Društvo| Hronika| Politika| Sport| Životinjski svet

DRONOVI RANO LETE

aleksandarkarisik RSS / 16.10.2014. u 01:07

Nekako ispada da teže posledice nisu nastale odlukom organizatora aeromitinga iznad stadiona i srpskih navijača. A trebalo bi da bezbednost nije ugrožena zahvaljujući preventivnom delovanju nadležnih službi.

 

Dron bi se mogao definisati kao bespilotna letelica kojom se upravlja sa zemlje ili koja leti po unapred zadatim koordinatama. Najmasovnija upotreba dronova naravno je u vojne svrhe, što i nije beznačajno za temu. Razlikuju se dosta i po pogonu na koji se pokreću. Lično imam dosta iskustava sa dronovima u mom poslu, i to sa onima koji nose kameru: oktohopterima i kao ovaj na utakmici, kvadkopter. Recimo, evo jedne lepe primene drona za film koji ovih dana završavam - http://vimeo.com/99481002

Na utakmici Srbija - Albanija smo videli malo nesrećniju primenu istog. I, desilo se sve što se desilo. Neću ovde duljiti o obliku života, ko god to bio, koji je isplanirao i u delo sproveo idiotluk. Nema pogrde koja bi bila minimum pristojna ni za kafanu, nekmoli blog, a da tačno opišem šta o njima mislim. I ovima koji su to uradili, i ovima koji ih slave kao heroje. Evo ih, tamo vama.

Mene zanima ovo ovde - nama! Par stvari ovde ištu pitanja, na koje niko odgovoran sigurno neće odgovoriti. Kako stvari stoje, ni odgovarati. Prvo, kako je uopšte dron (a znamo da takve naprave mogu da se koriste u nehumane svrhe) mogao da nadleti stadion u vreme utakmice visokog rizika, na kojoj prisustvuje i predsednik Republike Srbije? Evo, Milovan Drecun je tako bio u mogućnosti da na pitanje: da li bi ministar policije trebalo da snosi odgovornost za bezbednosne propuste na tom događaju, odgovorio da bezbednost na utakmici nije bila ugrožena, jer je reč o "političkoj diverziji", koju je teško bilo predvideti, jer je do sada "neviđena na sportskim terenima"." I još:" Odgovornost je na onima koji su organizovali i sproveli incident, a na policiji je da otkrije koje to uradio. Nije Nebojša Stefanović izazvao taj incident". Drecun bi morao da zna da bezbednost na stadionu nije bila ugrožena zato što su upravljači drona tako odlučili. Oni su, sva sreća, odlučili da na letelicu okače neku ponjavu, a ne bombu ili kakav bojni otrov, recimo. Dakle, nije ko nije izazvao incident, nego ko ga nije sprečio. Čim je neko bez dozvole uspeo da upravlja bespilotnom letelicom iznad stadiona na kome je onoliki broj ljudi, bezbednost jeste bila ugrožena. Već je poznato da novinari ni olovke nisu mogli da unesu a neko je uspeo da unese makar daljinski upravljač za dotičnu letelicu. I koliko sam zapazio, niko od zvaničnika ne govori o bilo kakvoj odgovornosti iz sopstvenih redova. Evo imamo primer Milovana Drecuna. A on se u poslove bezbednosti navodno razume. Dočim se Nebojša Stefanović zgražava zbog uvreda upućenih njegovom šefu. Da se razumemo, šta god ja mislio o Vučiću, ne seirim zbog upućenih mu uvreda. Više sam fan konstruktivne i argumentovane kritike. Pa, sa time u vezi, valja primetiti da su uvrede pet minuta upućivane iz svečane lože.
Ministre policije, ti si i za to odgovoran. I onaj koji te je tu postavio.

Ima jedna interesantna priča, čiju istinitost nisam uspeo da potvrdim do pisanja teksta. Neka ekipa je iz oktohoptera snimala nešto po Beogradu. Kada je dron leteo blizu ambasade Rusije, odjednom je izgubljena mogućnost upravljanja letelicom koja je nastavila da leti sa sve kamerom sve dok su baterije trajale, a zatim je otišla negde u nepovrat. Možda se opisani događaj i nije dogodio, ali je sasvim sigurno moguć. Dakle, neko anticipira da neko putem slične naprave može da ugrozi bezbednost nekog objekta i ljudi u njemu i ometa signale oko istog. Mislim, to je meni kao malom Đokici palo na pamet. Ja ne sumnjam da u bezbednosnim službama ima pametnog sveta. Samo, kao i u svim drugim sferama rada u Srbiji, ne dolaze do izražaja. Ima tu još nešto! Možda zvuči banalno, ali pokazuje još jedan vid ugrožene bezbednosti - jedan događaj kojem sam lično prisustvovao. Snimali smo dronom poslovnu zgradu klijenta za promo-film. Trebalo je da se snimi „lift" od podnožja, do vrha zgrade. Momci nisu na vreme zamenili bateriju, i dron je negde od pola zgrade počeo da gubi snagu i polako pada. Momci su požrtvovano pritrčali da ga uhvate, da se ne ošteti pri padu. Elise koje uveliko nisu radile punom brzinom solidno su ih secnule, što po licu, što po rukama. A ovaj dron na utakmici nije bio pod kontrolom profesionalaca, već neke tamo budale. Dakle, bezbednost gosn. Drecune na stadionu jeste bila ugrožena.

Bezbednost, videli smo nije bila ugrožena samo dronom. Koliko ja znam, „ugrožena bezbednost" na fudbalskoj utakmici je i kada ulete navijači na teren. A uleteše. Mogli su dakle, oni to i drugim povodom, mislim, nečim što njima izgleda kao povod. Da uleti, pokušalo je i uspelo samo nekolicina. Uleteo ni manje, ni više kakomubešeime Bogdanov. Kada se sramotimo, da to bude sa medijski poznatim, etabliranim prekidačima utakmica. Zamislite da su smislili da to masovno urade? Mogli su. Nekako ispada da teže posledice nisu nastale odlukom organizatora aeromitinga iznad stadiona i srpskih navijača. A trebalo bi da bezbednost nije ugrožena zahvaljujući preventivnom delovanju nadležnih službi. A i sudeći po fotografiji ni redari baš nisu bili na visini zadatka.

4791408478299923679c735f266c5ad113c233fad70708e6f8.jpg 

A interesantno je i ono pitanje koje proizilazi iz izjave premijera Aleksandra Vučića koji je rekao da je predstavnike EU tri sata pre meča upozorio da se sprema provokacija. Ma bravo, imali ste informaciju da se „nešto" sprema, svaka čast onima koji su to doznali. Pa dobro, ali ako ste znali, zašto niste preduzeli nešto da se, ako se provokacija nije mogla sprečiti, makar pripremi da se na provokaciju ne nasedne? Ako smo tri sata pre utakmice upozorili strane diplomate da će biti provokacija, kako nismo upozorili našu policiju, naše reprezentativce? Kako smo propustili priliku da ih iskuliramo i makar jednom ispadnemo gospoda? Valjda zato što smo mi majstori u tome da na provokacije nasedamo. Nije se moglo obezbediti da navijači ni u primisli ne mogu da utrčavaju na teren? Nisu se mogle dati određene, posebne instrukcije igračima kako da se ponašaju, ako do nekakve provokacije dođe? Mislim, to znamo da nije moglo, očigledno. Ako se onaj igrač već našao da nepozvan skida zastavu, kako se nije našao da to uradi neko pametniji, ko će odmah da je odnese delegatu ili sudiji umesto da se pred tribinama seiri. Pa se desi ono što mene lično ne tangira, ali sigurno boli ove što na provokacije nasedaju, da albanski igrači usred Beograda uspeju da mu preotmu ponjavu. Ma samo im je trebalo striktno narediti da se u slučaju bilo kakve provokacije povuku na klupu ili tako negde i mirno čekaju da stvar reše oni koji su tu po službenoj dužnosti da takve stvari rešavaju. Mislim, kada smo već na vreme znali. Albanski reprezentativci su isto, vrlo moguće znali. Navijači koji uleću na teren, redar koji udara albanskog fudbalera, pritrčavanje i udaranje istih na ulazu u tunel... pa ne mogu Albanci da se navoze drona iznad stadiona, koliko mi umemo u nebesa da ga dignemo. Na primer, evo Boston Bruinsa u NHL-u, gde igra i naš strah i trepet, Milan Lučić, igrali plej of u Montrealu. Najstarije rivalstvo u hokeju tipa Zvezda - Partizan. Na utakmici u Montrealu izviždaše američku himnu. Revanš u Bostonu - cela dvorana sa sve igračima Bostona pevala i aplaudirala kanadskoj himni. Jok, mi znamo ovde kako se odgovara na provokacije.

I to sve u predvečerje posete ruskog predsednika i vojne parade. Znate, meni nekako, posle svega, ta parada i naši fudbaleri imaju sličnosti. Imaju dresove, kopačke, pikaju loptu, ali još samo eventualno Albaniju mogu da pobede. Ako se ne iskonjiraju.

I onda sve vidljiviji napor da se cela stvar predstavi kao neka teška, mračna zavera nekih (fakat zlih) i (fakat) mastermajndova, i rekoše na RTS-u „visokotehnološki nacionalizam". Ej, za onu igračku. flying-cat-orivillecopter-bar-jansen.jpg Da mi ne zameri neko što ove drugostrane kretene zovem mastermajndovima, ali za ove naše Hepo kockice, sigurno jesu. Nadam se da je to samo pokušaj demfovanja za javnost, da vlast (hm) u ovoj zemlji shvata kolika je ovo šamarčina. Ako imaju i malo pameti, mora da ih jako bridi. Da sam ja Vučić i Nikolić, i da ima istine u tim njihovim pričama da postoje ljudi koji im ozbiljno rade o glavi, nakon svega bih se blago rečeno ozbiljno zamislio. Posle one intervencije žandarmerije, šta god da se stvarno desilo (možda ima istine i u onome što je neko na Tviteru napisao da bi se posle dešavanja na paradi, žandarmi pre mašili za usijanu šipku nego za pendrek), niz bezbednosnih propusta ovoga puta, ne da ne zvuči na dobro, nego nemam reči.

Koliko se sećam, nedavno smo Americi pisanim putem nudili pomoć u borbi protiv terorizma. To liči na nas. Trebalo je da TRAŽIMO pomoć. Od koga god. Neću da se bavim ličnim kvalifikacijama onih koji su u ovoj zemlji najodgovorniji za ovo što se desilo, ali moram da kažem da posle svega ispada da ste nesposobni kako na bezbednosnom, tako i na propagandnom planu. Mislim, tu se to jako vidi. Tako barem liči. Sada će parada, koja je posebna priča. Parada je trebalo da bude na utakmici, parada sposobnosti, odgovornosti i vaspitanja. Umesto toga, biće parada u nevreme, parada finansirana novcem odbijenih molbi za lečenje bolesne dece, novcem nekupljenih lekova, ukinutih dotacija za trudnice, umanjenih plata i penzija, umanjenih plata onih koji su trebali da zaustave Bogdanova, i preletanje drona.

Hvala Saši Jelenkoviću za naslov.

 



Komentari (271)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 09:15 16.10.2014

Re: Drecun

Đovica
Dovoljna je samo jednostavna igra na dva gola u kojoj pobeđuje onaj koji ubaci više lopti u mrežu u 90 minuta igre. I deca je igraju...




alselone alselone 09:18 16.10.2014

Re: Drecun

Пази: како човек може неког да испровоцира да га физички нападне? Како се то теби или мени не дешава, да нападамо људе? (Често имам жељу, додуше, али се суздржим.) Шта погрешност таквог понашања може значајно да умањи?


Svet nije liga izuzetnih dzentlmena. Ja se ovaj put predajem, nemam snage da ti pisem jer mislim da namerno neces da prihvatis a ne da se ne razumemo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:21 16.10.2014

Re: Drecun

babmilos

Nije život Platonov svet ideja. U stvarnosti...

:)))))
Сад је стварност крива???

Хеј, бре: упали људе да их млате, и убили би их од батина, да нису побегли!

Иде химна, ти јој звиждиш из све снаге (ОК, ово је фолклор).
Певаш навијачке песме типа: Уби' Шиптара... (ОК, и ово је можда фолколор :)
Они те зајебавају (опет фолклор).
Ти се примаш, и упаднеш да их млатиш. Е, ово је већ ненормално... а можда је и то фолклор?
gedza.73 gedza.73 09:22 16.10.2014

Re: Drecun

alselone
Ja se ovaj put predajem, nemam snage da ti pisem jer mislim da namerno neces da prihvatis a ne da se ne razumemo.

Brajović bi se razbio od para da prodaje kirbi usisivače.
Džabe što ti ne treba, nemaš pare, nije tvoj stan...

Ne odustaje dok ne kupiš
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:23 16.10.2014

Re: Drecun

alselone
Пази: како човек може неког да испровоцира да га физички нападне? Како се то теби или мени не дешава, да нападамо људе? (Често имам жељу, додуше, али се суздржим.) Шта погрешност таквог понашања може значајно да умањи?


Svet nije liga izuzetnih dzentlmena. Ja se ovaj put predajem, nemam snage da ti pisem jer mislim da namerno neces da prihvatis a ne da se ne razumemo.

Не. Ја те сасвим лепо разумем.
Али, говорим ти -- има тај трун оправдавања насиља у твом таквом ставу, и то је проблем. Ту је наше неразумевање. Ја кажем да га има и да је тај трун пресудно важан, ти кажеш да није тако. Е, ту се не разумемо, тек на тој граници.
freehand freehand 09:25 16.10.2014

Re: Drecun

gedza.73
alselone
Ja se ovaj put predajem, nemam snage da ti pisem jer mislim da namerno neces da prihvatis a ne da se ne razumemo.

Brajović bi se razbio od para da prodaje kirbi usisivače.
Džabe što ti ne treba, nemaš pare, nije tvoj stan...

Ne odustaje dok ne kupiš

Ali ovi usisivači rone, lete, rade u vakuumu, na dnu vulkana, otporni su na sve vrste kosmičkih zračenja i umeju da sviraju devetu Betovenovu.
I džaba su.
Model dr Faustus. Pa ti nemoj da kupiš.
babmilos babmilos 09:27 16.10.2014

Re: Drecun

Сад је стварност крива???

Stvarnost nije kriva, stvarnost (što rekao Parmenid) jeste.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:38 16.10.2014

Re: Drecun

gedza.73
Predrag Brajovic
Иста смо говна.


mene u to tvoje društvo ne računaj.

Опа?!
Сада не би да будеш Србин?
Е, па не може: или си стално Србин -- и кад су Андрић, Кустурица, кошаркаши, кајмак и слично у питању али и кад су Богданов и Сребрница и Ћурувија и навијачи и слично у питању, или ниси Србин уопште.

Не можеш ти да бираш када ћеш да будеш Србин.
Нико од нас не може.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:53 16.10.2014

Re: Drecun

Predrag Brajovic
alselone
Пази: како човек може неког да испровоцира да га физички нападне? Како се то теби или мени не дешава, да нападамо људе? (Често имам жељу, додуше, али се суздржим.) Шта погрешност таквог понашања може значајно да умањи?


Svet nije liga izuzetnih dzentlmena. Ja se ovaj put predajem, nemam snage da ti pisem jer mislim da namerno neces da prihvatis a ne da se ne razumemo.

Не. Ја те сасвим лепо разумем.
Али, говорим ти -- има тај трун оправдавања насиља у твом таквом ставу, и то је проблем. Ту је наше неразумевање. Ја кажем да га има и да је тај трун пресудно важан, ти кажеш да није тако. Е, ту се не разумемо, тек на тој граници.

О ОВОМЕ ПРИЧАМ.
Веза није јасно видљива, али постоји.
Зато мораш јасно и гласно рећи стоп, док има прилике.
Она после уме да нестане.
Као деведесетих.
omega68 omega68 09:53 16.10.2014

Re: Drecun

gedza.73

alselone

freehand

Ua ratni huškači
gedza.73 gedza.73 09:57 16.10.2014

Re: Drecun

Predrag Brajovic
Опа?!
Сада не би да будеш Србин?
Е, па не може: или си стално Србин -- и кад су Андрић, Кустурица, кошаркаши, кајмак и слично у питању али и кад су Богданов и Сребрница и Ћурувија и навијачи и слично у питању, или ниси Србин уопште.

Не можеш ти да бираш када ћеш да будеш Србин.
Нико од нас не може.


Srećo moja, mene ne stavljaj u grupu. Ja imam ime i prezime (Gedža. 73). To što sam Srbin je sticaj okolnosti i ono što sam ja ima najmanje veze sa tim.

Nemam baš neki osećaj pripadnosti zavičajnom plemenu (setićeš se ovih mojih reči kad zađeš u godine) ali iritiraju me krajnosti.

Tako da opet kažem ne računaj na mene u to tvoje 'svismogovna' društvo.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:05 16.10.2014

Re: Drecun

gedza.73
Srećo moja...


aleksandarkarisik aleksandarkarisik 10:08 16.10.2014

Re: Drecun

Ama čoveče, jesi li ti gledao snimak? Čovek i da je hteo, nije stigao da seiri


Otrcao na tribinu da pokazuje plen navijacima umesto da ga da sudiji recimo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:13 16.10.2014

Re: Drecun

aleksandarkarisik
Ama čoveče, jesi li ti gledao snimak? Čovek i da je hteo, nije stigao da seiri


Otrcao na tribinu da pokazuje plen navijacima umesto da ga da sudiji recimo.


molim te, ako možeš, postavi taj snimak pošto sam ja video samo ovaj

Jukie Jukie 10:14 16.10.2014

Re: Drecun

babmilos
A onda se čovek upita šta ćemo sa svim onim fudbalerima koji su jurili kokoške po terenu?

A zašto su jurili kokoške na terenu kad kokoške prenose ptičji grip, salmonelu i stotinu drugih bolesti, ko zna čime je ubačena kokoška-kliconoša zaražena
babmilos babmilos 10:31 16.10.2014

Re: Drecun

A zašto su jurili kokoške na terenu kad kokoške prenose ptičji grip, salmonelu i stotinu drugih bolesti, ko zna čime je ubačena kokoška-kliconoša zaražena

Eeeee... Nekad su navijači Francuske redovno ubacivali petlove na teren. Ako si u grupi sa Francuskom, znalo se: ne gine ti Rokijev trening... :)
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 14:18 16.10.2014

Re: Drecun

To što igrači nisu ni vojnici, ni policajci, ni službena lica kojima možeš da naređuješ tako kako si zamislio. Zato što imaju dvadesetak godina, zato što igraju nabijeni adrenalinom. na kraju i zato što im je to govance prekinulo utakmicu od koje im zavise razne stvari u životu, na raznim nivoima. A, eto, Mitroviću bilo na dohvat ruke.
Ja bih, recimo, obavezno ščepao to sranje i gledao bih da zastavu sačuvam kao uspomenu. Kao što se čuva lopta posle uztakmice, iako je to protiv pravila.
Pa ako mi je posle baš oduzmu - jebiga.


Svako se malo ozbiljnije bavio bilo kakvim sportom i bio u prilici da putuje, pogotovo u mlađim uzrastima, zna, da u ozbiljnim klubovima i sportskim savezima uprave sprovedu ozbiljnu instruktažu igrača po pitanju ponašanja. Naročito gde postoji rizik kao ovaj. Ozbiljni drilovi su sprovođeni, bar u stara vremna. Znam lično, ali i od recimo Slavka Obadova, pa naovamo, recimo recimo hokejaških reprezentativaca.

A kao što premijer reče, znalo se da će biti nešto i u tom slučaju se pod pretnjom sankcija naredi igračima kako da se ponašaju. U ovom slučaju bi to bilo da recimo odu do klupe i čekaju da se stvar reši. Da je celokupno ponašanje svih bilo tako, provokacija bi bila samo ljaga na provokatorima. Albanski reprezentativci bi morali da odigraju meč do kraja ili izgube sa 3:0. Ovako, sa uletanjem huligana, imali su izgovor da ne izađu.

Dakle, i u interesu igrača je bilo da je postojao neki spremljen protokol i to govance sa svim ostalim govnima ne bi im ugrozilo karijere.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 14:27 16.10.2014

Re: Drecun

Ja da sam nešto albanski fudbaler prestao bih da igram za reprezentaciju.

Tačno je da su time ugrozili pre svega svoje ljude, jer su i očekivali reakciju kakva je bila, ili još goru. Samo, to je njihov problem, naš je problem što nikako da izučimo školu i propustimo svaku priliku da poentiramo. A ovde smo mogli i te kako.
babmilos babmilos 15:02 16.10.2014

Re: Drecun

naš je problem što nikako da izučimo školu i propustimo svaku priliku da poentiramo

Mislim da za našu školu više nema ni prostora ni vremena. Srbija je ovo što je, propali ponavljač. EU ovde više ne ulaže nadu, rusko "u se i u svoje kljuse" ne služi ničemu u svetu u kome su se svi mali prodali nekome velikom. Mi smo konačni dokaz da crne rupe postoje, kao i da tokom vremena degradiraju. Kada Stiven Hoking bude dobijao Nobelovu nagradu, biće Vučić ako ne pomene Srbiju.
emsiemsi emsiemsi 20:08 16.10.2014

Re: Drecun

Predrag Brajovic
alselone
Пази: како човек може неког да испровоцира да га физички нападне? Како се то теби или мени не дешава, да нападамо људе? (Често имам жељу, додуше, али се суздржим.) Шта погрешност таквог понашања може значајно да умањи?


Svet nije liga izuzetnih dzentlmena. Ja se ovaj put predajem, nemam snage da ti pisem jer mislim da namerno neces da prihvatis a ne da se ne razumemo.

Не. Ја те сасвим лепо разумем.
Али, говорим ти -- има тај трун оправдавања насиља у твом таквом ставу, и то је проблем. Ту је наше неразумевање. Ја кажем да га има и да је тај трун пресудно важан, ти кажеш да није тако. Е, ту се не разумемо, тек на тој граници.

Код њега трун, а код тебе балван !
emsiemsi emsiemsi 20:09 16.10.2014

Re: Drecun

Predrag Brajovic
gedza.73
Predrag Brajovic
Иста смо говна.


mene u to tvoje društvo ne računaj.

Опа?!
Сада не би да будеш Србин?
Е, па не може: или си стално Србин -- и кад су Андрић, Кустурица, кошаркаши, кајмак и слично у питању али и кад су Богданов и Сребрница и Ћурувија и навијачи и слично у питању, или ниси Србин уопште.

Не можеш ти да бираш када ћеш да будеш Србин.
Нико од нас не може.

Ти си Србин !?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:19 16.10.2014

Re: Drecun

pa dobro gde je taj snimak koji bi potvrdio ovu tvrdnuju:

Otrcao na tribinu da pokazuje plen navijacima umesto da ga da sudiji recimo.


?

ja i dalje čekam.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 22:25 16.10.2014

Re: Drecun

vrabac_u_steni
10:13 16.10.2014
Re: Drecun
molim te, ako možeš, postavi taj snimak pošto sam ja video samo ovaj


Moram da priznam grešku. U pravu si. Kao opravdanje, mogu ti sutra postaviti (sada sam mrtvo telo da ga tražim)snimak koji izgleda kako sam opisao ali morao sam da pogledati bolje.
No, to ne menja činjenicu da nije smeo da se pača u posao koji nije njegov. Nije na njemu da razmišlja, morali su ih instruirati oni koji su bar tri sata ranije znali da se sprema provokacija.
freehand freehand 22:30 16.10.2014

Re: Drecun

No, to ne menja činjenicu da nije smeo da se pača u posao koji nije njegov. Nije na njemu da razmišlja,

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:07 16.10.2014

Re: Drecun

morali su ih instruirati oni koji su bar tri sata ranije znali da se sprema provokacija.


ti koji su tri sata ranije znali da se sprema provokacija su posebna priča.
ne mislim o njima ništa bolje nego ti.
freehand freehand 23:14 16.10.2014

Re: Drecun

vrabac_u_steni
morali su ih instruirati oni koji su bar tri sata ranije znali da se sprema provokacija.


ti koji su tri sata ranije znali da se sprema provokacija su posebna priča.
ne mislim o njima ništa bolje nego ti.

Ali sigurno bolje nego ja.
nikvet pn nikvet pn 08:39 16.10.2014

?

Питам се само, како би све ово изгледало у случају, рецимо, исте такве утакмице у Максимиру са заставом Велике Србије ?

Можда помогне да бистрије главе размотримо аплаузе и консеквенце.
alselone alselone 08:43 16.10.2014

Re: ?

nikvet pn
Питам се само, како би све ово изгледало у случају, рецимо, исте такве утакмице у Максимиру са заставом Велике Србије ?

Можда помогне да бистрије главе размотримо аплаузе и консеквенце.


Em bi dobili batina em bi bili krivi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:32 16.10.2014

Re: ?

ciracirafm ciracirafm 13:42 17.10.2014

Re: ?

Steta to te knjige nema vise u prodaji.Milsim da ju je Geopoetika izdala?Valjalo bi da se ponovo štampa.
Uživao sam u prilozima o kulturi Vesne Goldsworthy,odnosno Vesne Bjelogrlić koje je davala svake nedelje u emisijama BBC-a na srpskom jeziku a koje je reemeitovao radio B92 devedesetih godina.Tu se moglo naučiti da postoji i nešto drugog od ludog šovinizma koje nas je tada preplavilo.
princi princi 09:00 16.10.2014

Dobro, a sta ako je svrha citavog

performansa sa dronom bila americka poruka Srbiji, mala demonstracija moci, upucena zbog Putinove posete i kurcenja s paradom? Kad covek vidi koliko je propusta napravljeno u organizaciji utakmice, prosto je tesko poverovati da nije bilo ozbiljne koordinacije u pozadini. Ministar policije bi svakako morao da leti posle ovoga.

Ne znam, verovatno sam paranoican, ali zapazio sam da (za nas) znacajne vesti iz Srbije na Zapad obicno dolaze sa znacajnim zakasnjenjem. Obicno je pola dana potrebno da se neka znacajna vest pojavi u mainstream medijima, kao da se vesti filterisu i da se manje ili vise pazljivo bira ton i kontekst u kome ce se objaviti. Ova vest sa dronom je prosla u roku od odmah. Zato mislim da mozda ipak iza svega stoji neka ozbiljnija koordinacija.
freehand freehand 09:02 16.10.2014

Re: Dobro, a sta ako je svrha citavog

Ministar policije bi svakako morao da leti posle ovoga.

I ja mislim.
Zbog VUČIĆUPEDERU!

BTW - kažu vesti - dron nađen u Pančevu.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:27 16.10.2014

Re: Dobro, a sta ako je svrha citavog

freehand
Ministar policije bi svakako morao da leti posle ovoga.

I ja mislim.
Zbog VUČIĆUPEDERU!

BTW - kažu vesti - dron nađen u Pančevu.


Na buvljaku? Pošto bio?
skyspoter skyspoter 09:30 16.10.2014

Re: Dobro, a sta ako je svrha citavog

Kako bih ja volela da gledam utakmicu Engleska - Gibraltar.
freehand freehand 09:30 16.10.2014

Re: Dobro, a sta ako je svrha citavog

uros_vozdovac
freehand
Ministar policije bi svakako morao da leti posle ovoga.

I ja mislim.
Zbog VUČIĆUPEDERU!

BTW - kažu vesti - dron nađen u Pančevu.


Na buvljaku? Pošto bio?

Jok. Kod nekoga.
A pazi kad sa priličnom verovatnoćom mislim da znam čiji je.
Inače sam juče rekao da sam spreman da se kladim da je dron ovde negde (u Srbiji) kupljen ili iznajmljen i spremljen za upotrebu.
Atomski mrav Atomski mrav 09:38 16.10.2014

Re: Dobro, a sta ako je svrha citavog

Kako bih ja volela da gledam utakmicu Engleska - Gibraltar.

Misliš, Španija - Gibraltar?
zilikaka zilikaka 09:45 16.10.2014

Re: Dobro, a sta ako je svrha citavog

Idem brzo kući da uklonim zaostale leteće igračke.
Kako su krenuli, naći će i nama nešto.
princi princi 09:53 16.10.2014

Re: Dobro, a sta ako je svrha citavog

Inace sam veliki pobornik dronova i njihovog sireg koriscenja u logistici, snabdevanju. Unmanned vozila i letelice imaju veliku buducnost. Kao i fuzija, uostalom.
ivana23 ivana23 09:55 16.10.2014

Re: Dobro, a sta ako je svrha citavog

Leti, leti, leti.... dron (Vasina ul.) - by jasnaz


Gospodja Klara Gospodja Klara 11:29 16.10.2014

Re: Dobro, a sta ako je svrha citavog

Ministar policije bi svakako morao da leti posle ovoga.


Da leti , da leti, i to okačen o dron.:)

I ja svašta primećujem (sa svoje skromne tačke gledišta), što me dovodi u poziciju na pola puta između paranoje i mračnog cinizma.. A onda sa te pozicije dignem pogled i vidim kako lete Striži...
freehand freehand 09:34 16.10.2014

BTW

Smorivši sa ovoliko komentara ipak nisam rekao najbitniju stvar: uz ono nekoliko primedbi (na standardne a neizostavne a karakteristične drugosrbijanske detalje i nijanse) - Karišik, tekst je odličan!
gedza.73 gedza.73 09:42 16.10.2014

Re: BTW

Karišik, tekst je odličan!

Što kaže emsiemsi
'Slažem se.'

Sećam se nekog starog stripa u kome dva tima, dobro naoružana, ratuju između sebe.
Pravi, mali gerilski rat.
Pola njih izgine da bi na kraju jedan izvadio fudbal iz ranca u šutirao na gol.
Fudbal budućnosti.

Kad nas (exYu) se na sport gleda kao nastavak rata. Bitno je skršiti neprijatelja da bi se vrištalo jedno veče a onda sutra vraćalo sivoj svakodnevici.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 14:39 16.10.2014

Re: BTW

freehand 09:34 16.10.2014
BTW
Smorivši sa ovoliko komentara ipak nisam rekao najbitniju stvar: uz ono nekoliko primedbi (na standardne a neizostavne a karakteristične drugosrbijanske detalje i nijanse) - Karišik, tekst je odličan!


Hvala. Mada, možda nisam stvarno bio dovoljno jasan, pa liči na drugosrbijanstvo. Ovo sam pisao isključivo sa pozicije građanina koji je u istom sosu sa svim ostalim građanima koji imaju posredne ili neposredne štete od ovoga.

Ne da se branim. Obren zna onaj smajli gde se nađe kucanje sa pivom, ja ne znam.
qqriq qqriq 14:51 16.10.2014

Re: BTW

aleksandarkarisik
14:39 16.10.2014 / *novo
Re: BTW
freehand 09:34 16.10.2014
BTW
Smorivši sa ovoliko komentara ipak nisam rekao najbitniju stvar: uz ono nekoliko primedbi (na standardne a neizostavne a karakteristične drugosrbijanske detalje i nijanse) - Karišik, tekst je odličan!


Hvala


a ja kad sam napisala pre tri četri pet sati "odličan blog", men ništa.
nismo toliko intimni ili sam sumnjivo lice?! ccc



aleksandarkarisik aleksandarkarisik 22:15 16.10.2014

Re: BTW

qqriq
14:51 16.10.2014
Re: BTW
aleksandarkarisik
14:39 16.10.2014 / *novo
Re: BTW
freehand 09:34 16.10.2014
BTW
Smorivši sa ovoliko komentara ipak nisam rekao najbitniju stvar: uz ono nekoliko primedbi (na standardne a neizostavne a karakteristične drugosrbijanske detalje i nijanse) - Karišik, tekst je odličan!


Hvala


a ja kad sam napisala pre tri četri pet sati "odličan blog", men ništa.
nismo toliko intimni ili sam sumnjivo lice?! ccc


Iskreno te molim za oproštaj sa šlagom i trešnjom. Hvala i piće po izboru.
qqriq qqriq 11:19 17.10.2014

Re: BTW

aleksandarkarisik



Iskreno te molim za oproštaj sa šlagom i trešnjom. Hvala i piće po izboru.


očarana!

tadejus tadejus 09:39 16.10.2014

au momci

priznajem da se nisam studiozno posvetila materiji ali koliko pohvatah free i alselone smatraju da je šiptarska provokacija neoprostiva a mi mučenici..
dočim brajović smatra da nismo mučenici no paćenici kad se na takve provokacije primamo..
pa se to nekako izgubilo u prevodu da brajović kao opet autohejtuje nacion a ova dvojica valjda brane krst časni ili tako već nekako..
i šta se meni tu čini je da je ovaj brajović fakat em lijep em pametan..
ali stvarno ljudi pa kako vam se ne čini idiotizam da fakin premijer izjavljuje da smo kao nacija poniženi ovakvom idiotarijom..
aman ljudi
nismo poniženi poderanim gaćama, jadom i bijedom, činjenicom da više ni nosa obrisati ne znamo a da ne dođe neko da nam pokaže kako.. a na stranu što ni prdnuti ne smijemo a da ne pitamo istog smijemo li..
to sve nije poniženje
al je poniženje da neko jednako tako bijedan kao i mi (pazi oni su čak i neznatno bjedniji) snatri nešto o velikoj nekoj tamo kuristaniji.. a ne može ni tu svoju malu da upriliči da ne liči na poderane gaće.. ko ni mi što ne možemo..
o bijedo, o jade, i mi se kao oko toga sikiramo..
ququ majko
moderane naše, poderane njihove, i sad se istjerbismo da pokažemo da su njihove rupe veće...
e jade, stvarno smo pali da niže ne može
freehand freehand 09:45 16.10.2014

Re: au momci

priznajem da se nisam studiozno posvetila materiji ali koliko pohvatah free i alselone smatraju da je šiptarska provokacija neoprostiva a mi mučenici..

Jel problem da citiraš komentar ili rečenicu iz kojeg/koje si ovo zaključila kad je Free u pitanju?
I samo da ti napomenem i ovo: Karišikov blog je, mislim, četvrti koji se u ova dva dana bavi tom utakmicom i događajima na njoj. A većina komentatora dobro zna stavove svih povodom raznih aspekata ovog događaja koji nikako nije jednodimenzionalan niti jednoznačan.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:06 16.10.2014

Re: au momci

tadejus
brajović fakat em lijep em pametan...

Ех, сад, паметан...
omega68 omega68 11:05 16.10.2014

Re: au momci



Стасале су и нове генерације чисто урбане младежи, које су одрасле на еурокрему, паризеру и чоколадним бананицама, уз Џастин Бибера и Хари Потера уместо уз Старину Новака и Малог Радојицу, те немају ничега заједничког са својим сељачким прецима. Данашњи српски момак је неко ко шатира косу, забада минђуше, скрнави тело тетоважама, гура слушалице у уши и клима главом уз неки рок, панк, реп и сличне западне којештарије, док се вуче млитаво као смлатина и свет око себе посматра са неком уображеном тупошћу и мрзовољом. Од таквих не постају Обилићи, Синђелићи и Миљанови.

У развоју дечака кључна је улога истинског мушког ауторитета с којим би се идентификовао и путем те идентификације израстао у здраву и разбориту мушку личност. У патријархалним задругама (од по 20, 30, 40 чланова, које су у селу мојих родитеља постојале до пре 40-50 година) дечак је такав узор имао не само у оцу, него и у ђеду, стричевима, старијој браћи. Имао је, дакле, читав пантеон горостасних мушких ликова пред очима с којима се поистовећивао, чији је дух упијао и према њему се и сам обликовао.

Данашње породице махом су разведене, а и ако нису суштински немају оца, као што ни квартови одавно немају главног фрајера, ђаци немају учитеља, војска нема официра, црква нема владику, народ нема вођу – Нови Светски Поредак се потрудио да искорени сваки облик мушке ауторитарности, па најмлађи немају са ким да се идентификују. Зато углавном одрастају под доминантним утицајем модерних мајки (у великом броју лакомислених каћиперки, агресивних оштроконђи или потпуних лујки) које од српских младића праве аморфна и безизражајна створења, с полупедерском филозофијом живота.

Декаденција, ушкопљеност, мртвило – то је прави садржај европске “цивилизованости“ којој малоумно и самоубилачки стремимо.

Докле год буде тако, још дуго ће се над нама иживљавати и педери, и Шиптари, и НВО-издајнички олош, и бриселске мастиљаре, а национално понижење попут синоћњег вероватно је само увод у нека још гора која тек следе.
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:37 16.10.2014

Re: au momci

Данашње породице махом су разведене, а и ако нису суштински немају оца, као што ни квартови одавно немају главног фрајера, ђаци немају учитеља, војска нема официра, црква нема владику, народ нема вођу – Нови Светски Поредак се потрудио да искорени сваки облик мушке ауторитарности, па најмлађи немају са ким да се идентификују. Зато углавном одрастају под доминантним утицајем модерних мајки (у великом броју лакомислених каћиперки, агресивних оштроконђи или потпуних лујки) које од српских младића праве аморфна и безизражајна створења, с полупедерском филозофијом живота.


Au omega, čoveče, trebalo je da se rodiš u Sparti.

(Nema mnogo veze sa temom, ali moram da ubacim:)

tadejus tadejus 11:54 16.10.2014

Re: au momci

omega68
Стасале су и нове генерације чисто урбане младежи, које су одрасле на еурокрему, паризеру и чоколадним бананицама, уз Џастин Бибера и Хари Потера уместо уз Старину Новака и Малог Радојицу, те немају ничега заједничког са својим сељачким прецима. Данашњи српски момак је неко ко шатира косу, забада минђуше, скрнави тело тетоважама, гура слушалице у уши и клима главом уз неки рок, панк, реп и сличне западне којештарије, док се вуче млитаво као смлатина и свет око себе посматра са неком уображеном тупошћу и мрзовољом. Од таквих не постају Обилићи, Синђелићи и Миљанови.У развоју дечака кључна је улога истинског мушког ауторитета с којим би се идентификовао и путем те идентификације израстао у здраву и разбориту мушку личност. У патријархалним задругама (од по 20, 30, 40 чланова, које су у селу мојих родитеља постојале до пре 40-50 година) дечак је такав узор имао не само у оцу, него и у ђеду, стричевима, старијој браћи. Имао је, дакле, читав пантеон горостасних мушких ликова пред очима с којима се поистовећивао, чији је дух упијао и према њему се и сам обликовао.Данашње породице махом су разведене, а и ако нису суштински немају оца, као што ни квартови одавно немају главног фрајера, ђаци немају учитеља, војска нема официра, црква нема владику, народ нема вођу – Нови Светски Поредак се потрудио да искорени сваки облик мушке ауторитарности, па најмлађи немају са ким да се идентификују. Зато углавном одрастају под доминантним утицајем модерних мајки (у великом броју лакомислених каћиперки, агресивних оштроконђи или потпуних лујки) које од српских младића праве аморфна и безизражајна створења, с полупедерском филозофијом живота.Декаденција, ушкопљеност, мртвило – то је прави садржај европске “цивилизованости“ којој малоумно и самоубилачки стремимо.Докле год буде тако, још дуго ће се над нама иживљавати и педери, и Шиптари, и НВО-издајнички олош, и бриселске мастиљаре, а национално понижење попут синоћњег вероватно је само увод у нека још гора која тек следе.


e jes vala trebalo im je oni dron u vr' guzice.. mater im.. al ovo današnje muško nizašta nije, pravo veliš..
Bili Piton Bili Piton 12:08 16.10.2014

Re: au momci

Gospodja Klara
trebalo je da se rodiš u Sparti



Pa gde baš Spartu ubode, gospoja, tek tamo su se heftali pod kičmu
princi princi 12:09 16.10.2014

Re: au momci

omega68


Стасале су и нове генерације чисто урбане младежи, које су одрасле на еурокрему, паризеру и чоколадним бананицама, уз Џастин Бибера и Хари Потера уместо уз Старину Новака и Малог Радојицу, те немају ничега заједничког са својим сељачким прецима. Данашњи српски момак је неко ко шатира косу, забада минђуше, скрнави тело тетоважама, гура слушалице у уши и клима главом уз неки рок, панк, реп и сличне западне којештарије, док се вуче млитаво као смлатина и свет око себе посматра са неком уображеном тупошћу и мрзовољом. Од таквих не постају Обилићи, Синђелићи и Миљанови.

У развоју дечака кључна је улога истинског мушког ауторитета с којим би се идентификовао и путем те идентификације израстао у здраву и разбориту мушку личност. У патријархалним задругама (од по 20, 30, 40 чланова, које су у селу мојих родитеља постојале до пре 40-50 година) дечак је такав узор имао не само у оцу, него и у ђеду, стричевима, старијој браћи. Имао је, дакле, читав пантеон горостасних мушких ликова пред очима с којима се поистовећивао, чији је дух упијао и према њему се и сам обликовао.

Данашње породице махом су разведене, а и ако нису суштински немају оца, као што ни квартови одавно немају главног фрајера, ђаци немају учитеља, војска нема официра, црква нема владику, народ нема вођу – Нови Светски Поредак се потрудио да искорени сваки облик мушке ауторитарности, па најмлађи немају са ким да се идентификују. Зато углавном одрастају под доминантним утицајем модерних мајки (у великом броју лакомислених каћиперки, агресивних оштроконђи или потпуних лујки) које од српских младића праве аморфна и безизражајна створења, с полупедерском филозофијом живота.

Декаденција, ушкопљеност, мртвило – то је прави садржај европске “цивилизованости“ којој малоумно и самоубилачки стремимо.

Докле год буде тако, још дуго ће се над нама иживљавати и педери, и Шиптари, и НВО-издајнички олош, и бриселске мастиљаре, а национално понижење попут синоћњег вероватно је само увод у нека још гора која тек следе.

Covece, ovde na kraju teksta fali samo potpis (pardon, podpis) Dragos Kalaic. Omega, ljudino, autorsku ti odavno treba dati/vratiti, dadu li im dadinu.
princi princi 12:11 16.10.2014

Re: au momci

Pa gde baš Spartu ubode, gospoja, tek tamo su se heftali pod kičmu

Ti da cutis sa tom podkicmom i bodenjem, vidis da je covek uleteo u zanos. Bez zajebancije, odavno nisam procitao gejskiji tekst od ovog Omeginog (sine, oduvao onog Azdejkovica, samo tako). Ja mislim da je Omegino autovanje sad samo pitanje trenutka.
Bili Piton Bili Piton 12:18 16.10.2014

Re: au momci

princi

Ti da cutis sa tom podkicmom i bodenjem



A ti mora da si onaj glavni frajer iz kvarta što se pominje gore u naricaljki
princi princi 12:21 16.10.2014

Re: au momci

A ti mora da si onaj glavni frajer iz kvarta što se pominje gore u naricaljki

Ne! Ja sam onaj sto jede eurokrem i voli Dzastina Bibera. Odma' sam se prepoznao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:21 16.10.2014

Re: au momci

omega68
У развоју дечака кључна је улога истинског мушког ауторитета с којим би се идентификовао и путем те идентификације израстао у здраву и разбориту мушку личност. У патријархалним задругама (од по 20, 30, 40 чланова, које су у селу мојих родитеља постојале до пре 40-50 година) дечак је такав узор имао не само у оцу, него и у ђеду, стричевима, старијој браћи. Имао је, дакле, читав пантеон горостасних мушких ликова пред очима с којима се поистовећивао, чији је дух упијао и према њему се и сам обликовао.

Данашње породице махом су разведене, а и ако нису суштински немају оца, као што ни квартови одавно немају главног фрајера, ђаци немају учитеља, војска нема официра, црква нема владику, народ нема вођу – Нови Светски Поредак се потрудио да искорени сваки облик мушке ауторитарности, па најмлађи немају са ким да се идентификују. Зато углавном одрастају под доминантним утицајем модерних мајки (у великом броју лакомислених каћиперки, агресивних оштроконђи или потпуних лујки) које од српских младића праве аморфна и безизражајна створења, с полупедерском филозофијом живота.

Сине, ово обећава!!!
Доминантна мушка очинска фигура и томе слично...


Gospodja Klara Gospodja Klara 12:22 16.10.2014

Re: au momci

Pa gde baš Spartu ubode, gospoja, tek tamo su se heftali pod kičmu


Znam bre, ali drugo je to kad se heftaju alfa mužjaci.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:24 16.10.2014

Re: au momci

tadejus

nismo poniženi poderanim gaćama, jadom i bijedom, činjenicom da više ni nosa obrisati ne znamo a da ne dođe neko da nam pokaže kako.. a na stranu što ni prdnuti ne smijemo a da ne pitamo istog smijemo li..
to sve nije poniženje
al je poniženje da neko jednako tako bijedan kao i mi (pazi oni su čak i neznatno bjedniji) snatri nešto o velikoj nekoj tamo kuristaniji.. a ne može ni tu svoju malu da upriliči da ne liči na poderane gaće.. ko ni mi što ne možemo..
o bijedo, o jade, i mi se kao oko toga sikiramo..
ququ majko
moderane naše, poderane njihove, i sad se istjerbismo da pokažemo da su njihove rupe veće...
e jade, stvarno smo pali da niže ne može


A i ti. Jebi ga, zna se sta je za nas oduvek bilo najvaznije - da ispadnemo baje na fudbalskom terenu. Uopste nije bitno da li je to u igri. I nema veceg ponizenja od neuspeha u tome.
Sve okolo moze da se raspada.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:25 16.10.2014

Re: au momci

Gospodja Klara
Pa gde baš Spartu ubode, gospoja, tek tamo su se heftali pod kičmu


Znam bre, ali drugo je to kad se heftaju alfa mužjaci.

Је л' то и даље хетеро?
(Мислим, питам онако, зa друга...)*

* ©tyson
Gospodja Klara Gospodja Klara 12:31 16.10.2014

Re: au momci

Је л' то, и даље, хетеро?
(Мислим, питам онако, због друга...)


Hetero je koliko i platonska ljubav:).

medjutim92 medjutim92 12:35 16.10.2014

Re: au momci

omega68
Данашњи српски момак је неко ко шатира косу, забада минђуше, скрнави тело тетоважама, гура слушалице у уши и клима главом уз неки рок, панк, реп и сличне западне којештарије, док се вуче млитаво као смлатина и свет око себе посматра са неком уображеном тупошћу и мрзовољом. Од таквих не постају Обилићи, Синђелићи и Миљанови.


Ne znam koliko srpskih momaka srećeš, ali da većina njh sluša takvu muziku, ne bi ja muku mučio da ubedim gazde klubova da vredi imati svirku autorskog pank benda (jer neće ni da čuje koliko smo loši) a neki drugi koji rade drugačiju muziku uzimali hiljade i hiljade evara na svadbama i proslavama tih istih momaka..

Elem, nek umesto Sinđelića postanu Čerčili, neće nam ništa faliti. Naprotiv..
omega68 omega68 12:50 16.10.2014

Re: au momci

omega, čoveče, trebalo je da se rodiš u Sparti.

Мислиш као твој отац и деда?
Jukie Jukie 13:04 16.10.2014

Re: au momci

Ja se inače slažem za onu stavku o nedostatku muških nastavnika

I u sitkomima na televiziji (koji su prva čvrsta hrana pri prelasku sa crtaća na igrani dramski program) vlada jaka nestašica mentalno jakih muškaraca - likovi očeva su mekane njonje a majke su sve do jedne apsolutno zrele da doveka ostanu sa rukavima zaheftanim na leđa u sobi mekano tapaciranih zidova (edit: sem Šeril iz Život po Džimu). Deca gledaju taj program jer vide snimljeni smeh i decu svog uzrasta kao likove
gedza.73 gedza.73 13:55 16.10.2014

Re: au momci

Gospodja Klara
Pa gde baš Spartu ubode, gospoja, tek tamo su se heftali pod kičmu

Znam bre, ali drugo je to kad se heftaju alfa mužjaci.


'nači, nama, beta muškarcima, ostalo da se patimo sa ženama?

eee, živote, surov li si.

Sepulturero Sepulturero 14:09 16.10.2014

Re: au momci

omega68


Стасале су и нове генерације чисто урбане младежи, које су одрасле на еурокрему, паризеру и чоколадним бананицама, уз Џастин Бибера и Хари Потера уместо уз Старину Новака и Малог Радојицу, те немају ничега заједничког са својим сељачким прецима. Данашњи српски момак је неко ко шатира косу, забада минђуше, скрнави тело тетоважама, гура слушалице у уши и клима главом уз неки рок, панк, реп и сличне западне којештарије, док се вуче млитаво као смлатина и свет око себе посматра са неком уображеном тупошћу и мрзовољом. Од таквих не постају Обилићи, Синђелићи и Миљанови.

У развоју дечака кључна је улога истинског мушког ауторитета с којим би се идентификовао и путем те идентификације израстао у здраву и разбориту мушку личност. У патријархалним задругама (од по 20, 30, 40 чланова, које су у селу мојих родитеља постојале до пре 40-50 година) дечак је такав узор имао не само у оцу, него и у ђеду, стричевима, старијој браћи. Имао је, дакле, читав пантеон горостасних мушких ликова пред очима с којима се поистовећивао, чији је дух упијао и према њему се и сам обликовао.

Данашње породице махом су разведене, а и ако нису суштински немају оца, као што ни квартови одавно немају главног фрајера, ђаци немају учитеља, војска нема официра, црква нема владику, народ нема вођу – Нови Светски Поредак се потрудио да искорени сваки облик мушке ауторитарности, па најмлађи немају са ким да се идентификују. Зато углавном одрастају под доминантним утицајем модерних мајки (у великом броју лакомислених каћиперки, агресивних оштроконђи или потпуних лујки) које од српских младића праве аморфна и безизражајна створења, с полупедерском филозофијом живота.

Декаденција, ушкопљеност, мртвило – то је прави садржај европске “цивилизованости“ којој малоумно и самоубилачки стремимо.

Докле год буде тако, још дуго ће се над нама иживљавати и педери, и Шиптари, и НВО-издајнички олош, и бриселске мастиљаре, а национално понижење попут синоћњег вероватно је само увод у нека још гора која тек следе.


Ауу, браво Омега!
angie01 angie01 14:10 16.10.2014

Re: au momci

A i ti. Jebi ga, zna se sta je za nas oduvek bilo najvaznije - da ispadnemo baje na fudbalskom terenu. Uopste nije bitno da li je to u igri. I nema veceg ponizenja od neuspeha u tome.
Sve okolo moze da se raspada.


prvo sto mi je palo na pamet je bilo- a zamisli da je neko dao gol.
Sepulturero Sepulturero 14:16 16.10.2014

Re: au momci

medjutim92
omega68
Данашњи српски момак је неко ко шатира косу, забада минђуше, скрнави тело тетоважама, гура слушалице у уши и клима главом уз неки рок, панк, реп и сличне западне којештарије, док се вуче млитаво као смлатина и свет око себе посматра са неком уображеном тупошћу и мрзовољом. Од таквих не постају Обилићи, Синђелићи и Миљанови.


Ne znam koliko srpskih momaka srećeš, ali da većina njh sluša takvu muziku, ne bi ja muku mučio da ubedim gazde klubova da vredi imati svirku autorskog pank benda (jer neće ni da čuje koliko smo loši) a neki drugi koji rade drugačiju muziku uzimali hiljade i hiljade evara na svadbama i proslavama tih istih momaka..

Elem, nek umesto Sinđelića postanu Čerčili, neće nam ništa faliti. Naprotiv..


Потпуно је у праву Омега и није случајно да је Србија препуна неудатих девојака. Схватиле су, нажалост, да од таквих никакви мужеви нити очеви неће постати. Надајмо се да ће можда оваква понижења коначно да пробуде неке нове клинце.
Ратни злочинац, Черчил, није пример за углед.
angie01 angie01 14:17 16.10.2014

Re: au momci

Ауу, браво Омега!


zar vi niste jedna dusa, a dva nika?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 14:43 16.10.2014

Re: au momci

A i ti. Jebi ga, zna se sta je za nas oduvek bilo najvaznije - da ispadnemo baje na fudbalskom terenu. Uopste nije bitno da li je to u igri. I nema veceg ponizenja od neuspeha u tome.
Sve okolo moze da se raspada.


Slično sam završio tekst, a ovaj događaj sam odabrao jer je ekstremni pokazatelj sveokolnog raspada.
NNN NNN 14:56 16.10.2014

Re: au momci

Gospodja Klara
Pa gde baš Spartu ubode, gospoja, tek tamo su se heftali pod kičmu


Znam bre, ali drugo je to kad se heftaju alfa mužjaci.
claro, Klara

Scena iz Torentea kad sa mlađim kolegom čeka celu noć u nekoj zasedi i kaže:
- aj' da izdrkamo jedan drugom, al' ništa pederski!
blogovatelj blogovatelj 17:15 16.10.2014

Re: au momci

Znam bre, ali drugo je to kad se heftaju alfa mužjaci


Alfa i Omega mužjaci.
blogovatelj blogovatelj 17:40 16.10.2014

Re: au momci

У развоју дечака кључна је улога истинског мушког ауторитета


Na primer ovakvog, depiliranog po grudima, stomaku i po ćeli.
S tim što depiliranost grudi i stomaka ponosno ističe i svim silama se trudi da pokrije sjaj lobanje s ono malo dlačica što mu je preostalo?

blogovatelj blogovatelj 19:07 16.10.2014

Re: au momci

Данашњи српски момак је неко ко шатира косу, забада минђуше, скрнави тело тетоважама, гура слушалице у уши и клима главом уз неки рок, панк, реп и сличне западне којештарије, док се вуче млитаво као смлатина и свет око себе посматра са неком уображеном тупошћу и мрзовољом. Од таквих не постају Обилићи, Синђелићи и Миљанови.


Evo ovi iz plemena sa druge strane barikade nisu takvi. Nego baš kakvi bi voleo da naši budu.
Albanske Omege spevale pesmu o pobedi u Beogradu.



Obratite pažnju na odlučnost u pokretu, kad cimaju rukicama.

emsiemsi emsiemsi 20:21 16.10.2014

Re: au momci

princi
A ti mora da si onaj glavni frajer iz kvarta što se pominje gore u naricaljki

Ne! Ja sam onaj sto jede eurokrem i voli Dzastina Bibera. Odma' sam se prepoznao.

А и филозофија ти је полупедерска.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:07 16.10.2014

Re: au momci

Иначе, да се разумемо, овај изузетно писмени крипто геј текст калаичевске провенијенције и садо мазо црта није написао честити Омега, јер тај задатак је за њега, надасве, преголем. Аутор је нешто што себе назива Светиславом Пушоњићем, а трагови су му овде: https://www.facebook.com/svetislav.pusonjic и даље по интернету.

Узгред буди речено, пун ми је онај мој старосрпски орган за оплођавање и уринирање свих оваквих крипто наци ликова, који људи често сагледавају као доброћудне кловнове, а који, ипак, некако погурају да се упали та шибица испод албанске пекаре. Но, како год било, они ипак нису кључни, већ сви они који не препознају на време у чему својим попуштањем и оправдавањем учествују и који се том глупавом, буздованском злу не супротставе.
blogovatelj blogovatelj 03:15 17.10.2014

Re: au momci

Узгред буди речено, пун ми је онај мој старосрпски орган за оплођавање и уринирање свих оваквих крипто наци ликова, који људи често сагледавају као доброћудне кловнове, а који, ипак, некако погурају да се упали та шибица испод албанске пекаре.


Bravo.
Ja ponekad pomislim da su emsiemsi/Charlie/savamala, Omega, Miloje sve jedan isti covek.
Kako oni divno prebrojavaju krvna zrnca, kako opcinjavajuce iz njihovih komentara izbija onaj najgori, potmuli fasizam. Kada sroce nesto zaista ekstremno uvek se setim Kusturicinog pisma Seselju, kad ga je izazivao na dvoboj i kad mu je rekao da njegov (Seseljev) fasizam zaudara kao kiseli kupus iz beogradskih podruma pocetkom proleca.
emsiemsi emsiemsi 05:18 17.10.2014

Re: au momci

blogovatelj
Узгред буди речено, пун ми је онај мој старосрпски орган за оплођавање и уринирање свих оваквих крипто наци ликова, који људи често сагледавају као доброћудне кловнове, а који, ипак, некако погурају да се упали та шибица испод албанске пекаре.


Bravo.
Ja ponekad pomislim da su emsiemsi/Charlie/savamala, Omega, Miloje sve jedan isti covek.
Kako oni divno prebrojavaju krvna zrnca, kako opcinjavajuce iz njihovih komentara izbija onaj najgori, potmuli fasizam. Kada sroce nesto zaista ekstremno uvek se setim Kusturicinog pisma Seselju, kad ga je izazivao na dvoboj i kad mu je rekao da njegov (Seseljev) fasizam zaudara kao kiseli kupus iz beogradskih podruma pocetkom proleca.

Стандардне глупости !
Иде негде развлачи каблове !
Успут --- не би требало да се бавиш шпекулацијама о туђем идентитету.
svarog svarog 11:03 16.10.2014

Pouzdanost


Valjda zato što smo mi majstori u tome da na provokacije nasedamo


U (neke od) nas čovek uvek može da se pouzda :)


Ako se onaj igrač već našao da nepozvan skida zastavu, kako se nije našao da to uradi neko pametniji, ko će odmah da je odnese delegatu ili sudiji umesto da se pred tribinama seiri.


Bilo bi korektno da pregledaš snimak i onda izbrišeš ovu rečenicu
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:31 16.10.2014

Mene samo zanima

Kakav bi haos tek nastao da je kojim slucajem mrski i bezobrazni neprijatelj odlucio da spusti 2 ili ne daj boze 5 ili vise dronova na teren.

Desant dronova
predatortz predatortz 11:43 16.10.2014

Sigurica

Arnauti su igrali na sigurno. Na srpski nemar i na srpski kratak fitilj. Uboli su dva od dva.

Mi, nakon ovog događaja, treba dobro da razmislimo ko smo i kakvi smo. Kad nas Arnauti navuku da ispadnemo papci, onda nama neki qrac debelo fali! Kad u celoj frci fudbaleri, koji nisu poznati po pameti već po brzim nogama, ispadnu najpametniji - onda je stanje jadno, da jadnije ne može da bude...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:02 16.10.2014

Re: Sigurica

da ispadnemo papci, onda nama neki qrac debelo fali

a ne,ovo su jedni te isti likovi - koji non-stop prave ista sranja. i mi smo kao država nesposobni u borbi protiv njih,totalno. prethodnom ministru policije su oni pravili bakljadu kada je proslavljao pobedu,a ovaj sad je slina.

ili što bi rekao majkl korleone


princi princi 12:06 16.10.2014

Re: Sigurica

Kad u celoj frci fudbaleri, koji nisu poznati po pameti već po brzim nogama, ispadnu najpametniji - onda je stanje jadno, da jadnije ne može da bude...

Vrlo smo skloni padanju u fjaku. Po meni, ovo je bila samo pokazno-takticka vezba "Ovo vas ceka ako se budete petljali s Putinom" kao sto je i reakcija mladih srpskih, verovatno ruski finansiranih, Putinojugenda je bila za ocekivanje. Bila je za ocekivati i reakcija drugosrbijanaca, onih otvorenih kao i onih prikrivenih, da je ovaj dogadjaj jos jedan u nizu koji dokazuje kako je Srbija provizorijum od drzave, sto, u osnovi, jeste tacno. Srbija je od samog svog pocetka bila lom i krs drzave koji se sad evo vec skoro 2 veka nekako kobelja kroz istoriju. Dakle, sve u svemu, nista sto od ranije nismo znali.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:07 16.10.2014

Re: Sigurica

predatortz
Arnauti su igrali na sigurno. Na srpski nemar i na srpski kratak fitilj. Uboli su dva od dva.

Mi, nakon ovog događaja, treba dobro da razmislimo ko smo i kakvi smo. Kad nas Arnauti navuku da ispadnemo papci, onda nama neki qrac debelo fali! Kad u celoj frci fudbaleri, koji nisu poznati po pameti već po brzim nogama, ispadnu najpametniji - onda je stanje jadno, da jadnije ne može da bude...


naravno da nam fali, a bojim se da je kratak fitilj najbenignija stvar u priči.
primeti, da je u suštini malo ljudi istrčalo na teren.

ja bih ponovo skrenuo pažnju na Bogdanova.
taj se ne pojavljuje slučajno, nikada pa ni sada, kao ni pre 4 godine u Đenovi.
mislim, najlakše je - reči tetovirana dileja.

e da, je si li primetio na snimku onog maskiranog baticu koji odnosi dron? vidi se da je utrčao samo zbog toga i da ga tuča uopšte ne zanima. sad smo kao našli dron u pančevu.

ima tu još toga, no dobro, dosta od mene, i ovo je dovoljno da me ovi pre svega časni i nesumnjivo progresivni proglase za paranoika.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:09 16.10.2014

Re: Sigurica

kao sto je i reakcija mladih srpskih, verovatno ruski finansiranih, Putinojugenda je bila za ocekivanje.


ne sporim postojanje putinojugenda, naprotiv, ali ovo prekjuče nisu bili oni.
predatortz predatortz 12:09 16.10.2014

Re: Sigurica

Po meni, ovo je bila samo pokazno-takticka vezba "


Tako sam naslovio komentar na drugom blogu : Pokazna vežba!

Srbija je od samog svog pocetka bila lom i krs drzave koji se sad evo vec skoro 2 veka nekako kobelja kroz istoriju. Dakle, sve u svemu, nista sto od ranije nismo znali.


Srbija, od osnivanja, nema definisan minimum nacionalnog interesa. Bez toga nema ozbiljne države.
predatortz predatortz 12:13 16.10.2014

Re: Sigurica

ja bih ponovo skrenuo pažnju na Bogdanova.
taj se ne pojavljuje slučajno, nikada pa ni sada, kao ni pre 4 godine u Đenovi.
mislim, najlakše je - reči tetovirana dileja.

e da, je si li primetio na snimku onog maskiranog baticu koji odnosi dron? vidi se da je utrčao samo zbog toga i da ga tuča uopšte ne zanima. sad smo kao našli dron u pančevu.


Ima tu dosta toga, slažem se. Najopasnija stvar je to što naši vlastodršci misle da će vašarski spektakli i jeftina opsena zavarati velike igrače. A popušićemo, kao i svaki put kad smo se tako ponašali u jebena vremena.
princi princi 12:19 16.10.2014

Re: Sigurica

ne sporim postojanje putinojugenda, naprotiv, ali ovo prekjuče nisu bili oni.

Moguce, zaista nisam video snimak, samo mi upalo u oci da spominju tog Bogdanova.

Inace, sta mislite koliko bi na nekom hipotetickom mecu USA-Iran opstala skupina iranskih navijaca ili igraca da neki dron, opet hipoteticki, preleti sa americkom zastavom u plamenu? Ni 15 ms.
nsarski nsarski 12:33 16.10.2014

Re: Sigurica

Najopasnija stvar je to što naši vlastodršci misle da će vašarski spektakli i jeftina opsena zavarati velike igrače.


Ipak, najsrecniji covek u Srbiji ovog trenutka je M. Lazanski. Blista. Kao dete u pesku, tako i on ovih dana. Priceless.
Mozda moze da se uvede novi stepen poredjenja: Srecan kao Lazanski na vojnoj paradi!
omega68 omega68 12:45 16.10.2014

Re: Sigurica

Bila je za ocekivati i reakcija drugosrbijanaca, onih otvorenih kao i onih prikrivenih, da je ovaj dogadjaj jos jedan u nizu koji dokazuje kako je Srbija provizorijum od drzave, sto, u osnovi, jeste tacno. Srbija je od samog svog pocetka bila lom i krs drzave koji se sad evo vec skoro 2 veka nekako kobelja kroz istoriju. Dakle, sve u svemu, nista sto od ranije nismo znali.

Овде си покренуо једно важно питање.Наиме, Енглеска први пут после 1804. и устанка Срба који су Енглези организовали зарад урушавања Османске империје, препушта ту исту Србију коју је држала све до сада.Ко год да је за то време био на власти имао је газду у Енглеској.Договор је да се она препусти Русији.Иако некоме тако не изгледа - гледајте пажљиво шта ће да се догађа наредних неколико месеци.
Другарски поздрав!
skyspoter skyspoter 12:47 16.10.2014

Re: Sigurica

Srecan kao Lazanjski na vojnoj paradi!

E doc nemoj da si ljubomoran. Ne stoji ti. Ima i on pravo na sreću svakih 29 godina.
Bili Piton Bili Piton 12:54 16.10.2014

Re: Sigurica

skyspoter
Srecan kao Lazanjski na vojnoj paradi!

E doc nemoj da si ljubomoran. Ne stoji ti. Ima i on pravo na sreću svakih 29 godina.


High on kerosene

A i Mančić je u svom elementu


angie01 angie01 14:11 16.10.2014

Re: Sigurica

Srecan kao Lazanjski na vojnoj paradi!


u poslednje vreme, samo on i decko na teveju.
nsarski nsarski 14:15 16.10.2014

Re: Sigurica

E doc nemoj da si ljubomoran. Ne stoji ti. Ima i on pravo na sreću svakih 29 godina.

Nisam ljubomoran uopste. Naprotiv, simpaticno mi je da gledam coveka koji se raspada od srece.
angie01 angie01 14:16 16.10.2014

Re: Sigurica

simpaticno mi je gledam coveka koji se raspada od srece.


a da pri tome nije u ziriju za miss!
freehand freehand 14:21 16.10.2014

Re: Sigurica

omega68
Bila je za ocekivati i reakcija drugosrbijanaca, onih otvorenih kao i onih prikrivenih, da je ovaj dogadjaj jos jedan u nizu koji dokazuje kako je Srbija provizorijum od drzave, sto, u osnovi, jeste tacno. Srbija je od samog svog pocetka bila lom i krs drzave koji se sad evo vec skoro 2 veka nekako kobelja kroz istoriju. Dakle, sve u svemu, nista sto od ranije nismo znali.

Овде си покренуо једно важно питање.Наиме, Енглеска први пут после 1804. и устанка Срба који су Енглези организовали зарад урушавања Османске империје, препушта ту исту Србију коју је држала све до сада.Ко год да је за то време био на власти имао је газду у Енглеској.Договор је да се она препусти Русији.Иако некоме тако не изгледа - гледајте пажљиво шта ће да се догађа наредних неколико месеци.
Другарски поздрав!

Omega, objasni ti njima zašto ne pada kiša i zašto BAŠ U OVOM TRENUTKU sija sunce!
nsarski nsarski 14:23 16.10.2014

Re: Sigurica

angie01
simpaticno mi je gledam coveka koji se raspada od srece.


a da pri tome nije u ziriju za miss!


Da, to. Verujem da je i nas Karagaca tu negde - slican nivo srece - ali njega ne intevjuisu, nazalost. To bi bilo nesto!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:26 16.10.2014

Re: Sigurica

angie01
Srecan kao Lazanjski na vojnoj paradi!


u poslednje vreme, samo on i decko na teveju.


Znaci it's not just me.

Vulin, Maja Gojkovic, Zorica Brunclik, Vucelic, Lazanjski.
Ko je sledeci za reciklazu? Spomenka Jovic? Kleopatra? (Zive li su?)
freehand freehand 14:30 16.10.2014

Re: Sigurica

Anonimni Pojedinac
angie01
Srecan kao Lazanjski na vojnoj paradi!


u poslednje vreme, samo on i decko na teveju.


Znaci it's not just me.

Vulin, Maja Gojkovic, Zorica Brunclik, Vucelic, Lazanjski.
Ko je sledeci? Spomenka Jovic? Kleopatra? (Zive li su?)

Pa to ti je paket aranžman. Kupiš Predsednika Nikolića i dobiješ sve za dinar.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana