu godina, i tada ljudi mogu da kažu "to su bili njihovi najslavniji trenuci"



Sjajan komentar.
A kad se sve svede na nekoliko rečenica, pitanje je sledeće: da li je Srbija 2012. prešla liniju koju nije smela da prelazi?
Da li je umesto onoga što nije valjalo ali se moglo popravljati izabrala robu sa ugrađenim defektom, i to fatalnim?
Da li se naljutila na selo pa sebi otfikarila qrac?
Pa jeste.
I to nisu uradili glasači, ovi ili oni. Tu je stanje stvari bilo relativno stabilno a potpuno očeikvano.
Nego je to učinjeno rukom onih nekoliko proceaata nadrndanih intelektualaca i kvaziintelektualaca, koji su rešili da bronhitis leče zaračenjem.
U jebote, evo opada nam kosa!?
Pa da, opada. To su citostatici. Zato ih ne prepisuju seoski lekari.
U jebote, ali ništa nam bolje nije?!
Pa nije.
U jebote, otići ćemo do đavola?!
Pa da. Hoćemo.
E nema veze! zna se ko jre kriv!
Aha.

Неће да може да си дијагностиковао добро и да 2012 нешто превише битна ... плитка је та твоја анализа.
Ја, напротив, сматрам да је за ово сада много заслужније оно када је 'свети' Зоран све оне којима је до морала упутио у Цркву.
Е, видиш, када филозоф (тако нам је представљан) не мисли да је морал темељ државе, логична последица су Тадићи, Чеде, Вучићи, Пајтићи, Весне и разна друга којештарија.
Права срећа је што ово може да траје бесконачлно, тако да нема бриге.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:05 27.09.2014

Re: Panem et circenses

BebaOdLonchara


ps. ako se neko seća, prva tura promena na radiju b92 se desila još 90tih, kada su umekšali muziku koju su puštali, a na zahtev sve šireg slušateljstva. na kraju su stigli do bijonse. tako i sad, ja ne vidim suštinsku razliku.


A bilo je vreme kad je muzika pre umekšavanje stvarno bila neslušljiva. I sad je ponovo.
trener92 trener92 09:08 27.09.2014

Re: Panem et circenses

1round

[b
tyson][/b]Ništa čudno. Sve je to deo pacifikacije Balkana.

U Srbiji je najzad na vlasti klasična kvislinška vlada, i kao takvoj svaka vrsta javno izraženog kritičkog mišljenja nije poželjna.

Bojim se da je ovo malo veće od Srbije. Ne zbog "Grka vlasnika".



2round

Lepo, najzad. Najzad iz pespektive onog kome takva vlada treba, da radi šta joj se kaže i ne pravi probleme.

To do pre dve godine je bila anomalija, ovo sada je poželjno stanje, opet iz perspektive puppetmastera, jer odsustvo kritičke misli u javnosti produžava rok trajanja njihovih pulena.

Ta kombinacija je daleko, daleko opasnija od onog do pre dve godine jer, kao što smo videli, to do pre dve godine je lagano izgubilo vlast a za ove sadašnje se neće oni sami - id est SNS - potruditi da ostanu što duže na vlasti, što je normalno i za očekivati, već i njihovi ljubitelji koji imaju stanovitog višedecenijskog iskustva sa političkim inženjeringom.


break


Ma kakav Grk, kakva gledanost, pa ozbiljni smo ljudi...

Mislim, Grk koji postavi Manju Vukojević a.k.a. Grčić za direktorku i onda 'ladan kao babina sisa gleda dve godine kako se - gle čuda, ko bi rek'o, a mala je delovala tako inteligentno i, ono, profi - gledanost 'njegove' B92 postojano strmoglavljuje sve menjajući programski profil od informativnog ka jevtinoj, neoriginalnoj, ispraznoj i pre svega nezanimljivoj (čitaj: neisplativoj) razbibrizi. Na kojoj se, i pored evidentnog slobodnog pada, i dalje tvrdoglavo insistira; valjda zbog tog profita, šta li...


& knock



Uništavanje onog i onakvog B92 kakvog smo znali, sa poželjnim obesmišljavanjem svega što je takva jedna medijska kuća predstavljala, kao što rekoh deo je pacifikacije Balkana, pripremanja medijskog prostora Srbije za trenutak kada jedna kvislinška vlada preuzme vlast; vlast koja treba da traje. Pa mislim, i Pink i Košava, i ceo taj koncept hleba i igara i ispiranja mozga uz sužavanje prostora za kritiku nije nešto što je Miloševićev genius izmislio, pobogu.

Koliko treba biti naivan pa verovati da jedan Vučić i jedan Nikolić baš onako odjednom, preko noći, pas im rekao kao kod Džeri Springera, menjaju svoje svjetonazore za 360 stepeni što bi rekao novi voditelj Utiska nedelje Džogani, i od promotera Bulevara Ratka Mladića postaju umiljata jagnjad koja guta žabu sa Kosovom, trče da se ponude za koaliciju protiv islamista na Bliskom istoku, i obnoć postaju personae gratae diljem zapada.

Tako da, nije ovo kao oko 5. oktobra; oni koji su nam tada pomagali prešli su na tamnu stranu Sile. Bolje bi nam bilo da se spremimo za krv, znoj i suze, ali ako treba godinama, ako treba sami valja se boriti za normalan život u normalnoj zemlji pa, ako Srbija bude postojala hiljadu godina, i tada ljudi mogu da kažu "to su bili njihovi najslavniji trenuci"


Bravo Mike, kao u najboljim danima

Ovo je vreme grandiranih Barbika



i folkiranih zombija vs Spinks
blogovatelj blogovatelj 09:10 27.09.2014

Re: Panem et circenses

хоћете да
објасним


Nemoj, života ti.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:32 27.09.2014

Re: Panem et circenses

profi - gledanost 'njegove' B92 postojano strmoglavljuje sve menjajući programski profil od informativnog ka jevtinoj, neoriginalnoj, ispraznoj i pre svega nezanimljivoj (čitaj: neisplativoj) razbibrizi.

jbt, mnogo si se zaneo, te oni te mi, te vučić, te 5. oktobar...
pa zar prvobitna ideja cele ove priče oko prodaje b92 i nije bila da se desetkuju zaposleni, program se pretvori u loš šareniš, na kraju joj ukinu ime (i postojanje kao takvoj), i tako je se pripremi za preprodaju i pretvaranje u RTL, ili tako nešto? ali mislim da bi Krle (opet) o tome znao daleko više, jel tako Krle?
zilikaka zilikaka 11:03 27.09.2014

Re: Panem et circenses

zabrinjava to što se niko ne pita zašto olja bećković ne dobije termin na rts-u za svoju emisiju?! kritika i kultura treba da imaju svoje mesto na javnom servisu.

Pa kako kad je tamo pretpano?
Znaš ti koliko još epizoda Boljeg života i Srećnih ljudi treba da se pusti?
Ne moš stići na red.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:06 27.09.2014

Re: Panem et circenses

BebaOdLonchara

jbt, mnogo si se zaneo, te oni te mi, te vučić, te 5. oktobar...
pa zar prvobitna ideja cele ove priče oko prodaje b92 i nije bila da se desetkuju zaposleni, program se pretvori u loš šareniš, na kraju joj ukinu ime (i postojanje kao takvoj), i tako je se pripremi za preprodaju i pretvaranje u RTL, ili tako nešto? ali mislim da bi Krle (opet) o tome znao daleko više, jel tako Krle?


Bolo, koja si ti carica od žene!
not2old2rock not2old2rock 12:19 27.09.2014

Re: Panem et circenses

Да се вратим Утиску - Бећковић је (што јој и презиме каже) мало тврћи орах, те верујем да ћемо је још гледати

Jok ja, što i vama želim. Godinama manjam kanal čim vidim da kreće još jedan politički tok šou i to mi je, pored toga što sam prestao da pušim i što se nisam oženio , najpametnija odluka po pitanju sopstvenog zdravlja. Mogu vam reći da se bolje osećam bez svih tih emisija u kojima se mnogo priča, a malo kaže o onome što je suština. Treba li da napominjem da sam, takodje, prestao da pratim izborne kampanje, a i da vesti pratim vrlo selektivno, taman toliko da znam šta se dešava, a da se sto manje nerviram.
Nije li svojevrstan mazohizam gledanje političkih tok šouova u zemlji u kojoj je potpuno svejedno za koga glasaš, naročito onaj u kojem je voditeljka prema gledaocima retko neprijatna? Nego, da to devedesetdvojka ne brine o zdravlju svog, sve manjeg broja gledalaca, pa skida emisiju?
zilikaka zilikaka 14:10 27.09.2014

Re: Panem et circenses

Godinama manjam kanal čim vidim da kreće još jedan politički tok šou i to mi je, pored toga što sam prestao da pušim i što se nisam oženio , najpametnija odluka po pitanju sopstvenog zdravlja


Ja još da prestanem da pušim, pa smo isti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:27 27.09.2014

Re: Panem et circenses

To do pre dve godine je bila anomalija, ovo sada je poželjno stanje, opet iz perspektive puppetmastera, jer odsustvo kritičke misli u javnosti produžava rok trajanja njihovih pulena.


Mике, извини, али морам да приметим да сте тотално одлепили у ДС-у. 20-ина људи те штиклира, а ти сејеш анти-Американизам, и посипаш се пепелом. Ја да сам напредњак, тотално бих ликовао колико самопоражен утисак ви остављате (ово ти кажем као другар, мислио ти о мени штагођ). Тотално чудно, узев у обзир да је странка које се ја сећам била права оаза про-Западне мисли у Србији! Која промена за свега 20-ак година?! И то у ери демократског Председника?! Ја бих пре тражио проблем у себи, него наоколо по којекаквим перспективама. Шта ћете радити ако наиђе каква републиканска, неоконска дилеја? Морате решити тај соулсрчин више, и тај превише очигледан утисак слабости и бесциљности, предуго то траје. А да, и решити се СКЈ наслеђа.
tyson tyson 15:55 28.09.2014

Re: Panem et circenses

Koliko god se potajno nadao da nisi u pravu i da nas "sposobnost" aktuelne vlasti vodi ka ubrzanom bankrotu (da bar skratimo agoniju), plašim se da su nam "inženjeri" namenili drugačiju sudbinu. Otud i "brat" iz UAE (koji će da uskoči povremeno sa džakom para ... spreči bankrot ... i dodatno nam zategne kreditnu "omču" ) Medjutim, koji li je krajnji cilj?

Krajnji cilj je pacifikovani Balkan kao tradicionalno bure baruta, nacionalne države kao najsigurnije rešenje za balkanska plemena - svako ogradi žicom svoju avliju te se time smanjuje verovatnoća sukoba onih koji zajedno ne umeju da žive. Otuda i prećutna podrška etničkom čišćenju pre svega Srba iz Hrvatske i sa Kosova ne bi li se a) stvorile etnički što čistije države )ergo smanjili do minimuma potencijalni međunacionalni problemi), i b) smanjio potencijal Srbije i Srba za buduće probleme usled "rasutog etnosa". Te podrška Kosovu kao državi tamošnjih Albanaca.

Drugi cilj je lišiti Rusiju uporišta van granica nekadašnjeg CCCP, a onda i uporišta van sadašnjih granica no to je već druga priča.

Onda već između sebe, u krigu familije, nekoliko država-aspiranata, saveznica, mogu ili da dogovorom podele interesne sfere, ili sporta radi da se nadmeću - ali fer igrom - za upravljanje balkanskim kneževinama.

Naravno, u realnosti stvari su kao i uvek kudikamo komplikovanije; tu je Bosna kao nerešiv problem po gore iznetim pravilima, gde ni dogovorena strana uprava sa okupacionim trupama nije donela rešenje, osim delimične demilitarizacije. Onda i Makedonija, sa velikom albanskom populacijom, koja bi se podelom kao država obesmislila.

UAE i šeik su takođe za Srbe zanimljiva pojava, jer domaći "stručnjaci" po pravilu niti prate svetske trendove niti ih razumeju. Amerikanci od dolaska Obame na vlast, usled unutarnje-političkih razloga, dobar deo potencijalno ili otvoreno incidentnih situacija diljem sveta umesto direktnim angažmanom u klasičnom intervencionističkom stilu sada pokušavaju da rešavaju putem posrednika. Primera ima mnogo. Tu se razni dugovi preibijaju ili uspostavljaju, ali to je isto tema za sebe.

U ovom našem slučaju, ono što našim "stručnjacima" nije poznato je mentalitet, običaji i način na koji funkcionišu, rade, posluju bliskoistočni tajkuni (u koje spadaju i prebogate vladarske porodice). Za njih jedna Srbija je ništa, tek trećerazredno tržište i drugorazredna poslovna prilika. Da jedan prestolonaslednik, kao investitor, dođe ne jednom nego nekoliko puta u neku tamo Srbiju i izigrava budalu je jednostavno nezamislivo, ne samo iz ugla gubljenja vremena nego i statusne simbolike. Ovakvu vrstu posla koja se dogovara u Srbiji ispregovarao bi i završio neki od direktora uz par dobrih advokata. Cela predstava sa prestolonaslednikom, gromopucateljni PR, megalomanski projekti i krediti indikacija su da se ne radi o klasičnom poslovnom poduhvatu kakvih ovi ljudi preko svojih kompanija imaju na desetine po svetu.

Da skratim priču, arapske pare služe kao pomoć prijateljskoj vladi, šargarepa, za koju je Veliki Brat najzad shvatio da je iz PR ugla bolje da pruži neko drugi kao posrednik usled postojane negativne percepcije međ' lokalnim pučanstvom. Služi i da prijateljskoj vladi pomognu da preživi, održi se, i ostane na vlasti što duže. Služe i kao protivteža ruskim parama/investicijama/kreditima/pokušajima da se ostvari uticaj.

Veliki je svet, ali Balkan je i dalje među prvih 5 na listi spoljnopolitičkih prioriteta velikih igrača.


tyson tyson 15:57 28.09.2014

Re: Panem et circenses

Mике, извини, али морам да приметим да сте тотално одлепили у ДС-у. 20-ина људи те штиклира, а ти сејеш анти-Американизам, и посипаш се пепелом. Ја да сам напредњак, тотално бих ликовао колико самопоражен утисак ви остављате (ово ти кажем као другар, мислио ти о мени штагођ). Тотално чудно, узев у обзир да је странка које се ја сећам била права оаза про-Западне мисли у Србији! Која промена за свега 20-ак година?! И то у ери демократског Председника?! Ја бих пре тражио проблем у себи, него наоколо по којекаквим перспективама. Шта ћете радити ако наиђе каква републиканска, неоконска дилеја? Морате решити тај соулсрчин више, и тај превише очигледан утисак слабости и бесциљности, предуго то траје. А да, и решити се СКЈ наслеђа.

Ja, kao i obično, ne razumem o čeu ti pričaš ovde... Kome se obraćaš?! Nisam u stanju da proniknem u dubinu pesničke slike i skrivene poruke nekome s kim u svojim komentarima očigledno komuniciraš(?).



tyson tyson 16:02 28.09.2014

Re: Panem et circenses

Да се вратим Утиску - Бећковић је (што јој и презиме каже) мало тврћи орах, те верујем да ћемо је још гледати - то да ли ћемо је гледати на 'светој' 92-јци --- баш ме брига. (ја је због тога никада нисам гледао).

Ama Utisak je ovde najmanje bitan, i te priče ko voli Olju a ko ne, kakva je kao autorka i voditeljka emisije, terestijalnoj ili kablovskoj televiziji, a naročito teorije koje se plasiraju da je sve što se događa samo marketinški trik, namerno ili ne služe samo jednoj svrsi - odvraćanju od glavnog problema, a to je čišćenje medijskog prostora od kritičke misli, sužavanje prostora za javnu kritiku vlasti.

Utisak nedelje tu je samo poslednji od niza primera. Šta bi sa Sarapinom emisijom koliko pre par nedelja? Mora da je i to neki marjetinški trik, emisija koja je bila jedna od najgledanijih na Studiju B.



tyson tyson 16:16 28.09.2014

Re: Panem et circenses

Kvislinzi - u odnosu na koga? Ruse? Kineze? Amerikance? Nemce? Sve njih zajedno?

Odgovor je malo kompleksniji. Generalno, vlada je poslušna spram Amerikanaca i Nemaca, a spram Rusa pokušava da ih ne okrene protiv sebe što simboličkim gestovima i izjavama, što konkretnim ustupcima, svesna ruskih trenutnih i potencijalnih ulaganja, te moći da preko svojih nadležnih službi destabilizuju zemlju.

Za sada se u tome menage a trois između vlade, Nemačke i USA svi trude da pronađu balans, razumeju situaciju i potrebe drugih, i balansiraju na žici bez trzavica. Vučić, ako je malo maštovit, verovatno misli da kao SFRJ nekoć Srbija danas balansira uspešno ne između istoka i zapada, već zapravo između Nemačke i SAD. On je tu, naravno, Broz

Rusi su tu remetilački faktor, gde se trojka iz prethodnog pasusa nada - samo privremeni; kao i obično bahato saterani u ćošak, jedino im je Srbija ostala kao potencijalni oslonac u ovom delu sveta, i sada pod daleko agilnijim Putinom pokušavaju na razne načine da ostvare uticaj, koristeći ekonomsku krizu.

Postoji tu čitav niz tradicionalnih aspiranata koji ubrzano postaju drugorazredni i trećerazredni - Francuzi, Britanci, Turska, uz razumljivo zainteresovane susedne zemlje. Svi zajedno danas samo stasisti sa pokojom epizodnom ulogom.

Inače, "kritičko mišljenje" je upravo poželjno u nekim zemljama sa kojima Srbija ima izrazito velik spoljnotrgovinski bilans. U Nemačkoj, primera radi.

Znaš kako su govorili stari Grci - Quod licet Iovi, non licet bovi.

Mislim, baš mi je drago za Nemce.



tyson tyson 16:22 28.09.2014

Gaza

"DS skontao namere Velikog Satane, da je želeo da zadrži Srbiju slobodnom od Njega, vlada nezavisno, a onda im se On revanširao tako što je uzeo svog najbednijeg slugu, Tomu, i vaspostavio ga namesto Najslobodarskijeg Borisa. Kada je DS uvideo da se to dešava, sklonio je državno blago, 70 milijardi dolara, na sigurno, negde u utrobu Homoljskih planina, gde će, posle Milenijumske Satanine vladavine, potomci, to izvaditi iz utrobe Majčice Zemlje, zajedno s novootkrivenim nepresušnim izvorima zlata, od čega će demokratska i slobodna Srbija živeti slobodno i mirno do kraja sveta i veka." Pre će biti da je realnost da ste dekrali lovu od Amera, namenjenu obnovi Srbije, da su ovi popizdeli i okrenuli se jedinoj dostupnoj opciji, desnom krilu SKJ, a ovi se zavetovali da će dati sve što traže, samo da vas skinu i budu vlast.

Sve si pogrešno shvatio. Stvari koje su poprilično veće od nivoa nedeljne utakmice dva tima Šumadijske lige i njihovih navijača posmatraš i tumačiš iz vizure tribina lokalne poljane gde se utakmica igra.

Moraš potpuno da promeniš elemente gađanja. Rasipaš i podbacuješ kao pijani Rus.


tyson tyson 16:26 28.09.2014

Re: Panem et circenses

pa zar prvobitna ideja cele ove priče oko prodaje b92 i nije bila da se desetkuju zaposleni, program se pretvori u loš šareniš, na kraju joj ukinu ime (i postojanje kao takvoj), i tako je se pripremi za preprodaju i pretvaranje u RTL, ili tako nešto?

Pa koliko vode treba da protekne ispod Savskog mosta da se to najzad desi?

Sudeći po potezima, proces izgleda i dalje traje; do sada je taj RTL mogao da budzašto pokupuje tuce drugih televizija ili već iznađe načina da uđu na tržište, ako im je do toga stalo.


freehand freehand 16:47 28.09.2014

Re: Panem et circenses

Krajnji cilj je pacifikovani Balkan kao tradicionalno bure baruta, nacionalne države kao najsigurnije rešenje za balkanska plemena - svako ogradi žicom svoju avliju te se time smanjuje verovatnoća sukoba onih koji zajedno ne umeju da žive. Otuda i prećutna podrška etničkom čišćenju pre svega Srba iz Hrvatske i sa Kosova ne bi li se a) stvorile etnički što čistije države )ergo smanjili do minimuma potencijalni međunacionalni problemi), i b) smanjio potencijal Srbije i Srba za buduće probleme usled "rasutog etnosa". Te podrška Kosovu kao državi tamošnjih Albanaca.

S tim što im više ni za šta ovde ne treba nikakva šargarepa. Srbiju su obezubili i vojno i politički, te niti može biti remetilački faktor, niti može biti nekakav "lider u regionu".
Niti može da išta od unutrašnjih problema prelije bilo kuda sem u Bosnu, a i tu joj se preko muftije i Sulje šapuće da bude mirna da ne bi dobila po pičci.
Ukrajina je ceo proces još ubrzala, uključujući priču o priključenju EU sa rokom od... Recimo - nikad.
Mi da ih stignemo ne možemo, oni da nam pomažu više nemaju razloga.
Pravno-političko zaokruženje masakra nad SFRJ i SRbijom kroz Hag je zaokruženo. Još ovo malo oko Kosova i onda mogu, lepo ograđene, da nas ostave da se krčkamo do daljnjeg.
I to vize inkluziv, u dogledno vreme, bude li bilo kakve larme i bune.
mariopan mariopan 19:26 28.09.2014

Re: Panem et circenses

Da skratim priču, arapske pare služe kao pomoć prijateljskoj vladi, šargarepa, za koju je Veliki Brat najzad shvatio da je iz PR ugla bolje da pruži neko drugi kao posrednik usled postojane negativne percepcije međ' lokalnim pučanstvom. Služi i da prijateljskoj vladi pomognu da preživi, održi se, i ostane na vlasti što duže. Služe i kao protivteža ruskim parama/investicijama/kreditima/pokušajima da se ostvari uticaj.

Veliki je svet, ali Balkan je i dalje među prvih 5 na listi spoljnopolitičkih prioriteta velikih igrača.


Saluži i da prijateljskoj Vladi pomognu da preživi, održi se, i preživi što duže......
Ta Vlada ne valja nama, nijedna Vlada do sada nije radila ono što je dobro za Srbiju, za nas. Džabe što ćemo mi da preživimo od toga, nije cilj samo naše preživljavanje i što duže trajanje Vlade koja je njima dobra.

Lepo Tajsone što si se raspisao
mariopan mariopan 19:31 28.09.2014

Re: Panem et circenses

freehand
Krajnji cilj je pacifikovani Balkan kao tradicionalno bure baruta, nacionalne države kao najsigurnije rešenje za balkanska plemena - svako ogradi žicom svoju avliju te se time smanjuje verovatnoća sukoba onih koji zajedno ne umeju da žive. Otuda i prećutna podrška etničkom čišćenju pre svega Srba iz Hrvatske i sa Kosova ne bi li se a) stvorile etnički što čistije države )ergo smanjili do minimuma potencijalni međunacionalni problemi), i b) smanjio potencijal Srbije i Srba za buduće probleme usled "rasutog etnosa". Te podrška Kosovu kao državi tamošnjih Albanaca.

S tim što im više ni za šta ovde ne treba nikakva šargarepa. Srbiju su obezubili i vojno i politički, te niti može biti remetilački faktor, niti može biti nekakav "lider u regionu". Niti može da išta od unutrašnjih problema prelije bilo kuda sem u Bosnu, a i tu joj se preko muftije i sulje šapuće da bude mirna da ne bi dobila po pičci.
Ukrajina je ceo proces još ubrzala, uključujući priču o priključenju EU sa rokom od... Recimo - nikad. Mi da ih stignemo ne možemo, oni da nam pomažu više nemaju razloga. pravno-političko zaokruženje masakra nad SFRJ i SRbijom kroz Hag je zaokruženo. Još ovo malo oko Kosova ionda mogu, lepo ograđene, da nas ostave da se krčkamo do daljnjeg.
I to vize inkluziv, u dogledno vreme, bude li bilo kakve larme i bune.


Nemam šta da dodam, tako je.
princi princi 20:45 28.09.2014

Re: Panem et circenses

U ovom našem slučaju, ono što našim "stručnjacima" nije poznato je mentalitet, običaji i način na koji funkcionišu, rade, posluju bliskoistočni tajkuni (u koje spadaju i prebogate vladarske porodice). Za njih jed2na Srbija je ništa, tek trećerazredno tržište i drugorazredna poslovna prilika. Da jedan prestolonaslednik, kao investitor, dođe ne jednom nego nekoliko puta u neku tamo Srbiju i izigrava budalu je jednostavno nezamislivo, ne samo iz ugla gubljenja vremena nego i statusne simbolike. Ovakvu vrstu posla koja se dogovara u Srbiji ispregovarao bi i završio neki od direktora uz par dobrih advokata. Cela predstava sa prestolonaslednikom, gromopucateljni PR, megalomanski projekti i krediti indikacija su da se ne radi o klasičnom poslovnom poduhvatu kakvih ovi ljudi preko svojih kompanija imaju na desetine po svetu.

Ne, nije to za njih nikakav poslovni poduhvat. Posle arapskog proleća ti arapski satrapi su se razleteli po svetu, uglavnom po bantu zemljama tipa Uzbekistan, Tadžikistan, Azerbejdžan i tamo sebi prave "rezervne" položaje, na koje bi se povukli u slučaju ponavljanja nekog novog Egipta ili Libije a u kojima Ameri ne bi mogli tako lako da im doakaju u slučaju želje da se prave dilovi sa "novim, demokratskim vlastima". Tako da, Srbija, Crna Gora, za njih nemaju nikakav poslovni značaj, nego čisto kao odstupnica u slučaju da stvari krenu "pogrešnim" tokom. Jedan Gadafi i Mubarak su im bili dovoljni kao upozorenje.
emsiemsi emsiemsi 20:55 28.09.2014

Re: Panem et circenses

tyson
Да се вратим Утиску - Бећковић је (што јој и презиме каже) мало тврћи орах, те верујем да ћемо је још гледати - то да ли ћемо је гледати на 'светој' 92-јци --- баш ме брига. (ја је због тога никада нисам гледао).

Ama Utisak je ovde najmanje bitan, i te priče ko voli Olju a ko ne, kakva je kao autorka i voditeljka emisije, terestijalnoj ili kablovskoj televiziji, a naročito torije koje se plasiraju da je sve što se događa samo marketinški trik, narerno ili ne služe samo jednoj svrsi - odvraćanju od glavnog problema, a to je čišćenje medijskog prostora od kritičke misli, sužavanje prostora za javnu kritiku vlasti.

Utisak nedelje tu je samo poslednji od niza primera. Šta bi sa Sarapinom emisijom koliko pre par nedelja? Mora da je i to neki marjetinški trik, emisija koja je bila jedna od najgledanijih na Studiju B.




Сарапа вс. Бећковић !?
Ти се сигурно шалиш.
tyson tyson 23:28 28.09.2014

Re: Panem et circenses

Сарапа вс. Бећковић

Ne razumem; šta "Sarapa vs. Bećković"?



michiganac michiganac 23:54 28.09.2014

Re: Panem et circenses

nowhereman

U Srbiji je najzad na vlasti klasična kvislinška vlada, i kao takvoj svaka vrsta javno izraženog kritičkog mišljenja nije poželjna.


Kvislinzi - u odnosu na koga? Ruse? Kineze? Amerikance? Nemce? Sve njih zajedno?

Inače, "kritičko mišljenje" je upravo poželjno u nekim zemljama sa kojima Srbija ima izrazito velik spoljnotrgovinski bilans. U Nemačkoj, primera radi.




Ovo je i mene zbunilo.

Ono sto me jos vise fascinira nakon ovoliko napisanih komentara i odgovora na dogadjaj, da se niko nije bas nijednom osvrnuo na poslednje ovogodisnje izdanje 'Utiska'. Pa, da li je to toliki tabu?
To bi trebalo vjerovatno jos da znaci da i vecina potpisnika ovih komentara zaista nisu gledali posljednju emisiju!? ..or its my mistake..


Da napomenemo: gostovao je izvjesni Beba Popovic, a po zavrsetku emisije Olja je vec za sljedecu nedjelju najavila nastup I. Tasovca. I odmah poslije toga: rez! -prije nego je doticna i isplanirala svoj godisnji za nastupajuce ljeto.

Stoga, nisu mi jasni komentari pojedinaca i naknadna pamet da je sve 'mjerilo profita' i prevashodno samo zbog toga je emisija najurena iz prog. seme B92!?

..really??

Da se vratimo na pomenutu emisiju: lajtmotiv za poziv Popovicu je bila afera "snimak" sa navodnom Vanjom Calovic, izvrsnom direktorkom MANS-a u CG i predstavnicom OEBS-a za slobodu medija (got the point!), a onda je Olja uporedo (u samo njenom karakteristicnom nespretnom maniru) skrenula temu na prethodne neposredne dogadjaje u dvoristu Srbije: 'Papaja'-afera, etc..


U mom licnom utisku emisija je predstavljala svojevrsan kresendo/kulminaciju citave papazjanije (aka Vucicevog show-a) koja je nakon kratkog zimskog predaha pocela po odrzanim izborima, preko tragicnih poplava, do afera 'Papaja&Kosmajac',.. i naposljetku finala sa samim Popovicem.
(''AleVu Shock-doktrina!'')

Olja ga je izvjesno (rekao bih i: neoprezno) zatekla sa postavljenim pitanjima, ali se po obicaju onda naprosto zagubila - prosto je u neznanju (da konkretizujem opet: i u ne(pre)poznavanju metoda "doticnih" iza izgovorenih rijeci) udarila u paravan viseg IQ-a. Paravan joj se izmigoljio.. & CUTSCENE!

-citat Oljine izjave za medije juce:

-"To su bili, kako da vam kažem, neki ljudi za koje ne znate ni ko su ni šta su."


'Oni!?' -- "polit-bezbjedonosna" garnitura koja opstaje iza svih prethodnih rezima, koja je u prethodnih par decenija na zivo oderala kozu s ovog naciona i poharala im sve "narodne magaze". Nema vise ni koze, ostale su samo kosti u pocjepanim dronjcima.. Imali su dovoljno vremena i lebensrauma da usavrse metodologiju i dovedu je do sofisticiranosti.. tako da su Slobini prethodni nezgrapni gafovi ("..uđe u RTS i otpusti par hiljada ljudi.." ) samo stvar proslosti. Ostaje im da tavore na (krvavim) lovorikama i ocuvaju samoizgradjene privilegije i vrijednosti iz opustosenih magaza.

Neko je jos upitao koga se to Vucic plasi!? - pa njih i dalje, i njihovih metoda! U velikoj mjeri i sopstvenih grijeha kao saucesnika, da ne ugledaju beo danak, od vremena dok je jos bio min. informisanja '99, ali i ranije.

Najprizemnijom nekom logikom mislim da postoji poriv kod istih da se kroz aktuelni rezim i ponovnim dolaskom covjeka od povjerenja na njegov vrh, iznova reprezentuju kao legitiman faktor i pod pritiskom EU pokusaju da "se operu" na putu ka tamo (sad kad je i Kosovo, rekao bih, definitivno izgubljeno, vrijeme je jos za 'samospasavanje'!), bez da ih neko osujeti u tome i (najblaze receno) neprijatni detalji iz proslosti prevremeno iscure u medije i javnost.. -Olja i Vanja su samo kolateralna steta. Prosto mislim da su nanjusili 'tajming'!

Otud i bizarni igrokaz sa cistkom vrha policije. Samo kozmeticki, ne i hirurski zahvat.


Stoga bas i ne kapiram ovaj internoblogovski clash oko, prije svega, zamjenjivih lutaka u izlogu (BoTa, AleVu,..)?!?

..a ruku na srce, ni koje su to tzv. kvinslinske vlade.. Saradnici Kimo Sasija i Teri Lejdena?? Mozda V.Montgomerija?

tyson


Bojim se da je ovo malo veće od Srbije. Ne zbog "Grka vlasnika".


Jeste, sve preko brda i do plavog jadrana.. (;

Lupih i ostah ziv!


PS: Ovo napisah jos sinoc, dvoumih se dugo da li da objavim.


a_jovicic a_jovicic 02:52 29.09.2014

Re: Panem et circenses

princi
U ovom našem slučaju, ono što našim "stručnjacima" nije poznato je mentalitet, običaji i način na koji funkcionišu, rade, posluju bliskoistočni tajkuni (u koje spadaju i prebogate vladarske porodice). Za njih jed2na Srbija je ništa, tek trećerazredno tržište i drugorazredna poslovna prilika. Da jedan prestolonaslednik, kao investitor, dođe ne jednom nego nekoliko puta u neku tamo Srbiju i izigrava budalu je jednostavno nezamislivo, ne samo iz ugla gubljenja vremena nego i statusne simbolike. Ovakvu vrstu posla koja se dogovara u Srbiji ispregovarao bi i završio neki od direktora uz par dobrih advokata. Cela predstava sa prestolonaslednikom, gromopucateljni PR, megalomanski projekti i krediti indikacija su da se ne radi o klasičnom poslovnom poduhvatu kakvih ovi ljudi preko svojih kompanija imaju na desetine po svetu.

Ne, nije to za njih nikakav poslovni poduhvat. Posle arapskog proleća ti arapski satrapi su se razleteli po svetu, uglavnom po bantu zemljama tipa Uzbekistan, Tadžikistan, Azerbejdžan i tamo sebi prave "rezervne" položaje, na koje bi se povukli u slučaju ponavljanja nekog novog Egipta ili Libije a u kojima Ameri ne bi mogli tako lako da im doakaju u slučaju želje da se prave dilovi sa "novim, demokratskim vlastima". Tako da, Srbija, Crna Gora, za njih nemaju nikakav poslovni značaj, nego čisto kao odstupnica u slučaju da stvari krenu "pogrešnim" tokom. Jedan Gadafi i Mubarak su im bili dovoljni kao upozorenje.

Dobro je ... Taman sam počeo da se plašim da dobijam "teoritis zaveretitis" ...

1. "Isplata preko posrednika" mi je pala na pamet još posle prvih vesti o ulaganjima u našu vojnu industriju. Daleko smo od onog što smo nekad bili i naš krajnji domet je po koja modernizacija ex-SSSR ratne tehnike ... a pojavljuju se UAE (koji mogu od "kauboja" da kupe šta im padne na pamet) da bajagi nešto ovde ulažu.

2. "Rezervni položaj" mi se "ukazao" skorije ... samo uz malu modifikaciju ... "Vruću" situaciju za našu "braću" ne bi izazvala zapadnjačka "proleća" nego ISIS/ISIL ... "Braća" nisu više sigurna da "kauboji" imaju snage da ih brane. Kažu da u Libiji cveta trgovina oružjem kontinentalnih razmera (bukvalno se prodaje na pijaci) ... i da transportni avioni sleću svaki čas. Jedan deo toga ide u Irak i Siriju a činjenica da su i arapske vlade krenule da sprovode borbena dejstva po ekstremnim islamistima govori da je situacija plilično "nezgodna" ... toliko nezgodna da su bespilotne letelice "Revolucionarne garde" stacionirane na bagdadskom aerodromu (naravno uz "blagoslov" Pentagona)
emsiemsi emsiemsi 05:52 29.09.2014

Re: Panem et circenses

tyson
Сарапа вс. Бећковић

Ne razumem; šta "Sarapa vs. Bećković"?




Ништа посебно, осим да ми се учинило да си упоредио Сарапу и Бећковићку ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:11 29.09.2014

Re: Gaza ima veze s tvojom sujetom?

tyson

Sve si pogrešno shvatio. Stvari koje su poprilično veće od nivoa nedeljne utakmice dva tima Šumadijske lige i njihovih navijača posmatraš i tumačiš iz vizure tribina lokalne poljane gde se utakmica igra.

Moraš potpuno da promeniš elemente gađanja. Rasipaš i podbacuješ kao pijani Rus.




ah, dragi moj, može li išta bolje od zauzimanja od tog arogantnog stava, te besmislenog, sujetnog spinovanja? mene se ne moraš plašiti, krajnje sam bezopasan. moraš to promeniti, jednostavno, tebi je daleko veći interes da ja tebe zavolim iznova i zaokružim te na listiću, nego što je meni da ti voliš mene (ja sam sejf do daljnjeg, imam svoj mikro-biz, i to lepo ide, za sada, s voljom Alaha milostivog). rekao si gore da je cela priča "stvaranje klasične kvislinške vlade". nisam primetio da si dao bilo kakvu alternativu tome? šta ti nudiš? slobodnu, nezavisnu Srbiju - di se ne stašinguju milioni preko obala mora? sve si lepo objasnio, kao dobar štreber, milica Učiteljicina, s blagom dozom paranoje though, izuzev onoga što je tvoja ideja za izlaz: šta Srbija treba da radi, kako da se ponaša, a da ne bude kvisling kao sadašnji, ili sitni, dekraljivi krimos poput pređašnjih?

ps. šumadijsku ligu ne bih potcenjivao tako olako, iz nje je kojeko došao: Pikseta, VLADE!, DIVAC!, Teo, Raduljica, Nole, Ana, JJ, Bane Ivanović, Nemanja Matić, sve sami lideri sveta...
tyson tyson 11:33 29.09.2014

Re: Gaza ima veze s tvojom sujetom?

ah, dragi moj, može li išta bolje od zauzimanja od tog arogantnog stava, te besmislenog, sujetnog spinovanja? mene se ne moraš plašiti, krajnje sam bezopasan. moraš to promeniti, jednostavno, tebi je daleko veći interes da ja tebe zavolim iznova i zaokružim te na listiću, nego što je meni da ti voliš mene (ja sam sejf do daljnjeg, imam svoj mikro-biz, i to lepo ide, za sada, s voljom Alaha milostivog). rekao si gore da je cela priča "stvaranje klasične kvislinške vlade". nisam primetio da si dao bilo kakvu alternativu tome? šta ti nudiš? slobodnu, nezavisnu Srbiju - di se ne stašinguju milioni preko obala mora? sve si lepo objasnio, kao dobar štreber, milica Učiteljicina, s blagom dozom paranoje though, izuzev onoga što je tvoja ideja za izlaz: šta Srbija treba da radi, kako da se ponaša, a da ne bude kvisling kao sadašnji, ili sitni, dekraljivi krimos poput pređašnjih?

Što bih ja nudio bilo kakvu alternativu, izlaz? Što ti ne ponudiš?

Ako me neko plati možda bih se i pozabavio podrobnom analizom i strategijom, ovako imam pametnijih posla u životu. Mada, u ozbiljnijim državama, takvom vrstom posla bave se čitavi timovi stručnjaka.

Ne brini se Srki, ne plašim se ja tebe Samo su mi tvoja obraćanja meni i dalje u velikoj meri krajnje nejasna, ti kao da pričaš sa nekim drugim...


tyson tyson 12:00 29.09.2014

Re: Panem et circenses

Jeste, sve preko brda i do plavog jadrana.. (;

Izvesni Beba Popović igra značajnu ulogu operativca u kriznom štabu Aleksandra Vučića; pri tom je i predstavnik jake ekipe švercera cigareta okupljene oko Caneta Subotića, koja je tesno povezana sa grupom Mila Đukanovića, a ista je s druge strane već neko vreme na čvrstoj vezi sa krugom međunarodnih investitora sumnjive pozadine kao npr. Gadafijev sin, čitava plejada arapskih 'biznismena', ruskih perača para, lepeza opskurnih likova debelih novčanika, zamagljene prošlosti i nejasnog statusa (Taksin Šinavatra npr.) Crna Gora je danas igralište, kafić raznoraznih tajnih službi, mafija i kontroverznih biznismena, kao Istambul, Lisabon ili Stokholm u vreme Drugog svetskog rata, gde svi oni imaju priliku da sede jedni pored drugih, prave dogovore, prate se međusobno, i generalno rade u svojevrsnom primirju kao u kantini na planeti gusara u Ratovima Zvezda

Elem, Popović. Ne bih ga nikako potcenjivao. Osoba sa mračnom ulogom na ovim prostorima; po mom skromnom mišljenju jedan od direktno odgovornih za ubistvo Đinđića.

Ne sumnjam da, kao Vučićev operativac, igra zapaženu ulogu u oblikovanju medijske scene i sužavanju prostora za kritičku misao. Epizoda sa poslednjim "Utiskom" može svemu da da samo mali lični pečat, čemu je dotični inače sklon. Ali je ipak ovo što se događa sa "Utiskom" deo šire priče i nije izolvani incident uzrokovan junskom epizodom.


michiganac michiganac 20:00 29.09.2014

Re: Panem et circenses

Zahvaljujem za ovaj kratak i sjajan rezime.
Kao prilicnom junioru nije mi sasvim poznata licnost B.Popovica i njegovo minulo (ne)djelo. No, ono sto mi i dalje izaziva prilicnu sumnju je vas stav da doticni upravo radi u korist pro-EU(iliti Njemacke)-USA opcije (ja je vidim i dalje kao jednu ciji interesi bas i nisu u koliziji na ubogom balkanu). Kako inace onda objasniti ove zahtjeve izaslanika PSSE-a ili svjedocenje bivseg USA-ambasadora, uperenih upravo protiv istog?

Cijenim da je pro-ruska struja, odn. uticaj njihovih sluzbi i dalje odlucujuci. Ali i dalje mislim da je prevashodni cilj "nasima" da sacuvaju samo sami sebe i svoju nemilu proslost.

I jos jedan mali utisak za kraj: -rekao bih da 'B92-Grk' i 'BG-na-vodi-Arap' dolaze upravo iz istog tog miljea kog ste opisali gore -dakle, 'biznismeni po duznosti i zadatku!'- da bi drzali stranu "nasima".


Uff, ovde bih jos prestao da lupam, nikako nije moj fah i ne ide mi nimalo u korist zaraza virusom "teoritis zaveretitis" kako vec neko zgodno prethodno kaza, a svakako umije da zaboli glava iza svega.. ))
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:06 29.09.2014

Re: Panem et circenses


зазвучао си арогатно, матори, што је мени нејасно, јер те готивим одвајкада, супер си рационални писац, тако да ми није била јасна та ароганција вредна крле или гоце. сада, пошто је ароганција узвишени израз нетрпељи тј. мржље, тј. страха, није ми било јасно зашто емитујеш то према мени, као јединки, када те ја готивим??? (граматички исправно је један упитник).

ја се не бавим политиком (осим овако спорцки), већ животом себе ми, и екипице, на линку СРБ-ХРВ-СЛО-МАК-БиХ-ЦГ-ИЛ. можда ћу се ангажовати као алтер-дипломатија у Изри, ал' то је још у повојима, и зависи од одлука неких сујетних ликова (смрда, између нас). ако буде, наравно да ћеш бити један од првих ликова којима ћу то дојавити. свакако нећу пустити двајес година свог искуства да оде низ ријеку. пис, Бако? пис, мацо.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:09 29.09.2014

Re: Panem et circenses

ПА? ПА сам заборавијо, и они су у релацији - мајнд мај шабан ленгуиџ.
freehand freehand 20:41 29.09.2014

Re: Panem et circenses

Uff, ovde bih jos prestao da lupam



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:49 29.09.2014

Re: Panem et circenses

Elem, Popović. Ne bih ga nikako potcenjivao. Osoba sa mračnom ulogom na ovim prostorima; po mom skromnom mišljenju jedan od direktno odgovornih za ubistvo Đinđića.


а био на спроводу, иза породице, језиво. недавно је био један редак у политици, где се цитира Ђин који каже да је заблуда да је Поповић његов играч, те да он одавно нема контролу над њим. свакако, Србија, изван ДС-а, треба да разуме да је Поповић непријатељ земље. ја ћу свакако то понети. неће ми тај вршљати по мом домену, неометано. али, видећемо, Вучић је условљен да реши то убиство.

едит: и чеда је био на спроводу иза породице. језиво, ако су један поред другог, морали су знати улоге један другог, КУМ, брате, those who kiss you, they 're the traitors.

Đinćić, neispričana priča, lep film, podjednako koliko uspeh naših ljudi u svetu, ni iz čega.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:51 26.09.2014

Prenemaganje

Za vas što se sad prenemažete, skandalizujete i isćuđavate, jedna informacija: sve ovo je rijeliti koji se zove: "Tražili ste, gledajte!"
dolazel dolazel 23:15 26.09.2014

Re: Prenemaganje

Prenemaganje
Za vas što se sad prenemažete, skandalizujete i isćuđavate, jedna informacija: sve ovo je rijeliti koji se zove: "Tražili ste, gledajte!"


Veliki covek u tebi je konacno progovorio:) Znam da si jos ljut zbog izbornog neuspeha, ali ruzno je likovati nad opstom nesrecom.
Salu na stranu, nije ovo nista iznenadjujuce, posle tolikih jalovih nadanja i neuspeha svih nada koje je plebs sa pravom polagao u pro-demokratski orjentisanu opoziciju jednostavno nema vise ko da se bori jer postoji opravdana bojazan da ce poverenje (po ko zna koji put) ponovo biti izigrano, iskorisceno i masno naplaceno. Ovde su politicari (ili preciznije politikanti) svi do jednog preuzeli geslo iz Alan Forda - najkraci put do pobede je kad obuces neprijateljsku unformu.

Ali trenutak opste apatije, posrnuca, teske bede i nemastine, moralnog sunovrata, demografske katastrofe i strahovito lose ekonomske politike je obicno momenat temeljnog preokreta. Treba se nadati i u klasicnom komunistickom stilu, delovati.

Jer, zdrav razum u Srbiji je sada u ilegali
milojep milojep 23:18 26.09.2014

Re: Prenemaganje

Nebojsa Krstic
Za vas što se sad prenemažete, skandalizujete i isćuđavate, jedna informacija: sve ovo je rijeliti koji se zove: "Tražili ste, gledajte!"


Tebe u utisku izgleda više gledati nećemo
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:19 26.09.2014

Re: Prenemaganje

Veliki covek u tebi je konacno progovorio:) Znam da si jos ljut zbog izbornog neuspeha, ali ruzno je likovati nad opstom nesrecom.

Ne likujem nad opštom nesrećom, nego me strah sveopšteg licemerja i pretvornosti. U odnosu na te naše retke osobine uz sklonost dramoserju, sve su dosadašnje vlasti bolje nego što SMO zaslužili.
mariopan mariopan 23:21 26.09.2014

Re: Prenemaganje

milojep
Nebojsa Krstic
Za vas što se sad prenemažete, skandalizujete i isćuđavate, jedna informacija: sve ovo je rijeliti koji se zove: "Tražili ste, gledajte!"


Tebe u utisku izgleda više gledati nećemo

JJ Beba JJ Beba 23:23 26.09.2014

Re: Prenemaganje

Nebojsa Krstic
Za vas što se sad prenemažete, skandalizujete i isćuđavate, jedna informacija: sve ovo je rijeliti koji se zove: "Tražili ste, gledajte!"


ja se ne skandalizujem, nikako, ovo sam predviđala još od vremena kohabitacije, sve je očekivano.
pravi autor ovog rijalitija je DS i Boris Tadić
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:26 26.09.2014

Re: Prenemaganje

pravi autor ovog rijalitija je DS i Boris Tadić

Čekao sam ko će prvi da izjavi ovu mudroliju.
freehand freehand 23:29 26.09.2014

Re: Prenemaganje

JJ Beba
Nebojsa Krstic
Za vas što se sad prenemažete, skandalizujete i isćuđavate, jedna informacija: sve ovo je rijeliti koji se zove: "Tražili ste, gledajte!"


ja se ne skandalizujem, nikako, ovo sam predviđala još od vremena kohabitacije, sve je očekivano.
pravi autor ovog rijalitija je DS i Boris Tadić

E, uvek me je interesovalo a nisam imao koga da pitam - ko je u stvari kriv za Drugi svetski rat i holokaust?
mariopan mariopan 23:30 26.09.2014

Re: Prenemaganje

Nebojsa Krstic
Veliki covek u tebi je konacno progovorio:) Znam da si jos ljut zbog izbornog neuspeha, ali ruzno je likovati nad opstom nesrecom.

Ne likujem nad opštom nesrećom, nego me strah sveopšteg licemerja i pretvornosti. U odnosu na te naše retke osobine uz sklonost dramoserju, sve su dosadašnje vlasti bolje nego što SMO zaslužili.

JJ Beba JJ Beba 23:31 26.09.2014

Re: Prenemaganje

Nebojsa Krstic
pravi autor ovog rijalitija je DS i Boris Tadić

Čekao sam ko će prvi da izjavi ovu mudroliju.

pa ja to pričam još od vremena od kohabiticaje & velikog pomirenja (kada sam prestala da glasam za pomenutu skupinu) dakle bilo je predvidljivo da ću to biti ja. mada za ovu konstataciju i nije potrebna nekakva velika mudrost
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:32 26.09.2014

Re: Prenemaganje

mada za ovu konstataciju i nije potrebna nekakva velika mudrost

Tu se slažemo.
milojep milojep 23:32 26.09.2014

Re: Prenemaganje

E, uvek me je interesovalo a nisam imao koga da pitam - ko je u stvari kriv za Drugi svetski rat i holokaust?


Pa valjda isti ovi što su krivi i za Prvi svetski?!
Srbi?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:33 26.09.2014

Re: Prenemaganje

E, uvek me je interesovalo a nisam imao koga da pitam - ko je u stvari kriv za Drugi svetski rat i holokaust?

Za to su krivi Davidović i Grol...i DS.
JJ Beba JJ Beba 23:33 26.09.2014

Re: Prenemaganje

Nebojsa Krstic
mada za ovu konstataciju i nije potrebna nekakva velika mudrost

Tu se slažemo.

pa da, prvo mi bi čudno kad si to nazvao mudrolijom, a onda se setih da si samo ciničan
mariopan mariopan 23:36 26.09.2014

Re: Prenemaganje

freehand
JJ Beba
Nebojsa Krstic
Za vas što se sad prenemažete, skandalizujete i isćuđavate, jedna informacija: sve ovo je rijeliti koji se zove: "Tražili ste, gledajte!"


ja se ne skandalizujem, nikako, ovo sam predviđala još od vremena kohabitacije, sve je očekivano.
pravi autor ovog rijalitija je DS i Boris Tadić

E, uvek me je interesovalo a nisam imao koga da pitam - ko je u stvari kriv za Drugi svetski rat i holokaust?

Anonimni blogeri?
natasavb natasavb 23:40 26.09.2014

Re: Prenemaganje

"Tražili ste, gledajte!"


Stvarno ljudi, a mogli smo lepo, ma šta mogli, trebali smo da i dalje da gledamo ovo

JJ Beba JJ Beba 23:41 26.09.2014

Re: Prenemaganje

mariopan
freehand
JJ Beba
Nebojsa Krstic
Za vas što se sad prenemažete, skandalizujete i isćuđavate, jedna informacija: sve ovo je rijeliti koji se zove: "Tražili ste, gledajte!"


ja se ne skandalizujem, nikako, ovo sam predviđala još od vremena kohabitacije, sve je očekivano.
pravi autor ovog rijalitija je DS i Boris Tadić

E, uvek me je interesovalo a nisam imao koga da pitam - ko je u stvari kriv za Drugi svetski rat i holokaust?

Anonimni blogeri?



zamisli mariopan, kao anonimna bligerka sam se usudila da izreken tu istinu. možda ne bi bila nazvana mudrolijom da ju je izrekao brendirani bloger?

mariopan
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:43 26.09.2014

Re: Prenemaganje

Za to su krivi Davidović i Grol...i DS.


i beli listići.
freehand freehand 23:45 26.09.2014

Re: Prenemaganje

kao anonimna bligerka sam se usudila da izreken tu istinu.

Sad si i ti zadužena za jedinu istinu?
Mora da je vreme i na tvojoj strani.
JJ Beba JJ Beba 23:46 26.09.2014

Re: Prenemaganje

Sad si i ti zadužena za jedinu istinu?

za svoju da.
vreme je uvek na mojoj strani
JJ Beba JJ Beba 23:47 26.09.2014

Re: Prenemaganje

hoochie coochie man
Za to su krivi Davidović i Grol...i DS.


i beli listići.

i vesna pešić
mariopan mariopan 23:50 26.09.2014

Re: Prenemaganje

JJ Beba


zamisli mariopan, kao anonimna bligerka sam se usudila da izreken tu istinu. možda ne bi bila nazvana mudrolijom da ju je izrekao brendirani bloger?

mariopan

Bebo

I nemoj više da pišeš istinite, a pogotovo nemoj pametne komentare, to Krleta mnogo nervira.
milojep milojep 23:51 26.09.2014

Re: Prenemaganje

JJ Beba
hoochie coochie man
Za to su krivi Davidović i Grol...i DS.


i beli listići.

i vesna pešić



Bacite pogled na link ispod:

http://vukajlija.com/trazili-ste-gledajte

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:51 26.09.2014

Re: Prenemaganje

JJ Beba
hoochie coochie man
Za to su krivi Davidović i Grol...i DS.


i beli listići.

i vesna pešić


ujbt, gde nju zaboravih.
hvala
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:52 26.09.2014

Re: Prenemaganje

hoochie coochie man
Za to su krivi Davidović i Grol...i DS.


i beli listići.

i vesna pešić

Vesna je dobra s Tomom i Dragicom, mogla bi celu zbrku da reši jednim pozivom.
satinelle satinelle 23:53 26.09.2014

Re: Prenemaganje

sve ovo je rijeliti koji se zove: "Tražili ste, gledajte!"


Izvini Nebojša, ja ne razumem, ko je tražio i šta da gleda?
freehand freehand 23:53 26.09.2014

Re: Prenemaganje

Nebojsa Krstic
hoochie coochie man
Za to su krivi Davidović i Grol...i DS.


i beli listići.

i vesna pešić

Vesna je dobra s Tomom i Dragicom, mogla bi celu zbrku da reši jednim pozivom.

Bogami, eno je na tviteru, opasno se bori za DS i za Utisak.
Samo je Tadić nervira.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:55 26.09.2014

Re: Prenemaganje

Bogami, eno je na tviteru, opasno se bori za DS i za Utisak.
Samo je Tadić nervira.

To je logično pošto je ona uvek na braniku slobode i istine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana