Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Porodica| Sex

Socijalna sramota

mlekac RSS / 19.10.2014. u 19:09

daily01as.jpgAko mene pitate, tako bi trebalo da se zove ono što gospodin/drug ministar Vulin naziva socijalnom pomoći.

Nego, da vidimo, kolika je ta "ogromna" cifra koju oni najuporniji (koje je glad naterala da sakupe dvadesetak traženih dokiumenata) mogu da primaju devet meseci godišnje. (Bog zna kako preživljavaju i tih devet, o ona tri ne smem ni da mislim)

 Dakle:

Osnovni iznos novčane socijalne pomoći, dakle, za pojedince, odnosno nosioce prava na pomoć bez ikakvih drugih prihoda, krajem 2011. iznosio je 6.598 dinara.

Ovaj iznos se za svaku sledeću odraslu osobu u porodici uvećava za 50 odsto (3.299 dinara), a za maloletnika za 30 odsto (1.979 dinara). To znači da za bračni par bez dece pomoć iznosi 9.897 dinara, a za bračni par sa dvoje dece 13.855 dinara. Porodica sa više od šest članova ima pravo na pomoć za samo šest osoba.

U stvari, korisnicima se mesečno isplaćuje razlika između ovog iznosa i drugih prihoda koje ostvaruju (računa se prosek iz tri meseca pred početak dobijanja pomoći). Na našem primeru bračnog para sa dvoje dece, ako bi njihovi ukupni prihodi bili 10.000 dinara, njima bi na ime novčane pomoći mesečno pripadalo ukupno 3.855 dinara.

Ovi iznosi usklađuju se s rastom cena dva puta godišnje, 1. aprila i 1. oktobra.

Izvor

 

Pretpostavljam da ste svi, pred vikend, videli gromoglasne izjave tipa "Rad oslobađa" koje je ministar u crnom plasirao sa svih mogućih medija?

Naravno, pri tome nigde nije pomenuo ovu "sitnicu" t.j. koliko ljudi stvarno primaju.

Kao što nije pojasnio još neke stvari.

Pa, evo mog spiska pitanja  - a vi slobodno dopišite ako imate još koje. Ne verujem da će se udostojiti da nam odgovori, ali, možda će neko naći pravni osnov da ospori ovo iživljuavanje nad najnemoćnijima.

Dakle...

1. ko će i po kom kriterijumu određivati koji su članovi porodice radno sposobni? One kiomisije koje su trenutno zauzete pregledanjem invalidskih penzija ili soijalni radnici koji, koliko znam, nisu medicinski profesionalci?

2. Ukoliko u porodici ima više punoletnih ko će morati da radi? Samo glavni nosilac ili svi? Ako je odgovor "svi" da li će svako od njih biti posebno plaćen?

 3. Da li će se onima koji "odrađuju" socijalnu pomoć plaćati po minimalnoj ceni rada koja važi za Srbiju i da li će im, shodno tome, pomoć biti uvećana zato što rade? (121din X  8 sati X 22 dana je 21296 dinara - po osobi!)

4. Ukoliko se ne primenjuje minimalna cena rada, molim da se pojasni da li to znači da vlada ne poštuje sopstvene odluke?

5. Na koje poslove i obuke će biti raspoređivana lica preko 55 godina starosti koja su, prema našem penzionom zakonu, još uvek radno sposobna ali su, faktički, nesposobna za bilo kakav težak fizički posao.

6. Da li će se, tokom obavljanja poslova, primaoima socijalne pojmoći plaćati nadoknada za prevoz, bolovanje, trudničko i ostale nadoknade koje proizilaze iz zakona o radu?

7. Da li će poslovi biti u okviru punog ili skraćenog radnog vremena i ukoliko su u okviru punog da li će korisnici imati pravo na upis staža i penzionog?

8. Ko če držati obuke? Ko će određivati planove i programe obuka? Ko i kako će finansirati održavanje tih obuka? Ko i kako će birati izvođača obuka? Da li će se izvođači birati tenderom?  (isto važi za određivanje radova - ko će to da nadgleda, ko će da određuje, kako?)

9. Kako će se održavati obuke za one koji su, eventualno, nepismeni? Da li će njima prvo održavati obuku iz pismenosti pa onda dalje?

10. Na kom jeziku će biti obuke za one kojima sprski nije maternji? Gde će i kako naći kvalifikovane kadrove za to?

 

Ovo je samo desetak pitanja koja su mi prva pala na pamet.  A sigurna sam da može da ih se postavi još mnnogo.

Da zaključim - ovo saopštenje gospodina/druga ili je neopevani bezobrazluk i sramota ili je, (u šta mnogo više verujem) još jedan glup pokušaj uvlačenja sopstvenim biračima po principu "Vidi kako smo strogi!"

 

 EDIT:

Umal' da zaboravim! Spisak dokumenata potrebnih za ostvarivanje SP:

 Potrebna dokumenta

Dajemo okvirni spisak potrebnih dokumenata, ali je najbolje da pre nego što potrošiš mesec dana na njihovo skupljanje, odeš u svoj centar za socijalni rad i vidiš da li ti je potrebno još nešto. Dokumenti koje treba da podneseš uz zahtev su:

lična karta na uvid i njena fotokopija za sve punoletne članove porodice;
izvod iz matične knjige rođenih za maloletne članove porodice;
izvod iz matične knjige venčanih za supružnike;
uverenje o imovnom stanju za sve punoletne članove porodice, iz mesta rođenja i mesta prebivališta (dobija se u katastru);
uverenje Nacionalne službe za zapošljavanje za nezaposlene članove porodice da su uredno prijavljeni Službi, da nisu odbili prekvalifikaciju, stručno osposobljavanje ili stručno obrazovanje i da nisu korisnici novčane naknade;
potvrda o visini primanja u poslednja tri meseca pre podnošenja zahteva za zaposlene članove porodice i one koji se bave privatnom delatnošću;
za sve punoletne članove porodice - uverenje od odeljenja za finansije skupštine opštine da se ne zadužuju porezom i doprinosom;
ako je brak razveden, kopija presude s visinom utvrđene obaveze izdržavanja;
ako su deca vanbračna, kopija presude za izdržavanje ukoliko je ona već doneta;
ako ti je prestao radni odnos, kopija rešenja o tome;
potvrda da su deca na redovnom školovanju;
uverenje Fonda penzijskog i invalidskog osiguranja da niko u porodici nije korisnik penzije po bilo kom osnovu, a ako je penzioner - potvrdu Fonda o visini primanja za poslednja tri meseca pre meseca u kome se podnosi zahtev;
neki centri za socijalni rad traže i broj električnog brojila koje je registrovano na nosioca prava na novčanu socijalnu pomoć i fotokopiju uplatnica za komunalije.

 

 izvor

 

 EDIT 2

Sa FB (Hvala jednoj Danici što se ovog setila)

 BITNO PITANJE (a nije na spisku): šta je sa samohranim roditeljima? Hoće li njihova deca moći u vrtić (deca nezaposlenih na to nemaju pravo)? Ako da, hoće li im vrtić biti besplatan? Ako ne, ko će tu decu čuvati?

 

Ja bih dodala i pitanje kako će se tretirati radno sposobni roditelji koji imaju bolesnu decu pa su, zbog brige o toj deci, onemogućeni da rade?

 



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

svarog svarog 14:57 20.10.2014

Odakle lova

Deficit budžeta u 214. biće veći od 2 milijarde evra.
Ukupni rashodi za zaposlene su za 8 meseci 170 milijardi dinara, što znači da će za celu godinu biti malo preko 2 milijarde evra (ako se smanje plate poslednja 2 meseca ni toliko).
Čak i da se SVI zaposleni u državi (direktnim budžetskim korisnicima) otpuste ne bi bilo para za veća socijalna davanja (ako se ne zadužujemo)- u javnom sektoru ima nesporno viška zaposlenih ali njihovo otpuštanje nije magični lekić za naše neprilike (da se ne zavaravamo pošto vidim da je uzelo maha)

Mi smo siromašna zemlja sa mnogo nezaposlenih i nema šanse da država može da brine o svima.
Koliko god delovalo nehumano i necivilizovano, neizbežno je da će ljudi (sposobni i nesposobni, zdravi i bolesni) morati da preuzmu sudbinu u svoje ruke, od države će da dobiju q. I kada se to desi (ako ikada) krenuće na bolje. Drugim rečima prvo mora biti gore da bi bilo bolje

javni radovi - vidim spominju se ovde kao rešenje socijale i nezaposlenosti. To već postoji ali znate kako to izgleda na lokalu? Predsednik opštine (ili koalicioni partner) mora da odobri i poslednjeg vkv radnika koji će da kopa kanal ili čupa travu pored puta i tako ostvaruje apsolutnu moć i kontrolu naroda (glasača).


tsunade tsunade 15:08 20.10.2014

Re: Odakle lova

neizbežno je da će ljudi (sposobni i nesposobni, zdravi i bolesni) morati da preuzmu sudbinu u svoje ruke, od države će da dobiju q.


sve dok ne svičujemo (i sposobni i nesposobni i zdravi i bolesni) svest i ne kažemo: ok od države dobijam q ali će od danas i država od mene da dobije q i na primer prestanemo da plaćamo infostan i besmislene poreze, ova se bagra oterati neće.

o invalidskim penzijama sam nešto jutros na široko pisala pa me sad mrzi. ali eto baš kako se prazna tikva vulinova nije dosetila da prvo to malo pročešlja i napravi reviziju, pa onda da vidi šta će sa socijalom? jel to zato što su ljubiša buha čume i njemu slični već decenijama invalidski penzioneri? i danica drašković koja mukotrpno dirinči po upravnim odborima...

lakše je otvarati radne logore nego privesti čumeta zakonu i pravdi.

i treće pričamo ovde o MINISTRU vulinu. tog idiota je sloba milošević držao kao mirinu igračku i nije mu palo na pamet da mu daje bilo kakvu funkciju. ZNAO JE razmere tog kretenizma. u kadrovskoj pustahiji koju predvodi aleksandar vučić, i sam šarlatan, vulin je dobio mesto ministra. i vulin i vučić su ljudi koji su ceo život uvežbavali jedno: nastup pred kamerama. pa i to im uspeva samo kod degena.
svarog svarog 15:15 20.10.2014

Re: Odakle lova

sve dok ne svičujemo (i sposobni i nesposobni i zdravi i bolesni) svest i ne kažemo: ok od države dobijam q ali će od danas i država od mene da dobije q i na primer prestanemo da plaćamo infostan i besmislene poreze, ova se bagra oterati neće.


Poprilično naroda je već svičovalo na tu stranu - otud rupa od >2 mlrd E u budžetu
mlekac mlekac 15:29 20.10.2014

Re: Odakle lova

svarog
Deficit budžeta u 214. biće veći od 2 milijarde evra.
Ukupni rashodi za zaposlene su za 8 meseci 170 milijardi dinara, što znači da će za celu godinu biti malo preko 2 milijarde evra (ako se smanje plate poslednja 2 meseca ni toliko).
Čak i da se SVI zaposleni u državi (direktnim budžetskim korisnicima) otpuste ne bi bilo para za veća socijalna davanja (ako se ne zadužujemo)- u javnom sektoru ima nesporno viška zaposlenih ali njihovo otpuštanje nije magični lekić za naše neprilike (da se ne zavaravamo pošto vidim da je uzelo maha)


A da prvo, ipak, pootpuštamo te viškove, pa da vidimo onda gde smo i šta dalje?

Pazi, ako jedan zaposleni prima neto 50.000 to je bruto...?

Koliko porodica možeš da pokriješ tom sumom? Pa samo sa neto primanjem i po sadašnjem zakonu to porkiva minimum 3 četovoročlane porodice.

E, sad, lepo, pomnoži to sa 100.OOO (minimum) pa si pokrio najmanje 70% onih koji su, ako je verovati podacima na granici siromaštva (trenutna procena je 1.680.000 ljudi - što bi bilo oko pola miliona porodica možda mrvicu više)


E, kad to odrade, onda nek otpuste još toliko, pa nek krpe rupe u budžetu.


A 200.000 otpuštenih slobodno nek pređu u privatni sektor ili nek se jave za socijalnu pomoć. Biće tu dovoljno da se i oni namire.

Bez magije.
svarog svarog 15:34 20.10.2014

Re: Odakle lova

A da prvo, ipak, pootpuštamo te viškove, pa da vidimo onda gde smo i šta dalje?


Slažem se


Pazi, ako jedan zaposleni prima neto 50.000 to je bruto...?

Koliko porodica možeš da pokriješ tom sumom? Pa samo sa neto primanjem i po sadašnjem zakonu to porkiva minimum 3 četovoročlane porodice.


Propustili ste jedan bitan deo mog posta. Deficit budžeta od 2 milijarde evra znači da država troši 2 mlrd više nego što prihoduje i to je toliko da je neodrživo (zato i smanjuju plate i penzije i povećavaju poreze). To znači da pare za plate od tog što ga otpustimo ne mogu da idu nigde drugde jer ih nemamo. Država može (i treba) da otpusti prekobrojne ali te uštede nisu naše, već naše dece na čiji račun se zadužujemo.
Ako SVE zaposlene kod države otpustimo tek onda smo na NULI

mlekac mlekac 15:41 20.10.2014

Re: Odakle lova

svarog
A da prvo, ipak, pootpuštamo te viškove, pa da vidimo onda gde smo i šta dalje?


Slažem se


Pazi, ako jedan zaposleni prima neto 50.000 to je bruto...?

Koliko porodica možeš da pokriješ tom sumom? Pa samo sa neto primanjem i po sadašnjem zakonu to porkiva minimum 3 četovoročlane porodice.


Propustili ste jedan bitan deo mog posta. Deficit budžeta od 2 milijarde evra znači da država troši 2 mlrd više nego što prihoduje i to je toliko da je neodrživo (zato i smanjuju plate i penzije i povećavaju poreze). To znači da pare za plate od tog što ga otpustimo ne mogu da idu nigde drugde jer ih nemamo. Država može (i treba) da otpusti prekobrojne ali te uštede nisu naše, već naše dece na čiji račun se zadužujemo.
Ako SVE zaposlene kod države otpustimo tek onda smo na NULI



Mislim da nije baš tako jer tu idu i neki drugi troškovi i "troškovi". Kancelarije, telefoni, službena putovanja, automobili, dnevnice, reprezentacije...

Uopšte ne moraju svi da se otpuste, nakupilo bi se tu ušteda...

No nije bitno - ovako ili onako, ostajemo pri onom prvom.

Nek izvole, za početak, da pootpuštaju viškove, pa ćemo onda da vidimo šta i kako dalje.
svarog svarog 15:46 20.10.2014

Re: Odakle lova

Uopšte ne moraju svi da se otpuste, nakupilo bi se tu ušteda...


Ok naravno da ne mogu svi da se otpuste jer onda ne bi bilo državne administracije, samo sam pokušao plastično da prikažem pošto se potrefilo da je deficit sličan rashodima za plate da para nema ni za šta, da ne može da se prebacije sa jednog na drugo mesto

I da dodam ja sam samo komentarisao to kako nam je mala soc. pomoć. A što se tiče Vulina,... pa on je Vulin
mlekac mlekac 15:51 20.10.2014

Re: Odakle lova

svarog
Uopšte ne moraju svi da se otpuste, nakupilo bi se tu ušteda...


Ok naravno da ne mogu svi da se otpuste jer onda ne bi bilo državne administracije, samo sam pokušao plastično da prikažem pošto se potrefilo da je deficit sličan rashodima za plate da para nema ni za šta, da ne može da se prebacije sa jednog na drugo mesto

I da dodam ja sam samo komentarisao to kako nam je mala soc. pomoć. A što se tiče Vulina,... pa on je Vulin


Razumeli smo se.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:33 20.10.2014

Re: Odakle lova

tsunade


o invalidskim penzijama sam nešto jutros na široko pisala pa me sad mrzi. ali eto baš kako se prazna tikva vulinova nije dosetila da prvo to malo pročešlja i napravi reviziju, pa onda da vidi šta će sa socijalom? jel to zato što su ljubiša buha čume i njemu slični već decenijama invalidski penzioneri? i danica drašković koja mukotrpno dirinči po upravnim odborima...

lakše je otvarati radne logore nego privesti čumeta zakonu i pravdi.

i treće pričamo ovde o MINISTRU vulinu. tog idiota je sloba milošević držao kao mirinu igračku i nije mu palo na pamet da mu daje bilo kakvu funkciju. ZNAO JE razmere tog kretenizma. u kadrovskoj pustahiji koju predvodi aleksandar vučić, i sam šarlatan, vulin je dobio mesto ministra. i vulin i vučić su ljudi koji su ceo život uvežbavali jedno: nastup pred kamerama. pa i to im uspeva samo kod degena.


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:58 20.10.2014

Re: Odakle lova

o invalidskim penzijama sam nešto jutros na široko pisala pa me sad mrzi. ali eto baš kako se prazna tikva vulinova nije dosetila da prvo to malo pročešlja i napravi reviziju,


Pa počeli su

Po zahtevu Ministarstva rada, zapošljavanja, socijalnih i boračkih pitanja počeli smo da radimo reviziju invalidskih penzija
tsunade tsunade 21:06 20.10.2014

Re: Odakle lova

Pa počeli su


pa jesu nekog lažnog invalida vratili na tržište rada?

rezultati me interesuju.

inače kod vučića (i svih njegovih vulina) samo prazna tlapnja i najave po sistemu obećanja datih štefici cvek u raljama života.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 20.10.2014

Re: Odakle lova

pa jesu nekog lažnog invalida vratili na tržište rada?


Nisam čuo :)

Biće žrtvenih jarića verovatno, neki tamo nebitan tip koji je za par stotina maraka tutnutih komisiji dobio papire.
Poznajem nekoliko takvih penzionera i ne bih se iznenadio (a ni nasekirao) ako bi im se to oduzelo.

Nisu samo takvi penzioneri grupa koju treba pročešljati, pravo na naknadu za negu drugog lica se takođe masovno zloupotrebljava.
Opet doktor iz nekog razloga napiše da je takva pomoć neophodna, kao to drugo lice se prijavi žena, kćerka, sin unuk, kaplje parica i bog da te vidi.
tsunade tsunade 21:49 20.10.2014

Re: Odakle lova

Nisu samo takvi penzioneri grupa koju treba pročešljati, pravo na naknadu za negu drugog lica se takođe masovno zloupotrebljava.
Opet doktor iz nekog razloga napiše da je takva pomoć neophodna, kao to drugo lice se prijavi žena, kćerka, sin unuk, kaplje parica i bog da te vidi.


to je toliko sve nemoralno da bih one što to zloupotrebljavaju terala u zatvor jer uskraćuju pravo ljudima kojima je stvarno potrebno. i lažni invalidi i ovi što kradu dodatak na negu.

edit: imam i ja u široj porodici jedan slučaj. čovek je zdraviji od ostatka porodice zajedno, konju rep može da iščupa al se na slavama hvalio kako je sistematski podmićivao lekarske komisije i na kraju dobio invalidsku u 35-toj godini života. fingirao je psihološke probleme i te stvari. i još se ljutio što je više godina morao da podmićuje umesto da mu odmah posle prvog podmićivanja bude penzija dodeljena.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:55 20.10.2014

Re: Odakle lova

o je toliko sve nemoralno da bih one što to zloupotrebljavaju terala u zatvor jer uskraćuju pravo ljudima kojima je stvarno potrebno. i lažni invalidi i ovi što kradu dodatak na negu.


Kad se živi u zabiti, kao ja što živim, vidi se i ono što se u velegradu ne vidi.
Vidi se recimo da je to deo izborne kampanje za seoskog odbornika.
Kaže kandidat (stranke Velje Ilića), ako me glasaš ti i tvoja porodica, a u porodici sedam glasova, srediću ti da ti doktor napiše da ti je dodatak neophodan.
I kandidat postane odbornik a komšija počne da prima taj dodatak.
Lekar napisao da mu je neophodan, možda jeste, nisam stručan da procenim :)
milicadj milicadj 15:23 21.10.2014

Re: Odakle lova

tsunade

i treće pričamo ovde o MINISTRU vulinu. tog idiota je sloba milošević držao kao mirinu igračku i nije mu palo na pamet da mu daje bilo kakvu funkciju. ZNAO JE razmere tog kretenizma. u kadrovskoj pustahiji koju predvodi aleksandar vučić, i sam šarlatan, vulin je dobio mesto ministra. i vulin i vučić su ljudi koji su ceo život uvežbavali jedno: nastup pred kamerama. pa i to im uspeva samo kod degena.


najdublji naklon za ovako lepo sumiran osvrt na vulina za kog i dalje ne mogu da verujem da je izvucen iz naftalina. od svih ipak mi je on najjezivija pojava onomad i pogotovo danas.
hajkula1 hajkula1 18:29 21.10.2014

Re: Odakle lova

o invalidskim penzijama sam nešto jutros na široko pisala pa me sad mrzi. ali eto baš kako se prazna tikva vulinova nije dosetila da prvo to malo pročešlja i napravi reviziju, pa onda da vidi šta će sa socijalom? jel to zato što su ljubiša buha čume i njemu slični već decenijama invalidski penzioneri? i danica drašković koja mukotrpno dirinči po upravnim odborima...



Ima tih ekskluzivnih penzionera koliko nećemo.
hajkula1 hajkula1 21:37 21.10.2014

Re: Odakle lova

svarog
Uopšte ne moraju svi da se otpuste, nakupilo bi se tu ušteda...


Ok naravno da ne mogu svi da se otpuste jer onda ne bi bilo državne administracije, samo sam pokušao plastično da prikažem pošto se potrefilo da je deficit sličan rashodima za plate da para nema ni za šta, da ne može da se prebacije sa jednog na drugo mesto

I da dodam ja sam samo komentarisao to kako nam je mala soc. pomoć. A što se tiče Vulina,... pa on je Vulin




Izgleda da nije otvoren link


http://www.teleprompter.rs/vucic-narodu-smanjio-plate-penzije-da-bi-strankama-dao-55-miliona-evra-vise.html



Vučić narodu smanjio plate i penzije da bi strankama dao 5,5 miliona evra više!


Rebalansom budžeta predviđeno je da parlamentarne stranke dobiju 5,5 miliona evra više, a plate i penzije da se smanje.


Predviđeno je da parlamentarne stranke dobiju 0,15 odsto republičkog budžeta, što je za 5,5 milion evra više nego što je to bilo predviđeno budžetom za ovu godinu.

Planom državne kasne bilo je utvrđeno da stranke koje imaju poslanike u parlamentu u ovoj godini podele 1.293.600.000 dinara. Rebalansom je previđeno da taj iznos bude uvećan na 1.941.428.000 dinara, odnosno, 647,8 milion dinara više.

To je 5,5 miliona evra više za stranke!

Istin rebalansom predviđeno je smanjenje plata i penzije! Da li je moguće da nam se ovo dešava?

Ovako će izgledati MESEČNA primanja stranaka:

SNS – 49.270.569,60 dinara

SPS – 9.874.535 dinara

DS – 8.534.474,20 dinara

PUPS – 5.027.036 dinara

SDS (Boris Tadić) – 4.583.710,10 dinara

SVM (Ištvan Pastor) – 3.550.620 dinara

SDPS (Rasim Ljajić) – 3.427.481,60 dinara

LSV (Nenad Čanak) – 3.055.620 dinara

JS (Dragan Marković) – 3.052.129 dinara

NS (Velimir Ilić) – 2.291.654,40 dinara

SPO (Vuk Drašković) – 2.291.654,40 dinara

SDA (Sulejman Ugnjanin) – 1.654.950 dinara

Riza Halimi – 1.143.420 dinara

Zajedno za Srbiju (Dušan Petrović) – 1.018.602,20 dinara

Nova stranka (Zoran Živković) – 1.004.055,80 dinara

Zeleni Srbije (Ivan Karić) – 509,301


Hansel Hansel 21:43 21.10.2014

Re: Odakle lova

За оне који још читају блог (ја тек сада) да подсетим да је још Гордана Матковић била највљивала ревизију инвалдиских пензија и израду социјалних карата (тада се говорило само у множини), а онда одустала и од једног и од другог.

Сличну причу сам чуо и од министра у Коштуничиној влади, како се оно беше зове... (Томислав... Бановић? EDIT: Слободан Лаловић, одакле ми искочи Бановић, није ми јасно -- био председник "Санмосталног" синдиката деведестих), који ми је говорио о случају проглашеног инвалида због слепила који има возачку дозволу и џипом довози децу у обданиште (сигурно користи и место за особе са инвалидитетом). И опет не би ништа.
vranac147 vranac147 15:57 20.10.2014

trebalo bi...

Da od države dobijaju naknade ti koji stvarno ne mogu da rade, i i ja to nisam sporio. Ali u praksi oni nisu ni 10 %. I da, i znam o čemu pričam jer sam u ovom životu bio i poštar. Tako da za onu trojicu ne pričam napamet, nosio sam im pare kući svaki mesec.
Da bi to sredili, i treba da im se nađe neka obaveza.
A što se tiče Ubuntuove propovedi, već sam napisao da bi prvo otustio 150 000 njih sa kojekakvih izmišljenih mesta. Samo, podržavanje onih koje sam opisao u prvom pasusu, a napad na isto takve samo sa formalnim zaposlenjem je šizofreno.
mlekac mlekac 16:06 20.10.2014

Re: trebalo bi...

vranac147
Da od države dobijaju naknade ti koji stvarno ne mogu da rade, i i ja to nisam sporio. Ali u praksi oni nisu ni 10 %.


A ti si lekar? Socijalni radnik? Lice obučeno da objektivno proceni nečije radne sposobnosti?

Slušaj, stvarno nemam ni volje ni živaca da ti ponovo objašnjavam.

Neću da te banujem jer nisam od tih, ali od sad si na ignore...

Hvala na razumevanju.
vranac147 vranac147 17:23 20.10.2014

Re: trebalo bi...

mlekac
vranac147
Da od države dobijaju naknade ti koji stvarno ne mogu da rade, i i ja to nisam sporio. Ali u praksi oni nisu ni 10 %.


A ti si lekar? Socijalni radnik? Lice obučeno da objektivno proceni nečije radne sposobnosti?

Slušaj, stvarno nemam ni volje ni živaca da ti ponovo objašnjavam.

Neću da te banujem jer nisam od tih, ali od sad si na ignore...

Hvala na razumevanju.

ma nema problema, banuj slobodno.

a ne moa da budem lekar da bi ukapirao da kad neko moze da ide da krade shumu i podize one balvane od 50+ kila - da je sposoban za rad.

hajkula1 hajkula1 21:40 21.10.2014

Ministar Verbić




http://www.teleprompter.rs/drzak-odgovor-verbica-prosvetari-plate-su-vam-male-bice-jos-manje-strajk-je-bespredmetan.html

Verbić je na diplomatski način rekao: “Znam da su vam plate male, ali me to ne zanima. Vi štrajkujte, ni to me ne zanima. Plate će vam biti još manje, ali me ni to ne zanima. Sindikati su krivi jer ne žele da se slože sa odlukom vlade

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:11 22.10.2014

Nema brige

Ako je covek dovitljiv, evo vec u ovom tekstu ima nekih trikova kako da se snadje sa manje para (a javlja mi se bice takvih tekstova jos)

Koliko je bezbedno jesti budjavu hranu?
ivana23 ivana23 20:13 22.10.2014

Re: Nema brige

Anonimni Pojedinac
Ako je covek dovitljiv, evo vec u ovom tekstu ima nekih trikova kako da se snadje sa manje para (a javlja mi se bice takvih tekstova jos) LINK

iqiqiq iqiqiq 21:35 22.10.2014

Zapanjena sam

najavom ovih radikalnih resenja, znajuci koje su svote po pitanju socijalne pomoci u Srbiji i koliko je tesko dobiti tu svotu. Vecina mojih vrsnjaka je ostajala bez posla u nekom periodu zivota, pa sve sa maloletnom decom nisu izborili pravo na socijalnu pomoc, tipa imate roditelje kod kojih zivite ili ako ne zivite, mogu bar da vas i vasu decu hrane.
Stoga ne vidim zasto se u resavanju budzetskih rupa krenula od sirotinje koja je uspela da namakne tih 7000 dinara mesecno, mislim da li ce to stvarno, uz smanjenje penzija od 20.000 dinara, doneti boljitak Srbiji?

I sada ce ti neuhranjeni socijalni slucajevi da rade za drzavu, koje poslove i zasto? Ako ima posla onda ih zaposlite u drzavne institucije i platite prema platnoj skali.

Ako taj posao ne rade oni koji su najahali drzavne jasle pa imaju dozivotno zagarantovana radna mesta, onda najbolje da besplatno rade oni koji su ionako na marginama ovog drustva
jkt2010 jkt2010 23:23 22.10.2014

Re: Zapanjena sam

iqiqiq
Stoga ne vidim zasto se u resavanju budzetskih rupa krenula od sirotinje koja je uspela da namakne tih 7000 dinara mesecno, mislim da li ce to stvarno, uz smanjenje penzija od 20.000 dinara, doneti boljitak Srbiji?
Oni odaklegod da krenu garant se pojavljuje bar jedan zgrazavajuci blog sa bar 100 zgrazavajucih komentara tipa:"a sto bas odavde krecu?"
Da li ce "to" doneti boljitak ostaje da se vidi ali ono sto je vec sada jasno je da para nema i nece ih ni biti - dok ne dodje taj boljitak. Hebga, ako boljitak nikad ne dodje ni para nikad nece biti, so deal with it.

I sada ce ti neuhranjeni socijalni slucajevi da rade za drzavu, koje poslove i zasto? Ako ima posla onda ih zaposlite u drzavne institucije i platite prema platnoj skali.
Ta akcija izbacivanja socijalnih slucajeva iz drzavne sluzbe je valjda takodje u toku tako da bi bilo skroz bzvz da se tvoj predlog prihvati.

Ovde ljudi jednu istu stvar na jednom blogu brane a na drugom osporavaju.
hajkula1 hajkula1 23:38 24.10.2014

Re: Zapanjena sam

iqiqiq
mislim da li ce to stvarno, uz smanjenje penzija od 20.000 dinara, doneti boljitak Srbiji?




Evo, baš su vesti, kaže da se penzije do 25.000 ne diraju.
mlekac mlekac 22:55 24.10.2014

Re: I ovo je socijalna sramota

hajkula1

http://www.kurir-info.rs/crna-hronika/napad-u-predstavnistvu-samsunga-direktor-koreanac-prebio-svoju-radnicu-na-novom-beogradu-clanak-1596041



Pa samo nek nastave sa subvenijama...
hajkula1 hajkula1 23:40 24.10.2014

Re: I ovo je socijalna sramota

mlekac
hajkula1

http://www.kurir-info.rs/crna-hronika/napad-u-predstavnistvu-samsunga-direktor-koreanac-prebio-svoju-radnicu-na-novom-beogradu-clanak-1596041



Pa samo nek nastave sa subvenijama...



U medijima smo videli za Fijat, Yuru, Samsung. Ja sam čula za mnogo više primera i u firmama gde su vlasnici naši.
hajkula1 hajkula1 23:52 24.10.2014

Čovek od reči



Nakon što je http://www.teleprompter.rs/ objavio dokaze da je Andrej Vučić vlasnik "fantomske firme" sajt je oboren. Podsećamo vas da je Aleksandar Vučić danas u skupštini izjavio da ce podneti ostavku ukoliko ti dokazi izađu na videlo.

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/505437/Vucic-Ili-ja-ili-Vi-gospodine-Zivkovicu



Evo teksta zbog kod je sajt oboren: PODNESI OSTAVKU! Vučiću, evo ti dokazi da ti je brat vlasnik fantomske firme
17
OBJAVLJENO: 24/10/2014 · POLITIKOVANJE

Reagujući na opasku Zorana Živkovića da je Vučićev brat vlasnik fantomske firme koja je učestvovala u poreskim malverzacijama, on je rekao da će podneti ostavku ukoliko Zoran Živković te tvrdnje dokaže.

Andrej Vučić – žrtva falsifikovanja

Pozivajući se (verovatno) na tekst koji je Teleprompter.rs prvi objavio, lider Nove stranke Zoran Živković izjavio je danas u Skupštini da je brat premijera Aleksandra Vučića, Andrej, vlasnik jedne privatne firme, a premijer mu je u odgovor na to “bacio rukavicu” ponudivši ostavku ukoliko Živković dokaže da je to tačno, a u suprotnom očekuje Živkovićevu ostavku i javno izvinjenje porodici Vučić.

- Ili ja ili Vi gospodine Živkoviću”, izazvao je premijer Živkovića i dodao da se ne mogu bez posledica iznositi ta i druge laži i uvrede na račun njega i članova njegove porodice.

- Mislim da je to pošteno, rekao je Vučić i dodao da epilog mora uslediti u ponedeljak.

On je primetio da je takva laži ranije spominjana, na osnovu falsifikovanja ličnih dokumenata njegovog brata.

- To je i ranije bio pokušaj falsifikovanja i na tome su mu se izvinili svojevremno i Tadić i Rakić. Nije vlasnik i nikada nije ni bio vlasnik firme. Ako je tačno da je moj brat vlasnik te fantomske firme, želim da vas obavestim, ja ću ispuniti želju vašu i Borka Stefanovića i neću biti predsednik vlade od ponedeljka”, rekao je Vučić u parlamentu, prenosi “Blic”.

Vučićev brat je sada žrtva falsifikovanja dokumenata?! “Neće da može”.

Prema pisanju medija iz 2011. godine, “Poreska inspektorka Snežana J. osumnjičena je da je od jula 2009. do kraja 2010. u dogovoru sa vlasnicima takozvanih fantomskih preduzeća, a prilikom utvrđenih nepravilnosti u radu, izbegla da oduzme pibove i izvrši blokadu računa ovih preduzeća”.

Reč je o preduzećima “Arnita Comemerce”, “Amurgas”, “Amagangas”, “Asrapnjeft”, “Ares”, “Asomacum”, “Atraban”, “Atavarinvest” i “Amurproject” iz Beograda.

Dakle, prema tadašnjim navodima državnih organa, firma “Asomacum” je fantomska firma.

Prema podacima Agencije za privredne registre, firma “Asomacum” u vlasništvu je Andreja Vučića koji je, prema priloženom JMBG, rođen 9. aprila 1972. godine.

Prema podacima sa sajta “FIBA Europe“, pojavljuje se izvesni košarkaš pod imenom Andrej Vučić iz Srbije, rođen istog datuma, 9. aprila 1972. godine, kada i premijerov brat.

Ime košarkaša Andreja Vučića pojavljuje se na spisku igrača kiparskog košarkaškog tima “Achilleas”.

Međutim, to i dalje ne dokazuje da se možda ne radi o nekom drugom Andreju Vučiću koji je rođen istog dana kada i premijerov brat.

Prema pisanju lista “Politika”, “Andrej nikada nije ostavljao basket. Igrao je, kao krilni centar, za IMT, Beopetrol, Radnički i Mladost iz Zemuna. Jedno vreme je bio košarkaški gastarbajter, igrajući na Kipru i u Grčkoj.”

Šta nije jasno?

Da sumiramo, državni organi su 2011. godine firmu “Asomacum” označili kao fantomsku firmu. Vlasnik fantomske firme je Andrej Vučić, brat premijera Aleksandra Vučića. Prema podacima sa sajta Narodne banke Srbije, firma “Asomacum” je u blokadi od 2011. godine na više od 22 miliona dinara. Pokrenut je i stečajni postupak.

Dakle, Vučić je obećao da će u ponedeljak podneti ostavku ukoliko se dokaže da je njegov brat zaista vlasnik fantomske firme.



Evo ih dokazi!



Izgovor da je njegov brat “žrtva falsifikovanja” ne pije vodu jer se protiv “falsifikatora” ne vodi nikakav sudski postupak, a na sajtu APR-a godinama stoji da je premijerov brat vlasnik fantomske firme koja duguje više od 22 miliona dinara.

Pozivamo narodne poslanike Zorana Živkovića i Borka Stefanovića da ove dokaze i činjenice dostave premijeru Aleksandaru Vučić kako bi ispunio svoje obećanje i što pre podneo ostavku.



Primer kako se rastura budžet i primer kako je AV čovek od reči. Dva u jedan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana