Društvo| Hronika| Politika| Sport| Životinjski svet

DRONOVI RANO LETE

aleksandarkarisik RSS / 16.10.2014. u 01:07

Nekako ispada da teže posledice nisu nastale odlukom organizatora aeromitinga iznad stadiona i srpskih navijača. A trebalo bi da bezbednost nije ugrožena zahvaljujući preventivnom delovanju nadležnih službi.

 

Dron bi se mogao definisati kao bespilotna letelica kojom se upravlja sa zemlje ili koja leti po unapred zadatim koordinatama. Najmasovnija upotreba dronova naravno je u vojne svrhe, što i nije beznačajno za temu. Razlikuju se dosta i po pogonu na koji se pokreću. Lično imam dosta iskustava sa dronovima u mom poslu, i to sa onima koji nose kameru: oktohopterima i kao ovaj na utakmici, kvadkopter. Recimo, evo jedne lepe primene drona za film koji ovih dana završavam - http://vimeo.com/99481002

Na utakmici Srbija - Albanija smo videli malo nesrećniju primenu istog. I, desilo se sve što se desilo. Neću ovde duljiti o obliku života, ko god to bio, koji je isplanirao i u delo sproveo idiotluk. Nema pogrde koja bi bila minimum pristojna ni za kafanu, nekmoli blog, a da tačno opišem šta o njima mislim. I ovima koji su to uradili, i ovima koji ih slave kao heroje. Evo ih, tamo vama.

Mene zanima ovo ovde - nama! Par stvari ovde ištu pitanja, na koje niko odgovoran sigurno neće odgovoriti. Kako stvari stoje, ni odgovarati. Prvo, kako je uopšte dron (a znamo da takve naprave mogu da se koriste u nehumane svrhe) mogao da nadleti stadion u vreme utakmice visokog rizika, na kojoj prisustvuje i predsednik Republike Srbije? Evo, Milovan Drecun je tako bio u mogućnosti da na pitanje: da li bi ministar policije trebalo da snosi odgovornost za bezbednosne propuste na tom događaju, odgovorio da bezbednost na utakmici nije bila ugrožena, jer je reč o "političkoj diverziji", koju je teško bilo predvideti, jer je do sada "neviđena na sportskim terenima"." I još:" Odgovornost je na onima koji su organizovali i sproveli incident, a na policiji je da otkrije koje to uradio. Nije Nebojša Stefanović izazvao taj incident". Drecun bi morao da zna da bezbednost na stadionu nije bila ugrožena zato što su upravljači drona tako odlučili. Oni su, sva sreća, odlučili da na letelicu okače neku ponjavu, a ne bombu ili kakav bojni otrov, recimo. Dakle, nije ko nije izazvao incident, nego ko ga nije sprečio. Čim je neko bez dozvole uspeo da upravlja bespilotnom letelicom iznad stadiona na kome je onoliki broj ljudi, bezbednost jeste bila ugrožena. Već je poznato da novinari ni olovke nisu mogli da unesu a neko je uspeo da unese makar daljinski upravljač za dotičnu letelicu. I koliko sam zapazio, niko od zvaničnika ne govori o bilo kakvoj odgovornosti iz sopstvenih redova. Evo imamo primer Milovana Drecuna. A on se u poslove bezbednosti navodno razume. Dočim se Nebojša Stefanović zgražava zbog uvreda upućenih njegovom šefu. Da se razumemo, šta god ja mislio o Vučiću, ne seirim zbog upućenih mu uvreda. Više sam fan konstruktivne i argumentovane kritike. Pa, sa time u vezi, valja primetiti da su uvrede pet minuta upućivane iz svečane lože.
Ministre policije, ti si i za to odgovoran. I onaj koji te je tu postavio.

Ima jedna interesantna priča, čiju istinitost nisam uspeo da potvrdim do pisanja teksta. Neka ekipa je iz oktohoptera snimala nešto po Beogradu. Kada je dron leteo blizu ambasade Rusije, odjednom je izgubljena mogućnost upravljanja letelicom koja je nastavila da leti sa sve kamerom sve dok su baterije trajale, a zatim je otišla negde u nepovrat. Možda se opisani događaj i nije dogodio, ali je sasvim sigurno moguć. Dakle, neko anticipira da neko putem slične naprave može da ugrozi bezbednost nekog objekta i ljudi u njemu i ometa signale oko istog. Mislim, to je meni kao malom Đokici palo na pamet. Ja ne sumnjam da u bezbednosnim službama ima pametnog sveta. Samo, kao i u svim drugim sferama rada u Srbiji, ne dolaze do izražaja. Ima tu još nešto! Možda zvuči banalno, ali pokazuje još jedan vid ugrožene bezbednosti - jedan događaj kojem sam lično prisustvovao. Snimali smo dronom poslovnu zgradu klijenta za promo-film. Trebalo je da se snimi „lift" od podnožja, do vrha zgrade. Momci nisu na vreme zamenili bateriju, i dron je negde od pola zgrade počeo da gubi snagu i polako pada. Momci su požrtvovano pritrčali da ga uhvate, da se ne ošteti pri padu. Elise koje uveliko nisu radile punom brzinom solidno su ih secnule, što po licu, što po rukama. A ovaj dron na utakmici nije bio pod kontrolom profesionalaca, već neke tamo budale. Dakle, bezbednost gosn. Drecune na stadionu jeste bila ugrožena.

Bezbednost, videli smo nije bila ugrožena samo dronom. Koliko ja znam, „ugrožena bezbednost" na fudbalskoj utakmici je i kada ulete navijači na teren. A uleteše. Mogli su dakle, oni to i drugim povodom, mislim, nečim što njima izgleda kao povod. Da uleti, pokušalo je i uspelo samo nekolicina. Uleteo ni manje, ni više kakomubešeime Bogdanov. Kada se sramotimo, da to bude sa medijski poznatim, etabliranim prekidačima utakmica. Zamislite da su smislili da to masovno urade? Mogli su. Nekako ispada da teže posledice nisu nastale odlukom organizatora aeromitinga iznad stadiona i srpskih navijača. A trebalo bi da bezbednost nije ugrožena zahvaljujući preventivnom delovanju nadležnih službi. A i sudeći po fotografiji ni redari baš nisu bili na visini zadatka.

4791408478299923679c735f266c5ad113c233fad70708e6f8.jpg 

A interesantno je i ono pitanje koje proizilazi iz izjave premijera Aleksandra Vučića koji je rekao da je predstavnike EU tri sata pre meča upozorio da se sprema provokacija. Ma bravo, imali ste informaciju da se „nešto" sprema, svaka čast onima koji su to doznali. Pa dobro, ali ako ste znali, zašto niste preduzeli nešto da se, ako se provokacija nije mogla sprečiti, makar pripremi da se na provokaciju ne nasedne? Ako smo tri sata pre utakmice upozorili strane diplomate da će biti provokacija, kako nismo upozorili našu policiju, naše reprezentativce? Kako smo propustili priliku da ih iskuliramo i makar jednom ispadnemo gospoda? Valjda zato što smo mi majstori u tome da na provokacije nasedamo. Nije se moglo obezbediti da navijači ni u primisli ne mogu da utrčavaju na teren? Nisu se mogle dati određene, posebne instrukcije igračima kako da se ponašaju, ako do nekakve provokacije dođe? Mislim, to znamo da nije moglo, očigledno. Ako se onaj igrač već našao da nepozvan skida zastavu, kako se nije našao da to uradi neko pametniji, ko će odmah da je odnese delegatu ili sudiji umesto da se pred tribinama seiri. Pa se desi ono što mene lično ne tangira, ali sigurno boli ove što na provokacije nasedaju, da albanski igrači usred Beograda uspeju da mu preotmu ponjavu. Ma samo im je trebalo striktno narediti da se u slučaju bilo kakve provokacije povuku na klupu ili tako negde i mirno čekaju da stvar reše oni koji su tu po službenoj dužnosti da takve stvari rešavaju. Mislim, kada smo već na vreme znali. Albanski reprezentativci su isto, vrlo moguće znali. Navijači koji uleću na teren, redar koji udara albanskog fudbalera, pritrčavanje i udaranje istih na ulazu u tunel... pa ne mogu Albanci da se navoze drona iznad stadiona, koliko mi umemo u nebesa da ga dignemo. Na primer, evo Boston Bruinsa u NHL-u, gde igra i naš strah i trepet, Milan Lučić, igrali plej of u Montrealu. Najstarije rivalstvo u hokeju tipa Zvezda - Partizan. Na utakmici u Montrealu izviždaše američku himnu. Revanš u Bostonu - cela dvorana sa sve igračima Bostona pevala i aplaudirala kanadskoj himni. Jok, mi znamo ovde kako se odgovara na provokacije.

I to sve u predvečerje posete ruskog predsednika i vojne parade. Znate, meni nekako, posle svega, ta parada i naši fudbaleri imaju sličnosti. Imaju dresove, kopačke, pikaju loptu, ali još samo eventualno Albaniju mogu da pobede. Ako se ne iskonjiraju.

I onda sve vidljiviji napor da se cela stvar predstavi kao neka teška, mračna zavera nekih (fakat zlih) i (fakat) mastermajndova, i rekoše na RTS-u „visokotehnološki nacionalizam". Ej, za onu igračku. flying-cat-orivillecopter-bar-jansen.jpg Da mi ne zameri neko što ove drugostrane kretene zovem mastermajndovima, ali za ove naše Hepo kockice, sigurno jesu. Nadam se da je to samo pokušaj demfovanja za javnost, da vlast (hm) u ovoj zemlji shvata kolika je ovo šamarčina. Ako imaju i malo pameti, mora da ih jako bridi. Da sam ja Vučić i Nikolić, i da ima istine u tim njihovim pričama da postoje ljudi koji im ozbiljno rade o glavi, nakon svega bih se blago rečeno ozbiljno zamislio. Posle one intervencije žandarmerije, šta god da se stvarno desilo (možda ima istine i u onome što je neko na Tviteru napisao da bi se posle dešavanja na paradi, žandarmi pre mašili za usijanu šipku nego za pendrek), niz bezbednosnih propusta ovoga puta, ne da ne zvuči na dobro, nego nemam reči.

Koliko se sećam, nedavno smo Americi pisanim putem nudili pomoć u borbi protiv terorizma. To liči na nas. Trebalo je da TRAŽIMO pomoć. Od koga god. Neću da se bavim ličnim kvalifikacijama onih koji su u ovoj zemlji najodgovorniji za ovo što se desilo, ali moram da kažem da posle svega ispada da ste nesposobni kako na bezbednosnom, tako i na propagandnom planu. Mislim, tu se to jako vidi. Tako barem liči. Sada će parada, koja je posebna priča. Parada je trebalo da bude na utakmici, parada sposobnosti, odgovornosti i vaspitanja. Umesto toga, biće parada u nevreme, parada finansirana novcem odbijenih molbi za lečenje bolesne dece, novcem nekupljenih lekova, ukinutih dotacija za trudnice, umanjenih plata i penzija, umanjenih plata onih koji su trebali da zaustave Bogdanova, i preletanje drona.

Hvala Saši Jelenkoviću za naslov.

 



Komentari (271)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

49 41 49 41 01:33 16.10.2014

Da li je neko suspendovao

plivaca, zbog zloupotrebe sporta u politicke svrhe ?!?

Cini mi se da ovoga puta nece biti, vec cemo po medijima domacim i svetskim; trla baba lan da joj prodje dan.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:36 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

plivaca, zbog zloupotrebe sporta u politicke svrhe ?!?

Cini mi se da ovoga puta nece biti, vec cemo po medijima domacim i svetskim; trla baba lan da joj prodje dan.


Možda bi i bilo da se sa ove strane reagovalo kako treba. To sada nikada nećemo znati.
No je poenta u tome da se omanulo u smislu što je jeroplan letijo nad stadionom a nije smeo.
loader loader 08:45 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

letijo nad stadionom a nije smeo

Ne videh sekiraciju kod nadležnih povodom tog pitanja (što je dron leteo a nije smeo). Srd kod nih izazva verbalni atak na lik i delo premijera. Ali, ko zna. Možda se za koji dan opasulje od pomenutog stresa, pa počnu i dronom da se bave.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:12 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

Ne videh sekiraciju kod nadležnih povodom tog pitanja (što je dron leteo a nije smeo)



Pa što bi se uzbuđivali za to gde neka mala piksla leti, kada se nimalo ne uzbuđavaju što se iznad solitera beogradskih održava akrobatski aeromiting. Dakle zanimacija koja je uvek viokorizična, i koja se u svetu - osim možda u Severnoj Koreji (ako imaju šta da akrobira ;> ) održava iznad poljana daleko od solitera. Ali to ovde nije slučaj, jer šta pa i ako padne, građani su potrošna roba, pa je potpuno "normalno" da se žrtvuju zbog ubraoniranja srbije u putina.


NB - a stadion, helikopterčić i zastava, kakva farsa. Pogotovo ud elu u kojem su svi (svi! svi! svi!) mediji koristili iste naslove (*), iste izveštaje iste "misli". I kada se danas sastanu vučić će od putina da pazari (cijena prava sitnica) neki već sistem raktne "zaštite" a onda će da se dalje zabavljaju nadgornjavanjem ko ima veći deo medijske sfere pod kontrolom.

(*) A ako je nešto Skandalozno, to nije zastava na helikopterčiću, to je, izmeđ ostalog, i ovo:

Sombor: Zapalili pekaru Albanaca
Izvor: B92




Sombor/Beograd -- Nepoznate osobe noćas su, oko 2 sata, u Somboru zapalile pekaru "Dva brata" čiji su vlasnici Albanci.

A ako oko ovog slučaja minsitar policije treba da misli o ostavci, to treba zbog ovoga gore, a ne zbog toga što - kako bi izgleda dosta njih želelo, nema dovoljno špijuna međ narodom pa su mu dvoje-troje koji su pazarili helikopterče, promakli. A onda da objasni doklen će i na koji to način je onaj okoreli kriminlac Bogdanov, i dalje na slobodi, i dalje na utakmicama i dalje....
freehand freehand 10:25 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

Dakle zanimacija koja je uvek viokorizična, i koja se u svetu - osim možda u Severnoj Koreji (ako imaju šta da akrobira ;> ) održava iznad poljana daleko od solitera. Ali to ovde nije slučaj, jer šta pa i ako padne, građani su potrošna roba, pa je potpuno "normalno" da se žrtvuju zbog ubraoniranja srbije u putina.

Aeromitinszi se održavaju van gradova i na poljanama zato što se letelice i oprema - uključujući i naoružanje - izlažu posmatračima, civilima i potencijalnim kupcima, na tlu, a ne zato što avioni ne smeju da lete iznad naselja. I zato što takvih posmatrača i ljubitelja dođe na desetine hiljada, za šta ni u jednom gradu ne postoje uslovi. I u Buržeu



i u Farnborou.




Za Severnu Kooreju ne znam, niti sam čuo da se tamo održavaju aeromitinzi.
Ti razlozi koje ti navodiš u glavama su ljudi izvesnog mentalnog sklopa i škole mišljenja koja bi se mogla nazvati drugosrbijanskim palamuderima, na primer.

Edit: Inače na slikama možeš da vidiš kako izgledaju "poljane".

Edit 2. Inače, ovo o čemu govoriš nije aeromiting nego vojna parada. Nešto slično (samo manje) od ovoga, na primer:

Atomski mrav Atomski mrav 10:32 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

Ali to ovde nije slučaj, jer šta pa i ako padne, građani su potrošna roba, pa je potpuno "normalno" da se žrtvuju zbog ubraoniranja srbije u putina.


Mojne da kenjaš. Koliko prošle godine sam gledao aeromiting iznad Osla u čast stogodišnjice osnivanja norveškog ratnog vazduhoplovstva. U Americi ćeš videti eskadrilu F-16 u brišućem letu iznad stadiona pre početka NFL utakmice (na primer).
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:58 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

Atomski mrav
Ali to ovde nije slučaj, jer šta pa i ako padne, građani su potrošna roba, pa je potpuno "normalno" da se žrtvuju zbog ubraoniranja srbije u putina.


Mojne da kenjaš. Koliko prošle godine sam gledao aeromiting iznad Osla u čast stogodišnjice osnivanja norveškog ratnog vazduhoplovstva. U Americi ćeš videti eskadrilu F-16 u brišućem letu iznad stadiona pre početka NFL utakmice (na primer).


Osim što umeš da laprdaš prostakluke, ima l još koja sposobnost? Recimo, da uočiš razliku izmeđ brišućeg leta i akrobatike.

ditto i za onog partijskog službenika koji je dobio otkaz kao partijac, pa sada palamudi po blogu u vidu (namesto, u stvari) zanata 24/7.
freehand freehand 11:04 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

Osim što umeš da laprdaš prostakluke, ima l još koja sposobnost? Recimo, da uočiš razliku izmeđ brišućeg leta i akrobatike.


Umem ja:



Jel može ovo?



Ili ovo?



Ili ovo?
Atomski mrav Atomski mrav 11:06 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

Osim što umeš da laprdaš prostakluke, ima l još koja sposobnost? Recimo, da uočiš razliku izmeđ brišućeg leta i akrobatike.

Avion ne može da padne prilikom brišućeg leta? A aeromiting (dakle, akrobatika) iznas Osla? Prestani ti da laprdaš.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:10 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

Umem ja:


Što reče čuvena slovenska negacija - "Umeš......." Partijski život zaista izmeni pecepciju stvarnosti. Elem, ovo je akrobatika:



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:11 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

I ovo



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:13 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

I ovo






Pa se stoga i održavaju na ovakvim lokacijama a ne iznad solitera:

freehand freehand 11:19 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

Partijski život zaista izmeni pecepciju stvarnosti.

Sa vama nacipalamuderima čovek svašta nauči. Jel može izvor iz koga si ti zaključio da se danas iznad Beograda održava "akrobatski aeromiting"?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:25 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

Pa se stoga i održavaju na ovakvim lokacijama a ne iznad solitera:


I stoga se i organizatori ugovorno odriču odgovornosti za ubijanje pristunih:

"Next time you go to an air show, take a look at the fine print on the ticket. Besides the usual stuff about acts of God and "Promoter not responsible if the frontman doesn't show due to injecting Drano into his balls," there's something else. It says they're really, really not to blame if some fiery wreckage falls from the sky and turns your entire family into a small pile of smoldering embers."

Naravno, kada se država doživljava kao lična svojina, onda se bez problema organizuju parade u centru prestonice da bi se proslavilo (sic!) to što je stotinjak izgubljenih u svemiru završilo (sic!) nekakvu vojnu školu, ili se bez stida i srama obeležava godišnica kada joj datum nije, pa se onda u nedostatku ičega sopstvenog vrednog letačkog pokazivanja, plate ogromne pare e da bi akroabte maltretirale stanovnike i rizikovale njihove živote.

A da se podsetimo prethodna vlast, ona tadićeva, je - po svom pravilu da je sve na prodaju - bila prodala privatnicima pravo da Ušću održavaju akrobatski aeromiting, pa je na svu sreću avion pao prilikom vežbi (koje nisu vršene iznad glava građana kao ovi moroni što su radili) pa nije bilo mitinga. Ali stlajinstičkim partijskim praznoglavcima izgleda to nije bilo dosta, pa su i sledeće godine hteli isto to - pa je opet pao avion. E onda nije bilo više avijona za miting, ap su najzad prestali. Naravno niko nikad anije odgovarao što je državnu imovinu (narečene avijone) skršio zarad privatnog profita.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:29 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

Atomski mrav
Osim što umeš da laprdaš prostakluke, ima l još koja sposobnost? Recimo, da uočiš razliku izmeđ brišućeg leta i akrobatike.

Avion ne može da padne prilikom brišućeg leta? A aeromiting (dakle, akrobatika) iznas Osla? Prestani ti da laprdaš.


Mali idi oladi.

PS - nije problem što imaš problema u razmišljanju, ali ne moraš da se hvališ time pa još takvim biranim rečnikom. Sačuvaj to za kada odeš na sledeću fuzbalsku.
freehand freehand 11:37 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

Naravno, kada se država doživljava kao lična svojina, onda se bez problema organizuju parade u centru prestonice da bi se proslavilo (sic!) to što je stotinjak izgubljenih u svemiru završilo (sic!) nekakvu vojnu školu,

Tu misliš na gore prikazani Pariz?

obeležava godišnica kada joj datum nije

... ili da bi sve bilo okej da je par dana kasnije?
Ili ti ipak samo mrziš pa ti je sam povod nebitan?
ivana23 ivana23 11:58 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

obeležava godišnica kada joj datum nije


Kao i Dan pobede koji se proslavlja 9. umesto 15. maja!
omega68 omega68 12:29 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

A ako je nešto Skandalozno, to nije zastava na helikopterčiću, to je, izmeđ ostalog, i ovo:

Sombor: Zapalili pekaru Albanaca
Izvor: B92

Interventna policija, gotovo linč i izbacivanje Albanaca iz njihovih radnji, tuče i svađe, to je slika Hvara, najprestižnijeg hrvatskog turističkog mesta usred letnje sezone. U samom srcu mesta, svađa između vlasnika kultnog restorana „Marinero“ Frane Žuvele i albanske porodice Lekaj, koja drži veliki broj pekara, pretvorila se u neviđeni skandal, koji preti da stanovnici tog ostrva, uprkos energičnoj policijskoj intervenciji, isteraju Albance iz njihovih iznajmljenih radnji.

Šta da se radi kad zemlja kandidat mora da se ugleda na zemlju člana društva koje baštini evropske vrednosti
loader loader 14:05 16.10.2014

Re: Da li je neko suspendovao

Šta da se radi kad zemlja kandidat mora da se ugleda na zemlju člana društva koje baštini evropske vrednosti

Šta da se radi?
Ništa ne treba da se radi... Samo da se pazi na času

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:10 16.10.2014

dronovska posla

A jel ima neki zakon koji izričito zabranjuje upravljanjee dronovima, uopšte RC letelicama, bilo koje vrste?

Na primer, sa ove strane okeana, kad neko VIP lice dolazi u posetu, zabranjenjo je letenje RC modelima u krugu prečnika, čini mi se, 30 milja oko mesta gde dotično lice namerava da boravi. Nisam siguran kako se ta zabrana letenja tačno kontroliše, ali priznajem da nisam baš bio rad ni da to empirijski ustanovim.

Ovo letenje za vreme utakmice jeste valjda nekakav propust u smislu bezbednosti, ali ne vidim šta su organi reda, vojska, policija, kobre, bezbednjaci mogli da urade kad se dron pojavio na nebu? Da ga uhapse? Ili da ga upucaju nekako sa zemlje? Ok, možda je moglo da se spreči unošenje RC kontrolera, i to je valjda glavni propust, ali gomila tih igračaka/dronova može da se kontroliše sa ajfona, ili tableta.
Jukie Jukie 04:53 16.10.2014

Re: dronovska posla

Ili kako npr. baka koja je krenula na pijacu zna da iznad nje neki dron za snimanje promotivnog spota upravo gubi bateriju i kreće nadole da je solidno secne neradećim elisama
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:59 16.10.2014

Re: dronovska posla

Jukie
Ili kako npr. baka koja je krenula na pijacu zna da iznad nje neki dron za snimanje promotivnog spota upravo gubi bateriju i kreće nadole da je solidno secne neradećim elisama


Ili ako se na nju ustremi radnik u slobodnom padu sa skele na kojoj je neobezbedjen radio, pa izgubio ravnotežu. U oba slučaja će unučići ostati bez zdravog obroka, možda i bake, a deka će im objasniti "shit happens", i napisati tužbu protiv odgovornog lica, koje nije proverilo baterije na dronu, ili vezalo radnika za skelu.





aleksandarkarisik aleksandarkarisik 07:25 16.10.2014

Re: dronovska posla

A jel ima neki zakon koji izričito zabranjuje upravljanjee dronovima, uopšte RC letelicama, bilo koje vrste?

Na primer, sa ove strane okeana, kad neko VIP lice dolazi u posetu, zabranjenjo je letenje RC modelima u krugu prečnika, čini mi se, 30 milja oko mesta gde dotično lice namerava da boravi. Nisam siguran kako se ta zabrana letenja tačno kontroliše, ali priznajem da nisam baš bio rad ni da to empirijski ustanovim.

Ovo letenje za vreme utakmice jeste valjda nekakav propust u smislu bezbednosti, ali ne vidim šta su organi reda, vojska, policija, kobre, bezbednjaci mogli da urade kad se dron pojavio na nebu? Da ga uhapse? Ili da ga upucaju nekako sa zemlje? Ok, možda je moglo da se spreči unošenje RC kontrolera, i to je valjda glavni propust, ali gomila tih igračaka/dronova može da se kontroliše sa ajfona, ili tableta.


Vidiš, to oko zakona je interesantno. A što se tiče toga šta je trebalo uraditi, isto što se radi i kod vas. Ometa se, prati signal. I ko zna šta još. Činjenica je da to negde efikasno funkcioniše i da ima načina. Ja nisam stručnjak za bezbednost, ali da utvrdiš u ovom slučaju da nešto nije kako treba dovoljno je malo zdravog razume.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 07:31 16.10.2014

Re: dronovska posla

Jukie
04:53 16.10.2014
Re: dronovska posla
Ili kako npr. baka koja je krenula na pijacu zna da iznad nje neki dron za snimanje promotivnog spota upravo gubi bateriju i kreće nadole da je solidno secne neradećim elisama

srdjan.pajic
04:59 16.10.2014
Re: dronovska posla
Jukie
Ili kako npr. baka koja je krenula na pijacu zna da iznad nje neki dron za snimanje promotivnog spota upravo gubi bateriju i kreće nadole da je solidno secne neradećim elisama


Ili ako se na nju ustremi radnik u slobodnom padu sa skele na kojoj je neobezbedjen radio, pa izgubio ravnotežu. U oba slučaja će unučići ostati bez zdravog obroka, možda i bake, a deka će im objasniti "shit happens", i napisati tužbu protiv odgovornog lica, koje nije proverilo baterije na dronu, ili vezalo radnika za skelu.


U slučaju kada se snima, kao i u ovom koji sam naveo, preduzmu se mere opreza. U ovom slučaju, deo ulice je bio zatvoren. Ali sve i svako i sve i svasta leti ovih dana, istina.
freehand freehand 07:51 16.10.2014

Re: dronovska posla

Činjenica je da to negde efikasno funkcioniše i da ima načina.

Funkcioniše, naravno. Pa jednima, na primer, dečko sleti aviončićem posred srede Moskve, a drugima se avioni spucavaju u oblakodere posred Njujorka i glavne štabove posred Vašingtona.
zilikaka zilikaka 08:03 16.10.2014

Re: dronovska posla

Nije toliki problem što se desilo.
UVEK može da se desi i uvek postoji prvi put nego što se nije znalo šta se radi ako se nešto desi.

...znaš ono "lezi na zemlju i pravi se mrtav"
milisav68 milisav68 08:11 16.10.2014

Re: dronovska posla

srdjan.pajic
A jel ima neki zakon koji izričito zabranjuje upravljanjee dronovima, uopšte RC letelicama, bilo koje vrste?

Ne verujem, osim ako nije prepisan đuture sa gomilom nekih opštih drugih zakona koji uređuju tu oblast, a traže se u pristupnim pregovorima sa EU.
Ovo letenje za vreme utakmice jeste valjda nekakav propust u smislu bezbednosti, ali ne vidim šta su organi reda, vojska, policija, kobre, bezbednjaci mogli da urade kad se dron pojavio na nebu?

Pa bezbednjaci su zakazali, zato što se videlo da su svi Albanci znali da se sprema prekid utakmice, počev od igrača na terenu, pa do masovnih skupova u Albaniji, Makedoniji, Kosovu, i emigracije u nekim zapadnim zemljama (u Beču su napadnute radnje gde su vlasnici Srbi).

Mislim, bilo bi potpuno razumljivo da su masovno izašli na ulice u slučaju pobede u fudbalskoj igri na terenu - na kraju, a ovako - svi su izašli (možda su već i bili) masovno na ulice, iako se u tom trenutku nije znalo da li će utakmica biti nastavljena, jer se prekidi dešavaju, pa se recimo publika izbaci sa tribina i utakmica se nastavi.

Oni su znali da njihov tim neće nastaviti utakmicu.... jer ih fudbal uopšte nije interesovao....
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:15 16.10.2014

Re: dronovska posla

srdjan.pajic
A jel ima neki zakon koji izričito zabranjuje upravljanjee dronovima, uopšte RC letelicama, bilo koje vrste?

Na primer, sa ove strane okeana, kad neko VIP lice dolazi u posetu, zabranjenjo je letenje RC modelima u krugu prečnika, čini mi se, 30 milja oko mesta gde dotično lice namerava da boravi. Nisam siguran kako se ta zabrana letenja tačno kontroliše, ali priznajem da nisam baš bio rad ni da to empirijski ustanovim.

Ovo letenje za vreme utakmice jeste valjda nekakav propust u smislu bezbednosti, ali ne vidim šta su organi reda, vojska, policija, kobre, bezbednjaci mogli da urade kad se dron pojavio na nebu? Da ga uhapse? Ili da ga upucaju nekako sa zemlje? Ok, možda je moglo da se spreči unošenje RC kontrolera, i to je valjda glavni propust, ali gomila tih igračaka/dronova može da se kontroliše sa ajfona, ili tableta.


Možda ometaš relativno uski band za remote control? A i prilično je lako da se uradi hijack letelice u vazduhu sa jačim predajnikom od rođenog remote predajnika, što je opet lako
princi princi 08:19 16.10.2014

Re: dronovska posla

Na primer, sa ove strane okeana, kad neko VIP lice dolazi u posetu, zabranjenjo je letenje RC modelima u krugu prečnika, čini mi se, 30 milja oko mesta gde dotično lice namerava da boravi. Nisam siguran kako se ta zabrana letenja tačno kontroliše, ali priznajem da nisam baš bio rad ni da to empirijski ustanovim.

Ovo letenje za vreme utakmice jeste valjda nekakav propust u smislu bezbednosti, ali ne vidim šta su organi reda, vojska, policija, kobre, bezbednjaci mogli da urade kad se dron pojavio na nebu? Da ga uhapse? Ili da ga upucaju nekako sa zemlje? Ok, možda je moglo da se spreči unošenje RC kontrolera, i to je valjda glavni propust, ali gomila tih igračaka/dronova može da se kontroliše sa ajfona, ili tableta.

Pa, dobro, bate, i sam znas da zivis u policijskoj zemlji u kojoj je jedino i iskljucivo Federal Aviation Administration odgovorna za sigurnost americkog prostora. Kakav crni VIP exclusion zone? Svako, ponavljam, svako letenje drona treba neku vrstu FAA odobrenja. Niko ne moze da digne nista ni na 10cm od zemlje ako nema to odobrenje (tako da pripazis i kad pustas zmajeve detetu).
rade.radumilo rade.radumilo 09:57 16.10.2014

Re: dronovska posla

Možda ometaš relativno uski band za remote control? A i prilično je lako da se uradi hijack letelice u vazduhu sa jačim predajnikom od rođenog remote predajnika, što je opet lako


To sve ako se primenjuje stara dobra RC kontrola. Međutim, ukoliko letelica ima WiFi ili 3G karticu, onda su stvari malo komplikovanije.
Keč je u tome, da onaj ko se namerači da nešto uradi naći će način da to uradi.
Stari dobri (kontra)obaveštajni rad podrazumeva da uspeš na vreme saznati da on nešto planira. Naše bezbednosne službe, Albanci redovno uhvate "na spavanju", oduvek.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 10:05 16.10.2014

Re: dronovska posla

Funkcioniše, naravno. Pa jednima, na primer, dečko sleti aviončićem posred srede Moskve, a drugima se avioni spucavaju u oblakodere posred Njujorka i glavne štabove posred Vašingtona.


Pametni uce na tudjim a glupi na svojim greskama. Nesto od toga se desilo pre vise decenija, pa se iz toga izvuku pouke i ispeave se propusti. Dobri su ti primeri da istaknu da je nama vazdusni prostor posle svega povredila igracka od par stotina €.
a_jovicic a_jovicic 10:13 16.10.2014

Re: dronovska posla

uros_vozdovac
srdjan.pajic
A jel ima neki zakon koji izričito zabranjuje upravljanjee dronovima, uopšte RC letelicama, bilo koje vrste?

Na primer, sa ove strane okeana, kad neko VIP lice dolazi u posetu, zabranjenjo je letenje RC modelima u krugu prečnika, čini mi se, 30 milja oko mesta gde dotično lice namerava da boravi. Nisam siguran kako se ta zabrana letenja tačno kontroliše, ali priznajem da nisam baš bio rad ni da to empirijski ustanovim.

Ovo letenje za vreme utakmice jeste valjda nekakav propust u smislu bezbednosti, ali ne vidim šta su organi reda, vojska, policija, kobre, bezbednjaci mogli da urade kad se dron pojavio na nebu? Da ga uhapse? Ili da ga upucaju nekako sa zemlje? Ok, možda je moglo da se spreči unošenje RC kontrolera, i to je valjda glavni propust, ali gomila tih igračaka/dronova može da se kontroliše sa ajfona, ili tableta.


Možda ometaš relativno uski band za remote control? A i prilično je lako da se uradi hijack letelice u vazduhu sa jačim predajnikom od rođenog remote predajnika, što je opet lako

... i sve to je već uveliko na tržištu



A naravno postoje i profesionalne varijante ...

freehand freehand 10:18 16.10.2014

Re: dronovska posla

aleksandarkarisik
Funkcioniše, naravno. Pa jednima, na primer, dečko sleti aviončićem posred srede Moskve, a drugima se avioni spucavaju u oblakodere posred Njujorka i glavne štabove posred Vašingtona.


Pametni uce na tudjim a glupi na svojim greskama. Nesto od toga se desilo pre vise decenija, pa se iz toga izvuku pouke i ispeave se propusti. Dobri su ti primeri da istaknu da je nama vazdusni prostor posle svega povredila igracka od par stotina €.

Nisi razumeo poentu: Rustov aviončić je u vreme kad je probio čitavu sovjetsku PVO bio "igračka od par stotina evra. Kao i avion koji se zabo u zgradu srca američke vojne sile, Pentagona (pod uslovom da se stvarno zabo, ali mi odgovara za potrebe ovog komentara ).
Tako ti je na svim nivoima, uključujući i hakerske akcije. Nikad ne možeš biti dovoljno pametan i dovoljno moćan da te kreativni amater napržen iz nekog razloga ne može sjebati uprkos tvojimn milijardama i timovima profesionalaca.
A da - ovde4 bi dr Slina morao podneti ostavku 1/1.
a_jovicic a_jovicic 10:24 16.10.2014

Re: dronovska posla

rade.radumilo
Možda ometaš relativno uski band za remote control? A i prilično je lako da se uradi hijack letelice u vazduhu sa jačim predajnikom od rođenog remote predajnika, što je opet lako


To sve ako se primenjuje stara dobra RC kontrola. Međutim, ukoliko letelica ima WiFi ili 3G karticu, onda su stvari malo komplikovanije.
Keč je u tome, da onaj ko se namerači da nešto uradi naći će način da to uradi.
Stari dobri (kontra)obaveštajni rad podrazumeva da uspeš na vreme saznati da on nešto planira. Naše bezbednosne službe, Albanci redovno uhvate "na spavanju", oduvek.

Postoje već na civilnom tržištu (a o vojno-bezbedonosnom i da ne pričam) gotove spravice za ometanje čega god poželiš ... RF, GPS, WiFi, GSM/GPRS ... Naravno civilne varijante imaju snagu da to rade od nivoa vozila do recimo kuće (sprečavanje praćenja i prisluškivanja). Profesionalne sprave se koriste za veće komplekse (npr. ometanje GSM signala u zatvorima) ili zaštitu od "mina iznenadjenja" na putevima (opet GSM/RF kombinacija) ... stavih video gore.

Ko hoće da zaštiti neki prostor ili dogadjaj ne mora da izmišlja toplu vodu nego samo da izbroji odredjenu svotu zelenih novčanica.

Mi još da budemo zahvalni "komšijama" što nam "oči otvoriše" ... ISIS ne bi kačio neku tamo krpu!
qqriq qqriq 10:28 16.10.2014

Re: dronovska posla

Ili kako npr. baka koja je krenula na pijacu zna da iznad nje neki dron za snimanje promotivnog spota upravo gubi bateriju i kreće nadole da je solidno secne neradećim elisama


plačem.
qqriq qqriq 10:38 16.10.2014

Re: dronovska posla

srdjan.pajic
04:59 16.10.2014
Re: dronovska posla
Jukie
Ili kako npr. baka koja je krenula na pijacu zna da iznad nje neki dron za snimanje promotivnog spota upravo gubi bateriju i kreće nadole da je solidno secne neradećim elisama


Ili ako se na nju ustremi radnik u slobodnom padu sa skele na kojoj je neobezbedjen radio, pa izgubio ravnotežu. U oba slučaja će unučići ostati bez zdravog obroka, možda i bake, a deka će im objasniti "shit happens", i napisati tužbu protiv odgovornog lica, koje nije proverilo baterije na dronu, ili vezalo radnika za skelu.


baš tako.
od sad zevam u nebo. no kidding.
btw, odličan blog. slina je kriv i odgovoran ( službu ne smem da pominjem, bjež bogati), ali kako to reći premijeru da on shvati?
nema šanse. posebno ne danas kad svi gledamo u nebo.
a vreme se prolepšava. jel to po čijoj volji?
a_jovicic a_jovicic 10:43 16.10.2014

Re: dronovska posla

freehand
Nisi razumeo poentu: Rustov aviončić je u vreme kad je probio čitavu sovjetsku PVO bio "igračka od par stotina evra). Kao i avion koji se zabo u zgradu srca američke vojne sile, Pentagona (pod uslovom da se stvarno zabo, ali mi odgovara za potrebe ovog komentara ).
Tako ti je na svim nivoima, uključujući i hakerske akcije. Nikad ne možeš biti dovoljno pametan i dovoljno moćan da te kreativni amater napržen iz nekog razloga ne može sjebati uprkos tvojimn milijardama i timovima profesionalaca.
A da - ovde4 bi dr Slina morao podneti ostavku 1/1.

Ma naravno da 100%-tna zaštita nije moguća i da u uslovima "asimetričnog ratovanja" vojno-inferiorna strana mora da primeni mozak ako hoće da naudi moćnom neprijatelju. Onda se očekuje i od nadmoćnijeg da neprestano koristi mozak kako bi sprečio mozgove sa suprotne strane. Nije lako ali je to suština moderne "igre" ratovanja.

Naš je problem što nam dr-ministarski "mozgovi" vode državu pa urušavaju čitav sistem negativnom selekcijom kadrova tako da nam pravi mozgovi nestaju i onda nam se desi da nas izblamiraju neki "čobani". Mislim, ECM obezbedjenje Tome bi bilo bacanje para ali obezbedjenje javnih skupova nije.
angie01 angie01 10:49 16.10.2014

Re: dronovska posla

btw, odličan blog. slina je kriv i odgovoran


glavno da se oglasio povodom onog lika sto je utrcao pred kameru- kao da je to bilo najvaznije,...pa i pre su lokalni ganci-izvinjavam se, Romi, koji su ispred stadiona prodavali semenke, utrcavali u kabine izvestaca i u milisekundi u mikrofon viknuki, 'ti materina,...ne secam se da je povodom toga ministar policije davao zvanicnu izjavu- kome je psovka upucena, je l svima, je l time narusen integritet drzavnika,...bla, bla,...
qqriq qqriq 11:02 16.10.2014

Re: dronovska posla

angie01
10:49 16.10.2014 / *novo
Re: dronovska posla
btw, odličan blog. slina je kriv i odgovoran


glavno da se oglasio povodom onog lika sto je utrcao pred kameru- kao da je to bilo najvaznije,...pa i pre su lokalni ganci-izvinjavam se, Romi, koji su ispred stadiona prodavali semenke, utrcavali u kabine izvestaca i u milisekundi u mikrofon viknuki, 'ti materina,...ne secam se da je povodom toga ministar policije davao zvanicnu izjavu- kome je psovka upucena, je l svima, je l time narusen integritet drzavnika,...bla, bla,...


doktorska posla.
angie01 angie01 11:04 16.10.2014

Re: dronovska posla

doktorska posla.


kakav doktor- takva i posla!
jkt2010 jkt2010 11:07 16.10.2014

Re: dronovska posla

princi
Svako, ponavljam, svako letenje drona treba neku vrstu FAA odobrenja. Niko ne moze da digne nista ni na 10cm od zemlje ako nema to odobrenje (tako da pripazis i kad pustas zmajeve detetu).

Bullshit.
qqriq qqriq 11:11 16.10.2014

Re: dronovska posla

angie01
11:04 16.10.2014 / *novo
Re: dronovska posla
doktorska posla.


kakav doktor- takva i posla!


pa to.


princi princi 11:11 16.10.2014

Re: dronovska posla

rade.radumilo rade.radumilo 12:13 16.10.2014

Re: dronovska posla

Međutim, ukoliko letelica ima WiFi ili 3G karticu, onda su stvari malo komplikovanije.


Ko hoće da zaštiti neki prostor ili dogadjaj ne mora da izmišlja toplu vodu nego samo da izbroji odredjenu svotu zelenih novčanica.


Ma to nikada nije tehnički problem. Nego, ako ometaš WiFi ili 3G signal na sportskim događajima, koncertima i sličnim masovnim manifestacijama ima posećenost da počne da ti opada eksponencijalno.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 13:52 16.10.2014

Re: dronovska posla

Nije toliki problem što se desilo.
UVEK može da se desi i uvek postoji prvi put nego što se nije znalo šta se radi ako se nešto desi.

...znaš ono "lezi na zemlju i pravi se mrtav"


Nisu to nove stvari. Odavno se zna da dronovi postoje a još su u SFRJ bio fazon da se veze golub sa zastavom kluba da leti iznad stadiona i sekira protivnicke navijace.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 13:55 16.10.2014

Re: dronovska posla

To sve ako se primenjuje stara dobra RC kontrola. Međutim, ukoliko letelica ima WiFi ili 3G karticu, onda su stvari malo komplikovanije.
Keč je u tome, da onaj ko se namerači da nešto uradi naći će način da to uradi.
Stari dobri (kontra)obaveštajni rad podrazumeva da uspeš na vreme saznati da on nešto planira.


Verovatno ima i ozbiljnijih načina ali ovde se radi o igrački.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 13:59 16.10.2014

Re: dronovska posla

Tako ti je na svim nivoima, uključujući i hakerske akcije. Nikad ne možeš biti dovoljno pametan i dovoljno moćan da te kreativni amater napržen iz nekog razloga ne može sjebati uprkos tvojimn milijardama i timovima profesionalaca.


Ima istine u tome. Ali, i kada se desi, to je retko slučaj da je baš neki napržen klinac uradio tako nešto, osim kada su u pitanju hakerski napadi. I obično ih uhvate u roku od odmah. U ovm slučaju, kada se radi o igrački, moguće puštenoj iz VIP lože u koju posle uleće huligan i viče sve pred kamerama... Jeste, ministar bi trebalo da podnese ostavku.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 14:02 16.10.2014

Re: dronovska posla

i onda nam se desi da nas izblamiraju neki "čobani"

Upravo to.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:44 16.10.2014

Re: dronovska posla

princi

Pa, dobro, bate, i sam znas da zivis u policijskoj zemlji u kojoj je jedino i iskljucivo Federal Aviation Administration odgovorna za sigurnost americkog prostora. Kakav crni VIP exclusion zone? Svako, ponavljam, svako letenje drona treba neku vrstu FAA odobrenja. Niko ne moze da digne nista ni na 10cm od zemlje ako nema to odobrenje (tako da pripazis i kad pustas zmajeve detetu).


To samo ako crnci upravljaju RC modelima, onda im traže sve moguće dozvole, nama belcima, ništa .

Jedina zabrana koja trenutno postoji, pored ove privremene koju sam pomenuo, VIP exclusion zone, je da se dronovi još uvek ne mogu koristiti u komercijalne svrhe. I ograničena je visina na 400 stopa, što je vrlo labavo, ljudi uredno lete, ono, na ivici vidljivosti modela.

Ovo znam sigurno, pošto već izvestan broj godina letim ovim mojim jedrilciama, tako što ili odem na obližnju padinu, ili pak na mali RC aerodrom koji postoji na obodu grada. Pri tome mi ne treba nikakava dozvola za padinu, niotkoga, a za aerodrom moram da sam drug.član aviomodelarskog udruženja, pre svega zato što preko njih imaš osiguranje. I to je tako već 50-60 godina.

A za VIP exclusion znam da kad je Obama dolazio (mada i je on crnac, a predsednik, zamisli!), pred prošle izbore, stave nam mapu na websajt RC aerodroma, sa krugom u kome ne smemo da dronujemo. Ovaj Obama se baš bio navadio, dolazio ne zna se koliko puta, pa mi je uprapastio nekoliko lepih i sunčanih dana za letenje. Ali nema veze, zato sad imam obamaker, plus legalizovanu gandžu, tako da neka nisam leteo...

Medjutim, nije da skroz nisi u pravu. Sad, kako se povećao broj dronova i nas hobista, i kako su dronovi već prilično tehnički uzmakli, FAA je počela da zateže i kod hobista, hoće tu da zavede red, ono, da hobisti imaju neku vrstu pilotske licence, da su im modeli opremljeni IFF sistemom tako da mogu da se uključe u vazdušni saobraćaj. Pošto, jelte, postoji realna opasnost od toga da se zalepe u neki od putničkih aviona ili službenih letelica, ili, što je još gore, da špijunuraju gole komšinice. I sad se tu vodi teška bitka, koju će, po svoj prilici, da izgube hobisti (i perverznjaci).

Ovo o ometanju je malo komplikovanije. Sve te novije R/C letelice koriste prilično napredne spread spectrum tehnike i to ne može baš tako lako da se ometa. A nije baš zdravo ni da nekom ko je već u vazduhu sa svojim skaliranim modelom ili dronom iznad naseljenog mesta oduzmeš mogućnost da upravlja istim.
princi princi 16:19 16.10.2014

Re: dronovska posla

Srki, bre, nemoj to shvatati takoo licno- jbt, sto, vi, SrbiAmeri svaku zajebanciju oko USA shvate licno? Onaj Bauer, svojevremeno, hteo da mi vadi oci, kad pomenem U od USA. Jbg, nacos ostaje nacos, - nego ja to za ove nase budale, da im ne pada na pamet neka takva idiotarija. Imao je Bezos ozbiljnih ideja s dronovima, oko deliveryja, logistike, stvarno covek opaka faca, ali FAA rekao odlucno: 'Njet' (cudo jedno, kako te federalne agencije i citava zemlja kod vas funkcionisu na tom nekom SPS-ovskom principu). Moroni.
emsiemsi emsiemsi 19:29 16.10.2014

Re: dronovska posla

srdjan.pajic
A jel ima neki zakon koji izričito zabranjuje upravljanjee dronovima, uopšte RC letelicama, bilo koje vrste?

Na primer, sa ove strane okeana, kad neko VIP lice dolazi u posetu, zabranjenjo je letenje RC modelima u krugu prečnika, čini mi se, 30 milja oko mesta gde dotično lice namerava da boravi. Nisam siguran kako se ta zabrana letenja tačno kontroliše, ali priznajem da nisam baš bio rad ni da to empirijski ustanovim.

Ovo letenje za vreme utakmice jeste valjda nekakav propust u smislu bezbednosti, ali ne vidim šta su organi reda, vojska, policija, kobre, bezbednjaci mogli da urade kad se dron pojavio na nebu? Da ga uhapse? Ili da ga upucaju nekako sa zemlje? Ok, možda je moglo da se spreči unošenje RC kontrolera, i to je valjda glavni propust, ali gomila tih igračaka/dronova može da se kontroliše sa ajfona, ili tableta.

Државни органи безбедности су требали да спрече (баш) тога дрона да лети !
Сви остали дронови су могли да лете, као и да радници скачу са скела.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:20 17.10.2014

Re: dronovska posla

Onaj Bauer, svojevremeno, hteo da mi vadi oci, kad pomenem U od USA. J


E, pa ne diraj mi čestitog komšiju! Ovi tvoji otrovni kometari umeju ponekad najgore iz čoveka da izvuku .

Posle to čitaju ove mlade generacije, tipa, alsoneta, omege, i ko već, pa misle bog zna šta nam rade u ovoj policijskoj nazovi državi. I ko će posle nas da šalje doznake u Srbiju, ako ih ti ovako isprepadaš poluinformacijama, i napuniš strahom od neizvesnog života i opasnosti koje vrebaju običnog čoveka na Zapadu? To je krajnje nepatriotski od tebe
princi princi 02:19 17.10.2014

Re: dronovska posla

srdjan.pajic
Onaj Bauer, svojevremeno, hteo da mi vadi oci, kad pomenem U od USA. J


E, pa ne diraj mi čestitog komšiju! Ovi tvoji otrovni kometari umeju ponekad najgore iz čoveka da izvuku .

Posle to čitaju ove mlade generacije, tipa, alsoneta, omege, i ko već, pa misle bog zna šta nam rade u ovoj policijskoj nazovi državi. I ko će posle nas da šalje doznake u Srbiju, ako ih ti ovako isprepadaš poluinformacijama, i napuniš strahom od neizvesnog života i opasnosti koje vrebaju običnog čoveka na Zapadu? To je krajnje nepatriotski od tebe

Ne, pomenuh coveka sasvim slucajno, svi ste u vrlo slicnom fazonu, Dali je, na primer, jos gori, on je akutni americki patriota. I ono, stvarno ste utripovani, totalno, na onaj 'Druze Tito mi ti se kunemo' fazon. Fantastican nivo identifikacije sa drzavom, nacijom, i to u skoro svakom domenu... A sve vreme, kao, satro, neki individualizam, licne slobode i te radnje. Za sve ove godine, koliko si ovde, jednu jedinu rec nekog odmaka, pogleda sa strane. Da li vas je blam da kazete ili ste stvarno u tom fazonu, ali, dobro, nije bitno, vasa stvar, samo primecujem, meni to malo weird, :).
babmilos babmilos 07:15 16.10.2014

.

Mislim da teško precenjujemo naše bezbednosne službe ovim postmortem analizama mogućnosti sprečavanja dronova. Gde god se okrenemo po zemlji Srbiji stanje je amatersko, dupelizačko. Zašto bi bezbednosne službe bile iole drugačije?

Vidim tri stvari koje su realno, ovde i sada mogle da budu učinjene obzirom da je premijer imao informaciju da se priprema provokacija, :

1. Panduracija je morala da bude raspoređena ispred tribina.
2. Bogdanov (i ostali tog kalibra) nije smelo da bude u publici.
3. U ložama je moralo da bude neke vrste obezbeđenja.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 07:50 16.10.2014

Re: .

Mislim da teško precenjujemo naše bezbednosne službe ovim postmortem analizama mogućnosti sprečavanja dronova. Gde god se okrenemo po zemlji Srbiji stanje je amatersko, dupelizačko. Zašto bi bezbednosne službe bile iole drugačije?


Pa to, mislim da si ubo problem. Napisao sam da sigurno ima onih što bi znali šta treba u službama, samo, kao i o u deugim oblastimau Srbiji, to ne dolazi do izražaja.
little_radojica little_radojica 10:40 16.10.2014

Re: .

babmilos


Vidim tri stvari koje su realno, ovde i sada mogle da budu učinjene obzirom da je premijer imao informaciju da se priprema provokacija, :

1. Panduracija je morala da bude raspoređena ispred tribina.
2. Bogdanov (i ostali tog kalibra) nije smelo da bude u publici.
3. U ložama je moralo da bude neke vrste obezbeđenja.


1) Мислим да постоје прописи око тога колико полиције сме да буде на стадиону и кад сме да изађе и интервенише. Јер, кретени који себе називају навијачима знају да се осете испровоцираним и самим присуством полиције. Такође, срамота је и да буде више полиције него навијача.

2) Ово је кључно. Гостовала је у Београду Хрватска у много горе време. Публика је била позоришна, али ниједног инцидента није било. Нисам био тад на стадиону, али мислим да се није ни скандирало оно "убиј, закољи,...". У сваком случају, није било ни Богданова, а прича се да је у публици сваки други био полицајац, али у цивилу. Карте су се унапред "наручивале" што је значило да можеш да их поделиш ликовима по фирмама и да никад не доспеју на улицу. Такође, може да се изведе да на стадиону не буде пиротехнике, да не буде ни упаљача, поготово са три прстена провере. И да је то тако урађено, могао је Хашим Тачи лично да се спусти да забоде Албанску заставу и срања не би било.

3) Ово исто мислим да није могуће, јер би то такође био дипломатски скандал. Дроном, како сам ја досад схватио, може да се управља и са Ајфона, а могао је да буде и унапред испрограмиран куда да лети. Теоретски, могао је било који Албанац из ВИП ложе (а било их је 125 како сам прочитао) да управља или да зада команду да узлети. Зато је мени мало шупља прича да је Рама лично то извео јер за тако нечим није ни било потребе. Да је знао за ту акцију и да су дошли само да се наслађују и да провоцирају, то могу да поверујем, али нико то неће успети да докаже без обзира на држављанство дотичног. Савршен злочин.
expolicajac expolicajac 07:17 16.10.2014

Mene je mnogo sramota

Sve što bih drugo napisao bio bi mlaki odraz mojih trenutnih osećanja.Stvarno me je mnogo sramota.
zilikaka zilikaka 07:31 16.10.2014

Re: Mene je mnogo sramota

Reko davnih godina jedan čovek:
"Kad vidim kakvi su nam inženjeri, strah me da odem kod lekara".

Sad panduri.

...i tako....
Jukie Jukie 07:34 16.10.2014

Re: Mene je mnogo sramota

Meni se sve više čini da smo likovi u nekoj seriji koja je imala previše sezona i ispucala sve normalne zaplete pa sad kreću oni nadrealni sa vanzemaljcima, vampirima, anđelima itd. s tim što mi eto imamo dronove, arapske kule na vodi itd.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:41 16.10.2014

Re: Mene je mnogo sramota

Jukie
Meni se sve više čini da smo likovi u nekoj seriji koja je imala previše sezona i ispucala sve normalne zaplete pa sad kreću oni nadrealni sa vanzemaljcima, vampirima, anđelima itd. s tim što mi eto imamo dronove, arapske kule na vodi itd.

:))))))))))

То су они заплети пред гашење серије.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 07:47 16.10.2014

Re: Mene je mnogo sramota

Što tebe? Nisi ti radio na obezbeđenju. Mada, moram da ti kazem da kako su se stvari odvijale, to je jedno od osećanja koja sam imao, mene bilo sramota. Zbog svega, ne samo drona.
Jukie Jukie 10:10 16.10.2014

Re: Mene je mnogo sramota

Predrag Brajovic

Meni se sve više čini da smo likovi u nekoj seriji koja je imala previše sezona i ispucala sve normalne zaplete pa sad kreću oni nadrealni sa vanzemaljcima, vampirima, anđelima itd. s tim što mi eto imamo dronove, arapske kule na vodi itd.
:))))))))))То су они заплети пред гашење серије.

I onda počnu da zovu poznate ličnosti da glume sami sebe u nekoj od epizoda

Npr. Putin
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 10:50 16.10.2014

Re: Mene je mnogo sramota

Jukie
Meni se sve više čini da smo likovi u nekoj seriji koja je imala previše sezona i ispucala sve normalne zaplete pa sad kreću oni nadrealni sa vanzemaljcima, vampirima, anđelima itd. s tim što mi eto imamo dronove, arapske kule na vodi itd.




a_jovicic a_jovicic 10:54 16.10.2014

Re: Mene je mnogo sramota

expolicajac
Sve što bih drugo napisao bio bi mlaki odraz mojih trenutnih osećanja.Stvarno me je mnogo sramota.

Ex, oprošteno ti je. Svi vidimo ko je na čelu ministarstva pa se drugačije nešto nije ni moglo očekivati. Još Kinezi rekoše: "Bolje 1 lav na čelu armije od 1000 pacova, nego 1 pacov koji vodi 1000 lavova".
qqriq qqriq 11:57 16.10.2014

Re: Mene je mnogo sramota

..


myredneckself myredneckself 11:48 17.10.2014

Re: Mene je mnogo sramota

Jukie
Meni se sve više čini da smo likovi u nekoj seriji koja je imala previše sezona i ispucala sve normalne zaplete pa sad kreću oni nadrealni sa vanzemaljcima, vampirima, anđelima itd. s tim što mi eto imamo dronove, arapske kule na vodi itd.



Tipičan jumping the shark fazon, kad kvalitet svega dođe na nulu.
(da ostanemo u serijalskom tv žargonu)
freehand freehand 07:47 16.10.2014

Drecun

Pa ovo je ful naprednjačko viđenje takvih stvari:
Evo, Milovan Drecun je tako bio u mogućnosti da na pitanje: da li bi ministar policije trebalo da snosi odgovornost za bezbednosne propuste na tom događaju, odgovorio da bezbednost na utakmici nije bila ugrožena, jer je reč o "političkoj diverziji", koju je teško bilo predvideti, jer je do sada "neviđena na sportskim terenima"." I još:" Odgovornost je na onima koji su organizovali i sproveli incident, a na policiji je da otkrije koje to uradio. Nije Nebojša Stefanović izazvao taj incident"

Zatvoriš oči i nema problema. Ne znam kako mu se desilo da preskoči prthodnu vlast kako piše u priručniku za komentarisanje zajebanih situacija, ali dobra je fora da se zažmuri: šta ne vidiš to se nije desilo.
A ovo
Ako se onaj igrač već našao da nepozvan skida zastavu, kako se nije našao da to uradi neko pametniji, ko će odmah da je odnese delegatu ili sudiji umesto da se pred tribinama seiri.

ti je običan bulšit.
Čuj - nepozvan? Valjda su halfovi zaduženi za PVO u timu?
I još merenje pameti?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 07:52 16.10.2014

Re: Drecun

Zatvoriš oči i nema problema. Ne znam kako mu se desilo da preskoči prthodnu vlast kako piše u priručniku za komentarisanje zajebanih situacija, ali dobra je fora da se zažmuri: šta ne vidiš to se nije desilo.

Da, upravo tako. No se nadam da je to PR a da će ipak imati makar malo pameti da tu nešto promene.

A ovo
Ako se onaj igrač već našao da nepozvan skida zastavu, kako se nije našao da to uradi neko pametniji, ko će odmah da je odnese delegatu ili sudiji umesto da se pred tribinama seiri.

ti je običan bulšit.
Čuj - nepozvan? Valjda su halfovi zaduženi za PVO u timu?
I još merenje pameti?


Šta ti je tu tačno to, kako zoveš? Bulšit.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:55 16.10.2014

Re: Drecun

ЕВО ЈЕДНОГ ТРЕЗВЕНИЈЕГ КОМЕНТАРА НА ДРУГОЈ СТРАНИ:
Pretnje Berišinoj unuci zbog komentara da su albanski igrači prekršili pravila

Мислим, у односу на ове наше завере-неправда-невиност теорије девојка је Кант и Хегел заједно.
freehand freehand 07:59 16.10.2014

Re: Drecun

Predrag Brajovic
ЕВО ЈЕДНОГ ТРЕЗВЕНИЈЕГ КОМЕНТАРА НА ДРУГОЈ СТРАНИ:
Pretnje Berišinoj unuci zbog komentara da su albanski igrači prekršili pravila

Мислим, у односу на ове наше завере-неправда-невиност теорије девојка је Кант и Хегел заједно.

Trebalo je da komentar napišeš na albanskom i postuješ ga ne nakom od albanskih medija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:03 16.10.2014

Re: Drecun

freehand
Predrag Brajovic
ЕВО ЈЕДНОГ ТРЕЗВЕНИЈЕГ КОМЕНТАРА НА ДРУГОЈ СТРАНИ:
Pretnje Berišinoj unuci zbog komentara da su albanski igrači prekršili pravila

Мислим, у односу на ове наше завере-неправда-невиност теорије девојка је Кант и Хегел заједно.

Trebalo je da komentar napišeš na albanskom i postuješ ga ne nakom od albanskih medija.

Имаш неки проблем с њим? Или са мном?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 08:06 16.10.2014

Re: Drecun

aleksandarkarisik


A ovo
Ako se onaj igrač već našao da nepozvan skida zastavu, kako se nije našao da to uradi neko pametniji, ko će odmah da je odnese delegatu ili sudiji umesto da se pred tribinama seiri.

ti je običan bulšit.
Čuj - nepozvan? Valjda su halfovi zaduženi za PVO u timu?
I još merenje pameti?


Šta ti je tu tačno to, kako zoveš? Bulšit.


Ama čoveče, jesi li ti gledao snimak? Čovek i da je hteo, nije stigao da seiri
freehand freehand 08:07 16.10.2014

Re: Drecun

Predrag Brajovic
freehand
Predrag Brajovic
ЕВО ЈЕДНОГ ТРЕЗВЕНИЈЕГ КОМЕНТАРА НА ДРУГОЈ СТРАНИ:
Pretnje Berišinoj unuci zbog komentara da su albanski igrači prekršili pravila

Мислим, у односу на ове наше завере-неправда-невиност теорије девојка је Кант и Хегел заједно.

Trebalo je da komentar napišeš na albanskom i postuješ ga ne nakom od albanskih medija.

Имаш неки проблем с њим? Или са мном?

Nemam ja nikakav problem, ali komentara kakav je napisala ta devojka u našim medijima imaš hiljade i desetine hiljada. I na blogu b92 su većina.
A devojka je, ako ispratiš vest, morala da briše taj status na Fejsbuku.
freehand freehand 08:11 16.10.2014

Re: Drecun

Šta ti je tu tačno to, kako zoveš? Bulšit.

To što igrači nisu ni vojnici, ni policajci, ni službena lica kojima možeš da naređuješ tako kako si zamislio. Zato što imaju dvadesetak godina, zato što igraju nabijeni adrenalinom. na kraju i zato što im je to govance prekinulo utakmicu od koje im zavise razne stvari u životu, na raznim nivoima. A, eto, Mitroviću bilo na dohvat ruke.
Ja bih, recimo, obavezno ščepao to sranje i gledao bih da zastavu sačuvam kao uspomenu. Kao što se čuva lopta posle uztakmice, iako je to protiv pravila.
Pa ako mi je posle baš oduzmu - jebiga.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:12 16.10.2014

Re: Drecun

freehand
Nemam ja nikakav problemn, ali komentara kakav je napisala ta devojka u našim medijima imaš hiljade i desetine hiljada. I na blogu b92 su većina.
A devojka je, ako ispratiš vest, morala da briše taj status na Fejsbuku.

Не разумем.
Албанских коментара који овако нешто кажу има хиљаде и десетине хиљада?
Или то хоћеш да кажеш како наших коментара, који о нама кажу да смо ненормални, има десетина хиљада?
И што бих ја требало да пишем на албанском?

Заиста ми није јасно шта хоћеш да кажеш.
freehand freehand 08:13 16.10.2014

Re: Drecun

Заиста ми није јасно шта хоћеш да кажеш.

Zaboravi, beznadežno je.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:21 16.10.2014

Re: Drecun

freehand
Заиста ми није јасно шта хоћеш да кажеш.

Zaboravi, beznadežno je.

Хајде, немој да те ово погоди. Следећи пут поћи ће ти за руком, сигуран сам!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 08:22 16.10.2014

Re: Drecun

freehand
Заиста ми није јасно шта хоћеш да кажеш.

Zaboravi, beznadežno je.


kao što vidiš, nećeš se tako lako izvuči.
gedza.73 gedza.73 08:25 16.10.2014

Re: Drecun

freehand
Predrag Brajovic
ЕВО ЈЕДНОГ ТРЕЗВЕНИЈЕГ КОМЕНТАРА НА ДРУГОЈ СТРАНИ:
Pretnje Berišinoj unuci zbog komentara da su albanski igrači prekršili pravila

Мислим, у односу на ове наше завере-неправда-невиност теорије девојка је Кант и Хегел заједно.

Trebalo je da komentar napišeš na albanskom i postuješ ga ne nakom od albanskih medija.

A da sačekamo Brajovićev komentar kad u Tirani fudbaleri Srbije izađu sa zastavom Velike Srbije?
Možda će čovek dosledno da izgrdi Albance što nisu tolerantno aplaudirali tom performansu?

Najveća greška policije je ta što nije sprečila navijače da utrče na teren.

S obzirom na sranje koje su izazvali (Brajoviću, obrati pažnju) Albanci čudi me da se ceo galimatijas nije završio mnogo gore.

Dakle država je trebala da predupredi uletanje na teren i zaštiti albanske igrače, a ja kao običan mravov te iste države mogu da žalim što ih nisu odrali od batina sa sve onim kretenom koji se krio iza američkog pasoša i pripadajućih mu pajtosa sa šalovima učk.
alselone alselone 08:27 16.10.2014

Re: Drecun

S obzirom na sranje koje su izazvali (Brajoviću, obrati pažnju) Albanci čudi me da se ceo galimatijas nije završio mnogo gore.


Pazi redosled:
1. I pored svih upozorenja i preporuka dolaze navijaci
2. Naprave provokaciju
3. Kada nasi uzmu zastavu bez diljanja ili kidanja, samo da je sklone, oni zapocinju tucu
4. Nasi ulecu.

E, jebem mu, ako smo mi ovde najlosili.
freehand freehand 08:33 16.10.2014

Re: Drecun

Predrag Brajovic
freehand
Заиста ми није јасно шта хоћеш да кажеш.

Zaboravi, beznadežno je.

Хајде, немој да те ово погоди. Следећи пут поћи ће ти за руком, сигуран сам!

Kud se i ja petljam sa nadmoćnima...
Da probam još jednom: trljati nos nama ovde, gde sve zvoni od takvih komentara (i mojih, i tvojih) komentarom te devojke koja je citirani status morala zbog reakcija svojih sunarodnika da obriše krajnje je besmisleno. Zato bi ga valjalo objaviti tamo gde bi to imalo smisla i na jeziku koji će razumeti oni kojima bi ga valjalo uputiti.
Jel ti imalo jasnije sada?
babmilos babmilos 08:52 16.10.2014

Re: Drecun

Ako se onaj igrač već našao da nepozvan skida zastavu, kako se nije našao da to uradi neko pametniji, ko će odmah da je odnese delegatu ili sudiji umesto da se pred tribinama seiri.

I ja sam ovo pomislio kada sam video (s tim da se momak zaista nije seirio, možda i bi da je bilo vremena, ali su ga odmah saleteli). Ali onda se čovek upita šta ćemo sa svim onim fudbalerima koji su jurili kokoške po terenu? A pre svega, na terenu si pred 30 hiljada ljudi koji urlaju i zvižde zbog nečega što ti ulazi u domet - nema tu hladnokrvnosti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:56 16.10.2014

Re: Drecun

:))))))))
Па што поскакасте са столица, ви који сте поскакали?
Лепо напишем: у односу на ове наше завере-неправда-невиност теорије девојка је Кант и Хегел заједно.
Подвукао сам најбитније. И шта ту није тачно?
Човек се обрадује нечијем нормалном коментару и сагледавању ситуације, а ви тако?
Жао ми је што видим да девојка има проблема с тим својим ставом у албанском друштву.
Како год, видим да и ја имам проблема с мојим ставом, у овом овде друштву :))))

Јебала вас одбрана недобрањивог.
Бавите се смећем и олошем као да то он није.
Смишљате неке завере, рационализујете и оправдавате насиље, умишљате неправде???
Јеботе, па ови наши упали су да туку људе??? Јесте ли свесни шта подржавате својим ставом? (Не, ја не подржавам да они туку албанске играче, АЛИ... па онда иде некакво димишљење да су Албанци криви што су попили батине. Као да је млаћење људи игде и икад допуштена, нормална и заслужена ствар.)

Него, да и ја обришем овај коментар, за сваки случај?
gedza.73 gedza.73 08:59 16.10.2014

Re: Drecun

babmilos
Ali onda se čovek upita šta ćemo sa svim onim fudbalerima koji su jurili kokoške po terenu?

Nisam najbolje razumeo tvoj komentar.
Pošto nisam baš odgledao sve detalje 'prijateljkog' fudbalskog susreta kad se desila ta potera za kokoškama?
Pre himne?
Posle himne?
Kod prvog faula?

A pre svega, na terenu si pred 30 hiljada ljudi koji urlaju i zvižde zbog nečega što ti ulazi u domet - nema tu hladnokrvnosti.

Mislim da nikada nisam u cugu odgledao fudbasku utakmicu duže od pet minuta ali čini mi se da je to zviždanje, urlanje folklor koji je rasprostranjen na tribinama širom sveta.
loader loader 08:59 16.10.2014

Re: Drecun

одбрана недобрањивог

Da.
Pročitah negde na blogu komentar u kome se pravi izvesna, upitna paralela sa zastavom koju je na sportski teren (bazen) izneo naš plivač ...


freehand freehand 09:00 16.10.2014

Re: Drecun

Него, да и ја обришем овај коментар, за сваки случај?



Prečasni Brajovićč u martirskom zanosu!
Pa ne smem da zamislim da ti neko sad ogrebe kola - to bi bila Frihednova pretnja ubistvom zbog tvojih slobodarskih i humanističkih stavova!
Lele, kako si ti upao u tu centrifugu...
niccolo niccolo 09:00 16.10.2014

Re: Drecun

aleksandarkarisik
A ovo
Ako se onaj igrač već našao da nepozvan skida zastavu, kako se nije našao da to uradi neko pametniji, ko će odmah da je odnese delegatu ili sudiji umesto da se pred tribinama seiri.

ti je običan bulšit.
Čuj - nepozvan? Valjda su halfovi zaduženi za PVO u timu?
I još merenje pameti?


Šta ti je tu tačno to, kako zoveš? Bulšit.

Bulšit je u tome što je dečko samo hteo da se završi prekid i da nastave da igraju utakmicu. Nit seirenja niti bilo čega drugog spornog u njegovom postupku.

Kad sam se već javio da se "ispovedim" - ne mogu da se odlučim ko je veća dijabola, pojedini nazovi "rodoljubi" na koje sam naletao ovih dana na internetu, a koji su krenuli od Mitrovića da prave nekog novog Obilića (što je tek težak bulšit), ili ovi što u njegovom postupku vide ne znam kakav problem...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:01 16.10.2014

Re: Drecun

alselone

Pazi redosled:
1. I pored svih upozorenja i preporuka dolaze navijaci
2. Naprave provokaciju
3. Kada nasi uzmu zastavu bez diljanja ili kidanja, samo da je sklone, oni zapocinju tucu
4. Nasi ulecu.

E, jebem mu, ako smo mi ovde najlosili.

Подвукао сам битно.
Кад неко са стране ишчита твој коментар (или ти из неке ненаше перспективе), он ће с чуђењем да те упита: Је ли, а зашто сматраш да је оправдаано/нормално/прихватљиво да твоји улете да сатру, ако стигну, албанске играче? Зашто масовну, навијачку употребу насиља сматраш валидним одговором на овако нешто?

Објасни ми: зашто сматраш да је физичко насиље прихватљиво/оправдиво у овом случају?

Не, нисмо најлошији.
Иста смо говна.
Барем смо се таквим показали, они који су у свему учествовали. Можда у балету стојимо боље? Или у некој другој дисциплини. Овде? Не. Канализација, а не цивилизација.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:03 16.10.2014

Re: Drecun

freehand
Него, да и ја обришем овај коментар, за сваки случај?



Prečasni Brajovićč u martirskom zanosu!
Pa ne smem da zamislim da ti neko sad ogrebe kola - to bi bila Frihednova pretnja ubistvom zbog tvojih slobodarskih i humanističkih stavova!
Lele, kako si ti upao u tu centrifugu...

:))))
Него, ниси одговорио ни на шта од наведеног.
А и не мораш.

П.Н.
Аууу...
VUČIĆ: Albanci hteli da uruše stabilnost u Srbiji, obavestio sam EU da se sprema incident
Пази државу којој стабилност урушава дечја хеликоптер играчка?!
alselone alselone 09:04 16.10.2014

Re: Drecun

Објасни ми: зашто сматраш да је физичко насиље прихватљиво/оправдиво у овом случају?


Nisam napisao da smatram opravdanim ili jos gore, prihvatljvim, nego izazvanim i isprovociranim, sto je razlika. Ovo sam rekao poslednji put za ovaj i sve buduce blogove. Jako me mrzi da svaki put ako uputim neku odbranu za nas "slucaj" ili prosto samo ne pljujem po nama samima moram dva pasusa ograda da napisem. Nek cita ko kako hoce, ja znam sta sam napisao.
babmilos babmilos 09:05 16.10.2014

Re: Drecun

Не, ја не подржавам да они туку албанске играче, АЛИ... па онда иде некакво димишљење да су Албанци криви што су попили батине. Као да је млаћење људи игде и икад допуштена, нормална и заслужена ствар.

Nije život Platonov svet ideja. U stvarnosti, ako pošalješ 11 ljudi iz Albanije u Beograd u gaćicama na teren pa onda pustiš onakvu provokaciju, onda je stvarno ništa kad se svi vrate kući u jednom komadu. Ja da sam nešto albanski fudbaler prestao bih da igram za reprezentaciju.
freehand freehand 09:06 16.10.2014

Re: Drecun

Predrag Brajovic
freehand
Него, да и ја обришем овај коментар, за сваки случај?



Prečasni Brajovićč u martirskom zanosu!
Pa ne smem da zamislim da ti neko sad ogrebe kola - to bi bila Frihednova pretnja ubistvom zbog tvojih slobodarskih i humanističkih stavova!
Lele, kako si ti upao u tu centrifugu...

:))))
Него, ниси одговорио ни на шта од наведеног.
А и не мораш.

A što bih odgovarao na tu gomilu svačeganečega?
alselone alselone 09:07 16.10.2014

Re: Drecun

babmilos

Nije život Platonov svet ideja. U stvarnosti, ako pošalješ 11 ljudi iz Albanije u Beograd u gaćicama na teren pa onda pustiš onakvu provokaciju, onda je stvarno ništa ako se svi vrate kući u jednom komadu. Ja da sam nešto albanski fudbaler prestao bih da igram za reprezentaciju.


Brate baba, sta je tebi, da nisi dobio motkom u glavu pa se okrenuo za 180 kao u crtanom? Obicno bi ti bio prvi u pljuvanju "nas" sa sve "mi smo" parolama.
gedza.73 gedza.73 09:08 16.10.2014

Re: Drecun

Predrag Brajovic
Човек се обрадује нечијем нормалном коментару и сагледавању ситуације, а ви тако?
Жао ми је што видим да девојка има проблема с тим својим ставом у албанском друштву.
Како год, видим да и ја имам проблема с мојим ставом, у овом овде друштву :))))

Uuu, al' si težak.

Njne komentar je u skladu sa našim (ovde na blogu) u vezi ponašanja Bogdanova u Italiji, ili onog idiota koji je gurao baklju policajcu u lice.
I niko nije imao problema. Ona, naprotiv, u svom plemenu neće proći tako lako.

Predrag Brajovic
Иста смо говна.


mene u to tvoje društvo ne računaj.

babmilos babmilos 09:09 16.10.2014

Re: Drecun


Brate baba, sta je tebi, da nisi dobio motkom u glavu pa se okrenuo za 180 kao u crtanom?

Kad ispadnemo govna onda valja pustiti vodu. Sada smo samo ispali amateri.
djovica djovica 09:09 16.10.2014

Re: Drecun

alselone
S obzirom na sranje koje su izazvali (Brajoviću, obrati pažnju) Albanci čudi me da se ceo galimatijas nije završio mnogo gore.


Pazi redosled:
1. I pored svih upozorenja i preporuka dolaze navijaci
2. Naprave provokaciju
3. Kada nasi uzmu zastavu bez diljanja ili kidanja, samo da je sklone, oni zapocinju tucu
4. Nasi ulecu.

E, jebem mu, ako smo mi ovde najlosili.


Eh da je to najgore! Najgore je da je na površinu isplivao (nikad ugasli?) šovinizam i nacionalizam najgore vrste od ljudi koji bi trebali smirivati strasti.

Premijer Vučić: ""Želeli su da zgaze naš ponos, ali smo sačuvali obraz i bandi lažnih albanskih zvaničnika koji su bili u svečanoj loži pokazali jasnu razliku između nas i njih."
Predsednik Nikolić: "...očigledno je da će Albaniji biti potrebne decenije, ako ne i vekovi da postane normalna država, bez mržnje prema Srbima."
Vicepremijer Dačić: "Reagujući na izjavu albanskog premijera Edija Rame da je "Albanija model nadahnuća za budućnost", Dačić je rekao agenciji Beta da mu nije poznato da je projekat "Velike Albanije" model budućnosti regiona." Ranije je optužio EU da je kriva za incident.
Precednik Dodik (kojem smeta Velika Albanija, ali protiv Velike Srbije, vidi, nema ništa protiv): "Ova provokacija je definitivno i isključivo zbog sutrašnjeg dolaska predsednika Ruske Federacije Vladimira Putina. Na taj način htela se poslati poruka da Srbija danas gori kako bi se otkazala njegova poseta", istakao je predsednik Srpske. On je ocenio i da se radi o "pokušaju da se direktnom spregom evropskih struktura i Albanaca udari, pre svega, na premijera Srbije Aleksandra Vučića i na njegovu stabilnu strukturu vlasti, i da Srbija udje u period potpune nestabilnosti".

O medijskim bljuvotinama tipa : brat albanskog premijera vozio dron","izveštajima" o sukobima po Beču, Mitrovici, o "analitičarima" iz studija koji vide "belosvecku" urotu dirigiranu iz Brisela i Vašingtona itd. nećemo....

Ovo je, drugovi, ogoljena slika Srbije danas. Nikakva CIA, KGB, Mosad i sl... Dovoljna je samo jednostavna igra na dva gola u kojoj pobeđuje onaj koji ubaci više lopti u mrežu u 90 minuta igre. I deca je igraju...
freehand freehand 09:10 16.10.2014

Re: Drecun

babmilos

Brate baba, sta je tebi, da nisi dobio motkom u glavu pa se okrenuo za 180 kao u crtanom?

Kad ispadnemo govna onda valja pustiti vodu. Sada smo samo ispali amateri.

More priznaj da nosem kucaš po laptopu vezan za stolicu u Vrapčevom podrumu!
alselone alselone 09:11 16.10.2014

Re: Drecun

djovica



Sta je tebi ulilo nadu da cu ovaj put ipak, posle stotinu iskuliranih komentara, odgovoriti na tvoju nadovezanu, glupu, provokaciju?
babmilos babmilos 09:13 16.10.2014

Re: Drecun

freehand
More priznaj da nosom kucaš po laptopu vezan za stolicu u Vrapčevom podrumu!

Priznajem, samo nije nosem.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:15 16.10.2014

Re: Drecun

alselone
Nisam napisao da smatram opravdanim ili jos gore, prihvatljvim, nego izazvanim i isprovociranim, sto je razlika.

Хм?
Олакшавајуће околности?

Пази: како човек може неког да испровоцира да га физички нападне? Како се то теби или мени не дешава, да нападамо људе? (Често имам жељу, додуше, али се суздржим.) Шта погрешност таквог понашања може значајно да умањи?

Прикривено оправдаваш исказано насиље својим ставом, но -- то је већ мој став.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana