Politika

Male predstave premijera Aleksandra "velikog"

dali76 RSS / 19.10.2014. u 20:45

Posle dvogodisnje vladavine, sasvim je jasno da premijer Vucic ne ume nista drugo sem da proizvodi politikantski cirkus u kojem je on glavna Zvezda predstave:spasitelj  ili zrtva.

Tako je pre nekoliko meseci pocela cirkus predstava u kojoj mocni spoljni factor ucestvuje u prljavoj kampanji protiv hrabrog premijera Vucica pod plastom  problema sa cenzurom.  

U kreiranje ovakvog cirkusa, sem Vucicevih bot ministara,medija,   ukljucila se i urednica "Politike" Ljiljana Smajlovic,a donekle i professor Jovo Bakic  gostujuci u emisiji "Utisak Nedelje".(08/06/2014).

I urednica Politike i professor Bakic  manje vise su prihvatili Vucicev spin majstorluk da je tadasnja kritika   OEBS na stanje slobode medija u Srbiji ustvari skriveni pritisak zapada na Vucica zbog njegove neutralne politike naspram Ukrajine.

Koliko je ustvari Vuciceva politika neutralna, opisao je mesec dana kasnije kamarad Miroslav Lazanski   u svojoj kolumni u listu "Politika"(26/07/2014).

. Lazanski je zamerio srpskom premijeru  jer je nesmotreno upao u klopku americkog ambasadora u Beogradu.

Vucic je naime odgovarajuci Kirbiju javno izjavio     da Srbija podrrzava teritorijalni integritet Ukrajine. U istom tekstu saznajemo da  srpski premijer u izjavama za zapadnu stampu vec duze vreme podrzava teritorijalni integritet Ukrajine, samo sto to domaca stampa ne prenosi.

Iako je bilo jasno da zapad u tom trenutku i toj situaciji od Srbije ne ocekuje  nista vise nego sto  je Vucic javno izrekao, jos se agresivnije nastavilo  sa  spinom o toboze ogromnom pritisku kog junacki podnosi srpski premijer.

Nedeljama je premijer , uz  asistiranje svojih spin klovnova  koji u slobodno vreme glume ministre, besomucno ponavljao kako on nece da uvodi sankcije Rusiji. A onda se  ministar inostranih dela, Ivica Dacic,   okurazio te se sam dohvatio identicne populisticke  basne .

Nedugo posle izjave ministra Dacica da bez obzira na pritiske, Srbija nece da uvodi sankcije Rusiji, reagovao   je   premijer     tvrdeci da nije bilo nikakvog pritiska.

Vucic je tako dao do znanja  ministru Dacicu ciji je to cirkus, ko ga je stvorio,a jos vaznije ,ko je u toj   kafanskoj politici sef sale.

A onda je Vucic malo promenio boje  cirkus predstave . Pritiska je ipak bilo.  Gledaoci RTS su to saznali kroz  jednu od  onih finih,  neproverljivih  anegdota premijera Vucica gde  neimenovani cinovnik neimenovane zemlje   nije smeo da naglas izusti  da EU trazi da Srbija uvede sankcije Rusiji.

Ruski mediji, u koje spadaju "Novosti", "Politika",a odnedavno i sajt b92, forsiraju pricu kako  je zapad toboze mnogo ljut, uznemiren   zbog posete Putina.

Realnost je da je Srbija ,sto se tice interesa zapada, ali i   Moskve, na poprilicnoj periferiji. Vojna Parada u Beogradu je Putinu  bila samo odlican reklamni spot za domacu upotrebu. Spot koji vredi onoliko koliko vredi spremnost Putina da poseti Srbiju na dan oslobodjenja Beogradda ,a ne onako usput na putu do Milana.

 Slicno je sa Vucicem kome je ovo samo jos jedna od njegovih malih predstava gde moze da glumi  Aleksandra velikog koji kisne skupa sa svojom vojskom.

Zapad je  svhatio da srpska politicka kasta ustvari ne zeli reforme. Sa druge strane, Vucic je razumeo da je dovoljno brbljati o reformama,a zapad  ce mu gledati kroz prste koje se grce u otporu reformama dok god smece ne izvozi van granica zemlje kojoj je premijer.

Vucic se uzdda u apaticnost razocaranih gradjana koji  nece reagovati na njegove sve otvorenije izlive  autokratije.  Svestan je da ce zapad reagovati jedino na nestabilnost , odnosno na  ozbiljniju reakciju gradjana.

Zato Vucic konstantno pokusava da dodatno razbije bilo kakvu politicku alternativu. Povremenim udarima gusi SPS, svog najaceg   koalicionog partnera  dok u isto  vreme ostavlja nadu partijama koje strpljivo cekaju na klupi  za rezervu. Da pripomognu Vucicu, naravno.  Demokrate sa druge strane, su  glavni krivci  , kako zbog  nerazumevanja velicine Vucica, tako zbog kise na dan parade. Sasa Radulovic, sto se tice TV stanica sa  nacionalnom frekvencijom , ukljucujuci tu nazalost i b92 , bukvalno ne postoji.

Vucic je svestan gde su granice njegovih malih predstava za domacu upotrebu. Svestan je takodje publike koja uvek lakse prihvata narativ  o spasitelju i zrtvi, nego o  odgovornosti  politicke kaste, ali i samog drustva.


 



Komentari (129)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milojep milojep 21:25 19.10.2014

Vučić je...

I šta dalje?
Hoću reći šta je poenta teksta?
mg.beeograd mg.beeograd 21:36 19.10.2014

Re: Vučić je...

Odgovor na pitanje je:

Šef CIRKUSA
grmfrm grmfrm 21:54 19.10.2014

Re: Vučić je...

I šta dalje?
Hoću reći šta je poenta teksta?


Pa nista izgleda.
dali76 dali76 03:46 22.10.2014

Re: Vučić je...

“Vucic je svestan gde su granice njegovih malih predstava za domacu upotrebu. Svestan je takodje publike koja uvek lakse prihvata narativ o spasitelju i zrtvi, nego o odgovornosti politicke kaste, ali i samog drustva.”
Zavrsnica bloga, kako to obicno biva izostrava poentu, Ali posto vidim da ima podosta onih koji poentu nisu videli, evo Basara, mozda pomogne.
“ početak priče o politici hemoroida. Kakva je to politika? To vam je, čestnejši čteci, politika udarničkog sedenja pred televizorima i po kafićima - od toga nastaju hemoroidi - i čekanja da probleme reši neko drugi. Toj politici po pravilu pribegava najobrazovanija i najuljudnija ovdašnja populacija, toliko obrazovana i uljuđena, da joj je odvratna i sama pomisao da se umeša u politiku jer je politika, je li, rezervisana za pokvarenjake, lopuže i mutivode. Znamo da su u antičkoj Grčkoj osobe koje se nisu pačale u politiku zvali idiotima - tada ta reč nije imala pežorativan prizvuk - ali onaj ko se u ovoj i ovakvoj Srbiji klonio (i kloni) političkog angažmana zaslužuje titulu idiot i to sa pežorativnim značenjem.
Jer znate šta, prepustiti politiku - i to bez borbe - pokvarenjacima, lopužama, protuvama i mutivodama pa posle očekivati da pokvarenjaci, lopuže i mutivode naprave stabilnu, ekonomski snažnu državu u kojoj će vladati pravo i zakoni ne može se nazvati nikako drugačije nego idiotizam. Može se, fakat, nazvati i drugačije: duhovna tromost, lenjost, kukavičluk, pokvarenjaštvo, ali to neće promeniti stanje stvari. U Srbiji ima najmanje milion nezadovoljnih, a obrazovanih i vrednih muškaraca i žena, kojima nikako iz dupeta da dođe u glavu da bi kritiku sa političarskih aktivnosti trebalo da preusmere na svoju političku neaktivnost”
tasadebeli tasadebeli 07:41 22.10.2014

Re: Vučić je...

dali76

"Znamo da su u antičkoj Grčkoj osobe koje se nisu pačale u politiku zvali idiotima - tada ta reč nije imala pežorativan prizvuk - ali onaj ko se u ovoj i ovakvoj Srbiji klonio (i kloni) političkog angažmana zaslužuje titulu idiot i to sa pežorativnim značenjem."



Možda, Dali, ljudi odbijaju da se bave politikom u ovo naše savremeno doba zato što politika, takva kakva je, obavezno one koji počnu njome da se bave ostavi posle, kada ih iskoristi, usrane, poput iskorišćenog toalet papira? I to se ne događa samo u Srbiji... Svugde na ovom svetu je ista priča...

Možda zato neki ljudi neće da se bave politikom. Ne žele ljudi da svoj život provedu usrani...

Basara je baš jedan od primera tih pametnih ljudi koji ostaše usrani posle bavljenja politikom...

P.S. - A kažu stručnjaci da je najbolja preventiva da do hemoroida uopšte i ne dođe da čovek ne ukuljučuje tv uopšte, da u kafiću sedi sa prijateljem zato što ga se poželeo i želi da porazgovara sa njim, ali ne o politici, nego o običnim svakodnevnim sitnicama koje čine život, da vreme provodi sa svojom porodicom, ali ne ispred tv-a, nego da se ide u šetnju, na izlete i sl.

Eh, da, i nikako da se ne čita ono što Basara piše!
Od toga se takođe dobijaju hemoroidi...
freehand freehand 08:04 22.10.2014

Re: Vučić je...

Basara je baš jedan od primera tih pametnih ljudi koji ostaše usrani posle bavljenja politikom...

Jeste, ali to ne znači da citirani tekst ne valja. Dapače, ovo je jedan od retkih sa kojim se potpuno slažem.
A kažu stručnjaci da je najbolja preventiva da do hemoroida uopšte i ne dođe da čovek ne ukuljučuje tv uopšte, da u kafiću sedi sa prijateljem zato što ga se poželeo i želi da porazgovara sa njim, ali ne o politici, nego o običnim svakodnevnim sitnicama koje čine život, da vreme provodi sa svojom porodicom, ali ne ispred tv-a, nego da se ide u šetnju, na izlete i sl.

To je ok, samo onda nema kukanja na sve gore uslove u kojima živi, kad nestane plate pa nema pića, a onda nestane i kafića.
Jer to tako, Taso, ide.
tasadebeli tasadebeli 08:28 22.10.2014

Re: Vučić je...

freehand

Jer to tako, Taso, ide.


I išlo je i do sada i ići će ubuduće... Ništa novo pod kapom nebeskom...

Pa opet, ljudi žive...
tasadebeli tasadebeli 21:46 19.10.2014

Ekipa iz kraja, do jaja

Zapad je svhatio da srpska politicka kasta ustvari ne zeli reforme.



Prvo bih u ovoj tvojoj rečenici reč "reforme" zamenio sintagmom zapadni interesi... Ono "reforme" zvuči nekako šuplje, kao prazna kanta. Pogotovo kada pogledaš te ljude koji tu reč najčešće pominju, od domaćih političara, preko ambasadora zemalja velikih igrača u Srbiji, pa sve do političara iz tih istih zemalja.

E, a kada tu reč "reforme" zamenimo onima "zapadni interesi", onda tek mogu da ti postavim pitanje: da li čitava politička kasta u Srbiji ne želi da zadovoljava zapadne interese? Tebi Nikolić i Vučić i Dačić izgledaju kao da su u istoj ekipi?

Meni ne... Jeste da svi oni bleje na ovom ćošku, zapećku sveta zvanom Srbija, ali mi uopšte ne izgledaju kao da igraju za istu ekipu.

Vucic je svestan gde su granice njegovih malih predstava za domacu upotrebu. Svestan je takodje publike koja uvek lakse prihvata narativ o spasitelju i zrtvi, nego o odgovornosti politicke kaste, ali i samog drustva.






E, tu si potpuno u pravu!

Sećaš li se, možda, kada smo na jednom Frijevom blogu pre podosta vremena (možda ima i godinu dana, a možda i više, ne znam, godine sustigle, pa se zaboravlja) raspravljali o mogućoj spoljnoj politici novoizabranih na vlast u Srbiji? (Ne zaboravi da su ti novoizabrani izabrani još 2012.)

I tada sam ti rekao da će Vučić u jednom trenutku morati javno da se izjasni (i da dela u tom pravcu) po pitanju dvoglavog orla u Srbiji, tj. da li će gledati i na Istok i na Zapad, ili će obe glavice morati da okrene na jednu stranu sveta.

E, pa ja mislim da je taj trenutak došao.

Dve godine se lepo baškarilo ušuškano u onu Koštuničinu konstrukciju zvanu neutralnost, a sada je došlo vreme da se ustane iz te tople posteljine i da se, bos i samo u pižami, hoda po hladnoj kući.

Vidiš li da ga čitave prošle nedelje podsećaju na to da treba da vrati neke dugove i da treba da se već jednom lično opredeli kuda bi pošao?
dali76 dali76 23:59 19.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Razumem da u drustvu sa izrazito antizapadnim sentimentom sintagma “zapadni interesi” gordo zvuci.
Elem, demokratija u Srbiji nije protivna interesima velikih igraca , bilo iz EU, ili same SAD.
To sto se politicka kasta opire da uredi bilo sta ili promeni bilo sta, EU je uklopila u svoj trenutni prioretetni interes .
Jel necete da se menjate? OK, nemorate. Koliko cete dugo prolaziti kroz poglavlja evrointegracija , vasa stvar.
Hocete puzeevim koracima? Nema problema. Moze puzevim koracima.
Kao sto napisah Evropa(Nemacka) dozvoljava Vucicu da ne radi ama bas nista povodom uredjivanja vlastite zemlje. Bas kao i Tadicu, ako bude potrebno, kitice te izvestaje o napredku,a Vucic ce da obeca da pizdarije nece da izvozi van granica Srbije.
A te price, pritiskaju ga, mora da se opredeli, dvoglavi orlovi, to je Toso prica oko koje se Vucic cak preterano i ne trudi. O njegovim klovn ministrima necu da pricam. Vucic zna da dobro prolazi taj narativ, joj bitni smo, vazni smo, napaddaju, pritiskaju.
Vucic zna da mu Nemci nece mnogo ili gotovo nista zameriti na tim njegovim malim predstavama za domaci puk. Oni medijski pozivi Obami i Kameronu su vrhunac kako mali Perica dozivljava politiku u Srbiji.
Ono sto je strasno,a tu se negde krije i poenta (vidim traze je, publika u Srbiji prihvata ,odnosno guta megalomanske zabe koje joj Vucic servira.
tasadebeli tasadebeli 01:46 20.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

dali76

Razumem da u drustvu sa izrazito antizapadnim sentimentom sintagma “zapadni interesi” gordo zvuci.


Nismo tu bitni mi, Dali, društvo, bitan je on... Neka bude tako kako ti kažeš, ali nešto mi sve ovo ovde, tako kako izgleda, ne deluje baš kao da je servirano isključivo od strane Vučića...

Daj bože da si ti u pravu, to bi uveliko pojednostavilo stvari... Ali ja ne vidim onda čemu služi sve ovo talasanje ako je tako kako ti kažeš? Da se pokrije neznanje i nerad? Pa oni i ne moraju da to sakrivaju, pogotovo ne sopstvenom narodu. Ovde se već toliko dugo, godinama i decenijama unazad naviklo da je vlast "grupa glasnih šarlatana koji i ne znaju ništa drugo osim kako da prave marketing za izbore" (Voja Žanetić), da se Vučić može osećati sasvim sigurno i bez tih megalomanskih žaba. Više bi mu odgovaralo da ti njegovi birači steknu utisak stabilnosti i sigurnosti koje pruža država. A toga baš nešto i nema u poslednje vreme. Ovim talasanjima Vučić ništa ne dobija na unutrašnjem planu, naprotiv, samo gubi...

A da je cirkus, jeste, to ti već napisah...


EDIT: A i da ti ponovim, ne vidim ja tu vladajuću srpsku političku kastu baš tako jedinstvenu kako je ti vidiš... Biće da im se interesi polako razilaze...
dali76 dali76 02:25 20.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Talasanje sluzi da se ne vidi kako Vucic ustvari ne zna da pliva. Njemu je jednostavno potrebna ta konstantna kampanja jer on drugo Toso ne ume.
Sad sto je on ocigledno ubedio sebe u svoju velicinu, tim gore po one koji to ne vide.
Srbija, na periferiji interesa “ostavljena” je Vucicu ,dok narodu ne presedne njegova gluma.
Dobra je vest sto nesto ipak zavisi od srpskog drustva,a losa sto je to drustvo izmoreno, apaticno, sklono toj vrsti narativa koje Vucic servira.
Politicka kasta nije jedinstvena, ali ona ima jedinstven cilj ;ocuvati status quo. Drzava je plen vlasti i cilj vlasti.
Mislis na podelu Tomini Rusi ili Acini Nemci unutar vladajuceg SNS?

martin_krpan martin_krpan 05:40 20.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Razumem da u drustvu sa izrazito antizapadnim sentimentom sintagma “zapadni interesi” gordo zvuci.


E koliko se "političkih eksperata" namnožilo u Srbiji to je smijetresno. Čudi me da Željko Mitrović nije tu prepoznao potencijal kao "Pink geostrategy" ili slično. Kakva bi to gledanost bila sa znalcima koji rastaču neke od najmračnijih planova i zavjera.
- Lazanski: Šta reći.
- Predrag Simić: Sve zna.
- Jovo Bakić: Majstor.
- Ljiljana Smajlović: Uh. Kada je krene citiranje rezolucija SB i izvještaja OEBS-a i EK to je milina za slušanje. Samo joj jedna rezolucija SB nije prešla preko usta, a to je Rezolucija SB 757.
- Dejan Vuk Stanković: Hahahaha
- Anđelković: Buuahahahaha
- Nikola Jovanović: Uhh. Man for all.
- Ćirjaković: yes
- Vuki i Antonić: buuuahahahahaha

tasadebeli tasadebeli 09:14 20.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

dali76

Dobra je vest sto nesto ipak zavisi od srpskog drustva,a losa sto je to drustvo izmoreno, apaticno, sklono toj vrsti narativa koje Vucic servira.



Baš zato, zbog te apatije, i mislim da mu sada više odgovara makar taj privid sigurnosti koji daju država i njene institucije, a ne ovo talasanje koje ti tumačiš kao Vučićeve megalomanske žabe.

U mom okruženju, među ljudima koje poznajem, a koji su bili njegovi sigurni birači, rapidno mu opada rejting zato što zbog svega ovoga, recimo samo od prošle nedelje, uviđaju koliko je tu nesposobnosti da se upravlja državom.

Siti su ovde ljudi tog narativa koji pominješ... Nije valjda Vučić baš toliko glup da čak više ni marketing za izbore ne zna da vodi?

Mislis na podelu Tomini Rusi ili Acini Nemci unutar vladajuceg SNS?


Recimo... I nije to jedina podela, ima tu još toga... Jesi li video da i ovi u DSS baš ovih dana okreću B stranu svoje ploče, napuštaju ih oni koji su bili glavni igrači dok je svirala A strana (verovatno će svi da završe kod ovog Nenada Popovića koji upravo osniva novu stranku u Srbiji)... Jeste da nisu trenutno parlamentarna stranka, ali su zato na lokalnom nivou u mnogim opštinama u koaliciji sa SNS (kao i LDP, uostalom). Treba sačuvati stranku u ovim turbulentnim vremenima...

Preređavaju se figure na tabli, Dali, i čeka se da kralj javno objavi odluku koju je već odavno doneo jer je morao da je donese, pa da se uhvati taj voz na vreme. Čeka se samo obnarodovanje kraljeve odluke...

EDIT: A vidi samo kako je teško obnarodovati tu odluku, pa se to samo odlaže... Sve se samo odlaže, čeka se pravi momenat koji nikako da se desi, jer mnogo stvari sa sobom povlači u samoj Srbiji to javno izjašnjavanje.

Pazi kada i poseta albanskog premijera posle svega nije otkazana, nego je odložena...

"Premijer Aleksandar Vučić, povodom posete albanskog premijera Edija Rame Beogradu, rekao da je sve probleme treba rešavati razgovorom, ali da Srbija ne dozvoljava da bilo ko ponižava državu i narod."



( Interesantno gledanje na čitavu stvar, zar ne?)



EDIT EDIT: A cirkus se izgleda nastavlja, nije još gotova predstava...

martin_krpan

E koliko se "političkih eksperata" namnožilo u Srbiji to je smijetresno.


A zar nije tako uvek i svugde na svetu, Martine? Analitičari su tu da prave maglu za račun onoga koji ih plaća da se ne bi videla suština. Nije Srbija baš toliko usamljeni primer u tome.

Evo, pogledaj kako Dali, recimo, veruje da su Libija i ISIS posledica pogrešne politike... I u to se veruje jer je tamo neki analitičar preko bare tako rekao.

A ima, Martine, i u Libiji i sa ISIS i u Iraku i i Ukrajini mnogo više toga od samo pogrešne politike. Recimo, interesi krupnog kapitala svakako nisu samo pogrešna politika. Oni su mnogo više od toga...

Doduše, ova sintagma, "pogrešna politika", zgodna je da se pokrije mnogo toga što običnoj raji nije dato da vidi, a odvija se u toj gustoj magli koju prave analitičari.
milojep milojep 09:42 20.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

A ima, Martine, i u Libiji i sa ISIS i u Iraku i i Ukrajini mnogo više toga od samo pogrešne politike. Recimo, interesi krupnog kapitala svakako nisu samo pogrešna politika. Oni su mnogo više od toga...



Reći da je stanje u Libiji posledica pogrešne politike je zaista tragi-komično Odnosno nije ako se pod 'pogrešnom' politikom misli na ineresnu,lukavu,sebičnu,zlu,perfidnu...politiku. Ali na žalost mislim da je autor pod 'pogrešnom politikom' sigurno nije mislio na gore pomenute politike.
Kada indoktriniranost pređe u samoindoktriniranost tada postaje opasno.Pored rata faktima potrebno je da savladaš i ego sagovornika što je mnogo teže.
hajkula1 hajkula1 18:25 20.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

tasadebeli

"Premijer Aleksandar Vučić, povodom posete albanskog premijera Edija Rame Beogradu, rekao da je sve probleme treba rešavati razgovorom, ali da Srbija ne dozvoljava da bilo ko ponižava državu i narod."





Opet isti branioci a još se nismo oporavili od prethodnog puta kada su nas branili.

dali76 dali76 03:53 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Tacno tako Taso, interes Vucica jeste da stvori privid institucija , sigurnosti, ali tu njemu talasanje niti te circus predstav nimalo ne smetaju, naprotiv. Upravo im je svhra kreirati privid koji pominjes.
Lomljenje brave, dernjava na minister, pretnja direktorima JP, populisticke i neprimerene izjave ministra policije na konferencijama za stampu, tabloidne najave hapsenja, sve su to cirkusi kojima je cilj stvoriti privid, naglasavam privid.
Sto se tice razocaranih Vucicevih glasaca , cenim tvoje licno iskustvo kao validno, ali Vucic zasad nema mnogo problema oko rejtinga.
Ne bi se slozio da narativ koji pominjem nije popularan ,a jos manje da Vucic ne za sta je marketing.
Jednostavna cinjenica: svaki cetvrti glasac zeli da se Srbija okrene Rusiji (27%),a stranaka sa identicnim stavom nema. Gde su?
Glasali za SNS.
Jos jedna potvrda kako Vuciceva taktika, ja cu da glumim prozapadnog,a Toma pro ruskog coeka ustvari daje odlicne rezultate.
Sto se tice odlaganja posete premijera Albanije , ne vidim kako sse to kosi sa mojim iznetim stavom da je trenutni prioritet EU, citaj Nemacke, stabilnost regiona.
Moze Vucic da izvodi predstave, da ne propusta ne/prilike da glumi tough guy , teskog coveka, dobrog Srbina , ali kad svojim postupcima u pitanje dovede stabilnost, onda nazove gospoja Merkel.
Ja bih licno voleo da je srpski premijer sposoban da razume da je interes Srbije da se razgovara, da se spusti lopta , ali bojim se da je zajednicka izjava oba premijera, koja jeste dobar znak, nazalost, pritisak izvana.

dali76 dali76 04:04 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Evo, pogledaj kako Dali, recimo, veruje da su Libija i ISIS posledica pogrešne politike... I u to se veruje jer je tamo neki analitičar preko bare tako rekao.
A ima, Martine, i u Libiji i sa ISIS i u Iraku i i Ukrajini mnogo više toga od samo pogrešne politike. Recimo, interesi krupnog kapitala svakako nisu samo pogrešna politika. Oni su mnogo više od toga...

Doduše, ova sintagma, "pogrešna politika", zgodna je da se pokrije mnogo toga što običnoj raji nije dato da vidi, a odvija se u toj gustoj magli koju prave analitičari.

Opa profesore, I ti znas da ga zavuces , onako sa strane?
Nismo se dosad slagali, ali se bar nismo ni vredjali.
Moj odgovor o Libiji, ili ako hoces njegova povrsnost , nije nesto sto sam ja naucio citajuci analiticara preko bare,a jos manje je stvar mog ucesca u spravljanju magle , vec je isti bio primeran kontekstu i temi ovog bloga, odnosno nameri patrijotskog trolovanja /izdrkavanja sledbenika Miroslava Lazanskog koji imaju specifican refleks.



freehand freehand 07:19 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Moj odgovor o Libiji, ili ako hoces njegova povrsnost , nije nesto sto sam ja naucio citajuci analiticara preko bare,a jos manje je stvar mog ucesca u spravljanju magle , vec je isti bio primeran kontekstu i temi ovog bloga, odnosno nameri patrijotskog trolovanja /izdrkavanja sledbenika Miroslava Lazanskog koji imaju specifican refleks.

Taj sledbenik Mirolsava Lazanskog sam, pretpostavljam, ja. A propagandista Tomislava Nikolića, SNS, Buša, Obame i Angele Merkel nisi ti. Važi.
Pogrešna politika.
Pa vidi, Dali: nije moj komentar o Libiji bio tu bez veze. Koliko ja razumem čitav ovaj tvoj zbrdazdolisani tekst posledica je velikog razočaranja i ljutnje zbog dolaska Putina. I pogrešnih skretanja u spoljnoj politici. Bar ja to tako čitam.
Pa te onda citiranom vešću pitam - jel to to što ti smatraš ispravnim i pravim putem?
To su vrednosti zbog kojih se jedno društvo i država opredeljuju na velikoj raskrsnici?
Pazi, ta vest je vrlo slojevita u onome što se iz nje može čitati: pokazuje, naime i vrednosti koje izvesna grupa država zastupa, i načine na koje ih ostvaruje i brani, i aargumente kojima svoje postupke populariše ili barni. A ti kažeš - "pogrešna politika", ajmo dalje, tu nam je mesto.
Aferim. I ja sam podržavalac Lazanskog. Kao da je Lazanski politika.
Sa tim svojim komentarom licis mi na nekog balavca koji je mnogo sretan jer je eto nasprejo nesto po tarabi Pere milicionera.
Pa saraj free, necu te vise ometati, ionako ce ovde ostati samo Putin, Suzana i Krstic.
Pozdrav.

Ne znam šta znači "ovde", ali će baš tužno biti bez Kristijane Amanpur i Džejmija Šeja, Nobelovca i Buša mlađeg. Čak i ako su nam šanse da ostanemo živi i bez ruševina daleko veće na taj način. A ostaće nam i Toma i Vučić, na čemu sam ti ja beskrajno zahvalan.
To ako si mislio na društvo.
ako si pak mislio samo na blog - ne vidim zašto si tu Krstića umetnuo, ni Suzanu. Njega zbog nekog kompleksa, nju zato što ne zna Danke Dojčland, pretpostavljam. Ali kako se stvari odvijaju - neće ovde ostati niko.
Ovi tvoji to dosta temeljito obavljaju po pitanju krčenja i asanacije terena, čemu se sigruno niko nije mogao nadati.

Vidim svhatas pomalo razliku izmedju Srbije i Libije.

Da. A ti?
tasadebeli tasadebeli 09:25 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

dali76

Opa profesore, I ti znas da ga zavuces , onako sa strane?
Nismo se dosad slagali, ali se bar nismo ni vredjali.


Ma kakvo zavlačenje sa strane, Dali, još manje vređanje!

Meni ta sintagma "pogrešna politika" (gledam i ja pomalkice CNN, BBC, te čituckam po internetu) stvarno i jeste dobra ilustracija za analitičarsko pravljenje magle o takvim pitanjima.

Tačno je da se ne slažemo uvek (što je i normalno i dobro, jerbo "sloboda nije uzajamno milovanje idiotskih glava" kako se to često tumači u ovom našem svetu u kojem živimo), ali namere da te vređam tu zaista nije bilo...

O tvom učešću u pravljenju magle nije ni bilo reči, već o ponavljanju sintagme koju sam tako često čuo gledajući one gore pomenute televizije i čituckajući po internetu.

Zašto se pri pominjanju Libije i svrgavanja Gadafija nikada ne pominju ugovori koji su strane kompanije imale u Libiji za "ispumpavanje" nafte, a koji su, gle čuda, upravo isticali uoči napada, pa se slutilo da ih Gadafi neće ni obnavljati. (Pazi, kada to uradi neko drugi, to što je Zapad uradio u Libiji ili u Iraku, na tim gore pomenutim televizijima i drugim podrepaškim medijima se to onda naziva agresijom na drugu državu, zar ne?)

Da li to onda treba nazivati "arapsko proleće" ili borba za demokratiju? Meni to, bogami, više izgleda kao pravljenje magle za nešto drugo što se polako pomalja, evo, ovih dana po tim arapskim zemljama.

Ili, recimo, zašto niko nije pomenuo kako je Sadam Husein nacionalizovao naftne izvore, od tih para izgradio infrastrukturu zemlje, napravio puteve, podigao nivo obrazovanja, zdravstvenu zaštitu stanovništva, izgradio poljoprivredne komplekse u dolini Tigra koji su mogli da daju 4 žetve godišnje,...? Bio sam u Iraku, Dali, i to ne samo u Bagdadu, video sam to svojim očima. Zato ne može nikakav CNN ili BBC da mi priča bajke o tiraninu Sadamu. A pogledaj sada tu nekada sasvim pristojnu zemlju za život (poput nekadašnje SFRJ u kojoj se to isto radilo, ali zahvaljujući kreditima sa tog istog Zapada jerbo nemamo naftu, jel'te...). Primer pakla na zemlji, zar ne?

A zašto? Ko sada crpi naftu iz Iraka, Dali? Koje su to korporacije koje vojske zvaničnih država koriste kao svoje sopstvene privatne armije? O tome analitičari ni da zucnu, barem ne na ovim globalnim ispiračima mozgova.

Uostalom, Dali, dovoljno je da postavimo samo jedno pitanje: da li je više ljudskih žrtava bilo pod tiranima, Huseinom i Gadafijem, ili ih ima više sada kada je tim zemljama "sloboda i demokratija" doneta na krilima aviona zapadne alijanse? Tek kada postaviš sebi to pitanje, možeš da izmeriš količinu licemerja tih "analitičara" u pravljenju magle.

Zato mi je, Dali, ta sintagma "pogrešna politika" koju isto tako čujem na onim pomenutim televizijama ili je vidim po drugim medijima stvarno krajnje licemerna... Onda, pravo da ti kažem, ta sintagma mene vređa. Pa nismo, valjda, baš toliko glupi da "kreatori javnog mnjenja" misle da mogu takvim analitičarskim sranjima da nam ispiraju mozak za potrebe svojih gazda?

EDIT: Eh, da! Da ne otvaram novi komentar. Ono Vučićevo stvaranje privida koje pominješ postoji... Itekako postoji. Ali ovde narod toliko dugo živi u "nadrealnoj farsi" (Lazar Džamić), da zaista nisam siguran da se to njegovo stvaranje privida može tek tako primiti u raji i uzeti zdravo za gotovo. Ovde se svi, pa čak i članovi SNS koje ja poznajem, baš dobro zajebavaju na temu "Vučić, žrtva za spas Srbije".

Ali ne bih ja autorstvo za sva ova talasanja pripisivao isključivo Vučiću. Recimo, malo mi je verovatno da dron na stadionu Partizana, izjave albanskih zvaničnika i uništavanje imovine naših sugrađana mogu da budu sa potpisom Vučića jednostavno zato što mu to zaista ne ide nimalo u prilog.

Ali zato, recimo, mogu da nabrojim nekoliko političara (iz Vojvodine i van nje) kojima dron, albansko euforija u regionu (LINK), te kamenovanje i molotovljevi kokteli po gradovima u Vojvodini itekako idu u prilog...

LINK 1

LINK 2

LINK 3


Eto toliko mogu da ti kažem o umetnosti pravljenja magle, i u Srbiji i van Srbije, jer ja sam shvatio da je baš to tema ovog tvog bloga...
milojep milojep 10:08 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Pa nismo, valjda, baš toliko glupi da "kreatori javnog mnjenja" misle da mogu takvim analitičarskim sranjima da nam ispiraju mozak za potrebe svojih gazda?


Eto Taso jel' vidiš da vređaš. Rekao si defacto da su glupi svi koji veruju 'kreatorima javnog mnjenja'.Posle se vadiš kako ne vređaš
milojep milojep 10:17 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Ali zato, recimo, mogu da nabrojim nekoliko političara (iz Vojvodine i van nje) kojima dron, albansko euforija u regionu (LINK), te kamenovanje i molotovljevi kokteli po gradovima u Vojvodini itekako idu u prilog...


Ko reče da su se još u starom Rimu zločini rešavali tako što je sumnja prvo padala na beneficijare(one koji su od posledica zločina imali korist)?
freehand freehand 10:20 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Ali zato, recimo, mogu da nabrojim nekoliko političara (iz Vojvodine i van nje) kojima dron, albansko euforija u regionu (LINK), te kamenovanje i molotovljevi kokteli po gradovima u Vojvodini itekako idu u prilog...

Taso, kaži da se zajebavaš?
Da ti ja nabrojim sad nekoliko ljudi iz komšiluka koji imaju korist od supererupcija na površini sunca i američkih dronovanja po Pakistanu?

Eti: to ti je, otprilike, kao da optužuješ Srbiju za sranje u Ukrajini jer je htela da proda tri vagona voća i pet šlepera topljenog sira više Rusiji.
milojep milojep 10:46 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Eti: to ti je, otprilike, kao da optužuješ Srbiju za sranje u Ukrajini jer je htela da proda tri vagona voća i pet šlepera topljenog sira više Rusiji.


KOliko sam ja razumeo Tasu nije on svaljivao odgovornost za Drona i paljenje pekara na političare u Vojvodini i sl.
On je ,pretpostavljam, napravio namerno paralelu besmisla da je za te događaje kriv Vučić ili pomenuti političari u Vojvodini.
tasadebeli tasadebeli 17:02 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

freehand

Taso, kaži da se zajebavaš?



Nikoga, Fri, ne optužujem, nemam prava na to... Samo sumiram, zbiram, ko se sve javlja upinjući se da iskoristi trenutno stanje, čak iako ga i nije izazvao svojim delanjem.
hajkula1 hajkula1 17:29 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

freehand


Eti: to ti je, otprilike, kao da optužuješ Srbiju za sranje u Ukrajini jer je htela da proda tri vagona voća i pet šlepera topljenog sira više Rusiji.



Ma idi, naša privreda je toliko moćna da je uporediva. Free, nekada banalizuješ.
freehand freehand 17:39 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

tasadebeli
freehand

Taso, kaži da se zajebavaš?



Nikoga, Fri, ne optužujem, nemam prava na to... Samo sumiram, zbiram, ko se sve javlja upinjući se da iskoristi trenutno stanje, čak iako ga i nije izazvao svojim delanjem.

Pa to ti kažem. I Srbija koristi k+onjukturu u odnosima EU-Rusija.
Mislim, baš ne razumem ovo što si napisao. A inače - što se "vojvođanske policije" tiče - model izvene regionalizacije policije - kad se oslobodi tih kostrešovskih nbatruha i predrasuda prema svemu što ima "a" od autonomaštva uopšte nije glup.
tasadebeli tasadebeli 20:02 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

freehand

A inače - što se "vojvođanske policije" tiče - model izvene regionalizacije policije - kad se oslobodi tih kostrešovskih nbatruha i predrasuda prema svemu što ima "a" od autonomaštva uopšte nije glup.


Nije, daleko od toga da je glup... Al' samo i isključivo i jedino pod tim uslovom koji si ti baš naveo. Mislim na Kostrešovske natruhe koje kao da su pisane u kabinetu Živana Berisavca.

Kako onda čovek da nema predrasude prema tome?

Poznajući gos'n Kostreša, njegovu stranku i njihove stavove, sumnjam da su on i njegovi partijski drugovi spremni da ispune taj uslov.


P.S. - Jesi li onom slikom što si je okačio dole, slika planine Rašmor (pardon, pošto je okrenuta ona druga strana, onda slika planine Romšar) hteo da kažeš da je to sve što Srbi vide od SAD-a?

E, pa to su ti imputirali, ali to je tačno!
freehand freehand 20:05 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Berisavca.

Berisavljevića.
tasadebeli tasadebeli 20:11 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

freehand
Berisavca.

Berisavljevića.


Ja, brate, tačno... Hvala ti. Zezaju me imena i prezimena još od malih nogu...
dali76 dali76 22:34 21.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Ja sam Taso napisao, citirao, sta je bilo uvredljivo u tvom komentaru,a napisao si o meni obracajuci se Martinu.
Takodje, objasnio sam razlog zbog cega sam na ovom blogu dao takav odgovor.
Ako ne razumes, zao mi je ja jasnije ne umem.
Taman posla da ocekujem slaganje, ali ocekujem da mi se ne lepe etikete nekoga koji kopirajuci CNN siri maglu po blogu.
Bilo iz razloga sto sam ne razumem pa kopiram CNN, bilo iz smisljene namere.
Drago mi je sto imas prijatelje , SNS fanove, koji se zajebavajun na racun Vucica. Kad budemo videli tvoje frendove na rejtingu, mozemo razgovarati.
I ja znam licno ljude koji pricaju kako je Mica Jovanovic u Teskoj Reci dokazao da nije slagao za diplomu. Znam ljude koji smatraju da je Dr Slina jedan fini gospodin, naucnik koga su napali jer ne vole Vucica.
Budem u toj Srbiji po mesec dana pa se uvek iznova iznenadim u sta ljudi sve ne veruju.
Uostalom prosetaj kroz komentare nize, videces blogokolege koji napadaju Radulovica zbog neoliberalne politike,a SNS na vlasti.
Nisam rekao da je Vucic poslao dron, ali Vucic ne propusta (ne)priliku da stvara privid o kome smo pricali,a jeli ljudima dosta tog privida?
Voleo bih dda jeste, ali demanti stizu vec dve decenije.
tasadebeli tasadebeli 00:13 22.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

dali76

ali ocekujem da mi se ne lepe etikete nekoga koji kopirajuci CNN siri maglu po blogu.



Ok, izvini, nije mi, ponavljam, bila namera da ti lepim etikete... Zasmeta ta hladna sintagma "pogrešna politika" kada pomisliš koliko je ljudi stradalo zbog toga, ali razumem zašto si je iskoristio (jer to ionako nije tema bloga i jer si hteo da budeš kratak u tom odgovoru - nadam se da sam razumeo?). A ja ti samo rekoh zašto mi smeta ta sintagma, ništa drugo.


Drago mi je sto imas prijatelje , SNS fanove, koji se zajebavajun na racun Vucica


Ne prijatelje fanove SNS, nego prijatelje članove SNS...

Sve su to ljudi koji su izgubili posao tokom prethodnih 12 godina uspešne vladavine onog drugog bloka političarskog bašibozuka koji je sada navodno u opoziciji, DS-a i njegovih isprdaka. Tokom tih 12 godina tranzicija je tako uspešno sprovođena, a privatizacija tako pošteno odrađena da su svi ti moji prijatelji ostali bez posla, bez ikakvih prihoda, na ivici egzistencije, pa su nekako uvrteli sebi u glavu, gledajući šta se radi oko njih, da je najbolje da menjaju partije kao što ti i ja menjamo čarape da bi sebi i svojoj porodici obezbedili opstanak.

Budem u toj Srbiji po mesec dana pa se uvek iznova iznenadim u sta ljudi sve ne veruju.


A jesi li ti siguran da ti ljudi koje slušaš tokom tih mesec dana zaista veruju u to što govore?

Ili i oni stvaraju privid da veruju u to kopirajući isto ono što radi i vlast pričajući o promenama, evrointegracijama, boljem životu, višem standardu, trpljenju još samo koju godinu teškog života, pa će onda teći med i mleko...?

Možda, Dali, i ti tvoji sagovornici samo stvaraju privid da zaista veruju u to? Uostalom, ovde su ionako partije postale neka vrsta biroa za zapošljavanje, a za one koji već dugo traže posao, očajavaju i bore se da opstanu, to stvaranje privida da zaista veruju u šarene laže političkih partija spada u normalnu delatnost u svakodnevnici Srbije.


EDIT: Retki su ovakvi izlivi iskrenosti u javnoj reči u Srbiji:



Retki su, Dali, i kod intelektualne "elite", ali i kod prostog puka...

Tako se sada u Srbiji govori samo pred onim kojem zaista veruješ.

Jasno ti je i zbog čega... Ko je dobio posao zahvaljujući članstvu u stranci, taj će javno govoriti ono što se od njega očekuje, a za sebe će misliti to što misli. Da li u političkoj teoriji postoji neko tumačenje te pojave?
dali76 dali76 02:51 23.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Postujem sto si dobar covek, ali tvoja dobrota Taso udara u granice naivnosti.
Ljudi generalno u svasta veruju, ne, ne ukljucujem u to ljude koji toboze veruju ,a iza svega se krije neka veca korist ili cak sitna vajda.
Ljudi nazalost nisu kao sto ti kazes siti narativa jer kako stvari stoje taj populisticki/demagoski/patrijotski narativ omogucio je, pazi sad, proevropskom SNS, da za sebe pomete sve antiEU/proruske glasove .
Slusaj Babica sta prica u Upitniku:
/Neko, neko je sve ovo pripremao oko drona .
Postoje ljudi koji ne prihvataju ovakvu jeftinu demagogiju. Izvinite gospodo imate vlast,pa prvo istraga , saznanja,a ne taj narativ o vecito anonimnim silama mraka.
Dakako, postoje ljudi koji narativ prihvataju. Babic se njima obraca.
/ Ovo sa dronom I zastavom je ponizenje srpskog naroda, nashi porodica. Poznati stari narativ. Neko ponizava celi narod,a onda se nadju branioci naroda.
/Ja ne znam sta je brat premijera po struci, ali ko jos veruje da je on imao kapaciteta uradi tako nesto.
Hm, znaci covek glup, nije bitno sta je po struci, ali Babic zna da brat premijera nema kapacitet?
Komentar je suvisan.
/Na pitanje , koje btw nije postavila voditeljka, ciji je propust sto je tzv navijac Bogdanov uradio isto sto i u Djenovi, ili da li je covek uopste uhapsen, Babic odgovara, parafraziram, ma nemojte sad na navijace. Ima losih, ali necemo sad sve svaliti na jednog ili dvojicu navijaca.
u kojoj to normalnoj drzavi vlast stiti ociglednog izgrednika koji je ustvari sustinski ponizio gradjane Srbije i zasto ?
E pa zato sto SNS siri mnogo prihvatljiviji narativ da je nas ponizio dron,a Bogdanov je u tom i takvom narativu je u najgorem slucaju momak koji je malo prenaglio.
/I na kraju Babicevo morbidno zahvaljivanje /divljenje gradjanima koji su bili dobri,svesni pa nisu palili Beograd, ambasade?
Eto Taso takav narativ siri SNS. Narativ koji se ne maze na leb , ali SNS odlicno zna da sa takvim narativima “hrani” mnoge, koji izgleda ipak takvog narativa i takvih prica izgleda nisu siti.
Ukoliko to nije tako, SNS radi protiv sebe jer prodaje ranu sitim,a posledice su vidljive kroz rejting. Bojim se da te realnost demantuje.
mesan mesan 03:59 23.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

dali76

Slusaj Babica sta prica u Upitniku


Fantastično si sažeo i razbucao taj grozomorni otrov od intervjua! Meni se stomak danima okreće od tobožnjih ljubitelja, poštovalaca i dušebrižnika srpskog naroda koji efektivno opravdavaju nasilje, nesposobnost države, fašističke ideje i uplakano samosažaljevanje. Ovo SNSovsko đubre (mislim na sadržaj izrečenog u intervjuu) je zaista poster-primer te sveukupne bljuvotine.
tasadebeli tasadebeli 11:21 23.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

dali76

udara u granice naivnosti.



Tu si u pravu, ne poričem, znam sebe... Možda je to tako zato što bih želeo da što pre dotaknemo dno ("Kad će više to dno", povikao je pre izvesnog vremena jedan od blogera), jer posle toga nema dole, može samo gore. Zato se i nadam da

Ukoliko to nije tako, SNS radi protiv sebe jer prodaje ranu sitim,


Moguće je da zbog te želje i nade i ne mogu da sagledam celokupnu sliku.


koji izgleda ipak takvog narativa i takvih prica izgleda nisu siti.


To me i zbunjuje... Meni izgleda da jesu ljudi siti takvih proseravanja.

Moguće je i da jesu, Dali, siti, ali da naležu na zvanični govor SNS (orvelovski "novogovor" sa suprotnim značenjima) i prave privid da zaista veruju u to iz nekih malih, sitnih ličnih koristi.

Znaš, nagledao sam se toga u poslednjih dve godine onoliko (pogotovo od proletos) i to oko vrlo beznačajnih stvari, sitnih malih lokalnih funkcija (zapazi, molim te, značajnu funkciju - član školskog odbora, a ljudi koje poznajem od ranije čak i tu istupaju licemerno ucenjeni obećanjima, naravno uvek praznim obećanjima, o zaposlenju i slično) i takvih stvari. Posle takvih javnih istupa ti isti ljudi mi se u četiri oka izvinjavaju:"Ti znaš da ja ne mislim tako, ali moram...".

Pisao sam ti gore o tome.


a posledice su vidljive kroz rejting. Bojim se da te realnost demantuje.


A i to mi je, Dali, krajnje sumnjivo... Ti "rejtinzi" se vazda daju naštimovati po potrebi. Marko Blagojević i ekipa rade za svakoga ko dobro plaća...

A ako ljudi iskreno naležu na taj narativ kao što ti kažeš, e pa jebem ti onda ovo tabloidno doba, doba tabloidiotizacije, u kojem živimo. (Izvini na psovkama, to je od muke.)
dali76 dali76 04:59 24.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Ja Taso ne bezim od cinjenice da nema ljudi koji “veruju” radi licnog interesa. Sta vise , u blogu “Dosta je bilo, ili mozda nije” upravo sam pisao o kategorijama ljudi koji iz njima racionalnog interesa glasaju kako glasaju. Cak postoje ljudi koji glasaju ili se uclanjuju u stranku, ne samo zato sto su dobili licnu korist, vec se istoj nadaju. Mislim ti mislis da ja mislim da je 300 000novih clanova SNS u nekoliko meseci posledica nekakvog ideoloskog budjenja? Naravno da nije.Kao uostalom sa ideologijomn nema veze strmoglavi pad DS.
Objasnjenj je po meni sasvim jednostavno. Stranke su firme cija vrednost akcija zavisi od pristupa drzavnim resursima kojima privlace glasace.
Takodje postoje ljudi kao ti koji na osnovu iskustva koje jeste takvo kakvo jeste sire prihvatljivu, ali totalno pogresnu sliku o politici. Politika je po tebi nesto autothono lose sto u konacnici cak kvari ljude. Resenje je beg od politike. Problem je sto beg od politike ima uzasne posledice na ljude jer ,sem ako ne zivis u pustinji, politika od tebe pobeci ne moze.
Meni je priznajem malo neobican fenomen da ljudi koji su toliko razocarani politikom, politicarima i dalje iznose veeoma jasne politicke stavove kako nema svrhe citati Basaru, baviti se politikom, jer politika kvari ljude.
Ovakav politicki stav upravo pomaze kome Taso? Trenutno i iskljucivo Aleksandru Vucicu.
Podseticu te da je u emisiji Utisak, Nebojsa Stefanovic na veoma bizaran, ali mudar nacin pokusao da ospori kredibilitet ex ministra Radulovica.
Po Stefanovicu je osnovni dokaz da Raduloviceve namere nisu dobre, odnosno da njemu nije stalo do promena jestte cinjenica da je Radulovic postao politicar.
Znaci jedan klasicni politicar, koji nista u zivotu drugo nije radio, govori da je njegov protivnik los ,a dokaz je taj sto i on hoce da bude politicar?
Ovakav argument je bizaran,ali samo do momenta dok ne svhatis dda Stefanovic ,bas kao Babic u Upitniku, tacno zna kojoj se publici obraca.
Upravo onima koji, na svoju zalost,a na srecu Stefanovica smatraju da je politika losa per see. SNS odlicno zna da neki ljudi nece glasati za njih, ali imaju interes da ti ljudi ne glasaju za nikog, odnosno ostanu kuci. Ne moram ti objasnjavati kolereaciju izmedju osvojenih glasova/sedista u parlamentu sa izlaznoscu gradjana na izbore?
Sad dolazimo do ljudi koji su gladni narativa kojima ih hrani SNS ,a delomicno sam ga predstavio u predhodnim komentarima ,a specificne primere sam dao iz izlaganja Babicau emisiji Upitnik.
Oni Taso i te kako postoje ,a najbolji dokaz da Babic, Vucic, Drecun, Vulin, tabloidi, tim narativima udaraju tacno u metu jeste cinjenica da je SNS absorbovala gotovo sve tzv, ili bolje reci samozvane patrijotske glasove.
Mogli bi pricati o medjusobnom omjeru svih razlicitih kategorija glasackog tela , ali ne videti da SNS ima jednu brojcano respektivnu publiku za taj narativ , ja samo mogu da povezem, ko sto rekoh sa tvojom naivnoscu, pa i sa nekim neutemeljenim optimizmom.
Voleo bih naravno kad bi taj optimizam, tu jos postojecu veru u ljude mogao preneti na svoje politicke defetizam.




tasadebeli tasadebeli 08:23 24.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

dali76

Meni je priznajem malo neobican fenomen da ljudi koji su toliko razocarani politikom, politicarima i dalje iznose veeoma jasne politicke stavove



Da, u pravu si. Sećam se da sam davno, još kao student, čitao Karela Kosika (Dijalektika krize) koji kaže da je i apolitičnost deo politike... Ili još bolje rečeno, i apolitičnost je nekakva politika...


Voleo bih naravno kad bi taj optimizam, tu jos postojecu veru u ljude mogao preneti na svoje politicke defetizam.


Samo u mikro sredini, Dali, samo u mikro sredini... A i to je nešto... Tako funkcionišem već 25 godina videvši svojim očima na šta je ličila osnivačka skupština DS-a i kako se još tada preuzimala kontrola nad ljudima koji imaju sasvim dobre i poštene namere u politici, te ko su pravi kreatori politike koje, inače, ne vidimo iza etiketa koje nazivamo političke stranke i politički sistemi... Imao sam tada 25 godina.

Međutim, interesantno je to da mi se ta vera u ljude koju pominješ, ljude uopšte, ne samo u određenu grupu ljudi, nikada nije smanjivala. Ista je i danas. Odatle, verovatno, i to moje naivno, skoro dečje, poimanje sveta u kojem živim i politike u tom svetu... Verovatno bih sa takvim stavom bio vrlo cenjeni i ugledni građanin nekog grada u helenskom svetu... Omašio sam za samo nekih 2000 godina... Sitnica...

P.S. -
sem ako ne zivis u pustinji,


Nemoj misliti da mi to nije više puta padalo na pamet u poslednjih četvrt veka moga života, ali se uvek setim onog kratkog crtanog filma iz doba hladnog rata kada glavni junak pobegne od nuklearne katastrofe koja preti čovečanstvu na neko malo pacifičko pusto ostrvo i onda tamo, otvorivši poslednje novine koje je kupio polazeći od kuće, ugleda vest da će baš na tom ostrvcetu biti izvršena nuklearna proba najnovijeg modela oružja za masovno uništenje...
dali76 dali76 18:50 25.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

Da, svi smo mi bar nekad razmisljali o pustinji 

Ali, bar koliko ja citam Taso , tvoji komentari imaju prilicno jasnu politicku notu.
Potrebu da se pomene ta apoliticnost koja treba svemu da da dozu neutralnosti razumem kao pokusaj da se apriori podeblja doza objektivnosti.
Nesto slicno kao kad neki prilicno jasan politicki stav pocne frazom:nisam clan niti jedne stranke, ali….
Nadam se da je ova nasa mala konverzacija , ako vec nije pogresna tumacenja. .

tasadebeli tasadebeli 22:48 25.10.2014

Re: Ekipa iz kraja, do jaja

dali76
Da, svi smo mi bar nekad razmisljali o pustinji 

Ali, bar koliko ja citam Taso , tvoji komentari imaju prilicno jasnu politicku notu.
Potrebu da se pomene ta apoliticnost koja treba svemu da da dozu neutralnosti razumem kao pokusaj da se apriori podeblja doza objektivnosti.
Nesto slicno kao kad neki prilicno jasan politicki stav pocne frazom:nisam clan niti jedne stranke, ali….
Nadam se da je ova nasa mala konverzacija , ako vec nije pogresna tumacenja. .



Naravno... I zato se toliko i vraćam na nju (mislim, konverzaciju) jer mi mnogo znači da razmenim po koju sa čovekom kao što si ti... Sa nekima drugima na ovom blogu ovo dopisivanje ne bi potrajalo toliko dugo.

Naravno da moji komentari imaju političku notu, rekoh ti to već onom Kosikovom rečenicom. I nema tu ni govora o objektivnosti, vrlo sam pristrasan u svemu tome.

Ali si u pravu kada kažeš da to zvuči kao ono:"Ja ne pripadam nijednoj stranci..."

Zvuči. Ali nije mi namera da podebljavam tu "objektivnost", već to zvuči tako verovatno zato što odbijam (iz petnih žila se trudim da to odbijam još od doba Saveza komunista, pa do danas i do sada mi je to uspevalo) da budem deo takvog sistema u kojem postoje takve partije, takve nazovi demokratske institucije i takva nazovi sloboda govora i misli.

Od tog licemerja mnogo mi je onda bliži nekakav prosvećeni apsolutizam nego ovo što mi danas nazivamo demokratskim uređenjem i višepartijskim sistemom. Prosvećeni apsolutizam se barem ne folira da je nešto što nije...

Otud verovatno ta moja netrpeljivost prema ovom sistemu u kojem živimo (a za koji mislim i da nam je nametnut jer nam nije baš dato da biramo šta hoćemo) i to na nekom globalnom nivou... Lažna slika slobode izbora koja u stvari ne postoji...
princi princi 22:27 19.10.2014

Dali, kratko pitanje:

da li znas kuda je otisao Putin posle parade u Beogradu i s kim i kada se sreo?
dali76 dali76 23:16 19.10.2014

Re: Dali, kratko pitanje:

Ako me pitas Princi /imam li internet? citam li vesti?Odgovor glasi da.
Razumem da Texas budi raznorazne predrasude, neke doduse sasvim opravdano , ali tu smo da bi ih razbijali .


princi princi 23:22 19.10.2014

Re: Dali, kratko pitanje:

Ako su opravdane, onda nisu predrasude, .
freehand freehand 23:23 19.10.2014

I kako ti se

... dopala parada, Dali?
dali76 dali76 00:02 20.10.2014

Re: I kako ti se

Nisam gledao. Slusao sam Lazu.
freehand freehand 00:05 20.10.2014

Re: I kako ti se

dali76
Nisam gledao. Slusao sam Lazu.

I? Kako ti se dopalo to što si slušao? Meni se sve čini da si nešto nezadovoljan.
U međuvremenu, šta misliš o ovome:
US, 4 European nations ‘ready’ to use sanctions against Libya

The governments of the US and four European allies – the UK, France, Germany and Italy – have called for an end to the ongoing violence in Libya that they “strongly condemn”. Their joint statement, released on Saturday, said that there was "no military solution" to the crisis and, in accordance with a UN Security Council resolution 2174 on ceasefire in Libya, the countries “stand ready to use individual sanctions.”
dali76 dali76 02:44 20.10.2014

Re: I kako ti se

Sto se Laze tice, parafrazirao bi njuz: Lazanski masturbira iz grma na paradu.
Ne znam koga mi je vise zao, samog Lazanskog il njegove publike.
Mada uplakani baja from informer je utisak parade.
Iskreno, mislim da je Putinu bilo muka,a siguran sam da srpske politicare ceni onoliko koliko to oni zasluzuju.
Kad je predsednik Nikolic rekao da se prijateljstvo dve zemljen ne meri trgovinskom razmenom , setih se Slovenije ili Bugarske.
Nezadovoljan?
Sigurno vise nego sto su nezadovoljni ljudi iz Brisela ili Washingtona, ma sta o tom pricali ruski mediji I Laza.

Libija , kao uostalom i ISUS su posledice pogresne politike tih zemalja koje se pominju u vestima o sankcijama.

freehand freehand 08:02 20.10.2014

Re: I kako ti se

Libija , kao uostalom i ISUS su posledice pogresne politike tih zemalja koje se pominju u vestima o sankcijama.

"Pogrešne politike"... Tako kratko a tako jebitačno.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 10:47 20.10.2014

Re: I kako ti se

dali76

Iskreno, mislim da je Putinu bilo muka,a siguran sam da srpske politicare ceni onoliko koliko to oni zasluzuju.



Onoliki trud, a nije nas ni pomenuo

Zvanicni tviter

Nezahvalnik

Mozda to njemu nije nista, ali za nas je mnogo na ovu skupocu. Je l' zna on koliko to nas kosta?

hajkula1 hajkula1 23:51 19.10.2014

Male predstave premijera Aleksandra


Da li neko veruje da je Predsednik Putin izjavio


1- šta god od Rusije za svoju zemlju budeš tražio, lično ću se postarati da to i dobiješ
2- o izvozu “srpskog” fijata u Rusiju
3- da stižu investicije iz Rusije od 10 milijardi dolara



1- Vučić kaže da mu je to gospodin Putin rekao, lično, što bi rekli, u četiri oka.


2- Za uvoz srpskog Fijatovog automobila u Rusiju, jasno sam čula da je gospodin Putin rekao (veoma pažljivo istakao/naglasio, stavio rezervu na, srpski auto) da Rusija ima prijateljske odnose s Italijom i da ne vidi razlog/problem/prepreku da se izvestan broj automobila uveze.


3-Da poverujemo????


princi princi 09:41 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Za uvoz srpskog Fijatovog automobila u Rusiju, jasno sam čula da je gospodin Putin rekao (veoma pažljivo istakao/naglasio, stavio rezervu na, srpski auto) da Rusija ima prijateljske odnose s Italijom i da ne vidi razlog/problem/prepreku da se izvestan broj automobila uveze.

Jbt, ko jos kupuje to govno od kola? Mislim, FIAT. Niti su jeftina niti kvalitetna. Ja mislim da se to vozi samo jos po zemljama poput Srbije, Rusije i, dobro, Italije.
alselone alselone 10:48 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Jbt, ko jos kupuje to govno od kola? Mislim, FIAT.


Delim tvoje cudjenje vec duze vremena. Ja bih samo jos dodao da nisu ni lepa.
princi princi 11:33 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Meni je, neuporedivo vise od ovog mrcvarenja cestitog Dalija oko ISISa i Libije, interesantna ova igranka oko cene nafte jer stvarno ne znam sta je iza toga. Iz USA stizu protivrecne informacije: s jedne strane cujes da je fracking totalno proradio i da su pretekli Saudijsku Arabiju po proizvodnji a s druge da su glavna i najeftinija nalazista vec iscrpli i da je ceo fracking biznis u doldrumu. Kad pogledas oko sveta, situacija nigde ne izgleda ruzicasto: americka privreda, izgleda, ne moze bez QEa, EU je opet u recesiji, i to ovog puta zbog Nemaca kojima vise nema ko da kupuje robu, a onda opet citas o velikim ekonomskim i finansijskim problemima u Kini (navodno, desava se isto sto i u Rusiji 1997., 98. samo na mnogo vecoj skali- mafijasi masovno uzimaju kredite od kineskih banaka i beze s parama na Zapad), ove BRICS su isto stale sa rastom (Ruje, izgleda, ne mogu zive da pokrpe budzetske rupe uzrokovane padom cene nafte) i pitas se da li je ipak ova cena nafte rezultat nekog velikog kocenja, zaustavljanja svetske privrede. Ako jeste, onda smo ga svi blago najebali.
Bonner Bonner 18:06 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

princi

...
Jbt, ko jos kupuje to govno od kola? Mislim, FIAT. Niti su jeftina niti kvalitetna. Ja mislim da se to vozi samo jos po zemljama poput Srbije, Rusije i, dobro, Italije.


U Nemackoj se godisnje proda oko 70-80000 novih FIAT-a, sto je trzisni udeo od oko 2,5 %, sto i nije lose kad se poredi sa npr. domacima Mercedesom, Opelom ili BMW-om koji godisnje u Nemackoj prodaju po oko 230-250000 kola.

princi princi 18:28 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

U Nemackoj se godisnje proda oko 70-80000 novih FIAT-a, sto je trzisni udeo od oko 2,5 %, sto i nije lose kad se poredi sa npr. domacima Mercedesom, Opelom ili BMW-om koji godisnje u Nemackoj prodaju po oko 230-250000 kola.

Svaka cast. U Kenjadi su svi FIATovi dealeri prepuni vozila a mesecne prodaje se mere desetinama komada, u najboljem slucaju. Naravno, tu ne racunam Chrysler modele.
hajkula1 hajkula1 18:29 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

princi
Za uvoz srpskog Fijatovog automobila u Rusiju, jasno sam čula da je gospodin Putin rekao (veoma pažljivo istakao/naglasio, stavio rezervu na, srpski auto) da Rusija ima prijateljske odnose s Italijom i da ne vidi razlog/problem/prepreku da se izvestan broj automobila uveze.

Jbt, ko jos kupuje to govno od kola? Mislim, FIAT. Niti su jeftina niti kvalitetna. Ja mislim da se to vozi samo jos po zemljama poput Srbije, Rusije i, dobro, Italije.



Rusiju izbaci iz tog nabrajanja. Tamo se (još) ne vozi (ako ništa, imaju Kineze). Video si kako Vučić moli da nam učine, da kupe malo?
alselone alselone 19:26 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

U Nemackoj se godisnje proda oko 70-80000 novih FIAT-a, sto je trzisni udeo od oko 2,5 %, sto i nije lose kad se poredi sa npr. domacima Mercedesom, Opelom ili BMW-om koji godisnje u Nemackoj prodaju po oko 230-250000 kola.


A kako zaboavi fauve? (nisam Bosanac, samo da se ogradim)

Ne znam ni kako toliko uspevaju. Meni je zaista Fijat kao brend misterija. Kako opstaju i odakle im kapital da jos kupuju dalje. Mislim, ko kupuje Stilo, Bravo, PUNTA?!

Kenjadi su svi FIATovi dealeri prepuni vozila a mesecne prodaje se mere desetinama komada, u najboljem slucaju.

Tako sam ja prosao u USA kad sam pitao za Pezo i Citroen. Sedimo i klopamo jedan dan i ja reko:
- Pa ljudi, kod vas se uopste ne voze francuski automobili.
- Francuski automobili?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:47 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

alselone
Tako sam ja prosao u USA kad sam pitao za Pezo i Citroen. Sedimo i klopamo jedan dan i ja reko:
- Pa ljudi, kod vas se uopste ne voze francuski automobili.
- Francuski automobili?

Фијат је седми у свету по приходу: ТАБЕЛА
Када се на тај приход дода онај Крајслеров, којег је Фијат купио, они су, као групација, на трећем месту.

Мени је Фијат 500L шмекерски леп. Но, ја имам опозитну естетику за кола од већине Срба, којима су зли Немци и даље узор. Мени су аскетизам и поузданост и свекакотребност моје мале двоточкашке Хонде прелепи, а већ три деценије возикам француске лађе, љуљушкајући се у њима као морнар на благом мору. Опет, седох пре неки дан, на путу за Јагодину, у једног позајмљеног BMWa. Ехххх... Остаде ми срце међу његова два точка.
alselone alselone 19:50 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Фијат је седми у свету по приходу: ТАБЕЛА
Када се на тај приход дода онај Крајслеров, којег је Фијат купио, они су, као групација, на трећем месту.


Postoje neke misterije za koje nisam predodredjen da spoznam. Meni je ovo u rangu engleske kraljice gustera, piramida, lobanje bizona od pre 10,000 godina sa rupom od metka i tako...
milojep milojep 19:58 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Kad je već FIAT tema evo nečega zanimljivog

Govor kapetana Luke



„Slušaj 'amo!

Mi živimo u ozbiljno doba i svaki od vas znade zašto smo tu. Svi ste već stariji i ženjeni ljudi, vi čitate novine, je li tako. Ako nam ko pruži rat, jebo ga otac, mi ćemo ga prihvatiti i ratovati. U tom slučaju, jebo mu pas mater, morali bi mi da primimo borbu, pa makar svi izginuli.

To bi bilo od nas časno, jel' tako. Naši susedi Talijani, e to su kurve jedne. Oni, jebo im pas mater, boje se ratovanja, a hoće da dobiju zemlju bez krvi. Oni, fukare jedne, kažu da imaju pravo na Dalmaciju. Jeste dobiće, ali kurac! Jel' tako? A zar mi nemamo pravo na Trst, Istru i druge naše krajeve?! Pa dabome da imamo. Sada se prave prijatelji, a sutra napali bi nas, kurve jedne! Jel' vam to jasno. Jebo im pas mater, samo neka dođu, poslaćemo ih u pizdu materinu.

Drugo, mi Južni Sloveni bili smo i jesmo najbolji vojnici Evrope. Jel' tako? Dabome da je tako i tako mora da bude. Musolini je dosta učinio za Italiju. On je mnogo dao Italijanima, ali ih nikad neće načiniti hrabrim, makar im kurac dao, neće moći da im da srce junačko. Jel' tako? Jel' vam jasno?

E, drugo kažu Talijani: oni vele — kod nas je sve motorizovano. Naši su mitraljezi FIAT, naši su tenkovi FIAT, naši su avioni FIAT i šta sve ja znam u pičku materinu. Znamo mi to, ali je u njih i srce FIAT, jebo ih Sveti Jeronim na nebu. Samo ime jedno: oni nas ne znaju, pička im materina. Jel' tako? Dabome, baš tako, i tako treba da bude. Drugo: hoće da nam budu kuratori, da garantuju naše granice, pizda im materina. Talijani i ko zna koji kurci, Nemci, Englezi, Japanci, Kinezi i drugi, pa čak i Društvo naroda. A šta se nas tiču njihove garancije, pizda im materina. Znamo mi šta su to garancije! Jebo im pas mater, garancijsku i kurvarsku!

Drugo: svi vi znate da se naša vojska najbolje hrani. Jel' tako? E, kad je tako, onda hrana treba da bude sto puta bolja. Imamo kuvare, jebo im pas mater, još i ne valjaju. Pa dobro gde su ti kuvari, jebo im pas mater, svima odreda? Dežurni, deder zovni mi kuvare, pizda im materina. Pa dobro kuvari, jebo vas Sveti Jeronim na nebu, poslaću vas da terate mitraljeze u brda u pizdu materinu, pa da vidimo da li će hrana biti bolja i... Jebo vam pas mater kuvarsku. Jel' tako?”

U tom se javlja kuvar Trobec: „Ali, gospodine kapetane, iz griza se ne more...”

Kapetan Luka: „Kuš, ništa te nisam pitao. Marš u pizdu materinu. Jebo ti pas mater kuvarsku! Kad te raspizdim, pretvoriću te odma' u mitraljez. Drugo: Gde je tu onaj koga su ubile gaće? Aj, tu je! E, baš tebe ću poslati na Talijane, jebo te mitropolit. I ti si mi kurčev vojnik. Ubile te gaće...

Slušaj amo i šta se smeješ? Svi vi znate da ima i drugih kojima se hoće naša zemlja, pizda im materina! Eno gore one ciganske kurve kažu da im pripada Srem, Banat i Baranja. Pa dobro, pizda im materina tatarska, što ne dođu da uzmu pola Slovenije i Hrvatske, jebali ih njihovi grofovi, jebo pas mater njima i Hortiju i Telekiju i grofici Marici!

Drugo: Jel' idete onako preko noći u Domžale? A? Znam vas ja dobro. Jel' tako? E, vidite to ne sme tako da bude. U nas postoji preki sud, pa tu nema više šale. Odma te streljaju, jebo te faraon... Da li vi mislite tako?...Evo ide ti komandir tamo negde u pizdu materinu, vodnici šta ja znam gde, jebo ih Bog, ionako ništa ne valjaju, podnarednici sede u kafani, a vi u Domžale. Pa ti sad lepo dođu Talijani, pizda im materina. kako bi sve izgledalo i kako bi nas lepo udesili... majku im žicarošku!

Pa to ne sme da bude. Jel' jasno? Ne može to tako kod nas da bude, kako je bilo kod Čeha. Jok... Eto i to su kurve koje se uopšte ne bore, nego samo polažu oružje, kukavice, jebo im pas mater i njima! Pa evo i Poljaci, jebo ih Sveti Jeronim, borili se... borili, a njihova gospoda ministri — tup u avionče, beže avionima pravo u Pariz. Ništa manje u pizdu materinu, da tamo tobože vladaju, ali sami, kome, pička im majčina. U nas ne sme da bude tako i ne može da bude tako, naravno.

Drugo: nije sve što sam vam kazao. Ama svi vi znate da ste pametni ljudi. Išli ste po svetu i svi ste sigurno videli lepu varoš Temišvar? E, vidite, kažu Rumuni, jebo ih Bog otac: „To je naše”. Pa dobro sad, pička mu materina, šta je onda naše. Za koji smo krasni ovde i šta još da branimo kad ništa nije naše? Pizda im materina. Pa što plaćamo toliki porez, kad je ovo tuđe? Jel' tako? Onda od nas niko neće dobiti ništa. Daćemo im kurac tvrd, i to tvrd za mnogo godina. Neka dođu ako su junaci, a mi ćemo sa njima pravo u pizdu materinu, preko Drave i Save, pa makar svi izginuli! Jel' tako? Jel' vam jasno? E, pa dabome, da jeste, jer drukčije ne može i ne sme da bude, naravno...

A sad vodniče daj ljudima voljno!”

Kapetan Luka Đurašković
26. maja 1940. godine.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:59 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

princi
U Nemackoj se godisnje proda oko 70-80000 novih FIAT-a, sto je trzisni udeo od oko 2,5 %, sto i nije lose kad se poredi sa npr. domacima Mercedesom, Opelom ili BMW-om koji godisnje u Nemackoj prodaju po oko 230-250000 kola.

Svaka cast. U Kenjadi su svi FIATovi dealeri prepuni vozila a mesecne prodaje se mere desetinama komada, u najboljem slucaju. Naravno, tu ne racunam Chrysler modele.


A, video sam i ovde jednog Fiću, pre godinu dve, stvarno izgleda smešno…

Ali, sine, ovde kod nas Tesle - ko golfovi u Srbiji. Sećam se, do pre par godina, kad vidiš Teslu na ulici, pa se okreneš, kao za nekom dobrom cicom. A sad, bre, to postalo mejnstrim. Jebi ga, ima se, može se (prokleti kalifornikanci)…

alselone alselone 20:00 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Ovo je blago i jako je vazno sto je sacuvano.
alselone alselone 20:02 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

A, video sam i ovde jednog Fiću, pre godinu dve, stvarno izgleda smešno…


Ja sam jednog i uslikao. Pogle kako je lepo ocuvan.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:04 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

alselone
Postoje neke misterije za koje nisam predodredjen da spoznam. Meni je ovo u rangu engleske kraljice gustera, piramida, lobanje bizona od pre 10,000 godina sa rupom od metka i tako...

Сасвим те разумем.
Код мене је то у једном чудном, супротном смеру.

Имао ја, тако, Citroen Berlingo Multispace, a мој зет, иначе странац, неког "мерцедеса"... И возим се ја њиме, и све ми скучено, кола претврда, и нигде комфора на који сам навикао :) И мислим се: Јеботе, па ја се овим никад не бих возио... Све да ми га поклоне. Но, то су моји трипови...

А иначе, ево га, жив, и даље тај мој "цитроен". Дванаест година.

П.Н.
Oвде је економска катастрофа, па је таква и продаја кола. Ситроен и Пежо су у септембру продали, укупно -- 0 (нула) кола.
alselone alselone 20:06 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Citroen Berlingo Multispace


Nemo se ljutis al' taj auto je skoro gadan kao najgadniji auto svih vremena - Fijat Multipla.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:10 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

alselone
Citroen Berlingo Multispace

Nemo se ljutis al' taj auto je skoro gadan kao najgadniji auto svih vremena - Fijat Multipla.

:)))))
Јесте!
Ал' је, брате, комфоран до неба. Њим се у Рај путује.
И кад имаш клинце -- знаш у која ћеш кола да ставиш неиздуван велики чамац за море? Па -- у "берлинга"! Мој га је отац обожавао, јер једном сам дотерао њиме, из ЦГ, близу 1.000 кила: ракије, ораха, смокава, нарова, сушених јабука, бадема, дуња, кивија...
alselone alselone 20:13 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Ал' је, брате, комфоран до неба. Њим се у Рај путује.


Kolega u kanc do moje ima citroen picasso, kupljen iz iz istih razloga komfornosti i prostora. Taj mi na primer nije toliko gadan, tj. ne izgleda bas kao ortopedska cipela, ima vise oblik kola.

Nego da se vratim na moj omiljeni FIAT, jebo ih sveti Jeronim. Firma koja napravi auto kao sto je Multipla zasluzuje da se ugasi, 1/1.
grmfrm grmfrm 20:13 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Nemo se ljutis al' taj auto je skoro gadan kao najgadniji auto svih vremena - Fijat Multipla.


Jeste ruzan ali kako se lepo vidi iz njega. Super auto za razgledanje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:22 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

alselone

Хех, знаш како су мене питали: Јеси ли дошао колима или "ситроеном"?

Како год: 2.0 HDI мотор, успевао сам да правим 4,9L/100km на релацији Бгд-Пг. Максимална брзина: 175. Боја: бордо. То ми је омиљена: и давни "рено 4", и Mont јакна, и рекет за стони тенис, и "старке" купљене 1984. Па ти види откуд ја на геј паради ;-)

Крајслер одлично се извлачи и добро гура, а Фијатa кеца велики опозив кола у Америци. Мислим да се и у UK лепо продаје. Циљна група? Па она која у тим колима види нешто лепо. Једном речју -- cheap and cheerful...
princi princi 20:51 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Ali, sine, ovde kod nas Tesle - ko golfovi u Srbiji. Sećam se, do pre par godina, kad vidiš Teslu na ulici, pa se okreneš, kao za nekom dobrom cicom. A sad, bre, to postalo mejnstrim. Jebi ga, ima se, može se (prokleti kalifornikanci)…

Tesla rulez. Ubedljivo najaca kola na svetu. Inace ove kanadske seljacine ovde po Torontu uglavnom vole da ganjaju ove kadliak eskalade. Jbg, kuce im otisle u nebesa, mislim da 90% Ontarija zivi na re-mortgageima (verovatno i Vankuvera). Da bar hoce da uloze te pare u nesto sto valja i ima buducnost, nego u tupave eskalade od 6000cm3.
princi princi 20:52 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

A, video sam i ovde jednog Fiću, pre godinu dve, stvarno izgleda smešno…

Ja sam po UK vidjao jugice i ... lajke, :).
svarog svarog 22:38 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Nemo se ljutis al' taj auto je skoro gadan kao najgadniji auto svih vremena - Fijat Multipla.


Multipla i to ona stara sa onim malim duplim farovima je nenadjebiv auto
zovitemegrunf zovitemegrunf 23:58 20.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Predrag Brajovic
alselone

Хех, знаш како су мене питали: Јеси ли дошао колима или "ситроеном"?



"Moram da ti uzmem kola, imas fitju, pa se sa njim svrtjkaj...."
jkt2010 jkt2010 01:11 21.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

hajkula1
Video si kako Vučić moli da nam učine, da kupe malo?

Da bre budala bre. Ponizava nas za bednih 100 miliocica izvoza...
Umesto da radi nesto konkretno. Napr, da trazi licne karte da se pokazu...
blogovatelj blogovatelj 06:55 21.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Ja sam po UK vidjao jugice i ... lajke, :).


Na Kilu i Stilsu u Nort Jorku imas predstavnistvo Lade za Kanadu.
Jedno desetak puta sam video Samaru na putu i jednom u severnom Ontariju Ladu Nivu.
Juga samo jednom, pokvarenog, ispred automehanicarske radionice koju drzi Srbin. Kupio ga da ga krpi iz hobija.
blogovatelj blogovatelj 06:57 21.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Multipla i to ona stara sa onim malim duplim farovima je nenadjebiv auto


Jel to bre onaj buljavko sto ima dva puta po tri sedista?
svarog svarog 10:38 21.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra ja

hajkula1 hajkula1 10:49 21.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

alselone
A, video sam i ovde jednog Fiću, pre godinu dve, stvarno izgleda smešno…


Ja sam jednog i uslikao. Pogle kako je lepo ocuvan.




Ovo nije fića, ovo je folcika, folcvagen, buba
alselone alselone 11:05 21.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Ovo nije fića, ovo je folcika, folcvagen, buba

E jebiga, ja mislio Fica.
alselone alselone 11:06 21.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra ja

http://www.polovnjaci.rs/images/oglasi/30798/ce7719aa595753bb6bd13e572ad5dd9f.jpg




Hesus Marija, pa ko je ovo nactrao?
hajkula1 hajkula1 17:33 21.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra



Ovo ti je fića (buba, tj folcika tj vagen je malo veći i robusnije deluje od fiće pa i lepši je autić)


blogovatelj blogovatelj 05:26 23.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra ja

Hesus Marija, pa ko je ovo nactrao?


Homer Simpson.
alselone alselone 07:18 23.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra ja

Homer Simpson.


I to u onoj epizodi kada nema piva, ni TV-a.
alselone alselone 07:19 23.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

Ovo ti je fića (buba, tj folcika tj vagen je malo veći i robusnije deluje od fiće pa i lepši je autić)


Pa da. Eto, nije Fijat, nego je fauve. Sto se i uklapa u moju teoriju.
alselone alselone 10:57 23.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

princi princi 14:04 23.10.2014

Re: Male predstave premijera Aleksandra

alselone
Tesla rulez.


Best license plate ever.

hajkula1 hajkula1 00:31 20.10.2014

Stid


Stidela sam se, crvenela ispred TV. (Ruski jezik znam, nisam ekspert ali za procenu profesionalnosti prevodioca na ruski, ne treba da budem, dovoljno je ovoliko koliko znam.) Iz kog šešira je ona iskočila??? I to nije prvi put da primetim loše prevođenje na ruski jezik ali ovakvo davljenje i poniženje ne sećam se da sam doživela.


(Koga mrzi da sluša Vučićevo izlaganje, neka ubrza do pred 6 min, mada nije loše da ko malo zna ruski, čuje Vučićev govor pa uporedi prevod. Gospodin Putin nije izdržao, stavio je do znanja svoje viđenje tekuće situacije.) (Na sreću, prevođenje drugog prevodioca, bilo je korektno.)












dali76 dali76 02:53 20.10.2014

Re: Stid

Vuciceva opsesija vlastitomvelicinom poprima prilicno ozbiljne razmere.
Ja vredan, ja radim, ja ne spavam,a zadnje sam cuo :ima li neko da zna vise jezika od mene?
Mene zanima koliko to premijer Vucic jezika zna ?
Mislim, vidim da je poceo da provlaci recenice na ruskom, redovno koristi neke fraze na engleskom , ali to je dovoljno samo za kazaliste.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:33 20.10.2014

Re: Stid

Koga mrzi da sluša Vučićevo izlaganje,


Meni je teško da poverujem da ima neko koga ne mrzi.
hajkula1 hajkula1 08:14 20.10.2014

Re: Stid

dali76
Vuciceva opsesija vlastitomvelicinom poprima prilicno ozbiljne razmere.
Ja vredan, ja radim, ja ne spavam,a zadnje sam cuo :ima li neko da zna vise jezika od mene?
Mene zanima koliko to premijer Vucic jezika zna ?
Mislim, vidim da je poceo da provlaci recenice na ruskom, redovno koristi neke fraze na engleskom , ali to je dovoljno samo za kazaliste.


Pa je to razlog što ima priučenog prevodioca? Neka volonterka jer Vučić ne želi konkurenciju?



P.S.

Inače, prase na tepihu znači, fleka na tepihu. Pošto nas je s prevođenjem nemilosrdno davila, gnječila, razvlačila, Putin se malo našalio, da prekrati vreme
hajkula1 hajkula1 08:15 20.10.2014

Re: Stid

dali76
Vuciceva opsesija vlastitomvelicinom poprima prilicno ozbiljne razmere.
Ja vredan, ja radim, ja ne spavam,a zadnje sam cuo :ima li neko da zna vise jezika od mene?
Mene zanima koliko to premijer Vucic jezika zna ?
Mislim, vidim da je poceo da provlaci recenice na ruskom, redovno koristi neke fraze na engleskom , ali to je dovoljno samo za kazaliste.



Pazi kad je prevođenje sto puta teže (i to postoji) za slušanje
jinks jinks 08:42 20.10.2014

...

Bilo bi interesantno čuti i stav "Dosta je bilo, restart" na temu krize u Ukrajini i sankcija Rusiji.

p.s.

Takođe, ne znam koliko vam je poznato da je jedna od prvih posledica primene novog Zakona u radu i pratećih mera uštede u javnom sektoru i ta da se po privatnim firmama pišu novi ugovori o radu, gde se gotovo po pravilu zaposlenima plata smanjuje 10-20%.

I čemu onda one silne teške reči vašeg rukovodstva i obećanja tipa: "Uvedite neoliberalne mere i zaposlenima u privatnom sektoru će svanuti, jer više neće morati da izdržavaju "državne pa....te (kako kažete)".

Doduše, jeste da se radi o merama sa efektima na srednje i duže staze, ali opet neki se osnovni principi funkcionisanja daju uočiti i na kraće staze.
hajkula1 hajkula1 10:03 20.10.2014

Re: ...

jinks
Bilo bi interesantno čuti i stav "Dosta je bilo, restart" na temu krize u Ukrajini i sankcija Rusiji.




Baš dobro za tebe ako nemaš interesantnije teme.

(Možda malo googlaš, pa pronađeš?)


Mene to zanima samo u svetlu


Srbija pala na testu gasne krize
Izvor: Tanjug


Beograd -- Srbija, zajedno sa Finskom, Estonijom, BiH i Makedonijom, spada u najugroženije zemlje u slučaju dugotrajnog poremećaja u snabdevanju ruskim gasom tokom zime.


Ovo pokazuje test opterećenja snabdevanja gasom koji je objavila Evropska komisija.

U izveštaju Komisije o fleksibilnosti evropskog gasnog sistema u slučaju obustave snabdevanja ruskim gasom ove zime, navodi se da intervencije vlade moraju biti pažljivo pripremljene na regionalnom nivou te da ih treba sprovoditi samo kada bude neophodno.

Izveštaj uključuje konkretne kratkoročne preporuke za najugroženije članice EU i susedne zemlje.

"Izveštaj pokazuje da ne čekamo, već radimo sve što je u našoj moći da se pripremimo. Po prvi put imamo jasnu sliku rizika i mogućih rešenja. Ako radimo zajedno, budemo solidarni i primenimo preporuke iz izveštaja, ni u jednom domaćinstvu u EU neće biti hladno ove zime”, izjavio je potpredsednik Komisije nadležan za energetiku Ginter Etinger.


Dugotrajna obustava snabdevanja bi značajno uticala na EU, a najviše bi bile pogođene članice EU i države istočne Evrope, a procenjuje se da bi Finskoj, Estoniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Srbiji nedostajalo najmanje 60 procenata od potrebne količine gasa.

"Ako države sarađuju, a ne usvajaju isključivo mere na državnom nivou, gas će biti uskraćen manjem broju potrošača", navodi se u izveštaju.

Vodeći princip mora biti tržišni pristup, gde će netržišne mere biti sprovođene samo kada ...




http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2014&mm=10&dd=19&nav_id=913386




p.s.

Takođe, ne znam koliko vam je poznato da je jedna od prvih posledica primene novog Zakona u radu i pratećih mera uštede u javnom sektoru i ta da se po privatnim firmama pišu novi ugovori o radu, gde se gotovo po pravilu zaposlenima plata smanjuje 10-20%.

I čemu onda one silne teške reči vašeg rukovodstva i o obećanja tipa: "Uvedite neoliberalne mere i zaposlenima u privatnom sektoru će svanuti, jer više neće morati da izdržavaju "državne pa....te (kako kažete)".

Doduše, jeste da se radi o merama sa efektima na srednje i duže staze, ali opet neki se osnovni principi funkcionisanja daju uočiti i na kraće staze.



Nama zaposlenima u privatnim firmama, nekolio puta je smanjivana plata i pre najnovijeg zakona o radu. Većina neredovno prima platu niti ima overene zdravstvene knjižice, niti markicu za prevoz...

Ne pišu se novi ugovori o radu, potpisuju se aneksi ugovora o radu.




Ne primećuješ nonsens, da ne kažem, nebuloznost

...I čemu onda one silne teške reči vašeg rukovodstva i o obećanja tipa:...



na šta god da se odnosi. Nije valjda da naše rukovodstvo utiče na vlast


jinks jinks 18:39 20.10.2014

Re: ...

Baš dobro za tebe ako nemaš interesantnije teme.

Pitam pošto je to jedna od tema bloga.

Mene to zanima samo u svetlu ...

Šta vas onda sprečava da odgovorite, sa nekoliko rečenica.

Nama zaposlenima u privatnim firmama, nekolio puta je smanjivana plata i pre najnovijeg zakona o radu. Većina neredovno prima platu niti ima overene zdravstvene knjižice, niti markicu za prevoz...

Ne pišu se novi ugovori o radu, potpisuju se aneksi ugovora o radu.

Ne primećuješ nonsens, da ne kažem, nebuloznost


Po svoj bi prilici bili u pravu da je nonsens da pojava nije postala masovna upravo nakon što je objavljeno da će u javnom sektoru doći do smanjenja plata 10-20% ... pojava i u smislu da se u privatnom sektoru i mnogima kojima plata u principu nije smanjivana ista baš sada smanjuje.

U tom bi slučaju ipak možda moglo da se radi o nečemu što nije nebuloza već jedan od osnovnih principa funkcionisanja privatnog sektora. I ima veze sa teorijama vašeg rukovodstva, pošto je ono što se dešava dijametralno suprotno mnogo čemu što je sa vaše strane predviđano da će se desiti u slučaju primene nekih neolib. mera.

Oko aneksa i pisanja novih ugovora ... u slučajevima za koje sam čuo radi se o pisanju novih ugovora ... mada je u suštini, što se obaranja plata tiče, po svoj prilici sve jedno.
hajkula1 hajkula1 10:46 21.10.2014

Re: ...

I ima veze sa teorijama vašeg rukovodstva, pošto je ono što se dešava dijametralno suprotno mnogo čemu što je sa vaše strane predviđano da će se desiti u slučaju primene nekih neolib. mera.





Ti kritikuješ, nekoga ko nije u vlasti, ko nije ni opozicija u parlamentu da je kriv zbog rezultata neke mere koju je doneo Vučić i koju Vučić primenjuje

Nebulozno.

Prvo, uputila sam te da googlaš, da se informišeš kakav je stav DJB Restart. Ovako, kao da kritikuješ Vladu Divca kada fudbalska reprezentacija igra loše.



Da ne trolujemo više, naslov je - Male predstave Aleksandra Vučića.




jinks jinks 15:53 21.10.2014

Re: ...

Ti kritikuješ, nekoga ko nije u vlasti, ko nije ni opozicija u parlamentu da je kriv zbog rezultata neke mere koju je doneo Vučić i koju Vučić primenjuje

Nebulozno.

U prvom komentaru sam napisao "I čemu onda one silne teške reči vašeg rukovodstva i obećanja tipa: "Uvedite neoliberalne mere i zaposlenima u privatnom sektoru će svanuti, jer više neće morati da izdržavaju "državne pa....te (kako kažete)". " ... gde nigde nisam pominjao da je vaša stranka na vlasti.

Ne kritikujem vas zbog mera koje je neko drugi uveo, već zato što ste se zalagali za slične mere sa argumentacijom za koju se ispostavilo (usled masovne pojave smanjenja plata u privatnom sektoru izazvane jednom ili više od tih mera) da nije osnovana.
freehand freehand 17:03 21.10.2014

Re: ...

Ne kritikujem vas zbog mera koje je neko drugi uveo, već zato što ste se zalagali za slične mere sa argumentacijom za koju se ispostavilo (usled masovne pojave smanjenja plata u privatnom sektoru izazvano jednom ili više od tih mera) da nije osnovana.

A to je tek početakj, jer kad budu skresali plate skresaće potrošnju još više, čime će padom prometa opasti i čitava privredna aktivnost.
oskar-z-wild oskar-z-wild 12:53 20.10.2014

prokleti ponedeljak

Suma sumarum:

Perfidni zapadni interesi
+manipulativni Vucic
=ruzni i los Fiat
predatortz predatortz 12:58 20.10.2014

Re: prokleti ponedeljak

oskar-z-wild
Suma sumarum:

Perfidni zapadni interesi
+manipulativni Vucic
=ruzni i los Fiat


Zapadni interes na Balkanu postoji, kao uostalom i ruski.
Vučić jeste jeftini manipulator i demagog.
Fiat je, u poređenju sa ostalim automobilima iz te klase ( Renault, Peugeot...), prilično ružno i loše vozilo.
oskar-z-wild oskar-z-wild 13:45 20.10.2014

Re: prokleti ponedeljak

predatortz
oskar-z-wild
Suma sumarumerfidni zapadni interesi+manipulativni Vucic=ruzni i los Fiat
Zapadni interes na Balkanu postoji, kao uostalom i ruski.Vučić jeste jeftini manipulator i demagog.Fiat je, u poređenju sa ostalim automobilima iz te klase ( Renault, Peugeot...), prilično ružno i loše vozilo.


ah da zaboravio sam ... Los prevod #@%£
hajkula1 hajkula1 17:13 20.10.2014

Re: prokleti ponedeljak

oskar-z-wild
predatortz
oskar-z-wild
Suma sumarumerfidni zapadni interesi+manipulativni Vucic=ruzni i los Fiat
Zapadni interes na Balkanu postoji, kao uostalom i ruski.Vučić jeste jeftini manipulator i demagog.Fiat je, u poređenju sa ostalim automobilima iz te klase ( Renault, Peugeot...), prilično ružno i loše vozilo.


ah da zaboravio sam ... Los prevod #@%£



Mogao bi da citiraš propise koji određuju šta znači poreklo proizvoda (čiji je proizvod) pa bi svima bilo jasno da Fijat nije srpski.

hajkula1 hajkula1 21:22 20.10.2014

Re: prokleti ponedeljak

oskar-z-wild
predatortz
oskar-z-wild
Suma sumarumerfidni zapadni interesi+manipulativni Vucic=ruzni i los Fiat
Zapadni interes na Balkanu postoji, kao uostalom i ruski.Vučić jeste jeftini manipulator i demagog.Fiat je, u poređenju sa ostalim automobilima iz te klase ( Renault, Peugeot...), prilično ružno i loše vozilo.


ah da zaboravio sam ... Los prevod #@%£



Vidi ovaj prevod (kratko traje 37 sekundi)

Gospodin Putin, predsednik RS, u Milanu (nešto je naučio od nas)




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana